Phusebox schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 12:59:
[...]
Tja blijkbaar voelen mensen zich toch persoonlijk aangesproken als ik een waarde-oordeel uit over een product dat zij ook bezitten. Van mij mag je alles wat ik heb afkraken, zolang ik er zelf maar tevreden over ben.
Moet ik dan smeken of iemand een oplossing heeft, want blijkbaar wil iedereen toch maar meteen mij de grond inboren als ik wat probeer te zeggen, of ik dat nu op een fatsoenlijke manier doe of niet.
[...]
Ik heb de Diamond na 8 maanden verkocht, dat was lang genoeg. Daarna heb ik een TP2 gehad, waar ook een hoop niet goed aan is/was.
Het euvel van WinMo is dat het gewoon ontzettend traag is, maar het doet wat het moet doen. Op de Diamond heb ik na de updates van HTC zeker geen van de door jou genoemde problemen gehad. Ook dat was verder een allesbehalve perfecte telefoon, maar wat Android af en toe presteerd deed WinMo absoluut niet.
Nu zijn wij de badguys? Waar het om gaat Phusebox, is dat vóórdat je het toestel kocht al aan het ranten was over hoe kut dit en dat was. Nu je hem hebt, ga je erin verder.
Toen ik de Desire bestelde, wist ik dat het geen af product is; als ik dat had gewild was ik voor een Iphone gegaan, simpel zat; het werkt, een app store om jaloers op te worden en schitterend op elkaar afgestemde hard- en software. Met andere woorden; een af product.
Android is dit niet, en HTC heeft een aantal steken laten vallen bij de Desire. De luidspreker kon beter, ook als je gewoon met iemand belt. Het is jammer dat het scherm rozig is bij lage helderheden en ik had graag een gevuldere market gezien.
Maar ik heb wél een abbonement kunnen kiezen die ik wou bij een provider die ik wou. De interface is 98% bijzonder snel, en voor de komende twee jaar zal dit weinig veranderen. Google is erg goed bezig met het volwassen maken van het momenteel adolescente Android, waarbij binnenkort als de geruchten kloppen ook het externe geheugen aangesproken kan worden voor apps. Maar zelfs als dit niet gebeurt, dit wist ik of had ik makkelijk kunnen weten. En dát is een beetje waar het bij veel mensen knaagt bij jouw reacties; je wíst of had kunnen weten dat Android in bepaalde opzichten IphoneOS wordt voorbijgestreefd. Ook wist je of had je kunnen weten dat lang nog niet alles perfect is, zélfs de meest voor de hand liggende dingen als de low-res contactfoto's. Suck it up, gebruik de zoekfunctie hier op GoT, gebruik Google of vraag hier oprecht en zonder teveel gerant om hulp. Het is namelijk niet dat ik niet tegen kritiek kan over de Desire, het is de manier waarop het veelal gebeurt.