Ik heb de Samsung van 1TB vervangen door een Seagate van 2TB.jaapsander schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:16:
[...]
Prima setup, alleen prijstechnisch is een 2TB HDD interessanter. Voor 20 à 25 extra euro heb je al een 2TB. Heb je verder een reden om er 8GB geheugen in te zetten? 4GB is namelijk al meer dan voldoende. Wel slim om 1600 MHz geheugen te nemen met die A8 (een A6 zal trouwens ook prima voldoen).
De reden voor de keuze voor de A8 en 8GB geheugen is puur voor richting de toekomst. De kans is groot dat er wel eens een game op zal draaien (voornamelijk door de vrouw) en het zou jammer zijn als straks de volgende versie van The Sims niet zou werken doordat ik nu voor een A6/4GB zou gaan (en daarnaast: geheugen is nu zo goedkoop en de A8 is nog geen 40 euro duurder dan de A6).
Qua tv-kaart ben ik er nog niet helemaal over uit. Maar ik zou even opletten hoe het allemaal gaat passen!jaapsander schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:16:
[...]
Edit: Let wel op dat wanneer je een videokaart gaat plaatsen er erg weinig ruimte is tussen de tv-kaart en de videokaart. Je kan dus alleen single slot videokaarten gebruiken (of met een andere layout, in ieder geval geen mid/high end). Misschien zoeken naar een tv-kaart met pci-x x1? Of een MB met andere layout.
[ Voor 20% gewijzigd door TheFirepit op 18-04-2012 11:26 ]
It's nice to be important, but it's more important to be nice.