Ja, ziet er idd ideaal uit.Dennisdn schreef op zondag 26 februari 2012 @ 08:49:
[...]
Ik heb een vergelijkbare remote als degene hierboven met het asuslogo maar dan merkloos. Verder exact hetzelfde. Die kwam met een Bluetooth module, erin klikken en het werkt. Hij is zelf kleiner dan de gemiddelde tv-ab. Vind het de meest ideale remote van de vele remote's, harmony's, Apps etc die ik allemaal heb geprobeerd. Maar een computer opstarten gaat niet, tenzij hij in slaapstand staat. Het gedraagt zich als ieder ander toetsenbord. Wellicht heeft Asus wel een startfunctieingebouwd, dan is het echt de meest ideale AB
Hier kwam de mijne vandaan, en heeft verschillende uitvoeringen http://www.minitoetsenborden.nl/
Ik wil alleen dat de pc aan en uit gezet kan worden via de harmony, De pc zal 90% van de tijd als mediaplayer gebruikt worden. de andere 10% zal voornamelijk via remote desktop ingelogd worden, en een enkele keer zal de htpc als desktop gebruikt worden.
Als ik niet thuis ben wil ik dat de kids en vriendin de pc ook kunnen gebruiken door een activiteit op de harmony te selecteren.
De Asrock icm smart remote is een van de weinige setups die een pc ook via IR kan opstarten door de CIR poort op het moederbord te gebruiken.

Ik hoopte eigenlijk dat die asus remote via IR werkte (aangezien je die dongle nodig hebt) en het toetsenbord via RF/BT en dat de pc alsnog via IR gestart kon worden.
Maar eens ff goed in verdiepen
[ Voor 6% gewijzigd door cypher21 op 26-02-2012 10:30 ]
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!