Aangezien ikzelf binnenkort een Bulldozer setje haal (Nieuw mobo + CPU + RAM + PSU) houd ik een bijna volledige PC over van mijn oude hardware:
(Ik heb hier nog wel ergens een 160GB PATA schijfje liggen, content word toch gestreamed vanaf de NAS)
Hier moet sowieso een behuizing en dedicated GPU bij. De IGP trekt namelijk geen 1080p materiaal.
Zijn hier nog tips voor? het budget is ongeveer 75 euro aangezien hij voor mijn ouders is en zij er niet al te veel in willen steken.
Ikzelf zat aan zoiets te denken:
De voeding is geen probleem trouwens, ik heb hier nog een ander systeem staan met een 250w voeding welke super klein is. Deze kan ik zo omwisselen met de 400w voeding in het bovenstaande lijstje.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Asus P5G41C-M LX | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Kingston ValueRAM KVR800D2N6K2/2G | € 23,10 | € 23,10 |
| 1 | Intel Core 2 Duo E6600 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Silverstone Strider Essential 400W (ST40F-ES) | € 40,03 | € 40,03 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 63,13 | |
(Ik heb hier nog wel ergens een 160GB PATA schijfje liggen, content word toch gestreamed vanaf de NAS)
Hier moet sowieso een behuizing en dedicated GPU bij. De IGP trekt namelijk geen 1080p materiaal.
Zijn hier nog tips voor? het budget is ongeveer 75 euro aangezien hij voor mijn ouders is en zij er niet al te veel in willen steken.
Ikzelf zat aan zoiets te denken:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Nox Media | € 52,04 | € 52,04 |
| 1 | Sapphire HD 5450 512MB DDR3 PCIE HDMI | € 25,90 | € 25,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 77,94 | |
De voeding is geen probleem trouwens, ik heb hier nog een ander systeem staan met een 250w voeding welke super klein is. Deze kan ik zo omwisselen met de 400w voeding in het bovenstaande lijstje.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken