Ik benoemde ook slechts waarom het logisch is dat GL-PVDA tegen alles van dit Kabinet is. Zelfs als het om erfenissen van de voorgaande Kabinetten gaat. Mijn stem zal er voor g
een geld in de wereld ooit naartoe gaan, overigens. Maar ook dat is weer voer voor
een ander topic.
Dennisweb schreef op woensdag 4 december 2024 @ 13:49:
[...]
Ik ben chronisch ziek en
zzp’en is voor mij de manier om ziekte met werk te combineren. Als dat niet meer kan / mag, zal ik uiteindelijk in de bijstand belanden. Of ga ik in loondienst, om me vervolgens elke drie dagen ziek te melden.
Hier dus ook. Ik zou in loondienst minimaal mijn huidige uurtarief moeten verdienen voor 3 a 4 dagen per week, waarbij de werkgever snapt en accepteert dat hij iemand met lichamelijke klachten in dienst heeft en niet mekkert als dingen op dat moment niet mogelijk blijken.
Aangezien dat niet gaat lukken blijf ik gewoon
ZZP'er. En dat kan ook gewoon, je moet all
een beter opletten als je als onderaannemer aan het werk gaat en jezelf steeds voor langere tijd aan
één opdrachtgever verhuurt. Het beste is om dat laatste helemaal niet meer te doen natuurlijk.
Dat de Kamer graag zou zien dat 70% van de ondernemers weer gewoon in vaste loondienst gaat is iets anders. Ik zou ook graag zien dat
een partij als de VVD voor minimaal
één keer wordt uitgesloten van verkiezingsdeelname, vanwege alle schandalen onder Rutte. Hetzelfde voor CDA, D66, CU (medeplichtig..) Maar dat gaat waarschijnlijk ook niet gebeuren...

Politici zijn immers NOOIT verantwoordelijk. Ook niet als ze dat absoluut wél zijn. En acties hebben nooit gevolgen. Je roept gewoon "Ik heb daar g
een actieve herinnering aan" en je krijgt
een mooie promotie na je politieke carrière
hier laat ik het ook maar bij mbt politiek, doet het humeur geen goed om je te bedenken wat politici en ambtenaren zoal uitvreten zonder daar zelf ooit de dupe van te zijn en wat dat ons allemaal kost aan belastinggeld...
Ik heb hier ook alweer
een aantal posts gelezen over opdrachten/contractverlenging... Je bent toch zelfstandige? Welk contract? Ik heb wel
een paar vaste opdrachtgevers maar er is g
een sprake van
een contract. Als ik vanaf morgen niet meer voor
één van de opdrachtgevers wil werken staat mij dat geheel vrij, en als zij g
een zaken meer met mij willen doen is dat ook per direct te regelen. Terecht dat dit soort constructies veel moeilijker danwel onmogelijk gemaakt gaan worden, je voldoet immers niet (meer) aan de DBA.
[
Voor 27% gewijzigd door
Destruction op 04-12-2024 14:31
]
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.