Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• mace
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 16-06 23:52

mace

Sapere Aude

quote:
Was je dat niet opgevallen? Zit ook in het origineel geloof ik. :P

• Compizfox
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 19:40

Compizfox

I use Arch, btw

quote:
D4NG3R schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:45:
[...]

Het is inderdaad te doen, maar de Source engine gaat er wat rottig mee om als je probeert te lopen of springen op iets wat beweegt. Ik heb op dat punt op elke doos weer even snel gequicksaved. Ben er te vaak dood gegaan :P .
Dat deed ik sowieso al (ben maar een stuk of 2x doodgegaan daar). Ben een beetje OCD met quicksaven :P
Heb ook last van OCRD (Obsessive Compulsive Reloading Disorder). Het wordt erger als het spel spannender wordt :P

There is no system but GNU and Linux is one of its kernels

• Angeloonie
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 16:01

Angeloonie

The Division 2 Addict

quote:
mace schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:30:
[...]

Was je dat niet opgevallen? Zit ook in het origineel geloof ik. :P
Niet gezien nee, ging zo snel af en toe, en dan zat ik soms ook de andere kant net uit te kijken :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Jejking
  • Registratie: februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Best mod. Ever.

Ok ok, ik weet dat het een Source-translate van HL1 is maar toch :D

• Camacha
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 03-07-2017

Camacha

Herder of bits.

quote:
Jejking schreef op maandag 17 september 2012 @ 17:46:
Best mod. Ever.

Ok ok, ik weet dat het een Source-translate van HL1 is maar toch :D
Qua creativiteit is het inderdaad discutabel, al hebben ze er natuurlijk wel enorm veel aan toegevoegd, qua uitvoering is dit zeker één van de betere mods ooit.

Persuader of bytes.

• TommyGun
  • Laatst online: 13:50

TommyGun

Stik er maar in!

Top mod! Leuk ook de kleine verschillen met het origineel :)

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• daylife
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 11-06 20:26
Wat een megavette mod zeg. Daar waar Half-Life 1 na tig playthroughs heel comfortabel voelt om te spelen word ik hier weer helemaal nerveus van :)
De soundtrack is geweldig (alleen af en toe wat afwezig), grafisch ziet het er ook erg lekker en netjes afgewerkt uit, en het speelt als een tiet... nou ja, als Half-Life 2 dus :).
Ben weer even helemaal van de wereld met deze game. Was het wachten meer dan waard.

Jammer alleen dat de Xen levels nog tot ergens volgend jaar op zich laten wachten.

• Compi_56
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 12-05-2015
Mijn impressie:

Gameplay:

+ Source engine
+ Level design
+ Veel vernieuwing t.o.v. HL1
- Uber soldaten (questionable ethics > lobby) ze zijn heel accuraat en gaan moeilijk neer (medium setting)
- Glitches: trappen en crounch jump response
- De helicopter aan de hooverdam (om op je toetsenbord te kloppen) zo vervelend.

Grafisch:

+ Goeie props en modellen vooral personages
+ Levels
- Soms te donker (brightness max bij mij)
- Textures soms high res upgrade van oude
- Water textures zijn wat minder

• Compizfox

Compizfox

I use Arch, btw

Watertextures? Volgens mij heeft water geen texture :P
Is een shader effect volgens mij.

Compizfox wijzigde deze reactie 17-09-2012 20:33 (24%)

• Camacha

Camacha

Herder of bits.

Het water ziet er juist fantastisch uit. Stelletje apen hier :p

Persuader of bytes.

• job
  • Registratie: februari 2002
Van boven ziet het water er inderdaad mooi uit, onderwater valt het flink tegen. Maarja, dat is met andere source titels niet anders.

• CH4OS
  • Registratie: april 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik heb Black Mesa inmiddels al weer verwijderd van de PC, het is toch niet helemaal dezelfde ervaring zoals in 1998. Daarnaast heb ik het idee dat er dingen anders zijn dan doen. Volgens mij waren er in het origineel 3 personen die Gordon toegang moesten geven tot de testchamber en nu opeens maar 2? Het is misschien een detail, maar mij viel het wel op... :P

Daarnaast; mooie soundtrack inderdaad, maar beter hadden ze de tijd daarvan in de normale geluiden gestoken, die zijn soms niet om aan te horen, had echt veel beter gekund.

Ook vind ik het jammer dat men niet de moeite heeft genomen een degelijke uninstaller te maken, zelfs vanuit Steam kan hij niet met wat simpel klikken verwijderd worden.

CH4OS wijzigde deze reactie 17-09-2012 21:14 (13%)

[ Steam ][ Diablo ][ CptChaos#2957 ]

• Compizfox

Compizfox

I use Arch, btw

quote:
Camacha schreef op maandag 17 september 2012 @ 21:03:
Het water ziet er juist fantastisch uit. Stelletje apen hier :p
Inderdaad, snap ook niet wat er mis aan is. Is ook niet iets wat je in Source makkelijk kan vervangen/verbeteren denk ik.

Maar navigeren onder water is wel lastig. Erg donker iig :P Zoals aan het einde van Blast Pit, waar je onder water zo'n luik moet vinden. Die had ik niet gevonden zonder walkthrough.
quote:
CptChaos schreef op maandag 17 september 2012 @ 21:10:
Ik heb Black Mesa inmiddels al weer verwijderd van de PC, het is toch niet helemaal dezelfde ervaring zoals in 1998. Daarnaast heb ik het idee dat er dingen anders zijn dan doen. Volgens mij waren er in het origineel 3 personen die Gordon toegang moesten geven tot de testchamber en nu opeens maar 2? Het is misschien een detail, maar mij viel het wel op... :P
Nee hoor, was in HL1 ook gewoon 2 lui als ik het me goed herinner.

Wat bedoel je precies met niet dezelfde ervaring dan? Ik ben in HL1 nooit verder gekomen dan de eerste 4 levels oid maar die hadden ze toch redelijk hetzelfde nagemaakt. Er zaten wel een paar hele kleine verschillen, maar dat zou ik eerder verbeteringen noemen.

De sfeer is iig geweldig.
quote:
Daarnaast; mooie soundtrack inderdaad, maar beter hadden ze de tijd daarvan in de normale geluiden gestoken, die zijn soms niet om aan te horen, had echt veel beter gekund.
Meeste zijn idd default geluiden uit de Source engine. Maar dat was in HL1 ook zo. Je ziet ook dat in TF2 bijvoorbeeld dezelfde geluiden gebruikt worden als in HL1 en HL2. Dus dat is niets aparts ;)

Compizfox wijzigde deze reactie 17-09-2012 21:26 (16%)

• job
quote:
Compizfox schreef op maandag 17 september 2012 @ 21:14:
Maar navigeren onder water is wel lastig. Erg donker iig :P Zoals aan het einde van Blast Pit, waar je onder water zo'n luik moet vinden. Die had ik niet gevonden zonder walkthrough.
Je moet achter de rand weer naar boven zwemmen. Geen luik te zien hoor, maar wel een ring waar je eventueel nog een rondje kan zwemmen.
quote:
Wat bedoel je precies met niet dezelfde ervaring dan? Ik ben in HL1 nooit verder gekomen dan de eerste 3 levels oid maar die hadden ze toch redelijk hetzelfde nagemaakt. Er zaten wel een paar hele kleine verschillen, maar dat zou ik eerder verbeteringen noemen.
Zodra de ramp heeft plaatsgevonden zijn de verschillen echt groot, daarvoor minimaal.
Het blijven wel de zelfde levels, maar routes zijn vaak anders en logischer dan in het origineel.

job wijzigde deze reactie 17-09-2012 21:27 (7%)

• Damic
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 19:37

Damic

Afwezig soms

Er was vorige nacht een speed run met 1 van de dev's (2h27m) en hij gaf heel wat tips. Ook dingen dat het niet gehaald hebben omdat de persoon die er aan bezig was er mee gestopt is (on a rail is veel korter bvb, ook op het einde was het normaal de bedoeling de controllers de wetenschapper aanvielen, en nog zo van die stoten).

Ook hebben ze veel last van rare glitches om dat de source engine op zijn tippen loopt (zie maar eens in het console, soms veel memory error's)

De Apache schiet je trouwens neer met de Tau gun en de Ichy schiet je met 2 tot 4 pijlen af met je kruisboog ;)

Ik kan vanalles en nog wat maar niets te goei, klinkt bekent?? Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

• HyperTrophy
  • Registratie: december 2000
  • Nu online
quote:
kleutscher schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:57:
een cinematic gemaakt van de eerste minuten van Black mesa, enjoy
[video]
ik mis gelijk de schaduwwerking van al dat vuurwerk, als de boel misgaat in die reactor, brengt het realisme enorm omhoog. maar weet niet of de engine dat kan

• jan-marten
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 18-06 15:09
Ik vind hem ook zeer vet. Las nog ergens dat er veel crashes waren in Blast Pitt nabij die ventilator. Bij mij hing ie ook even (terwijl ik een quick-save deed), na een minuut stotteren ging ie weer verder. Kwestie van geduld hebben?

Vond de Blast Pitt verder erg makkelijk. Toen ik 'm voor het eerst speelde heb ik daar echt lang over gedaan (stapje voor stapje ;) ), nu was het links & rechts een granaat neerkeilen en alsnog een kleine sprint trekken.

Copyrights 2000-2018 © Jan Marten

• Damic

Damic

Afwezig soms

Juist nog een leuke glitch gehad, zombie lag the zombiën en ik shoot erop, doet ie een danspasje :o nog eens zelfde dans pasje nog eens zelfde dans pasje (mmmh shotgun) tot ik over de trigger loop staat ie dood leuk op :/ tja eventejs singel shot shottie en neer lag ie terug.

@hypertony: wrs eruit gesloopt omdat de engine power te kort komt :(

Ik kan vanalles en nog wat maar niets te goei, klinkt bekent?? Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

• Wiethoofd
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 19-05 16:09
quote:
Damic schreef op maandag 17 september 2012 @ 22:36:
@hypertony: wrs eruit gesloopt omdat de engine power te kort komt :(
Wat! De source-engine en niet krachtig genoeg zijn, tsk

/fanboymodus

Wiethoofds meuk en 'overige'

• Exclusive501
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 05-12-2017

Exclusive501

Would you kindly?

Ik vind het wel jammer dat iedere keer dat ik opnieuw opstart moet ik de gameplay weer aanpassen. Grafische settings worden gewoon bewaart maar die 'View roll' en de 'Auto-Aim Assist' moet ik telkens opnieuw uitzetten.

Hebben andere mensen hier ook last van of misschien wel een oplossing voor? Het is namelijk toch wel irritant af en toe.

Verder heb ik erg weinig op deze mod aan te merken en is het lang geleden dat ik me zo vermaakt heb met een single-player shooter :D

• Tower410
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 18-06 22:56
quote:
Exclusive501 schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 00:03:
Ik vind het wel jammer dat iedere keer dat ik opnieuw opstart moet ik de gameplay weer aanpassen. Grafische settings worden gewoon bewaart maar die 'View roll' en de 'Auto-Aim Assist' moet ik telkens opnieuw uitzetten.

Hebben andere mensen hier ook last van of misschien wel een oplossing voor? Het is namelijk toch wel irritant af en toe.

Verder heb ik erg weinig op deze mod aan te merken en is het lang geleden dat ik me zo vermaakt heb met een single-player shooter :D
Ja heeft iedereen geloof ik. Erg irritant. Oplossing: alles in één keer uitspelen :+

• Wiethoofd
Is er een autoexec.cfg of een userconfig.cfg te maken waarin je de console commands om je prefs die je uitschakelt in te zetten? Bij het opstarten van een source-game worden die .cfg's automatisch ingelezen...

* Wiethoofd moet de boel ook maar eens downloaden :P

• Whisky
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 14:41
Zou het hem ook lukken in BM als die af is?

Freedom for everyone..

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

quote:
jan-marten schreef op maandag 17 september 2012 @ 21:51:
Ik vind hem ook zeer vet. Las nog ergens dat er veel crashes waren in Blast Pitt nabij die ventilator. Bij mij hing ie ook even (terwijl ik een quick-save deed), na een minuut stotteren ging ie weer verder. Kwestie van geduld hebben?

Vond de Blast Pitt verder erg makkelijk. Toen ik 'm voor het eerst speelde heb ik daar echt lang over gedaan (stapje voor stapje ;) ), nu was het links & rechts een granaat neerkeilen en alsnog een kleine sprint trekken.
Bij mij bij de grote ventilator sloeg hl2.exe telkens op tilt. Toen ik een autosave ervoor pakte waarbij ik niet de twee flessen op de rand naar beneden duwde, ging het wel goed. Toeval?

• KneppaH
  • Registratie: juni 2005
  • Niet online

KneppaH

Singleplayer/Co-op

Nog niet één glitch of andere rare dingen meegemaakt tot nu toe en ben nu voorbij het trein level. Wel gaat het springen erg lastig en moet ik steeds ctrl gebruiken om op de kleinste dingetjes te kunnen springen.
Ondanks dat vind ik het echt een geweldige mod die zich best met Half Life 2 kan meten op gebied van afwerking en sfeer.
De veranderingen die ze hebben doorgevoerd zijn in zo'n beetje alle gevallen logische verbeteringen die de sfeer en gameplay ten goede komen zonder zich van het origineel te vervreemden. Ik heb nog steeds het echte Half Life 1 gevoel tijdens het spelen :D
Al met al overtreft het m'n verwachtingen die best hoog waren. (Ik volg het al sinds het eerste moment toen ze ermee begonnen)
De graphics zijn zeer netjes en de game loopt lekker soepel met 8x aa en de rest maxed out. Zelfs met 1 GPU uitgeschakeld (6850 Xfire) Helaas wat lage polycount, maar de schaduwen, lichteffecten en shaders maken de omgevingen erg mooi en geloofwaardig.
Ik geniet met volle teugen van deze remake! Complimenten aan het team! :)

AMD X6 1055T @ 3,6Ghz, 2x AMD HD6850 Toxic @ 1Ghz/4,8Ghz, 8GB DDR3, Asrock Extreme III, Anteq HCG 620, Scythe Mugen 2

• Rin
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 27-01 22:42
Beetje lullig die 2de apache die je tegenkomt in de bergen, Geen ammo voor dat science gun ding en de rocketlauncher heeft ook niet genoeg ammo. Krijg dat ding gewoon niet neer.

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 18:24

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

quote:
Rin schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:26:
Beetje lullig die 2de apache die je tegenkomt in de bergen, Geen ammo voor dat science gun ding en de rocketlauncher heeft ook niet genoeg ammo. Krijg dat ding gewoon niet neer.
Er staat daar een kist met unlimited rocket ammo. Ik was ook een paar keer dood gegaan voordat ik dat zag :F .

Je ziet hem links staan als je van binnen naar buiten loopt in die grot.

Zoek je mensen om mee te gamen, of om gewoon mee rond te stoeien? Kom gerust langs in ons Discord kanaal.

• Rin
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 27-01 22:42
quote:
D4NG3R schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:34:
[...]

Er staat daar een kist met unlimited rocket ammo. Ik was ook een paar keer dood gegaan voordat ik dat zag :F .

Je ziet hem links staan als je van binnen naar buiten loopt in die grot.
Mijn dank is groot, inderdaad meteen voorbij.

• Whisky
Kwam net in de 2e loods met assasins, en kijk eens wat ik in de gele container vond!

Op internet staat dat je hem mee naar het einde van het spel moet nemen (net als de gnome in hl2:ep2).

Ga het proberen! ben benieuwd!

*EDIT*

kak.. ben hem kwijt geraakt bij de portals...

Whisky wijzigde deze reactie 18-09-2012 23:08 (9%)

Freedom for everyone..

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Terug met een autosave en nog een keer proberen! Tof man.

• Whisky
quote:
Jejking schreef op woensdag 19 september 2012 @ 08:24:
Terug met een autosave en nog een keer proberen! Tof man.
Ja dat had ik al gedaan, maar het lukte voor geen meter, ik moet bij sommige portals te snel denken, en dan schiet die hat weer 10 meter weg..

Achja heb hem iig uitgespeeld. nu maar wachten op de laatste 3 levels!

Freedom for everyone..

• NLuna
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 08-06 04:59
Ben al lekker op dreef ( ben bij die grote gemuteerde vis ) maar dit is echt een mod van epische proporties :D!!

Wil dit iedereen ook aanraden die de eerste Half Life gemist heeft om wat voor reden dan ook. Even goed en spannend dan het origineel, zo niet beter. Graphics zijn ook dik voor elkaar :)

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

• mace
  • Laatst online: 16-06 23:52

mace

Sapere Aude

Ben nu net die research facility met al die aliens in onderzoekskamers uit (met dat je die lasers aan moet zetten), maar hij crasht steeds. :(

Wel leuk trouwens die emergency gauss knoppen. :D

• Damic

Damic

Afwezig soms

@wiethoofd: ja de source engine is niet krachtig genoeg meer. Ze lopen dikwijls tegen de limieten aan en moeten soms wat uit de map slopen.

Je moet maar eens sterven in Lambda complex (het eerste deel me die laser) en dan terug spawnen daar. Normaal heb je dan op de muur waar de laser inslaat een brandplek, als je geluk heb staat die daar terug anders staat daar een random decal wat er in die map zit, de entity table zit vol en source begint te flippen.

Als je in lamba complex in portal 9 schiet verlies je al je wapens.

Er zitten soms rare glitches in.

Er is wel belooft om een patch ui te brengen maar ze weten zelf nog niet wanneer ofwel met de XEN update ofwel voor de xen update en de xen update wat later.

Ook hebben ze nog niets gehoord van Valve wat betreft Greenlight.

Ahja en voor de mensen die van ARG's houden, in BM zit een pizza arg

• luigi87
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 12:19

luigi87

Domotica Fanaticus

quote:
Anduuuh schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 21:27:
Kwam net in de 2e loods met assasins, en kijk eens wat ik in de gele container vond!
plaatje

Op internet staat dat je hem mee naar het einde van het spel moet nemen (net als de gnome in hl2:ep2).

Ga het proberen! ben benieuwd!

*EDIT*

kak.. ben hem kwijt geraakt bij de portals...
Ik had je post gezien en was het zelfde van plan.
En ook ik ben hem bij de portals kwijt geraakt, hij gaat niet mee in de portal ofzo.
Beetje jammer

Hier het linkje naar de guide voor presence detection op basis van Tasker + Autolocation op een Android Client, check me V&A voor 2de kans domotica dingetjes

• Rudolf
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 14:06
Tering ik speel 'm op hard. Ik dacht ik heb HL1 al meerdere keren uitgespeeld. Dat wordt appeltje eitje. Nou mooi niet. Zeker toen ik voor het eerst Marines tegen kwam, heb ik veel moeten reloaden. Ben benieuwd naar die ninja's. Die vind ik in HL1 op medium al lastig.

• sbmuc
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 18-06 20:35
quote:
CptChaos schreef op maandag 17 september 2012 @ 21:10:

Ook vind ik het jammer dat men niet de moeite heeft genomen een degelijke uninstaller te maken, zelfs vanuit Steam kan hij niet met wat simpel klikken verwijderd worden.
Je moet er ook helemaal niet aan beginnen sommige dingen moeten gewoon herinneringen blijven ;).
De eerste keer dat je half life/mario/sonic oid speelde, het is een hele andere ervaring / hele andere setting. Sinds die tijd hebben we ook veel hogere eisen/verwachtingen gekregen. Games worden elk jaar "beter", Half life 1 was voor zijn tijd een ware revolutie. Maar met de standaard van vandaag is het gewoon slecht. met alle respect voor HL1 natuurlijk, ik heb er heerlijk van genoten in zijn tijd.

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

quote:
sbmuc schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:10:
[...]

Je moet er ook helemaal niet aan beginnen sommige dingen moeten gewoon herinneringen blijven ;).
De eerste keer dat je half life/mario/sonic oid speelde, het is een hele andere ervaring / hele andere setting. Sinds die tijd hebben we ook veel hogere eisen/verwachtingen gekregen. Games worden elk jaar "beter", Half life 1 was voor zijn tijd een ware revolutie. Maar met de standaard van vandaag is het gewoon slecht. met alle respect voor HL1 natuurlijk, ik heb er heerlijk van genoten in zijn tijd.
What?

Qua graphics wellicht, qua gameplay echt niet hoor...

• JediUberknaft
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 27-05 14:57

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Ik ben het daar ook absoluut niet mee eens. Het is de juist de gameplay die deze game (mod) zo tof maakt. In plaats van alleen maar recht toe recht aan schieten, zit hier veel meer meer in. Ik vind het weer heerlijk voor de afwisseling ! En het ziet er ook nog eens prima uit (kan nog heel goed mee in deze tijd)

• Gundogan
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 13:18

Gundogan

Rip and tear, until it is done

quote:
sbmuc schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:10:
[...]

Half-Life valt wat dat betreft nog wel mee. Het inderdaad revolutionair voor z'n tijd omdat het als een van de eerste bekende FPS games afstapte van het keycard design (zoek in het level naar de rode key, daarna naar de blauwe enz) en koos voor een meer filmische ervaring. Met Black Mesa is dit goed bewaard gebleven en zelfs verbeterd om beter in deze tijd te passen. Het enige wat ik nog een beetje oubollig vind zijn de platform gedeeltes. Maar voor de rest bewijst het maar weer dat het een ijzersterke filmische shooter is zonder al te lineair te worden.

Als een spel als Duke Nukem 3D een bijna 1 op1 remake zou krijgen, zou je veel meer dat gevoel hebben van 'dit voelt wel erg outdated aan'.

i7 4790K, 16GB, ASUS Z97-K, R9 Fury

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 18:24

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

quote:
Gundogan schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:57:
Als een spel als Duke Nukem 3D een bijna 1 op1 remake zou krijgen, zou je veel meer dat gevoel hebben van 'dit voelt wel erg outdated aan'.
offtopic:
Klik. O-)

Zoek je mensen om mee te gamen, of om gewoon mee rond te stoeien? Kom gerust langs in ons Discord kanaal.

• Steephh
  • Laatst online: 09:51
Het blijft een ziekelijke epische mod. Zo mooi als de details uitgewerkt zijn. Neem bijvoorbeeld de security guard mee naar de eerste teleporter, stap er in en hij begint verbaasd te schreeuwen.

Waar ik nog niet over uit ben is waarom het volgende nieuwsartikel:
http://www.newscientist.c...host-particle-theory.html
over de groene computerterminals voorbij komt.. :P

En kwam ook nog wat vette screens tegen van dingen die ik zelf gemist had, maar iemand anders niet:

http://cloud.steampowered...A258E688CDF5E4A47CC79619/

en

http://cloud.steampowered...D54CD1106481A2184E06025D/

Geweldig gewoon.. :+

Steephh wijzigde deze reactie 20-09-2012 01:48 (28%)

_@/'

• JediUberknaft

JediUberknaft

quote:
Steephh schreef op donderdag 20 september 2012 @ 01:37:
Zo mooi als de details uitgewerkt zijn

Geweldig gewoon.. :+
Inderdaad ! Deze was ik ook tegengekomen. En het level of detail in de mod is echt hoog ! Tuurlijk ze hoefden niet een hele game te verzinnen, maar "alleen" (kuchkuch ..petje AFFF) maar de game na te maken met nieuwe engine, en wat gameplay correcties/aanpassingen.. Maar het is enorm mooi uitgewerkt. De knoppen, de HEALTH machines etc zijn van enorm hoog detail, waar menig game van DEZE tijd nog een puntje aan kan zuigen. Gewoon uitgewerkte modellen in plaats van platte texture. Ik lees ook vaak op de borden of ik iets tegenkom, en kijk regelmatig naar de fotolijstjes, puur omdat daar enorm aandacht an is besteed. Echt zoals eerder gezegd: epische mod !! Hulde aan het team !

• Angeloonie

Angeloonie

The Division 2 Addict

Toch apart hoe anders ik blijkbaar door de game ga :P De omgeving bekijk ik nauwelijks, behalve als ik weer eens in een puzzel zit waar ik ff niet uit kom. Verder race ik overal als een malle doorheen en ga ik geen PC's/borden/lichtkranten staan bekijken :P

• Gundogan
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 13:18

Gundogan

Rip and tear, until it is done

quote:
offtopic:
Ahja, helemaal vergeten dat er ook zoiets was. Maar dat speelt dus wel erg oldskool. :)

Maar het inderdaad ook leuk dat ze erg veel kleine details in de mod hebben gestopt. Voegt nog weer wat extra toe.

Wat me persoonlijk wel opvalt is dat de menselijke tegenstanders iets minder realistisch ogen. HL1 geeft bij mij nog steeds het beste gevoel van echte menselijke tegenstanders: ze lopen constant rond, communiceren met elkaar en meer. De 'echte' AI is misschien niet zo indrukwekkend, maar de gecreëerde atmosfeer vond ik geweldig in HL1 met de marines. In Black Mesa vind ik dat toch iets minder. Maar dat kan ook aan mijn nostalgische gevoelens liggen. ;)

i7 4790K, 16GB, ASUS Z97-K, R9 Fury

• nero355
  • Laatst online: 15:43

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

quote:
Angeloonie schreef op donderdag 20 september 2012 @ 11:30:
Toch apart hoe anders ik blijkbaar door de game ga :P De omgeving bekijk ik nauwelijks, behalve als ik weer eens in een puzzel zit waar ik ff niet uit kom. Verder race ik overal als een malle doorheen en ga ik geen PC's/borden/lichtkranten staan bekijken :P
Dat is best zonde dan : Ik probeer echt ALLES te verkennen en zelfs op plekken te komen waar ik eigenlijk niet zou moeten komen :D

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• MrAngry
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 18:28
Wat een heerlijke mod is dit zeg! Echt geweldig. Hoe vaak ik me ook alweer kippevel rot ben geschrokken van een onverwachte headcrab! Soundtrack is ook erg fijn en de graphics uitstekend. Zoals velen al aanhalen is de mate van detail indrukwekkend. Echt tof! Ik ga er zo langzaam mogelijk doorheen, om maar alles mee te pakken :)

Secrecy corrupts, absolute secrecy corrupts absolutely.

• Whisky
quote:
nero355 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 11:38:
[...]

Dat is best zonde dan : Ik probeer echt ALLES te verkennen en zelfs op plekken te komen waar ik eigenlijk niet zou moeten komen :D
Precies! alle gaatjes en kiertjes proberen, overal op de E toets rammen om te kijken of er enige interactie is!
En uiteraard bij plekjes te komen waar je niet hoort te komen ;)

Freedom for everyone..

• NoFearCreations
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 19:19
Ik ben eindelijk op een punt waar ik niet verder kom. Kan helaas geen video walkthrough vinden, alles wat online staat stopt als je dat monster in die raket schacht heb gedood, door die raket motor te laten ontbranden. Ik ben al veel verder, bij al die lopende banden, maar kom nu dus niet verder.

"At vindicta bonum vita jucundius ipsa nempe hoc indocti." | Intel I5-3570K @3.9 Ghz | Samsung EVO 120GB | RoG R280 Platinum 3GB | 12GB DDR3 | Windows 10.1 |

• JediUberknaft

JediUberknaft

quote:
NoFearCreations schreef op donderdag 20 september 2012 @ 17:31:
Ik ben eindelijk op een punt waar ik niet verder kom. Kan helaas geen video walkthrough vinden, alles wat online staat stopt als je dat monster in die raket schacht heb gedood, door die raket motor te laten ontbranden. Ik ben al veel verder, bij al die lopende banden, maar kom nu dus niet verder.
post eens screenshot linkie, en anders in woorden uitgelegd (tussen spoilers) om uit te leggen hoe het eruit ziet etc ?

• Compizfox

Compizfox

I use Arch, btw

quote:
NoFearCreations schreef op donderdag 20 september 2012 @ 17:31:
Kijk eens een paar pagina's terug? Daar heb ik een link naar een walkthrough gepost die helemaal tot het einde gaat. (Tenminste, tot chapter 14 of zo, ik weet niet of dat het einde is?)

• NoFearCreations
Heb m gevonden, dit is het punt waar ik nu ben:
http://youtu.be/-3Hngov88Wo

Nu maar is ff kijken hoe ik verder moet.

"At vindicta bonum vita jucundius ipsa nempe hoc indocti." | Intel I5-3570K @3.9 Ghz | Samsung EVO 120GB | RoG R280 Platinum 3GB | 12GB DDR3 | Windows 10.1 |

• Camacha

Camacha

Herder of bits.

quote:
nero355 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 11:38:
Het wordt niet snel oud, uit maps klimmen en dan op de bovenkant van decorgebouwen of zelfs de skybox rondlopen.

Persuader of bytes.

• Compizfox

Compizfox

I use Arch, btw

Lol :P

Of in Portal doorlopen bij die chamber van GlaDOS, en in een kantoortje noclippen waardoor je een presentatie ziet over de concurrentie tussen Aperture Science en Black Mesa Research Institute :P

Compizfox wijzigde deze reactie 20-09-2012 21:38 (17%)

• Camacha

Camacha

Herder of bits.

Meh, cheating with cheats is cheating.

:p

Camacha wijzigde deze reactie 20-09-2012 21:38 (7%)

Persuader of bytes.

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

• Compizfox

Compizfox

I use Arch, btw

quote:
Camacha schreef op donderdag 20 september 2012 @ 21:38:
Meh, cheating with cheats is cheating.

:p
Maar als je er een easter egg door kunt ontdekken doe ik het met plezier :P

• nero355
  • Laatst online: 15:43

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

quote:
Alles komt weer op voorraad om de zoveel tijd geloof ik dus hou het gewoon een beetje in de gaten :)

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• superwashandje
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 16:23

superwashandje

grofheid alom

quote:
Compizfox schreef op donderdag 20 september 2012 @ 21:37:
Lol :P

Of in Portal doorlopen bij die chamber van GlaDOS, en in een kantoortje noclippen waardoor je een presentatie ziet over de concurrentie tussen Aperture Science en Black Mesa Research Institute :P
dat is helemaal niet nodig hoor. ergens (ik denk eerder) in het spel loop je langs zo'n kantoortje en kun je daar zelf zo naar binnen kijken. komt geen glitchen of noclippen aan te pas.

edit:
quote:
ok offtopic maar mocht je wat gaan bestellen wil ik wel meebestellen en delen in evt verzendkosten :P er zitten wel gave dingen tussen daar alleen is het vaak inderdaad uitverkocht en heb je als het goed is een CC nodig om te bestellen.

superwashandje wijzigde deze reactie 21-09-2012 11:04 (30%)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

• kobus71
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 12-06 11:34
Moet ik eerst Half-life instaleren of kan ik de mod gewoon downloaden en instaleren.
Lijkt me nl top om m weer te spelem met goede graphics.

• Compizfox

Compizfox

I use Arch, btw

quote:
superwashandje schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:00:
[...]

dat is helemaal niet nodig hoor. ergens (ik denk eerder) in het spel loop je langs zo'n kantoortje en kun je daar zelf zo naar binnen kijken. komt geen glitchen of noclippen aan te pas.

edit:
Je kunt zien dat er een beamer aanstaat, maar ik geloof niet dat je het goed kunt lezen vanaf daar.

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

nou, ik heb die presentatie toch kunnen volgen hoor vanaf daar :) misschien dat er meerdere plekken zijn waar je het kan zien maar niet overal even goed?

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

• kobus71
washandje
kan je me vertellen of ik t spel gewoon kan instaleren ofdat ik eerst weer halflife moet instaleren.
Heb m al gewownload.

• Steephh
  • Laatst online: 09:51
quote:
kobus71 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:48:
washandje
kan je me vertellen of ik t spel gewoon kan instaleren ofdat ik eerst weer halflife moet instaleren.
Heb m al gewownload.
Waarom vraag je dit specifiek aan superwashandje? :P Anyways, als je iets verder had geklikt op de website: http://wiki.blackmesasource.com/System_Requirements

Waarom zou je er Half Life voor nodig hebben? Het is toch een mod gebaseerd op de source engine, niet op de oude half life engine?

Steephh wijzigde deze reactie 21-09-2012 11:53 (4%)

_@/'

• kobus71
Omdat hij als laatste gereageerd heeft.
Maar bedankt Steephh, ben nu bezig met instaleren.
Hoop dat t in 1 keer lukt.

Enige dat ik krijg is een strestest.
Maar weer verder zoeken lol.

Gelukt!!

kobus71 wijzigde deze reactie 21-09-2012 12:34 (25%)

• Compizfox

Compizfox

I use Arch, btw

quote:
kobus71 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:58:
Omdat hij als laatste gereageerd heeft.

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

quote:
superwashandje schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:00:

[...]

ok offtopic maar mocht je wat gaan bestellen wil ik wel meebestellen en delen in evt verzendkosten :P er zitten wel gave dingen tussen daar alleen is het vaak inderdaad uitverkocht en heb je als het goed is een CC nodig om te bestellen.
Prima, DM me maar ;)

• Compizfox

Compizfox

I use Arch, btw

Ik zit nu bij die Waste Processing en ik snap het echt niet meer. Wat een doolhof is dat zeg.

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

ik zat daar ook een tijdje vast inderdaad maar lang niet alles is een 1 op 1 kopie dus het is handig om dat altijd in je achterhoofd te houden als je (even) niet uit een puzzel komt.

merken jullie nou nog veel van dat ze gezegd hebben het spel simpeler enzo te maken? zo mogelijk vind ik het zelfs nog lastiger dan half life zelf was eerlijk gezegd (niet dat dat slecht is :) )
quote:
kobus71 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:48:
washandje
Heb m al gewownload.
ja het was best makkelijk zelf te vinden hoor: je hebt alleen de source sdk kit nodig.

@ tommygun
quote:
Shipment to U.S. Addresses Only (No P.O. Box)

Valve will only ship Merchandise to addresses in the United States. Valve does not accept orders to ship to a P.O. Box.
-O-

• Wiethoofd
Valve Store shipt gewoon naar Europa hoor. * Wiethoofd heeft z'n Archimedes + boek etc. gewoon via DHL gekregen

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

oh raar, als je dus vanuit de store naar terms & conditions gaat dan staat dat er :S

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Bah, kom niet verder bij de eerste Gargantua...

Heb 3 granaten en 3 van die laserapparaten, maar daarmee krijg ik 'm niet dood...

• job
Je kan hem met je wapens ook niet ombrengen. Als je wilt weten hoe wel moet je het maar vragen.

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

quote:
TommyGun schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 17:56:
Bah, kom niet verder bij de eerste Gargantua...

Heb 3 granaten en 3 van die laserapparaten, maar daarmee krijg ik 'm niet dood...
heb je het origineel ook gespeeld? het nl ook niet de bedoeling dat je hem daarbij dood krijgt. een beetje beter rondkijken dus :)

• Xant0r
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 18-06 22:45
Eindelijk weer nadenken tijdens het spelen, zijn zelfs stukken geweest waar ik gewoon echt vast zat. Zo ook het stukje voor de lopende banden waar je door die machine heen moet, heb me echt rotgezocht hoe ik daar in kwam. :o

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Ah, zal 's doorlopen dan ;)

* TommyGun weet nu weer hoe dat in het origineel ging >:)

TommyGun wijzigde deze reactie 22-09-2012 18:41 (57%)

• NickThissen
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 19:30
Zit alweer helemaal vast, niet omdat ik niet weet wat ik moet doen maar omdat ik gewoon te weinig HP heb :-( Heb net door een vrieskast moeten lopen oid, waarbij m'n HP door de kou langzaam naar beneden ging en er ook nog 38 headcrabs en 25 andere gastjes spawnen. Long story short: ik kom er met moeite doorheen met nog 2 HP over. Helaas kom ik vlak daarna voor het eerst assassins ofzo tegen, van die gastjes wat bijna onzichtbaar zijn en die je op 300 meter afstand met een blik kunnen doden... Dat gaat dus lekker met 2 HP, ik ben al dood voordat ik ze zie :X Nergens health te vinden...

Mijn iRacing profiel

• wagenveld
  • Niet online
Sneller door de kou heen en de headcrabs negeren.

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

jup, door die vriezer was voor mij gewoon een sprintje trekken en zo snel mogelijk aan de andere kant terecht komen, ik ben daarbij alleen iets health en suitpower kwijt geraakt door de vriezer en niet geraakt door een of anders beestje. je bent hierbij namelijk niet eerst verplicht om alles neer te schieten voordat je door kan naar het volgende gedeelte :)

• NickThissen
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 19:30
Dat snap ik ook wel, maar er spawnen zo veel gasten dat ik soms niet door kon tenzij ik ze neer ging schieten dus dat schoot ook niet echt op. En ik had vast al geen volle health bij het begin. Zal dus wel een aantal save games terug moeten :S

Mijn iRacing profiel

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Wat een klote stuk in Power Up zeg... op een gegeven moment kom je bij een plateau (lift) naar boven maar daar staan zo gruwelijk veel soldiers... Hoe doen jullie dat? Ik had al wat van die explosieve tonnen neer gezet en laten ontploffen boven maar dan zijn er nog veel over.

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

quote:
NickThissen schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 20:00:
Dat snap ik ook wel, maar er spawnen zo veel gasten dat ik soms niet door kon tenzij ik ze neer ging schieten dus dat schoot ook niet echt op. En ik had vast al geen volle health bij het begin. Zal dus wel een aantal save games terug moeten :S
shotgun is een wonderwapen op zo'n moment :)

heb em net uitgespeeld btw, conclusie: erg gaaf gedaan en het doet zo goed als geen afbreuk aan het origineel. sommige dingen zijn zelfs nog wat beter uitgewerkt, andere dingen/hoofdstukken zijn korter dan het origineel. all in all toch erg leuk om weer eens door black mesa te wandelen :)

edit:@tommygun: ik heb bij die lift die omhoog gaat inderdaad snel zo'n tonnetje neergezet voordat ze me konden schieten. vervolgens verscholen achter een hoekje een ander tonnetje in de fik gestoken en die in de buurt van die eerste gegooid. korte kettingreactie van ontploffende vaatjes en die lift was gecleared :P verder is het vooral proberen ze 1 voor 1 af te pikken. als een hele groep je ziet snel een hoekje om rennen en daar met je shotgun wachten bijvoorbeeld :)

superwashandje wijzigde deze reactie 23-09-2012 00:09 (25%)

• HugoBoss1985
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 18:17
Dit is zeker een gave mod, speel sinds 3 dagen.

Weten jullie wanneer de multiplayer van deze mod komt?

Ik ben de tel verloren met hoe vaak ik half life wel niet uitgespeeld heb...

Ik keek volgde de frontpage van deze mod al iedere maand en nu is hij er dan eindelijk!
Het valt me zeker niet tegen.

Ik heb nu alleen een probleem met mijn savegames...

Mijn steam werkte niet meer en daarom heb ik de hele directory leeggehaald, exclusief de steamapps en nog een folder...

Daarna werkte Black Mesa niet meer, mijn andere steam games (via steam gedownload) nog wel.

Nu heb ik dus de SAVE folder van Black Mesa apart gehouden en toen de hele map Black Mesa verwijderd.
Black Mesa opnieuw geïnstalleerd en hij werkt gelukkig weer.

De SAVE map weer terug gezet, maar helaas werken de savegames niet meer.
Zodra ik er eentje ga laden zie ik 1 seconden het laadscherm en dan gooit hij me weer terug naar menu...

Iemand iedeën over hoe ik dit aan de praat kan krijgen of heeft iemand een lijst van map namen uit Black Mesa?

Mijn savegames aan de praat krijgen zou wel fijn zijn, omdat ik al aardig ver was in de game.

Als ik eventueel via een cheat in de goeie map kan komen (Of dat hij bij new game al te selecteren is) ben ik ook al tevreden.

Ik ben er inmiddels met de cheats uitgekomen!

Helaas, de savegames die ik nu opsla werken later ook niet als ik ze wil laden...

Ik heb via de console de bewuste map geladen, dat werkt dan... alleen savegames zijn corrupt ook savegames die ik nu weer aanmaak.
Mijn voortgang in het spel is wel opgeslagen want bij `new game` kan ik nu meer kiezen.

Ik heb nu de savegame map helemaal leeggehaald en ben toen bij de laatste map een new game begonnen.

Nu kan ik wel weer savegames gebruiken dus alles is weer in orde.

De SAVE map opslaan als backup en gewoon terugkopieren werkt dus niet zomaar met deze mod...

HugoBoss1985 wijzigde deze reactie 23-09-2012 12:46 (24%)

Coolermaster CM 690 III - Corsair HX1200 V2 - Gigabyte Z390 Elite - i7 9700k @ 4,9 1,305v - Gelid Phantom - 16gb G-skill CL15 3000 - Gigabyte Vega 56 OC - Samsung 970 Evo 1tb - Windows 10 Pro 64

• NoFearCreations
Welke console commands heb jij voor de maps gebruikt? Want ik heb gister windhoos op nieuw geinstalleerd, en was er eigenlijk vanuit gegaan dat steam me savegame wel online op zou slaan. Niet dus....

• Aquila
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 19:22
Het is leuk om te spelen zoals altijd bij Half-Life, alleen het probleem is nu dat het net lijkt of ik best vaak lichtelijk lagg heb of dat het beeld nogal stroef gaat. Heeft iemand hier hetzelfde probleem of is het gewoon de mod zelf ?

\\ XBOX 360 & One X // AMD Ryzen 2600x \\ VoetbalShirtjes Topic// FC Bayern \\

• Sharpp
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 08-04 09:36
quote:
Xant0r schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 18:37:
Eindelijk weer nadenken tijdens het spelen, zijn zelfs stukken geweest waar ik gewoon echt vast zat. Zo ook het stukje voor de lopende banden waar je door die machine heen moet, heb me echt rotgezocht hoe ik daar in kwam. :o
Vaak is het ook iets onbenulligs zoals iets over het hoofd zien of te moeilijk denken om tot een oplossing te komen. Zo moet aan het eind van het gedeelte van de lopende banden een platform verplaatst worden en een luik
geopend worden. Platform had ik verplaatst maar daarna mij rot aan het zoeken om dat luik te openen totdat ik naast de bestruring van het platform een hendel zag. :F

Steam

• JediUberknaft

JediUberknaft

Wat prachtig gewoon dit. Echt gamen met een hoofdletter G. Precies zoals het hoort gewoon in plaats van hersenloos alleen maar knallen. Waren er maar meer van dit soort games. Echt ongelofelijk tof. Gameplay is te gek. En die10 uur gameplay zit ik al zwaar overheen, gewoon op hard zetten, veel rondkijken en lopen. 100% puur genieten !! Petje af voor die gasten die de mod hebben gemaakt, knap staaltje werk. Niks op aan te merken, ik vind hem helemaal geweldig !! _/-\o_ _/-\o_

• Exclusive501

Exclusive501

Would you kindly?

Zojuist uitgespeeld en het was echt een zalige zit. Ik ben nu toch wel benieuwd wat ze met het einde gaan doen en ik hoop dat we niet al te lang hoeven te wachten.

• Camacha

Camacha

Herder of bits.

quote:
bamboombots schreef op zondag 23 september 2012 @ 16:45:
Het is leuk om te spelen zoals altijd bij Half-Life, alleen het probleem is nu dat het net lijkt of ik best vaak lichtelijk lagg heb of dat het beeld nogal stroef gaat. Heeft iemand hier hetzelfde probleem of is het gewoon de mod zelf ?
Geen van beiden, hier draait het prima. Wellicht iets in je systeem?

Persuader of bytes.

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

quote:
Exclusive501 schreef op maandag 24 september 2012 @ 02:29:
Zojuist uitgespeeld en het was echt een zalige zit. Ik ben nu toch wel benieuwd wat ze met het einde gaan doen en ik hoop dat we niet al te lang hoeven te wachten.
ik denk dat ik wel weet hoe het einde gaat, zal ik een voorspelling doen? :+

• Compizfox

Compizfox

I use Arch, btw

lol :+

• Rubman
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 19:45

Rubman

Just as clear as a foggy night

Ik vraag me dan eerder af in hoeverre Xen is aangepast, kom toch wel wat dingen tegen van huh dit was toch anders in het origineel.
Xen heeft mij nooit echt iets gedaan in het origineel en de eindbaas ook niet, hopelijk in de uitbreiding wel.
Verder echt een meer dan hulde mod en voor mij wel het wachten waard

Ik ben achteruit de toekomst in gestruikeld. - van Rossum M.
Laaiend enthousiast kwam hij uit de brandende kerncentrale en keek stralend om zich heen.

• Roadrunner
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 14-06 16:15
quote:
TommyGun schreef op zondag 23 september 2012 @ 00:05:
Wat een klote stuk in Power Up zeg... op een gegeven moment kom je bij een plateau (lift) naar boven maar daar staan zo gruwelijk veel soldiers... Hoe doen jullie dat? Ik had al wat van die explosieve tonnen neer gezet en laten ontploffen boven maar dan zijn er nog veel over.
Ik had alle tonnen op die lift gezet (volgens mij stuk of drie) en er C4 (of hoe het ook heet in HL) Lift omhoog en toen hoorde ik een soldier iets roepen en toen BOEM. Ik had ze allemaal te pakken maar het is denk ik ook een beetje geluk hebben en afhankelijk van de moeilijkheidsgraad waarop je speelt. Ik speel nu op easy :') Later ga ik hem nóg een keer spelen op hard.

Steam Profiel / World Of Trucks

• Exclusive501

Exclusive501

Would you kindly?

quote:
Rubman schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 08:22:
Ik vraag me dan eerder af in hoeverre Xen is aangepast, kom toch wel wat dingen tegen van huh dit was toch anders in het origineel.
Xen heeft mij nooit echt iets gedaan in het origineel en de eindbaas ook niet, hopelijk in de uitbreiding wel.
Verder echt een meer dan hulde mod en voor mij wel het wachten waard
Xen is ook min of meer wat ik met het einde bedoelde ;)

• Il 2
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 22-05 19:15
Ik speel ook op easy en zit al op 12 uur ofzo, maar ik kijk echt in elk hoekje, bekijk elk sciencebord etc.. en doe het gewoon overall rustig aan. echt fantastisch waar soms kleine details zitten :)

• Angeloonie

Angeloonie

The Division 2 Addict

Heb ik hem nu uitgespeeld? :?
spoiler:
Stuk in een grote hal met een vierpotige machine, waarin een portal gecreerd wordt. Er spawnen wat vijanden, en je moet dan de portal in springen.
Toen kreeg ik ineens de aftiteling? :?

• Whisky
quote:
Angeloonie schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 23:06:
Heb ik hem nu uitgespeeld? :?
spoiler:
Stuk in een grote hal met een vierpotige machine, waarin een portal gecreerd wordt. Er spawnen wat vijanden, en je moet dan de portal in springen.
Toen kreeg ik ineens de aftiteling? :?
Voorlopig.. Xen (3 chapters geloof ik) komen binnenkort

Freedom for everyone..

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

quote:
wildcat1 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 08:53:
[...]

Ik had alle tonnen op die lift gezet (volgens mij stuk of drie) en er C4 (of hoe het ook heet in HL) Lift omhoog en toen hoorde ik een soldier iets roepen en toen BOEM. Ik had ze allemaal te pakken maar het is denk ik ook een beetje geluk hebben en afhankelijk van de moeilijkheidsgraad waarop je speelt. Ik speel nu op easy :') Later ga ik hem nóg een keer spelen op hard.
Is mij reeds gelukt op Medium.

Met behulp van die tonnen, granaten en shotgun :*)

Ik ben nu alweer een flink stuk verder. Heb zojuist een hele rit met het treintje gehad :P

• Tijgert
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 17:30

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Wow zeg... Black Mesa is EXACT zoals ik mij Half Life herinnerde! Behalve... het was dus totaal anders dan ik mij herinnerde.

In mijn hoofd was HL Da Bomb en zo goed en mooi en en en.... maar ik startte hem nog eens op nadat ik Black Mesa gezien had en ik moest bijna overgeven...

Vroeger had ik dit al eens met de c64, dat was in mijn herinnering ook veel mooier en gaver en toffer dan dat het bleek te zijn jaren na dato op een emulator, en nu trap ik er weer in.

Wat is BM mooi dan. Het voelt zo natuurijk, zoals ik dacht dat HL was, zo is het nu ook :)

8700K, ROG Hero X, 32GB4166, 1080Ti, 2TB SSD, Enermax 950W, 32"+G903+G910 Nieuwe Specs, Oude Specs, Hele Oude Specs

• Camacha

Camacha

Herder of bits.

Wel een klein foutje ontdekt; de spoelen tape-apparaten die je ziet draaien tegen elkaar in :p

Persuader of bytes.

Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Microsoft

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True