Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• superwashandje
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 12:48

superwashandje

grofheid alom

ok, gehele map van de installatielokatie (SSD) naar de map sourcemods (HDD) gezet en nu staat ie in steam. raar dat die installer dat niet goed regelt.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

• Camacha
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 03-07-2017

Camacha

Herder of bits.

Even reportje aanmaken, zodat het gefixt kan worden :)

Persuader of bytes.

• Ventieldopje
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 18:45

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

quote:
Mwa... misschien handig voor mensen om te weten als ze een snelle download plek willen hebben ipv. dat iedereen als een gek het overal vandaan trekt? Gewoon even een heads up van een HL2:BMS fan hier die op een legale manier hier mensen probeert te voorzien van de zelfde mod waar we allemaal van houden?

Die modbreak staat trouwens een aantal pagina's er voor, die had ik toevallig niet gelezen :/

www.maartendeboer.net
1D X | 1Ds Mark III | 1N | Zeiss Milvus 1.4/85 | Zeiss Milvus 1.4/50 | Zeiss Milvus 1.4/25

• MrJayMan
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online

MrJayMan

[subtitle is null]

ik heb nu 787 keer 3.07gb geseed. laat m nog wel even draaien vannacht om mn gamersplicht te voldoen.

[signature is null]

• Baiko
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 30-05 17:18

Even een stukje gecapped wat ik wel een leuk stukje vond :D Mja verder niet veel speciaals ofzo, vind de muziek bij sommige stukken echt geweldig passen. Dit stuk vond ik erg leuk, maar wil verder geen spoilers laten zien.

Denk dat ik Opposing Force en Blue Shift er maar gelijk achteraan pak na deze :D

Baiko wijzigde deze reactie 15-09-2012 03:08 (25%)

PSN: Er1ckNL Corsair 750D, Intel i7 8700K@5Ghz, Corsair h100i, MSI Z97-G45 Gaming, 4x8GB 3200mhz, MSI GTX 1080ti, 1x Samsung EVO 500GB M.2

• Bart1983
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 20-06 08:24

Bart1983

TF2: [GoT]Netherlands

Je krijg echt het oude gevoel weer terug. Meeste zaken die je in de originele versie uitprobeerde zitten in de remake er ook in. In level één bijvoorbeeld de knop bij binnenkomst om het alarm aan te zetten of de magnetron met de ontploffende maaltijd......

TF2: [GoT]Netherlands

• Brainstorm
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 24-06 21:16
quote:
Frits Flits schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 23:42:
[...]
In de map 'sourcemods' (bijv. C:\Program Files\Valve\Steam\SteamApps\SourceMods\) maak je een map met 'Black Mesa'. De inhoud van de 7z gooi je daarin. Vervolgens restart je Steam en staat hij tussen games. Je moet wel de 'Source SDK Base 2007' hebben geïnstalleerd.
1 correctie: je kunt de map het beste 'BMS' noemen - als je hem anders noemt dan heb je kans dat diverse teksten missen. Zie ook http://forums.blackmesasource.com/showthread.php?t=12876

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 22:31
quote:
Baiko schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 03:01:
[video]

Even een stukje gecapped wat ik wel een leuk stukje vond :D Mja verder niet veel speciaals ofzo, vind de muziek bij sommige stukken echt geweldig passen. Dit stuk vond ik erg leuk, maar wil verder geen spoilers laten zien.

Denk dat ik Opposing Force en Blue Shift er maar gelijk achteraan pak na deze :D
Ik dacht dat je ook kon ADS'en.

• MrJayMan
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online

MrJayMan

[subtitle is null]

quote:
Frits Flits schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 20:16:
[...]
Zitten er nou verticale strepen over hun hoofden?
neh, is de belichting op deze afstand.

wie herkend deze? :)

ik ben blij dat de mod widescreen-gaming ondersteund. maakt de herbeleving nog net iets intenser.

MrJayMan wijzigde deze reactie 15-09-2012 11:04 (10%)

[signature is null]

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

quote:
Brainstorm schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 09:57:
[...]

1 correctie: je kunt de map het beste 'BMS' noemen - als je hem anders noemt dan heb je kans dat diverse teksten missen. Zie ook http://forums.blackmesasource.com/showthread.php?t=12876
klopt inderdaad, mijn chapter titles enzo worden nu ook weergegeven. nu net bij blast pit :)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

• Tortelli
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 19:35

Tortelli

mixing gas and haulin ass

quote:
MrJayMan schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 01:34:
ik heb nu 787 keer 3.07gb geseed. laat m nog wel even draaien vannacht om mn gamersplicht te voldoen.
Heb hem ook even op http gezet:
http://rw-racing.nl/got/BlackMesa.zip
Gbit NL :)

Heb zo'n 350GB geseed gister :9.

Tortelli wijzigde deze reactie 15-09-2012 14:01 (5%)

i9 9900k @ 5,0Ghz | Asus XI HERO | GTX 1080 TI Gaming X | Corsair 32G | Asus MG279Q | Corsair RM750 | Synology DS1817+

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 12:35

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Hehe, kleine South Park reference?

klik

D4NG3R wijzigde deze reactie 15-09-2012 14:20 (6%)

Zoek je mensen om mee te gamen, of om gewoon mee rond te stoeien? Kom gerust langs in ons Discord kanaal.

• Goofy1978
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 20:49
black mesa is erg gaaf zeg, heb het net een paar uur gespeeld.

• NLuna
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 08-06 04:59
quote:
Haha lachen, mooi opgemerkt.

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

• NTAuthority
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 21:41
Mijn mening: goede uitwerking van de graphics (buiten een aantal deur-textures na) en omgevingen, enkel doet het me precies weer herinneren waarom ik de gameplay van de HL-serie echt verafschuw, op de eerste helft van HL2EP1 na... paniekerig de quicksave-knop indrukken, oncomfortabel zweten, nog een paar keer quicksaven, om dan bij een aanval bijna niets te kunnen doen omdat ik nog lang met enkel de crowbar zal moeten doen... onmogelijk om langer dan 10-20 minuten per sessie vol te houden; hoewel het me toch telkens terug doet komen, iets wat HL2 niet gelukt is sinds aan de fast/poison headcrabs toe te komen.

NTAuthority wijzigde deze reactie 15-09-2012 15:23 (19%)

• edward2
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 19:42

edward2

Schieten op de beesten

Weet iemand hoe ik hem vanuit een andere schijf (dan waarop steam staat) kan runnen, cmd instellingen bv.
Ik heb de SDK2007 in de steam directory staan, maar aangezien mijn steam schijf zowat vol is, kan ik de inhoud van BM niet meer kwijt op die schijf.
Ik weet dat hij de HL2 exe in de SDK2007 gebruikt, maar van daar uit kan ik hem niet zomaar opstarten en ook niet vanuit steam de SDK2007, want dan krijg je de stresstest.

Edit, heb het al gevonden:

http://forums.blackmesasource.com/showthread.php?t=12618

Voor wie met hetzelfde kampt.

edward2 wijzigde deze reactie 15-09-2012 18:27 (12%)

Maximum IQ

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Hmmm ik heb een probleem: Ik ben net langs het stuk met die gigantische tentakels. En ik probeer een gigantische ventilator aan te zetten. However, als ik dit doe crashed m'n spel :/ ...

Zoek je mensen om mee te gamen, of om gewoon mee rond te stoeien? Kom gerust langs in ons Discord kanaal.

• TQMA
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 18-06 22:10
Wie wil eens een Nederlandstalig Black Mesa vertalen net zoals buitenlanders:

http://forums.blackmesasource.com/showthread.php?t=12534

THANKS

• Angeloonie
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 24-06 15:56

Angeloonie

The Division 2 Addict

quote:
D4NG3R schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 18:35:
Hmmm ik heb een probleem: Ik ben net langs het stuk met die gigantische tentakels. En ik probeer een gigantische ventilator aan te zetten. However, als ik dit doe crashed m'n spel :/ ...
Lol, wilde net precies hetzelfde gaan posten.. Heb hem aangezet, maar op de weg terug crashed het spel constant :'(

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

hmm hier geen probleem mee gehad. werkte gewoon.

• CC1
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 25-07-2017
Ik ben net boven de grond gekomen. Aardig pittig gelijk. :)

• robpol
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 21:43
Zojuist uitgespeeld, jammer dat het nog niet de volledige game is want het is echt heel goed gedaan! Ook jammer dat we nog niks van de Xen-wereld hebben kunnen zien. Net als je het portaal in stapt is het afgelopen...

robpol wijzigde deze reactie 15-09-2012 19:20 (15%)

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

quote:
Angeloonie schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 18:45:
[...]

Lol, wilde net precies hetzelfde gaan posten.. Heb hem aangezet, maar op de weg terug crashed het spel constant :'(
Je moet voor dat stuk 2 dingen doen:

1 - Generator aanzetten
2 - Ventilator aanzetten

Doe het in die volgorde en dan crashed je spel niet :P .

De generator vind je als je bij de tentakels helemaal naar beneden gaat en daar het hout voor de deur weg slaat.

• MrVegeta
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 12:53

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wat is ongeveer de makkelijkste manier om deze mod te spelen? Ik heb wel steam maar bijvoorbeeld geen Half Life 2 of Team Fortress geinstalleerd maar die is zo'n 10 gb groot :/ Iemand een tip?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• jmk
  • Laatst online: 17:22
Je hoeft in Steam alleen (onder tools) Source SDK BASE 2007 te installeren. Paar GB

jmk wijzigde deze reactie 15-09-2012 20:28 (3%)

Yippie kayak, other buckets!

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

En om de Source SDK te installeren moet je eerst een Source spel gekocht hebben. Het maakt niet uit welke, en voor 15 eurocent heb je TF2 alweer gekocht (goedkoopste item in de shop). Maar die is weer 13GB groot :P

• MrVegeta
  • Laatst online: 12:53

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

In Steam zelf kan je onder "tools" de SKD zelf downloaden en installeren. Dus dat zou genoeg moeten zijn.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• CC1
quote:
D4NG3R schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 20:31:
En om de Source SDK te installeren moet je eerst een Source spel gekocht hebben. Het maakt niet uit welke, en voor 15 eurocent heb je TF2 alweer gekocht (goedkoopste item in de shop). Maar die is weer 13GB groot :P
Dat is niet correct. Nog nooit via steam een spel gekocht. En toch kon ik die SDK gratis downloaden en gebruiken.

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

quote:
CC1 schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 21:51:
[...]

Dat is niet correct. Nog nooit via steam een spel gekocht. En toch kon ik die SDK gratis downloaden en gebruiken.
Anderhalf jaar of wat terug was het een eis (Voordat TF2 gratis werd). Anders kon je de SDK niet downloaden. Aangezien ik er verder niet op let nam ik aan dat dit nog steeds het geval was.

• jmk
dubbel

jmk wijzigde deze reactie 15-09-2012 22:06 (93%)

• Format-C
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 23-06 21:23
Och mensen. Ik zie nu pas dat deze uit is....

Ik ben weer weg! :D

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Format-C wijzigde deze reactie 15-09-2012 22:10 (16%)

XBOX LIVE: Vale46 NL -- PSN: Vale46--NL

• BHR
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 13:13
toch geen nieuwe easteregg? http://steamcommunity.com.../filedetails/?id=96369383

Het valt me op dat tegenstanders veel beter richten dan in het origneel.

BHR wijzigde deze reactie 15-09-2012 23:04 (67%)
Reden: ik faal in imagelinken :(

No amount of key presses will shut off the Random Bug Generator

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

quote:
BHR schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 22:19:
Nog een nieuwe easteregg? http://steamcommunity.com...filedetails/?id=96369383/

Het valt me op dat tegenstanders veel beter richten dan in het origneel.
Wat is er zo easter-eggerig aan dan :P? Alleen de map is omgedraaid.

Enneh: Fix de link :< .

D4NG3R wijzigde deze reactie 15-09-2012 22:53 (3%)

• BHR
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 13:13
Hehehe, ik zie het nu pas. Ik dacht dat ze continenten hadden verplaatst :D

Ik heb Black Mesa net afgerond en vind hem erg goed. De mariniers en de helicopter zijn pittige tegenstanders, omdat deze zo snel op je aanwezigheid reageren. De rest is goed te doen. De game voelt een stuk levendiger aan dan hl1. Ik ben in de eerste levels alleen een beetje wezen rondlopen om te kijken en luisteren wat iedereen doet. _/-\o_

Ik heb alleen Barney niet gevonden (of niet opgemerkt).

No amount of key presses will shut off the Random Bug Generator

• grote_oever
  • Laatst online: 22:28
Misschien een domme vraag, maar na de installatie starte het spel automatisch op. Nu heb ik hem afgesloten, maar ik zou echt niet weten hoe ik het spel moet opstarten. Zie nergens een executable staan.

• PilatuS
  • Niet online
quote:
grote_oever schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 23:24:
Misschien een domme vraag, maar na de installatie starte het spel automatisch op. Nu heb ik hem afgesloten, maar ik zou echt niet weten hoe ik het spel moet opstarten. Zie nergens een executable staan.
Staat in je Steam Library

• grote_oever
quote:
Niet :( Kan het te maken hebben dat ik hem op een andere HD geïnstalleerd heb dan ik steam heb staan?

• Roadrunner
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 14-06 16:15
quote:
grote_oever schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 23:34:
[...]
Niet :( Kan het te maken hebben dat ik hem op een andere HD geïnstalleerd heb dan ik steam heb staan?
Wanneer je Steam opnieuw start moet ie ertussen staan.

Steam Profiel / World Of Trucks

• Compizfox
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 14:26

Compizfox

I use Arch, btw

Dan moet ie wel in Steam/steamapps/sourcemods staan.

There is no system but GNU and Linux is one of its kernels

• Format-C
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 23-06 21:23
quote:
Shodan schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 22:21:
Bizar dat dit gewoon zo tof nog is, met source engine! Waarom willen we in godsnaam crysis 3 graphics?? :D Zeer veel lof voor de makers!
Hier ben ik het 100% mee eens. Deze mod laat zien dat sfeer en gameplay icm opzwepende muziek mooier kan zijn dan fancy graphics. :)

Meesterlijke game.

HL (1 en 2) heb ik altijd al de mooiste game ervaring gevonden. Geweldig gewoon.

(Edit; die games samen met Fallout en Elder Scrolls.)

Format-C wijzigde deze reactie 16-09-2012 00:03 (17%)

XBOX LIVE: Vale46 NL -- PSN: Vale46--NL

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

quote:
grote_oever schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 23:24:
had ik gister ook inderdaad. nadat je de installatiemap overzet naar de steamapps/sourcemods map moet ie bij je steam lijst staan. Als je de map dan ook nog BMS noemt doen ook de titels het :)

• Jerry
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 09-04 19:44

Jerry

Who?

quote:
superwashandje schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 23:58:
[...]

had ik gister ook inderdaad. nadat je de installatiemap overzet naar de steamapps/sourcemods map moet ie bij je steam lijst staan. Als je de map dan ook nog BMS noemt doen ook de titels het :)
Wel even Steam herstarten nadat je dit gedaan hebt :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Baiko
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 30-05 17:18
Zo net even uitgespeeld.. toch wel 8-9 uur mee zoet geweest. Zou er ook een Blue Shift / Opposing Force remake komen? :D

PSN: Er1ckNL Corsair 750D, Intel i7 8700K@5Ghz, Corsair h100i, MSI Z97-G45 Gaming, 4x8GB 3200mhz, MSI GTX 1080ti, 1x Samsung EVO 500GB M.2

• edward2
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 19:42

edward2

Schieten op de beesten

Yep, dit blijft gewoon nog steeds goed, de "puzzels" zijn op zo'n leuke manier functioneel in het spel verwerkt.
Dit is toch zoals een FPS bedoeld is.
Vind het trouwens ook grafisch heel aardig uitgewerkt, op de polucount na, is het beslist niet lelijk. En er zijn veel extra models, bv de suitoplader, echt in 3d uitgewerkt :)

Maximum IQ

• grote_oever
quote:
Shodan schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 22:21:
Bizar dat dit gewoon zo tof nog is, met source engine! Waarom willen we in godsnaam crysis 3 graphics?? :D Zeer veel lof voor de makers!

Zie de game overigens ook in steam nadat ik hem in steamdir heb gekopieerd. tnx

grote_oever wijzigde deze reactie 16-09-2012 00:42 (11%)

• Angeloonie

Angeloonie

The Division 2 Addict

quote:
D4NG3R schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 20:07:
[...]

Je moet voor dat stuk 2 dingen doen:

1 - Generator aanzetten
2 - Ventilator aanzetten

Doe het in die volgorde en dan crashed je spel niet :P .

De generator vind je als je bij de tentakels helemaal naar beneden gaat en daar het hout voor de deur weg slaat.

Die generator kan ik dus niet vinden. Ik ben al voorbij die tentakels via een geblokkeerde deur met hout, maar ik heb geen generator gezien onderweg...

Oplossing: alle kratten/pallets slopen voordat je de fan aanzet.. :F

Angeloonie wijzigde deze reactie 16-09-2012 00:53 (6%)

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

quote:
Angeloonie schreef op zondag 16 september 2012 @ 00:41:
[...]

Die generator kan ik dus niet vinden. Ik ben al voorbij die tentakels via een geblokkeerde deur met hout, maar ik heb geen generator gezien onderweg...

Oplossing: alle kratten/pallets slopen voordat je de fan aanzet.. :F
Ach is het zo simpel ja? Ik ben de chapter even opnieuw begonnen en heb gedaan wat ik al zei :P . Enneh: Die generator moet je langs heen. (Je gaat daar via een andere weg naartoe) Al denk ik dat je hem al hebt gevonden gezien je het doorgestreept hebt.
quote:
BHR schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 23:04:
Ik heb alleen Barney niet gevonden (of niet opgemerkt).
In het begin als je in die kar zit kom je langs hem heen. Hij staat bij een deur te bonken om naar binnen te worden gelaten :P .

Screenshotje uit het origineel:

D4NG3R wijzigde deze reactie 16-09-2012 01:02 (26%)

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

* D4NG3R mag geen dubbelposts maken.

D4NG3R wijzigde deze reactie 16-09-2012 01:02 (86%)

• Camacha

Camacha

Herder of bits.

Pfoei, het is wel een stukje groter dan gedacht. Ik had Mirror's Edge er afgegooid om ruimte te maken, maar het gaat daar nog overheen.

Nog maar wat andere dingen ook deïnstalleren.

Edit: heu, waarom is het in het Nederlands? Daar heb ik niet om gevraagd en ik kan het zo zeker niet spelen, omdat ik anders kramp krijg in mijn kromme tenen.

Edit edit: de taal van Steam veranderen helpt. Geen idee waarom die op Nederlands stond, want ook daar heb ik zeker niet om gevraagd.

Camacha wijzigde deze reactie 16-09-2012 02:27 (46%)

Persuader of bytes.

• Compizfox

Compizfox

I use Arch, btw

Ik zit nu vast. Het is bij dat stukje waar je de Magnum oppakt. Ik kan geen weg vinden om verder te komen.

Het stukje is anders dan bij Half-Life. Daar pak je een shotgun op en moet je weer terug, waar dan een deur wordt opengebroken door een zombie.

• Camacha

Camacha

Herder of bits.

This is awesome :Y De graphics zijn zelfs voor moderne begrippen niet verkeerd en alles ziet er verzorgd en afgewerkt uit.

Nice!

Persuader of bytes.

• Exclusive501
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 05-12-2017

Exclusive501

Would you kindly?

quote:
Compizfox schreef op zondag 16 september 2012 @ 02:34:
Ik zit nu vast. Het is bij dat stukje waar je de Magnum oppakt. Ik kan geen weg vinden om verder te komen.

Het stukje is anders dan bij Half-Life. Daar pak je een shotgun op en moet je weer terug, waar dan een deur wordt opengebroken door een zombie.
Als je op de plek zit waar ik denk dat je zit moet je een klein stukje terug lopen naar een kantoor dat onder water staat en waar het water op zijn beurt weer onder stroom staat. Je zou dan door een raam naar binnen moeten kunnen gaan en vervolgens zonder de grond te raken verder kunnen komen.

• Lizard
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 20:55
Hier ook nog een snelle mirror: http://ftp.acc.umu.se/mirror/misc/BlackMesa/

• Camacha

Camacha

Herder of bits.

Het ziet er toch allemaal wel erg netjes uit, moet ik zeggen. Ik heb het gevoel dat de levels zijn allemaal wat netter aangekleed dan in HL2 en het gebruik van shaders voor glimmende oppervlakken e.d. is net zo geweldig gedaan als subtiel. De opladers en nog wat andere zaken zien er echt fantastisch uit met kleine animaties en ook de objecten maken meer gebruik van physics dan ooit. Ook de aandacht voor detail is aanwezig, met kleine extraatjes die het echt af maken.

Het enige dat ik een beetje raar vind is dat ik me nog twee puzzels/delen herinner van toen ik way back HL gespeeld heb en ik die niet herken in wat ik nu zie. Iets met een ventilator waar je moest komen door een duct en een rivier met slijmerige meuk en zo'n langetongbeestgeval er boven.

Of ben ik oorspronkelijk dan toch verder gekomen dan ik dacht? Ik meende dat dat helemaal in het begin te vinden was.

Camacha wijzigde deze reactie 16-09-2012 06:38 (11%)

Persuader of bytes.

• jmk
Ik zit vast. Volgens mij echt een error. Ik heb net mijn crowbar gepakt en wil nu door dat gat springen naar de gang toe.

Zoals je op dit filmpje ook ziet op 5:30.:

Maar het lukt voor geen meter. De kasten zijn bij mij ook verdwenen!
Is er een een no-clip cheat? Weet iemand hoe je de console moet openen?

• Ryur
  • Laatst online: 21:59
quote:
jmk schreef op zondag 16 september 2012 @ 10:36:
Ik zit vast. Volgens mij echt een error. Ik heb net mijn crowbar gepakt en wil nu door dat gat springen naar de gang toe.

Zoals je op dit filmpje ook ziet op 5:30.:
[video]

Maar het lukt voor geen meter. De kasten zijn bij mij ook verdwenen!
Is er een een no-clip cheat? Weet iemand hoe je de console moet openen?
Ik geef je niet de oplossing, maar denk alsof het een nieuw spel is.
Niet elk ding is 1-op-1 geconverteerd. Deze scene is ook niet exact zoals het in Half-Life 1 was.

Zoek en Gij zult vinden

• jmk
Die gast in dat filmpje speelt ook Black Mesa, en niet Half Life 1. En die springt er zo doorheen. Ik kom niet door dat gat. Hoe komt dat? Ik ben hier al +1 uur mee bezig. ;(

• Gundogan
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 12:38

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Er zitten wel meer situaties in de mod waar je echt vast kunt zitten. In het begin bijvoorbeeld kan je in een lift al naar beneden springen, maar dan gaat de deur beneden niet meer open (gaat alleen na een loading screen en die krijg je niet als je niet met de lift gaat). Even verder heb je ook een deur waar je doorheen moet, maar als je snel weer terug gaat, gaat de deur dicht en blijft ie dicht. Zit je ook vast.

Anyway:

console (bij keyboard controls onder advanced kan je het aanzetten en dan kan je het openen met ~):

sv_cheats 1
noclip

Fly, you fools!

Gundogan wijzigde deze reactie 16-09-2012 10:56 (8%)

i7 4790K, 16GB, ASUS Z97-K, R9 Fury

• Pos
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 12:12
dat doet ie met jump + ctrl (trek je je benen op) die "truuk" heb je nog een paar duizend keer meer nodig

• jmk
Ok bedankt voor de tip. Ik vind alleen Ctrl+Space+W een hele lastige combinatie om te maken met mijn vingers.

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

daarom heb ik jump op mijn rechtermuisknop en bukken op spatiebalk. de ouderwetse half-life lay out :)

• Wiethoofd
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 19-05 16:09
Is er niet iets mogelijk in je autoexec.cfg of userconfig.cfg van GM zoals dit: bind SPACE "+jump; +duck"
(of de aliassen variant: alias +crouch_jump "+jump; +duck"; alias -crouch_jump "-duck; -jump"; bind space +crouch_jump)

Ach, met WASD is bijna elke shooter en crouch jumpen prima te doen :P

Wiethoofds meuk en 'overige'

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

quote:
jmk schreef op zondag 16 september 2012 @ 11:39:
Ok bedankt voor de tip. Ik vind alleen Ctrl+Space+W een hele lastige combinatie om te maken met mijn vingers.
Serieus? Hmmm.. Kan best zijn dat ik er na jaren aan gewend ben dat te doen in shooters :+ maar ik heb er nooit moeite mee gehad om die combo te maken.

• Compizfox

Compizfox

I use Arch, btw

quote:
Exclusive501 schreef op zondag 16 september 2012 @ 03:07:
[...]

Als je op de plek zit waar ik denk dat je zit moet je een klein stukje terug lopen naar een kantoor dat onder water staat en waar het water op zijn beurt weer onder stroom staat. Je zou dan door een raam naar binnen moeten kunnen gaan en vervolgens zonder de grond te raken verder kunnen komen.
Ik ben al een heel stuk verder ;) Maar toch bedankt :)

Ah, heb het antwoord al gevonden in dit filmpje (rond 7:00) YouTube: Black Mesa Source Full Walkthrough Chapter 3 - Part 1 - Office Complex
quote:
D4NG3R schreef op zondag 16 september 2012 @ 13:31:
[...]

Serieus? Hmmm.. Kan best zijn dat ik er na jaren aan gewend ben dat te doen in shooters :+ maar ik heb er nooit moeite mee gehad om die combo te maken.
Alleen in Black Mesa heb ik er wel problemen mee. Volgens mij komt dat doordat als je tegen een kist aanstaat je niet kan springen. Je moet er een paar centimeter vanaf staan anders kom je simpelweg niet omhoog.

Compizfox wijzigde deze reactie 16-09-2012 13:37 (24%)

• CC1
quote:
jmk schreef op zondag 16 september 2012 @ 11:39:
Heb er ook wat problemen mee inderdaad. Black Mesa is aardig groot. Ben nu net voorbij de blast pit.

• Whisky
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 15:36
Ik vindt het zo jammer dat je door dit spel heen vliegt.. ik heb speciaal hiervoor de originele HL1 gespeeld.. Misschien moet ik hem dan toch op HARD Zetten

Freedom for everyone..

• Compizfox

Compizfox

I use Arch, btw

• Rone
  • Registratie: april 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking

💻 🔧

(jarig!)
quote:
Wiethoofd schreef op zondag 16 september 2012 @ 12:58:
Is er niet iets mogelijk in je autoexec.cfg of userconfig.cfg van GM zoals dit: bind SPACE "+jump; +duck"
(of de aliassen variant: alias +crouch_jump "+jump; +duck"; alias -crouch_jump "-duck; -jump"; bind space +crouch_jump)

Ach, met WASD is bijna elke shooter en crouch jumpen prima te doen :P
Yep, dat werkt nog steeds. Zo deed ik dit ook al in Half-Life, vooral in de Deathmatch-tijden. Glorieus.

Maar goed, dat kan inderdaad met de volgende console commands:

alias +lj "+duck; wait; +jump"
alias -lj "-jump; wait; -duck"
bind space +lj

Daarmee kun je longjumpen met één toets. En als je de toets ingedrukt houdt zul je je benen ook ingetrokken houden tijdens je sprong. Dubbel handig dus.

Heerlijk om weer met een console te kunnen knutselen. Zo zie je dat tegenwoordig niet veel meer in spellen, of ik ben gewoon sentimenteel. Voor wie het spel heeft uitgespeeld en wat lol wil hebben; probeer dit eens:

sv_cheats 1
alias +slomo "host_timescale 0.1"
alias -slomo "host_timescale 1.0"
bind <key> +slomo

http://tweakers.net/ext/f/Y2CCvSYbM4isB12ZUqLh7KZ6/full.gif Warning: Guaranteed fun! :+

Nothing in life is to be feared, it is only to be understood.

• NickThissen
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 22:14
Ben ik nou gewoon zo slecht of hoe zit dat :p Zit echt compleet vast nu, zelfs op medium difficulty (ik weiger easy te gebruiken :+), heb net twee fans aangezet ofzoiets, waardoor ik nu met een lift een stukje omhoog kan. De lift komt omlaag en er staan al 2 soldaten op, en zodra ik de lift omhoog pak staan daar nog eens 5-6 man me op te wachten. Nergens iets om achter te schuilen (ik sta gewoon op die lift) en ik word van 5 kanten beschoten :/ Ik kom er echt niet voorbij, krijg er hoogstens 2 dood, shotgun of magnum lijken het meest effectief maar alsnog hebben ze vaak 2-3 schoten nodig, zoveel tijd heb ik niet als ik door 5 man omsingeld ben... Ik heb zelfs al andere wegen gezocht dan de lift maar volgens mij zijn die er niet...?

Mijn iRacing profiel

• Wiethoofd
Rone, die hele wait in je bind is onnodig, en mijn versie met aliassen heeft ook de crouched blijven tijdens de jump :>

* Wiethoofd zit met TF2 commands te klooien, die voor elke sourcegame bijna weer hetzelfde zijn :P

Die slomo wel eens proberen :P

@ NickThissen, grenades en tripmines al beschikbaar?

• NickThissen
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 22:14
quote:
Wiethoofd schreef op zondag 16 september 2012 @ 16:10:

@ NickThissen, grenades en tripmines al beschikbaar?
Ja... granaten allemaal omhoog gegooid maar lijkt niet echt nut te hebben. Tripmines zijn nutteloos want ik kom met de lift omhoog, waar zou ik ze dan moeten plaatsen?

Mijn iRacing profiel

• 170074
  • Registratie: juni 2019
  • Niet online
quote:
Anduuuh schreef op zondag 16 september 2012 @ 14:54:
Ik vindt het zo jammer dat je door dit spel heen vliegt.. ik heb speciaal hiervoor de originele HL1 gespeeld.. Misschien moet ik hem dan toch op HARD Zetten
Let ook op de bug dat auto aim altijd weer aanspringt bij het opstarten het spel.

• Compizfox

Compizfox

I use Arch, btw

Het spel is idd nog wel een beetje buggy. Ik heb nu al 2 keer gehad dat hij totaal crasht bij het laden van een nieuwe map.

• SilentSimon
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 24-06 21:26

SilentSimon

Have you been hopped?

Uitgespeeld, echt heel erg goed gedaan. Mooie sfeer en graphics neergezet. Net zo goed als het origineel.
Enige bug die ik echt had was dat ik het spel verder moest laden terwijl ik in die kleine accesstunnel in de Lambda core zat, toen zat ik onderwater in de wand geclipped.

-= mijn eigen plekje -==- [HOP] =-

• Tower410
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 18-06 22:56
Ben nu ongeveer net over de helft geloof ik. Is inderdaad erg mooi geworden, maar je merkt soms inderdaad dat het niet helemaal perfect is. Zo heb je die lift die schuin naar beneden gaat en waar allemaal headcrabs naar beneden springen, normaal niet zo moeilijk maar ik raakte 3/4 van mijn health kwijt omdat de headcrabs in de lift glitchten en ik ze dus niet kon zien tot ze naar me toe sprongen. Verder had je ergens 2 treinen die je kon pakken in plaats van 1, ik denk een restje van de coop modus die ze uiteindelijk er niet in gestopt hebben, en geen tijd om het weer netjes weg te werken waarschijnlijk. Hij is nog maar 1x gecrashed maar na het opnieuw laden schiet ik vaak 1x automatisch. Niet zo fijn als je al bijna out of ammo bent...

Maar voor een side-project van een groep fans zeker een erg goed resultaat. Mocht ook wel na zo lang. Het was het wachten in ieder geval zeker waard :) Ook leuk dat ze sommige puzzels hebben uitgebreid met de physics die source biedt.

• Camacha

Camacha

Herder of bits.

quote:
Tower410 schreef op zondag 16 september 2012 @ 21:50:
Ben nu ongeveer net over de helft geloof ik. Is inderdaad erg mooi geworden, maar je merkt soms inderdaad dat het niet helemaal perfect is. Zo heb je die lift die schuin naar beneden gaat en waar allemaal headcrabs naar beneden springen, normaal niet zo moeilijk maar ik raakte 3/4 van mijn health kwijt omdat de headcrabs in de lift glitchten en ik ze dus niet kon zien tot ze naar me toe sprongen.
Raar, daar had ik geen last van. Overigens kan je ze nog raken als ze al springen :)

Persuader of bytes.

• Tower410
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 18-06 22:56
quote:
Camacha schreef op zondag 16 september 2012 @ 21:51:
[...]

Raar, daar had ik geen last van. Overigens kan je ze nog raken als ze al springen :)
Ja uiteindelijk had ik ze ook wel allemaal dood, maar als er vier tegelijk om je heen zitten weet je ook niet waar ze vandaan gaan komen dus dan doen ze toch wel aardig wat damage ;(

• Camacha

Camacha

Herder of bits.

Ik kon ze wel zien en was de eerste keer ook bijna dood :)

Persuader of bytes.

• Compizfox

Compizfox

I use Arch, btw

Die soundtrack is écht goed. Hier de complete OST (bijna een uur lang):
quote:
NickThissen schreef op zondag 16 september 2012 @ 16:02:
Ben ik nou gewoon zo slecht of hoe zit dat :p Zit echt compleet vast nu, zelfs op medium difficulty (ik weiger easy te gebruiken :+), heb net twee fans aangezet ofzoiets, waardoor ik nu met een lift een stukje omhoog kan. De lift komt omlaag en er staan al 2 soldaten op, en zodra ik de lift omhoog pak staan daar nog eens 5-6 man me op te wachten. Nergens iets om achter te schuilen (ik sta gewoon op die lift) en ik word van 5 kanten beschoten :/ Ik kom er echt niet voorbij, krijg er hoogstens 2 dood, shotgun of magnum lijken het meest effectief maar alsnog hebben ze vaak 2-3 schoten nodig, zoveel tijd heb ik niet als ik door 5 man omsingeld ben... Ik heb zelfs al andere wegen gezocht dan de lift maar volgens mij zijn die er niet...?
Ik weet in welk stukje je zit. Ergens in het begin van Power Up, ik ben er nu namelijk net voorbij.
Maar zo heel moeilijk is het toch niet? Ik was 100% health voordat de lift naar beneden kwam. Na een paar keer proberen (quicksaves!) kreeg ik het voor elkaar om meteen zodra ze in m'n zicht waren headshots te maken met de shotgun op de 2 soldaten op de lift. Toen had ik nog 70% over.
Op de lift gaan staan, Magnum gereed houden, en weer headshots maken op de 3 man die boven staan.

Dan moet het wel lukken. Ik speel ook op medium btw.

Als je headshots maakt met de Magnum is het instakill. Dat geldt ook voor de shotgun op point blank. Daarnaast had ik maar 3 man boven staan. Weet je zeker dat je op Medium speelt en niet op Hard of zo? :P

Compizfox wijzigde deze reactie 16-09-2012 23:51 (93%)

• Whisky
Was net bij de dam, en heb daar een glitch ondekt, denk verkeerd ge-renderd in hammer..

Van een afstand

Dichterbij

Any way. Wat een KICKE mod! Vermaak me tot nu toe zeer goed! Vindt alleen die choppers hoogst irritant!

Whisky wijzigde deze reactie 17-09-2012 00:00 (27%)

Freedom for everyone..

• mace
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 24-06 23:14

mace

Sapere Aude

Ben nu net bij Power Up aangekomen, tot nu toe supervet! Had wel een irritant momentje bij dat beest wat in die raketput zit, ik kwam moeilijk van de ladders af! Daardoor ging ik steeds dood, maar uiteindelijk na een stuk of 10 keer proberen er zonder damage door weten te komen. :D

• Wiethoofd
quote:
mace schreef op maandag 17 september 2012 @ 00:06:
ik kwam moeilijk van de ladders af!
Dat hebben ze dus netjes geport vanaf GoldSrc HL1? (/me wacht totdat de mod op steam komt, meteen achievement hunten en wat bugs laten fixen en om meteen HL3 d'r achteraan te kunnen spelen :>)

• MazeWing
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 14:51

MazeWing

passionate & cynical

Ikl ben vanmiddag met de mod begonnen en heb denk ik dik 2 uurtjes gespeeld en ben zeer onder de indruk van hetgeen ik tot nu toe heb gezien. De afwerking is erg goed en het doet niet onder voor een "retail" game. Het zal mij in iedergeval niets verbazen als Valve in de toekomst Black Mesa zal overnemen en zoals bijvoorbeeld Gary's Mod in hun eigen catalogus stoppen.

Laptop: MacBook Pro 15 (2017) 2,9 GHz | 16GB | 512GB | Radeon Pro 560 Telefoon: OnePlus 7 Pro Camera: Nikon D750 | 24-120 F4 | 50 F1.8G Desktop: Ryzen 2700X | 16 GB | RTX 2080 | UWA (120Hz/G-Sync)

• Whisky
quote:
MazeWing schreef op maandag 17 september 2012 @ 00:17:
Het zal mij in iedergeval niets verbazen als Valve in de toekomst Black Mesa zal overnemen en zoals bijvoorbeeld Gary's Mod in hun eigen catalogus stoppen.
Het zijn inderdaad twee mod's, echter is Gmod een stand alone. Als Valve het BM Team aan zal nemen, dan zal dit puur voor hun eigen ontwikkeling's team zijn die aan HL werkt.

Ik zie ze niet nog een vervolg maken voor BM, wellicht 2 conversies van Opposing force en Blue shift. Maar dit lijkt mij sterk aangezien er al twee teams aan bezig zijn..

Terugkomend op de ladders:
quote:
mace schreef op maandag 17 september 2012 @ 00:06:ik kwam moeilijk van de ladders af!
Dit vondt ik persoonlijk al niet fijn werken in HL en nu ook niet in BM.
Je zit er aan vast gelijmd en als je op een kleine afgrond bent schiet je er met gemak zo in..

Freedom for everyone..

• Invisible_man
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 16:19
quote:
Anduuuh schreef op maandag 17 september 2012 @ 07:58:
Terugkomend op de ladders:
[...]

Dit vondt ik persoonlijk al niet fijn werken in HL en nu ook niet in BM.
Je zit er aan vast gelijmd en als je op een kleine afgrond bent schiet je er met gemak zo in..
Met de ladders heb ik ook aardig wat ruzie gehad in BM, vooral als je er scheef op af komt wordt de ladder niet altijd goed gepakt wat meerdere keren tot dodelijke valpartijen heeft geleid bij mij. Uiteindelijk er achter gekomen dat je met use een ladder vast kan pakken en ook weer los kan laten, maar voor het vastpakken moet je er nog wel eerst goed voor gaan staan.

Ben al met al wel positief verast door deze mod. Juist dat ze niet alles één op één overgenomen hebben, maar ook deels met een hedendaags oogpunt gerecreëerd hebben maakt dat het toch nog vernieuwend is na al tig keer de oude HL gespeeld te hebben. Vooral dat ze bepaalde levels wat ruimer opgezet hebben is een goede keuze geweest. Bijvoorbeeld het klif-level na de dam, dat kwam in het origineel nooit echt uit de verf naar mijn mening, maar is nu erg mooi geworden.

• mace

mace

Sapere Aude

quote:
Wiethoofd schreef op maandag 17 september 2012 @ 00:13:
[...]

Dat hebben ze dus netjes geport vanaf GoldSrc HL1? (/me wacht totdat de mod op steam komt, meteen achievement hunten en wat bugs laten fixen en om meteen HL3 d'r achteraan te kunnen spelen :>)
Ja ze hebben dat soort dingen idd overgenomen volgens mij. De physics zijn ook HL1-achtig, want als je in de tram in het begin springt, dan gaat de tram naar voren en blijf jij in de lucht hangen zeg maar, net zoals Goldsource dus. :)

• Asskicker
  • Laatst online: 24-06 12:24
quote:
mace schreef op maandag 17 september 2012 @ 10:48:
[...]

Ja ze hebben dat soort dingen idd overgenomen volgens mij. De physics zijn ook HL1-achtig, want als je in de tram in het begin springt, dan gaat de tram naar voren en blijf jij in de lucht hangen zeg maar, net zoals Goldsource dus. :)
Nee, dat is allemaal ook gewoon zo in de Source Engine. :)

• Compizfox

Compizfox

I use Arch, btw

Ik heb gisteren ook een gameplayfilmpje gemaakt :)

• Zeara
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 19:21
Ik ben het al het hele weekend aan het genieten van deze mod :) Ik heb de originele versie gespeeld tot een op een punt waarbij ik muurvast zat. Maar daar ben ik nu al lang voorbij :D

Probleem op dit moment is, dat ie op zo juist tot drie keer toe op exact hetzelfde punt crasht -.- Ik ga het dadelijk nog wel eens proberen maar ik wordt er een beetje moedeloos van. Ik ben nu bezig met de reactor in het lamba complex, cooler nummertje 1.

• boe2
  • Registratie: november 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

quote:
NickThissen schreef op zondag 16 september 2012 @ 16:02:
Vanaf medium is hij inderdaad vrij pittig, doet je beseffen dat shooters vroeger echt wel moeilijker waren :p. Zit nu net in het stuk waar die helicopter over de waterdam vliegt. Save often...

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• Whisky
quote:
Boeboe schreef op maandag 17 september 2012 @ 12:38:
[...]

Zit nu net in het stuk waar die helicopter over de waterdam vliegt.
Direct rechts het water in springen en die big ass vis 2 keer raken met de tranquilizer gun!

Freedom for everyone..

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

quote:
Anduuuh schreef op maandag 17 september 2012 @ 13:23:
[...]

Direct rechts het water in springen en die big ass vis 2 keer raken met de tranquilizer gun!
pistol dus :+ .

Die heli kan je trouwens weg laten vliegen door hem 3x te raken met een volle lading van dat kannon (Dat laser-achtige ding, ik ben de naam even kwijt).

• crashoverride
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 13:17

crashoverride

Koffie-Override

Ik was een beetje overrompelt door herinneringen toen ik op het treintje zat in het begin :D
Alleen bepaalde stukjes zijn wel "lastiger" geworden door de nieuwe engine...
Neem dat stukje waar je via die container naar de overkant moet springen, vroeger waren het statische objecten, nu slingeren ze als je er op springt :P

Hardware choice: "Important stuff like the colour of the front panel, how many lights there are, if it's got a cool name like INTERCEPTOR or something similar. That sort of thing..."
"Life's not fair," I reply. "But the root password helps."

• Angeloonie

Angeloonie

The Division 2 Addict

Ik heb HL1 ooit slechts een uurtje oid gespeeld (HL2 en eps wel volledig), en ben nu deze mod dus aan het spelen. Het voelt echt aan als een complete en goede game voor een mod. Echt topwerk. Ik weet helaas niet wat de verschillen met het origineel zijn, maar ik weet wel dat het reuze leuk is.
Ik hou wel van spellen waarbij je zonder uitleg in puzzels gegooid wordt. In het treinstuk echt 5 minuten lopen kloten met het stuk waar je over het water moet maar de stroom er af is. Toen ik eenmaal doorhad wat ik moest doen was het een "like duh :P" momentje. Dat maakt het leuk, in tegenstelling tot al die games waar je met grote pijlen oid uitgelegd krijgt wat je moet doen. :)

• Camacha

Camacha

Herder of bits.

quote:
Boeboe schreef op maandag 17 september 2012 @ 12:38:
Vanaf medium is hij inderdaad vrij pittig, doet je beseffen dat shooters vroeger echt wel moeilijker waren :p. Zit nu net in het stuk waar die helicopter over de waterdam vliegt. Save often...
Misschien heb ik nog niet genoeg doorgespeeld, maar ik vond het juist makkelijker dan HL2.

Persuader of bytes.

• mace

mace

Sapere Aude

Ik heb HL1 helemaal stuk gespeeld dus ik weet nog wat je moet doen overal, alleen ben ik een paar kleine details vergeten. Op een gegeven moment moet je in een liftschacht naar beneden springen in een bak met water zodat je goed neerkomt. Ik was eerst met mijn domme kop in de schacht ernaast gesprongen, waar ik mijn benen brak en veel health verloor. :F

• Wiethoofd
@crashoverride, Ik heb laatst de HL: Source gespeeld, en daarin bewegen die boxen ook al, ach, het is te doen :>

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

quote:
Wiethoofd schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:42:
@crashoverride, Ik heb laatst de HL: Source gespeeld, en daarin bewegen die boxen ook al, ach, het is te doen :>
Het is inderdaad te doen, maar de Source engine gaat er wat rottig mee om als je probeert te lopen of springen op iets wat beweegt. Ik heb op dat punt op elke doos weer even snel gequicksaved. Ben er te vaak dood gegaan :P .

D4NG3R wijzigde deze reactie 17-09-2012 15:46 (11%)

• kleutscher
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 21-12-2014
een cinematic gemaakt van de eerste minuten van Black mesa, enjoy

• Angeloonie

Angeloonie

The Division 2 Addict

quote:
kleutscher schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:57:
een cinematic gemaakt van de eerste minuten van Black mesa, enjoy
[video]
Lol @ 0:37 :D

Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 KPN

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True