De 210 heb ik in het eerste jaar heel actief gebruikt en de 5 jaar daarna heel erg weinig. Ik droeg deze alleen maar tijdens workouts en niet de hele dag dus over de accu kan ik weinig zeggen. In 2018 de laatste activiteit ermee gedaan en toen werkte deze nog prima.
Daarna is hij de kast in gegaan en er eind vorig jaar weer uit gekomen. Even opladen en voor een rondje hardlopen deed deze het nog prima. Maar meer dan een stopwatch en hartslagmeter was het niet meer zonder gps functie. Heel soms vond het gps maar meestal niet. Jammer dat ik deze runs er niet meer af kan halen. Toen maar snel een forerunner 55 gekocht.
En ik snap dat het na 15 jaar een keer voorbij is, maar toch jammer. Ik ben zuinig op mijn spullen en dan zou het leuk zijn er langer mee te doen. Het is zonde dat een fabrikant een product niet meer ondersteunt en dat iets daardoor weg moet. Net ook mijn iPhone XS vervangen die ik vanaf 2018 had, kon nog wel langer mee maar heb het liefst wel de nieuwste IOS. Mijn tv is ook 10 jaar oud en mijn auto 15 jaar probeer altijd zo lang mogelijk ergens mee te doen.
Edit:
De forerunner 210 heeft een update nodig denk ik om satellieten te vinden, maar kan niet meer met Garmin express verbonden worden, de ondersteuning is er niet meer. Heb nog mijn laptop uit 2011 geprobeerd waarop de oude Garmin express nog stond maar deze werkt ook niet meer.
Bedankt voor de tip, ik kon het nog niet over mijn hart verkrijgen hem weg te gooien dus ik zal proberen of de runs er nog afkunnen met verkenner.
[
Voor 16% gewijzigd door
victenn op 26-02-2026 21:56
]