Die update is er al, 2.0 wordt niet gesupport voor de Fenix 3 serie en ook de latere versies niet. We zitten inmiddels overigens al op Connect IQ versie 2.4
Er zijn wat populaire apps die een soort workaround hebben gekregen zodat het wel werkt op de F3, maar de support en toekomst ontwikkeling samen met uitrol van nieuwe features zal natuurlijk sterk af gaan nemen hierdoor.
De belangrijke afweging die je eigenlijk voor jezelf moet maken is dan ook of je de hardware functies en features van het horloge zelf opwegen tegen de extra's die connect iq levert en kan gaan leveren. (dan ga ik even uit dat je de F3 hardwarematig beter vindt dan de VA3, anders is het helemaal een no-brainer.
naitsoezn schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 10:50:
[...]
Thnx! Ik ben geen vaste lezer in dit topic; had wel een beetje teruggebladerd, maar de rommelende Tomtom roddels waren me niet opgevallen. Wel een goede reden om toch m'n gevoel maar te volgen en voor een Garmin te gaan... dcrainmaker staat idd in m'n bookmarks

Geeft niet, in zijn recente
recommendation post gaat Ray ook in op Tomtom, voor het gemak quote ik het even hier, maar de link gaat naar de volle post met tips en aanraders wat goede koopjes zijn volgens Ray en hij onderbouwt dit ook. Ik zeg niet dat ik het helemaal met hem eens ben, maar de onderbouwing volg en begrijp ik wel.
over TomTom:
A warning on TomTom: The company is basically shutting down their fitness division (albeit very slowly and non-officially). While they’ve released some new firmware updates recently, employees are being given end dates and leaving and the end is near. It’s likely TomTom will continue to support watches for some time, but there’s always a risk here that should be noted and evaluated. Given TomTom as a company isn’t going away anytime soon – I don’t expect these watches to stop working. Rather, I think we’ll just see them stop getting updates.
Het komt er overigens nog wel op neer dat in het goedkoopste segment TomTom nog altijd heer en meester is. Ook in Nederland kan je vaak leuke deals meepakken via ING rentepunten of bij uitverkoop acties.
Voor de duidelijkheid, niemand beweert dat ze er echt mee ophouden en er zijn hierover ook nog geen officiële mededelingen gemaakt. Maar voor de mensen die tussen de regels door lezen lijkt het geven van een waarschuwing op zijn.
Mijn Deens is niet zo heel denderend, maar uit de FAQ haal ik dit stukje:
Løbeshop.dk sender også varer til Grønland, Færøerne, Sverige og andre lande i Europa. Der gøres opmærksom på, at der her kan være længere leveringstid. Al salg til Grønland og Færøerne er fritaget for dansk moms. Vi sender desuden momsfrit til feltpostadresser.
Kontrakter indgås på dansk.
Du kan altid få gensendt en ordrebekræftelse eller faktura ved at sende en mail til info@loebeshop.dk.
daaruit kan ik "
og andre lande i Europa" uitmaken dat ze wel degelijk naar België versturen. Het kan alleen langer duren en eventueel wat meer verzending bij zitten. Ik zou opnieuw contact opnemen en even verwijzen naar hun eigen tekst op
https://www.loebeshop.dk/...hvorfraekspederesordrerne en je vooral niet laten afschepen door een uitzendkracht die een luie bui heeft / geen Engels kan.
Overigens is de Fenix 3 HR zilver voor 250€ op amazon.fr ook een mooie deal (alleen je moet geen haast hebben gezien de verzending pas 5 december is al kan m'n Frans er naast zitten)
[
Voor 67% gewijzigd door
rockhopper op 24-11-2017 14:12
. Reden: stukje voor devalck toegevoegd ]