Het grote sporthorloge met GPS topic.

Pagina: 1 ... 317 318 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:01
Ik denk dat de Venu 3 al veel doet wat ik wil. Al vind ik de training schema's wel leuk en dat zijn dingen die mij een impuls geven om vaker te sporten.

Het gaat er mij meer om dat ik een beetje een recent model heb. Al heb ik het idee dat Garmin toch nooit echt enorme updates naar de horloges stuurt als ze verouderen qua software

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hathi
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13:34
Tja voor die schema’s (Garmin coach, daily suggested workouts) moet je nu dus bij de Forerunner 570 zijn. Of de 265 natuurlijk, maar dan heb je weer oudere hardware dan de Venu 3.
Maar wie weet is dat juist wel iets dat naar de Venu 4 komt. Bij de Vivoactive 6 hebben ze de DSW al toegevoegd voor alleen wandelen.
De Vivoactive 5 was de goedkopere tegenhanger dan de Venu 3. Er is nu dus een nieuwe Vivoactive 6 gekomen, wat voor mij dus ook wel een belangrijke reden is om aan te nemen dat er dit jaar ook nog een Venu 4 komt.
Die zal dan ongetwijfeld de nieuwe dingen van de VA6 ook hebben, plus nog wat extra’s. Bij de Venu 3 waren de mic en speaker compleet nieuw (nog geen enkel ander Garmin horloge had dat) en bij de eerste Venu was Amoled compleet nieuw. Dus of ze gebruiken de Venu 4 weer om iets compleet nieuws te doen. Of ze hebben niet écht iets nieuws meer en moeten wat van hun bestaande functies van andere modellen naar de Venu brengen. Dus net als bij de VA6 koersbegeleiding en DSW (misschien bij de Venu zelfs voor meer sporten) bijvoorbeeld.
Maar persoonlijk verwacht ik zeker een Venu 4 in september. Wel met een flink prijskaartje ben ik bang trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hathi
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13:34
Voor de Garmin gebruikers die wel Slaap/HRV/ademhaling/huidtemperatuur data willen, maar geen horloge willen dragen ‘s nachts: https://www.garmin.com/nl...eep-monitor-slaaptracker/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlaadjeBla
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:32
Dat heeft ook op de frontpage gestaan.
Pagina: 1 ... 317 318 Laatste