Blokkie90 schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 13:47:
Ben ik weer. Heb vandaag gefietst met mijn edge 1040 en alles is gesynchroniseerd met mijn horloge behalve bij body battery staat er geen activiteit. Als ik op de app kijk zie ik in de tijdlijn het icoontje van fietsen maar word dus niet geregistreerd. Is hier een oplossing voor of moet ik elke keer een activiteit starten op de horloge?
heb je (op garmin connect web) een grijs (moveIQ) of een groen (activiteit vanuit alle devices in je account, edge of horloge) fiets icoontje?
Staat fysio true up aan?
Ik record in principe al mijn buiten ritten met een edge (eerst een 530, nu een 840). Meestal doe ik mijn horloge af/aan de lader.
Als ik geen horloge aan heb met een edge opgenomen rit, dan zit ik een groen fiets icoontje en een stippellijn (app, niet op web, maar dit is enkel een schatting) voor de body battery + een gat in de stress meting
draag ik het horloge wel, dan zie ik een gewone lijn, maar de stress is bij veel beweging lastig meetbaar (gaten in de stress meting).
indoor, opgenomen met trainerroad op de telefoon ziet het er zo uit:
zonder recording (auto herkenning, zonder activeit, via garmin of externe sources): MoveIQ:
:fill(white):strip_exif()/f/image/d6oBk0AEVYZXkh9VGapkDc4W.png?f=user_large)
(met de gewone fiets naar en van het station)
ik zie op het horloge ook gewoon de activiteit onder "last activity" als deze met de edge is opgenomen.
Maar wat verwacht je precies in welke situatie te zien? het zou niet nodig moeten zijn om een activiteit op je horloge te starten als je 2 garmin devices hebt
[
Voor 7% gewijzigd door
Prulleman op 14-03-2024 14:08
]