Ervaringen met DealExtreme.com - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 45 ... 67 Laatste
Acties:
  • 455.298 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21-09 20:19

tha_crazy

Mafketel

janvanduschoten schreef op donderdag 28 april 2011 @ 15:26:
18-04 ook een tablet besteld bij DX (Dropad A8) en gisteren stond de paketterette al aan de deur om hem af te leveren. Persoonlijk vind ik het wel een snelle levering, en een goed werkende track&trace. Nu vanavond eens kijken of hij werkt, moet nog even worden opgehaald bij het postkantoor :)
Zucht, wou dat het bij mij ook zo was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:28

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

pennywiser schreef op donderdag 28 april 2011 @ 15:33:
[...]

Heb precies die op 20-4 besteld. Geen douane bladibla erbij voor jou?
Nee, geen douane of andere Nederland B.V. sponsoring, handtekening zetten en meenemen.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twister336
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
FooLsKi schreef op donderdag 28 april 2011 @ 16:06:
Bij mijn laatste 3 zendingen heb ik niet eens een tracking code gehad... :)
Toch wel vreemde toestanden dan bij het verzenden.

Ik heb net weer een mail gehad met de melding dat de tweede shipment verzonden is met de USB case die pas op 3/5 beschikbaar zou zijn.
Wat ook vreemd is, is dat die $1,70 werd aangerekend omdat ik gebruik maakte van de BULKRATE coupon waardoor de tracking mail service verplicht was, maar die service gebruiken ze nu voor de tweede shipment, niet voor de eerste waar de bulkkorting van toepassing was.
Nu ja, zolang alles maar heel en douanetaksvrij aankomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-09 10:55
Vandaag de beats by dr.dre tour binnen gekregen van Focalprice.com
Had ze op 14 april besteld dus precies 2 weken moeten wachten.
Postbode was zo relaxt geweest om hem direct bij het postkantoor te bezorgen zo dat ik niet nog 4 dagen hoefde te wachten door hem morgen weer aan te bieden en dan hem naar het weekend pas te kunnen op halen.

Heb er $17,98 (€12,77) voor betaald en dat is het zeker waard alleen al voor het mooie doosje:)
Verpakking was een envelop met bubbeltjes.
Doosje kwam heel over en er zat ook nog een sealtje om heen.

Doosje ziet er echt precies het zelfde uit als in de winkel, misschien zijn ze bij de Media markt ook wel fake;)
luister er nu een uur naar en zitten echt perfect.
Met mijn muziek smaak (techno, house) klinkt het gewoon goed.
Eigenlijk gewoon perfect:D

Foto's
http://twitpic.com/4qkubi
http://twitpic.com/4qkagc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-09 20:32
ja ik vraag me toch af hoe het geluid nou presteert bij die namaak dr dre's hoor. Overigens heb ik tests gezien dat de orginele ook al niet zo'n denderend geluidsbeeld neerzetten voor de prijs die je er voor betaald.

Always look on the bright side of life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verstekbakker schreef op donderdag 28 april 2011 @ 01:25:
Chinees <knip> betrouwbare laptopaccu
sorry, maar die twee gaan niet samen in een zin...
/me spreekt uit ervaring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pbk
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-09 21:12

pbk

Gisteren m'n goedkope 7 inch Android 2.2. tabletje binnen (eigenlijk woensdag maar toen was ik niet huis ;) ).
Goed verpakt, in goede staat binnen (12 april besteld). Valt me niets tegen, geen al te plastic 'feel' en het ziet er best degelijk uit. Bediening met vingers (resistief scherm) gaat vrij aardig als je ook af en toe je nagel gebruikt, vooral bij de randen van scherm. Echt kleine dingen aanklikken is gaat niet altijd goed. Ik heb nog een oude stylus van een iPaq waarmee het beter gaat maar die wil ik pas echt gebruiken als ik er een screenprotector bij heb (toch maar eentje besteld bij Bol.com die waarschijnlijk wel goed is).

Tablet is, zoals te verwachten, wel een beetje traag maar ik heb al diverse custom firmwares gezien dus dat is een mooi klusje voor dit weekend. En... flash draait inderdaad 'out of the box'!

Ach, en dat voor 65 euro :)

[ Voor 6% gewijzigd door pbk op 29-04-2011 07:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-06 15:11
mathy_ schreef op donderdag 28 april 2011 @ 18:18:
Vandaag de beats by dr.dre tour binnen gekregen van Focalprice.com
Had ze op 14 april besteld dus precies 2 weken moeten wachten.
Postbode was zo relaxt geweest om hem direct bij het postkantoor te bezorgen zo dat ik niet nog 4 dagen hoefde te wachten door hem morgen weer aan te bieden en dan hem naar het weekend pas te kunnen op halen.

Heb er $17,98 (€12,77) voor betaald en dat is het zeker waard alleen al voor het mooie doosje:)
Verpakking was een envelop met bubbeltjes.
Doosje kwam heel over en er zat ook nog een sealtje om heen.

Doosje ziet er echt precies het zelfde uit als in de winkel, misschien zijn ze bij de Media markt ook wel fake;)
luister er nu een uur naar en zitten echt perfect.
Met mijn muziek smaak (techno, house) klinkt het gewoon goed.
Eigenlijk gewoon perfect:D

Foto's
http://twitpic.com/4qkubi
Heb je daar misschien een linkje van, die ga ik zeker bestellen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-07 20:06
departure from outward office of exchange....
Is pakketje dan al in nederland?
Mij niet helemaal duidelijk.
Misschien handig voor in startpost? (of juist niet?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:16

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

Het pakje is vertrokken uit China. Misschien is het al in Nederland, misschien nog ergens op een tussenstop. De status wordt pas aangepast op de dag van bezorging.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Voor schoonvader (slijm slijm slijm) zoek ik een analoog kabeltv versterker, enig idee welke termen ik moet gebruiken om hierop te zoeken bij onze Chinese vriendjes? Kabels wil ik ook vernieuwen, maar zon versterkertje lijkt me ook ideaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:03
SYQ schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 11:40:
Voor schoonvader (slijm slijm slijm) zoek ik een analoog kabeltv versterker, enig idee welke termen ik moet gebruiken om hierop te zoeken bij onze Chinese vriendjes? Kabels wil ik ook vernieuwen, maar zon versterkertje lijkt me ook ideaal
Je kan een splitter gebruiken als het signaal sterk genoeg is :
http://www.allekabels.nl/...604/Antenne-Splitter.html

of anders eens zoeken achter Coax?

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
SYQ schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 11:40:
Zoiets zoek je niet in China, maar gewoon in de bouwmarkt. Kwaliteit is dan stukken beter ;)

En als je echt goed spul wil koop je een Hirschmann antenneversterker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixellBox
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01-04-2024
Iemand hier ervaring met de aankoop van beats by dre studio of solo. Vraag me namelijk af of de kans groot is dat er nog inklaringskosten bij komen (weet je natuurlijk nooit). Tevens of ze bij iemand ooit zijn ingenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Laatst online: 08:03
PixellBox schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 19:01:
Iemand hier ervaring met de aankoop van beats by dre studio of solo. Vraag me namelijk af of de kans groot is dat er nog inklaringskosten bij komen (weet je natuurlijk nooit). Tevens of ze bij iemand ooit zijn ingenomen.
7 posts boven je staat je antwoord. Een heel topic doorlezen hoeft nu niet, maar toch de last page...

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixellBox
7 post boven mij staat een reactie van iemand die een android tablet heeft gekocht. mogelijk bedoelde u Mathy_ (10 post boven mij) maar die heeft tours gekocht. Mijn vraag ging over solo's en studio's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipvD
  • Laatst online: 21-09 16:34

PhilipvD

Ondertiteld

PixellBox schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 19:32:
7 post boven mij staat een reactie van iemand die een android tablet heeft gekocht. mogelijk bedoelde u Mathy_ (10 post boven mij) maar die heeft tours gekocht. Mijn vraag ging over solo's en studio's.
Even de zoekfunctie gebruiken binnen dit topic. :) Ik meen wel dat ze niet meer bij DX te koop zijn (alleen een zilveren variant) maar uit de reacties kan je wel opmaken dat ze (vaak) wel gewoon aankomen al dan niet met extra kosten maar dat kan helaas niemand overzien.

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:24
kavish schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 10:09:
[...]

Heb je daar misschien een linkje van, die ga ik zeker bestellen :D
Hier ben ik ook wel benieuwd na. Diegene die ik op Focalprice kan vinden zijn $36 dollar

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-09 10:55
Possible schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 21:36:
[...]

Hier ben ik ook wel benieuwd na. Diegene die ik op Focalprice kan vinden zijn $36 dollar
http://www.focalprice.com/detail_EP331B.html
zijn nu $21
was toen een dag aanbieding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pbk

pbk

Na een dagje spelen en een custom firmware ben ik erg blij met m'n 65 euro tablet. Ervaringen post ik nu bij het juiste topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Laatst online: 00:46
Iemand nog een couponcode van Focalprice?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
PixellBox schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 19:01:
Ik heb ze bestelt,pakket is onderweg (nog meer spulletjes)
Laat je wel weten als binnen is :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:24
Ik heb ze zojuist ook besteld! Ben benieuwd!

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixellBox
@ Fragcompany 7 Possible,

Hebben jullie studio's of solo's besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:28
PixellBox schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 19:40:
@ Fragcompany 7 Possible,

Hebben jullie studio's of solo's besteld?
Ik denk dat ze beide de in ear 'Tour' hebben besteld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
Nee,heb de Solo HD besteld.
Als hij binnen is meld ik het wel (ervaringen,wel of geen btw en geluids kwaliteit)

[ Voor 61% gewijzigd door fragcompany op 01-05-2011 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

SF is gewoon voor publiek toegankelijk hoor? Je hoeft er niet eens voor ingelogd te zijn?

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Wat is er mee dan?

Ikzelf zit eraan te denken om binnenkort de Dr Dre Beats Studio te halen bij Focalprice. Ik heb zelf de Tour al bij Pandawill vandaan en dat smaakt naar meer. Hopelijk is de Studio ook zo goed, of zelfs nog beter. Ik laat het wel weten als die binnen is.

[ Voor 36% gewijzigd door Yorinn op 01-05-2011 13:51 ]

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twister336
  • Niet online
Ze hebben mijn bestelling bij DealExtreme eindelijk (na 3 weken ) verzonden.
Ben benieuwd welk deel er eerst aankomt, dat pakje met China Post of met HongKong Post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixellBox
Krijg je tevens bij dealextreme altijd een track and trace nummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:53
PixellBox schreef op zondag 01 mei 2011 @ 18:18:
Krijg je tevens bij dealextreme altijd een track and trace nummer?
Nee. Ik geloof dat het afhangt van het bestelbedrag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
Maar wat heb je aan je T&T? Je weet toch nooit hoe lang het gaat duren.. :P

Overigens @ een paar posts hierboven. Ik denk dat de HK post sneller bezorgt dan de PRC post. Aangezien dat vaak via HK gaat :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbrinkman
  • Laatst online: 24-07 10:11
Even over die Dr dre Beats Solo HD Ik heb de mijne vorige week binnen gekregen! Geen inklaringskosten of iets dergelijks. En geluid vind ik persoonlijk erg lekker! Nu was ik dan ook wel mijn standaard iPhone oordopjes gewent dus kan ik er niet heel erg veel over zeggen. Maar ik vindt ze in iedergeval erg prettig! Kwaliteit is gewoon goed en ze voelen ook stevig aan! Ben benieuwd wat jullie er van vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:28

Compizfox

Bait for wenchmarks

maartend schreef op zondag 01 mei 2011 @ 18:53:
[...]

Nee. Ik geloof dat het afhangt van het bestelbedrag
Je krijgt sowieso bij DealExtreme nooit een Track&Trace-nummer van TNT post. Je krijgt wel een tracking nummer van China Post, maar die stopt bij het verzenden naar Nederland.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Compizfox schreef op zondag 01 mei 2011 @ 22:47:
[...]

Je krijgt sowieso bij DealExtreme nooit een Track&Trace-nummer van TNT post. Je krijgt wel een tracking nummer van China Post, maar die stopt bij het verzenden naar Nederland.
Niet helemaal waar, want er staat nu "Delivered" bij een nummer van ergens in maart. Maar daar heb je geen fluit aan natuurlijk, want dan heb je het toch al binnen :') En als je TNT belt met het tracking-nummer van HKP of CP dan kunnen zij de 3S-code voor je regelen :)

Registered Air Mail gaat automatisch bij bestellingen boven de 15 dollar zo te zien.

[ Voor 8% gewijzigd door tdw op 01-05-2011 23:48 ]

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
tdw schreef op zondag 01 mei 2011 @ 23:47:
[...]

Niet helemaal waar, want er staat nu "Delivered" bij een nummer van ergens in maart. Maar daar heb je geen fluit aan natuurlijk, want dan heb je het toch al binnen :') En als je TNT belt met het tracking-nummer van HKP of CP dan kunnen zij de 3S-code voor je regelen :)

Registered Air Mail gaat automatisch bij bestellingen boven de 15 dollar zo te zien.
Goede tip,ik wist dat niet.
Zojuist met TNT gebeld,en inderdaad een 3S code ontvangen,pakket nu in nederland,maar er moet nog een adres aan gekoppeld worden,zal deze week wel komen dus.
Als mijn gevoel het goed heeft dus ook geen verdere kosten voor de solo hd,anders had ze denk ik wel erbij vermeld,maar niet te hard roepen lol,je weet maar nooit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
fragcompany schreef op maandag 02 mei 2011 @ 09:54:
[...]
Als mijn gevoel het goed heeft dus ook geen verdere kosten voor de solo hd,anders had ze denk ik wel erbij vermeld,maar niet te hard roepen lol,je weet maar nooit ;)
Misschien had je niet de aandacht op je pakketje moeten vestigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

maartend schreef op maandag 02 mei 2011 @ 10:06:
[...]

Misschien had je niet de aandacht op je pakketje moeten vestigen
Ik denk niet dat TNT het als "opmerkelijk" ziet als je naar de status van je pakketje vraagt :P

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Marzman schreef op zondag 03 april 2011 @ 09:19:

USB Car Charger with USB Data Cable for HTC HD2/Nexus one/Desire - Black (92cm-Length)
[afbeelding]
Ik moet de werking nog uitproberen, maar het ziet er leuk uit. Het microusbkabeltje is uittrekbaar (zoals bij een stofzuiger) wat er netter uitziet natuurlijk als je telefoon niet opgeladen wordt. Het kabeltje is wel vrij dun dus ik denk dat ik er nog maar een bestel voor als hij kapot gaat :p Oja, er zat ook nog een extra microusbkabel bij. Ik heb alleen geen idee waarom want met deze lader heb je niks aan die extra kabel. Service van de zaak ofzo ;)
Werkt op zich nog steeds goed, de kabel is wat dun. Alleen wat ik jammer vind is dat het geen snellader is. Iemand ervaringen met een lader van DX die wel als snellader werkt?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnitedJunk
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 10:23
Al heel vaak heb ik HDMI kabels gezien in dit topic.
Maar welke kan ik nou het beste nemen? Minimaal 3M

CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Net http://www.focalprice.com/detail_EP115B.html binnen gekregen. Op de fabeelding op de site is het niet te zien, maar het zijn gewoon orginele SE's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-09 19:18
Nou mijn Dropad A8 is ook binnen (snel deze keer, dag of 10). Cool ding, ik begrijp alleen nog niet zoveel van Android.. Ik stop er een 4GB kaartje in, maar ik snap niet waar ik de bestanden kan uitlezen.. Wie kan me op weg helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soepah
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 16:23
FileBrowser -> External_SD (Of probeer Google / Android forum op Tweakers)

wie van vissen houdt, houdt niet van vissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slabetje
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-09 20:07
UnitedJunk schreef op maandag 02 mei 2011 @ 13:52:
Al heel vaak heb ik HDMI kabels gezien in dit topic.
Maar welke kan ik nou het beste nemen? Minimaal 3M
http://www.buyincoins.com...-hdtv-3m-product-312.html
Die heb ik ook in huis is een hele goeie!!
Zeker waar voor je geld en is 3 Meter.

Ps HDMI kabels zijn max 3 meter. je kunt ze wel verlengen maar dan is de kwaliteit veel minder.
Of je moet een signaal Versterker er aan hangen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• il1umina
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
de kwaliteit van wat ? de enen en nullen blijven hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Laatst online: 08:38
ricardohuisman schreef op maandag 02 mei 2011 @ 20:13:
de kwaliteit van wat ? de enen en nullen blijven hetzelfde.
enen en nullen die verdwijnen door te grote weerstand in de kabel of breukjes ergens? Kan invloed hebben op je beeldkwaliteit..

Dus ja, het maakt echt uit wat voor bouwkwaliteit je kabel heeft. Overdrijven is natuurlijk de andere kant.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-09 19:37
LED-Maniak schreef op maandag 02 mei 2011 @ 20:18:
[...]

enen en nullen die verdwijnen door te grote weerstand in de kabel of breukjes ergens? Kan invloed hebben op je beeldkwaliteit..

Dus ja, het maakt echt uit wat voor bouwkwaliteit je kabel heeft. Overdrijven is natuurlijk de andere kant.
Nou voor een kabel van bijv 10 meter kan het wel degelijk een heleboel inhouden! Maar kabeltjes van 1-3 meter zou ik me daar niet al te druk over maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:28

Compizfox

Bait for wenchmarks

[...]

Moah een kabel van 1 euro geeft misschien niet een merkbaar kwaliteitsverschil met een duurdere, maar tussen een kabel van 5 euro en 20 euro zit echt niet veel verschil.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

pennywiser schreef op maandag 02 mei 2011 @ 14:35:
Nou mijn Dropad A8 is ook binnen (snel deze keer, dag of 10). Cool ding, ik begrijp alleen nog niet zoveel van Android.. Ik stop er een 4GB kaartje in, maar ik snap niet waar ik de bestanden kan uitlezen.. Wie kan me op weg helpen?
Als er geen explorer opstaat moet je die eerst een installeren via de market. Het zit niet standaard in Android zoals dat bij Windows Mobile altijd is geweest.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
[...]

Ja juist 1tjes en nullen verdwijnen o.o? Vergelijk het met zand en water door een buis. Alles wat je er aan de ene kant (zonder druk) instopt komt er aan de andere kant uit.
Als er onderweg een onderbreking is 'signaalverlies' dan komt er aan de andere kant dus niets uit. en zul je geen signaal hebben. het is Ja of Nee met digitaal signaal. er bestaat geen gulle middenweg die we wel hadden bij analoge kabels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 15:39
clifdon schreef op maandag 02 mei 2011 @ 23:15:
[...]

Ja juist 1tjes en nullen verdwijnen o.o? Vergelijk het met zand en water door een buis. Alles wat je er aan de ene kant (zonder druk) instopt komt er aan de andere kant uit.
Als er onderweg een onderbreking is 'signaalverlies' dan komt er aan de andere kant dus niets uit. en zul je geen signaal hebben. het is Ja of Nee met digitaal signaal. er bestaat geen gulle middenweg die we wel hadden bij analoge kabels :)
Maar is het niet zo dat de 0tjes en 1tjes niet meer (goed) genoeg gezien kunnen worden met een brakke kabel?
Dat hij daarna maar moet "gokken" wat het moet zijn.. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
In principe komt er dan gewoon GEEN signaal meer door.
Er worden wel eens dergelijke systemen toegepast die je kunt vergelijken met .par2 bestanden bij .rar Je krijgt als het ware 110% data over de kabel heen.
Mocht er in de kabel iets verloren gaan wordt dat gerepareerd. Ik weet dat systemen bestaan. Maar moet eerlijk zeggen dat ik niet weet of het toe word gepast i.v.m. vertragingen van het decoderen ?

@onder mijn post
Je hebt gelijk ik hou mijn bek er verder maar over :$ http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1390457
Een heel topic met gezeur over kabels enz. :)

[ Voor 18% gewijzigd door Clifdon op 02-05-2011 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
Mensen,kan het aub over dx ervaringen gaan......
Kabels discussie is hier te vinden: zilveren HIFI-kabels gesmeed door elfen bij maanlicht # 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-07 01:14
clifdon schreef op maandag 02 mei 2011 @ 23:15:
[...]

Mwa, bij de signaaloverdracht van een digitaal signaal is het niet altijd direct 1 en 0 hoor. Stel dat 1 volt een 1 is en 0 een 0 - bij het uitlezen is het vaker 0.8 en 0.2 volt (en dat kan varieren) dat als een 1 en 0 geinterpreteerd moet worden, en hoe slechter het signaal, hoe meer 'ruis' eropstaat, en hoe vaker een 0 als een 1 geinterpreteerd wordt en andersom. Dat is overigens de primaire reden waarom we met 1en en 0en werken ipv tientallen, het verschil tussen de twee is veel beter te detecteren.

En ook als het signaal gestoord wordt zit er (als het goed is) enige foutcorrectie in - dwz het is niet zo erg als er tot zoveel % van het signaal verloren gaat, de ontbrekende data kan berekend worden aan de hand van hetgene dat wel goed doorkomt.

On topic (by request): dingen besteld en 'shipped', verwacht dat ze deze week binnenkomen. Chinese order tracking werkt voor mij niet mee, :+. Ik heb een hoesje voor de telefoon besteld en een clicklet / bluetooth toetsenbord, ben nieuwsgierig naar de kwaliteit.

[ Voor 9% gewijzigd door YopY op 02-05-2011 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Laatst online: 23:53
pennywiser schreef op maandag 02 mei 2011 @ 14:35:
Heb je misschien een linkje voor deze? Wil hem waarschijnlijk ook bestellen
Is dat deze: http://www.dealextreme.co...-usb-cortex-a8-1ghz-57770 ?
Moet je hierbij gelijk ook een verloopstekker bij bestellen dan?

[ Voor 39% gewijzigd door Musta op 02-05-2011 23:54 ]

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Laatst online: 21-09 20:19

tha_crazy

Mafketel

nou even een update over mijn Dropad A8.
hij is nog steeds niet binnen.
verleden donderdag een brief naar de tnt gedaan met alle gegevens erop, belde ik gisteren, zeiden ze dat de brief pas misschien gisteren zou binnenkomen en dan binnen 5 werkdagen verwerkt zou worden
en dan kan het nog tot uiterlijk 20mei oid duren voor ze hem vrijgeven

flikker toch een end op, klote TNT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
Als goed is komt de Solo hd vandaag binnen (track and trace ) zal dus in de loop van de dag wel even melden voor een andere tweaker die nieuwsgierig was (even naam kwijt)
Chaffeur is onderweg >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
http://www.dealextreme.co...-usb-cortex-a8-1ghz-57770

Kan ik dat ding hier ook opladen? (dropad)
Heb er zin in,maar zie geen 220volt stekker eraan zitten -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Power Adapter 100-240V (US plug)
Blijft soms lastig om de hele omschrijving door te lezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
Ja,maar voor mij onduidelijk....us plug,in de zin van alleen us plug dus erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ja, dat staat er. Voor 2 dollar ofzo heb je een VS-EU plug die je er op kan zetten.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
Thx (was bang dat ik hem anders niet kan opladen lol)
Bestellen maar dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 14:31
Ik heb ook die Dropad A8 besteld op DX, en heb daarbij deze stekker mee besteld....
Heb hem vorige week de 27e besteld, en ze zijn nog steeds bezig de order bij elkaar te rapen dus het mag van mij ondertussen wel een beetje opschieten... Hoopte hem eigenlijk voor een verjaardag op de 10e hebben, maar dat zal niet meer gaan lukken....
Ik kon er trouwens niet echt een mooi hoesje voor vinden op DX, heeft iemand een aanrader? ik heb er nu iig deze "pouch " maar bij besteld, maar er zijn hopelijk wel geschiktere te vinden.....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Zat ik nog erg hoog met mijn 2 dollar :p

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
http://www.dealextreme.co...-for-7-tablet-brown-40971
Die heb ik erbij besteld.

Overigens de Solo HD net binnen,zonder tax :9
Eerste indruk,ik zie niet dat hij nep is,klinkt eerste indruk ook enorm goed,nog wat verder luisteren *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
Marzman schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 15:15:
Neuh,aardig goed,bij mij dan haha http://www.dealextreme.co...plug-travel-adapter-13525

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
Die had ik inderdaad ook gezien, vond hem alleen niet echt mooi :+ .... Als de pouch die ik heb besteld niet bevalt ga ik op zoek naar zoiets als jij maar dan in het zwart....
Marzman schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 15:15:
Idd, €0,59 is zat! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timv37
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 15:10
Nou heb er vandaag ook maar weer eens een bestelling ingezet, laatste twee keer presteerde ze het om er 3 en 5 maanden over te doen dus ik ben gauw tevreden qua verzendtijd.Heb voor werk en thuis een aantal ipod oplaad kabels besteld dingen waren zo goedkoop dat ik inmiddels bijna op de wc me ipod op kan laden :)

Als cadeautje een aantal angry birds poppetjes besteld voor een vriendin die er helemaal verslaafd aan is. Verder nog een sleeve voor een laptop is zien of het wat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Een sleeve voor een laptop zat ik ook naar te kijken, mijn vorige laptop daar zat een dikke kras op (daarom heb ik op mijn huidige tot nu toe het plastic er op laten zitten aan de bovenkant :p )

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
  • Laatst online: 19-09 11:06
Nou t zal mij benieuwen (mijn 1e bestelling bij DX) voor $2 en geen verzendkosten:

https://www.dealextreme.c...harger-black-dc-12v-40470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
is een leuk dingetje, alleen paste hij bij mij niet helemeel in de aansteker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
  • Laatst online: 19-09 11:06
Ach ik heb een aziatische auto (Toyota) dus hoop dat ie daar dan op zn minst in past ;-)

Maar hij werkt dus verder prima?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-09 11:28
Heb hem ook en werkt al maanden prima, geen problemen mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh1fty
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21-09 21:07
In sommige auto's past hij er inderdaad niet helemaal in, zijn wel meer klachten over. Hij werkt dan trouwens wel gewoon prima.
Overigens kun je voor 80 cent meer 1 USB poort extra krijgen. Kun je mooi 2 apparaten tegelijkertijd opladen.

https://www.dealextreme.c...-black-2a-max-dc12v-58012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pbk

pbk

Drinking bird is binnengekomen. Geweldig leuk om naar te kijken en het blijft oneindig doorgaan. Slechts €2,70, echt een aanrader als kadootje!

Ook binnen en erg leuk voor de kids (en volwassenen...): echt vliegend vliegtuig aan een draadje. Voor iets meer dan 5 euro een hoop plezier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-09 19:18
luappul schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 15:09:
Ik heb ook die Dropad A8 besteld op DX, en heb daarbij deze stekker mee besteld....
Heb hem vorige week de 27e besteld, en ze zijn nog steeds bezig de order bij elkaar te rapen dus het mag van mij ondertussen wel een beetje opschieten... Hoopte hem eigenlijk voor een verjaardag op de 10e hebben, maar dat zal niet meer gaan lukken....
Ik kon er trouwens niet echt een mooi hoesje voor vinden op DX, heeft iemand een aanrader? ik heb er nu iig deze "pouch " maar bij besteld, maar er zijn hopelijk wel geschiktere te vinden.....?
Deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Laatst online: 15-09 10:53
deze heb ik voor me padje maar hou er rekening mee als je een bumper erom heen hebt hij moeilijk hierin past.
miss rekt het nog wel een beetje. zonder bumper gaat het prima hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Laatst online: 23:53
Heb net ook maar de Dropad A8 besteld op DX, en heb daarbij deze verloopstekker mee besteld.
Eerste keer dat ik bij DX bestel, kijken hoe lang het duurt en hoe de afhandeling ervan is.

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
Die had ik ook gezien (staat ook op DX), maar daar las ik in de reviews dat het tablet er een beetje lastig uit te krijgen is doordat de bovenkant er een soort overheen steekt. Klopt dit, of is hij goed bruikbaar?
Musta schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 15:44:
Heb net ook maar de Dropad A8 besteld op DX, en heb daarbij deze verloopstekker mee besteld.
Eerste keer dat ik bij DX bestel, kijken hoe lang het duurt en hoe de afhandeling ervan is.
Voor mij ook de eerste keer bij DX, en dezelfde bestelling (alleen nog een pouch toegevoegd) :*) Ben benieuwd wie hem eerder binnen heeft, die van mij staat na een week nog steeds op "order received - waiting for supplier". Dus het schiet nog niet echt op.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippo
  • Laatst online: 20-09 13:35
Ik had me al voorbereid op een wachttijd van 5 weken, maar mijn pakketje dat ik op 24 april heb besteld is vandaag al binnen gekomen. Eerste keer dat ik iets bestel bij DX, maar ik ben al helemaal tevreden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb reeds drie bestellingen gedaan bij Dealextreme. De eerste bestelling ging wat fout met paypal. Mijn fout maar door DX zeer goed opgelost. 2 weken later pakket twv 40 euro in huis (zonder invoerrechten hehehe).

Tweede bestelliong is na twee weken reeds in Nederland maar kennelijk was ik niet in de buurt want de site geeft aan "unsuccessful delivery", geen briefje in de bus dus morgen maar eens bellen met TNT.

Mijn derde bestelling wordt nu ingepakt. Het verzenden duurt even maar is in mijn geval met twee weken vind ik zeer snel.

Over de service: Ik had bij mijn eerste bestelling een zaklamp besteld een Sacrifice NF-009 (beest van een apparaat schijnt wel 150 meter ver). Deze werkt op twee 18650 batterijen. Bleek dat een batterij (twv 3 euro)defect was. Geen probleem, na wat mailen wordt kosteloos een replacement opegestuurd. Service is goed vind ik. Het is wel zaak dat je het engels redelijk beheerst en de website goed leest en in de agten houd. Reply's gaan vaak via je account op de site. Houd je account goed in de gaten zou ik zeggen.

Ik ben zeer tevreden met DX en zal voor de vereniging vaker wat leuke gadgets bestellen. Zoals dat drinking poppetje.

(5/5/2011) aanvulling, bestelling is ondertussen binnen. TNT had een dag vertraging toen ze het niet af konden leveren, vandaag gewoon netjes onbeschadigd in huis, TOP dus.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2011 11:10 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-09 17:36
Snelste DX levering ooit (van zo'n 60 orders of zo sinds 2008):

22/4 ordered
26/4 shipped
3/3 3/5in mijn handen

Niet eens een klein brievenbus pakketje:

http://www.dealextreme.co...with-phone-adapters-53689

Erg net ding, stevig, en werkt zoals het hoort. Ook intern ziet alles er keurig uit. Prijs kwaliteit verhouding is zeker ok.

Die dippy drinking bird heb ik ook nog ergens slingeren. Na een tijdje gaat er bij leidingwater wel kalk zitten in z'n koppie en dan doet ie het niet meer zo goed. Kijk wel uit met die vloeistof, schijnt een vaag goedje te zijn.

Over usb kabels nog dit: Vaak doen ze het inderdaad wel, maar ik ervaar een duidelijk verschil tussen de originele kabel van HTC en een kabel die ik bij DX heb besteld. Bij 1 van mijn USB poorten (voorzijde) werkt alleen de HTC kabel voor dataoverdracht, de DX kabel geeft een foutmelding "USB apparaat niet herkend" in windows. Andere USB poorten (achterzijde v pc) werken wel.

Vaak zijn de hogere snelheden een probleem bij slechte kabels.

Persoonlijk had ik het niet verwacht, maar de DX kabel was dus toch merkbaar slechter. Ik heb er toen zelfs een gedeeltelijke storecredit voor gehad.

[ Voor 55% gewijzigd door Mistraller op 07-05-2011 00:41 ]

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
[quote]Mistraller schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 23:47:

22/4 ordered
26/4 shipped
3/3 in mijn handen

das wel heel snel of heel lang 22-4 en dan 3-3 binnen ;)

ik heb nu een bestelling gedaan en wacht nu al 5 werkdagen op leverancier
jammer maar we blijven gewoon wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog $15 credit store. Hoe kan ik die terugkrijgen? Ze zeggen dat ik iets moet bestellen en datik ze dan erbij moet vertellen wat ik voor die $15 wil hebben, maar hoe ik ze dat moet vertellen en waar zeggen ze niet, kan nergens iets vinden op die site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Ben zoekende naar een HDMI switch. DX heeft er behoorlijk wat te bieden, iemand ervaring met één deze?
http://s.dealextreme.com/search/hdmi+switch

Bijvoorbeeld deze 5-poorts met remote: http://www.dealextreme.co...ntroller-5-in-1-out-27521. Nadeel is dat deze standaard niet wil met m'n Harmony One omdat de switch remote met RF signaal werkt. Niet goed gekeken, gewoon IR dus geen probleem voor m'n Harmony One.

Deze zou automatisch de poort waarop signaal binnenkomt pakken, afstandsbediening is dan in principe overbodig: http://www.dealextreme.co...i-definition-switch-21015

[ Voor 15% gewijzigd door JBS op 05-05-2011 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
JBS schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:20:
Ben zoekende naar een HDMI switch. DX heeft er behoorlijk wat te bieden, iemand ervaring met één deze?

Bijvoorbeeld deze 5-poorts met remote: http://www.dealextreme.co...ntroller-5-in-1-out-27521

Deze zou automatisch de poort waarop signaal binnenkomt pakken, afstandsbediening is dan in principe overbodig: http://www.dealextreme.co...i-definition-switch-21015
Nee, maar wel met deze ; Klik

Wees voorzichtig, dit is regelrecht spam van mijn eigen advertentie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
JBS schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:20:

Bijvoorbeeld deze 5-poorts met remote: http://www.dealextreme.co...ntroller-5-in-1-out-27521. Nadeel is dat deze standaard niet wil met m'n Harmony One omdat de switch remote met RF signaal werkt. Niet goed gekeken, gewoon IR dus geen probleem voor m'n Harmony One.

http://www.dealextreme.co...h-hub-black-2-5gbps-51123
Die heb ik besteld en ontvangen voor mijn buurman,en werkt 100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

fragcompany schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 14:25:
[...]

http://www.dealextreme.co...h-hub-black-2-5gbps-51123
Die heb ik besteld en ontvangen voor mijn buurman,en werkt 100%
Ook automatisch input selectie wanneer er maar één apparaat signaal levert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 06:36:
Ik heb nog $15 credit store. Hoe kan ik die terugkrijgen? Ze zeggen dat ik iets moet bestellen en datik ze dan erbij moet vertellen wat ik voor die $15 wil hebben, maar hoe ik ze dat moet vertellen en waar zeggen ze niet, kan nergens iets vinden op die site.
zelfde probleem heb ik gehad , lees maar paar pagina;s terug
gewoon mailen met service en erbij zetten welke je wil hebben zo is het mij gelukt
gewoon blijven zeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
JBS schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 14:31:
[...]
Ook automatisch input selectie wanneer er maar één apparaat signaal levert?
Uh,laat ik het zo zeggen:
1 uitgang gaat dus naar de tv,hij heeft er 3 apparaten opzitten (vol dus) en schakelt netjes om als de andere 2 uitstaan,en dus een 3de aanzet,dat bedoel je neem ik aan? O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

27.04 besteld;
29.04 verzonden;
06.05 ontvangen.

Damn, dat is echt snel ... misschien wel een nieuw persoonlijk record ( 50 bestellingen totaal ). Langste heeft ooit drie maanden gekost, dus stond er echt van te kijken.

http://www.dealextreme.co...l-business-card-case-5459
Dit is mijn nieuwe portomonee, kon er niet meer tegen dat ik een berg onzin elke dag mee nam. Nu zit er mijn pinpas, rijbewijs, twee visitekaartjes en bedrijfspasje in. De rest heb ik allemaal niet meer nodig, munten los in de spijkerbroek en briefjes passen er ook prima bij.

[ Voor 18% gewijzigd door NeoMe op 06-05-2011 17:11 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Mistraller schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 23:47:

Over usb kabels nog dit: Vaak doen ze het inderdaad wel, maar ik ervaar een duidelijk verschil tussen de originele kabel van HTC en een kabel die ik bij DX heb besteld. Bij 1 van mijn USB poorten (voorzijde) werkt alleen de HTC kabel voor dataoverdracht, de DX kabel geeft een foutmelding "USB apparaat niet herkend" in windows. Andere USB poorten (achterzijde v pc) werken wel.

Vaak zijn de hogere snelheden een probleem bij slechte kabels.

Persoonlijk had ik het niet verwacht, maar de DX kabel was dus toch merkbaar slechter. Ik heb er toen zelfs een gedeeltelijke storecredit voor gehad.
USBkabel nokia

Voor micro usb heb ik deze besteld. Deze zijn zeer goed, en connecten altijd. Ze lijken of zijn echt van nokia. Ik heb 2 besteld, en had al een originele. Ze zijn nagenoeg gelijk (zit wel wat verschil tussen).

Werkt met mijn nokia, htc, en motorola telefoons, zowel laden, data als updaten van software via pc.

[ Voor 6% gewijzigd door Get!em op 06-05-2011 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
Vandaag externe 2,5" hdd case binnen gehad van DX. Heb op 21-04 besteld, 27-04 verzonden en vandaag 06-05 ontvangen zeer netjes dus !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twister336
  • Niet online
Ik heb vandaag ook mijn 2.5" HDD case binnen gehad. De bestelling was wel al geplaatst op 11/4 dus echt tevreden ben ik niet over de snelheid. Vooral ook omdat de andere dingen die ik die dag had besteld er nog steeds niet zijn en die waren, in tegenstelling tot de HDD case, wel in voorraad.

Het was mijn eerste bestelling bij DX en het was precies wat ik er van verwachtte: slecht gebouwd maar werkt prima. Ik haal er bijna 30MB/s mee en kan zelfs SMART gegevens uitlezen wat niet bij elke HDD case het geval is. En dat voor 4 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
Welke heb je precies besteld ? Ik heb namelijk onderstaande en vindt deze uitermate goed gebouwd !

http://www.dealextreme.co...ure-for-2-5-inch-hdd-7296

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:14
Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 06:36:
leosand schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 15:40:

zelfde probleem heb ik gehad , lees maar paar pagina;s terug
gewoon mailen met service en erbij zetten welke je wil hebben zo is het mij gelukt
gewoon blijven zeuren :)
Voor zo'n dingen (rma, storecredit, ... ) moet je bij de services-pagina zijn.
In dit geval meer specifiek http://services.dealextreme.com/forms/StoreCredits.aspx

Het verwondert me erg dat het je via mail gelukt is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
http://www.focalprice.com...Email_24&utm_medium=email

Weer zinloos geld uitgeven, maar toen ik dit aan mijn kind liet zien wilde die er een.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twister336
  • Niet online
clonedonkey schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 21:49:
Welke heb je precies besteld ? Ik heb namelijk onderstaande en vindt deze uitermate goed gebouwd !

http://www.dealextreme.co...ure-for-2-5-inch-hdd-7296
Die ziet er een heel stuk beter uit.
Maar is wel 50% duurder :P

Deze heb ik besteld:
http://www.dealextreme.co...leather-pouch-black-51124
Eens de HDD er in zit valt de case eigenlijk best wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-09 17:36
leosand schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 00:53:
[quote]Mistraller schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 23:47:

22/4 ordered
26/4 shipped
3/3 in mijn handen

das wel heel snel of heel lang 22-4 en dan 3-3 binnen ;)

ik heb nu een bestelling gedaan en wacht nu al 5 werkdagen op leverancier
jammer maar we blijven gewoon wachten
euh ja 3/5 dus.

Vandaag ook wat trouwens, artikel via ebay besteld in HK, 1/5 ordered, 3/5 shipped, vandaag binnen. Echt retesnel.
Get!em schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 17:19:
[...]

USBkabel nokia

Voor micro usb heb ik deze besteld. Deze zijn zeer goed, en connecten altijd. Ze lijken of zijn echt van nokia. Ik heb 2 besteld, en had al een originele. Ze zijn nagenoeg gelijk (zit wel wat verschil tussen).

Werkt met mijn nokia, htc, en motorola telefoons, zowel laden, data als updaten van software via pc.
Ja die kabel die ik had was ook genuine HTC. Hij leek inderdaad sprekend op mijn HTC kabel, labeltjes eraan, zelfs het zakje was van hetzelfde rare plastic als mijn desire zakjes. Maar toch prutskabel.

Ik zal die nokia kabel eens bestellen dan. Staat in de wishlist.

[ Voor 39% gewijzigd door Mistraller op 07-05-2011 00:47 ]

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Pagina: 1 ... 45 ... 67 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten. Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen