Je hoeft in principe geen geld op je Paypal account te hebben als hij correct is gekoppeld met je bankrekening. Na een dag of 3 wordt het te betalen bedrag dan afgeschreven van je rekening.
Is al vaker aan bod gekomen:Verwijderd schreef op maandag 11 april 2011 @ 21:28:
Deze melding krijg ik
Uw ontvanger wil direct worden betaald. Om directe betaling mogelijk te maken, hoeft u alleen maar een creditcard te koppelen als betaalbron.
Ik kom dus helaas niet verder.... iemand een idee?
--Niels-- schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 23:13:
Van de paypal site:
Nadat ik een aantal keer wat kleine dingen had gekocht (gok 4 transacties van in totaal ca. € 20 in 3/4 maanden tijd) ben ik door hun statistische betrouwbaarheidstest gekomen en kan ik nu direct via mijn bankrekening betalen. Ik hoef dus niet meer eerst geld over te maken, ook heb ik geen CC aan mijn account gekoppeld.Waarom zie ik de optie Directe overschrijving niet wanneer ik geld overmaak?
Om controle- en veiligheidsredenen gebruikt PayPal statistische modellen om gedragspatronen te kunnen herkennen bij de goedkeuring van afzonderlijke transacties - vergelijkbaar met de manier waarop banken en creditcardmaatschappijen afwijkende rekeningactiviteiten opsporen.
Verwijderd
Ok bedankt....
Maar als ik nou het bedrag op mijn account zet zeg maar 100 dollar wat ik moet betalen dan kan ik als dat er 1 maal opstaat wel gewoon zo betalen zonder dat ik CC hoef in te vullen? dat paypal dan aangeeft ja je heb geld op je account staan dus daar kan het vanaf gehaald worden?
Maar als ik nou het bedrag op mijn account zet zeg maar 100 dollar wat ik moet betalen dan kan ik als dat er 1 maal opstaat wel gewoon zo betalen zonder dat ik CC hoef in te vullen? dat paypal dan aangeeft ja je heb geld op je account staan dus daar kan het vanaf gehaald worden?
Hmm... dat afschrijven klopt maar mijn ervaring is nu dat het daadwerkelijk betalen wat langer duurt, helaas....Awoodentree schreef op maandag 11 april 2011 @ 21:45:
Je hoeft in principe geen geld op je Paypal account te hebben als hij correct is gekoppeld met je bankrekening. Na een dag of 3 wordt het te betalen bedrag dan afgeschreven van je rekening.
3 april met Paypal een betaling gedaan aan BIC (voor een goedkoop tabletje, deze)
5 april afgeboekt van mijn bankrekening
Stond voor 8 april ingepland maar uiterlijk 11 april stond erbij
Duurde naar mijn mening wel erg lang dus maar een mailtje gestuurd. Het antwoord was dat het vanavond (11/4) om 23:00 ingepland staat.
Dit lijkt meer op moedwillig het geld lang vast houden (rente trekken?) dan dat het echt zoveel tijd moet kosten. Ik hoop dat het nu wel echt aan BIC betaald wordt door Paypal want meer dan een week voor een transactie vind ik toch echt te lang duren.
[ Voor 5% gewijzigd door pbk op 11-04-2011 22:34 ]
Klopt, op die manier hebben ze het dan direct. Maar als je geld overmaakt van een bankrekening naar je Paypal-account duurt dat wel minimaal 3 tot 4 werkdagen.Verwijderd schreef op maandag 11 april 2011 @ 21:59:
Ok bedankt....
Verwijderd
Ik heb een paar maanden geleden (met kerst, langere levertijden) een samsung s8000 jet digitizer module besteld voor 10 dollar of zo iets. Kreeg hem pas halverwege januari binnen geloof ik, en het was binnen een dag stuk door eigen schuld, was een rubber vergeten terug te plaatsen, fail dus.
Heb een mail gestuurd, en kreeg na 3 weken reactie, en direct een nieuwe opgestuurd, met aanzienlijk kortere levertijd, ongeveer 3 weekjes..
Alles duurt gewoon lang. Je moet goed weten wat je wel en niet kan kopen daar, en ik twijfel aan de reviews op die website.. Het engelse taalgebruik klinkt nogal chinees soms...
Heb een mail gestuurd, en kreeg na 3 weken reactie, en direct een nieuwe opgestuurd, met aanzienlijk kortere levertijd, ongeveer 3 weekjes..
Alles duurt gewoon lang. Je moet goed weten wat je wel en niet kan kopen daar, en ik twijfel aan de reviews op die website.. Het engelse taalgebruik klinkt nogal chinees soms...
haha ja dat is precies dezelfdeSinergyX schreef op zondag 10 april 2011 @ 22:07:
[...]
Is dat niet dezelfde die tha-crazy ging kopen? Jij heb hem rapjes binnen
ik verwacht die van mij volgende week.
maar willow, werkt die een beetje lekker ?
Verwijderd
3 april bestelling gedaan bij BIC, 12 april gekregen.
Toeval of niet, voor mij gaat het veel sneller via Airmail dan met Registered Airmail.
Heb oortjes besteld die goed lijken te werken, en ook 2 opladers voor Iphone / Ipod die bovendien ook goed werken
Toeval of niet, voor mij gaat het veel sneller via Airmail dan met Registered Airmail.
Heb oortjes besteld die goed lijken te werken, en ook 2 opladers voor Iphone / Ipod die bovendien ook goed werken
Geen toeval, al een heel aantal pakketjes besteld en 9 vd 10 keer is registered airmail beduidend langzamer dan non-registered airmailVerwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 14:17:
3 april bestelling gedaan bij BIC, 12 april gekregen.
Klopt, de eerste keer dat je met PayPal wat koopt bij DX moet je handmatig geld overmaken vanaf je bankrekening zodat je het als een soort prepaid-tegoed op je PayPal-rekening komt te staan. De keren daarna kun je gewoon automatisch betalen.--Niels-- schreef op maandag 11 april 2011 @ 21:46:
[...]
Is al vaker aan bod gekomen:
--Niels-- schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 23:13:
Van de paypal site:
[...]
Nadat ik een aantal keer wat kleine dingen had gekocht (gok 4 transacties van in totaal ca. € 20 in 3/4 maanden tijd) ben ik door hun statistische betrouwbaarheidstest gekomen en kan ik nu direct via mijn bankrekening betalen. Ik hoef dus niet meer eerst geld over te maken, ook heb ik geen CC aan mijn account gekoppeld.
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Ik had op 31 maart een bestelling geplaatst ging eerst wat mis met die bestelling. Omdat ze out of stock waren. Dus had iets anders besteld maar uiteindelijk kon ook gewoon weer mijn oude product besteld worden dus had dat gedaan. Dat was 6 april afgerond. En heb vandaag mijn pakketje binnen.
Toch aardig snel.
Toch aardig snel.
Is iemand hier misschien bereid wat voor mij te bestellen bij Deal Extreme?
waarom zelf niet?PixellBox schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 21:02:
En wat is het wat je wilt bestellen.
Een horloge: http://www.dealextreme.co...play-white-1-cr2025-26522
Heb wel een deal extreme account, maar ik heb niet echt goede verhalen over paypal gelezen.
Heb wel een deal extreme account, maar ik heb niet echt goede verhalen over paypal gelezen.
Dat van Kassa? Dat was meer stemmingmakerij hoorPixellBox schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 21:06:
Of toch anders gehoord?
inderdaad ook het hele verhaal van Kassa (er zit wat in), maar het was vooral deze site:
http://www.aboutpaypal.org/
Bron? Als je aan het twijfelen bent door de Kassa uitzending van 2 weken geleden dan hoef je je echt geen zorgen te maken, ik durf Paypal veilig te noemen en ik denk dat de meesten hier het wel met me eens zijn.PixellBox schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 21:06:
Ik zou het gewoon lekker zelf bestellen, je kan ook gewoon eenmalig wat tegoed op Paypal zetten en daarmee betalen. Dan staat je creditcard of bankrekening er helemaal buiten.
Anders even zoeken op GoT er zijn volgens mij zat topics over Paypal: Wel of niet veilig?
---
voor de bron, zie de post boven jou.
Ik had wel even snel een paypal account aangemaakt maar moest vervolgens, of mijn cc er aan koppelen of mijn rekening nummer.
Wat misschien niet helemaal slim was, een willekeurig rekening nummer invullen...
Ik had wel even snel een paypal account aangemaakt maar moest vervolgens, of mijn cc er aan koppelen of mijn rekening nummer.
Wat misschien niet helemaal slim was, een willekeurig rekening nummer invullen...
Dat Kassa-verhaal was nogal slapjes, en je kunt jezelf makkelijk indekken door je account niet te koppelen aan een bankrekening of creditcard. Dat doe ik ook zo, ik maak het benodigde bedrag over van mijn bank naar paypal, en koop daar wat van.PixellBox schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 21:14:
inderdaad ook het hele verhaal van Kassa (er zit wat in), maar het was vooral deze site:
edit: je hoeft geen bankrekening of cc te koppelen aan je paypalaccount.
[ Voor 7% gewijzigd door zacht op 12-04-2011 21:18 ]
Dan, zoals aangegeven in mijn post. Hoe kan ik alleen wat overmaken, aangezien mij gelijk werd gevraagd of ik mijn bankrekening of cc wil koppelen
Die site is alleen maar reclame voor www. free-merchant .com, bijna elke alinea staat wel wat spam over 'hun alternatief'.PixellBox schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 21:14:
Op 23-3-2011 een order geplaatst, en nogsteeds op "Order received"
Even mijn eigen posts terug gelezen:PixellBox schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 21:18:
Dan, zoals aangegeven in mijn post. Hoe kan ik alleen wat overmaken, aangezien mij gelijk werd gevraagd of ik mijn bankrekening of cc wil koppelen
Ook ik moest mijn bankrekening koppelen, maar ik kon hem ook weer ontkoppelen, daarna kun je geld overmaken, zie-->rekening-->geld toevoegen.
Toen ik er een willekeurige rekening aan had gekoppeld stond er volgens mij dat je je primaire rekening niet kon verwijderen
Een willekeurige rekening koppelen lijkt me ook niet de bedoeling. Sterker nog het lijkt me fraude richting PP en richting de eigenaar van de rekening.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Ook een beetje belachelijk.
Jij vind het niet veilig.
Dus moeten wij maar het "onveilige" PayPal gaan gebruiken?
Je bent een beetje een raar mannetje.
Ook dat willekeurige rekeningnummer is gewoon schandalig.
Denk alsjeblieft eens na voor je iets doet.
Jij vind het niet veilig.
Dus moeten wij maar het "onveilige" PayPal gaan gebruiken?
Je bent een beetje een raar mannetje.
Ook dat willekeurige rekeningnummer is gewoon schandalig.
Denk alsjeblieft eens na voor je iets doet.
Afgelopen vrijdag wat zooi voor een klasgenoot besteld, vandaag shipped. Mijn eigen bestelling een paar weken terug duurde 2,5 week voordat hij op de post ging. RAAR!
Die kassauitzending sloeg de plank inderdaad flink mis. Het enige punt dat hun expert had daar gingen ze ook helemaal niet verder op in.PhilipvD schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 21:14:
[...]
Bron? Als je aan het twijfelen bent door de Kassa uitzending van 2 weken geleden dan hoef je je echt geen zorgen te maken, ik durf Paypal veilig te noemen en ik denk dat de meesten hier het wel met me eens zijn.
Het is een enkelvoudige beveiliging (geen tancodes of calculator) dus het is belangrijk je wachtwoord moeilijk en geheim te houden (en eventueel ook je username/e-mailadres als dat mogelijk is).Ik zou het gewoon lekker zelf bestellen, je kan ook gewoon eenmalig wat tegoed op Paypal zetten en daarmee betalen. Dan staat je creditcard of bankrekening er helemaal buiten.
Anders even zoeken op GoT er zijn volgens mij zat topics over Paypal: Wel of niet veilig?
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Wil je a.u.b. niet zo moeilijk doen in mijn topic en van die rare vragen stellen? Je vertrouwt PayPal maar, ik zou niet weten waarom niet. Er zijn hier letterlijk honderden mensen die je kunnen vertellen dat je gewoon bij DX kunt kopen via PayPal zonder gesodemieter.PixellBox schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 21:02:
Discussies over PayPal zijn nu klaar.
Amen.
en nu weer verder naar Man United - Chelsea kijken!
@ Mandrera
Alleen nog even voor de duidelijkheid hier, het punt is niet Dx maar paypal.
Misschien schandalig van mij, tevens ook schandalig van Paypal dat je gewoon een rekening nummer kan invullen waarna ze gelijk 2 kleine betalingen overmaken.
Tevens heb ik niks tegen deal extreme maar tegen paypal.
Om verdere discussie te voorkomen kan misschien iemand mij even een PM/DM sturen met daarin uitleg.
Anyway thanks, geen slechte bedoeling met dit topic.
Misschien schandalig van mij, tevens ook schandalig van Paypal dat je gewoon een rekening nummer kan invullen waarna ze gelijk 2 kleine betalingen overmaken.
Om verdere discussie te voorkomen kan misschien iemand mij even een PM/DM sturen met daarin uitleg.
Maar dat hoeft niet. Je kunt PayPal ook gewoon 'prepaid' gebruiken.PixellBox schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 21:18:
Inderdaad. Gelukkig werkt dit niet, want de rechtmatige eigenaar van de bankrekening weet alleen de beveiligingsbedragen die op zijn bankrekening gestort zijn door PayPal.Marzman schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 21:34:
Een willekeurige rekening koppelen lijkt me ook niet de bedoeling. Sterker nog het lijkt me fraude richting PP en richting de eigenaar van de rekening.
Daar is niets schandalig aan. Die twee kleine betalingen zijn juist goed, dat is juist de beveiliging. Door die 2 kleine bedragen zorgt PayPal ervoor dat mensen (zoals jij) niet zomaar een willekeurige bankrekening kunnen koppelen en geld daarvan af kunnen halen via PayPal.PixellBox schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 21:55:
[ Voor 26% gewijzigd door Compizfox op 12-04-2011 21:59 ]
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Laat ik het zo zeggen, Paypal is zo streng, omdat prutsers zoals jij, die denken met een trucje weg te komen, het voor de rest verpesten. Vals rekeningnr.opgeven, pleasePixellBox schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 21:55:
@ Mandrera
Die 2 cent overboeken is juist een veiligheidsmaatregel zodat jij niet iemand anders zijn rekeningnummer kan gebruiken met slechte bedoelingen. Het is maar hoe je het wil zien.PixellBox schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 21:55:
@ Mandrera
Maar ik heb laatst ook een paypal rekening gemaakt. Heb nooit een rekening nummer ingevuld.
Omdat ik dat ook liever niet wil.
Gebruikersnaam en wachtwoord vind ik dat net iets te weinig daarvoor.
Toen ze daarvoor vroegen drukte ik gewoon kruisje.
En logde in kon gewoon geld overmaken naar mijn PayPal account.
Zonder ooit een rekennummer te koppelen aan mijn PayPal.
Omdat ik dat ook liever niet wil.
Gebruikersnaam en wachtwoord vind ik dat net iets te weinig daarvoor.
Toen ze daarvoor vroegen drukte ik gewoon kruisje.
En logde in kon gewoon geld overmaken naar mijn PayPal account.
Zonder ooit een rekennummer te koppelen aan mijn PayPal.
@ Joostje123, thanks had er gewoon overheen gekeken
DX=PAYPAL
Wil je geen Paypal? Dan ook geen DX. Jammer.
Iemand zonder pinpas zal ook nooit bij de Tinq kunnen tanken. Jammer maar als koper bepaal je nu eenmaal niet hoe er betaald wordt. Staat het je niet aan, dan moet je er niet kopen.
(Wat mij betreft 100x liever paypal dan dat ik die gasten mijn CC nummer geef.)
Laat dit topic nu eens niet verzanden in zaken waar DX niets aan kan doen: Manier van werken bij Paypal, vertragingen bij de post, etc etc.
Wil je geen Paypal? Dan ook geen DX. Jammer.
Iemand zonder pinpas zal ook nooit bij de Tinq kunnen tanken. Jammer maar als koper bepaal je nu eenmaal niet hoe er betaald wordt. Staat het je niet aan, dan moet je er niet kopen.
(Wat mij betreft 100x liever paypal dan dat ik die gasten mijn CC nummer geef.)
Laat dit topic nu eens niet verzanden in zaken waar DX niets aan kan doen: Manier van werken bij Paypal, vertragingen bij de post, etc etc.
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
Mijn true 100 MW green laser die ik gisteren heb opgehaald bij het postkantoor is echt geniaal haha brand wel goed en de straal is duidelijk zichtbaar, In sommige gevallen is de laser te fel voor mijn ogen haha
100 megawatt?tumtum100 schreef op woensdag 13 april 2011 @ 07:50:
Mijn true 100 MW green laser die ik gisteren heb opgehaald bij het postkantoor is echt geniaal haha brand wel goed en de straal is duidelijk zichtbaar,
Groene lasers nog meer dan anderen zijn echt supergevaarlijk voor je ogenIn sommige gevallen is de laser te fel voor mijn ogen haha
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Wacht even, je hebt met dat ding in je ogen lopen schijnen?tumtum100 schreef op woensdag 13 april 2011 @ 07:50:
Mijn true 100 MW green laser die ik gisteren heb opgehaald bij het postkantoor is echt geniaal haha brand wel goed en de straal is duidelijk zichtbaar, In sommige gevallen is de laser te fel voor mijn ogen haha
Paar keer bij DX besteld, en met PayPal betaald. Niks mis mee. Maar inderdaad, als je het niet vertrouwt doe je het toch niet? Ik snap het punt niet helemaal.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Die groene van 20mw zijn anders ook heel goed, en ja niet in de ogen schijnen, maar je ziet wel dat er een mooie straal vanaf komt, vooral met een beetje mist is het leuk om te zien.Sebazzz schreef op woensdag 13 april 2011 @ 07:54:
[...]
100 megawatt?
[...]
Groene lasers nog meer dan anderen zijn echt supergevaarlijk voor je ogen
Ik woon op 8 hoog en kan bijna 2 kilometer ver weg schijnen.
↓ volgende bericht hieronder ↓
Ja elke 0,2 seconden je batterijen vervangen
BvDorp schreef op woensdag 13 april 2011 @ 07:55:
[...]
Wacht even, je hebt met dat ding in je ogen lopen schijnen?![]()
Vaak bu'j te bang!
Misschien valt hijj onder de categorie mensen die blind willen worden?BvDorp schreef op woensdag 13 april 2011 @ 07:55:
[...]
Wacht even, je hebt met dat ding in je ogen lopen schijnen?![]()
Om maar weer wat meet on-topic te gaan: 30/03 weer een bestelling geplaatst en gister shipped. Ik hoop dat 'ie met de vlucht van 16/04 meegaat 
Van m'n vorige zending had ik een autohouder voor een Galaxy S besteld voor m'n pa. Bij het uitpakken bleek dat het bovenste clipje was afgebroken. Contact met DX gezocht en na een krap weekje (zaten 2 Chinese feestdagen en een weekend tussen) bericht terug van 'Betty' dat ik kan kiezen tussen reshipment of store credit. Uiteraard gekozen voor reshipment, zodat m'n pa z'n SGS ook in de auto kan gebruiken. Zou wel erg fijn zijn als ze die ook nog met de vlucht van de 16e mee kunnen sturen, maar met mijn mazzel zal dat vast niet lukken
Van m'n vorige zending had ik een autohouder voor een Galaxy S besteld voor m'n pa. Bij het uitpakken bleek dat het bovenste clipje was afgebroken. Contact met DX gezocht en na een krap weekje (zaten 2 Chinese feestdagen en een weekend tussen) bericht terug van 'Betty' dat ik kan kiezen tussen reshipment of store credit. Uiteraard gekozen voor reshipment, zodat m'n pa z'n SGS ook in de auto kan gebruiken. Zou wel erg fijn zijn als ze die ook nog met de vlucht van de 16e mee kunnen sturen, maar met mijn mazzel zal dat vast niet lukken
Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.
Na wat vertraging bij Paypal (uitgestelde betaling...) is bij BIC m'n 7 inch Android 2.2 tablet nu ook verstuurd.
Ook bij DealExtreme een flinke bestelling (allemaal klein grut, speelgoed op zonne-energie e.d.) en een 2Gb mediaplayer bij FocalPrice. Nu maar wachten....
De Bluetooth-USB adapter die ik defect ontving stuurt DealExtreme me kosteloos opnieuw op. Reactie op mijn ticket was er na ca. 2 dagen.
Tot nu toe allemaal positief dus.
Ook bij DealExtreme een flinke bestelling (allemaal klein grut, speelgoed op zonne-energie e.d.) en een 2Gb mediaplayer bij FocalPrice. Nu maar wachten....
De Bluetooth-USB adapter die ik defect ontving stuurt DealExtreme me kosteloos opnieuw op. Reactie op mijn ticket was er na ca. 2 dagen.
Tot nu toe allemaal positief dus.
[ Voor 4% gewijzigd door pbk op 13-04-2011 12:01 ]
nieuwe status:
The item (RT*********HK) is being processed for departure from Hong Kong as of 13-Apr-2011
Maar is die dan al onderweg of ligt die klaar om het vliegtuig in te gaan?
The item (RT*********HK) is being processed for departure from Hong Kong as of 13-Apr-2011
Verwijderd
Nou de Dr. Dre Beats Tour's zijn binnengekomen. 3 april besteld en vandaag binnen.
Geleverd van Focalprice in een envelop de doos zat een plastic omheen. Het uitpakken is een luxe opzich de doos ziet er mooi uit, zelfs de magnetische sluiting is aanwezig. De dopjes zelf zien er goed uit (logo zit er gewoon goed op), evenals de case waar een shitload aan buds inzit en een clipje om de dopjes aan je kleding vast te klemmen.
Ik was wellicht wat negatief in mijn posts hierover, maar ik kan alleen maar zeggen dat het me ontzettend meevalt en dat ze voor de prijs behoorlijk goed zijn. Ze zijn wel erg gefocust op de bass (duh), hiphop klinkt goed net als dance muziek, rock muziek zouden ze ook geschikt voor zijn maar dat vind ik wat tegenvallen op het eerste gehoor. Wellicht is het een en ander aan te passen met equalizers. Al met al een meevaller en ik hoop dat ze lang mee zullen gaan. Voor de prijs kan het geen kwaad ook al heb je de originele dan heb je hier aardige reserve dopjes aan.
Geleverd van Focalprice in een envelop de doos zat een plastic omheen. Het uitpakken is een luxe opzich de doos ziet er mooi uit, zelfs de magnetische sluiting is aanwezig. De dopjes zelf zien er goed uit (logo zit er gewoon goed op), evenals de case waar een shitload aan buds inzit en een clipje om de dopjes aan je kleding vast te klemmen.
Ik was wellicht wat negatief in mijn posts hierover, maar ik kan alleen maar zeggen dat het me ontzettend meevalt en dat ze voor de prijs behoorlijk goed zijn. Ze zijn wel erg gefocust op de bass (duh), hiphop klinkt goed net als dance muziek, rock muziek zouden ze ook geschikt voor zijn maar dat vind ik wat tegenvallen op het eerste gehoor. Wellicht is het een en ander aan te passen met equalizers. Al met al een meevaller en ik hoop dat ze lang mee zullen gaan. Voor de prijs kan het geen kwaad ook al heb je de originele dan heb je hier aardige reserve dopjes aan.
Verwijderd
Jurgen zijn die Dr Dre beats tour zo goed ?
Ik heb er namelijk ook wel nodig en twijfel nog een beetje.
Ik ben belg en ik twijfel hoe het zou verlopen als ik ze naar hier zou brengen,
Geld boetes etc ???
Geld boetes etc ???
Die van mij heeft exact dezelfde status... Waarschijnlijk ligt het pakketje in het Vliegtuig onderweg naar NLtha_crazy schreef op woensdag 13 april 2011 @ 12:14:
nieuwe status:
[ Voor 13% gewijzigd door Possible op 13-04-2011 13:23 ]
Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live
Grappig heb ze ook net binnen, alles ziet er netjes uit niet van echt te onderscheidenVerwijderd schreef op woensdag 13 april 2011 @ 12:15:
Nou de Dr. Dre Beats Tour's zijn binnengekomen. 3 april besteld en vandaag binnen.
Vind het geluid goed, alleen valt de bass me nog wat tegen?
Moest ze wat dieper erin stoppen, klinkt nu erg goed!
Dat zou wel mooi zijn, dan is die er misschien deze week al.Possible schreef op woensdag 13 april 2011 @ 13:22:
[...]
Die van mij heeft exact dezelfde status... Waarschijnlijk ligt het pakketje in het Vliegtuig onderweg naar NL
maar ik reken me daar maar niet rijk op
*EDIT*
even gezocht en vond het volgende:
HK-Post Tracking steps
1. "The item R**********HK was posted on (date)." This is the date they scanned the package into their systems. It hasn't moved anywhere yet.
2. "The item R**********HK was posted on (date) and is being processed for delivery to the addressee." Not much to say about this step - it's just another step in the right direction.
3. "The item R**********HK is being processed for departure from Hong Kong as of (date)." The package is being prepared and sorted for departure.
4. "The item R**********HK will leave Hong Kong for its destination on (date)." Now the shipping date from Hong Kong is set and the package will leave on that date.
6. "The item R**********HK left Hong Kong for its destination on (date)." The package has now left Hong Kong. From now on it will take a few business days before the package reaches your country and your customs and local postal service handles the rest of the package's journey. See the list below to be able to track it locally.
hij wordt nu dus geprocessed maar is nog niet onderweg
[ Voor 61% gewijzigd door tha_crazy op 13-04-2011 13:45 ]
Verwijderd
De echte zullen wel beter klinken maar zoals ik zei voor deze prijs zijn ze niet onaardig. Ze zijn iig beter dan mijn originele Sennheiser CX200 die ontzettend schel zijn. Ik weet niet hoe de douane in Belgie is, hierin Nederland mag je vrij importeren tot 22 euro dus een boete zou eventueel alleen kunnen komen als de douane constateert dat het een fake product is, maar ook die kans is klein want voor zover ik begrijp krijg je eerst een brief daarover of je wilt ondertekenen dat je dat niet meer gaat doen.Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2011 @ 13:15:
Jurgen zijn die Dr Dre beats tour zo goed ?
Geld boetes etc ???
Dat is het nadeel van die fake dingen er wordt geen kwaliteitstest uitgevoerd en ik denk dus dat iedere uitvoering verschilt. Volgens mij heb ik geluk want ik heb er wel een lekker bass inzitten die je wel voelt maar niet overdreven is. Wellicht kun je wat met equalizer settings spelen om er wat meer bass uit te halen.Rev! schreef op woensdag 13 april 2011 @ 13:23:
[...]
Grappig heb ze ook net binnen, alles ziet er netjes uit niet van echt te onderscheiden
Vind het geluid goed, alleen valt de bass me nog wat tegen?
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2011 13:56 ]
Zie mijn edit
. Ze gaan wel erg ver met faken trouwens, ik had zelfs een reclame boekje van Monster erbij zitten?
[ Voor 75% gewijzigd door Rev! op 13-04-2011 13:58 ]
Het hoeft niet perse een fake te zijn, afkeur is ook goed mogelijk. Vandaar ook de grote variatie in kwaliteit. Je kan een afkeur hebben die echt dik wordt afgekeurd, maar net niet de specs halen is ook een afkeur.
Verwijderd
Mooi dat ze nu wel naar wens zijn. 
Voel die letters op de doos eens zijn gewoon embossed.
Heel apart dat ze zover gaan met die dingen. Daarom noemde ik ook de magnetisch flap.
@eppo zou inderdaad ook goed kunnen.
Voel die letters op de doos eens zijn gewoon embossed.
@eppo zou inderdaad ook goed kunnen.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2011 14:07 ]
The item (RT*********HK) will leave Hong Kong for its destination on 14-Apr-2011
yeah
maar dacht dat ze pas de 16e vlogen, achja.
Maar als ze dus morgen vliegen, dan is die er de 15e schat ik even.
hoe lang kan zoiets bij de douane liggen?
yeah
maar dacht dat ze pas de 16e vlogen, achja.
Als je pech hebt, 2 wekentha_crazy schreef op woensdag 13 april 2011 @ 14:28:
Dealextreme doet nogal vaag bij mij:
On 4/4/2011:
Waiting for Supplier
Is in die 9 dagen niet geupdate...
laat ik dan maar hopen op mazzel, kostte 140 euro en wil het toch wel graag hebbencitruspers schreef op woensdag 13 april 2011 @ 14:36:
[...]
Als je pech hebt, 2 wekenAls je mazzel hebt, 2 minuten.
Dealextreme doet nogal vaag bij mij:
On 4/4/2011:
Waiting for Supplier
Is in die 9 dagen niet geupdate...
wel de 1e keer dat ik wat besteld trouwens
Waarom lijkt je dat sterk?Rev! schreef op woensdag 13 april 2011 @ 14:34:
Mijn doos is zoals de onderste (is real)
[afbeelding]
Maar lijkt me sterk dat ik afkeur heb gekregen.
Ik heb laatst een zo'n Apple EU duckhead gekocht bij dealextreme op 16-3. Op 21-3 is die verzonden, maar tot op heden niks binnen.
Een andere order geplaatst op 30-3, en verzonden op 4-4 en dat heb ik maandag al binnen gekregen. Beetje raar.
Als ik het deze week niet binnen heb even een ticket aanmaken, of is het niet gek dat dat die eerste order zoveel langer duurt?
Een andere order geplaatst op 30-3, en verzonden op 4-4 en dat heb ik maandag al binnen gekregen. Beetje raar.
Als ik het deze week niet binnen heb even een ticket aanmaken, of is het niet gek dat dat die eerste order zoveel langer duurt?
28 maart besteld, vandaag in huis
Producten zijn prima! Ik heb nog 10 euro over op mijn paypal.. wat zal ik eens daarvoor halen? 
Correctie: 4.05 euro : (
Correctie: 4.05 euro : (
[ Voor 8% gewijzigd door HollovVpo1nt op 13-04-2011 18:18 ]
offtopic, maar misschien de Frozenbyte Indie bundle voor een paar dollar?
M'n pakketje bij focalprice is ruim 2 weken geleden al op de post gegaan.
Lees nu dat mensen die beats hebben besteld ze al na 10 daagjes binnen hebben.
Het gaat om deze: http://www.focalprice.com...ses_Sunglasses_Black.html
Gewoon nog afwachten?
Lees nu dat mensen die beats hebben besteld ze al na 10 daagjes binnen hebben.
Het gaat om deze: http://www.focalprice.com...ses_Sunglasses_Black.html
Gewoon nog afwachten?
@Hierboven
Ik zou inderdaad nog eventjes wachten en anders contact met focalprice opnemen.
En toch weer even off-topic maar ik ben wel benieuwd, een stuk terug in dit topic vraag je of iemand wat wil bestellen bij DX, maar bij focalprice is het dan geen probleem om met Paypal te betalen?
Ik zou inderdaad nog eventjes wachten en anders contact met focalprice opnemen.
En toch weer even off-topic maar ik ben wel benieuwd, een stuk terug in dit topic vraag je of iemand wat wil bestellen bij DX, maar bij focalprice is het dan geen probleem om met Paypal te betalen?
---
Ik dacht al dat die vraag zou komen. Ik heb gevraagd of iemand een keer voor mij wat met paypal wil bestellen, maar dat kan ik moeilijk constant blijven vragen (genoeg leuk spul te koop).
Tevens heb ik niks tegen dealextreme kwa betaling. Het is alleen even hoe of wat met een paypal account, maar daar ben ik nu ook uit.
Tevens heb ik niks tegen dealextreme kwa betaling. Het is alleen even hoe of wat met een paypal account, maar daar ben ik nu ook uit.
Ik wil wel bestellen, tegen 200% tarief, ik moet mijn risico wel indekken natuurlijk
[ Voor 81% gewijzigd door -tom-562 op 13-04-2011 20:38 ]
Vaak bu'j te bang!
@hieboven
PixellBox schreef op woensdag 13 april 2011 @ 20:23:
Even iets wat misschien helemaal niet hier thuis hoort, maar:
ik heb redelijk vaak thema feesten en ik vind de prijzen in de nederlandse feestwinkels zo belachelijk hoog. Weten jullie toevallig een site waar je goede verkleedspullen goedkoop kan halen? En dan doel ik niet op dat ene spiderman pak (of een stel snorren) die op DX te krijgen is of op alle manga pakken die voor abnormaal hoge prijzen bij everybuying.com te krijgen zijn.
ik heb redelijk vaak thema feesten en ik vind de prijzen in de nederlandse feestwinkels zo belachelijk hoog. Weten jullie toevallig een site waar je goede verkleedspullen goedkoop kan halen? En dan doel ik niet op dat ene spiderman pak (of een stel snorren) die op DX te krijgen is of op alle manga pakken die voor abnormaal hoge prijzen bij everybuying.com te krijgen zijn.
www.sweety16.comPikoe schreef op donderdag 14 april 2011 @ 01:54:
Even iets wat misschien helemaal niet hier thuis hoort, maar:
Maar dat is natuurlijk een beetje afhankelijk van je genre. Volgens mij alleen voor vrouwen ook.
The item (RT*********HK) left Hong Kong for its destination on 14-Apr-2011
Mooi hij is verstuurd, maar hoe kan ik hem nu tracken?
Ik weet dat hij eerst nog door de douane heen moet, maar kan ik daar ook iets van een status van zien oid?
iemand die mij hierop kan verhelderen?
Mooi hij is verstuurd, maar hoe kan ik hem nu tracken?
Ik weet dat hij eerst nog door de douane heen moet, maar kan ik daar ook iets van een status van zien oid?
iemand die mij hierop kan verhelderen?
Je code eindigt op HK, van Hong Kong post. Die updaten de status niet meer in NL, dit is dus de laatste status die je te zien krijgt.
Codes eindigend op CN, van China post updaten de status wel wanneer het pakket in NL is.
Codes eindigend op CN, van China post updaten de status wel wanneer het pakket in NL is.
Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.
hmm oke, dan is het afwachten, ik hoop op zaterdagNextron schreef op donderdag 14 april 2011 @ 11:47:
Je code eindigt op HK, van Hong Kong post. Die updaten de status niet meer in NL, dit is dus de laatste status die je te zien krijgt.
Ik bestel met enige regelmaat bij een andere webwinkel in HK en zie vaak dat de datum wijzigt.tha_crazy schreef op donderdag 14 april 2011 @ 10:55:
The item (RT*********HK) left Hong Kong for its destination on 14-Apr-2011
Ik vermoed dat mijn webshop een (goedkope) verzending kiest die pas met een vlucht mee gaat als er aan boord plek over is. maw dat verzendingen die meer betalen voor gaan.
Als de datum een dag of 3 geleden is, ga ik ervan uit dat het pakketje HK heeft verlaten.
2 april besteld bij Buyincoins, vandaag binnen gekregen:
http://www.buyincoins.com...lus-pen-product-1922.html
Het pakketje is open geweest, en het item zelf is uit het plastic gehaald. Werkt verder prima, maar de douane zal er even naar gekeken hebben.
http://www.buyincoins.com...lus-pen-product-1922.html
Het pakketje is open geweest, en het item zelf is uit het plastic gehaald. Werkt verder prima, maar de douane zal er even naar gekeken hebben.
Vandaag twee pakketjes binnen gekregen. Besteld eind maart. Aardig snel nog dus!
en welke webshop mag dat dan zijn?TheoQ schreef op donderdag 14 april 2011 @ 12:58:
[...]
Ik bestel met enige regelmaat bij een andere webwinkel in HK en zie vaak dat de datum wijzigt.
Ik vermoed dat mijn webshop een (goedkope) verzending kiest die pas met een vlucht mee gaat als er aan boord plek over is. maw dat verzendingen die meer betalen voor gaan.
Als de datum een dag of 3 geleden is, ga ik ervan uit dat het pakketje HK heeft verlaten.
Het zal erg toevallig zijn als wij de zelfde hobby hebben :-)en welke webshop mag dat dan zijn?. Ben wel geinterreseerd!
. DX, BIC, Focal en Pandawill raak je wel op uitgekeken na een tijdje
Hier gaat een groot gedeelte van mijn hobbygeld heen.
[ Voor 1% gewijzigd door TheoQ op 14-04-2011 14:49 . Reden: Edit: layout typo ]
Misschien NSFW?Verstekbakker schreef op donderdag 14 april 2011 @ 04:18:
[...]
www.sweety16.com
Maar dat is natuurlijk een beetje afhankelijk van je genre. Volgens mij alleen voor vrouwen ook.
Als je op je werk zit moet je aan het werk en niet op internet!
Naja ik ga er maar even gewoon vanuit dat die vandaag is gevlogen en dat ik hem hopelijk zaterdag binnen hebTheoQ schreef op donderdag 14 april 2011 @ 12:58:
[...]
Ik bestel met enige regelmaat bij een andere webwinkel in HK en zie vaak dat de datum wijzigt.
Yay bestellingen van Dx zijn binnen
Bestelling 1: Rare Earth Magnets
Besteld: 22-02
Verzonden: 25-02
Binnen: 10-04
Bestelling 2: Wireless IP cam:
Besteld: 29-03
Verzonden: 03-04
Binnen: 14-04
Review van de IP cam komt later aangezien ik voorlopig niet huis ben om het te testen
Review van de IP cam komt later aangezien ik voorlopig niet huis ben om het te testen
Hoe weten jullie wanneer een vlucht gaat en of een pakketje er op zit? Via verschillende tracking sites krijg ik dit:
http://www.track-chinapost.com/
http://www.emsairmailtracking.com/
http://intmail.183.com.cn/item/itemStatusQuery.do (DX link)
http://www.track-chinapost.com/
| RA*******CN 2011 Passed China Customs NETHERLANDS Beijing International Airport 2011-04-12 |
http://www.emsairmailtracking.com/
http://intmail.183.com.cn/item/itemStatusQuery.do (DX link)
| RA*******CN 2011 departure from outward office of exchange NETHERLANDS 2011-04-12 |
Had jij deze gekocht:Notna schreef op donderdag 14 april 2011 @ 15:28:
Yay bestellingen van Dx zijn binnen
http://www.dealextreme.co...and-pan-tilt-motors-26358
Ik heb die cam net binnen, ga m vannavond es testen. Op het eerste gezicht een beetje fragiel aanvoelend ding.
Dit is de manual
Dit is de manual
Hier zijn ook m'n IP cam en IR lamp binnen.
Besteld: 12-03
Naar China post: 17-03
Naar NL: 26-03
Ingeboekt in NL: 29-03
Brief van douane: 04-04
Geleverd: 14-04 met €27 inklaring
Pakketbezorger had toevallig net een paar euro te weinig wisselgeld. Dat is ook een manier om fooi af te dwingen
.
Maar dan heb ik:

Deze €65-cam lijkt beter dan m'n €200-cam uit NL
, maar ik moet nog in het donker en buiten testen.
Brief van douane: 04-04
Pakketbezorger had toevallig net een paar euro te weinig wisselgeld. Dat is ook een manier om fooi af te dwingen
Maar dan heb ik:

Deze €65-cam lijkt beter dan m'n €200-cam uit NL
Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.
Yuptumtum100 schreef op donderdag 14 april 2011 @ 16:06:
[...]
Had jij deze gekocht:
http://www.dealextreme.co...and-pan-tilt-motors-26358
De pakketbezorger heeft hier ook _altijd_ te weinig wisselgeld. Ik compenseer dat dan altijd: soms betaal ik dan iets teveel, en de volgende keer dat ik moet betalen, betaal ik te weinig. Hij vindt het niet heel leuk, maar hij accepteert het wel.Nextron schreef op donderdag 14 april 2011 @ 16:39:
Hier zijn ook m'n IP cam en IR lamp binnen.
Brief van douane: 04-04![]()
Pakketbezorger had toevallig net een paar euro te weinig wisselgeld. Dat is ook een manier om fooi af te dwingen.
Maar dan heb ik:
[afbeelding] [afbeelding]
Deze €65-cam lijkt beter dan m'n €200-cam uit NL, maar ik moet nog in het donker en buiten testen.
Nou, goedgekeurd hoor. Na een firmware upgrade dan. De centen meer dan waard.Sponz schreef op donderdag 14 april 2011 @ 16:38:
Ik heb die cam net binnen, ga m vannavond es testen. Op het eerste gezicht een beetje fragiel aanvoelend ding.
Dit is de manual
wow, DX breekt ff een snelheidsrecord, 5 april besteld, 6 april op de post, en 14 april aangekomen
nice! (200 rj45 stekkers)
[ Voor 8% gewijzigd door AlexanderB op 14-04-2011 20:45 ]
Dat had ik idd op het forum gelezen; eerst even de firmware upgraden omdat er nogal wat veranderingen inzitten (for the good that is)Sponz schreef op donderdag 14 april 2011 @ 20:21:
[...]
Nou, goedgekeurd hoor. Na een firmware upgrade dan. De centen meer dan waard.
Also, er is een Android app waarmee je de camera kan benaderen en besturen (mocht je een android hebben) Naam : IP Cam Viewer (lite)
Vandaag de fake dr. dre tour besteld bij focalprice voor €12.77 ($17,98)
Ben benieuwd of het wat is en hoe het met de douane zit, want heb geen logo verwijderen erbij gedaan (weet ook niet of ze dit hebben zoals bij dealextreme) Zat in de file en zag dat het een dag aanbieding was (die blijkbaar gisteren was want hij was 's middags verdwenen) dus had hem iets te vluchtigheid besteld.
Ben benieuwd of het wat is en hoe het met de douane zit, want heb geen logo verwijderen erbij gedaan (weet ook niet of ze dit hebben zoals bij dealextreme) Zat in de file en zag dat het een dag aanbieding was (die blijkbaar gisteren was want hij was 's middags verdwenen) dus had hem iets te vluchtigheid besteld.
Vraag me met die beats by dr dre en bose producten af hoe groot de kans is dat ze het überhaupt openmaken en hoe groot de kans is (dat wanneer ze het pakketje openmaken) ze het ook daadwerkelijk onderscheiden van echt.
als ze het open maken en de afkomst is HK dan ben ik bang dat ze er 100% van uitgaan dat het fake is.PixellBox schreef op donderdag 14 april 2011 @ 23:04:
Vraag me met die beats by dr dre en bose producten af hoe groot de kans is dat ze het überhaupt openmaken en hoe groot de kans is (dat wanneer ze het pakketje openmaken) ze het ook daadwerkelijk onderscheiden van echt.
Toeval zeg, die heb ik gisteren ook besteld.Sponz schreef op donderdag 14 april 2011 @ 16:38:
Dit is de manual
Ik wacht op je review
-.-
[ Voor 98% gewijzigd door Gutteguttegut op 14-04-2011 23:27 ]
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Deze is nu ons GoPro test vliegtuigTheoQ schreef op donderdag 14 april 2011 @ 14:48:
[...]Het zal erg toevallig zijn als wij de zelfde hobby hebben :-)
Hier gaat een groot gedeelte van mijn hobbygeld heen.
Als het de echte Foscam is kun je deze ook gewoon op elke andere java ondersteunende smartphone bekijken.Notna schreef op donderdag 14 april 2011 @ 22:35:
[...]Also, er is een Android app waarmee je de camera kan benaderen en besturen (mocht je een android hebben) Naam : IP Cam Viewer (lite)
Ik heb hm al een jaartje ongeveer en hij bevalt nog steeds prima.
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Verwijderd
Wat ik al eerder zei die dingen vallen me qua geluidskwaliteit (bouwkwaliteit zal nog moeten blijken) echt mee. Voor dat geld heb je prima oordopjes. Ik heb verder ook geen logo verwijderen gedaan er staat namelijk niet eens Focalprice op de envelop en de waarde die hun vermelden is 12 usd dus dan zit je wel goed. Kans dat ze het openmaken is altijd aanwezig, maar goed al die fake dealextreme studio headphones die een nog grotere doos hebben zijn er blijkbaar ook goed doorheen gekomen, althans heb niemand hier een melding zien maken erover.mathy_ schreef op donderdag 14 april 2011 @ 23:02:
Vandaag de fake dr. dre tour besteld bij focalprice voor €12.77 ($17,98)
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten. Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.
Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten. Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.
Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen