Ervaringen met DealExtreme.com - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 41 ... 67 Laatste
Acties:
  • 455.852 views

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:05
Rev! schreef op donderdag 07 april 2011 @ 19:18:
Iemand die deze doppen ook heeft?
http://www.dealextreme.co...-5mm-metallic-orange-4319

Ik snap niet dat iedereen ze daar zo geweldig vind, imo klinken ze crap, de standaard doppen van mijn Galaxy klinken 10x beter.
Ik heb er een stuk of 4 gehad, en bij elke bestelling was het weer een gok wat voor kwaliteit je terug kreeg :+. De een ging een maand of 2 mee, en was nog aardig.. En dan had je een ander die het nog geen week vol hield. Verschilt dus echt heel erg van wat je krijgt.

• pbk
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-12 12:51

pbk

Compizfox schreef op donderdag 07 april 2011 @ 08:34:
Waar bestellen jullie allemaal dat je inklaringskosten moet betalen dan?

Ik heb al vaak genoeg dingen bij DX gekocht met een waarde boven de €22, zelfs al een keer iets van €120.
Ook al een keer bij een ebay-winkel, vanuit de US (met USPS), dat had geloof ik een waarde van €30 of zo. En verder wel eens iets bij een Britse winkel, met een waarde van €35.
Ik heb nog nooit ook maar iets hoeven te betalen aan de postbode.
Hoe zijn de ervaringen met inklaringskosten bij de 'grootbestellers'? Hoe vaak komt het voor dat je pakketje eruit gepikt wordt?

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:37
Mij valt het op dat na m'n vijfde pakketje alles eruit wordt gepikt. Misschien dat ze je naam en adresgegevens registreren. (Dit zijn ervaringen met shipments uit China via DHL, hoe dat via HK-post gaat weet ik niet precies).

• pbk

pbk

Alles? Dus dat betekent bij elke bestelling flinke kosten? Dan gaat het voordeel van DX en BIC wel verloren lijkt me...

[ Voor 34% gewijzigd door pbk op 07-04-2011 21:00 ]

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-12 15:18
Ik heb bij mijn BIC bestelling een tracking nummer en nu staat er bij dat hij verzonden is met hong kong post. alleen dit is toch een china post nummer ? (Doet het nog niet aangezien hij gister pas is verzonden)

RA06xxxx850CN (x=normaal een nummer)

• Gleighton
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Bij mij is er nog nooit iets tussenuitgepikt / opengemaakt, ondanks dat ik meer dan 10 bestellingen heb gedaan (hoewel het duurste wat ik bij DX gekocht heb iets van €25 was). Shipping altijd met HK-post.

• Khayma
  • Laatst online: 23:30
Heb vandaag me Beats by Dr. Dre Solo HD gehaald voor de fun. Ze hebben best wel mooi geluid. Overigens was verzenden heel snel. Had 2 pakketjes besteld. De 1ste was op 23/3 en de 2de op 24/3. Ik kreeg ze eergisteren en gisteren binnen. Best snel moet ik toegeven.

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:37
pbk schreef op donderdag 07 april 2011 @ 20:56:
Alles? Dus dat betekent bij elke bestelling flinke kosten? Dan gaat het voordeel van DX en BIC wel verloren lijkt me...
Mijn ervaringen gaan niet over dealextreme (daar heb ik nooit voor meer dan 22 euro besteld in een order) maar over het algemeen spul uit China halen. Als ik grotere pakketen bestel (150 euro ofzo) laat ik het verzenden met DHL, dat betekend dus altijd extra kosten inderdaad. De eerste 5 keer niks over gehoord. Daarna elke keer betalen.

Verwijderd

Nou die monstearbeats tour kunnen nog goedkoper. :p

http://www.deal-cool.com/...n-Ear-Tour-Headphones.htm

Geen idee alleen of die site betrouwbaar is.

Verwijderd

Ik heb ook al het nodige gekocht en laten kopen bij Dealextreme. En ik ben daar altijd tevreden over geweest. De afhandeling en snelheid zijn goed.Soms moest er wel een iets nagestuurd worden als het niet direct leverbaar was. Maar ook dat verliep goed.
Verwijderd in "Nokia 5800 Tube - Deel 2"

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:39

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

Ik dit topic staan niet veel ervaringen met telefoons, buiten een paar erg goedkope. De meeste telefoons leken me ook niet interessant: quad sim, dikke analoge-TV antenne, zelfgeknutseld java OS.

Nu stond er een telefoon die er wel leuk uit zag: Android, geen TV, dual SIM, groot capacitief touchscreen, goedkoop vergeleken met NL.
Nadelen: prijs à €200 toch veel voor HK, geen HSDPA dus max GPRS en niet zo'n vlotte CPU.
Afbeeldingslocatie: http://www1.dealextreme.com/productimages/sku_70394_1_small.jpg

Nu ben ik niet direct in deze telefoon geïnteresseerd, maar iemand ervaringen met het wat duurdere segment?

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

• JohnVanZetten
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-02 20:10

JohnVanZetten

Man on the run!

Shipment Date
4/5/2011 9:11:31 PM
Besteld: 4/4/2011
Status wijziging: 4/7/2011.
Dus twee dagen terug al geshipt en nu pas geupdate.
Of snap ik het nu verkeerd?

[X] Geschift | [_] Ongeschift

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:27

Rick-Jan

always connected

heb zelf ook problemen met mijn bestelling, usb 3.0 pci kaart. 22 februari besteld, binnen 4 dagen verzonden. Toen ik ging chatten met een medewerker vertelde die dat ze hem vandaag (gister) weer binnenkregen, en dus weer binnen 4 dagen konden verzenden. beetje misleiding want toen ik het bestelde bleef de status direct leverbaar nog ongeveer een week staan. Ik wacht af...

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

• Suther
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-12 22:02
Vraagje, iemand ervaring met deze site?
http://www.beseoi.com/index.asp

kreeg hem net van een collega doorgestuurd, maar lijkt me behoorlijk scam...

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Niet met Paypal kunnen betalen is al een grote min en daarnaast enkel via CreditCard betalen bij WesternUnion. Ik zou denken dat het niet helemaal jofel is. Maar ach, je krijgt wel je geld terug van je eigen CreditCard bedrijf.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Suther
Jaa dat vind ik ook al. Maar als je bijv kijkt naar de copyright, staat er dat hij een hotmail E-mail heeft, lijkt me behoorlijk scam. bijv een Ipad 1 64 gb wifi, voor 310 dollar...
Niet mogelijk als je het mij vraagt

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-12 18:53

Rmg

patatman12 schreef op woensdag 06 april 2011 @ 21:30:
[...]

Hmm beetje minder nieuws als ik de bovenstaande berichten lees. Ik ben wel benieuwd hoe hoog de inklaringskosten zijn? Mijn koptelefoon(studio beats) is 22 maart verstuurd. En heb ook tot de dag van vandaag niks. Misschien hebben ze wel alle pakketjes/dozen van DX onderschept |:(
12,50 inklaringskosten + ~20% over het hele bestelbedrag

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:07

-tom-562

Oliesjeik

Suther schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 11:52:
Jaa dat vind ik ook al. Maar als je bijv kijkt naar de copyright, staat er dat hij een hotmail E-mail heeft, lijkt me behoorlijk scam. bijv een Ipad 1 64 gb wifi, voor 310 dollar...
Niet mogelijk als je het mij vraagt
Dikke onzin, ze verkopen ook BMW motorfietsen voor 1600 dollar, hoe komen ze er op 8)7

Ik heb trouwens gister hier het e.e.a. besteld:
www.tomtop.com, ze hebben voornamelijk electronica. M'n bestelling van gisteravond is net verstuurd.

Vaak bu'j te bang!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:46

Nemean

3:16

-tom-562 schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 11:58:
[...]

Dikke onzin, ze verkopen ook BMW motorfietsen voor 1600 dollar, hoe komen ze er op 8)7

Ik heb trouwens gister hier het e.e.a. besteld:
www.tomtop.com, ze hebben voornamelijk electronica. M'n bestelling van gisteravond is net verstuurd.
Mag ik weten hoe hoog het bedrag was? Aangezien ze daar leuke toestelletjes hebben staan. :)
En wat zijn de verzendkosten?

[Edit] Gister even op dealextreme nog oordopjes besteld, kreeg gelijk een gratis USB Kaartlezertje er bij, door middel van een review over hun site te schrijven (kort).

[ Voor 15% gewijzigd door Nemean op 08-04-2011 12:55 ]

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:07

-tom-562

Oliesjeik

Ik heb een ipad case met bluetooth toetsenbord besteld, 40 dollar dacht ik

Vaak bu'j te bang!

• Mandera
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-12 14:43
Rev! schreef op donderdag 07 april 2011 @ 19:18:
Iemand die deze doppen ook heeft?
http://www.dealextreme.co...-5mm-metallic-orange-4319

Ik snap niet dat iedereen ze daar zo geweldig vind, imo klinken ze crap, de standaard doppen van mijn Galaxy klinken 10x beter.
Inderdaad, heb de rode versie, gekocht op basis van de reviews, maar doe mij nu maar de Sennheiser CX-300 uit NL want deze dopjes waren echt 1 groot drama en na 1 week al kaduk.

• Mandera
Weet iemand nog een fatsoenlijke "Chinezen" website waar de RODE Dr. Dre Beats koptelefoon te koop is? Want die kleur vind ik wel super mooi namelijk haha!

• Nemean

Nemean

@ Mandera
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2011 @ 23:06:

Moet je even kijken of het vertrouwd is, en daar boven kun je de headphones selecteren, de niet in-ear.

[edit2] Check hier even naar de reviews en oordeel zelf ;)
http://www.resellerratings.com/store/Deal_Cool

[ Voor 20% gewijzigd door Nemean op 08-04-2011 14:00 ]

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:43

FreakNL

Well do ya punk?

Over die inklaringskosten, dat is alleen boven de 22 euro? Want ik heb nu een bestelling uitstaan van 10 dollar (kabeltjes), dus ik denk dat ik daar wel doorheen glip...

Maar ik heb nog een wensenpakket van 30 euro (allemaal losse dingetjes).. Als ik die nou ook opsplits in 2 pakketjes van 15 euro, dan is er toch geen kans dat je "gepakt" wordt? Of wordt het dan uiteindelijk toch 1 pakket (zelfde afleveradres)?

Anders laat ik wel een deel bij mijn ouders bezorgen ofzo :)

• Mandera
Nemean schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 13:58:
@ Mandera

[...]

Moet je even kijken of het vertrouwd is, en daar boven kun je de headphones selecteren, de niet in-ear.

[edit2] Check hier even naar de reviews en oordeel zelf ;)
http://www.resellerratings.com/store/Deal_Cool
Net al even gekeken op dat Deal Cool gebeuren maar dat is Crap met een hoofdletter C. Heb ze eerder wel ergens anders zien staan maar ben nu even kwijt waar :(

• Mandera
FreakNL schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 14:04:
Over die inklaringskosten, dat is alleen boven de 22 euro? Want ik heb nu een bestelling uitstaan van 10 dollar (kabeltjes), dus ik denk dat ik daar wel doorheen glip...

Maar ik heb nog een wensenpakket van 30 euro (allemaal losse dingetjes).. Als ik die nou ook opsplits in 2 pakketjes van 15 euro, dan is er toch geen kans dat je "gepakt" wordt? Of wordt het dan uiteindelijk toch 1 pakket (zelfde afleveradres)?

Laatst heb ik nog een order van 50 dollar laten komen met allemaal klein grut, geen problemen gehad met douane.

• Suther
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2011 @ 23:06:

Volgens mij gaat het alleen om een andere versie, de echte heeft volume knoppen op het snoer, zoals deze:
http://www.deal-cool.com/...n-Ear-Headphones--Red.htm

Dan zijn ze wel de zelfde prijs als bijvoorbeel op Focalprice

• Nemean

Nemean

Mijn eerste bestelling op Dealextreme was ongeveer 60 euro, dit werd apart verzonden en dat heeft er voor gezorgt dat ik elke keer onder het bedrag kwam (puur toeval). Ik splits het nu elke keer op, en ontvang het nu opgesplitst in diverse pakjes. Ik zit nu hevig te twijfelen om een telefoon te bestellen via of DealExtreme of Mobino01 of via die TomTop. Ben alleen bang dat het ingenomen wordt.

Verwijderd

Suther schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 14:09:
[...]

Volgens mij gaat het alleen om een andere versie, de echte heeft volume knoppen op het snoer, zoals deze:
http://www.deal-cool.com/...n-Ear-Headphones--Red.htm

Dan zijn ze wel de zelfde prijs als bijvoorbeel op Focalprice
De echte is ook gewoon verkrijgbaar zonder de ControlTalk.

http://store.apple.com/nl/product/TV219ZM/A?mco=MTY3ODQ5OTY

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-12 18:53

Rmg

onder de 22 euro betaal je geen belasting, inklaringskosten KAN je postbedrijf (tnt bijv) wel in rekening brengen
Geen idee of dat vaak gebeurt, ik heb nog maar 1 zending gehad waar de douane naar heeft gekeken (van de tig) en die was rond de 80 euro waar ik 12,50 inklaring + 18 euro belasting voor heb betaald

http://www.douane.nl/part...aankopen-02.html#P66_5282
Tabel: Waarde aankoop niet meer dan € 22
U betaalt geen belastingen bij invoer voor de 2 cd's.
Meestal moet u wel inklarings- en afhandelingskosten betalen aan het post- of koeriersbedrijf.

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:27
Dammit hoop dat ik voor mijn bestelling van 38 dollar geen klets hoef te betalen zoals inklaringskosten

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Even snel gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://img31.imageshack.us/img31/8608/inklaringskosten.jpg

Waarde van bestelling is enkel en alleen het product (dus zonder verzendkosten, verzekering enz).

Inklaringskosten: €12,50 bij normaal verzenden, €17,00 bij EMS (tarieven TNT)
Omzetbelasting: 19% van het totale bedrag (product + verzendkosten + verzekering)
Douanerechten: Kijk voor Dounerechten op http://gebruikstarief.douane.nl/

• tumtum100
Eppo © schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 15:59:
Even snel gemaakt:

[afbeelding]

Waarde van bestelling is enkel en alleen het product (dus zonder verzendkosten, verzekering enz).

Inklaringskosten: €12,50 bij normaal verzenden, €17,00 bij EMS (tarieven TNT)
Omzetbelasting: 19% van het totale bedrag (product + verzendkosten + verzekering)
Douanerechten: Kijk voor Dounerechten op http://gebruikstarief.douane.nl/
Netjes gemaakt hoor (Y) Nu snap ik het wel

• pbk

pbk

Mijn eerste DealExtreme bestelling op 31/3 besteld en vandaag (8/4) binnen. Best snel en geen inklaringskosten. Ging alleen maar om een USB Bluetooth adapter van $1,80 en een flat-to-round plug converter van $0,87. De bluetoothadapter was helaas DOA dus direct ook m'n eerste ticket aangemaakt. Zag op het forum dat dit wel meer voorkomt, wat me voor deze prijs ook weer niet verbaasd.

Er stond nog wel een briljante tip in 't forum: even een paar minuten in de heteluchtoven om te zorgen dat 't soldeerwerk goed komt. Geloof 't of niet... de adapter werd opeens wel herkend door m'n laptop. Helaas geen herkenning van andere apparaten dus nog steeds niet bruikbaar. Mogelijk door de hitte weer wat anders stuk gemaakt ;)

Ben wel benieuwd of ik bij m'n Android tablet van ca. 65 euro die ik bij BIC heb besteld straks wel extra kosten moet betalen...

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
pbk schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 19:56:
Mijn eerste DealExtreme bestelling op 31/3 besteld en vandaag (8/4) binnen. Best snel en geen inklaringskosten. Ging alleen maar om een USB Bluetooth adapter van $1,80 en een flat-to-round plug converter van $0,87. De bluetoothadapter was helaas DOA dus direct ook m'n eerste ticket aangemaakt. Zag op het forum dat dit wel meer voorkomt, wat me voor deze prijs ook weer niet verbaasd.

Er stond nog wel een briljante tip in 't forum: even een paar minuten in de heteluchtoven om te zorgen dat 't soldeerwerk goed komt. Geloof 't of niet... de adapter werd opeens wel herkend door m'n laptop. Helaas geen herkenning van andere apparaten dus nog steeds niet bruikbaar. Mogelijk door de hitte weer wat anders stuk gemaakt ;)

Ben wel benieuwd of ik bij m'n Android tablet van ca. 65 euro die ik bij BIC heb besteld straks wel extra kosten moet betalen...
Je hebt gewone verzending gepakt toch? Dan is de kans klein dat ze je eruit pikken. Ik ben wel benieuwd naar die tablet die je hebt gekocht.

• TimvH
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-12 07:25

TimvH

Kletsmajoor

tumtum100 schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 20:55:
[...]

Haha waarom geloof ik dit niet :D
Was ook maar een scherm voor de kapotte scherm voor mijn zusje's DS Lite, ze was blij dat het zo snel, binnenkwam :P
Had het zelf zo snel ook niet verwacht :D

• pbk

pbk

Verstekbakker schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 20:27:
[...]

Je hebt gewone verzending gepakt toch? Dan is de kans klein dat ze je eruit pikken. Ik ben wel benieuwd naar die tablet die je hebt gekocht.
Ja, gewone verzending.

Ik ben ook erg benieuwd maar helaas is Paypal erg traag... 3 april een uitgestelde betaling gedaan. Dat is 5 april van mijn rekening afgeschreven maar nu nog steeds niet naar BIC overgemaakt...

• Verstekbakker
  • Niet online
pbk schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 00:34:
[...]

Ja, gewone verzending.

Ik ben ook erg benieuwd maar helaas is Paypal erg traag... 3 april een uitgestelde betaling gedaan. Dat is 5 april van mijn rekening afgeschreven maar nu nog steeds niet naar BIC overgemaakt...
Je kunt eens bellen met Paypal? Zo'n uitgestelde betaling heb ik 1x meegemaakt bij DX, ging om 2 dollar. Waardeloos systeem dat uitgesteld betalen, bestelling uiteindelijk nooit gehad, toen maar via geschil en claim mn geld terug gekregen.

• pbk

pbk

De vertraging zit nu echt bij Paypal. Heb wel een mailtje naar ze gestuurd. Zag wel dat er stond dat het tot 11/4 kan duren. Toch vreemd dat er een week overheen moet gaan voor iets dat helemaal automatisch gebeurt.

• Verstekbakker
  • Niet online
Waarschijnlijk zeggen ze je in het mailtje dat het een beveiliging is, dat hebben ze mij toen ook gezegd.

• clonedonkey
Mijn BIC bestelling is de 6e verstuurd met china post tracking. Alleen werkt deze tot op heden nog niet, ik krijg de melding dat hij niet gevonden is. Is dit normaal dat het zo lang duurt ? Bij mijn eerdere bestellingen werkte het de volgende dag al.

• slabetje
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-12 23:49
Ik ben op zoek naar dit product: http://www.buyincoins.com...tf-card-product-1310.html

Is er iemand die toevallig weet waar je dit goedkoop kunt kopen (incl verzendkosten) en waar je kunt betalen met paypal?? ik wil die graag hebben is altijd handig.

• il1umina
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
google.com?

• slabetje
Ik heb al op google gekeken,
ik kom niet verder.

Vandaar dat ik het hier vraag.

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-12 20:29
slabetje schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 19:51:
Ik ben op zoek naar dit product: http://www.buyincoins.com...tf-card-product-1310.html

Is er iemand die toevallig weet waar je dit goedkoop kunt kopen (incl verzendkosten) en waar je kunt betalen met paypal?? ik wil die graag hebben is altijd handig.
Waarom daar niet de add to cart knop gebruiken? Niks mis met buyincoins.

• slabetje
Ik weet wel dat er niets mis mee is. maar BUYINCOINS is lang niet de goedkoopste.
Ik wil eens bestellen bij andere site´s die ook goedkoop zijn.

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-12 15:47

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ik heb een vraagje betreft de telefoons die op DX te koop staan, want zit eraan te denken om er een aan te schaffen als vervanging van m'n half overleden Touch Pro 2.

Is het wat kwalitatief gezien, en werken ze wel in NL?

Zat namelijk te denken aan:
http://www.dealextreme.co...-phone-w-java-black-57493

of

http://www.dealextreme.co...-wifi-fm-java-black-55131

of

http://www.dealextreme.co...l-phone-w-wifi-java-55447

Iemand tips?

---RAWE CEEK!!!---

• Verstekbakker
  • Niet online
slabetje schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 19:51:

Mijn ervaring met BIC is juist dat het wel altijd de goedkoopste is...

• clonedonkey
clonedonkey schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 17:48:
Mijn BIC bestelling is de 6e verstuurd met china post tracking. Alleen werkt deze tot op heden nog niet, ik krijg de melding dat hij niet gevonden is. Is dit normaal dat het zo lang duurt ? Bij mijn eerdere bestellingen werkte het de volgende dag al.
Hij werkt nu wel :) Is ook op een aparte locatie : GUOJIHANJIANYUNYINGZHONGXIN

• hardware.tom
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-12 16:29
slabetje schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 20:06:
Ik weet wel dat er niets mis mee is. maar BUYINCOINS is lang niet de goedkoopste.
Ik wil eens bestellen bij andere site´s die ook goedkoop zijn.
Buyincoins is meestal wel de goedkoopste, en anders op ebay kijken. daar staan soms ook dingen voor goedkoper op

• bastian433
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 28-12 20:47
NoFearCreations schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 20:14:
Ik heb een vraagje betreft de telefoons die op DX te koop staan, want zit eraan te denken om er een aan te schaffen als vervanging van m'n half overleden Touch Pro 2.

of

of

Iemand tips?
Je half overleden touch pro 2 fixen... levert meer plezier op....

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 27-12 16:59

Compizfox

Bait for wenchmarks

pbk schreef op donderdag 07 april 2011 @ 20:56:
Nee joh. Ik heb al zo'n 20-30 bestellingen bij DX gedaan waarvan ongeveer 5 (gok ik) met een waarde hoger dan €22. Nog nooit inklaringskosten, douanekosten, belasting of weet ik veel hoeven te betalen.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

• HollovVpo1nt
  • Laatst online: 29-12 12:10

HollovVpo1nt

I like gadgets

Hallo allemaal,

Ik heb recent een bestelling geplaatst op DealExtreme. Ik heb geluk dat ik geen geld meer heb anders zou ik vrijwel alles aan allerlei DX onzin uitgeven :P

Mijn orderstatus is: departure from outward office of exchange

Iemand enig idee waar dit op slaat of waar het pakje zich nu bevindt?

• tumtum100
HollovVpo1nt schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 21:38:
Hallo allemaal,

Ik heb recent een bestelling geplaatst op DealExtreme. Ik heb geluk dat ik geen geld meer heb anders zou ik vrijwel alles aan allerlei DX onzin uitgeven :P

Mijn orderstatus is: departure from outward office of exchange

Iemand enig idee waar dit op slaat of waar het pakje zich nu bevindt?
Je kijkt denk ik op deze site neem ik aan: http://intmail.183.com.cn/item/itemStatusQuery.do?lan=0
Dan moet je links is op Item Tracking klikken Dan je nummer invullen dan ze je een betere lijst waar die precies is

• slabetje
Ik heb hem toch gekocht via BIC.

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
7" Android2.2 DroPAD A8 tablet is BTW vrij binnengekomen via Dealextreme })

Afbeeldingslocatie: http://i114.photobucket.com/albums/n272/WiLLoW_TieN/DroPADWiLLoW.jpg

CPU = SAMSUNG S5PV210 Cortex A8 1,0 GHz, 512 MB RAM, 4 GB ROM , Capacitief scherm multi-touch

• slabetje
WiLLoW_TieN schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 23:10:

[afbeelding]

CPU = SAMSUNG S5PV210 Cortex A8 1,0 GHz, 512 MB RAM, 4 GB ROM , Capacitief scherm multi-touch
Wowww, Looks Grate!!!! super mooi...

• Verstekbakker
  • Niet online

[afbeelding]

Zijn die dingen ook op te starten vanaf een USB drive met een ander OS? Of dual-boot etc?

• tumtum100

[afbeelding]

Netjes hoor, Wanneer had je hem precies besteld? En is die een beetje snel?

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
22 Maart besteld en betaald met PayPal.

Verdere info kijk hier even.

Ding is ook via b.v Merimobiles te koop heet daar Herotab C8. En ja is best vlot ding !

[ Voor 17% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 09-04-2011 23:39 ]

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

tumtum100 schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 22:34:
[...]

Je kijkt denk ik op deze site neem ik aan: http://intmail.183.com.cn/item/itemStatusQuery.do?lan=0
Dan moet je links is op Item Tracking klikken Dan je nummer invullen dan ze je een betere lijst waar die precies is
Dat is idd iets specifieker. Ik heb trouwens net gemerkt dat mijn bestelling opgesplitst is. Bij item tracking zie ik 3 keer mijn track code staan, waarvan er twee geen locatie hebben en één post office @ BSDZMH.
Ook is een item van mijn bestelling niet verzonden, hij staat bij invoice nog als pending..

Nja, ik wacht wel al. Is mijn eerste bestelling dus ik heb niet al te veel gekocht, eerst kijken of de kwaliteit wel te doen is.

offtopic:
iemand enig idee waar ik een goedekope micro sd geheugenkaart aan kan schaffen (16GB)? De goedkoopste uit pricewatch is 21 euro

• tumtum100
HollovVpo1nt schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 23:46:
[...]

Dat is idd iets specifieker. Ik heb trouwens net gemerkt dat mijn bestelling opgesplitst is. Bij item tracking zie ik 3 keer mijn track code staan, waarvan er twee geen locatie hebben en één post office @ BSDZMH.
Ook is een item van mijn bestelling niet verzonden, hij staat bij invoice nog als pending..

Nja, ik wacht wel al. Is mijn eerste bestelling dus ik heb niet al te veel gekocht, eerst kijken of de kwaliteit wel te doen is.

offtopic:
iemand enig idee waar ik een goedekope micro sd geheugenkaart aan kan schaffen (16GB)? De goedkoopste uit pricewatch is 21 euro
Ja dat is idd iets specifieker maarja ik heb ook nooit geduld hoor als ik iets heb besteld haha

• michel2506
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-12 17:00
NoFearCreations schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 20:14:

of

of

Iemand tips?
Werken zullen ze wel, maar of je er blij van zult worden?

ALS ik al een telefoon bij DX zou kopen, zou ik sowieso al met een grote boog om die iphone kloon java toestellen heen lopen. Ze beloven namelijk veel, maar kunnen in de praktijk helemaal niks. Zeker als je een smartphone gewend bent.

Ik zou gewoon lekker een goedkope android telefoon halen ergens in nl kost een paar euro meer, maar dan weet je dat je hem ook zonder gezeur kan gebruiken en ook garantie hebt als er iets mee is.

• H92!
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Wow, na lange tijd niets meer te hebben besteld uit China, gisteren weer wat besteld bij BIC en... nu al dispatched. Bestelling oa accu voor fotocamera, ben reuze benieuwd wat de kwaliteit ervan is :P

• slabetje
zijn die tablets ook te Updaten naar een hogere android versie??
Ik wil er misschien ook een aanschaffen via BIC. (welke raden jullie mijn aan)

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:54

Sorbo

Uw hulp in huis!

slabetje schreef op zondag 10 april 2011 @ 12:20:
zijn die tablets ook te Updaten naar een hogere android versie??
Ik wil er misschien ook een aanschaffen via BIC. (welke raden jullie mijn aan)
Voor updates ben je afhankelijk van een community als bijvoorbeeld XDA of Modaco, of een community die specifiek gericht is op je tablet. Zoek dus voor je een tablet bestelt uit of er een groepje mensen actief bezig is met het uitbrengen van nieuwe android ROMs voor jouw tablet. Er zijn géén standaardroms of pakketten die op alle apparaten werken, en je kunt niet zomaar je android updaten naar de nieuwste versie. Dit moet gebeuren dmv een andere ROM, en als je daar geen verstand van hebt zul je moeten vertrouwen op mensen die zo'n ROM voor je gemaakt hebben.

Daarom, lees het Grote android tablet topic eens door, en kijk welke devices populair zijn. Verder zou je via Samenkopen.net een tablet bij tweaker Kiddyl (uit china) kunnen kopen, en bij hem informatie inwinnen over de beschikbaarheid van nieuwe roms. We weten zeker dat hij een goeie dealer is, dus ik zou aanraden eerst eens bij hem te kijken :)

Mocht je nog vragen hebben, DM me gerust :)

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10:08
iemand ervaring met deze oordopjes copper-edition-professional-in-ear-stereo-headphones

het liefst zou ik de beats by dr. dre tour nemen want die staan leuk bij m'n hp met zijn beats logo's maar die die kan ik op geen betrouwbare site vinden. En heb geen ervaring met deal cool.
Of weet iemand wel een betrouwbare site?

[ Voor 4% gewijzigd door mathy_ op 10-04-2011 12:53 ]

Verwijderd

mathy_ schreef op zondag 10 april 2011 @ 12:47:
iemand ervaring met deze oordopjes copper-edition-professional-in-ear-stereo-headphones

het liefst zou ik de beats by dr. dre tour nemen want die staan leuk bij m'n hp met zijn beats logo's maar die die kan ik op geen betrouwbare site vinden. En heb geen ervaring met deal cool.
Of weet iemand wel een betrouwbare site?
Alstu

http://www.focalprice.com...Volume_Control_Black.html

http://www.focalprice.com...nes_for_MP3MP4_Black.html

Ze hebben nu ook de studio headphones voor 99 dollar bij focalprice.com voor de geinteresseerden.

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Weet iemand wat het verschil is tussen

http://www.focalprice.com...or_MP3MP4MP5CD_White.html

en

http://www.focalprice.com...or_MP3MP4MP5CD_White.html

Volgens mij alleen de prijs die 40 dollar scheelt. De afbeeldingen en de omschrijving is zelfs hetzelfde.

[ Voor 7% gewijzigd door Yorinn op 10-04-2011 14:03 ]

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

• Verstekbakker
  • Niet online
Ik heb zonet mijn winderdekbed opgeruimd met behulp van deze http://www.buyincoins.com...ump-kit-product-2722.html

Ideaal! Zeer aan te raden, zeker voor die prijs. Het pompen is alleen een beetje vervelend, heb het nog niet geprobeerd met de stofzuiger, maar dat moet geen probleem zijn. Zijn verschillende maten, ik had een 50x70 en een 100x80, maar hoe groter, hoe onhandiger. Mijn dekbed is in elk geval in de 50x70 gegaan (met moeite erin te krijgen, dat wel, dus wellicht is de 60x80 beter daarvoor) en neemt nu netzoveel plaats in als een opgevouwen trui.

Goedgekeurd door de vereniging van huisvrouwen dus.

Edit: even door de site zoeken, zakken zijn ook zonder pompje te bestellen en in verschillende afmetingen dus. Ik besef nu eigenlijk ook pas dat ik op tweakers.net zit en dat iedereen hier natuurlijk het dekbed laat opruimen door zijn moeder en dit spul nooit nodig heeft(/zal hebben)... :P.

[ Voor 17% gewijzigd door Verstekbakker op 10-04-2011 22:34 ]

• mathy_
Verwijderd schreef op zondag 10 april 2011 @ 13:38:
[...]

Alstu

http://www.focalprice.com...Volume_Control_Black.html

http://www.focalprice.com...nes_for_MP3MP4_Black.html

Ze hebben nu ook de studio headphones voor 99 dollar bij focalprice.com voor de geinteresseerden.
dankje alleen zit het logo daarbij niet goed.
Als ik het fake doe dan moet het wel goed zijn:D

Vind ze wel erg mooi zit er aan te twijfelen om de echte te bestellen:/
Want kan ze nergens vinden zo als ze in de youtube filmpjes staan (real vs fake)

Verwijderd

mathy_ schreef op zondag 10 april 2011 @ 19:15:
[...]

Want kan ze nergens vinden zo als ze in de youtube filmpjes staan (real vs fake)
Als je het voor de looks doet dan kan je de fakes net zo goed bestellen. Maar als je ook gewoon degelijk geluid wil dan kun je het beste de echte bestellen uiteraard of beter een ander merk in die budgetklasse maar dat is een andere discussie. Alhoewel ik de fakes nog niet kan beoordelen heb ik niet de illusie dat ze net als de echte zullen klinken.

• vinpower
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:59
mathy_ schreef op zondag 10 april 2011 @ 19:15:
[...]

Ik heb zelf ook de neppe. In vergelijking tot de echte klinken ze iets minder zuiver. Maar voor dat geld zijn het echt zeer goede oordopjes!

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-12 21:24
Zo, lading uit china besteld:

Xbox gaming receiver, om een controller op de PC te gebruiken (kost in de winkel hier 32 euro, daar 8 ) :+
http://www.dealextreme.co...r-for-pc-white-grey-47380

Camo sleeves (kijken voor op mn camera lens)
http://www.dealextreme.co...tockings-camouflage-37449

USB-MicroUSB
http://www.dealextreme.co...g-cable-60cm-length-48924

Kerambit mes (huidige utility knife is nogal versleten)
http://www.dealextreme.co...ife-with-rope-cutter-9198

I'm a photographer, not a terrorist

• madmoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-05-2024
arjants schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 21:31:
Iemand ervaring met bestellen bij: http://popbuying.com ?
Ook wel goedkoop spul :)
Zo goedkoop dat ze failliet zijn :9

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:47

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

[afbeelding]

Is dat niet dezelfde die tha-crazy ging kopen? Jij heb hem rapjes binnen :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Joepvdz
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-02-2022
Is de import van zo'n mes eigenlijk toegestaan?(afgezien van het feit dat het een kopie van een echt merk is)

Ik heb zelf deze op het oog: http://www.dealextreme.co...fe-20cm-full-length-32577

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik zie vaak de afkorting BIC tegenkomen. Ik heb niet in de startpost kunnen vinden waar de afkorting voor staat. Iemand?

• clonedonkey
HollovVpo1nt schreef op maandag 11 april 2011 @ 00:41:
Ik zie vaak de afkorting BIC tegenkomen. Ik heb niet in de startpost kunnen vinden waar de afkorting voor staat. Iemand?
Buyincoins.com

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:47
Ik ben dus op zoek naar een adapter voor mijn nieuwe macbook pro voor thuis te laten liggen, en ze hebben de 85W maar met een vorige aansluiting. Is dit betrouwbaar? Het scheelt hem toch redelijk wat !

http://www.buyincoins.com...macbook-product-2107.html

Computers make very fast, very accurate mistakes.

• patatman12
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-12 18:10
Ik heb vandaag mijn koptelefoon van Dr.dre binnen! Pakketje netjes zonder schade o.i.d en geen inklaringskosten! Helemaal top!

• citruspers
Joepvdz schreef op maandag 11 april 2011 @ 00:17:
[...]

Is de import van zo'n mes eigenlijk toegestaan?(afgezien van het feit dat het een kopie van een echt merk is)

Ik heb zelf deze op het oog: http://www.dealextreme.co...fe-20cm-full-length-32577
het openingsmechanisme is handmatig, en het lemmet is korter dan de maximaal toegestane lengte van een mes om bij je te dragen bij mijn weten. zou dus legaal moeten zijn.

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Bij importeren lijkt me de fake branding het grootste probleem, wettelijk gezien mag je zo'n mes wel hebben. Tenzij zo'n mes op een lijst staat, en valt onder iets als:

"bij regeling van Onze Minister aangewezen voorwerpen die geschikt zijn om daarmee personen ernstig lichamelijk letsel toe te brengen"

Bij je dragen is weer een ander verhaal, een simpel zakmesje is in een uitgaansgebied vaak al verboden, maar met dit mes op de camping in de bossen lijkt me dan wel weer mogen.

"Voorwerpen waarvan, gelet op hun aard of de omstandigheden waaronder zij worden aangetroffen, redelijkerwijs kan worden aangenomen dat zij voor geen ander doel zijn bestemd dan om letsel aan personen toe te brengen of te dreigen en die niet onder een van de andere categorieën vallen."

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-12 07:25

mace

Sapere Aude

slabetje schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 23:12:
[...]

Wowww, Looks Grate!!!! super mooi...
Grate??

Afbeeldingslocatie: http://www.imagesfromhere.com/archives/Grate%20Work%206794.jpg

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
patatman12 schreef op maandag 11 april 2011 @ 10:55:
Ik heb vandaag mijn koptelefoon van Dr.dre binnen! Pakketje netjes zonder schade o.i.d en geen inklaringskosten! Helemaal top!
Hoe klinkt het?

• Mandera
patatman12 schreef op maandag 11 april 2011 @ 10:55:
Welke had je aangeschaft?

• Roytoch
  • Laatst online: 28-12 11:03

Roytoch

Nietes

Mandera schreef op maandag 11 april 2011 @ 15:06:
[...]

Ik ben benieuwd naar de eerste persoon die de 100 dollahz variant op focalprice heeft. Ja, ik weet, sucker for looks maar ook een cheapskate.

Welles

• tumtum100
Raar kom vandaag thuis ligt er een briefje van TNT post op de mat staat op dat op een zending gaat waarvoor getekend moet worden. Dit is toch nooit het geval bij DX dat ze iets op sturen wat getekend moet worden?
Er staat ok op het briefje: Voor de zending is een bedrag van € "STREEP" verschuldigd wegens ongefrankeerd/rembours/overige kosten.

Dit wil toch gewoon zeggen dat ik bij het postkantoor moet tekenen voor ontvangst niet dat ik dadelijk het een en het ander moet bij betalen, Het ging overigens om een bestelling van 30 euro een Laser 100mw en nog wat dingen.

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Een streep is nul in posttaal.

• Compizfox
  • Laatst online: 27-12 16:59

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik moet altijd tekenen voor pakketje van DX de laatste tijd. Erg vervelend inderdaad aangezien ze het dan niet gewoon bij de buren kunnen droppen.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

• mathy_
tumtum100 schreef op maandag 11 april 2011 @ 16:23:
Raar kom vandaag thuis ligt er een briefje van TNT post op de mat staat op dat op een zending gaat waarvoor getekend moet worden. Dit is toch nooit het geval bij DX dat ze iets op sturen wat getekend moet worden?
Er staat ok op het briefje: Voor de zending is een bedrag van € "STREEP" verschuldigd wegens ongefrankeerd/rembours/overige kosten.

Dit wil toch gewoon zeggen dat ik bij het postkantoor moet tekenen voor ontvangst niet dat ik dadelijk het een en het ander moet bij betalen, Het ging overigens om een bestelling van 30 euro een Laser 100mw en nog wat dingen.
Had ik ook last van toen ik iets van 24 euro had besteld.

Kreeg bij mijn bestelling deze melding erbij die ik niet kon wijzigen

Registered Air Mail ## $0,01 USD 1 $0,01 USD

Maar hoefde bij het postkantoor niks te betalen.

• citruspers
zacht schreef op maandag 11 april 2011 @ 12:30:
Bij importeren lijkt me de fake branding het grootste probleem, wettelijk gezien mag je zo'n mes wel hebben. Tenzij zo'n mes op een lijst staat, en valt onder iets als:

"bij regeling van Onze Minister aangewezen voorwerpen die geschikt zijn om daarmee personen ernstig lichamelijk letsel toe te brengen"

Bij je dragen is weer een ander verhaal, een simpel zakmesje is in een uitgaansgebied vaak al verboden, maar met dit mes op de camping in de bossen lijkt me dan wel weer mogen.

"Voorwerpen waarvan, gelet op hun aard of de omstandigheden waaronder zij worden aangetroffen, redelijkerwijs kan worden aangenomen dat zij voor geen ander doel zijn bestemd dan om letsel aan personen toe te brengen of te dreigen en die niet onder een van de andere categorieën vallen."
Precies. Ik vind het zelf prettig om een mes in mijn EDC (Everyday carry) te hebben, puur en alleen om het feit dat een mes gewoon een ontzettend handig stuk gereedschap is. Of je er nou een verpakking mee open maakt, iets mee open wrikt, je brood mee smeert, een statiefschroef mee aandraait, een pinnetje mee rechtbuigt of wat dan ook :)
Heb daarom eigenlijk wel altijd iets van een mes in mijn laptoptas, en mijn fototas.

Niet direct om zelfverdedigingsredenen, een tijdje geleden werd ik op de terugweg van een concert wat ik had gefotografeerd toegeroepen door wat bezopen hangjongeren. Ik stopte met m'n fiets, keek ze even aan "the stare" en toen fietsten ze weg :+

Hoe dan ook, dat DX mes kan dor de politie (voor zover die al verstand van zaken heeft van messen) niet echt als aanvalsmes gezien worden, daarvoor is de opening te traag en is het geen echte kerambit door de enkelzijdige snede.

• slabetje
Ik bedoelde geweldig (Great)

Ik heb vanaf oktober 2010 al moeten tekenen voor pakketjes van Dealextreme,
eigenlijk altijd wel vanaf die datum! en heel af en toe niet.

Ik ben nu ook aan het kijken voor een IPAD / EPAD.
Ik heb deze 2 in mijn gedachten:

http://www.buyincoins.com...blet-pc-product-3428.html

http://www.buyincoins.com...blet-pc-product-3429.html

Welke raden jullie mijn aan??
Ik weet het zelf nog niet. als die 8'' versie 1 of meerdere vaste usb poorten heeft ga ik voor die.
De 7'' versie heeft namelijk 2 USB poorten die je via een USB dock kunt verkrijgen.
*op het apparaat zijn dus geen USB poorten aanwezig.
En ik wil dus wel dat het apparaat USB poorten heeft zonder het gebruik van een dock.

Wie weet dit ?? en wie weet raad, welke kan ik het beste aanschaffen?

[ Voor 14% gewijzigd door slabetje op 11-04-2011 17:24 ]

Verwijderd

De specificaties lopen niet veel uiteen, dus zou ik persoonlijk voor de goedkopere gaan, te meer omdat het toch nog wel een bepaald risico is om een "kloontablet" van Chinese makelij aan te schaffen.Ik zie ook nog geen reviews voor deze tablets, dus nog geen ervaringen van eerdere klanten. Let ook op dat deze tablets een USA adapter hebben, dus moet je ook weer een stekkeradapter voor West-Europa erbij kopen.

• tumtum100
mathy_ schreef op maandag 11 april 2011 @ 17:15:
[...]

Had ik ook last van toen ik iets van 24 euro had besteld.

Kreeg bij mijn bestelling deze melding erbij die ik niet kon wijzigen

Registered Air Mail ## $0,01 USD 1 $0,01 USD

Maar hoefde bij het postkantoor niks te betalen.
Ah oke bedankt iedereen voor reacties :D
Morgen middag dan eventjes ophalen en dan mooi met de laser kloten haha
EDIT: Wel jammer dat het aangetekend moet allemaal

[ Voor 5% gewijzigd door tumtum100 op 11-04-2011 17:31 ]

• slabetje
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2011 @ 17:30:
[...]

De specificaties lopen niet veel uiteen, dus zou ik persoonlijk voor de goedkopere gaan, te meer omdat het toch nog wel een bepaald risico is om een "kloontablet" van Chinese makelij aan te schaffen.Ik zie ook nog geen reviews voor deze tablets, dus nog geen ervaringen van eerdere klanten. Let ook op dat deze tablets een USA adapter hebben, dus moet je ook weer een stekkeradapter voor West-Europa erbij kopen.
Ik denk dan dat ik toch voor de goedkopere ga. ik wacht het nog even af, (ik wil er zowieso vanavond een aanschaffen)

*UPDATE*

Ik ben er uit, ik heb de 7'' versie zojuist besteld!

[ Voor 4% gewijzigd door slabetje op 11-04-2011 18:48 . Reden: UPDATE ik heb de 7'' besteld! ]

• bertalizer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-12 18:29
tumtum100 schreef op maandag 11 april 2011 @ 17:30:
[...]
EDIT: Wel jammer dat het aangetekend moet allemaal
DX doet dit ook om zichzelf te beschermen.
Als jij zegt dat je je bestelling niet hebt ontvangen kan het een en ander nagegaan worden...

• patatman12
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-12 18:10
Mandera schreef op maandag 11 april 2011 @ 15:06:
[...]

De studio, speelt super!

• Roytoch
  • Laatst online: 28-12 11:03

Roytoch

Nietes

Maar op welke site? Op DX zeker. Die zijn niet meer leverbaar helaasch...

Welles

Verwijderd

Ik wil graag iets bestellen daar voor het eerst
Heb een paypal account aangemaakt en me bankrekening is gecontroleerd.
Maar ik hoef toch niet eerst geld op me paypal te zetten? kan toch ook rechtstreeks van me rekening af?
Maar als ik nu wil bestellen moet ik een creditcard invullen terwijl ik dat niet heb.

Hoe kan ik het zo krijgen dat je gewoon kan bestellen en dat het van je bankrekening afgaat of moet ik echt eerst geld overmaken op me paypal account voor ik verder kan?

Deze melding krijg ik

Uw ontvanger wil direct worden betaald. Om directe betaling mogelijk te maken, hoeft u alleen maar een creditcard te koppelen als betaalbron.

Ik kom dus helaas niet verder.... iemand een idee?
Pagina: 1 ... 41 ... 67 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten. Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen