Ervaringen met DealExtreme.com - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 40 ... 67 Laatste
Acties:
  • 455.852 views

Verwijderd

Brm-G schreef op maandag 04 april 2011 @ 16:59:
Op de site van dealextreme hebben ze een heleboel verschillende HDMI kabels in allerlei verschillende prijsklassen, iemand enig idee wat een goede kabel is (uit ervaring)?
Ik weet niet of je een specifieke kabel nodig hebt, maar de Action heeft er eentje van 1,8 meter lang HDMI 1.4 voor €2,69. Uit ervaring kan ik vertellen dat die uitstekend werkt.

Verwijderd

bertalizer schreef op maandag 04 april 2011 @ 12:20:
Ik heb onlangs bij BIC deze van 8 procent gebruikt: 8%off063
Jullie weten toch dat als jullie het recommender veld invullen (mijn username bijvoorbeeld ;) ) er nog eens 5% extra korting wordt gegeven?
Waar staat die recommender?

Trouwens, vandaag pakje aangekregen met 6 oortjes. Ik ben er echt heel tevreden mee ! Het betreft de in-ear phones van BIC & dan ook nog andere oortjes van BIC. 6 stuks = totaalprijs : 6 euro! In België ben je pakken meer kwijt..

• bertalizer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-12 18:29
Verwijderd schreef op maandag 04 april 2011 @ 17:30:
[...]

Waar staat die recommender?
[...]
Onder het coupon-veld:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1KXub.png

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:10
pfff weer iets teveel impulsaankopen gedaan :+

't is wel leuk, al die gadgets, maar na 3x beland het al in de kast xD

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Beetje last van "koopjessyndroom"? ;)

Op 2:55 :p

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:24
Mijn HSDPA stick (review unit) van dealextreme is even geleden binnen gekomen. Ik heb hemgereviewed in hun forums: http://www.dealextreme.co...rum.58024~threadid.859171

Samenvatting: Leuke stick, handige geintegreerde drivers (virtuele CD drive), goed bereik, prima prijs (32$)

[ Voor 3% gewijzigd door citruspers op 04-04-2011 22:16 ]

I'm a photographer, not a terrorist

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
citruspers schreef op maandag 04 april 2011 @ 22:15:
Mijn HSDPA stick (review unit) van dealextreme is even geleden binnen gekomen. Ik heb hemgereviewed in hun forums: http://www.dealextreme.co...rum.58024~threadid.859171

Samenvatting: Leuke stick, handige geintegreerde drivers (virtuele CD drive), goed bereik, prima prijs (32$)
Voor dat geld koop ik een Vodafone prepaid stick van Huawei (goede bouwkwaliteit) waar je zo de lock aftrekt.

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:22
28/3/2011 wat besteld
30/3/2011 op de post
05/04/2011 binnen

Hoezo een beetje snel.

Oja, was dus bij DX.

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:24
W00fer schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 10:09:
[...]

Voor dat geld koop ik een Vodafone prepaid stick van Huawei (goede bouwkwaliteit) waar je zo de lock aftrekt.
De bouwkwaliteit van die van DX is anders ook verrassend goed hoor. Ik heb wel rondgekeken naar andere sticks maar die van vodafone was toch wel duurder voor zo ver ik kon zien.

I'm a photographer, not a terrorist

• martijn00
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:19
Ik heb op 18.02.2011 een paar items bestelt bij DL. Die zijn op dit moment nog niet binnen. Dit is de status:

2011 final delivery CHINA (PEOPLE'S REP.) SHENZHEN 2011-03-19

Hoe kan ik het beste contact opnemen met dealextreme zodat ik mijn pakketje krijg.

• Verstekbakker
  • Niet online
maartend schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 12:54:
28/3/2011 wat besteld
30/3/2011 op de post
05/04/2011 binnen

Hoezo een beetje snel.

Oja, was dus bij DX.
Hier hetzelfde, DX heb ik nog nooit zo snel gezien...

Lightake en Pandawill zijn in elk geval langzamer deze keer... Ik wacht al bijna een maand op die bestellingen.

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:41
bertalizer schreef op maandag 04 april 2011 @ 12:20:
Ik heb onlangs bij BIC deze van 8 procent gebruikt: 8%off063
Jullie weten toch dat als jullie het recommender veld invullen (mijn username bijvoorbeeld ;) ) er nog eens 5% extra korting wordt gegeven?
Krijg ik 5% korting als ik recommender invul of krijg diegene 5% korting bij z'n volgende bestelling? En geldt dit maar 1x (de kortingscode en recommender?)

Edit: De kortingscode werk maar 1x per persoon. Kunnen we niet een topic maken waar iedereen de kortingscodes deelt?

Recommender werkte bij niet toen ik de bestelling afrondde.

[ Voor 15% gewijzigd door SquareOne op 05-04-2011 16:25 ]

• bertalizer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-12 18:29
Jij krijgt de 5% (eventueel bovenop de coupon die je gebruikt).
De recommender krijgt "coins" die kunnen gebruikt worden voor korting bij volgende aankoop.
vandaar BuyInCoins ;)

• SquareOne
Ik had jouw naam ingevuld maar uiteindelijk was dat bij de betaling weer weg. Sorry! Nja volgende x probeer ik het opnieuw, misschien dat je dan die coins wel krijgt. Mijn gebruikersnaam mogen jullie ook invullen bij BIC btw^^.

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ook besteld, ben benieuwd!

Verwijderd

16/03 besteld bij DX, vandaag (deels) binnengekregen.
Clip on lampje, fietsbel met kompas, helaas waardeloos, kampeerbestek in zakmes uitvoering, en een keramisch zakmes.
In de envelop nog een briefje dat ze nog bezig zijn met de andere items van de order, best netjes.
Mooie review, maar m'n telefoon als wifi accespoint vind ik toch makkelijker, heb ik altijd bij me, en nooit problemen mee

• TimvH
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-12 07:25

TimvH

Kletsmajoor

31 maart besteld en 4 april in de bus.

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03:22
timcard30 schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 18:36:
31 maart besteld en 4 april in de bus.
Haha waarom geloof ik dit niet :D

Verwijderd

Zeker mooie OP.

Ik ben zelf altijd zeer tevreden over DealExtreme. Ik doe er voornamelijk kleine accessoire-aankopen (oordopjes, hoesjes etc.) Deze zaken is sowieso nooit iets mis mee. 1 keer een Apple iPhone 3G custom loader gekocht maar die deed niks. Dus heb ik over gemaild. Nog geen uur later een mail terug met dat ie waarschijnlijk dan gewoon DOA was, en ik kreeg binnen twee weken op hun kosten een volledig nieuwe, met een doos en antwoordsticker, zodat ik de DOA oplader kostenloos terug kon sturen. Topservice!

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

• Verstekbakker
  • Niet online
Via Paypal je klacht indienen, dan kan het reageren ineens wel heel snel.

Verwijderd

Rev! schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 17:30:
[...]

Ook besteld, ben benieuwd!
Alhoewel het mij ergens anders afgeraden werd ben ik toch eigenwijs geweest en die beats tour toch ook maar besteld. Ben benieuwd maar ik verwacht er niet veel van. :P

Zodra ze binnen zijn zal ik hier wel plaatsen of ze bevallen. :)

• Awoodentree
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Je hebt de verhalen van vorige pagina's ook goed doorgelezen? ;)

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-12 12:17
Vandaag mijn eerste bestelling binnengekregen (2 batterijen voor de Canon 550D)

24-03 besteld
28-03 verzonden
05-04 aangekomen

De batterijen zien er goed uit! Ik zal ze in de Batterygrip stoppen die nog in bestelling staat :+

Redelijk snel dus !

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-12 18:37

EMP

Krulloos!

Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 21:35:
[...]

29/3/2011 gevraagd waarom het verkeerde item is opgestuurd
30/3/2011 nog geen antwoord
05/04/2011 nog steeds geen antwoord :F

Hoezo snel. :? :X
4/12/2010 besteld
4/12/2010 geshipped
6/4/2011 nog steeds niets binnen!

Ik win! -O-

Maar nogmaals mijn vraag: heeft iemand ervaring met de support van DealExtreme? Heb afgelopen vrijdag een ticket aangemaakt dat ik nog steeds niets ontvangen heb, maar tot op heden dus nog geen reactie.

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:39

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

Een half jaar geleden een paar keer met support te maken gehad. In het weekend was er sowieso geen bezetting. Verder duurde het toen ongeveer 3 dagen voor een ticket toegewezen werd. Vervolgens maximaal 1 reactie per dag in de avond. Het duurt dan dus al een week voordat het probleem daar duidelijk is.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-12 15:18
Possible schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 22:01:
Vandaag mijn eerste bestelling binnengekregen (2 batterijen voor de Canon 550D)

24-03 besteld
28-03 verzonden
05-04 aangekomen

De batterijen zien er goed uit! Ik zal ze in de Batterygrip stoppen die nog in bestelling staat :+

Redelijk snel dus !
Welke batterygrip en waar heb je besteld ? Zoek er ook nog eentje voor mijn 400d :)

• Rev!
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 21:51:
[...]

Alhoewel het mij ergens anders afgeraden werd ben ik toch eigenwijs geweest en die beats tour toch ook maar besteld. Ben benieuwd maar ik verwacht er niet veel van. :P

Zodra ze binnen zijn zal ik hier wel plaatsen of ze bevallen. :)
Zag later dat de "echte" erop stonden voor 35 dollar?

• pbk
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-12 12:51

pbk

pbk schreef op zondag 03 april 2011 @ 21:48:
[...]

Ik kon m'n order nog cancellen bij DealExtreme en heb dat dus gedaan. Nu voor een tientje minder de min of meer zelfde tablet bij BIC besteld (deze dus). Nu eens afwachten hoe het gaat met de refund van DealExtreme en de levering van BIC.

Zodra er 'nieuws' is (geld terug, product binnen) post ik 't hier.
zaterdag 2 april tablet besteld bij DealExtreme
zondag 3 april gecancelled
woensdag 6 april geld terug op paypal-rekening

Da's best netjes. Nu even afwachten wanneer de spulletjes die ik niet gecancelled heb aankomen.

Tablet bij Buyincoins wacht nog op betaling van Paypal. Het geld moet eerst van bankrekening naar Paypalrekening. gisteren is het afgeschreven van m'n bankrekening maar bij Paypal staat het nog 'in de wacht'. Maar die hele handeling duurt altijd 3 tot 4 werkdagen daar.

Verwijderd

Awoodentree schreef op zondag 03 april 2011 @ 21:44:
Ze moeten nog steeds eerst zien te bewijzen dat je schuldig bent.

offtopic:
Anders klaag je de Nederlandse rechtsstaat toch aan? Ze houden zich dan immers niet aan de wet... :p
Geen tijd voor, laat iemand anders dat maar doen. Ik heb voorstrijk op mijn vingerafdrukken gesmeerd bij het maken van me id-kaart, een onzichtbaar goedje wat 3 weken op je vingers blijft zitten en je vingerafdrukken verbergt. Niet dat ik een slecht geweten heb maar mijn vingerafdrukken gaat ze simpelweg niks aan.

Ontopic, bestelling gedaan maar kreeg bij de bevestiging iedere keer een error pagina maar kreeg wel een mailtje met bevestiging van betaling dus hoop dat het goed is gegaan. :s

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2011 11:00 ]

Verwijderd

Deze besteld en ondertussen aangekomen: http://www.dealextreme.co...75cm-red-black-leads-6518 Waren netjes en stevig ingepakt. Zeker aan de aansluit- en testpinnen was er veel van dat bubbelmateriaal gewikkeld

19/03/2011 besteld
22/03/2011 shipped
05/04/2011 aangekomen

Nette service vind ik :)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2011 11:02 ]

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Ik had bij DealExtreme een APS-250 voeding voor PS3 besteld en via Paypal betaald. Nadat ik via een andere route in Nederland deze voeding had besteld heb ik hem geannuleerd bij DealExtreme. Op de website stond dat op 18 april het geld teruggeboekt zou worden maar dit is vandaag al gebeurd. Paypal stortte het direct ook terug op mijn bankrekening, wat dat betreft een fijne ervaring dus!

All-Round nerd | iRacing Profiel

• NickH
  • Laatst online: 31-10 12:24
Bij DX:

17/3 besteld, "Order Received"
Vandaag nogsteeds: "Order Received"

Artikel is gewoon leverbaar... :/

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-12 08:45
NickH schreef op woensdag 06 april 2011 @ 12:36:
Bij DX:

17/3 besteld, "Order Received"
Vandaag nogsteeds: "Order Received"

Artikel is gewoon leverbaar... :/
Gewoon wachten het duurt soms super lang.
Bij elke bestelling neem ik max 2 producten, omdat ik soms zolang moet wachten totdat er daadwerkelijk verzonden word.
Heb net een iPhone 4 dock, 2x lcd schoonmaak spray met doekje, prof. kwastje voor het schoonmaken van mijn pc besteld.
Allemaal apart besteld :P betaal toch geen verzendkosten en hoef ik lekker niet te wachten op een product die nog niet binnen is.

tikfouten? tjah..m..

Verwijderd

Rev! schreef op woensdag 06 april 2011 @ 00:46:
[...]

Zag later dat de "echte" erop stonden voor 35 dollar?
Dat zijn die met control talk volgens mij. Ach jah eerst zien of de goedkopere bevallen.

• Verstekbakker
  • Niet online
Ik had mijn product lekker snel binnen dacht ik gisteren nog, maar ze hebben mij het verkeerde gestuurd. Wat een oplichters bij DX...

http://www.dealextreme.co...less-keyboard-black-45254

Deze had ik besteld, $27.80

Deze kreeg ik:

http://www.dealextreme.co...eyboard-black-2-aaa-54361

$23.90

En het is echt geen incident meer. Die mensen van DX flikken gewoon in 50% van de gevallen dit soort truukjes... Of heb ik gewoon veel ongeluk?

Ik heb een klacht ingediend bij DX, eens kijken wat ze voor oplossing bieden.

[ Voor 1% gewijzigd door SmartDoDo op 07-04-2011 13:15 ]

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-12 16:37

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Die mensen van DX flikken gewoon in 50% van de gevallen dit soort truukjes... Of heb ik gewoon veel ongeluk?

Jij hebt blijkbaar gewoon nog niet veel geluk gehad. "Die teringchinezen van DX" zijn ook gewoon mensen en verdienen wel iets meer respect dan wat jij toont, zeker gezien het feit dat je wel graag voor een dubbeltje op de eerste rang zit (anders koop je niet bij DX).

Die klacht indienen is het enige nette wat je kunt doen, de rest is zinloze nerdrage.

[ Voor 1% gewijzigd door SmartDoDo op 07-04-2011 13:15 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• Verstekbakker
  • Niet online
SnoeiKoei schreef op woensdag 06 april 2011 @ 13:23:
[...]

Jij hebt blijkbaar gewoon nog niet veel geluk gehad. "Die teringchinezen van DX" zijn ook gewoon mensen en verdienen wel iets meer respect dan wat jij toont, zeker gezien het feit dat je wel graag voor een dubbeltje op de eerste rang zit (anders koop je niet bij DX).

Die klacht indienen is het enige nette wat je kunt doen, de rest is zinloze nerdrage.
Bedankt voor deze verlichting Gandhi...

Dus ik heb nog niet veel geluk gehad in de 100+ bestellingen die ik heb gehad bij DX?

[ Voor 7% gewijzigd door Verstekbakker op 06-04-2011 13:27 ]

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verstekbakker schreef op woensdag 06 april 2011 @ 13:26:
[...]

Bedankt voor deze verlichting Gandhi...

Dus ik heb nog niet veel geluk gehad in de 100+ bestellingen die ik heb gehad bij DX?
Blijkbaar niet maar als het vaak fout gaat is er niemand die jou dwingt er te blijven bestellen he. Blijkbaar ben je zelf nogal koppig als je in 50% van de gevallen belazerd wordt maar toch al 100+ bestellingen hebt gedaan. Of je overdrijft schromelijk. In beide gevallen niet nodig en onsympathiek.

• Verstekbakker
  • Niet online
Ik heb het voor je opgezocht, want 50% greep ik uit de lucht. 110 bestellingen en 25 tickets aangemaakt. Niet om het een of het ander, maar dat vind ik een behoorlijk percentage aan gemaakte fouten hoor.

En ik kijk graag bij andere webshops en bestel geregeld voor een paar dollar meer ergens anders, maar soms zijn ze onvermijdelijk. Onnodig of onsympathiek in jouw perceptie kan me niet zoveel schelen, hier gaat het over de ervaringen met DX en mijn ervaringen wekken bij mij reacties als teringchinezen en andere vloekwoorden op. Geheel ontopic is mijn reactie dus absoluut wel.

Terug naar de orde van de dag.

Verwijderd

Status van mijn bestelling op Pandawill is nu 'Hold' iemand enig idee wat dit moet betekenen? Livechat is offline helaas.

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2011 13:41 ]

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

25 tickets op 100 bestellingen is inderdaad veel maar het zegt niks over hoe de tickets zijn opgelost. De meesten hier hebben toch uiteindelijk de ervaring dat als DX een fout maakt, die wordt opgelost, al duurt het soms (te) lang.

Kijk eens in de startpost van dit topic, daar staat ergens een lijst van alternatieven voor DX. Verder zijn een heleboel goederen van DX ook via ebay te krijgen, soms goedkoper. Hoe dan ook dwingt niemand je bij DX te blijven bestellen.

• NickH
  • Laatst online: 31-10 12:24
Zo respectloos als jij over ze praat vind ik ook een beetje onnodig verstekbakker. Je hebt blijkbaar gewoon veel ongeluk, ik heb met een vergelijkbaar aantal bestellingen maar 3 tickets geopend, waarvan er 2 een kapot gegaan product tijdens de verscheping zijn geweest.

Verwijderd

17-03 Een Beats by Dre studio besteld bij DX

Vandaag een brief van TNT op de mat, voor inklaring.

Ik heb gebruik gemaakt van de drop shipment en gift service van DX,
Is het nu handig om op het formulier van de TNT ook als gift aan te geven en dan zelf de waarde in te vullen,
of kan ik beter de factuur gewoon meesturen?

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-12 08:45
Damn wil je ophouden met het woord 'teringchinezen'!
Vind je ze echt zo erg? betaal het VOLLEDIGE bedrag dan maar kijken of die 'engelamerikanen' beter zijn.
Ik heb hele goede ervaringen met DX, een tijdje terug nokia oordopjes besteld kwamen kapot aan, ticket gemaakt met een foto kreeg nieuwe toegestuurd en kapotte mocht ik houden.
Heb weleens meegemaakt dat de SD card reader kapot aankwam, ik ben niet zo moeilijk over een paar eurotjes,
Heb net een bestelling van van -/+ $40 geplaatst kijken wanneer het aan komt :D
edit: weet iemand of ik hiermee in de problemen met de douane kom omdat ik nogal veel heb besteld 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door forzabesiktas op 06-04-2011 14:47 ]

tikfouten? tjah..m..

• Eppo ©
  • Niet online
@jrot Gewoon factuur sturen, anders pleeg je zometeen een fiscaal misdrijf en dat zijn je oordopjes je niet waard. In ieder geval moet je al blij zijn, als ze weten dat het neppe waren hadden ze niet gevraagd om een rekening maar de boel direct vernietigd.

@fatihbatur Problemen? Nee. Inklaringskosten? Mogelijk.

[ Voor 34% gewijzigd door Eppo © op 06-04-2011 15:04 ]

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-12 18:54
EMP schreef op woensdag 06 april 2011 @ 00:05:
[...]

4/12/2010 besteld
4/12/2010 geshipped
6/4/2011 nog steeds niets binnen!

Ik win! -O-

Maar nogmaals mijn vraag: heeft iemand ervaring met de support van DealExtreme? Heb afgelopen vrijdag een ticket aangemaakt dat ik nog steeds niets ontvangen heb, maar tot op heden dus nog geen reactie.
ja heb wel ervaringen met support.
meerder keren al ticket aangemaakt.
Soms duurt het idd wel iets langer voor je update krijgt op je ticket maar als het
een maal loopt dan gaat het wel goed.
dus even wachten en op site Deal Extreme je ticket in de gaten houden

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

• Pinooo
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-12 15:43
Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2011 @ 14:42:
17-03 Een Beats by Dre studio besteld bij DX

Ik heb gebruik gemaakt van de drop shipment en gift service van DX,
Is het nu handig om op het formulier van de TNT ook als gift aan te geven en dan zelf de waarde in te vullen,
of kan ik beter de factuur gewoon meesturen?
Heb je de oordoppen of de koptelefoon besteld? ik heb nu al twee keer probleem en kostenloos de dopjes met controltalk mogen ontvangen! echt geweldige doppen als je het mij vraagt. zeker voor die prijs.

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:46
Ik had een battery besteld met een oplader.
Kreeg 2 dagen later mailtje.
Dat ze hem niet meer in de voorraad hebben en ze hem waarschijnlijk niet meer in de voorraad zouden krijgen.
Dus mailtje gestuurd dan wil ik die andere batterij.
Kreeg 3 dagen later mailtje dat ze hem toch weer hadden.
En nu staat die op status shipped.
Ben benieuwd of ik de goede batterij zal krijgen.
Maar ja gewoon afwachten.

• Nextron

Nextron

Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2011 @ 14:42:
Join the club! Net even PayPal-factuur uitgeprint en dan formulier op de post. Hier staan de kosten: Bij mijn bestelling van €84 komt het uit op €28,50 (€12,50 inklaring + €16 BTW). Voortaan als ik boven de €22 kom, maar goed erboven gaan, dan vallen de inklaringskosten relatief mee.

Ik denk niet dat het pakje open is geweest. Er zit een IP-camera en een infraroodlamp in. Op het formulier staat voorgedrukt: 'flashlight'. Ik kan natuurlijk denken dat alleen de lamp erin zit en die prijs doorgeven maar ik wil m'n pakje nu wel eens ontvangen, dus doe de totale factuur maar.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Verwijderd

Nextron schreef op woensdag 06 april 2011 @ 18:59:
[...]
Join the club! Net even PayPal-factuur uitgeprint en dan formulier op de post. Hier staan de kosten: Bij mijn bestelling van €84 komt het uit op €28,50 (€12,50 inklaring + €16 BTW). Voortaan als ik boven de €22 kom, maar goed erboven gaan, dan vallen de inklaringskosten relatief mee.

Ik denk niet dat het pakje open is geweest. Er zit een IP-camera en een infraroodlamp in. Op het formulier staat voorgedrukt: 'flashlight'. Ik kan natuurlijk denken dat alleen de lamp erin zit en die prijs doorgeven maar ik wil m'n pakje nu wel eens ontvangen, dus doe de totale factuur maar.
Maar hier heb je dus blijkbaar geen last van als je je pakketje door DHL laat bezorgen? Heb bij Pandawill voor DHL gekozen en daar nog nooit last gehad van douane kosten of inklaringskosten.

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:01

Sebazzz

3dp

Zo, net mijn 4GB usb stick binnen. Erg stijlvol en klein dingetje, ideaal voor aan je sleutelhanger. Duurde wel lang deze keer!

[ Voor 6% gewijzigd door Sebazzz op 06-04-2011 19:05 ]

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• Nextron

Nextron

Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2011 @ 19:01:
Maar hier heb je dus blijkbaar geen last van als je je pakketje door DHL laat bezorgen? Heb bij Pandawill voor DHL gekozen en daar nog nooit last gehad van douane kosten of inklaringskosten.
Voor mij is het ook de eerste keer in ~20 leveringen. Misschien worden dozen er eerder uitgevist dan enveloppen.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

• SquareOne
[...]

Ook bij DHL moet je deze kosten betalen als je pakketje eruit wordt gepikt.

• BounceCloud
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:34
Die gasten bij Focalprice zijn wel erg snel :) Waar het bij DX vier dagen duurde voordat er überhaupt wat wijzigde in de status, was bij Focalprice het pakket al na twee uur naar packaging verschoven en drie uur later stond hij op shipped!

Nu even afwachten hoe lang het duurt voordat mijn presenter in NL aankomt :) $8,50 voor een presenter, met laser en hoesje, ik kan er nogsteeds niet van bij... :P Maar dat kon ik ook al niet van mijn PSP-kabel van $1,60 _/-\o_

• Awoodentree
  • Niet online
Pinooo schreef op woensdag 06 april 2011 @ 17:10:
[...]

Heb je de oordoppen of de koptelefoon besteld? ik heb nu al twee keer probleem en kostenloos de dopjes met controltalk mogen ontvangen! echt geweldige doppen als je het mij vraagt. zeker voor die prijs.
Dr Dre Beats Studio zijn de koptelefoons.
[...]

Je moet net geluk hebben of je pakketje er wordt uitgepikt of niet. ;)

• clonedonkey
Zijn hier mensen die zo'n helikopter ergens hebben gekocht ? Zoek eigenlijk nog een leuke voor thuis / in de tuin en zie door de bomen het bos niet meer :)

• patatman12
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-12 18:10
Nextron schreef op woensdag 06 april 2011 @ 18:59:
[...]
Hmm beetje minder nieuws als ik de bovenstaande berichten lees. Ik ben wel benieuwd hoe hoog de inklaringskosten zijn? Mijn koptelefoon(studio beats) is 22 maart verstuurd. En heb ook tot de dag van vandaag niks. Misschien hebben ze wel alle pakketjes/dozen van DX onderschept |:(

• Awoodentree
  • Niet online
Die van mij zijn ook rond de 22ste verstuurd en heb ze vorige week vrijdag mogen ontvagen. Bij mij ging het om de Dre Beats Studio, de in-ear van Dr Dre. en nog wat andere zooi. Geeneens inklaringskosten bij mij! :o

• patatman12
Awoodentree schreef op woensdag 06 april 2011 @ 21:32:
Die van mij zijn ook rond de 22ste verstuurd en heb ze vorige week vrijdag mogen ontvagen. Bij mij ging het om de Dre Beats Studio, de in-ear van Dr Dre. en nog wat andere zooi. Geeneens inklaringskosten bij mij! :o
You lucky ^&%*
Maar wel beter voor je! Ik hoop eigenlijk dat die van mij ook nog binnenkomen morgen/overmorgen zonder inklaringskosten.

Nog geen nadelen aan de koptelefoon? (heb geen geduld meer, must have now!)

• Nextron

Nextron

De inklaringskosten (vast à €12,50) zijn puur voor TNT en gelden vanaf pakketten boven de €22. Ik kan me goed voorstellen dat al die kleine enveloppen niet snel boven die grens zitten, en dus niets oplevert voor TNT om daar veel aandacht aan te besteden.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

• Awoodentree
  • Niet online
patatman12 schreef op woensdag 06 april 2011 @ 21:37:
[...]

You lucky ^&%*
Maar wel beter voor je! Ik hoop eigenlijk dat die van mij ook nog binnenkomen morgen/overmorgen zonder inklaringskosten.

Nog geen nadelen aan de koptelefoon? (heb geen geduld meer, must have now!)
Nadelen? Hmm.. Nee, niet echt eigenlijk. Behalve dat de bass alleen uit de rechter kant komt. Iets wat echt totaal niet opvalt, behalve als je er op let. Voor de rest verbaasd de kwaliteit me (positief). Het zwarte kabeltje dat er bij wordt geleverd beschikt ook nog over een goede microfoon. Je hoort trouwens wel een lichte brom als je geen muziek hebt aanstaan, of als je ze niet hebt aangesloten op je telefoon/pc/laptop/etc.

Heb een nadeel kunnen vinden. De kwaliteit van het uiteinde van de kabeltjes zijn tamelijk slecht te noemen. Ze zullen niet snel kapot gaan o.i.d., maar het logo en de kwaliteit ervan zien er niet echt goed uit.
Nextron schreef op woensdag 06 april 2011 @ 21:53:
De inklaringskosten (vast à €12,50) zijn puur voor TNT en gelden vanaf pakketten boven de €22. Ik kan me goed voorstellen dat al die kleine enveloppen niet snel boven die grens zitten, en dus niets oplevert voor TNT om daar veel aandacht aan te besteden.
Ik had het ook als gift laten versturen en het pakketje was toch redelijk groot. Ik denk ongeveer 100x70x50 centimeter maar op de achterkant stond dat de waarde in totaal 30 USD was. Minder dan 22 euro dus. Echter zat er in het pakketje voor ongeveer 105 dollar aan Dealextreme spullen. Ik heb dus aardig wat geluk gehad! :)

[ Voor 6% gewijzigd door Awoodentree op 06-04-2011 22:12 . Reden: Nadeel toevoegen ]

• leosand
meer mensen last van dat buy in coins vaak niet bereikbaar is? de site dan?

• Awoodentree
  • Niet online
Jup, ook hier is de site niet te bereiken.

• pbk
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-12 12:51

pbk

Gecheckt met http://www.downforeveryoneorjustme.com/ en BIC is idd down.

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:04
clonedonkey schreef op woensdag 06 april 2011 @ 21:16:
Zijn hier mensen die zo'n helikopter ergens hebben gekocht ? Zoek eigenlijk nog een leuke voor thuis / in de tuin en zie door de bomen het bos niet meer :)
Check. Ik heb de 6020-1 (let op die -1 want dat is de versie MET gyro) gekocht. Duurde wel bizar lang. (was in de november problematiek overigens)

Ik haal ze nu veel voor collega's bij rcholland.nl trouwens. (Heb er al meer dan 75 besteld, heli-gekte) Dus ik krijg daar inmiddels aardig wat korting :)

Voordeel van rcholland is dat hij bizar snel is met verzenden. Meestal bestel ik donderdagavond/vrijdagochtend en zaterdag staat de postbode voor de deur :)

De 6020-1 is erg leuk voor binnen, en buiten kan ook wel, maar het moet absoluut windstil zijn, en zwaar bewolkt of schemer/donker. (IR)

Ik vlieg 's avonds vaak buiten, heb er felwitte leds in zitten, dus dat is erg leuk.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 27-12 16:59

Compizfox

Bait for wenchmarks

Waar bestellen jullie allemaal dat je inklaringskosten moet betalen dan?

Ik heb al vaak genoeg dingen bij DX gekocht met een waarde boven de €22, zelfs al een keer iets van €120.
Ook al een keer bij een ebay-winkel, vanuit de US (met USPS), dat had geloof ik een waarde van €30 of zo. En verder wel eens iets bij een Britse winkel, met een waarde van €35.
Ik heb nog nooit ook maar iets hoeven te betalen aan de postbode.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

• leosand
Compizfox schreef op donderdag 07 april 2011 @ 08:34:
Waar bestellen jullie allemaal dat je inklaringskosten moet betalen dan?

Ik heb al vaak genoeg dingen bij DX gekocht met een waarde boven de €22, zelfs al een keer iets van €120.
Ook al een keer bij een ebay-winkel, vanuit de US (met USPS), dat had geloof ik een waarde van €30 of zo. En verder wel eens iets bij een Britse winkel, met een waarde van €35.
Ik heb nog nooit ook maar iets hoeven te betalen aan de postbode.
heb ook al een keer bij chinavision een autoradio 2 din besteld dus behoorlijk zwaar en over de 200 dollar en ook geen inklaringskosten betaald. tevens bij de en ebay ook en nooit inklarings ...tot nu toe dan he

btw bic doet het weer

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:11

Nemean

3:16

Zojuist een mail gekregen van Dealextreme;
Thank you for purchasing products from DealExtreme.com. As we always strive
to offer the customers with the best value and service possible. Please take
a moment to rate us on ResellerRatings.com and we will offer USB 2.0 SDHC SD
Card Reader with DX Logo as free gift for your kindly assistance.
http://s.dealextreme.com/search/44999

Wel grappig en altijd leuk mee genomen.

• tha_crazy
  • Laatst online: 29-12 16:46

tha_crazy

Mafketel

nou order is gewijzigt naar packaging :D
nu is het afwachten wanneer die binnen is

Verwijderd

Ik zat ook enige tijdje te twijfelen om de beats by dre studio koptelefoon aan te schaffen. Maar dan wel het liefst een echte zodat ik er nog een lange tijd van kan genieten :)

Nu kwam ik de site http://www.beats-by-dre.nl tegen en is mijn vraag of iemand hier ervaring mee heeft...leveren ze snel en hoe is de service?

Voor €185 worden ze aangeboden en waarschijnlijk Nederlands goedkoopste zeggen zij...

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:29

Royz

Kleurenblind!!

Snap er niks van! Mijn november pakketje heeft er 4 maanden over gedaan. Volgens hun was het pakketje kwijt. Ze zouden het opnieuw sturen, duurde ook erg lang dus had gecancelled. Ondertussen is het 1e pakketje (wat volgens hun kwijt was) aangekomen maar heb ook een refund gehad terwijl de order staat op Shipment complete. Voelt een beetje ongemakkelijk zo!

[ Voor 4% gewijzigd door Royz op 07-04-2011 10:54 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• patatman12
Royz schreef op donderdag 07 april 2011 @ 10:51:
Snap er niks van! Mijn november pakketje heeft er 4 maanden over gedaan. Volgens hun was het pakketje kwijt. Ze zouden het opnieuw sturen, duurde ook erg lang dus had gecancelled. Ondertussen is het pakketje aangekomen maar heb ook een refund gehad terwijl de order staat op Shipment complete. Voelt een beetje ongemakkelijk zo!
Als je bang bent voor karma, dan zou ik contact opnemen met DX en zeggen dat het pakketje alsnog is aangekomen. Dan is de keuze aan hun wat ze doen, denk dat de kans groot is dat er niks gebeurt aangezien het al een tijd terug is.

• Rev!
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2011 @ 13:07:
[...]

Dat zijn die met control talk volgens mij. Ach jah eerst zien of de goedkopere bevallen.
Nee hoor, het logo is ook iets anders.. Nu toch wel een beetje spijt, maar misschien bevallen ze goed.

Edit
Grappig, ik zie nu dat de duurdere juist een niet kloppend logo hebben op de doppen zelf:
http://www.focalprice.com...Volume_Control_Black.html

[ Voor 25% gewijzigd door Rev! op 07-04-2011 10:56 ]

• patatman12
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2011 @ 10:40:
Ik zat ook enige tijdje te twijfelen om de beats by dre studio koptelefoon aan te schaffen. Maar dan wel het liefst een echte zodat ik er nog een lange tijd van kan genieten :)

Nu kwam ik de site http://www.beats-by-dre.nl tegen en is mijn vraag of iemand hier ervaring mee heeft...leveren ze snel en hoe is de service?

Voor €185 worden ze aangeboden en waarschijnlijk Nederlands goedkoopste zeggen zij...
Ik hou altijd enige argwaan bij dit soort sites, het is een beetje simpel in elkaar gezet en het is erg goedkoop voor de koptelefoon. Op de officiële site staat die voor €329.

Ik kwam dit net op de officiele site tegen!
Afbeeldingslocatie: http://img824.imageshack.us/img824/4176/beatswaarschuwing.png

• BounceCloud
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:34
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2011 @ 10:40:

Als je even rondkijkt op de site, zie je dat de site onderdeel is van 'GeluidGigant.nl'. Die site is niet bereikbaar, beetje vaag. GeluidGigant is vervolgens weer onderdeel van Digifine, een webdevelopment bureau. (KvK: 50423401)
Weet niet wat ik er van moet denken, het is wel een interessante prijs... Misschien 'to good to be true', zoals we bij de iPad scam destijds ook zagen. :+

• patatman12
DustSpinner schreef op donderdag 07 april 2011 @ 11:04:
[...]

Als je even rondkijkt op de site, zie je dat de site onderdeel is van 'GeluidGigant.nl'. Die site is niet bereikbaar, beetje vaag. GeluidGigant is vervolgens weer onderdeel van Digifine, een webdevelopment bureau. (KvK: 50423401)
Weet niet wat ik er van moet denken, het is wel een interessante prijs... Misschien 'to good to be true', zoals we bij de iPad scam destijds ook zagen. :+
Ik zag net op de officiele site dat het domein http://www.beats-by-dre al meerdere keren is gebruikt maar dan met de extensie http://www.beats-by-dre.us, http://www.beats-by-dre.org etc. Dus dit is 99% een fake

Verwijderd

Als je al iets geleverd krijgt dan zal het vast niet de echte zijn. Ik zie ze zo nu en dan weleens bij redcoon.nl staan voor 220 euro. Mij nog te duur maar als je echt een originele wil dan kun je die site het beste in de gaten houden.

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:39
Net http://www.focalprice.com..._Outer_Speaker_Black.html icm http://www.focalprice.com...cro_SD_Adapter_Black.html besteld, als alles het doet is dat een mooi mp3 spelertje voor momenten dat ik mn mobiel niet bij me heb! Zocht altijd nog iets voor warmlopen voor het sporten enzo dus dit is dan ideaal voor 10 euro :)

• Mandera
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-12 14:43
Verstekbakker schreef op woensdag 06 april 2011 @ 13:18:
Ik had mijn product lekker snel binnen dacht ik gisteren nog, maar ze hebben mij het verkeerde gestuurd. Wat een oplichters bij DX...

http://www.dealextreme.co...less-keyboard-black-45254

Deze had ik besteld, $27.80

Deze kreeg ik:

http://www.dealextreme.co...eyboard-black-2-aaa-54361

$23.90

En het is echt geen incident meer. Die teringchinezen van DX flikken gewoon in 50% van de gevallen dit soort truukjes... Of heb ik gewoon veel ongeluk?

Dus jij besteld meer dan 100x iets bij oplichters die je dus 50x hebben bedonderd? Lekker bezig, en dan nog klagen ook. Sorry hoor O-)

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Leuke hobby dit, ik verwacht nog 6 pakketjes van DX, BIC en FP, van 4 weet ik al niet meer wat het ook weer was. Ik kan het natuurlijk nakijken, maar ik laat me graag verrassen.

• clonedonkey
Mistraller schreef op donderdag 07 april 2011 @ 01:28:
[...]

Check. Ik heb de 6020-1 (let op die -1 want dat is de versie MET gyro) gekocht. Duurde wel bizar lang. (was in de november problematiek overigens)

Ik haal ze nu veel voor collega's bij rcholland.nl trouwens. (Heb er al meer dan 75 besteld, heli-gekte) Dus ik krijg daar inmiddels aardig wat korting :)

Voordeel van rcholland is dat hij bizar snel is met verzenden. Meestal bestel ik donderdagavond/vrijdagochtend en zaterdag staat de postbode voor de deur :)

De 6020-1 is erg leuk voor binnen, en buiten kan ook wel, maar het moet absoluut windstil zijn, en zwaar bewolkt of schemer/donker. (IR)

Ik vlieg 's avonds vaak buiten, heb er felwitte leds in zitten, dus dat is erg leuk.
Thanks ! Zijn er wel heli's bij DX te krijgen die je ook overdag met wat wind zou kunnen vliegen buiten ?

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

als mijn order vanuit DX vandaag trouwens verpakt is, wanneer kan ik hem dan verwachten ?

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:16

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

The item (XXXXXXXXXXXX) was posted on 7-Apr-2011 and is being processed for delivery to the addressee
(aldus the HK post)

Bedoelen ze daarmee dat HK post het op deze datum binnen heeft gekregen of dat hij outbound is gegaan op die datum

/me confused is

[ Voor 10% gewijzigd door Notna op 07-04-2011 13:20 ]

Xbox Live ID:Notna8310

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

tha_crazy schreef op donderdag 07 april 2011 @ 13:13:
als mijn order vanuit DX vandaag trouwens verpakt is, wanneer kan ik hem dan verwachten ?
Tussen nu en 3 maanden. Ik zou mijn adem niet inhouden, het hangt er precies vanaf hoe lang je pakket bij koeriers, douane, opslag op het vliegveld etc. blijft liggen en wanneer er een goedkoop stukje vrachtruim in een vliegtuig beschikbaar is. Ja het kan echt nog zomaar een week of 6 of langer duren.

Verwijderd

Ik heb ook weer mijn twee usb-sticks binnen gekregen, bedankt dealextreme.com!

@tha_crazy, uit mijn ervaring binnen 2 weken.

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:39
SnoeiKoei schreef op donderdag 07 april 2011 @ 13:17:
[...]

Tussen nu en 3 maanden. Ik zou mijn adem niet inhouden, het hangt er precies vanaf hoe lang je pakket bij koeriers, douane, opslag op het vliegveld etc. blijft liggen en wanneer er een goedkoop stukje vrachtruim in een vliegtuig beschikbaar is. Ja het kan echt nog zomaar een week of 6 of langer duren.
Ik zag een tijdje terug in dit topic ergens een PDF gepost met wanneer de pakketvliegtuigen vanuit hongkong vertrekken, en 16 april stond als volgende vliegtuig voor NL op het programma. Ik heb nu een aantal bestellingen in order staan, ben benieuwd of deze dan in de periode 18-30 april gaan aankomen!

edit:

deze post gaat het dus om: SinergyX in "Ervaringen met DealExtreme.com - deel 2"

[ Voor 7% gewijzigd door Bartske op 07-04-2011 13:21 ]

• Nextron

Nextron

Notna schreef op donderdag 07 april 2011 @ 13:17:
The item (XXXXXXXXXXXX) was posted on 7-Apr-2011 and is being processed for delivery to the addressee

Bedoelen ze daarmee dat HK post het op deze datum binnen heeft gekregen of dat hij outbound is gegaan op die datum
Het ligt nog in HK. Wanneer het naar NL is staat er "...left for its destination...", daarna gaat het meestal snel maar kan het alsnog weken duren voor het bij jou is.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:16

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Nextron schreef op donderdag 07 april 2011 @ 13:21:
[...]
Het ligt nog in HK. Wanneer het naar NL is staat er "...left for its destination...", daarna gaat het meestal snel maar kan het alsnog weken duren voor het bij jou is.
Duidelijk, thnx (eerste keer dat ik iets bestel bij DX met een tracking nummer) :)

Overigens nog stééds aan het wachten op mijn magnets. Shipping date aldus DX = 25-02

5 a 6 weken dus inmiddels. Maarja ik heb geduld :)

Xbox Live ID:Notna8310

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

hmm oke, nou dan hoop ik maar op de 16e.
dan zal het ergens in de week van de 18e wel binnenkomen hoop ik *O*

• tumtum100
Bij staat er op die tracking site: Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/04/07/1302159783-830.jpg
Wat betekend dat nou precies die status?

• Nextron

Nextron

Bij jou is het pakketje al verstuurd naar NL, maar nog niet in NL verwerkt. Wanneer het verwerkt is komt er een status te staan dat het op een lokale kantoor is en kan je de volgende dag de bezorger verwachten. Voordat die status verandert kunnen er enkele dagen tot een week of twee overheen gaan.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

• tumtum100
Nextron schreef op donderdag 07 april 2011 @ 14:06:
Bij jou is het pakketje al verstuurd naar NL, maar nog niet in NL verwerkt. Wanneer het verwerkt is komt er een status te staan dat het op een lokale kantoor is en kan je de volgende dag de bezorger verwachten. Voordat die status verandert kunnen er enkele dagen tot een week of twee overheen gaan.
Ah oke dankjewel

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:47

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mijn micro-usb cardreader (1,79) en 4GB microSD (12,80) binnen, echt bizar klein hoe ze zoiets kunnen maken en voor maar amper 10 euro :P Mijn auto-radio heeft enkel een front-usb aansluiting, elke stick die erin ging was binnen een week kapot, vaak kapotgebogen.

nog kleinere versie is nog onderweg, samen met nog een zwik SD kaartjes :P

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 07-04-2011 14:31 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

http://www.dealextreme.co...hone-4-3g-3gs-black-55874

Heeft iemand deze al besteld en hoe is de kwaliteit ?

• patatman12
Nope, ik heb de Studio besteld. Ik zeg gewoon de gok nemen, je kunt ze altijd voor hetzelfde bedrag weer doorverkopen.

Verwijderd

Best prijzig als je het vergelijkt met de prijs van de studio's die erop stonden.

• Rev!
  • Niet online
Iemand die deze doppen ook heeft?
http://www.dealextreme.co...-5mm-metallic-orange-4319

Ik snap niet dat iedereen ze daar zo geweldig vind, imo klinken ze crap, de standaard doppen van mijn Galaxy klinken 10x beter.

Meer Beats:
http://www.focalprice.com...or_MP3MP4MP5CD_Black.html

http://www.focalprice.com...or_MP3MP4MP5CD_White.html

[ Voor 31% gewijzigd door Rev! op 07-04-2011 19:23 ]

Pagina: 1 ... 40 ... 67 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten. Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen