Zo. Gisteren mijn pakketje van DealExtreme binnengekregen.
20/03 besteld, 02/04 binnen. Vind ik toch zeker acceptabel voor post uit Hong Kong

En zeker voor de prijs!
Het betrof een PSP-kabel met oplaadplug en data-plug gecombineerd. Eerste indruk is goed. Bij het uitpakken werd ik gelijk overladen door een walm van plastic. Kennelijk is hier nogal goedkoop plastic gebruikt wat nogal ruikt... Maar mijn Kindle-USB kabel rook in het begin ook heel erg en dat is nu ook weg.
Verder doet hij het prima. De plug voor het opladen gaat een beetje moeilijk in de PSP, het is net alsof die 0,1mm te groot is. Maar de PSP ligt hier nu vrolijk stroom te slurpen en ik ben blij dat ik voor +/- €1.30 weer een oplader heb die notabene ook nog helemaal uit China komt
Ben mij nu aan het oriënteren op een 'presenter' bij DX. Veel keuze, maar het is wel moeilijk om te beslissen. De ene presenter heeft hele goede reviews maar heeft dan weer een afwijkend soort batterij nodig die in de EU niet echt voorhanden is, de andere presenter heeft weer een slechte laser... Moeilijk, maar we komen er wel.
En voor prijzen tussen de €8-€12 ben ik wel bereid de gok te nemen.

Toevallig niemand hier die al een presenter besteld heeft op DX? (of een soortgelijke site?)