Ervaringen met DealExtreme.com - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 39 ... 67 Laatste
Acties:
  • 455.852 views

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:46

tha_crazy

Mafketel

SinergyX schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 15:05:
[...]

Als je via paypal betaald, maakt het niet uit.

An sich is het best goed verpakt hoor, er zit geen loze ruimte in de envelop en er gaat een berg plakband overheen. De dozen waar dit spul vaak in zit, zijn van best stevig karton.
Oke dat is mooi, heb ook dat gift ding aangeklikt
maar hoe komen ze eigenlijk aan je adres gegevens ? :P

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-12 16:37

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

tha_crazy schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 15:11:
[...]

Oke dat is mooi, heb ook dat gift ding aangeklikt
maar hoe komen ze eigenlijk aan je adres gegevens ? :P
Ik neem aan dat je via Paypal betaalt? Dan via Paypal :)

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

SnoeiKoei schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 15:16:
[...]

Ik neem aan dat je via Paypal betaalt? Dan via Paypal :)
Oke, naja, zit nog een beetje te twijfelen.
voornamelijk voor als ik het niks vind zo een tablet, maar een laptop thuis gebruiken vind ik af en toe wel vervelend

Verwijderd

tha_crazy schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 15:23:
Oke, naja, zit nog een beetje te twijfelen.
voornamelijk voor als ik het niks vind zo een tablet, maar een laptop thuis gebruiken vind ik af en toe wel vervelend
Netbookje van Marktplaats plukken?

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 15:33:
[...]

Nee, heb zelf nu een 15" laptop van de zaak maar dat toetsenbord vind ik vaak al te klein om op te typen, vandaar de optie tablet.
want mag aannemen dat je daar, eventueel, ook een gewoon tobo op kan aansluiten.
voor een laptop is dat vaak wat vervelender bijv op bed

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-12 12:35
tha_crazy schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 15:40:
[...]

Nee, heb zelf nu een 15" laptop van de zaak maar dat toetsenbord vind ik vaak al te klein om op te typen, vandaar de optie tablet.
want mag aannemen dat je daar, eventueel, ook een gewoon tobo op kan aansluiten.
voor een laptop is dat vaak wat vervelender bijv op bed
Eerlijk gezegd nog nooit gezien dat je een tobo kan aansluiten op een tablet... zou het zelf ook niet willen, want dat betekend dat de software op de tablet niet goed is!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 15:33:
[...]

Want een netbookje is veel handiger dan een laptop? ;)

Serieus, of het de moeite waard is of niet moet je zelf bepalen, ik weet niet waar je het voor gaat gebruiken.

Met een Android tablet zijn er vast wel mogelijkheden om toetsenborden te gebruiken maar dan zou mijn voorkeur iig gaan naar bleutooth en dan moet je wel een model kiezen dat dat ondersteunt.

[ Voor 22% gewijzigd door SnoeiKoei op 30-03-2011 15:44 ]

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

SnoeiKoei schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 15:43:
[...]

Want een netbookje is veel handiger dan een laptop? ;)

Serieus, of het de moeite waard is of niet moet je zelf bepalen, ik weet niet waar je het voor gaat gebruiken.

Met een Android tablet zijn er vast wel mogelijkheden om toetsenborden te gebruiken maar dan zou mijn voorkeur iig gaan naar bleutooth en dan moet je wel een model kiezen dat dat ondersteunt.
Zal voor een beetje browsen zijn, android leren kennen om te kijken of het ook wat is voor een nieuwe telefoon of dat ik toch voor de nieuwe BB ga.
spelletjes en dat soort dingen.

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:39
Had zin om wat te bestellen, dus http://www.focalprice.com...ace_Guard_Mask_Black.html besteld, zie mezelf al rondlopen en iemand de schrik van z'n leven bezorgen :P

• Roytoch
  • Laatst online: 28-12 11:03

Roytoch

Nietes

stijn1309 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 15:42:
[...]

Eerlijk gezegd nog nooit gezien dat je een tobo kan aansluiten op een tablet... zou het zelf ook niet willen, want dat betekend dat de software op de tablet niet goed is!
Wat een onzin? Ik heb een Flytouch2 gehad, daar kon gewoon een Logitech usb stickje in waarna mijn toetsenbord en muis prima te gebruiken waren. Elk tablet kan tobo's, zelfs de iPad kan je een toetsenbord voor kopen.

Welles

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-12 12:35
roy.ahuis schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 15:51:
[...]

Wat een onzin? Ik heb een Flytouch2 gehad, daar kon gewoon een Logitech usb stickje in waarna mijn toetsenbord en muis prima te gebruiken waren. Elk tablet kan tobo's, zelfs de iPad kan je een toetsenbord voor kopen.
Hoe kun jij nou weten dat het onzin is dat ik het nog nooit heb gezien? ik vind alleen dat je het niet zou moeten willen om een tablet met toetsenbord te besturen. De software zou zo moeten voldoen dat dit ook niet hoeft. Maar dat is mijn MENING uiteraard!

• Roytoch
  • Laatst online: 28-12 11:03

Roytoch

Nietes

stijn1309 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 15:57:
Hoe kun jij nou weten dat het onzin is dat ik het nog nooit heb gezien? ik vind alleen dat je het niet zou moeten willen om een tablet met toetsenbord te besturen. De software zou zo moeten voldoen dat dit ook niet hoeft. Maar dat is mijn MENING uiteraard!
Dit stukje is onzin:
zou het zelf ook niet willen, want dat betekend dat de software op de tablet niet goed is!
Lijkt me dat je dat nog nooit zelf hebt gebruikt (je hebt het immers nooit zelf gezien), dus beetje raar om dan direct te roepen dat de software niet goed is... elke tablet kan het.

Uit ervaring kan ik zeggen dat het typen op een scherm, bij mij althans, minder prettig gaat dan op een echt toetsenbord. Resistief is daarbij slechter dan capacitief, en welk software-toetsenbord je gebruikt maakt ook uit. De toetsen van Android zijn imho net niet hoog genoeg waardoor je snel boven of onder de toets typt. Third-party soft-keyboards lossen dit deels uit, maar pak een snelle tablet en een fatsoenlijk hardware keyboard, combineer ze, en je hebt een prima netbookje.

Welles

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:59

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Vind dit toch een zeer mooie oplossing, zo'n speciale dockingbay.
pricewatch: Asus Eee Pad Transformer

Voor wat bureauwerk met keyboard, oppakken en onderweg er mee verder gaan. Of die hybrid variant, Slider ofzo?

De tablet die Crazy wil is een capatief, dat zou al iets makkelijker moeten werken, maar persoonlijk heb ik ook gewoon de voorkeur naar een fysiek toetsenbord.

edit, order van 19/3 gaat nu al op shipped, micro-SD met een usb-mini-cardreader :)

[ Voor 35% gewijzigd door SinergyX op 30-03-2011 16:48 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Nelfrikandel
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-12 14:38
Aangezien velen hier klagen over de lange bezorgtijd, ga ik het eens anders doen:
Afbeeldingslocatie: http://i1128.photobucket.com/albums/m496/j3ffr3-y/IMG_0664d.jpg
Met dat de zon ging schijnen vorige week maandag meteen bril besteld,
ging volgende dag op de post, en vandaag op de mat. Toch aardig snel dacht ik zo >:)

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:04
ThinkPadd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 12:56:
[...]

Je hoeft mij niet te vertellen hoe DX werkt hoor ;), ik heb al minstens 30 bestellingen geplaatst, en ik weet ook dat het lang duurt, maar dat is het algehele proces INCLUSIEF verzenden. Nu zijn we een week verder en de status is dat ze mijn order hebben ontvangen. Vaak is hij na een week al minstens verzonden.

En ik weet ook wel dat het annuleren het proces niet sneller maakt, maar het gaat dit keer om een ander item (deze was in tegenstelling tot het item in de geannuleerde order wel op voorraad).

En aangezien ik al meerdere bestellingen heb geplaatst in het verleden, verbaas ik mij er nu over waarom alles zo langzaam gaat, 'vroeger' ging dat allemaal veel sneller.
Ik bestel erg vaak bij DX. Toch al zeker zo'n 150 envelopjes, doosjes etc gehad. De ene keer bestel ik iets wat én op voorraad, én geen hardloper is: hoppa, binnen 2 weken op de mat. Volgende order maar dan een andere periode, hoppa, 2 maanden geduld hebben.

Ik heb items erbij gehad die 1 maand op order received hebben gestaan...en uiteindelijk vergeten, maar 2 maanden later, dingdong, pakketje uit hongkong. (was een helicoptertje)

Uiteindelijk komt het ALTIJD aan, en mocht het te lang duren, gewoon even een ticket aanmaken, dan wordt er zeker op gereageerd.

Ook 3 jaar terug kon een pakketje er lang over doen. Ik heb niet de indruk dat de algehele snelheid minder is geworden. Externe factoren, zoals dat gedoe bij HK post onlangs, daar kan DX ook niks aan doen. Vanwege bekendheid zijn de hardlopers alleen nog harder gaan lopen, en dan ben je inderdaad eerder outofstock.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:22

Nikeo

Jawelles

Weer wat besteld uit China/hongkong maar dan via Ebay. 5 weken wachten op een envelopje, is het apparaatje ook nog stuk helaas. Ik voel me zo'n verschrikkelijke schraper als ik dan bij een dingetje van nog geen 4 euro inclusief shipping ga vragen of ze een nieuwe kunnen sturen omdat hij kapot is. Aan de andere kant: dat dingetje heeft hen ook niet meer dan een euro gekost en dan moet het maar niet van die goedkopie quality zijn

Verwijderd

zonet maar eens een keramisch mes besteld bij DX.
Als zoiets me bevalt koop ik wellicht een hele set :P

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Nou ik heb de gok gewaagt en de tablet besteld.
We zien het wel over een paar weken

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:00
Ik heb afgelopen maand 7 laserpointers ( http://www.dealextreme.com/p/red-laser-keychain-aaa-10760 ) gekocht; een vriend had er goede ervaringen mee, er gaan tenminste normale batterijen in ipv die veel te dure knoopcellen, en de katten zijn er dol op. Meteen voor wat andere vrienden die ook belangstelling hadden meebesteld :Y)

5 daarvan hebben het 10~15 seconde goed gedaan, waarna er opeens niet meer licht uit kwam dan een 15 jaar oud rood statusledje; ook als ik er gloednieuwe batterijen in die ipv de meegeleverde batterij.

Dat wordt dus kijken hoe goed de garantieafhandeling van DX is :P

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• Awoodentree
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Pakketje is aangekomen en hoefde niks aan de postbode te betalen. Klopt het dat wanneer je het Dealextreme logo laat weghalen er bovenaan het lijstje met de nummers van de producten staat? Zet Dealextreme daar zelf een penstreep doorheen? (staat alleen bij de producten een streep doorheen, niet bij het gratis verzenden (20:00000_1 en de drop shipment 20:01888_1)

Edit: Blijkbaar doen ze dat altijd, heb dus inderdaad niks hoeven betalen aan de douane.

Zie: YouTube: DEAL EXTREME UNBOXING #4 @0:35

[ Voor 24% gewijzigd door Awoodentree op 31-03-2011 12:24 ]

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

SinergyX schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 16:41:
Vind dit toch een zeer mooie oplossing, zo'n speciale dockingbay.
pricewatch: Asus Eee Pad Transformer
je ziet ze ook steeds meer via bluetooth en dan in een hoesje tezamen met je tablet, dan lijkt mij zo'n device nog wel bruikbaar.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ja zo'n hoesje zag ik ook bij DX (voor een bar telefoon), maar dan wil ik wel weten of het goed past :P
Paul Nieuwkamp schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 11:26:
Ik heb afgelopen maand 7 laserpointers ( http://www.dealextreme.com/p/red-laser-keychain-aaa-10760 ) gekocht; een vriend had er goede ervaringen mee, er gaan tenminste normale batterijen in ipv die veel te dure knoopcellen, en de katten zijn er dol op. Meteen voor wat andere vrienden die ook belangstelling hadden meebesteld :Y)

5 daarvan hebben het 10~15 seconde goed gedaan, waarna er opeens niet meer licht uit kwam dan een 15 jaar oud rood statusledje; ook als ik er gloednieuwe batterijen in die ipv de meegeleverde batterij.

Die pagina bestaat niet meer, maar ik heb zo'n ding (ijzeren sleutelhanger) al een paar jaar. Gaat inderdaad een normale aaa batterij in.

[ Voor 80% gewijzigd door Marzman op 31-03-2011 12:23 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:00
Hmm, heb je het dan over jouw keychain? ik snap het niet :P Ctrl-F5 of een andere browser over een andere internetlijn op een andere computer doen het namelijk gewoon :P

@hieronder: Wat ik me veel meer afvraag: waarom upload hij in 720p en plakt hij daarna pas zijn adres af? 8)7 Ik kan het meeste van het adres zo lezen :P

[ Voor 20% gewijzigd door Paul op 31-03-2011 12:38 ]

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:00
WTF, die hebben echt wel te veel tijd. Wie is er in godsnaam geintresseerd in iemand die zijn pakketje uitpakt?

Computers make very fast, very accurate mistakes.

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

En dan nog zo knullig z'n adres verbergen terwijl je in 720p echt wel z'n telefoonnummer kan achterhalen :+

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Awoodentree
  • Niet online
tc982 schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 12:35:
[...]

WTF, die hebben echt wel te veel tijd. Wie is er in godsnaam geintresseerd in iemand die zijn pakketje uitpakt?
Ik. :) Die koptelefoons :o Lekker geluid! Maar ik bestel er nooit meer wat, kwam er VEEL te laat achter dat je dat soort spullen eigenlijk niet mag importeren via een land buiten de EU.

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-12 08:30

Chrisjuh_15

Facta non verba

Na een week (!) mijn pakketje van BIC mogen ontvangen. Sturen ze me het verkeerde hoesje op (heb een iPhone 3GS, krijg ik een hoesje voor de iPhone 4...)

Edit: voor 2,50 stuur ik hem naar je op http://yfrog.com/gzpyltej

[ Voor 18% gewijzigd door Chrisjuh_15 op 31-03-2011 16:00 ]

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:41
Chrisjuh_15 schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 13:59:
Na een week (!) mijn pakketje van BIC mogen ontvangen. Sturen ze me het verkeerde hoesje op (heb een iPhone 3GS, krijg ik een hoesje voor de iPhone 4...)

Edit: voor 2,50 stuur ik hem naar je op http://yfrog.com/gzpyltej

Er zijn toch geen Angry Birds hoesjes voor de iPhone 3GS, heb je en linkje toevallig?

Never mind. Heb ze al gevonden.

[ Voor 4% gewijzigd door SquareOne op 31-03-2011 16:09 ]

• TheoQ
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Brm-G schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 16:04:
[...]

Er zijn toch geen Angry Birds hoesjes voor de iPhone 3GS, heb je en linkje toevallig?

Never mind. Heb ze al gevonden.
en waar?

• Mandera
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:43
Wat voor geluidje zou hier uitkomen?

https://www.mp4nation.net...&cPath=51&products_id=493

Verwijderd

Paul Nieuwkamp schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 11:26:

Als dit is voor je kat is dit een uitstekende laser pointer
maar als ik eens laser zou kopen voor de show zou ik toch direct eentje nemen van MIN 50 mw hoor :p

volgens mij zijn die in belgie legaal sinds ik al een 200 mw laser heb ontvangen en 50 mw

(natuurlijk als dit voor een kat is , is 50 mw veel te hoog en is 5 mw meer dan genoeg XD )

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:39
:D gaat lekker snel

22 maart 2011 om 20:09
2 x E27 3W 110-Lumen 6500K RGB Multicolored IR Remote Control Light Bulb (AC 85~265V) besteld.
Vandaag kon ik het pakketje ophalen van het postkantoor
Ze waren gister ook al langs geweest dus binnen 8 dagen had ik het kunnen hebben.

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online

Nemean

3:16

Heeft iemand ervaring met telefoons kopen op DealExtreme? Of raden jullie aan 1 te halen op een andere website?

Was van plan deze te halen:
http://www.dealextreme.co...-phone-w-wifi-black-56553

Wat denken jullie er van komt dit door de douane?

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Het is geen namaak telefoon dus natuurlijk komt het door de douane heen, waarschijnlijk ook zonder dat je import moet betalen. Echter als je voor die prijs een telefoon wilt zou ik eerder naar de San Fransisco kijken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Snoekebeest
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-12 16:36
Gisteren en eergisteren zijn er weer spulletjes bezorgd bij mij van DX :*) .
Het spul was verstuurd op 21-3 en 23-3.
Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-STYT8ZC7-D.jpg

De oordopjes zijn deze; http://www.dealextreme.co...mm-jack-120cm-cable-34760 Ik vind deze dopjes stukken beter klinken dan de monster doppen die ik een paar weken terug heb ontvangen (zie pagina 140 van dit topic). De 'genuine' sennheiser doppen hebben een veel helder en mooier geluid dan de monster jamz.
En de rest moet ik nog proberen en installeren de batterijen gaan in de rookmelders ik heb deze al eerder een keer besteld en na een jaar zitten ze er nog steeds in. Deze zijn alvast voor achter de hand.
En wat je verder ziet zijn screenprotectors en een kaartje die ik nodig heb om een aantal alphacrypts te kunnen updaten.

• Nemean
  • Nu online

Nemean

Tsurany schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 19:42:
Het is geen namaak telefoon dus natuurlijk komt het door de douane heen, waarschijnlijk ook zonder dat je import moet betalen. Echter als je voor die prijs een telefoon wilt zou ik eerder naar de San Fransisco kijken.
Ik vind hem aardig op de HTC Evo lijken:

http://www.google.nl/imag...l&tab=wi&biw=1920&bih=950

Ik zoek op dit moment een goedkoop toestel omdat mijn huidig toestel redelijk brak begint te worden (Lees onderdelen vallen spontaan los). Omdat ik op dit moment beetje krap bij kas zit, zit ik te overwegen er 1 via DX te halen.

Ik doe het overigens niet voor de HTC looks. Dan had ik de echte gehaald :).

[ Voor 5% gewijzigd door Nemean op 31-03-2011 20:24 ]

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:02

Patriot

Fulltime #whatpulsert

AviatorNL schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 20:23:
[...]

Ik vind hem aardig op de HTC Evo lijken:

http://www.google.nl/imag...l&tab=wi&biw=1920&bih=950

Ik zoek op dit moment een goedkoop toestel omdat mijn huidig toestel redelijk brak begint te worden (Lees onderdelen vallen spontaan los). Omdat ik op dit moment beetje krap bij kas zit, zit ik te overwegen er 1 via DX te halen.

Ik doe het overigens niet voor de HTC looks. Dan had ik de echte gehaald :).
Mja, daar lijkt hij ook best wel op, maar dat gaat ook op voor een heleboel andere toestellen. Vier knoppen onderop, een luidsprekertje bovenop en een heel groot scherm. Ik denk dat 90% van de androidtelefoonbezitters die hier langskomen een telefoon hebben die voldoet aan die beschrijving :P

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Daar lijkt hij werkelijk voor geen meter op. En lees mijn post maar voor een alternatief.

[ Voor 33% gewijzigd door Tsurany op 31-03-2011 20:28 ]

• patatman12
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-12 18:10
Leuk om te zien dat er meer mensen de koptelefoon van dr.dre hebben gekocht. Ik heb er gelukkig nog net 1 op tijd kunnen bestellen. Hij is verzonden op de 22ste, dus hoop eigenlijk dat hij morgen binnenkomt, leveren ze eigenlijk op Zaterdag? En anders maandag, anders ga ik even mailen met DX.

Dit is de eerste order die wat langer duurt, heb 5x eerder een bestelling besteld en alles was binnen 3 weken ontvangen.

• Nelfrikandel
Waarom zijn die dre's nu weg :S?

• Awoodentree
  • Niet online
patatman12 schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 21:35:
Leuk om te zien dat er meer mensen de koptelefoon van dr.dre hebben gekocht. Ik heb er gelukkig nog net 1 op tijd kunnen bestellen. Hij is verzonden op de 22ste, dus hoop eigenlijk dat hij morgen binnenkomt, leveren ze eigenlijk op Zaterdag? En anders maandag, anders ga ik even mailen met DX.

Dit is de eerste order die wat langer duurt, heb 5x eerder een bestelling besteld en alles was binnen 3 weken ontvangen.
Ik heb ze gister mogen ontvangen en ik die van mij waren ook rond die tijd verzonden. Misschien tegengehouden door de douane?

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:18
Zag ze toevallig net voorbij komen in een mailing van focalprice :

http://www.focalprice.com...Email_18&utm_medium=email

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:23
Ik heb gisteren op DX een True 100 MW green laser pen besteld hoop dat deze door de douane komt, Heeft iemand ooit gehad dat die niet door de douane kwam?

Verwijderd

Tweakers,

Ik zoek een goede set in-ear oordopjes. Uiteraard uit china. Prijs maakt me niet zoveel uit.
Wel de kwaliteit, ik wil nadat ze ingespeeld zijn mooi geluid met een sterke bass.

Ik had de dr. dre in ear besteld uit china, alleen vind deze toch een beetje tegen vallen.
Ik weet niet of iemand intresse heeft? Kan worden overgenomen voor €15,00. Ex. verzendkosten.

Ik hoop op een mooie reactie! :)

• patatman12
Awoodentree schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 13:20:
[...]

Ik heb ze gister mogen ontvangen en ik die van mij waren ook rond die tijd verzonden. Misschien tegengehouden door de douane?
Wauw, ik hoop het toch niet ;( Dat zou zwaar balen zijn! Hoe gaat dat in zijn werk? Krijg ik daar een brief over ofzo?

Spelen die van jou een beetje goed? Hopelijk komen ze volgende week nog binnen!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:45
tumtum100 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 14:00:
Ik heb gisteren op DX een True 100 MW green laser pen besteld hoop dat deze door de douane komt, Heeft iemand ooit gehad dat die niet door de douane kwam?
Ik had geen problemen met een 5mW laser, maar volgens mij kan dat nog net :)

Verwijderd

TumTum100

Ik heb onlangs (ik woon in belgie)

50 MW green laser gekocht en zo een 200 mw red laser , heb geen problemen gehad :)
ik denk je beter Risico producten besteldt op DRUKKE DAGEN
dan nemen ze volgens mij minder snel deze packetjes van ons
omdat ze bij minder drukke dagen sneller random 1 uitkiezen (minder packeten meer kans)
bij meer drukke dagen is dat niet zo en pakken ze aleen de risco pakettenj (meer packeten minder kans)

ik heb deze 5 maand wat best drukke dagen waren voor DX geen packeten geopend zien toekomen
waneer dit in de zomer DUIDELIJK wel zo was 6/7 waren geopend :p

ik hoop ik niet te slordig was in me taalgebruik sinds deze bericht vrij snel gemaakt werd en niet werd gecontroleerd daarbij mijn exusese

• tumtum100
Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 19:16:
TumTum100

Ik heb onlangs (ik woon in belgie)

50 MW green laser gekocht en zo een 200 mw red laser , heb geen problemen gehad :)
ik denk je beter Risico producten besteldt op DRUKKE DAGEN
dan nemen ze volgens mij minder snel deze packetjes van ons
omdat ze bij minder drukke dagen sneller random 1 uitkiezen (minder packeten meer kans)
bij meer drukke dagen is dat niet zo en pakken ze aleen de risco pakettenj (meer packeten minder kans)

ik heb deze 5 maand wat best drukke dagen waren voor DX geen packeten geopend zien toekomen
waneer dit in de zomer DUIDELIJK wel zo was 6/7 waren geopend :p

ik hoop ik niet te slordig was in me taalgebruik sinds deze bericht vrij snel gemaakt werd en niet werd gecontroleerd daarbij mijn exusese
Oké Ik denk dat deze wel gewoon binnenkomt en anders is het pech. Je krijgt dan toch geen boete ofzo?

• Bartske
  • Laatst online: 22:39
tumtum100 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 23:15:
[...]

Oké Ik denk dat deze wel gewoon binnenkomt en anders is het pech. Je krijgt dan toch geen boete ofzo?
Als het om fake producten gaat wel, in het geval van die lasers zou ik het niet weten.

• tumtum100
Bartske schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 00:23:
[...]

Als het om fake producten gaat wel, in het geval van die lasers zou ik het niet weten.
Oke, Hoop dat die gewoon aan komt maarja zal wel ergens in Mei zijn

• AlexanderB
  • Laatst online: 22-12 15:20

AlexanderB

7800 rpm

lasers in belgie.. dunno
lasers in nederland.. komen dr gewoon doorheen, lasers tot 500mW zijn legaal voor eigen gebruik binnenshuis in NL.

• tumtum100
AlexanderB schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 01:24:
lasers in belgie.. dunno
lasers in nederland.. komen dr gewoon doorheen, lasers tot 500mW zijn legaal voor eigen gebruik binnenshuis in NL.
Ah mooi dan kan ik nu met een gerust hart gaan slapen :P
Weltruste

• CrashOverDrive
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:44
Ging weer vlug met het verzenden :9
Afgelopen zaterdag 2 bestellingen geplaatst. De eerste kwam donderdag binnen (4 NL werkdagen :D ) de 2e kwam een dagje later op Vrijdag :*)

Zoiezo deze week wel snel met internationaal spul. Had ook zaterdagnacht een bestelling geplaatst op ebay, bij een seller in Florida, en had deze Woensdag al binnen _/-\o_

[ Voor 32% gewijzigd door CrashOverDrive op 02-04-2011 01:41 ]

• Awoodentree
  • Niet online
patatman12 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 17:03:
[...]

Wauw, ik hoop het toch niet ;( Dat zou zwaar balen zijn! Hoe gaat dat in zijn werk? Krijg ik daar een brief over ofzo?

Spelen die van jou een beetje goed? Hopelijk komen ze volgende week nog binnen!
Bij die van mij heb ik in ieder geval geen klachten ;)

Verwijderd

Na 32 dagen niks binnengekomen van BIC, heb refund gevraagd.. 1 uur later was dit al in orde. Ik hoop dat het pakje alsnog aankomt, maar ik ga sowieso nog iets bestellen daar..

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
23 maart besteld, vandaag binnen van BIC, carcharger voor mijn SE phone, werkt prima.

• Awoodentree
  • Niet online
Onafhankelijke blik van iemand die op universitair niveau rechten heeft gestudeerd in mijn omgeving: Met importeren van neppe spullen kan het ingenomen worden. Echter is het zo dat de partij die het merkrecht bezit (in dit geval de advocaten van hun) bijna onmogelijk kunnen bewijzen dat jij daadwerkelijk wist dat het nep was. Toch vooral opletten of spullen echt of nep zijn! Ga vooral geen 3 of meer (nep)koptelefoons bestellen, dan kom je wel in de problemen. Dan word je als handelaar gezien en dan ben je de sigaar.

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-08 07:53
Als je op fire69 in dit topic zoekt dan zie je ook hoe dat gaat, dat innemen van spullen :p

Je krijgt een mooie brief enzo en fluiten zul je... (naar je nepding dan). Maar als er nokia op staat, wie ben ik dan om te denken dat het nep is? Kan toch heel goed dat nokia dingen in china verkoopt tegen lagere prijzen omdat ze marktconform willen zijn? Chinezen hebben per huishouden nou eenmaal minder centjes.

• maniac2003
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:47
Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 14:59:
Tweakers,

Ik zoek een goede set in-ear oordopjes. Uiteraard uit china. Prijs maakt me niet zoveel uit.
Wel de kwaliteit, ik wil nadat ze ingespeeld zijn mooi geluid met een sterke bass.

Ik had de dr. dre in ear besteld uit china, alleen vind deze toch een beetje tegen vallen.
Ik weet niet of iemand intresse heeft? Kan worden overgenomen voor €15,00. Ex. verzendkosten.

Ik hoop op een mooie reactie! :)
Dan zijn er genoeg dopjes, niet uit China, die met zekerheid een bepaalde kwaliteit geven. Al eens gekeken naar de Phonak Audeo PFE Perfect Bass? (o.a. te koop via hifitogo.nl)

• Awoodentree
  • Niet online
Mar2zz schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 17:02:
Als je op fire69 in dit topic zoekt dan zie je ook hoe dat gaat, dat innemen van spullen :p

Je krijgt een mooie brief enzo en fluiten zul je... (naar je nepding dan). Maar als er nokia op staat, wie ben ik dan om te denken dat het nep is? Kan toch heel goed dat nokia dingen in china verkoopt tegen lagere prijzen omdat ze marktconform willen zijn? Chinezen hebben per huishouden nou eenmaal minder centjes.
Daarom kunnen die advocaten ook zo goed als onmogelijk bewijzen dat jij op de hoogte was van het feit dat het nepproducten zijn die je besteld hebt.

Verwijderd

Stel je niks voor bij die earphones van BIC. De mijne daar vandaan was binnen een paar minuten het rechteroortje dat kapot ging en de geluidskwaliteit is sowieso al niks.

• WeeJeWel
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 26-12 21:43
Vandaag een pakketje binnen gekregen van DX van twee netwerk female-female connectors. Het mini toetsenbord van twee weken eerder is nog steeds niet binnen.. is dit normaal?

Homey — Critics are those without skills to create.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Mijn bestellingen zijn binnen. Hebben er 16 dagen over gedaan vanuit HK. Vrij netjes voor bestellingen vanuit China :)

Car Windshield Mini Holder Swivel Mount for Cell Phone (5.0~7.5cm)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/OD6hyOfMwecI2wMh5wasxpo3/medium.jpg
Ziet er degelijk uit, zit een plakstrip bij en er zit een zuignap op dus je kan kiezen wat je gebruikt. Telefoon klemt goed vast (zit een veertje in wat het vastklemt, dus bijna elke telefoon past).

USB Car Charger with USB Data Cable for HTC HD2/Nexus one/Desire - Black (92cm-Length)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/LW8Qqe7zhwLHQ29V0uSiDup4/medium.jpg
Ik moet de werking nog uitproberen, maar het ziet er leuk uit. Het microusbkabeltje is uittrekbaar (zoals bij een stofzuiger) wat er netter uitziet natuurlijk als je telefoon niet opgeladen wordt. Het kabeltje is wel vrij dun dus ik denk dat ik er nog maar een bestel voor als hij kapot gaat :p Oja, er zat ook nog een extra microusbkabel bij. Ik heb alleen geen idee waarom want met deze lader heb je niks aan die extra kabel. Service van de zaak ofzo ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Marzman op 03-04-2011 09:21 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• BounceCloud
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:34
Zo. Gisteren mijn pakketje van DealExtreme binnengekregen.

20/03 besteld, 02/04 binnen. Vind ik toch zeker acceptabel voor post uit Hong Kong :) En zeker voor de prijs!

Het betrof een PSP-kabel met oplaadplug en data-plug gecombineerd. Eerste indruk is goed. Bij het uitpakken werd ik gelijk overladen door een walm van plastic. Kennelijk is hier nogal goedkoop plastic gebruikt wat nogal ruikt... Maar mijn Kindle-USB kabel rook in het begin ook heel erg en dat is nu ook weg. :)

Verder doet hij het prima. De plug voor het opladen gaat een beetje moeilijk in de PSP, het is net alsof die 0,1mm te groot is. Maar de PSP ligt hier nu vrolijk stroom te slurpen en ik ben blij dat ik voor +/- €1.30 weer een oplader heb die notabene ook nog helemaal uit China komt :)

Ben mij nu aan het oriënteren op een 'presenter' bij DX. Veel keuze, maar het is wel moeilijk om te beslissen. De ene presenter heeft hele goede reviews maar heeft dan weer een afwijkend soort batterij nodig die in de EU niet echt voorhanden is, de andere presenter heeft weer een slechte laser... Moeilijk, maar we komen er wel.
En voor prijzen tussen de €8-€12 ben ik wel bereid de gok te nemen. :P Toevallig niemand hier die al een presenter besteld heeft op DX? (of een soortgelijke site?)

• Nemean
  • Nu online

Nemean

Op 1/11/2011 had ik een product via DealExtreme besteld, en op dit moment nog steeds niks ontvangen. Ik heb vervolgens een support ticket aangemaakt. Kreeg direct antwoord of ik een soort gelijk product wou uitkiezen, heb ik vervolgens gedaan, werd mij verteld dat deze niet beschikbaar was voor directe verzending. Vervolgens werd er mij gevraagd meerdere producten uit te zoeken om de beschikbaarheid te controleren.

Heb een product uit gekozen die duurder was dan de prijs, had direct gevraagd of er een mogelijkheid bestond dat ik bij kon betalen. Vervolgens hebben ze het product geactiveerd en mij een betalingslink naar paypal gestuurd en kon betalen.

Vervolgens werd het product naar hun zeggen, daarbij werd vermeld dat ze mijn product; "versneld hadden" en dat deze vandaag gelijk richting Nederland word gestuurd. Daarbij krijg ik ook nog een notificatie wanneer het verstuurd word.

Top!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:31

Mavamaarten

Omdat het kan!

Jah, de support van DealExtreme ben ik altijd al tevreden over geweest. Ondanks de gigantische hoeveelheid orders dat ze daar krijgen al elke keer vriendelijke service gehad, en ook kostenloos een vervanger gekregen van mijn kapotte bestellingen :Y)

Android developer & dürüm-liefhebber

Verwijderd

Awoodentree schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 18:02:
[...]

Daarom kunnen die advocaten ook zo goed als onmogelijk bewijzen dat jij op de hoogte was van het feit dat het nepproducten zijn die je besteld hebt.
Ja maar zo werkt hier niet in Nederland, je bent schuldig tot het tegendeel bewezen is. ;)

• pbk
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-12 12:51

pbk

Ook maar eens m'n eerste bestelling gedaan op DealExtreme. Gezocht naar het meest goedkope tabletje met Android 2.2 / Flash erop en uitgekomen op deze.

Voor mij puur bedoeld als 'speledingetje'. Ik ben aan 't wachten tot er een fatsoenlijk Android 3.0 tablet uitkomt (bv. Samsung Galaxy tab 2) en ben wel benieuwd wat 't goedkoopste van 't goedkoopste (want slechts 73,85 euro :P ) allemaal wel of juist weer niet kan.

Betaald met Paypal, dat gekoppeld is aan mijn bankrekening. Blijkbaar zit er wel een limiet aan die koppeling. Ik kon maar tot een bepaald maximum hiermee betalen. Een verloopstukje voor de adapter en een usb-bluetooth-adaptertje die ik ook nog nodig had kon ik wel direct bestellen (< €5). Voor de tablet moest ik toch eerst geld op m'n paypal storten. Nu twee aparte bestellingen. Van de eerste kreeg ik na 4 dagen een 'Shipment confirmation'. Ik ben benieuwd hoe snel 't allemaal geleverd wordt en wat ik binnen krijg.

• ray538
  • Laatst online: 29-12 12:52
Verwijderd schreef op zondag 03 april 2011 @ 14:44:
[...]

Ja maar zo werkt hier niet in Nederland, je bent schuldig tot het tegendeel bewezen is. ;)
Ik neem aan dat dit sarcastisch is? Vermoeden van onschuld
Nu gaat dat in principe over strafrecht, maar het lijkt mij toch niet dat de douane anders handelt.

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
pbk schreef op zondag 03 april 2011 @ 15:25:
Ook maar eens m'n eerste bestelling gedaan op DealExtreme. Gezocht naar het meest goedkope tabletje met Android 2.2 / Flash erop en uitgekomen op deze.

Voor mij puur bedoeld als 'speledingetje'. Ik ben aan 't wachten tot er een fatsoenlijk Android 3.0 tablet uitkomt (bv. Samsung Galaxy tab 2) en ben wel benieuwd wat 't goedkoopste van 't goedkoopste (want slechts 73,85 euro :P ) allemaal wel of juist weer niet kan.

Betaald met Paypal, dat gekoppeld is aan mijn bankrekening. Blijkbaar zit er wel een limiet aan die koppeling. Ik kon maar tot een bepaald maximum hiermee betalen. Een verloopstukje voor de adapter en een usb-bluetooth-adaptertje die ik ook nog nodig had kon ik wel direct bestellen (< €5). Voor de tablet moest ik toch eerst geld op m'n paypal storten. Nu twee aparte bestellingen. Van de eerste kreeg ik na 4 dagen een 'Shipment confirmation'. Ik ben benieuwd hoe snel 't allemaal geleverd wordt en wat ik binnen krijg.
http://www.buyincoins.com...android-product-1720.html

Kon goedkoper!

Oh sorry, 2.2 wilde je: http://www.buyincoins.com...blet-pc-product-3429.html

[ Voor 4% gewijzigd door Verstekbakker op 03-04-2011 16:33 ]

Verwijderd

Sowieso zou ik voor alles wat je wilt bestellen op dealextreme even eerst bij BIC een kijkje nemen scheelt vaak toch wat geld voor hetzelfde product. Ze hebben alleen niet zo'n uitgebreid assortiment.

• pbk

pbk

Klopt, ik had al wel een aantal andere sites bekeken met dergelijk spul maar ik kende BIC nog niet. Scheelt inderdaad toch weer (omgerekend) een tientje. En zo op 't oog zijn de specificaties min of meer hetzelfde. Volgende keer toch nog weer even verder kijken dus.

• tumtum100
pbk schreef op zondag 03 april 2011 @ 17:18:
Klopt, ik had al wel een aantal andere sites bekeken met dergelijk spul maar ik kende BIC nog niet. Scheelt inderdaad toch weer (omgerekend) een tientje. En zo op 't oog zijn de specificaties min of meer hetzelfde. Volgende keer toch nog weer even verder kijken dus.
Ben benieuwd of die tablet iets is anders wil ik er ook wel eentje bestellen, Laat even weetje als je hem hebt :D

• Nelfrikandel
clonedonkey schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 13:43:
[...]

Zag ze toevallig net voorbij komen in een mailing van focalprice :

http://www.focalprice.com...Email_18&utm_medium=email
Thanx! >:)

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-12 18:37

EMP

Krulloos!

Begin december heb ik het een en ander besteld bij DealExtreme (niets bijzonders of 'gevoeligs': zaklampje, toetsenbordje en screenprotector geloof ik, bij elkaar iets van 40 dollar geloof ik).

Tot op heden nog niets van gehoord of gekregen.

Shipment date staat op 12/4/2010 2:40:59 AM.

De track en trace info zegt het volgende:
code:
1
2
3
item No.        Year    Status                                       Destination Country    Location      Date
RR998715318CN   2010    departure from outward office of exchange       NETHERLANDS             GUANGZHOU   2010-12-26 
RR998715318CN   2011    departure from transit office of exchange                               GUANGZHOU   2011-03-24

Ik weet dat het soms lang kan duren (douane check bijvoorbeeld), maar dit duurt wel erg lang. Daarom heb ik afgelopen vrijdag een ticket aangemaakt dat mijn spullen nog niet aangekomen zijn.

Weet iemand hoe lang het gaat duren voordat ze hier op reageren? Heb wel genoeg geduld gehad vind ik :+

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

Verwijderd

ray538 schreef op zondag 03 april 2011 @ 15:46:
[...]

Ik neem aan dat dit sarcastisch is? Vermoeden van onschuld
Nu gaat dat in principe over strafrecht, maar het lijkt mij toch niet dat de douane anders handelt.
Ja in theorie ben je onschuldig tot het tegendeel is bewezen, helaas is dat in de praktijk anders, kijk maar naar de vingerafdrukken op id-kaart en paspoort. In de praktijk word iedere Nederlander als potentieel crimineel gezien.

• Awoodentree
  • Niet online
Ze moeten nog steeds eerst zien te bewijzen dat je schuldig bent.

offtopic:
Anders klaag je de Nederlandse rechtsstaat toch aan? Ze houden zich dan immers niet aan de wet... :p

• pbk

pbk

tumtum100 schreef op zondag 03 april 2011 @ 17:42:
[...]

Ben benieuwd of die tablet iets is anders wil ik er ook wel eentje bestellen, Laat even weetje als je hem hebt :D
Ik kon m'n order nog cancellen bij DealExtreme en heb dat dus gedaan. Nu voor een tientje minder de min of meer zelfde tablet bij BIC besteld (deze dus). Nu eens afwachten hoe het gaat met de refund van DealExtreme en de levering van BIC.

Zodra er 'nieuws' is (geld terug, product binnen) post ik 't hier.

• ray538
  • Laatst online: 29-12 12:52
Verwijderd schreef op zondag 03 april 2011 @ 21:20:
[...]

Ja in theorie ben je onschuldig tot het tegendeel is bewezen, helaas is dat in de praktijk anders, kijk maar naar de vingerafdrukken op id-kaart en paspoort. In de praktijk word iedere Nederlander als potentieel crimineel gezien.
Ze zullen het nog steeds moeten bewijzen, het feit dat jou vingerafdrukken op je paspoort staan betekent nog niet dat ze je zonder bewijs van een strafbaar feit mogen opsluiten of beboeten.

Verwijderd

Soms kun je door het invullen van een couponcode de artikelen NOG goedkoper bestellen bij buyincoins en dealextreme.Dat heeft me al een aantal keren weer wat $ bespaard. De meest recente couponcodes kun je zoeken via http://www.retailmenot.com en dan de naam van de winkel invullen, of even googlen met bijv. buyincoins+coupons

Ik moet zeggen dat buyincoins de laatste tijd snel levert. 20 maart besteld, 1 april geleverd.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2011 09:32 ]

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Natuurlijk ben je onschuldig tot het tegendeel bewezen is, maar ze hoeven alleen te bewijzen dat je iets illegaals hebt gekocht, NIET dat je van tevoren wist dat het illegaal was. En dat is niet zo moeilijk, als je dingen bestelt verbind je je persoonsgegevens EN je betaalopdracht aan die bestelling.

Je kunt je NIET beroepen op dat je "niet wist dat het illegaal was", onwetendheid is juridisch gezien nooit een excuus voor het overtreden van wetten ("Maar edelachtbare, ik wist ECHT niet dat ze minderjarig was!" of "Oh mag je geen vuurwapen in huis hebben zonder vergunning? Dat wist ik niet!" hebben rechters heus al vaak genoeg gehoord).

• JohnVanZetten
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-02 20:10

JohnVanZetten

Man on the run!

Zo, weer ordertje doorgezet.
1x USB-hub (4 poorts)
1x iPhone thuislader (vorige hing in de vlammetjes van het gasstel :X )

Vorige order duurde 1,5 maand, ben benieuwd hoe ze het nu doen.

[X] Geschift | [_] Ongeschift

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

SnoeiKoei schreef op maandag 04 april 2011 @ 09:58:
Natuurlijk ben je onschuldig tot het tegendeel bewezen is, maar ze hoeven alleen te bewijzen dat je iets illegaals hebt gekocht, NIET dat je van tevoren wist dat het illegaal was. En dat is niet zo moeilijk, als je dingen bestelt verbind je je persoonsgegevens EN je betaalopdracht aan die bestelling.

Je kunt je NIET beroepen op dat je "niet wist dat het illegaal was", onwetendheid is juridisch gezien nooit een excuus voor het overtreden van wetten ("Maar edelachtbare, ik wist ECHT niet dat ze minderjarig was!" of "Oh mag je geen vuurwapen in huis hebben zonder vergunning? Dat wist ik niet!" hebben rechters heus al vaak genoeg gehoord).
En wat als je iets besteld wat achteraf pas namaak blijkt te zijn? Ik heb een aantal stropdassen besteld en pas achteraf (na ontvangst) bleek dat het om namaak Hugo Boss, Gucci en Armani ging. Tijdens het bestellen werden deze merken nergens genoemd en aangezien de plaatjes van de voorkant waren kon je op geen enkele manier zien dat die merkjes erin zouden zitten en de binnenkant vol met die logo's zou staan.
Lijkt me dat je in zulke gevallen toch wel onschuldig bent?

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Op 31/3 besteld helaas nog steeds waiting for supplier ;(

hoop dat mijn tabletje snel komt :9

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Ik heb gister een voeding voor mijn PS3 daar besteld. Ze verwachten te verzenden binnen een week (staat op de site). Eerste keer dat ik uberhaupt via buitenland iets bestel dus hoop dat het goed gaat. Een nederlands bedrijf waar ik de voeding wilde bestelling moesten te lang wachten op de levering, duane controleerd hun lading APS-250 voedingen. Nu zelf dus maar proberen...

All-Round nerd | iRacing Profiel

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Tsurany schreef op maandag 04 april 2011 @ 10:04:
[...]

En wat als je iets besteld wat achteraf pas namaak blijkt te zijn? Ik heb een aantal stropdassen besteld en pas achteraf (na ontvangst) bleek dat het om namaak Hugo Boss, Gucci en Armani ging. Tijdens het bestellen werden deze merken nergens genoemd en aangezien de plaatjes van de voorkant waren kon je op geen enkele manier zien dat die merkjes erin zouden zitten en de binnenkant vol met die logo's zou staan.
Lijkt me dat je in zulke gevallen toch wel onschuldig bent?
Juridisch gezien is dat jouw probleem: als je gepakt wordt kun je keihard de sjaak zijn, afhankelijk van of ze er werk van willen maken of niet. Het is absoluut geen geheim dat er in landen als China heel veel namaakspul geproduceerd wordt en als jij slim genoeg bent om "goedkope merkspullen" uit een ver buitenland te halen, ben je ook slim genoeg om te weten dat het dan op zijn minst waarschijnlijk om namaak gaat. Kun je doen of je van niks weet, maar het FEIT dat je namaakspullen bestelt is een overtreding waar je voor gestraft kan worden.

PS de correcte actie als je achteraf ontdekt dat je namaak in huis hebt is: melden en inleveren bij de politie. Ik snap ook wel dat niemand dat doet (ikzelf evenmin!) maar je vraagt wat je moet als je er achteraf achter komt. Nou, officieel dat dus. :P

[ Voor 10% gewijzigd door SnoeiKoei op 04-04-2011 10:32 ]

• pbk

pbk

Verwijderd schreef op maandag 04 april 2011 @ 09:30:
Soms kun je door het invullen van een couponcode de artikelen NOG goedkoper bestellen bij buyincoins en dealextreme.Dat heeft me al een aantal keren weer wat $ bespaard. De meest recente couponcodes kun je zoeken via http://www.retailmenot.com en dan de naam van de winkel invullen, of even googlen met bijv. buyincoins+coupons
Goede tip. Ik vond bv. 10%Ebay110 voor Buy in coins. Die mag je alleen maar 1 keer gebruiken. Dus even gebruiken als ik nog eens een wat duurder product bestel.

Verwijderd

pbk schreef op maandag 04 april 2011 @ 11:37:
[...]

Goede tip. Ik vond bv. 10%Ebay110 voor Buy in coins. Die mag je alleen maar 1 keer gebruiken. Dus even gebruiken als ik nog eens een wat duurder product bestel.
Klopt, deze had ik ook voor een 1 bestelling met meerdere producten al met succes gebruikt ;)

• bertalizer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-12 18:29
Ik heb onlangs bij BIC deze van 8 procent gebruikt: 8%off063
Jullie weten toch dat als jullie het recommender veld invullen (mijn username bijvoorbeeld ;) ) er nog eens 5% extra korting wordt gegeven?

• Thrilseeka
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-12 18:05

Thrilseeka

Woef Woef.

Verwijderd schreef op maandag 04 april 2011 @ 11:54:
[...]

Klopt, deze had ik ook voor een 1 bestelling met meerdere producten al met succes gebruikt ;)
ik ga hem zo ook even gebruiken. Moet wat accesoires hebben voor mn iphone en nog wat andere meuk :)

There is no sadder sight than a young pessimist.

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Ligt DX eruit ofzo?
Unknown Host

--------------------------------------------------------------------------------
Description: Unable to locate the server named "www.dealextreme.com" --- the server does not have a DNS entry. Perhaps there is a misspelling in the server name, or the server no longer exists. Double-check the name and try again.

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Hier doettie 't gewoon.

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Hier doet hij het ook, tip:
http://www.downforeveryoneorjustme.com/

Heeft er iemand wel eens el cheapo mp3-oordopjes gekocht met volume-regeling? Zo ja, dan hoor ik het graag, ik ben op zoek.

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Ja hier nu ook weer, vreemd....
zacht schreef op maandag 04 april 2011 @ 14:47:
Hier doet hij het ook, tip:
http://www.downforeveryoneorjustme.com/

Heeft er iemand wel eens el cheapo mp3-oordopjes gekocht met volume-regeling? Zo ja, dan hoor ik het graag, ik ben op zoek.
Ja die site die ken ik al ja ;)
maar wilde even snel mijn order status bekijken, en hat T.Net toch open staan

[ Voor 53% gewijzigd door tha_crazy op 04-04-2011 14:48 ]

• patatman12
Vandaag weer geen pakketje binnen :(

• SquareOne
  • Laatst online: 23:41
Op de site van dealextreme hebben ze een heleboel verschillende HDMI kabels in allerlei verschillende prijsklassen, iemand enig idee wat een goede kabel is (uit ervaring)?
Pagina: 1 ... 39 ... 67 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten. Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen