Ervaringen met DealExtreme.com - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 38 ... 67 Laatste
Acties:
  • 455.852 views

Verwijderd

JEuuuhhhtje,.. ff een aantal weken geen tijd gehad om DX-form te lezen.
Wat een hoop berichten.
Anyway,. kent iemand mijn verhaal nog over de Epad 10,2" die met een gebroken lcd-scherm aankwam?!?!
(nov-2010)

EINDELIJK EEN NIEUWE.
Maandag ontvangen,. moest wel weer een keer bellen & vroeg me af waar deze bleef.
Dussss,.. (als stopwoordje)
Eind goed,. na een lange tijd!

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

Bellen..? Naar China? :D
Ben benieuwd naar de review ;)

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

• Richard_AFC
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-12 09:43
Ligt het aan mij of zijn alle fake Dr. Dre producten verwijderd? (behalve de Solo's)

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Had in februari een flink aantal items op Ebay besteld, beetje verspreid over de maand.
Kreeg tijd terug het eerst bestelde item binnen, paar dagen later het laatst bestelde item. Daarna twee a drie weken niks binnen gekregen en vandaag opeens 4 pakketjes tegelijk.
Vraag me toch wel af hoe dat zit met die post, enorme willekeur in wanneer wat aan komt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Richard_AFC schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 23:36:
Ligt het aan mij of zijn alle fake Dr. Dre producten verwijderd? (behalve de Solo's)
Op welke site? Op Pandawill zijn ze al een tijdje weg, op DX waren ze er een paar weken terug nog.

Verwijderd

Klopt, ik neem aan dat het komt door de vele klachten, er was volgens allerlei topics van alles mis met de meeste van die dingen dus als je net een goede (schijnen er wel te zijn) te pakken hebt mag je jezelf gelukkig prijzen. Mede daarom heb ik dat ding zelf maar niet besteld. :P

Pandawill heeft ze nog wel maar dan via een alternatieve site waar je het kunt bestellen zonder te betalen en de betaling kan overmaken op hun paypal (waarom weet ik ook niet) dit staat op hun forum (pandawillforum.com onder earphones). Let wel de studio's zijn daar wel een stuk duurder.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2011 00:41 ]

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:03
Possible schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 21:49:
Zojuist besteld:

2x Canon LP-E8 Compatible 7.4V 1200mAh Battery Pack for Canon 550D
1x Vertical External Battery Grip for Canon EOS/550D DSLR
1x Lens Hood for Canon EF-S 18-55 mm
1x Premium UV Camera Lens Filter (58mm)

Totaal € 51,72 incl verzendkosten. Ben erg benieuwd hoe lang het gaat duren... :+
Toch wel in meerdere pakketjes laten bezorgen? Zodat je onder de douanelimiet blijft.

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:22
Heb net toch de Dr Dre Solo's besteld. Heb al de originele Dr Dre Studio, maar die fake solo's lijken mij handig voor op de scooter, want als ik de Studio op heb hoor ik geen moer van buitenaf :9 . En een 2de bestelling geplaatst met 3x iPhone 4 hoesje, zo een backup batterij.

• Madshark
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
ThaStealth schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 20:24:
[...]

In Nederland hebben we alleen GSM (900mhz), kan zijn dat je te dicht bij een mast zat (signaal te sterk dus).

Helaas staat er bij ons bedrijf ook een mast op het dak (= altijd goed signaal) Ben dus benieuwd
Het is juist bijna andersom, GSM900 wordt op dit moment uitgefaseerd, alles zit dus op 1800Mhz.

Wel erg goed oppassen met die jammers, ik heb er ooit es een van een kennis vast mogen houden, die zou GSM900/1800 en 3G moeten doen, in plaats daarvan deed dat ding gewoon vrijwel alles tussen de 250Mhz en de 2Ghz in een straal van 50 tot 100 meter.
Stoorde dus met gemak ook Tetra porto's (C2000)weg, en dat wil je absoluut niet hebben!

OT:
Een kennis van mij heeft een DM800 clone bij DX besteld, na 3 weken levertijd was ie dan eindelijk geleverd. Ze verkopen blijkbaar oude onverkochte restanten, de ontvanger had een zeer oude loader en een oude security sim, dus niet de 2.01 die je op de foto's ziet. Hier heb je dus vrij weinig aan, tenzij je voor 25 a 35eur elders een uptodate (Ferrari of 2.01) sim bij koopt.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

(jarig!)
Nextron schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 23:13:
Bellen..? Naar China? :D
Ben benieuwd naar de review ;)
Zo gek is dat niet :) Je kan gewoon gratis naar China bellen met de Betamax diensten.

Ik heb zelf een autohouder en lader gekocht voor mijn telefoon. Ik hoop dat de houder past :)

Zoiets is ook wel geinig als mijn telefoon er in zou passen: http://www.dealextreme.co...samsung-p1000-black-56365

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-12 08:30

Chrisjuh_15

Facta non verba

BIC verbaast me in positieve zin zeg :)

Date (GMT+8) Order Status
2011-03-25 05:42:54 Pending
2011-03-25 05:42:55 Processing-1
2011-03-25 09:37:56 Processing-3
2011-03-25 09:55:19 Processing-5
2011-03-25 13:00:11 Dispatched

Dat noem ik nog eens snel :)

• nalufrank
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-09 16:34
Ik was idd ook op zoek naar de neppe Beats by Dre Studio van DealExtreme. Gister heb ik namelijk de Beats by Dre Tour oordopjes binnen gekregen van DX en die bevallen mij zeer goed, mooi geluid! Daarom wou ik die Studio koptelefoon ook nog aanschaffen maar helaas zag ik ze ook niet meer staan, net als de oordopjes die ik besteld heb. Ik heb een ticket geopend waarin ze op moment aan het kijken zijn voor mij. Ze hebben inmiddels de oordopjes (Tour) wel weer op voorraad zegt ze tegen mij maar ik zie ze zelf nog niet op de website staan. Zodra ik meer weet laat ik het hier ook wel even weten :)

*UPDATE*
Heb hier wel een website gevonden waar je ze kunt kopen, ook nog eens exclusieve versies van de studio.

[ Voor 12% gewijzigd door nalufrank op 25-03-2011 12:37 ]

Iedereen wist dat het niet kon, tot er iemand kwam die dat niet wist.

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:18
Zojuist weer bic pakketje ontvangen, 17-03 besteld en verstuurd met China post en vandaag dus ontvangen. Totaal 8 dagen over gedaan, super snel dus weer daar !

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-12 12:17
maartend schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 07:30:
[...]

Toch wel in meerdere pakketjes laten bezorgen? Zodat je onder de douanelimiet blijft.
Is dit mogelijk dan? Ik heb 1 bestelling een aantal dagen eerder besteld. Echter is deze niet op voorraad. Bij mijn 2e bestelling staat dat deze wel voorradig is. Echter staan alle drie pakketten nop op ''Order Received''.

Moet ik per mail aangeven dat ik ze apart wil laten versturen?

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:36
Gewoon zelf opsplitsen als je besteld :P Paar items in je mandje gooien, afrekenen, en dan andere items in je mandje een afrekenen.

[ Voor 53% gewijzigd door ThinkPad op 25-03-2011 15:55 ]

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-12 12:17
ja ik heb drie ordernummers. Ik heb ze alle drie apart besteld en betaald. Ik ga er dan ook vanuit dat ze deze dan per drie pakketjes op het vliegtuig zetten :P

[ Voor 3% gewijzigd door Possible op 25-03-2011 15:55 ]

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

• nalufrank
Possible schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 15:55:
ja ik heb drie ordernummers. Ik heb ze alle drie apart besteld en betaald. Ik ga er dan ook vanuit dat ze deze dan per drie pakketjes op het vliegtuig zetten :P
Ja dan worden ze alle 3 apart verpakt en verstuurd. :)

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

bertalizer schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 14:10:
[...]

Dan had je voor het bestellen de comments moeten lezen...
Ik ben ook op zoek. Sony TV toevallig?
Mjah, ik dacht op de plaatjes te zien dat het de juiste was. Ik zat ook niet thuis toen ik de bestelling deed. TV is een Samsung trouwens.

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Verwijderd

clonedonkey schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 15:14:
Zojuist weer bic pakketje ontvangen, 17-03 besteld en verstuurd met China post en vandaag dus ontvangen. Totaal 8 dagen over gedaan, super snel dus weer daar !
Zelfde verhaal hier!
Ook 17maart besteld vandaag ontvangen!
Echt een heel goed bedrijf!

Verwijderd

Weet iemand een goeie site waar ze voor dezelfde prijs beats by dr dre studios aanbieden?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2011 01:00 ]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:59

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Voor de donatie voor Japan hebben ze toch de vraag gemaakt of je ook die flashlight naar Japan wil sturen, toch netjes dat DX ook luistert naar de posts op het forum :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Whis!
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
Ik was nog nét optijd met het bestellen van de "designer HD foldable headphones" oftewel de beats by dre studio's! Order geplaatst op 17/3 en order shipped op 23/3! Hopelijk krijg ik een goed exemplaar binnen. Klasgenoot had ze gisteren binnen gekregen en die waren érg goed, geen defecten, enorm degelijk en heerlijk geluid!

Stel mijne komt aan met een defect, hoe zullen ze dat dan oplossen? Refund o.i.d.?

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-12 15:20

AlexanderB

7800 rpm

pakketje is binnen, 3-3 besteld, 16-3 verstuurd en 26-3 binnen :) best netjes dus.
2 mpixel videocameratje
8 gig MicroSD kaartje + adapter naar gewone SDkaart
een tipex-pen.. iig, daar komt het wel op neer, het is n soort witte marker, en t spul wat dr uit komt ruikt en ziet dr uit als tipex.
hele hele kleine gloeilampjes.. formaat 3mm led, zegmaar.. niet helemaal wat ik nodig had, maar daar vind ik vast wel weer wat leuks voor :) x10, dus 50 stuks :P

[ Voor 83% gewijzigd door AlexanderB op 26-03-2011 20:10 ]

• .joeri.
  • Laatst online: 14-02 07:06
1 maart een laptophoes besteld, 24/3 verzonden.
Is wel lang, maarja, ook totaal niet dringend... :)

BIC zie ik hier regelmatig voorbijkomen, welke site is dat?

Klik: .joeri. !

• AlexanderB
  • Laatst online: 22-12 15:20

AlexanderB

7800 rpm

buy in coins

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:24
Volgens mij zijn ze idd weg. Verdomme. Had er graag nog eentje willen bestellen...

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:48

Wildfire

Joy to the world!

Grappig, bij het item over PayPal in kassa kwam er op een gegeven moment een scherm in beeld. Een PayPal-pagina was in beeld, maar ernaast stond een tabje met DealExtreme order status :P

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:18
Wildfire schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 23:24:
Grappig, bij het item over PayPal in kassa kwam er op een gegeven moment een scherm in beeld. Een PayPal-pagina was in beeld, maar ernaast stond een tabje met DealExtreme order status :P
Idd. Op onderstaande link bij 21 min. komt hij voorbij en later nog een keertje scrollen ze snel door producten op de DX site :)

http://kassa.vara.nl/tv/a...g-niet-zo-veilig/speel/1/

• defiantxtc
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-11 19:29
Even kijken tot nu toe:

Buyincoins : Besteld 15/03/11 Binnen 26/03/11
Everbuying : Besteld 15/03/11 Nog niet binnen 27/03/11
Dealextreme: Besteld 11/03/11 Nog niet binnen 27/03/11

Van de 4 verschillende orders bij Dealextreme staat er een zelfs nog op "packaging" om een idee te geven van hoe lang het duurt.

Maar voorlopig is BuyInCoins helemaal top!

• slabetje
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-12 23:49
clonedonkey schreef op zondag 27 maart 2011 @ 00:59:
[...]

Idd. Op onderstaande link bij 21 min. komt hij voorbij en later nog een keertje scrollen ze snel door producten op de DX site :)

http://kassa.vara.nl/tv/a...g-niet-zo-veilig/speel/1/
Mijn viel dat ook al direct op ja :P toch goed dat er meerdere mensen belangstelling hebben voor DX.
Maar wat een slechte beveiliging zeg van Paypal.

• nalufrank
Voor de mensen die een Beats by Dre Studio headphone willen. Ik heb contact met VolumeRate support!
Hi Frank,

The item sku 48352 is in our wholesale website,you can get it from the link below;
http://www.volumerate.com/details.vr/sku.48352

We can offer you two items only for your reference,please have a look as below:

sku 50576 Designer's Foldable Professional HD Studio Headphones Set - White (2*AAA)

sku 50577 Designer's Foldable Professional HD Studio Headphones Set - Black (2*AAA)
Dus ik kan de Studio headphone krijgen bij hun, alleen weet ik dus de prijs niet. Maar daarom vragen ze ook hoeveel ik er wil hebben en dan geven ze mij een prijsopgave. Ik wil er zelf 1 en een maat van mij ook.. maar denk dat er hier nog een aantal zijn die deze koptelefoon willen hebben en ben zo vriendelijk om even hier nog rond te vragen. Dan zou ik er misschien meer kunnen bestellen! Maar moet dan wel ff kijken hoe dat gaat met de douane mocht ik er een boel inslaan :P

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

slabetje schreef op maandag 28 maart 2011 @ 07:10:
Mijn viel dat ook al direct op ja :P toch goed dat er meerdere mensen belangstelling hebben voor DX.
Maar wat een slechte beveiliging zeg van Paypal.
Lijkt er op dat er meer belangstelling is dan dat ze kunnen verwerken, aantal orders van de afgelopen weken staan nog steeds op 'order recieved'. En Paypal, tja, elk systeem heeft 1 grote zwakte -> de gebruiker :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:19

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

2 dingen besteld bij DX

Rare Earth magnets en een IP camera

Die magneten zijn verzonden op 25-02 en heb ik nog niet binnen. De bestelling voor de IP camera is gedaan op 09-03, maar die staat nog steeds op : waiting for supplier....

Hoelang gaat dat wel niet kosten, producten van de supplier krijgen :S

Xbox Live ID:Notna8310

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Deal gesloten mischien om die te mogen verkopen? :P (hebben die dingen geen regiolock ofzo?)

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

Welke heb je besteld? Ik wacht op deze:
Afbeeldingslocatie: https://www1.dealextreme.com/productimages/sku_44329_1_small.jpg
maar ben nu wel benieuwd hoe deze goedkopere is:
Afbeeldingslocatie: http://www1.dealextreme.com/productimages/sku_57381_1_small.jpg

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

• SquareOne
nalufrank schreef op maandag 28 maart 2011 @ 09:43:
Voor de mensen die een Beats by Dre Studio headphone willen. Ik heb contact met VolumeRate support!

[...]

Dus ik kan de Studio headphone krijgen bij hun, alleen weet ik dus de prijs niet. Maar daarom vragen ze ook hoeveel ik er wil hebben en dan geven ze mij een prijsopgave. Ik wil er zelf 1 en een maat van mij ook.. maar denk dat er hier nog een aantal zijn die deze koptelefoon willen hebben en ben zo vriendelijk om even hier nog rond te vragen. Dan zou ik er misschien meer kunnen bestellen! Maar moet dan wel ff kijken hoe dat gaat met de douane mocht ik er een boel inslaan :P
http://www.dealtoworld.co...+Set+-+Black+(2*AAA).html

http://www.buyonme.com/de...t-black-2aaa-p-43559.html

Hier heb ik ze ook nog gevonden maar volgens mij beide out of stock... Mocht iemand nog een store vinden waar je ze kunt bestellen en je korting krijgt als je er meerdere besteld dan PM me maar, maybe kunnen we wat regelen.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

(jarig!)
Wildfire schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 23:24:
Dat item was wel erg slecht. Dat een beveiliging met alleen een loginnaam en wachtwoord een stuk minder is als wat de Nederlandse banken hebben en een risico daar ben ik het wel mee eens maar daar gingen ze helemaal niet verder op in en die man van Paypal stond er ook een beetje voor spek en bonen bij want hij mocht vrij weinig zeggen en wat hij vertelde daar werd niet naar geluisterd.

En mensen die boos zijn op Paypal in de uitzending hebben terwijl ze zich niet eens hebben aangemeld bij Paypal maar een er op lijkende website waar geen waarschuwing op stond voor fraude. Tja, dan snap je het echt niet :p

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Awoodentree
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Heb die dr Dre. Beats Studio White ook bij Dealextreme besteld. 22ste zijn ze verzonden. Gaat het problemen opleveren als ik alles in 1 bestelling heb gezet (wel met die 0,01 extra voor gift etc.). Heb namelijk een muismat, iPhone in-ear oortjes, Dr Dre Beats Studio White, Dr Dre Beats in-ear koptelefoontjes en een universele afstandsbediening besteld. In totaal voor ongeveer 110 dollar, dus vraag ik me af of ze moeilijk gaan doen bij de douane.

Iemand ervaringen met bestellingen bij Dealextreme tussen de 20 en 150 euro? Betreffende de douane.

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-12 07:25

mace

Sapere Aude

Jullie weten dat dat fakes zijn?

• SquareOne
Awoodentree schreef op maandag 28 maart 2011 @ 23:18:
Heb die dr Dre. Beats Studio White ook bij Dealextreme besteld. 22ste zijn ze verzonden. Gaat het problemen opleveren als ik alles in 1 bestelling heb gezet (wel met die 0,01 extra voor gift etc.). Heb namelijk een muismat, iPhone in-ear oortjes, Dr Dre Beats Studio White, Dr Dre Beats in-ear koptelefoontjes en een universele afstandsbediening besteld. In totaal voor ongeveer 110 dollar, dus vraag ik me af of ze moeilijk gaan doen bij de douane.

Iemand ervaringen met bestellingen bij Dealextreme tussen de 20 en 150 euro? Betreffende de douane.
Soms heb je geluk, soms niet. Het kan zijn dat ze het pakketje aanhouden, ergste wat kan gebeuren is dan je nog 19% BTW moet betalen erover, maar dan is het nog steeds niet echt veel voor de producten die je besteld hebt.
mace schreef op maandag 28 maart 2011 @ 23:24:
Jullie weten dat dat fakes zijn?
Dat is volgens mij voor de meeste mensen wel duidelijk, maar de prijs/kwaliteit van het ding is prima (en ze zien er goed uit).

• Awoodentree
  • Niet online
Brm-G schreef op maandag 28 maart 2011 @ 23:27:
[...]

Soms heb je geluk, soms niet. Het kan zijn dat ze het pakketje aanhouden, ergste wat kan gebeuren is dan je nog 19% BTW moet betalen erover, maar dan is het nog steeds niet echt veel voor de producten die je besteld hebt.
Hmm.. Hopenmaar dat hij er langs komt. Ach ja, anders kost het me 25 euro ongeveer, dat maakt me dan ook niet zo veel uit.

[ Voor 14% gewijzigd door Awoodentree op 29-03-2011 16:27 . Reden: edit ]

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-12 14:25
al weken niks, opeens komt de hele riedel aan DX en FP spullen ineens binnen :S spullen die eind februari zijn besteld maar ook spullen die half maart zijn besteld, allemaal ineens tegelijk. Er is geen touw aan vast te knopen ....

• Notna

Notna

Where are you?®

Nextron schreef op maandag 28 maart 2011 @ 16:40:
[...]
Welke heb je besteld? Ik wacht op deze:
[afbeelding]
maar ben nu wel benieuwd hoe deze goedkopere is:
[afbeelding]
Nope, deze:

http://www.dealextreme.co...t-vision-microphone-56084

Afbeeldingslocatie: http://www1.dealextreme.com/productimages/sku_56084_1.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Notna op 29-03-2011 08:30 ]

• bertalizer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-12 18:29
Je weet dan ook dat de douane fake spul in beslag kan nemen?

• Notna

Notna

Where are you?®

Heb maar even contact opgenomen met DX aangezien de camere die ik besteld had in back order is, terwijl deze http://www.dealextreme.co...and-pan-tilt-motors-26358
6 dollar duurder is en wel op voorraad is (en voorzover ik kan zien; precies hetzelfde)

Een kijken of ik het kan wisselen, alleen die customer service chat is niet vooruit te branden. Sta al een uur in de queue en nog steeds niets :')

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:29
Iemand eigenlijk enig idee voor een site met namaak petten uit china die een beetje betrouwbaar is?

• PurpleBlue
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 21:23:
[...]

Zelfde verhaal hier!
Ook 17maart besteld vandaag ontvangen!
Echt een heel goed bedrijf!
15 maart besteld, nog niets binnen :|

We wachten af.. volgens CN ligt het op het vliegveld.

• Awoodentree
  • Niet online
bertalizer schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 09:59:
[...]

Je weet dan ook dat de douane fake spul in beslag kan nemen?
Nee :o Maar die dingen maken ze waarschijnlijk toch niet open. Op TV maken ze die pakketjes alleen open als er drugs o.i.d. in zit (Australië is dat volgens mij). Hoe willen ze zien dat ze nep zijn? Dealextreme logo zit niet op het pakketje.

Over dat in beslag nemen, krijg je dan ook een boete of wat?

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23-12 16:47

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Awoodentree schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 12:33:
[...]

Nee :o Maar die dingen maken ze waarschijnlijk toch niet open. Op TV maken ze die pakketjes alleen open als er drugs o.i.d. in zit (Australië is dat volgens mij). Hoe willen ze zien dat ze nep zijn? Dealextreme logo zit niet op het pakketje.

Over dat in beslag nemen, krijg je dan ook een boete of wat?
Steekproeven blijven voorkomen.

Of je krijg het niet als ze verdenken dat het niet geimporteerd mag worden, of ze rekenen de prijs van het echte product als waarde, waardoor je alsnog extra inklaringskosten mag betalen.

But don't take my word for it: http://www.douane.nl/particulier/internetaankopen.html

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

• SnoeiKoei
  • Laatst online: 27-12 16:37

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

En ja je kunt een (forse) boete krijgen voor importeren van fakes.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• Notna

Notna

Where are you?®

Notna schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 10:01:
Heb maar even contact opgenomen met DX aangezien de camere die ik besteld had in back order is, terwijl deze http://www.dealextreme.co...and-pan-tilt-motors-26358
6 dollar duurder is en wel op voorraad is (en voorzover ik kan zien; precies hetzelfde)

Een kijken of ik het kan wisselen, alleen die customer service chat is niet vooruit te branden. Sta al een uur in de queue en nog steeds niets :')
Zo gezegd, zo gedaan, netjes de order gecancelled en binnen 5 minuten het geld terug op mijn paypal account. Meteen die andere besteld met een meerprijs van 3,50 en als het goed is wordt deze binnenkort opgestuurd aldaar deze in voorraad is :)

Tot dusver een goede ervaring, nu nog wachten op de producten :)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

SnoeiKoei schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 12:47:
Stond een leuk forum topic over op DX, iemand had van douane (canada dacht ik) een bericht gekregen dat 1 zo'n tablet (android 1.6, 800mhz cpu) volgens de douane een 'iPad imitatie' zou zijn. Blijf het enigzins belachelijk vinden dat bij 'grijsgebied' douane zelf bepaald wat imitatie is of niet.

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Doe es een linkje. :) Ben even nieuwsgierig naar dat verhaal.

• Awoodentree
  • Niet online
SnoeiKoei schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 12:47:
Hoeveel?

Heeft iemand trouwens die Dr. Dre Beats Studio al ontvangen?

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Hoe hoog is de boete die je krijgt voor te hard rijden? 8)7 Inderdaad, dat hangt af van de grootte van de overtreding.

• Chrisjuh_15
  • Laatst online: 28-12 08:30

Chrisjuh_15

Facta non verba

Awoodentree schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 15:36:
[...]

Hoeveel?

Heeft iemand trouwens die Dr. Dre Beats Studio al ontvangen?
Maat van mij had een boete van 40 euro + 19% BTW er nog eens overheen. Nog steeds minder dan de originele maar het tikt toch ineens aan.

Ik heb ze zelf nu een maand in daily use en ik wil ze echt niet meer kwijt :) Geluid is uitstekend, bass is in mijn ogen niet teveel en ze zitten lekker, en dat voor 80 dollar! :)

• Awoodentree
  • Niet online
Maar ze hebben die koptelefoons dus niet vernietigd?

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Awoodentree schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 16:51:
Maar ze hebben die koptelefoons dus niet vernietigd?
Als je gepakt wordt voor import van namaakspul ben je die gewoon kwijt, EN je betaalt een boete EN administratiekosten EN btw over dat alles, voor zover ik weet. Het mag niet, als je gepakt wordt ben je gewoon de sjaak.

Maar als je er nou zo nieuwsgierig naar bent dan kun je 2 dingen doen, zelf zoeken op internet of het gewoon uitproberen tot je een keer bingo hebt.

[ Voor 16% gewijzigd door SnoeiKoei op 29-03-2011 16:56 ]

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Heb een bestelling van vorige week dinsdag, alle artikele staan nog steeds op pending. is het handiger om je 'grote' order op te splitsen in meerdere kleine? normaliter veranderd die pending status vrij rap

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Je betaald in principe niets als jij de zending niet accepteert, als je dit direct aan tnt kenbaar maakt:
http://www.tntpost.nl/voo...n/pakketuithetbuitenland/
Als u de BTW, douanerechten en inklaringskosten niet wilt betalen, dient u bij aanbieding door TNT Post de zending direct te weigeren. De zending wordt dan gelijk retour afzender gezonden of vernietigd, afhankelijk van de wens van de afzender.

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

SinergyX schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 17:00:
Je betaald in principe niets als jij de zending niet accepteert, als je dit direct aan tnt kenbaar maakt:
http://www.tntpost.nl/voo...n/pakketuithetbuitenland/

[...]
Maar dat heeft geen drol te maken met gepakt worden voor het bestellen van fake producten. Daar hoef je de zending echt niet voor te accepteren, sterker nog: als je gepakt wordt, wordt de zending niet eens aangeboden maar ingenomen en krijg je je boete etc. toch.

Verwijderd

Wil een telefoon via dealextreme importeren. Omgerekend is de waarde zo'n 100 dollar. Moet ik iets betalen en welke risico's loop ik? Daarnaast neem ik aan dat die telefoon wel gewoon werkt hier ;) wel vaker iets besteld en nooit problemen gehad :*)

• SquareOne
Het risico van gepakt worden is heel erg klein. Daarnaast hoeft het niet meteen te betekend dat je producten vernietigd worden maar moet je gewoon alleen de BTW erover betalen (in het ergste geval nog een boete). Ik heb hier nog nooit gehoord dat iemand zijn product vernietigd is.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

SnoeiKoei schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 17:04:
Maar dat heeft geen drol te maken met gepakt worden voor het bestellen van fake producten. Daar hoef je de zending echt niet voor te accepteren, sterker nog: als je gepakt wordt, wordt de zending niet eens aangeboden maar ingenomen en krijg je je boete etc. toch.
Ik heb nog nooit een boete gekregen, maar genoeg douane problemen gehad ;)

Simpel principe, douane kan niet bewijzen dat 'jij' die zut heb besteld, ze zullen contact moeten opnemen met de afzender, daar gaan ze moeite niet eens voor nemen. Zou wat zijn, direct boete.. ga ik alles op jou naam/adres laten verzenden, mag jij flink gaan dokken :D

[ Voor 23% gewijzigd door SinergyX op 29-03-2011 17:34 ]

Verwijderd

ook douane problemen met dealextreme dan? heb het ook wel eens eerder gehad maar dat was met een pakketje afkomstig uit amerika. Mareh.. gewoon doen dus?

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Niet explicitiet met DX, wel diverse pakketjes uit Azie. Ik kan dat topic nergens vinden over die 'iPad alike' van Canada, mischien dat ik hem thuis nog in favorieten heb staan.

Maar dit was veelal issues over 'lijkt op', 2 zaken waren duidelijk 'nep' (Calvin zonnebril en Nike schoenen) en heb ik gewoon geweigerd. Je bent je geld kwijt, dat is het risico, maar nooit extra boetes gekregen.

• Awoodentree
  • Niet online
Thanks sinergy!

Verwijderd

Ja of het nep is weet ik niet, het is een android telefoon en het logo staat er op? verder is het geen namaak van een specifieke telefoon. Maargoed, hier ben ik ook niet zo bang voor, ik vroeg me alleen nog af of ik invoerrechten moet betalen, kon op de site van de douane niets vinden

• Exor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:30
Op de site van de douane staat een rekenvoorbeeld, zie 2de voorbeeld: http://douane.nl/particul...aankopen-02.html#P66_5282

Of op de site van TNT zelf, waar een duidelijke tabel (bij "wat zijn de kosten?") staat, mits jouw pakketje eruit wordt gehaald: http://www.tntpost.nl/voo...en/pakketuithetbuitenland

Voor die telefoon (als jouw pakketje wordt gecontroleerd) moet je in euro's "waarde telefoon" + "verzendkosten + evt verzekeringskosten" = bedrag x 1.19 (omzetbelasting) = totaalprijs, dan moet je nog 12,50 euro betalen aan declaratiekosten aan TNT. (zie TNT link hierboven, waarom je dit betaalt) Deze voorbeeldje geldt alleen voor een waarde tussen de 22 en 150 euro.

Verwijderd

@exor,
top man, bedankt. ;)

• PurpleBlue
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
PurpleBlue schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 10:05:
[...]

15 maart besteld, nog niets binnen :|

We wachten af.. volgens CN ligt het op het vliegveld.
Gister toch nog binnen gekomen! _/-\o_ Precies 14 dagen! :P

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

SinergyX schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 17:31:
[...]
Simpel principe, douane kan niet bewijzen dat 'jij' die zut heb besteld, ze zullen contact moeten opnemen met de afzender, daar gaan ze moeite niet eens voor nemen. Zou wat zijn, direct boete..
Meen je dit nou serieus? Als je wapens of hard drugs bestelt via internet en ze dmv luchtpost hierheen laat komen denk jij dat je hoogstens riskeert dat de boel in beslag wordt genomen of dat jij belasting betaalt? Als ze zeker weten dat dat wat aan jou gericht is een namaakprodukt is dan krijg jij wel degelijk direct een boete. Ik vind het verder best dat je in een sprookjeswereld probeert te leven maar ik prik nu toch de bel even lek, zodat je anderen niet meesleept: je bent gewoon verantwoordelijk voor wat je bestelt en als je weet of KUNT weten dat dat een namaakding is accepteer je daarvoor de gevolgen.

Edit: ik snap ook wel dat het hier niet om wapens en harddrugs gaat he, maar dat is net zo illegaal als een nep-iPad, een nep-DrDre-koptelefoon etc.

[ Voor 7% gewijzigd door SnoeiKoei op 30-03-2011 08:27 ]

• ThinkPad
Ik begin een beetje moe te worden van DX.

Had een order geplaatst op 2-3-11 : ThinkPadd in "Ervaringen met DealExtreme.com - deel 2" maar dat duurde zo lang (en uiteindelijk was het item backordered volgens de site) dat ik die order maar geannuleerd heb.

Nu dus opnieuw wat besteld (ook een zaklamp) en het duurt alweer zo pokkelang :O Staat al minstens een week op "Order received".

Of dat nou ligt aan het soort item wat ik bestel (zaklamp, die misschien nog gefabriceerd moet worden ofzo) of dat DX in het algemeen ineens een stuk langzamer is weet ik niet, maar irritant is het in ieder geval wel :(

Weet iemand trouwens wat het kost als je geld van je Paypal rekening > bankrekening wil storten? Ik heb van die eerste order het geld teruggestort gekregen op m'n Paypal, maar ik sluis het liever door naar m'n bankrekening. Het gaat om afgerond 30 euro. Niks, volgens de Paypal site :)

[ Voor 18% gewijzigd door ThinkPad op 30-03-2011 09:02 ]

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

ThinkPadd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 08:49:
Ik begin een beetje moe te worden van DX.
Ik begin steeds moeier te worden van mensen die steen en been klagen dat hun order er nog niet is terwijl ze al wel vier weken geleden hebben besteld!!!1one (schande is het, SCHANDE zeg ik je!). Ik hoop dat je snapt dat je je order NOOIT bespoedigt door het te annuleren. Ik hoop ook dat je snapt dat de enige redenen dat DX zo goedkoop is de volgende zijn:

1. DX produceert niks en heeft zo weinig mogelijk in voorraad. Bestel je iets waar veel van gekocht wordt, iets dat out of stock is of iets van meer waarde is, dan moet DX het voor je bestellen.
2. DX rekent geen verzendkosten maar daar staat (uiteraard) tegenover dat ze voor de aller-ALLER-goedkoopste verzendoptie gaan en dat betekent gewoon dat jouw bestelling op het vliegveld blijft liggen tot er een keer plek is die niet wordt ingenomen door een normale (goed betalende) lading.

Ja dan duurt het soms lang he. Bestel je bij DX, reken dan zelf gewoon op 3 maanden levertijd, kan het alleen maar meevallen. Want serieus, heb je na twee maanden nog niks gehoord, dan hoef je nog steeds niet in paniek te raken en zeker niet te annuleren en je ongenoegen te spuien op de enige plek waar DX het niet merkt.

TL;DR: Wil je je bestelling snel in huis hebben, bestel dan vooral NIET bij DX. En betaal gewoon de volle mep. Zoals een grote filosoof ooit zei, "ieder voordeel hep se nadeel"...

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ThinkPadd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 08:49:
Weet iemand trouwens wat het kost als je geld van je Paypal rekening > bankrekening wil storten? Ik heb van die eerste order het geld teruggestort gekregen op m'n Paypal, maar ik sluis het liever door naar m'n bankrekening. Het gaat om afgerond 30 euro. Niks, volgens de Paypal site :)
Let er wel heel goed op dat jouw naamstelling volledig overeenkomt met die van de bank. vergeet je bijv. eventuele doopnamen ben je centjes kwijt. of laat ik 't anders zeggen; heb je kans dat de centjes niet aankomen.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

SnoeiKoei schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 09:04:
TL;DR: Wil je je bestelling snel in huis hebben, bestel dan vooral NIET bij DX. En betaal gewoon de volle mep. Zoals een grote filosoof ooit zei, "ieder voordeel hep se nadeel"...
Gister onderweg naar huis dacht ik er nog aan om even lijstje te maken met wat ik nog binnen moest krijgen, wat wordt er net allemaal geleverd? :D Alsof het pakjesavond in de lente was :P

Ik koop dingen die ik wel wil hebben, maar niet volgende week. Aanstekers, hoesjes, usb-gadgets, komt allemaal wel een keertje binnen en het is nog goedkoop ook :)

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

SinergyX schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 09:48:
[...]Gister onderweg naar huis dacht ik er nog aan om even lijstje te maken met wat ik nog binnen moest krijgen, wat wordt er net allemaal geleverd? :D Alsof het pakjesavond in de lente was :P
hahah ergens heeft dat wel zo z'n charmes; is één grote verrassing wat er vandaag weer (niet) bij de post zit.

• tha_crazy
  • Laatst online: 16:46

tha_crazy

Mafketel

zie op dealextreme dit ding staan:
http://www.dealextreme.co...-tf-2-usb-host-rj45-57277
Maar zijn die tablets van DX wel een beetje degelijk? iemand ervaringen?

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Bijna alle tablets daar zijn resistieve schermen, druk/pennetje principe dus. Niet dat het erg is, maar bewegingen als 'swipes' en 'pinch' werken niet bij zulke tablets. Het zijn zeker leuke dingen, verwacht er enkel absoluut niet veel van ten opzicht van tablets die hier worden verkocht (en ook ruim 3-4 keer duurder zijn).

http://www.dealextreme.co...-usb-cortex-a8-1ghz-57770
Deze lijkt op dat opzicht beter, capatief en een Cortex A8 CPU (iets beter dan iMAP), nadeel dat hij weer wat featurest mist (GPS, bluetooth etc, maar wel wifi).

Ik heb zelf een 600 (of was het 500mhz) 1.6 android tablet voor net iets over 100 dollar, leuk ding en je kan er mee browsen :P

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 30-03-2011 11:08 ]

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

SinergyX schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 11:07:
Bijna alle tablets daar zijn resistieve schermen, druk/pennetje principe dus. Niet dat het erg is, maar bewegingen als 'swipes' en 'pinch' werken niet bij zulke tablets. Het zijn zeker leuke dingen, verwacht er enkel absoluut niet veel van ten opzicht van tablets die hier worden verkocht (en ook ruim 3-4 keer duurder zijn).

http://www.dealextreme.co...-usb-cortex-a8-1ghz-57770
Deze lijkt op dat opzicht beter, capatief en een Cortex A8 CPU (iets beter dan iMAP), nadeel dat hij weer wat featurest mist (GPS, bluetooth etc, maar wel wifi).

Ik heb zelf een 600 (of was het 500mhz) 1.6 android tablet voor net iets over 100 dollar, leuk ding en je kan er mee browsen :P
Dat is wel vervelend zo een pennetje, die ene die jij nu aangeeft dat zal dan wel weer schelen :P

Voordeel, 3g/gps hoeft er niet op.
zal hem wss alleent huis gebruiken dus wifi is in dat geval genoeg.
Maar is 7" niet een beetje klein of is dat wel te doen?

[ Voor 4% gewijzigd door tha_crazy op 30-03-2011 11:13 ]

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die laatste die ik noem blijkt een Herotab C8 te zijn, heeft aardige community erachter zitten.
http://www.slatedroid.com/index.php?/forum/139-herotab-c8/

7inch is zeker goed te doen hoor, mijne is ook een 7inch, werkt best netjes.
Bijna dagelijks komt er wel een nieuwe tablet uit in Azie, verwacht geen superieure kwaliteit als een Tab of iPad, het zijn dingen voor amper 150-200 euro die niet altijd update/upgradable zijn. Daarnaast is een DOA vrij moeilijk af te handelen, mijne werkt gelukkig nog steeds goed.

[ Voor 37% gewijzigd door SinergyX op 30-03-2011 11:18 ]

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

SinergyX schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 11:14:
Die laatste die ik noem blijkt een Herotab C8 te zijn, heeft aardige community erachter zitten.
http://www.slatedroid.com/index.php?/forum/139-herotab-c8/

7inch is zeker goed te doen hoor, mijne is ook een 7inch, werkt best netjes.
Kijk dat is goed om te horen, nog even over nadenken en dan wordt dit misschien mijn 1e aankoop van DX ^^

die tablets in NL zijn gewoon veel te duur :N

Trouwens nog een vraagje, kan je met zo`n tablet van DX ook gewoon gebruik maken van de android market?

[ Voor 32% gewijzigd door tha_crazy op 30-03-2011 11:24 ]

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Oh en vond nog wat toevallig:
http://www.hongkongpost.c...spatche/2011/20110321.pdf
Als je pakketje dus via Hongkong post gaat, dit zijn blijkbaar de data waarop ze dus vliegen naar verschillende landen. Wij staan er pas weer op 16 april :/

http://www.hongkongpost.c...spatche/2011/20110328.pdf
Nog eentje.

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 30-03-2011 11:23 ]

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

dus voor 15 april bestellen dus :P

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
tha_crazy schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 11:24:
dus voor 15 april bestellen dus :P
Ruim, want packaging duurt soms ook een aantal dagen.

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

ZeRoC00L schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 12:45:
[...]

Ruim, want packaging duurt soms ook een aantal dagen.
Oke, ja het is nog even denken, want vraag me ook af of zo een tablet veilig aankomt...

• ThinkPad
SnoeiKoei schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 09:04:
[...]

Ik begin steeds moeier te worden van mensen die steen en been klagen dat hun order er nog niet is terwijl ze al wel vier weken geleden hebben besteld!!!1one (schande is het, SCHANDE zeg ik je!). Ik hoop dat je snapt dat je je order NOOIT bespoedigt door het te annuleren. Ik hoop ook dat je snapt dat de enige redenen dat DX zo goedkoop is de volgende zijn:
Je hoeft mij niet te vertellen hoe DX werkt hoor ;), ik heb al minstens 30 bestellingen geplaatst, en ik weet ook dat het lang duurt, maar dat is het algehele proces INCLUSIEF verzenden. Nu zijn we een week verder en de status is dat ze mijn order hebben ontvangen. Vaak is hij na een week al minstens verzonden.

En ik weet ook wel dat het annuleren het proces niet sneller maakt, maar het gaat dit keer om een ander item (deze was in tegenstelling tot het item in de geannuleerde order wel op voorraad).

En aangezien ik al meerdere bestellingen heb geplaatst in het verleden, verbaas ik mij er nu over waarom alles zo langzaam gaat, 'vroeger' ging dat allemaal veel sneller.

[ Voor 8% gewijzigd door ThinkPad op 30-03-2011 12:57 ]

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ThinkPadd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 12:56:
En ik weet ook wel dat het annuleren het proces niet sneller maakt, maar het gaat dit keer om een ander item (deze was in tegenstelling tot het item in de geannuleerde order wel op voorraad).
Dus je geeft nu zelf de reden waarom de status van je order dus nog niet was bijgewerkt 8)7

• ThinkPad
Hoe bedoel je? De items die ik nu heb besteld zijn volgens de site gewoon in voorraad :?

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

ThinkPadd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 13:07:
Hoe bedoel je? De items die ik nu heb besteld zijn volgens de site gewoon in voorraad :?
Ja maar de gene waar je "al wel een maand" op wachtte blijkbaar niet en dat wist je; toch verbaas je je over dat het lang duurt.

• ThinkPad
Nee dat bleek later pas, toen ik contact opnam met DX. Nadat ik een melding had gestuurd waarom het zo lang duurde was ineens de voorraadinformatie bij het product aangepast.

Verwijderd

Ik vraag me af of ze inderdaad pas de 16e vliegen.
Mijn order is gisteren op Order Received komen te staan, na packaging, en is nu ook te tracken.
Als ik hem track via track-chinapost.com kan ik zien dat de order nu net voorbij de douane is.
Wellicht dat de komende vlucht is volgeboekt, en nu wordt geladen, en dat voor nieuwe bestellingen de eerst volgende vlucht op 16-04 vertrekt, klinkt mij niet onlogisch in de oren.
Overigens bestaat mijn bestelling uit 7 items, besteld op 16-03, gaat vooralsnog vrij vlot dus, 2 weken na bestelling voobij de Chinese douane

mmm, ik zie nu dat de eerste 4 items op shipped staan, en de rest + tracked airmail service fee op pending

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2011 13:19 ]

• bigmouth
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-06 16:25
ThinkPadd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 12:56:
[...]

En aangezien ik al meerdere bestellingen heb geplaatst in het verleden, verbaas ik mij er nu over waarom alles zo langzaam gaat, 'vroeger' ging dat allemaal veel sneller.
Ik denk dat ze de drukte nauwelijks meer aan kunnen. DX is veruit de bekendste Chinese gadgetsite. Een paar jaar geleden waren ze veel minder bekend en konden ze orders sneller afwerken.
Bij DX bestel ik alleen nog maar dingen die ik écht helemaal nergens anders kan krijgen. Niet op de andere Chinese gadgetsites, maar dus ook niet op bv Ebay. DX is vaak de duurste, Ebay vaak de goedkoopste en het snelste met versturen.

BIC is nu trouwens ook erg snel. Laatste 2 orders daar had ik binnen 8 dagen :)

Liever geen bloemen.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

bigmouth schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 13:27:
[...]

Ik denk dat ze de drukte nauwelijks meer aan kunnen. DX is veruit de bekendste Chinese gadgetsite. Een paar jaar geleden waren ze veel minder bekend en konden ze orders sneller afwerken.
Bij DX bestel ik alleen nog maar dingen die ik écht helemaal nergens anders kan krijgen. Niet op de andere Chinese gadgetsites, maar dus ook niet op bv Ebay. DX is vaak de duurste, Ebay vaak de goedkoopste en het snelste met versturen.

BIC is nu trouwens ook erg snel. Laatste 2 orders daar had ik binnen 8 dagen :)
nadeel van EB is vaak die verzendkosten. Wilde vd week een hdmi-kabel bestellen in d'bosch; 6euro verzend kosten op kabeltje van 6euro. Bestel je dat ding uit china voor 4euro voor veel minder :F wtf?!

• bigmouth
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-06 16:25
himlims_ schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 13:50:
[...]
nadeel van EB is vaak die verzendkosten. Wilde vd week een hdmi-kabel bestellen in d'bosch; 6euro verzend kosten op kabeltje van 6euro. Bestel je dat ding uit china voor 4euro voor veel minder :F wtf?!
Dan koop je 't toch niet... ik kijk op DX of andere Chinese gadgetsites, zet 't in de wishlist en ga dan kijken of ik op Ebay goedkoper uit kan zijn. De verzendkosten bereken ik bij de prijs. Dus als produkt plus verzendkosten in totaal goedkoper zijn dan op de Chinese gadgetsites dan koop ik 't pas op Ebay... en dat komt heel vaak voor :)

Liever geen bloemen.

• Awoodentree
  • Niet online
tha_crazy schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 12:52:
[...]

Oke, ja het is nog even denken, want vraag me ook af of zo een tablet veilig aankomt...
Je kan hem desnoods extra laten verpakken.

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Awoodentree schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 14:21:
[...]

Je kan hem desnoods extra laten verpakken.
Hoe selecteer je zoiets
want ga hem toch bestellen, wil het toch wel eens weten hoe zo een ding werkt en of het echt functioneel gaat zijn.

Maar heb nu het volgende:

SKU Product Name Quantity Price Line Total Remove
57770 1080P 7" Multi-Touch Screen Google Android 2.2 Tablet PC w/ WiFi/HDMI/Camera/TF/USB (Cortex-A8 1GHz)
- + $201.90 $201.90 Remove

00000 Registered Air Mail ##
Package Tracking Service. $0.01 $0.01

en dan kan ik kiezen voor express checkout en standart checkout.
hier wat bestellen is toch vervelender als bij een NL webshop :P

Verwijderd

Bestelling nog steeds niet aangekomen van BIC, op 28 februari werd dit reeds verzonden naar België.. Chapeau daarvoor, maar de Belgische post lijkt niet mee te werken. Als ik het vrijdag niet heb, ga ik toch nog eens BIC contacteren ;)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

tha_crazy schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 14:43:
en dan kan ik kiezen voor express checkout en standart checkout.
hier wat bestellen is toch vervelender als bij een NL webshop :P
Als je via paypal betaald, maakt het niet uit.

An sich is het best goed verpakt hoor, er zit geen loze ruimte in de envelop en er gaat een berg plakband overheen. De dozen waar dit spul vaak in zit, zijn van best stevig karton.

[ Voor 24% gewijzigd door SinergyX op 30-03-2011 15:07 ]

Pagina: 1 ... 38 ... 67 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten. Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen