Ervaringen met DealExtreme.com - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 37 ... 67 Laatste
Acties:
  • 455.851 views

• NickH
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-10 12:24
sapphire schreef op maandag 14 maart 2011 @ 11:35:
Pfff ik begin een beetje klaar te zijn met DX.
Begin maart mijn pakketje ontvangen, maar er ontbrak iets...dus contact opgenomen, moest ik een ticket invullen, foto's erbij dat er een artikel ontbreekt.

Duurt het ongeveer een week voordat er gereageerd word en waar komen ze dan mee..." wat is er mis met het artikel?". Tot zover dus mijn duidelijke uitleg inc. foto's, nouja nu eens kijken hoelang het duurt voordat ze nu weer reageren en wat ze dan weer voor sufs vragen.
Mijn ervaring: ticket sluiten en nieuwe aanmaken :P Met een beetje geluk heb je een andere operator en is het zo opgelost.

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
zacht schreef op maandag 14 maart 2011 @ 21:03:
[...]

Eenvoudig zelf goedkoop te tweaken voor minder dan een euro:

Pakje sterretjes a 40 ct
Stukje PVC-buis a 20 ct (of uit de schuur, of uit de afvalbak van de bouwmarkt)
Oude krant 0 ct
En vergeet de houtkrullen niet.
Of melkpoeder.

• RubenTheys
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-06 12:41
Ervaring van mijn kant: op 13 februari een witte Beats by Dr. Dre Studio nepperd besteld. Deze ben ik vandaag kunnen gaan afhalen in het postkantoor mits betaling van 10€ "aanbiedingskosten" voor de douane... Vraag me in godsnaam niet wat dit juist betekent :)

In verband met het product zelf kan ik vrij kort zijn: ik ben er tot nu toe uiterst tevreden van. Mooi en stevig ingepakt, goede geluidskwaliteit (praktisch on par met de echte versie). De headphones zijn van vrij goede bouwkwaliteit en zien er in ieder geval toch zeker 95% legit uit. Enkel het snoertje voor waarmee je je iPhone kan besturen en gesprekken kan beantwoorden was van duidelijk mindere kwaliteit. De knop viel er gewoon uit, maar dit was rap gerepareerd met een beetje lijm.

Verwijderd

Ik vind dit
Het is heel goedkoop!

• Mastermind--
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-12 15:47
-snip-

[ Voor 96% gewijzigd door Mastermind-- op 15-03-2011 15:24 ]

There is no real life, there is just AFK.

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-12 20:25
Hoe illegaal wil je het hebben zeg :+ Ik kan me toch wel voorstellen dat de douane niet blij wordt van dit soort pakketjes, of zie ik dat mis?

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

hyptonize schreef op maandag 14 maart 2011 @ 15:09:
Doet me denken aan die horloges die ook gebruikt worden in Chuck, James Bond films etc.
Wel een leuke gadget, maar ik heb toch liever een degelijke telefoon én een degelijk horloge.
Ik heb toevallig hetzelfde horloge als James Bond in de afgelopen 6 films draagt en dat lijkt toch echt voor geen meter op dit horloge :P
Om te beginnen zit er geen grammetje silicium in bijvoorbeeld :P

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• NickH
  • Laatst online: 31-10 12:24
Ach, vroeger kon je dit soort dingen in Hong Kong ook al overal krijgen voor de GameBoy (de z/w versie), het enige verschil is dat ze ze nu versturen :-P

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Yrck schreef op zondag 13 maart 2011 @ 19:01:
Hier precies hetzelfde. Als hij onderschept wordt en verder geen boete dan probeer ik het gewoon uit. :*)
Same here! En hopen dat hij erdoor komt!

Youtube: DashcamNL

Verwijderd

Volgens mij past dit topic prima in het DX topic. Ik merge het even voor je :)

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02:14
Nikolas schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 01:09:
Hoe illegaal wil je het hebben zeg :+ Ik kan me toch wel voorstellen dat de douane niet blij wordt van dit soort pakketjes, of zie ik dat mis?
Wii spellen voor 2,5 dollar .... is duidelijk fake, namaak en andere.

Wat is hetgevolg als je gepakt word als je zoiets hebt besteld?

Computers make very fast, very accurate mistakes.

• jroz2001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-12 11:05
Bij DealExtreme bestel ik niets meer. Steeds langere doorlooptijden van bestellingen. Laatst 2 producten besteld die op voorraad waren, maar na 3 weken waren ze nog niet verzonden. order geannuleerd, bij Buyincoins besteld, die het binnen een dag verzonden, en waar het ook nog 5 dollar goedkoper was.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:39
Ik vind DX ook sloom.

Zoals ik hierboven ergens al zei, op 2-3-11 een order geplaatst, en vandaag staat hij nogsteeds op "Order received" en is er verder geen teken dat ze hem verzonden hebben.

Terwijl ik hem normaal gesproken al binnen had kunnen hebben.

• Yrck
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-08 23:27
ThinkPadd schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 13:12:
Ik vind DX ook sloom.

Zoals ik hierboven ergens al zei, op 2-3-11 een order geplaatst, en vandaag staat hij nogsteeds op "Order received" en is er verder geen teken dat ze hem verzonden hebben.

Terwijl ik hem normaal gesproken al binnen had kunnen hebben.
Mijn bestelling van 2-3-11 is vandaag eindelijk veranderd in Packaging. Zal hier wel 2 weken op blijven staan. :+

• abort_
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-12 01:18
Iemand ervaring met het volgende?:

departure from outward office of exchange, NETHERLANDS, GUANGZHOU, 2011-03-04.

Sinds die datum geen status update(s) meer. Vind ik vrij apart dat het pakketje na 11 dagen geen updates heeft.

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

DexterDee

I doubt, therefore I might be

abort_ schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 13:52:
Iemand ervaring met het volgende?:

departure from outward office of exchange, NETHERLANDS, GUANGZHOU, 2011-03-04.

Sinds die datum geen status update(s) meer. Vind ik vrij apart dat het pakketje na 11 dagen geen updates heeft.
Volkomen normaal. China en Hong Kong post hebben geen overeenkomst met TNT om track & trace informatie te delen, dus als het eenmaal China uit is, dan kan het pakket niet meer getraceerd worden. Uit ervaring duurt het rond de twee weken na deze melding voordat het pakket binnen is. Als je pech hebt kan het een maand of langer duren. Ook dat heb ik vaker meegemaakt.

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:17

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

Mijn kleine DX bestelling is zojuist na 24 dagen aangekomen. Voor DX dus vlot, maar waar ik wel gerust door ben gesteld is dat de waardevermelding USD5,12 was ipv de werkelijke USD23,53. Ik maak me dus al minder zorgen over mijn lopende USD114,00 bestelling mbt de douane.

^over hierboven: de China Post website heeft vanmorgen wel de status geüpdate dat het pakje in het land van bestemming was aangekomen. Dus die integratie is beter dan die van HKP.

[ Voor 25% gewijzigd door Nextron op 15-03-2011 14:24 ]

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:54

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nextron schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 14:22:
Mijn kleine DX bestelling is zojuist na 24 dagen aangekomen. Voor DX dus vlot, maar waar ik wel gerust door ben gesteld is dat de waardevermelding USD5,12 was ipv de werkelijke USD23,53. Ik maak me dus al minder zorgen over mijn lopende USD114,00 bestelling mbt de douane.
Ik zeg altijd voor de grap, dat is hun inkoop prijs :+ Mijn tablet van 140 dollar stond ook vermelding van dacht 36 dollar :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-12 14:25
bij Pandawill een screenprotector besteld en binnen 9 dagen binnen, orders van Ebay/DX/FP nog steeds noppes nada terwijl die van ervoor waren. Lightake en Pandawill zijn dus uit mijn eerste ervaringen erg snel :)

vroeger was DX ook redelijk snel, de dag na bestelling vaak al verzonden en binnen 2 weken vaak al binnen. Misschien zijn ze "te groot" geworden ....

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

(jarig!)
dcell schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 08:10:
bij Pandawill een screenprotector besteld en binnen 9 dagen binnen, orders van Ebay/DX/FP nog steeds noppes nada terwijl die van ervoor waren. Lightake en Pandawill zijn dus uit mijn eerste ervaringen erg snel :)

vroeger was DX ook redelijk snel, de dag na bestelling vaak al verzonden en binnen 2 weken vaak al binnen. Misschien zijn ze "te groot" geworden ....
Er zit gewoon veel fluctuatie in. Mijn eerste besteling in 2007 (een iPhoneclone toen de iPhone zelf nog niet uit was :p ) duurde zes weken. Bestellingen daarna duurden meestal 4 weken en wat recentere inderdaad twee weken. Twee weken is ook het minimale denk ik, als ik zelf post die kant op stuurt duurt het ook minimaal twee weken (en soms veel langer)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• r_kluft
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:59

r_kluft

Hmmmmmm

Dealextreme lijkt inderdaad nogal traag geworden te zijn.

Heb 3-4-2011 een order geplaatst van wat dingetjes die gewoon leverbaar zijn maar nog geen enkele status verandering.

Jaar geleden ook een kleine bestelling gedaan en die was binnen 3 dagen op status Shipped.

Is alleen zo jammer dat BIC toch een stuk kleiner assortiment heeft. (Zo heeft BIC geen accu voor mijn TZ10 en kan DX mij een Pisen BL-4CT aanbieden terwijl BIC alleen een duidelijke fake heeft.)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Of vertraging, diverse delen van mijn orders zijn afgelopen dagen/weken gewoon verstuurd, enkel nieuwe orders zijn nog in behandeling. Ik heb er geen moeite mee, komt wanneer het komt :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-11 18:49

Blord

Hello Kitty !

Ik heb de volgende spullen besteld op 3 januari 2011. Vandaag pas ontvangen.

- 7" Chic Chefs Horizontal Ceramic Knife (17.7CM-Blade)
- Multimeter Test Leads/Probe Cables (90CM
- Instant Super Glue with Tubes and Needle (20ml)
- 3V~8.4V 5W Cree 3-Mode Memory Circuit Board for Flashlights (16.7mm*6.1mm)

Hou maar rekening mee dat het meer dan 2 maanden kan duren. Ik zie al mensen klagen van bestellingen van begin maart. ;(

• Mavamaarten
  • Laatst online: 16:31

Mavamaarten

Omdat het kan!

Joepie ! Mijn stereo bluetooth headset is binnengekomen !
http://www.dealextreme.co...lk-100-hour-standby-30128
26 Februari besteld, 16 Maart binnengekomen.

Hij kostte maar €13,5 en verwachtte dus niet al te veel (als audiofiel), maar de kwaliteit is verassend goed.
Met android geen probleem, maar op de PC duurde het even voor ik audio te horen kreeg (geen drivers). Na even nieuwe bluetooth drivers te installeren was dit opgelost.

Build quality ziet er ook goed uit, maar als je goed kijkt zie je toch wel ergens een paar randjes van slecht gegoten plastic. Ook het USB charger flapje gaat niet zo goed dicht, maar tegenover het geheel is dat echt verwaarloosbaar. Je ziet dat trouwens alleen maar als je echt op zoek gaat naar foutjes :)

Wederom goeie koop van DealExtreme _o_

[ Voor 23% gewijzigd door Mavamaarten op 16-03-2011 15:17 ]

Android developer & dürüm-liefhebber

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

Buyincoins is weer heerlijk snel, 8 maart besteld, 15 maart binnen!
Actieve USB 5 m verlengkabel en leuke ijsklontjesvorm in de vorm van de Titanic :+ (nepversie van WorldwideFred)

Verwijderd

schaduw schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 15:46:
Actieve USB 5 m verlengkabel en leuke ijsklontjesvorm in de vorm van de Titanic :+ (nepversie van WorldwideFred)
Hmm, ik 27 februari op BIC besteld maar nog niets binnen ;)

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

schaduw schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 15:46:
:+ hoe verzinnen ze het !

• Yrck
Voor alle Tweakers die van hun bierbuikje afwillen: http://www.buyincoins.com...urn-fat-product-1049.html

:+

• Mark_640
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-10 16:48

Mark_640

In my memory

Vandaag bij thuiskomst lag er een pakketje van DX voor me klaar. (2 Ultrafire's C3).

Besteld op 26-02-2011, vertrokken vanuit China op 13-03-2011 en 16-02-2011 binnen.

Het inpakken en versturen bij DX heeft dus het langste geduurd, de reis zelf maar 3 dagen :)

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-12 15:20

AlexanderB

7800 rpm

tja, DX is inderdaad n week of 2 langzamer geworden dan dat ze ooit waren, het is gewoon te populair, en ze kunnen het gewoon niet aanslepen, gok ik zo.. :/ helaas.. :)
aan de andere kant, ze hebben mn pakketje eergisteren ook op de post gedaan, dus dat zal hier binnen 2 weken wel op de mat liggen :)

• Yrck
Eindelijk krijg ik mijn 18 dollar van focalprice terug.. mocht ik het ooit nog ontvangen dan moet ik wel het geld terugsturen! :)

• maartend
  • Nu online
Ik hier 0- 4-2 iets besteld, is verzonden op p10-2 maar nog echt niet binnen. Dingetjes die ik een dag eerder had besteld en zelfs iets erna zijn wel al binnen. Contact gehad (live, via een RMA na een week nog geen antwoord) en ik moet nog een week wachten.

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:19
http://www.dealextreme.co...ith-dx-2011311?r=99999999

Wel een leuke actie! 5 dollar donation naar japan (ze zeggen dat het 100% naar japan gaat) en je krijgt er nog een leuk zaklampje voor terug :).

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

De proceeds gaan naar Japan, dat kan volgens mij zowel omzet als winst betekenen. In dat laatste geval zal het niet de volle 5$ zijn.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Bartske
Tsurany schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 11:39:
De proceeds gaan naar Japan, dat kan volgens mij zowel omzet als winst betekenen. In dat laatste geval zal het niet de volle 5$ zijn.
Daar heb je gelijk in, ik dacht dat het alleen omzet kon betekenen. Nouja alle beetjes helpen zullen we maar zeggen en dat zaklampje lijkt me ook wel grappig.

• buffbuffbuff
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-12 04:36
Nog de beloofde korte follow up:

Half januari: een order geplaatst
Half februari: de order gedeeltelijk gecancelled vanwege "pending" en producten los besteld omdat ze wel voorradig waren volgens website
Half maart: afgelopen dagen zijn de laatste items binnen komen druppelen.

Uiteindelijk dus een kleine 2 maanden op al mijn spullen moeten wachten.

EDIT: vergeten te vermelding dat mijn geld nog steeds niet is terug gestort, maar dat gaat natuurlijk via paypal. Hoop het eind van deze maand binnen te krijgen.

[ Voor 18% gewijzigd door buffbuffbuff op 17-03-2011 12:09 ]

Verwijderd

Haha toch maar besteld, kan de pret niet drukken voor 5 euro :)

• tomk94
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online

tomk94

Developer

Ik heb de Beats By Dr. Dre Studio headphones besteld bij Dealextreme. Nou las ik nu pas dat dit kan worden tegengehouden door de douane. Hoe groot is de kans hierop?

• i7x
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-12 21:52

i7x

Emoji fan 👽🦑🦋🍓

tomwebfreak schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 20:39:
Ik heb de Beats By Dr. Dre Studio headphones besteld bij Dealextreme. Nou las ik nu pas dat dit kan worden tegengehouden door de douane. Hoe groot is de kans hierop?
Persoonlijk is er bij mij nog nooit iets tegen gehouden en ik heb in totaal denk ik zo'n 8 bestellingen gedaan. Ik heb echter wel altijd voor 1 cent de 'deal extreme logo removal' gekocht dus wellicht heeft dat een positief effect gehad. Eeergisteren overigens na zo'n 2 weken een zonnebril en een zippo ontvangen. Lekker snel dus! :)

• tomk94
  • Nu online

tomk94

Developer

i7x schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 21:01:
[...]

Persoonlijk is er bij mij nog nooit iets tegen gehouden en ik heb in totaal denk ik zo'n 8 bestellingen gedaan. Ik heb echter wel altijd voor 1 cent de 'deal extreme logo removal' gekocht dus wellicht heeft dat een positief effect gehad. Eeergisteren overigens na zo'n 2 weken een zonnebril en een zippo ontvangen. Lekker snel dus! :)
Ok, maar heb je ook dingen boven de 22 euro besteld?

Ik zal de gok dan toch maar wagen;)

• clonedonkey
  • Laatst online: 15:18
Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 17:24:
[...]

Haha toch maar besteld, kan de pret niet drukken voor 5 euro :)
Ik ook :) Stonden positieve reviews om hem als mussle relaxer te gebruiken, heb zelf nogal eens last van stijve spieren in me nek dus al zou het daar een beetje voor helpen is het, het geld al ruim waard :) Had ook nog een 7% korting coupon gebruikt, is inmiddels binnen +/- 10 uur na bestellen verstuurd met foto erbij :)

• Yrck
Bijna drie maanden geleden een headset op focalprice besteld en nooit ontvangen. Na veel aandringen toch mijn geld terug gekregen en geen storen credit. Haal mooi in nederland een sennheiser headset.. kost wel tientje duurder maar weet zeker dat goed is ;).

• PurpleBlue
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Even een vraagje,

Weet iemand hoe het zit met het omrekenen van de wisselkoers via je eigen bank? (en of dit kan)
Die van PayPal is niet echt heel gunstig in verhouding met de actuele dollarkoers. (Klik)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Als ik betaal bij DX, gaat dit via paypal, die zijn eigen koers er op los laat, weet niet of DX hier uberhaubt invloed op heeft.

• bigmouth
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-06 16:25
Net van zowel BIC als DX een pakketje binnen gekregen.

DealExtreme: 8-3 besteld, 18-3 binnen gekregen.
BIC: 10-3 besteld, 18-3 binnen gekregen.

Lijkt er dus op dat DX inmiddels weer snel is. BIC is, bij mij, altijd snel geweest.

Liever geen bloemen.

• Yrck
bigmouth schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 14:58:
Net van zowel BIC als DX een pakketje binnen gekregen.

DealExtreme: 8-3 besteld, 18-3 binnen gekregen.
BIC: 10-3 besteld, 18-3 binnen gekregen.

Lijkt er dus op dat DX inmiddels weer snel is. BIC is, bij mij, altijd snel geweest.
BIC 11-3 besteld en ook vandaag beginnen gekregen. Echt snel! _/-\o_

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online
mathy_ schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 19:43:
Heb vandaag ook eindelijk wat besteld.
Moest paar dagen wachten tot dat ik mijn paypal account kon gebruiken.

Ben benieuwd of het aan komt en wanneer.

Heb een auto houder voor mijn HTC DHD besteld voor 3 euro 70.
Leuke gok voor die 3.70.

Als het werkt (wat ik toch wel verwacht) heb ik al genoeg leuke dingen gezien.
Vandaag me pakketje binnen gehad.
Heeft 15 dagen geduurd.
Product was netjes verpakt in een bruine envelop met daar in 2x bubbeltjes plastic.

• 0xDEADBEEF
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
'n Week of anderhalf geleden een USB WLAN-adapter met antenne besteld (voor een hopelijk beter bereik @FreeBSD, dan een sitecom-usbding zonder antenne), shipped op 11 maart. 15 maart schijnt het de douane aldaar verlaten te hebben: ik vermoed dat het volgende week in huis is :) ?

http://www.dealextreme.co...-detachable-antenna-36194

[ Voor 12% gewijzigd door 0xDEADBEEF op 18-03-2011 18:57 ]

"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg

Verwijderd

Yrck schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 16:44:
[...]

BIC 11-3 besteld en ook vandaag beginnen gekregen. Echt snel! _/-\o_
In België zijn ze er precies trager mee.. BIC zelf heeft mijn pakje al op 28 februari dispatched, maar heb het hier nog steeds niet gekregen :-(

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
PurpleBlue schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 14:42:
Even een vraagje,

Weet iemand hoe het zit met het omrekenen van de wisselkoers via je eigen bank? (en of dit kan)
Die van PayPal is niet echt heel gunstig in verhouding met de actuele dollarkoers. (Klik)
Ik laat paypal altijd het bedrag in Dollars van mijn Creditcard halen. Mastercard hanteert inderdaad een gunstigere koers.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 21:01:
[...]

In België zijn ze er precies trager mee.. BIC zelf heeft mijn pakje al op 28 februari dispatched, maar heb het hier nog steeds niet gekregen :-(
Dat is vrij raar
als ik iets koop bij DX , op de dag ze het verzenden Bijv: (Vrijdag verzonden uit hongkong heb ik het hier de maandag al)
vorige week was het wel wat uitgelopen met 2 dagen (vrijdag verzonden woensdag hier)

bij BIC heb ik wel nog niets besteldt heb er dus geen ervaring mee

• Yrck
Gister avond bij dealextreme een bestelling geplaatst voor een goede vriend. Kijk net na dr status, staat deze al op packaging! Het kan dus wel snel want mijn vorige bestelling stond ruim twee weken op order received.

• maartend
  • Nu online
[...]

Hoe doe ik dat precies?

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-12 21:33

alwinus

Tweaked

Mijn fake blauwe New Era NY pet is binnen. Ziet er prima uit. Alleen het logo op de achterkant is niet heel netjes. Daaran is goed te zien dat het nep is :( Op de stikker staat ook Orignators ipv Originators hoewel het in de pet zelf wel goed staat.

Verder ziet het er goed uit! Ach voor 4 euro prima pet. Een witte is nog onderweg :)

Overigens staan ze nu niet meer op de site van DealExtreme.

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:37
Bartske schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 12:02:
[...]

Daar heb je gelijk in, ik dacht dat het alleen omzet kon betekenen. Nouja alle beetjes helpen zullen we maar zeggen en dat zaklampje lijkt me ook wel grappig.
Ook meegedaan. Volgens deze site gaat er $5 per aankoop naar het rode kruis: http://www.dealextreme.com/help-japan-donation.aspx

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

• Xaero
  • Laatst online: 16:29
Ik zoek nog die Red Bull pet, beetje jammer dat ze er niet meer op staan. Iemand een alternatieve site?:+.

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-12 23:59

Wildfire

Joy to the world!

Taigu schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 12:42:
[...]

Ook meegedaan. Volgens deze site gaat er $5 per aankoop naar het rode kruis: http://www.dealextreme.com/help-japan-donation.aspx
Dat kan bijna niet, aangezien bij DX best veel bestellingen de $5 niet eens halen :P

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

Volgens mij zullen ze bedoelen de volle 5 dollar van DIT product (help japan) naar japan gaat.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het is ook een apart 'product', die 5 dollar gaat in zijn geheel naar rode kruis toe, DX geeft zo'n flashlight enkel als dank voor het gebaar.

• Brutes
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-06 15:11
Bij mij duurt het altijd vrij lang (2 maanden) voordat de bestelde spullen binnen komen. Is dat bij jullie ook zo?

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Klopt. Als je een DX-achtig product nog altijd redelijk goedkoop wilt maar wel sneller binnen, moet je eens op Ebay.co.uk kijken (en dan zoeken op producten alleen uit de UK). Krijg je verkopers met gelijkwaardige producten als die massa-sellers uit de US en het verre Oosten, maar dan een stukje dichterbij :)

• accountabc
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-12 18:31
Een paar maanden geleden waren mijn spullen er al binnen 3 weken, maar mijn vorige bestelling (3 kabeltjes) kwam ook pas na ongeveer 2 maanden binnen.
Xaero schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 15:53:
Ik zoek nog die Red Bull pet, beetje jammer dat ze er niet meer op staan. Iemand een alternatieve site?:+.
Ebay :P?

[ Voor 43% gewijzigd door accountabc op 19-03-2011 19:33 ]

• accountabc
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-12 18:31
aargh... *delete*

[ Voor 89% gewijzigd door accountabc op 19-03-2011 19:33 ]

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Xaero schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 15:53:
Volgens mij zijn die petjes ook nooit verzonden, had er als een van eerste toen besteld en na 1 maand vertelden ze dat deze niet meer leverbaar was...

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-10 17:46

tdw

Amai seg!

Bij mij waren de eerste bestellingen altijd binnen 2 weken binnen, alleen de twee-na-laatste duurde 4,5 week, de een-na-laatste 3 weken, en op de laatste zit ik nu te wachten (7e besteld, sinds de 15e "departure from outward office of exchange"). Maargoed, we wachten gewoon af :)

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-12 23:59

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 16:23:
Volgens mij zullen ze bedoelen de volle 5 dollar van DIT product (help japan) naar japan gaat.
Ah, de link die ik had geklikt was de foute. Tenminste, da's de pagina die je krijgt nadat je die donatie hebt 'besteld'. De 'artikel'-pagina is namelijk http://www.dealextreme.co...d-in-hand-with-dx-2011311

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

Iemand enig idee of ze in china ook van die gewichten verkopen? Om je arm spieren te trainen?
Ze noemen het dumbellsets in nederland, maar ik kan het niet zo gauw vinden.

Misschien dat jullie iets weten? :) Hoor graag van jullie! :)

• FitTiv
  • Laatst online: 10:56
Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2011 @ 10:58:
Iemand enig idee of ze in china ook van die gewichten verkopen? Om je arm spieren te trainen?
Ze noemen het dumbellsets in nederland, maar ik kan het niet zo gauw vinden.

Misschien dat jullie iets weten? :) Hoor graag van jullie! :)
http://www.dinodirect.com...-subse-dumbbell-6051Grid/

het is trouwens dumbbell ipv dumbell ;)

[ Voor 13% gewijzigd door FitTiv op 20-03-2011 11:18 ]

• NeoAtomic
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:28
Heb laatst http://www.dealextreme.co...d-controller-for-pc-50969 gekocht, binnen 12 dagen had ik het in thuis.
Hij werkt zeer goed en dat voor ongeveer 7 euro.
Bestel wel vaker bij dealextreme, nog nooit kapotte dingen gekregen dus zal er wel vaker wat bestellen.

De links die op page 1 staan zijn wel handig :)

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

[...]

Zo traag zijn ze niet, hoor. Ik heb er maar 2 weekjes op moeten wachten :)

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-10 17:46

tdw

Amai seg!

tdw schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 23:42:
Bij mij waren de eerste bestellingen altijd binnen 2 weken binnen, alleen de twee-na-laatste duurde 4,5 week, de een-na-laatste 3 weken, en op de laatste zit ik nu te wachten (7e besteld, sinds de 15e "departure from outward office of exchange"). Maargoed, we wachten gewoon af :)
En vandaag binnen.

Voor iedereen die nog een supersterke zuignap zoekt, SKU37975 is je vriend. :P

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:39

-tom-562

Oliesjeik

Weer een pluspunt voor de kwaliteit van het Dealextreme spul. Ik was al een tijdje m'n bluetooth headsetje kwijt, ik kwam hem vandaag tegen in een binnenzak van een vest van me. Dan ding is dus een aantal keer de wasmachine mee ingeweest, ik heb hem ff aan de USB lader gehangen, en hij functioneert nog steeds perfect, en dat voor 8 dollar d:)b

Vaak bu'j te bang!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
tdw schreef op maandag 21 maart 2011 @ 21:12:
Voor iedereen die nog een supersterke zuignap zoekt, SKU37975 is je vriend. :P
Hééy, zo heb ik er ook 2 in bestelling staan voor m'n GoPro HD's (en het lijken dezelfde als de originele van GoPro). Alleen heb ik de mijne voor nog iets minder vanop eBay.

Maar nu ik hier toch reply, en dit het ervaringen topic is : hoe zijn de ervaringen met de rare earth magneten? In veel reviews lees ik dat ze nogal breekbaar zijn.
Ik zou een magnetische mount willen maken voor (alweer) mijn GoPro's ;)

[ Voor 25% gewijzigd door dodge_911 op 21-03-2011 23:12 ]

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Verwijderd

Mavamaarten schreef op maandag 21 maart 2011 @ 18:17:
[...]

Zo traag zijn ze niet, hoor. Ik heb er maar 2 weekjes op moeten wachten :)
Ik hoop toch dat ze 1 van de dagen komen natuurlijk, op 28 februari hebben ze Hong Kong verlaten.

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:17

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

dodge_911 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 23:03:
hoe zijn de ervaringen met de rare earth magneten? In veel reviews lees ik dat ze nogal breekbaar zijn.
Dat zijn ze ook ja. Het is niet zo dat je ze zelf makkelijk kan breken of dat ze kapot gaan wanneer je ze laat vallen. Het punt is dat het erg sterke magneten zijn, dus wanneer ze los liggen of niet goed vast zitten en er komt een andere magneet of metaal bij in de buurt, dan schieten ze er op af en dat komt wel hard aan.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

• Mandera
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:43
Wooot, gisteren pakketje ontvangen met daarin:

2 doosjes RJ45 pluggen
2 silconen beschermers voor Blackberry 9700
Blackberry 9700 laaddock
Zonnenbril
PCI moederbord test kaartje

Bij het dockje zie ik geen verschil in bouwkwaliteit en uiterlijk met het origineel.
Bril ziet er uit als 1 van 30 euro minstens in Nederlandse termen.
Silconen houders passen perfect en voelen lekker.
Pluggen zijn van uitstekende kwaliteit, 100 voor 5 euro :o
Kaartje is niet voor mij :)

Toppertjes daar bij DX!

• PurpleBlue
  • Niet online
Heb vorige week een bestelling gedaan (15e) en staat al sinds de 18e op "Packing"
't zijn maar 2 angel eyes, 4 lipo accu's en een stalen lineaal 8)7

We wachten rustig af, en hopen dat het niet weer anderhalve week ergens op een vliegveld ligt :D (zoals mijn voorgaande bestellingen)

Wellicht eens kijken of er verschil in zit wanneer je een bestelling doet (ma - zo) :+

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-12 16:37

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

PurpleBlue schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 11:27:
Heb vorige week een bestelling gedaan (15e) en staat al sinds de 18e op "Packing"
't zijn maar 2 angel eyes, 4 lipo accu's en een stalen lineaal 8)7

We wachten rustig af, en hopen dat het niet weer anderhalve week ergens op een vliegveld ligt :D (zoals mijn voorgaande bestellingen)

Wellicht eens kijken of er verschil in zit wanneer je een bestelling doet (ma - zo) :+
Oh neeeee, het staat al VIER dagen op packing! :D Ga nou niet zitten zenuwen man, het kan zo maar nog vier of vijf weken duren voor je je spul in huis hebt dus ga lekker door met je leven, het verschijnt vanzelf wel een keer. Met een andere instelling dan dat moet je NIET winkelen bij DX en consorten. Mag haast wel in een topic warning, echt erg hoe snel mensen klagen.

[ Voor 4% gewijzigd door SnoeiKoei op 22-03-2011 13:40 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• PurpleBlue
  • Niet online
SnoeiKoei schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 13:40:
[...]

Oh neeeee, het staat al VIER dagen op packing! :D Ga nou niet zitten zenuwen man, het kan zo maar nog vier of vijf weken duren voor je je spul in huis hebt dus ga lekker door met je leven, het verschijnt vanzelf wel een keer. Met een andere instelling dan dat moet je NIET winkelen bij DX en consorten. Mag haast wel in een topic warning, echt erg hoe snel mensen klagen.
Niet goed geslapen? :O

't is niet bedoeld als klagen hoor :) Bestel wel vaker daar en weet dat het soms lang kan duren!
maar 't verbaast mij gewoon dat grote orders die ik bestel niet eens op packing zie staan, maar direct verzonden zijn na het plaatsen.(dag 1 bestellen, en order received, dag 2 posting..) en een ordertje van niets een aantal dagen op packing staat. ;)

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-12 16:37

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Prima geslapen, dank je. Alleen wel een beetje kort want ik heb de halve nacht F5 zitten bashen in de hoop dat de status van mijn DX-beselling zou wijzigen van "packing" naar "shipped".
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

:P

Maar goed, even serieus: DX produceert zelf niks, ze moeten een heleboel dingen van een heleboel suppliers betrekken en dat kost tijd. Ook al heb je "alleen maar"
2 angel eyes, 4 lipo accu's en een stalen lineaal 8)7
besteld, dan nog hebben ze daar echt geen voorraad van liggen. En om je dan zorgen te maken dat het misschien wel weer anderhalve week op het vliegveld blijft liggen: grote kans op ja. Da's de keerzijde van gratis verzending (dwz gratis voor jou).

Niet als een persoonlijke bash aan jou gericht allemaal, hopelijk vat je het zo ook niet op. Maar dit topic is vergeven van de DX-klanten die vandaag bestellen en verwachten dingen over een week in huis te hebben. Nou, dan moet je je verwachting dringend bijstellen want 5 a 6 weken en soms nog veel langer zijn geen uitzondering.

[ Voor 52% gewijzigd door SnoeiKoei op 22-03-2011 15:19 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-12 07:25

mace

Sapere Aude

PurpleBlue schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 14:25:
[...]

Niet goed geslapen? :O

't is niet bedoeld als klagen hoor :) Bestel wel vaker daar en weet dat het soms lang kan duren!
maar 't verbaast mij gewoon dat grote orders die ik bestel niet eens op packing zie staan, maar direct verzonden zijn na het plaatsen.(dag 1 bestellen, en order received, dag 2 posting..) en een ordertje van niets een aantal dagen op packing staat. ;)
Het plakband is op. :P

• Bartske
SnoeiKoei schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 15:13:
[...]

Prima geslapen, dank je. Alleen wel een beetje kort want ik heb de halve nacht F5 zitten bashen in de hoop dat de status van mijn DX-beselling zou wijzigen van "packing" naar "shipped".
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

:P

Maar goed, even serieus: DX produceert zelf niks, ze moeten een heleboel dingen van een heleboel suppliers betrekken en dat kost tijd. Ook al heb je "alleen maar"

[...]

besteld, dan nog hebben ze daar echt geen voorraad van liggen. En om je dan zorgen te maken dat het misschien wel weer anderhalve week op het vliegveld blijft liggen: grote kans op ja. Da's de keerzijde van gratis verzending (dwz gratis voor jou).

Niet als een persoonlijke bash aan jou gericht allemaal, hopelijk vat je het zo ook niet op. Maar dit topic is vergeven van de DX-klanten die vandaag bestellen en verwachten dingen over een week in huis te hebben. Nou, dan moet je je verwachting dringend bijstellen want 5 a 6 weken en soms nog veel langer zijn geen uitzondering.
Heel erg mee eens, ik volg dit topic vooral om een beetje op de hoogte te blijven van welke leuke gadgets er worden aangeboden, en niet om allemaal zeurende mensen van: 'mijn pakketje is na 2 weken nog niet binnen :'( :'( ', dat het niet binnen een week allemaal binnen is weten we nu allemaal wel, en nu weer lekker ontopic lijkt me :D

• saveljos
  • Laatst online: 13:54
B0MBACI schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 19:47:
[...]

Volgens mij zijn die petjes ook nooit verzonden, had er als een van eerste toen besteld en na 1 maand vertelden ze dat deze niet meer leverbaar was...
ik heb ze de dag nadat ze online waren 2 besteld. ze zijn al een tijdje terug verzonden.
edit: zonet mijn petje binnen en de stof voelt iets beter aan de de andere dealextreme era caps

[ Voor 11% gewijzigd door saveljos op 23-03-2011 17:51 ]

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:06

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Vandaag na bijna 4 weken (23/02 besteld) m'n order binnen. Ik had wat hard covers voor de Samsung Galaxy S besteld, een carkitje voor de SGS, wat opwindbare Androidjes en 90° HDMI male-female connectors. Beetje jammer alleen dat de HDMI-connectors precies de hoek naar de verkeerde kant hebben (naar voorkant van tv ipv de achterkant). Maar eens kijken wat ik met DX kan regelen om de juiste te krijgen...

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

• PurpleBlue
  • Niet online
SnoeiKoei schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 15:13:
[...]
... ik heb de halve nacht F5 zitten bashen in de hoop dat de status van mijn DX-beselling zou wijzigen van "packing" naar "shipped".
[...]

hopelijk vat je het zo ook niet op...
Onze DX F5! HELD!! _/-\o_ :+

En nee, vat het niet zo op hoor.. .niks aan het handje.. :w
en kan me de "irritaties" ook wel voorstellen...

ok, back on topic :)

• ThaStealth
  • Laatst online: 24-12 09:35
Heeft iemand al eens GSM Jammers (http://www.dealextreme.co...gnal-jammer-blocker-47175) besteld?

Voor mijn werk zijn 1-2 van deze dingen wel interessant omdat we met iGPRS modems werken en onze firmware willen testen met signaalverlies

Mess with the best, die like the rest

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-12 21:53
Gisteren m'n zaklamp binnengekregen. Mijn god wat komt daar een licht uit! :9~
Overigens kon ik mijn laatste twee pakketjes volgen via de Chinese Track & Trace... het was zelfs aangetekend 8)7

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

ThaStealth schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 20:35:
Heeft iemand al eens GSM Jammers (http://www.dealextreme.co...gnal-jammer-blocker-47175) besteld?

Voor mijn werk zijn 1-2 van deze dingen wel interessant omdat we met iGPRS modems werken en onze firmware willen testen met signaalverlies
Vriend van me heeft een keer zo'n ding gehad, werkt prima voor een korte afstand in open ruimte, signaal viel helemaal weg. Verder niet uitgebreid getest.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:39
Mandera schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 09:35:
Wooot, gisteren pakketje ontvangen met daarin:

Zonnenbril

Bril ziet er uit als 1 van 30 euro minstens in Nederlandse termen.
Wat voor zonnebril? Linkje?

• ThaStealth
Is het moeilijk met importeren (omdat ze niet helemaal legaal zijn in Nederland)?

• altaria1993
  • Laatst online: 28-12 14:20
ThaStealth schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 10:30:
Is het moeilijk met importeren (omdat ze niet helemaal legaal illegaal zijn in Nederland)?
Je kan het proberen, ik heb wel vaker minder legale goederen van DealExtreme en dergelijke besteld, en die zijn gewoon aangekomen, maar er blijft een kans dat je een flinke boete krijgt.

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Mijn eerste bestelling van DX is binnen, 20 dagen na bestelling. (stekkertje voor mijn gsm en een mini-ab)
Vandaag heb ik iets gelijkwaardigs besteld bij buyincoins, eens kijken hoe snel die mij weet te vinden.

[ Voor 11% gewijzigd door zacht op 23-03-2011 17:47 ]

• Mandera
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:43
ThinkPadd schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 10:27:
[...]

Wat voor zonnebril? Linkje?
http://www.dealextreme.co...uv400-uv-protection-13034

Heb er vanmiddag eens lekker mee in het zonnetje gezeten. Mensen met wie ik was vonden dat ik wel een coole bril had hahaha. Hij zit ook lekker.

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-12 16:36
ThaStealth schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 20:35:

Ik heb er zelf ook 1 sinds kort. Bij tests deed het ding zijn werk. De kwaliteit intern is wel bedroevend, en het knopje is al een paar keer los gekomen. Verder heb ik hem een keer in de praktijk getest (luidruchtige beller in de bus) maar toen zat ik er iets meer dan een meter vanaf en het werkte voor geen meter. Heel vreemd! Hij blockt 3G en GSM, kan het zijn dat ze via een ander protocol belde?

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

JaWSnl schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 21:03:
...maar toen zat ik er iets meer dan een meter vanaf en het werkte voor geen meter. Heel vreemd!
Logisch toch? Als het voor geen meter werkt en je er méér dan een meter vanaf zit... :p

• maartend
  • Nu online
CaptJackSparrow schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 21:26:
[...]

Logisch toch? Als het voor geen meter werkt en je er méér dan een meter vanaf zit... :p
Sommige mensen moet je idd ook alles uitleggen.

• bertalizer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-12 18:29
FooLsKi schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 15:47:
[...] 90° HDMI male-female connectors. Beetje jammer alleen dat de HDMI-connectors precies de hoek naar de verkeerde kant hebben (naar voorkant van tv ipv de achterkant). Maar eens kijken wat ik met DX kan regelen om de juiste te krijgen...
Dan had je voor het bestellen de comments moeten lezen...
Ik ben ook op zoek. Sony TV toevallig?

• ThaStealth
JaWSnl schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 21:03:
[...]

Ik heb er zelf ook 1 sinds kort. Bij tests deed het ding zijn werk. De kwaliteit intern is wel bedroevend, en het knopje is al een paar keer los gekomen. Verder heb ik hem een keer in de praktijk getest (luidruchtige beller in de bus) maar toen zat ik er iets meer dan een meter vanaf en het werkte voor geen meter. Heel vreemd! Hij blockt 3G en GSM, kan het zijn dat ze via een ander protocol belde?
In Nederland hebben we alleen GSM (900mhz), kan zijn dat je te dicht bij een mast zat (signaal te sterk dus).

Helaas staat er bij ons bedrijf ook een mast op het dak (= altijd goed signaal) Ben dus benieuwd

• MaZeLe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:29
Mijn ervaring met Dealextreme (ik bestel geregeld)

Order geplaatst, verzonden, ontvangen:
12/03, 18/03, 24/03.

Was dit keer dus zeer snel, ik heb wel eens 28 dagen moeten wachten. Overigens waren mijn bestelde producten:

-http://www.dealextreme.com/p/12-led-uv-flashlight-black-1300
-http://www.dealextreme.com/p/invisible-ink-secret-message-pens-with-revealing-uv-light-3-ag3-color-assorted-46568

Dit alles voor een scoutingkamp (kinderen tussen 6 en 11), met als thema archeologie.

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-12 12:17
Zojuist besteld:

2x Canon LP-E8 Compatible 7.4V 1200mAh Battery Pack for Canon 550D
1x Vertical External Battery Grip for Canon EOS/550D DSLR
1x Lens Hood for Canon EF-S 18-55 mm
1x Premium UV Camera Lens Filter (58mm)

Totaal € 51,72 incl verzendkosten. Ben erg benieuwd hoe lang het gaat duren... :+

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Pagina: 1 ... 37 ... 67 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten. Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen