Mijn ervaring: ticket sluiten en nieuwe aanmakensapphire schreef op maandag 14 maart 2011 @ 11:35:
Pfff ik begin een beetje klaar te zijn met DX.
Begin maart mijn pakketje ontvangen, maar er ontbrak iets...dus contact opgenomen, moest ik een ticket invullen, foto's erbij dat er een artikel ontbreekt.
Duurt het ongeveer een week voordat er gereageerd word en waar komen ze dan mee..." wat is er mis met het artikel?". Tot zover dus mijn duidelijke uitleg inc. foto's, nouja nu eens kijken hoelang het duurt voordat ze nu weer reageren en wat ze dan weer voor sufs vragen.
En vergeet de houtkrullen niet.zacht schreef op maandag 14 maart 2011 @ 21:03:
[...]
Eenvoudig zelf goedkoop te tweaken voor minder dan een euro:
Pakje sterretjes a 40 ct
Stukje PVC-buis a 20 ct (of uit de schuur, of uit de afvalbak van de bouwmarkt)
Oude krant 0 ct
Of melkpoeder.
Ervaring van mijn kant: op 13 februari een witte Beats by Dr. Dre Studio nepperd besteld. Deze ben ik vandaag kunnen gaan afhalen in het postkantoor mits betaling van 10€ "aanbiedingskosten" voor de douane... Vraag me in godsnaam niet wat dit juist betekent 
In verband met het product zelf kan ik vrij kort zijn: ik ben er tot nu toe uiterst tevreden van. Mooi en stevig ingepakt, goede geluidskwaliteit (praktisch on par met de echte versie). De headphones zijn van vrij goede bouwkwaliteit en zien er in ieder geval toch zeker 95% legit uit. Enkel het snoertje voor waarmee je je iPhone kan besturen en gesprekken kan beantwoorden was van duidelijk mindere kwaliteit. De knop viel er gewoon uit, maar dit was rap gerepareerd met een beetje lijm.
In verband met het product zelf kan ik vrij kort zijn: ik ben er tot nu toe uiterst tevreden van. Mooi en stevig ingepakt, goede geluidskwaliteit (praktisch on par met de echte versie). De headphones zijn van vrij goede bouwkwaliteit en zien er in ieder geval toch zeker 95% legit uit. Enkel het snoertje voor waarmee je je iPhone kan besturen en gesprekken kan beantwoorden was van duidelijk mindere kwaliteit. De knop viel er gewoon uit, maar dit was rap gerepareerd met een beetje lijm.
-snip-
[ Voor 96% gewijzigd door Mastermind-- op 15-03-2011 15:24 ]
There is no real life, there is just AFK.
Hoe illegaal wil je het hebben zeg
Ik kan me toch wel voorstellen dat de douane niet blij wordt van dit soort pakketjes, of zie ik dat mis?
Ik heb toevallig hetzelfde horloge als James Bond in de afgelopen 6 films draagt en dat lijkt toch echt voor geen meter op dit horlogehyptonize schreef op maandag 14 maart 2011 @ 15:09:
Doet me denken aan die horloges die ook gebruikt worden in Chuck, James Bond films etc.
Wel een leuke gadget, maar ik heb toch liever een degelijke telefoon én een degelijk horloge.
Om te beginnen zit er geen grammetje silicium in bijvoorbeeld
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Ach, vroeger kon je dit soort dingen in Hong Kong ook al overal krijgen voor de GameBoy (de z/w versie), het enige verschil is dat ze ze nu versturen :-P
Same here! En hopen dat hij erdoor komt!Yrck schreef op zondag 13 maart 2011 @ 19:01:
Hier precies hetzelfde. Als hij onderschept wordt en verder geen boete dan probeer ik het gewoon uit.
Wii spellen voor 2,5 dollar .... is duidelijk fake, namaak en andere.Nikolas schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 01:09:
Hoe illegaal wil je het hebben zegIk kan me toch wel voorstellen dat de douane niet blij wordt van dit soort pakketjes, of zie ik dat mis?
Wat is hetgevolg als je gepakt word als je zoiets hebt besteld?
Computers make very fast, very accurate mistakes.
Bij DealExtreme bestel ik niets meer. Steeds langere doorlooptijden van bestellingen. Laatst 2 producten besteld die op voorraad waren, maar na 3 weken waren ze nog niet verzonden. order geannuleerd, bij Buyincoins besteld, die het binnen een dag verzonden, en waar het ook nog 5 dollar goedkoper was.
Ik vind DX ook sloom.
Zoals ik hierboven ergens al zei, op 2-3-11 een order geplaatst, en vandaag staat hij nogsteeds op "Order received" en is er verder geen teken dat ze hem verzonden hebben.
Terwijl ik hem normaal gesproken al binnen had kunnen hebben.
Zoals ik hierboven ergens al zei, op 2-3-11 een order geplaatst, en vandaag staat hij nogsteeds op "Order received" en is er verder geen teken dat ze hem verzonden hebben.
Mijn bestelling van 2-3-11 is vandaag eindelijk veranderd in Packaging. Zal hier wel 2 weken op blijven staan.ThinkPadd schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 13:12:
Ik vind DX ook sloom.
Iemand ervaring met het volgende?:
departure from outward office of exchange, NETHERLANDS, GUANGZHOU, 2011-03-04.
Sinds die datum geen status update(s) meer. Vind ik vrij apart dat het pakketje na 11 dagen geen updates heeft.
Sinds die datum geen status update(s) meer. Vind ik vrij apart dat het pakketje na 11 dagen geen updates heeft.
Volkomen normaal. China en Hong Kong post hebben geen overeenkomst met TNT om track & trace informatie te delen, dus als het eenmaal China uit is, dan kan het pakket niet meer getraceerd worden. Uit ervaring duurt het rond de twee weken na deze melding voordat het pakket binnen is. Als je pech hebt kan het een maand of langer duren. Ook dat heb ik vaker meegemaakt.abort_ schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 13:52:
Iemand ervaring met het volgende?:
Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW
Mijn kleine DX bestelling is zojuist na 24 dagen aangekomen. Voor DX dus vlot, maar waar ik wel gerust door ben gesteld is dat de waardevermelding USD5,12 was ipv de werkelijke USD23,53. Ik maak me dus al minder zorgen over mijn lopende USD114,00 bestelling mbt de douane.
^over hierboven: de China Post website heeft vanmorgen wel de status geüpdate dat het pakje in het land van bestemming was aangekomen. Dus die integratie is beter dan die van HKP.
^over hierboven: de China Post website heeft vanmorgen wel de status geüpdate dat het pakje in het land van bestemming was aangekomen. Dus die integratie is beter dan die van HKP.
[ Voor 25% gewijzigd door Nextron op 15-03-2011 14:24 ]
Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.
Ik zeg altijd voor de grap, dat is hun inkoop prijsNextron schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 14:22:
Mijn kleine DX bestelling is zojuist na 24 dagen aangekomen. Voor DX dus vlot, maar waar ik wel gerust door ben gesteld is dat de waardevermelding USD5,12 was ipv de werkelijke USD23,53. Ik maak me dus al minder zorgen over mijn lopende USD114,00 bestelling mbt de douane.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
bij Pandawill een screenprotector besteld en binnen 9 dagen binnen, orders van Ebay/DX/FP nog steeds noppes nada terwijl die van ervoor waren. Lightake en Pandawill zijn dus uit mijn eerste ervaringen erg snel 
vroeger was DX ook redelijk snel, de dag na bestelling vaak al verzonden en binnen 2 weken vaak al binnen. Misschien zijn ze "te groot" geworden ....
vroeger was DX ook redelijk snel, de dag na bestelling vaak al verzonden en binnen 2 weken vaak al binnen. Misschien zijn ze "te groot" geworden ....
Er zit gewoon veel fluctuatie in. Mijn eerste besteling in 2007 (een iPhoneclone toen de iPhone zelf nog niet uit wasdcell schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 08:10:
bij Pandawill een screenprotector besteld en binnen 9 dagen binnen, orders van Ebay/DX/FP nog steeds noppes nada terwijl die van ervoor waren. Lightake en Pandawill zijn dus uit mijn eerste ervaringen erg snel
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Dealextreme lijkt inderdaad nogal traag geworden te zijn.
Heb 3-4-2011 een order geplaatst van wat dingetjes die gewoon leverbaar zijn maar nog geen enkele status verandering.
Jaar geleden ook een kleine bestelling gedaan en die was binnen 3 dagen op status Shipped.
Is alleen zo jammer dat BIC toch een stuk kleiner assortiment heeft. (Zo heeft BIC geen accu voor mijn TZ10 en kan DX mij een Pisen BL-4CT aanbieden terwijl BIC alleen een duidelijke fake heeft.)
Heb 3-4-2011 een order geplaatst van wat dingetjes die gewoon leverbaar zijn maar nog geen enkele status verandering.
Jaar geleden ook een kleine bestelling gedaan en die was binnen 3 dagen op status Shipped.
Is alleen zo jammer dat BIC toch een stuk kleiner assortiment heeft. (Zo heeft BIC geen accu voor mijn TZ10 en kan DX mij een Pisen BL-4CT aanbieden terwijl BIC alleen een duidelijke fake heeft.)
Of vertraging, diverse delen van mijn orders zijn afgelopen dagen/weken gewoon verstuurd, enkel nieuwe orders zijn nog in behandeling. Ik heb er geen moeite mee, komt wanneer het komt
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik heb de volgende spullen besteld op 3 januari 2011. Vandaag pas ontvangen.
- 7" Chic Chefs Horizontal Ceramic Knife (17.7CM-Blade)
- Multimeter Test Leads/Probe Cables (90CM
- Instant Super Glue with Tubes and Needle (20ml)
- 3V~8.4V 5W Cree 3-Mode Memory Circuit Board for Flashlights (16.7mm*6.1mm)
Hou maar rekening mee dat het meer dan 2 maanden kan duren. Ik zie al mensen klagen van bestellingen van begin maart.
- 7" Chic Chefs Horizontal Ceramic Knife (17.7CM-Blade)
- Multimeter Test Leads/Probe Cables (90CM
- Instant Super Glue with Tubes and Needle (20ml)
- 3V~8.4V 5W Cree 3-Mode Memory Circuit Board for Flashlights (16.7mm*6.1mm)
Hou maar rekening mee dat het meer dan 2 maanden kan duren. Ik zie al mensen klagen van bestellingen van begin maart.
Joepie ! Mijn stereo bluetooth headset is binnengekomen !
http://www.dealextreme.co...lk-100-hour-standby-30128
26 Februari besteld, 16 Maart binnengekomen.
Hij kostte maar €13,5 en verwachtte dus niet al te veel (als audiofiel), maar de kwaliteit is verassend goed.
Met android geen probleem, maar op de PC duurde het even voor ik audio te horen kreeg (geen drivers). Na even nieuwe bluetooth drivers te installeren was dit opgelost.
Build quality ziet er ook goed uit, maar als je goed kijkt zie je toch wel ergens een paar randjes van slecht gegoten plastic. Ook het USB charger flapje gaat niet zo goed dicht, maar tegenover het geheel is dat echt verwaarloosbaar. Je ziet dat trouwens alleen maar als je echt op zoek gaat naar foutjes
Wederom goeie koop van DealExtreme
http://www.dealextreme.co...lk-100-hour-standby-30128
26 Februari besteld, 16 Maart binnengekomen.
Hij kostte maar €13,5 en verwachtte dus niet al te veel (als audiofiel), maar de kwaliteit is verassend goed.
Met android geen probleem, maar op de PC duurde het even voor ik audio te horen kreeg (geen drivers). Na even nieuwe bluetooth drivers te installeren was dit opgelost.
Build quality ziet er ook goed uit, maar als je goed kijkt zie je toch wel ergens een paar randjes van slecht gegoten plastic. Ook het USB charger flapje gaat niet zo goed dicht, maar tegenover het geheel is dat echt verwaarloosbaar. Je ziet dat trouwens alleen maar als je echt op zoek gaat naar foutjes
Wederom goeie koop van DealExtreme
[ Voor 23% gewijzigd door Mavamaarten op 16-03-2011 15:17 ]
Android developer & dürüm-liefhebber
Buyincoins is weer heerlijk snel, 8 maart besteld, 15 maart binnen!
Actieve USB 5 m verlengkabel en leuke ijsklontjesvorm in de vorm van de Titanic
(nepversie van WorldwideFred)
Actieve USB 5 m verlengkabel en leuke ijsklontjesvorm in de vorm van de Titanic
Verwijderd
Hmm, ik 27 februari op BIC besteld maar nog niets binnenschaduw schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 15:46:
Actieve USB 5 m verlengkabel en leuke ijsklontjesvorm in de vorm van de Titanic(nepversie van WorldwideFred)
schaduw schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 15:46:
Actieve USB 5 m verlengkabel en leuke ijsklontjesvorm in de vorm van de Titanic(nepversie van WorldwideFred)
Voor alle Tweakers die van hun bierbuikje afwillen: http://www.buyincoins.com...urn-fat-product-1049.html
Vandaag bij thuiskomst lag er een pakketje van DX voor me klaar. (2 Ultrafire's C3).
Besteld op 26-02-2011, vertrokken vanuit China op 13-03-2011 en 16-02-2011 binnen.
Het inpakken en versturen bij DX heeft dus het langste geduurd, de reis zelf maar 3 dagen
Besteld op 26-02-2011, vertrokken vanuit China op 13-03-2011 en 16-02-2011 binnen.
Het inpakken en versturen bij DX heeft dus het langste geduurd, de reis zelf maar 3 dagen
tja, DX is inderdaad n week of 2 langzamer geworden dan dat ze ooit waren, het is gewoon te populair, en ze kunnen het gewoon niet aanslepen, gok ik zo..
helaas.. 
aan de andere kant, ze hebben mn pakketje eergisteren ook op de post gedaan, dus dat zal hier binnen 2 weken wel op de mat liggen
aan de andere kant, ze hebben mn pakketje eergisteren ook op de post gedaan, dus dat zal hier binnen 2 weken wel op de mat liggen
Eindelijk krijg ik mijn 18 dollar van focalprice terug.. mocht ik het ooit nog ontvangen dan moet ik wel het geld terugsturen!
Ik hier 0- 4-2 iets besteld, is verzonden op p10-2 maar nog echt niet binnen. Dingetjes die ik een dag eerder had besteld en zelfs iets erna zijn wel al binnen. Contact gehad (live, via een RMA na een week nog geen antwoord) en ik moet nog een week wachten.
http://www.dealextreme.co...ith-dx-2011311?r=99999999
Wel een leuke actie! 5 dollar donation naar japan (ze zeggen dat het 100% naar japan gaat) en je krijgt er nog een leuk zaklampje voor terug
.
Wel een leuke actie! 5 dollar donation naar japan (ze zeggen dat het 100% naar japan gaat) en je krijgt er nog een leuk zaklampje voor terug
De proceeds gaan naar Japan, dat kan volgens mij zowel omzet als winst betekenen. In dat laatste geval zal het niet de volle 5$ zijn.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Daar heb je gelijk in, ik dacht dat het alleen omzet kon betekenen. Nouja alle beetjes helpen zullen we maar zeggen en dat zaklampje lijkt me ook wel grappig.Tsurany schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 11:39:
De proceeds gaan naar Japan, dat kan volgens mij zowel omzet als winst betekenen. In dat laatste geval zal het niet de volle 5$ zijn.
Nog de beloofde korte follow up:
Half januari: een order geplaatst
Half februari: de order gedeeltelijk gecancelled vanwege "pending" en producten los besteld omdat ze wel voorradig waren volgens website
Half maart: afgelopen dagen zijn de laatste items binnen komen druppelen.
Uiteindelijk dus een kleine 2 maanden op al mijn spullen moeten wachten.
EDIT: vergeten te vermelding dat mijn geld nog steeds niet is terug gestort, maar dat gaat natuurlijk via paypal. Hoop het eind van deze maand binnen te krijgen.
Half januari: een order geplaatst
Half februari: de order gedeeltelijk gecancelled vanwege "pending" en producten los besteld omdat ze wel voorradig waren volgens website
Half maart: afgelopen dagen zijn de laatste items binnen komen druppelen.
Uiteindelijk dus een kleine 2 maanden op al mijn spullen moeten wachten.
EDIT: vergeten te vermelding dat mijn geld nog steeds niet is terug gestort, maar dat gaat natuurlijk via paypal. Hoop het eind van deze maand binnen te krijgen.
[ Voor 18% gewijzigd door buffbuffbuff op 17-03-2011 12:09 ]
Verwijderd
Haha toch maar besteld, kan de pret niet drukken voor 5 euroYrck schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 17:47:
Voor alle Tweakers die van hun bierbuikje afwillen: http://www.buyincoins.com...urn-fat-product-1049.html
Ik heb de Beats By Dr. Dre Studio headphones besteld bij Dealextreme. Nou las ik nu pas dat dit kan worden tegengehouden door de douane. Hoe groot is de kans hierop?
Persoonlijk is er bij mij nog nooit iets tegen gehouden en ik heb in totaal denk ik zo'n 8 bestellingen gedaan. Ik heb echter wel altijd voor 1 cent de 'deal extreme logo removal' gekocht dus wellicht heeft dat een positief effect gehad. Eeergisteren overigens na zo'n 2 weken een zonnebril en een zippo ontvangen. Lekker snel dus!tomwebfreak schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 20:39:
Ik heb de Beats By Dr. Dre Studio headphones besteld bij Dealextreme. Nou las ik nu pas dat dit kan worden tegengehouden door de douane. Hoe groot is de kans hierop?
Ok, maar heb je ook dingen boven de 22 euro besteld?i7x schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 21:01:
[...]
Persoonlijk is er bij mij nog nooit iets tegen gehouden en ik heb in totaal denk ik zo'n 8 bestellingen gedaan. Ik heb echter wel altijd voor 1 cent de 'deal extreme logo removal' gekocht dus wellicht heeft dat een positief effect gehad. Eeergisteren overigens na zo'n 2 weken een zonnebril en een zippo ontvangen. Lekker snel dus!
Ik zal de gok dan toch maar wagen;)
Ik ookVerwijderd schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 17:24:
[...]
Haha toch maar besteld, kan de pret niet drukken voor 5 euro
Bijna drie maanden geleden een headset op focalprice besteld en nooit ontvangen. Na veel aandringen toch mijn geld terug gekregen en geen storen credit. Haal mooi in nederland een sennheiser headset.. kost wel tientje duurder maar weet zeker dat goed is
.
Even een vraagje,
Weet iemand hoe het zit met het omrekenen van de wisselkoers via je eigen bank? (en of dit kan)
Die van PayPal is niet echt heel gunstig in verhouding met de actuele dollarkoers. (Klik)
Weet iemand hoe het zit met het omrekenen van de wisselkoers via je eigen bank? (en of dit kan)
Die van PayPal is niet echt heel gunstig in verhouding met de actuele dollarkoers. (Klik)
Als ik betaal bij DX, gaat dit via paypal, die zijn eigen koers er op los laat, weet niet of DX hier uberhaubt invloed op heeft.
Net van zowel BIC als DX een pakketje binnen gekregen.
DealExtreme: 8-3 besteld, 18-3 binnen gekregen.
BIC: 10-3 besteld, 18-3 binnen gekregen.
Lijkt er dus op dat DX inmiddels weer snel is. BIC is, bij mij, altijd snel geweest.
Lijkt er dus op dat DX inmiddels weer snel is. BIC is, bij mij, altijd snel geweest.
Liever geen bloemen.
BIC 11-3 besteld en ook vandaag beginnen gekregen. Echt snel!bigmouth schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 14:58:
Net van zowel BIC als DX een pakketje binnen gekregen.
Vandaag me pakketje binnen gehad.mathy_ schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 19:43:
Heb vandaag ook eindelijk wat besteld.
Moest paar dagen wachten tot dat ik mijn paypal account kon gebruiken.
Ben benieuwd of het aan komt en wanneer.
Heb een auto houder voor mijn HTC DHD besteld voor 3 euro 70.
Leuke gok voor die 3.70.
Als het werkt (wat ik toch wel verwacht) heb ik al genoeg leuke dingen gezien.
Heeft 15 dagen geduurd.
Product was netjes verpakt in een bruine envelop met daar in 2x bubbeltjes plastic.
'n Week of anderhalf geleden een USB WLAN-adapter met antenne besteld (voor een hopelijk beter bereik @FreeBSD, dan een sitecom-usbding zonder antenne), shipped op 11 maart. 15 maart schijnt het de douane aldaar verlaten te hebben: ik vermoed dat het volgende week in huis is
?
http://www.dealextreme.co...-detachable-antenna-36194
http://www.dealextreme.co...-detachable-antenna-36194
[ Voor 12% gewijzigd door 0xDEADBEEF op 18-03-2011 18:57 ]
"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg
Verwijderd
In België zijn ze er precies trager mee.. BIC zelf heeft mijn pakje al op 28 februari dispatched, maar heb het hier nog steeds niet gekregenYrck schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 16:44:
[...]
BIC 11-3 besteld en ook vandaag beginnen gekregen. Echt snel!
Ik laat paypal altijd het bedrag in Dollars van mijn Creditcard halen. Mastercard hanteert inderdaad een gunstigere koers.PurpleBlue schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 14:42:
Even een vraagje,
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
Verwijderd
Dat is vrij raarVerwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 21:01:
[...]
In België zijn ze er precies trager mee.. BIC zelf heeft mijn pakje al op 28 februari dispatched, maar heb het hier nog steeds niet gekregen
als ik iets koop bij DX , op de dag ze het verzenden Bijv: (Vrijdag verzonden uit hongkong heb ik het hier de maandag al)
vorige week was het wel wat uitgelopen met 2 dagen (vrijdag verzonden woensdag hier)
bij BIC heb ik wel nog niets besteldt heb er dus geen ervaring mee
Gister avond bij dealextreme een bestelling geplaatst voor een goede vriend. Kijk net na dr status, staat deze al op packaging! Het kan dus wel snel want mijn vorige bestelling stond ruim twee weken op order received.
Hoe doe ik dat precies?Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 21:01:
[...]
In België zijn ze er precies trager mee.. BIC zelf heeft mijn pakje al op 28 februari dispatched, maar heb het hier nog steeds niet gekregen
Mijn fake blauwe New Era NY pet is binnen. Ziet er prima uit. Alleen het logo op de achterkant is niet heel netjes. Daaran is goed te zien dat het nep is
Op de stikker staat ook Orignators ipv Originators hoewel het in de pet zelf wel goed staat.
Verder ziet het er goed uit! Ach voor 4 euro prima pet. Een witte is nog onderweg
Overigens staan ze nu niet meer op de site van DealExtreme.
Verder ziet het er goed uit! Ach voor 4 euro prima pet. Een witte is nog onderweg
Overigens staan ze nu niet meer op de site van DealExtreme.
Ook meegedaan. Volgens deze site gaat er $5 per aankoop naar het rode kruis: http://www.dealextreme.com/help-japan-donation.aspxBartske schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 12:02:
[...]
Daar heb je gelijk in, ik dacht dat het alleen omzet kon betekenen. Nouja alle beetjes helpen zullen we maar zeggen en dat zaklampje lijkt me ook wel grappig.
Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.
Ik zoek nog die Red Bull pet, beetje jammer dat ze er niet meer op staan. Iemand een alternatieve site?
.
Dat kan bijna niet, aangezien bij DX best veel bestellingen de $5 niet eens halenTaigu schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 12:42:
[...]
Ook meegedaan. Volgens deze site gaat er $5 per aankoop naar het rode kruis: http://www.dealextreme.com/help-japan-donation.aspx
Verwijderd
Volgens mij zullen ze bedoelen de volle 5 dollar van DIT product (help japan) naar japan gaat.
Het is ook een apart 'product', die 5 dollar gaat in zijn geheel naar rode kruis toe, DX geeft zo'n flashlight enkel als dank voor het gebaar.
Bij mij duurt het altijd vrij lang (2 maanden) voordat de bestelde spullen binnen komen. Is dat bij jullie ook zo?
Klopt. Als je een DX-achtig product nog altijd redelijk goedkoop wilt maar wel sneller binnen, moet je eens op Ebay.co.uk kijken (en dan zoeken op producten alleen uit de UK). Krijg je verkopers met gelijkwaardige producten als die massa-sellers uit de US en het verre Oosten, maar dan een stukje dichterbij
Een paar maanden geleden waren mijn spullen er al binnen 3 weken, maar mijn vorige bestelling (3 kabeltjes) kwam ook pas na ongeveer 2 maanden binnen.
?
EbayXaero schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 15:53:
Ik zoek nog die Red Bull pet, beetje jammer dat ze er niet meer op staan. Iemand een alternatieve site?.
[ Voor 43% gewijzigd door accountabc op 19-03-2011 19:33 ]
aargh... *delete*
[ Voor 89% gewijzigd door accountabc op 19-03-2011 19:33 ]
Volgens mij zijn die petjes ook nooit verzonden, had er als een van eerste toen besteld en na 1 maand vertelden ze dat deze niet meer leverbaar was...Xaero schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 15:53:
Ik zoek nog die Red Bull pet, beetje jammer dat ze er niet meer op staan. Iemand een alternatieve site?.
Bij mij waren de eerste bestellingen altijd binnen 2 weken binnen, alleen de twee-na-laatste duurde 4,5 week, de een-na-laatste 3 weken, en op de laatste zit ik nu te wachten (7e besteld, sinds de 15e "departure from outward office of exchange"). Maargoed, we wachten gewoon af
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Ah, de link die ik had geklikt was de foute. Tenminste, da's de pagina die je krijgt nadat je die donatie hebt 'besteld'. De 'artikel'-pagina is namelijk http://www.dealextreme.co...d-in-hand-with-dx-2011311Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 16:23:
Volgens mij zullen ze bedoelen de volle 5 dollar van DIT product (help japan) naar japan gaat.
Verwijderd
Iemand enig idee of ze in china ook van die gewichten verkopen? Om je arm spieren te trainen?
Ze noemen het dumbellsets in nederland, maar ik kan het niet zo gauw vinden.
Misschien dat jullie iets weten?
Hoor graag van jullie!
Misschien dat jullie iets weten?
http://www.dinodirect.com...-subse-dumbbell-6051Grid/Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2011 @ 10:58:
Iemand enig idee of ze in china ook van die gewichten verkopen? Om je arm spieren te trainen?
Misschien dat jullie iets weten?Hoor graag van jullie!
het is trouwens dumbbell ipv dumbell
[ Voor 13% gewijzigd door FitTiv op 20-03-2011 11:18 ]
Heb laatst http://www.dealextreme.co...d-controller-for-pc-50969 gekocht, binnen 12 dagen had ik het in thuis.
Hij werkt zeer goed en dat voor ongeveer 7 euro.
Bestel wel vaker bij dealextreme, nog nooit kapotte dingen gekregen dus zal er wel vaker wat bestellen.
De links die op page 1 staan zijn wel handig
Hij werkt zeer goed en dat voor ongeveer 7 euro.
Bestel wel vaker bij dealextreme, nog nooit kapotte dingen gekregen dus zal er wel vaker wat bestellen.
De links die op page 1 staan zijn wel handig
Zo traag zijn ze niet, hoor. Ik heb er maar 2 weekjes op moeten wachtenVerwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 21:01:
[...]
En vandaag binnen.tdw schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 23:42:
Bij mij waren de eerste bestellingen altijd binnen 2 weken binnen, alleen de twee-na-laatste duurde 4,5 week, de een-na-laatste 3 weken, en op de laatste zit ik nu te wachten (7e besteld, sinds de 15e "departure from outward office of exchange"). Maargoed, we wachten gewoon af
Voor iedereen die nog een supersterke zuignap zoekt, SKU37975 is je vriend.
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Weer een pluspunt voor de kwaliteit van het Dealextreme spul. Ik was al een tijdje m'n bluetooth headsetje kwijt, ik kwam hem vandaag tegen in een binnenzak van een vest van me. Dan ding is dus een aantal keer de wasmachine mee ingeweest, ik heb hem ff aan de USB lader gehangen, en hij functioneert nog steeds perfect, en dat voor 8 dollar
Vaak bu'j te bang!
Hééy, zo heb ik er ook 2 in bestelling staan voor m'n GoPro HD's (en het lijken dezelfde als de originele van GoPro). Alleen heb ik de mijne voor nog iets minder vanop eBay.tdw schreef op maandag 21 maart 2011 @ 21:12:
Voor iedereen die nog een supersterke zuignap zoekt, SKU37975 is je vriend.
Maar nu ik hier toch reply, en dit het ervaringen topic is : hoe zijn de ervaringen met de rare earth magneten? In veel reviews lees ik dat ze nogal breekbaar zijn.
Ik zou een magnetische mount willen maken voor (alweer) mijn GoPro's
[ Voor 25% gewijzigd door dodge_911 op 21-03-2011 23:12 ]
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Verwijderd
Ik hoop toch dat ze 1 van de dagen komen natuurlijk, op 28 februari hebben ze Hong Kong verlaten.Mavamaarten schreef op maandag 21 maart 2011 @ 18:17:
[...]
Zo traag zijn ze niet, hoor. Ik heb er maar 2 weekjes op moeten wachten
Dat zijn ze ook ja. Het is niet zo dat je ze zelf makkelijk kan breken of dat ze kapot gaan wanneer je ze laat vallen. Het punt is dat het erg sterke magneten zijn, dus wanneer ze los liggen of niet goed vast zitten en er komt een andere magneet of metaal bij in de buurt, dan schieten ze er op af en dat komt wel hard aan.dodge_911 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 23:03:
hoe zijn de ervaringen met de rare earth magneten? In veel reviews lees ik dat ze nogal breekbaar zijn.
Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.
Wooot, gisteren pakketje ontvangen met daarin:
2 doosjes RJ45 pluggen
2 silconen beschermers voor Blackberry 9700
Blackberry 9700 laaddock
Zonnenbril
PCI moederbord test kaartje
Bij het dockje zie ik geen verschil in bouwkwaliteit en uiterlijk met het origineel.
Bril ziet er uit als 1 van 30 euro minstens in Nederlandse termen.
Silconen houders passen perfect en voelen lekker.
Pluggen zijn van uitstekende kwaliteit, 100 voor 5 euro
Kaartje is niet voor mij
Toppertjes daar bij DX!
2 doosjes RJ45 pluggen
2 silconen beschermers voor Blackberry 9700
Blackberry 9700 laaddock
Zonnenbril
PCI moederbord test kaartje
Bij het dockje zie ik geen verschil in bouwkwaliteit en uiterlijk met het origineel.
Silconen houders passen perfect en voelen lekker.
Pluggen zijn van uitstekende kwaliteit, 100 voor 5 euro
Kaartje is niet voor mij
Toppertjes daar bij DX!
Heb vorige week een bestelling gedaan (15e) en staat al sinds de 18e op "Packing"
't zijn maar 2 angel eyes, 4 lipo accu's en een stalen lineaal
We wachten rustig af, en hopen dat het niet weer anderhalve week ergens op een vliegveld ligt
(zoals mijn voorgaande bestellingen)
Wellicht eens kijken of er verschil in zit wanneer je een bestelling doet (ma - zo)
't zijn maar 2 angel eyes, 4 lipo accu's en een stalen lineaal
We wachten rustig af, en hopen dat het niet weer anderhalve week ergens op een vliegveld ligt
Wellicht eens kijken of er verschil in zit wanneer je een bestelling doet (ma - zo)
Oh neeeee, het staat al VIER dagen op packing!PurpleBlue schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 11:27:
Heb vorige week een bestelling gedaan (15e) en staat al sinds de 18e op "Packing"
't zijn maar 2 angel eyes, 4 lipo accu's en een stalen lineaal![]()
We wachten rustig af, en hopen dat het niet weer anderhalve week ergens op een vliegveld ligt(zoals mijn voorgaande bestellingen)
[ Voor 4% gewijzigd door SnoeiKoei op 22-03-2011 13:40 ]
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Niet goed geslapen?SnoeiKoei schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 13:40:
[...]
Oh neeeee, het staat al VIER dagen op packing!Ga nou niet zitten zenuwen man, het kan zo maar nog vier of vijf weken duren voor je je spul in huis hebt dus ga lekker door met je leven, het verschijnt vanzelf wel een keer. Met een andere instelling dan dat moet je NIET winkelen bij DX en consorten. Mag haast wel in een topic warning, echt erg hoe snel mensen klagen.
't is niet bedoeld als klagen hoor
maar 't verbaast mij gewoon dat grote orders die ik bestel niet eens op packing zie staan, maar direct verzonden zijn na het plaatsen.(dag 1 bestellen, en order received, dag 2 posting..) en een ordertje van niets een aantal dagen op packing staat.
Prima geslapen, dank je. Alleen wel een beetje kort want ik heb de halve nacht F5 zitten bashen in de hoop dat de status van mijn DX-beselling zou wijzigen van "packing" naar "shipped".
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Maar goed, even serieus: DX produceert zelf niks, ze moeten een heleboel dingen van een heleboel suppliers betrekken en dat kost tijd. Ook al heb je "alleen maar"
besteld, dan nog hebben ze daar echt geen voorraad van liggen. En om je dan zorgen te maken dat het misschien wel weer anderhalve week op het vliegveld blijft liggen: grote kans op ja. Da's de keerzijde van gratis verzending (dwz gratis voor jou).2 angel eyes, 4 lipo accu's en een stalen lineaal
Niet als een persoonlijke bash aan jou gericht allemaal, hopelijk vat je het zo ook niet op. Maar dit topic is vergeven van de DX-klanten die vandaag bestellen en verwachten dingen over een week in huis te hebben. Nou, dan moet je je verwachting dringend bijstellen want 5 a 6 weken en soms nog veel langer zijn geen uitzondering.
[ Voor 52% gewijzigd door SnoeiKoei op 22-03-2011 15:19 ]
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Het plakband is op.PurpleBlue schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 14:25:
[...]
Niet goed geslapen?![]()
't is niet bedoeld als klagen hoorBestel wel vaker daar en weet dat het soms lang kan duren!
maar 't verbaast mij gewoon dat grote orders die ik bestel niet eens op packing zie staan, maar direct verzonden zijn na het plaatsen.(dag 1 bestellen, en order received, dag 2 posting..) en een ordertje van niets een aantal dagen op packing staat.
Heel erg mee eens, ik volg dit topic vooral om een beetje op de hoogte te blijven van welke leuke gadgets er worden aangeboden, en niet om allemaal zeurende mensen van: 'mijn pakketje is na 2 weken nog niet binnenSnoeiKoei schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 15:13:
[...]
Prima geslapen, dank je. Alleen wel een beetje kort want ik heb de halve nacht F5 zitten bashen in de hoop dat de status van mijn DX-beselling zou wijzigen van "packing" naar "shipped".
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Maar goed, even serieus: DX produceert zelf niks, ze moeten een heleboel dingen van een heleboel suppliers betrekken en dat kost tijd. Ook al heb je "alleen maar"
[...]
besteld, dan nog hebben ze daar echt geen voorraad van liggen. En om je dan zorgen te maken dat het misschien wel weer anderhalve week op het vliegveld blijft liggen: grote kans op ja. Da's de keerzijde van gratis verzending (dwz gratis voor jou).
Niet als een persoonlijke bash aan jou gericht allemaal, hopelijk vat je het zo ook niet op. Maar dit topic is vergeven van de DX-klanten die vandaag bestellen en verwachten dingen over een week in huis te hebben. Nou, dan moet je je verwachting dringend bijstellen want 5 a 6 weken en soms nog veel langer zijn geen uitzondering.
ik heb ze de dag nadat ze online waren 2 besteld. ze zijn al een tijdje terug verzonden.B0MBACI schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 19:47:
[...]
Volgens mij zijn die petjes ook nooit verzonden, had er als een van eerste toen besteld en na 1 maand vertelden ze dat deze niet meer leverbaar was...
edit: zonet mijn petje binnen en de stof voelt iets beter aan de de andere dealextreme era caps
[ Voor 11% gewijzigd door saveljos op 23-03-2011 17:51 ]
Vandaag na bijna 4 weken (23/02 besteld) m'n order binnen. Ik had wat hard covers voor de Samsung Galaxy S besteld, een carkitje voor de SGS, wat opwindbare Androidjes en 90° HDMI male-female connectors. Beetje jammer alleen dat de HDMI-connectors precies de hoek naar de verkeerde kant hebben (naar voorkant van tv ipv de achterkant). Maar eens kijken wat ik met DX kan regelen om de juiste te krijgen...
Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.
Onze DX F5! HELD!!SnoeiKoei schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 15:13:
[...]
... ik heb de halve nacht F5 zitten bashen in de hoop dat de status van mijn DX-beselling zou wijzigen van "packing" naar "shipped".
[...]
hopelijk vat je het zo ook niet op...
En nee, vat het niet zo op hoor.. .niks aan het handje..
en kan me de "irritaties" ook wel voorstellen...
ok, back on topic
Heeft iemand al eens GSM Jammers (http://www.dealextreme.co...gnal-jammer-blocker-47175) besteld?
Voor mijn werk zijn 1-2 van deze dingen wel interessant omdat we met iGPRS modems werken en onze firmware willen testen met signaalverlies
Voor mijn werk zijn 1-2 van deze dingen wel interessant omdat we met iGPRS modems werken en onze firmware willen testen met signaalverlies
Mess with the best, die like the rest
Gisteren m'n zaklamp binnengekregen. Mijn god wat komt daar een licht uit!
Overigens kon ik mijn laatste twee pakketjes volgen via de Chinese Track & Trace... het was zelfs aangetekend
Overigens kon ik mijn laatste twee pakketjes volgen via de Chinese Track & Trace... het was zelfs aangetekend
Vriend van me heeft een keer zo'n ding gehad, werkt prima voor een korte afstand in open ruimte, signaal viel helemaal weg. Verder niet uitgebreid getest.ThaStealth schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 20:35:
Heeft iemand al eens GSM Jammers (http://www.dealextreme.co...gnal-jammer-blocker-47175) besteld?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Wat voor zonnebril? Linkje?Mandera schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 09:35:
Wooot, gisteren pakketje ontvangen met daarin:
Zonnenbril
Is het moeilijk met importeren (omdat ze niet helemaal legaal zijn in Nederland)?
Je kan het proberen, ik heb wel vaker minder legale goederen van DealExtreme en dergelijke besteld, en die zijn gewoon aangekomen, maar er blijft een kans dat je een flinke boete krijgt.ThaStealth schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 10:30:
Is het moeilijk met importeren (omdat ze niet helemaal legaal illegaal zijn in Nederland)?
Mijn eerste bestelling van DX is binnen, 20 dagen na bestelling. (stekkertje voor mijn gsm en een mini-ab)
Vandaag heb ik iets gelijkwaardigs besteld bij buyincoins, eens kijken hoe snel die mij weet te vinden.
Vandaag heb ik iets gelijkwaardigs besteld bij buyincoins, eens kijken hoe snel die mij weet te vinden.
[ Voor 11% gewijzigd door zacht op 23-03-2011 17:47 ]
http://www.dealextreme.co...uv400-uv-protection-13034
Heb er vanmiddag eens lekker mee in het zonnetje gezeten. Mensen met wie ik was vonden dat ik wel een coole bril had hahaha. Hij zit ook lekker.
Ik heb er zelf ook 1 sinds kort. Bij tests deed het ding zijn werk. De kwaliteit intern is wel bedroevend, en het knopje is al een paar keer los gekomen. Verder heb ik hem een keer in de praktijk getest (luidruchtige beller in de bus) maar toen zat ik er iets meer dan een meter vanaf en het werkte voor geen meter. Heel vreemd! Hij blockt 3G en GSM, kan het zijn dat ze via een ander protocol belde?ThaStealth schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 20:35:
There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.
Logisch toch? Als het voor geen meter werkt en je er méér dan een meter vanaf zit...JaWSnl schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 21:03:
...maar toen zat ik er iets meer dan een meter vanaf en het werkte voor geen meter. Heel vreemd!
Sommige mensen moet je idd ook alles uitleggen.CaptJackSparrow schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 21:26:
[...]
Logisch toch? Als het voor geen meter werkt en je er méér dan een meter vanaf zit...
Dan had je voor het bestellen de comments moeten lezen...FooLsKi schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 15:47:
[...] 90° HDMI male-female connectors. Beetje jammer alleen dat de HDMI-connectors precies de hoek naar de verkeerde kant hebben (naar voorkant van tv ipv de achterkant). Maar eens kijken wat ik met DX kan regelen om de juiste te krijgen...
Ik ben ook op zoek. Sony TV toevallig?
In Nederland hebben we alleen GSM (900mhz), kan zijn dat je te dicht bij een mast zat (signaal te sterk dus).JaWSnl schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 21:03:
[...]
Ik heb er zelf ook 1 sinds kort. Bij tests deed het ding zijn werk. De kwaliteit intern is wel bedroevend, en het knopje is al een paar keer los gekomen. Verder heb ik hem een keer in de praktijk getest (luidruchtige beller in de bus) maar toen zat ik er iets meer dan een meter vanaf en het werkte voor geen meter. Heel vreemd! Hij blockt 3G en GSM, kan het zijn dat ze via een ander protocol belde?
Helaas staat er bij ons bedrijf ook een mast op het dak (= altijd goed signaal) Ben dus benieuwd
Mijn ervaring met Dealextreme (ik bestel geregeld)
Order geplaatst, verzonden, ontvangen:
12/03, 18/03, 24/03.
Was dit keer dus zeer snel, ik heb wel eens 28 dagen moeten wachten. Overigens waren mijn bestelde producten:
-http://www.dealextreme.com/p/12-led-uv-flashlight-black-1300
-http://www.dealextreme.com/p/invisible-ink-secret-message-pens-with-revealing-uv-light-3-ag3-color-assorted-46568
Dit alles voor een scoutingkamp (kinderen tussen 6 en 11), met als thema archeologie.
Order geplaatst, verzonden, ontvangen:
12/03, 18/03, 24/03.
Was dit keer dus zeer snel, ik heb wel eens 28 dagen moeten wachten. Overigens waren mijn bestelde producten:
-http://www.dealextreme.com/p/12-led-uv-flashlight-black-1300
-http://www.dealextreme.com/p/invisible-ink-secret-message-pens-with-revealing-uv-light-3-ag3-color-assorted-46568
Dit alles voor een scoutingkamp (kinderen tussen 6 en 11), met als thema archeologie.
Zojuist besteld:
2x Canon LP-E8 Compatible 7.4V 1200mAh Battery Pack for Canon 550D
1x Vertical External Battery Grip for Canon EOS/550D DSLR
1x Lens Hood for Canon EF-S 18-55 mm
1x Premium UV Camera Lens Filter (58mm)
Totaal € 51,72 incl verzendkosten. Ben erg benieuwd hoe lang het gaat duren...
2x Canon LP-E8 Compatible 7.4V 1200mAh Battery Pack for Canon 550D
1x Vertical External Battery Grip for Canon EOS/550D DSLR
1x Lens Hood for Canon EF-S 18-55 mm
1x Premium UV Camera Lens Filter (58mm)
Totaal € 51,72 incl verzendkosten. Ben erg benieuwd hoe lang het gaat duren...
Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten. Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.
Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten. Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.
Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen