Ervaringen met DealExtreme.com - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 36 ... 67 Laatste
Acties:
  • 455.849 views

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:28
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 23:19:
Weer een bestelling geplaatst bij Pandawill vorige keer was mijn bestelling ongeveer zo'n 35 dollar en deze keer is het ongeveer 100. Paar iphone frontjes, oordopjes en een bluetooth toetsenbordje. Enig idee wat de extra kosten kunnen zijn? Bij de vorige bestelling had ik geen extra kosten.
Als het 1 bestelling is en de douane vindt je kan het je een paar 10-tjes kosten

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-12 21:33

alwinus

Tweaked

Daarom bestel ik alles los bij Pandawill, Dealextreme etc. Verzendkosten zijn er toch niet :)

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:51
Appleman schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 07:11:
Vind het eigk wel triest dat mensen 60 euro betalen voor fake Beats by Dre. Voor 60 euro heb je genoeg goeie koptelefoons. Senheiser, AKG, ga zo door. Om vervolgens fakes te halen die voor geen meter klinken vergeleken met de echte (ik heb ze beide getest, de fakes zijn echt drama)
Deze van mij waren 17 dollar hoor :+

• Yrck
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-08 23:27
FocalPrice pakket nog steeds niet binnen. Al verschillende keren aangegeven dat alles binnen is behalve die bestelling. Kon een coupon code krijgen. Niet mee akkoord gegaan want wil mijn geld terug. Vandaag weer bericht dat ik nog 8 dagen moet wachten. Kan tot vandaag een PayPal geschil aanmaken. Raadzaam of?

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-12 16:37

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Yrck schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 10:48:
FocalPrice pakket nog steeds niet binnen. Al verschillende keren aangegeven dat alles binnen is behalve die bestelling. Kon een coupon code krijgen. Niet mee akkoord gegaan want wil mijn geld terug. Vandaag weer bericht dat ik nog 8 dagen moet wachten. Kan tot vandaag een PayPal geschil aanmaken. Raadzaam of?
Gewoon doen ja!

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• El Gravedigger
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-04 22:30
Bartske schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 22:52:
Nouja even kort een fotoverslag dan:

Genuine Monster Beats Tour Earphone Black

De dopjes 2 uur in laten spelen en nog even geluisterd (mp3tjes op een nokia 5800 trouwens). De bass is niet heel vol, maar klinkt wel heel mooi nu. Ik heb op de EQ de bassversterking aangezet, maar dat is naar eigen mening en muzieksmaak natuurlijk. Helaas hoor ik nu wel bij een harder volume dat mijn rechter speaker begint te kraken, dat is wel echt een nadeel. Ik moet het nog wat verder onderzoeken, maar het voorspelt niet veel goeds... Gelukkig zet ik mijn muziek nooit zo hard en bij een lager volume is het niet te horen. Maar dat zal wel de namaakkwaliteit zijn dan, als het de echte waren (180 dollar) had ik ze zeker terug gebracht!
Weet niet waar je ze besteld hebt? Las dat er veel verschillende versies van zijn met verschillende kwaliteit. Dus misschien heb je gewoon een goedkope batch met cheape drivers. Daarom ben ik wel benieuwd waar je ze gekocht hebt.

Kreeg ze gister ook binnen en ben echt aangenaam verrast Ze klinken heel erg lekker, en zelfs als ik mn iPhone 4 helemaal open draai gaat hij niet kraken. Ook Control Talk werkt lekker en bellen ermee werkt en klinkt super. En met de juiste plugs zitten ze prima. Het juiste formaat vinden maakt veel uit, ze allemaal even geprobeerd en uiteindelijk gegaan voor de kleinste versie van die 3traps pluggen. Ben er heel erg verrast mee, had echt gedacht dat het troep zou zijn met krakend geluid en of kut build quality, maar niks is minder waar.

Maar misschien moet je het ook treffen welke versie je hebt.

[ Voor 3% gewijzigd door El Gravedigger op 09-03-2011 11:25 ]

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-12 18:54
Iemand ervaring bij De over store credits?
heb nu via een bestelling die ik had gemaakt waar een kapot item zat een nieuwe bestelling gedaan voor ander item maar dat is nu zon 2 weken geleden gedaan alleen blijft de status op recieved staan en verder helmaal niets en heb ze geprobeerd te mailen maar schijnbaar neit goeie adres ik krijg geen reply meer tevens zag ik dat de online hulp nu al een paar dagen niet meer online is?

• Yrck
Zojuist een Paypal geschil geopend voor FocalPrice. Ga niet nog een week wachten op een pakket die niet meer aankomt. Alle andere pakketjes zijn wél aangekomen (stuk of 9) op verschillende adressen. Benieuwd hoe dit afloopt!

• bigmouth
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-06 16:25
El Gravedigger schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 11:20:
[...]
Van wie heb jij ze? DealExtreme? Ik krijg die van DX met controltalk als 't goed is deze week binnen. Hebben 6-3 HongKong verlaten.Ik ben een redelijke audiofiel (heeft ook met m'n beroep te maken) en kan ze vergelijken met een flink aantal IEM's die ik hier heb liggen. Ben heel benieuwd :)

Liever geen bloemen.

• Bartske
El Gravedigger schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 11:20:
[...]

Weet niet waar je ze besteld hebt? Las dat er veel verschillende versies van zijn met verschillende kwaliteit. Dus misschien heb je gewoon een goedkope batch met cheape drivers. Daarom ben ik wel benieuwd waar je ze gekocht hebt.

Kreeg ze gister ook binnen en ben echt aangenaam verrast Ze klinken heel erg lekker, en zelfs als ik mn iPhone 4 helemaal open draai gaat hij niet kraken. Ook Control Talk werkt lekker en bellen ermee werkt en klinkt super. En met de juiste plugs zitten ze prima. Het juiste formaat vinden maakt veel uit, ze allemaal even geprobeerd en uiteindelijk gegaan voor de kleinste versie van die 3traps pluggen. Ben er heel erg verrast mee, had echt gedacht dat het troep zou zijn met krakend geluid en of kut build quality, maar niks is minder waar.

Heb ze op pandawill besteld, het is degene zonder control talk. Als je de EQ goed insteld zijn ze wel aardig, maar ik heb ze net even aan een pc van de universiteit gehangen zonder EQ aan ofzo en dan zijn ze echt bagger, totaal geen bass en treble veel te hard. Vergeleken met mijn vorige oordopjes (creative ep630) zijn ze eigenlijk niet te vergelijken. Maarja het was ook een gokje de looks zijn iig wel gaaf.

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-12 17:34
Op 2-11-2010 2 artikelen besteld en 2 niet ontvangen, maar een briefje met missing sku erbij geleverd.(in totaal 10 artikelen besteld).
Dus die worden later verstuurd.
Maar nog steeds niet ontvangen.
Al 2 x een bericht verstuurd met klacht.(en het duurt heel lang tot ze antwoorden).
Vandaag de 2e klacht beantwoord en een foto van missing sku mee gestuurd.
Ben benieuwd of ze het nu begrijpen, en hun slechte boekhouding in orde maken.

[ Voor 3% gewijzigd door jan99999 op 09-03-2011 12:42 ]

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:22
Wauw mijn pakketje is eindelijk ook afgeleverd na anderhalve maand

Order geplaatst op 1/29/2011

Verscheept op 2/22/2011

Ontvangen op 9/03/2011

Uitzonderlijk dat het zolang heeft geduurd, dat chinese nieuw jaar gooit wel roet in het eten met bezorgen

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Verwijderd

Mijn pakje van DX is ook net binnen:

Order geplaatst 2/9/2011

verzonden 2/16/2011

en 9 maart 2011 hier

Me derde paket deed er maar 2 weken om
(Die is paar dagen geleden verzonden dus ik ga ervan uit hij hier vrijdag is)

• El Gravedigger
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-04 22:30
Bartske schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 12:04:
[...]

Heb ze op pandawill besteld, het is degene zonder control talk. Als je de EQ goed insteld zijn ze wel aardig, maar ik heb ze net even aan een pc van de universiteit gehangen zonder EQ aan ofzo en dan zijn ze echt bagger, totaal geen bass en treble veel te hard. Vergeleken met mijn vorige oordopjes (creative ep630) zijn ze eigenlijk niet te vergelijken. Maarja het was ook een gokje de looks zijn iig wel gaaf.
Ik heb em bij DX besteld 7 weken geleden. De versie met control talk. Dus dat is een andere versie. Bij mij was de bas meteen al lekker (perfect met drum and bas muziek), niet overdreven en heb mn EQ instellingen op normal staan dus niks aangepast. Zelfs mn pa die richting audiofiel gaat was best wel impressed voor die prijs. Ze klonken gewoon lekker volgens hem, niet te vergelijken met 400 euro dingen, maar ik mocht hem een setje bestellen voor 20 euro aangezien ze ook nog eens perfect bleven zitten tijdens het sporten en zn andere headphones etc te groot zijn.

Ben alleen bang dat als ik een set voor mn pa bestel dat dat weer een andere geluids kwaliteit zal hebben die misschien niet zo goed is als die ik gister heb gekregen, aangezien er zoveel verschillende versies in omloop zijn. Hoorde zelfs van iemand die build to order had besteld met hele goede drivers die zelfs beter klonken dan de originele Dre's.
bigmouth schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 12:04:
[...]

Van wie heb jij ze? DealExtreme? Ik krijg die van DX met controltalk als 't goed is deze week binnen. Hebben 6-3 HongKong verlaten.Ik ben een redelijke audiofiel (heeft ook met m'n beroep te maken) en kan ze vergelijken met een flink aantal IEM's die ik hier heb liggen. Ben heel benieuwd :)
DX idd, met control talk. Ben benieuwd wat je er van vindt en of de hele "batch" hetzelfde klinkt of dat er onderling heel veel verschil is. Hoor van sommige mensen dat ze 1 hebben die heel schel klinkt en weinig bas en ook mensen die de originelen hebben en dezen en die het verschil tussen beide niet kunnen waarnemen zo erg lijken ze op elkaar. Ben iedergeval zelf erg tevreden met wat ik heb gekregen en zag dat ze nu nog maar 17 euro kosten, heb ze destijds nog voor ongeveer 25 euro gekocht.

[ Voor 23% gewijzigd door El Gravedigger op 09-03-2011 15:50 ]

• AlexanderB
  • Laatst online: 22-12 15:20

AlexanderB

7800 rpm

zo, weer n zooitje spullen besteld, 2mpixel digicam + sdkaartje voor in de auto, reservelampjes voor de auto, etc.. :) kijken hoe lang ze dr over doen. :) (nadeel van grote bestellingen is dat t vaak lang duurt, misschien toch maar alles los gaan bestellen voortaan, met als nadeel dat je geen DXpunten krijgt.. (niet dat je daar veel aan hebt, maar uiteindelijk tellen ze wel op..)

• Richard_AFC
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-12 09:43
Ik wacht geduldig op mijn Dr. Dre Tours in-ear.

Besteld op: 10-2
Verzonden op: 25-2

Ik vraag me af of de doos door de brievenbus kan?

En verder, sinds gister (als ik het goed heb) zijn er drie soorten Dr. Dre Solo's in de store!

Verwijderd

Richard_AFC schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 11:10:
Ik wacht geduldig op mijn Dr. Dre Tours in-ear.

Besteld op: 10-2
Verzonden op: 25-2

Ik vraag me af of de doos door de brievenbus kan?

En verder, sinds gister (als ik het goed heb) zijn er drie soorten Dr. Dre Solo's in de store!
Helaas de dr. dre gaat niet door de brievenbus, want je krijgt er ook een mooi doosje omheen en hoesje voor je oortjes. Over welke bestel-chinees heb je het? :) DX?

• Richard_AFC
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 12:21:
[...]

Helaas de dr. dre gaat niet door de brievenbus, want je krijgt er ook een mooi doosje omheen en hoesje voor je oortjes. Over welke bestel-chinees heb je het? :) DX?
Deze:
http://www.dealextreme.co...5mm-jack-1-1m-cable-48352

Brengt TNT het pakketje dan zoals met de verzekerde post etc.?

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:30
Even een organisatorisch vraagje: ik krijg van dealextreme binnenkort iets opgestuurd (HSDPA dongle) als review unit. Ik betaal hier niets voor. De flipside is dat ik hem review.

De vraag is, mag ik die review dan ook hier plaatsen? (ik zal er uiteraard bij vermelden dat ik heb als review unit van Dx heb gekregen)

I'm a photographer, not a terrorist

• Mandera
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-12 10:12
citruspers schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 15:11:
Even een organisatorisch vraagje: ik krijg van dealextreme binnenkort iets opgestuurd (HSDPA dongle) als review unit. Ik betaal hier niets voor. De flipside is dat ik hem review.

De vraag is, mag ik die review dan ook hier plaatsen? (ik zal er uiteraard bij vermelden dat ik heb als review unit van Dx heb gekregen)
Dat mag, graag zelfs :)

• Snoekebeest
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-12 16:36
Effe een vraagje aan degene die de dr. dre oordopjes hebben besteld. Hoe klinken ze en zit er daar wel een goede bass in?
Ik heb de jamz (zie pagina 140) het zijn lang geen slechte dopjes maar er zit haast geen bass in.

De screen protector http://www.dealextreme.co...h-for-htc-desire-g7-41052 die ik enkele weken terug had besteld is niet van goede kwaliteit, ze krassen heel snel iets wat ik met mijn vorige (brando) een stuk minder had.

• hardware.tom
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-12 16:29
Snoekebeest schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 19:09:
Effe een vraagje aan degene die de dr. dre oordopjes hebben besteld. Hoe klinken ze en zit er daar wel een goede bass in?
Ik heb de jamz (zie pagina 140) het zijn lang geen slechte dopjes maar er zit haast geen bass in.

De screen protector http://www.dealextreme.co...h-for-htc-desire-g7-41052 die ik enkele weken terug had besteld is niet van goede kwaliteit, ze krassen heel snel iets wat ik met mijn vorige (brando) een stuk minder had.
Tip, koop geen namaak uit china, die zijn puur gericht op looks, niet op geluid.

Verwijderd

Vandaag mijn pakketje binnen gehad van Pandawill zonder douane kosten :+

• Richard_AFC
hardware.tom schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 19:16:
[...]

Tip, koop geen namaak uit china, die zijn puur gericht op looks, niet op geluid.
Domme reactie, want er zijn ook zat mensen waarvan de oordopjes super geluid hebben. (zie eerdere reacties)

• leosand
ik snap het niet meer.
ik heb 7 dollar store credits en wil nu iets kopen van dat geld en heb netjes een request store credit gedaan en krijg nu dit mailtje:

lees ik nu dat ik eerst moet betalen ?snap er niets van

hi,

If you want to use your store credits, please follow the steps below:
1) You make an order on our website and fulfill the payment.
2) You contact us and tell us the new order ID and the old order ID where your store credits were coming. Meanwhile you may tell us which items that you would like us to add to the new order.
3) We will add the items for free and arrange the shipment for you.
And if necessary we can also refund you the amount of your credits in the new order.

PS:
Store credit
http://services.dealextreme.com/forms/StoreCredits.aspx
you may contact us if you have any further questions.

Best wishes ,
jenny

Verwijderd

Nee, je mag de credits alleen gebruiken als je ook nog iets anders los erbij besteld. Dus je moet een order plaatsen om gebruik te kunnen maken van de credits, die order moet je gewoon betalen. Maar daarna kun je producten in ruil voor de credits toevoegen aan de order door hun het oude en nieuwe nummers + de producten te laten weten.

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02:31
leosand schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 00:34:
ik snap het niet meer.
ik heb 7 dollar store credits en wil nu iets kopen van dat geld en heb netjes een request store credit gedaan en krijg nu dit mailtje:

lees ik nu dat ik eerst moet betalen ?snap er niets van

hi,

If you want to use your store credits, please follow the steps below:
1) You make an order on our website and fulfill the payment.
2) You contact us and tell us the new order ID and the old order ID where your store credits were coming. Meanwhile you may tell us which items that you would like us to add to the new order.
3) We will add the items for free and arrange the shipment for you.
And if necessary we can also refund you the amount of your credits in the new order.

PS:
Store credit
http://services.dealextreme.com/forms/StoreCredits.aspx
you may contact us if you have any further questions.

Best wishes ,
jenny
Gewoon aan Jenny vragen of de dan een refund willen doen op je nieuwe order. Zo proberen natuurlijk op alle mogelijke manieren om jouw te bewegen nog meer te bestellen :)

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

• leosand
Mistraller schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 00:39:
[...]

Gewoon aan Jenny vragen of de dan een refund willen doen op je nieuwe order. Zo proberen natuurlijk op alle mogelijke manieren om jouw te bewegen nog meer te bestellen :)
ja ok maar is toch raar?
en wou alleen een auto iphone lader...

• i7x
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-12 21:52

i7x

Emoji fan 👽🦑🦋🍓

Kun je niet gewoon de 1 cent DX logo verwijdering kopen en daar dan voor betalen en de rest via store credit?

Verwijderd

leosand schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 01:22:
[...]

ja ok maar is toch raar?
Het zijn Chinezen, wat verwacht je dan? Nederlandse service? Die is al moeilijk te krijgen in Nederland ;)

Gewoon een leuke gadget voor jezelf kopen, goed excuus om iets funs te kopen lijkt me :p

• Yrck
Vorige week bij DX een order geplaatst. 1 product is niet op voorraad en de rest wel. Gister 4,5 uur in de wacht gestaan bij hun Live hulp. Ondertussen wezen douchen, boodschappen doen. Vandaag weer geprobeerd..Kreeg binen 10 minuten iemand die mij kon helpen, alleen kwam ik hier pas achter toen ze alweer weg was. Zit ook niet mee :p

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Die store credits zijn gewoon een leuk extraatje bij een volgende bestelling en zo zijn ze ook bedoeld. Je krijgt al goedkope producten met gratis verzending, bij aankoop daarvan kun je sparen voor een extraatje maar om dan ook nog eens te verwachten dat ze die als aparte order gaan behandelen (inclusief weer gratis verzending), dat lijkt me wel wat heel veel gevraagd, zo hoog kunnen de marges voor DX al niet zijn.

Verwijderd

citruspers schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 15:11:

Al zoveel reviews geschreven misschien? Wil ik ook wel eens weten of dat wat werkt eigenlijk die dongle!

Verwijderd

Vin het ook nogal dom ...

Juist hetzelfde je 60 dagen moet wachten voor je pending credits

Heb 20 punten maar 16 in pending 4 heb ik nog
ik kan er dus niks mee ...

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2011 11:11 ]

• NickH
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-10 12:24
Moet ook altijd zo lachen om DX, alles word te pas en te onpas "Designer's" gelabeld.

• bertalizer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-12 18:29
Designer's = namaak bij DX.
Logo is weg-gephotoshop-ed op de foto's.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:56
2 maart een order geplaatst en hij staat nogsteeds op "Order received".

Mag wel iets sneller gaan wat mij betreft :/

• Yrck
ThinkPadd schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 11:51:
2 maart een order geplaatst en hij staat nogsteeds op "Order received".

Mag wel iets sneller gaan wat mij betreft :/
Mijn order, ook besteld op 2 maart, stond ook op order received. Dit komt omdat er 1 item niet in stock was en de rest wel.

Zojuist weer 2 uur in de wacht gestaan bij live hulp. Dacht probeer het nog eens, en meteen iemand die mij kon helpen! _/-\o_ Heb een item laten weghalen uit mijn order. Nu zou alles in stock moeten zijn dus we wachten rustig af. Mijn refund zou binnen 1-7 dagen overgemaakt worden.

Edit: ze zijn echt snel! Zojuist staat 1 item op Cancelled en bij status staat er nu Express Order Received. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Yrck op 11-03-2011 12:07 ]

Verwijderd

Express order is volgens mij dat die jou hielp bij Live Chat je order ook op een stroom versnelling heeft gezet.
Normaal staat er gewoon order received

Bij mij deden ze dit ook en was me order binnen de 3 dagen overgemaakt naar de luchthaven.

Verwijderd

Maandag 28 februari had mijn bestelling Hong Kong verlaten, hoop toch dat ik het volgende week krijg :)

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:30
Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 10:49:
[...]

Al zoveel reviews geschreven misschien? Wil ik ook wel eens weten of dat wat werkt eigenlijk die dongle!
Ik wil gewoon voorkomen dat ik als spammer wordt aangemerkt, of dat ik niet objectief ben, vandaar mijn vraag ;)

I'm a photographer, not a terrorist

Verwijderd

citrus pers gaan ze nu toch akoord u gratis spulletjes te verzenden ?
zou ik ook wel graag willen doen XD

• leosand
SnoeiKoei schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 10:22:
Die store credits zijn gewoon een leuk extraatje bij een volgende bestelling en zo zijn ze ook bedoeld. Je krijgt al goedkope producten met gratis verzending, bij aankoop daarvan kun je sparen voor een extraatje maar om dan ook nog eens te verwachten dat ze die als aparte order gaan behandelen (inclusief weer gratis verzending), dat lijkt me wel wat heel veel gevraagd, zo hoog kunnen de marges voor DX al niet zijn.
nou ik heb een store credit vanwege een defect item waar ik 7 dollar tegoed heb gekregen vanze..

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

leosand schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 15:44:
[...]

nou ik heb een store credit vanwege een defect item waar ik 7 dollar tegoed heb gekregen vanze..
Ah, daar heb je een punt, sorry :S Maar goed, er zijn toch voor een Tweaker altijd wel wat <$1 gadgets te vinden die je kunt bestellen, met een order met redeem code erbij. ;)

• bigmouth
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-06 16:25
El Gravedigger schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 15:45:
[...]

Ik heb em bij DX besteld 7 weken geleden. De versie met control talk. Dus dat is een andere versie. Bij mij was de bas meteen al lekker (perfect met drum and bas muziek), niet overdreven en heb mn EQ instellingen op normal staan dus niks aangepast. Zelfs mn pa die richting audiofiel gaat was best wel impressed voor die prijs. Ze klonken gewoon lekker volgens hem, niet te vergelijken met 400 euro dingen, maar ik mocht hem een setje bestellen voor 20 euro aangezien ze ook nog eens perfect bleven zitten tijdens het sporten en zn andere headphones etc te groot zijn.

Ben alleen bang dat als ik een set voor mn pa bestel dat dat weer een andere geluids kwaliteit zal hebben die misschien niet zo goed is als die ik gister heb gekregen, aangezien er zoveel verschillende versies in omloop zijn. Hoorde zelfs van iemand die build to order had besteld met hele goede drivers die zelfs beter klonken dan de originele Dre's.

[...]

DX idd, met control talk. Ben benieuwd wat je er van vindt en of de hele "batch" hetzelfde klinkt of dat er onderling heel veel verschil is. Hoor van sommige mensen dat ze 1 hebben die heel schel klinkt en weinig bas en ook mensen die de originelen hebben en dezen en die het verschil tussen beide niet kunnen waarnemen zo erg lijken ze op elkaar. Ben iedergeval zelf erg tevreden met wat ik heb gekregen en zag dat ze nu nog maar 17 euro kosten, heb ze destijds nog voor ongeveer 25 euro gekocht.
Ik heb ze vandaag binnen gekregen. Hele matige doppen. Heb meerdere soorten muziek er op gedraaid. Van Beatles tot Mary J Blige tot techno van Carl Craig. De grootste ronde oordoppen passen bij mij 't beste en geven de seal die nodig is. Valt me op dat die steeltjes plastic op de headset gewoon heel lang zijn, dus ze gaan ver in je oren. Wat ik niet fijn vind. Je voelt continue dat je doppen draagt.

Heb ze getest op m'n HTC Desire en op m'n Cowon Iaudio D2. Met de EQ uit is het geluid niet te doen. Vreselijk. Veel te veel bas. Nu ben ik gek op een harde bas, lekker dreunen, zeker bij techno, maar het moet wel in balans zijn. Je moet de details goed kunnen blijven horen. De lage tonen mogen 't mid en hoog niet wegdrukken.Dat gebeurt bij die fake Dre's dus wel. Een keiharde bas die niet mooi klinkt, geen details hoor je in die bas. Je hoort alleen maar één overheersende toon laag die de details van mid en hoog compleet wegdrukt.

Met de EQ aan krijg je het geluid nog wel redelijk goed. De bas heb ik helemaal uit staan en toch is ie nog te overheersend. Ik heb m'n EQ nog nooit in zo'n rare stand moeten zetten om er 't beste geluid uit te krijgen. De control talk werkt wel op de HTC Desire. Alleen de harder/zachter knoppen werken niet met de Desire, de rest wel. Kan ik mee leven en wist ik van te voren. Op de Iphone werken alle knoppen.

Het mooiste geluid dat ik uit deze doppen krijg is een lachertje in vergelijking met andere inears die ik hier heb liggen. Mijn goedkoopste favoriete inears zijn de Lenntek Sonix 3. Kosten officieel 100 Dollar, maar je kan ze overal (ebay bv) kopen voor zo'n 30 euro. Die sonix 3 hebben ook control talk die volledig werkt op de Iphone en op de Desire. Draad gaat ook niet in de war want het zijn dikke stoffen draden om het rubber heen. Dingen zitten heerlijk in je oren en zijn qua geluid echte allrounders. Alle muziek klinkt goed op die dingen. Hele lekkere zware bas in bv techno maar wel gecontrolleerd en in alles zit veel detail. Kwaliteit van geluid, maar ook hoe 't voelt in de oren en er uit ziet is 10x beter dan van die fake Dre's.

Ik heb nu zo'n 3 uur zitten luisteren naar die Dre's, misschien wordt het nog iets beter na inburnen, maar ik verwacht er niet veel van. Kwaliteitdoppen klinken gelijk goed en klinken dan na inburnen nog beter. Ik weet dat geluid iets persoonlijks is. Het is mijn beroep en ik ben dus vreselijk verwend qua geluid. Misschien vinden anderen wat minder verwende mensen dit geluid uit die fake Dre's wel goed en zijn ze er tevreden mee, ik ben het zeer zeker niet. Voor die 17 euro's die die fake Dre's kosten kan je beter een paar euro's er bij leggen en dan echte sennheisers kopen of Sony's bv.

Die fake Dre's zien er aardig uit, leuk bling blingen in de stad, maar als ik echt goed geluid wil horen zet ik deze dingen niet op. Ik geef ze waarschijnlijk weg... ik stoor me teveel aan dat slechte geluid ;)

Liever geen bloemen.

• NickH
  • Laatst online: 31-10 12:24
leosand schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 15:44:
[...]

Volgens mij praten we over 2 dingen:

Store credit: als iets niet goed is, of niet geleverd kan worden krijg je "geld" wat je alleen bij DX kan uitgeven

DX points: voor elke 10 dollar die je uitgeeft krijg je 1 DX points, die punten kan je dan weer uitgeven aan DX spullen.

Correct me if I'm wrong, ik heb alleen ervaring met DX points.

• slabetje
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:49
Ik heb direct ff bij BIC 3 paar ondergoed (boxers) besteld.
Calvin Klein boxer Koste me slechts $3,49 per stuk en dan nog -2% totaal: € 2,54!

Nu worden ze weer verkocht (dagaanbieding) in de maat L dus als je nog een boxer nodig hebt?
dit is je kans bij BIC.

Die boxers zullen wel geen echte CALVIN KLEIN zijn namaak ?? achja ik had toch boxers nodig.

• Mastermind--
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-12 15:47
Hallo!

Dit horloge stond als gadget in de Chip en ik vroeg mijzelf af of iemand dit horloge kent of er ervaring mee heeft.
"Megatron Quad Band Touchscreen Cellphone Watch With Bluetooth"

Je kan hem hier vinden: http://www.chinavasion.com/cell-phone-watch/cvslm167/

Alvast Bedankt!

There is no real life, there is just AFK.

• JvW
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-06 15:52

JvW

On my way home...

Hmmm.... Heeft niet eens 3G en GPS 8)

Zonder gekheid... Het zou mijn ding niet zijn, maar ik moet zeggen dat het niet veel geld is voor een redelijk coole gadget. Heb er zelf geen ervaring mee, dus daarmee kan ik je niet helpen.

“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-12 09:21
Jammer dat die 20mm dik is. De diameter was nog wel overheen te komen (50mm) maar die dikte... is een no-go

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

• Bartske
bigmouth schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 16:30:
[...]

Ik heb ze vandaag binnen gekregen. Hele matige doppen. Heb meerdere soorten muziek er op gedraaid. Van Beatles tot Mary J Blige tot techno van Carl Craig. De grootste ronde oordoppen passen bij mij 't beste en geven de seal die nodig is. Valt me op dat die steeltjes plastic op de headset gewoon heel lang zijn, dus ze gaan ver in je oren. Wat ik niet fijn vind. Je voelt continue dat je doppen draagt.

Heb ze getest op m'n HTC Desire en op m'n Cowon Iaudio D2. Met de EQ uit is het geluid niet te doen. Vreselijk. Veel te veel bas. Nu ben ik gek op een harde bas, lekker dreunen, zeker bij techno, maar het moet wel in balans zijn. Je moet de details goed kunnen blijven horen. De lage tonen mogen 't mid en hoog niet wegdrukken.Dat gebeurt bij die fake Dre's dus wel. Een keiharde bas die niet mooi klinkt, geen details hoor je in die bas. Je hoort alleen maar één overheersende toon laag die de details van mid en hoog compleet wegdrukt.

Met de EQ aan krijg je het geluid nog wel redelijk goed. De bas heb ik helemaal uit staan en toch is ie nog te overheersend. Ik heb m'n EQ nog nooit in zo'n rare stand moeten zetten om er 't beste geluid uit te krijgen. De control talk werkt wel op de HTC Desire. Alleen de harder/zachter knoppen werken niet met de Desire, de rest wel. Kan ik mee leven en wist ik van te voren. Op de Iphone werken alle knoppen.

Het mooiste geluid dat ik uit deze doppen krijg is een lachertje in vergelijking met andere inears die ik hier heb liggen. Mijn goedkoopste favoriete inears zijn de Lenntek Sonix 3. Kosten officieel 100 Dollar, maar je kan ze overal (ebay bv) kopen voor zo'n 30 euro. Die sonix 3 hebben ook control talk die volledig werkt op de Iphone en op de Desire. Draad gaat ook niet in de war want het zijn dikke stoffen draden om het rubber heen. Dingen zitten heerlijk in je oren en zijn qua geluid echte allrounders. Alle muziek klinkt goed op die dingen. Hele lekkere zware bas in bv techno maar wel gecontrolleerd en in alles zit veel detail. Kwaliteit van geluid, maar ook hoe 't voelt in de oren en er uit ziet is 10x beter dan van die fake Dre's.

Ik heb nu zo'n 3 uur zitten luisteren naar die Dre's, misschien wordt het nog iets beter na inburnen, maar ik verwacht er niet veel van. Kwaliteitdoppen klinken gelijk goed en klinken dan na inburnen nog beter. Ik weet dat geluid iets persoonlijks is. Het is mijn beroep en ik ben dus vreselijk verwend qua geluid. Misschien vinden anderen wat minder verwende mensen dit geluid uit die fake Dre's wel goed en zijn ze er tevreden mee, ik ben het zeer zeker niet. Voor die 17 euro's die die fake Dre's kosten kan je beter een paar euro's er bij leggen en dan echte sennheisers kopen of Sony's bv.

Die fake Dre's zien er aardig uit, leuk bling blingen in de stad, maar als ik echt goed geluid wil horen zet ik deze dingen niet op. Ik geef ze waarschijnlijk weg... ik stoor me teveel aan dat slechte geluid ;)
Echt precies het tegenovergestelde van mij dan. Ik zet de bass van mijn EQ helemaal vol aan en nog steeds hoor ik amper bass. Geeft wel aan dat je echt 'geluk' moet hebben met je aankoop denk ik.

• Mistraller
leosand schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 01:22:
[...]

ja ok maar is toch raar?
Hoezo is dat raar? Als je een storecredit van 5 dollar hebt, moet je dus iets bestellen van 5 dollar of meer. Dan krijg je vaak éérst een mailtje dat je nóg iets mag bestellen van 5 dollar, (dat is dus de extraverkoop-poging), en dan reply je dus NEE, ik wil niks extra kopen, ik wil gewoon deze order ontvangen maar ook mijn storecredit als refund.
En dan krijg je dus via Paypal keurig een refund, EN je product toegestuurd. Zo heb ik al zeker 6 keer een storecredit afgehandeld.

---------------

• leosand
Mistraller schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 23:41:
[...]

Hoezo is dat raar? Als je een storecredit van 5 dollar hebt, moet je dus iets bestellen van 5 dollar of meer. Dan krijg je vaak éérst een mailtje dat je nóg iets mag bestellen van 5 dollar, (dat is dus de extraverkoop-poging), en dan reply je dus NEE, ik wil niks extra kopen, ik wil gewoon deze order ontvangen maar ook mijn storecredit als refund.
En dan krijg je dus via Paypal keurig een refund, EN je product toegestuurd. Zo heb ik al zeker 6 keer een storecredit afgehandeld.
kijk iets was gewoon niet goed, en ze geven me 7 dollar ervoor alleen nu willen ze dus dat ik eerst iets koop en betaal en daarna me geld gaan verekenen terwijl ze idd ook gewoon een refund kunnen doen maar dat willen ze niet. of doen ze niet... bij mij dan

• jan99999
jan99999 schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 12:09:
Op 2-11-2010 2 artikelen besteld en 2 niet ontvangen, maar een briefje met missing sku erbij geleverd.(in totaal 10 artikelen besteld).
Dus die worden later verstuurd.
Maar nog steeds niet ontvangen.
Al 2 x een bericht verstuurd met klacht.(en het duurt heel lang tot ze antwoorden).
Vandaag de 2e klacht beantwoord en een foto van missing sku mee gestuurd.
Ben benieuwd of ze het nu begrijpen, en hun slechte boekhouding in orde maken.
Na een aantal keren heen en weer gemaild te hebben, komen ze nu met het is verstuur met een andere trackings code, die niet op de website staat vermeld.
Dus ik kan niet zien dat het verstuurd is.
Zeer leuk dus.

Verwijderd

Ik kan natuurlijk mis zijn,
maar hoe ik het zie is je order al shipped NAAR de luchthaven
Waneer hij in de luchthaven is geregistreerd gaan ze hem maar een tracking geven etc
en dan kun jij zien met de tracking code je gekregen hebt van DX hoe ver je paket staat
Geschatte tijd tusse DX en HongKongPost is 1 a 2 dagen werkdagen natuurlijk
ik kan natuurlijk mis zijn ...

• jan99999
Bij mij hadden ze een order gesplit in 2 delen, dus 2 tracking nummers.
Op de acount pagina zie je er 1 van de 2 niet.
Maar als je op "tracking order" drukt, dan zie je opeens wel 2 order tracking, dus slecht geregeld.

Dus misschien een tip voor als je order gesplit wordt, omdat bepaalde artikelen niet aanwezig zijn.
Kijk goed bij tracking order voor de 2e tracking code.

[ Voor 26% gewijzigd door jan99999 op 12-03-2011 09:56 ]

• Mistraller
leosand schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 00:39:
[...]

kijk iets was gewoon niet goed, en ze geven me 7 dollar ervoor alleen nu willen ze dus dat ik eerst iets koop en betaal en daarna me geld gaan verekenen terwijl ze idd ook gewoon een refund kunnen doen maar dat willen ze niet. of doen ze niet... bij mij dan
Ja op die manier is dat wel raar ja. Komt omdat het na 60 dagen of zo niet meer mogelijk is om een refund te doen op een order bij PayPal.

Maar als je zelf geen bestelling meer wilt doen, iemand anders kan een storecredit ook gewoon voor jou afhandelen. Ik heb zelf ook al eens een storecredit van een collega op één van mijn orders laten terugbetalen. Koste een mailtje extra, maar toen was het wel geregeld. En toen dus zelf het geld gewoon overgeboekt.

---------------

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:03
Sloeber schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 15:48:
Ik heb een paar Sennheiser CX95 besteld, thuis gekregen alleen het maakt een heel pijnlijk krakend geluid in je oren. Ik heb dus RMA aangevraagd, met het verzoek dat ik het niet op hoef te sturen ivm hoge kosten.

Ik laat jullie wel even horen hoe goed de klantenservice is!
Hier hetzelfde. Sennheiser CX95 besteld bij dealextreme, is de grootste troep die je bestellen kunt. Moet wel fake zijn.

https://wren.co/join/Devian

• Glaxo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:26
RMA is erg goed daar. Heb nooit hoeven terug sturen. En altijd wat nieuws gekregen. Zelfs een keer geld terug. Laatste tijd lijken de prijzen hoger daar en duurt het shippen langer door meer controle bij de Chinese customs

• leosand
SnoeiKoei schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 16:15:
[...]

Ah, daar heb je een punt, sorry :S Maar goed, er zijn toch voor een Tweaker altijd wel wat <$1 gadgets te vinden die je kunt bestellen, met een order met redeem code erbij. ;)
ha en heb nu weer bericht jaja een beetje boos mailtje gestuurd helpt dus:

hi,

okey ,you don't need to make

Kindly inform you that we have applied $7 store credit to ## to ## ,and pls have a check ,meantime we will speed up the processing of the order ,

you will receive a notification email if your order has been shipped out ,

Please feel free to come back to us if any questions.I'll appreciate if you would like to give marks on this service.

Best regards,

• Mastermind--
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-12 15:47
Hoe bedoel je? Suggereer je door de dikte dat het 'nothing but an empty shell' is?

There is no real life, there is just AFK.

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-12 14:57

SeatRider

Hips don't lie

Ik denk dat hij bedoelt dat je niet met een horloge van 2 centimeter dik wilt gaan rondlopen.

Nederlands is makkelijker als je denkt

• Brad Pitt
  • Laatst online: 25-12 15:23
Mastermind-- schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 12:44:
Hoe bedoel je? Suggereer je door de dikte dat het 'nothing but an empty shell' is?
Denk eerder dat 'ie bedoelt dat 20mm een beetje "veel" is. Da's best een brute waarde voor een klokkie hè :)

Aan de andere kant heb ik zelf een horloge van 17mm en vind dat persoonlijk geen probleem. YMMV uiteraard.

[ Voor 15% gewijzigd door Brad Pitt op 12-03-2011 12:49 ]

Nickname does not reflect reality

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

(jarig!)
Op dealextreme staan al een paar jaar dergelijke horloges (deze is wel mooier trouwens). Het is ook niet mijn ding, er kan geen fatsoenlijke accu in en je hebt altijd een oortje nodig om te praten.

[ Voor 8% gewijzigd door Marzman op 12-03-2011 12:57 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• OptiBenz1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01-2023
http://www.bigboxstore.co...le-with-touch-screen.html Kijk daar eens. Dat lijkt me meer voor je geld. Alleen de uitstraling is minder.

• Teuling
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-05 19:19
Afgelopen week twee enveloppen van DX binnengekregen, beide enveloppen vermelden nu de reëele waarde van de producten in de envelop (was in mijn geval slechts één van 2.69USD en één van 10.53USD).

Misschien iets om in de gaten te houden voor iedereen ivm douane?! Misschien geven ze trouwens alleen bij kleine pakketjes de echte waarde aan en bij de grotere pakketjes toch een lagere waarde, maar dat weet ik niet.

• ThinkPad
Weet je zeker dat er "USD" stond?

Meestal is de waarde namelijk in dollar ($ staat er dan), maar gaat het om Hongkong dollars.

• Teuling
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-05 19:19
Ja, heel zeker, vandaar meld ik 't ook. Weet dat ze idd vroeger normale dollartekens gebruikten, die HKD voorstelden. Bij value staat alleen een bedrag, bij total staat letterlijk "USD2.69" en "USD10.53".

• slabetje
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:49
Bij Everbuying ben ik een rookbom tegengekomen!

http://www.everbuying.com/product44184.html
5.98 USD
alleen ga ik hem niet bestellen i.v.m douane.

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:17

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

Teuling schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 15:20:
Afgelopen week twee enveloppen van DX binnengekregen, beide enveloppen vermelden nu de reëele waarde van de producten in de envelop (was in mijn geval slechts één van 2.69USD en één van 10.53USD).
Hmm, zojuist voor $114 besteld (bewakingscamera + IR licht), hopelijk fantaseren ze er bij de douane een komma bij :/.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

• clonedonkey
  • Laatst online: 22-12 17:04
Heeft iemand misschien ervaring met ems shipping van focalprice ? Moet een order redelijk snel hebben en heb daar die paar dollar wel voor over (6$ in mijn geval). Heb contact met ze gehad en het wordt met china post verstuurd dan. Wat ik me afvraag is of de douane pak kans groter is dan met normale shipping ? Als je met b.v. fedex/dhl etc. verstuurd geven hun dit aan dus kost het je altijd geld, en dat heb ik er dan net weer niet voor over :)

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-12 21:44

Bananenspin

Omdat het kan

Verrek je hebt gelijk. Even foto gemaakt van pakketje die 3 dagen geleden is binnen gekomen en nog had liggen. Hij was wel vrij snel, 11 dagen na bestellingen binnen! 1 Laserpen en 1 microusb kabel (die helaas kapot is).

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/20ky9oj.jpg

HOI.

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:17

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

Was het ook een bestelling van $8,35 of was het meer?

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-12 21:44

Bananenspin

Omdat het kan

Nextron schreef op zondag 13 maart 2011 @ 01:59:
Was het ook een bestelling van $8,35 of was het meer?
Volgens Paypal heb ik $8,36 USD betaald dus ja, het bedrag klopt.

HOI.

• Mandera
Mijn laatste bestelling is opgesplitst in 2 delen, deel 1 is nu onderweg via China Post.

Besteld: 28/2
Verzonden (deel 1): 11/3

Is toch beetje langzaam voor mijn DX begrippen.

• Mandera
Oh, ik lees over de waardes hierboven! Van HKD naar USD waardes gegaan! Misschien hebben ze op hun donder gehad van de douanes.

• TripleQ
  • Niet online
na 1,5maand is mijn pakket uit hongkong in nederland gearriveerd :)
Donderdag aangekomen volgens de chinese track/trace
Vrijdag 1ste afleverpoging -> ik niet thuis, briefje erbij, eerstvolgende dag (muv zon/feestdagen) 2de poging
Zaterdag -> Ik niet thuis, ook geen afleverpoging geweest, geen briefje, en volgens de TNT track/trace is er ook geen poging gedaan
Maandag -> Ben ik weer niet thuis, hopelijk 2de afleverpoging, zodat ik dinsdag dan eindelijk het pakket kan ophalen bij servicepunt :(

Wel maf dat tnt zegt dat ze de 2de poging de volgende dag gaan doen, maar het niet gedaan hebben

• Mark_640
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-10 16:48

Mark_640

In my memory

26-02-2011 bestelling gedaan, en vandaag, 13-03-2011 heeft het pakketje Hong Kong pas verlaten volgens de mail tracking.

Nouja, heb het niet perse meteen nodig, maar duurt wel lang zo :/

• ThinkPad
slabetje schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 22:44:

5.98 USD
Leuk voor oud en nieuw >:)

Denk alleen dat de kans bijna 100% is dat hij onderschept wordt, ding ziet eruit als een handgranaat, en dan ook nog zo'n ring eraan...haha gaan ze niet leuk vinden.

• Yrck
ThinkPadd schreef op zondag 13 maart 2011 @ 17:49:
[...]

Leuk voor oud en nieuw >:)

Denk alleen dat de kans bijna 100% is dat hij onderschept wordt, ding ziet eruit als een handgranaat, en dan ook nog zo'n ring eraan...haha gaan ze niet leuk vinden.
Die zijn wel leuk om een vervelende buurman te pesten! :+

• Xaero
  • Laatst online: 21:57
Ik zou bijna het uit willen proberen het ding te bestellen :+. Wat gebeurt er als ie onderschept wordt?

• Yrck
Xaero schreef op zondag 13 maart 2011 @ 18:35:
Ik zou bijna het uit willen proberen het ding te bestellen :+. Wat gebeurt er als ie onderschept wordt?
Hier precies hetzelfde. Als hij onderschept wordt en verder geen boete dan probeer ik het gewoon uit. :*)

• GAIAjohan
  • Laatst online: 28-12 19:52
Ja, er staat zeker weten USD op, maar de waarde klopt nog steeds niet altijd. :)
Althans, eentje die ik in februari ontving klopte de waarde niet, want het was een bestelling van +/- $25, maar als totaal op t pakje stond $8 USD!

Heb ook al eens gehad dat de waarde van 1 productspecificatie wel klopte en van de volgende waar ik bv 3 van had besteld stond de waarde er maar 1x op :+

[ Voor 47% gewijzigd door GAIAjohan op 13-03-2011 20:20 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Verwijderd

Was het ook een bestelling van $8,35 of was het meer???

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Had iemand een Redbull pet aanschaft op DX? Ik had hem paar weken terug besteld, status is nog steeds op order received, maar ik zie dat heel de SKU is verwijderd op DX?
Wel een mail gestuurd richting DX maar nog geen antwoord...

• fragcompany
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-07 20:06
Ik krijg dit opeens,wtf is dan? unsuccessful delivery
Niemand aan de deur geweest,of een briefje...

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:55
BIC is wel megasnel...
01-03 besteld
01-03 verzonden
11-03 bij mij thuis afgeleverd

Pakketje is verzonden met Singapore post dacht ik. Prijzen liggen ook nog eens lager dan DX.

• AlexanderB
  • Laatst online: 22-12 15:20

AlexanderB

7800 rpm

fragcompany schreef op maandag 14 maart 2011 @ 01:01:
adres correct? niks besteld dat niet door de douane komt? dan komen ze vast morgen nog n keer/wel. :)

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-12 14:25
woei Lightake is snel zeg, 2 maart verzonden eergister ontvangen. In tegenstelling tot Ebay/DX/Focalprice waar ik artikelen had besteld in de laatste week van februari en nog steeds niks heb gezien.

Verwijderd

vannacht heeft mijn hond mijn in-ears half opgegeten.
waren erg fijne dingen maar weet type niet zo.

ze hadden een hout omhulsel kosten rond de 7 dollar en was iets van md of ml met een nummer erachter.

iemand een idee welke dat zijn of andere goede in-ears voor het sporten?

• bertalizer
  • Laatst online: 10-12 18:29
Kanen KM92? Kan het nu niet checken op DX want ze doen serveronderhoud.

Verwijderd

fragcompany schreef op maandag 14 maart 2011 @ 01:01:
Heb ik ook gehad gister ook ineens unsuccesfull delivery, terwijl er zaterdag ook niemand geweest is van de tnt. Miss komen ze vandaag wel.

Afwachten maarweer.

Edit:
Bestelling zojuist binnen gekregen! :) De Dr. dre's in ear, Car holder for iphone 4, en een bumper helaas is deze paars inplaatsvan de witte die ik had besteld, gauw maar even een mailtje sturen.
De in ears nu even laten inspelen met PINKNOISE dan straks maar is proberen! :)

Ik moet zeggen, uitstekend verpakt van pandawill, netjes in een Doos! Dus niet in vuilniszak, geen beschadigingen aan de inhoud van de doos. Very nice.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2011 10:55 . Reden: Pakket ontvangen ]

• fragcompany
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-07 20:06
AlexanderB schreef op maandag 14 maart 2011 @ 01:45:
[...]

adres correct? niks besteld dat niet door de douane komt? dan komen ze vast morgen nog n keer/wel. :)
Jep adres correct,double checked.
Weet niet of het iets aparts is voor de douane,kingmax 16gb klasse 10 kaart,en 2 autolampen,kabeltester.

Nou ook sterk,terwijl ik dit typ pakketje binnen :Y
Snel kaartje overigens,denk japan en 16gb klasse 10....zal wel niet veel zijn.
Zit toch op 13-14MB/s schrijven en rond de 19-20MB/s lezen :)

[ Voor 21% gewijzigd door fragcompany op 14-03-2011 12:16 ]

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:33

sapphire

Die-hard pruts0r

Pfff ik begin een beetje klaar te zijn met DX.
Begin maart mijn pakketje ontvangen, maar er ontbrak iets...dus contact opgenomen, moest ik een ticket invullen, foto's erbij dat er een artikel ontbreekt.

Duurt het ongeveer een week voordat er gereageerd word en waar komen ze dan mee..." wat is er mis met het artikel?". Tot zover dus mijn duidelijke uitleg inc. foto's, nouja nu eens kijken hoelang het duurt voordat ze nu weer reageren en wat ze dan weer voor sufs vragen.

Gabriël AM5

• Yrck
dcell schreef op maandag 14 maart 2011 @ 08:41:
woei Lightake is snel zeg, 2 maart verzonden eergister ontvangen. In tegenstelling tot Ebay/DX/Focalprice waar ik artikelen had besteld in de laatste week van februari en nog steeds niks heb gezien.
FocalPrice bestelling van Januari hier ook nog niet aangekomen. Gaat nog wel even duren denk ik dus. ;)

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-12 14:42
Ps3-Opt1fl3x schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 14:48:
http://www.bigboxstore.co...le-with-touch-screen.html Kijk daar eens. Dat lijkt me meer voor je geld. Alleen de uitstraling is minder.
Meer voor je geld? Ja, meer in de vorm van omtrek denk ik. 54 * 40 mm is in mijn ogen wel heel groot. En ook deze geen 3g.

Ik heb niet het idee dat deze horloges echt bedoeld zijn voor dagelijks veel bellen. Wel handig voor de zomer (vakantie) als geen of weinig zakken in je kleren hebt voor een telefoon.

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-12 10:10

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Doet me denken aan die horloges die ook gebruikt worden in Chuck, James Bond films etc.
Wel een leuke gadget, maar ik heb toch liever een degelijke telefoon én een degelijk horloge.

Verwijderd

Gaiajohan bij mij hetzelfde

+- 25 dollar en erstond op 8 dollar
miss doet DX ons een plezier voor de donaine :p

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2011 @ 18:58:
Gaiajohan bij mij hetzelfde

+- 25 dollar en erstond op 8 dollar
miss doet DX ons een plezier voor de donaine :p
Natuurlijk doen ze dat, want vanaf 30dollar ongeveer moet je invoerrechten gaan betalen, heb wel is wat besteld van $90 totaal en dan zetten ze erop: Elektronics $10. Alleen maar voor deklant.

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
slabetje schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 22:44:

5.98 USD
Eenvoudig zelf goedkoop te tweaken voor minder dan een euro:

Pakje sterretjes a 40 ct
Stukje PVC-buis a 20 ct (of uit de schuur, of uit de afvalbak van de bouwmarkt)
Oude krant 0 ct

On-topic
Ik lees hier steeds meer wisselende ervaringen met verscheidene shops, wordt het wellicht tijd voor een wat algemener topic-titel? Of elke shop een eigen topic?
Pagina: 1 ... 36 ... 67 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten. Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen