Ligt eraan wanneer je het besteld hebt.StormRider schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 09:45:
k heb bij deal extreme ook wat besteld. Alle artikelen staan op pending. Is dit normaal?
Ik heb op 21 februari iets besteld, wat op voorraad is, en staat nog steeds op pending. Dat is niet normaal, maar als het slechts 3 dagen is, dan is dat wel normaal.
Verwijderd
Ik weet niet wat jij anders doet maar als ik op pandawill.com in de zoekbalk monster beats tik dan komen ze gewoon tevoorschijn.Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 22:18:
Ik zat even te zoeken naar de in-ear's van dr dre nu las ik dat ze ook bij pandawill zijn zonder control talk? Iemand de link? ik kan ze niet vinden bij pandawill? Een andere site waar ze ze verkopen is natuurlijk ook goed!
het gaat om deze:
http://www.dealextreme.co...5mm-jack-1-1m-cable-48352
Alleen dan van een andere site! Alvast bedankt!
http://www.pandawill.com/...rphone-black-p-35148.html
Verwijderd
Iemand ervaring met pandawill? Verzenden die een beetje snel? Heb erg slechte ervaringen met DX, ik vind ze erg traag met verzenden.
Hoor graag even jullie mening over beide partijen.
Edit: Nu krijg ik in een keer een error dat ik me voor hun website moet aanmelden? HTTP-fout 403?? Lekker xD
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2011 19:40 ]
Verwijderd
Moest paar dagen wachten tot dat ik mijn paypal account kon gebruiken.
Ben benieuwd of het aan komt en wanneer.
Heb een auto houder voor mijn HTC DHD besteld voor 3 euro 70.
Leuke gok voor die 3.70.
Als het werkt (wat ik toch wel verwacht) heb ik al genoeg leuke dingen gezien.
Is dit een grap?Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 19:39: Heb erg slechte ervaringen met DX, ik vind ze erg traag met verzenden.
DealExtreme is langzaam met verzenden, dat is niet een slechte ervaring maar een feit. Wil je je spullen snel, bestel dan ergens anders. Iedereen die bij DX besteld weet dat je je spullen niet binnen een maand hebt, dat weet je gewoon wanneer je besteld.
Verwijderd
Bij BIC is het vaak al binnen 24h.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Elke week erna ook maar een bestelling want er staan leuke dingen op.
Ik heb nog niks binnen maar dat komt wel goed.
Wat me laatste weken opvalt; waarom loopt iedereen hier te klagen over lange levertijden etc?
Heb 136 pagina's doorgelezen maar komt het niet op het volgende neer:
JA het is goedkoop en NEE ze zijn niet de snelste
Zolang iedereen ff de openingspost leest en niet komt klagen van "mijn bestelling is net binnen 2 uur afgehandeld of binnen 1 dag verzonden" ...scheelt dat de helft van alle berichten.
Just my 2 cents (2x dx-remove logo fee)
Verwijderd
Nu wacht ik toch soms een dikke uur ipv vroeger een kleine 10 min.
tja mischien omdat het nu drukker is dan anders ???
[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2011 10:21 ]
Als je kijkt op de website van DX, zie je dat de gemiddelde levertijd 12 t/m 17 dagen is. Dat is 2,5 tot 3,5 werkweek.
Dit topic is echt niet bedoeld voor zinloos gekrijs over levertijden. Deal(Extreme) with it, of koop bij de lokale pc-boer.
Amen.
Verwijderd
Van Hong Kong naar Singapore is het trouwens ook net zo langzaam als van Hong Kong naar Nederland.SinergyX schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 19:46:
Ik vind 2-4 weken vanaf de andere kant van de wereld toch niet echt traag, mijn pakketjes via TNT naar singapore gingen echt niet zoveel sneller. Koop gewoon nooit er wat je binnen een week nodig hebt.
Verwijderd
Op me tracking status staat nu
The item (RTLOLHK) will leave Hong Kong for its destination on 4-Mar-2011
dit betekend hij vandaag zal gaan toch ? want het is al 12 uur hier en normaal stoppen ze in china dan ongeveer met werken / of werken ze in het luchthaven langer ?
of ze zijn natuurlijk me status vergeten veranderen
Enige nadeel is dat je een 10440 li-ion lader nodig hebt, wat ook wel op DX verkrijgbaar is, maar minder normaal is dan een 18650 lader.
Een andere order die ik bij DealExtreme had geplaatst stond al 10 dagen op "order received". Vond ik te lang duren dus heb deze order gecanceled. Tot mijn verbazing kreeg ik binnen 3 minuten een mail van Paypal dat m'n geld al terug gestort was. Met geld terug storten is Deal Extreme dus razendsnel.
Ik heb diezelfde spullen van die gecancelde order vandaag besteld bij buyincoins. Tot mijn verbazing zijn die echt veel goedkoper dan DealExtreme. Scheelt soms wel 50%. Ben benieuwd hoe lang 't duurt voor m'n bestelling van buyincoins binnen is.
Ik heb goede ervaringen met DealExtreme. Alles komt aan, maar het duurt de laatste tijd wel heel erg lang en volgens mij zijn ze in de loop der jaren een flink stuk duurder geworden. Als ik nu een product op DX zie dat ik wil hebben kijk ik eerst op buyincoins of focalprice en als ze 't produkt ook hebben bestel ik 't dan daar. Alleen spullen die ik alleen bij DealExtreme kan krijgen bestel ik nog daar. Voor mij zijn ze een beetje ten onder gegaan aan hun eigen succes met die duurdere prijzen en die veels te lang durende shipments.
Liever geen bloemen.
Verwijderd
Duurde wel 3 weken maar dat maakt niet uit, werd het nog in 2en geleverd ook!
Net een Portable SD/USB MP3 Music Speaker with FM Radio (3.5mm Jack) voor $25 besteld (lekker muziek op het werk) en voor thuis een XBOX headset voor $3,79.
Ook vrienden zijn erg positief!.
http://www.dealextreme.co...lk-100-hour-standby-30128
Hij staat al wel een tijdje op packaging. Ik kan echt niet wachten tot hij aankomt !
Android developer & dürüm-liefhebber
Verwijderd
Komt het bij meer mensen voor dat het lijkt alsof je niet kan inloggen bij BuyInCoins.. Maar zodra je naar Account (of via URL: http://www.buyincoins.com/?main_page=account) gaat, bij een random account uitkomt?
Ik weet dus dat ze last hebben van DDoS aanvallen.. Maar dit 'lek(?)' lijkt me niet helemaal zuiver.
Edit: Nevermind, na nogmaals proberen in te loggen ineens wél op mijn account.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2011 17:18 ]
Bekijk de post boven jou...Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 17:54:
Wat is BIC nooit van gehoord ?
buyincoins... bestel er anders gelijk ff een leesbril...Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 17:54:
Wat is BIC nooit van gehoord ?
Liever geen bloemen.
Verwijderd
Het kon even goed iets anders zijn.
Kga niet elke adres in de topic lezen kijken waar BIC in kan ...
Die heb ik ook besteld voor een vriend!Mavamaarten schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 16:16:
Ik heb op 26 februari deze bluetooth headset besteld :
http://www.dealextreme.co...lk-100-hour-standby-30128
Hij staat al wel een tijdje op packaging. Ik kan echt niet wachten tot hij aankomt !![]()
Had wel een soortgelijk probleem: bij mijn favorieten stonden allemaal vreemde producten die ik er niet ingezet had. Na paar keer vernieuwen was alles weg en stonden mijn producten erin!Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 17:16:
Misschien hier niet helemaal op zijn plaats, maar.. (onder het mom van 'iets even kwijt' moeten)
Komt het bij meer mensen voor dat het lijkt alsof je niet kan inloggen bij BuyInCoins.. Maar zodra je naar Account (of via URL: http://www.buyincoins.com/?main_page=account) gaat, bij een random account uitkomt?
Ik weet dus dat ze last hebben van DDoS aanvallen.. Maar dit 'lek(?)' lijkt me niet helemaal zuiver.
Edit: Nevermind, na nogmaals proberen in te loggen ineens wél op mijn account.
Nog even snel over de levertijd van FocalPrice: twee bestellingen die verzonden waren op 18/2 zijn vandaag binnen gekomen. Mijn headset die eind januari verzonden is, zwerft nog ergens rond. Elke dag met spanning wachten of er iets op de deurmat valt!
Edit: log net in bij BIC en krijg een spaanse account! Ene David Garrid, Spain.
Slecht dit!
[ Voor 61% gewijzigd door Yrck op 04-03-2011 19:35 ]
Verwijderd
ik denk dat gewoon maar een Voorbeeld is dat ze geven van hoe je tracking eruit ziet ofzo
je hoeft je geen zorgen te maken of dit is een voorbeeld , of een bug en is dit 1 iemand zijn naam en land dat wordt weergeven
Ik krijg dezelfde Spaanse account als ik inlog, dus ik denk dat dat iedereen op die account ingelogd. Tip om toch in te loggen: Druk op wachtwoord wijzigen, klik op de link in de e-mail en wijzig je wachtwoord. Je wordt dan ingelogd in je eigen account.Yrck schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 19:27:
Edit: log net in bij BIC en krijg een spaanse account! Ene David Garrid, Spain.
Slecht dit!Straks kan iemand mijn orders en/of adres zien!
Verwijderd
Status History
Date (GMT+8) Order Status
2011-02-27 21:27:45 Pending
2011-02-27 21:27:49 Processing-1
2011-02-28 09:06:25 Processing-3
2011-02-28 09:48:16 Processing-5
2011-02-28 13:57:39 Dispatched
5x oortjes dus voor Ipod, Iphone, etc.
Komt dit in 1 pakje? In ieder geval razendsnel dispatched..
Ben namelijk bezig mn draadloos netwerk uit te breiden, en als iemand hier goede ervaringen mee heeft, kan ik ze natuurlijk veel beter bij DX etc. bestellen
Heb deze van BIC:Kefding schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 01:26:
Iemand toevallig ervaring met een WiFi usb stick of PCI card?
Ben namelijk bezig mn draadloos netwerk uit te breiden, en als iemand hier goede ervaringen mee heeft, kan ik ze natuurlijk veel beter bij DX etc. bestellen

Veeeeeeel betere ontvangst dan de ingebouwde wireless in m'n Dell. Plug en play (Windows 7 64bit), bijgeleverde CDtje heb ik dus niet nodig gehad.
Als je 15% korting wil, gebruik dan coupon 10%eBay110 voor 10% korting en recommender bertalizer voor nog eens 5% extra korting.
Verwijderd
waarschijnlijk doordat er nu al een paar bugs zijn zoals die spaanse Order je kon bekijken.
En nu... plat inderdaad: http://www.downforeveryoneorjustme.com/buyincoins.com
Ik vraag me af wat een impact die serverproblemen op hun omzet hebben. Zo kunnen ze toch geen geld verdienen?
EDIT: nu is de site hier weer vlot bereikbaar. Maar zo te zien nog niet overal op de wereld (bovenstaande site geeft momenteel nog steeds 'down'). Misschien hebben ze de server verhuisd en is DNS nog niet overal aangepast.
[ Voor 22% gewijzigd door bertalizer op 05-03-2011 20:21 . Reden: BIC opnieuw bereikbaar ]
Die eerste is niet zo veilig en die 2e wil en heb ik niet.
Acoustat Audio Note Cyrus Nuforce Kelvin Labs
Verwijderd
Jij wilt zeggen dat paypal niet veilig is? Die chinese bedrijven zijn helemaal niet moeilijk als jij iets na 2 maanden niet hebt, en je mailt ze geven ze gewoon een paypal refund.(Zoiezo bij BIC) Creditcard is juist erg onveilig, ik denk dat de meeste dat me eens zijn hier.Opteronx4 schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 23:49:
Begrijp ik goed dat je alleen via paypal of cc kan betalen?
Tuurlijk 1 pakketje, Anders staat er SPLIT dispatched. Succes!Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 01:05:
Mijn bestelling bij BIC
Status History
Date (GMT+8) Order Status
2011-02-27 21:27:45 Pending
2011-02-27 21:27:49 Processing-1
2011-02-28 09:06:25 Processing-3
2011-02-28 09:48:16 Processing-5
2011-02-28 13:57:39 Dispatched
5x oortjes dus voor Ipod, Iphone, etc.
Komt dit in 1 pakje? In ieder geval razendsnel dispatched..
These items will be in stock soon:
Item Name Date Expected
3-slot ABS Knife Holder 11/30/2019
2019.. Lang wachten
Dat is idd correct. En zoals genoemd is paypal gewoon een veipige manier van betalen.Opteronx4 schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 23:49:
Begrijp ik goed dat je alleen via paypal of cc kan betalen?
Verwijderd
Wooh, Dat was me niet eens opgevallen, dit had ik wel gezien toen ik zocht naar de dr dre in ears, heb deze op het allerlaaste moment besteld bij ze, ze zijn nou niet meer te vinden op pandawill. Me pakketje is wel al dispatched dus dat scheelt alweer. Lucky me!Yrck schreef op zondag 06 maart 2011 @ 11:42:
Haha even heel offtopic, was aan het kijken op de Pandawill site, kwam ik dit tegen:
These items will be in stock soon:
Item Name Date Expected
3-slot ABS Knife Holder 11/30/2019
2019.. Lang wachten
Verwijderd
Heb ze ook besteld, weet niet waarom ze ze van de site afgehaald hebben maar toen ik de helpdesk vroeg gaf ze aan dat ze ze wel even 5 minuten terug kon zetten. Heb toen twee doosjes besteld en 5 minuten later waren ze er weer afVerwijderd schreef op zondag 06 maart 2011 @ 23:08:
[...]
Wooh, Dat was me niet eens opgevallen, dit had ik wel gezien toen ik zocht naar de dr dre in ears, heb deze op het allerlaaste moment besteld bij ze, ze zijn nou niet meer te vinden op pandawill. Me pakketje is wel al dispatched dus dat scheelt alweer. Lucky me!
Verwijderd
opeens is de hongkongpost erg snel!
4 maart is hij in de luchthaven
7 maart is hij al processing voor departure!!
voor season tijd is dit erg snel XD
Dit is toch gewoon zo'n spotje die in zo'n Nederlandse lamp kan?
Ik heb nu in de badkamer een lamp met 4 spotjes a 50 watt per stuk = 200 watt...
Voorwaarde voor led: warm licht en geen wit/blauw licht.
Bij de lampenzaak verkochten ze die wel, maar voor 50 euro per lampje...
Iemand ervaringen?
Via paypal zie ik al wel dat ik betaald heb voor alle 8 de items en ze staan ook allemaal in de mailtje van Paypal. Ik heb ook alleen een betalings bevestiging gekregen van paypal, maar nog geen order bevesteging van DX. Is dit een normaal of gebeurd zoiets wel vaker?
Juniper RWD
Ik heb geen ervaring met deze LED versie, maar bij IKEA verkopen ze deze spotjes met 'spaarlamp' ringen erin. Kost dacht ik 4 euro per stuk en verbruikt 9 Watt. Geeft iets minder licht dan halogeen maar ik ben er zelf best tevreden overdfrenner schreef op maandag 07 maart 2011 @ 11:31:
http://www.buyincoins.com...v-3500k-product-3133.html
Dit is toch gewoon zo'n spotje die in zo'n Nederlandse lamp kan?
Ik heb nu in de badkamer een lamp met 4 spotjes a 50 watt per stuk = 200 watt...
Iemand ervaringen?
Edit: Linkje
[ Voor 5% gewijzigd door dj_raoul op 07-03-2011 11:45 ]
Spaar is altijd een stuk witter dan halogeendj_raoul schreef op maandag 07 maart 2011 @ 11:43:
Ik heb geen ervaring met deze LED versie, maar bij IKEA verkopen ze deze spotjes met 'spaarlamp' ringen erin. Kost dacht ik 4 euro per stuk en verbruikt 9 Watt. Geeft iets minder licht dan halogeen maar ik ben er zelf best tevreden over
Edit: Linkje
Edit:
Maar bedankt voor de tip in ieder geval!
[ Voor 5% gewijzigd door BlakHawk op 07-03-2011 12:08 ]
Verwijderd
Lijkt mij echter niet echt normaalShiro schreef op maandag 07 maart 2011 @ 11:35:
Ik heb zonet een bestelling geplaatst bij DX, alleen als ik bij invoice kijk dan zie ik maar 3 van de 8 bestelde items maar er staat wel een bedrag onder van alle 8 de items.
Via paypal zie ik al wel dat ik betaald heb voor alle 8 de items en ze staan ook allemaal in de mailtje van Paypal. Ik heb ook alleen een betalings bevestiging gekregen van paypal, maar nog geen order bevesteging van DX. Is dit een normaal of gebeurd zoiets wel vaker?
Ik krijg altijd DIRECT na aankoop een email van dealextreme
Mischien je uw email niet goed invulde bij PAYPAL ?
(Bij paypal moet je bij informatie dezelfde email invullen als inlognaam bij Dealextreme zo kan
dealextreme je order bij uw lijst zetten en zeker weten jij dit bent!)
Ik heb ooit led spots gekocht (niet bij BIC, weet zelfs al niet meer waar).dfrenner schreef op maandag 07 maart 2011 @ 11:31:
[...]
Iemand ervaringen?
Ze geven heel koel (blauwe kleur) licht, er stond nochtans "warm color" bij vermeld.
Zou ook in de IKEA gaan kijken.
E-mail komt overeen. Wel vreemd ja, ik heb maar een ticket geopend. Ik hoop dat ik snel een berichtje krijgt en dat de items alsnog toegevoegd worden.Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2011 @ 12:47:
[...]
Lijkt mij echter niet echt normaal
Ik krijg altijd DIRECT na aankoop een email van dealextreme
Mischien je uw email niet goed invulde bij PAYPAL ?
(Bij paypal moet je bij informatie dezelfde email invullen als inlognaam bij Dealextreme zo kan
dealextreme je order bij uw lijst zetten en zeker weten jij dit bent!)
[ Voor 60% gewijzigd door Shiro op 07-03-2011 13:16 ]
Juniper RWD
Verwijderd
Ik hoop het bij jou sneller zal gaan
Heeft het zin om de bestelling te cancelen en opnieuw alles te bestellen?
Juniper RWD
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dat is het juist, er staan maar 3 van de 8 items daar op pending. En onderaan staat wel de prijs van alle 8 de items... En dat heb ik ook betaald als ik mijn Paypal mail zo mag gelovenSinergyX schreef op maandag 07 maart 2011 @ 13:51:
Hoe staat je order zelf erbij? (order tracking ofzo), daar zouden wel je 8 dingen moeten staan met 'pending' of dergelijk.
Ik zit nu echt te overwegen om het gewoon te cancelen en dan nogmaals te bestellen. Zal als goed is niks uitmaken dan. Het duurt wel 2 weken voor ik mijn geld weer terug heb though...
Juniper RWD
Ik zal nog een laatste update geven mbt terugstorten van het geld. Voor mijn tweede bestelling ronde is er al aangegeven via paypal dat het geld terug wordt gestort, maar over mijn eerste bestelling is er nog steeds geen informatie. Hopelijk krijg ik hier deze week een berichtje over.
Ik heb livesupport geprobeerd, maar na 4 x 10 minuten geen reactie en een autodisconnect heb ik de hoop maar opgegeven.
Hier nog wat tips: bestel niet tussen december - februari en alle items gewoon los van elkaar te bestellen.
In principe moet je wegblijven van de 'typical 4-7 work days' producten, die kunnen rustig een maandje of 2-3 duren.
Verwijderd
Er staat : Typically ships in 4 to 7 days* (7 to 10 during new year season)
Er staat het makkelijk 7 tot 10 dagen kan duren in het new year season ik denk we daar zowat in zitten (Natuurlijk het einde van die season maar toch ...)
Als ik het zo mag Schatten denk ik die bij DX van drukte van December - tot eind februari
zoals BuffBuff al zei
Btw ik weet het niet maar ik woon in Belgie en hier is het nooit 2-3 maand maar op zijn laatste 1 maand
owja die 7-10 dagen bedoelen ze ook met Totenmet de levering naar HongKong post heh
Daar duurt het nog eens erg gemakkelijk in het nieuwjaar season 2-3-4 weken
ik heb vandaag geluk gehad en me post kwam er 4 Maart en is nu 7 maar al aan het klaar maken voor vertrek
misschien wist je dit allemaal al en was ik gewoon te dom om je bericht te begrijpen XD
Ik bestel al veel langer bij DX dan beetje tijdens de seasons, deze status op producten is veelal een veel langere levertijd dan er staat vermeld. Ook willekeurig in het jaar moet je gewoon letten op deze omschrijving, dat zijn gewoon geen producten die snel verstuurt zullen worden (danwel binnen die 7-10 dagen).Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2011 @ 15:08:
Sinegry je moet het goed lezen heh.
Er staat : Typically ships in 4 to 7 days* (7 to 10 during new year season)
Er staat het makkelijk 7 tot 10 dagen kan duren in het new year season ik denk we daar zowat in zitten (Natuurlijk het einde van die season maar toch ...)
Vergelijk het een beetje met de 'leveringstijd: onbekend' meldingen op Nederlandse websites.
25 janauri had ik een lampje besteld bij DX, deze is 12 februari verstuurd maar nog altijd niet ontvangen. Ik zal ze eens een mailtje sturen
Verwijderd
Zou het iets te maken hebben dat ik Belg ben of ?
Bij mij is het altijd binnen de maand binnen
vaak buite season na 1 volle week al hier!
Ik verwacht me pakjes binnenkort
2 paketjes zijn van de vrijdag verstuurd uit hongkong en 1tje gaat morgen hopelijk vertrekken
de 3de zit me FAVO spulletjes in
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Heb nu een item van 2 februari binnen en die van 21 februari. Dat blijf ik toch zeer apart vinden, dat een item die veel later aangekocht is de rest allemaal heeft ingehaald. Nu had ik wel lange levertijd verwacht met Chinees nieuwjaar maar het is vooral de volgorde van ontvangst die me verbaasd.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Meerdere orders zelfsVerwijderd schreef op maandag 07 maart 2011 @ 16:20:
WTF heb je nog een order open staan die niet verzonden is ?
meen je dat lol ???
2/20/2011 - Order recieved
1/23/2011 - Order recieved
1/4/2011 - 2x processing
12/23/2010 - 3x pending
9/22/2010 - 1x pending
Gros ervan staat bij details op: Waiting for Supplier.
Gaat bijvoorbeeld om soortgelijke van dit ding:
http://www.dealextreme.co...merican-express-2gb-50443
maar dan met andere afbeelding, ik heb er al 2 en ze werken eigelijk best goed. Verder nog 2 schroeverdraaier setjes, ampullen voor quit-smoker (met nicotine), een UV400 zonnebril en een berg aanstekers
Af en toe eens babbeltje op livesupport (uur of 2-3 s'nachts is het ochtend bij hun) en ik laat ze verder gewoon staan. Totaalwaarde is denk tegen de 40-50 dollar, daar ga ik me nog echt niet druk om maken, komt uiteindelijk wel allemaal mijn kant op
Edit, zie nu dat ze ook een 're-order' optie hebben, oude afgewikkelde orders kan je met 1 klik direct opnieuw bestellen, dat is wel handig
[ Voor 23% gewijzigd door SinergyX op 07-03-2011 16:45 ]
Verwijderd
Wow
als dat bij mij zou zijn zou ik er nietmeer kopen
Hoe kun je zo een flash usb ding in je usb steken lol ?
nog nooit gebruikt zo een ding
mischien koop ik wel ook zo 1tje XD
Singergy ken je nog hot products ? (Die je al bijv heb gekocht en erg goed vind)
ik denk ook dat dit setje schroevedraaiers erg goed zijn : http://www.dealextreme.co...cs-diy-45-piece-set-36203
Owja waneer begint de Live chat ?
ik haat tickets duurt altijd een week of 2 tot je een antwoord hebt
anders wil ik graag tot 1-3 uur opblijven ervoor XD
greets from out belguim!
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2011 17:59 ]
Iemand anders nog tips voor leuke stuff van daar?
If you want to be the best, you need to work with the best :)
Dat setje heb ik ook in bestelling staanVerwijderd schreef op maandag 07 maart 2011 @ 17:15:
Singergy ken je nog hot products ? (Die je al bijv heb gekocht en erg goed vind)
ik denk ook dat dit setje schroevedraaiers erg goed zijn : http://www.dealextreme.co...cs-diy-45-piece-set-36203
En verder, kijk gewoon steeds de 'new arrival' en hot products, zit best wat leuk spul tussen. Ik heb er van alles gekocht, USB kabeltjes, MP3 spelers, heeeel veel aanstekers, Lich king blade, Gundam setje, gewoon wat ik leuk vind en ook wat nuttig is
Verwijderd
hij is kapot aangekomen
ik dee hem open en er zaten chips eraf en gebroken
nadat ik livechat geopend had etc zeiden ze gewoon ik hem mocht opsturen naar CHINA
dat duurt in totaal denk ik een half jaar totdat ik eindelijk me vervang stukje heb lol
...
Dat is de enige slechte review ik van DX heb gehad ooit
Owja singery :
Die ene Card van 2-4 gb is die goed ?
zo ja hoe kun je dat in je usb doen ?
is dat niet zo een vierkantje ervoor nodig hebt of kun je dat staafje er ook tussen proppen
Ga hier mooi niet mee akoord. Wil mijn geld terug! Benieuwd of ze toegeven
Nee, principe maakt usb maar verbinding met de 4 'middenpins', zelfde zoals dit:Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2011 @ 18:54:
Die ene Card van 2-4 gb is die goed ?
zo ja hoe kun je dat in je usb doen ?
is dat niet zo een vierkantje ervoor nodig hebt of kun je dat staafje er ook tussen proppen
http://www.ocztechnology....essories/b/Mini_Kart2.jpg
De MP3 speler is iets dikker (voor knopjes/led) maar blijft erg plat.
Verwijderd
hoelang duurt het gemiddeld dan nog ?
Bij mij was het vaak dat hij vrijdag vertrok en ik hem maandag had maar
bij mijn 2 paketjes die vrijdag vertrokken is het raar genoeg niet zo vandaag dinsdag is er ook niks bij
mischien moet ik gewoon wat geduld hebben
Neem aan dat het niet al te lang meer gaat duren?
En ze zijn binnen! Het gaat hier dus om de: Genuine Monster Beats Tour Earphone Black (sku6005) van pandawill. Ik heb een boel pics gemaakt met de intentie om een review te schrijven hier, maar ik zie dat ze van de site af zijn gehaald? Ik kan ze niet meer vinden iig. Na 11 dagen waren ze in ieder geval binnen. Zo snel zie je het niet vaak vanuit hongkong. Mocht er nog behoefte zijn aan wat pics zal ik ze wel posten maar waarom een review schrijven van iets wat niet meer te koop isBartske schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 12:27:
Nou ik heb ze ook maar besteld op Pandawill. 17 dollar nu en mn vorige oordopjes zijn toch net kapot gegaan (daar probeer ik nog garantie op te claimen maar goed). Ik ben erg benieuwd.
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 13:45:
Eens uit China verzonden (Eens hij bij status status staat hij uit HongKong is)
hoelang duurt het gemiddeld dan nog ?
Bij mij was het vaak dat hij vrijdag vertrok en ik hem maandag had maar
bij mijn 2 paketjes die vrijdag vertrokken is het raar genoeg niet zo vandaag dinsdag is er ook niks bij
mischien moet ik gewoon wat geduld hebbenmaar vin het toch vreemd
Daar is niks over te zeggen. Het kan best nog een aantal weken duren als het ergens bij de douane blijft liggen, dus ga er niet op zitten wachtens1ck schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 13:58:
The item (**************) left Hong Kong for its destination on 8-Mar-2011
Neem aan dat het niet al te lang meer gaat duren?
[ Voor 35% gewijzigd door Bartske op 08-03-2011 14:01 ]
Eerste indrukken: wow!
Geluidskwaliteit is echt fantastisch voor die prijs. Komt bijna in de buurt van de officiele zoals gezegd werd in deze post.
Ja, er is veel bass aanwezig, maar daar hou ik wel van, het is zeker niet teveel in mijn o(r)(g)en
Ik maak vanavond nog wel wat foto's en later nog wel een uitgebreidere review. Tot dan ga ik mijn oren even verwennen
Verwijderd
Tja ik hoop me 2 pakjes van 4maart morgen er zijn
die dat vandaag verzonden is hoop ik voor de vrijdag of wie weet morgen ? XD
Ohjah, blackjacker, lees je eigen posts eens terug, ik kan er werkelijk waar geen touw aan vast knopen
Vaak bu'j te bang!
@blackjacker: Doe alsjeblieft wat meer moeite in je posts of post helemaal niet. Ik ben blijkbaar niet de enige die er geen touw aan kan vastknopen..
Gisternacht http://www.dealextreme.co...a-pci-expansion-card-4660 besteld voor in de NAS. Op dit moment zit de 2TB al bijna weer vol en wil ik er graag wat HDD's bij in gooien, snelheid boeit niet zo heel veel dus PCI kan ermee door.
Ik zou heel graag je ervaringen er mee willen horen, ben echt benieuwd naar de snelheid. Ik zit met eenzelfde soort probleem en ik vraag me echt af wat de prestaties van PCI zullen zijn.Manuel schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 14:49:
Gisternacht http://www.dealextreme.co...a-pci-expansion-card-4660 besteld voor in de NAS. Op dit moment zit de 2TB al bijna weer vol en wil ik er graag wat HDD's bij in gooien, snelheid boeit niet zo heel veel dus PCI kan ermee door.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
Sry als jullie mijn posts moeilijk kunnen lezen.
Ik ben echter ook niet al te goed in nederlands, Ben ook vlaams wat er ook wel misschien wat mee te maken kan hebben, en gun ook niet teveel tijd aan de posts.
Ik zal de volgende keren meer tijd in me posts steken zodat je het teminste verstaat.
Zit ik ook op te wachten:PChrisjuh_15 schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 14:40:
Mijn pakketje is dan eindelijk binnen24 januari besteld, net voor nieuwjaar. Het ging om deze headset. Is 24 februari met de post vertrokken uit HongKong.
Die heb ik ook een tijdje terug overwogen. Want ze zien er enorm vet uit. Zelfs besteld maar toch een dag later de order ingetrokken. Na wat reviews (van de echte) gelezen te hebben heb ik er vanaf gezien. Deze koptelefoon zal niet naar mijn smaak zijn. Ik hou van een diepe lage bas maar dan wel de echteChrisjuh_15 schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 14:40:
Mijn pakketje is dan eindelijk binnen24 januari besteld, net voor nieuwjaar. Het ging om deze headset. Is 24 februari met de post vertrokken uit HongKong.
Eerste indrukken: wow!Niet van echt te onderscheiden en alles is keurig netjes aangekomen, geen beschadigingen of iets in die richting.
Geluidskwaliteit is echt fantastisch voor die prijs. Komt bijna in de buurt van de officiele zoals gezegd werd in deze post.
Ja, er is veel bass aanwezig, maar daar hou ik wel van, het is zeker niet teveel in mijn o(r)(g)en
Ik maak vanavond nog wel wat foto's en later nog wel een uitgebreidere review. Tot dan ga ik mijn oren even verwennen
Bovendien een koptelefoon die het niet doet als de batterijen leeg zijn....das op sommige momenten wel ff minder.
Maar de WOW factor van de looks blijft. Ik heb overigens wel de Beats Tour (in-ear) van Pandawill. En die zijn prima voor het geld en zien er ook weer eens anders dan anders uit
Ik zal het je laten weten als ik hem binnen heb en heb aangesloten.Tsurany schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 15:35:
[...]
Ik zou heel graag je ervaringen er mee willen horen, ben echt benieuwd naar de snelheid. Ik zit met eenzelfde soort probleem en ik vraag me echt af wat de prestaties van PCI zullen zijn.

Even een korte review... Als ik deze vergelijk (na 2 uurtjes in mijn oor) met mijn originele sony mdr-ex300sl en mijn sennheiser cx300 (de sennheisers zijn wel op, dus eigenlijk geen vergelijking) kan ik concluderen dat in deze oordopjes een beter geluid zit. Er is ook een maar... Ik vind dat er weinig bas in zit en het lijkt er ook op dat ze voor mijn gevoel/gehoor wel eens over hun nek gaan.
Maar voor dit geld is het zeker geen slechte koop.
Ik heb even geen link naar pandawill want, ze staan er niet meer op...?
http://www.dealextreme.co...ps3-move-eye-camera-53751
Ik kan t scherm allekanten op schudden, hij blijft erop staan
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Nadat ik jouw post gelezen had, heb ik ze ook besteld. Status staat op 'shipped', dus afwachten.Bartske schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 13:59:
[...]
En ze zijn binnen! Het gaat hier dus om de: Genuine Monster Beats Tour Earphone Black (sku6005) van pandawill. Ik heb een boel pics gemaakt met de intentie om een review te schrijven hier, maar ik zie dat ze van de site af zijn gehaald? Ik kan ze niet meer vinden iig. Na 11 dagen waren ze in ieder geval binnen. Zo snel zie je het niet vaak vanuit hongkong. Mocht er nog behoefte zijn aan wat pics zal ik ze wel posten maar waarom een review schrijven van iets wat niet meer te koop is
Maar foto's zouden zeker al interessant zijn!
Genuine Monster Beats Tour Earphone Black

Aankomst van het pakket, goed verpakt met bubbeltjes aan de binnenkant (zoals ik gewend ben van HongKong shops).

De doos (met plastic er nog omheen). Ik weet niet hoe het er in het echt uit ziet, maar het ziet er zeer geloofwaardig uit, alleen de randjes van de doos waren iets ingedeukt door het vervoer, maar door naar belangrijkere zaken, de inhoud namelijk:

Wat je ziet:
-De oordopjes ofc
-4 setjes oordopjes voor normaal gebruik (denk ik) in verschillende groottes
-2 noise cancelling oordopjes ook in verschillende groottes
-Een clipje om hem aan je t-shirt vast te maken oid.
-Een prachtig hoesje (voelt echt heel stevig aan.
-Wat boekjes.
Eerste ervaring 'out of de box' met de verschillende dopjes, niet echt goed te noemen (logisch ook): hoge tonen klinken nog wel aardig maar de bass is echt zielig te noemen gewoon. De noise cancelling oordopjes zijn echt huge gewoon, die grote kreeg ik amper in mn oor maar die kleine paste wel aardig, en sluit het geluid zeer goed af. Ik heb ze even naast mijn oordopjes (om je gehoor te beschermen) gelegd en ze zijn een stuk groter (dat geeft wel aan hoe ver je ze in je gehoorgang moet schuiven). Niet voor op de fiets dus als je nog wat wil horen op de achtergrond:

De dopjes 2 uur in laten spelen en nog even geluisterd (mp3tjes op een nokia 5800 trouwens). De bass is niet heel vol, maar klinkt wel heel mooi nu. Ik heb op de EQ de bassversterking aangezet, maar dat is naar eigen mening en muzieksmaak natuurlijk. Helaas hoor ik nu wel bij een harder volume dat mijn rechter speaker begint te kraken, dat is wel echt een nadeel. Ik moet het nog wat verder onderzoeken, maar het voorspelt niet veel goeds... Gelukkig zet ik mijn muziek nooit zo hard en bij een lager volume is het niet te horen. Maar dat zal wel de namaakkwaliteit zijn dan, als het de echte waren (180 dollar) had ik ze zeker terug gebracht!
Tis wel zo dat ik vandaag wat begon te merken aan mijn linkerdoppie. Dacht eerst dat de balans niet goed was. Maar de lage tonen ontbreken zowat. Het rechterdoppie is goed van geluid. Prima bas. Maar links....hmmm. beetje jammer
Verwijderd
Ach ja, volgens de Audiofielen klinken de echte ook voor geen meterAppleman schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 07:11:
Vind het eigk wel triest dat mensen 60 euro betalen voor fake Beats by Dre. Voor 60 euro heb je genoeg goeie koptelefoons. Senheiser, AKG, ga zo door. Om vervolgens fakes te halen die voor geen meter klinken vergeleken met de echte (ik heb ze beide getest, de fakes zijn echt drama)
Maar dat had ik uiteindelijk dus ook. Dan steek ik die 60 euro liever in een koptelefoon die een stukkie duurder is maar wel vele malen beter is.
[ Voor 13% gewijzigd door alwinus op 09-03-2011 07:17 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten. Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.
Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen