Ervaringen met DealExtreme.com - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 34 ... 67 Laatste
Acties:
  • 455.847 views

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-12 18:23
Hm, een dealextreme medewerker heeft contact met me opgenomen nadat ik een paar reviews geplaatst heb. Het idee is dat ze me gratis spullen gaan verzenden die ik dan review. Heeft iemand hier ervaring mee?

I'm a photographer, not a terrorist

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-12 15:08
citruspers schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 23:26:
Hm, een dealextreme medewerker heeft contact met me opgenomen nadat ik een paar reviews geplaatst heb. Het idee is dat ze me gratis spullen gaan verzenden die ik dan review. Heeft iemand hier ervaring mee?
Lijkt me niks mis mee! Zolang ze je maar niet vragen om alleen maar positieve reviews te schrijven :D

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-12 21:33

alwinus

Tweaked

Tweaker36 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 23:05:
@ bertalizer: Thanx voor de info en link. Handig voor toekomstige zendingen! :)

[...]

Ik vermoed dat die dingen zo fake zijn als maar zijn kan?
Die zijn te verdacht goedkoop...

Maar anderzijds, heb je in datzelfde product-gamma dan ook weer dure spullen:
Monster Beats by Dr. Dre Solo HD Black 136$
Monster Beats by DR. DRE / LeBron James 23 Limited Edition 153$

Dat vind ik best veel geld voor namaak. Te veel geld voor fake, maar dan weer weinig voor 'the real thing'.
Ik weet niet wat ik ervan moet denken... :/
Ik weet ook dat ze fake zijn. Verwacht ook niet het echte spul voor die prijs. Maar als je kijkt naar de prijs-kwaliteit verhouding is dat erg goed.

Tja die Solo HD bij Pandawill vind ik dan wel weer duur. Ik zie ze graag nog ergens goedkoper. Ff doorzoeken. Dealextreme heeft wel deze http://www.dealextreme.co...nes-set-black-2-aaa-50577 voor $83,60 (ook namaak natuurlijk) maar die batterijen houden me nog tegen. Geen batterijen --> geen geluid :(

Verwijderd

Nou ze zijn binnen!

Vorige week besteld met een vijftal iphone hoesjes, gister zijn ze uit china vertrokken en vandaag al binnen.

Klinken hartstikke goed, voor 15 euro moet je niet te hoge verwachtingen hebben maarr ze klinken sowieso beter dan de standaard iPhone oordopjes dus dat is al een plus. Al met al erg tevreden over Pandawill en ga daar zeker nog eens bestellen.

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/2wpuiq9.png

• Sloeber
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-12 14:21

Sloeber

Audiofiel met beperkt Budget

Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 11:15:
Nou ze zijn binnen!

Vorige week besteld met een vijftal iphone hoesjes, gister zijn ze uit china vertrokken en vandaag al binnen.

Klinken hartstikke goed, voor 15 euro moet je niet te hoge verwachtingen hebben maarr ze klinken sowieso beter dan de standaard iPhone oordopjes dus dat is al een plus. Al met al erg tevreden over Pandawill en ga daar zeker nog eens bestellen.

[afbeelding]
In hoeverre zijn ze vergelijkbaar met de echte?

Things are cheaper for a reason

Verwijderd

Sloeber schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 11:27:
[...]

Ik heb geen idee! heb de echte nog nooit geprobeerd. Qua uiterlijk en materiaal zijn ze vrijwel hetzelfde.. heb geen idee of ze ook klinken als de 'echte' beats.

• t14wo
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Ik kan je vertellen dat ze de echte zeker dicht benaderen.
Heb de echte en de neppe besteld (van padawill). Wilde graag weten of er nu echt zo'n groot verschil in zit.

Het hoog is iets minder minder helder. Het b tekentje zit iets gedraaid. Ik vermoed dat de chinezen de originelen uit elkaar hebben gehaald en alles namaken. De productie kosten zijn immers slechts enkele euro's. Voor zowel de echte als de nepperts. De kwaliteits controle zal bij de china versie wss niet aanwezig zijn. Met het risico dat je een rotte kan ontvangen. Daarnaast is de garantie twijfelachtig.

Conclusie: super dingen voor de prijs. Iedereen die ze hoort, is enthausiast.

2 maand terug heb ik de echte beats by dre solo headphones besteld. €180 schoon aan de haak. Eenmaal binnen gekomen snel aangesloten en wat bleek: t viel vies tegen. Het geluid was lang niet zo helder als ik had verwacht. Jammer. Paar uur laten inspelen; zelfde resultaat. Deze heb ik vervolgens via de wet koop op afstand teruggestuurd naar dixons en netjes geld terug gekregen.
Daarna de gok gewaagt en voor omgerekend €75. Nou, deze kwam na een paar weken binnen. En uiteraard ook gelijk getest. Je kan het al wel gokken: hier ben ik wel tevreden over. De geluidskwaliteit is naar mijns inziens ongeveer gelijk. Het laag is iets minder aanwezig. Dus als je fan bent van booming sounds, koop de originele. Ik heb voorkeur voor eerlijk geluid.
Tot op heden gebruik is deze dus. Het is een hoop geld voor namaak, maar vertrouw me, ze zijn het waard. Ik gun meneer Dre. niet de centen als ik er niet 100% tevreden mee ben. Want je betaald nou eenmaal een berg voor de naam en t design.

Hoop dat jullie hier iets aan hebben. Zit nog te twijfelen om een studio versie te kopen, maar die kost $150, wat toch een hoop geld is als het achteraf niets blijkt.

Getypt op mijn ipad dus vol spelfouten

• alwinus

alwinus

Tweaked

Sloeber schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 11:27:
[...]

Heb ze zelf ook. Verwacht dat de echte wel beter zijn maar hoeveel beter dat weet ik niet. Zoals al ik zei is de kwaliteit die je voor de voor deze prijs krijgt erg goed. Ik moet alleen nog experimenteren met de verschillende dopjes. Vergeleken met Logitech UE Metro.Fi 170 zijn ze een stuk beter. Veel helderder. De UE's klinken dan opeens erg dof :) Misschien een wel wat 'warmer' geluid.

• Bartske
Nou ik heb ze ook maar besteld op Pandawill. 17 dollar nu en mn vorige oordopjes zijn toch net kapot gegaan (daar probeer ik nog garantie op te claimen maar goed). Ik ben erg benieuwd.

• alwinus

alwinus

Tweaked

Bartske schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 12:27:
Nou ik heb ze ook maar besteld op Pandawill. 17 dollar nu en mn vorige oordopjes zijn toch net kapot gegaan (daar probeer ik nog garantie op te claimen maar goed). Ik ben erg benieuwd.
Succes! Alleen een week of 2 geduld hebben ;)

• Bartske
alwinus schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 12:59:
[...]

Succes! Alleen een week of 2 geduld hebben ;)
Ik heb ruime ervaring met delextreme/focalprice etc. Dus ik ga er niet op zitten wachten. Vond nog oude oordopjes die ik bij mn mobiel kreeg (nokia). Daar kan ik opzich ook wel weer een tijdje mee vooruit, dus geheel muziekloos ben ik gelukkig niet onderweg :D

• Yrck
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-08 23:27
Hoop dat ik morgen mijn Pioneer headset ook mag ontvangen van FocalPrice. Erg benieuwd wat de kwaliteit is! Bijna een maand geleden verzonden.

[ Voor 14% gewijzigd door Yrck op 25-02-2011 16:23 ]

• Snoekebeest
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:36
Op 8-2 wat kabeltjes en screen protectors besteld op DX en op de 17e verzonden en ze lagen op de 23e al op de mat. Dit heb ik nog nooit meegemaakt :*)
Ik heb op nu pandawill deze besteld; http://www.pandawill.com/...phones-silver_p38863.html eens horen of er voor dat geld een knap geluidje uitkomt :D

Verwijderd

Wat is dat voor een site? :D
Ziet er goed uit zeg.

• StormRider
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:02
Wil je mij in een DM laten weten hoe de kwaliteit is? Ben heel benieuwt! :)
Snoekebeest schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 16:34:
Op 8-2 wat kabeltjes en screen protectors besteld op DX en op de 17e verzonden en ze lagen op de 23e al op de mat. Dit heb ik nog nooit meegemaakt :*)
Ik heb op nu pandawill deze besteld; http://www.pandawill.com/...phones-silver_p38863.html eens horen of er voor dat geld een knap geluidje uitkomt :D

Verwijderd

Word het pakketje dat je hebt besteld in Nederland geleverd door TNT?

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

Ja :Y

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

• martin149
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-11 22:01
Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 16:13:
Word het pakketje dat je hebt besteld in Nederland geleverd door TNT?
Ja, als het niet te groot is voor de brievenbus, gewoon door de postbode, anders door de pakketservice.

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:56
Tweaker36 schreef op maandag 21 februari 2011 @ 21:01:
Ik bestel niet meer bij DX.

Levertijden zijn gewoon niet meer te doen, en elke keer heb ik douane aan mijn been (België).
Gift service of niet, DX logo verwijderen of niet, ze weten het blijkbaar wel te vinden. En ze doen het elke keer open. Of je bestelling dan 0,5$, 5$ of 500$ kostte, maakt dan niet uit, €10 douane verwerkingskosten moet je betalen. :/
Douaneverhaal heb ik niet, maar al mijn bestellingen zijn systematisch een maand later dan ik verwacht. Ik vind tot 3 weken wachten nog redelijk, maar daarna is mijn geduld, en dat van mijn klanten, op. Tel daar nog eens dat Chinese nieuwjaargezeik bij op en je bent bloedchagrijnig. :p

• Jaspergk
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-02 08:12
Ik heb een vraag over de ordertracking bij buyincoins. Bij mij staat dat hij dispatched is, betekend dit dat hij bij buyincoins verzonden is en nu in handen is van Hong Kong post? Of betekent dit dat ze al vanaf Hong Kong post verzonden zijn.
Ook zou ik graag willen weten hoe je je order kan tracken bij Hong Kong post. Ik heb een order nummer gekregen van buyincoins en een tracking number, als ik deze invoer op die website van hong kong post komt er niets uit. Wie helpt mij?

Bvd

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:56
Jaspergk schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 19:10:
Ik heb een vraag over de ordertracking bij buyincoins. Bij mij staat dat hij dispatched is, betekend dit dat hij bij buyincoins verzonden is en nu in handen is van Hong Kong post? Of betekent dit dat ze al vanaf Hong Kong post verzonden zijn.
Ook zou ik graag willen weten hoe je je order kan tracken bij Hong Kong post. Ik heb een order nummer gekregen van buyincoins en een tracking number, als ik deze invoer op die website van hong kong post komt er niets uit. Wie helpt mij?

Bvd
Hoewel je het over een totaal andere site hebt dan DX denk ik dat ik je probleem wel herken. Om te kunnen tracken moeten de postbezorgers van je land een bepaald systeem ondersteunen. België doet dit, maar Nederland niet helaas. Het is dus niet mogelijk om te tracken via de hongkong-post site. Dit kan wel als je kiest voor de, belachelijk dure, verzendmethode.

Ik kan nooit tracken via DX.

• Jaspergk
HenkEisDS schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 19:13:
[...]

Hoewel je het over een totaal andere site hebt dan DX denk ik dat ik je probleem wel herken. Om te kunnen tracken moeten de postbezorgers van je land een bepaald systeem ondersteunen. België doet dit, maar Nederland niet helaas. Het is dus niet mogelijk om te tracken via de hongkong-post site. Dit kan wel als je kiest voor de, belachelijk dure, verzendmethode.

Ik kan nooit tracken via DX.
Oke omdat ik hoorde dat je bij buyincoins snel binnen krijgt. Maar dat tracking waar je bij buyincoins dan voor kan kiezen is dan ook onnodig dus voor nederlanders.
Maar in ieder geval bedankt voor de snelle reactie.

• Mavamaarten
  • Laatst online: 13:45

Mavamaarten

Omdat het kan!

Hmmm... Ik ben op zoek naar een redelijk degelijke (lees: die niet pijn doet aan de oren en waarvan de mic een béétje bass heeft) headset, maar op DX vind ik niet echt iets. Is pandawill bij iedereen zo sloom ? Ö

Android developer & dürüm-liefhebber

• Yrck
Jaspergk schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 19:22:
[...]

Oke omdat ik hoorde dat je bij buyincoins snel binnen krijgt. Maar dat tracking waar je bij buyincoins dan voor kan kiezen is dan ook onnodig dus voor nederlanders.
Maar in ieder geval bedankt voor de snelle reactie.
Geloof dat BuyInCoins met Signapore post verstuurd.. Zo komen mijn pakketjes altijd aan!

• martin149
Bic gaat met singpost idd, en het gaat snel, zie een van mijn vorige posts (2 weken in nieuwjaarsseizoen)

Verwijderd

Ik heb er zelf geen ervaring mee maar deze schijnen goed te zijn.
Brainwavz ProAlpha IEM Earphones
http://mp4nation.net/cata...&cPath=51&products_id=447

• Yrck
martin149 schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 19:34:
Bic gaat met singpost idd, en het gaat snel, zie een van mijn vorige posts (2 weken in nieuwjaarsseizoen)
BIC is inderdaad heel snel. Aanbod is niet erg groot maar vaak wel stuk goedkoper dan DX. Was op zoek naar een iphone houder voor in de auto. DX bied deze aan voor 6 dollar en BIC dezelfde voor 3 dollar!

• Jaspergk
Yrck schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 19:31:
[...]

Geloof dat BuyInCoins met Signapore post verstuurd.. Zo komen mijn pakketjes altijd aan!
Hmm als ik bij BuyInCoins kijk bij my account staat er dat men als courier service Hong Kong Post gebruikt.
Ik heb ook even gekeken naar de tracking van SingPost dan maar die website gaf ook aan dat er niets gevonden werd op mijn tracking number.
Dan word het toch maar afwachten

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Yrck schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 19:37:
[...]
BIC is inderdaad heel snel.
Hun site in elk geval niet :+

Maar hmmm, nu ben ik iets tegengekomen !
http://www.dealextreme.co...lk-100-hour-standby-30128

Iemand ervaring met deze bluetooth headset ? Ik vind hem best mooi, en ik ben eigenlijk net op zoek naar een headset. Dat hij draadloos is is een plus natuurlijk :P
Ik zou hem graag gebruiken om eens muziek te luisteren met een draadloos ding ipv een kabel, en misschien om te gamen (op lanparty zou het best handig zijn icm met een bluetooth USB stick dan)
Hij kost maar €13,71... ZO VERLEIDELIJK :9

EDIT: Ik heb hem dan toch maar gekocht. Ik kon het niet weerstaan...

[ Voor 28% gewijzigd door Mavamaarten op 26-02-2011 20:32 ]

Verwijderd

Krijg ik van tnt of van dx een berichtje als mijn pakket in NL is.
Krijg ik ook van tnt een track en trace?

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:12
Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2011 @ 01:50:
Krijg ik van tnt of van dx een berichtje als mijn pakket in NL is.
Krijg ik ook van tnt een track en trace?
Neen, en laten we eerlijk zijn, voor de rijs die je betaald kan je niet anders verwachten. Gewoon geduld hebben is de boodschap.

Computers make very fast, very accurate mistakes.

• martin149
Als je t&t hebt, kun je dat zien, anders niet...

Verwijderd

Bij mij was het in de zomer all mijn producten binnen in 1 week
ik bestelde het product de vrijdag en had het de week erna de maandag (10 dagen +-)

Echter nu in Februari heb ik dit niet nu duurt het al 2 weken en hij is nu al een week in het luchthaven als processing
Mijn andere packet is al 4 dagen nog niet eens aan het verpakken

ik vin de klanten service opeens omlaag aan het gaan is waarschijnlijk hebben ze het nu uber druk
en was het in de zomer nog nooit zo rustig geweest ...

Heb echter nu een paar packeten waar ik echt achter wacht XD

aan 55 dollar spulletjes gekocht

maar iedereen zal hierover wel akoord zijn als je iets koopt van dealextreme
ga je het vaak nietmeer gebruiken en het is vaak waardeloos lol :p

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2011 12:09 ]

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Normaal duurt het 3 weken ongeveer, dus met 2 weken nog geen reden om te klagen

Verwijderd

Jep ik had waarschijnlijk in de zomer veel geluk

al moet ik zeggen in november was het nogal abnormaal vin ik bijna 2 maanden

maar dat heeft natuurlijk zijn reden (nieuwjaar)

• Bartske
Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2011 @ 12:45:
Jep ik had waarschijnlijk in de zomer veel geluk

al moet ik zeggen in november was het nogal abnormaal vin ik bijna 2 maanden

maar dat heeft natuurlijk zijn reden (nieuwjaar)
Als je dat abnormaal vindt moet je gewoon niet bestellen. Dat is in dit topic al vaak genoeg langsgekomen: je weet niet hoe lang het duurt het kan er soms na 1 of 2 weken al zijn maar het kan net zo goed 3 maanden duren. Als je op deze sites iets koopt wat je ook echt nodig hebt binnen een aantal weken ben je niet slim bezig (of je moet een duurdere verzendmethode kiezen natuurlijk).

• PhilipvD
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-12 22:22

PhilipvD

Ondertiteld

Gister mijn 'Wireless Gaming Receiver fot PC (XBOX 360)' ontvangen. Drivers geïnstalleerd en alles werkte goed tot vanmorgen, controllers worden niet meer herkend door de ontvanger..
Heb van alles geprobeerd (drivers herinstalleert etc.) en nu maar DOA ticket aangemaakt want ik zou het anders echt niet weten.

Hopen dat de ergste drukte voorbij is. Iemand ervaring met DOA & replacement van DX? Heb al heel wat besteld maar alles werkte tot nu toe altijd perfect. :)

---

• Yrck
Mavamaarten schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 19:57:
[...]

Hun site in elk geval niet :+

Maar hmmm, nu ben ik iets tegengekomen !
http://www.dealextreme.co...lk-100-hour-standby-30128

Iemand ervaring met deze bluetooth headset ? Ik vind hem best mooi, en ik ben eigenlijk net op zoek naar een headset. Dat hij draadloos is is een plus natuurlijk :P
Ik zou hem graag gebruiken om eens muziek te luisteren met een draadloos ding ipv een kabel, en misschien om te gamen (op lanparty zou het best handig zijn icm met een bluetooth USB stick dan)
Hij kost maar €13,71... ZO VERLEIDELIJK :9

EDIT: Ik heb hem dan toch maar gekocht. Ik kon het niet weerstaan...
Haha de site is wel weer sneller dan paar weken terug.. :P

Die headset ziet er goed uit. Als hij binnen is hoor ik graag of het wat is! ;)

• bertalizer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-12 18:29
PhilipvD schreef op zondag 27 februari 2011 @ 13:48:[...]
Hopen dat de ergste drukte voorbij is. Iemand ervaring met DOA & replacement van DX? Heb al heel wat besteld maar alles werkte tot nu toe altijd perfect. :)
Heb op 4 februari een DOA ticket aangemaakt.
Op 23 februari werd me gevraagd of ik een refund wou of een nieuw exemplaar. Heb een nieuw gevraagd.
Op 24 feb kreeg ik dit antwoord:
dear customer ,
A free replacement unit has been processed for you and you will receive a notification email once we get it shipped. For the defective unit, please keep it and try to find a use to it.
You can track the replacement using your existing order number.
Thank you for your patience
best regards
nancy
Ik veronderstel dat het zolang duurde omdat ze met een achterstand zaten door de feestdagen. Ik denk dat het nu zo lang niet zou duren.
Persoonlijk zou ik niet vermelden dat het item eerst heeft gewerkt.

• PhilipvD

PhilipvD

Ondertiteld

Bedankt voor de reply, nee heb het heel simpel gehouden: 'Artikel werkt niet, hebben jullie een oplossing?'

Dus ben benieuwd waarmee ze komen.

---

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 27-12 16:59

Compizfox

Bait for wenchmarks

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Verwijderd

Op 5 februari mijn eerste aankoop gedaan via het internet. Dat was via Ioffer in Hong Kong, ontvangen op 25 februari. Ben uitermate tevreden over de aankoop (iphone covers), dus dat smaakt naar meer.

Had gisteren een bestelling geplaatst op DX, maar na enkele minder goede commentaren over DX heb ik dit gecancelled. Nu heb ik oortjes voor mijn ipod besteld op buyincoins.com . Hoop het toch over 2 weken te hebben.

3 van deze :
http://www.buyincoins.com...pod-mp3-product-1563.html

en 3 van deze :

http://www.buyincoins.com...ipod-mp3-product-820.html

Iemand al ervaring met deze oortjes?
Het gaat hier toch niet om namaak? Want wil geen probs hebben met de Belgische douane =)

Voorts ben ik nog van plan om meer spullen te laten overkomen.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Hahaha damn wat een bulten met pakketjes :o

• GoVegan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-12 20:42
PhilipvD schreef op zondag 27 februari 2011 @ 13:48:
Gister mijn 'Wireless Gaming Receiver fot PC (XBOX 360)' ontvangen. Drivers geïnstalleerd en alles werkte goed tot vanmorgen, controllers worden niet meer herkend door de ontvanger..
Heb van alles geprobeerd (drivers herinstalleert etc.) en nu maar DOA ticket aangemaakt want ik zou het anders echt niet weten.

1 x een doa gehad, goed uitgelegd wat er niet werkte + foto's en kreeg gewoon nieuw product opgestuurd, en mocht het defect item houden.
goede service dus.

• Yrck
Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2011 @ 18:42:
Op 5 februari mijn eerste aankoop gedaan via het internet. Dat was via Ioffer in Hong Kong, ontvangen op 25 februari. Ben uitermate tevreden over de aankoop (iphone covers), dus dat smaakt naar meer.

Had gisteren een bestelling geplaatst op DX, maar na enkele minder goede commentaren over DX heb ik dit gecancelled. Nu heb ik oortjes voor mijn ipod besteld op buyincoins.com . Hoop het toch over 2 weken te hebben.

3 van deze :
http://www.buyincoins.com...pod-mp3-product-1563.html

en 3 van deze :

http://www.buyincoins.com...ipod-mp3-product-820.html

Iemand al ervaring met deze oortjes?
Het gaat hier toch niet om namaak? Want wil geen probs hebben met de Belgische douane =)

Voorts ben ik nog van plan om meer spullen te laten overkomen.
Die In-Ear headphone heb ik zelf ook besteld. Kwaliteit was echt bagger.. Stonden goede reviews bij maar het geluid was heel dof en heel zacht. Misschien heb ik een slecht exemplaar gehad, koop ze niet nog een keer! ;)

Edit: zie net bij BIC een iPhone houder. http://www.buyincoins.com/daily_sale.html
60 euro cent, ach bestellen gelijk maar even! >:)

[ Voor 5% gewijzigd door Yrck op 27-02-2011 19:22 ]

Verwijderd

Ligt aan mij of is BIC al het hele weekend traag? Heb al meerdere momenten geprobeerd een bestelling er door te krijgen maar ik eindig altijd met een 404. :(

• Yrck
Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2011 @ 19:45:
Ligt aan mij of is BIC al het hele weekend traag? Heb al meerdere momenten geprobeerd een bestelling er door te krijgen maar ik eindig altijd met een 404. :(
Hier hetzelfde. Met veel moeite net iets besteld. ;)

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Yrck schreef op zondag 27 februari 2011 @ 14:14:
[...]
Die headset ziet er goed uit. Als hij binnen is hoor ik graag of het wat is! ;)
Dacht ik dus ook, en een mono-headset kost in de winkel al €20 ofzo...
Ik post wel eventjes iets als ik hem aankrijg... binnen een maand of twee zoals gewoonlijk :+

Verwijderd

Is het voor dealextreme een verkoop maand ofzo ? ik vin het nogal sloom gaan opeens bij het verpakken (na een week nog steeds geen status packing het is nog steeds order received ) al zeggen ze meer mensen inhuren

of ik ben het dat alles te snel verwacht natuurlijk sinds dealextreme wel veel orders krijgt verwacht ik

• Passievrucht
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-12 19:27

Passievrucht

swarma

Bah wil ik net betalen met paypal met mijn gekoppelende rekening aan dealextreme. Zijn er bij paypal of dealextreme wijzigingen geweest waarbij ik dus saldo of een gekoppelde creditcard moet hebben.

:X

Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-12 13:15

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2011 @ 20:48:
Is het voor dealextreme een verkoop maand ofzo ? ik vin het nogal sloom gaan opeens bij het verpakken (na een week nog steeds geen status packing het is nog steeds order received ) al zeggen ze meer mensen inhuren

of ik ben het dat alles te snel verwacht natuurlijk sinds dealextreme wel veel orders krijgt verwacht ik
Hier ook... waiting for supplier al anderhalve week :P. Sjonge, elke keer lijk ik pech te hebben

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-12 16:36
Royz schreef op zondag 27 februari 2011 @ 21:04:
[...]

Hier ook... waiting for supplier al anderhalve week :P. Sjonge, elke keer lijk ik pech te hebben
ik heb ongeveer hetzelfde... heb je soms net als ik een Magic Egg besteld? :P (gag-gift voor mn bro, en gelijk 1 voor mezelf bestelt ;) )

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

• Peedy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-12 21:34
Passievrucht schreef op zondag 27 februari 2011 @ 20:58:
Bah wil ik net betalen met paypal met mijn gekoppelende rekening aan dealextreme. Zijn er bij paypal of dealextreme wijzigingen geweest waarbij ik dus saldo of een gekoppelde creditcard moet hebben.

:X
Kan toch nog steeds wel? Ze versturen alleen pas als je uitgestelde betaling geverifieerd is.

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-12 18:23
JaWSnl schreef op zondag 27 februari 2011 @ 21:10:
[...]

ik heb ongeveer hetzelfde... heb je soms net als ik een Magic Egg besteld? :P (gag-gift voor mn bro, en gelijk 1 voor mezelf bestelt ;) )
Eieren voor je geld gekozen zeker :P

Ik heb nog trouwens niks teruggehoord van Dealextreme na hun aanbod om mij gratis shit te sturen voor reviews, maar dat komt misschien omdat het weekend is.

I'm a photographer, not a terrorist

Verwijderd

zoals welke producten zo je dan eigelijk reviewe ? Chinese gsms of gadgets of ???

dat hebben ze waarschijnlijk niet gezegt ?
---------------

Owja ook nog de producten ik nu heb besteld hebben ze :p dus ze zijn bij mij gewoon efe traag XD
(Er staat order received ) dus ze hebben alles in stock :) efe geluk XD

Ik heb dit ook al gehad hij pending zei : kan best lang duren :p (bij mij viel het nog mee het duurde 4-6 werk dagen totdat hij inpakte )

• Passievrucht

Passievrucht

swarma

Peedy schreef op zondag 27 februari 2011 @ 21:14:
[...]

Kan toch nog steeds wel? Ze versturen alleen pas als je uitgestelde betaling geverifieerd is.
of ik kijk er over heen, maar bij mij zeurt die om CC gegevens

Afbeeldingslocatie: http://www.imguploaden.nl/img/22629.png

[ Voor 10% gewijzigd door Passievrucht op 27-02-2011 23:23 ]

Verwijderd

Is het bij jullie ook die hongkong mail zo traag ?
ik was al bijna 2 weken (sinds die in hongkong post zit) en er staat nog op proccesing for departure blablabla

hopelijk vertrekt hij nog de woensdag allemaal of anders heb ik het hier zelfs niet met krokus vakantie :p

Heb vandaag ook nog contact met hun live chat systeem gehad en ik moet zeggen dat ze goeie service hebben :)

Ik heb hen gemeld ik von dat mijn order nogal traag was ( inverband met inpakken)
omdat het al een weekje duurde
Ze hebben me order op Express order received gezet en ze zegt het nu een sneller zou zijn
(Binnen de 3 dagen verzonden)

Hopelijk Hongkong mail me packets binnen deze week verzend of heb het volgende week nog niet :p

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2011 06:28 ]

• martin149
Passievrucht schreef op zondag 27 februari 2011 @ 23:20:
[...]

[afbeelding]
Je kunt toch geld op je rekening zetten via de bank, en dan bestellen?

Verwijderd

Passievrucht schreef op zondag 27 februari 2011 @ 23:20:
[...]

[afbeelding]
Dit had ik de allereerste keer ook. Geld overmaken naar je Paypal account en dan betalen. Daarna schiet Paypal voor je voor en heb je dit probleem niet meer.

• Jaspergk
Vandaag ook een pakketje binnen gekregen van BuyinCoins. In totaal duurde de levering maar 11 dagen zeker een pluspunt is dat.
Dit product had ik besteld.
http://buyincoins.com/hea...3-itouch-product-822.html
Voor deze prijs zijn ze het zeker waart. Nadeel van de oortjes zijn dat de tonen iets te hoog liggen.
Edit: hmm... dingen werken toch niet echt perfect stemmen hoor je heel slecht en geruisloos op mijn mobiel, op mn ipod werken ze gwoon perfect. Jammer dat ik mn ipod niet meer gebruik

[ Voor 20% gewijzigd door Jaspergk op 28-02-2011 11:40 ]

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Heeft er iemand ervaring met de nep-gsm-accu's van dealextreme?

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-12 16:10
zacht schreef op maandag 28 februari 2011 @ 11:41:
Ik heb er 3 gekocht voor bij mijn HTC HD7, 1500mAh i.p.v. 1230mAh (incl. oplader) voor iets van $7 per stuk. De accu's zijn alle 3 nog goed en m'n telefoon lust ze wel. :)

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06 00:17
zacht schreef op maandag 28 februari 2011 @ 11:41:
Ja ik met de accu voor de nokia 3310. gaat wel wat sneller leeg dan de originele toen die nieuw was, maar voor 2 dollar is het echt wel de moeite waard.
Ik zou zeggen, als de accu die je wilt kopen niet al te duur is, probeer het gewoon ;).

http://specs.tweak.to/15535

Verwijderd

Hoe veel dagen zal ik ongeveer nog op mijn pakketje moeten wachten?
Dit staat er

Destination - Netherlands
The item ............... was posted on 26-Feb-2011 and is being processed for delivery to the addressee.

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-12 16:10
Ga maar uit van een maand zonder tegenslag.

Verwijderd

Manuel schreef op maandag 28 februari 2011 @ 11:58:
Ga maar uit van een maand zonder tegenslag.
letterlijk vertaald:

Bestemming - Nederland
Het item (RT085758859HK) werd gepost op 26-feb-2011 en wordt verwerkt voor de levering aan de geadresseerde.

dan zal mijn pakketje toch al bij tnt zijn?

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
tjtristan schreef op maandag 28 februari 2011 @ 11:45:
[...]

Ja ik met de accu voor de nokia 3310. gaat wel wat sneller leeg dan de originele toen die nieuw was, maar voor 2 dollar is het echt wel de moeite waard.
Ik zou zeggen, als de accu die je wilt kopen niet al te duur is, probeer het gewoon ;).
Manuel schreef op maandag 28 februari 2011 @ 11:44:
[...]

Ik heb er 3 gekocht voor bij mijn HTC HD7, 1500mAh i.p.v. 1230mAh (incl. oplader) voor iets van $7 per stuk. De accu's zijn alle 3 nog goed en m'n telefoon lust ze wel. :)
Thnx, ik ga er maar eens wat bestellen.

• Yrck
BuyInCoins wordt met de dag sneller:

2011-02-28 02:24:40 Pending
2011-02-28 02:24:43 Processing-1
2011-02-28 08:57:20 Processing-3
2011-02-28 09:02:28 Processing-5
2011-02-28 10:57:31 Dispatched

:)

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:12
Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2011 @ 12:10:
[...]

letterlijk vertaald:

Bestemming - Nederland
Het item (RT085758859HK) werd gepost op 26-feb-2011 en wordt verwerkt voor de levering aan de geadresseerde.

dan zal mijn pakketje toch al bij tnt zijn?
Als je wat van het topic had gelezen , dan had je ondertussen al begrepen dat de verzending van deze producten gebeurd op de laagst mogelijk kostenstructuur. Dat beteken dat verzending vanuit china als hier op een laag pitje word verwerkt. Het is dan ook kosteloos. Wil je sneller, betaal er dan maar voor. Reken altijd op +- een maand na bestelling

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Verwijderd

tc982 schreef op maandag 28 februari 2011 @ 12:33:
[...]

Als je wat van het topic had gelezen , dan had je ondertussen al begrepen dat de verzending van deze producten gebeurd op de laagst mogelijk kostenstructuur. Dat beteken dat verzending vanuit china als hier op een laag pitje word verwerkt. Het is dan ook kosteloos. Wil je sneller, betaal er dan maar voor. Reken altijd op +- een maand na bestelling
Ik mijn bestelling was op 02-02 2011 dus dat is ongeveer een maand geleden

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-10 17:46

tdw

Amai seg!

Als het op het vliegtuig is gezet staat er dit:
The item ([tracking number]) left Hong Kong for its destination on [datum].

Het ligt nu dus no in Hong Kong zo te zien.

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

• krakura
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 04-12 09:07
ik wil wat zeggen over chinavasion:
ik heb hier een LED horloge gekocht was 20euro incl verzendkosten en het product zelf was 9uero ofzo maarja, alles goed ontvangen binnen een week! en ze hebben nog gebeld of het goed was aangekomen naar 3weken, dat is pas service. en het ziet er ook niet cheap uit en in nederland bij de juwelier lag dezelfde (tenminste zo zag ie eruit) voor 53euro dus goede deal!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

ThinkPadd schreef op zondag 27 februari 2011 @ 18:59:
[...]

Hahaha damn wat een bulten met pakketjes :o
Ja lol en al die gele enveloppen zijn ook nog zo netjes, als ze hier in NL aangekomen zijn zijn ze (bij mij iig) helemaal gekreukt altijd :P

Verwijderd

Maakt uit natuurlijk van die verzending +- een maand !

Zoals waneer je het besteld
in deze tijd (Februari ) zal het inderdaad makkelijk een week of 1-2 naar een maand gaan
in de zomer is het nog geen week althans bij mij :p

heb nu 3 packetjes , 2 ervan verzonden , 1 aan het verpakken

Verwijderd

Ik heb net me airmail tracking gecheckt en er staat op

The item (********) was posted on 21-Feb-2011.

wat is dat ?

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Dat is op de post is gedaan. Hij ligt nu dus bij China Post (toch, tegenwoordig?) waarschijnlijk.

• Yrck
Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2011 @ 18:17:
Ik heb net me airmail tracking gecheckt en er staat op

The item (********) was posted on 21-Feb-2011.

wat is dat ?
Dat je pakketje bij HK post ligt en dus nog naar Nederland verzonden moet worden! ;)

Compizfox was me voor! :P

[ Voor 5% gewijzigd door Yrck op 28-02-2011 18:22 ]

Verwijderd

vraagje:

Wat komt er te staan als mijn pakketje in NL is ?

• martin149

Verwijderd

Ik denk ik dit nog eens had erop stond hij posted was (Dit was in December) omdat de vliegtuigen allemaal vol zaten moest mijn packet een maand ofzo wachten is dit hetzelfde of gaat dit geen maand duren ofzo ?

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:24

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Ik denk niet dat iemand al te veen zinnigs kan zeggen over hoe lang jouw pakketje er over gaat doen. Geduld is een schone zaak en voor wat de verschillende verzendstatussen betekenen: die zijn denk ik wel terug te vinden in dit topic.

Wat mij betreft mag het weer wat meer richting het aanbod en andere interessante discussie in plaats van enkel klachten en vraagjes over levertijden. Dat houdt dit topic een stuk interessanter :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• PhilipvD

PhilipvD

Ondertiteld

Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2011 @ 19:01:
vraagje:

Wat komt er te staan als mijn pakketje in NL is ?
Komt er niet te staan. Je kunt zien wanneer hij Hongkong heeft verlaten en verder gaat de tracking niet (TNT post <-> Hongkong post werken niet samen).
Puur geduld hebben dus. Wat je wel kunt doen is ongeveer een week nadat je pakket Hongkong heeft verlaten TNT post te bellen en vragen of ze je 'Chinese tracking nummer' al om kunnen zetten in een Track & Trace code van TNT. Maar zolang het pakket hier nog niet is ingescand en een eigen nummer heeft kan TNT er ook weinig mee.

Edit: Orion.. ja dat dus :D

---

Verwijderd

Orion ik had het niet over hoelang het zou duren
maar me tracking zegt gewoon iets ik niet weet wat ze ermee bedoelen

The item (ITEM NUMB) was posted on 21-Feb-2011.

Normaal staat er toch iets anders en erna dat hij gaat verzenden ?

• Passievrucht

Passievrucht

swarma

Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2011 @ 08:04:
[...]

Dit had ik de allereerste keer ook. Geld overmaken naar je Paypal account en dan betalen. Daarna schiet Paypal voor je voor en heb je dit probleem niet meer.
Het leuke is, dat deden ze eerst altijd en nu niet meer :x

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-12 14:25
sinds zaterdag druppelen de eerste pakketjes binnen die ik eind januari had besteld bij DX en Focalprice. Nooit gehad dat het zo lang duurde maar goed er zat dan ook Chinees nieuwjaar tussen.

• Vistajevski
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-12 23:03
Ik heb de Dealextreme sata -> ide adapter die ik had besteld eens wat betere bekeken, maar ik durf hem niet te gebruiken. De print is lichtelijk krom en het ding zit onder de soldeerspetters, ook tussen de pootjes van de bridge-chip. Ach, het was een leuk experiment, en ik heb voor drie euro toch twee maanden in spanning kunnen zitten of het pakje wel aankwam. Dat is toch relatief meer entertainment dan bij de staatsloterij.

• Yrck
dcell schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 08:57:
sinds zaterdag druppelen de eerste pakketjes binnen die ik eind januari had besteld bij DX en Focalprice. Nooit gehad dat het zo lang duurde maar goed er zat dan ook Chinees nieuwjaar tussen.
Goed teken! Wacht nog op twee pakketjes van FocalPrice die op 31 januari verzonden zijn! :)

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:06

sapphire

Die-hard pruts0r

Ik heb ook mijn pakketje binnen wat ik vlak voor Chinees nieuwjaar besteld heb.

Beetje jammer dat ze het grootste en duurste product vergeten zijn erbij te doen :(

Gabriël AM5

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-12 07:25

mace

Sapere Aude

Ik heb op dezelfde dag 2 pakketjes besteld bij DX, en ze zijn op dezelfde dag verstuurd, alleen heeft de ene er bijna 3 weken langer over gedaan dan de andere.

Ach ja. :)

• Yrck
sapphire schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 10:31:
Ik heb ook mijn pakketje binnen wat ik vlak voor Chinees nieuwjaar besteld heb.

Beetje jammer dat ze het grootste en duurste product vergeten zijn erbij te doen :(
Bij DX besteld of FocalPrice?

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:06

sapphire

Die-hard pruts0r

DX,

maar ik heb het bij focalprice ook al eens gehad dat er wat misten.
Nouja even wat foto's gemaakt van de enveloppe want daar staat wel op dat het erin zou moeten zitten, dus ik ben benieuwd hoelang dat nu weer gaat duren ....pfff

Gabriël AM5

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Ook 31 januari wat besteld bij DealExtreme. Was afgelopen maandag binnen. Missen nog wel 2 dingen, maar zat keurig een briefje bij dat die nog nageleverd worden.

Kost vaak wel even tijd voordat het binnen is, maar dat is ondertussen bekend :)

Verwijderd

Ooit eens opladers voor mijn Wii gekocht. Netjes aangekomen, duurde wel een 3-tal weken. Nu wacht ik op een Wii Racing wheel. Zal ook wel zo lang duren, jammer.

Zien jullie ergens imitaties staan van die 'Ice-watches'? Die vind ik nergens...

Verwijderd

TuurDS de aflever tijd is ook erg verlengd doordat het Na nieuwjaar is

In de zomer vakantie heb ik al besteld en was alles (Vanaf ik betaalde totdat ik het hier kreeg ) 10 dagen
(Vrijdag tot en met de week erna maandag)
von ik erg netjes :)

nadat heb ik nog een goede review over de service
ik had paar dagen geleden een chat geopend omdat ik von het nogal lang duurde ( een halve week later en ze waren me paket nog niet aan het verpakken)

dus ik chatte met een service en kort erna zette ze het op express order en ze garandeerde binnen 3 dagen de packet te hebben verstuurd
DIT WAS OOK GEBEURT
vandaag is het net geshipped en maandag deed ze het dus vin ik erg mooi van hen :)
ik vin het wel dom van hun DX points je 60 dagen moet wachten :p
naja ...

Verwijderd

Ik zat even te zoeken naar de in-ear's van dr dre nu las ik dat ze ook bij pandawill zijn zonder control talk? Iemand de link? ik kan ze niet vinden bij pandawill? Een andere site waar ze ze verkopen is natuurlijk ook goed! :)

het gaat om deze:
http://www.dealextreme.co...5mm-jack-1-1m-cable-48352

Alleen dan van een andere site! Alvast bedankt!

• alwinus

alwinus

Tweaked

Het zou te vinden moeten zijn met:

Genuine Monster Beats Tour Earphone Black, item#: sku6005 (Heb ze zelf namelijk)

Maar helaas. Levert niets op. Alle headphones van dre zijn verdwenen. Pandawill is wel een tijdje off geweest door hacks. Volgens mij is niet hun hele assortiment momenteel weer terug.

• StormRider
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:02
Ik heb bij deal extreme ook wat besteld. Alle artikelen staan op pending. Is dit normaal?

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:07
Gisteren twee zendingen binnengekregen van DX: nog nooit zo'n snelle levering meegemaakt!

17/2 besteld, 22/2 weg bij DX, 24/2 weg bij HK post, en 1/3 binnen. Ik was stomverbaasd dat het pakket er al was. (Klein brievenbuspakje, en een "aanbelpakje")

Waren wel hardlopende items, maar toch.

Ook goed om te melden dat DX ook weer heel snel kan zijn.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Verwijderd

Mijne eerste packet dat van 21 feb in posted stond heeft vandaag eindelijk een vlucht :) hij wordt voorbereid
aleen mijn 2de die een dag later kwam (22 feb) staat nog op posted ik HOOP dat die dan ook binnen de week nog vertrekt (vandaag/morgen) zodat ik al me 2 packten maandag/woensdag heb DX

en mijn 3de zal nog een tijdje duren sinds hij onderweg is naar de luchthaven

dus ik ben nog steeds vrij blij sinds het geen maanden zal duren :)

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-12 16:34

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Buy in Coins:
21 februari 3 x "MR16 RGB LED Color Change Lamp Light w/ Remote Control" bestelt
02 maart waren ze binnen. Da's echt rap.

Die dingen zijn echt leuk, zeker als je een feestje hebt. De remote werkt uitstekend. Enige jammere is dat er eigenlijk geen normale lichtgele kleur bijzit, maar de lampjes zijn sowieso te zwak om als echte inbouwspotjes te dienen. Geen miskoop iig voor $31 inclusief verzenden.
Pagina: 1 ... 34 ... 67 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten. Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen