Ervaringen met DealExtreme.com - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 33 ... 67 Laatste
Acties:
  • 455.845 views

• martin149
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-11 22:01
slabetje schreef op zondag 13 februari 2011 @ 19:12:
Iemand die weet waar je die bubbel enveloppen goedkoop kunt kopen?
Liefst gratis verzending en betalen met paypal?
gewoon bij het postkantoor (of bij blokker, want dat is een hier). 8)7

• martin149
pven schreef op zondag 13 februari 2011 @ 19:34:
Vandaag ontdekte ik toevallig dat de officiële Android-app uit is. Op het oog ziet het er leuk uit. :)
Ziet er goed uit, hopen dat morgen mijn tablet komt en ik 'm kan gebruiken om verder te gaan met m'n verslaving

edit:
Sorry voor de dubbelpost^^

[ Voor 4% gewijzigd door martin149 op 13-02-2011 20:35 ]

Verwijderd

Hallo,

Heb weer voor me zelf en familie kabels docks en headsets besteld bij Deal extreme

nou heb ik voor de gein dit mes er bij gedaan om eens te kijken wat het is, is de kans groot dat onderschept word?
en als dit het geval is halen ze dan me mes er alleen uit en versturen ze de rest door of kan ik dan op alles nog gaan zitten wachten? :)

• martin149
Als je een paar pagina's terugleest, zie je dat er 3 mensen zijn die er ook een mes hebben besteld en is aangekomen. Waarom moeite doen voor iets dat toch in nederland te koop is?

Verwijderd

Bepaalde kabels enzooi kan ik hier in nederland niet vinden voor die prijs, en dit is ook niet mijn eerste bestelling daar.
Maar ging me even om dat mes zou ook vast hier in NL te koop zijn maar heb die voor de lol er bij gedaan voor 5 euro daar ging het me om.
Maar inderdaad zal terug lezen ;)

• martin149
heb je al op kabeltje.com gekeken? daar zijn veel goedkope kabels...

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-12 16:37

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

martin149 schreef op zondag 13 februari 2011 @ 20:32:
[...]

gewoon bij het postkantoor (of bij blokker, want dat is een hier). 8)7
Ja maar dan moet 'ie naar buiten he.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:51
pven schreef op zondag 13 februari 2011 @ 19:34:
Vandaag ontdekte ik toevallig dat de officiële Android-app uit is. Op het oog ziet het er leuk uit. :)
ziet er hetzelfde uit als de iphone app : http://itunes.apple.com/n...lextreme/id412678504?mt=8

Computers make very fast, very accurate mistakes.

• saveljos
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11:51
yey dealextreme heeft eindelijk new era petten toegevoegd! en vershillende maten ooknog=p ik heb er gelijk eentje besteld. linkje http://www.dealextreme.co...-hat-cap-size-7-3-8-53929

[ Voor 30% gewijzigd door saveljos op 14-02-2011 17:55 ]

• CR9
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-12 20:32

CR9

Heeft iemand ervaringen met dit product?
http://www.dealextreme.co...5mm-jack-1-1m-cable-48352

Ik wil het bestellen maar ben bang dat de douane het onderschept en me opgescheept met een boete

• Flitzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
CR9 schreef op maandag 14 februari 2011 @ 22:30:
Heeft iemand ervaringen met dit product?
http://www.dealextreme.co...5mm-jack-1-1m-cable-48352

Ik wil het bestellen maar ben bang dat de douane het onderschept en me opgescheept met een boete
Bij de douane kwam ik dit stuk tegen (paragraaf 9.4 is van toepassing). Gezien de reguliere verkoopprijs van bijna 160 dollar gaat het hier vrijwel zeker om een namaakartikel. Als het via de post komt, dan ben je zelfs bij 1 exemplaar in principe strafbaar. Het zal meestal wel goed gaan, maar je kunt natuurlijk net de verkeerde beambte treffen...
Zeker is dat er bij gerichte controle inbeslagname volgt (zero-tolerance), maar of er verdere sancties volgen zoals een boete is niet duidelijk.

[ Voor 8% gewijzigd door Flitzer op 14-02-2011 23:00 ]

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-12 17:04
Heb ze zelf een paar maanden geleden op pandawill gekocht en zijn netjes aangekomen. Zien er goed uit en werken prima. Blijft natuurlijk altijd gissen of die van jou eruit wordt gehaald maar ja dat is natuurlijk wel een beetje het risico dat je moet nemen als je het zoveel goedkoper wil hebben !

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-12 21:33

alwinus

Tweaked

Ik heb ze ook besteld via pandawill. Waren ze iets goedkoper omdat er ook geen control talk op zit (wat ik ook niet wilde). Ze zijn van de week verstuurd. Zal nog wel ff kunnen duren zoor ik ze binnen heb :)

• KingSizeBas
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:17
Heb nu een aantal keren spullen gekocht bij DealExtreme, maar dan allemaal kleine dingen zoals oordopjes, hoesje voor de htc desire en een screenprotector. Allemaal geleverd binnen een aantal weken. Ben er dus tevreden mee, durf alleen niet spullen wat iets grotere waarde te kopen.

• Yrck
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-08 23:27
Paar dingen besteld bij FocalPrice. Staan al 1,5 week op Packing terwijl de producten wel In Stock zijn. Wacht nog een paar dagen daarna maar even een berichtje sturen!

• martin149
Ik had mijn ZT 180 op 2/2/11 besteld, en nu binnen( 15/2/11)

Verloop:
Bij BIC:
2011-02-02 03:37:45 Pending
2011-02-02 03:38:36 Processing-1
2011-02-04 08:59:25 Processing-2 (vanwege verkeerde postcode)
2011-02-05 14:03:44 Processing-3
2011-02-06 08:43:01 Processing-5
2011-02-06 14:50:04 Split Dispatching

Bij singpost:
08-02-2011 INFORMATION RECEIVED (From Shenzhen to Registered Mail Section)
09-02-2011 Item received at registered mail section
09-02-2011 Item dispatched from registered mail section
09-02-2011 Tracking -Despatched to Overseas Postal Admin (From SG/ to NL/)
12-02-2011 RECEIVED AT DESTINATION TRANSIT CENTRE (To Amsterdam)
12-02-2011 Tracking -Arrival at Destination Postal Admin (From SG/ to NL/)

Bij Tnt:
14.02.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum

12.02.2011:
Ontvangen in land van bestemming
15.02.2011:
Zending ontvangen op distributievestiging
15.02.2011:
Chauffeur is onderweg

15.02.2011:
Zending afgeleverd

• CR9
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-12 20:32

CR9

alwinus schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 07:53:
Ik heb ze ook besteld via pandawill. Waren ze iets goedkoper omdat er ook geen control talk op zit (wat ik ook niet wilde). Ze zijn van de week verstuurd. Zal nog wel ff kunnen duren zoor ik ze binnen heb :)
Kan je me dan vertellen hoe het is gegaan als je ze hebt ontvangen ? :)

• clonedonkey
Gisteren me chinavision pakketje gehad. Binnen 2,5 dag geleverd door ups. Vrijdag verstuurd gisteren geleverd :) Kon helaas wel invoerrechten dokken gelijk. Snap alleen de kosten opbouw niet helemaal heeft iemand enig idee hoe het zit ? Btw vat ik nog wel maar waar slaan die "Voorschot provisie" op ?

Omzetbelasting : €15,96
Voorschot provisie : €10,50

Pakket had incl. verzendkosten waarde van 112,94$

• PhilipvD
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-12 22:22

PhilipvD

Ondertiteld

Het is volgens mij zo dat UPS als 'service' de douane kosten voorschiet (zodat het pakket sneller door de douane heen komt) en hier dan later provisie over vragen. Google maar eens op voorschot provisie + ups.

Correct me if I'm wrong.

Edit: Kijk ook nog even op de website van de douane voor een rekenvoorbeeld van de kosten.

[ Voor 27% gewijzigd door PhilipvD op 16-02-2011 07:27 ]

---

• alwinus

alwinus

Tweaked

CR9 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 21:43:
[...]

Tuurlijk ;) Ben erg benieuwd ook naar de kwaliteit. Volgens mensen die ze beiden hebben gehoord doen ze niet erg voor elkaar onder alleen de bouwkwaliteit is wel wat minder. Maar de lage prijs moet toch ergens vandaan komen (alhoewel de originele natuurlijk way overpriced zijn).

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

CR9 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 21:43:
[...]

Als je niks meer van 'm hoort is ie opgepakt. :P

BIC ligt nog steeds op z'n gat, hinderlijk... Gisteren was de site up en laadde hij vrij snel maar het menu deed het niet. Nu krijg ik een 404. Hopelijk krijgen ze hun virus-problemen eens onder controle.

[ Voor 7% gewijzigd door SnoeiKoei op 16-02-2011 08:38 ]

• Yrck
Vandaag weer twee bestellingen binnen van FocalPrice! Twee waren tegelijk verzonden maar heb er pas een van ontvangen.. De andere bestelling bevatte een genuine pioneer headset.. Hoop dat die snel volgt!:)

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Nou, Popbuying kan wel uit de startpost, zie deze notice :X Ze zijn vanaf nu dus gesloten.

Edit: hetzelfde voor Dealperfect. Die hebben helemaal een vage melding:
Due to some reason,Dealperfect need to be closed,if you still interest with our product,please contact: dealperfectcs01@gmail.com
for further contact.
_O-

[ Voor 50% gewijzigd door SnoeiKoei op 16-02-2011 10:33 ]

Verwijderd

De ellende begon daar toen ze geen Paypal meer accepteerde.

Verwijderd

Ik vind het wel sneu voor buyincoins, elke keer ddos attacks.
Nu kan ik ook niks bestellen. :(

• Yrck
Weer 2 pakketjes binnen met de normale post. Ook iets uit november van Pandawill. Geen idee dat ik dat nog besteld had :p

• slabetje
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-12 22:56
Hier ook weer 2 pakketjes uit november.
Nu nog wachten op de rest.

Jammer dat BIC het niet doet.
Ik vind dat toch echt een van de beste site's *een van de snelste*

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-12 22:11
Pakketje van 5 december is gearriveerd hier :)

En daar zat een lithium ion batterij lader in.

Eindelijk kan ik mijn 18650's weer opladen :)

Verwijderd

I Love BIC! Echt zonde dat het ge DDOSed word.

6 februari pakketje besteld, 7 feb verzonden, vandaag al ontvangen!

Echt een top bedrijf is dat!

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-12 12:25
Is er eigenlijk een chinees alternatief voor zoiets?: klik!

• Tijmus
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-11-2021
Mooi bericht van BIC ook:

"We are struggling against competitors for barbaric DDoS Attacks, because we supply unbeatable price."

:)

• alwinus

alwinus

Tweaked

Xaero schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 19:50:
Is er eigenlijk een chinees alternatief voor zoiets?: klik!
De case, bikini of de vrouw? >:)

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

alwinus schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 00:03:
[...]

De case, bikini of de vrouw? >:)
Nee joh, haar polsbandje!

@ Xaero: Ik zou niet op DX-kwaliteit vertrouwen als je je iphone/pod/mac/tab/whatever wil gebruiken in een zwembad. Je bespaart een paar euro tot je in het water springt en er achter komt dat de kwaliteit niet dat van het origineel is en Apple en je verzekering de schade niet dekken vanwege overduidelijke waterschade.

Da's mijn mening he, je moet het zelf weten (als er al een Chinees alternatief is, wat me niet zou verbazen) maar ik dacht, ik waarschuw maar wel.

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Even 'proefzwemmen' kan dat natuurlijk voorkomen. Stop je bijv. 2 papieren zakdoekjes in de case en *plons*... Weer op het droge kijken of de zakdoekjes droog gebleven zijn. Hartstikke wetenschappelijk. ;)

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

CaptJackSparrow schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 10:58:
Even 'proefzwemmen' kan dat natuurlijk voorkomen. Stop je bijv. 2 papieren zakdoekjes in de case en *plons*... Weer op het droge kijken of de zakdoekjes droog gebleven zijn. Hartstikke wetenschappelijk. ;)
In het verleden behaalde resultaten... ;) Zonder gekheid, met name de levensduur van die goedkope clones is vaak wat hen onderscheidt van het origineel. Falen bij dit product staat gelijk aan een kapotte gadget. Als je het risico wilt lopen moet je dat natuurlijk zelf weten maar je spaart op een prijs van €12,90 maximaal 10 euro uit ofzo?

Voor een heleboel gadgets van DE/BIC etc. geldt dat als het kapot gaat, je enige schade de aanschafprijs is. Zaklampen -> boeie als ie stuk gaat, hangt niks van af.

• PurpleBlue
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Zo, na het nieuwe jaar hebben ze maar een paar orders te verwerken!! _/-\o_
http://www.dealextreme.com/forums/Forums.dx/Forum.-100~threadid.828349

Verwijderd

En aangezien ik men pakketje nog niet heb dat op 20/01 verzonden zou moeten zijn vrees ik dat het daar ergens tussen die stapels nog ligt :+
BTW: heb het over dit http://www.dealextreme.co...ra-lens-filter-55mm-17343

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 14:38:
En aangezien ik men pakketje nog niet heb dat op 20/01 verzonden zou moeten zijn vrees ik dat het daar ergens tussen die stapels nog ligt :+
BTW: heb het over dit http://www.dealextreme.co...ra-lens-filter-55mm-17343
20/01 is nog voor Nieuwjaar hoor. We hebben het over China. Als DX zegt dat de boel verzonden is op 20/01 dan is dat waarschijnlijk ook wel gebeurd maar daarna blijven spullen vaak nog lang bij de Chinese customs enzo liggen.

• Mr.Jappe
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:20
Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat DX contact met je opneemt na het aanmaken van een ticket voor een product dat stuk is aangekomen? de FAQ zegt 72 uur maar ik wacht nu al meer dan een week.

Verwijderd

Mr.Jappe schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 16:12:
Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat DX contact met je opneemt na het aanmaken van een ticket voor een product dat stuk is aangekomen? de FAQ zegt 72 uur maar ik wacht nu al meer dan een week.
Waarschijnlijk hebben ze wel heel wat tickets te verwerken nu (na dat chinese nieuwjaar) dus ik zou toch nog even wachten. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat je toch wel 20 werkdagen zou kunnen wachten op antwoord 8)7 beetje zot, maar goed als er dan echt antwoord komt is het ook al goed.
Ik zit zelf ook al enkele dagen op een antwoord te wachten van iets dus had ik het ook eens uitgezocht.

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Mr.Jappe schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 16:12:
Vrijwel heel China heeft een paar weken plat gelegen vanwege Chinees nieuwjaar, dus die ticket van een week oud ligt idd gewoon op een grote stapel nu.

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:29
Ik had nog 5 tickets lopen, 2 zijn deze week afgehandeld. Dus ze zijn wel bezig, maar snel gaat het niet. Maar goed, tickets blijven wel vaker lang open staan. Ik heb nog niet eerder moeten aandringen over het oppakken van een ticket, en heb er toch al wel een stuk of 20 aangemaakt in de afgelopen jaren.

Ook voor tickets geldt: geduld.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-12 18:54
nou idd flink plat gelegen ...denk ik
22-12 verzonden pakket uit china van focal price en vandaag binnen
verpakking van buiten goed maar van binnen flink behandeld... maar goed items heel
dus toch blij maar geen focal price meer voor mij.

• buffbuffbuff
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04:36
Kleine update van mijn kant. Ik had ruim een maand geleden 10 produkten in 1 keer besteld, maar deze waren nog steeds niet binnen van de supplier. Ik heb maar een ticket aangemaakt en die heeft ervoor gezorgd dat de helft verstuurd is. Sommige produkten waren dus wel binnen, al stond dit niet bij mijn invoice (still waiting for supplies). Op de andere produkten werd nog steeds gewacht terwijl volgens de website ze allemaal in stock waren (2-4 dagen verzameltijd). Heb daarom de overgebleven produkten gecancelled en ze allemaal opnieuw en apart besteld. Mocht er dus 1-tje binnen komen, dan wordt hij dus gelijk verstuurd ipv te wachten op de rest van de groep (tip van mede tweakert). Nadeel hiervan is, dat free air tracking niet altijd mogelijk is aangezien daarbij een drempel wordt gehanteerd van 15 dollar. Ik houd jullie op de hoogte. Tip voor de komende jaren: niet te vroeg voor normaal nieuwjaar, tussen nieuw en chinees nieuwjaar of direct na chinees nieuwjaar bestellen. Dan kunnen ze de bestelling niet snel genoeg verwerken.

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-12 13:15

Royz

Kleurenblind!!

Haha gisteren mijn november pakket binnen gehad. De grap is dat ze deze net weer hebben verzonden, ik krijg er dus gewoon 2. Na ja, Canon remote werkt echt super iig (long exposure shooting) :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Verwijderd

Royz schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 12:27:
Haha gisteren mijn november pakket binnen gehad. De grap is dat ze deze net weer hebben verzonden, ik krijg er dus gewoon 2. Na ja, Canon remote werkt echt super iig (long exposure shooting) :)
Had je een algemene remote gekocht (die ook voor andere merken werkt) of echt Canon specifiek? Als het een algemene was, welke was dat dan want ben er ook over aan het twijfelen. Ook zou ik een tripod willen, maar is het aan te raden om dat ook van DX te bestellen of toch beter in de winkels hier eens gaan zoeken?

• buffbuffbuff
@ TimVK

De Hama star 63 is in veel shops al voor 30 euro te bestellen en voor 33 euro is hij bij de Mediamarkt op te halen. 166 cm (5.5 feet) hoog en prima dingetje voor het geld. Heb je hem snel binnen en mocht er wat kapot aan gaan, kan je hem ook weer snel ruilen. Op dealextreme is een soort gelijke 38 dollar, dus veel scheelt dat niet.

Verwijderd

buffbuffbuff schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 13:45:
@ TimVK

De Hama star 63 is in veel shops al voor 30 euro te bestellen en voor 33 euro is hij bij de Mediamarkt op te halen. 166 cm (5.5 feet) hoog en prima dingetje voor het geld. Heb je hem snel binnen en mocht er wat kapot aan gaan, kan je hem ook weer snel ruilen. Op dealextreme is een soort gelijke 38 dollar, dus veel scheelt dat niet.
Hmmm, denk dat die hier toch wel meer koste (België) ofwel dat ze die zelfs niet hebben in MM. Moest het zijn dat ik er morgen passeer zal ik eens gaan zien. Toch thx voor het aanraden want had beetje schrik voor de kwaliteit van die Hama spullen :?

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 13:05:
[...]

Had je een algemene remote gekocht (die ook voor andere merken werkt) of echt Canon specifiek? Als het een algemene was, welke was dat dan want ben er ook over aan het twijfelen. Ook zou ik een tripod willen, maar is het aan te raden om dat ook van DX te bestellen of toch beter in de winkels hier eens gaan zoeken?
Het gaat om deze: http://www.dealextreme.co...-samsung-gx-20-more-33082

wilde die speciaal voor long exposure, zelf tijd instellen in bulb en gaan. Er staat bij:

- Designed to work on the following SLR and Digital SLR camera models: Canon
450D/400D/350D/300D; Pentax K20D/K200D/K10D/K100; Samsung GX-20/GX-10

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• buffbuffbuff
Tja als de kwaliteit belangrijk voor je is, dan zou ik sowieso niet bij dealextreme bestellen. Misschien versturen de verschillende bedrijven ook naar belgie.

Bijv. http://www.cameranu.nl/artikel/3003

25 euro + 6.50 verzendkosten naar Belgie.

Nu weer ontopic !

Verwijderd

buffbuffbuff schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 14:04:
Tja als de kwaliteit belangrijk voor je is, dan zou ik sowieso niet bij dealextreme bestellen. Misschien versturen de verschillende bedrijven ook naar belgie.

Bijv. http://www.cameranu.nl/artikel/3003

25 euro + 6.50 verzendkosten naar Belgie.

Nu weer ontopic !
Daarom dat ik het even vroeg of het wat te doen was om dat te bestellen van bij DX ;) Dank voor je respons allesinds :)

• Stylisimo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 10:45
Heeft er iemand ervaring met de accu's voor laptops die worden aangeboden?

Ik heb namelijk deze op het oog.

Aangezien mijn accu het niet helemaal meer doet.

• Yrck
Gister contact gehad met FocalPrice omdat twee orders al bijna 2 weken op Packing stonden. Vanmorgen bericht terug gehad dat ze het gingen nakijken bij hun warenhuis. Zie net dat er 1 al verzonden is. Top service dus! :)

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-12 17:25
Stylisimo schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 14:15:
Heeft er iemand ervaring met de accu's voor laptops die worden aangeboden?

Ik heb namelijk deze op het oog.

Aangezien mijn accu het niet helemaal meer doet.
Ik denk dat je beter Ebay kan proberen. Zitten een aantal toko's in de UK die voor goeie kwaliteit en prijs leuke accu's leveren!

• WeeJeWel
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 26-12 21:43
Wauw, m'n magneetjes uit november binnen..

Homey — Critics are those without skills to create.

• Emrulez
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Iemand ervaring met een auto lader voor de Iphones/Ipads.

Ik ben op zoek naar autolader waarmee ik zowel de ipad als de iphone kan opladen. Aangezien ik al kabels heb ben ik alleen op zoek naar het dingetje wat in de auto zelf gaat.

Dus heeft een van jullie al ervaring met een van die opladers en/of kan je mij er eentje aanraden?

Graag, wil namelijk niet die uit elkaar valt straks of erger :p

Alvast Bedankt.

P.S: je kan gewoon met payal betalen toch?

• Yrck
Emrulez schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 17:27:
Iemand ervaring met een auto lader voor de Iphones/Ipads.

Ik ben op zoek naar autolader waarmee ik zowel de ipad als de iphone kan opladen. Aangezien ik al kabels heb ben ik alleen op zoek naar het dingetje wat in de auto zelf gaat.

Dus heeft een van jullie al ervaring met een van die opladers en/of kan je mij er eentje aanraden?

Graag, wil namelijk niet die uit elkaar valt straks of erger :p

Alvast Bedankt.

P.S: je kan gewoon met payal betalen toch?
Je kan gewoon met paypal betalen ja. Heb een tijd geleden een mooie lader gekocht bij BIC. Linkje: http://www.buyincoins.com...ch-nano-product-1830.html

Deze past echter niet in de auto :( (Rover 75) omdat de oplader te groot is. Heb nu deze:
http://www.dealextreme.co...harger-black-dc-12v-40470

Werkt perfect met een iphone 3gs! :)

• Emrulez
Yrck schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 17:49:
[...]

Je kan gewoon met paypal betalen ja. Heb een tijd geleden een mooie lader gekocht bij BIC. Linkje: http://www.buyincoins.com...ch-nano-product-1830.html

Deze past echter niet in de auto :( (Rover 75) omdat de oplader te groot is. Heb nu deze:
http://www.dealextreme.co...harger-black-dc-12v-40470

Werkt perfect met een iphone 3gs! :)
Bedankt voor de tip, ze zien er allebei goed uit ;) Ze werken als het goed is gewoon met de 3GS, 4 en de Ipad neem ik aan.

• Yrck
Emrulez schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 18:00:
[...]

Bedankt voor de tip, ze zien er allebei goed uit ;) Ze werken als het goed is gewoon met de 3GS, 4 en de Ipad neem ik aan.
Heb die van DX getest met een iPhone en iPod en beide deden het. iPad zou ik niet weten maar verwacht het wel. Voor nog geen 2 euro is het mooi om te proberen toch? ;)

• Emrulez
Yrck schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 18:04:
[...]

Heb die van DX getest met een iPhone en iPod en beide deden het. iPad zou ik niet weten maar verwacht het wel. Voor nog geen 2 euro is het mooi om te proberen toch? ;)
Yep heb die van BuyIncoins besteld!

Verwijderd

Vandaag voor het eerst besteld bij Pandawill heb de Dr Dre beats besteld en ongeveer 10 iPhone back covers en laten bezorgen via DHL China. Ben benieuwd!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-12 23:39

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 19:26:
Vandaag voor het eerst besteld bij Pandawill heb de Dr Dre beats besteld en ongeveer 10 iPhone back covers en laten bezorgen via DHL China. Ben benieuwd!
Met DHL krijg je wel automatisch de rekening voor importbelasting aangezien ze die zelf opgeven. Met Hong Kong post kom je er vrij vaak nog onderuit. Voordeel is wel dat je je spullen snel hebt :)

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Verwijderd

DexterDee schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 19:43:
[...]

Met DHL krijg je wel automatisch de rekening voor importbelasting aangezien ze die zelf opgeven. Met Hong Kong post kom je er vrij vaak nog onderuit. Voordeel is wel dat je je spullen snel hebt :)
Moet ik dat dan aan de deur betalen?

• Eppo ©
  • Niet online
Emrulez schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 18:00:
[...]

Die van DX werkt zonder problemen met de iPhone, maar de iPad gaat niet werken. De iPad heeft 2A nodig voor het opladen.

• Yrck
Eppo © schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 19:56:
[...]

Die van DX werkt zonder problemen met de iPhone, maar de iPad gaat niet werken. De iPad heeft 2A nodig voor het opladen.
Bedankt voor de informatie! Handig om te weten :-)

Email van pandawill dat alle problemen verholpen zijn! Kunnen dus weer rustig alles leeg kopen! :p

[ Voor 14% gewijzigd door Yrck op 18-02-2011 20:56 ]

• Emrulez
Eppo © schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 19:56:
[...]

Ik heb die bij BuyinCoins besteld die gaat dus debk ik ook niet werken met de Ipad. Is er wel een oplader die zowel met de iphones als de ipad werkt?

En is het eigenlijk mogelijk om je order te annuleren?

Verwijderd

clonedonkey schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 23:20:
Gisteren me chinavision pakketje gehad. Binnen 2,5 dag geleverd door ups. Vrijdag verstuurd gisteren geleverd :) Kon helaas wel invoerrechten dokken gelijk. Snap alleen de kosten opbouw niet helemaal heeft iemand enig idee hoe het zit ? Btw vat ik nog wel maar waar slaan die "Voorschot provisie" op ?

Omzetbelasting : €15,96
Voorschot provisie : €10,50

Pakket had incl. verzendkosten waarde van 112,94$
Mag ik vragen wat je besteld had?!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Het begint nu wel de spuigaten uit te lopen met de levertijden. DealExtreme verzond op 24 december een opbergmap voor mijn iPad. Die werd uiteindelijk afgelopen donderdag bezorgd, een kleine twee maanden later. Dat was de tweede keer in een maand tijd dat ik een pakje van DX ontving dat er twee maanden over deed!

• D1ef43
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-08 13:42
BamSlam_ schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 14:50:
Het begint nu wel de spuigaten uit te lopen met de levertijden. DealExtreme verzond op 24 december een opbergmap voor mijn iPad. Die werd uiteindelijk afgelopen donderdag bezorgd, een kleine twee maanden later. Dat was de tweede keer in een maand tijd dat ik een pakje van DX ontving dat er twee maanden over deed!
Bij mij was het nog erger. Op 3 december (!) twee bestellingen geplaatst. Een pakketje werd verzonden op 14 december en kreeg ik binnen op 28 december. Mijn andere pakketje was een ander verhaal. Besteld op 3 december, verzonden op 7 december en ontvangen op 17 februari. Levertijd dus bijna 2,5 maand...
Was van plan wat verjaardagscadeautjes te bestellen maar op deze manier moet ik wel heel ver vooruit gaan plannen.

• Mistraller
Rond oud-nieuw in de rest van de wereld, kerst, oud-nieuw in china is het bekend dat de levertijden sterk oplopen.
Er wordt dan veel besteld, terwijl er minder gewerkt wordt...

Bij DX weet je nooit hoe lang het duurt, dus als je een verjaardagskado wilt kopen zou ik het daarom nooit bij DX doen.

---------------

• clonedonkey
Verwijderd schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 03:32:
[...]

Mag ik vragen wat je besteld had?!
http://www.chinavasion.co...ra-wifi-dvr-night-vision/

Mijn focalprice pakket van begin december is nu echt foetsie denk ik. Stond super lang op dat hij onderweg was volgende de tracking en toen kwam er ineens een status onder in januari dat hij weer bij de post lag. Contact gehad met focalprice en status zou betekenen dat pakje weer terug was naar focalprice maar die hebben niks ontvangen. Erg vaag allemaal. Wilde eerst store credits geven maar uiteraard niet akkoord mee gegaan en krijg nu binnen 3 werkdagen het geld weer terug op paypal. Wel jammer dat ik 2 maanden heb moeten wachten en wel 10 berichten met focalprice heb gewisseld waar ze me steeds maar vroegen een week te wachten :)

Ook nog buyincoins pakje binnen gehad gisteren. Site werkt als dikke stront maar is gewoon binnen 7 dagen na verzending geleverd, en was binnen 10 uur na bestellen al verzonden echt niet normaal zo snel ! Was met Singapore post verzonden mogen ze wel vaker doen :)

[ Voor 12% gewijzigd door clonedonkey op 19-02-2011 23:34 ]

Verwijderd

//\\//\\ (0) (0) II hoor weer foto's van DX achter de schermen

Tevens ook weer "New Products"

Verwijderd

Net binnengekregen zonder beschadiging, dus vanavond eens testen hoe het past: http://www.dealextreme.co...ra-lens-filter-55mm-17343

• Yrck
Verwijderd schreef op maandag 21 februari 2011 @ 10:06:
Net binnengekregen zonder beschadiging, dus vanavond eens testen hoe het past: http://www.dealextreme.co...ra-lens-filter-55mm-17343
Hm goed teken.. Hoop dat mijn Pioneer headset vandaag ook binnen komt! :)

• Vistajevski
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-12 23:03
13 december besteld, 18 december verzonden, vandaag gearriveerd. Ik had de hoop al opgegeven, maar ik ben nu de gelukkige bezitter van een sata -> ide converter van DX voor $ 4,50. Ik heb alleen geen flauw idee meer waarvoor ik dat ding twee maanden geleden besteld heb...

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08:30

Chrisjuh_15

Facta non verba

Mijn Dr Dre namaak headphones zijn vandaag eindelijk verstuurd :) Na ongeveer een maandje wachten... Ach ik heb geduld :P

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Was er al iemand met ervaring met die dingen? :)

Verwijderd

Royz schreef op maandag 21 februari 2011 @ 20:44:
Was er al iemand met ervaring met die dingen? :)
Ik had ze toen gekocht toen ze net uit waren, moet zeggen het is echt goed geluid en noise cancelling werkt ook, alleen het is niks voor mij veel te groot.

Ze lijken wel heel erg echt! :) en alle leuke ass zitten er ook allemaal bij echt netjes verpakt ook! :)

• Tweaker36
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-09 08:25
Ik bestel niet meer bij DX.

Levertijden zijn gewoon niet meer te doen, en elke keer heb ik douane aan mijn been (België).
Gift service of niet, DX logo verwijderen of niet, ze weten het blijkbaar wel te vinden. En ze doen het elke keer open. Of je bestelling dan 0,5$, 5$ of 500$ kostte, maakt dan niet uit, €10 douane verwerkingskosten moet je betalen. :/

[ Voor 4% gewijzigd door Tweaker36 op 21-02-2011 21:03 ]

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-12 14:06
Best vreemd, misschien heb je een slechte reputatie bij de douane dan, want ik heb al een stuk of 10 pakjes ontvangen van DX en nog nooit verwerkingskosten moeten betalen.

• Mistraller
Tweaker36 schreef op maandag 21 februari 2011 @ 21:01:

Levertijden zijn gewoon niet meer te doen, en elke keer heb ik douane aan mijn been (België).
Gift service of niet, DX logo verwijderen of niet, ze weten het blijkbaar wel te vinden. En ze doen het elke keer open. Of je bestelling dan 0,5$, 5$ of 500$ kostte, maakt dan niet uit, €10 douane verwerkingskosten moet je betalen. :/
Is er in belgië dan geen vrijgesteld bedrag? Beetje raar dat je douanekosten moet betalen als het verder allemaal ok is.
Klinkt een beetje alsof je de politiecontrole-kosten moet betalen óók als je je gordel netjes omhad, en niet gedronken had... 8)7

---------------

• Tweaker36
zezke schreef op maandag 21 februari 2011 @ 21:05:
Best vreemd, misschien heb je een slechte reputatie bij de douane dan, want ik heb al een stuk of 10 pakjes ontvangen van DX en nog nooit verwerkingskosten moeten betalen.
Nee, niet specifiek. Andere zendingen (ook uit Azië) zijn er wel al prima doorgekomen. Het is echt DX alleen dat er elke keer opnieuw uitgehaald wordt. M'n broer (woont elders) heeft hetzelfde.
Mistraller schreef op maandag 21 februari 2011 @ 23:24:
Is er in belgië dan geen vrijgesteld bedrag? Beetje raar dat je douanekosten moet betalen als het verder allemaal ok is.
Klinkt een beetje alsof je de politiecontrole-kosten moet betalen óók als je je gordel netjes omhad, en niet gedronken had... 8)7
Ja, dat is er. Je mag iets van een 21€ (kan er 2€ naast zijn) kosteloos invoeren. Maar ik denk dat dat kosteloos enkel slaat op invoertaksen en BTW, die €10 douanekosten vallen daar niet onder (blijkbaar).
Je krijgt je pakketje niet van de Post, als je niet betaalt. Dus ja, wat doe je dan? :/

Verwijderd

Waarschijnlijk gewoon elke keer al pech gehad JoWannes. Ik had nu voor de eerste keer besteld bij DX en ik woon ook in België. Ik vreesde eerst ook dat de douane wat aan men pakketje zou gedaan hebben, maar nee, toch niet. Het is uiteindelijk gewoon toegekomen en ben daar natuurlijk blij mee. Misschien heeft het een beetje te maken met de formaten van de pakketjes die je besteld had?

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Nadat ik een tijdje terug eens 2 LEDstrips (1 blauw, 1 wit, beide flexibel en waterproof) had besteld bij BIC kreeg ik die beiden binnen met schade: de witte had een "dooie pixel" en de blauwe had een gescheurde rubber mantel zodat 'ie niet waterproof was. Ticket gemaakt en binnen een paar dagen spontaan geld teruggestort gekregen. Toen maar een aantal strips tegelijk besteld zodat ik vast wel een paar onbeschadigde exemplaren kreeg: 6 witte, 3 blauwe. Besteld op 08-02 en gisteren (21-02) binnen. En nou zul je altijd zien, bij deze zit niet 1 gaar exemplaar, gewoon allemaal prima!
Enige jammere is dat de bubbelenvelop zo dik was dat de postbode hem klem heeft gedrukt in mijn brievenbus en hem daar tenslotte heeft achtergelaten. Met klem bedoel ik ECHT klem, ik heb de envelop deels moeten ontmantelen om mijn pakje uit de brievenbus te kunnen halen :X

Resultaat uiteindelijk; 9 LEDstrips voor omgerekend ongeveer 10 euro. 12V dc adapter heb ik, ik wacht echter nog op 2 pwm-dimmers van een samenkopen-actie. Die zouden op 14-01 al verzonden zijn uit China en ik heb ze nog niet. Heb ik die binnen, dan kan ik mijn aquariumverlichting afmaken.

Verder heb ik nog bestellingen openstaan bij Priceangels (besteld op 27-01) en DealExtreme (10-02). Die van Priceangels was ik alweer vergeten, werd gisteren er ineens aan herinnerd omdat ik een mailtje kreeg dat mijn zending verstuurd was. :P

[ Voor 24% gewijzigd door SnoeiKoei op 22-02-2011 09:50 ]

• bgrr
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 21 februari 2011 @ 10:06:
Waarom niet een uv filter bestellen voor € 6,99 in Nederland en binnen 2 werkdagen in huis hebben ?

http://www.factoryprices....5&Camlink_UV_filter_55_mm

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
bgrr schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 09:57:
[...]

Waarom niet een uv filter bestellen voor € 6,99 in Nederland en binnen 2 werkdagen in huis hebben ?

http://www.factoryprices....5&Camlink_UV_filter_55_mm
Wel bijna 5 euro verzendkosten.
Wel gortig op een product van 7 euro :p

iRacing Profiel

Verwijderd

frankivo schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 10:20:
[...]

Wel bijna 5 euro verzendkosten.
Wel gortig op een product van 7 euro :p
Verzendkosten naar BE zijn zelfs €7.95 wat dus eigenlijk een dubbel zo dure filter zou zijn en ik dan evengoed hier naar de winkel kan stappen en een kan kopen voor 15 euro. Nu heeft het me 3 euro gekost en het past perfect op men camera, dus waarom niet dan? ;)

• bertalizer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-12 18:29
Tweaker36 schreef op maandag 21 februari 2011 @ 21:01:

Dat zijn geen douane kosten maar "aanbiedingskosten douane" deze mogen NIET aangerekend worden als de totale waarde van het pakket lager is dan 22 euro. Je kan het geld terugeisen! Vul daarvoor dit formulier in.
Ze gaan u terugmailen en bewijsstukken vragen. Hopelijk heb je de verpakking nog want ze willen ook het CN22 formuliertje (groen douanedocumentje dat altijd op het pakje is geplakt) hebben.
Enkele referenties:
Op welke zendingen betaalt u heffingen?
Er moeten heffingen betaald worden voor alle zendingen uit een land dat
niet tot de Europese Unie behoort, met uitzondering van de hierna vermelde
zendingen waarvoor geen douanerechten, btw of kosten inzake douanerechten
betaald moeten worden:
Zendingen afkomstig uit een land buiten de Europese Unie waarvan de
totale waarde van de inhoud niet meer dan € 22 bedraagt, met uitzondering
van alcoholische producten, parfum en toiletartikelen, tabak en
tabaksproducten

• Niet-commerciële zendingen uit een land buiten de Europese Unie, verzonden
door een particulier naar een andere particulier met een totale
waarde van niet meer dan € 45
• Zendingen die om andere redenen vrijgesteld zijn van btw (KB nr. 7
van het btw-Wetboek) en van douanerechten (EU-verordening
nr. 918/83,1-Titels I t.e.m. XXIX ).
Bron: "praktische gids voor de zendingen van de particulier" (pdf)
Wanneer u goederen via de Post of via een ander koeriersbedrijf (ABX Logistics, UPS, DHL,…) invoert, moeten er uiteraard ook douaneformaliteiten worden vervuld. Doorgaans doet in dat geval de Post of het koerierbedrijf voor u de douaneformaliteiten, maar rekent daarbij wel onkosten aan. Er wordt opgemerkt dat de douane geen uitstaans heeft met de zogenaamde “Douane aanbiedingskosten”, die soms worden gevraagd, zelfs als er helemaal geen inklaringsformaliteiten plaatsvinden. Deze worden door de vervoerder voor eigen rekening geïnd.
bron
Tenslotte heeft de douane geen inspraak bij het bepalen van de kosten die u door het post – of koerierbedrijf worden aangerekend. De post- of koerierbedrijven bepalen die kosten op louter commerciële gronden. Alleen controleert de douane dat het bedrag van de op de rekening vermelde te betalen belastingen overeenstemt met het bedrag van de belasting dat aan de douane is betaald.
bron

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08:30

Chrisjuh_15

Facta non verba

Verwijderd schreef op maandag 21 februari 2011 @ 20:56:
[...]

Ik had ze toen gekocht toen ze net uit waren, moet zeggen het is echt goed geluid en noise cancelling werkt ook, alleen het is niks voor mij veel te groot.

Ze lijken wel heel erg echt! :) en alle leuke ass zitten er ook allemaal bij echt netjes verpakt ook! :)
Das mooi om te horen. Ik wilde graag af van die te kleine oordopjes, gaan altijd in de knoop :X

Verwijderd

Nu al meer dan een week aan het wachten tot de status van me bestelling op verzonden of wat dan ook word gezet heb zo beetje 10 producten allemaal stond er bij 4 tot 7 days. Maar denk toch dat de bestelling te groot is.

• bertalizer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-12 18:29
Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 21:31:
Nu al meer dan een week aan het wachten tot de status van me bestelling op verzonden of wat dan ook word gezet heb zo beetje 10 producten allemaal stond er bij 4 tot 7 days. Maar denk toch dat de bestelling te groot is.
Als er niet letterlijk "In Stock: ships in 2 to 4 days (5 to 8 during new year season)" bij staat kan je maar beter alles apart bestellen. Enkel die producten liggen namelijk in hun magazijn (en dan nog...). Bij de rest bestellen ze pas bij hun leverancier en ben je dus afhankelijk van verschillende factoren.

• driedees
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:09
12 december een lockpicker besteld en deze is 16 februari bezorgd. Die week ook restantje gekregen van een bestelling van eind december, eerste deel was al half januari bezorgd.

De lockpicker besteld omdat ik teveel naar Dexter heb gekeken :P ik kan er voor geen meter mee omgaan overigens.

It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM

• rudyhattem
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 05-12 13:16
Is het wat? Ik zoek er ook nog 1. Beetje helder beeld en makkelijk in te stellen?

Verwijderd

Had eind januari een bestelling geplaatst, die eerst niet verwerkt werd. Na een ticket werd dit snel opgelost (is al gepost hier). Daardoor was het helaas niet meer op tijd voor hun Nieuwjaar en daarna heb ik niet veel meer gekeken naar de status. Nu keek ik deze weer weer eens en nog steeds was de bestelling niet shipped (terwijl de productpagina altijd aangaf dat het in stock was), dus weer een ticket ingezonden. Nooit antwoord op gehad, maar anderhalve dag later kreeg ik opeens mail dat m'n bestelling verzonden was (antwoord was dus overbodig geweest). Hopen dat de airmail een beetje mee zit.

M'n andere bestelling is wel veilig aangekomen, na ongeveer 2 weken. Prima tevreden over DE, alleen moet je ze soms wel een beetje lastigvallen vanwege softwarefouten (daar ga ik maar even vanuit).

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-12 23:22

Wildfire

Joy to the world!

rudyhattem schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 21:02:
[...]

Is het wat? Ik zoek er ook nog 1. Beetje helder beeld en makkelijk in te stellen?
Voor binnengebruik redelijk goed te doen, maar NIET buiten gebruiken. Zeker als het koud is houdt 'ie het niet meer dan een paar dagen uit. En bij binnengebruik is het ook niet zeker allemaal, heb er eentje gehad die was na een paar dagen niet meer te vinden op het netwerk.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• alwinus

alwinus

Tweaked

Mijn allereerste bestelling van dealextreme is binnen http://www.dealextreme.com/p/glowing-spiderman-mask-8718

Op 10/02 besteld, verzonden op 17/02 en binnen op 24/02. Dat is toch best rap. Een iron man mask die 5 dagen eerder is verzonden nog niet binnen. Maar goed dat is bekend bij DX.

Nu nog wachten op mijn oordoppies van Dr. Dre via Pandawill :)

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Zo, had de iphone 4 kabel met USB oplader besteld... gisteren gewoon kortsluiting en usb stuk helemaal zwart. Ik vertrouw geen enkele lader meer eigenlijk :(

• alwinus

alwinus

Tweaked

En het toeval wil ook mijn Genuine Monster Beats Tour Earphone is binnen van Pandawill! Op 10 februari verzonden en twee weken later binnen. Prima!

Eerste indruk:
- Het geheel ziet er echt uit. Het lijkt net of het de echte doos is. Earphones zien er prima uit. Van dichtbij wel kleine schoonheidsfoutjes maar die zijn niet makkelijk te zien. Wat me wel stoort is dat de b op de zijkant van de oordopje niet helemaal recht zit. Zit nu tussen een 6 en een b in. Daar heb ik nog wel een mail over gestuurd.

Geluid:
- geluid is prima! Ik heb nog nooit oordoppies gehad duurder dan 40 euro. En deze klinken beter. Wel vrij helder. Dus dat is wel ff wennen. Nu zijn ze 17 dollar bij Pandawill. Voor dat geld een uitstekende geluidskwaliteit!

• Tweaker36
@ bertalizer: Thanx voor de info en link. Handig voor toekomstige zendingen! :)
alwinus schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 19:45:
En het toeval wil ook mijn Genuine Monster Beats Tour Earphone is binnen van Pandawill! Op 10 februari verzonden en twee weken later binnen. Prima!
[...]
Ik vermoed dat die dingen zo fake zijn als maar zijn kan?
Die zijn te verdacht goedkoop...

Maar anderzijds, heb je in datzelfde product-gamma dan ook weer dure spullen:
Monster Beats by Dr. Dre Solo HD Black 136$
Monster Beats by DR. DRE / LeBron James 23 Limited Edition 153$

Dat vind ik best veel geld voor namaak. Te veel geld voor fake, maar dan weer weinig voor 'the real thing'.
Ik weet niet wat ik ervan moet denken... :/

[ Voor 3% gewijzigd door Tweaker36 op 24-02-2011 23:08 ]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:48

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Tweaker36 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 23:05:
Dat vind ik best veel geld voor namaak. Te veel geld voor fake, maar dan weer weinig voor 'the real thing'.
Ik weet niet wat ik ervan moet denken... :/
Zoals er staat:
the speaker is original but the other accessories and box are OEM.

Speakertje zou dus orgineel zijn, de rest is 'china built'. Afweging is dan simpel, is het geluidsverschil net zo groot als het prijsveschil? :P

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 24-02-2011 23:11 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Pagina: 1 ... 33 ... 67 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten. Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen