Ervaringen met DealExtreme.com - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 32 ... 67 Laatste
Acties:
  • 455.843 views

Verwijderd

AlexanderB schreef op zondag 06 februari 2011 @ 01:33:
ik zit ook al sinds november te wachten op mn umts modem dongle (voor mn UAV project) en op mn Tritium dingetje...
Even een vraagje over die Tritium,.. Komt dat niet uit tsjernobyl ? ;)
Wat is het voor een stof die er in zit? GEVONDEN
En 10 jaar gloeien is natuurlijk wel geweldig. 8)
Had ze nog niet eerder gezien....Leuk hebbeding!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2011 10:31 ]

• Sinner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

Dat gloeien moet je je niet teveel bij voortstellen hoor.
Je ziet het echt alleen in totale duisternis.

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-12 17:04
Ik wil een ip camera aanschaffen voor buiten. Heeft iemand ervaring met een camera met een groot bereik qua beeld? Ik heb al een aantal camera's gevonden op DX en aanverwanten maar camera's kunnen allemaal niet draaien en hebben alleen normaal bereik. Of praat je met mijn voorwaarde gelijk over een hele dure camera ? Want dan neem ik er wel een normale :)

Verwijderd

Zag wel een mooie Foscam 360 graden Wireless cam.
Ik ben tevens ook bezig met streamen etc.
(voor op de ZT-180 Tablet ;) Java. )
Jammer is dat ze geen van alle Spat_waterdicht zijn.
Maar weet wel dat de Foscam een goeie is.
Bij kennis zien staan, maar ja wat moet je er binnen mee?
In jouw geval moet er dus een groothoeklens opzitten.
Je kan natuurlijk ook een USB-Video-in stick nemen & daar kijken voor een cheap groothoeklens.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2011 16:37 ]

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:22

Wildfire

Joy to the world!

clonedonkey schreef op zondag 06 februari 2011 @ 15:26:
Ik wil een ip camera aanschaffen voor buiten. Heeft iemand ervaring met een camera met een groot bereik qua beeld? Ik heb al een aantal camera's gevonden op DX en aanverwanten maar camera's kunnen allemaal niet draaien en hebben alleen normaal bereik. Of praat je met mijn voorwaarde gelijk over een hele dure camera ? Want dan neem ik er wel een normale :)
Als je een IP-camera voor buiten wil: pak geen camera van DX en co. Zelf twee gehad, eentje via Chinavasion, eentje via DX. Allebei na een kouperiode kapot gegaan. Waardoor ze effectief dus niet voor buiten geschikt zijn. Bij nadere inspectie vind je als ondergrens bij veel van deze camera's nul graden Celsius, en aangezien we daar 's winters toch echt wel regelmatig onder gaan zijn ze waardeloos en alleen in tropische en subtropische gebieden te gebruiken...

(Foscam heb ik eens gemailed, ze geven aan dat de camera's tot -15 zouden moeten kunnen weerstaan maar officieel houden ze het nog steeds op 0 graden... en aangezien we de afgelopen winters soms zelfs lager dan -15 kwamen zijn ze dus nog steeds waardeloos)

[ Voor 12% gewijzigd door Wildfire op 06-02-2011 16:42 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• clonedonkey
Die genoemde foscam heb ik binnen en werkt inderdaad prima. Zoek er alleen nu echt eentje voor buiten. Het liefst dus met de zelfde functionaliteiten maar nog niet kunnen vinden..

Verwijderd

*Euh,. China-Foscam he' ! :F
Is it a clone,. Yes it is.....

En tropische en subtropische gebieden,.. Humm,. denk ook niet dat dat perfect is.
Aangezien hoge lucht vochtigheid ook niet geweldig is voor camera's.

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2011 16:55 ]

• clonedonkey
Dat eigenlijk te denken aan zo'n skynet one van chinavision. Maar wat zou dus niks zijn voor buiten ? Welke zou dan wel iets zijn, eventueel dus van een andere aanbieder?

• Yrck
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-08 23:27
Meer mensen waar FocalPrice ook niet werkt?

• slabetje
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:56
Yrck schreef op zondag 06 februari 2011 @ 17:14:
Meer mensen waar FocalPrice ook niet werkt?
FF de pagina refreshen!! F5 heb ik ook last van,
ik krijg dit soort taal te zien op FP:

�ƌ� �N_���1;*�������h^T~hoߔ�N������;�{l��h����-��si��Q:�-����7Z���0���dF,M&~U

Na het drukken op F5 werkt het weer.

• Sinner
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

Werkt hier gewoon, heb (nog) nergens last van.

• Yrck
Werkt hier inmiddels ook weer! ;)

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

clonedonkey schreef op zondag 06 februari 2011 @ 17:00:
Dat eigenlijk te denken aan zo'n skynet one van chinavision. Maar wat zou dus niks zijn voor buiten ? Welke zou dan wel iets zijn, eventueel dus van een andere aanbieder?
Dat is dus de camera die ik van Chinavasion had. Die dingen zijn niet echt geschikt voor buitengebruik in het landen waar het soms kan vriezen, zoals hier. Alle camera's die je vind bij Chinavasion, DealExtreme en soortgelijke zaken zijn eigenlijk allemaal camera's die de naam buitencamera niet waard zijn, omdat ze het buiten niet al te lang volhouden. Een paar keer vorst en *poef*, kaduuk.
slabetje schreef op zondag 06 februari 2011 @ 18:21:
[...]

FF de pagina refreshen!! F5 heb ik ook last van,
ik krijg dit soort taal te zien op FP:

�ƌ� �N_���1;*���������h^T~hoߔ�N������;�{l��h����-��si��Q:�-����7Z���0���dF,M&~U

Na het drukken op F5 werkt het weer.
Gisteren meldde Firefox mij dat de site een compressie gebruikte die niet werd ondersteund. Na een paar keer F5'en werkte het weer normaal. Denk dat ze gewoon wat serverissues hebben.

[ Voor 38% gewijzigd door Wildfire op 06-02-2011 18:59 ]

• clonedonkey
Heb jij er nu wel eentje die het aankan ?

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

clonedonkey schreef op zondag 06 februari 2011 @ 19:02:
Heb jij er nu wel eentje die het aankan ?
Nee. Je komt dan namelijk in een andere prijsklasse terecht en dan ben je al snel zo'n 300 euro kwijt, hetgeen ik er niet voor over heb.

Verwijderd

Van dat dealextreme word ik me toch een partij moelijk zeg.
Ze zijn daar echt zo traag als dikke stront. Haha. Sorry voor mijn verwoording.

Maar ik heb daar 21januari een order geplaatst en het is nog steeds: Order recieved.
Gisteravond om 23:00 order geplaats bij BIC, deze morgen gewoon al dispatched.

Duurt wel moeilijk lang, dat je moet wachten op verzenden ok, maar ik wacht nu al bijna 2 weken tot ze gaan inpakken! Word niks meer bestellen bij DX, BIC vind ik echt een top bedrijf, ze hebben niet super veel, maar wel super klantenservice en verzendsnelheid.

Of delen mensen dit niet? :)

• Yrck
Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2011 @ 10:25:

Maar ik heb daar 21januari een order geplaatst en het is nog steeds: Order recieved.

Duurt wel moeilijk lang, dat je moet wachten op verzenden ok, maar ik wacht nu al bijna 2 weken tot ze gaan inpakken! Word niks meer bestellen bij DX, BIC vind ik echt een top bedrijf, ze hebben niet super veel, maar wel super klantenservice en verzendsnelheid.

Mijn ervaring is ook dat BIC en Focalprice super snel verzenden en de klantenservice is ook super. Denk dat bij DX je product niet op voorraad is? Het versturen duurt een paar dagen en ze hebben net een week nieuwjaar gehad. Zou nog even geduld hebben! Het gaat de ene keer snel en de andere keer langzaam. Risico van bestellen in China! ;)

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:46

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

En was vanaf halverwege januari al een bericht op DX dat ze goeie week dicht zouden zijn door CNY, neem aan dat iedereen dus massaal ging bestellen en ze iets achterstand opliepen. 1 order van 19 januari is wel ontvangen, maar van 23 januari staat nog op 'recieved'.

Bij DX moet je nooit wat bestellen als je dit spoedig wil hebben :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:40
Nope. Je weet dat je lang moet wachten.

• Yrck
SinergyX schreef op maandag 07 februari 2011 @ 10:37:
En was vanaf halverwege januari al een bericht op DX dat ze goeie week dicht zouden zijn door CNY, neem aan dat iedereen dus massaal ging bestellen en ze iets achterstand opliepen. 1 order van 19 januari is wel ontvangen, maar van 23 januari staat nog op 'recieved'.

Bij DX moet je nooit wat bestellen als je dit spoedig wil hebben :P
Haha dat geloof ik graag ja. (Hier zit er 1 :p) 3 orders zijn verzonden, 1 op 29-1 en 2 op 31-1. Zullen wel bij HK of China post liggen maar verwacht niet dat ze daadwerkelijk verzonden zijn..

• Lucaz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-12 23:33

Lucaz

Ondertiteling

Yrck schreef op maandag 07 februari 2011 @ 10:51:
[...]

Haha dat geloof ik graag ja. (Hier zit er 1 :p) 3 orders zijn verzonden, 1 op 29-1 en 2 op 31-1. Zullen wel bij HK of China post liggen maar verwacht niet dat ze daadwerkelijk verzonden zijn..
Ik heb 5 weken op mijn post van hun meoten wachten :P Had neit gedacht dat het nog kwam maar dus toch ;)

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-12 16:37

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

SnoeiKoei schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 20:30:
Crap, eindelijk m'n LED-strips van Buyincoins ontvangen (een blauwe en een witte, waterproof) en nou hebben breide strips een defect. De witte bevat een dode LED en de blauwe is beschadigd zodat de draden bloot gesteld kunnen worden aan waterdamp (wat niet handig is voor nachtverlichting van een aquarium). Contact met hen opgenomen via het "contact us" dingesje op de website maar China ligt nu natuurlijk plat voor 2 weken. Ben benieuwd hoe lang het duurt / of ik er wat van hoor en of ze dit gaan oplossen of dat ik gewoon op hoop van zegen nieuw moet bestellen.
Update! Ondanks Chinees Nieuwjaar had ik al antwoord! Op de BIC-website zag ik zaterdag dat er een message in mijn inbox zat, blijkt dat ze al op mijn ticket hebben gereageerd. Excuses voor het ongemak, we proberen kwaliteit te controleren voor het versturen maar dat gaat wel eens fout, nogmaals sorry, we storten het geld terug binnen 24u :o Was niet precies het antwoord dat ik had verwacht maar idd heb ik inmiddels een mailtje van Paypal gekregen dat BIC het hele bedrag heeft teruggestort.

_/-\o_ Hulde voor de klantenservice van BIC, dit had ik nooit verwacht!

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Verwijderd

Yo,. pakkie binnen !

Was het pakkie van de fout melding

unsuccessful delivery

24-1-2011 besteld -> vandaag 7-2-2011 Binnen

Super !

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2011 13:08 ]

• clonedonkey
Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2011 @ 12:52:
Yo,. pakkie binnen !

Was het pakkie van de fout melding
Bij mij zojuist ook aangekomen. Gaf Zaterdag ook die foutmelding. Is 26-1 verzonden en nu, 7-2 dus binnen. Iets minder dan 2 weken totaal dus, netjes !

• bertalizer
  • Laatst online: 10-12 18:29
Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2011 @ 10:25:

Ik heb dezelfde ervaring. Als het bij DX niet letterlijk "In stock" staat durf ik bijna niet meer te bestellen.
BIC is supersnel met verzenden. 90% van mijn bestellingen waren binnen de 24 uur verzonden. Nadeel aan BIC is hun website... traaaaaaaaaag en de laatste weken ook al een paar keer gecompromiteerd (iframe worm). Zorg dus voor een veilige browser en/of goed virusscanner.

Vandaag nog maar eens iets besteld bij BIC, een MD80 cam.
Omdat ik door alle coupons zat heb ik maar een nieuwe account aangemaakt op naam van m'n vrouwtje (beetje flauw, ik weet het). Op deze manier kon ik mijn vrouw weer van de 10% coupon genieten (10%eBay110) en door mezelf als recommender in te vullen kreeg ik mijn vrouw nog eens 5% extra korting O+
Door het gegoochel met de kortingen kost de cam slechts $10.40 :)

• martin149
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-11 22:01
Iemand ervaring met de t%t code? het is gisteren en de code werkt nog niet, wanneer werkt de code meestal wel(BIC+Singapore Mail)

Verwijderd

YEsssssssssssssssssss!

New Products !

Van 7-2-2011

*Humm,.. tegenvaller na zo'n chinees nieuwjaar.
Een hoop Electronic Cigarette Refills Cartridges...v :O

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2011 17:46 ]

Verwijderd

martin149 schreef op maandag 07 februari 2011 @ 16:43:
Iemand ervaring met de t%t code? het is gisteren en de code werkt nog niet, wanneer werkt de code meestal wel(BIC+Singapore Mail)
Dat kan zo maar een week duren voordat je hier iets ziet.
Geduld word het! :)

• martin149
Hm, dat wordt dan maar wachten. Ik ben benieuws wat eerst komt, een dx pakketje of een van de 2 pakketjes van BIC (zending in 2 delen). Moet ik het nog uithouden zonder ZT180

• McBrag
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-10 08:49
Stofkapjes bestelt voor mijn iPhone, had ze een week later in huis, voor nog geen 1eu, incl. verzenden, waar vind je dat nog? Zeker als je bedenkt dat het helemaal over zee komt.

Kwaliteit was overigens gewoon goed.

Verwijderd

martin149 schreef op maandag 07 februari 2011 @ 19:43:
Hm, dat wordt dan maar wachten. Ik ben benieuws wat eerst komt, een dx pakketje of een van de 2 pakketjes van BIC (zending in 2 delen). Moet ik het nog uithouden zonder ZT180
Haha,. jij ook aan de ZT-180.
Ik heb die van mij naar Android 2.2 geflashd met Hard spl.
Weet niet welke versie jij hebt,. ik de 1ghz - 256mb - 2gig intern nand.
Maar draait niet veel soepeler dan de 2.1 versie.
Dacht dat de 2.2 een flash 10.1 ondersteuning zou bieden.
Helaas, niet dus.
Processor is er nog niet klaar voor & de flash is er nog niet voor gereed.
Anyway,. lig bijna elke avond nog ff te klooien met dat ding.
Have fun, een echte gadget!

• martin149
Haha, ik heb gewoon dezelfde versie. Ik ben ook erg benieuwd, want ik heb allen videos en reviews gelezen :) ik hoof dat het snel gaat ;)

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02:39
clonedonkey schreef op zondag 06 februari 2011 @ 15:26:
Deze? Het ding is eigenlijk van Eminent. Helaas nog altijd geen versie 3 met Mpeg4 en Wifi/POE. En je moet wel zelf je behuizing fixen....want hij kan niet tegen water. Maar omdat er een CF card in kan, kan je hem wellicht op een plekje binnen neerzetten, zonder netwerk, en dan af en toe uitlezen?
http://www.dealextreme.co...mote-panning-motors-14272

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-12 13:15

Royz

Kleurenblind!!

Nou, nieuws over de novemberbestelling:
Our staff just told me that the package RA0Xx has bee signed for on 31th ,December ,2010.

And we confir the package RA0Xx has lost ,would you lik us to send the items in the package RA0Xx to you ?
Na ja, ik wacht dus al 2 maanden voor niets ;). Dan maar opnieuw versturen, wel mooie service natuurlijk

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Vorige week heb ik m'n LED-strips binnengekregen van BIC, met beschadigingen, en binnen een paar dagen mijn geld terug gekregen. Netjes maar daarmee heb ik nog geen onbeschadigde LED-strips dus zojuist maar weer besteld. Dit keer zes witte en drie blauwe, daarmee heb ik vast genoeg hele om te doen wat ik ermee wil (dag- en maanlicht maken in mijn aquarium met dwergkreeftjes en garnalen).

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:40
Royz schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 08:25:
Nou, nieuws over de novemberbestelling:

[...]

Na ja, ik wacht dus al 2 maanden voor niets ;). Dan maar opnieuw versturen, wel mooie service natuurlijk
Eindelijk :P

Maar wat bedoelen ze met dat signed for? Ik snap dat het betekend "getekend voor" maar wie heeft er getekend voor dat pakketje dan?

• Yrck
Die Chinese site's zijn echt niet goed voor mij :( koop steeds maar weer :P
Was al een tijdje opzoek naar een externe batterij voor mijn iPhone. Eindelijk 1 gevonden met veel goede reviews: http://www.focalprice.com...tion_for_iPhoneBlack.html
Ook een witte versie voor paar dollar meer!

Verder zijn er nog 5 pakketjes onderweg (midden en eind januari verzonden) dus elke dag weer spannend of er iets gebracht wordt! :)

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

ThinkPadd schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 09:41:
[...]

Eindelijk :P

Maar wat bedoelen ze met dat signed for? Ik snap dat het betekend "getekend voor" maar wie heeft er getekend voor dat pakketje dan?
Ik heb geen idee. ik vind het verder ook prima allemaal, hij vraagt of ik wil dat ze het opnieuw sturen dus graag ;). ben alleen bang dat ze dit weer pas lezen over een week, en dan pas versturen. Maar goed, einde is in zicht!

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• slabetje
Ik wacht nog op 4 November bestellingen die ik nog niet heb ontvangen.
Ik heb geduld.

• Yrck
Net mijn scheermesjes ontvangen van BIC die eind november verzonden waren! Had al een refund gehad en nooit verwacht dat ik de mesjes nog zou zien!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:29
Yrck schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 13:36:
Net mijn scheermesjes ontvangen van BIC die eind november verzonden waren! Had al een refund gehad en nooit verwacht dat ik de mesjes nog zou zien!
Oeh, dat klinkt goed.
Ik heb voor mijne ook net een refund gekregen, misschien dat ze dan toch nog binnenkomen!

• Mistraller
Hier nog niets, volgens China post ligt mijn helicopter nog steeds in Ghangzhou. Het ding had beter gewoon zelf ff kunnen vliegen, dan was ie er al geweest :D
Ik heb al wel een ticket aangemaakt, want ik heb al lang een andere heli op het oog.

---------------

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-12 18:52
Nu heb ik tweemaal dezelfde bestelling binnen gekregen. Zo gaat het wel goed :)

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Verwijderd

MazzelTov!

BIC nog steeds als dikke ...... ! Traag

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2011 22:28 ]

• clonedonkey
Doet pandawill het ook nog steeds bij niemand ? Heb een abonnement op hun twitter maar die gaat gewoon vrolijk door maar hier werkt de site al weken niet ?!

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-12 12:25
http://www.pandawillforum...&from=indexheats_readmore

Staat wat uitleg. Ze hebben ddos, dus je moet www.pandawill.us gebruiken.

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

BIC heeft ook weer eens last van "Gerapporteerde aanvalpagina!" meldingen. Beetje jammer, zo kan ik mijn orderafhandeling niet volgen.

[ Voor 28% gewijzigd door SnoeiKoei op 09-02-2011 09:07 ]

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-12 18:37

EMP

Krulloos!

Hmm, mijn bestelling van begin december van DE nog niet binnen. Vorige week wel een bestelling van begin januari binnen...

Misschien toch maar eens melden? Het duurt nu wel erg lang...

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Nou de final solution is er voor mijn november bestelling en pakket is onderweg:

Hello,

Sorry for any inconvenience.
We have arranged the shipment for you .
You could tract it with the exist order number.

Dus ik krijg een nieuw pakketje, heerlijk :).

[ Voor 5% gewijzigd door Royz op 09-02-2011 10:11 ]

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01:20

Nyarlathotep

Crawling Chaos

26-01 besteld.
07-02 binnen.

Vrij snel dus. En mijn 200mw groene laser gaf geen problemen.
Grappig dat ze op de verpakking 'light pen' vermelden. En de totaalprijs van alle artikelen was 20 dollar :)

Edit: dat ding is echt erg fel, en je ziet de groene straal erg ver doorschijnen. Bij deze dan ook een waarschuwing! Voor je het weet richt je de straal per ongeluk op een vliegtuig. En de groene dot op de muur zorgt al voor een mooie afterglow op je netvlies :P

[ Voor 39% gewijzigd door Nyarlathotep op 09-02-2011 10:26 ]

Mijn muziekcollectie op Discogs

• Yrck
Nyarlathotep schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 10:19:
26-01 besteld.
07-02 binnen.

Grappig dat ze op de verpakking 'light pen' vermelden. En de totaalprijs van alle artikelen was 20 dollar :)
Mijn pakketjes zijn 22-1, 28-1, en 31-1 verzonden. Denk dat ik die van 22-1 nog wel binnen krijg maar de andere zaten dicht tegen chinees nieuwjaar aan.. :)

Zit ook te twijfelen voor een 200mw laser. Goed om te horen dat jij er geen problemen mee had! :)

Edit: zojuist die van 28-1 binnen gekregen! :*) Precies 12 dagen over gedaan!

[ Voor 15% gewijzigd door Yrck op 09-02-2011 12:43 ]

• Bartske
  • Laatst online: 27-12 15:08
Nyarlathotep schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 10:19:
26-01 besteld.
07-02 binnen.

Edit: dat ding is echt erg fel, en je ziet de groene straal erg ver doorschijnen. Bij deze dan ook een waarschuwing! Voor je het weet richt je de straal per ongeluk op een vliegtuig. En de groene dot op de muur zorgt al voor een mooie afterglow op je netvlies :P
Ik zou zeker bij zo'n pen een beschermende bril dragen. Richt hem per ongeluk in de spiegel en je kan serieuze schade eraan overhouden. Ookal is het een beetje offtopic lijkt me toch verstandig om te doen.

• Nyarlathotep
  • Laatst online: 01:20

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Heeft iemand al ervaringen met het plaatsen van reviews? Je krijg er punten voor zag ik. Krijg je dan korting op je aankopen?
Ik heb van die pen een korte review gesubmit, met een waarschuwing er bij, dat je er voorzichtig mee om moet gaan ;)

Mijn muziekcollectie op Discogs

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

Buy In Coins, 2 Wiimotionplus opzetstukjes besteld op 28 december (30 december verzonden), nu net binnen. Jammer mn vorige 2 bestellingen hier, waren na 2 weken al binnen.

• martin149
Pakketje maandag verzonden door bic(Chinees nieuwjaar) en nu onderweg naar NL :)
Tracking -Despatched to Overseas Postal Admin (From SG/ to NL/)
Edit:
Reden dat BIC zo slomm is is omdat voor elke pagerequest die je doet, zij een WHIOS lookup doen naar je ip, wat de site enorm sloom maakt. Kwam er achter door een file_get_contents!!! error in PHP

[ Voor 39% gewijzigd door martin149 op 09-02-2011 16:10 ]

• Yrck
[quote]martin149 schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 16:07:
Pakketje maandag verzonden door bic(Chinees nieuwjaar) en nu onderweg naar NL :)

[...]

Grote kans dat mijn pakketjes die 31-1 verzonden zijn dus ook opweg naar Nederland zijn? Ben benieuwd! :)

• Sloeber
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-12 14:21

Sloeber

Audiofiel met beperkt Budget

http://www.dealextreme.co...torcycle-sd-mmc-usb-35199

Deze versterker heeft twee TA801AK chips: http://www.datasheetcatalog.org/datasheet/toshiba/1144.pdf

Op een diagram staat dat bij 16 volt het hoogste wattage behaalt kan worden met de laagste distortie. Je kunt hem ook tussen 10-14 volt gebruiken alleen dan gaat de distortie er gewoon eerder in.
Dan kan ik toch het best gewoon een 16v adapter kopen, met maximum van 5 ampere (moet genoeg zijn) en dan maar gewoon een accu van 12v (die op z'n hoogst toch wel 14,4volt is ongeveer)

En dan nog iets, waarom 2 chips? En er wordt ook aangegeven dat de ene chip op 14,4 volt getest is, en de andere op 13,4. Tevens hebben die chips op die voltage wel evenveel distortie.

Kunnen jullie me hiermee helpen?

Things are cheaper for a reason

• martin149
Yrck schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 16:21:
[quote]martin149 schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 16:07:

[...]

Grote kans dat mijn pakketjes die 31-1 verzonden zijn dus ook opweg naar Nederland zijn? Ben benieuwd! :)
Kan best, want het is meteen na de nieuwjaarsperiode verstuurt... Hopen iig voor je ;)

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
27 januari order geplaatst bij DX voor 6 x
Afbeeldingslocatie: http://www1.dealextreme.com/productimages/sku_35161_1.jpg

29 januari mededeling : Order Shipped

10 februari Afgeleverd

Best geinige dingen, die cable drops, had ze eerst op 'n US site gezien, maar daar kostten ze 10$ excl. verzending per kaartje. Daarna voor de gein eens 'cable drop' opgezocht bij DX :)
1 klein nadeeltje aan : de 'plakfoam' die erop zit is geen zak waard, maar da's met wat doublesided tape makkelijk op te lossen.

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

• Yrck
Mijn flip over clock is officieel overleden.. :( Tijd voor een nieuwe! :p
Denk dat het deze wordt: http://www.dealextreme.co...backlit-black-3-aaa-45566

Dezelfde hebben ze bij BIC voor rond de 8 dollar geloof ik alleen die ligt nu weer plat!

• martin149
Bic heeft problemen omdat ze werden aangemerkt als aanvalssite...

Verwijderd

Bij Order Status:

Waiting for Supplier

Dit staat er al 6 dagen, is dat normaal?

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:39

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 18:03:
Bij Order Status:

Waiting for Supplier

Volkomen normaal. Volgende keer even kijken of ze op de site vermelden dat het op voorraad is. Als je pech hebt en de supplier werkt niet mee, dan kun je nog wel een paar weken wachten.

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Hahaha, hier eindelijk een pakket binnen. Besteld: 24 nov 2010 Aankomst 8 feb bij postkantoor....
Duurt lang.... maar dan heb je ook wat.... dealextreme
Dit was zo'n pakket dat op de hongkong post was blijven liggen.

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:02
Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 18:03:
Bij Order Status:

Waiting for Supplier

Duurde bij mij ook 12 dagen...

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Get!em schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 20:10:
Hahaha, hier eindelijk een pakket binnen. Besteld: 24 nov 2010 Aankomst 8 feb bij postkantoor....
Duurt lang.... maar dan heb je ook wat.... dealextreme
Dit was zo'n pakket dat op de hongkong post was blijven liggen.
+1, zelfde datums...

• slabetje
Eindelijk weer een pakketje ontvangen *deze was besteld in november*
FOCALPRICE is niet de snelste met verzenden 4-8 weken voordat je een pakketje ontvangt.
Dealextreme is ook niet meer de snelste duurt hier: 3-6 weken voordat je een pakketje ontvangt.
Buyincoins is de snelste die ik ken duurt: 1-3 weken meestal ontvangen binnen 1 week.
Everbuying is ook niet de snelste die ik ken duurt: 3-6 weken voordat je een pakketje ontvangt.
Shoppingkool is redelijk snel: 3-5 weken voordat je een pakketje ontvangt.

Ga zo maar door.

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:39

DexterDee

I doubt, therefore I might be

slabetje schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 20:24:
Eindelijk weer een pakketje ontvangen *deze was besteld in november*
FOCALPRICE is niet de snelste met verzenden 4-8 weken voordat je een pakketje ontvangt.
Dealextreme is ook niet meer de snelste duurt hier: 3-6 weken voordat je een pakketje ontvangt.
Buyincoins is de snelste die ik ken duurt: 1-3 weken meestal ontvangen binnen 1 week.
Everbuying is ook niet de snelste die ik ken duurt: 3-6 weken voordat je een pakketje ontvangt.
Shoppingkool is redelijk snel: 3-5 weken voordat je een pakketje ontvangt.

Ga zo maar door.
Wordt tijd voor een stukje verslavingszorg zo te lezen...
Een praatgroepje voor compulsieve hongkong consumenten wellicht? :+

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-12 15:20

AlexanderB

7800 rpm

heh, ik was weer te snel met zeuren, mn gprs modem en zelfs mn radio-isotoop-sleutelhangertje (tritium) zijn binnengekomen (gisteren en vandaag) het heeft ff mogen duren, maar ze zijn dr :D

• Mistraller
Woooott!!!

Order van 19 november is EINDELIJK binnen!!!

Grappig dat in de tracking van China post ook netjes final delivery te zien is. Maar daarmee weet ik dus ook zeker dat DX me geen 2e item gaat opsturen.

R/C helicoptertje. Geinig ding, ben al vaak gecrashed, maar ding is nog steeds heel. Best netjes voor zo'n goedkoop dingetje.
http://www.dealextreme.co...opter-set-ir-remote-32694
dodge_911 schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 15:21:
27 januari order geplaatst bij DX voor 6 x
[afbeelding]

29 januari mededeling : Order Shipped

10 februari Afgeleverd

Best geinige dingen, die cable drops, had ze eerst op 'n US site gezien, maar daar kostten ze 10$ excl. verzending per kaartje. Daarna voor de gein eens 'cable drop' opgezocht bij DX :)
1 klein nadeeltje aan : de 'plakfoam' die erop zit is geen zak waard, maar da's met wat doublesided tape makkelijk op te lossen.
Ordered... :)

---------------

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ik zoek een goede lavalamp kloon. Hier bij Expo en Intertoys enz zijn ze vrij duur.

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Ik wacht al sinds 12.11 op een bestelling, heb wel gemaild maar nog niks terug gehad. Heb nog niks ontvangen en deze week wel twee pakketjes die ik twee weken geleden had besteld.

Heb het maar opnieuw besteld, en hopelijk krijg ik mijn geld terug op die andere of een nieuwe.

Dit is de eerste keer dat dit mij gebeurd, is ongeveer mijn 50ste bestelling.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• thefox154
  • Laatst online: 25-12 20:53
Heb net een Wii Controller besteld. Geloof mij, niet van echt te onderscheiden. Alleen het logo is er in het grijs opgedrukt ipv wit. Zelfs de Nintendo logotjes in de bandjes etc is exact gekopieerd. Feel is hetzelfde, nauwkeurigheid ook, alleen heb ik de indruk dat de speaker iets harder is dan de originele controller. En dat voor omgerekend 12 euro aan huis. Levertijd was lang deze keer, 6 weken.

Batterijen die ik hier regelmatig bestel duren meestal een week 3 (soshine oplaadbaar), ook een aanrader.

• securitymayo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-12 20:20
W00fer schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 15:01:
Ik zoek een goede lavalamp kloon. Hier bij Expo en Intertoys enz zijn ze vrij duur.
ik weet niet of expo almere voor je in de buurt is?
die hebben opheffingsuitverkoop, 90% korting!!
daar hadden ze nog genoeg lavalampen!

Verwijderd

Zijn er meer mensen met problemen bij buyincoins?

Bij mij zegt die webpagina niet gevonden.
Oplichters

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 15:54:
Zijn er meer mensen met problemen bij buyincoins?

Bij mij zegt die webpagina niet gevonden.
Oplichters
Geen oplichters, hun website is gisteren plat gegaan door virusmeldingen in hun ads. Gewoon geduld hebben tot ze de boel hebben gerepareerd. Het is daar nu nacht.

• slabetje
Als je iets wilt bestellen bij BIC zou ik dat vroeg in de morgen doen.
Savonds licht de site vaak plat en is die vaak traag.
daar heb je vroeg in de morgen minder last van.

• martin149
slabetje schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 18:04:
Als je iets wilt bestellen bij BIC zou ik dat vroeg in de morgen doen.
Savonds licht de site vaak plat en is die vaak traag.
daar heb je vroeg in de morgen minder last van.
Niet te vroeg, zo rond 9 uur, niet eerder, want dan is het in de vs nog avond O-)

Verwijderd

Oke moet morgen helaas werken, dus kan het pas savonds weer kijken, hij geeft nu nog steeds de webpagina kan niet word weergegeven, en heel het is mooi handig dat ik me tracking nr niet weet! :)

• martin149
oja, directe link naar tracking voor BIC:
http://www.singpost.com/ra/ra_article_detail_status_results.aspx?ranumber=<barcode>

• Xaero
  • Laatst online: 26-12 12:25
thefox154 schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 15:07:
Heb net een Wii Controller besteld. Geloof mij, niet van echt te onderscheiden. Alleen het logo is er in het grijs opgedrukt ipv wit. Zelfs de Nintendo logotjes in de bandjes etc is exact gekopieerd. Feel is hetzelfde, nauwkeurigheid ook, alleen heb ik de indruk dat de speaker iets harder is dan de originele controller. En dat voor omgerekend 12 euro aan huis. Levertijd was lang deze keer, 6 weken.

Batterijen die ik hier regelmatig bestel duren meestal een week 3 (soshine oplaadbaar), ook een aanrader.
Heb je van beide toevallig een linkje?:+

• clonedonkey
Ik zoek eigenlijk een kleine fan die warme lucht kan blazen. Nu hoeft deze niet percee van DX te komen maar kan nergens iets vinden eigenlijk. Weet iemand of zoiets bestaat en waar ik dit kan vinden ?

• martin149
clonedonkey schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 00:49:
Ik zoek eigenlijk een kleine fan die warme lucht kan blazen. Nu hoeft deze niet percee van DX te komen maar kan nergens iets vinden eigenlijk. Weet iemand of zoiets bestaat en waar ik dit kan vinden ?
even goed zoeken, er zijn er veel bij DX, (http://www.dealextreme.co...ust-fan-110-120v-ac-15377)

• nielsjuuh23
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-12 14:45
Heeft iemand ervaring met deze? :
http://www.dealextreme.co...5mm-jack-1-1m-cable-48352

• buffbuffbuff
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04:36
Ik heb, rekening houdend met Chinese NewYear, 22 januari een bestelling gedaan bij dealextreme.com van zo'n 10 produkten. Tot 3 dagen geleden was de melding, dat ze nog steeds aan het wachten waren op de supplier. Ik heb naar aanleiding hiervan een mailtje gestuurd, met de opmerking of ze eventuele produkten die ze al binnen hadden al konden versturen. Hiervan heb ik net bevestiging gekregen en 4 van de 10 produkten zijn nu onderweg.

Door het lange wachten ben ik eigenlijk geneigd om een paar produkten die nog niet verstuurd zijn te annuleren, maar omdat ik al een vraag had verstuurd kan ik geen nieuwe vraag sturen zolang deze niet is afgehandeld. Erg vervelend, dat ze de oude ticket niet even kunnen afvinken. Ben nu geneigd om heel de order te cancellen, aangezien dit nog wel mogelijk is.

Achteraf gezien had ik beter mischien 2 weken voor CNY kunnen bestellen.

• martin149
Nee, maar verstuur ze niet naar duitsland :) , daar blijven ze snel achter bij de douane, in NL gaat dat waarschijnlijk helemaal goed. Met de oortjes zelf ook geen ervaring

• GH45T
  • Laatst online: 26-12 22:11
Volgende keer je bestelling splitsen in meerdere zendingen / bestellingen. Daarbij, je weet dat je het even kan duren als je bij DealExtreme besteld.

Moet wel zeggen, ik wacht nu vanaf 5 december op een batterijlader van DealExtreme, heel langzaam begin ik nu toch wel in de problemen te komen dat die nog niet is gearriveerd, mijn laatste 18650's beginnen leeg te raken. Heb wel nog een stapeltje 17670's liggen maar toch. Is blijkbaar een van de zendingen geweest welke lang in China is blijven hangen.

Weet iemand zo of de rewards welke je voor je punten kunt verkrijgen ook geupdate worden? Hier kijk ik pas sinds een maand ofzo naar, maar die dingen welke je nu kunt krijgen kan ik dus echt helemaal niets mee.

[ Voor 14% gewijzigd door GH45T op 12-02-2011 21:38 ]

• slabetje
Ik word er ook moe van dat Buyincoins zo vaak plat licht!
Ik wil er weer eens wat bestellen maar nee dat gaat niet.

Zo lopen ze veel inkomsten mis als ze steeds offline zijn.

• martin149
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
2011-02-12 23:57:50 Connecting buyincoins.com:80
2011-02-12 23:57:50 Connected
2011-02-12 23:57:50 GET / HTTP/1.0
2011-02-12 23:57:50 Host: buyincoins.com
2011-02-12 23:57:50 User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)
2011-02-12 23:57:50 Accept: */*
2011-02-12 23:57:50 Pragma: no-cache
2011-02-12 23:57:50 Cache-Control: no-cache
2011-02-12 23:57:50 Connection: close
2011-02-12 23:58:50 HTTP/1.1 404 Not Found
2011-02-12 23:58:50 Server: nginx/0.8.34
2011-02-12 23:58:50 Date: Sat, 12 Feb 2011 22:59:31 GMT
2011-02-12 23:58:50 Content-Type: text/html
2011-02-12 23:58:50 Content-Length: 571
2011-02-12 23:58:50 Connection: close

Ze geven nu dus een 404, maar zal wel vanwege een tomeout zijn, want het is exact 1min

• Teuling
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-05 19:19
Heeft er iemand hier toevallig al ervaring met een 'product request' op dealextreme en hoe dat is afgehandeld? Heb zojuist een product aangevraagd, maar vraag me eigenlijk of daar wel serieus naar gekeken wordt...

• bertalizer
  • Laatst online: 10-12 18:29
Teuling schreef op zondag 13 februari 2011 @ 02:02:
Heeft er iemand hier toevallig al ervaring met een 'product request' op dealextreme en hoe dat is afgehandeld? Heb zojuist een product aangevraagd, maar vraag me eigenlijk of daar wel serieus naar gekeken wordt...
Al verschillende keren gedaan. Nooit iets van gehoord en het product ook nooit zien verschijnen bij de "New Arrivals". Misschien heb jij meer geluk.

[ Voor 3% gewijzigd door bertalizer op 13-02-2011 08:43 ]

• martin149
Update over BIC, ik ben binnen en dit staat bovenaan
Dear customers:
We are struggling against competitors for barbaric DDoS Attacks, because we supply unbeatable price. If you can`t open this site, please try later again. We are really sorry for any inconvenience.

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-11 10:38

Gutteguttegut

CEO of TFD

BIC handeld ook op eBay (daar haal ik het vaak nog net iets goedkoper vandaan ;) ).
Alleen is het assortiment daar veel kleiner.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-12 13:58
Gutteguttegut schreef op zondag 13 februari 2011 @ 09:59:
BIC handeld ook op eBay (daar haal ik het vaak nog net iets goedkoper vandaan ;) ).
Even gekeken, gaat allemaal een stuk sneller maar een hoop prijzen klopt geen r**t van volgens mij....
Nylon hoesje, 60 LED Portable UFO Lantern , 2.5->3.5mm adapter kabeltje, fietsachterlampje en nog een paar fietshandschoenen als laatste. Staan er nog veel meer tussen, volgens mij heeft iemand ergens een punt of komma in de bedragen verkeerd gezet....

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

• Yrck
Wobcat schreef op zondag 13 februari 2011 @ 11:19:
[...]

Even gekeken, gaat allemaal een stuk sneller maar een hoop prijzen klopt geen r**t van volgens mij....
Nylon hoesje, 60 LED Portable UFO Lantern , 2.5->3.5mm adapter kabeltje, fietsachterlampje en nog een paar fietshandschoenen als laatste. Staan er nog veel meer tussen, volgens mij heeft iemand ergens een punt of komma in de bedragen verkeerd gezet....
Haha en wij maar volhouden dat het in China veel goedkoper is! :+

• maartend
  • Laatst online: 20:40
Wobcat schreef op zondag 13 februari 2011 @ 11:19:
[...]

Er is een 9 voor alle bedragen gezet. Je zult per ongeluk maar op buy drukken.

Verwijderd

Gutteguttegut schreef op zondag 13 februari 2011 @ 09:59:
sowieso zijn de prijzen op ebay vaak lager tegenwoordig.

ik check ebay altijd ook ff, soms is het een paar centen en soms echt aanzienlijk.

trouwens ik ben een beetje van mijn chinese webshop verslaving af :P
(op laatst bestelde ik om het bestellen :'))

• slabetje
Iemand die weet waar je die bubbel enveloppen goedkoop kunt kopen?
Liefst gratis verzending en betalen met paypal?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Vandaag ontdekte ik toevallig dat de officiële Android-app uit is. Op het oog ziet het er leuk uit. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Wat een baggerzooi zeg die BIC!
Geloof dat ze nu al weken aan het prutsen zijn daarzo...
5 min. geleden liep alles smooth,.. nou kan de bestelling niet afgerond worden...
GAAAP,..Lijkt het riool uit griekenland wel!

* En nou doet ie het weer......

Okiedokie betaling Rond...

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2011 20:15 ]

Pagina: 1 ... 32 ... 67 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten. Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen