SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Oh en als mensen toch wat willen kopen: http://www.dealextreme.co...sses-color-assorted-42610
Veel meer epica krijg je niet in ene doosje!
[ Voor 36% gewijzigd door Tsurany op 28-01-2011 00:19 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Er staat namelijk een foto bij de order van je pakketje waarop je adresstikker te lezen is
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Als ik iets op de post doe maak ik ook altijd even een foto van het pakketje waarop de adressticker te lezen is en waar de postzegels er al op zitten. Niet echt om te bewijzen dat ik het heb opgestuurd maar om naderhand even te kunnen controleren of ik het adres goed heb overgeschreven als het pakketje niet aan is gekomendeepbass909 schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 11:57:
Ik heb laatst voor het eerst iets bij bic besteld en ik dacht, goh hoe staat het er eigenlijk voor. Hebben ze bij de orders een werkelijk geweldig systeem om te bewijzen dat je pakketje verstuurd is![]()
Er staat namelijk een foto bij de order van je pakketje waarop je adresstikker te lezen is
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
ik heb mijn pakketje ook nog niet en heb ook geen geld terugTsurany schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 00:18:
Jup, van Dealextreme het geld terug gekregen ook al zegt Paypal dat ik niks krijg. Is Dealextreme dan sneller dan Paypal of is Paypal gewoon dom?
Oh en als mensen toch wat willen kopen: http://www.dealextreme.co...sses-color-assorted-42610
Veel meer epica krijg je niet in ene doosje!
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Duurde erg lang voor de tweede zending er was, neef was er toevallig en die wou er ook wel een, helemaal toen 'ie de prijs hoorde ($7,95). Ik naar de site.... en ze zijn er mee gestopt dus !.
Jammer, waren lekker goedkoop met de lampjes.
Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
Geluksvogel!clonedonkey schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 14:14:
Vandaag weer bic pakketje ontvangen. 15-1 verstuurd met china post. bijna 2 weken onderweg geweest dus !
17-12 besteld, 20-12 bij de China post in Guangou(of iets dergelijks). 29-1-2011, nog steeds niks ontvangen. PayPal geschil is aangemaakt, geen reactie terug van DX, 2 emails, geen reactie.
Het enige is dat ik een payback kreeg via DX, en dat zou dan binnen 5 dagen op me PayPal staan, het is nu 3 weken geleden...
Kwam net een leuke vervanger tegen: http://www.dealextreme.co...light-display-4-aaa-54275
Deze is ook nog wel leuk: http://www.dealextreme.co...ometer-2-ag13-4-aaa-36045
[ Voor 24% gewijzigd door Yrck op 29-01-2011 19:07 ]
Boeiend ! Weet je van te voren als je bij DX besteld. Kan soms binnen tien dagen hier zijn of zoals ik nu ergens al twee maanden op wacht. Als je voor een dubbeltje op de eerste rij wilt zitten daar niet bestellen en ga je maar naar bol.com voor 21.00 besteld volgende dag in huis combinaties!
Ik heb ooit een keer iets betaald en later was het niet leverbaar en ook netjes binnen paar dagen mail + geld terug via DX/Paypal.
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Wat NeoMe (en vele anderen) al zegt/zeggen: als je geen geduld hebt, niet daar bestellen. Het kan twee weken duren, maar ook 2~3 maanden. Heb zelf diverse keren meer dan 10 weken moeten wachten op bestelling (niet alleen van dealextreme btw, ook ebay), maar heb van de week twee enveloppen ontvangen die ik 2~3 weken geleden besteld heb (11-1 besteld, 13-1 geshipt, 26-1 binnen; de ander 16-1, 20-1, 29-1). Het leveren van zowel ebay als dealextreme is enorm afhankelijk van hongkong post, waardoor een opmerking zoals die van (o.a.) Tsurany over "een veel snelle levering" totaal niet zinnig is.
Daarnaast heb ik op dealextreme enkele malen een ticket geopend die in alle gevallen goed is opgelost en heb ik het idee dat de service daar ook verder prima is (wat ik hier zo lees). En over de prijzen van DX: met sommige (voornamelijk algemene) dingen zijn ze misschien wat duurder, maar ze hebben ook veel leuke gadgets en andere spullen die nauwelijks op ebay verkrijgbaar zijn. Daarnaast is een dergelijke gadget-site natuurlijk een gemakkelijk overzicht ipv het onverzichtelijke ebay.
Verwijderd
volgensmij was "popbuying" van "jack"Wobcat schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 23:20:
Ik had laatst een C-cel zaklamp besteld bij popbuying.com, beviel zo goed dat ik er nog twee besteld heb voor in de auto(s).
Duurde erg lang voor de tweede zending er was, neef was er toevallig en die wou er ook wel een, helemaal toen 'ie de prijs hoorde ($7,95). Ik naar de site.... en ze zijn er mee gestopt dus !.
Jammer, waren lekker goedkoop met de lampjes.
die vent zat ook veel op fok te posten en te regelen.
Op een gegeven moment begon die traangas en ander spul te verkopen wat in strijd zou zijn met paypal regels.
dan was zijn account gesloten maar maakte die een nieuwe site en nieuw paypal account waarna die dat weer vrolijk kwam vertellen en paypal hem weer blokte
ik bestel deze trouwens met enige regelmaat:
http://www.buyincoins.com...eychain-product-2486.html
ligt in onze auto's, mijn rugtas, op mijn kamer 2.
kost nauwelijks iets, degelijke kwaliteit en nog bizar veel lichtopbrengst voor zo'n klein licht ding
edit: levertijden zijn bij mij altijd goed. ik bestel toch zeker een paar keer per maand iets.
langste dat ik heb moeten wachten is 4 weken maar meestal tussen een en 2 weken.
Met de feestdagen was het 3 weken gemiddeld.
Maar ik bestel kleine dingen, wellicht dat dat ook verschil maakt
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2011 21:00 ]
Laat zeker iets weten ga ze ook bestellen denk ik. Eerst zien hoe de oortjes meevallen die ik ook ergens anders heb besteld voor 15$Chrisjuh_15 schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 21:01:
http://www.dealextreme.co...nes-set-black-2-aaa-50577 Naar aanleiding van deze post toch de gok maar genomenIk zie wel wat er aan komt
if (!coffee) {
Work = false; }
Ik heb een kandidaat gevonden (wat is er in die categorie veel uitverkocht zeg!). De lengte en breedte afmetingen kloppen met mijn laptop..maar dan de hoogte..die is maar 2cm, terwijl mijn laptop bijna 4 is...
De grote vraag: gaat dit passen?
http://www.dealextreme.com/forums/Forums.dx/Forum.52601
Verwijderd
Tot nu toe ben ik zeer tevreden over de service, kan menig webshop hier nog wat van leren. Nu maar hopen dat het verzenden niet te lang duurt
Ik ook geen problemen mee....ik had een bestelling geplaats ergens rond 22december,meeste al binnen (gesplitst opgestuurd omdat niet alles op voorraad was) maar 2 dingen duurden mij te lang.Royz schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 23:58:
Dus je hebt je geld terug van de november bestelling?
DX gemaild of ik daar geld terug van kon krijgen,voila binnen 2 dagen reactie terug,en op dag 4 netjes terug op mijn paypal account:
dear friend,
kindly inform you that we have cancel unshipped item ******8*2.
The refunds will issued to you within 5 days (Mon-Fri, excluding public holidays in Hong Kong). You will receive a confirmation e-mail directly from PayPal when it has arrived at your account.
We look forward to serving you in the near future..
Paypal:
Beste mmj
DealExtremeheeft u zojuist een bedrag terugbetaald
DealExtreme heeft u zojuist een bedrag gedeeltelijk terugbetaald ter waarde van $9,36 USD voor uw aankoop. Als u vragen heeft over deze terugbetaling, neem dan contact op met DealExtreme.
Netjes dus van DX
[ Voor 6% gewijzigd door Nikeo op 30-01-2011 12:36 ]
Ik had een zwarte besteld, ontvangen in 12 dagen en heb hem inmiddels ook al weggegeven.Verwijderd schreef op zondag 30 januari 2011 @ 23:21:
http://www.dealextreme.co...nes-set-black-2-aaa-50577
Iemand ervaring met deze koptelefoon?
Er zit mij teveel bas in. Nou weet ik dat dat met de orginele ook zo is (heb naderhand een
orginele getest), maar ik vond het gewoon niet prettig om naar te luisteren. Degene wie de
koptelefoon heeft gekregen vind dat er een prachtgeluid inzit en dat ik zeur over de bas.
Buiten dat bas-verhaal om is het gewoon een prima koptelefoon hoor, volgens mij ook bijna niet
te onderscheiden van het orgineel. Zelfs de verpakking zag er goed uit. Helemaal voor dat geld.
Werkt trouwens ook perfect met de iPhone, spraak komt echt zeer duidelijk/verstaanbaar over.
Alweer? Dus mijn november pakketje krijg ik misschien ook november pas? Ik word er ziek vanVerwijderd schreef op maandag 31 januari 2011 @ 10:08:
Post wordt ook stil gelegd in China geloof ik..
Ja, dat zou ik kunnen overwegen. Echter wil ik het product nog steeds wel hebbenfragcompany schreef op zondag 30 januari 2011 @ 10:59:
[...]
Ik ook geen problemen mee....ik had een bestelling geplaats ergens rond 22december,meeste al binnen (gesplitst opgestuurd omdat niet alles op voorraad was) maar 2 dingen duurden mij te lang.
DX gemaild of ik daar geld terug van kon krijgen,voila binnen 2 dagen reactie terug,en op dag 4 netjes terug op mijn paypal account:
dear friend,
kindly inform you that we have cancel unshipped item ******8*2.
The refunds will issued to you within 5 days (Mon-Fri, excluding public holidays in Hong Kong). You will receive a confirmation e-mail directly from PayPal when it has arrived at your account.
We look forward to serving you in the near future..
Paypal:
Beste mmj
DealExtremeheeft u zojuist een bedrag terugbetaald
DealExtreme heeft u zojuist een bedrag gedeeltelijk terugbetaald ter waarde van $9,36 USD voor uw aankoop. Als u vragen heeft over deze terugbetaling, neem dan contact op met DealExtreme.
Netjes dus van DX
[ Voor 70% gewijzigd door Royz op 31-01-2011 10:46 ]
Verwijderd
http://www.fragrancex.com/
Merken parfums (echte) voor erg lage prijzen.
met de coupon free betaal je geen kosten en ze hebben zogenaamde testers.
Tester is originele parfum maar dan zonder het doosje, scheelt erg veel.
Als je meerdere parfums besteld dan wel allemaal los bestellen omdat je anders de douane op je dak kan krijgen
Grote kans dat het grotendeels plat gaat door Chinese newyear, dan gaat zo'n beetje alles in Azie plat.Royz schreef op maandag 31 januari 2011 @ 10:43:
Alweer? Dus mijn november pakketje krijg ik misschien ook november pas? Ik word er ziek van
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Heb je zelf ervaring met die shop, wat zijn de levertijden?Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2011 @ 11:32:
Trouwens niet echt een gadget site maar deze site wil ik jullie ook niet onthouden:
http://www.fragrancex.com/
Merken parfums (echte) voor erg lage prijzen.
met de coupon free betaal je geen kosten en ze hebben zogenaamde testers.
Tester is originele parfum maar dan zonder het doosje, scheelt erg veel.
Als je meerdere parfums besteld dan wel allemaal los bestellen omdat je anders de douane op je dak kan krijgen
Verwijderd
Ik heb nu 5 of 6 keer een bestelling daar geplaatst.Opa_vertelt schreef op maandag 31 januari 2011 @ 11:45:
[...]
Heb je zelf ervaring met die shop, wat zijn de levertijden?
vaak 30 tot 60% goedkoper dan de goedkoopste shop in nederland.
Ze verzenden erg vlot, vaak 2 weken en het is binnen.
Ze verpakking het ook erg goed.
Enige waar je pech mee kan hebben is als je echt grote bestellingen doet, mijn huisgenoot had meerdere parfums besteld en mocht dus btw gaan lappen
Het gaat om: http://www.dealextreme.co...trips-pair-2-cr2032-33012
17-1 besteld
22-1 verzonden
31-1 binnen
Bandjes werken goed!
Nog een vraag aan de iPhone bezitters hier: mijn accu gaat niet zo heel lang meer mee..
Edit: gister 2 bestellingen geplaats bij FocalPrice voor ongeveer 40 dollar. Vanmorgen 2 emails dat beide orders verzonden zijn!
[ Voor 7% gewijzigd door Yrck op 31-01-2011 16:41 ]
Heb ook een flesje chemische B.O. besteld, klein foutje gemaakt bij mijn adres (land was UK), rechtgezet door de supportafdeling, nu kreeg ik een bericht dat mijn bestelling de status 'shipped' had gekregen. Met als land: de Nederlandse Antillen.
Dat wil niets zeggen. Reken daar toch ook al snel op 1.5 tot 2 weken levertijd. Ik heb onlangs ook wat dingen besteld daar, eerste verzendbevestiging kwam op de 13e. Die moet dus nog binnenkomen. Ging via de China Post waar men bij DealExtreme-verzendingen niet zo happy over is... zal dus hier wel hetzelfde gaan.Yrck schreef op maandag 31 januari 2011 @ 16:38:
[..]
Edit: gister 2 bestellingen geplaats bij FocalPrice voor ongeveer 40 dollar. Vanmorgen 2 emails dat beide orders verzonden zijn!
[ Voor 11% gewijzigd door Wildfire op 31-01-2011 19:26 ]
Ja en nu al helemaal met het Chinese nieuwjaar. We wachten geduldig af!Wildfire schreef op maandag 31 januari 2011 @ 19:25:
[...]
Dat wil niets zeggen. Reken daar toch ook al snel op 1.5 tot 2 weken levertijd. Ik heb onlangs ook wat dingen besteld daar, eerste verzendbevestiging kwam op de 13e. Die moet dus nog binnenkomen. Ging via de China Post waar men bij DealExtreme-verzendingen niet zo happy over is... zal dus hier wel hetzelfde gaan.
Is heel wisselend met accu's. Ik had een vervanger voor mijn Qtek S200, binnen 3maanden stond ie bol. Vervanger voor HTC P3300: Doet het nog steeds.Yrck schreef op maandag 31 januari 2011 @ 16:38:
Vandaag bestelling binnen gekregen van DX.
Het gaat om: http://www.dealextreme.co...trips-pair-2-cr2032-33012
17-1 besteld
22-1 verzonden
31-1 binnen
Bandjes werken goed!Wat me wel opviel, en dat vind ik niet erg prettig, is dat DX onder het adres je telefoonnummer zet. Viel me net op.. Weet niet of ze dit altijd al deden maar iedereen kan zo je 06 nummer zien. (Als je een werkend nummer invult althans)
Nog een vraag aan de iPhone bezitters hier: mijn accu gaat niet zo heel lang meer mee..(minder dan een dag bij normaal gebruik) dus wil een vervangende accu bestellen. Heb op eBay een vervangend model gezien voor ongeveer 9 dollar. Iemand ervaring hiermee? Niet dat ik straks een in elkaar gesmolten iPhone heb..
Reserve batterij voor onze Canon Ixus 75: Beter dan de originele.
De laatste accu schijnt in China als "heel goed merk" (Pisen) bekend te staan dus daarom die gekozen. Was 2 dollar duurder dan de elcheapo versie, maar nog steeds goedkoop.
Maar aan de andere kant, een philips shaver die het onlangs begeven had (weinig gebruikt) had ook bolle accu's. Je moet een beetje geluk hebben, en zeker niet afgaan op grotere capaciteiten als het formaat gelijk blijft want dat kan technisch gewoon niet.
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
Bedankt voor de tip!Mistraller schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 00:31:
[...]
Is heel wisselend met accu's. Ik had een vervanger voor mijn Qtek S200, binnen 3maanden stond ie bol. Vervanger voor HTC P3300: Doet het nog steeds.
Reserve batterij voor onze Canon Ixus 75: Beter dan de originele.
De laatste accu schijnt in China als "heel goed merk" (Pisen) bekend te staan dus daarom die gekozen. Was 2 dollar duurder dan de elcheapo versie, maar nog steeds goedkoop.
Maar aan de andere kant, een philips shaver die het onlangs begeven had (weinig gebruikt) had ook bolle accu's. Je moet een beetje geluk hebben, en zeker niet afgaan op grotere capaciteiten als het formaat gelijk blijft want dat kan technisch gewoon niet.
BIC: China Post, 23-01 shipped, vandaag ontvangen
BIC: China Post, 16-1 shipped, 23-01 ontvangen
DX: China Post, 22-01 shipped, 29-01 ontvangen (heeel snel!!)
24e januari verzonden - vandaag binnen
Wat spulletjes voor iemand anders
[ Voor 37% gewijzigd door GAIAjohan op 01-02-2011 17:45 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
19/12/2010 verstuurd door china mail.
Nu vandaag nog steeds niks binnen en ze reageren ook niet op mail
3240 watt 12 x trina solar 270WP mono met een Delta Solvia 5.0
Ja klopt! Hoop niet dat ze gestopt zijnclonedonkey schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 00:40:
Is bij jullie pandawill ook al een tijdje uit de lucht ?
Edit: hij werkt weer!
Veel mensen wachten nog op orders van november of december! Dat ze niet reageren komt misschien door het feit dat heel China plat ligt ivm Chinees nieuwjaar?napp schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 00:53:
4/12/2010 besteld
Nu vandaag nog steeds niks binnen en ze reageren ook niet op mail![]()
ik baal hier verschrikkelijk van
Ik meen dat je tijdens het betalen met Paypal kan aanvinken of je je telefoonnummer wel of niet wilt verstrekken aan DX. Ik heb hier in ieder geval nog geen last van gehad.Yrck schreef op maandag 31 januari 2011 @ 16:38:
Wat me wel opviel, en dat vind ik niet erg prettig, is dat DX onder het adres je telefoonnummer zet. Viel me net op.. Weet niet of ze dit altijd al deden maar iedereen kan zo je 06 nummer zien. (Als je een werkend nummer invult althans)
---
Dat klopt. Ik vul dan meestal bij DX gewoon '000' in.PhilipvD schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 07:24:
[...]
Ik meen dat je tijdens het betalen met Paypal kan aanvinken of je je telefoonnummer wel of niet wilt verstrekken aan DX. Ik heb hier in ieder geval nog geen last van gehad.
Je zou ook maar eens geduld hebben!napp schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 00:53:
4/12/2010 besteld
Ik heb mijn bestelling geplaatst op 3 november (net als vele anderen) en wij hebben nog niets ontvangen, dus het mag wat mij betreft wel een toontje lager.
Het is daar nieuwjaar. Moet je hier eens proberen met nieuwjaar contact te krijgen met een toko.napp schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 00:53:
Wat heb je besteld?Tsurany schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 11:24:
Jeej mijn Louis Vuitton das is de douane voorbij gekomen. Had hem nu niet verwacht omdat ik gister een verzendbevestiging kreeg, zal wel wat mis gegaan zijn. Kwaliteit lijkt goed te zijn, ziet er mooi uit. Straks eventjes goed om doen met pak en al, kijken of het staat
Verwijderd
Heb ik iets verkeerd gedaan of ben ik iets vergeten ofzo?
Je vergeet geduld te hebben, that's all. Bij de een gaat het altijd wat sneller als bij de andere, kan je niets aan doen.Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 11:38:
Als ik de laatste reacties hier lees dan zie ik dat orders van rond hetzelfde tijdstip als mij al toegekomen zijn en dat jullie die echt wel goed kunnen opvolgen maar dat is bij mij niet het geval. Het order staat op Shipped sinds 20/01 en in het ander veldje staat dan Shipped 22/01 maar verder niets.
Mijn pakketje is trouwens net aangekomen (besteld in november).
Wel een beetje vaag, kreeg op 24-01 een mailtje dat 'ie verstuurd was maar als ik op de DealExtreme site zelf kijk staat daar 21-01. Maar goed, ongeveer anderhalve week dus. Via China Post deze keer trouwens.
Ook van FocalPrice iets binnen. Opmerkelijk weer dat wat ik nu binnenkrijg iets is wat ik een paar dagen later heb besteld dan mijn eerste bestelling daar. De latere bestelling is dus eerder binnen, gebeurt bij DX ook regelmatig
Wat die FocalPrice order betreft: 17-01 verzendbevestiging gehad, maar de tracking van HK Post geeft aan dat het daar pas 28-01 daadwerkelijk de deur uit was.
Verwijderd
Geduld heb ik wel, maar jullie kunnen dat precies meer opvolgen dan ik. Of kiezen jullie er dan toch voor om die via EMS te sturen en er een makkelijk tracking number bijkrijgen?Manuel schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 12:22:
[...]
Je vergeet geduld te hebben, that's all. Bij de een gaat het altijd wat sneller als bij de andere, kan je niets aan doen.
Mijn pakketje is trouwens net aangekomen (besteld in november).
19-01 bestelling
24-01 shipped
01-02 bezorgd
Bestelling was:
Bluetooth stereo handsfreeset - eens proberen of ik op die manier mijn telefoon draadloos aan mijn stereo kan koppelen
Flat to round power plug convertor - om de adapter te kunnen gebruiken
Cradle voor de Samsung galaxy S
En nog een kabeltje om de bluetooth handsfreeset aan mijn stereo te koppelen.
Verwijderd
Mooi man, was je wel helemaal nuchter toen je dit bestelde!?
Whehehe! Maar wel goed dat het door de douane is gekomen.
Gewoon een envelopje dus ofzo?
Mooi, thanks voor de tip! Die gaat hier ook meteen besteld worden,sopsop schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 13:24:
Cradle voor de Samsung galaxy S
En nog een kabeltje om de bluetooth handsfreeset aan mijn stereo te koppelen.
kon 'm een paar weken terug nog niet vinden voor de SGS op de
site.
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2011 14:13 ]
Niet mooi dan? Vond hem zelf wel leuk voor de minder serieuze momenten.Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 14:11:
[...]
Mooi man, was je wel helemaal nuchter toen je dit bestelde!?
Gewoon in een standaard envelopje met bubbeltjes papier, stond keurig gift op van 10 dollar. Wel grappig dat de waarde het dubbele is van wat ik er voor betaald heb.Whehehe! Maar wel goed dat het door de douane is gekomen.
Gewoon een envelopje dus ofzo?
Zoeken op i9000 werkt een stuk beterVerwijderd schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 14:11:
[...]
Mooi, thanks voor de tip! Die gaat hier ook meteen besteld worden,
kon 'm een paar weken terug nog niet vinden voor de SGS op de
site.
Verwijderd
Mooi, gaan we zo even doen. Adapter heb ik al, maar eentje extra kan NOOIT kwaad.sopsop schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 14:26:
[...]
Zoeken op i9000 werkt een stuk beter(da's de europese Samsung Galaxy S. Vergeet ook niet de flat to round convertor te bestellen (of je moet al een adapter hebben waar je USB in kunt duwen).
Smaken verschillen, jammer dat door al die opvallende 'neppe' varianten ik nietTsurany schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 14:17:
[...]
Niet mooi dan? Vond hem zelf wel leuk voor de minder serieuze momenten.
meer zo snel voor de vrouw of mijzelf zoiets zou kopen, van zo'n merk dan hè.
Netjes, doen ze vaker, althans ik maak dat aldoor mee met kleding ed die ikTsurany schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 14:17:
[...]
Gewoon in een standaard envelopje met bubbeltjes papier, stond keurig gift op van 10 dollar. Wel grappig dat de waarde het dubbele is van wat ik er voor betaald heb.
online (in VS ed) bestel. Handig is het ook om zelf altijd even te mailen naar
het bedrijf waar je het koopt dat ze er max. 50 dollar op zetten qua waarde.
Beter altijd, in mijn perceptie, om DAT te doen, ook als het een duur artikel is
en een dure (traceerbare) verzending nemen.
http://www.dealextreme.co...e-light-base-3-ag13-37922
Licensed blizzard product, ziet er inderdaad behoorlijk netjes uit.
Ja dat is wel een nadeel er aan, maar voor mensen zoals ik is het wel leuk, lekker een 'merk' das van 5 dollarVerwijderd schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 14:34:
Smaken verschillen, jammer dat door al die opvallende 'neppe' varianten ik niet
meer zo snel voor de vrouw of mijzelf zoiets zou kopen, van zo'n merk dan hè.
DealExtreme kabeltje dat eerst niet op voorraad was heb ik nu ook in huis, dat is prima. En nogmaals kudo's voor DX omdat ze mijn order hebben gesplitst nadat 1 ding niet op voorraad bleek te zijn.
Nog 2 orders open staan nu bij BIC, 1 bij DX en 1 bij PriceAngels. Die laatste staat al een week op "waiting for packing", wat volgens de site <1 dag moet duren, dus ik ben bang dat die niet voor Chinees NY verzonden is.
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Logisch dat het even duurt. Het is nieuwjaar, een tijd voor kadootjes. Ws. zijn ze een suprise van je pakketje aan het bouwen. Het zal iig heel mooi ingepakt zijn.SnoeiKoei schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 20:30:
Die laatste staat al een week op "waiting for packing", wat volgens de site <1 dag moet duren, dus ik ben bang dat die niet voor Chinees NY verzonden is.
Hehe laat ik t hopenmaartend schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 21:09:
[...]
Logisch dat het even duurt. Het is nieuwjaar, een tijd voor kadootjes. Ws. zijn ze een suprise van je pakketje aan het bouwen. Het zal iig heel mooi ingepakt zijn.
Je kwam ook niet ongeduldig over, ik kon het gewoon niet laten. Ik heb nl. hetzelfde gehad, 1 week packaging. Toen heb ik ze gemaild met de vraag/opmerking dat het wel heel mooi moest zijn ingepakt.SnoeiKoei schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 21:13:
[...]
Hehe laat ik t hopenEcht ongeduldig ben ik niet hoor, ik meld alleen dat wat normaal <1 dag duurt nu dus al een week duurt. Ik kan er prima mee leven, zolang het uiteindelijk maar verstuurd wordt.
Rustig aan doen...ik wacht nog op een pakketje van 19 november.Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 11:38:
Als ik de laatste reacties hier lees dan zie ik dat orders van rond hetzelfde tijdstip als mij al toegekomen zijn en dat jullie die echt wel goed kunnen opvolgen maar dat is bij mij niet het geval. Het order staat op Shipped sinds 20/01 en in het ander veldje staat dan Shipped 22/01 maar verder niets.
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
Heb je daar ooit antwoord op gehad?maartend schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 21:15:
[...]
Je kwam ook niet ongeduldig over, ik kon het gewoon niet laten. Ik heb nl. hetzelfde gehad, 1 week packaging. Toen heb ik ze gemaild met de vraag/opmerking dat het wel heel mooi moest zijn ingepakt.
Wat denk je. Ik denk niet dat ze zoveel gevoel voor humor hebben.
Is niet beschikbaar voor Nederland, wel voor Belgie.boostie schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 22:33:
Heeft iemand ervaring met de EMS Express verzending?
25-01 Verzonden
03-02 Ontvangen
En dan haal je het uit de verpakking en is het stuk.. Beetje jammer.
http://www.dealextreme.co...ne-windshield-holder-2029
Status vandaag 2011-02-03 veranderd in "arrival at inward office of exchange"
Ben benieuwd of ie nou thuis ligt of nog ergens in Amsterdam op een of ander TNT-kantoor..
Verwijderd
Leveren ze een beetje snel? Lees: voor 14 februari......
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2011 15:19 ]
Ik geloof dat dit het is http://www.fragrancex.com/Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 15:19:
Iemand had zo'n site met allerlei luchtjes. Kan het niet meer vinden
Leveren ze een beetje snel? Lees: voor 14 februari......
Maar wat denk je, leveren voor 14 feb. Het is daar nu volop oud en neiuw. Misschien als je extra betaald, maar anders toch echt niet.
PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?
RA001397654CN 2011 unsuccessful delivery NETHERLANDS 2011-01-26
Waar gaat het dan fout? Ik heb niemand aan de deur gezien?
Misschien is je zending niet goed geadresseerd en kan de post niet achterhalen waar het dan wel heen moet. Kans dat de boel is teruggestuurd naar DX. Maar dat moet DX je vast wel kunnen vertellen.Timv37 schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 15:10:
(%&@*(%&@$ begin er nou toch wel goed van te balen al mijn pakketjes uit november zijn er nog steeds niet. Zie ik dat er eentje in Nederland binnen gekomen is veranderd de status naar:
RA001397654CN 2011 unsuccessful delivery NETHERLANDS 2011-01-26
Waar gaat het dan fout? Ik heb niemand aan de deur gezien?
Het adres is dus wel goed dat heb ik toen nog triple gecheckedSnoeiKoei schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 15:27:
[...]
Misschien is je zending niet goed geadresseerd en kan de post niet achterhalen waar het dan wel heen moet. Kans dat de boel is teruggestuurd naar DX. Maar dat moet DX je vast wel kunnen vertellen.
V&A aangeboden: Nieuw 5" navigatiesysteem met iGo Primo software, 44 landen
en
http://www.dealextreme.co...and-brazil-maps-2gb-47768
En dan te bedenken dat de navigatiesoftware die diegene erop heeft officieel niet draait op 64MB (en wss nog illegaal gedownload is ook). makkelijk verdienen!
Hmmm, ik vraag me af of het wel echt is. Wie weet is het wel namaakrotzooi met allerlei andere troep erin.... JP Gaultier is maar 3 euro goedkoper dan in Nederland. Dus zoveel scheelt het ook niet....maartend schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 16:01:
[...]
Ik geloof dat dit het is http://www.fragrancex.com/
Maar wat denk je, leveren voor 14 feb. Het is daar nu volop oud en neiuw. Misschien als je extra betaald, maar anders toch echt niet.
Moraal: Wat je bestelt komt, maar vraag niet wanneer
Had wel om uitleg gevraagd maar daar is nooit op gereageerd. Ach de spulletjes zijn binnen dus ik ben al lang blij.
Home Assistant | ☀️ 15.2kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD
Verwijderd
sinds wanneer vieren ze chinees nieuwjaar in de VSmaartend schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 16:01:
[...]
Ik geloof dat dit het is http://www.fragrancex.com/
en nee, niet alle geurtjes zijn altijd veel goedkoper maar in de meeste gevallen scheelt het wel
en je moet echt een 2 weken min. levertijd aanhouden dus ff snel voor valentijn iets bestellen gaat je niet lukken.
voor valentijn moet je zelf moeite doen.
gewoon lekker koken, vraag ene muthas maar naar zijn gehaktballenrecept.
Ik ken een wijf die spontaan begint te gillen van opwinding als ze hoort dat hij gehaktballen gaat maken
Wat dat betreft liever even naar een fysieke shop ja. Of http://nl.douglas-shop.com. Zijn er nog meer die sowieso wél betrouwbaar zijn?Mandera schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 20:00:
[...]
Hmmm, ik vraag me af of het wel echt is. Wie weet is het wel namaakrotzooi met allerlei andere troep erin.... JP Gaultier is maar 3 euro goedkoper dan in Nederland. Dus zoveel scheelt het ook niet....
Verwijderd
wel betrouwbaar, hoezo zou fragnarance onbetrouwbaar zijn?Saturnus schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 23:56:
[...]
Wat dat betreft liever even naar een fysieke shop ja. Of http://nl.douglas-shop.com. Zijn er nog meer die sowieso wél betrouwbaar zijn?
Douglas is gewoon te duur, net als veel andere toko's in nederland.
Maar goed, je hebt ook geurtjes zaken in de uk, heb je het wat sneller wellicht.
er is behoorlijk wat mis met nederland.
hoe verklaar je bijvoorbeeld dat ik een NGK bougie in nederland kan kopen voor 25 euro en ik via ebay (vs) er slechts 5 euro voor betaal
vbtje:
http://www.fragrancex.com...id_Cologne__products.html
http://nl.douglas-shop.co...ductbrand_1010206304.html
zelfde geur en zie de verschillen die tot 25 euro oplopen
coolwater 125 ml:
http://nl.douglas-shop.co...ductbrand_1010703304.html
http://www.fragrancex.com...sid_CWM42T__products.html
ach scheelt maar 40 euro ofterwel 66%
die "paar" euro ...
edit, de gaultier scheelt 20 euro
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2011 00:48 ]
Verwijderd
unsuccessful delivery 05-02-2011
Was is er dan loos?
Was gisteren & vandaag heel de dag thuis...
Misschien een vliegtuig met alle mooie spulletjes van DX verdronken?!
*Oh ook nog een site melding.
Beste klanten,
Het spijt ons om u te melden dat volgens onze hosting service provider, alle servers zal het onderhouden worden tijdens 0u00 CST - 2:00 AM CST, 06 februari 2011.
Bijgevolg, alle diensten zullen door ons pauzeren
Excuses voor het ongemak.
Groet,
DealExtreme -> IT-afdeling
[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2011 15:46 ]
kan wel te maken hebben met: problemen met adres, manco melding, beschadigd aangetroffent in sorteercentrum etc. blijft gissen
jammer dat Dx standaard geen t&t heeft.
Yippie kayak, other buckets!
Had ik ook laatst, komt volgens mij door Chinees nieuwjaar.Verwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 15:31:
Hier ook ! Vage status van DX.
unsuccessful delivery 05-02-2011
Was is er dan loos?
Was gisteren & vandaag heel de dag thuis...
Misschien een vliegtuig met alle mooie spulletjes van DX verdronken?!
[/i][/b]
Mijn pakket is overigens gewoon aangekomen.
Gewoon even afwachten.
Niet dat Fragrancex fout is (geen ervaring mee) maar zodra het erg goedkoop wordt geloof ik er niet meer in. Zusje kwam laatst thuis met een proefmonster van een 10 euro JP Gaultier...van de DA...Verwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 00:37:
[...]
wel betrouwbaar, hoezo zou fragnarance onbetrouwbaar zijn?
Douglas is gewoon te duur, net als veel andere toko's in nederland.
Maar goed, je hebt ook geurtjes zaken in de uk, heb je het wat sneller wellicht.
Dit topic is gesloten.
![]()
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten. Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.
Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen