Ervaringen met DealExtreme.com - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 30 ... 67 Laatste
Acties:
  • 455.836 views

• Timv37
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12 19:49
Royz schreef op maandag 24 januari 2011 @ 19:35:
OMFG ik ben zo bang dat ik de enige ga zijn die zijn november-bestelling nog niet gaat ontvangen :(
Hey dat was ik al! 8)7

• fender89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:07
mijn bestelling van 19 november is ook nog niet binnen :( terwijl mijn latere bestelling ( eind december) wel al binnen is

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Same here, mis ook nog 3 usb kabels. Heb al twee nieuwe besteld, benieuwd wat er eerder komt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:15

Royz

Kleurenblind!!

Tsurany schreef op maandag 24 januari 2011 @ 19:52:
Same here, mis ook nog 3 usb kabels. Heb al twee nieuwe besteld, benieuwd wat er eerder komt.
Als ik niet iets van een groter bedrag had besteld had ik serieus ook al opnieuw besteld. Ik ben ervan overtuigd dat dat nog sneller zou komen

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Verwijderd

wat is dat nu steeds met die dikke warning op BIC?
daar hebben ze nu al meer dan een maand geregeld last van?

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-12 17:34
BIC is nu ook geblokkeerd door adblock!

• Kefding
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-12 15:11
Weten jullie nog een goede laptopstandaard (waarop je laptop een beetje schuin staat, en evt gekoeld word)
En misschien ook nog een goed draadloos toetsenbord (liefst Chiclet) en evt muis?

Last.FM | Trakt.TV

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-12 17:04
Mijn focalprice bestelling die 24-12 is verstuurd is ook nog onderweg. Kreeg vorige week ineens bij de tracking informatie een extra regel te zien waar de order ineens in transit is from transit office of exchange. Heb gelijk focalprice gemaild wat er nu allemaal aan de hand is aangezien het wel lijkt of hij ineens uit het stof is opgegraven en opnieuw verwerkt wordt. Krijg deze reactie van Focalprice :
Dear Customer,

We got news from the post that the parcel is sleeping in the post because they have too many parcels to ship them out .
Pls don't worry and kindly pls wait 2-3 weeks for arrival.
As your order was delayed for a long time, how about giving a 3% discount coupon for your next order?
Pakket was dus inderdaad een paar weken aan het slapen, hopelijk krijg ik nu een uitgerust pakketje straks :P

• bn326160
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-12 19:22
Ik ben ook nogal bang om er iPhone 4 onderdelen te bestellen..

Ik zou dan deze aanschaffen: White Front, White back, LCD

Aangezien iPhone4parts.com me niet zo betrouwbaar lijkt => Topic

Of weet iemand een goedkoper en vooral betrouwbare plaats om goedkoop een nieuw frontglas+lcd te kopen. En als deze wit is, ook een achterkant.

Begin nogal radeloos te worden..

🤞🏻

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

iFixit.com verkoopt dat uiteraard ook allemaal. Weet je zeker dat je een nieuw lcd nodig hebt?

• thof
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19-12 15:39

thof

FP ProMod
Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2011 @ 20:56:
wat is dat nu steeds met die dikke warning op BIC?
daar hebben ze nu al meer dan een maand geregeld last van?
Er zou een virus zitten in hun jquery file...
Ik vond het nogal sterk maar avast begon er over te miepen.
Was ook niet altijd zo, leek wel random. Melding al een poos niet meer gehad en daarvoor maar 2 keer. Denk dat het probleem wel eens opgelost mag/moet kunnen zijn.

Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:12
Ik zit ook nog steeds te wachten.
Maar goed, nog 1 weekje en dan nog maar eens mailen. Denk dat ze hem dan opnieuw op gaan sturen.

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

thof schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 00:59:
[...]

Er zou een virus zitten in hun jquery file...
Ik vond het nogal sterk maar avast begon er over te miepen.
Was ook niet altijd zo, leek wel random. Melding al een poos niet meer gehad en daarvoor maar 2 keer. Denk dat het probleem wel eens opgelost mag/moet kunnen zijn.
Zit het niet in een van de ads die ingeladen wordt? Zou ook de willekeur verklaren.
Royz schreef op maandag 24 januari 2011 @ 20:55:
[...]

Als ik niet iets van een groter bedrag had besteld had ik serieus ook al opnieuw besteld. Ik ben ervan overtuigd dat dat nog sneller zou komen
Ja ik heb op Ebay opnieuw besteld en paypal geschil aangemaakt, zou m'n geld terugkrijgen. Nog niks ontvangen na 3 weken dus opgewaardeerd tot een claim, vanaf morgen gaat paypal er naar kijken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:37

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Buyincoins is hier niet meer geblokkeerd maar het top-menu werkt niet. Kan geen order tracken.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-12 23:39
Hm, op de 14e een ticket ingeschoten bij DX wegens het (nog steeds niet) ontvangen van mijn pakje, maar op deze ticket nog geen respons ontvangen.. Iemand een idee hoe lang het normaal duurt voor je reactie krijgt?

• kevinvdw
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-08 14:31
Het is misschien beter om het in het ELO forum te plaatsen, maar vind het zo zonde om een nieuw topic te openen. Ik vraag me af of klik in staat is om een 12V accu van een accuboormachientje te vervangen? Kan deze de stroom aan? En in hoeverre zal die 1800mAh kloppen?

• slabetje
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-12 12:39
Ik bestel hier voorlopig even niets.
Als ik iets zou bestellen word het wel FP heb daar nog aan 30$ coupons.
Ik moet nog wachten op heel wat pakketjes.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:18

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

kreeg vandaag zelfs een pakketje dat via Shanghai was gegaan, krijg nu echt via elke soort post nu pakketjes binnen. Vanmiddag nog 1 ophalen bij postkantoor, hopelijk verderop in de week nog 2 pakketjes :)

Nu nog eens de tijd nemen om dit ding in elkaar te gaan zetten :P
http://www.dealextreme.co...evator-16000mm-rail-17186

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Mandera
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:12
Sinds dit topic hier is gestart kopen mensen echt hele palletten in 1 keer? Ik zie telkens dezelfde voorbij komen die nog wachten op veel pakketjes haha :)

• Aapje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-12 12:34

Aapje

Opel-beun
Ik heb 40 pakketjes totaal besteld :$ (in 2 jaar tijd)

[ Voor 18% gewijzigd door Aapje op 25-01-2011 12:49 ]

• PurpleBlue
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
En we blijven wachten.... :'(
273 pakketjes worden teruggestuurd?
Mijn pakketjes staan er niet tussen, ben benieuwd wanneer ik een mailtje ontvang van "Sophie"...

http://www.dealextreme.co...orum.-201~threadid.782390

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Alleen maar TOP ervaringen met Dealextreme. Vandaag weer een pakketje ontvangen. Twee weken geleden volgens mij besteld.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-12 12:11
Ik doe ook mee...
Besteld 29-11, verzonden op 7-12 en staat nog steeds in: GUANGZHOU volgens de tracker. :(

• hardware.tom
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-12 16:29
Ik wacht nog op 6 pakketjes :P

• Tijmus
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-11-2021
3 van november in guangzhou :(...

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Besteld: 12 januari. micro USB kabel, USB-micro-USB verloopje, LED fietslampje.
Ontvangen: 25 januari: verloopje en lampje. Kabel is afgesplitst want die was niet op voorraad, staat nu op packing. Ben iig al blij dat je dan niet meteen op de hele zending hoeft te wachten!

DX hoezee *O*

Wacht verder nog op 2 bestellingen van BIC van 13 en 19 januari.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Twee maal e-Sig binnen gekregen, eerst 5 uur laden en dan eens kijken of ze nog enigzins werken :P Helaas meeste refills hebben geen nicotine, maar die zou je ook op DX kunnen kopen.

Elke keer als er een pakketje van DX binnenkomt, lijkt het wel kerstmis :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12 16:28
PurpleBlue schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 15:35:
En we blijven wachten.... :'(
273 pakketjes worden teruggestuurd?
Mijn pakketjes staan er niet tussen, ben benieuwd wanneer ik een mailtje ontvang van "Sophie"...
Isabella hier...
* Chillz vroeg zich af hoeveel Chinezen er daarwerkelijk Isabella heten :P

Leeg - Sinds 20180907

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Met ruim 1 miljard inwoners, durf ik best te gokken op: Meer dan aantal Nederlanders die Isabella heten :P

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:05
NOTICE:DealExtreme will temporarily pause from Feb 1st, 2011 to Feb 7th, 2011 for Chinese Lunar New Year Holiday. Please click here for more detail.

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-12 02:40

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Chillz schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 19:18:
[...]

Isabella hier...
* Chillz vroeg zich af hoeveel Chinezen er daarwerkelijk Isabella heten :P
Een stukje achtergrondinformatie over Chinezen en namen dan maar...

Bij de geboorte van een kind kiezen de vader en moeder als eerste een soort 'nickname'. De echte Chinese naam wordt vaak in overleg met de grootouders en schoon-grootouders gedaan. In China mag je een maand lang nadenken hoe je je kind noemt, vanaf het moment van de geboorte. Tot het kind z'n echte naam heeft, wordt de 'nickname' gebruikt (of wordt het kind gewoon "kind" of "baby" genoemd, komt ook regelmatig voor). Als een kind opgroeit in een rijker milieu (met westerse invloeden), dan mag het kind tegen de tijd dat het naar school gaat, zelf een westerse naam aannemen. Deze naam kiest het kind zelf, of in zeldzame gevallen wordt deze naam door de school gegeven. Kinderen kiezen vaak namen die ze zelf mooi vinden of van bepaalde idolen (zoals bijv. Jackie Chan). De officiele Chinese naam bestaat uit "Achternaam Voornaam" en met het gebruik van de westerse naam ontstaat de combinatie "Westerse-naam Achternaam" of "Westerse-naam Achternaam Voornaam".

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

• Timbo925
  • Laatst online: 14-02-2023
Even een verhaaltje over mijn ervaring met PayPal Buyers Protection ;)
Had iets gekocht via ioffers.com (eBay alternatief), namelijk Monster Beats by Dr. Dre. Koste me iets van 30€ wat dus wel spotgoedkoop is dus wou het wel riskeren.
Toen ik het kocht reageerde de verkoper opeens niet meer en heb ik dus een claim 3 dagen later ingediend bij paypal. Hierop heeft de verkoper opeens toch tracking informatie doorgestuurd. Leek dus wel nog goed af te lopen.
Nu kom ik vandaag thuis en zie ik opeens een pakje op tafel staan. Hef het op en leek of ik gewoon lucht opgestuurd had gekregen. Was dus gewoon een blok isomo met daarin een 1$ horloge :p
Direct paypal gebeld en toen kreeg ik het volgende te horen.

Blijkbaar is de kopersberscherming enkel voor het verzenden voor het product en niet op de inhoud van het product. Als je dus iets krijgt wat niet het zelfde is als besteld kunnen ze je niet helpen. Dit kan enkel als het product besteld is via eBay omdat ze daarmee nauw samenwerken.

Mijn claim was nog niet afgerond en ze gingen zien wat ze konden doen er was dus nog hoop.
Twee uur later kreeg ik opeens een email bericht dat mijn geld terug op mijn rekening stond XD
+1 voor PayPal dus.

Verwijderd

Heb je toch nog een horloge,.. das aardig.
Top dat je je geld terug hebt.

Verwijderd

Ik wil graag deze zonnebril maar deze zonnebril heeft een rayban sticker zie ik op deze customer foto, loop ik daarmee risico om bij de duane een boete te krijgen voor het kopen van een nep product?

• slabetje
Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 20:53:
Ik wil graag deze zonnebril maar deze zonnebril heeft een rayban sticker zie ik op deze customer foto, loop ik daarmee risico om bij de duane een boete te krijgen voor het kopen van een nep product?
Het zal zeker niet om een echte rayban bril gaan voor die prijs,
Dus is het bijna 100% zeker dat het namaak is.
De douane kan hier moeilijk overdoen! Een boete zou kunnen maar meestal word het artikel vernietigd als ze het onderscheppen. ik weet echter niet precies hoe dit is? ik heb dit eens gehoord hier op het forum!

Verwijderd

Mwah,. kan altijd.
Maar het gaat via Hong Kong post. Er word gesproken dat je dan minder kans loopt om gepakt te worden dan dit via UPS-DHL of TNT verzonden wordt.
(*Durf dit ook niet te garanderen)
Maar,. let wel op het feit dat de brillen NIET altijd de UV400 protection bevat.
Dit vergt schade aan de ogen. Dit is tevens eerder in dit topic besproken.

*Ik geef ook geen garantie.

Weet iemand trouwens hoe je de UV400 kan testen?

Verwijderd

slabetje schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 21:00:
[...]

Het zal zeker niet om een echte rayban bril gaan voor die prijs,
Dus is het bijna 100% zeker dat het namaak is.
De douane kan hier moeilijk overdoen! Een boete zou kunnen maar meestal word het artikel vernietigd als ze het onderscheppen. ik weet echter niet precies hoe dit is? ik heb dit eens gehoord hier op het forum!
Dat het geen echte rayban is wist ik ook wel maar een nep rayban kan je in iedere Nederlandse winkel kopen (wel 4x zo duur), zonde dat ze die rayban sticker erop hebben geplakt, de kans op problemen zou veel kleiner zijn zonder die sticker.

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-12 18:20

Mavamaarten

Omdat het kan!

Het gaat zeker niet je ogen harder "verbranden" dan zonder zonnenbril hoor :+
Beter zo'n plastieken neppe ray-ban zonnebril dan niets.

Android developer & dürüm-liefhebber

Verwijderd

Mavamaarten schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 21:07:
Het gaat zeker niet je ogen harder "verbranden" dan zonder zonnenbril hoor :+
Beter zo'n plastieken neppe ray-ban zonnebril dan niets.
Precies, ik ga er echt niet recht mee in de zon kijken en slechter dan geen zonnebril zal het niet zijn, ik draag ze eigenlijk ook meer omdat ik het er cool uit vind zien dan dat ik het nodig heb tegen de zon.

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:59

Compizfox

Bait for wenchmarks

Oh jewel, ik kan me herinneren dat ik het al ergens eerder genoemd heb op GoT, ik weet alleen niet meer of dat dit topic was.

Je kunt beter geen zonnebril dragen dan een zonnebril zonder UV-filter. Een zonnebril zonder UV-filter filtert namelijk het hele zichtbare spectrum, maar de UV-straling niet. De UV-straling is met zo'n zonnebril dus even hoog als zonder zonnebril.
Als je die zonnebril dan opzet, worden je pupillen wijder waardoor er veel te veel UV-straling je ogen binnenkomt, wat niet gebeurt als je die zonnebril niet opzet omdat je pupillen dan klein zijn.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

• Timbo925
  • Laatst online: 14-02-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 21:09:
[...]

Precies, ik ga er echt niet recht mee in de zon kijken en slechter dan geen zonnebril zal het niet zijn, ik draag ze eigenlijk ook meer omdat ik het er cool uit vind zien dan dat ik het nodig heb tegen de zon.
Let er toch mee op. Het dragen van een zonnebril die geen goede bescherming geeft kan gewoon schadelijker zijn dan geen zonnebril. Omdat het je zicht verdonkerd gaan je pupillen groter openstaan. Maar door eventuele slechte bescherming krijg je dus juist meer schadelijk licht op je oog dan zonder ;)

edit: Iemand was me voor :p

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:46
Hmm....spuit 11 12 zelfs... 8)7

[ Voor 93% gewijzigd door Mistraller op 25-01-2011 21:17 ]

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Verwijderd

:O Topic lezen,..

Verwijderd

Het is geen antwoord waar ik om vroeg...

Draag al 15 jaar imitatie zonnebrillen zonder filters dus het zal wel meevallen hoe slecht het is, ben nog steeds 1 van de weinige van mijn leeftijd zonder bril of lenzen, laatst nog laten controleren.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2011 21:29 ]

• slabetje
Ik heb ook eens een zonnebril van DX gehad.
Ik ben een zonnebril uit NL gewend met uv 400 protection enz..
Ik zette die van DX op koste ongeveer 6$ er stond bij dat die UV protected was.
ik had na een paar uur direct steken in mijn ogen, en later een felle hoofdpijn!
Ik de bril afgedaan en de volgende dag weer op gezet en later op die dag direct weer die hoofpijn!
De volgende dag eens geen bril opgezet toen geen last meer van gehad.

Het is dus zeker wel schadelijk, en de meeste brillen bij DX hebben geen UV bescherming.
Beter geen bril dan een bril zonder UV protection!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 21:27:
[...]

Het is geen antwoord waar ik om vroeg...

Draag al 15 jaar imitatie zonnebrillen zonder filters dus het zal wel meevallen hoe slecht het is, ben nog steeds 1 van de weinige van mijn leeftijd zonder bril of lenzen, laatst nog laten controleren.
Er heeft ook niemand gezegd dat je van zo'n beschadiging een bril of lenzen moet gaan dragen... Dat is totaal wat anders.

Als je en bril of lenzen moet is óf je oogbol/ooglens niet goed van vorm, of is de rek uit de bandjes van je ooglens (ouderdomsverziendheid). Een probleem met het scherpstellen dus, wat te corrigeren valt met een extra lens voor je ogen ;)

En dat heeft dus totaal niets te maken met een beschadiging van je netvlies (dacht ik) wat je kunt krijgen door UV-licht. Dat is niet te corrigeren met een bril.

[ Voor 8% gewijzigd door Compizfox op 25-01-2011 21:47 ]

• Yrck
  • Laatst online: 14-08 23:27
Gezellig houden mensen ;)

Heb inmiddels een tweede ray ban bril binnen van FocalPrice. Kwaliteit voelt goed aan en ziet er leuk uit! ( en dat voor 3,55 dollar! ) Ook een pakket van BIC binnen die begin januari besteld is! :)

[ Voor 6% gewijzigd door Yrck op 25-01-2011 22:03 ]

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Het is inderdaad gewoon een feit dat slechte zonnebrillen je ogen beschadigen. Dan hoef jij het nu nog niet te merken, grote kans dat het op langere termijn wel een probleem wordt. En misschien zelfs dan niet, heb je mazzel, echter is het gewoon een feit dat het slecht is voor je ogen.

Verwijderd

Mensen laten zich veel te snel bang maken, tegenwoordig is alles wel slecht voor je als ik me daar allemaal zorgen om moet gaan maken kan ik net zo goed stoppen met leven want leven is ook slecht voor je ik heb die bril ook net besteld en ga zo meteen lekker een paar frikandellen in de frituur gooien (oeh frituur! ongezond!).

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2011 22:44 ]

Verwijderd

Hi mensen,

Dit is mn eerste post. Ik heb een vraagje, misschien weten jullie het :)
Ik had 12 januari @ DX de diddybeats gekocht.. heb ze vandaag binnen gekregen.
Alleen het probleem is dat het rechteroortje het niet deed toen ik ze ging testen..
Heb al geprobeerd om aan te sluiten op andere muziekspelers enzo, maar het is gewoon echt kapot.

Wat kan ik het beste doen? Ik zou ze waarschijnlijk moeten terugsturen he. Want valt niet echt te bewijzen met een foto. *zucht* ik was superblij dat ik ze eindelijk binnen had en nou blijkt het een defecte ding te zijn.

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 22:27:
Mensen laten zich veel te snel bang maken, tegenwoordig is alles wel slecht voor je als ik me daar allemaal zorgen om moet gaan maken kan ik net zo goed stoppen met leven want leven is ook slecht voor je ik heb die bril ook net besteld en ga zo meteen lekker een paar frikandellen in de frituur gooien (oeh frituur! ongezond!).
Je moet het helemaal zelf weten, maar er zit wel een verschil tussen permanente oogschade en wat frikandellen eten.

• Mevius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:12
Mijn pakketje van 17 december 2010 ligt ook nogsteeds in Guangzhou. Had vorige week al een ticket aangemaakt maar nog geen reactie op gekregen. Zit ook niet de lijst van 273 pakketjes die teruggestuurd zijn.

Wachten dan maar en hopen op nieuws. Komt ongetwijfeld goed alleen het wachten duurt zo lang :'( Afbeeldingslocatie: http://lh4.ggpht.com/_wd71XvpwAcA/TT9RmykdyOI/AAAAAAAAdzg/inN5PV0B6jg/dealextreme%20GUANOZHOU.png

Home Assistant | ☀️ 15.2kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Net op ebay een stropdas besteld, ben benieuwd naar de kwaliteit. Iemand ervaringen mee? Ding was 5 dollar dus prijs valt mee :P

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 22:47:
Hi mensen,

Alleen het probleem is dat het rechteroortje het niet deed toen ik ze ging testen..
Heb al geprobeerd om aan te sluiten op andere muziekspelers enzo, maar het is gewoon echt kapot.

Wat kan ik het beste doen? Ik zou ze waarschijnlijk moeten terugsturen he. Want valt niet echt te bewijzen met een foto. *zucht* ik was superblij dat ik ze eindelijk binnen had en nou blijkt het een defecte ding te zijn.
Contact opnemen met DX, het ligt een beetje aan de prijs van die dingen of je ze terug moet sturen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:25
Heb zelf goede ervaringen met dealextreme. Let goed op de sterretjes en reviews van andere mensen. Vaak ontbreekt wel een goede handleiding en/of drivers. Als zoiets belangrijk is voor apparatuur die je koopt, let dan op de reviews.

Levertijd is een week of 2-3 meestal, maar je krijgt alles netjes thuis. Echt ongelooflijk dat het kan. Je zou zeggen dat ze een mannetje bij het postbedrijf hebben omgekocht of iets dergelijks, want een product van 0.30 dollarcent versturen ze nog naar de andere kant van de wereld, als je dat wilt. Zonder verzendkosten!

Documentatie op de website is wel minder dan bij bijv. chinavasion.com, maar de producten zijn veelal hetzelfde. Dus combineer die twee, een voor de info, een voor de prijs.

Heb al meerdere pakketten netjes in ontvangst mogen nemen; ik ben tevreden! :*)

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Ik heb wel reactie gehad op mijn ticket voor mijn november bestelling. Echt een simpele klote reactie:
Sorry for inconvenience.

We understand you’ve been waiting for some time.

But unlike courier services like UPS, Fedex, TNT, DHL and EMS, Airmail and Registered Airmail are sent via China Post and ChinaPost does not guarantee delivery time for these services.

Please confirm your shipping address below. If possible, have a check at your local post office and see if they have the package for you waiting for pick up. Please let us know.
Heb ik daar nou 3 weken op antwoord zitten wachten? wth pffff.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• Torrentus
Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 22:47:
Hi mensen,

DX accepteert ook filmpjes geloof ik. ;) Kun je 't wel mee bewijzen.

[ Voor 32% gewijzigd door Torrentus op 26-01-2011 09:39 ]

• Torrentus
Royz schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 09:36:
Ik heb wel reactie gehad op mijn ticket voor mijn november bestelling. Echt een simpele klote reactie:

[...]

Heb ik daar nou 3 weken op antwoord zitten wachten? wth pffff.
Wacht nog even ;) 3-4 weken is normaal als je voor 'niks' je post uit hong kong wil krijgen ;)

(En sorry, dit had ik kunnen editten in mijn vorige post! :X)

[ Voor 7% gewijzigd door Torrentus op 26-01-2011 09:38 ]

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Ik wacht 3 weken op antwoord en al 2 maanden op mijn pakketje ;)

Verwijderd

Tsurany schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 22:57:
[...]

Je moet het helemaal zelf weten, maar er zit wel een verschil tussen permanente oogschade en wat frikandellen eten.
Er ooit wel eens bij stil gestaan dat verkopers je gewoon een duurdere bril willen verkopen en dit soort fabels de wereld in helpen? Laat je niet gek maken, zelfs een normale autoruit laat nauwelijks UV door en daar zit ook geen filter in of ben jij wel eens bruin geworden van achter een autoruit? ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2011 12:37 ]

• Arunia
Ehm ja, zelfs verbrand op mijn arm. Of hebben we het over een voorruit.

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-12 23:39
Eindelijk reactie:

Hi,
Apologize for this long delay in the delivery process. We have requested China Post to track this package via offline methods.This process will take us about 7-10 working days.Plz contact us again one week later.

Thank you!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 12:35:
[...]

Er ooit wel eens bij stil gestaan dat verkopers je gewoon een duurdere bril willen verkopen en dit soort fabels de wereld in helpen? Laat je niet gek maken, zelfs een normale autoruit laat nauwelijks UV door en daar zit ook geen filter in of ben jij wel eens bruin geworden van achter een autoruit? ;)
Er zijn genoeg goedkope slechte zonnenbrillen die veel UV straling doorlaten net zoals dat er genoeg goedkope goede zonnebrillen zijn die 100% bescherming hebben. Heb je een goedkope slechte zonnebril die geen of weinig UV straling tegenhoud is dat gewoon schadelijk voor je ogen, dat is een feit.
Daarnaast laat een onbehandelde autoruit aardig wat UV door, echter worden steeds meer autoruiten daarvoor met een speciale coating behandeld.

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

[...]

Er bestaat zoiets als UV-A en UV-B (verschil in golflengte) en niet van beide word je bruin. Het een wordt veel beter gereflecteerd door gewoon vensterglas dan het andere. Wat niet door je autoruit wordt tegengehouden kan nog wel je netvlies beschadigen. En een normale autoruit is zelden zo donker dat je bij zonnig weer met enorme pupillen tegen de zon inkijkt. Bij een zonnebril is dat WEL zo.

Voordat je informatie die je niet snapt als fabels afdoet kun je je er beter eerst even in verdiepen, of je scepsis voor je houden en alleen verantwoordelijkheid dragen voor eventuele schade aan je eigen ogen.

• aliteDC
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-12 02:16
Ik zag deze ssd op dealextreme.
http://www.dealextreme.co...id-state-drive-30gb-51428

Heeft iemand hier ervaring mee? Is wel leuk voor 50 euro.

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Zo uit mijn hoofd is dat een vrij zwakke SSD waar je niet veel aan hebt met betrekking tot snelheid.

Verwijderd

SnoeiKoei schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 13:13:
[...]

Er bestaat zoiets als UV-A en UV-B (verschil in golflengte) en niet van beide word je bruin. Het een wordt veel beter gereflecteerd door gewoon vensterglas dan het andere. Wat niet door je autoruit wordt tegengehouden kan nog wel je netvlies beschadigen. En een normale autoruit is zelden zo donker dat je bij zonnig weer met enorme pupillen tegen de zon inkijkt. Bij een zonnebril is dat WEL zo.

Voordat je informatie die je niet snapt als fabels afdoet kun je je er beter eerst even in verdiepen, of je scepsis voor je houden en alleen verantwoordelijkheid dragen voor eventuele schade aan je eigen ogen.
Gelukkig heb ik een bevriende opticien als bron en die vertrouw ik toch wat meer over dit onderwerp dan wat tweakers. :Y)

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:54

-tom-562

Oliesjeik

Hoezo zou je oogschade oplopen van een 'slechte' zonnebril. Dan zou je dus zonder zonnebril per definitie oogschade oplopen?

Vaak bu'j te bang!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 14:09:
[...]

Gelukkig heb ik een bevriende opticien als bron en die vertrouw ik toch wat meer over dit onderwerp dan wat tweakers. :Y)
Dan kan ik zonder op te zoeken zeggen dat dat geen beschermd beroep is.

Ontopic: Pakket wat ik in november heb besteld ligt eindelijk op het postkantoor... Misschien kan ik dan eindelijk m'n claim bij paypal gaan annuleren. Ben benieuwd.

• Sh1fty
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-12 07:11
Ik heb de laatste 10 pagina's van dit topic doorgelezen, maar kan het zo snel niet vinden, dus daarom vraag ik het hier maar even.

- De kans dat de douane 1 of meerdere producten van DX (bijv. lasers) onderschept en tegenhoud/invoerrechten etc. rekent is vrijwel nihil?

- Hoe groot is de kans dat een handig mesje als deze ook door de douane komt? http://www.dealextreme.com/p/mini-steel-manual-release-folding-knife-20cm-full-length-32577

Alvast bedankt:)

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

-tom-562 schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 14:13:
Hoezo zou je oogschade oplopen van een 'slechte' zonnebril. Dan zou je dus zonder zonnebril per definitie oogschade oplopen?
Even een pagina terug lezen is misschien handig? ;) Is na mij al minstens nog een keer uitgelegd.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 22:27:
:O Nah niet in de tefal actifry!

Maar ach hoe je het ook bekijkt,.. levend kom je er toch niet uit. O-)
[...]

Mwah,. ik weet niet hoe jij in een auto zit?
Bedoel je meer zo'n lubbe busje,. met van die kwijlende mensen erin? ;)
Mmm,. weet wel dat je armen bruin worden via de zij-ramen.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2011 17:33 ]

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Was dat niet omdat enkel de voorruit UV protectie had en zijramen maar 'simpele' dingen waren? :P

(ik had altijd ruzie met zo'n meekleurende zonnebril, ding werkte bijna nooit in de auto :D)

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Meeste moderne auto's hebben wel een coating over de voorruit ja, zijramen weet ik niet, zou me prima kunnen voorstellen dat ze het daar overslaan.

Verwijderd

Weet iemand al of er een Chinese "Parrot Ar Drone" clone is?

Zal waarschijnlijk zowiezo moeilijk zijn i.v.m de software etc.

*Op android is dit al draaiend.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2011 18:32 ]

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:08
Sh1fty schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 16:40:
Ik heb de laatste 10 pagina's van dit topic doorgelezen, maar kan het zo snel niet vinden, dus daarom vraag ik het hier maar even.

- De kans dat de douane 1 of meerdere producten van DX (bijv. lasers) onderschept en tegenhoud/invoerrechten etc. rekent is vrijwel nihil?

ligt aan de sterkte van de laser

- Hoe groot is de kans dat een handig mesje als deze ook door de douane komt? http://www.dealextreme.com/p/mini-steel-manual-release-folding-knife-20cm-full-length-32577

32%

Alvast bedankt:)

• Sh1fty
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-12 07:11
Zou je het percentage ook op 2 decimalen achter de komma kunnen benaderen? Ik vind dit een beetje een ruwe schatting..

• maartend
Tsurany schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 18:24:
Meeste moderne auto's hebben wel een coating over de voorruit ja, zijramen weet ik niet, zou me prima kunnen voorstellen dat ze het daar overslaan.
Beiden klopt. Vooruit coating, zijraam niet. Vandaar dus dat je armen kunnen verbranden.

• Nelfrikandel
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-12 12:10
Ja hier heb ik dus ook last van, wacht al 2 maanden :+

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 26-12 07:09
Levering van pakketje dat al sinds 6 december verzonden was door DX nu eindelijk ontvangen. Score 2/3 voor de pakketjes van november :P

• Nelfrikandel
Ik keek een customer youtube reply, en de "ray ban" bril zat in een Oakley hoesje :+
Dat zijn 2 duren merken voor je €4,- 8)7

Verwijderd

j3ffr3-y schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 19:45:
[...]

Ik keek een customer youtube reply, en de "ray ban" bril zat in een Oakley hoesje :+
Dat zijn 2 duren merken voor je €4,- 8)7
Oh echt joh, ik dacht dat het echte merken waren voor 4 euro!

*facepalm*

• Arunia
Vandaag ook mijn pakje binnen gekregen. Zit al in elkaar en in de xbox 360.

• Nelfrikandel
Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 20:22:
Oh echt joh, ik dacht dat het echte merken waren voor 4 euro!
Eerder bedoeld dat de douane je dubbel vanachter neemt als ze het zien ;)
Heb een bril online in belgie gekocht die in een soortgelijk Oakley hoesje zou zitten, maar werd ook onderschept.
Zal volgende keer iets duidelijker zijn in het posten :+

• PurpleBlue
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ja!!!! Ook ik heb eindelijk een pakketje van DX ontvangen!!! (nu de andere nog)
2010 - departure from outward office of exchange - NETHERLANDS - GUANGZHOU 2010-12-11
2011 - final delivery - NETHERLANDS - NETHERLANDS 2011-01-26

:P

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Arunia schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 20:28:
Vandaag ook mijn pakje binnen gekregen. Zit al in elkaar en in de xbox 360.
Wat had je dan? HD?

• Arunia
Nee, zo'n HDD behuizing voor de 360. We hadden een oude en hebben pas een nieuwe gekocht met Kinect (was op vele punten beter en kwam neer op 90 euro bovenop de Kinect).
We hadden 2x 20GB schijven liggen voor de oude. Degene welke we gebruikten heb ik open gemaakt en daarvoor die behuizing gekocht (in de tussentijd wel in de nieuwe 360 geplaatst).
Die andere hebben we op de oude xbox gezet en aan een vriend gegeven.
Later kwamen we een 360HDD 250GB voor de oude 360 tegen bij de BS voor 50 euro.

Gisteren heb ik dus de 20GB uit de 360 getrokken. Deze aan de transfercable gehangen. De 250GB in de behuizing gezet van DX en in de 360 gehangen. Zit goed, dus dat is mooi.
En daarna alles overgezet van de 20GB naar de 250GB.

Langer verhaal. :P But you get the drift.

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-12 21:20

jmk

Ik heb op 04-11 november een USB-Netstroom oplader besteld.
26-01 binnen!

Ik had het niet eens meer verwacht, en had geen zin DX daarover te benaderen.
Er zijn waarschijnlijk 2 dingen mis gegaan:
1. Moest eigenlijk met een USB-iPod kabeltje verzonden worden, maar was toch even niet op voorraad.
2. December vertragingen zoals hier al eerder beschreven.

Even getest op mijn Ipod Touch G2 icm mt originele iPod USB kabel, ging meteen opladen, moet het nog uitgebreid testen.

Yippie kayak, other buckets!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Uitgebreid testen? Als een adapter het doet, dan doet 'ie het toch gewoon?

Gisteren m'n fietslampje gemonteerd en hoewel mijn eerdere ervaring met DX-spullen was dat ze best wat flimsy kunnen zijn en je vaak niet te veel moet verwachten van de constructie (maar wat wil je ook voor dat geld) moet ik bekennen dat ik prettig verrast ben door dit lampje! Degelijk, goed bevestigingsmateriaal, goed helder en mooi egaal verdeeld licht. Ik ben tevreden!
Gaat om dit lampje

Verwijderd

http://www.chinabuye.com/ -achtige winkel in Beijing
Weet iemand waar ik zo'n winkel in Beijing zou kunnen vinden?s

Bedankt,
Kiki

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-12 21:20

jmk

Nouja 100% opladen op zowel mijn iPod touch en nano is natuurlijk iets anders dan even erin doen en dan weer eruit.

Yippie kayak, other buckets!

• maartend
SnoeiKoei schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 15:12:
Uitgebreid testen? Als een adapter het doet, dan doet 'ie het toch gewoon?

Gisteren m'n fietslampje gemonteerd en hoewel mijn eerdere ervaring met DX-spullen was dat ze best wat flimsy kunnen zijn en je vaak niet te veel moet verwachten van de constructie (maar wat wil je ook voor dat geld) moet ik bekennen dat ik prettig verrast ben door dit lampje! Degelijk, goed bevestigingsmateriaal, goed helder en mooi egaal verdeeld licht. Ik ben tevreden!
Gaat om dit lampje
ding heb ik ook, enkel die houder is bout. Verder een erg prettig lampje.

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:22
jmk schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 11:06:
Ik heb op 04-11 november een USB-Netstroom oplader besteld.
26-01 binnen!

Ik had het niet eens meer verwacht, en had geen zin DX daarover te benaderen.
Er zijn waarschijnlijk 2 dingen mis gegaan:
1. Moest eigenlijk met een USB-iPod kabeltje verzonden worden, maar was toch even niet op voorraad.
2. December vertragingen zoals hier al eerder beschreven.

Even getest op mijn Ipod Touch G2 icm mt originele iPod USB kabel, ging meteen opladen, moet het nog uitgebreid testen.
Join the club. Bloedirritant en eigenlijk een reden om daar niet meer te kopen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 16:27:
http://www.chinabuye.com/ -achtige winkel in Beijing
Weet iemand waar ik zo'n winkel in Beijing zou kunnen vinden?s

Bedankt,
Kiki
Ik heb zo'n vermoeden dat de experts op het gebied van dergelijke winkels zich in dit topic bevinden :) Ik voeg ze even voor je samen.

• ErgoStijn
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:01
Zijn dat niet vooral internet winkels, met niet echt een fysieke winkel in china..?

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-09 17:46
Na meer dan 2 maanden eindelijk een pakketje, ik was bijna vergeten wat ik nou ook al weer besteld had :P

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Vandaag mini envelopje binnen met USB kabel, deze heb ik begin vorige week besteld. Dealextreme doet er nu al bijna 10 weken over.

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-12 12:25
Zojuist een achterkant voor telefoon besteld bij DX, en een paar screenprotectors bij BIC. Kijken wie sneller is :+

• Yrck
  • Laatst online: 14-08 23:27
Xaero schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 18:35:
Zojuist een achterkant voor telefoon besteld bij DX, en een paar screenprotectors bij BIC. Kijken wie sneller is :+
Denk dat beide nog wel even duurt. Ze stoppen met verzenden op 29 januari en beginnen weer op 8 februari ivm chinees nieuwjaar! :'( (Heb het over HK post en China post!)

• Arif
  • Laatst online: 26-12 16:34
Ik heb op 15.01 3 items besteld en vandaag ontvangen. Ik was erg verbaasd. Normaal duurt het ~3 weken voordat ik m'n zooi ontvang :)
Pagina: 1 ... 30 ... 67 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten. Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen