Ervaringen met DealExtreme.com - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 29 ... 67 Laatste
Acties:
  • 455.831 views

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:30
En hier ook 2 pakketjes binnen, eentje besteld op 19/11 en een andere op 22/11. Een derde, besteld op 19/11 was pas later voorradig, en zat hier niet bij. Maar dat is ook iets groter.

En zo zie je maar, uiteindelijk levert DX het toch weer af ;)

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07:43

Nikeo

Jawelles

Sick Nick schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 19:13:
[...]

Wel verdacht veel westerse namen, zie geen enkele chinese naam voorbij komen :+ Kitty, Shirley, Stephanie, Cherry, Amy, Lisa, etc :P
Offtopic: Voor hen zijn we allemaal Mike :D

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 26-12 07:09
Hier pakketje van half november binnen (BIC), nu nog wachten op twee anderen (DX)

[ Voor 7% gewijzigd door RetroTycoon op 22-01-2011 18:33 ]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:06

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Snelste DX levering tot op heden, 8/1 besteld en 19/1 op de deurmat :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-12 22:23

Wildfire

Joy to the world!

De trackig leeft trouwens weer :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:07
Net een mailtje van BIC, mijn item was niet op voorraad dus ik krijg een refund. Maar op de website staat nog steeds dat hij in stock is :P

nou ja, dan maar bij eBay besteld, toch zelfde prijs :+

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:30
Royz schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 20:16:
[...]

Mooie voorbode! Mijne was 2/3 december, een weekje later dus. Maar de berichten zijn positief! Misschien morgen :+
Tracking werkt weer, en hij is nu bijgewerkt naar:
RRxxxxxx181CN 2011 arrival at delivery office NETHERLANDS NETHERLANDS 2011-01-18

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:27

Royz

Kleurenblind!!

ThinkPadd schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 11:39:
[...]

Tracking werkt weer, en hij is nu bijgewerkt naar:

[...]
Ja heb net gekeken, mijne staat nog op Gnougnou :(. Morgen weer hoop!

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:38
Mocht mijn pakket worden onderschept worden door de douane en ik moet BTW erover betalen (waarde tussen 22 en 150 euro). Wanneer moet ik dit dan betalen? Bij het afleveren of krijg ik een rekening thuis?

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Brm-G schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 14:14:
Mocht mijn pakket worden onderschept worden door de douane en ik moet BTW erover betalen (waarde tussen 22 en 150 euro). Wanneer moet ik dit dan betalen? Bij het afleveren of krijg ik een rekening thuis?
Indien door TNT geleverd (wat normaal gesproken zo is), dan zal TNT aan de deur komen met een formulier dat ze gemachtigd zijn namens de douane/belastingdienst om BTW en invoerrechten te heffen.

Mogelijk dat ze voor deze service (machtiging) ook nog geld vragen.
In het geval van UPS (die ook gemachtigd is), was dit iets van 10 euro.

Je betaald dan:
BTW (indien van toepassing)
Invoerrechten (indien van toepassing)
Servicekosten (ligt aan de bezorgdienst die langs komt)

In het geval van in china gekochte spullen: over het algemeen staat de vermelde waarde in het niets bij de echte waarde, of betaalde waarde.

Een pakket waar jij €100 voor betaald hebt, of $100. Staat meestal aangegeven voor minder dan de helft, en dan ook nog eens in HongKong $, waarvan de waarde: 100HKD = ~€10 Let maar eens op de pakketten die binnenkomen en welke waarde erop vermeld staat, welke omschrijivng er opstaat. Meestal ook nog eens als GIFT.

Om een lang verhaal kort te maken: het is mij nog nooit overkomen dat ik voor een pakket uit china extra heb moeten betalen. (en ik heb toch meerdere pakketten >€100 besteld.

Vanuit de VS daarentegen.........

[ Voor 38% gewijzigd door Get!em op 20-01-2011 14:35 ]

• SquareOne
Ik heb de producten niet bij DealExtreme gekocht maar ergens (anders) in China maar vond het onnodig om een nieuw topic ervoor te openen omdat het volgens mij op hetzelfde neerkomt. Ik heb 2 pakketjes besteld een van 45 US dollar en 135 US dollar excl verzendkosten. Het eerste pakket is verzonden met Hongkong Post (Registered Air Mail) en het tweede is verzonden met DHL. Het eerste pakketje zal denk ik met TNT hier bij mij geleverd worden en het tweede gewoon met DHL. Ik reken er op dat ik over beide pakketjes 19% belasting moet betalen. Nu lees ik zojuist dat ik waarschijnlijk ook nog inklaringskosten moet betalen maar ik zie nergens hoe hoog dit bedrag precies is. Iemand enig idee waar ik dit kan vinden of iemand die weet wat de inklaringskosten precies zijn? Is het niet mogelijk een rekening thuis te krijgen te krijgen hiervan en deze per bank te betalen? Ik ben op het moment van levering is waarschijnlijk niemand thuis en ik wil de buren deze kosten niet laten betalen (pakketje verder aannemen is geen probleem).

Tips?

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 26-12 21:36

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Brm-G schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 14:44:
Ik heb de producten niet bij DealExtreme gekocht maar ergens (anders) in China maar vond het onnodig om een nieuw topic ervoor te openen omdat het volgens mij op hetzelfde neerkomt. Ik heb 2 pakketjes besteld een van 45 US dollar en 135 US dollar excl verzendkosten. Het eerste pakket is verzonden met Hongkong Post (Registered Air Mail) en het tweede is verzonden met DHL. Het eerste pakketje zal denk ik met TNT hier bij mij geleverd worden en het tweede gewoon met DHL. Ik reken er op dat ik over beide pakketjes 19% belasting moet betalen. Nu lees ik zojuist dat ik waarschijnlijk ook nog inklaringskosten moet betalen maar ik zie nergens hoe hoog dit bedrag precies is. Iemand enig idee waar ik dit kan vinden of iemand die weet wat de inklaringskosten precies zijn? Is het niet mogelijk een rekening thuis te krijgen te krijgen hiervan en deze per bank te betalen? Ik ben op het moment van levering is waarschijnlijk niemand thuis en ik wil de buren deze kosten niet laten betalen (pakketje verder aannemen is geen probleem).

Tips?
Tenzij de douane je pakje dat wordt verstuurd met HK Post er random uitpikt en de inhoud controleert wordt waarschijnlijk alleen het andere pakket gecheckt. Daar betaal je idd invoerrechten, een administratief bedrag (10-15 euro ofzo?) en dan over het totaal nog 19% btw voor zover ik weet.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Inklaring is volgens mij enkel de 'service'kosten van de bezorger, varieert per bedrijf. Dacht vroeger dat TPG daar minimaal 10 euro voor rekende, maar hoor ook verhalen van TNT/DHL die 20-35 euro afrekenen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• SquareOne
Ik kan op google nergens vinden of dit een vast bedrag is of dat dit op de een of andere manier berekend wordt...

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-12 22:11
Get!em schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 14:27:
[...]
Vanuit de VS daarentegen.........
Slightly offtopic:

Had laatst een pakketje uit de VS welk was aangegeven met de waarde van rond de 60 dollar. In werkelijkheid was het pakketje echter ongeveer 450 dollar waard. De douane had dit blijkbaar door, ik kreeg een formulier thuis gestuurd om de werkelijke waarde op te geven. Overigens ging het over een zaklamp, geen product wat obvious meer dan 60 dollar waard is.

Dit is mij met pakketjes uit Hong Kong nog nooit gebeurd, terwijl daar de aangegeven waarde vaak nog veel minder realistisch is. Worden pakketjes uit de VS soms strenger gecontroleerd op de waarde van de inhoud?

[ Voor 6% gewijzigd door GH45T op 20-01-2011 15:08 ]

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
'Chinese webwinkeluitgaven verdubbeld'
De online-consumentenbestedingen in China zijn afgelopen jaar bijna verdubbeld ten opzichte van 2009. In totaal werd voor 513 miljard yuan ofwel circa 58 miljard euro gekocht op het web. Ook het aantal webwinkels en webshoppers zit flink in de lift.
[...]

iRacing Profiel

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 26-12 21:36

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Brm-G schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 15:06:
Ik kan op google nergens vinden of dit een vast bedrag is of dat dit op de een of andere manier berekend wordt...
Quote van de TNT site, gevonden door te googlen op "inklaringskosten":
Als u een zending van buiten de Europese Unie (of in bepaalde gevallen binnen de Europese Unie) ontvangt waarop douanerechten (voorheen invoerrechten), btw en/of andere invoerheffingen verschuldigd zijn, doet TNT Post de inklaring voor u. Dit betekent dat TNT Post douaneaangifte doet en de verschuldigde douanerechten, btw en andere invoerheffingen int.
Voor welke zendingen betaalt u BTW, douanerechten en inklaringskosten?
Voor alle commerciële zendingen die een waarde vertegenwoordigen van boven de € 22,00 en voor alle geschenken die een waarde vertegenwoordigen van boven de € 45,00 betaalt u BTW, douanerechten en inklaringskosten.

Hoeveel belastingen (invoerrechten, BTW en accijns) moeten worden betaald, verschilt per goederensoort. De belastingen die moeten worden betaald zijn meestal:

* Omzetbelasting (19%, 6% of 0% over de waarde van de goederen);
* Douanerechten, dit varieert per goederensoort. (Er gelden bijvoorbeeld verschillende tarieven voor de douanerechten van spijkerbroeken, cd’s en boeken);
* Accijnzen (alleen voor goederen waarover accijns moet worden betaald, zoals whisky en wijn).

De Douane kan u precies informeren voor welke goederen dit geldt. Meer informatie vindt u op www.douane.nl of via telefoonnummer 0800 - 0143.

U betaalt vervolgens, buiten de verschuldigde douanerechten, btw en andere invoerheffingen, een bijdrage in de kosten voor het inklaren. Dit zijn de inklaringskosten.

Hoeveel bedragen deze extra kosten?
De wettelijke geldende inklaringsprocedures verschillen voor EMS en overige postzendingen. Dit brengt verschillende kosten met zich mee. Voor EMS zendingen bedragen de inklaringskosten € 17,00. De inklaringskosten voor overige postzendingen bedragen € 12,50.

Let op: Voor EMS zendingen waarbij nader onderzoek nodig is, omdat bijvoorbeeld de gegevens over de inhoud en/of waarde ontbreken, moet na ontvangst van de gegevens altijd een aangifte worden gedaan. Hiervoor worden inklaringskosten voor berekend, ook al zijn de BTW, douanerechten en/of andere invoerheffingen gesteld op € 0,00.

Waaruit bestaan de inklaringskosten?

* De kosten voor het opmaken van de vereiste douaneaangifte;
* Het voorschieten van de verschuldigde douanerechten (voorheen invoerrechten), btw en/of andere invoerheffingen aan de overheid;
* Kosten voor het eventueel aanschrijven van de ontvanger wanneer de inhoud, waarde en gegevens van de zending niet overeenkomen of onvolledig zijn;
* Het vaststellen van product en waarde;
* Opslag- en bewaarkosten;
* Incassokosten;
* Administratieve kosten.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• SquareOne
Thanks, las net op eens of ander forum dat het inderdaad 12.50 is bij TNT. Dit hoeft alleen betaald te worden als het pakketje van HongKong post wordt onderschept.

Op de site van dhl is inks te vinden maar het kan zijn dat ik Niet kan googlen en zoeken

• Mandera
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:12
TNT = 12,50
DHL = met de D van duur, bij mij voor de rest onbekend!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-12 17:04
Zojuist is mijn tracking info gewijzigd. Krijg onderstaande te zien. Iemand enige ervaring hiermee ? Zouden ze me pakketje gevonden hebben onder een berg stof ofzo ?:

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/2h67fgj.jpg

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-12 13:53

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik heb m'n 2e pakketje besteld in November bij DX ook binnen nu :)

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

• clonedonkey
Status is weer veranderd is nu "departure from transit office of exchange". Iemand enig idee wat dit betekend ?

• Yrck
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-08 23:27
Van de zomer enkele flip over klokjes gekocht bij Dealextreme. (http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6099) Werkte perfect! Sinds paar maanden loopt de tijd paar uur achter, ook met nieuwe batterijen, en nu gaat de tijd niet verder dan xx:46 uur. :S

Heb het klokje al enkele keren open gehad. Zelfs het uurwerk eruit gehad en gekeken of misschien een tandwielletje niet goed meer was. Heb net voor het laatst geprobeerd om de draden opnieuw te solderen. Als het nu nóg niet werkt geef ik het op.. :(

Ook een USB charger besteld bij BIC. Deze was gister binnen gekomen maar vandaag pas tijd gehad om te testen. Meet alle elektronica door voor gebruik en de oplader deed niet veel.. Contact met BIC gehad en krijg netjes mijn 1,02 euro terug! (Gaat om deze oplader: http://www.buyincoins.com...tory_info&order_id=104242)

[ Voor 3% gewijzigd door Yrck op 20-01-2011 19:41 ]

• hardware.tom
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-12 16:29
Die klok is echt vet! Ook maar eens bestellen

• clonedonkey
Zelfde hier, gelijk besteld zojuist haha

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-12 02:40

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Yrck schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 19:40:
Van de zomer enkele flip over klokjes gekocht bij Dealextreme. (http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6099) Werkte perfect! Sinds paar maanden loopt de tijd paar uur achter, ook met nieuwe batterijen, en nu gaat de tijd niet verder dan xx:46 uur. :S
Ik vind deze persoonlijk wel cool:
Afbeeldingslocatie: http://eu.chv.me/images/thumbnails/yLalgMao.jpg.thumb_240x240.jpg

En die chinezen vinden 'm helemaal cool, getuige deze FAQ op de bestelpagina:

FAQ - Frequently Asked Questions
* How cool is this retro clock?
This retro clock is so cool it got up on stage and jammed with The Killers at their last concert.
* No seriously, how cool is this retro clock?
This retro clock is so cool, it taught Tupac how to rap.

Ik zit zelf nog te twijfelen aangezien 'ie niet supergoedkoop is. Maar misschien is het iets voor jou ter vervanging van je oude flipclock :+

Momenteel heb ik bij DX een bestelling lopen voor een MicroSIM knipper en een schroevendraaier setje voor zeer kleine schroeven :)

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
DexterDee schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 19:58:
[...]

[afbeelding]

This retro clock is so cool it got up on stage and jammed with The Killers at their last concert.

Ik zit zelf nog te twijfelen aangezien 'ie niet supergoedkoop is. Maar misschien is het iets voor jou ter vervanging van je oude flipclock :+

Momenteel heb ik bij DX een bestelling lopen voor een MicroSIM knipper en een schroevendraaier setje voor zeer kleine schroeven :)
geil ding
* frankivo twijfelt al

iRacing Profiel

• Yrck
Deze moet werken: http://www.buyincoins.com...d-mp4-mp3-product-64.html
DexterDee schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 19:58:
[...]

[afbeelding]

Haha geweldig! Zou een leuke vervanging zijn ja!

Voor de mensen die de flipover bij DX willen bestellen: heb er 3 besteld totaal waarvan die van mij inmiddels in de container beland is en de andere twee zullen snel volgen.. :( op zoek naar een andere :)

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Die link levert mij een waarschuwing van Avast op:

Afbeeldingslocatie: http://www.briandickens.nl/GoT/bic.png

Zal wel een heuristische herkenning zijn en waarschijnlijk een false positive, maar je weet maar nooit.

[ Voor 13% gewijzigd door Wildfire op 20-01-2011 23:53 ]

• navlim
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-02-2024
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.52834

Mijn 1e bestelling bij DX

Besteld op 11-01-11
Ontvangen op 21-01-11

Dat is best snel :D

[ Voor 11% gewijzigd door navlim op 21-01-2011 13:38 ]

Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:20
Ik weet niet maar alle artikels bij dX die ik al een paar dagen geleden heb besteld staan nog steeds op pending.

Op welke dag is jouw pakket verstuurd navlim? Ik heb nml nog een pakketje van BIC die de 15e verstuurd is

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

• Nyarlathotep
  • Laatst online: 26-12 13:37

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ook maar eens een account aangemaakt, en wat spullen besteld, waaronder een 200mw groene laserpen. Nu maar afwachten of ik 'm krijg...

Mijn muziekcollectie op Discogs

• navlim
  • Laatst online: 11-02-2024
GAIAjohan schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 13:57:

Op welke dag is jouw pakket verstuurd navlim? Ik heb nml nog een pakketje van BIC die de 15e verstuurd is
Heb een mailtje gehad op de 15e dat hij verstuurd was.

Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-12 23:39
- Order geplaatst op 2/12/2010
- Verzonden op 4/12/2010
- Nog steeds niet binnen :(
Vorige week maar een support-dingetje ingeschoten, geen reactie. Nog maar een keer doen dan.

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12 16:28
Whoohoo!!!

Briefje in de bus dat ik mn DX pakketje op kan halen!

27 november verstuurd - 20 januari binnen
:S :P

Leeg - Sinds 20180907

• Nyarlathotep
  • Laatst online: 26-12 13:37

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik hoop dat al die vertraagde zendingen komen door het feit dat ze moesten uitwijken naar de Chinese post?
Is dat inmiddels alweer opgelost?

Mijn muziekcollectie op Discogs

• hardware.tom
Nyarlathotep schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 15:09:
Ik hoop dat al die vertraagde zendingen komen door het feit dat ze moesten uitwijken naar de Chinese post?
Is dat inmiddels alweer opgelost?
china post is juist sneller dan hong kong post

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:20
Post is hier al langsgeweest. Ik zal dan mn pakket van BIC morgen of volgende week wel krijgen :)

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

• Chillz
hardware.tom schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 15:12:

china post is juist sneller dan hong kong post
Als die versturen wel ja
Mijn pakketje was juist naar China Post gegaan, maar daar blijven liggen... dan zit er niet veel snelheid in ;)

Leeg - Sinds 20180907

Verwijderd

KOPEN< KOPEN>KOPEN ! !
Dollar is weer *gezakt...
Afbeeldingslocatie: http://www.x-rates.com/d/EUR/USD/graph120.png

*Maar niet zo laag als 4 november 2010.

• slabetje
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-12 12:39
Heb hier nog enkele pakketjes die nog niet ontvangen zijn,
die ik heb besteld in november.
BIC bestellingen doen er 1 week over om hier aan te komen!
Ik moet zo nog maar eens iets bestellen daar.

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-12 13:29
Op 11/01 vanalles besteld bij BuyInCoins, maar nooit iets van gehoord. Wel de bevestigingen dat het besteld was. Maar sindsdien is het windstil. En nu is de site down, ik ben mij zorgen aan het maken...

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Verwijderd

Neuh,. niet Bankrupty

Kan je met track & trace kijken waar je pakkie is?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2011 21:55 ]

• slabetje
Hier is BIC ook offline (pagina niet beschikbaar) heb ik wel vaker gehad.
wel vervelend ik moet nog wat bestellen dit weekend,
wil het namelijk volgende week in huis hebben!

Verwijderd

slabetje schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 22:08:
Hier is BIC ook offline (pagina niet beschikbaar) heb ik wel vaker gehad.
wel vervelend ik moet nog wat bestellen dit weekend,
wil het namelijk volgende week in huis hebben!
Das Focking snel geworden...
Krijg je ook nog een foto van je pakje te zien? ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2011 22:19 ]

• slabetje
Ja ik krijg hier nog gewoon een foto van mijn pakketjes te zien,
eerder was dit niet zo kreeg ik een X . nu is het weer opgelost en zie ik de foto's wel.

• hardware.tom
tc982 schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 21:43:
Op 11/01 vanalles besteld bij BuyInCoins, maar nooit iets van gehoord. Wel de bevestigingen dat het besteld was. Maar sindsdien is het windstil. En nu is de site down, ik ben mij zorgen aan het maken...
Site is wel vaker down, en vaak traag. Ik krijg ook nooit mail, ik check het altijd op de site zelf

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik heb mijn pakketje gisteren ook binnengekregen (besteld op 19-11, vanaf 02-12 was het in Guangzhou). Helaas had ik de meeste spulletjes erin nodig voor 8 januari, toen ik met vrienden een cadeautjesdobbelspel hield. Dit naar de support gemaild. Ik kreeg terug dat ik de spullen wel kon terugsturen, maar op mijn eigen kosten. Dat zou waarschijnlijk betekenen dat ik de spullen voor ongeveer het aankoopbedrag terug zou kunnen sturen. Maw: ik schiet er niets mee op.
Toch jammer dat je 6 weken uittrekt voor het opsturen, terwijl het normaal maximaal 2 duurt. En ondanks de marge van 4 weken, is het alsnog 2 weken te laat..

Verwijderd

hardware.tom schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 22:27:
[...]

Site is wel vaker down, en vaak traag. Ik krijg ook nooit mail, ik check het altijd op de site zelf
site is down, geeft virus melding, search werkt niet of traag als dikke stront door een trechter.
Mogen ze wel wat aan doen want als er een andere overzichtelijke site komt ben ik er weg

• Flying Bobman
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-12 17:35
Ik kreeg vandaag een pakje met een dvi->hdmi stekkertje maar het pakje was nogal groot. Blijkt er een bouwpakket voor een of ander chinees poppentje bij te zitten (opgerold ook echt) :P Wat stelt dat voor?

Verwijderd

Flying Bobman schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 00:59:
Ik kreeg vandaag een pakje met een dvi->hdmi stekkertje maar het pakje was nogal groot. Blijkt er een bouwpakket voor een of ander chinees poppentje bij te zitten (opgerold ook echt) :P Wat stelt dat voor?
Jah,. das ein Chinese-Voodooo. ;)
Geen idee,. denk 1 of andere held in china ofzo,... Humm misschien de Chinese Kenny "South park"
Afbeeldingslocatie: http://1.bp.blogspot.com/_T_JachDW9ag/TI6vNS8bghI/AAAAAAAAJtg/LpWiDU92JyI/s800/FVOBHBTGDTLDZHD.MEDIUM.jpg

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-12 13:29
Ondertussen is de site terug op en zijn mijn packetjes dispatched. Pfew, nu nog binnen krijgen

Computers make very fast, very accurate mistakes.

• slabetje
BIC werkt weer. maar wel traag. heb zojuist weer een bestelling gedaan.

• tim007
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-02-2024
bic is duidelijk weer down

[i]Memcache Server version: 1.4.5
Process id of this server process 24700
Number of seconds this server has been running 7243
Accumulated user time for this process 0.856869 seconds
Accumulated system time for this process 0.799878 seconds
Total number of items stored by this server ever since it started 1597
Number of open connections 5
Total number of connections opened since the server started running 10633
Number of connection structures allocated by the server 16
Cumulative number of retrieval requests 7980
Cumulative number of storage requests 1597
Number of keys that have been requested and found present 6255 (78.383%)
Number of items that have been requested and not found 1725(21.617%)
Total number of bytes read by this server from network 1.0820207595825 Mega Bytes
Total number of bytes sent by this server to network 20.80605506897 Mega Bytes
Number of bytes this server is allowed to use for storage. 1024 Mega Bytes
Number of valid items removed from cache to free memory for new items. 0[/i]

Macbook | AMD Phenom II X6 1075T | Samsung Galaxy S i9000 | Visture V10 | Lenovo Tab 2 | ZOPO ZP999

Verwijderd

BIC zuigt enorm de laatste tijd, dit gaat ze veel klanten kosten

• SquareOne
heb zojuist ook maar een keer een order gedaan bij DE. Ben benieuwd hoelang het gaat duren voor ik het binnen heb. De reacties hier zijn niet echt positief.

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Brm-G schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 18:20:
heb zojuist ook maar een keer een order gedaan bij DE. Ben benieuwd hoelang het gaat duren voor ik het binnen heb. De reacties hier zijn niet echt positief.
Dat kwam door een samenloop van omstandigheden helaas. Overbelasting bij Hongkong Post, zodat DX China Post inschakelde..die ook overbelast raakte en toen een batch met pakketjes in een warehouse lieten staan..en die toen ze verzonden werden opeens niet door de Chinese douane kwamen, zodat ze weer terug naar Hongkong gestuurd moesten worden om daar door de douane te gaan.

De keren dat ik hiervoor besteld heb bij DX was het na 2 weken binnen. Mensen die na de rampenweken besteld hebben, hebben hun spullen over het algemeen ook na een week of 2 a 3 binnen.

Dus ik denk dat het erg meevalt :) Ik ga een dezer dagen ook weer een poging wagen :p

• driedees
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:26
Heb op 3 januari wat dingetjes besteld (iPad hoesjes en keramische keukenmessen). Gisteren (21 jan) bezorgd, sku 28781 (tweemaal) volgt later, zat netjes een briefje bij. Had op 12 dec een lockpicker besteld, die staat nog steeds op waiting for supplier. Ben benieuwd of ie ooit nog komt >:)

briefje (klik voor groot):
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/uk/~dinod/DE-briefje-thumb.png

[ Voor 20% gewijzigd door driedees op 22-01-2011 23:00 ]

It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Brm-G schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 18:20:
Ik heb afgelopen maand 5 orders geplaatst, bijna alles is verzonden of al reeds binnen. Het was gewoon wat verzendissues die zover ik weet al weer zijn verholpen. Maandag bestelling van 11-1 ophalen :)

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 22-01-2011 21:11 ]

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

SinergyX schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 21:11:
[...]

Ik heb afgelopen maand 5 orders geplaatst, bijna alles is verzonden of al reeds binnen. Het was gewoon wat verzendissues die zover ik weet al weer zijn verholpen. Maandag bestelling van 11-1 ophalen :)
Mijne is nog steeeeeeeeeeeeeeeeeeeeds niet verzonden hoor :(. Novemberbestelling dus

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• Timv37
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12 19:49
Zelfde hier 19-11 besteld en nog steeds NIKS binnen, begin er nu toch wel goed de *@($*@($*(@$ van te krijgen.

• Timbo925
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-02-2023
Gisteren nog eens een pakketje besteld maar wel bij Focalprice. Worden verzonden via Registred Airmail en na 1 dag staat status al op packing. Lijkt dus wel redelijk snel te gaan momenteel.

Edit: Alles behalve 1 item is net verzonden. Gaat blijkbaar goed vooruit bij focal zelf op een zondag :)

[ Voor 22% gewijzigd door Timbo925 op 23-01-2011 12:06 ]

• saveljos
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-12 22:41
sins wanneer staat er bij dealextreme ook de euro prijs? het is echt super handig!

• ThinkPad
Timbo925 schreef op zondag 23 januari 2011 @ 10:33:
Edit: Alles behalve 1 item is net verzonden. Gaat blijkbaar goed vooruit bij focal zelf op een zondag :)
Je kent het fenomeen tijdsverschil? Misschien is het daar nog wel zaterdag, of al maandag :+

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

saveljos schreef op zondag 23 januari 2011 @ 12:49:
sins wanneer staat er bij dealextreme ook de euro prijs? het is echt super handig!
Eh, hier niet hoor?

[ Voor 83% gewijzigd door Compizfox op 23-01-2011 13:06 ]

• saveljos
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-12 22:41
hier onder de dollar prijs. Afbeeldingslocatie: http://img651.imageshack.us/img651/2136/dealextremeeurotest.png

[ Voor 8% gewijzigd door saveljos op 23-01-2011 13:19 ]

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Oh, daar :P

Daar heb ik het idd ook. Ik zat te kijken naar de prijzen onder de artikelen op zo'n overzichtspagina.

• ThinkPad
Volgens mij heeft DX haar URL's ook veranderd, eerst stond het sku nummer in de URL, nu de titel van het product.

Vond die oude URL handiger :/

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Nu je het zegt...

Inderdaad. Je ziet in forum post ook vaak dingen als "Buy sku.xxxxx, is better than this". Nu kun je dat dus niet meer snel intypen.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

ThinkPadd schreef op zondag 23 januari 2011 @ 13:29:
Volgens mij heeft DX haar URL's ook veranderd, eerst stond het sku nummer in de URL, nu de titel van het product.

Vond die oude URL handiger :/
Commercieel gezien is dit handiger (meer bezoekers via zoekmachines)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• ThinkPad
Ik vond het altijd wel handig dat de SKU in de URL stond, kon je even kijken wat de SKU was en dan op YouTube etc kijken of er filmpjes e.d. van waren.

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:10
ThinkPadd schreef op zondag 23 januari 2011 @ 13:29:
Dat zou erg baut zijn. Zoeken via SKU is zo makkelijk.

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 26-12 16:38

Sorbo

Uw hulp in huis!

Compizfox schreef op zondag 23 januari 2011 @ 13:35:
Nu je het zegt...

Inderdaad. Je ziet in forum post ook vaak dingen als "Buy sku.xxxxx, is better than this". Nu kun je dat dus niet meer snel intypen.
Klopt, maar dat kan nog steeds, via het zoekbalkje dat op iedere pagina staat. Gewoon daar het sku inrammen en je krijgt meteen de naam van het product te zien. Sneller nog dan het sku in de url balk intikken, en ik vind t net zo fijn werken :)

• WeeJeWel
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 26-12 21:43
ThinkPadd schreef op zondag 23 januari 2011 @ 13:49:
Ik vond het altijd wel handig dat de SKU in de URL stond, kon je even kijken wat de SKU was en dan op YouTube etc kijken of er filmpjes e.d. van waren.
De sku staat ook gewoon vermeld onder de prijs. Daarnaast werkt de url http://www.dealextreme.com/p/XXXXXX ook prima.

Homey — Critics are those without skills to create.

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Mijn tweede pakketje van november nog steeds niet binnen, vraag me af of ik de kabels die ik begin deze week op ebay heb besteld niet sneller binnenkrijg.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

weet iemand een link naar die dingetjes waarmee je je kabels op je bureau bij elkaar kunt bundelen en mooit kunt laten lopen?

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Yrck
Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2011 @ 18:46:
weet iemand een link naar die dingetjes waarmee je je kabels op je bureau bij elkaar kunt bundelen en mooit kunt laten lopen?
Of zoiets: http://www.buyincoins.com...-lounge-product-3005.html

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Firefox zegt dat buyincoins.com door Google is gemarkeerd als een schadelijke aanvalssite?

• Yrck
Compizfox schreef op zondag 23 januari 2011 @ 21:50:
Firefox zegt dat buyincoins.com door Google is gemarkeerd als een schadelijke aanvalssite?
Ja hoorde er nog iemand over.. Krijg zelf geen meldingen dus zou wel meevallen ;)

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Virusmelding BiC:
quote: G Data IS
Virus: Exploit.PDF-JS.Gen (Engine A)

Virus gevonden bij het inladen van internet-content.

Adres: gamesmuch.cz.cc
Gaat idd om een virus bij het inladen van de banners.

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik ben van plan om een Paypal-account te openen om bij Dealextreme zo nu en dan wat kleinigheden te kopen. Nu struikel ik op het tnet-forum over paypal-topics mbt tot veiligheid, en ik heb totaal geen ervaring met Paypal Ik heb gisteren al even bij Paypal gekeken en ze willen dat ik een bankrekening of een creditcard koppel aan hun rekening, elders lees ik dat je je bankrekening ook weer kunt ontkoppelen.
Aangezien ik een beperkt budget heb voor Dealextreme heb ik wat vragen:

- Wat vinden jullie van het idee om mijn bankrekening te ontkoppelen van Paypal en vervolgens een klein bedrag over te maken naar mijn Paypal-account? (die 3-4 dagen overmaaktijd neem ik voor lief)

-Werkt het overschrijven van Paypal naar Dealextreme ook als ik mijn bankrekening ontkoppelt heb?

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Veiligheid van Paypal is 90% de gebruiker, 10% het systeem. Het gros wat je hier leest is 'hijacked' emailaccounts, rondslingeren van login gegevens etc. Ik betaal al jaren via Paypal, ook naar DX, zonder problemen. Zorg wel met het overmaken dat er geld op je paypal account staat, ze zijn vrij 'agressief' mbt negatieve saldi.

Verwijderd

Ik werk al 6 jaar met ebay en plus paypal.
Ik heb echt nooit problemen en zowel ebay als paypal verlenen goeie service (bijv. items niet gekregen).

Je moet gewoon zorgen dat je een sterk wachtwoord hebt en deze idd in je hoofd bewaard en niet ergens een doc aanmaakt "wachtwoorden".

mijn wachtwoord bestaat uit een woord+vreemd teken+getallen met niet echt logica erin voor vreemden.

en paypal vraagt bij iedere transactie weer je wachtwoord en die word niet automatisch opgeslagen.

• zacht
  • Niet online
Mijn wachtwoord-management is prima, daar heb ik alle vertrouwen in. Ik schrik wel een beetje van het feit dat mijn bankrekening gekoppeld is aan Paypal (heb ondertussen een account aangemaakt).
Om het safe te spelen ga ik die koppeling toch ongedaan maken denk ik, kan iemand bevestigen dat betalen via paypal aan dealextreme ook werkt als er geen bankrekening aan gekoppeld is? Als er genoeg op mijn paypal account staat uiteraard.

Verwijderd

zacht schreef op maandag 24 januari 2011 @ 12:32:
Mijn wachtwoord-management is prima, daar heb ik alle vertrouwen in. Ik schrik wel een beetje van het feit dat mijn bankrekening gekoppeld is aan Paypal (heb ondertussen een account aangemaakt).
Om het safe te spelen ga ik die koppeling toch ongedaan maken denk ik, kan iemand bevestigen dat betalen via paypal aan dealextreme ook werkt als er geen bankrekening aan gekoppeld is? Als er genoeg op mijn paypal account staat uiteraard.
Hoeveel verhalen ken je dan van mensen die door paypal, chinese shops, ebay benadeeld zijn?
De meeste mensen die de dupe worden van fraude hebben een slechte beveiliging, hun wachtwoorden slingeren of iets anders doms.

Wat ik veel kwalijker vind van bijvoorbeeld sommige nederlandse sites is dat je daar door alleen het opgeven van je rekeningnummer automatische incasso kunt laten uitvoeren
(althans dat was zo met kaartjes via tnt versturen zo)

• Chillz
Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2011 @ 12:22:
Je moet gewoon zorgen dat je een sterk wachtwoord hebt en deze idd in je hoofd bewaard en niet ergens een doc aanmaakt "wachtwoorden".

mijn wachtwoord bestaat uit een woord+vreemd teken+getallen met niet echt logica erin voor vreemden.
Idem

Maar ik heb zelfs een wachtwoord zonder logica voor bekenden...
Ook familie/ vrienden/ ed. zullen het niet zomaar gaan raden bij mij.

Het is niet dat ze het niet mogen weten. Een wachtwoord is gewoon veiliger als echt niemand anders het weet :)

Leeg - Sinds 20180907

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

zacht schreef op maandag 24 januari 2011 @ 12:32:
Waarom koppel je je bankrekening dan? Je kunt PayPal ook gewoon als een soort 'prepaid' gebruiken door er regelmatig handmatig geld naar over te maken.

• zacht
  • Niet online
Omdat dat 'moest' bij het maken van een paypal-account (tenzij ik ergens over heen gekeken heb).
Anyway, het is gebeurd, en ik ga hem ontkoppelen, zodra ik hier bevestiging krijg dat dat niet uitmaakt bij betalingen aan dealextreme.

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-09 17:46
* Weiman wacht nog altijd op een pakketje van exact 2 maanden geleden :z

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

zacht schreef op maandag 24 januari 2011 @ 13:06:
Omdat dat 'moest' bij het maken van een paypal-account (tenzij ik ergens over heen gekeken heb).
Anyway, het is gebeurd, en ik ga hem ontkoppelen, zodra ik hier bevestiging krijg dat dat niet uitmaakt bij betalingen aan dealextreme.
Dan heb je toch ergens overheen gelezen, je hoeft helemaal niets te koppelen.

Het maakt voor Dealextreme niets uit, sterker nog; je eerste betaling aan DX móet je van je prepaidtegoed doen.
De eerste keer dat je iets aan DX betaald moet je dus handmatig geld overmaken, ook al heb je je bankrekening gekoppeld.

Of het was zo dat je dat alleen moest als dat ook je eerste bestelling op dat PayPal account was...

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dat is afaik enkel omdat je paypal account dan nog geen verified status heeft, ik heb mijn CC er aan hangen en nooit iets speciaals moeten doen.

Ideaal vind ik dat op basis van je paypal betaling, de bestelling automatisch onder je account wordt gezet.

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

SinergyX schreef op maandag 24 januari 2011 @ 13:39:
Dat is afaik enkel omdat je paypal account dan nog geen verified status heeft, ik heb mijn CC er aan hangen en nooit iets speciaals moeten doen.
Daar kun je best gelijk in hebben.

* Compizfox weet alleen dat hij niet kon betalen aan DX met het PayPal-account dat hij speciaal daarvoor had aangemaakt zonder de eerste keer eerst handmatig geld over te maken.

De keren daarna kan het wel automatisch.

[ Voor 6% gewijzigd door Compizfox op 24-01-2011 13:42 ]

• zacht
  • Niet online
thnx@Compizfox

• JeroenvanLogten
  • Laatst online: 16-11-2023
Vandaag is mijn bestelling van 27 november 2010 binnengekomen :)

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

JeroenvanLogten schreef op maandag 24 januari 2011 @ 18:18:
Vandaag is mijn bestelling van 27 november 2010 binnengekomen :)
Vandaag de mijne van 8 januari, 15 januari verstuurd. Nu benieuwd wanneer de rest komt, daar kreeg ik vannacht om half twee een verzendbevestiging van :+

• conara
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:50
duurt even maar dan heb je ook wat, toch ?:P

Zelf wil ik deze kopen voor een projectje, maar ik weet niet of het zonnepaneel genoeg vermogen opwekt voor mijn project. Maar dat is denk meer een vraag voor in het EL fora

http://www.dealextreme.co...wer-panel-2v-20-25ma-5528

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

OMFG ik ben zo bang dat ik de enige ga zijn die zijn november-bestelling nog niet gaat ontvangen :(

Pagina: 1 ... 29 ... 67 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten. Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen