Ik heb voor de derde keer contact gehad met de support inmiddels..ze vragen me voor de 2e keer om nog een week te wachten..hmm..JeroenvanLogten schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 10:40:
Op 27 november 2010 ook een bestelling geplaatst, die sinds 12 december 2010 op "departure from outward office of exchange", mijn bestelling zit natuurlijk ook bij die batch die nog op het vliegveld stond.
Hoop het snel te ontvangen....
Zojuist weer een order verstuurd bij buyincoins. Staat bij "Split dispatched" Wat houd dat in? Zaten 2 producten in de order en staat achter allebei dispatched. Op de foto zie ik ook maar 1 pakketje.
Had al zo'n vermoeden, vaag aangezien het makkelijk in 1 had gepast maar goed wat zij willen
Is standaard procedure ... Ze vragen 2 maanden te wachten, en daarna gaat meestal de refund vanzelf.Glacier schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 15:40:
[...]
Ik heb voor de derde keer contact gehad met de support inmiddels..ze vragen me voor de 2e keer om nog een week te wachten..hmm..
Hehe, mijn bestelling is 2.5 maand onderweg geweest, maar ik heb hem vandaag mogen ontvangen!
$ 1.70, wat had je dan verwacht lol.Saturnus schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 21:13:
My god...ik vouw http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.41561 open en hij knalt gewoon uit elkaar.3x gebruikt ofzo...
Heb zelf ook een keer een DOA gekregen, hebben mij zonder problemen een iets duurder product kosteloos opgestuurd.
Heb zojuist weer een bestelling bij BIC gedaan en die 10% korting(s) coupon ingevoerd scheelde me toch weer 6 dollar.en heb een pakketje ontvangen van Focalprice! eindelijk mijn screenprotector(s) binnen.
Verwijderd
Zijn er op dit moment nog korting code's voor de online winkels?
Is altijd leuk dingen met korting bestellen. Haha!
http://www.retailmenot.com/view/dealextreme.comVerwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 23:51:
Zijn er op dit moment nog korting code's voor de online winkels?
pick one, je kan op die website ook naar alle andere webshops zoeken of er coupon codes zijn.
Ik hoop dat volgende week mijn order uit November binnenkomt. op 6 januari liep alles weer op schema zeiden ze, en meestal duurt het 2 weken tot iets van DX bij mij arriveert, dus ik heb goede hoop dat het volgende week arriveert.
Ik heb me met google reader geabonneerd op de feed new arrivals van DX. Afgelopen 3 keer kreeg ik inneens +/- 93 items. Steeds of 92, 93 of 95. Toeval, zijn het er echt zoveel?? Of mis ik op deze manier toch items omdat google niet vaak genoeg checkt op de feed?
Trouwens geweldig dat google reader, houdt alles wat ik wel/niet gelezen bij waar ik ook ben, van welke device ik ook check. Er zijn voor IOS goede google reader apps, en voor android vast ook.
Yippie kayak, other buckets!
sinds vorige week dinsdag heb ik eindelijk een update van mijn bestelling die in Guangzhou was blijven hangen (29-11-10 stond ie daar... 11-01-11 kreeg ik een update dat ie in NL was).
nou staat de status op held by customs, iemand een idee of daar nog een status op volgt bij chinapost? dit gaat om de Nederlandse douane (Amsterdam).
nou staat de status op held by customs, iemand een idee of daar nog een status op volgt bij chinapost? dit gaat om de Nederlandse douane (Amsterdam).
Lijkt alsof ik al 2 maanden zit te wachten, ga ik even checken blijken het net 3 weken te zijn, nog ongeveer 1 weekje wachten dan.
Kheb ook deze bestel maar dan via www.ioffer.com/. Ze zouden met EMS worden opgestuurd dus hopelijk pakt de douane ze niet af. ben wel benieuwd of ze zullen meevallen want ze kosten maar 35 $Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 00:28:
Mijn Dr. Dre headphone's zijn dan toch eindelijk onderweg, de status is Posting(via het tracking nr.) Iemand een idee hoelang dit duurt? Zodra ik deze heb ontvangen zal ik hier een review over schrijven.
Iemand enig idee of je in de chinese webshops iets als rudder pedals kan kopen? (Voetenstuur vliegtuig)
Iemand enig idee of je met EMS sneller door de douane gepakt word? of wat is het verschil?
Ik ben daar net gaan kijken, maar ik vertrouw er niet zo veel van.Kheb ook deze bestel maar dan via www.ioffer.com/. Ze zouden met EMS worden opgestuurd dus hopelijk pakt de douane ze niet af. ben wel benieuwd of ze zullen meevallen want ze kosten maar 35 $
Iphones 4 of de neiuwste HTC voor 75 euro? Naah, niet echt.
Nouja verwacht dat ze even echt zijn als bij DX. En is natuurlijk geen hoop geld. Wel betaald via paypal dus kan zo wel mijn geld terugvorderen als ik niks ontvang.
Weet niet zeker welke site je bedoelde maar ioffert/DX/Focalprice werken hier allemaal
Het ging me er meer om of je uberhaubt je spullen zou krijgen.Timbo925 schreef op maandag 17 januari 2011 @ 09:23:
Nouja verwacht dat ze even echt zijn als bij DX. En is natuurlijk geen hoop geld. Wel betaald via paypal dus kan zo wel mijn geld terugvorderen als ik niks ontvang.
En wees voorzichtig. Paypal betaald enkel van die sites/winkels en dergelijke terug waar ze dat van aangeven. Ik heb een keer iets gehad met een hongkongsite maar kreeg echt mijn geld niet terug.
Of ik ben afgescheept.
Ik vrees dat je dan bent afgescheept ... Dit lukt ook bij particuliere transacties.
En dan heb je nog steeds het 2e vangnet, je VISA kaart leverancier.
En dan heb je nog steeds het 2e vangnet, je VISA kaart leverancier.
Na 10 minuten werkte de site van DX weer goedTimbo925 schreef op maandag 17 januari 2011 @ 09:37:
Weet niet zeker welke site je bedoelde maar ioffert/DX/Focalprice werken hier allemaal
Mijn vader wil graag 4 bewakings-camera's aanschaffen via lightinthebox voor in totaal $300. De betaling zou via Paypal gaan.
Hoe veilig zit ik dan? Ik heb zelf regelmatig aangeschaft bij dealextreme, maar lightinthebox ken ik niet. Tevens weet ik niet hoe betrouwbaar Paypal daadwerkelijk is met 'geld terug' als het gaat om het niet leveren van producten door een leverancier.
Hoe veilig zit ik dan? Ik heb zelf regelmatig aangeschaft bij dealextreme, maar lightinthebox ken ik niet. Tevens weet ik niet hoe betrouwbaar Paypal daadwerkelijk is met 'geld terug' als het gaat om het niet leveren van producten door een leverancier.
http://www.dealextreme.co...orum.-201~threadid.782390
Het wordt wel steeds gekker allemaal***Updated 2011-1-17***
We just received an update from China Post that several batchs packages sent in December were failed to pass China custom and got held in the processing center. They're resent via HK custom from 2011-1-13, it may take arround one week to clear up
Lol WTF idd 
Dat wordt dus nog weer +/- twee weken langer wachten?
Dat wordt dus nog weer +/- twee weken langer wachten?
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Lekker is dat
Heb nog een bestelling lopen via Focalprice die al vanaf 24-12 op "departure from outward office of exchange" staat. Zal daar ook wel bij zitten dan...
Ik heb mn laatste order geannuleerd. Hij stond al dagen op 'order received' zonder dat ik ook maar iets te horen kreeg waarom ze niet aan de slag gingen. Daarnaast kan ik dat geld achteraf maar beter besteden aan een leuk horloge ofzo..
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Glacier schreef op maandag 17 januari 2011 @ 21:52:
http://www.dealextreme.co...orum.-201~threadid.782390
[...]
Het wordt wel steeds gekker allemaal
FFFFFUUUUUUU Wat een stelletje faalhazen daar bij China Post zeg
Het liefste zou ik m'n order gewoon annuleren en dan opnieuw bestellen zodat hij via Hongkong Post gaat, maarja annuleren als het pakketje al onderweg is kan natuurlijk niet.
Lijkt me een goede tip voor de startpost!Rated schreef op zondag 16 januari 2011 @ 00:05:
[...]
http://www.retailmenot.com/view/dealextreme.com
pick one, je kan op die website ook naar alle andere webshops zoeken of er coupon codes zijn.
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
vaak ook gratis verzending van bol.comRated schreef op zondag 16 januari 2011 @ 00:05:
[...]
http://www.retailmenot.com/view/dealextreme.com
@ ThinkPad wat een treffende gif!
Begin het nu toch ook wel goed zat te worden ik wacht nu al ruim twee maanden op wat simpele kabeltjes en twee zaklampen.
Begin het nu toch ook wel goed zat te worden ik wacht nu al ruim twee maanden op wat simpele kabeltjes en twee zaklampen.
Verwijderd
Ben benieuwd wanneer de Europese postagentschappen gaan klagen.
China subsidieert vervoer naar het buitenland waardoor wij free shipping hebben.
Voor china is het dus economisch goed maar TNT en al die bedrijven verdienen natuurlijk geen ruk maar maken alleen kosten.
China subsidieert vervoer naar het buitenland waardoor wij free shipping hebben.
Voor china is het dus economisch goed maar TNT en al die bedrijven verdienen natuurlijk geen ruk maar maken alleen kosten.
Sjonge, dit was mijn 1e keer bij DE. Vraag me af of ik nog een keer durf lol. De tracking code is dus ook naar de klote, aangezien die nu niet meer via ChinaPost gaat?
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Verwijderd
DX geeft al tijden problemen met levertijden.Royz schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 09:42:
Sjonge, dit was mijn 1e keer bij DE. Vraag me af of ik nog een keer durf lol. De tracking code is dus ook naar de klote, aangezien die nu niet meer via ChinaPost gaat?
probeer eens BIC, die zijn vaak erg snel en gebruiken hongkongpost
Ik blijf hier gewoon alles binnen krijgen, bestel toch zeker 2x per maand. Nu gooi ik de verpakking steeds weg, dus niet gezien of het ook via China Post is gegaan.
Gister de remote voor mijn D3000 binnen gekregen, voor 2,5 euro een remote 'shooter' voor mijn camera en werkt perfect
Ook 2 'creditcard' USB sticks, altijd handig om er 1 bij je te hebben (past perfect in je portemonnee).
Gister de remote voor mijn D3000 binnen gekregen, voor 2,5 euro een remote 'shooter' voor mijn camera en werkt perfect
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Tijdje terug die scheermesjes besteld bij BuyInCoins, gaat dat via hongkongpost ofzo dan? Aangezien die gewoon in 7 dagen thuis op de mat lagen?
Al best vaak zooi besteld bij DE. Het komt tot nu toe altijd aan
Maar over de kwaliteit moeten we het niet hebben 
'k Heb nu 4 pakketjes onderweg. Vanavond komt er nog een 5e bij
'k Heb nu 4 pakketjes onderweg. Vanavond komt er nog een 5e bij
Verwijderd
Xaero schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 09:47:
Tijdje terug die scheermesjes besteld bij BuyInCoins, gaat dat via hongkongpost ofzo dan? Aangezien die gewoon in 7 dagen thuis op de mat lagen?
echt waar, scheer je niet met die troep...
Heb ze ook een keer van BIC gehaald, gebruik ze alleen als je van SM houd
Proberen kon altijdVerwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 09:57:
[...]
echt waar, scheer je niet met die troep...
Heb ze ook een keer van BIC gehaald, gebruik ze alleen als je van SM houd
Verwijderd
Is het mogelijk om meerdere tracking nummers tegelijk in de gaten te houden? Via een progje? of miss via een andere website? Want ik verwacht 5 pakketjes, en om dan steeds al die codes te moeten in typen.
Die scheermesjes van DE zijn perfect, zelfde kwaliteit als hier maar een stuk goedkoper.Xaero schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 10:01:
[...]
Proberen kon altijd. Heb ze verder nog niet gebruikt. En voor die 10 dollar, tsja.
Verwijderd
Weet je het zeker?dhonline schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 11:03:
[...]
Die scheermesjes van DE zijn perfect, zelfde kwaliteit als hier maar een stuk goedkoper.
de mesjes bij bic zijn minder dan 3 dollar voor 4 stuks, maar die waren bot, scheef en pijnlijk...
Mm, ik heb dan wel die van 10 dollar, 8 stuks. Voor Gilette Fusion.. Vond ze er alleen niet echt scheef er uit zien. Heb ze nog vergeleken met de echte mesjes, en veel verschil kon ik niet vinden. De mesjes zien er iets anders uit. Beetje zoals hier beschreven.. Alleen dan minder ergVerwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 11:07:
[...]
Weet je het zeker?
de mesjes bij bic zijn minder dan 3 dollar voor 4 stuks, maar die waren bot, scheef en pijnlijk...
Deze heb ik dus... Blijkbaar geen buyincoins, maar popbuying
[ Voor 14% gewijzigd door Xaero op 18-01-2011 11:42 ]
Mijn status staat al een tijdje op:
Status: On 1/2/2011:
Waiting for Supplier
Na 2 weken is het toch wel eens binnen bij hun?
Waiting for Supplier
if (!coffee) {
Work = false; }
Ik begrijp uit de posting dat het alleen via de plaats Hongkong gaat, niet via HongkongPost..Royz schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 09:42:
Dikke kans dat het product niet meer te krijgen is..ik zou even contact opnemen met DXnaaitsab schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 11:39:
Mijn status staat al een tijdje op:
Waiting for Supplier
[ Voor 31% gewijzigd door Glacier op 18-01-2011 11:54 ]
Nu ik het opnieuw lees, lees ik het ook zo ja. Ze gaan via de HK douaneGlacier schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 11:39:
[...]
Ik begrijp uit de posting dat het alleen via de plaats Hongkong gaat, niet via HongkongPost..
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Alle 3 de dingen die in de order zitten zijn gewoon op vooraadGlacier schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 11:39:
Dikke kans dat het product niet meer te krijgen is..ik zou even contact opnemen met DX
if (!coffee) {
Work = false; }
Al zou er maar 1 ding niet op voorraad zijn en de rest wel, dan sturen ze de rest al op. Tenminste, zo gaat het met mijn bestelling nu wel: zaklamp, USB-kabel en USB naar micro USB verloopje tegelijk besteld en de kabel is blijkbaar nog niet op voorraad. Nu staat de status van de zaklamp en verloopje op "packing" en de kabel op "pending", split order. Wel zo fijn, hoef je niet op alles te wachten.naaitsab schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 11:58:
[...]
Alle 3 de dingen die in de order zitten zijn gewoon op vooraad
met een DX-account is dat gewoon klikbaarVerwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 10:52:
Is het mogelijk om meerdere tracking nummers tegelijk in de gaten te houden? Via een progje? of miss via een andere website? Want ik verwacht 5 pakketjes, en om dan steeds al die codes te moeten in typen.
Ja, zijn wel de mach 3 mesjes: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9299Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 11:07:
[...]
Weet je het zeker?
Zie en voel geen verschil met de orginele die je hier koopt.
Ja dat had ik ook ergens gelezen ja, volgens support moet je 14 werkdagen wachten voor je contact opneemt mbt shipping, dit doe ik dan ook maar.SnoeiKoei schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 13:23:
[...]
Al zou er maar 1 ding niet op voorraad zijn en de rest wel, dan sturen ze de rest al op. Tenminste, zo gaat het met mijn bestelling nu wel: zaklamp, USB-kabel en USB naar micro USB verloopje tegelijk besteld en de kabel is blijkbaar nog niet op voorraad. Nu staat de status van de zaklamp en verloopje op "packing" en de kabel op "pending", split order. Wel zo fijn, hoef je niet op alles te wachten.
Wellicht dat het binnenkort gewoon op de mat komt, gebeurt wel vaker dat de order status blijft "hangen" bij webshops
if (!coffee) {
Work = false; }
Normaal gaat het allemaal prima, ik heb al meer dan 20x dingen gekocht bij DX, en normaal gesproken is het er ongeveer na 2 weken. Maar omdat ze nu problemen hadden met het een of ander hebben ze het via China Post verzonden (normaal gaat het via Hongkong Post) en dat heeft blijkbaar verschrikkelijk hard gefaald.Royz schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 09:42:
De klantenservice van DX is prima, dus je kan zeker nog eens bestellen.
Kreeg vandaag eindelijk iets binnen wat ik in november had besteld... Was al vergeten dat ik het uberhaupt had besteld. Dat gevoel krijg ik steeds vaker, ik moet wat minder impulsieve aankopen doen
Ik heb net een order gecanceled omdat er gewoon al meer dan 2 weken "pending" blijft staan
jammer voor ze.
jammer voor ze.
Ja heel jammer voor ze. Ik vermoed echt dat ze daar nachten van wakker zullen liggen.Jxx schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 15:37:
Ik heb net een order gecanceled omdat er gewoon al meer dan 2 weken "pending" blijft staan
jammer voor ze.
DX is ideaal als je goedkoop spul wilt. Als je gegarandeerd goed spul wilt of je wilt het snel, dan moet je niet bij DX zijn. Als je met de juiste verwachting gaat shoppen is er niks aan de hand.
Geweldig dat er zo'n topic is, doet mij er gelijk aan denken dat ik nog een mic moet kopen...
Zo, ben weer 2 euro armer, maar een mic rijker (schijnt het nog te doen ook!), als hij aankomt
Zo, ben weer 2 euro armer, maar een mic rijker (schijnt het nog te doen ook!), als hij aankomt
Idd DX heeft leuke spulletjes voor weinig geld, ik bestel wel eens vaker wat uit azië en dan moet je gewoon hetzelfde bij denken als DX, het is goedkoop maar het is er niet snel in huis en er kan wel eens wat misgaan.SnoeiKoei schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 16:01:
[...]
Ja heel jammer voor ze. Ik vermoed echt dat ze daar nachten van wakker zullen liggen.
DX is ideaal als je goedkoop spul wilt. Als je gegarandeerd goed spul wilt of je wilt het snel, dan moet je niet bij DX zijn. Als je met de juiste verwachting gaat shoppen is er niks aan de hand.
if (!coffee) {
Work = false; }
Vandaag mijn Ray Ban zonnenbril binnen gekregen van FocalPrice! Moet zeggen: leuk ding! Best stevig 
Besteld op 2-1-2011
Verzonden op 7-1-2011
Binnen op 18-1-2011 met HK post!
Besteld op 2-1-2011
Verzonden op 7-1-2011
Binnen op 18-1-2011 met HK post!
[ Voor 29% gewijzigd door Yrck op 18-01-2011 17:55 ]
Hier ook eindelijk 3 pakketjes ontvangen die in november zijn blijven liggen 
Verzonden via china post en de ander HK post.
Verzonden via china post en de ander HK post.
goed nieuws dat de pakketjes uit november nu ook beginnen aan te komen.
hoe track je met hongkong post? de pagina is mij nogal onduidelijk
en mijn tracking software geeft no shipment found, het gaat om RB221646943HK
http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp en daar je code invullen.Fenergy schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 18:13:
goed nieuws dat de pakketjes uit november nu ook beginnen aan te komen.
Je pakket is inderdaad niet gevonden. Misschien is deze net gepost en duurt het paar dagen tot deze in het systeem zit
Verwijderd
Wow m'n micro sd kaart binnen van DX. Mwah,.
30 dec. besteld.
6 jan. verzonden.
18 jan. ontvangen.
Goh my phone van 18-11-2010 nog niet binnen....
Dan wachten we wel nog ff.........*Zucht.
Had op Blue monday moeten binnen komen toch?!?
30 dec. besteld.
6 jan. verzonden.
18 jan. ontvangen.
Goh my phone van 18-11-2010 nog niet binnen....
Dan wachten we wel nog ff.........*Zucht.
Had op Blue monday moeten binnen komen toch?!?
Verwijderd
Wat was de specifieke datum?maarud schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 15:24:
Kreeg vandaag eindelijk iets binnen wat ik in november had besteld... Was al vergeten dat ik het uberhaupt had besteld. Dat gevoel krijg ik steeds vaker, ik moet wat minder impulsieve aankopen doen
Mijn ligt al vanaf 18-11 te gapen.
Ben gelukkig niet de enige die ze spullen nog niet binnen heeft
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2011 22:04 . Reden: Ja mensen,.....er mag gedanst worden! ]
Jabra Halo, mijn wens van het moment.
Als westerse shopper heb ik nog nooit in het buiteland, of op buitenlandse webwiknels geshopped. Ik had het daarom ook niet door dat toen ik zag wat op de Halo leek, eigelijk een kloon was. Toen ik heb zag heb ik hem gelijk besteld met vrees dat hij Sold Out zou gaan, aangezien ik nog wel meer producten met die sticker heb zien staan. Echter richtte een andere tweaker mij tot attentie dat het een kloon was. Er werd door mijn vrienden gesuggereerd dat ik voordat ik cancelde maar eens moest gaan kijken hoe de kwaliteit was, want een kloon kan soms tog aardig werken. Nadat ik via 3rd party forums (specefiek over de kloon bij DX) had gevonden dat dit uitermate bagger was, heb ik gecanceld (vandaag), Ik hoop dat ik mijn centjes snel terug heb want dan ga ik spare voor de echte.
Echter heb ik heb elders ook goedkoop gevonden:
Jabra Halo, Fake?
Wat denken jullie van die?
Ervaring heb ik dus nog niet echt, behalve dat ik er als niets vermoeddende shopper wel (bijna) ben ingetrapt en (bijna) dolblij en daarna zwaar terleurgestelt zou zijn geweest.
Als westerse shopper heb ik nog nooit in het buiteland, of op buitenlandse webwiknels geshopped. Ik had het daarom ook niet door dat toen ik zag wat op de Halo leek, eigelijk een kloon was. Toen ik heb zag heb ik hem gelijk besteld met vrees dat hij Sold Out zou gaan, aangezien ik nog wel meer producten met die sticker heb zien staan. Echter richtte een andere tweaker mij tot attentie dat het een kloon was. Er werd door mijn vrienden gesuggereerd dat ik voordat ik cancelde maar eens moest gaan kijken hoe de kwaliteit was, want een kloon kan soms tog aardig werken. Nadat ik via 3rd party forums (specefiek over de kloon bij DX) had gevonden dat dit uitermate bagger was, heb ik gecanceld (vandaag), Ik hoop dat ik mijn centjes snel terug heb want dan ga ik spare voor de echte.
Echter heb ik heb elders ook goedkoop gevonden:
Jabra Halo, Fake?
Wat denken jullie van die?
Ervaring heb ik dus nog niet echt, behalve dat ik er als niets vermoeddende shopper wel (bijna) ben ingetrapt en (bijna) dolblij en daarna zwaar terleurgestelt zou zijn geweest.
There is no real life, there is just AFK.
Lees iets over pakketjes van november, was daar iets mis mee? Want heb eind november iets besteld, is nog steeds niet binnen, staat al bijna twee maand op 'shipped'. Eerste indruk is nog niet al te optimistisch,
.
Kwam toevallig onderstaande pagina tegen, kunnen we ook eens achter de schermen kijken bij Chinavision :
http://www.chinavasion.com/june09-warehouse-gallery.html
Verwijderd
HAHAHA

Anything too heavy and the ladies will call on Gordon!
Dat is niet onze Gordon....
Wel raar,. of deze foto's zijn echt oud..
Of ze hebben in china een zeer goede collectie CRT-Monitoren uitgevonden.

Anything too heavy and the ladies will call on Gordon!
Dat is niet onze Gordon....
Wel raar,. of deze foto's zijn echt oud..
Of ze hebben in china een zeer goede collectie CRT-Monitoren uitgevonden.
Ik stel de vraag hier nogmaals.
Weet iemand een hongkong site waar ze electronicatroep verkopen. Ik zoek wat tiptoetsjes om 12 V te schakelen (redelijk klein dus, enkel aanraken met vinger) maar kan op DX of focal totaal nix vinden. Kan ook zijn dat ik geen goede engelse benaming gebruik.
Weet iemand een hongkong site waar ze electronicatroep verkopen. Ik zoek wat tiptoetsjes om 12 V te schakelen (redelijk klein dus, enkel aanraken met vinger) maar kan op DX of focal totaal nix vinden. Kan ook zijn dat ik geen goede engelse benaming gebruik.
Verwijderd
@ Maartend.
Oude Enigma lichttafel opkopen.
(Advanced Lighting Systems )

Zou het verder inderdaad niet weten,... Conrad?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2011 22:37 ]
Mijn bestelling is ook binnen sinds vandaag die ook in november besteld was. Hopelijk kan jij snel meepraten over de snelle leveringVerwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 19:53:
[...]
Wat was de specifieke datum?
Mijn ligt al vanaf 18-11 te gapen.
Ben gelukkig niet de enige die ze spullen nog niet binnen heeft
☻/
/▌
/ \
Vandaag ook mijn pakjes binnengehad die 27 november verstuurd waren. Lagen kennelijk ook op die ene stapel in China
/me heeft eindelijk ook een icoontje.. woef.. boeien..
Ik ben blij dat de 1e goede berichten er in ieder geval zijn. de mijne ligt er sinds 3 dec ofzo... nog eeeeeven dus 
China tracking doet het trouwens niet eens nu!
China tracking doet het trouwens niet eens nu!
[ Voor 17% gewijzigd door Royz op 18-01-2011 22:53 ]
Je mag er ook gewoon 2 tiptoetsen uithalen en versturen hoor.Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 22:36:
@ Maartend.
[afbeelding]
Nog even mijn laatste bestellingen:
Bestelt 9-12-2010
Verzonden: 16-12-2010
Ontvangen: Onbekend (ben ik vergeten, maar volgens mij nog ergens eind december)
Totaal aantal dagen: -
Bestelt 18-12-2010
Verzonden: 7-01-2011
Ontvangen: 14-01-2011
Totaal aantal dagen: 27 dagen
Bestelt 12-01-2011
Verzonden: 15-01-2011
Ontvangen: Nog niet ontvangen
Bestelt 12-01-2011
Verzonden: 18-01-2011
Alle bestellingen zijn geplaatst bij DX
Bestelt 9-12-2010
Verzonden: 16-12-2010
Ontvangen: Onbekend (ben ik vergeten, maar volgens mij nog ergens eind december)
Bestelt 18-12-2010
Verzonden: 7-01-2011
Ontvangen: 14-01-2011
Totaal aantal dagen: 27 dagen
Bestelt 12-01-2011
Verzonden: 15-01-2011
Bestelt 12-01-2011
Verzonden: 18-01-2011
Alle bestellingen zijn geplaatst bij DX
Gisteren vier dingetjes besteld bij focal (2x iphone autolader, hdmi kabel & afstandsbediening DSLR)
vandaag al een verzendbericht
vandaag al een verzendbericht
Ik hoef mijn producten niet snel, maar bijna twee maanden vind ik dan weer het andere uiterste. Een week of 3-4 oke, daar kan ik nog wel mee uit de voeten, maar 7 weken vind ik gewoon te lang. Dan bestel ik het liever op Ebay, is soms goedkoper en ze leveren wel sneller.SnoeiKoei schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 16:01:
Gister eindelijk een pakketje uit november ontvangen, nu de ander nog.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Crap, de Chinese track-and-trace ligt eruit... wou net een DX-pakketje en twee FocalPrice-pakketjes tracken. Ach ja... wie weet gaat de deurbel vandaag wel
eindelijk mijn bestelling van 20 november ontvangen. Beetje crappy verpakt in enveloppen terwijl het best veel was, meestal komt dat in een doosje bij DX. Maar toch goed ontvangen en aangenaam verrast over de kwaliteit.
Verwijderd
GRAFTAKKE Supplier !
18-11-2010 verzonden
19-01-2011 ontvangen
Mijn 2e bestelling van Nowsupplier is vandaag ook VERROT binnengekomen.
M'n telefoon!
Het scherm gebroken.
De vorige bestelling de Epad met gebroken scherm.
Stuurt die grafzak alleen maar gebroken troep op ofzo.
Telefoon kost totaal iets van €35,- euro.
Retour sturen kost €21,- euro.
*Zucht,. Lekker makkelijk geld verdienen voor deze Chinees!
->* Tip *BESTEL NOOIT SPULLEN VAN NOWSUPPLIER.COM !
18-11-2010 verzonden
19-01-2011 ontvangen
Mijn 2e bestelling van Nowsupplier is vandaag ook VERROT binnengekomen.
M'n telefoon!
Het scherm gebroken.
De vorige bestelling de Epad met gebroken scherm.
Stuurt die grafzak alleen maar gebroken troep op ofzo.
- ePads zijn ook in Nederland te koop tegenwoordig?Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 12:07:
GRAFTAKKE Supplier !
18-11-2010 verzonden
19-01-2011 ontvangen
Mijn 2e bestelling van Nowsupplier is vandaag ook VERROT binnengekomen.![]()
M'n telefoon!
Het scherm gebroken.![]()
De vorige bestelling de Epad met gebroken scherm.![]()
Stuurt die grafzak alleen maar gebroken troep op ofzo.![]()
- Het kost bijna niks dus het is waarschijnlijk van plastic gemaakt
- Waarom kostbare spullen kopen daar?
- Waarom klagen over levertijd in de drukste periode van het jaar?
- Niet iedereen is voorzichtig met spullen oftewel er wordt met gegooid
TNT wil idd nog wel eens gooien met pakketjes
2 pakketjes van DX binnen
Volgens mij ook die uit November
Ga ze NU openscheuren
Ga ze NU openscheuren
Tss jij wel
. Lucky! Was je status veranderd in de t&t trouwens?
Bij deze bevestiging dat het mijn order uit November was 
De status site doet het niet, maar volgens mij stond hij gister/eergister nog op "departure from outward office of exchange" (of iets in die richting
)
De status site doet het niet, maar volgens mij stond hij gister/eergister nog op "departure from outward office of exchange" (of iets in die richting
Verwijderd
Wat zeg jij nou.Mandera schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 12:50:
[...]
- ePads zijn ook in Nederland te koop tegenwoordig?![]()
- Het kost bijna niks dus het is waarschijnlijk van plastic gemaakt![]()
- Waarom kostbare spullen kopen daar?
- Waarom klagen over levertijd in de drukste periode van het jaar?![]()
- Niet iedereen is voorzichtig met spullen oftewel er wordt met gegooid
Tegenwoordig,.. ja maar niet toen ik ze bestelde.
Wat dan nog als het plastic is.
Wat denk je van de prijs t.o.v de ipad.
Waarom ik klaag? omdat de levenancier laks is.
En november is niet de drukste tijd van het jaar.
Nee, dit komt omdat china post, HK post moest worden.
Hier ook weer een pakketje aangekomen nog 5 te gaan.
Datum dat op het pakketje stond: 27-11-10
Verzonden door Chinapost.
De envelop was helemaal verkreukt leek wel alsof deze jaren oud was.
Er zat nog net geen meter stof op.
Maar ik ben toch blij dat ik het nog heb mogen ontvangen mijn hoop werd namelijk steeds kleiner.
Ik hoop voor de andere dat ze hun pakketjes ook snel mogen ontvangen!
Datum dat op het pakketje stond: 27-11-10
Verzonden door Chinapost.
De envelop was helemaal verkreukt leek wel alsof deze jaren oud was.
Er zat nog net geen meter stof op.
Maar ik ben toch blij dat ik het nog heb mogen ontvangen mijn hoop werd namelijk steeds kleiner.
Ik hoop voor de andere dat ze hun pakketjes ook snel mogen ontvangen!
Vandaag weer twee bestellingen binnen. 1 was door TNT half in brievenbus gedouwd. Stak er half uit dus iedere gek kon deze eruit halen 
Op 1 envelop zit een hele mooie Chinese postzegel!
Edit:
Ging om 1 bestelling van BIC verstuurd begin december en 1 van Pandawill die begin januari verzonden was!
Op 1 envelop zit een hele mooie Chinese postzegel!
Edit:
Ging om 1 bestelling van BIC verstuurd begin december en 1 van Pandawill die begin januari verzonden was!
[ Voor 23% gewijzigd door Yrck op 19-01-2011 16:47 ]
yeah!!!! pakketje verzonden 22-11-2010 en vandaag 19-01-2011 ontvangen eindenlijk nu staat er alleen nog een silicone DSi cover op pending ga ff terug mailen naar ze of die dan maar gecanceld kan worden
AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4
Lijkt wel of er een container uit China het land is binnengekomen 
Al met al, redelijk snel.
En de joypad bevalt aardig goed zover ik hem even heb kunnen testen. Leuk dingetje voor aan de PC, en als je de PS3 controller qua vorm prettig vind, is dit zeker geen slechte keuze. Voelt stevig aan, Win7 64 bit herkend hem direct, vibratie werkt na installatie van drivers ook (Virusvrij
). De knoppen voelen wel anders dan een echte PS3 controller, wat plastic-achtiger, ook met indrukken, maar zeker niet slecht.
| Besteld | Verzonden | Ontvangen | Product |
| 31/12/2010 | 6/1/2011 | 19/1/2011 | Dual Shock USB Vibrating Joypad Gamepad for PC - Black (120CM-Cable) |
Al met al, redelijk snel.
En de joypad bevalt aardig goed zover ik hem even heb kunnen testen. Leuk dingetje voor aan de PC, en als je de PS3 controller qua vorm prettig vind, is dit zeker geen slechte keuze. Voelt stevig aan, Win7 64 bit herkend hem direct, vibratie werkt na installatie van drivers ook (Virusvrij
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Wel verdacht veel westerse namen, zie geen enkele chinese naam voorbij komenclonedonkey schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 22:08:
Kwam toevallig onderstaande pagina tegen, kunnen we ook eens achter de schermen kijken bij Chinavision :
Dat is vrij normaal, veel aziaten hebben ook gewoon een 'europese' (veel engels/amerikaanse) naam.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Inderdaad, ze kiezen of krijgen vaak een Engelse naam zodat anderen buiten China ook hun naam begrijpen, kunnen lezen en kunnen uitspreken. Dat merk je ook als je er zelf bent, dan stellen ze zich vaak voor met hun Engelse naam.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Mooie voorbode! Mijne was 2/3 december, een weekje later dus. Maar de berichten zijn positief! Misschien morgenThinkPadd schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 15:23:
Bij deze bevestiging dat het mijn order uit November was
De status site doet het niet, maar volgens mij stond hij gister/eergister nog op "departure from outward office of exchange" (of iets in die richting)
Het is weer toevallig, maar ik had vandaag een mailtje gedaan waar mijn spullen bleven en vandaag komen ze met de postbode mee!
Beide pakketjes waren 19-11-2010 verstuurd. Het strookt wel met de verhalen die ik hier lees
Ach voor de prijs die je voor sommige producten betaald mag je eigenlijk ook niet zeuren
Beide pakketjes waren 19-11-2010 verstuurd. Het strookt wel met de verhalen die ik hier lees
Ach voor de prijs die je voor sommige producten betaald mag je eigenlijk ook niet zeuren
Verwijderd
Doet bij meerdere het de tracking site het niet meer?
www.track-trace.com/post doet het wel, alleen dan word je doorgestuurd naar die andere site en dan zegt ie webpagina niet weergeven.
Meer met dit probleem>?
www.track-trace.com/post doet het wel, alleen dan word je doorgestuurd naar die andere site en dan zegt ie webpagina niet weergeven.
Meer met dit probleem>?
Jip, werkt hier ook al een paar dagen niet meer !
Gezien het tempo van de Chinezen zal het nog wel een paar dagen duren eer de tracking weer werkt 
Is het nòg meer een verrassing wanneer je je pakketjes ongeveer kunt verwachten
Is het nòg meer een verrassing wanneer je je pakketjes ongeveer kunt verwachten
[ Voor 30% gewijzigd door Wildfire op 19-01-2011 23:47 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten. Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.
Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten. Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.
Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen