Ervaringen met DealExtreme.com - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 67 Laatste
Acties:
  • 455.819 views

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:22
Bij mij wordt maar 1 op de 15 of zo open gemaakt.
Het is denk ik afhankelijk van de grootte van het pakket...

• Antonv9
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-11 20:12
Ik heb al honderden bestellingen gedaan bij DXvan kleine tot grote bedragen, maar er is nog nooit 1 pakje opengemaakt of kwijtgeraakt. **klopt af**

• Diablow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-04 18:56
Dit ding, http://www.buyincoins.com...ss-money-product-914.html zou stroom moeten besparen, maar lijkt me vreemd als het werkt. Alles wat je aansluit heeft toch gewoon en bepaald verbruik, en daar doet hij niks aan...

• bertalizer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-12 18:29
tim007 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 15:04:
mijn zending was me nu wel iets meer waard dan die 10 euro

en nu je het zegt, er plakt blauwe plakband op met douane dsv, het is dus open gemaakt :(
van dx had ik nog nooit besteld, mijn buitenlandse bestelling kwamen altijd vanuit de eu, daar nooit problemen mee gehad...
als altijd opengemaakt wordt als het van buiten de eu komt :s
Neen, niet alle pakjes worden opengemaakt door de douane. Dit gebeurt steekproefgewijs.
Ik vind het gewoon raar dat ik "aanbiedingskosten douane" moet betalen als de douane er niet eens naar kijkt.
De douane maakt wel eens vaker pakjes open. Als er niets illegaal in zit en de inhoud heeft geen al te hoge waarde plakken ze het pak gewoon weer dicht en wordt het doorgestuurd. Anders krijg je een brief in de bus (die vaak tot 3 weken op zich laat wachten!) waarin gevraagd wordt de nodige info (factuur en/of betalingsbewijs) te verschaffen voor ze het pakket kunnen vrijgeven.

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
ik heb op 15-11-10 een order bestelt van een aantal simpele producten bij DX

netjes via paypal betaalt en op 22-11-10 netjes een verzend bevestiging gehad.
dus ik kijken op DX website hoe of wat hebben ze ongeveer 70% vooruit verzonden de rest stond nog op pending dacht ach komt wel goed.

02-12-10 krijg ik weer een mailtje en weer een verzend bevestiging maar dit keer zonder tracking number
ik kijken op de DX website en ja hoor ze hadden netjes weer 29% verzonden die laatste staat nog op pending.

ik zoals gewend wachten op de tnt.
krijg ik netjes 2 weken later het pakketje dat is verzonden op 02-12-10 in huis helemaal top maar het pakketje dat al op 22-11-10 is verzonden is nergens te vinden???

ik zie op hun international mail tracking system dat hij nog ergens in china moet rondt zweven en die status is al zins verzending niet aangepast.

ik netjes gemaild naar DX alles netjes uitgelegd oke zeiden ze het pakketje moest bij TNT liggen volgens hun.
hup ik op de fiets maar de dame op het postkantoor kon me niet verder helpen.

dus ik bellen naar de klanten service van de TNT en ja zei konden wat met mijn chinees tracking number maar daar was ook in hun systeem niets op te vinden.

dus ik weer mailen naar DX dit keer zou door de drukte van december het pakketje er zijn na twee weken wachten.
ik gewacht nu ondertussen al 3 weken en nu replyen ze niet meer op quick messages :(

nu gaat het niet om een super bedrag maar had wel wat meer service van hun kant verwacht.
dit is me tweede bestelling en gaat nu al goed fout.

ik wacht het nog wel even af en anders kan ik jullie alleen maar waarschuwen op te letten en niet te veel uitgeven daar zodat de schade klein blijft mocht het fout gaan.

(p.s. producten zijn geen merk producten gewoon simpele dingen als een Micro>Mini usb adapters/kabels NDS screen protectors / NDS silicone case etc.. dus niet echt super illegale dingen)

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-12 20:00

Royz

Kleurenblind!!

copywizard schreef op maandag 10 januari 2011 @ 15:59:

ik zie op hun international mail tracking system dat hij nog ergens in china moet rondt zweven en die status is al zins verzending niet aangepast.
Wat is die status dan? Is dat final delivery? Dan is ie in nederland, mijn status is departure from outward office of exchange en dat zou nog in China moeten liggen...

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• copywizard
  • Niet online
"departure from outward office of exchange " staat er bij mij op de IMS site en dat hij dus nu nog in GUANGZHOU is

echt jammer dat ze dan eerst zeggen dat hij al in Nederland is en dat ik naar de TNT moet (stom dat ik dat nog doe ook natuurlijk)

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

copywizard schreef op maandag 10 januari 2011 @ 15:59:
ik wacht het nog wel even af en anders kan ik jullie alleen maar waarschuwen op te letten en niet te veel uitgeven daar zodat de schade klein blijft mocht het fout gaan.

(p.s. producten zijn geen merk producten gewoon simpele dingen als een Micro>Mini usb adapters/kabels NDS screen protectors / NDS silicone case etc.. dus niet echt super illegale dingen)
Gewoon met paypal betalen, kan je een geschil openen en reageren ze daar niet op maak je er een claim van.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

Diablow schreef op maandag 10 januari 2011 @ 15:23:
Dit ding, http://www.buyincoins.com...ss-money-product-914.html zou stroom moeten besparen, maar lijkt me vreemd als het werkt. Alles wat je aansluit heeft toch gewoon en bepaald verbruik, en daar doet hij niks aan...
Dat lijkt wel zo'n TELL_SELL apparaat. ;)
Of was dat nou bij Tommy_Tele_shopping :X
Heerlijk vanuit je luie stoel een 0900 nr bellen, en je huis vol meuk laten storten! O-)
Dat tafeltje wat ze aanbieden is ideaal! ! Lekker je vreten erop & je laptop erbij om de New Products van DX te volgen.
Ben je klaar trap je dat ding zo onder je bank. Hopla! :+ MEUK!

• tim007
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-02-2024
Diablow schreef op maandag 10 januari 2011 @ 15:23:
dat gaat de cos phi verbeteren...
http://people.zeelandnet.nl/cantalou/cosnl.html

Macbook | AMD Phenom II X6 1075T | Samsung Galaxy S i9000 | Visture V10 | Lenovo Tab 2 | ZOPO ZP999

• tim007
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-02-2024
bertalizer schreef op maandag 10 januari 2011 @ 15:29:
[...]

Neen, niet alle pakjes worden opengemaakt door de douane. Dit gebeurt steekproefgewijs.
Ik vind het gewoon raar dat ik "aanbiedingskosten douane" moet betalen als de douane er niet eens naar kijkt.
De douane maakt wel eens vaker pakjes open. Als er niets illegaal in zit en de inhoud heeft geen al te hoge waarde plakken ze het pak gewoon weer dicht en wordt het doorgestuurd. Anders krijg je een brief in de bus (die vaak tot 3 weken op zich laat wachten!) waarin gevraagd wordt de nodige info (factuur en/of betalingsbewijs) te verschaffen voor ze het pakket kunnen vrijgeven.
ofwel is het omdat er gift op stond, ter waarde van 18,75USD en 346 gram
terwijl het duidelijk meer weegt en zo, zou dat kunnen?
of was het bij jou toen het aangerekend was met of zonder dx logo erop? gift of niet?

Macbook | AMD Phenom II X6 1075T | Samsung Galaxy S i9000 | Visture V10 | Lenovo Tab 2 | ZOPO ZP999

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik heb de afgelopen jaren al een aantal keer bij Dealextreme besteld. En midden november weer..een aantal cadeautjes voor het sinterklaasspel van afgelopen zaterdag (iets met volle agenda's :P). Helaas heb ik het pakketje nu nog steeds niet. Bij China Post is in december iets vreselijk mis gegaan. Er is een batch met dingen blijven staan blijkbaar en die zouden afgelopen donderdag weer in het verzendproces moeten zijn opgenomen.
De keus voor China Post was geen goede wat mij betreft, best wel zuur dat als je iets bestelt midden november, je het nog niet hebt op 8 januari..
Heb al een paar keer contact gehad met support, ze gaan er nu 'offline' achteraan om te kijken hoe en wat. Vooralsnog is de status nog steeds "departure from outward office of exchange" in Guangzhou sinds 2 december :P
Ik hou iig elke dag het forum daar in de gaten en check ook elke dag de status van mijn pakketje..maar ik ga er vanuit dat het voor het volgende sinterklaasspel wel binnen is ;)

• Sorbo
  • Laatst online: 25-12 21:50

Sorbo

Uw hulp in huis!

Glacier schreef op maandag 10 januari 2011 @ 21:22:
Ik heb de afgelopen jaren al een aantal keer bij Dealextreme besteld. En midden november weer..een aantal cadeautjes voor het sinterklaasspel van afgelopen zaterdag (iets met volle agenda's :P). Helaas heb ik het pakketje nu nog steeds niet. Bij China Post is in december iets vreselijk mis gegaan. Er is een batch met dingen blijven staan blijkbaar en die zouden afgelopen donderdag weer in het verzendproces moeten zijn opgenomen.
De keus voor China Post was geen goede wat mij betreft, best wel zuur dat als je iets bestelt midden november, je het nog niet hebt op 8 januari..
Heb al een paar keer contact gehad met support, ze gaan er nu 'offline' achteraan om te kijken hoe en wat. Vooralsnog is de status nog steeds "departure from outward office of exchange" in Guangzhou sinds 2 december :P
Ik hou iig elke dag het forum daar in de gaten en check ook elke dag de status van mijn pakketje..maar ik ga er vanuit dat het voor het volgende sinterklaasspel wel binnen is ;)
Ik heb vandaag wel 100 keer gekeken :P Heb nu twee pakketjes onderweg, zowel DealExtreme (30/31-12) als BIC (9-1) hebben vandaag hun meuk verzonden. Bij BIC zelfs een foto van het pakketje, heel netjes gedaan :)

• slabetje
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-12 12:39
Ik heb nu voor het eerst een bestelling van:
ShoppingKool ontvangen.

Is ook een goeie site en betrouwbaar verzenden via HK post.
Ontvangst tijd was: 2 weken. verzendkosten gratis!!

Ik weet niet of jullie die site al kennen??

*Ontopic:*

Ik heb ook nog een bestelling bij dx waar ik al 1,2 maand op wacht.
heb al een request aangemaakt op dx hun zeggen dat het bij tnt moet liggen,

ik wacht geduldig af.

• Dolan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-12 12:24
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.47588

Solar Dynamo Powered Rechargeable 1.2" LCD Digital AM/FM Radio with Clock/Flashlight - Green

Afbeeldingslocatie: http://www.dealextreme.com/productimages/sku_47588_1.jpg

Besteldatum: 6-12-2010
Geleverd: 29-12-2010

Dit radiootje werkt echt heel goed. Makkelijk op te laden via USB, zonne-energie of via de dynamo. Voelt ook heel stevig aan. Komt ook flink wat licht en geluid uit.

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
slabetje schreef op maandag 10 januari 2011 @ 21:35:
*Ontopic:*

Ik heb ook nog een bestelling bij dx waar ik al 1,2 maand op wacht.
heb al een request aangemaakt op dx hun zeggen dat het bij tnt moet liggen,

ik wacht geduldig af.
Ik zou tnt bellen en ze het nummer laten nakijken, dan kunnen ze gelijk zien of het pakketje al in NL is..als dat niet zo is, kun je beter nog even contact opnemen met DX.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:17
Hoe lang duurt het voordat je antwoord van de support afdeling van DX hebt? Wacht er nu 5 dagen op.

Verwijderd

Nog een website die ik kan aanbevelen.

http://www.goods-of-china.com/

Ook wel betrouwbaar,. had een Bluetooth oortje besteld.
Kwam keurig netjes aan. Denk ongeveer iets van 12 dagen totaal.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2011 23:31 ]

• Fire69
  • Laatst online: 11:22
Arunia schreef op maandag 10 januari 2011 @ 22:34:
Hoe lang duurt het voordat je antwoord van de support afdeling van DX hebt? Wacht er nu 5 dagen op.
Via een ticket, of heb je gewoon gemailed?

Verwijderd

Mmm, BIC doet een beetje moeilijk over een defecte mp3 speler.
ikke:
Dear Sir/Madam, When the MP3 player arrived i tried to copy my music to the player (copy paste). It gave an error "could not copy" when im restarted my laptop and wanted to copy again it could not even open the disk from the mp3 player. It said it had to be formatted. But it doesnt even format, it gives an error right ahead. openening the music map on the mp3 player itself also doesnt work. recording doesnt work but the menu works. I think de internal flash card was dead on arrival or something. here some pics u can see the problem:
BIC:
Dear friend,
Sorry for the trouble.
Friend, we make sure that we have checked everything is ok before we send out your order, may be something happened on the way to you.
We apologize for all of the trouble and inconvenience and we will try our best to solve the problem in a pleasent way.
As it is the case, we would like to refund you $6 as compensation and you can try to repaire it locally, is it ok for you?
Or you can send it back to us, and then we can issue the full refund for you or resend you a new one when we recieve it.
How about your idea?
Sincerely sorry for the trouble and hope you can forgive us.
Best wishes
Carrie
ik:
Dear Madam,

Repairing it probably in the netherlands costs more than a new one because the storage card is broken.
Sending it back to you costs 10,45 euro, almost the price of the player.

with a refund i still payed 14 dollar for a player that doesnt work.

cant you sent me a new one?

greetings,
BIC:
Hi friend,
Thanks for your email.
Friend, according to ebay rule, you need to send it back to us so that we can resend a new one for you.
As it is the case, could you please kindly add $8 and we resend a new one for you?
Look forward to your postive reply.
Best regards
Carrie
ik weer:
Hi,

do you mean that i send the player back with 8 dollar or that i just pay 8 dollar for a new one?
Ik had uiteraard ook foto's van de defecte speler mee gestuurd.
komen ze eerst met een belachelijk aanbod van 6 dollar en nu willen ze dat ik de mp3 speler opstuur EN 8 dollar?

Valt me toch wel een beetje tegen van BIC aangezien ik toch aardig wat heb besteld daar al.

zullen zien maar anders regel ik het via paypal, heb nog 10 dagen of zo

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Het is toch niet gek dat je een defect apparaat terug moet sturen voor je een nieuwe krijgt?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

Jep. Alle ervaring mee. Defecte spullen retour sturen...

Verwijderd

Tsurany schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 09:15:
Het is toch niet gek dat je een defect apparaat terug moet sturen voor je een nieuwe krijgt?
tja, op ebay vaak gehad dat ze zo het opsturen.
en het dure aan een mp3 speler is het geheugen en das defect.
en dan eerst dat belachelijke aanbod van 6 dollar :S

maar goed, zal eens kijken hoe duur een bubbelenvelop naar china is.

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:38
maar goed, zal eens kijken hoe duur een bubbelenvelop naar china is.
Die gaat nooit aankomen, daar heb ik ervaring mee. En aangetekend is onbetaalbaar.

• Arunia
Fire69 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 23:45:
[...]

Via een ticket, of heb je gewoon gemailed?
Ticket, maar vanochtend had ik toch mail. :P
De standaard opmerking die iedereen krijgt.
Adres was goed en het postkantoor heeft niet liggen. Geen trackntrace, dus kunnen toch niet controleren.

Ben benieuwd.

Verwijderd

maartend schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 10:26:
[...]

Die gaat nooit aankomen, daar heb ik ervaring mee. En aangetekend is onbetaalbaar.
hoezo komt dat niet aan dan?

Verwijderd

mmm, bericht terug, kan voor 8 dollar een nieuwe krijgen.
dan dat maar

Verwijderd

Aangetekend naar China koste me iets van €21,-euro duurde meer dan 2weken.

Verwijderd

Niet de mooiste, wel goedkoop. Android opwindbare lopende robot. Drie stuks voor $4.

Afbeeldingslocatie: http://www1.dealextreme.com/productimages/sku_54051_3.jpg

Clockwork Wind-Up Walking Google Android Robot Toys (Set of 3)
Price: $4.00 (FREE SHIPPING)

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.54051

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-12 10:41

Sick Nick

Drop the top!

Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 10:45:
[...]

hoezo komt dat niet aan dan?
Ontraceerbare post vanuit europa wat alle schijn heeft dat er iets van waarde in zit, wat zou een willekeurige medewerker van een van de post-agentschappen in china er mee doen denk je?

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 11:33:
Niet de mooiste, wel goedkoop. Android opwindbare lopende robot. Drie stuks voor $4.

[afbeelding]

Zijn voor 1,90 ook los te koop voor wanneer je, zoals ik, de rode en zwarte foeilelijk vind :P

Verwijderd

Sick Nick schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 11:37:
[...]

Ontraceerbare post vanuit europa wat alle schijn heeft dat er iets van waarde in zit, wat zou een willekeurige medewerker van een van de post-agentschappen in china er mee doen denk je?
Ah, zo ;)

heb het nu opgelost.
betaal 8 dollar en krijg nu een nieuwe opgestuurd.
al met al betaal ik iets meer dan bubbeltjesenvelop maar goed, risico van uit china bestellen.
sloop zo die mp3 speler ff uit elkaar, wellicht dat ik het defect vind.
(en anders vind ik slopen ook leuk) ;)

Verwijderd

[afbeelding]

Focalprice heeft een display figuurtje http://focalprice.com/YC5...key_Robot_Doll_Green.html (dealextreme ook die is alleen wat 34 dollarcent duurder :P )

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-11 18:49

Blord

Hello Kitty !

[afbeelding]

Dit zou ik toch graag vaker willen zien in dit topic. Gewoon leuke gadgets voor de tweakers.
Bijna alle berichten gaan nu over verzendtijden en pakketjes.

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-12 22:42
Afbeeldingslocatie: http://www.bredend.com/images/wiinductor.jpg

Wat een geweldige verpakking. Er klopt geen hol van die tekst. Hopelijk werkt het product beter...

[ Voor 11% gewijzigd door bredend op 11-01-2011 15:42 ]

• copywizard
  • Niet online
bredend schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 15:41:
[afbeelding]

Wat een geweldige verpakking. Er klopt geen hol van die tekst. Hopelijk werkt het product beter...
echt geweldig dit soort verpakkingen geniet ik altijd van vraag me wel eens af is er nou echt niemand die dit controleert :)

@blord : het topic heet niet voor niets "ervaringen met dealextreme" :)
en niet de geweldige gadgets van dealextreme ;)

[ Voor 13% gewijzigd door copywizard op 11-01-2011 16:23 ]

• Igor92
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-12 21:31
Ik bestel al jaren lang bij Dealextreme en Focalprice.
Ik heb hier ook een probleem van een bestelling van 21 November (eind november verzonden, andere deel 4 december) en heb deze ook nog steeds niet binnen.

Ik heb 28 december trouwens de 'imitatie' Monster Beats by Dre Studio gekocht in het wit, deze is vandaag verzonden. Dit zijn volgens mij ook die koptelefoons die op marktplaats staan. Ben benieuwd naar wat het voorstelt.

Wit: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.50576
Zwart: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.50577

Verwijderd

Igor92 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 21:50:
Ik heb hier ook een probleem van een bestelling van 21 November (eind november verzonden, andere deel 4 december) en heb deze ook nog steeds niet binnen.

Ik heb 28 december trouwens de 'imitatie' Monster Beats by Dre Studio gekocht in het wit, deze is vandaag verzonden. Dit zijn volgens mij ook die koptelefoons die op marktplaats staan. Ben benieuwd naar wat het voorstelt.

Wit: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.50576
Zwart: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.50577
Nice ik heb zelf de zwarte Dr Dre besteld, dus ben erg benieuwd naar de kwaliteit.
Mijne zijn inderdaad ook vandaag verzonden, besteld op 30december.

Had jij ook gereageerd op het DX forum of niet? ik zag ook iets van NL'ers staan, maar ik kan het mis hebben.

Ben benieuwd, hij zit in iedergeval nog niet in het Tracking systeem haha.

• madmaus
  • Laatst online: 22-12 18:14
madmaus schreef op maandag 10 januari 2011 @ 09:14:
Kleine update over mijn pakket wat op 27 november 2010 verzonden zou zijn door China Post.
Deze is dus kwijt geraakt. Heeft iemand anders lekker voor kerst 3 helicopters gekregen. Jammer maar helaas.

Als het goed is gaat DX ze opnieuw verzenden. Hopelijk zitten daar voor mij geen kosten aan.
DX stuurt kosteloos 3 nieuwe op.
Andere optie die ik had was een volledige refund of een tegoed op mijn DX account.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Verwijderd

madmaus schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 08:51:
[...]

DX stuurt kosteloos 3 nieuwe op.
Andere optie die ik had was een volledige refund of een tegoed op mijn DX account.
hebben ze dan erg netjes geregeld.

ging gisteren googlen op mp3 disk error format hard reset china...
tering wat hebben die chinese mp3 speler problemen zeg.

de mijne kwam op laatst alleen nog maar in het opstartscherm...dus een zandlopertje.
nergens een (hard) reset knop.
heb hem maar uit elkaar gesloopt en mijn huisgenoot heeft met zijn dikke poten de accu er per ongeluk afgterokken.
maar ook daarna doet die gewoon weer niks.

zo jammer dat die chinezen niet ff een reset knopje erop bouwen, een cd-tje met de firmware erbij doen (of iig de info).

gaat trouwens om dit modelletje:
http://www.buyincoins.com...-player-product-1259.html

geen aanrader dus.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2011 09:20 ]

• Caeruleus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-12 19:03
Igor92 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 21:50:
[...]
Ik heb ook een bestelling van 18 november nog niet ontvangen maar ik zie nu net bij de tracking dat de status "arrival at inward office of exchange" is en locatie: Amsterdam. Ik wist niet eens dat de tracking verder ging dan de landsgrens van China ;)
Toch blij dat het vliegtuig met mijn pakje niet ergens in een moeras is gestort.

no animals were harmed during the production of this message

• BamSlam_
  • Niet online
Zojuist bezorgde de postbode een pakketje van Deal Extreme met poststempel 23-11-2010. Ik was al vergeten dat ik het artikel besteld had. :)

• maartend
Weet iemand Hongkong sites voor tip-toets schakelaars? Ik ben bezig met in mijn camper een ledlamp project maar wil die dingen wel kunnen schakelen.
Op DX kan ik nix vinden.

Verwijderd

Trouwens het loont zich om voordat je iets koopt van sites als DX of BIC ook ff ebay te raadplegen.
een half jaar geleden was ebay vaak duurder maar tegenwoordig vaak weer goedkoper.

voorbeeldje, ik zoek een simpele messenslijper:
dx:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.43194

ebay:
http://cgi.ebay.com/Profe...m1c145d9c6b#ht_3840wt_905

scheelt toch 1,37 dollar...

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Iemand enig idee hoe de geheugenkaartjes zijn bij Deal-Extreme? De MicroSD kaartjes zijn er redelijk cheap en vooral de geen verzendkosten zijn erg aantrekkelijk dan.

Ik ga uiteraard nog meer zut bestellen daar maar ik moet wel eerst weten of het wel echte kaartjes zijn en dergelijke :X Snelheid boeit mij vrij weinig opzich.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Jxx
  • Niet online

Jxx

kaartjes doen het gewoon goed

4gb kaartjes zin het voordeligst
is maar 2dollar verschil met een 2gb kaartje

iets van 6 euro kosten ze

• SinergyX
  • Laatst online: 12:19

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

kwam in mijn spambox een mailtje tegen van DX, WoW characters :)
Maar daar zat ook best leuk zwaardje tussen:
https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.37922

Eerder setje had ik ook al, ziet er allemaal wel netjes uit. Heb nu 5 orders lopen, aantal items worden al vrij snel verstuurd :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Jxx schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 13:28:
kaartjes doen het gewoon goed

4gb kaartjes zin het voordeligst
is maar 2dollar verschil met een 2gb kaartje

iets van 6 euro kosten ze
Gelukkig maar :+ Hoor namelijk veel over fakekaartjes die op het internet ronddolen... :/ Was bang dat het hier ook zo was... :(

Maar als ik een kaartje bestel word het 8 of 16GB Of voor die prijs zelfs 32GB...

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.50569

16GB voor de helft van de goedkoopste prijs met verzendkosten in de pricewatch....

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-12 07:25

mace

Sapere Aude

Ze werken, maar het zijn wel fakes.

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

mace schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 15:39:
Ze werken, maar het zijn wel fakes.
Als ze maar normaal naar behoren werken vind ik het prima eigenlijk :P Komt vermoedelijk toch allemaal van dezelfde OEM fabrikant....

• maartend
Touchdomex schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 14:43:
[...]

Gelukkig maar :+ Hoor namelijk veel over fakekaartjes die op het internet ronddolen... :/ Was bang dat het hier ook zo was... :(

Maar als ik een kaartje bestel word het 8 of 16GB Of voor die prijs zelfs 32GB...

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.50569

16GB voor de helft van de goedkoopste prijs met verzendkosten in de pricewatch....
Als er staat "designers" is het meestal fake.

• Sloeber
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-12 14:21

Sloeber

Audiofiel met beperkt Budget

Ik heb een paar Sennheiser CX95 besteld, thuis gekregen alleen het maakt een heel pijnlijk krakend geluid in je oren. Ik heb dus RMA aangevraagd, met het verzoek dat ik het niet op hoef te sturen ivm hoge kosten.

Ik laat jullie wel even horen hoe goed de klantenservice is!

Things are cheaper for a reason

• slabetje
Ik heb wel eens geheugenkaartjes gekocht bij focalprice,
Er staat Kingston op (ik denk niet dat dat de echte zijn maar namaak)
Ik bestelde 8GB en kreeg ook 8GB

Ik heb verder nog nergens anders uit china geheugenkaartjes gekocht.

• maartend
slabetje schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 16:29:

Ik heb verder nog nergens anders uit china geheugenkaartjes gekocht.
Ikkuh wel en ze bevallen goed.
2,4, en 8 GB in allerlei soorten.
Maar of het echte zijn? Natuurlijk ze werken, maar ik weet niet of ze van het merk zijn dat er op staat.

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

maartend schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 16:36:
[...]

Ikkuh wel en ze bevallen goed.
2,4, en 8 GB in allerlei soorten.
Maar of het echte zijn? Natuurlijk ze werken, maar ik weet niet of ze van het merk zijn dat er op staat.
Merk boeit mij niet als het maar niet straks een 16GB zou zijn en maar een 8GB is ofzo :/ Of dat het zo'n virtueel ding is wat softwarematig 16GB aangeeft maar eigenlijk een 2GB is :/

Vanmiddag eens wat dingen bestellen! *O*

[ Voor 4% gewijzigd door Touchdomex op 12-01-2011 16:38 ]

• SinergyX
  • Laatst online: 12:19

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb zelf 2 SD kaartjes, weet niet wat voor snelheid ze zijn maar aangezien ze in USB1.1 toestellen zitten, maakt het qua dataoverdracht bijzonder weinig uit (en een 4mp camera :P).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Toch maar even een mail gestuurd over een order van mij. Besteld in november dus toch maar eens de status nagaan.

☻/
/▌
/ \

• Mandera
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-12 10:45
Sloeber schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 15:48:
Ik heb een paar Sennheiser CX95 besteld, thuis gekregen alleen het maakt een heel pijnlijk krakend geluid in je oren. Ik heb dus RMA aangevraagd, met het verzoek dat ik het niet op hoef te sturen ivm hoge kosten.

Ik laat jullie wel even horen hoe goed de klantenservice is!
Ik hoop dat je RMA hebt aangevraagd bij de handel waar je hebt gekocht in China en niet bij Sennheiser zelf? 100% fake Sennheisers als je ze uit China hebt. :)

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12 16:28
Kixtart schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 19:18:
Toch maar even een mail gestuurd over een order van mij. Besteld in november dus toch maar eens de status nagaan.
Heb ik ook gedaan vandaag ja.

Order schijnbaar verstuurd op 27 november, maar nog altijd niet aangekomen....

Leeg - Sinds 20180907

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Hier ook besteld in November nog niks binnen, maar ik kwam dit tegen op het DX forum:

http://www.dealextreme.co...orum.-201~threadid.782390 Nog even geduld hebben dus, komt waarschijnlijk binnen nu en 3 week wel binnen.

Ik had ook al een ticket aangemaakt, en daar zeiden ze ook ongeveer hetzelfde, dat ik gewoon nog een week of 2 a 3 geduld moest hebben :

[ Voor 23% gewijzigd door ThinkPad op 12-01-2011 21:52 ]

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-12 23:55
Ik had ook een ticket aangemaakt, zelfde antwoord. 3 orders (19 en 22 november) nog niet aangekomen, orders December zijn al lang binnen.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-12 17:04
Ik had een defecte led lamp gekregen en heb nu een aanbod voor store credits geaccepteerd. Ik heb onderstaande reactie terug gekregen maar snap niet helemaal hoe het nu werkt. Moet ik nu eerst iets bestellen en betalen en dan kan ik voor het bedrag een store credits iets extra's toevoegen ? ik wil eigenlijk met die store credits gewoon een nieuwe andere led lamp bestellen. Iemand hier ervaring mee ?
We have kept $9.18 as store creidts for the defective item sku.29426*2.

And if you want to use your store credits, please follow the steps below:

1)You make an order on our website and fulfill the payment.

2)You contact us and tell us the new order ID and the old order ID where your store credits were coming. Meanwhile you may tell us which items that you would like us to add to the new order.

3)We will add the items for free and arrange the shipment for you.
And if necessary we can also refund you the amount of your credits in the new order.

• ThinkPad
  • Nu online
Gewoon een order plaatsen met een goedkoop iets (iets van een dollar ofzo), dan contact opnemen en zeggen welke items je verder wil, welke dan betaald worden door die store credit.

Verwijderd

Heerlijke winkel dit zeg _O_. Echt screenprotectoren en al die zooi besteld voor Samsung Galaxy en iPad, voor 40 euro allerlei docks er nog bij. Binnen 7 dagen vanaf betalen alles binnen _O_.

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
@Clonedonkey: Bestel dan gewoon de drop shipment. Deze kost maar een cent, dus iets goedkopers ga je niet vinden. http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1888

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:54
Gister dit besteld:
Bij dx een toetsenbordje voor X360-controller:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.48634

Bij BIC
Een nieuwe controller voor de Gamecube:
http://www.buyincoins.com...-wii-3b-product-2163.html

Een Bluetooth tobo voor de PS3
http://www.buyincoins.com...pad-ps3-product-2496.html

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

• SnoeiKoei
  • Laatst online: 25-12 21:52

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

pfff wat is die Buyincoins site traaaaaaaag zeg.

Gisteren bij DX een LED-lampje voor m'n fiets gekocht en een USB-kabeltje, ben benieuwd.
Nu voor m'n aquarium aan het shoppen bij BIC, voor een witte en een blauwe waterproof LED-strip (nachtverlichting). Maar het 2e product komt niet eens in de shopping cart, de site blijft laden en er gebeurt niks.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-12 12:09
SnoeiKoei schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 12:37:
pfff wat is die Buyincoins site traaaaaaaag zeg.

Gisteren bij DX een LED-lampje voor m'n fiets gekocht en een USB-kabeltje, ben benieuwd.
Nu voor m'n aquarium aan het shoppen bij BIC, voor een witte en een blauwe waterproof LED-strip (nachtverlichting). Maar het 2e product komt niet eens in de shopping cart, de site blijft laden en er gebeurt niks.
Hier ook, misschien zijn ze de site aan het updaten ofzo.

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Bartske schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 12:56:
[...]

Hier ook, misschien zijn ze de site aan het updaten ofzo.
Ok, vanavond maar weer proberen dan.

Doet 't weer, hoewel nog steeds vrij traag. Heb zojuist een witte en een blauwe flexibele 24 LED-strip, waterproof gekocht, voor het enorme bedrag van in totaal 3 dollar en 76 dollarcent. Dat is idd inclusief verzenden.

[ Voor 34% gewijzigd door SnoeiKoei op 13-01-2011 13:48 ]

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-12 13:11
Je kan trouwens makkelijk bij BIC 15% korting krijgen...

5% als je een recommander gebruikt (mijn BIC username bijvoorbeeld :+)
en 10% met de coupon code 10%eBay110

weet neit of dat hier al in stond :)

Verwijderd

Dus als ik het goed begrijp stond er eerst unsuccessvol delivery en werft deze uiteindelijk toch bezorgt.., ik heb namelijk hetzelfde probleem.,

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-12 23:55
ThinkPadd schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 00:20:
Gewoon een order plaatsen met een goedkoop iets (iets van een dollar ofzo), dan contact opnemen en zeggen welke items je verder wil, welke dan betaald worden door die store credit.
Ik bestel gewoon altijd een nieuwe order, en daarna laat ik de storecredits via paypal terugbetalen. Werkt tot nu toe ook.

Je moet alleen zelf goed bijhouden op welke order(s) je een storecredit hebt want dat kan je verder nergens terugzien.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

• slabetje
maarud schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 17:02:

Wat is jou BIC username dan?
ik wil wel ff met korting bestellen daar. moet nog wat inkopen doen :P

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

maarud schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 17:02:

Crap, had ik 't geweten :/ Had best NOG 55 cent minder willen betalen natuurlijk :+

• maartend
DX order

Besteld 29/12/11
Shipped 05/01/11
Thuis 10/01/11 (wel via Tracked airmail) maar dit ging wel vlotjes)

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-12 13:11
slabetje schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 07:36:
[...]

Wat is jou BIC username dan?
ik wil wel ff met korting bestellen daar. moet nog wat inkopen doen :P
heb me er net op betrapt dat ik zelf geen account dfaar heb gemaakt :+
maar er zijn wel sites op internet waar een lijstje met coupon codes staat en daar staan ook wel usernames.

die 10% korting werkt altijd (net nog 1.58 bespaard :+ ) maar die andere werkt alleen als dit je eerste aankoop is.

Voor kleine dingen boeit het nei veel nee, maar stel je koopt een ePad ofzo dan bespaar je wel een klein beetje :)

• PurpleBlue
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Heb ook 2 orders van 28 november nog niet binnen.
staat nog op:
11-12-2010: arrival at transit office of exchange
en
11-12-2010: departure from outward office of exchange

Hopelijk word het ergens uit een hoekje gevist deze week.. :)

Volgens mij heeft echt iedereen "pech" die die week orders hebben geplaatst! :(

• DDC
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-12 23:22

DDC

PurpleBlue schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 09:50:
staat nog op:
en

Ik plaats normaal nooit orders boven de 20 euro bij dealextreme. Heb het in november 2x gedaan, 1x voor een 3t tal Wii controllers en 1x voor een SD kaartje. Totaal iets van 60 euro, en dat ligt nu dan ergens in een hoekje te wachten tot het eindelijk verder wordt verzonden

• thacrusher
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-12 13:14
PurpleBlue schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 09:50:
staat nog op:
en

Voor mij hetzelfde 2 orders besteld 29 november en beide in december verzonden volgens de tracking informatie maar nog niets mogen ontvangen.

Nog maar even afwachten of ze reageren op mijn ticket

• ThinkPad
  • Nu online
Mistraller schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 23:39:
[...]

Ik bestel gewoon altijd een nieuwe order, en daarna laat ik de storecredits via paypal terugbetalen. Werkt tot nu toe ook.
Dat heeft ook mijn voorkeur ja, maar dat willen ze niet altijd doen.

Besteld in November en nog niet binnen?

Lees dit a.u.b. :
http://www.dealextreme.co...orum.-201~threadid.782390

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-12 20:00

Royz

Kleurenblind!!

ThinkPadd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 10:07:
[...]

Dat heeft ook mijn voorkeur ja, maar dat willen ze niet altijd doen.

Besteld in November en nog niet binnen?

Lees dit a.u.b. :
http://www.dealextreme.co...orum.-201~threadid.782390
Er staat wel duidelijk: Should your packages were sent via China Post in November and it hasn't reach you yet, please kindly wait for one more week, if it hasn't arrived at you then, please contact our CS Team and we will definitely provide you a solution.

en is gepost op 6-1. We zijn dus precies een week verder nu. Jammer dit soort perikelen. Die van mij staat nog steeds op Ghnougnou ofzoiets

[ Voor 3% gewijzigd door Royz op 14-01-2011 10:18 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik heb een week geleden via de officiële kanalen bij DX geklaagd omdat een van mijn items DOA is. Hoe lang duurt het voordat ze op dat soort zaken reageren?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
thacrusher schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 10:04:
[...]

Voor mij hetzelfde 2 orders besteld 29 november en beide in december verzonden volgens de tracking informatie maar nog niets mogen ontvangen.

Nog maar even afwachten of ze reageren op mijn ticket
Same....

• Mandera
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-12 10:45
pven schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 10:20:
Ik heb een week geleden via de officiële kanalen bij DX geklaagd omdat een van mijn items DOA is. Hoe lang duurt het voordat ze op dat soort zaken reageren?
Zou rond deze tijd ongeveer moeten gebeuren, anders moet je gewoon veel doorzeiken!

• bertalizer
  • Laatst online: 10-12 18:29
Ik zou een herinnering sturen.

• Arunia
Royz schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 10:17:
[...]

Er staat wel duidelijk: Should your packages were sent via China Post in November and it hasn't reach you yet, please kindly wait for one more week, if it hasn't arrived at you then, please contact our CS Team and we will definitely provide you a solution.

en is gepost op 6-1. We zijn dus precies een week verder nu. Jammer dit soort perikelen. Die van mij staat nog steeds op Ghnougnou ofzoiets
Ik heb toevallig de mededeling gehad gisteren of eergisteren dat ik nog 1 a 2 weken moet wachten. Excuses e.d. :P Zij kunnen er voor de rest ook weinig aan doen. Ze hebben wel bij China post gepushed dat ze die stapels op gaan sturen.

• Teuling
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-05 19:19
Mijn ervaring bij tickets (neem aan dat je daar op doelt met "officiele kanalen"; per mail reageren ze niet op dat soort issues) is dat een aantal dagen moet wachten voor die in behandeling wordt genomen (kan nu best drukker zijn ivm holiday season). Eerste keer krijg je standaard reactie terug, alle reactie daarna worden vrij vlot behandeld is mijn ervaring (zal wel komen doordat die aan een medewerker is toegewezen). Mijn DOAs zijn trouwens allemaal netjes afgehandeld met replacements, refunds of store credits.

• slabetje
Ik wacht het wel af.
Ik heb totaal aan $ 77.48 nog niet ontvangen,
daar wacht ik al bijna 2 maanden op!
In Euro ruim € 60.00!!! Dus ik hoop dat ik het binnenkort mag verwachten,
en anders wil ik mijn geld terug,

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-12 00:20

M2M

medicijnman

slabetje schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 18:13:
Ik wacht het wel af.
Ik heb totaal aan $ 77.48 nog niet ontvangen,
daar wacht ik al bijna 2 maanden op!
In Euro ruim € 60.00!!! Dus ik hoop dat ik het binnenkort mag verwachten,
en anders wil ik mijn geld terug,
Tja, het enige wat je bij DX nodig hebt is geduld. Je weet dat het uit China komt, je weet ook dat het lang kan duren en je weet ook dat het risico iets groter is, dan een bestelling bij een Nederlandse webshop, of gewone winkel.
Verder heb ik de klantenservice van DX heel behulpzaam gevonden en zijn ze nagenoeg altijd (in mijn 3 aanvaringen met de klantenservice) erg coulant.
Maargoed, misschien is het bij jouw wel een ander verhaal :)

Overigens is het verstandig de totale kosten per pakket niet te ver boven de 25 euro uit te laten stijgen. Dan wil de regering weer geld zien voor jouw import enzo. En aangezien de verzendkosten toch 0 euro zijn...

-_-

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01:01

Compizfox

Bait for wenchmarks

Vandaag één van mijn pakketjes ontvangen die zijn besteld in november :)

Nu die andere nog.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

• Den_S85
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:55
Laatste twee bestellingen beide in december geplaatst, en beide waren met 3 weken in NL. Het is niet altijd kommer en kwel 8)

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
My god...ik vouw http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.41561 open en hij knalt gewoon uit elkaar. :') 3x gebruikt ofzo...

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Lijmen Jan. :+

Verwijderd

Tja,. net als mijn Epad ---> en wat Capt.J.Sparrow Al eerder vermelde.

Rest in Pieces

*Capt. je bent op SBS6 in High Def. op tv! ;)

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

D'r komt nog meer.... 8)

Afbeeldingslocatie: http://ia.media-imdb.com/images/M/MV5BMTQ2NzU3NTQyNV5BMl5BanBnXkFtZTcwMzA4ODkwNA@@._V1._SX640_SY948_.jpg

[ Voor 48% gewijzigd door CaptJackSparrow op 15-01-2011 15:11 ]

• slabetje
M2M schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 18:22:
[...]

Tja, het enige wat je bij DX nodig hebt is geduld. Je weet dat het uit China komt, je weet ook dat het lang kan duren en je weet ook dat het risico iets groter is, dan een bestelling bij een Nederlandse webshop, of gewone winkel.
Verder heb ik de klantenservice van DX heel behulpzaam gevonden en zijn ze nagenoeg altijd (in mijn 3 aanvaringen met de klantenservice) erg coulant.
Maargoed, misschien is het bij jouw wel een ander verhaal :)

Overigens is het verstandig de totale kosten per pakket niet te ver boven de 25 euro uit te laten stijgen. Dan wil de regering weer geld zien voor jouw import enzo. En aangezien de verzendkosten toch 0 euro zijn...
Ik heb ook zeker geduld, ik bestel er dagelijks iets. heb al meer dan 300 euro uit gegeven aan spul uit china via die webshop(s) en tot nu toe is alles nog aangekomen. *ff afkloppen* heb wel eens spul gehad wat het niet dee en dan netjes een vergoeding er voor gekregen. Top noem ik dat!

Verwijderd

Mijn Dr. Dre headphone's zijn dan toch eindelijk onderweg, de status is Posting(via het tracking nr.) Iemand een idee hoelang dit duurt? Zodra ik deze heb ontvangen zal ik hier een review over schrijven.

Iemand enig idee of je in de chinese webshops iets als rudder pedals kan kopen? (Voetenstuur vliegtuig)

Iemand enig idee of je met EMS sneller door de douane gepakt word? of wat is het verschil?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2011 10:13 ]

• JeroenvanLogten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-11-2023
Op 27 november 2010 ook een bestelling geplaatst, die sinds 12 december 2010 op "departure from outward office of exchange", mijn bestelling zit natuurlijk ook bij die batch die nog op het vliegveld stond.
Hoop het snel te ontvangen....

• Arunia
woei! We waren er net een week te laat op Hawai'i. Ze waren op ieder eiland net weg toen wij er op vakantie waren.
Dat stukje wat je als plaatje ziet voor het youtube filmpje heb ik nog op de foto staan, maar uiteraard is er aardig wat in geedit. Ben echt heel benieuwd naar wat ik allemaal ga herkennen in de film. O+

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:30
JeroenvanLogten schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 10:40:
Op 27 november 2010 ook een bestelling geplaatst, die sinds 12 december 2010 op "departure from outward office of exchange", mijn bestelling zit natuurlijk ook bij die batch die nog op het vliegveld stond.
Hoop het snel te ontvangen....
7 december besteld, 12 december verzonden.

Tracking gaat via een andere Chinese site dan eerst, en zou nog steeds in China moeten staan.

2 keer contact proberen te krijgen met DealExtreme, nooit mail terug gehad.
Heb net een geschil geopend bij PayPal. Misschien dat ze dat wakker schud, zo niet krijg ik hopelijk mijn geld terug.

Het gaat om een order van 5x iPod oordopjes, 30$ totaal.
Pagina: 1 ... 27 ... 67 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten. Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen