Bij mij wordt maar 1 op de 15 of zo open gemaakt.
Het is denk ik afhankelijk van de grootte van het pakket...
Het is denk ik afhankelijk van de grootte van het pakket...
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Neen, niet alle pakjes worden opengemaakt door de douane. Dit gebeurt steekproefgewijs.tim007 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 15:04:
mijn zending was me nu wel iets meer waard dan die 10 euro
en nu je het zegt, er plakt blauwe plakband op met douane dsv, het is dus open gemaakt![]()
van dx had ik nog nooit besteld, mijn buitenlandse bestelling kwamen altijd vanuit de eu, daar nooit problemen mee gehad...
als altijd opengemaakt wordt als het van buiten de eu komt
AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4
Wat is die status dan? Is dat final delivery? Dan is ie in nederland, mijn status is departure from outward office of exchange en dat zou nog in China moeten liggen...copywizard schreef op maandag 10 januari 2011 @ 15:59:
ik zie op hun international mail tracking system dat hij nog ergens in china moet rondt zweven en die status is al zins verzending niet aangepast.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Gewoon met paypal betalen, kan je een geschil openen en reageren ze daar niet op maak je er een claim van.copywizard schreef op maandag 10 januari 2011 @ 15:59:
ik wacht het nog wel even af en anders kan ik jullie alleen maar waarschuwen op te letten en niet te veel uitgeven daar zodat de schade klein blijft mocht het fout gaan.
(p.s. producten zijn geen merk producten gewoon simpele dingen als een Micro>Mini usb adapters/kabels NDS screen protectors / NDS silicone case etc.. dus niet echt super illegale dingen)
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
Dat lijkt wel zo'n TELL_SELL apparaat.Diablow schreef op maandag 10 januari 2011 @ 15:23:
Dit ding, http://www.buyincoins.com...ss-money-product-914.html zou stroom moeten besparen, maar lijkt me vreemd als het werkt. Alles wat je aansluit heeft toch gewoon en bepaald verbruik, en daar doet hij niks aan...
dat gaat de cos phi verbeteren...Diablow schreef op maandag 10 januari 2011 @ 15:23:
Dit ding, http://www.buyincoins.com...ss-money-product-914.html zou stroom moeten besparen, maar lijkt me vreemd als het werkt. Alles wat je aansluit heeft toch gewoon en bepaald verbruik, en daar doet hij niks aan...
Macbook | AMD Phenom II X6 1075T | Samsung Galaxy S i9000 | Visture V10 | Lenovo Tab 2 | ZOPO ZP999
ofwel is het omdat er gift op stond, ter waarde van 18,75USD en 346 grambertalizer schreef op maandag 10 januari 2011 @ 15:29:
[...]
Neen, niet alle pakjes worden opengemaakt door de douane. Dit gebeurt steekproefgewijs.
Ik vind het gewoon raar dat ik "aanbiedingskosten douane" moet betalen als de douane er niet eens naar kijkt.
De douane maakt wel eens vaker pakjes open. Als er niets illegaal in zit en de inhoud heeft geen al te hoge waarde plakken ze het pak gewoon weer dicht en wordt het doorgestuurd. Anders krijg je een brief in de bus (die vaak tot 3 weken op zich laat wachten!) waarin gevraagd wordt de nodige info (factuur en/of betalingsbewijs) te verschaffen voor ze het pakket kunnen vrijgeven.
Macbook | AMD Phenom II X6 1075T | Samsung Galaxy S i9000 | Visture V10 | Lenovo Tab 2 | ZOPO ZP999
Ik heb vandaag wel 100 keer gekekenGlacier schreef op maandag 10 januari 2011 @ 21:22:
Ik heb de afgelopen jaren al een aantal keer bij Dealextreme besteld. En midden november weer..een aantal cadeautjes voor het sinterklaasspel van afgelopen zaterdag (iets met volle agenda's). Helaas heb ik het pakketje nu nog steeds niet. Bij China Post is in december iets vreselijk mis gegaan. Er is een batch met dingen blijven staan blijkbaar en die zouden afgelopen donderdag weer in het verzendproces moeten zijn opgenomen.
De keus voor China Post was geen goede wat mij betreft, best wel zuur dat als je iets bestelt midden november, je het nog niet hebt op 8 januari..
Heb al een paar keer contact gehad met support, ze gaan er nu 'offline' achteraan om te kijken hoe en wat. Vooralsnog is de status nog steeds "departure from outward office of exchange" in Guangzhou sinds 2 december
Ik hou iig elke dag het forum daar in de gaten en check ook elke dag de status van mijn pakketje..maar ik ga er vanuit dat het voor het volgende sinterklaasspel wel binnen is

Ik zou tnt bellen en ze het nummer laten nakijken, dan kunnen ze gelijk zien of het pakketje al in NL is..als dat niet zo is, kun je beter nog even contact opnemen met DX.slabetje schreef op maandag 10 januari 2011 @ 21:35:
*Ontopic:*
Ik heb ook nog een bestelling bij dx waar ik al 1,2 maand op wacht.
heb al een request aangemaakt op dx hun zeggen dat het bij tnt moet liggen,
ik wacht geduldig af.
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2011 23:31 ]
Via een ticket, of heb je gewoon gemailed?Arunia schreef op maandag 10 januari 2011 @ 22:34:
Hoe lang duurt het voordat je antwoord van de support afdeling van DX hebt? Wacht er nu 5 dagen op.
Verwijderd
BIC:Dear Sir/Madam, When the MP3 player arrived i tried to copy my music to the player (copy paste). It gave an error "could not copy" when im restarted my laptop and wanted to copy again it could not even open the disk from the mp3 player. It said it had to be formatted. But it doesnt even format, it gives an error right ahead. openening the music map on the mp3 player itself also doesnt work. recording doesnt work but the menu works. I think de internal flash card was dead on arrival or something. here some pics u can see the problem:
ik:Dear friend,
Sorry for the trouble.
Friend, we make sure that we have checked everything is ok before we send out your order, may be something happened on the way to you.
We apologize for all of the trouble and inconvenience and we will try our best to solve the problem in a pleasent way.
As it is the case, we would like to refund you $6 as compensation and you can try to repaire it locally, is it ok for you?
Or you can send it back to us, and then we can issue the full refund for you or resend you a new one when we recieve it.
How about your idea?
Sincerely sorry for the trouble and hope you can forgive us.
Best wishes
Carrie
BIC:Dear Madam,
Repairing it probably in the netherlands costs more than a new one because the storage card is broken.
Sending it back to you costs 10,45 euro, almost the price of the player.
with a refund i still payed 14 dollar for a player that doesnt work.
cant you sent me a new one?
greetings,
ik weer:Hi friend,
Thanks for your email.
Friend, according to ebay rule, you need to send it back to us so that we can resend a new one for you.
As it is the case, could you please kindly add $8 and we resend a new one for you?
Look forward to your postive reply.
Best regards
Carrie
Ik had uiteraard ook foto's van de defecte speler mee gestuurd.Hi,
do you mean that i send the player back with 8 dollar or that i just pay 8 dollar for a new one?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
tja, op ebay vaak gehad dat ze zo het opsturen.Tsurany schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 09:15:
Het is toch niet gek dat je een defect apparaat terug moet sturen voor je een nieuwe krijgt?
Die gaat nooit aankomen, daar heb ik ervaring mee. En aangetekend is onbetaalbaar.maar goed, zal eens kijken hoe duur een bubbelenvelop naar china is.
Ticket, maar vanochtend had ik toch mail.
Verwijderd
hoezo komt dat niet aan dan?maartend schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 10:26:
[...]
Die gaat nooit aankomen, daar heb ik ervaring mee. En aangetekend is onbetaalbaar.
Verwijderd

Ontraceerbare post vanuit europa wat alle schijn heeft dat er iets van waarde in zit, wat zou een willekeurige medewerker van een van de post-agentschappen in china er mee doen denk je?
Zijn voor 1,90 ook los te koop voor wanneer je, zoals ik, de rode en zwarte foeilelijk vindVerwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 11:33:
Niet de mooiste, wel goedkoop. Android opwindbare lopende robot. Drie stuks voor $4.
[afbeelding]
Clockwork Wind-Up Walking Google Android Robot Toys (Set of 3)
Price: $4.00 (FREE SHIPPING)
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.54051
Verwijderd
Ah, zoSick Nick schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 11:37:
[...]
Ontraceerbare post vanuit europa wat alle schijn heeft dat er iets van waarde in zit, wat zou een willekeurige medewerker van een van de post-agentschappen in china er mee doen denk je?
Verwijderd
Focalprice heeft een display figuurtje http://focalprice.com/YC5...key_Robot_Doll_Green.html (dealextreme ook die is alleen wat 34 dollarcent duurderVerwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 11:33:
Niet de mooiste, wel goedkoop. Android opwindbare lopende robot. Drie stuks voor $4.
[afbeelding]
Dit zou ik toch graag vaker willen zien in dit topic. Gewoon leuke gadgets voor de tweakers.Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 11:33:
[afbeelding]

[ Voor 11% gewijzigd door bredend op 11-01-2011 15:42 ]
echt geweldig dit soort verpakkingen geniet ik altijd van vraag me wel eens af is er nou echt niemand die dit controleertbredend schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 15:41:
[afbeelding]
Wat een geweldige verpakking. Er klopt geen hol van die tekst. Hopelijk werkt het product beter...
[ Voor 13% gewijzigd door copywizard op 11-01-2011 16:23 ]
Verwijderd
Nice ik heb zelf de zwarte Dr Dre besteld, dus ben erg benieuwd naar de kwaliteit.Igor92 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 21:50:
Ik bestel al jaren lang bij Dealextreme en Focalprice.
Ik heb hier ook een probleem van een bestelling van 21 November (eind november verzonden, andere deel 4 december) en heb deze ook nog steeds niet binnen.
Ik heb 28 december trouwens de 'imitatie' Monster Beats by Dre Studio gekocht in het wit, deze is vandaag verzonden. Dit zijn volgens mij ook die koptelefoons die op marktplaats staan. Ben benieuwd naar wat het voorstelt.
Wit: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.50576
Zwart: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.50577
DX stuurt kosteloos 3 nieuwe op.madmaus schreef op maandag 10 januari 2011 @ 09:14:
Kleine update over mijn pakket wat op 27 november 2010 verzonden zou zijn door China Post.
Deze is dus kwijt geraakt. Heeft iemand anders lekker voor kerst 3 helicopters gekregen. Jammer maar helaas.
Als het goed is gaat DX ze opnieuw verzenden. Hopelijk zitten daar voor mij geen kosten aan.
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Verwijderd
hebben ze dan erg netjes geregeld.madmaus schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 08:51:
[...]
DX stuurt kosteloos 3 nieuwe op.
Andere optie die ik had was een volledige refund of een tegoed op mijn DX account.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2011 09:20 ]
Ik heb ook een bestelling van 18 november nog niet ontvangen maar ik zie nu net bij de tracking dat de status "arrival at inward office of exchange" is en locatie: Amsterdam. Ik wist niet eens dat de tracking verder ging dan de landsgrens van ChinaIgor92 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 21:50:
Ik bestel al jaren lang bij Dealextreme en Focalprice.
Ik heb hier ook een probleem van een bestelling van 21 November (eind november verzonden, andere deel 4 december) en heb deze ook nog steeds niet binnen.
[...]
no animals were harmed during the production of this message
Verwijderd
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Gelukkig maarJxx schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 13:28:
kaartjes doen het gewoon goed
4gb kaartjes zin het voordeligst
is maar 2dollar verschil met een 2gb kaartje
iets van 6 euro kosten ze
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Als ze maar normaal naar behoren werken vind ik het prima eigenlijkmace schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 15:39:
Ze werken, maar het zijn wel fakes.
Als er staat "designers" is het meestal fake.Touchdomex schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 14:43:
[...]
Gelukkig maarHoor namelijk veel over fakekaartjes die op het internet ronddolen...
Was bang dat het hier ook zo was...
![]()
Maar als ik een kaartje bestel word het 8 of 16GB Of voor die prijs zelfs 32GB...
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.50569
16GB voor de helft van de goedkoopste prijs met verzendkosten in de pricewatch....
Things are cheaper for a reason
Ikkuh wel en ze bevallen goed.slabetje schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 16:29:
Ik heb verder nog nergens anders uit china geheugenkaartjes gekocht.
Merk boeit mij niet als het maar niet straks een 16GB zou zijn en maar een 8GB is ofzomaartend schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 16:36:
[...]
Ikkuh wel en ze bevallen goed.
2,4, en 8 GB in allerlei soorten.
Maar of het echte zijn? Natuurlijk ze werken, maar ik weet niet of ze van het merk zijn dat er op staat.
[ Voor 4% gewijzigd door Touchdomex op 12-01-2011 16:38 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
☻/
/▌
/ \
Ik hoop dat je RMA hebt aangevraagd bij de handel waar je hebt gekocht in China en niet bij Sennheiser zelf? 100% fake Sennheisers als je ze uit China hebt.Sloeber schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 15:48:
Ik heb een paar Sennheiser CX95 besteld, thuis gekregen alleen het maakt een heel pijnlijk krakend geluid in je oren. Ik heb dus RMA aangevraagd, met het verzoek dat ik het niet op hoef te sturen ivm hoge kosten.
Ik laat jullie wel even horen hoe goed de klantenservice is!
Heb ik ook gedaan vandaag ja.Kixtart schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 19:18:
Toch maar even een mail gestuurd over een order van mij. Besteld in november dus toch maar eens de status nagaan.
Leeg - Sinds 20180907
[ Voor 23% gewijzigd door ThinkPad op 12-01-2011 21:52 ]
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
We have kept $9.18 as store creidts for the defective item sku.29426*2.
And if you want to use your store credits, please follow the steps below:
1)You make an order on our website and fulfill the payment.
2)You contact us and tell us the new order ID and the old order ID where your store credits were coming. Meanwhile you may tell us which items that you would like us to add to the new order.
3)We will add the items for free and arrange the shipment for you.
And if necessary we can also refund you the amount of your credits in the new order.
Verwijderd
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Hier ook, misschien zijn ze de site aan het updaten ofzo.SnoeiKoei schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 12:37:
pfff wat is die Buyincoins site traaaaaaaag zeg.
Gisteren bij DX een LED-lampje voor m'n fiets gekocht en een USB-kabeltje, ben benieuwd.
Nu voor m'n aquarium aan het shoppen bij BIC, voor een witte en een blauwe waterproof LED-strip (nachtverlichting). Maar het 2e product komt niet eens in de shopping cart, de site blijft laden en er gebeurt niks.
Ok, vanavond maar weer proberen dan.Bartske schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 12:56:
[...]
Hier ook, misschien zijn ze de site aan het updaten ofzo.
[ Voor 34% gewijzigd door SnoeiKoei op 13-01-2011 13:48 ]
Verwijderd
Ik bestel gewoon altijd een nieuwe order, en daarna laat ik de storecredits via paypal terugbetalen. Werkt tot nu toe ook.ThinkPadd schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 00:20:
Gewoon een order plaatsen met een goedkoop iets (iets van een dollar ofzo), dan contact opnemen en zeggen welke items je verder wil, welke dan betaald worden door die store credit.
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
Wat is jou BIC username dan?maarud schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 17:02:
Je kan trouwens makkelijk bij BIC 15% korting krijgen...
5% als je een recommander gebruikt (mijn BIC username bijvoorbeeld)
en 10% met de coupon code 10%eBay110
weet neit of dat hier al in stond
Crap, had ik 't gewetenmaarud schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 17:02:
Je kan trouwens makkelijk bij BIC 15% korting krijgen...
5% als je een recommander gebruikt (mijn BIC username bijvoorbeeld)
en 10% met de coupon code 10%eBay110
weet neit of dat hier al in stond
heb me er net op betrapt dat ik zelf geen account dfaar heb gemaaktslabetje schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 07:36:
[...]
Wat is jou BIC username dan?
ik wil wel ff met korting bestellen daar. moet nog wat inkopen doen
Ik plaats normaal nooit orders boven de 20 euro bij dealextreme. Heb het in november 2x gedaan, 1x voor een 3t tal Wii controllers en 1x voor een SD kaartje. Totaal iets van 60 euro, en dat ligt nu dan ergens in een hoekje te wachten tot het eindelijk verder wordt verzondenPurpleBlue schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 09:50:
Heb ook 2 orders van 28 november nog niet binnen.
staat nog op:
11-12-2010: arrival at transit office of exchange
en
11-12-2010: departure from outward office of exchange
Hopelijk word het ergens uit een hoekje gevist deze week..![]()
Volgens mij heeft echt iedereen "pech" die die week orders hebben geplaatst!
Voor mij hetzelfde 2 orders besteld 29 november en beide in december verzonden volgens de tracking informatie maar nog niets mogen ontvangen.PurpleBlue schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 09:50:
Heb ook 2 orders van 28 november nog niet binnen.
staat nog op:
11-12-2010: arrival at transit office of exchange
en
11-12-2010: departure from outward office of exchange
Hopelijk word het ergens uit een hoekje gevist deze week..![]()
Volgens mij heeft echt iedereen "pech" die die week orders hebben geplaatst!
Dat heeft ook mijn voorkeur ja, maar dat willen ze niet altijd doen.Mistraller schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 23:39:
[...]
Ik bestel gewoon altijd een nieuwe order, en daarna laat ik de storecredits via paypal terugbetalen. Werkt tot nu toe ook.
Er staat wel duidelijk: Should your packages were sent via China Post in November and it hasn't reach you yet, please kindly wait for one more week, if it hasn't arrived at you then, please contact our CS Team and we will definitely provide you a solution.ThinkPadd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 10:07:
[...]
Dat heeft ook mijn voorkeur ja, maar dat willen ze niet altijd doen.
Besteld in November en nog niet binnen?
Lees dit a.u.b. :
http://www.dealextreme.co...orum.-201~threadid.782390
[ Voor 3% gewijzigd door Royz op 14-01-2011 10:18 ]
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Same....thacrusher schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 10:04:
[...]
Voor mij hetzelfde 2 orders besteld 29 november en beide in december verzonden volgens de tracking informatie maar nog niets mogen ontvangen.
Nog maar even afwachten of ze reageren op mijn ticket
Zou rond deze tijd ongeveer moeten gebeuren, anders moet je gewoon veel doorzeiken!pven schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 10:20:
Ik heb een week geleden via de officiële kanalen bij DX geklaagd omdat een van mijn items DOA is. Hoe lang duurt het voordat ze op dat soort zaken reageren?
Ik zou een herinnering sturen.pven schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 10:20:
Ik heb een week geleden via de officiële kanalen bij DX geklaagd omdat een van mijn items DOA is. Hoe lang duurt het voordat ze op dat soort zaken reageren?
Ik heb toevallig de mededeling gehad gisteren of eergisteren dat ik nog 1 a 2 weken moet wachten. Excuses e.d.Royz schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 10:17:
[...]
Er staat wel duidelijk: Should your packages were sent via China Post in November and it hasn't reach you yet, please kindly wait for one more week, if it hasn't arrived at you then, please contact our CS Team and we will definitely provide you a solution.
en is gepost op 6-1. We zijn dus precies een week verder nu. Jammer dit soort perikelen. Die van mij staat nog steeds op Ghnougnou ofzoiets
Mijn ervaring bij tickets (neem aan dat je daar op doelt met "officiele kanalen"; per mail reageren ze niet op dat soort issues) is dat een aantal dagen moet wachten voor die in behandeling wordt genomen (kan nu best drukker zijn ivm holiday season). Eerste keer krijg je standaard reactie terug, alle reactie daarna worden vrij vlot behandeld is mijn ervaring (zal wel komen doordat die aan een medewerker is toegewezen). Mijn DOAs zijn trouwens allemaal netjes afgehandeld met replacements, refunds of store credits.pven schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 10:20:
Tja, het enige wat je bij DX nodig hebt is geduld. Je weet dat het uit China komt, je weet ook dat het lang kan duren en je weet ook dat het risico iets groter is, dan een bestelling bij een Nederlandse webshop, of gewone winkel.slabetje schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 18:13:
Ik wacht het wel af.
Ik heb totaal aan $ 77.48 nog niet ontvangen,
daar wacht ik al bijna 2 maanden op!
In Euro ruim € 60.00!!! Dus ik hoop dat ik het binnenkort mag verwachten,
en anders wil ik mijn geld terug,
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Verwijderd
Ik heb ook zeker geduld, ik bestel er dagelijks iets. heb al meer dan 300 euro uit gegeven aan spul uit china via die webshop(s) en tot nu toe is alles nog aangekomen. *ff afkloppen* heb wel eens spul gehad wat het niet dee en dan netjes een vergoeding er voor gekregen. Top noem ik dat!M2M schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 18:22:
[...]
Tja, het enige wat je bij DX nodig hebt is geduld. Je weet dat het uit China komt, je weet ook dat het lang kan duren en je weet ook dat het risico iets groter is, dan een bestelling bij een Nederlandse webshop, of gewone winkel.
Verder heb ik de klantenservice van DX heel behulpzaam gevonden en zijn ze nagenoeg altijd (in mijn 3 aanvaringen met de klantenservice) erg coulant.
Maargoed, misschien is het bij jouw wel een ander verhaal
Overigens is het verstandig de totale kosten per pakket niet te ver boven de 25 euro uit te laten stijgen. Dan wil de regering weer geld zien voor jouw import enzo. En aangezien de verzendkosten toch 0 euro zijn...
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2011 10:13 ]
woei! We waren er net een week te laat op Hawai'i. Ze waren op ieder eiland net weg toen wij er op vakantie waren.CaptJackSparrow schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 22:11:
D'r komt nog meer....![]()
[afbeelding]
[video]
7 december besteld, 12 december verzonden.JeroenvanLogten schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 10:40:
Op 27 november 2010 ook een bestelling geplaatst, die sinds 12 december 2010 op "departure from outward office of exchange", mijn bestelling zit natuurlijk ook bij die batch die nog op het vliegveld stond.
Hoop het snel te ontvangen....
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq