Ervaringen met DealExtreme.com - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 26 ... 67 Laatste
Acties:
  • 455.816 views

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Het wordt sowieso in beslag genomen maar, voor zover ik weet, zal je er geen boete voor krijgen. Gewoon vernietigd.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-12 17:04
Weet iemand misschien wat goede led lampen zijn bij DX of soortgelijke site ? Het gaat om gewone led lampen voor thuis. Ik had deze besteld en binnen gekregen maar de 1e is er al na 1 dag mee opgehouden (zo even refund vragen bij DX): E27 3W 42-LED Energy Saving Light Bulb (100~260V AC)

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Leetness schreef op maandag 03 januari 2011 @ 23:34:
Stel ik bestel deze oortjes,
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.33
Stel mijn pakketje wordt opengemaakt, en deze vallen onder namaak.
Wat zijn dan de consequenties voor mij, een boete of belasting oid?
Waar is de tijd gebleven dat mensen zelf nog iets zochten? Het is niet zo dat de douane een onvindbare site hebben (www.douane.nl) en daarop staat de meeste informatie gewoon. Anders hoop ik toch dat zeker tweakers wel eens van google hebben gehoord om mee te zoeken.

Letterlijk van de douane site:
Komen nagemaakte goederen per post- of koeriersbedrijf in Nederland aan, dan worden de nagemaakte goederen in beslag genomen en kunt u worden vervolgd.
Dus niet alleen in beslagname, maar ook vervolging is mogelijk. Over het algemeen worden je goederen alleen maar in beslag genomen en vernietigd en daarmee is het klaar. Alleen de kans dat je volgende pakketjes strenger worden gecontroleerd is wel groter. Als er in het vervolg pakket ook weer namaak spullen zitten, wordt de kans op vervolging en of boete wel groter.

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-11 18:49

Blord

Hello Kitty !

Leuke gadget, bamboe keyboard, http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.50662
Wel jammer dat de keys van plastic zijn.

Afbeeldingslocatie: http://www1.dealextreme.com/productimages/sku_50662_1.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Blord op 04-01-2011 00:49 ]

• teh_twisted
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-07 23:56
Blord schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 00:48:
Leuke gadget, bamboe keyboard, http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.50662
Wel jammer dat de keys van plastic zijn.

[afbeelding]
ja wat denk je dat 88 keys van bamboe maken gaat kosten? dan was die geen $33 meer ;)

Tyan S7025, 1x Xeon E5520, 32GB DDR3-1333 ECC/REG, GTX275 896MB, 2x Samsung SM 2243SN, Logitech Perf MX. Laptop: MBP 10,1/6,2. Cams: Canon EOS600D+Tamron AF18-200, Sony W350. Gadgets: iPad 64GB 3G, iPhone 5 64GB, PS1-3. Auto: W211 E220CDI

• Jxx
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online

Jxx

die oortjes mag je gewoon bestellen
want op het product staat geen apple logo / ipod of wat dan ook

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

teh_twisted schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 01:00:
[...]

ja wat denk je dat 88 keys van bamboe maken gaat kosten? dan was die geen $33 meer ;)
True, maar dit ziet er helaas niet uit, een prachtige omlijsting met plastic troep. Helaas, zonde.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Blord
  • Laatst online: 22-11 18:49

Blord

Hello Kitty !

Ze hadden de bovenkant van de keys van bamboe moeten maken. Dat kunnen gewoon bamboeblokjes die makkelijk uit de machine geperst kunnen worden. Denk maar aan scrabble blokjes.
De keys 100% uit bamboe wordt inderdaad moeilijker.

***EDIT*** Hier kost het maar $19 en krijg je een passend muis erbij, http://www.geeks.com/details.asp?InvtId=WOODKYBMOU
$33 van DE is zo goedkoop nog niet.

[ Voor 33% gewijzigd door Blord op 04-01-2011 01:33 ]

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07:12

Nikeo

Jawelles

Valt me inderdaad op dat sommige dingetjes op DX erg goedkoop zijn en andere dingen weer net zo duur als hier

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:09
Ja, en vaak kun je bepaalde dingen (accu's voor een laptop) op eBay ook goedkoper krijgen.

Voorbeeld:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.27785 $43.06

http://cgi.ebay.com/6-Cel...eries&hash=item3f0599beb9 $25.00 en deze heeft nog hogere capaciteit ook.

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
En op sommige dingetjes zit tussen de verschillende Chinese shops soms een erg groot verschil, dus even rondzoeken op Dealextreme, Kaidomain, Focalprice, enzz... loont soms wel de moeite...

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

• Eppo ©
  • Niet online
Jxx schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 01:05:
die oortjes mag je gewoon bestellen
want op het product staat geen apple logo / ipod of wat dan ook
Niet alleen het logo maakt het namaak. Wel is het zo dat voor oortjes wat moeilijker is om te zien of ze identieke zijn of niet en daarom komen oortjes die er verdomd veel op lijken wat makkelijker binnen dan bijv een ipad kloon die identiek lijkt maar het appel logotje mist. Dus enkel en alleen het missen van een logo is voor de douane niet een reden om het niet te vernietigen en een mogelijke vervolging in te stellen.

• Leetness
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-12 08:17
Heeft iemand enig idee hoe groot de kans is dat je pakketje wordt opengemaakt bij de douane?

• ThinkPad
Ik heb maar een ticket geopend bij DX, want een order van 22-11-2010 heb ik nogsteeds niet binnen.

Als ik die tracking link open dan staat er :
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/G5an93Z8wwbcTllIrKDub0qF/full.png

Daar schiet ik ook niks mee op want ik begrijp niet wat ze daarmee bedoelen 8)7

Maar het is een beetje ellendig, want ik heb 2 orders nog lopen, maar ze hebben wat spullen bij elkaar gegooid, want uit beide orders heb ik sommige dingen wel gehad, en andere dingen weer niet. En het beroerde is dat het dan moeilijk is om het probleem uit te leggen aan DX.

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Leetness schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 13:34:
Heeft iemand enig idee hoe groot de kans is dat je pakketje wordt opengemaakt bij de douane?
Hangt er vanaf wat er op je pakketje staat, waar hij vandaan komt, welke waarde er op staat, hoe groot het pakket is... ze pakken pakketjes die interessant lijken. Als dat een hele grote doos is met daarop een bedrag van 30 dollar en met grote letters 'gift' dan is dat wel interessant om eens een kijkje te nemen. Is het een dikke envelop met een bedrag van een paar dollar is het een stuk minder. Van die eerste kan je gokken dat er veel meer in zit dan 30 dollar, in een dikke envelop zitten vaak minder dure spullen, dat zal wel goed zitten.

Geloof dat ik een keer gelezen heb dat ze zo'n 10% van de pakketjes onderscheppen. Maar de kans hangt echt van je pakketje af, het is niet zo dat de kans 1 op 50 is voor elk pakket.

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:15

franssie

Save the albatross

Leetness schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 13:34:
niet zo groot, gek genoeg controleren ze alles uit de US maar komt china bijna altijd probleemloos binnen. Vaak zijn de chinese ordertjes ook niet zo heel veel gld bij elkaar, hooguit een paar honderd euro. Volgens mij (en ik koop redelijk veel in China) hebben ze nog nooit gecontroleerd (als dat al zichtbaar is met al dat plakband dat er soms op zit).

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

ThinkPadd schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 15:48:
Ik heb maar een ticket geopend bij DX, want een order van 22-11-2010 heb ik nogsteeds niet binnen.

Als ik die tracking link open dan staat er :
[afbeelding]

Daar schiet ik ook niks mee op want ik begrijp niet wat ze daarmee bedoelen 8)7

Maar het is een beetje ellendig, want ik heb 2 orders nog lopen, maar ze hebben wat spullen bij elkaar gegooid, want uit beide orders heb ik sommige dingen wel gehad, en andere dingen weer niet. En het beroerde is dat het dan moeilijk is om het probleem uit te leggen aan DX.
Kan ook aan de Nederlandse post liggen hoor. Die stakingen van TNT hebben bij mij er ook voor gezorgd dat post die er normaal twee weken over doet er nu vijf over deed en post die er normaal een dag over doet (binnen NL) nog steeds niet aangekomen is (zit er 3,5 week op te wachten ofzo, eigenlijk verwacht ik het niet meer :p )

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• ThinkPad
Klinkt plausibel, het zijn voornamelijk wel kleine dingetjes (SD usb stickje, HTC sync kabeltje, 6x 18650 lithium cel, eSATA pci bracket snoertje) dus het zou opzich wel door de brievenbus passen, en aangezien brievenbuspost door TNT Post gedaan wordt, en die afdeling gestaakt heeft....

Maar ik ben zelf postbezorger bij TNT (op zaterdagen) en de achterstand is geloof ik al lang en breed weggewerkt. En dan nog is 2 maanden vrij fors, ik heb ook wel post bezorgd wat tijdens de stakingen was blijven liggen, maar dat was maximaal 1 of 2 weken vertraagd. Geen 2 maand zoals bij mij het geval is 8)7

[ Voor 24% gewijzigd door ThinkPad op 04-01-2011 16:09 ]

• clonedonkey
Ondertussen ook weer een paar pakketjes van DX binnen, hieronder een overzichtje :

Pakketje 24-12 verstuurd met tracked mail china post. 31-12 binnen !
Enveloppe 21-12 verstuurd met china post, 31-12 binnen
Pakketje 27-12 verstuurd met china post, 04-01 binnen

Lopen nog een aantal andere orders, waaronder eentje van Focalprice. Is een pakketje met tracked china post en deze is 24-12 vertrokken uit china en is nog onderweg

DX is deze keer dus duidelijk het snelste ! Heb sowieso het idee dat het tegenwoordig veel sneller gaat. Soms moet je nog wel lang wachten voor ze echt versturen maar als dit is gebeurt gaat het vrij vlot zoals je hierboven kan zien !

p.s. heb ook die "Hoophy" bouwpakket erbij gehad, wat is dat eigenlijk voor iets ? Heb het nog nooit gezien/ van gehoort :)

Verwijderd

Nou mijn bestelling versprong op 12/2/2010 2:16:13 AM, op shipped en ik heb hem nog steeds niet binnen :(

• Dima_2005
  • Laatst online: 22-12 16:09

Dima_2005

T.net-verslaafde

Ik ben al op een paketje van 8/12 aan het wachten (8/12 verstuurd, 5/12 besteld) van FocalPrice.

Is raar, kleine bedragen duren altijd zo lang. Als je een groter pakketje besteld, is het hier na een week (of 2)

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ik wacht nu nog steeds op een pakketje van 19-11-2010. Ben benieuwd of die ooit nog aankomt.

En hij is op 20-11-2010 12:50:33 AM verstuurd.

[ Voor 21% gewijzigd door Yorinn op 04-01-2011 20:34 ]

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:46
Ook ik wacht nog op een pakketje, in mijn geval van 5-12-10. Ander pakketje, besteld op 21-12-10 is op oudjaarsdag, dus 10 dagen later, al gearriveerd.

Maar we wachten geduldig af, mijn andere 13 bestellingen zijn altijd netjes en compleet geleverd :)

Verwijderd

Yorin schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 20:33:
Ik wacht nu nog steeds op een pakketje van 19-11-2010. Ben benieuwd of die ooit nog aankomt.

En hij is op 20-11-2010 12:50:33 AM verstuurd.
Ben gelukkig niet de enige zie ik, ik wacht ook al vanaf november, verzonden op: 30-11-2010.
Dus al te laat bij paypal, maar ze doen niet zo moeilijk bij buyincoins hoorde ik, was ook maar order van 18 dollar. Dat scheelt wel weer.

Ik wil me Fake Dr. Dre headphone´s van dealextreme binnen krijgen, staat helaas nog steeds op: Waiting for supplier.
Iemand idee hoelang dat duurt?

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-12 18:54
ben ook alweer tijdje aan het wachten op focalprice.
Wel even tipje voor iedereen die daar besteld: als een item op stock staat betekend dit schijnbaar vaak dat het niet on stock is.
ben vanaf de 21e al bezig met een usb 8 gig stickje.
ze willen of kunnen me niet vertellen welke ze wel op voorraad hebben...
had al om andere gevraagt die gewoon on stock staat en telekens bericht nee die is er ook niet :S heb nu maar gevraagt om een refund ben benieuwd hoe dat eigenlijk gaat.

• clonedonkey
Heb ook wel een beetje het idee dat het bij de post daar niet FIFO gaat. Soms komen pakketjes die later zijn verzonden eerder aan dan eentje die eerder is verstuurd...

• avdongen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-12 15:58
ThinkPadd schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 16:01:
...
Maar ik ben zelf postbezorger bij TNT (op zaterdagen) en de achterstand is geloof ik al lang en breed weggewerkt.
OT: Volgens mijn brievenbus zijn ze daar nog mee bezig. Vandaag een kerstkaart ontvangen die op 19/12 al gestempeld was.

Q: Why do developers like Dark Mode? A: Because light attracts bugs!

• ThinkPad
Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 21:59:
Ik wil me Fake Dr. Dre headphone´s van dealextreme binnen krijgen, staat helaas nog steeds op: Waiting for supplier.
Iemand idee hoelang dat duurt?
Volgens mij kan dat heel lang duren, soms is er zelfs de kans dat ze het product niet meer kunnen krijgen van hun leverancier.

Kun je hem niet annuleren bij DX en ergens anders (eBay, of een van de DX alternatieven) bestellen?

avdongen schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 23:07:
[...]

OT: Volgens mijn brievenbus zijn ze daar nog mee bezig. Vandaag een kerstkaart ontvangen die op 19/12 al gestempeld was.
Het wisselt per vestiging hoe snel ze alles weer op de riedel hebben, al vind ik 19/12 en nu pas bezorgd aardig asociaal :P Maarja als het om een enkele kaart gaat dan is hij misschien ergens blijven liggen (gevallen en pas later ontdekt bijv.)

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-12 21:20

jmk

Ik heb op 04-11 mijn eerste bestelling gedaan met PayPall voor een bestelling op DX. Voor in totaal 70 euro besteld, en ik had voor de marge 75 euro op mijn PP rekening gestort.

Vandaag wilde ik iets bestellen en mijn PP saldo was niet toereikend. Ik kreeg niet de vraag of ik wilde koppelen met een creditcard, maar de bestelling werd geaccepteerd en er wordt nu +/- 5 EUR van mijn rekening geschreven.

Het is al helemaal vertrouwd met DX en PP :+
Toch wel heel fijn want dan kan je lekker snel bestellen. Anders moet je 2 dagen wachten voor je kan bestellen.

Ik heb trouwens dat koksmes besteld, ben benieuwd, ik hou van koken en snijden vindt ik het leukst. Heerlijk ontspannend op mijn eigen tempo.

Yippie kayak, other buckets!

Verwijderd

ThinkPadd schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 23:13:
[...]

Volgens mij kan dat heel lang duren, soms is er zelfs de kans dat ze het product niet meer kunnen krijgen van hun leverancier.

Kun je hem niet annuleren bij DX en ergens anders (eBay, of een van de DX alternatieven) bestellen?

[...]
Ja, volgens mij kan ik het wel annuleren is het niet verstandig eerst even een mailtje te sturen naar DX? En als ik de order annuleer krijg ik dan gewoon me geld terug? Want het is al afgeschreven via Paypal vandaar.

Ik zal is kijken op internet, bij buyincoins hebben ze hem iniedergeval niet.

Ik hou jullie op de hoogte! :)

Verwijderd

jmk schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 23:16:
Ik heb op 04-11 mijn eerste bestelling gedaan met PayPall voor een bestelling op DX. Voor in totaal 70 euro besteld, en ik had voor de marge 75 euro op mijn PP rekening gestort.

Vandaag wilde ik iets bestellen en mijn PP saldo was niet toereikend. Ik kreeg niet de vraag of ik wilde koppelen met een creditcard, maar de bestelling werd geaccepteerd en er wordt nu +/- 5 EUR van mijn rekening geschreven.

Toch wel heel fijn want dan kan je lekker snel bestellen. Anders moet je 2 dagen wachten voor je kan bestellen.
Let wel op, het kan verleidelijk zijn om snel op kopen te klikken als het simpelweg wordt afgeschreven.
Sinds paypal deze methode toegevoegd heeft heb ik ondervonden meer impulsief zaken te kopen, in vergelijking met vroeger toen er vooraf nog diende overgeschreven te worden. Natuurlijk is het supergemakkelijk, maar er is ook een (kleine) keerzijde aan de medaille. :9

• ThinkPad
Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 23:19:
[...]

Ja, volgens mij kan ik het wel annuleren is het niet verstandig eerst even een mailtje te sturen naar DX? En als ik de order annuleer krijg ik dan gewoon me geld terug? Want het is al afgeschreven via Paypal vandaar.

Ik zal is kijken op internet, bij buyincoins hebben ze hem iniedergeval niet.

Ik hou jullie op de hoogte! :)
Je kunt via deze link: http://services.dealextreme.com/ en dan onderaan "Cancel unshipped items for refund/store credit" klikken, je order cancelen. Zolang hij nog niet verzonden is (wat bij jou dus het geval is) krijg je gewoon je geld terug :) Als ze akkoord gaan (wat ze wel doen want ik zou niet weten waarom ze dat niet zouden doen) krijg je een mailtje dat ze het bedrag gaan terugstorten, en dan na een dag of 5 heb je het geld weer terug.

Kan trouwens wel zijn dat je beetje moet zeuren om een refund naar je PayPal, ipv als store credit. Ik heb namelijk hetzelfde gehad, ze konden ook iets niet leveren en ik heb hem toen geannuleerd. Toen begonnen ze ook over het bedrag teruggeven als store credits, maar omdat ik dat item perse nodig had heb ik gevraagd of ze het bedrag terug konden storten naar m'n PayPal, en toen heb ik het ergens anders besteld

[ Voor 19% gewijzigd door ThinkPad op 04-01-2011 23:26 ]

• GFoAP
  • Laatst online: 22-12-2024
Op 20/11 besteld bij DX, in twee keer verzonden op 25/11 en op 8/12. Kreeg vandaag de zending van 8/12 binnen, maar dat bleek alleen de gratis digitale dobbelsteen te zijn. de andere zending is nog steeds niet binnen, duur lang dit keer.

is er bij DX een mogelijkheid om vooraf te zien wat in welke zending zit?

• Jxx
  • Niet online

Jxx

buyincoins schijnt een virus te hebben momenteel :S

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-12 21:20

jmk

Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 23:21:
[...]

Let wel op, het kan verleidelijk zijn om snel op kopen te klikken als het simpelweg wordt afgeschreven.
Sinds paypal deze methode toegevoegd heeft heb ik ondervonden meer impulsief zaken te kopen, in vergelijking met vroeger toen er vooraf nog diende overgeschreven te worden. Natuurlijk is het supergemakkelijk, maar er is ook een (kleine) keerzijde aan de medaille. :9
Ja dat is waar. Maar je bent er altijd zelf bij he. Kleine bedragen geef ik gewoon makkelijker uit dan grote bedragen. Bij groter dan >20 denk ik er echt wel een weekje over na hoor,

Nooit begrepen wat sommige vrouwen leuk vinden aan shoppen, totdat ik DX tegenkwam.

Yippie kayak, other buckets!

Verwijderd

Jxx schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 23:30:
buyincoins schijnt een virus te hebben momenteel :S
Ja, bij mij ook. Google Chrome waarschuwt.
jmk schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 23:30:
[...]

Nooit begrepen wat sommige vrouwen leuk vinden aan shoppen, totdat ik DX tegenkwam.
Mwuhahahaa :P

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-12 23:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Paar van die E-cigs besteld, toch eens kijken of het wat is :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Iemand misschien bekend als je pakket van 18-11 bij chinapost ligt te wachten & te wachten & ligt te wachten op een. Vliegtuig? Iemand een mailadres van chinapost?

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-12 01:03

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 10:26:
Iemand misschien bekend als je pakket van 18-11 bij chinapost ligt te wachten & te wachten & ligt te wachten op een. Vliegtuig? Iemand Kees mailadres. Van Chinapost?
De mijne ligt er sinds 17-12, en ik begin het al zat te worden. Mijn 2e pakket lag er later en die heb ik wel :(.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Wow.

Heb op 29/12 een zaklamp besteld en dat ding wordt al sinds 30 december ingepakt. Ik weet niet wat ik binnen ga krijgen, maar volgens mij hebben ze er een leuke suprise van gemaakt. Met gedicht. Lief toch van die chinese mensen.

• StarC
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:55
bestel hier geregeld wat, maar nooit iets wat ik vlug wil hebben. Het is dan ook vaak een "oja, dat had ik inderdaad besteld" als ik het uiteindelijk binnen krijg.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:29
Die van mij (al eerder gezegd) is besteld op 27 november en shipped op 3 december.
Tot op heden nog niets gezien. Nou kan het wel ivm de feestdagen e.d.
We zijn nu 1 maand verder. Ga het nog heel even aankijken, maar eind van de week maar eens mailen met DE.

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:15

franssie

Save the albatross

Ik heb bestellingen die ik de derde week van dec bestelde al een week binnen, dus ik zou gelijk maar even contact opnemen.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Verwijderd

Ja,. das toch leip.
Heb bij Nowsupplier een phone besteld & dat kreng (wat het begint te worden) ligt vanaf 18-11 maar stof te happen. :(
Ondertussen andere pakketjes van DX & DH-gate al weer binnen gekregen.
Zeker weer subsidie personeel wat daar op de luchthaven werkt.....

• Arunia
Net toch maar even een report aan gemaakt bij DE. Kan wel lang blijven wachten, maar dat heeft geen zin.
Ik heb ze ook aangegeven dat de feestdagen er tussen zitten, maar het verschil is wel dat sommige mensen het al binnen hebben gekregen terwijl ze later hebben besteld.

• Jxx
  • Niet online

Jxx

en ik kan maar niet mn bestelling checken, omdat buyincoins een virus schijnt te hebben
en de toegang geblokkeerd is :-(

• SinergyX
  • Registratie: November 2001

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Vandaag weer bestelling binnen, zat er een .. sticker ofzo bij :P
Afbeeldingslocatie: http://www.ohashi-lab.bio.kyutech.ac.jp/~shin/hoophy/image/hoophy_02_large.jpg

Wel grappig :D

Edit, oooh wacht, het is een papieren bouwmodel :P

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 05-01-2011 18:18 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Mandera
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-12 10:45
Hier ook post vandaag!

- Besteld op 23 december
- Verzonden op 27 december
- Aangekomen op 5 januari

Niceeee!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
Ik kreeg vandaag te horen als antwoord op een ticket dat mijn pakketje besteld 19/11 shipped 01/12 pas op 26/12 vertrokken is uit china.

Dus dat heeft daar gewoon bijna een maand gelegen. En dat terwijl ik zaken die later besteld waren, al binnen heb. Het is een pakketje met wat kabeltjes, dus gewoon klein en plat.

Niet dat ik daar problemen mee heb, maar voor de overigen; wachten loont dus echt!

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Verwijderd

Nou,.nu al bijna 2 maanden wachten loont dus echt niet.

• tim007
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-02-2024
mijn bestelling is geplaatst op 12/17/2010 10:54:23 AM
verzonden op: 12/21/2010 1:04:23 AM
The item left Hong Kong for its destination on 31-Dec-2010

en erna kan je niet meer traceren tot ze in het belgische bpost systeem zit(wat nog niet zo is ;( |:( )

raar dat anderen hun bestelling wel snel ontvangen en ik niet, mja

Macbook | AMD Phenom II X6 1075T | Samsung Galaxy S i9000 | Visture V10 | Lenovo Tab 2 | ZOPO ZP999

• Nikeo

Nikeo

Jawelles

De magnetische balletjes die ik via ebay heb gekocht: http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...&ssPageName=STRK:MEWNX:IT

Kost maar 9 euro, ook gratis shipping. Is nogal wat goedkoper dan de balletjes die bij DX in de 'top sellers' staan!

Verwijderd

Ik verwacht nog vier pakketjes.
2 van buyincoins:
1. op 30/11 verzonden, helaas geen tracking number.(nognietbinnen)
2. op 28/12 verzonden, departure in outward office. (Goede hoop op snel binnen)

2 van dealextreme:
1. op 30/12 besteld, sinds vandaag: PACKAGING. (Dr. Dre Studio Headphone's! :D)
2. op 6/1 besteld, still waiting for supllier.

Ik baal alleen van die van 30/11. Duurt nu wel heel lang, heb al paar x gemaild, maar ze vragen om meer geduld.

Maarja, hopelijk maakt Dr. Dre een hoop goed! :)

Verwijderd

tim007 schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 09:04:
raar dat anderen hun bestelling wel snel ontvangen en ik niet, mja
Volgens mij is het gewoon een kwestie van geluk hebben. Ik heb altijd het idee dat de pakketjes op een grote hoop worden gegooid. Als er dan een vliegtuig gevuld moet worden zijn deze pakketjes als laatste aan de beurt om het laatste beetje op te vullen. Volgens mij pakken ze dan gewoon boven van de stapel en als je dan de pech hebt dat jouw pakketje onderop komt te liggen dan duurt het dus heel lang voor je aan de beurt bent.

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Zou me niks verbazen. Ik had een paypal geschil geopend omdat het zo lang duurde, direct een mail dat ik een refund kreeg. Echter dat was zondag, nog steeds geen refund. Schijnt dat ze dat handmatig moeten verwerken, zal wel lang duren.

• TripleQ
  • Niet online
Ook ik heb me 2 HDMI kabels gisteren mogen ontvangen.
23 december besteld, 27ste verzonden, en dus 6jan ontvangen.
Kwam gewoon via de brievenbuspost

Vrij vlot dus!

• tim007
en de tracking numbers die jullie krijgen van DX bv, kunnen jullie die zelf volgen in eigen land?(belgie of nederland dus 8) )

Macbook | AMD Phenom II X6 1075T | Samsung Galaxy S i9000 | Visture V10 | Lenovo Tab 2 | ZOPO ZP999

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-12 07:25

mace

Sapere Aude

nope, gaat tot de grens

[ Voor 70% gewijzigd door mace op 07-01-2011 12:13 ]

• tim007
volgens deze site normaal wel

http://www.track-trace.com/post

maar mijn nummer is nog steeds niet gekend bij taxipost

• Kefding
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-12 15:11
Al een tijdje geleden een order geplaatst bij BuyInCoins en ook toen weer snel ontvangen;
11 dec besteld,
11 dec verzonden,
28 dec ontvangen
:)

Last.FM | Trakt.TV

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Laatste bestelling bij DX was er met twee weken.

Begin november iets besteld bij Focalprice en ook een NL winkel die blijkbaar vanuit China laat opsturen en dat is beide nog niet binnen. Vandaag eindelijk een mailtje van de NL bedrijf, mijn pakket ligt nog in een depot ergens in China, vanaf 10 januari wordt dat weer "normaal" geleverd.

Wie weet ligt dat pakketje van Focal wel in hetzelfde depot stof te verzamelen :+
(ondertussen van focalprice iig een coupon ontvangen voor de volgende bestelling)

• Ryber
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-12 17:20

Ryber

'Raaiber'

Ik heb helaas wat minder geluk...
25-11-10 een paar dingen besteld bij DX, 12-12-10 verzonden.
Echter heb ik tot op heden nog niets ontvangen.
Vraag me af of dat nog wel goedkomt |:(

Core i9 9900k // Nvidia RTX3070 // AOC AG352UCG

• ThinkPad
Hier ook hoor, 14-11-10 besteld, 19-11-10 verzonden, en nogsteeds niks binnen.

Ik heb afgelopen dinsdag maar een ticket aangemaakt dat ik de items nogsteeds niet heb ontvangen. Heb nog geen reactie gehad van DX daarop, maar zal wel goedkomen denk ik.

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Mijne ook zo, heb geen ticket gemaakt. Gewoon wachten is genoeg toch? Komt er extra druk na een ticket?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• ThinkPad
Geen idee, maar ze zeggen zelf dat je na 15 werkdagen dat ticket al kunt indienen, dus dan vind ik 2 maand later wel een legitieme reden om een ticket aan te maken :P

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:46
als je het echt wilt weten kan je TNT even bellen, die geven je dan een Nederlands T&T op basis van die chinese (zo werkt het tenminste bij US pakketjes)

• C00KW4US
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-12 08:30
27-12 Wii spulletjes besteld, 29-12 verzonden, 6 januari afgeleverd.
Zo snel heb ik nog nooit spullen ontvangen van DX :D

• Jxx
  • Niet online

Jxx

Zijn er nog nieuwe korting coupons voor dealextreme / buyincoins?

• ThinkPad
Ik had een reactie gekregen op mijn support ticket die ik had ingediend over mijn pakketje. Ze vroegen of ik al contact had opgenomen met "the post office"

Ik heb daarom TNT gemaild met het verhaal. Heb gemaild naar
klantenservice-inklaring@tntpost.nl
(kwam ik tegen ergens op internet)

Ik heb ze ook het RN nogwat trackingnumber van China Post gegeven, misschien dat ze daarmee kunnen opzoeken of mijn pakketje een 3S code van TNT heeft gekregen

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:04

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik heb 2 pakketjes, die ik al een hele tijd geleden heb besteld, maar die nog steeds niet binnen zijn:

18 november besteld, 20 november verzonden, 3 december weg bij ChinaPost
Ander pakketje is een paar dagen eerder besteld, data weet ik niet precies aangezien ik het heb besteld voor mijn moeder en ook op het mailadres van mijn moeder. Tracking data heb ik dus niet bij de hand ;)

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Verwijderd

vandaag weer veel pakjes.
mijn kanen in-ears.
werken perfect
ir remote voor mijn canon 500d, werkt ook perfect

4 gb mp3 speler.
als ik hem koppel aan mijn lappie zegt die formateren.
druk je formateren zegt die dat niet mogelijk is.
ook record openen in de mp3 player zelf zegt die disk error.

mijn klacht nu gestuurd naar BIC, hopenlijk krijg ik een nieuwe :(

• ThinkPad
Compizfox schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 16:42:
Ik heb 2 pakketjes, die ik al een hele tijd geleden heb besteld, maar die nog steeds niet binnen zijn:

18 november besteld, 20 november verzonden, 3 december weg bij ChinaPost
Ander pakketje is een paar dagen eerder besteld, data weet ik niet precies aangezien ik het heb besteld voor mijn moeder en ook op het mailadres van mijn moeder. Tracking data heb ik dus niet bij de hand ;)
Misschien zit jouw en mijn pakketje wel bij deze lichting: http://www.dealextreme.co...orum.-201~threadid.782390

Ze zeggen in de edit van dat bericht dat per 6 januari alles 'cleared-up' is, dus als je uit gaat van max 2 weken wachten dan komt het of volgende week, of die week er na :)

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:04

Compizfox

Bait for wenchmarks

Hmm oké, thanks.

Is toch niet wat ik van DX gewend ben, meestal is het wel binnen 2 weken hier.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 23:51:

4 gb mp3 speler.
als ik hem koppel aan mijn lappie zegt die formateren.
druk je formateren zegt die dat niet mogelijk is.
ook record openen in de mp3 player zelf zegt die disk error.
Dat spul koop ik na een slechte ervaring (was maar 2gb ipv 8 door geklooi met geheuegen) nooit meer in hongkongistan.

• Yrck
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-08 23:27
Zou ik deze MP3 speler makkelijk kunnen invoeren?
http://www.buyincoins.com...yer-5th-product-1288.html

• Mandera
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-12 10:45
Zou niet weten waarom niet!

Verwijderd

maartend schreef op zondag 09 januari 2011 @ 08:07:
[...]

Dat spul koop ik na een slechte ervaring (was maar 2gb ipv 8 door geklooi met geheuegen) nooit meer in hongkongistan.
heb een keer eerder zo'n mp3/mp4 speler met touch screen gehaald.
die functioneerde perfect.
denk dat ik gewoon ff pech heb en een maandagochtend modelletje heb ontvangen.
heb inmiddels BIC op de hoogte gesteld met foto's erbij en neem aan dat ik als goede klant een nieuwe krijg.

maar heeft iemand wellicht een idee hoe ik dat ding kan formatten/aan de praat kan krijgen?
ik gebruik die mp3 voor sporten en zonder muziek op de loopband staan is fucking saai ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2011 12:11 ]

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:47
ThinkPadd schreef op zondag 09 januari 2011 @ 00:04:
[...]

Misschien zit jouw en mijn pakketje wel bij deze lichting: http://www.dealextreme.co...orum.-201~threadid.782390

Ze zeggen in de edit van dat bericht dat per 6 januari alles 'cleared-up' is, dus als je uit gaat van max 2 weken wachten dan komt het of volgende week, of die week er na :)
Ik heb ook in november besteld, hoop dat het hier aan ligt en dat het gewoon nog komt :)

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Voor mensen die een kleine en voordelige MP3 speler zoeken.
https://dixons.nl/artikel..._Spark_4_GB_SA2SPK04SN_02

Staat alleen op 'Niet in voorraad'. Geen idee of die nog wel weer komt. Maar als een winkel hem nog heeft...

• Yrck
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-08 23:27
Wilde deze bestellen: http://popbuying.com/deta...olarized_Sunglasses-21674

Alleen sold out :(

Heb van BIC mijn geld terug gekregen omdat een bestelling die 1-12 verzonden was nog niet aangekomen was. Prima service dus! _/-\o_

[ Voor 52% gewijzigd door Yrck op 09-01-2011 19:03 ]

Verwijderd

Denk dat Nowsupplier maar op de ZWARTE LIJST mot!
Knakker geeft geen reactie op me mailtjes.
(Nu net een derde mail gestuurd)
Heb nog recht op een Tablet(nadat ik een gebroken had ontvangen) & een phone die stof aan happen is sinds 18-11 op de luchthaven.
*Zucht,.

Verwijderd

Yrck schreef op zondag 09 januari 2011 @ 19:01:
Wilde deze bestellen: http://popbuying.com/deta...olarized_Sunglasses-21674

Alleen sold out :(

Heb van BIC mijn geld terug gekregen omdat een bestelling die 1-12 verzonden was nog niet aangekomen was. Prima service dus! _/-\o_
nice ray ban.

alleen voor echt gebruik waar het voor bedoeld is zou ik wel een echte halen, zit veel verschil tussen ;)

btw, reageerd BIC niet meer in weekend?

Verwijderd

Oh trouwens nog een waarschuwing voor de mensen hier.
Als je op een of andere site gillete scheermesjes voor zeg 3 euro ziet voorbij komen....
Koop deze dan niet...

Ik heb 4 mesjes voor 3 dollar.
probeerde dus vandaag mijn mach 3 mesje eens.
had mijn bakkus geschrubbed, onder de warme douche, gillete scheerschuim erop en toen wou ik scheren.
ik zet dat mesje op mijn wang en wil zoals gebruikelijk hem omlaag trekken.

de tranen sprongen me in de ogen, of beter gezegd, ik stond echt ff te huilen.
zo'n pijn had ik nog niet eerder gevoeld.
ik dacht probeer het voorzichtig op een stukje met minder haar, maar weer de traantjes.

toen maar eens het mesje bekeken...
plastic omhulsel is identiek.
bovenaanzicht op de mesjes is identiek en ze zien er scherp uit.
totdat je het mesje kantelt en van onder kijkt.
door lichtinval zie je hoe krom, bot en onregelmatig ze zijn.
met een woord "BAGGER"!!!!!!!!!!!!

*snip* dergelijke toepassingen zijn niet echt de bedoeling...

(btw, de wat duurdere mesjes op ebay zijn dan wel weer goed)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2011 21:40 ]

• Nikeo

Nikeo

Jawelles

welke een of andere site, er zijn er zoveel :P

Verwijderd

Nikeo schreef op zondag 09 januari 2011 @ 21:34:
welke een of andere site, er zijn er zoveel :P
ik had ze van BuyinCoins vandaan maar zie ze vaker op de andere sites voorbij komen ;)

• Sorbo
  • Laatst online: 08:03

Sorbo

Uw hulp in huis!

Zojuist bij BuyInCoins mijn eerste bestelling geplaatst, met daarin het volgende:

-216+6 Neocube-magneetjes-dinges :)
-USB Audio Adapter
-Wifi 150N adapter

Die laatste twee om mn dockstar mee uit te breiden naar een draadloos, hdd bevattend, jukebox ding. Alleen nog een remote regelen, maar dat kan later altijd nog. De linux drivers voor die Wifi adapter werkend krijgen (op een headless apparaat dus) is al werk genoeg voor een linux leek als ik :) Gelukkig is er een goeie community, dus ik kom er wel :)

En mijn DX bestelling van afgelopen week (Zakmes + psp pouch) is nog steeds niet verzonden. Schoften zijn het! :+ Ik bekijk het maar van de positieve kant, ik kan in ieder geval geen TNT/HKP/CP/DX medewerkers bedreigen, want tja, dat mes he... :P

Verwijderd

Sorbo schreef op zondag 09 januari 2011 @ 21:53:
Zojuist bij BuyInCoins mijn eerste bestelling geplaatst, met daarin het volgende:

-216+6 Neocube-magneetjes-dinges :)
-USB Audio Adapter
-Wifi 150N adapter
Oh oh, waar ben je aan begonnen, die magneetjes zijn veel te verslavend, dan wil je alleen maar meer en meer van, maar je zal het ervaren. Haha! :)

Mijn DX order is nog steeds packing, en gewoon al besteld op 4-01 geloof ik. Niet bepaald leuk.. :(

• ThinkPad
Niet zeuren :N , ik wacht al 2 maanden op een pakketje }:|

[ Voor 7% gewijzigd door ThinkPad op 09-01-2011 23:13 ]

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Haha idd... sinds 17-12 is hij in China om naar NL te komen, elke dag kijk ik weer maar inmiddels weet ik dat het tevergeefs is. Ooit komt het wel goed. Toch? :P

• Sorbo
  • Laatst online: 08:03

Sorbo

Uw hulp in huis!

Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2011 @ 23:10:
[...]

Oh oh, waar ben je aan begonnen, die magneetjes zijn veel te verslavend, dan wil je alleen maar meer en meer van, maar je zal het ervaren. Haha! :)
Ik weet, het is gelukkig niet het duurste tijdverdrijf ever, dus misschien nog 3 setjes erbij halen voor een super mega awesome cube :P 432x432 ftw :D

Overigens is mijn order sl dispatched, binnen een uur of 10 :D Fucking awesome, als ie deze week nog binnenkomt staat BIC in een klap bovenaan mijn lijstje :)

• madmaus
  • Laatst online: 22-12 18:14
Kleine update over mijn pakket wat op 27 november 2010 verzonden zou zijn door China Post.
Deze is dus kwijt geraakt. Heeft iemand anders lekker voor kerst 3 helicopters gekregen. Jammer maar helaas.

Als het goed is gaat DX ze opnieuw verzenden. Hopelijk zitten daar voor mij geen kosten aan.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

• WVL_KsZeN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:23
ThinkPadd schreef op zondag 09 januari 2011 @ 00:04:
[...]

Hmm.. wacht nog op 2 pakketjes die 25/26 november zijn verstuud. Dus nog maar een weekje afwachten en kijken of ze nog eens komen of niet..

/me heeft eindelijk ook een icoontje.. woef.. boeien..

• Eppo ©
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2011 @ 20:33:
Denk dat Nowsupplier maar op de ZWARTE LIJST mot!
Knakker geeft geen reactie op me mailtjes.
(Nu net een derde mail gestuurd)
Heb nog recht op een Tablet(nadat ik een gebroken had ontvangen) & een phone die stof aan happen is sinds 18-11 op de luchthaven.
*Zucht,.
Die tablet had je toch al ontvangen of had je die ergens anders besteld?
Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2010 @ 22:45:
Yes! ;) maandag me. Epad 10'2 " ontvangen. Vandaag op me werk hele tyd mee Zitten spelen. Ervaringen volgen.

• tim007

vandaag 10 januari pakketje toegekomen met de post :-)
in een bubble enveloppe, en alles loop apart en veilig verpakt ook

edit: en er plakte nog een douane brief op ook :(
echter staat erin dat ik het pakket maar krijg na betaling 8)7 , maar ik heb het dus al gehad, zou dat dan willen zeggen dat ik niets meer moet betalen?

[ Voor 27% gewijzigd door tim007 op 10-01-2011 12:10 ]

Verwijderd

@ Eppo.

Nee had er nog 1 besteld bij Aliexpress. Via UPS.
Ging me allemaal een beetje te lang duren bij Nowsup.
Dus denk,.. dan maar ergens 1 van een andere.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2011 12:25 ]

• Arunia
Ik zit nog te wachten op antwoord van DX. Ergens vorige week de vraag bij hen neer gelegd.
Ik wacht nog even af. Neem aan dat ze het heel erg druk hebben.

• bertalizer
  • Laatst online: 10-12 18:29
tim007 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 11:49:

vandaag 10 januari pakketje toegekomen met de post :-)
in een bubble enveloppe, en alles loop apart en veilig verpakt ook

edit: en er plakte nog een douane brief op ook :(
echter staat erin dat ik het pakket maar krijg na betaling 8)7 , maar ik heb het dus al gehad, zou dat dan willen zeggen dat ik niets meer moet betalen?
Is het een brief van de douane of van de post "aanbiedingskosten douane"? Die laatste is er eentje van 10 euro. Als het die van 10 euro is kan het zijn dat de postbode nog wel eens langskomt om het bedrag alsnog te vragen. Dit heb ik vorige week meegemaakt. Ze gaf het pakje af rond 11u30. Om 14u ging de bel. "Of ik aub de 10 euro wou betalen die ze vergeten was, anders zou ze het uit haar eigen zak moeten betalen".

Je vraag over de trackingnummer enkele posts terug... Die zijn niet te volgen via de website van bpost. Je kan wel naar de klantendienst bellen (022 012345, menu volgen voor traceren van een zending) en aan de vriendelijke persoon aan de lijn je tracking nummer geven. Zij kunnen zeggen wanneer het pakje in België is aangekomen, of het nog bij de douane ligt of dat het onderweg is voor uitreiking. Ik heb dit al heel vaak gedaan.

• tim007
bertalizer schreef op maandag 10 januari 2011 @ 13:02:
[...]

Is het een brief van de douane of van de post "aanbiedingskosten douane"? Die laatste is er eentje van 10 euro. Als het die van 10 euro is kan het zijn dat de postbode nog wel eens langskomt om het bedrag alsnog te vragen. Dit heb ik vorige week meegemaakt. Ze gaf het pakje af rond 11u30. Om 14u ging de bel. "Of ik aub de 10 euro wou betalen die ze vergeten was, anders zou ze het uit haar eigen zak moeten betalen".

Je vraag over de trackingnummer enkele posts terug... Die zijn niet te volgen via de website van bpost. Je kan wel naar de klantendienst bellen (022 012345, menu volgen voor traceren van een zending) en aan de vriendelijke persoon aan de lijn je tracking nummer geven. Zij kunnen zeggen wanneer het pakje in België is aangekomen, of het nog bij de douane ligt of dat het onderweg is voor uitreiking. Ik heb dit al heel vaak gedaan.
het is inderdaad die brief van 10 euro, er zit ook een overschrijvingsformulier aan vast, mja, kheb het al, dus niet betalen?
en waarom 10 euro eigenlijk? is dat bij elke bestelling van dx?

• bertalizer
  • Laatst online: 10-12 18:29
tim007 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 13:32:
[...]

het is inderdaad die brief van 10 euro, er zit ook een overschrijvingsformulier aan vast, mja, kheb het al, dus niet betalen?
en waarom 10 euro eigenlijk? is dat bij elke bestelling van dx?
In alle jaren dat ik al in het buitenland bestel heb ik het 3 keer moeten betalen. Laatste 2 keren waren kort na elkaar. Ik vermoed dat pakjes er random worden uitgepikt (en dat ik de laatste tijd wat minder geluk heb?).
Wel opmerkelijk dat mijn pakje niet werd opengemaakt door de douane. Dit kun je zien omdat het pak dan met wit/blauwe douane-plakband wordt dichtgeplakt. Volgende keer weiger ik de zending, vaak is de inhoud minder waard dan de kosten die men zou moeten betalen.

• tim007
mijn zending was me nu wel iets meer waard dan die 10 euro

en nu je het zegt, er plakt blauwe plakband op met douane dsv, het is dus open gemaakt :(
van dx had ik nog nooit besteld, mijn buitenlandse bestelling kwamen altijd vanuit de eu, daar nooit problemen mee gehad...
als altijd opengemaakt wordt als het van buiten de eu komt :s

Pagina: 1 ... 26 ... 67 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten. Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen