Ervaringen met DealExtreme.com - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 43 ... 67 Laatste
Acties:
  • 455.857 views

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Weekje terug chicklet keyboard besteld bij usbgeek, vandaag binnen.

http://www.usbgeek.com/prod_detail.php?prod_id=1211

EINDELIJK WEER CONTROL-V KUNNEN GEBRUIKEN :D

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Verwijderd

Bij Pandawill is het nu mogelijk om paaseieren te vinden en die paaseieren daar zit dan een cadeautje in. Ik heb er al eentje gevonden met een coupon code voor 9% korting!

Ik heb mijne gevonden op deze pagina (2x) http://www.pandawill.com/...-golden-color_p37715.html

/edit
heb nog eens geklikt en nu kreeg ik een coupon voor 7% korting. Op deze link moet sowieso een paasei te vinden zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2011 14:38 ]

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-12 15:18
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 14:35:
Bij Pandawill is het nu mogelijk om paaseieren te vinden en die paaseieren daar zit dan een cadeautje in. Ik heb er al eentje gevonden met een coupon code voor 9% korting!

Ik heb mijne gevonden op deze pagina (2x) http://www.pandawill.com/...-golden-color_p37715.html

/edit
heb nog eens geklikt en nu kreeg ik een coupon voor 7% korting. Op deze link moet sowieso een paasei te vinden zijn.
Thanks ! Ik had 10% korting :) Nu nog verder zoeken want moet meer te winnen zijn zag ik ! Misschien wel handig/leuk als iedereen die ergens een ei heeft gevonden deze even hier deelt :)

Mijn BIC order staat al 3 dagen op status 5. Is voor het eerst dat ik daar lang moet wachten voordat ze verzenden. Hoop dat dit eenmalig is, ging altijd zo super snel daar.

• Sponz
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Sponz

nul nest parfait saif moi

Dan hier mijn bevindingen van de dx foscam

Browers: firefox en ie (middels activeX component) waarbij de interface volledig werkt.
Bij chrome en opera wel beeld middels /videostream.cgi achter de url, maar dan heb je niet de controls.

Functionaliteiten: beeld pan&tilt werkt. Allerlei dingen die ik toch niet gebruik als email, ftp, adsl, ddns, upnp, alarm niet getest.

Beeld: scherp genoeg, wel moeite met contrastrijke delen. Instellingen zijn briteness en contrast. Formaten 640*480 en 320*240.
Andere instellingen zijn 50hz, 60hz en outdoor.

Connectiviteit: wireless & bekabeld werkt prima, heb geen uitval gezien en het was (voor mij althans) een eitje om aan de gang te krijgen.

Stabiliteit, hij draait nu 18 uur. Das al langer dan mijn (duurdere) vorige.

Dan nog wat mindere punten
Ik heb de indruk dat bij mijn versie infrarood lampjes het niet doen. Kan een (verborgen) instelling zijn?
Ik zie 2 blauwe hotpixels (geen probleem voor mij)

Vergeet er niet een Flat to Round Power Plug Convertor er bij te doen.

Letwel, de firmware die er standaard op zit was echt ruk.

Ook opletten: koop niet die 7 dollar goedkopere, ondersteuning en firmware is daar een stuk lastiger.

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Sponz schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 15:13:

Browers: firefox en ie (middels activeX component) waarbij de interface volledig werkt.
Bij chrome en opera wel beeld middels /videostream.cgi achter de url, maar dan heb je niet de controls.

Functionaliteiten: beeld pan&tilt werkt. Allerlei dingen die ik toch niet gebruik als email, ftp, adsl, ddns, upnp, alarm niet getest.

Beeld: scherp genoeg, wel moeite met contrastrijke delen. Instellingen zijn briteness en contrast. Formaten 640*480 en 320*240.

Connectiviteit: wireless & bekabeld werkt prima, heb geen uitval gezien en het was (voor mij althans) een eitje om aan de gang te krijgen.

Ik heb de indruk dat bij mijn versie infrarood lampjes het niet doen. Kan een (verborgen) instelling zijn?

Ook opletten: koop niet die 7 dollar goedkopere, ondersteuning en firmware is daar een stuk lastiger.
Hoeveel valt er nou echt te draaien met die pan&tilt? Alle kanten op of erg beperkt? En de waterbestendigheid? Zou hij buiten kunnen overleven het hele jaar door?

• Sponz
  • Niet online

Sponz

Verstekbakker schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 16:08:
[...]

Hoeveel valt er nou echt te draaien met die pan&tilt? Alle kanten op of erg beperkt? En de waterbestendigheid? Zou hij buiten kunnen overleven het hele jaar door?
ik dacht 270 graden, tis iig verder dan 180... alle kanten op. Of ie naar buiten kan... geen idee.

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:09
Ben ik nog steeds de enige bij die de Dealextreme order status niet update? Blijft hangen op de datum dat ik besteld heb....

I'm a photographer, not a terrorist

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-12 14:19

tha_crazy

Mafketel

vandaag bezorger van de TNT aan de deur, dus ik denk yes daar is mijn tablet.
hadden mijn ouders wat besteld....

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:24
Iemand nog een ei gevonden op pandawill buiten die wat op deze pagina te vinden is

• SquareOne
Oké thanks. Nog iemand?

Hieronder de twee die we al hebben, ik zal editen.

* nummer 1
* nummer 2

Edit 1:
* Nummer 3

Als je die pagina's blijft gefreshen krijg je steeds nieuwe maar ik krijg helaas alleen maar 7% coupon codes...

[ Voor 47% gewijzigd door SquareOne op 15-04-2011 19:34 ]

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10:26
Hmm als het echt zo is als focalprice doet beweren is mijn pakketje die ik gister heb besteld vandaag al verstuurd.

Ben benieuwd hoe lang het gaat duren.

Verwijderd

Vraagje voor de mensen die bij BIC hebben besteld, heb net een foto van de envelop gezien en daar staat mijn adres anders als ik het hier normaal gesproken zie.

Er staat:

<Naam>
<Straat>
<Stad>
<Provincie>
<Postcode>
<Land>

Komt dit pakketje gewoon goed aan? Ik denk dat elke Nederlandse postbode gewoon ziet naar welk adres dit pakketje moet gaan toch?

• ray538
  • Laatst online: 30-12 17:10
Dat is verder geen probleem, het pakketje komt gewoon aan.

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:02

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:03
Sponz schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 15:13:

Wat was je vorige dan? Ik zit over deze te denken: http://www.dealextreme.co...mote-panning-motors-14272

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

• Nextron

Nextron

Kan één van de pan/tilt-camera-eigenaren het volgende proberen: Wanneer je het beeld 180° draait in de webinterface (dus bij plafond montage), worden de controls dan ook gedraaid of gaat de cam naar boven wanneer je op beneden klikt?

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

• clonedonkey
Nextron schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 00:06:
Kan één van de pan/tilt-camera-eigenaren het volgende proberen: Wanneer je het beeld 180° draait in de webinterface (dus bij plafond montage), worden de controls dan ook gedraaid of gaat de cam naar boven wanneer je op beneden klikt?
Ik heb de zelfde camera als hiervoor genoemd en hangt ook op zijn kop aan het plafond. Als je dan een keertje inlogt via de web interface kan je "Flip" aanvinken. Als je dit doet weet hij dat de camera op zijn kop hangt. Als je dan dus op het pijltje naar boven drukt gaat het beeld dus ook naar boven.

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-10 17:46

tdw

Amai seg!

Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 21:41:
Vraagje voor de mensen die bij BIC hebben besteld, heb net een foto van de envelop gezien en daar staat mijn adres anders als ik het hier normaal gesproken zie.

Er staat:

<Naam>
<Straat>
<Stad>
<Provincie>
<Postcode>
<Land>

Komt dit pakketje gewoon goed aan? Ik denk dat elke Nederlandse postbode gewoon ziet naar welk adres dit pakketje moet gaan toch?
Komt helemaal goed - zolang de sorteermachine maar een postcode ziet (en die staat er dus blijkbaar duidelijk op), komt-ie vanzelf naar jou toe. De postbode kijkt uiteindelijk naar het huisnummer.

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Verwijderd

Toch maar een touchfly3 besteld by pandawill.
Verstuurd met DHL met 6 dagen in huis.
wat een top tablet. 1 gig. Proc. 512 mb geheugen. 4 gig. Nand.
Een stuk sneller dan de zt 180. En,... dit keer niet gebroken.
Leuke van deze 2 usb poorten een gps, en hdmi uit. Getest met 720P.
Nu al tot 5,5uur met wifi kunnen klooien! Full-screen lite

• saveljos
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online
welke sites kennen jullie voor namaak kleren??? ik zelf gebruik icictrade.com maar ben ook benieuwt naar andere sites.

• JaWSnl
  • Laatst online: 08-12 16:36
Op deal-extreme staan bij de nieuwe artikelen diverse gave Big Bang Theory shirts :P ik heb ze alvast in mn wishlist gezet, ook als cadeautje voor iemand anders.

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

• Awoodentree
  • Niet online
@saveljos,
Importeer absoluut geen nep kleding! Verschillende verhalen van mensen circuleren op het internet over het onderscheppen van de douane van nep kleding. Die boetes zijn niet om te lachen! Vaak krijg je ook een advocaat op je dak.

• saveljos
  • Nu online
Awoodentree schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 18:24:
@saveljos,
Importeer absoluut geen nep kleding! Verschillende verhalen van mensen circuleren op het internet over het onderscheppen van de douane van nep kleding. Die boetes zijn niet om te lachen! Vaak krijg je ook een advocaat op je dak.
heb nog nooit verhalen gehoord over boetes/advocaten. is er dan een nieuwe wet sins kort?
ga nu ff googlen naar die verhalen.ik edit mijn post wel als ik iets boeiends heb gevonden.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-12 23:16

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

saveljos schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 18:34:
[...]

heb nog nooit verhalen gehoord over boetes/advocaten. is er dan een nieuwe wet sins kort?
ga nu ff googlen naar die verhalen.ik edit mijn post wel als ik iets boeiends heb gevonden.
Het importeren van nepkleding is nooit toegestaan geweest in de wet om mee te beginnen, dus ik vind het apart dat je nu doet alsof zoeits nieuws zou zijn.... :/

Xbox Live ID:Notna8310

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-12 09:53
@saveljos,
Je advocaat verdedigt je, valt je niet aan!

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

• saveljos
  • Nu online
ik wist dat het niet mocht, maar tot zo ver ik weet worden de goederen alleen in beslag genomen.
bij icictrade.com verzenden ze de producten opnieuw als ze worden tegen gehouden. daarom heb ik er tot nu toe geen probleem mee gehad.
(krijg alleen gevonden over mensen die boeten krijgen omdat ze doorverkochten, niet omdat ze inkochten)

[ Voor 21% gewijzigd door saveljos op 16-04-2011 18:44 ]

Verwijderd

@saveljos,
Ik wist niet dat advocaten dakpannen konden leggen,... of is dat vanwege pasen? Eierpunch op je dak.
Denk dat je op iets anders doelde ;)

Verwijderd

Heeft iemand ooit de HD Studio Noice Cancellings van Dr Dre Beats gekocht?

• Awoodentree
  • Niet online
Linkje?

Verwijderd

DE had ze voor $84 maar nu niet meer, hier zijn ze wat duurder

http://www.buyonme.com/de...t-black-2aaa-p-43559.html

Verwijderd

Een paar posts terug staat een link naar focalprice. Maar goed daar staan ze voor 99 dollar. Geen idee hoe de kwaliteit is.

• BertusG
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Kan je op deze versie de echte foscam firmware zetten?

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Drie dagen op rij een pakketje gekregen van BIC, alles begin april besteld.

• Sponz
  • Niet online

Sponz

BertusG schreef op zondag 17 april 2011 @ 14:45:
[...]

Kan je op deze versie de echte foscam firmware zetten?
ja, want het is een foscam :D

• slabetje
  • Laatst online: 28-12 23:49
Ik ben bijna compleet :O ik heb nu al: PADAWLL en dat moet worden PANDAWILL
Dus ik ben nog opzoek naar de N en de I dan krijg een een willekeurige zonnebril voor niets.

• BertusG
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Sponz schreef op zondag 17 april 2011 @ 18:18:
[...]

ja, want het is een foscam :D
Ok, ik begreep dat het een clone was. Maar als de originele foscam firmware er op kan dan lijkt het mij verder geen probleem.

Verwijderd

BertusG schreef op zondag 17 april 2011 @ 19:48:
[...]

Ok, ik begreep dat het een clone was. Maar als de originele foscam firmware er op kan dan lijkt het mij verder geen probleem.
Geweldig gewoon een foscam..ghehe..geloof dat er alleen geen buiten behuizing voor is.
Das jammer,. Mooi voor op het dak..(als er advocaten komen) ;)

• rudyhattem
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 05-12 13:16
Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 09:17:
Heb je een linkje? Ik zoek op touchfly maar kan nix vinden. :-(

• Awoodentree
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 23:03:
[...]

Ik wist niet dat advocaten dakpannen konden leggen,... of is dat vanwege pasen? Eierpunch op je dak.
Denk dat je op iets anders doelde ;)
Ik snap je grap nu pas terwijl ik je post vanochtend al zag :p

• Nextron

Nextron

rudyhattem schreef op zondag 17 april 2011 @ 22:21:
Heb je een linkje? Ik zoek op touchfly maar kan nix vinden. :-(
Linkje

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:12

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Notna schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 18:38:
[...]

Het importeren van nepkleding is nooit toegestaan geweest in de wet om mee te beginnen, dus ik vind het apart dat je nu doet alsof zoeits nieuws zou zijn.... :/
Maar dit heeft dan ook betrekking op electronica e.d. neem ik aan? Had een tijd terug een ' for ipod' socks besteld maar daar bleken dus allemaal Apple logo's op te zitten ;)

• slabetje
Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 09:17:
Hoeveel belasting *(btw) heb je moeten betalen aan DHL als ik vragen mag?
ik wil er ook een bij pandawill bestellen.

• pbk
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-12 12:51

pbk

Zoeken op flytouch (ipv touchfly) werkt wel... ;)

Bevalt het resistieve scherm goed?

Nog een andere vraag: waar vind ik de tracking van Hongkong Post? Ik zie bij BIC wel een nummer staan (RA11...) maar waar kan ik dit invoeren om te zien waar mijn pakketje nu is? Ik heb de site van Hongkong Post zelf al geprobeerd (hier) maar daar vind-ie helaas niets. Ik moet een referencenumber opgeven maar dat heb ik niet.

[ Voor 42% gewijzigd door pbk op 18-04-2011 09:37 ]

• zacht
  • Niet online
http://www.focalprice.com...able_AA_Battery_Blue.html

Nog nooit gezien dit, ik ben er nog niet over uit hoe nuttig die dingen zijn.

• Nextron

Nextron

Met een capaciteit van 500mAh is het ook wel nodig dat je ze 'makkelijk' kan opladen. Hoog gadgetgehalte maar niet echt praktisch imo.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

• Notna

Notna

Where are you?®

pbk schreef op maandag 18 april 2011 @ 09:03:
[...]

Zoeken op flytouch (ipv touchfly) werkt wel... ;)

Bevalt het resistieve scherm goed?

Nog een andere vraag: waar vind ik de tracking van Hongkong Post? Ik zie bij BIC wel een nummer staan (RA11...) maar waar kan ik dit invoeren om te zien waar mijn pakketje nu is? Ik heb de site van Hongkong Post zelf al geprobeerd (hier) maar daar vind-ie helaas niets. Ik moet een referencenumber opgeven maar dat heb ik niet.
Had ik ook, dan is het pakket gewoon nog niet geprocessed door HKP. Even wachten (als in, morgen of overmorgen nog eens proberen) en ineens gaat de directe link naar je T & T gewoon goed en krijg je een status update te zien :)

• Twister336
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Mijn eerste ervaring met DealExtreme is toch niet zo positief. Al meer dan een week geleden besteld en er is nog helemaal niets aan mijn bestelling gedaan.
Waiting for supplier... :O

• Notna

Notna

Where are you?®

Twister336 schreef op maandag 18 april 2011 @ 12:15:
Mijn eerste ervaring met DealExtreme is toch niet zo positief. Al meer dan een week geleden besteld en er is nog helemaal niets aan mijn bestelling gedaan.
Waiting for supplier... :O
Is het product niet in backorder toevallig? Dat was bij mij wel het geval namelijk (nadat ik het besteld had :X )

• Twister336
  • Niet online
Ja, dat is het dus.
Bij een van de dingen die ik had besteld staat nu ships on 5/3. Alles was nochtans op voorraad toen ik de bestelling plaatste. Producten annuleren of de bestelling opsplitsen gaat blijkbaar niet dus dat wordt nog zeker een maand wachten. :|

Een hele hoop dingen tegelijk bestellen was blijkbaar niet zo'n goed idee...

• pbk

pbk

Notna schreef op maandag 18 april 2011 @ 11:43:
[...]

Had ik ook, dan is het pakket gewoon nog niet geprocessed door HKP. Even wachten (als in, morgen of overmorgen nog eens proberen) en ineens gaat de directe link naar je T & T gewoon goed en krijg je een status update te zien :)
Dus zonder dat je een referencenummer moet invoeren? Dit vermeldt de site nl.

"To promptly retrieve the record of your item, please key in your Enquiry Reference Number (if available), for example, 05000123A:"

Zo'n nummer heb ik niet dus ik druk maar zonder in te vullen op Enter. Daarna de melding dat er geen info over de zending is.

• pbk

pbk

Twister336 schreef op maandag 18 april 2011 @ 12:27:
Ja, dat is het dus.
Bij een van de dingen die ik had besteld staat nu ships on 5/3. Alles was nochtans op voorraad toen ik de bestelling plaatste. Producten annuleren of de bestelling opsplitsen gaat blijkbaar niet dus dat wordt nog zeker een maand wachten. :|

Een hele hoop dingen tegelijk bestellen was blijkbaar niet zo'n goed idee...
Ik heb zelf daarom een grotere bestelling verdeeld in allemaal kleinere bestellingen van 3 items. Sommige verstuurd en al binnen en ééntje nog 'Order received'. Door verdelen heb je in elk geval veel spul al eerder binnen. Ik weet alleen niet of je dan ook meer risico voor inklaring/belasting hebt. Zelf had ik er geen last van (nu 4 enveloppen van DealExtreme ontvangen, allemaal < €10).

[ Voor 5% gewijzigd door pbk op 18-04-2011 12:38 ]

• Notna

Notna

Where are you?®

pbk schreef op maandag 18 april 2011 @ 12:31:
[...]

Dus zonder dat je een referencenummer moet invoeren? Dit vermeldt de site nl.

"To promptly retrieve the record of your item, please key in your Enquiry Reference Number (if available), for example, 05000123A:"

Zo'n nummer heb ik niet dus ik druk maar zonder in te vullen op Enter. Daarna de melding dat er geen info over de zending is.
Yup, ik had precies dezelfde melding. Zelfs een ticket geopend bij DX ervoor (nooit antwoord op gehad). toen ik eht een dag later probeerde kreeg ik meteen de status te zien ipv een referentie nummer in te moeten voeren :)

• pbk

pbk

Notna schreef op maandag 18 april 2011 @ 12:33:
[...]

Yup, ik had precies dezelfde melding. Zelfs een ticket geopend bij DX ervoor (nooit antwoord op gehad). toen ik eht een dag later probeerde kreeg ik meteen de status te zien ipv een referentie nummer in te moeten voeren :)
Bedankt, ik blijf het gewoon proberen. 't Stond wo 13/4 op 'dispatched' maar ik weet niet of dat ook direct de dag is dat Hongkong post 't heeft.

• Notna

Notna

Where are you?®

pbk schreef op maandag 18 april 2011 @ 12:35:
[...]

Bedankt, ik blijf het gewoon proberen. 't Stond wo 13/4 op 'dispatched' maar ik weet niet of dat ook direct de dag is dat Hongkong post 't heeft.
Dat is zeker niet het geval, ga er maar vanuit dat het woensdag op de post is gedaan, het vrijdag binnen is gekomen, ze het vandaag of morgen wel inklaren en een status update geven :) (houd rekening met tijdsverschil ;) )

• zacht
  • Niet online
Focalprice heeft ook op het vliegtuig van 16/4 gewacht, ik kreeg gisteren een mailtje dat mijn bestelling eindelijk verstuurd was. BIC is tot nu toe veruit de snelste qua leveren bij mij.

• BounceCloud
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:39
Aan het begin van de maand een presenter besteld bij FocalPrice. In de beschrijving stond dat hij 'powered by 2*AAA' was.

Bij het uitpakken was het exact de presenter van het plaatje, maar was hij niet powered door 2*AAA maar door een kleinere, dikkere 12V Alkaline die ik hier in Nederland nog nooit gezien heb...

Gelijk een RMA-verzoek ingediend en kreeg na een paar uur al een antwoord. Heel vervelend voor u. Kreeg een coupon-code die mij de aankoopprijs van de presenter geeft en mag dus een nieuwe uitzoeken.
Wat een service! _/-\o_

Enige rare is wel dat ze de beschrijving gewoon zo laten zoals het is. :+

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Wie was diegene die ook die droppad A8 had besteld van DX?
Heeft diegene hem al binnen?

• pbk

pbk

zacht schreef op maandag 18 april 2011 @ 12:41:
Focalprice heeft ook op het vliegtuig van 16/4 gewacht, ik kreeg gisteren een mailtje dat mijn bestelling eindelijk verstuurd was. BIC is tot nu toe veruit de snelste qua leveren bij mij.
Ik hoop dat mijn tabletje ook met die vlucht mee is. Heb ondertussen al een forum gevonden (http://techknow.freeforums.org/) waar ze druk bezig zijn met custom firmware... tijd om lekker te gaan tweaken dus ;)

• zacht
  • Niet online
BIC houdt zich niet zo aan vluchtplannen volgens mij. Ik dacht dat ik moest wachten op het 16/4-vliegtuig, maar mijn boeltje is afgelopen week al binnen gekomen.

• Wuursj
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:01

Wuursj

want worst is al bezet

ondertussen regelmatig wat besteld bij dealExtreme alleen kwam ik nu dit tegen:
Fuel Economizer for Car - Save Fuel/Gas 10%-30% 8)7 :X :?
nu durf ik de rest van de beschrijvingen ook niet meer serieus te nemen ;(

droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst

• SquareOne
Wuursj schreef op maandag 18 april 2011 @ 15:47:
Dat is wel een komisch product.

Vanmiddag mijn pakketje binnen gekregen van BIC 13 dagen. Niet slecht.

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Eerder werd hier al genoemd: www.fragrancex.com
Is een amerikaanse website met vrij goedkope parfum en aanverwante producten. Wel opletten, zitten ook veel duurdere bij dan in Nederland, maar over het algemeen is het wel goedkoper. Heel vaak zijn hier acties met gratis verzenden.
Tot nu toe al 4x besteld.

Verzendtijd/aflevertijd: 1 maand
Betalen: Paypal
Verpakking: zeer netjes in een ruim doosje, met bubbelplastic (grote bubbel).
Parfum verpakking: origineel en onaangeroerd.
Aflevering door Selectvracht aan de deur.

Grote waarschuwing voor degene die veel wil bestellen: bestel niet boven de 22 euro! Dan kom je over de BTW grens heen en krijg je een BTW naheffing van de douane + afhandelkosten. Wil je meerdere items, bestel dan per stuk, en een aantal dagen na elkaar.
Zeker bij post/pakketjes uit VS wordt er veel gecheckt.
Waarde van inhoud staat netjes in US$ op de doos. Tot ongeveer $27 zijn de pakketjes zonder douane kosten goed binnengekomen.
T zijn echte parfums, geen namaak. Soms in doos, maar ook zonder (staat op website vermeld welke dat zijn), dan zijn ze goedkoper.

[ Voor 4% gewijzigd door Get!em op 18-04-2011 17:54 ]

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:17
Ik heb hem en hij werkt echt hoor!!! Probeer anders eerst eens iets voordat je er over oordeelt, zo jammer dit altijd...

spoiler:
Ik hoorde dat de upgrade hiervan je auto laat vliegen

• MaartenFM
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09:52
Get!em schreef op maandag 18 april 2011 @ 17:53:
Eerder werd hier al genoemd: www.fragrancex.com(....)
Grote waarschuwing voor degene die veel wil bestellen: bestel niet boven de 22 euro! Dan kom je over de BTW grens heen en krijg je een BTW naheffing van de douane + afhandelkosten. Wil je meerdere items, bestel dan per stuk, en een aantal dagen na elkaar.
Zeker bij post/pakketjes uit VS wordt er veel gecheckt.
Waarde van inhoud staat netjes in US$ op de doos. Tot ongeveer $27 zijn de pakketjes zonder douane kosten goed binnengekomen.
T zijn echte parfums, geen namaak. Soms in doos, maar ook zonder (staat op website vermeld welke dat zijn), dan zijn ze goedkoper.
Bedankt voor de site. Echter, alle geurtjes die mij interessant lijken kosten meer dan 27$ dus zal het snel onvoordelig worden ivm invoerkosten als ik jou moet geloven.

• Goodfellas
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07-05 12:39
De track en trace van honkong/china post is ineens volledig in het Chinees? De tekst zelf is nog wel in het Engels, maar op alle tracking tables is de data ineens in het Chinees :S. Gelukkig is er nog Google translate :+

http://www.emsairmailtracking.com/

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Je moet sowieso niet op de beschrijvingen van fabrikanten afgaan op DX, dat is alleen een lijdraad en in de reacties of beoordelingen zie je dan vervolgens of het wat is. Nu DX steeds bekender wordt krijg je natuurlijk wel het risico dat fabrikanten ook zelf reacties gaan plaatsen, maar dat ben ik nog niet tegengekomen en dan blijven er natuurlijk ook altijd nog reacties van normale kopers bijstaan.

http://www.dealextreme.co...sku.52013~threadid.759973 :P

[ Voor 4% gewijzigd door Marzman op 18-04-2011 21:47 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• slabetje
Goodfellas schreef op maandag 18 april 2011 @ 21:42:
De track en trace van honkong/china post is ineens volledig in het Chinees? De tekst zelf is nog wel in het Engels, maar op alle tracking tables is ineens in het Chinees :S. Gelukkig is er nog Google translate :+

http://www.emsairmailtracking.com/
de site lag er vanmiddag ook al uit,
vanochtend was alles nog goed (in het engels)

Ik denk dat het een fout is of zo??

• Vinny1
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 00:19
Ik vraag me wel af waarom veel producten zo goedkoop zijn. Soms voel ik me wel een beetje slecht als iets koop omdat ik het gevoel heb dat een kind die niks verdient het voor mij in elkaar geflanst heeft. Het is natuurlijk niet echt tegen te houden omdat dure merken hier ook gebruik van maken (denk ik).

Verwijderd

Vinny1 schreef op maandag 18 april 2011 @ 22:06:
Ik vraag me wel af waarom veel producten zo goedkoop zijn. Soms voel ik me wel een beetje slecht als iets koop omdat ik het gevoel heb dat een kind die niks verdient het voor mij in elkaar geflanst heeft. Het is natuurlijk niet echt tegen te houden omdat dure merken hier ook gebruik van maken (denk ik).
Ach, je moet maar denken: over 40 jaar zijn de chinezen schatrijk en lopen jouw kleinkinderen hier voor een paar euro per dag speelgoed voor de chinezen te maken :)

P.s. Als de chinezen net zoveel zouden verdienen als wij, dan zou een iPad een euro of 3.000 kosten....

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2011 22:16 ]

• Verstekbakker
  • Niet online
De huur en g/w/l is voor een Chinees ook veel lager.

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:03
Hey, maar wel "As seen on TV" 8)7

Doet mij denken aan een magneet op je koperen waterleiding om het kalk uit je kraanwater te verwijderen -O-

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

• janvanduschoten
  • Laatst online: 14:42

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

tha_crazy schreef op maandag 18 april 2011 @ 15:29:
Wie was diegene die ook die droppad A8 had besteld van DX?
Heeft diegene hem al binnen?
In het onderstaande forum zijn al een paar Dropad bezitters., ook via DX.

Het topic voor onbekende en exotische Android-tablets

Heb gisterenochtend ook een Dropad besteld bij DX, staat vandaag op "packing" .

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

janvanduschoten schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 09:58:
[...]

In het onderstaande forum zijn al een paar Dropad bezitters., ook via DX.

Het topic voor onbekende en exotische Android-tablets

Heb gisterenochtend ook een Dropad besteld bij DX, staat vandaag op "packing" .
Oke, maar er was iemand die hem ook had besteld ongeveer tegelijk met mij, en tegelijk verzonden.
vroeg me af of hij hem al binnen heeft

• Verstekbakker
  • Niet online
Is er iemand hier die weet waar ik goedkoop van die LR1 batterijen vandaan kan halen? Ik kan ze nergens vinden. Wel in de NL webshops, maar die vragen verzendkosten die duurder zijn dan het apparaat waar ze in moeten (incl. batterijen).

www.focalprice.com
www.dealextreme.com
www.buyincoins.com
www.pandawill.com

Allemaal niets op gevonden...

• pbk

pbk

Tracking werkt beter met http://www.emsairmailtracking.com/chinapost.php dan met de website van Hongkong Post zelf 8)7
Daar zie ik nl. niets en bij de eerste site staan wel de gegevens.

Tablet van BIC is nog in China (12 april besteld, eigenlijk eerder maar Paypal was traag...)

Mediaplayer van Focalprice + klein grut (7 april besteld) is inmiddels in Nederland, ben benieuwd of ik 'm vandaag afgeleverd krijg.

Ook nog klein spul van DealExtreme binnengekregen vandaag (6 en 8 april besteld). Speelgoed, sleutelhangers e.d. Twee van de vier zonne-energiewagenetjes deden het niet... even weer een ticket aanmaken dus. :P

• SquareOne
Nog even over het Dr. Dre spul...

Heeft iemand ervaring met deze shop (Everbuying.com)

De Studio's
De (in-ear) Tour's

Goedkoper dan focal price.

[ Voor 3% gewijzigd door SquareOne op 19-04-2011 13:22 ]

• Notna

Notna

Where are you?®

Verstekbakker schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 12:29:
Is er iemand hier die weet waar ik goedkoop van die LR1 batterijen vandaan kan halen? Ik kan ze nergens vinden. Wel in de NL webshops, maar die vragen verzendkosten die duurder zijn dan het apparaat waar ze in moeten (incl. batterijen).

www.focalprice.com
www.dealextreme.com
www.buyincoins.com
www.pandawill.com

Ebay?

• Vhond
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Iemand wel eens importheffingen moeten (na)betalen?

• pbk

pbk

Verstekbakker schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 12:29:

www.focalprice.com
www.dealextreme.com
www.buyincoins.com
www.pandawill.com

Dixons? Daar kosten ze 3 euro zonder verzendkosten voor zover ik kan zien. Niet de goedkoopste batterij maar wel als je het wilt laten verzenden.

[ Voor 10% gewijzigd door pbk op 19-04-2011 13:34 ]

• clonedonkey
Mijn BIC van 13-4 was nog niet verzonden. Even een ticket aangemaakt en binnen 2 uur reactie dat hij niet meer leverbaar was op korte termijn en ze hebben zonder het te vragen gelijk mijn geld terug gestort, super snelle service dus ! Blijft een top bedrijf ! Gelijk maar een alternatief besteld daar :)

• pbk

pbk

clonedonkey schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 13:33:
Mijn BIC van 13-4 was nog niet verzonden. Even een ticket aangemaakt en binnen 2 uur reactie dat hij niet meer leverbaar was op korte termijn en ze hebben zonder het te vragen gelijk mijn geld terug gestort, super snelle service dus ! Blijft een top bedrijf ! Gelijk maar een alternatief besteld daar :)
Wat had je precies besteld bij BIC?

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

ik zit nog steeds te wachten op mijn pakketje terwijl iemand anders die in hetzelfde vliegtuig zat hem al wel binnen heeft, ook nog eens hetzelfde product.
is het wijs om hierover te bellen naar tnt oid om een status op te vragen?

• clonedonkey
pbk schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 13:34:
[...]

Wat had je precies besteld bij BIC?
2,5" hdd case

• Twister336
  • Niet online
De reden waarom mijn DealExtreme bestelling 3 weken vertraging heeft is ook een 2.5" HDD enclosure.
Er zijn blijkbaar meer mensen die voor 4 euro zo'n ding willen hebben.

• Verstekbakker
  • Niet online
Helemaal vergeten dat die ook nog bestond. d:)b.

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:38
Ik had laatst een 2.5mm naar 3.5mm audiokabeltje gekocht, 0.80 cent incl verzenden _O_
Na het betalen via Paypal gaf de site een timeoutmelding, waarna ik dacht dat de bestelling mislukt was.
Daarna nog een keer besteld, die lukte wel.
Eerst pakje kwam na 4 dagen aan, tweede een dag later! Topservice d:)b .

• bertalizer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-12 18:29
tha_crazy schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 14:12:
ik zit nog steeds te wachten op mijn pakketje terwijl iemand anders die in hetzelfde vliegtuig zat hem al wel binnen heeft, ook nog eens hetzelfde product.
is het wijs om hierover te bellen naar tnt oid om een status op te vragen?
Wacht nog eventjes. Jouw pakje wordt misschien gecontroleerd door de douane.

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

bertalizer schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 15:38:
[...]

Wacht nog eventjes. Jouw pakje wordt misschien gecontroleerd door de douane.
Net even gebeld met TNT maar volgens hun zou die nog niet eens in NL zijn.
beetje vreemd.....

Verwijderd

Sorry Ruddy,. was ff drukjes...
Maar gelukkig zijn er andere die je ook helpen.
ThnX

Verwijderd

slabetje schreef op maandag 18 april 2011 @ 07:30:
[...]

Hoeveel belasting *(btw) heb je moeten betalen aan DHL als ik vragen mag?
ik wil er ook een bij pandawill bestellen.
Ik denk dat ik mazzel had. :P
Helemaal niX nopes... maar ging er eigenlijk van uit dat er nog iets van 30 euro of meer bij zou komen.
Echter dus niets. >:)

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:32
2011-04-19 01:52:18 Pending
2011-04-19 01:52:19 Processing-1
2011-04-19 09:20:37 Processing-3
2011-04-19 09:40:11 Processing-5
2011-04-19 13:59:52 Dispatched

Dit alles met 9 onderdelen ter waarde van $20.68 bij BuyInCoins, usb stick, hardeschijf behuizing etc.
Vind ik toch vrij rap, nu kijken hoelang het vliegtuig e.d. er over doet.

• PhilipvD
  • Laatst online: 14-12 22:22

PhilipvD

Ondertiteld

Deze is ook snel aangekomen voor DX begrippen. :)

Besteld: 4/4/2011 (http://www.dealextreme.com/p/compact-9-leds-flashlight-46)
Verzonden: 11-4-2011
Ontvangen: 19-4-2011

Is trouwens een echte aanrader mocht je ooit nog eens een (kleine) zaklamp nodig hebben. Voelt zeer robuust aan en is ook lekker fel.

---

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:12
PhilipvD schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 22:10:
Besteld: 4/4/2011 (http://www.dealextreme.com/p/compact-9-leds-flashlight-46)

Is trouwens een echte aanrader mocht je ooit nog eens een (kleine) zaklamp nodig hebben. Voelt zeer robuust aan en is ook lekker fel.
Kun je me de precieze doorsnede (dikte) van dit lampje geven?

• PhilipvD
  • Laatst online: 14-12 22:22

PhilipvD

Ondertiteld

maartend schreef op woensdag 20 april 2011 @ 08:05:
[...]

Kun je me de precieze doorsnede (dikte) van dit lampje geven?
Elektronische schuifmaat geeft 28,05mm, gemeten vanaf de bovenkant (waar de ledjes zitten). Hij paste dus ook door de brievenbus.

---

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:12
PhilipvD schreef op woensdag 20 april 2011 @ 08:42:
[...]

Elektronische schuifmaat geeft 28,05mm, gemeten vanaf de bovenkant (waar de ledjes zitten). Hij paste dus ook door de brievenbus.
Dank je, is me dus precies te dik.

Die maten die ze opgeven zijn nooit precies nauwkeurig ben ik achter gekomen.

• pbk

pbk

Gisteren m'n 2Gb mediaplayertje van Focalprice ontvangen (9 april besteld). Via Hongkong Post en geen inklaring/btw. Voor de prijs (ca. 23 euro) een aardig ding maar wel erg "plastic" (http://www.focalprice.com/detail_EM197B.html).

Bij de zending had ik ook nog 2 speelgoedvliegtuigjes besteld. 1 ontbrak, dus een ticket aangemaakt. Eens kijken of die ook nog snel komt.

Verwijderd

Weet iemand waar je een onderwaterbehuizing kan vinden voor de iphone 4?

Dus dat je kan filmen of foto's maken onderwater zeg maar.
Mag in NL, liefst china zal vast een hoop schelen in de kosten.

• SquareOne
Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2011 @ 22:17:
Weet iemand waar je een onderwaterbehuizing kan vinden voor de iphone 4?

Dus dat je kan filmen of foto's maken onderwater zeg maar.
Mag in NL, liefst china zal vast een hoop schelen in de kosten.
Ik zou het helemaal niet riskeren. Mocht het niet fatsoenlijk werken is je iPhone van 600 euro kapot. Ik zou eerder een goedkope watercamera kopen.
Pagina: 1 ... 43 ... 67 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten. Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen