Ervaringen met DealExtreme.com - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 ... 67 Laatste
Acties:
  • 455.470 views

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-08 07:53
Gister voor het eerst kleding (of eigenlijk schoenen) besteld in de UK. Leuke site, volgens mij zijn het koopjes, maar misschien ook wel niet, maar je kunt er wel veel halen, ook veel timberlands die ik in NL webshops nog niet had gezien. Ze accepteren gewoon iDeal (en paypal) en de prijs die bij producten staat is inclusief verzending.

Heb deze skwantjes besteld:
Afbeeldingslocatie: http://www.mandmdirect.com/ProductImages/_Default/F/A/4/FA4150_1_Large.jpg

en twijfel over deze, maar waarschijnlijk ga ik nog wel over de streep :p
Afbeeldingslocatie: http://www.mandmdirect.com/ProductImages/_Default/T/M/1/TM1470_1_Large.jpg

Verwijderd

Is inderdaad niet zo duur daar: www.mandmdirect.com is de site.

Zitten wel leuke kleren bij ja..

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Gratis led dobbelsteen bij besteding van minimaal $30,-

Afbeeldingslocatie: http://www1.dealextreme.com/productimages/sku_5492_5.jpg
http://www.dealextreme.com/details.aspx?sku=5923

coupon code: PAYPALASIA

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:03

Wildfire

Joy to the world!

Eppo © schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 14:37:
Gratis led dobbelsteen bij besteding van minimaal $30,-

[afbeelding]
http://www.dealextreme.com/details.aspx?sku=5923

coupon code: PAYPALASIA
Heb je niets aan: "Item is temporarily sold out" hetgeen meestal betekent dat het een aardige tijd duurt eer ze het weer hebben...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

*Yessss ! My Tablet....
18-12 verzonden met UPS.
Vandaag->
ROTTERDAM, NL 21/12/2010 15:27
PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE

Dus er zal waarschijnlijk nog wel een rekening achteraan komen,.. :X

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-10 11:01
Hoe lulig... Heb lang geen douanekosten moeten betalen. M'n laatste dure ding en wat groot is, is een keukenkraan van een paar kilo. Zat er een stempel op, inklaringskostenvrij (ofzo iets). (lightinthebox)

Ik besteed gemiddeld 100 euro in de maand aan webwinkels in het buitenland.

Verwijderd

@ Cabo.
Das goed om te horen,.. maar ook verzonden met UPS ?
Kijk dat ze standaard "Gift" op de verpakking zegt niets natuurlijk meer bij de Douane. ;)

Nou is m'n pakket in Rotterdam.
Nou staat er dit:
SHENZHEN, CN 21/12/2010 23:40 VERTREKSCAN

SHENZHEN, CN 22/12/2010 2:50 EXPORTSCAN
?!?!

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2010 20:13 . Reden: extra update! ]

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
vrijgave onsuccesvol?

iRacing Profiel

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-11 15:15

sjaool

Every life should have 9 cats

Compizfox schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 19:49:
[...]
Da's niet waar, ik weet dat er bij DX hele redelijke in-ears te koop zijn.

[...]

Die zien er ook wel goed uit. Iets duurder dan de meeste bij DX, maar nog steeds erg goedkoop :P
De MP4Nation Alpha Brainwavz zijn echte aanraders!
Ik heb ze al meer dan een jaar en het zijn voor mij de beste in-ears die ik in mijn collectie heb op de Shure E4C na.
De bas van de Alpha Brainwavz is wel een stuk beter of meer aanwezig maar gezien het prijsverschil met de Shure E4C zijn de Alpha Brainwavz zeer goed. :)

Deal Extreme heeft ook wel in-ears maar die halen het niet qua geluidskwaliteit in vergelijking met de Alpha Brainwavz.

"When you grow up your heart dies"

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:01

Compizfox

Bait for wenchmarks

OK thanks, ik denk dat ik voor die ga dan :)
En ik houd wel van een beetje (veel) bass.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

• hardware.tom
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-10 15:43
sjaool schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 19:22:
[...]

De MP4Nation Alpha Brainwavz zijn echte aanraders!
Ik heb ze al meer dan een jaar en het zijn voor mij de beste in-ears die ik in mijn collectie heb op de Shure E4C na.
De bas van de Alpha Brainwavz is wel een stuk beter of meer aanwezig maar gezien het prijsverschil met de Shure E4C zijn de Alpha Brainwavz zeer goed. :)

Deal Extreme heeft ook wel in-ears maar die halen het niet qua geluidskwaliteit in vergelijking met de Alpha Brainwavz.
Heb ze ook, hele goed oortjes voor de prijs, toen ik ze kocht waren ze nog $10

• eltweako
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:53
Hmzz voor een vriend wat spullen besteld, meteen daarna ook een bestelling voor me zelf geplaatst.
Mijn spullen heb ik nu al 2 maanden binnen, zijn spullen zijn nog steeds onderweg.
Begin me haast zorgen te maken.

Verwijderd

Ja,. dat idee krijg ik ook met een phone die nu al meer dan 1 maand in China ligt te wachten om verzonden te worden.
Track & Trace code geeft aan:" Wacht op Vliegtuig ofZo?!?"

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-10 11:01
Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 18:50:
@ Cabo.
Das goed om te horen,.. maar ook verzonden met UPS ?
Kijk dat ze standaard "Gift" op de verpakking zegt niets natuurlijk meer bij de Douane. ;)
Ja gift stelt idd niks meer voor. Kan best via UPS, het was in ieder geval geen DHL. Daar ik mindere ervaring mee.

• Eppo ©
  • Niet online
Wildfire schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 14:45:
[...]

Heb je niets aan: "Item is temporarily sold out" hetgeen meestal betekent dat het een aardige tijd duurt eer ze het weer hebben...
Ach, het is sowieso gratis dus je kan altijd de coupon code gebruiken. Duurt het te lang, dan mail je ze even om te zeggen dat ze de dobbelsteen mogen houden...

• Mandera
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-10 10:25
UPS/DHL/FedEx klaren alles zelf in daarom dat de kans een stuk groter is dat je je portomonee mag trekken als de bezorger voor de deur staat ;).

Over pakketjes die lang blijven liggen in het verre oosten: Deal with it, we weten allemaal welke tijd van het jaar we leven. Is al vaak genoeg aangekaart in dit topic :)

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:16
26-11-2010 een Xbox360 slim hdd behuizing besteld om de 250GB van de oude in te hangen.
Deze was niet op voorraad en werd verzonden op 03-12-2010.

Tot op heden nog niets in mijn bus gezien. Ik wacht nog even omdat het iets meer dan 2 weken is en las ergens iets over na een maand contact op nemen.

Wil heel graag verder met de nieuwe xbox. :P

Verwijderd

Buyincoins.com XMAS Coupon Code.

9% Korting !
The coupon code is: XMAS2010.

Verwijderd

weet er iemand of een van de winkels ook Wannabe-Bono glasses heeft?
heb er geen kunnen vinden =(

Verwijderd

Deze ?!? Afbeeldingslocatie: http://www.thecolinandmattshow.co.uk/Images/pope_bono.jpg
Nee,. niet gevonden..

Verwijderd

Ik dacht laat ik voor de hele familie wat kleine kerst cadeautjes bestellen bij Dealextreme, maar blijkbaar moet dat dus nog eerder dan begin November. Niet alles was op voorraad en het eerste pakket ging nog redelijk snel weg, alleen heeft dat meer dan 2 weken in China gelegen bij de post. Het ligt aan de status te zien nu alweer een week ergens anders in China.

Volgend jaar dus bestellen in Oktober :)

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-11 11:33

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2010 @ 12:22:
Niet alles was op voorraad en het eerste pakket ging nog redelijk snel weg, alleen heeft dat meer dan 2 weken in China gelegen bij de post. Het ligt aan de status te zien nu alweer een week ergens anders in China.

Volgend jaar dus bestellen in Oktober :)
Damn, mijne ligt nu 1 week bij de post in China... blijkbaar zit ik dus pas op de helft :p

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Verwijderd

Ach de mijne ligt er nu al en maand...

• hardware.tom
Mijne lag er 2 dagen en is nu verzonden :?

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:33
Ik kan niet inloggen op DX, meer mensen hier problemen mee?

Nu ineens wel weer, nevermind 8)7

[ Voor 27% gewijzigd door ThinkPad op 23-12-2010 14:01 ]

Verwijderd

Hallo

Ik was van plan om zo'n Epad te kopen
zo'n een
Afbeeldingslocatie: http://i187.photobucket.com/albums/x204/stefan-s/SDC11184.jpg

Bij ons in het dorp waren die te koop
maar nu is hij uitverkocht en ik wil er wel graag één nu zag ik hem ook staan op DE
deze:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.42070

Ik had hem even gevraag wat voor SD kaart er in gaat en toen antwoorde hij:
quote: stefan-s
Houd er wel rekening mee dat dealextreem aangifte doet bij de douane er komt dan 30% import belasting bij.

De levertijd is daar ook zeer lang, ze houden daar meestal nogal lang je geld vast alvorens het verzonden wordt zadat je na verzending het geld niet kan terugvorderen.
Klopt dat wel ik heb nergens gelezen dat dat zo is, en de verzend tijd boeit me toch niet
of het nou 1 week of 1 maand is, zolang ik het maar binnen krijg(wel gelezen dat ze hun afspraken altijd nakomen)

maar wie weet hoe dat zit met die belasting shit,

gr, owen

• Arunia
Royz schreef op donderdag 23 december 2010 @ 12:31:
[...]

Damn, mijne ligt nu 1 week bij de post in China... blijkbaar zit ik dus pas op de helft :p
Hoe kun je dat zien? Want bij mij krijg ik dus geen tracenummer. Kan dus uberhaupt niet zien wat er mee gebeurd is.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:59

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Houd er wel rekening mee dat dealextreem aangifte doet bij de douane er komt dan 30% import belasting bij.
Mijn tablet werd verzonden met omschrijving 'electronics', daar heb ik nooit problemen mee gehad. In het forum van mijn tablet staan enkel wat mensen waar douane het tegenhield vanwege mogelijke imitatie of naamsissue's, maar nooit voor import belasting.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-11 11:33

Royz

Kleurenblind!!

Arunia schreef op donderdag 23 december 2010 @ 16:05:
[...]

Hoe kun je dat zien? Want bij mij krijg ik dus geen tracenummer. Kan dus uberhaupt niet zien wat er mee gebeurd is.
Oh, als ik inlog staat er bij mijn bestellingen: Shipped via Tracked Air Mail RAxxxx

http://www.dealextreme.com/accounts/summaries.dx

[ Voor 7% gewijzigd door Royz op 23-12-2010 18:37 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Verwijderd

Arunia schreef op donderdag 23 december 2010 @ 16:05:
[...]

Dan heb je onder de 15 dollar besteld waarschijnlijk >?

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-11 15:15

sjaool

Every life should have 9 cats

Compizfox schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 19:28:
OK thanks, ik denk dat ik voor die ga dan :)
En ik houd wel van een beetje (veel) bass.
De Alpha Brainwavz hebben bas met een punch en geen bloated bass zoals zovele andere merken.
Tenminste dit hebben de mijne of de nieuwere generatie net zo presteert weet ik niet maar hier ga ik wel van uit.

Ik heb ze ook nog uit de periode dat ze $10,00 waren. :)

"When you grow up your heart dies"

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 23 december 2010 @ 16:19:
[...]

Mijn tablet werd verzonden met omschrijving 'electronics', daar heb ik nooit problemen mee gehad. In het forum van mijn tablet staan enkel wat mensen waar douane het tegenhield vanwege mogelijke imitatie of naamsissue's, maar nooit voor import belasting.
heb jij een topic over je ervaring met die tab?
zou ik die even mogen zien

gr, owen

• Arunia
Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2010 @ 19:10:
[...]

Dan heb je onder de 15 dollar besteld waarschijnlijk >?
Ahja, 8 nog iets.
Zoals ik al lees, is die van mij nog niet zo heel lang onderweg. :P
Wacht nog even geduldig af. In ieder geval tot na alle feestdagen (januari ergens ofzo).

• Mandera
Ik kon het niet laten dus ook maar setjes Alpha Brainwavz bij MP4Nation besteld :)

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Op 20 november een bestelling geplaatst maar tot op heden nog niks ontvangen en ook op de mailtjes naar support krijg ik geen antwoord. Wat is dan de beste weg om te bewandelen? Bij paypal maar een melding aanmaken aangezien de 40 dagen bijna voorbij zijn?

• Mandera
theHoff schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 10:51:
Op 20 november een bestelling geplaatst maar tot op heden nog niks ontvangen en ook op de mailtjes naar support krijg ik geen antwoord. Wat is dan de beste weg om te bewandelen? Bij paypal maar een melding aanmaken aangezien de 40 dagen bijna voorbij zijn?
Geen melding maken, je moet gewoon heeeel lang wachten ligt niet aan DX maar meer aan de Hong Kong Post & TNT. Kerstdrukte, deal with it.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2010 @ 22:34:

heb jij een topic over je ervaring met die tab?
zou ik die even mogen zien
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.41984
Deze heb ik, geen superding ofzo, maar aantal topics daar gaan ook over douane.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• theHoff
  • Niet online
Mandera schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 11:53:
[...]

Geen melding maken, je moet gewoon heeeel lang wachten ligt niet aan DX maar meer aan de Hong Kong Post & TNT. Kerstdrukte, deal with it.
Betaal jij me het verschil als er niks wordt afgeleverd?

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wat is de status van je order?

• theHoff
  • Niet online
Shipped via tracked air mail. Maar daar staat het al een maand op inmiddels.

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:24

-tom-562

Oliesjeik

Mandera schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 11:53:
[...]

Vaak bu'j te bang!

• Mandera
theHoff schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 12:49:
[...]

Betaal jij me het verschil als er niks wordt afgeleverd?
Nee, want je krijgt je pakket gewoon. Als je daar in Azie koopt moet je geduld hebben, anders in NL bestellen.

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Er staan echt mooie dingen op dealextreme :+
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.47639

Afbeeldingslocatie: http://www1.dealextreme.com/productimages/sku_47639_1.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door Kixtart op 24-12-2010 15:58 ]

☻/
/▌
/ \

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Nee, dat is vrij normaal dat het zo lang duurt. Mijn eerste bestelling was een iphone kloon van 200 dollar. Het duurde zes weken, maar die ontving ik gewoon. Je moet niet vergeten dat het erg druk is met de post. Niet alleen in Nederland maar ook daar. En met hun manier van verzenden (de Chinese manier) kan het twee weken in een container liggen voordat die begint aan zijn reis naar hier als je een beetje pech hebt.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01-11 22:38

Nikeo

Jawelles

Ik heb laatst via ebay ook 45 dagen gewacht. Ik vind het dan echt enorm schraperig van mezelf als ik na 30 dagen bij de verkoper ga klagen dat ik het nog niet heb, terwijl ik voor een dubbeltje op de eerste rang wou zitten door daar bewust iets te kopen :) Een week later ploft het toch op je mat

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Ik heb er ook nog een staan (11/15/2010 11150U10 11150U10 Shipped), maar nog niks ontvangen. Maar het is gewoon bekend dat dealextreme wat langer kan duren, dus gewoon geduld van mijn kant :) Een latere order staat trouwens wel al op shipped via tracked airmail met trackingnummer dus die verwacht ik zelfs eerder.

☻/
/▌
/ \

Verwijderd

Het valt me op dat artikelen die ik via buyincoins.com bestel wel aanzienlijk eerder (meestal na 2,5 week) aankomen dan via dealextreme. Maar over beide Chinese verkoopsites verder absoluut niets te klagen ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2010 15:33 ]

• Tweaker36
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-09 08:25
Is het toeval dat mijn laatste bestelling, en ook de laatste bestelling van mijn broer (andere adressen, andere inhoud) beide door de douane (België) zijn tegengehouden, met elk de vaste "€10 aanbiedingskosten" tot gevolg? :/

In het mijne zat een spindel beschrijfbare dvd's, in m'n broer het zijne weet ik niet.

Ik ben huiverig om nog te bestellen, want als ik bij elke bestelling €10 extra moet gaan betalen, is het goedkoper (en veel sneller) om het gewoon in de buurt te kopen...

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-11 23:10
[...] en ook op de mailtjes naar support krijg ik geen [...]
ik veronderstel toch dat je niet gewoon zit te mailen naar hun?
Op mails krijg je echt geen reactie hoor, je moet gewoon een support-ticket aanmaken!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
Tweaker36 schreef op zondag 26 december 2010 @ 16:11:
Is het toeval dat mijn laatste bestelling, en ook de laatste bestelling van mijn broer (andere adressen, andere inhoud) beide door de douane (België) zijn tegengehouden, met elk de vaste "€10 aanbiedingskosten" tot gevolg? :/

In het mijne zat een spindel beschrijfbare dvd's, in m'n broer het zijne weet ik niet.

Ik ben huiverig om nog te bestellen, want als ik bij elke bestelling €10 extra moet gaan betalen, is het goedkoper (en veel sneller) om het gewoon in de buurt te kopen...
Volgens m'n eigen ervaring checken ze vooral de grotere, zwaardere pakketten, dus als je meerdere dingen wil, apart bestellen, maakt op zich geen bal uit vw de gratis shipping.

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Hebben ze op DX batterijen die ik in een GP-lader op kan laden? (Dan heb ik het niet over een Recyko-lader maar over een iets oudere.) Ik heb dit reeds gevonden, maar dan is de keuze nog steeds zo groot dat ik het niet meer weet. :$

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

De AA- en AAA-batterijen (respectievelijk dus penlite- en potlood-batterijen) kun je gewoon laden als het om NiMH-batterijen gaat. Maar op DX zou ik geen batterijen bestellen, zit te vaak neppers tussen.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dank!

Nepperts als in: specs / levensverwachting zijn niet goed?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:26
Wildfire schreef op zondag 26 december 2010 @ 21:16:
De AA- en AAA-batterijen (respectievelijk dus penlite- en potlood-batterijen) kun je gewoon laden als het om NiMH-batterijen gaat. Maar op DX zou ik geen batterijen bestellen, zit te vaak neppers tussen.
NIMH batterijen zou ik ook niet op Dealextreme kopen. Li-ions daarentegen heb ik al verschillende keren daar besteld en tot nog toe dik tevreden over. Heb het dan over deze batterijen.

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-11 21:21

Harrie

NederVlaming

Tweaker36 schreef op zondag 26 december 2010 @ 16:11:

Ik ben benieuwd. Ik woon ook in België, maar heb nog nooit zoiets van de douane gehad. Er zijn nu weer 2 bestellingen onderweg, dus we zullen zien :)

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

pven schreef op zondag 26 december 2010 @ 21:19:
Dank!

Nepperts als in: specs / levensverwachting zijn niet goed?
Combo van beide vaak. Zo zie je bv. van het merk BTY bv. oplaadbare potloodbatterijen van 1350mAh, maar die capaciteit is zwaar overdreven. Waarschijnlijk mag je daar al blij zijn als je überhaupt de helft daarvan nog haalt.

• Fire69
GH45T schreef op zondag 26 december 2010 @ 21:23:
[...]

NIMH batterijen zou ik ook niet op Dealextreme kopen. Li-ions daarentegen heb ik al verschillende keren daar besteld en tot nog toe dik tevreden over. Heb het dan over deze batterijen.
Ik heb onlangs deze flashlight ontvangen. Die heb ik gekozen omdat ik er 3x AAA's kon indoen.
Zou ik met 1x 18650 meer licht krijgen, of zou ze gewoon langer werken?

Kan je me een degelijke lader aanbevelen voor de18650's? :)

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-11 16:38
Weet iemand tot waar je een zending kan tracken via china post ?

• Fire69
Als het via tracked mail wordt verstuurd, heb je daarvan het nummer in je mailbox gekregen.
Maar die tracking gaat toch maar tot de grens van China, dus veel ben je er niet mee! :P

• clonedonkey
Oke dat wou ik dus weten :) Had er een tijdje geleden eentje van buyincoins en die ging tot de luchthaven van Engeland daarom vroeg ik me af tot waar deze ging :)

• Mandera
clonedonkey schreef op maandag 27 december 2010 @ 15:04:
Weet iemand tot waar je een zending kan tracken via china post ?
http://track-chinapost.com/

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:26
Fire69 schreef op zondag 26 december 2010 @ 22:07:
[...]

Ik heb onlangs deze flashlight ontvangen. Die heb ik gekozen omdat ik er 3x AAA's kon indoen.
Zou ik met 1x 18650 meer licht krijgen, of zou ze gewoon langer werken?

Kan je me een degelijke lader aanbevelen voor de18650's? :)
Op dit moment heb ik deze lader, maar volgens mij is die stuk. Enkele weken terug heb ik daarom deze lader besteld als vervanger, wat ik er van lees is die beter.

• Fire69
Thanx, besteld :)

• bartgabriels
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-03-2022
Harrie schreef op zondag 26 december 2010 @ 21:23:
[...]

Ik ben benieuwd. Ik woon ook in België, maar heb nog nooit zoiets van de douane gehad. Er zijn nu weer 2 bestellingen onderweg, dus we zullen zien :)
Verstuurd via EMS ?

• ThinkPad
GH45T schreef op maandag 27 december 2010 @ 17:55:
[...]

Op dit moment heb ik deze lader, maar volgens mij is die stuk. Enkele weken terug heb ik daarom deze lader besteld als vervanger, wat ik er van lees is die beter.
Ik heb een DSD lader gehad van Dealextreme, maar dat was echt een kak ding. Is kapot gegaan, heb toen een nieuwe gekregen van Dealextreme, maar daarna ging die weer kapot.

Ik laad m'n 18650 cellen nu met een labvoeding afgeregeld op 4,1V en max. 0.5C laadstroom. Ik zorg wel dat ik altijd in de buurt ben, want ik vertrouw het niet om het spul te laten laden als ik niet in de buurt ben.

Overigens wel grappig, ik ben zaterdagbezorger bij TNT Post, en vandaag had ik ook een pakje van DX tussen de briefpost zitten. Toevallig kwam de man voor wie het was net naar buiten, dus ik zeg tegen hem: Leuke site hé, bestel ik ook wel eens :D En toen zei die: Ja ongelofelijk dat het kan hé! Kost allemaal geen drol daar :*)

Ik vind die pakjes van DX trouwens wel vervelend om te bezorgen, want vaak zitten er dingen in die niet plat zijn, en dan krijg ik een hele dikke bundel, en het is vervelend om m'n postbundel dan vast te houden omdat hij heel instabiel wordt.

• Mandera
ThinkPadd schreef op maandag 27 december 2010 @ 20:25:
[...]

Ik heb een DSD lader gehad van Dealextreme, maar dat was echt een kak ding. Is kapot gegaan, heb toen een nieuwe gekregen van Dealextreme, maar daarna ging die weer kapot.

Ik laad m'n 18650 cellen nu met een labvoeding afgeregeld op 4,1V en max. 0.5C laadstroom. Ik zorg wel dat ik altijd in de buurt ben, want ik vertrouw het niet om het spul te laten laden als ik niet in de buurt ben.

Overigens wel grappig, ik ben zaterdagbezorger bij TNT Post, en vandaag had ik ook een pakje van DX tussen de briefpost zitten. Toevallig kwam de man voor wie het was net naar buiten, dus ik zeg tegen hem: Leuke site hé, bestel ik ook wel eens :D En toen zei die: Ja ongelofelijk dat het kan hé! Kost allemaal geen drol daar :*)

Ik vind die pakjes van DX trouwens wel vervelend om te bezorgen, want vaak zitten er dingen in die niet plat zijn, en dan krijg ik een hele dikke bundel, en het is vervelend om m'n postbundel dan vast te houden omdat hij heel instabiel wordt.
hahahaha, ik snap je prima! zei je ook tegen de ontvanger dat er een heel leuk topic over DX op Tweakers is? :+

• Fire69
ThinkPadd schreef op maandag 27 december 2010 @ 20:25:
[...]
Kan jij me als TNT'er misschien uileggen waarom mijn status van een track en trace al sinds de 24ste op 'de chauffeur is onderweg' staat? Komen jullie overal te voet misschien met dit winterweer? 8)7

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-10 02:06

Yor

Yor1313#2571

Fire69 schreef op maandag 27 december 2010 @ 22:37:
[...]

Kan jij me als TNT'er misschien uileggen waarom mijn status van een track en trace al sinds de 24ste op 'de chauffeur is onderweg' staat? Komen jullie overal te voet misschien met dit winterweer? 8)7
post en pakketdienst zijn twee gescheiden afdelingen binnen de firma, voor zover ik begrijp. (ja, ik heb ook nog twee pakketjes in de wachtrij sinds de 22ste....)

http://yor.minitroopers.com

• jmk
  • Laatst online: 01-11 16:16

jmk

Fire69 schreef op maandag 27 december 2010 @ 22:37:
[...]

Ik werk voor een postorderbedrijf, dus ik zit vaak op Track and Trace. Jouw melding is vreemd omdat ze de status niet hebben aangepast naar "uitgesteld/tot volgende bezorgdag/etc"
Veel pakketten die vrijdag zouden zijn geleverd kwamen vandaag nog aan, of gaan morgen komen. De TNT kon het duidelijk niet aan met veel pakketten vorige week, heel veel vertragingen van 1 dag.

Ik zou er niets raars van denken verder. Komt vast dinsdag. Als je dinsdag avond niet hebt gekregen en je de status niet veranderd ziet, zou ik de TNT bellen, eerder heeft niet zoveel zin.

Yippie kayak, other buckets!

• ThinkPad
Yor schreef op maandag 27 december 2010 @ 22:44:
[...]

post en pakketdienst zijn twee gescheiden afdelingen binnen de firma, voor zover ik begrijp. (ja, ik heb ook nog twee pakketjes in de wachtrij sinds de 22ste....)
Klopt, ik heb dus ook niks te maken met de pakketafdeling, en weet er dus net zoveel van als jullie :)

Verwijderd

kan ik een bb gun naar nederland laten importeren

Een bb gun is dus niet legaal in NL en degene die hem importeert is verantwoordelijk voor die bestelling. Je kunt er in het ergste geval dus strafrechtelijk voor worden vervolgd. Het lijkt me niet de bedoeling om deze zaken te importeren, vandaar dat ik de discussie hieronder erover weg haal!

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2010 11:04 ]

• Jxx
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online

Jxx

*snip* BB gun discussie

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2010 11:04 ]

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-11 19:35

Brazza

Byte me!

Ik heb geen creditcard meer, maar nog wel paypal. Als ik een bestelling plaats bij DE dan geeft hij aan dat dit bedrag mijn tegoed overschrijdt. (tegoed 0,80 cent :) Maar meestal wordt er dan geld geïncasseerd van mijn rekening. Hoe kan ik nu bv voor 30 dollar een bestelling doen? (ja creditcard aanvragen :p ) Eerst overmaken lost dat probleem op?

• jmk
  • Laatst online: 01-11 16:16

jmk

Brazza schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 03:04:
Ik heb geen creditcard meer, maar nog wel paypal. Als ik een bestelling plaats bij DE dan geeft hij aan dat dit bedrag mijn tegoed overschrijdt. (tegoed 0,80 cent :) Maar meestal wordt er dan geld geïncasseerd van mijn rekening. Hoe kan ik nu bv voor een bestelling doen? (ja creditcard aanvragen :p ) Eerst overmaken lost dat probleem op?
klopt. Eerst overmaken. Totdat ze je vertrouwen, dan kan je eerst het geld uitgeven, en daarna wordt het pas afgeschreven.

Yippie kayak, other buckets!

• Mandera
Mijn Alpha BrainWavez are mailed out! :) Besteld op de 23ste - verzonden op de 28ste - ben benieuwd wanneer ze aankomen! Helaas wel verzonden met HKP :(

Verwijderd

*snip* BB gun discussie

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2010 11:05 ]

• hardware.tom
Pakketje DX ontvangen:
13 dec. besteld
20 dec. verzonden bij DX
22 dec. verzonden bij chinapost
28 dec. (vandaag binnen

• hardware.tom
*snip* BB gun discussie

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2010 11:05 ]

Verwijderd

ok maar ik ga er toch maar 1 nemen dus zou ik het bestellen ?

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:08
Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 16:53:
ok maar ik ga er toch maar 1 nemen dus zou ik het bestellen ?
Je zou ook zelf een beslissing kunnen nemen. Als wij zeggen ja en het gaat fout hebben wij het gedaan

Verwijderd

maar meerdere mensen zeggen dat de kans erg klein is dat ze het onderscheppen

• BamSlam_
  • Niet online
hardware.tom schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 16:22:
22 dec. verzonden bij chinapost
18 dec. (vandaag binnen
Wauw, tijdreizen is eindelijk mogelijk! :)

• maartend
*snip* BB gun discussie

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2010 11:05 ]

• ThinkPad
Mijn pakketje mag ook wel eens binnenkomen vind ik, hij is op 9 dec verzonden, maar heb hem nogsteeds niet binnen. Nog even wachten tot de jaarwisseling en dan komt hij pas in 2011 binnen :/

Verwijderd

oh ok maar ik had een vraag over een harddisk van een xbox 360 die je kunt
kopen bij dealextreme China werken die op een xbox 360 van nederland ?

• maartend
Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 17:25:
oh ok maar ik had een vraag over een harddisk van een xbox 360 die je kunt
kopen bij dealextreme China werken die op een xbox 360 van nederland ?
Staat toevallig vrij veel over in het 360 topic. Ik dacht dat er wat problemen mee konden zijn. Hiere een link naar dat topic:
klik

Oja, je vraag ging over een BB gun, ik hoop dat je zelf al hebt gezien dat dit een topic is waar we hier niet over het importeren kletsen

[ Voor 13% gewijzigd door maartend op 28-12-2010 17:46 ]

• hardware.tom
BamSlam_ schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 17:03:
[...]

Wauw, tijdreizen is eindelijk mogelijk! :)
Hell yeah 8) :P

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Wie kan deze status vertalen?

Status: (of current shipment) On 12/16/2010: Waiting for Supplier

Latest Shipment: by Air Mail

Is 't nu verzonden per luchtpost of wachten ze nog steeds op de leverancier?

Overigens deze externe usb case besteld: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.51124

[ Voor 17% gewijzigd door xabre16v op 28-12-2010 19:34 ]

• hardware.tom
xabre16v schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 19:33:
Wie kan deze status vertalen?

Status: (of current shipment) On 12/16/2010: Waiting for Supplier

Latest Shipment: by Air Mail

Is 't nu verzonden per luchtpost of wachten ze nog steeds op de leverancier?

Overigens deze externe usb case besteld: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.51124
Bij dealextreme? Dan is het in 2 delen gegaan, de ene is verzonden, de andere moet nog komen van de leverancier

• Jxx
  • Niet online

Jxx

Ze wachten nog tot de leverancier het product bij hun magazijn komt afleveren
zodra ze het hebben gaan ze over op "packaging"
1 of 2 dagen daarna brengen ze het naar het vliegveld
en dan kan het binnen een paar dagen binnen zijn
maar het kan ook weken duren

• Jxx
  • Niet online

Jxx

*snip* BB gun discussie

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2010 11:05 ]

• clonedonkey
Weet iemand wat de verschillende status meldingen bij China post zijn ? Is de eerste keer dat ik T&T via China post heb namelijk :) Heb nu voor 2 verschillende pakketten de onderstaande status. Betekend dat, dat ze met het vliegtuig weg zijn en dat ik geen andere status meer te zien krijg ?:

departure from outward office of exchange

• Jxx
  • Niet online

Jxx

dat betekent dat ze op het vliegveld liggen
je weet alleen niet waar ter wereld en hoe lang het nog gaat duren weet je ook niet
is trouwens wel de laatste status die je te zien krijgt voordat je de order binnen hebt

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-10 17:55
madmaus schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 15:06:
Mijn pakketje ligt ook bij Hongkong post.

item No. Year Status Destination Country Location Date
RR******* 2010 posting NETHERLANDS JMHJJXXX 2010-11-22

Is hij nu al verzonden bij Hongkong post? Of heeft hij dan een andere status?

Liefst zie ik hem voor de kerst hier liggen, kan ik hem cadeau doen.
Anders is het ook prima maar dan moet ik nog snel iets anders verzinnen :)
Nou pakketje (3x RC helicopters, 78 dollar) nog steeds niet ontvangen.
Ik had bij Paypal al een case aangemaakt. Maar nu reageert DX dat ze bij China Post een missing form hebben ingeleverd en of ik nog een week wil wachten.
Ik heb tot 1 januari de tijd om mijn case bij PayPal te escaleren, daarna wordt hij gesloten.
Wat is wijsheid?
Alvast escaleren zodat ik bijstand van PayPal heb mocht het misgaan?
Of vertrouwen op DX dat het goed afloopt?

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:00
Je wordt eigenlijk nooit genept, beter zou ik nog even wachten. Het komt wel, alleen het duurt vet lang.

Ik heb op 20 november ook wat besteld, maar nog steeds niet binnen. zal de kerstdrukte wel zijn, dus ik wacht gewoon nog even, ik heb ook al eens 7 weken moeten wachten maar het kwam wel gewoon :)

Heb totaal al 53x iets besteld uit China (eBay, buyincoins, DX) en 53x is alles aangekomen
3x een mailtje gestuurd dat het nog niet was aangekomen, maar een week later kwamen ze binnen
nu heb ik dat dubbel omdat ze dat dus ook 3 opnieuw hebben verstuurd... :+

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
Gisteren mijn iPod oordopjes ontvangen die 5 november (!) verzonden waren vanuit China :) . Helaas in de tussentijd wel per ongeluk mijn iPod in de wasmachine gestopt..

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-10 17:55
Dan wacht ik maar rustig af.
Ivm de feestdagen zal het wel langer duren.
Jammer dat ik de kerst gemist heb.
Mijn zwager is 12 januari jarig, wellicht komt de bestelling nog optijd om dat te halen :)

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

• Eppo ©
  • Niet online
Verwacht niet dat wij last hebben van de vertraging, maar het is wel mogelijk. (ligt er veel aan wat de exacte vliegroute is van de pakketjes..)
Dear Customers,

We just received a feedback from shipping company that the packages to Eastern and Northeastern U.S., parts of Europe, and Australia will be potentially delayed due to latest snowstorm.

Severe weather conditions have disrupted power, communication, and transportation lines across much of the Eastern and Northeastern United States and many areas in Europe. Abnormally severe winds are currently disrupting mail services in these countries as well.

If your location is in one of these affected regions, please note that your packages sent lately may be delayed due to this severe weather. We really appreciate your patient and understanding in this matter.

Yours,
DX Team

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-10 17:10
Heb van BuyInCoins mn 7 euri's teruggekregen. Na drie maanden nog niks geleverd :P

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

ThinkPadd schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 17:21:
Mijn pakketje mag ook wel eens binnenkomen vind ik, hij is op 9 dec verzonden, maar heb hem nogsteeds niet binnen. Nog even wachten tot de jaarwisseling en dan komt hij pas in 2011 binnen :/
Er zijn gewoon teveel factoren in het spel om iets zinnigs te kunnen zeggen. Een pakketje van mij dat op 16 december bij DX de deur uit werd gedaan kwam vandaag binnen.

Pagina: 1 ... 24 ... 67 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten. Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen