Ervaringen met DealExtreme.com - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 67 Laatste
Acties:
  • 455.438 views

Verwijderd

Maar heeft iemand misschien een ervaring met laser etc? Ik ben van plan om deze van 50mw of deze van 200mw te bestellen, maar wat is de kans dat de douane het ziet, en wat gebeurt er dan?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2010 20:54 ]

• hardware.tom
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-10 15:43
Verwijderd schreef op zondag 12 december 2010 @ 20:53:
Maar heeft iemand misschien een ervaring met laser etc? Ik ben van plan om deze van 50mw of deze van 200mw te bestellen, maar wat is de kans dat de douane het ziet, en wat gebeurt er dan?
Gewoon 50mw nemen, 200mw is gewoon teveel. Mijn 5mw vind ik al genoeg, je doet er toch niks mee uiteindelijk

Verwijderd

Ja je hebt gelijk, maar dat branden enzo vindt ik wil lachen :P

Maar weetje misschien wat er gebeurt als je pakketje wordt opengemaakt? Als het nou alleen vernietigd wordt enzo dan oké(weet iemand hoogte? haha). Maar als je nou boete's en in hun systemen enzo komt te staan, tja...

Weet iemand wat?

@tom, welke heb jij? kan ie ver en alles?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2010 20:59 ]

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-11 18:07

Blord

Hello Kitty !

Ik heb ze allebei. Ik heb al verschillende laserpennen gekocht en nooit problemen mee gehad met de doane. Zelfs als de pakjes opengemaakt worden door de doane voor controle, worden ze nog met inhoud bezorgd.

De 50mW groen is veel feller dan 200mW rood. Met de rode kan je lucifers mee aansteken en ballonnen uit elkaar laten spatten.

Verwijderd

Thanks voor de reactie;)

Ik denk dat ik maar voor de groene ga. Ik zie op DX bij de recensies en filmpjes wel staan dat die ze ook uitelkaar kan laten spatten. Is dat ook echt zo met de 50mw uitvoering?

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Er zitten veel brol tussen. De zogenaamde 50mW lasers halen maar 10mW en de goedkope 5mW pennen kunnen misschien wel een output geven van 50mW :)
Het is niet consistent. Let wel op dat de pennen meestal niet focuseerbaar zijn. De rode kun je met de kop draaien voor verschillend beam divergenties. In laserkringen wordt deze laser wel de "200mW Dilda" genoemd. Iedereen weet waar het over gaat :)

Verwijderd

Ik snap ´t. Kun je me misschien een goeie aanraden waarmee je, gewoon voor de lol, goed en ver kan schijnen.

Wat heeft dat focuseerbaar voor effect? Ik snap trouwens niet waar het over gaat. Zou je het kunnen uitleggen? :P

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:10

Compizfox

Bait for wenchmarks

Als je een True koopt weet je dat die laser in elk geval de output geeft waaronder hij verkocht wordt. Als je er ééntje koopt zonder het predikaat 'true' kan het vanalles zijn eigenlijk.

Met zo'n focussable lens kun je de straal gewoon focussen op één punt, zodat je ermee kunt branden. Je weet toch wel wat focussen is? Net zoals je met een vergrootglas en de zon papier in de fik kunt krijgen zeg maar.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Inderdaad. Zet het focuspunt op oneindig en je hebt een mooie laserbeam. Haal de kop eraf en je heb een veredelde zaklamp.

Verwijderd

O okee, ik herken focussen alleen maar van camera's enzo, haha.

Maar kan je met elke laser die een focussable lens heeft branden etc?

Ik ben dan trouwens wel van plan om een true te kopen hoor;)

Wat zou je aanraden voor een ''hobbyschijner''?

• Sjakskus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:29
Hoe lang duurt het bij jullie voordat je pakje binnen is?
mijn bestellingen (2 pakjes) zijn op 21 nov. verstuurd door Hongkong Post en nog niets binnen

Mijn bestelling heeft op 1 nov. het pand van DX verlaten...

Beschikbaar voor ontwikkeling van (webbased) applicaties en dataconversies

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Het is een afweging. De groene is imposanter maar met de rode kun je branden. De 50mW heeft niet genoeg power om te branden. Ja, wel genoeg om een gat in je oog te branden. Let wel op de gevaren van beide lasers. Alles boven 5mW is potentieel gevaarlijk.
Zo draag ik een lasergoggle bij de 1W 445nm blauwe laser. En dan ook nog binnenshuis.

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Sjakskus schreef op zondag 12 december 2010 @ 21:52:
Hoe lang duurt het bij jullie voordat je pakje binnen is?
mijn bestellingen (2 pakjes) zijn op 21 nov. verstuurd door Hongkong Post en nog niets binnen

Mijn bestelling heeft op 1 nov. het pand van DX verlaten...
Nog niet lang genoeg om zorgen over te maken. 4-6 weken is de norm tegenwoordig bij DE.

• hardware.tom
Verwijderd schreef op zondag 12 december 2010 @ 20:59:
Ja je hebt gelijk, maar dat branden enzo vindt ik wil lachen :P

Maar weetje misschien wat er gebeurt als je pakketje wordt opengemaakt? Als het nou alleen vernietigd wordt enzo dan oké(weet iemand hoogte? haha). Maar als je nou boete's en in hun systemen enzo komt te staan, tja...

Weet iemand wat?

@tom, welke heb jij? kan ie ver en alles?
Ik heb een true 5mw groen van bic, maar die is precies hetzelfde als die van DX. Ik heb no niet echt gekeken naar hoe ver hij scheen, wel even naar buiten geschenen toen het heel mistig was. Dat is wel leuk om te zien :P

Verwijderd

Wat heb je dan eigenlijk aan een hoge wattage laser :P Behalve dat branden dan... Heeft het er ook mee te maken hoever je kan schijnen?

En wat voor bril heb je? Kan je dan gewoon in je oog schijnen en je krijgt geen schade?

Allemaal bedankt voor de snelle reacties ;)

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ja natuurlijk kun je verder schijnen. Hij is gewoon feller. Je ziet hem bijvoorbeeld ook beter (de straal in de lucht, als het donker is)

• hardware.tom
Ik heb net even in een donkere kamer geschenen, wat ik nog niet had gedaan, en je kan de 'beam' zien. Het enige nadeel van deze laser is dat ie moet opwarmen, het duurt een aantal minuten voordat ie op volle sterkte is.

En over hoe ver je kan schijnen zou ik me geen zorgen over maken, het houd echt niet op na een paar meter :P

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Had je dat serieus nog nooit geprobeerd? Die beam vind ik het leukste aan mij groene true 5mw laser van DX :P (Hij kan niet branden, dus...)
Die van mij moet idd ook even opwarmen altijd, vooral als de batterijen een beetje leeg zijn.

Verwijderd

Nou, dan koop ik voor die paar euro meer gewoon de TRUE 50mw. Als je daarmee verder kan etc. lijkt me dat beter :P

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Ik gebruik de laser om duiven van mijn dak te jagen. Horendol word je van duivengeluid. Nee, niet die 1W laser. Daarmee kan je gewoon wit A4 papier in brand steken. :o
Dat is gewoon een niche product. Zoals sommige mensen die een Intel i7-980X in hun computer hebben of een auto met V8 motor...

Verwijderd

Blord schreef op zondag 12 december 2010 @ 22:20:
Ik gebruik de laser om duiven van mijn dak te jagen. Horendol word je van duivengeluid. Nee, niet die 1W laser. Daarmee kan je gewoon wit A4 papier in brand steken. :o
Dat is gewoon een niche product. Zoals sommige mensen die een Intel i7-980X in hun computer hebben of een auto met V8 motor...
Ik werk af&toe met 2 groene lasers elk van 500 mWatt.
(Lightshow)
Nou geeft dit al een bak licht 8) Tevens is de prijs van dit spul totaal vrij prijzig.
Nou vraag ik me af wat jij dan met een 1Watt laser aan het doen bent? :*)
( toch niet alleen voor de duiven?!?! Als de andere niet werkt? :+ )

(Heb ook die 200 mW van DX das inderdaad geen kinderspeelgoed) >:)

Verwijderd

Wat heb je al allemaal uitgespookt met die 200mW van DX? En Blord, jij met die 1W hahaha :P

• hardware.tom
/ edit: whoops, dubbelpost

[ Voor 92% gewijzigd door hardware.tom op 12-12-2010 22:38 ]

• hardware.tom
Compizfox schreef op zondag 12 december 2010 @ 22:12:
Had je dat serieus nog nooit geprobeerd? Die beam vind ik het leukste aan mij groene true 5mw laser van DX :P (Hij kan niet branden, dus...)
Die van mij moet idd ook even opwarmen altijd, vooral als de batterijen een beetje leeg zijn.
Ik heb hem gisteren ook pas binnengekregen :P

Verwijderd

Veiligheid voor de uitsmijters,. als er overlast is of er gedeald word,..ruzie's de personen in kwestie aanwijzen.
En natuurlijk ballonnen verwijderen,. kaarsjes aansteken ;)

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

hardware.tom schreef op zondag 12 december 2010 @ 22:37:
[...]

Ik heb hem gisteren ook pas binnengekregen :P
Oh, dan snap ik het. :P

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Blord schreef op zondag 12 december 2010 @ 22:20:
Ik gebruik de laser om duiven van mijn dak te jagen.
Bezorg je ze dan ook een blind oog? (of twee).

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 december 2010 @ 22:37:
Veiligheid voor de uitsmijters,. als er overlast is of er gedeald word,..ruzie's de personen in kwestie aanwijzen.
Aha okee, brande je niet gaten in hun kleding dan? :P

Verwijderd

Blord schreef op zondag 12 december 2010 @ 21:52:
Het is een afweging. De groene is imposanter maar met de rode kun je branden. De 50mW heeft niet genoeg power om te branden. Ja, wel genoeg om een gat in je oog te branden. Let wel op de gevaren van beide lasers. Alles boven 5mW is potentieel gevaarlijk.
Zo draag ik een lasergoggle bij de 1W 445nm blauwe laser. En dan ook nog binnenshuis.
Zie dit filmpje: klik

Blijkt dus wel te kunnen...

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Kijk maar wat een 2Watt laser kan doen met CD cases.
YouTube: 2W 445nm Blue Laser versus 11 CD cases
CaptJackSparrow schreef op zondag 12 december 2010 @ 22:45:
[...]

Bezorg je ze dan ook een blind oog? (of twee).
Een laserbeam divergeert zoals elk andere lichtbron. Op korte afstand lijkt het wel een lichtpunt maar op 10 meter heeft het al een dot van een knikker en naar het dak toe is heeft het al een grootte van een tennisbal.
Ik bedoel de energie wordt meer verspreid over afstand. De duiven vliegen al weg als de beam naar hun richting beweegt.

Maarja tot zover de lasers. Het is wel facinerend maar dit is niet de juiste forum om daarover te praten. We raken een beetje off-topic.

[ Voor 10% gewijzigd door Blord op 12-12-2010 23:13 ]

Verwijderd

Mag alleen nog mijn vraag beantwoord worden? Haha :P

Verwijderd

* En er is weer NIEUWS ! ! !

Dear buyer,
we received your tablet today.
and we will resend a tablet to you again.
is that ok?
best wishes!

Humm,. pakket van TNT naar china heeft er op 5 dagen na een maand over gedaan.
Tevens de paypal claim ingediend.
Wel vreemd dat dan nu ineens het pakket gearriveerd is.
Ach,. laat de claim wel ff open staan & wacht tot dat ie binnen is.
Anyway,. gaat het toch nog goed komen.
(Wat menigeen al zei:" Omdat de ze hun naam hoog wensen te houden") ;)

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Dat is wel het voordeel van PayPal boven de gewone overschrijving. Niet goed geld terug.

Verwijderd

Aah mooi;)

Ik vraag me toch nog steeds af waarom het vaak zo lang duurt :P

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-10 17:55
ook raar dit:

Ik heb 2 maanden geleden 3 helicopters besteld bij DX. Deze heb ik nog steeds niet binnen dus ik maak voor de zekerheid alvast een ticket aan bij paypal (45 dagen waren bijna om).
Krijg ik in mijn email gelijk een mail van DX dat er een refund verzonden is naar mijn payment account.

Het gaat toch een flink bedrag (voor dx begrippen).
Dit was niet geheel de bedoeling ik zou toch graag mijn helicopters houden.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Verwijderd

Okee dit is nieuw voor mij. Als je iets niet ontvangt, wat moet je dan doen? Naar PayPal of naar DX stappen?

• ikbenwouter
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-10 11:44

ikbenwouter

! w t R

madmaus schreef op maandag 13 december 2010 @ 16:19:
Dit was niet geheel de bedoeling ik zou toch graag mijn helicopters houden.
Welk sku? Ze zijn waarschijnlijk wel op eBay te vinden voor minder en dan heb je vaak snellere shipping.

........................................................................................................................................................

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op maandag 13 december 2010 @ 16:34:
Okee dit is nieuw voor mij. Als je iets niet ontvangt, wat moet je dan doen? Naar PayPal of naar DX stappen?
Waar heb je het gekocht? Precies, daar eerst heen gaan.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

Okee, maar ik lees ook iets over een bepaalt termijn dat je via PayPal je geld kan terugkrijgen? Of heb ik het fout?

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-11 16:49
40 dagen meende ik, dus kom je in de buurt van die limiet, dan zou ik daar óók aan de bel gaan trekken.

• madmaus
  • Laatst online: 21-10 17:55
Het is toch dat ze dan meteen een refund doen? Straks krijg ik hem alsnog.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Verwijderd

Je kan tot 45 dagen je claim indienen.
(Heb ik bij 43 dagen gedaan)
Je gaat dan via paypal naar de verkoper voor een oplossing zoeken t/m 19 dagen ofzo heb je de tijd om het op te lossen of voor als nog je geld terug te eisen.
Na 20 dagen sluit de claim en heb je niets meer.
Mocht je geld claimen kijkt paypal naar het hele verhaal.
(Athans wat ik nu zo wijzer ben geworden)

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-11 15:30

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Verwijderd schreef op zondag 12 december 2010 @ 22:37:
Hoopt dat dit een grap is :X
Je moet die dingen nooit op mensen richten :/

Hoe zijn de ervaringen met AAA laders?

[ Voor 5% gewijzigd door Mr_gadget op 13-12-2010 17:24 ]

Verwijderd

Nope,. dit is geen grap.
Ben serieus. Als lichtjockey,. overzie ik de hele zaal.
Als mensen blowen, ruzie maken sla ik alarm waarbij er in no time meerdere uitsmijters op de dansvloer staan.
Daarmee wijs ik met de laser het desbetreffende vullis aan.
(Gelukkig gebeurt dit zelde)
Nooit op mensen richten, bedoel je meer specifiek niet in ogen.
Ik richt meer op kleding.

(Lasershows zelf zijn natuurlijk ook vrij heftig als je volle bak in je ogen krijgt)

Verwijderd

Ja, dat vraag ik me dus ook af als ik op een feest ben. Zijn die lasers dan schadelijk? Ik probeer der al zo min mogelijk in te kijken...

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ja die zijn hoe dan ook schadelijk.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

Wat raar dat die dan gewoon te koop zijn, vindt je niet? Bij discotheken worden ze gewoon in de zaal geschenen...

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:02
Dat werkt anders, die laser disco lampen zijn afgeregeld dat ze niet langer dan zoveel seconden stil staan, en daar is de bundel ook wijder verspreid e.d.

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

De kans dat je iemand (langer dan een, laten we zeggen, halve seconde) in het oog raakt is ook erg klein natuurlijk.

[ Voor 11% gewijzigd door Compizfox op 13-12-2010 22:51 ]

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

ThinkPadd schreef op maandag 13 december 2010 @ 22:42:
Dat werkt anders, die laser disco lampen zijn afgeregeld dat ze niet langer dan zoveel seconden stil staan, en daar is de bundel ook wijder verspreid e.d.
Als het goed is wel ja. Een tijdje terug was er een dancefeest waar veel mensen visueel gehandicapt zijn geworden door een ondeugdelijke lasershow. We praten over tientallen mensen.

[ Voor 3% gewijzigd door Exirion op 13-12-2010 23:00 ]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op maandag 13 december 2010 @ 22:36:
Wat raar dat die dan gewoon te koop zijn, vindt je niet? Bij discotheken worden ze gewoon in de zaal geschenen...
Ja en zolang je er niet constant direct inkijkt zal dat ook prima gaan, maar het is nog altijd schadelijk als zulke stralen in je ogen komen, de vraag is alleen hoe schadelijk.

Verwijderd

*Het is mogelijk om met een lasershow ook de scanrate aan te passen,.. >:)
Hierdoor word afhankelijk hoe laag je deze instelt de straal minder verspreid.
(Plaats van een ronde cirkel word dit een cirkel met allemaal kleine straaltjes)

Dit laatste is uiteraard gevaarlijk voor bezoekers als je daar in kijkt.
Vaak worden daarom de show met een soort dimming geshowd.
Al is het wel schitterend om een single phase-beam door de zaal via spiegels te laten gaan. 8)

Schadelijk is bijna alles,. een stroboscoop van 3000 watt volle bak is ook niet goed voor je ogen
Het is dan net een soort lasapparaat. (Meer roken is ook slecht) Geluid:
Het geweld van een vliegtuigmotor die produceert 140 decibel en dat is diréct schadelijk!
*We raken enigsids offtopic.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2010 09:44 ]

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:31
Fire69 schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 22:38:
[...]

Waarom klinkt Standard het beste? :?
In de supermarkt kies je toch ook de express-kassa? :P

Maw, ik kies altijd Express, zal volgende keer eens Standard nemen om het verschil te checken :)
Zo, dat heeft niet lang geduurd, net bestelling geplaatst :P

Ik begrijp hun logica niet al te best, maar Standard is dus stukken sneller dan Express! 8)7
Nu maar hopen dat het niet slaat op de verzendtijd! :D

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:36

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

Met express geeft PP toch je adresgegevens door aan het DX webform en met standard niet? Dus bij express zou je minder gegevens in moeten voeren (tenzij DX het dan uit de eigen database haalt).

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Verwijderd

Net weer wat kabeltjes besteld. Iemand enig idee wat de levertijden momenteel zijn.

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-11 19:50
Voor alle mensen die zeuren dat ze hun pakketje na 2/3 weken nog niet binnenhebben:

Ik heb net een pakketje binnengehad dat ik op 16 september heb besteld. Had al gedacht dat het pakketje verloren was gegaan, en had er niet meer op gerekend. Dat zijn dus bijna 3 maanden wachttijd :P. In die tussentijd al verscheidene ander pakjes binnengehad, dus het is ergens blijven liggen denk ik.

• ThinkPad
Exirion schreef op maandag 13 december 2010 @ 22:59:
[...]

Als het goed is wel ja. Een tijdje terug was er een dancefeest waar veel mensen visueel gehandicapt zijn geworden door een ondeugdelijke lasershow. We praten over tientallen mensen.
Ja in Rusland ofzo toch ?

"In Soviet-Russia......" :P :+

• bartgabriels
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-03-2022
Helaas niet ...
Was in België, op Tommorowland
http://www.laserist.org/2009-07_Belgian-incident.htm

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

In dat geval ging het niet om een ondeugdelijke lasershow, maar om een idioten die een 300mW laser meenemen naar zo'n event en denken cool te zijn (althans, dat is de conclusie van het onderzoek, en iets wat ik, zeker bij zo'n groot feest, een stuk aannemelijker acht). Dat is dan wel een nadeel van het bekender worden DX bij tokkie-Nederland.

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Wat zijn nou eigenlijk de beste in-ear headphones van DealExtreme?

Ik heb nu van die Kanen dingen, al een jaartje geleden gekocht of zo, maar ik merk dat de linker driver nu heel irritant begint mee te resoneren op een bepaalde toon (800 Hz ongeveer gok ik op). Ook doen ze een beetje pijn in m'n oren (qua comfort bedoel ik nu, dus denk niet dat ze zo afgrijselijk klinken, want klinken doen ze opzich prima :+)

• hardware.tom
Compizfox schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 16:54:
Wat zijn nou eigenlijk de beste in-ear headphones van DealExtreme?

Ik heb nu van die Kanen dingen, al een jaartje geleden gekocht of zo, maar ik merk dat de linker driver nu heel irritant begint mee te resoneren op een bepaalde toon (800 Hz ongeveer gok ik op). Ook doen ze een beetje pijn in m'n oren (qua comfort bedoel ik nu, dus denk niet dat ze zo afgrijselijk klinken, want klinken doen ze opzich prima :+)
Die zijn er niet bij DX :P Deze heb ik: http://mp4nation.net/cata...&cPath=51&products_id=402 Hier ben ik heel blij mee, ze zijn comfortabel en het geluid is geweldig (de bass _/-\o_ )

[ Voor 14% gewijzigd door hardware.tom op 14-12-2010 19:18 ]

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-11 22:54
Ik had een cardreadertje besteld maar heb 6 bolle reflector achtige dingetjes geleverd gekregen...op de enveloppe stond nog wel cardreader vermeld. 8)7 ACh het gaat om 3 USD..

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Da's niet waar, ik weet dat er bij DX hele redelijke in-ears te koop zijn.
Deze heb ik: http://mp4nation.net/cata...&cPath=51&products_id=402 Hier ben ik heel blij mee, ze zijn comfortabel en het geluid is geweldig (de bass _/-\o_ )
Die zien er ook wel goed uit. Iets duurder dan de meeste bij DX, maar nog steeds erg goedkoop :P

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:10
Compizfox schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 19:49:
[...]
Da's niet waar, ik weet dat er bij DX hele redelijke in-ears te koop zijn.
Geef eens een linkje ajb

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:31
hardware.tom schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 19:17:
[...]

Die zijn er niet bij DX :P Deze heb ik: http://mp4nation.net/cata...&cPath=51&products_id=402 Hier ben ik heel blij mee, ze zijn comfortabel en het geluid is geweldig (de bass _/-\o_ )
Zien er goed uit, heb maar een setje besteld. Hoewel ik er eigenlijk geen nodig had! :P

• hardware.tom
Fire69 schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 20:49:
[...]

Zien er goed uit, heb maar een setje besteld. Hoewel ik er eigenlijk geen nodig had! :P
Toen ik ze kocht waren zo nog 5 euro goedkoper :D , misschien is de kwaliteit nu wel omhoog gegaan. 8)

• Daan00
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-10 18:38
Verwijderd schreef op maandag 13 december 2010 @ 20:59:
Ben serieus. Als lichtjockey,. overzie ik de hele zaal.
Lijkt me nogal raar dat je een laser via ILDA aanstuurt (daar ga ik vanuit, een DMX laser is niet echt serieus te noemen) en dan maar een 500 mW doide erin hebt zitten.
Als jij je softwareprogramma goed (lees: veilig) hebt ingesteld is het ONMOGELIJK om je scanset stil te laten staan en dus op mensen te richten.
ThinkPadd schreef op maandag 13 december 2010 @ 22:42:
Bij Audience scanning wordt altijd gebruik gemaakt van een safety zone die je instelt in je softwareprogramma. In deze zone, waar de laser in de ogen van mensen kan schijnen, is de laser ALTIJD zwakker. (vermogen per punt naar beneden) Ook kan de scanrate niet onder een bepaalde waarde komen, is dus altijd in beweging.

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

www.dealextreme.com?

(Lezen, ik vraag juist zelf ook naar de beste headphones)

• base_
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:27
Verwijderd schreef op maandag 13 december 2010 @ 20:59:
Nope,. dit is geen grap.
.... Als lichtjockey,. ....
Daarmee wijs ik met de laser het desbetreffende vullis aan.
(Gelukkig gebeurt dit zelde)
Nooit op mensen richten, bedoel je meer specifiek niet in ogen.
Ik richt meer op kleding.
(Lasershows zelf zijn natuurlijk ook vrij heftig als je volle bak in je ogen krijgt)
Je bent lichtjockey, maar je weet niet wat voor schade lasers kunnen aanrichten?!
Richt een 200mW (of meer) NOOIT op mensen, als deze een oog raakt zal dit oog direct naar de extreme lichtpunt kijken, daarmee komt deze direct op het midden van het netvlies, daarbij meteen het belangrijkste zichtgedeelte van dit oog beschadigend. Dit gaat geheel pijnloos maar kan dus wel een permanente blinde vlek achterlaten in het miden van het zichtsbeeld. Lasershows hebben nooit stilstaande stralen en daarnaast een minimale veiligheidsafstand waardoor de intensiteit en duur niet lang genoeg is om permanente schade op te lopen, hoewel ik al video's gezien heb waarbij de videosensor permanent beschadigd werd door lasershows waarbij dus duidelijk geen rekening gehouden was met deze veiligheidsafstand.
Een groene 5mw laser geeft meer dan genoeg licht om iemand duidelijk aan te kunnen wijzen, als je iemand die een jointje rookt aanwijst met een 200mW laser ben jij de crimineel imho ;)

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:10
Compizfox schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 21:00:
[...]

www.dealextreme.com?

(Lezen, ik vraag juist zelf ook naar de beste headphones)
Oke, dat laatste had ik dus niet door.
Link ken ik wel zo ongeveer, ben een regelmatige koper.

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:11
Gisteren even in de action geweest, alwaar het volgende artikel in de schappen lag:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18105

€1,59! Dat is nog minder dan DX!

Action lijkt zowieso eigenlijk wel een DX filiaal :D

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-08 07:53
Heb deze joystick ook binnengekregen vorige week. (levertijd 2 weken, vlot).

Het is geen aanrader. Op zich kan je er prima casual mee gamen, maar vooral in racespellen is ie soms wat irritant op de analoge sticks. Je merkt dat ie wel eens een milliseconde ofzo verbinding verliest met de unit en als je dan net een bocht in moet of in een bocht zit dan ga je achterstevoren. Mario Kart 64 of extreme tuxracer is nog goed speelbaar ermee, maar bijvoorbeeld Torcs (of andere racesims) is not done (gelukkig heb ik ook een stuur).

Onder Ubuntu werd ie wel direct herkend als USB Gamepad. Dus hij is wel in te stellen. Alleen is het niet zo dat de button waar 1 op staat ook button id1 heeft in SDL-taal. Dus een keymap voor XBMC aanmaken is een flinke klus, kon geen kant en klare vinden jammer genoeg.

Verwijderd

base_ schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 21:09:
[...]

Je bent lichtjockey, maar je weet niet wat voor schade lasers kunnen aanrichten?!
Richt een 200mW (of meer) NOOIT op mensen, als deze een oog raakt zal dit oog direct naar de extreme lichtpunt kijken, daarmee komt deze direct op het midden van het netvlies, daarbij meteen het belangrijkste zichtgedeelte van dit oog beschadigend. Dit gaat geheel pijnloos maar kan dus wel een permanente blinde vlek achterlaten in het miden van het zichtsbeeld. Lasershows hebben nooit stilstaande stralen en daarnaast een minimale veiligheidsafstand waardoor de intensiteit en duur niet lang genoeg is om permanente schade op te lopen, hoewel ik al video's gezien heb waarbij de videosensor permanent beschadigd werd door lasershows waarbij dus duidelijk geen rekening gehouden was met deze veiligheidsafstand.
Een groene 5mw laser geeft meer dan genoeg licht om iemand duidelijk aan te kunnen wijzen, als je iemand die een jointje rookt aanwijst met een 200mW laser ben jij de crimineel imho ;)
Offtopic.
Ja ik ben een LJ. En weet dat lasers schade aan het netvlies kunnen aanrichten. 8)
Zoals je in m'n vorige post las richt ik niet op ogen maar op kleding.
Lasershow KUNNEN wel stilstaande stralen produceren. Ik spreek dan niet over een geprogrammeerde show op muziek.(Dit vergt uren werk)
En met een niet gefocuste straal wijs ik tuig aan.
Dat neemt uiteraard niet weg dat ik ook fout ben. O-)
Excuses voor de offtopic reactie.

Verwijderd

Andere vraag:
Iemand ervaring met de Ps3 Dual shock Controllers? Op DX? Er staan er veel maar wat is een goed werkende...

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 december 2010 @ 21:44:
...
Maar kan je met elke laser die een focussable lens heeft branden etc?
...

• ThinkPad
Ik snap niet waarom iedereen zo geilt op die lasers waarmee je dingen kapot kan branden. Je moet die dingen (vuilniszak, ballon) er toch tegenaan houden op 0.1mm afstand, dus echt nut heeft het niet, en het is nog gevaarlijk voor je ogen ook 8)7

Op YouTube staan ook genoeg van die filmpjes:
OMGWTFBBQ I CAN BURN A TINY HOLE IN A BALLOON :o :o :o

[ Voor 9% gewijzigd door ThinkPad op 15-12-2010 17:20 ]

Verwijderd

mwah,. geil?!?! Dat niet...Het is wel mooi.
Euh 0.1mm?!? Neuh,. op 7,5 meter wil de ballon al knallen. Maar laten we ontopic blijven indd,.
Laser hebben nu wel besproken.

• hardware.tom
Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2010 @ 13:51:
Andere vraag:
Iemand ervaring met de Ps3 Dual shock Controllers? Op DX? Er staan er veel maar wat is een goed werkende...
Ik zou het neit wagen, gewoon in de winkel kopen

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2010 @ 13:51:
Andere vraag:
Ik heb er één, deze: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.27502
Die is voor de PC trouwens.

Werkt op zich goed, alleen wil hij nog wel eens de connection verliezen (waardoor analog weer uit gaat). Maar dat kan even goed aan mijn PC of USB controller liggen.

• PurpleBlue
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Gister ook mijn pakketje ontvangen!
Goed verpakt, en opzich snel geleverd. (China Post)
In totaal een maandje moeten wachten

16 nov besteld
28 nov verzonden
15 dec ontvangen

-aantal pincetten
-draaiplateau
-Servo's
Plaatje

[ Voor 23% gewijzigd door PurpleBlue op 16-12-2010 08:45 ]

Verwijderd

@Compizfox Neh moet gewoon draadloos zijn voor de ps3.

& hardware.tom. Ervaringen?!?

Dacht meer zoiets

*Wat zijn de prijzen ineens gestegen idd bij DX.
Snap dat de dollar omhoog is gegaan in waarde maar geloof dat deze controller eerst iets van ~€16 euro was.
Nu ~ €20,-.
Afbeeldingslocatie: http://www.x-rates.com/d/EUR/USD/graph120.png
16-12-2010 1 USD = 0.755149 EUR

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Jeej, nog steeds geen pakketjes. Doet DX weer top!

Verwijderd

Ik wacht *#!@! nog op een telefoon die 14-11 besteld is.
Ligt nog steeds in "departure from outward office of exchange"
NETHERLANDS GUANGZHOU 2010-11-18

*Zucht,...zeker in de hoek van het depot getrapt?!?>

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:16
Ik snap niet dat jullie zo enthousiast zijn over Dealextreme. Alles wat ze daar verkopen kun je voor de helft van het geld op ebay.co.uk vinden, eveneens met gratis verzenden en dan heb je het binnen 2 weken thuis.

(gebaseerd op 8 ervaringen)

• hardware.tom
Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2010 @ 14:03:
@Compizfox Neh moet gewoon draadloos zijn voor de ps3.

& hardware.tom. Ervaringen?!?

Dacht meer zoiets

*Wat zijn de prijzen ineens gestegen idd bij DX.
Snap dat de dollar omhoog is gegaan in waarde maar geloof dat deze controller eerst iets van ~€16 euro was.
Nu ~ €20,-.
[afbeelding]
16-12-2010 1 USD = 0.755149 EUR
Nee, maar ik zou het niet wagen ;)

• ThinkPad
Opperhoof schreef op donderdag 16 december 2010 @ 14:27:
Ik snap niet dat jullie zo enthousiast zijn over Dealextreme. Alles wat ze daar verkopen kun je voor de helft van het geld op ebay.co.uk vinden, eveneens met gratis verzenden en dan heb je het binnen 2 weken thuis.

Klopt wel ja voor sommige dingen, maar op eBay heb je niet altijd Bulkrate korting, en de support van DX is gewoon veel en veel beter.

Verwijderd

Mijn ervaring van Ebay is dat ze het vanuit china gewoon weg via de goedkoopste weg doen.
Of wel 1 maand wachten.
Net zo lang als DX.

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-11 16:16

jmk

Ik heb net bij BIC een USB to LPT adapter gekocht. Kan ik nog een paar honderd printjes uit mijn oude laser printer halen voordat die kan worden afgevoerd.

Nu had ik al een PP account omdat ik eerder bij DX had besteld, en dan is het bestelen letterlijk in 90 seconden gebeurd, terwijl ik nooit eerder bij BIX heb besteld. Handig dat PP je al kent, en die gegevens naar BIC stuurt. Je hoeft bijna niets in te vullen, alleen click click :)

Yippie kayak, other buckets!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:11
Opperhoof schreef op donderdag 16 december 2010 @ 14:27:

DX is gewoon leuk om rond te neuzen, en te kopen wat je tegenkomt. Als je bewust iets zoekt is het een ander verhaal. Daarnaast is DX gewoon makkelijk. Als ik bij ebay iets ga zoeken schieten de tranen me in de ogen. Eerst wordt ik naar de NL site gedirigeerd, waar je geen buitenlandse aanbieders kan vinden, vervolgens moet ik zo'n beetje per land gaan zoeken. Gedoe dus. Dat je voor ebay artikelen Google nodig hebt om ze te vinden, is voor mij een groot struikelblok.

Bij DX kijk ik nogal eens naar de new arrivals. Gewoon voor de leuk. Bij ebay is er geen lol aan om dat te doen.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-05 19:05

AlexanderB

7800 rpm

daarbij kan je bij DX mooi n zooitje dingen "voor de heb" kopen, kleine computerdingetjes, spulletjes die je aan je vrienden kan weggeven, onderdelen voor projecten die nog op de tekentafel staan, alles waarbij geen haast is. :)

Verwijderd

DX POWERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Of wel: "Het was het wachten waard".

• jw_moonshine
  • Laatst online: 05-07-2023
Ik heb vandaag pas dit topic ontdekt, en zal ook mijn ervaring maar eens delen:

ik heb al meerdere malen(zoon 10 bestellingen) iets gekocht daar. Alles werkt gewoon goed, behalve de oortjes die ik daar gekocht heb. De een ging na een uur kapot en bij de ander deed een oortje het niet als ik hem op de fiets gebruikte(denk vanwege de kou). Maarja, het waren ook wel de goedkoopste.

verder heb ik veel voor m'n iPod Touch 3G gekocht, oa hoesjes, screen protectors en kabeltjes.
Ook een battery pack, waar ik zeer tevreden over ben!(gebruik hem nu al bijna een jaar
Verder heb ik ook deze oplader gekocht. Daarvan heb ik er 2 gekocht, 1tje een hele tijd geleden, en de laatste een paar weken geleden. Alleen die laatste ontplofte! ik deed hem in het stopcontact, deed vervolgens mijn ipod eraan met het bijgeleverde snoertje, en na een paar seconden was het BOEM!. naja, er was een knal en een lichtflits, en het snoertje vloog uit de oplader. Ik heb heel veel geluk gehad, want mijn iPod doet het nog! Ik heb het wel ff gemeld bij de support pagina, en ze sturen nu een nieuwe op.

Verder ben ik dik tevreden met alles wat ik daar gekocht heb.

[ Voor 5% gewijzigd door jw_moonshine op 17-12-2010 10:40 ]

• Mandera
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-10 10:25
jwkanjer schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 10:39:
Ik heb vandaag pas dit topic ontdekt, en zal ook mijn ervaring maar eens delen:

ik heb al meerdere malen(zoon 10 bestellingen) iets gekocht daar. Alles werkt gewoon goed, behalve de oortjes die ik daar gekocht heb. De een ging na een uur kapot en bij de ander deed een oortje het niet als ik hem op de fiets gebruikte(denk vanwege de kou). Maarja, het waren ook wel de goedkoopste.

verder heb ik veel voor m'n iPod Touch 3G gekocht, oa hoesjes, screen protectors en kabeltjes.
Ook een battery pack, waar ik zeer tevreden over ben!(gebruik hem nu al bijna een jaar
Verder heb ik ook deze oplader gekocht. Daarvan heb ik er 2 gekocht, 1tje een hele tijd geleden, en de laatste een paar weken geleden. Alleen die laatste ontplofte! ik deed hem in het stopcontact, deed vervolgens mijn ipod eraan met het bijgeleverde snoertje, en na een paar seconden was het BOEM!. naja, er was een knal en een lichtflits, en het snoertje vloog uit de oplader. Ik heb heel veel geluk gehad, want mijn iPod doet het nog! Ik heb het wel ff gemeld bij de support pagina, en ze sturen nu een nieuwe op.

Verder ben ik dik tevreden met alles wat ik daar gekocht heb.
Mooie post, dankje! :)

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-11 16:16

jmk

Ik nu een week de 720P HD Media Player thuis. 20 euro. Kleine review:

+Opstarttijd van 3 seconden
+Ondersteuning SRT, Nederlands werk prima
+Onthoud automatisch afspeelpositie, ook als de stekker uit het stekkercontact is gehaald.
+SD AVI speelt hij goed af, bekende relases getest. (Divx+MP3)
+Kwaliteit zit tussen goede analoge kabel en DVD in.
+geluid kan je afstellen met volumeknop.
+Speelt eenvoudige VIDEO_TS folder perfect af.(menu DVD's niet getest)
+OK knop laat afspeelpositie zien.
+Werkt perfect met een 16GB Cruzer USB Stick.

-Ondertitel vrij klein
-Kleine sync errors op AVI, <200 ms. Grootste minpunt.
-Geen mkv, wmv ondersteuning. geen echte 720P.
-Irritant felle led van player/USBstick. Ik haal de stekker uit het stekkercontact voor ik ga slapen. Misschien koop ik een onderbreker.
-Afstandbediening reageert niet super goed, werkt wel
-AR op een 4:3 CRT TV is standaard niet goed als de video 16:9 is. Dit kan je afstellen met de 16:9 knop.
-Je kan bijna niets instellen. auto repeat is niet uit te zetten bijvoorbeeld.

Grappig: De handleiding is chinees vertaald met Google Translate of dergelijke naar Engels. Leuk op feestjes. Klopt ook niet helemaal, is een handleiding voor een iets ander apparaat.

Ik heb hem gekocht voor op mijn slaapkamer om wat bekende NL-releases te kunnen kijken 's avonds. Werkt perfect.

Yippie kayak, other buckets!

Verwijderd

*Daarom heb ik maar een AC Ryan gekocht.
Stekker erin & gaan!

• ThinkPad
Haha ik zit Border Security Australia te kijken op Veronica, en ze zijn nu op de postafdeling van de douane, en ik zie allemaal DX enveloppen liggen op de transportband :+

Verwijderd

Ha,. gisteravond rond 23:00uur toch nog maar een extra ZT-180 Tablet besteld.
Vandaag verzonden met UPS.¤¤¤¤¤¤¤> €120,- incl. Kijken of ze het kunnen voor de kerst...
Sorry niet op DX. Maar Aliexpress.

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-11 23:42

Wildfire

Joy to the world!

ThinkPadd schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 00:33:
Haha ik zit Border Security Australia te kijken op Veronica, en ze zijn nu op de postafdeling van de douane, en ik zie allemaal DX enveloppen liggen op de transportband :+
Crap, heb ik ook gekeken maar die DX enveloppen heb ik gemist, shit :P

Als je die douane wilt misleiden een pakketje met roze spul opsturen, denken ze waarschijnlijk dat het Contac NT is om drugs van te maken :+

[ Voor 17% gewijzigd door Wildfire op 18-12-2010 18:49 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Wildfire schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 18:48:
[...]
Crap, heb ik ook gekeken maar die DX enveloppen heb ik gemist, shit :P

Als je die douane wilt misleiden een pakketje met roze spul opsturen, denken ze waarschijnlijk dat het Contac NT is om drugs van te maken :+
Die had ik dus toevallig ook gezien tijdens het zappen, halve aflevering ging om dat roze spul. Mooiste vond ik nog wel al die banken, wat een lelijke shit was dat bij elkaar. Zat dan wel een berg NT in verborgen, kon er amper op zitten zo hard was de bank !

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Verwijderd

Border Security Australia misschien terug te zien op "Uitzending gemist" ?
Kijk wel ff met Ziggo - Interactief. ;)

Is dit hem?!?
Uitzending van 12 dec. bij ~38 min.;)

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2010 11:10 . Reden: Gevonden! ]

Pagina: 1 ... 23 ... 67 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten. Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen