De orders druppelen hier ook nu binnen. Een order die met CN post is gegaan had ik ontzettend snel binnen. En nu pas het pakketje van de HK airmail die was verzonden op 3 nov.. Nu nog wachten op de overige 8 pakketten
Verwijderd
Mijn laatste bestelling was op 16 november en daarvan is het meeste nu net verzonden. Zitten vrij veel kleine cadeautjes voor kerst bij, dus de volgende keer moet ik echt wat eerder bestellen om heel zeker te zijn dat alles op tijd is.
Even een update over het douane-gedoe van 2 maand geleden met de 'Nokia' BT-headset.Fire69 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 22:34:
[...]
Dat weet je enkel door de belachelijk hoge prijs die je betaalt, vrees ik.
Toen ik naar mijn FocalPrice-account ging kijken, merkte ik trouwens wel iets vervelender...
In de zending waar de BT-headset in zat, zaten blijkbaar nog andere spullen (die absoluut geen namaak waren!)
Nu vrees ik dus dat ze gewoon het ganse pakket in beslag hebben genomen en ik die spullen ook kwijt ben!!
Ik heb een mailtje gestuurd naar die vent die de brief heeft opgestuurd, ben benieuwd wat die te vertellen heeft!
Van die headset heb ik niks meer gehoord of gezien, maar de rest van de zending is gisteren wel toegekomen.
Mijn opladewr doet t niet meer
1x mijn Legend opgeladen en ging lekker snel
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.48851
Sindsidne geeft hij wel een lampje en levert ie wel een beetje stroom, maar kan ie niks opladen
1x mijn Legend opgeladen en ging lekker snel
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.48851
Sindsidne geeft hij wel een lampje en levert ie wel een beetje stroom, maar kan ie niks opladen
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Mijn bestelling bij BuyInCoins van 23 oktober is nog steeds niet binnen. Iemand wel meer meegemaakt dat het zó lang duurde?clonedonkey schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 22:33:
Vandaag weer 2 pakketjes gehad. 1tje van buyincoins, verstuurd op 16-11-2010 met Singapore post Precies na 2 weken dus !
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
jip ik
eerste bestelling was meer dan een maand onderweg !
Ook hier vandaag 3 pakketjes binnen!
Focalprice: verzonden op 1-11-2010 binnen op 1-12-2010
BuyInCoins: verzonden op 17-11-2010 binnen op 1-12-2010
Pandawill: verzonden op 17-11-2010 binnen op 1-12-2010
Best snel nog op FocalPrice na! ;-)
Focalprice: verzonden op 1-11-2010 binnen op 1-12-2010
BuyInCoins: verzonden op 17-11-2010 binnen op 1-12-2010
Pandawill: verzonden op 17-11-2010 binnen op 1-12-2010
Best snel nog op FocalPrice na! ;-)
ja, die is waarschijnlijk nog verzonden met HKpostyohan schreef op woensdag 01 december 2010 @ 16:32:
[...]
Mijn bestelling bij BuyInCoins van 23 oktober is nog steeds niet binnen. Iemand wel meer meegemaakt dat het zó lang duurde?
Heb bij DX een mooie security cam gezien. (http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26538)
Vraag me alleen af of het mogelijk is om deze op een computer aan te sluiten. Heb zelf software met motion detection en zou mooi zijn als ik deze camera hiervoor kan gebruiken!
Vraag me alleen af of het mogelijk is om deze op een computer aan te sluiten. Heb zelf software met motion detection en zou mooi zijn als ik deze camera hiervoor kan gebruiken!
Haha, er zat vandaag een vuilniszak klem in de brievenbus van mijn flat. Ik moest hem er van de buitenkant uit halen en dacht dat een of andere dronkenlap hem erin had gedaan.
Bleek het de headset van buyincoins.com te zijn. Hij paste net niet door de brievenbus
Voor 1.39 inclusief verzendkosten gekocht. (Ik vond een coupon voor zoveelprocent korting, lol)
Ik had er weinig verwachtingen van, maar hij doet het eigenlijk prima. Hij ziet er niet uit en de bouwkwaliteit is slecht, maar hij heeft echt minder ruis dan mijn oude logitech (van 20 euro)
Natuurlijk moet de boost aan staan, maar mensen aan de andere kant van de lijn horen geen verschil. Ik zag alleen dat ik de ruis preciezer kon instellen in Mumble.
Positief verrast dus.
Bleek het de headset van buyincoins.com te zijn. Hij paste net niet door de brievenbus
Voor 1.39 inclusief verzendkosten gekocht. (Ik vond een coupon voor zoveelprocent korting, lol)
Ik had er weinig verwachtingen van, maar hij doet het eigenlijk prima. Hij ziet er niet uit en de bouwkwaliteit is slecht, maar hij heeft echt minder ruis dan mijn oude logitech (van 20 euro)
Natuurlijk moet de boost aan staan, maar mensen aan de andere kant van de lijn horen geen verschil. Ik zag alleen dat ik de ruis preciezer kon instellen in Mumble.
Positief verrast dus.
Ik had 20 november besteld en dus vandaag of gisteren binnen gekregen.yohan schreef op woensdag 01 december 2010 @ 16:32:
[...]
Mijn bestelling bij BuyInCoins van 23 oktober is nog steeds niet binnen. Iemand wel meer meegemaakt dat het zó lang duurde?
[ Voor 18% gewijzigd door Pikoe op 12-12-2010 16:35 ]
Een wat???Pikoe schreef op woensdag 01 december 2010 @ 19:05:
Haha, er zat vandaag een zuilniszag
Verwijderd
Heb drie weken geleden, 9 November, een bestelling doorgegeven. Maar er staat nog steeds Waiting for Supplier, daarnaast zeggen ze ook Latest Shipment ; Air Mail (maar ik heb nog geen mail gekregen..)
wat een zooi, wat een gedoe. Wacht nu 3 weken en ik hoop mijn lieve pakketje dit jaar nog te zien, ik heb ze een mailtje gestuurd waar mijn order is? (want ik weet dat m'n Order Status niet altijd correct is, las ik)
Gewoon afwachten neem ik aan?
Groet, -JeDaRe
wat een zooi, wat een gedoe. Wacht nu 3 weken en ik hoop mijn lieve pakketje dit jaar nog te zien, ik heb ze een mailtje gestuurd waar mijn order is? (want ik weet dat m'n Order Status niet altijd correct is, las ik)
Gewoon afwachten neem ik aan?
Groet, -JeDaRe
ik ga denk ik 3 ipad docks bestellen van 7euro per stuk, een voor bij mn paps thuis en 1 voor mn mams thuis en dan geef ik de 3e aan mn pa voor die van hem. ik heb nog nooit iets bestelt bij dealextreme maar voor 21euro durf ik hetr wel aan na deze berichten te hebben gelezen
Alleen als je een capturekaart hebt. Anders heb je dus ofwel een capturekaart nodig, of een speciale convertor die het naar USB omzet.Yrck schreef op woensdag 01 december 2010 @ 18:53:
Heb bij DX een mooie security cam gezien. (http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26538)
Een vuilniszak, daar verzend buyincoins de pakketjes in.
Zo zeg.. mn DX-pakketje dat ik 27 oktober heb besteld en 29 oktober is verzonden, is eergister eindelijk aangekomen :x (heb een paar oortjes besteld)
[ Voor 11% gewijzigd door tdw op 02-12-2010 14:42 ]
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Bij mij komen nu eindelijk ook sommige pakketjes van oktober binnen.... pffff. wel traag..
chinavasion is sneller gelukkig.
Daar besteld:
Wii -achtige controller voor de pc (handig voor presentaties)
Helm camera voor wintersport.
Beide binnen 14 dagen in huis.
Daar besteld:
Een aantal leuke foppers van Dealextreme:
Vingers met bloed
Nep inkt
Complete set met foppen
Kaarsen die niet uitgaan
Kent iemand deze fopsetjes of weet iemand nog andere leuke dingen?
Vingers met bloed
Nep inkt
Complete set met foppen
Kaarsen die niet uitgaan
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Heb je misschien een link welke ik zou kunnen gebruiken?Wildfire schreef op donderdag 02 december 2010 @ 00:31:
[...]
Alleen als je een capturekaart hebt. Anders heb je dus ofwel een capturekaart nodig, of een speciale convertor die het naar USB omzet.
Dacht zelf aan deze: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11267
[ Voor 9% gewijzigd door Yrck op 02-12-2010 16:54 ]
Dat geeft zo'n lekker gevoel he, als dat gebeurttdw schreef op donderdag 02 december 2010 @ 14:41:
Zo zeg.. mn DX-pakketje dat ik 27 oktober heb besteld en 29 oktober is verzonden, is eergister eindelijk aangekomen :x (heb een paar oortjes besteld)
Welke cam en wat is de kwaliteit?Get!em schreef op donderdag 02 december 2010 @ 15:22:
Bij mij komen nu eindelijk ook sommige pakketjes van oktober binnen.... pffff. wel traag..
Daar besteld:
Verwijderd
Staat hier beter op zijn plaats, dus ik heb de boel even voor je verplaatst.remcoboy1479 schreef op donderdag 02 december 2010 @ 15:34:
Vanochtend reactie in m'n mailbox:ThinkPadd schreef op maandag 29 november 2010 @ 19:39:
Nog niks gehoord mbt dit: ThinkPadd in "Ervaringen met DealExtreme.com - deel 2" dus we wachten geduldig af
Ik heb gereageerd met de vraag of ze ipv store credit het bedrag ook kunnen refunden. Want ik heb die 30W LED (sku.39959) wel echt nodig, en als zij hem niet meer hebben dan bestel ik hem wel op eBay (daar staat hij ook namelijk).Dear Frank,
Apologies for this problem.
BUt item 39959 is currently unavailable from our warehouse.So how about keeping the cost as store credit and this case done?Please tell us.
Best regards,
Julia
Ben benieuwd wat ze zeggen, anders maar met die store credit iets kopen voor iemand, en dan diegene mij het bedrag van de store credit uit laten betalen.
Twee pakketjes waren in drie dagen verstuurd en de derde staat al 7 dagen op pending, mogen ze van mij wel eens gaan opsturen want die wil ik wel hebben eigenlijk.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
* even kleine update van "My broken Apad"
Nu Exact 2 weken geleden het pakket retour gestuurd.
Zou tussen de 8 a 15 dagen duren volgens TNT & soms nog iets langer ongeveer 4 a 5 dagen daarbij.
Vanmorgen was deze nog niet bij ze binnen, dus ben nog aant wachten, en wachten, goh laat ik nog even wachten...........
Zou tussen de 8 a 15 dagen duren volgens TNT & soms nog iets langer ongeveer 4 a 5 dagen daarbij.
Vanmorgen was deze nog niet bij ze binnen, dus ben nog aant wachten, en wachten, goh laat ik nog even wachten...........
joepie! pakketje binnen!
Besteld: 29/10
Verzonden: 2/11
Aangekomen: 2/12
It was about time!
De "Kingston" stick is gewoon een echte Kingston hoor maar dan van Chinese markt.
Besteld: 29/10
Verzonden: 2/11
Aangekomen: 2/12
It was about time!
De "Kingston" stick is gewoon een echte Kingston hoor maar dan van Chinese markt.
Verwijderd
ach je hebt gewoon ff pech dat jij uitgerekend een lompe pakketbezorger hebt gehad.Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2010 @ 18:04:
* even kleine update van "My broken Apad"
maar ik neem aan dat het allemaal goed komt omdat die chinezen ook hun goede naam hoog willen houden.
Verwijderd
@Darkster ThanX.
Alleen nog hopen dat het retour aangetekende pakket daar überhaupt aankomt.
Iemand daar ervaring mee? Wat als je pakket van €135,- euro ineens kwijt is ?!?
Alleen nog hopen dat het retour aangetekende pakket daar überhaupt aankomt.
Iemand daar ervaring mee? Wat als je pakket van €135,- euro ineens kwijt is ?!?
Gelukkig, dan ben ik ook wat minder ongerust, mijne is al sinds 5 november onderweg. En ik heb m'n kabeltjes nu echt nodigMandera schreef op donderdag 02 december 2010 @ 21:36:
joepie! pakketje binnen!
Op 23 nov besteld bij pandawill (in ear headphone van 17 euro met gratis verzending via china post ) en vandaag afgeleverd (3 dec.)
Hoezo verstuurt DX tegenwoordig alles aangetekend? Erg irritant, ipv dat de postbode het gewoon dropt bij de buren moet ik nu telkens naar het postkantoor fietsen, een dag later ook nog
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Als je PayPalbetaling minder dan 60 dagen oud is kunnen ze het kosteloos refunden. Na die 60 dagen kan het alleen als nieuwe overboeking (met kosten) en dat vinden ze niet echt fijn.ThinkPadd schreef op donderdag 02 december 2010 @ 17:22:
Ben benieuwd wat ze zeggen, anders maar met die store credit iets kopen voor iemand, en dan diegene mij het bedrag van de store credit uit laten betalen.
Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.
Njaa vanuit hun standpunt geven ze sowieso natuurlijk liever het bedrag terug als store credit, zodat je verplicht bent om bij hun winkel wat te kopen. Zelfde als hier in Nederland bijv. met computerspellen, dan krijg je ook vaak een tegoedbon ipv je geld terug.
Hier is dealextreme vlot: eentje in 6 dagen na verzendbevestiging, een na 10 dagen
En het doet het ook nog
Get!em schreef op donderdag 02 december 2010 @ 15:22:
Daar besteld:
Bump, ben ik ook erg benieuwd naar.
[ Voor 49% gewijzigd door Tijmus op 05-12-2010 14:50 ]
Verwijderd
Zelf heb ik gister deze besteld klik; link is pokke lang, vandaar even zo.
Wat zijn jullie ervaringen met dit soort iets duurdere dingen?
Mijn angst is dat er toch een logo opstaat, alhoewel de pics op de site het niet showen.
En dan ben je met een steekproef het bokkie....
Voor de rest heb ik dit topic doorgelezen (ja bijna 90 pagina's).
Dus ik wacht wel 3 weekjes, voordat ik kan meepraten.
Was meer benieuwd naar jullie ervaringen met de iets meer kostende en fragieler items.
Mijn angst is dat er toch een logo opstaat, alhoewel de pics op de site het niet showen.
Was meer benieuwd naar jullie ervaringen met de iets meer kostende en fragieler items.
Ziet eruit als een telefoon die goedkoop is, en er van afstand als een iPhone uitziet. Dus grote kans dat er iPhone opstaat. Dat was ook zo bij mijn NOKIA lookalike, het merk van die telefoon was op de website weggephotoshopd.Verwijderd schreef op maandag 06 december 2010 @ 04:05:
Zelf heb ik gister deze besteld klik; link is pokke lang, vandaar even zo.
Je kan er als consument ook wel van uitgaan, dat patenten van Apple worden geschonden met deze telefoon. Er zit dus wel risico aan. Maar je kan het natuurlijk gewoon proberen.
Er zit trouwens bij jouw telefoon een sylus, dus grote kans dat je het scherm moet indrukken ipv aanraken om te bedienen.
Yippie kayak, other buckets!
Ben benieuwd wanneer ik m'n zut binnen krijg. Heb ook een order op pending staan van 25-11 en die is verdomme nog steeds niet verstuurd en ik krijg ook geen reactie op m'n mail. Vrij belachelijk aangezien hij volgens hun website gewoon in stock is. Maar weer eens een zeik mail sturen.
Is ook de laatste keer dat ik op dealextreme.com besteld, leuk dat alles zo goedkoop is maar het verzenden gaat steeds trager, orders worden soms gewoon niet verwerkt en via Ebay gaan zulke dingen een stukje sneller en een stukje beter.
Is ook de laatste keer dat ik op dealextreme.com besteld, leuk dat alles zo goedkoop is maar het verzenden gaat steeds trager, orders worden soms gewoon niet verwerkt en via Ebay gaan zulke dingen een stukje sneller en een stukje beter.
[ Voor 29% gewijzigd door Tsurany op 06-12-2010 09:06 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Dit keramische mes EINDELIJK binnen
(bijna 8 weken, en mijn schroevendraaiertje nog stééds niet)
Maar het is loei en loei scherp
zo door een velletje papier, en al die andere testjes.
Het heft/handvat/greep is beter afgewerkt dan ik had verwacht. Mooie hardrubberen (lijkt het) greep. Enige nadeel is het begin van het lemmet, daar leun je nogal makkelijk met je wijsvinger tegenaan. Voorzichtigheid geboden dus.
verder ook geen andere bescherming meegeleverd als het doosje waar hij in zit. Niet heel handig met opbergen dus, gezien het fragieler is dan een stalen mes.
Geen idee of ik hem nou veilig in de vaatwasser kan doen trouwens. Op de verpakking staat afspoelen onder de kraan.
Het heft/handvat/greep is beter afgewerkt dan ik had verwacht. Mooie hardrubberen (lijkt het) greep. Enige nadeel is het begin van het lemmet, daar leun je nogal makkelijk met je wijsvinger tegenaan. Voorzichtigheid geboden dus.
verder ook geen andere bescherming meegeleverd als het doosje waar hij in zit. Niet heel handig met opbergen dus, gezien het fragieler is dan een stalen mes.
Geen idee of ik hem nou veilig in de vaatwasser kan doen trouwens. Op de verpakking staat afspoelen onder de kraan.
[ Voor 4% gewijzigd door paQ op 06-12-2010 13:40 ]
Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.
Lijkt me dat zo'n houten messenblok daar zeer geschikt voor is.paQ schreef op maandag 06 december 2010 @ 09:02:
verder ook geen andere ebscherming meegeleverd als het doosje waar hij in zit. Niet heel handig met opbergen dus, gezine het fragieler is dan een stalen mes.
Mooi! Mijn pakketje is ook binnen en onbeschadigd. Vanavond lekker m'n helicopter in elkaar zetten
Net iets bij BuyInCoins besteld met een couponcode die ik blijkbaar al een keer gebruikt heb. Tijdens het betalen met PayPal wordt daar nog geen melding van gemaakt. Op de PP pagina staat dus bedrag: $34.72, en ik klik op 'Nu betalen'.
In het mailtje dat ik direct van PP krijg staat doodleuk dat er $40.93 is afgeschreven
! Nou wil ik over die vierenhalve euro niet moeilijk gaan doen, maar dat is niet het bedrag waar ik toestemming voor heb gegeven.
In het mailtje dat ik direct van PP krijg staat doodleuk dat er $40.93 is afgeschreven
Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.
Duurde even voordat ik kon reageren, maar bij deze:
http://www.chinavasion.co...l-metal-hercules-edition/
Hier een filmpje van het product: YouTube: Sports Action Camera Great For Making Extreme Sports Videos
Is geheel van metaal. Heeft een mini-usb ingang en een micro-sd ingang.
Is zeker niet waterdicht (zit een gaatje in de achterkant).
Grootte: Iets dikker dan een duim van een mannenhand en ongeveer even lang als dat.
Built-in microphone ( doet het, maar is verder waardeloos)
All aluminum casing ( voelt degelijk aan)
Tough rugged design (degelijk)
Records at 720x480 resolution ( resolutie klopt)
Captures 1280x1024 JPEG Photos (resolutie kopt_
Records AVI Video at 25 frames per second (weet niet of het varieert, maar mijn opnamen lagen tegen de 30fps)
Supports TF card or Micro SD card up to 8 GB (bestel een van de reserve micro sd en je bent goedkoop uit:
http://www.chinavasion.co...digital-spy-camera-clock/ )
Includes car charger for continuous in car recording ( komt neer op een USB kabel. Zelf een sigaretten-usb-plug kopen)
Verder: Een statiefje en een zuignap, om op je dashboard in de auto te monteren
Een elastiekband om de camera op je helm te monteren.
Deze elastiekband lijkt vrij klein, en ik moet nog nakijken of het gaat passen.
Viewfinder = waardeloos.
Fietsstuur montage. Ziet er prima uit. Theoretisch zou het werken. Praktisch: mij lijkt het te veel schokken op het stuur. Je hoofd dempt het trillen.
EU plug voor 220v met USB poort (oplader). Werkt prima.
Bediening: 1 knop, is tevens enige richtpunt om te zien wat boven is. Knop is bovenkant
Interface: 4 gekleurde leds geven aan of hij aanstaat, aan het laden is, aan het opnemen is, of de batterij leeg is, of hij standby staat.
Camera is verder fixed focus ( alle afstanden verder dan 1 meter vanaf de camera is dus scherp). Beeldkwaliteit komt overeen met een webcam van die resolutie.
Kwaliteit van beeld in donkere licht omstandigheden (peertje van 40 watt) is matig.
Beelden zijn er zonder speciale driver gewoon af te halen: Zet apparaat uit (switch) en koppel met pc. Wordt gewoon gezien als usb stick. Beelden zijn in AVI formaat.
720x480px
Framerate 30fps
2608kbps
Beelden van een Nederlander 11 maanden terug:
YouTube: CVLS-DV20 test video
Ander voorbeeld:
YouTube: Snowcross probeersel
De rest staat hier:
YouTube: CVLS-DV20
Al met al wel tevreden. Prijs is goedkoper dan concurrenten. Helaas wel verzendkosten. Wel netjes verpakt.
Geen topkwaliteit (wat verwacht je anders uit china), maar past precies met mijn doel.
Edit extra:
Link met inhoud bijgeleverde cd. Hierop staat manual en driver.
http://download.chinavasion.com/download/CVLS-DV20.rar
Driver is voor als je em als webcam wil gebruiken.
*note. bestand is van eerdere versie met 640x480. Voor de rest redelijk hetzelfde.
[ Voor 23% gewijzigd door Get!em op 06-12-2010 21:27 ]
Ben benieuwd ! Laat even weten of het wat was en welke heb je precies besteld ?Blauw schreef op maandag 06 december 2010 @ 14:12:
Mooi! Mijn pakketje is ook binnen en onbeschadigd. Vanavond lekker m'n helicopter in elkaar zetten
Verwijderd
Dan was dat dus jouw post die ik in gedachten had i.v.m. dat er toch een logo op zou kunnen zitten. Jij hebt dus mazzel gehad. Hopelijk heb ik ook een beetje geluk.jmk schreef op maandag 06 december 2010 @ 08:52:
[...]
Ziet eruit als een telefoon die goedkoop is, en er van afstand als een iPhone uitziet. Dus grote kans dat er iPhone opstaat. Dat was ook zo bij mijn NOKIA lookalike, het merk van die telefoon was op de website weggephotoshopd.
Je kan er als consument ook wel van uitgaan, dat patenten van Apple worden geschonden met deze telefoon. Er zit dus wel risico aan. Maar je kan het natuurlijk gewoon proberen.
Er zit trouwens bij jouw telefoon een sylus, dus grote kans dat je het scherm moet indrukken ipv aanraken om te bedienen.
Over NOKIA gesproken ik zag ergens een telefoon met erop NCKLA alleen zat de C bijna dicht en de L was net een I.
Ik zal hier wel posten hoe dit afloopt....
En als, wat het foontje is.
PS: Bedankt mensen er is een verslaafde bij, kan mij amper bedwingen om de eerste bestelling af te wachten.
Ik heb er ook een, erg scherp ja. Kwaliteit is boven verwachting.paQ schreef op maandag 06 december 2010 @ 09:02:
Dit keramische mes EINDELIJK binnen(bijna 8 weken, en mijn schroevendraaiertje nog stééds niet)
Het mes doe ik gewoon in de afwas machine (niet op de heetste standen) maar niet in de bestek bak natuurlijk. Los, plat liggend bovenin de machine. Na een keer of 6 nog geen problemen gekregen.
Nu wilde ik er nog een paar bijbestellen en ik zat ook te denken hoe deze nu op te bergen. Misschien zijn er opberg mappen oid maar ik kan ze niet vinden.
Thanks voor de info![
Al met al wel tevreden. Prijs is goedkoper dan concurrenten. Helaas wel verzendkosten. Wel netjes verpakt.
Geen topkwaliteit (wat verwacht je anders uit china), maar past precies met mijn doel.
Zojuist mijn eerste bestelling van budgetgadgets ontvangen. Door een storing in hun systeem blijven bestellingen op pending staan maar ik heb besteld op 13-11 en nu 7-12 dus ontvangen goede 3 weken totaal. Is verstuurd met singapore post.
Verwijderd
* Graftakke zooi,.. nu bijna 3 weken dat ik mijn gebroken apad retour had gestuurd.
(Het zou max. 15 dagen duren)
Na,. ik word wel schijtziek van TNT met hun staken! Ik wacht ook al 20 dagen op een telefoon die eigenlijk al binnen had moeten zijn.
(Pay extra! For a later delivery)!
Na,. ik word wel schijtziek van TNT met hun staken! Ik wacht ook al 20 dagen op een telefoon die eigenlijk al binnen had moeten zijn.
Nog maar even updaten.Fire69 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 12:38:
[...]
Even een update over het douane-gedoe van 2 maand geleden met de 'Nokia' BT-headset.
Van die headset heb ik niks meer gehoord of gezien, maar de rest van de zending is gisteren wel toegekomen.
Collega van me stelde voor om bij FocalPrice gewoon een ticket aan te maken en te melden dat de headset in beslag genomen was;
Goed plan blijkbaar, want ik heb een coupon ter waarde van de headset gekregen!
FocalPrice, super-service!!
TNT Post staakt, TNT Pakketdienst niet. De pakketbezorging gaat gewoon door zoals normaal.Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 23:20:
* Graftakke zooi,.. nu bijna 3 weken dat ik mijn gebroken apad retour had gestuurd.
Ik krijg bestellingen altijd binnen via TNT pakketpost, en die staken niet (andere CAO). Het ligt dus niet aan TNTVerwijderd schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 23:20:
maar de klein-formaat-bruine-DX-enveloppen komen gewoon met meneer de postbode mee normaal...
en dat wordt nu dus weer een paar dagen langer wachten
en dat wordt nu dus weer een paar dagen langer wachten
Leeg - Sinds 20180907
Dealextreme nog niet binnen, ander pakketje uit HongKong wel, waarom is dealextreme zoveel trager dan de standaard ebay verkoper?
ze kopen lege plekken in vliegtuigen opTsurany schreef op woensdag 08 december 2010 @ 07:29:
Dealextreme nog niet binnen, ander pakketje uit HongKong wel, waarom is dealextreme zoveel trager dan de standaard ebay verkoper?
wat past gaat mee, en de rest heeft pech
Ja maar ik heb dus al een verzendbevestiging gehad. Dus tenzij dat fake is lijkt het me dat hij al verzonden is, waarom zijn ze dan alsnog trager dan Ebay verkopers? Als ik Dealextreme deze week niet binnen krijg, wat ik ook niet verwacht, dan zijn ze qua versturing dus echt een paar dagen trager. Zeker als ik lees dat sommigen wel vier tot acht weken moeten wachten op hun pakket bij Dealextreme, dan doet een Ebay verkoper dat echt veel sneller.
Verzendbevestiging betekent volgens niets meer dan dat het niet meer bij DX ligt, maar op het vliegveld...Tsurany schreef op woensdag 08 december 2010 @ 09:22:
Ja maar ik heb dus al een verzendbevestiging gehad. Dus tenzij dat fake is lijkt het me dat hij al verzonden is, waarom zijn ze dan alsnog trager dan Ebay verkopers? Als ik Dealextreme deze week niet binnen krijg, wat ik ook niet verwacht, dan zijn ze qua versturing dus echt een paar dagen trager. Zeker als ik lees dat sommigen wel vier tot acht weken moeten wachten op hun pakket bij Dealextreme, dan doet een Ebay verkoper dat echt veel sneller.
anyway.. dat is al 100x aan de orde geweest in dit topic
Staat al veelvuldig in dit topic, maar vooruit, nog maar eensTsurany schreef op woensdag 08 december 2010 @ 09:22:
Je hebt een verzendbevestiging van DX. Dat houdt in dat het naar het vliegveld is verzonden. Hoe lang het daar ligt weet geen mens. Zie 2 antwoorden terug.
En volgende keer graag gewoon even dit topic lezen en een zoekopdracht uitvoeren.
Echt gaaf dat mijn topic al zo groot is dat mensen moeten gaan zoeken naar eerder genoemde antwoorden
hahaha
frankivo schreef op woensdag 08 december 2010 @ 09:36:
Verzendbevestiging betekent volgens niets meer dan dat het niet meer bij DX ligt, maar op het vliegveld...
anyway.. dat is al 100x aan de orde geweest in dit topic
Als ik in mijn e-mail lees dat hij verzonden is en ze ook al een delivery time noemen zoals opgegeven door de Hong Kong Post ga ik er eigenlijk wel vanuit dat hij ook daadwerkelijk verzonden is, zeker als ze er al drie dagen over doen om hem te verzenden. Dan komt het eigenlijk niet in me op dat ik het topic moet gaan doorzoeken of hij nu wel daadwerkelijk verzonden is of niet.maartend schreef op woensdag 08 december 2010 @ 09:36:
Staat al veelvuldig in dit topic, maar vooruit, nog maar eens
Je hebt een verzendbevestiging van DX. Dat houdt in dat het naar het vliegveld is verzonden. Hoe lang het daar ligt weet geen mens. Zie 2 antwoorden terug.
En volgende keer graag gewoon even dit topic lezen en een zoekopdracht uitvoeren.
Verder ook niet relevant, ze zijn gewoon vele malen trager dan de gemiddelde Ebay verkoper, zal niet snel nog eens bij ze bestellen.
Waar je trots op kan zijn...Mandera schreef op woensdag 08 december 2010 @ 10:34:
Echt gaaf dat mijn topic al zo groot is dat mensen moeten gaan zoeken naar eerder genoemde antwoordenhahaha
Klopt. Maar de prijs is er vaak ook naar.Tsurany schreef op woensdag 08 december 2010 @ 10:44:
ze zijn gewoon vele malen trager dan de gemiddelde Ebay verkoper, zal niet snel nog eens bij ze bestellen.
Mwah, veel crap voor lage prijs, dat heb je op Ebay ook veel. En genoeg buitenlandse winkels die voor een goede prijs wel op tijd leveren. Die paar unieke items die goedkoop zijn, mjah, dat is wel een pluspunt. Maar ik wil er geen maand voor moeten wachten.maartend schreef op woensdag 08 december 2010 @ 10:51:
[...]
Klopt. Maar de prijs is er vaak ook naar.
Kijk, dat is vantevoren bekend en ook dat het wel eens tot 6 weken kan duren. Maar als je geen maand wilt wachten, dan moet je daar idd niet bestellen.Tsurany schreef op woensdag 08 december 2010 @ 10:58:
[...]
Die paar unieke items die goedkoop zijn, mjah, dat is wel een pluspunt. Maar ik wil er geen maand voor moeten wachten.
@Tsurany:
Mijn ervaring met DX zijn stukken positiever, maar het enige wat je daarvoor moet hebben is wel wat geduld en positieve instelling.
Positieve instelling: Bij deal extreme altijd een wachttijd van 2 maanden incalculeren. Is het sneller, dan heb je gewoon mazzel.
Geduld: Tot nog toe tussen bestellen en ontvangen:
snelste: 5 dagen.
langzaamste: 2 maanden en 4 dagen.
Trend: rond chinees nieuwjaar en andere chinese feestdagen kan het gerust 1 maand duren.
thanksgiving in amerika geeft ook een hoop vertraging ivm extreem veel bestellingen
kerst is ook een vertraging.
Over het algemeen: juni is de snelste maand.
Beste kwaliteit tot nog toe:
Led-zaklampen
Led-spot plafondlampen (GU10 )
Afstandbediening voor DSLR
Ik bestel nu al meer dan 2 jaar bij DX. Al voor meer dan 400 euro totaal. Nog nooit is iets verloren geraakt. Kapotte spullen werden altijd vervangen.
Al met al, super shop voor de weirdo gadgets die je nergens kunt krijgen. Of gewoon voor spullen waar je hier het dubbele of meer voor betaald.(andere kwaliteit, maar zelfde functie).
Altijd aangetekend verzonden.
Wil je overigens niet zo lang wachten, dan kun je daarvoor betalen. Kies bij afrekenen voor EMS verzending. Je pakketje krijgt dan voorrang. Echter, dat kost ook wat....
Mijn ervaring met DX zijn stukken positiever, maar het enige wat je daarvoor moet hebben is wel wat geduld en positieve instelling.
Positieve instelling: Bij deal extreme altijd een wachttijd van 2 maanden incalculeren. Is het sneller, dan heb je gewoon mazzel.
Geduld: Tot nog toe tussen bestellen en ontvangen:
snelste: 5 dagen.
langzaamste: 2 maanden en 4 dagen.
Trend: rond chinees nieuwjaar en andere chinese feestdagen kan het gerust 1 maand duren.
thanksgiving in amerika geeft ook een hoop vertraging ivm extreem veel bestellingen
kerst is ook een vertraging.
Over het algemeen: juni is de snelste maand.
Beste kwaliteit tot nog toe:
Led-zaklampen
Led-spot plafondlampen (GU10 )
Afstandbediening voor DSLR
Ik bestel nu al meer dan 2 jaar bij DX. Al voor meer dan 400 euro totaal. Nog nooit is iets verloren geraakt. Kapotte spullen werden altijd vervangen.
Al met al, super shop voor de weirdo gadgets die je nergens kunt krijgen. Of gewoon voor spullen waar je hier het dubbele of meer voor betaald.(andere kwaliteit, maar zelfde functie).
Altijd aangetekend verzonden.
Wil je overigens niet zo lang wachten, dan kun je daarvoor betalen. Kies bij afrekenen voor EMS verzending. Je pakketje krijgt dan voorrang. Echter, dat kost ook wat....
Ware het niet dat EMS voor Nederland niet beschikbaar is als verzendoptie.Get!em schreef op woensdag 08 december 2010 @ 21:28:
[..]
welke remote heb je gekocht? heb er ook 1 gekocht, wacht er nu op
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Zojuist weer twee paketjes ontvangen.
1e van Buyincoins. is 26-11 verzonden met singapore post. Heeft er dus 2 weken over gedaan maar ! De bestellingen waren de hier eerder vernoemde gillette fusion mesjes. Het lijkt erop dat ze gewoon origineel zijn of erg goed nagemaakt. Zitten ook in de oranje houder met merk erop en de mesjes lijken ook precies het zelfde !
2e bestelling is van Focalprice. Deze is zelfs 29-11 pas verstuurd 1 1/2 week dus maar onderweg geweest met china post !
Al met al flink snel geleverd dus !!
1e van Buyincoins. is 26-11 verzonden met singapore post. Heeft er dus 2 weken over gedaan maar ! De bestellingen waren de hier eerder vernoemde gillette fusion mesjes. Het lijkt erop dat ze gewoon origineel zijn of erg goed nagemaakt. Zitten ook in de oranje houder met merk erop en de mesjes lijken ook precies het zelfde !
2e bestelling is van Focalprice. Deze is zelfs 29-11 pas verstuurd 1 1/2 week dus maar onderweg geweest met china post !
Al met al flink snel geleverd dus !!
Verwijderd
* Tablet is na retour sturen nog niet aangekomen bij Nowsupplier.
TNT weer telefonisch op de hoogte gebracht & starten een onderzoek.
Tevens een telefoon besteld op 14-11 ook nog niet binnen.
( zou max 15 duren. betaalde extra zodat het 7 a 15 dagen zou duren.)
2 dagen geleden gemaild,. nog geen response.
Dussss,. dan maar claim indienen! via paypal.
Ben wel ziek dat me ZT 180 ook nog niet daar is, laat staan dat ik nog geen nieuwe heb.
Telefonisch ook al 2x geprobeerd maar word niet opgenomen.
*Zucht,. lekker hoor die chinese werking....Haal wel een bak Bami met Foe yong Hai.
TNT weer telefonisch op de hoogte gebracht & starten een onderzoek.
Tevens een telefoon besteld op 14-11 ook nog niet binnen.
( zou max 15 duren. betaalde extra zodat het 7 a 15 dagen zou duren.)
2 dagen geleden gemaild,. nog geen response.
Dussss,. dan maar claim indienen! via paypal.
Ben wel ziek dat me ZT 180 ook nog niet daar is, laat staan dat ik nog geen nieuwe heb.
Telefonisch ook al 2x geprobeerd maar word niet opgenomen.
*Zucht,. lekker hoor die chinese werking....Haal wel een bak Bami met Foe yong Hai.
Ik kreeg vandaag ook mijn Gillette Fusion clones binnen van BIC. Ze lijken origineel, maar ze scheren echt klote, alsof ze bot zijn. Meteen weer terug naar de Gillette Mach 3 mesjes van DX, die scheren gewoon perfect. Ik kreeg ze wel binnen 2 weken, das dan weer lekker snel. (Singapore post)
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
Kun je ze tenminste ook sneller wegdonderen.V3g3ta schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 15:10:
Ik kreeg vandaag ook mijn Gillette Fusion clones binnen van BIC. Ze lijken origineel, maar ze scheren echt klote, alsof ze bot zijn. Ik kreeg ze wel binnen 2 weken, das dan weer lekker snel. (Singapore post)
Laatst bij dealxtreme met creditcard betaald. Was de creditcard geblokkeerd wegens een verdachte transactie (die van dealextreme dus). Moest een heel nieuw pasje krijgen en alles (bij abn). nouja voortaan maar weer met paypal...
Vandaag mijn UltraFire U4-MCU Cree Q5-WC 3-Mode 230-Lumen LED Versatile Flashlight binnengekregen, maandje moeten op wachten.
Nou, daar komt heel wat licht uit!
Denk dat ik me maar eens zo een 900 lumen-modelletje ga bestellen ook!
Kun je me over een poosje via de DM eens een kleine review geven van dit ding?Fire69 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 22:19:
Vandaag mijn UltraFire U4-MCU Cree Q5-WC 3-Mode 230-Lumen LED Versatile Flashlight binnengekregen, maandje moeten op wachten.
Ik zoek nog een lampje om te geocachen
DM me dan binnen een tijdje zelf even, ik vergeet zo'n dingen toch anders. 
Daarnet even mee buiten geweest, rond 1u30, dus het was wel donker buiten
Ik kon makkelijk van achter mijn huis de garages die 50m verderop liggen verlichten.
Goeie throw met wel redelijk wat flood, wat ik wel goed vind, zo kan ik mijn hond blijven volgen zonder dat ik hem blind maak
Batterijduur kan ik nie nog niks over zeggen, er zitten 3 Eneloop AAA's in.
De lamp wordt niet heet (het was wel -3 buiten natuurlijk...), bouwkwaliteit zou ik zeer goed durven noemen.
Daarnet even mee buiten geweest, rond 1u30, dus het was wel donker buiten
Ik kon makkelijk van achter mijn huis de garages die 50m verderop liggen verlichten.
Goeie throw met wel redelijk wat flood, wat ik wel goed vind, zo kan ik mijn hond blijven volgen zonder dat ik hem blind maak
Batterijduur kan ik nie nog niks over zeggen, er zitten 3 Eneloop AAA's in.
De lamp wordt niet heet (het was wel -3 buiten natuurlijk...), bouwkwaliteit zou ik zeer goed durven noemen.
Verwijderd
Goeieavond allemaal, misschien is het al een gevraagd, maar heb het niet kunnen vinden: Welke betaalmethode gebruiken jullie bij Dealextreme? Paypal ExpresssCheckout of StandardCheckout? En wat zijn de verschillen hiertussen?
Mvg.
Mvg.
StandardCheckout, anders wordt het 'sneller' verstuurd (geloof ik niet in
), komt na 2 weken aan (nu 2 bestellingen binnen, moeten nog 3 komen komende maand)
Verwijderd
Standard klinkt ook gewoon het beste 
Maar wel vaag dat het dan anders/sneller wordt verstuurd ofso, heeft toch niks met Paypal te maken?
Maar wel vaag dat het dan anders/sneller wordt verstuurd ofso, heeft toch niks met Paypal te maken?
Vandaag weer DX pakketje binnen gekregen (Hong Kong Post)
met een briefje erbij, dat er tot hun spijt een artikel nagestuurd moet worden...
En juist die heb ik al zeker 2 weken binnen
Want die was via China Post verstuurd
met een briefje erbij, dat er tot hun spijt een artikel nagestuurd moet worden...
En juist die heb ik al zeker 2 weken binnen
Leeg - Sinds 20180907
Waarom klinkt Standard het beste?Verwijderd schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 19:59:
Standard klinkt ook gewoon het beste
In de supermarkt kies je toch ook de express-kassa?
Maw, ik kies altijd Express, zal volgende keer eens Standard nemen om het verschil te checken
Nu paar keer wat besteld bij DX, veelal klein grut en niks boven de 13 USD p/artikel. Eigenlijk maar drie slechte dingen:
1) usb-hub die m'n iMac en (andere) pc's compleet laat vastlopen met in- en uit slaap komen en apparaten niet herkent die je tussentijds aansluit.
2) een simpel microUSB-kabeltje die het niet doet. Ander kabeltje doet het overigens prima.
3) gsm-houder-met-zuignap, zuignap doet het niet meer na twee maanden. Houdt gewoon niet meer, ook niet na schoonmaken, nat/droog of veel/weinig kracht.
Over de rest wat ik er besteld heb ben ik tevreden: allerhande plugjes, adapters en dergelijke doen het prima. Jammer van die dingetjes hierboven, maar geen ramp natuurlijk.
Nu aan het wachten op keramisch keukenmes
1) usb-hub die m'n iMac en (andere) pc's compleet laat vastlopen met in- en uit slaap komen en apparaten niet herkent die je tussentijds aansluit.
2) een simpel microUSB-kabeltje die het niet doet. Ander kabeltje doet het overigens prima.
3) gsm-houder-met-zuignap, zuignap doet het niet meer na twee maanden. Houdt gewoon niet meer, ook niet na schoonmaken, nat/droog of veel/weinig kracht.
Over de rest wat ik er besteld heb ben ik tevreden: allerhande plugjes, adapters en dergelijke doen het prima. Jammer van die dingetjes hierboven, maar geen ramp natuurlijk.
Nu aan het wachten op keramisch keukenmes
It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM
Verwijderd
Haha ja je hebt wel gelijk, ik bedoelde eigenlijk meer het simpelst. Heb er nog niet wat bestelt, vandaar vroeg ik het ookFire69 schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 22:38:
[...]
Waarom klinkt Standard het beste?
In de supermarkt kies je toch ook de express-kassa?
Maw, ik kies altijd Express, zal volgende keer eens Standard nemen om het verschil te checken
Weet iemand nog het verschil tussen Express en Standard?
Het verschil is volgens mij dat je bij standard je adresgegevens aan kan passen? Bij express is het met 1 klik op de knop klaar
Met Express checkout kun je in 1 klik betalen als je wachtwoord hebt opgeslagen bij PayPal. Met Standard kun je alles nog eens doorkijken van gegevens etc.Verwijderd schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 22:54:
[...]
Weet iemand nog het verschil tussen Express en Standard?
Dat is het verschil
Verwijderd
Aaah okee, dan doe ik het denk ik maar op de Standard manier. Thanks voor de snelle reacties!
Nog twee vraagjes: doen jullie ook aangifte van goederen? Of bestellen jullie en het komt gewoon aan? Ik zie namelijk op de site van de douane staan dat er tot 22 euro besteld mag worden uit het buitenland, en dat er dan geen belastingen etc. bij komen. Iemand ervaring?
En heeft ook iemand ervaring met het bestellen van een laser? En dat als de douane het pakketje ''onderschept'', wat de gevolgen dan zijn?
Alvast bedankt!
Nog twee vraagjes: doen jullie ook aangifte van goederen? Of bestellen jullie en het komt gewoon aan? Ik zie namelijk op de site van de douane staan dat er tot 22 euro besteld mag worden uit het buitenland, en dat er dan geen belastingen etc. bij komen. Iemand ervaring?
En heeft ook iemand ervaring met het bestellen van een laser? En dat als de douane het pakketje ''onderschept'', wat de gevolgen dan zijn?
Alvast bedankt!
[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2010 23:05 ]
Volgens mij doet niemand aangifte. Als je pakketje onderschept wordt en er moet belasting betaald worden, dan hoor je dat vanzelf wel.
Als je pakketje wordt onderschept en er zit iets in wat je niet mag invoeren (namaak artikelen, wapens, sommige lasers?), dan wordt het vernietigt.
Over de gevolgen van namaak artikelen staat een paar blz's terug wat. In het kort, je krijgt een brief met een vragenlijst. Je producten worden vernietigd en als ik het goed heb onthouden, moet je wat ondertekenen dat je het nooit meer doet.
Met lasers heb ik geen ervaring, maar er zijn genoeg mensen in dit topic die deze hebben geïmporteerd.
Als je pakketje wordt onderschept en er zit iets in wat je niet mag invoeren (namaak artikelen, wapens, sommige lasers?), dan wordt het vernietigt.
Over de gevolgen van namaak artikelen staat een paar blz's terug wat. In het kort, je krijgt een brief met een vragenlijst. Je producten worden vernietigd en als ik het goed heb onthouden, moet je wat ondertekenen dat je het nooit meer doet.
Met lasers heb ik geen ervaring, maar er zijn genoeg mensen in dit topic die deze hebben geïmporteerd.
Ik weet niet eens hoe je aangifte moet doen... Heb ook nog nooit gehoord dat iemand dat doet.
Ik heb ook al eens een SmartQ5 van $150 geïmporteerd maar hoefde niets betalen aan de postbode oid.
Met lasers invoeren heb ik ook ervaring, 2x een groene laser van 5mw. Nooit problemen mee gehad, maar het schijnt dat je inderdaad de klos bent als ze je met eens steekproef toevallig er tussenuit pikken. Alhoewel, heb ook nog nooit een pakketje gehad dat was geopend (door de douane oid).
Ik heb ook al eens een SmartQ5 van $150 geïmporteerd maar hoefde niets betalen aan de postbode oid.
Met lasers invoeren heb ik ook ervaring, 2x een groene laser van 5mw. Nooit problemen mee gehad, maar het schijnt dat je inderdaad de klos bent als ze je met eens steekproef toevallig er tussenuit pikken. Alhoewel, heb ook nog nooit een pakketje gehad dat was geopend (door de douane oid).
En wat nou als je een BEE GSM koopt en er blijkt heel groot NOKIA op te staan, wat je niet kan weten als je naar de site kijkt, wat moet je dan beloven?--Niels-- schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 23:29:
Volgens mij doet niemand aangifte. Als je pakketje onderschept wordt en er moet belasting betaald worden, dan hoor je dat vanzelf wel.
Zelfde verhaal met de bluetooth headset die ik had gekocht. Blijkt in een originele Sony Ericsson doos te zitten, met een nep logo op het apparaat zelf. Blijkt verder wel goed te werken de headset, dat dan weer wel, maar geloof niet dat het een echte SE is. In de handleiding wordt geen merk genoemd.
Yippie kayak, other buckets!
Verwijderd
Of is en wat kan zijn, zal customs boeien.jmk schreef op zondag 12 december 2010 @ 00:42:
[...]
En wat nou als je een BEE GSM koopt en er blijkt heel groot NOKIA op te staan, wat je niet kan weten als je naar de site kijkt, wat moet je dan beloven?
Zelfde verhaal met de bluetooth headset die ik had gekocht. Blijkt in een originele Sony Ericsson doos te zitten, met een nep logo op het apparaat zelf. Blijkt verder wel goed te werken de headset, dat dan weer wel, maar geloof niet dat het een echte SE is. In de handleiding wordt geen merk genoemd.
Als mijn bestelde foon door de Douane eruit wordt gepikt ben ik hem kwijt.
Ik weet dat na lezen van tig pagina´s alhier en ben mij bewust van het risico.
Trouwens mijn phone is on route:
Destination - Netherlands
The item (RB*********HK) left Hong Kong for its destination on 11-Dec-2010
Verwacht hem net voor kerst.
Verwijderd
Mmh, okay. Maar 5mw is toch ook nog legaal in NL? Want ik wil deze bestellen... Die is 50mw en ik denk dus illegaal. Maar als ik het zo zie, bestellen mensen hier ook lasers van 200mw etc.Compizfox schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 23:33:
Ik weet niet eens hoe je aangifte moet doen... Heb ook nog nooit gehoord dat iemand dat doet.
Weet ik niet precies. Volgens mij net niet meer.
Maar die van mij is geloof ik ook wel iets meer dan 5mw hoor...
Heb niet zo'n ding om het te testen, maar het was wel een 'true 5mw', wat betekent dat hij 100% zeker 5mw of hoger is.
Maar die van mij is geloof ik ook wel iets meer dan 5mw hoor...
Heb niet zo'n ding om het te testen, maar het was wel een 'true 5mw', wat betekent dat hij 100% zeker 5mw of hoger is.
Daar maakt de douane zich niet druk om, die neemt het gewoon in beslag. Als ik het goed heb had trouwens de persoon hier op het forum die dit gelazer had, van de webshop wel zijn geld terug gehad. Maar als je dat zeker wilt weten moet je even een paar blz's terug lezen.jmk schreef op zondag 12 december 2010 @ 00:42:
[...]
En wat nou als je een BEE GSM koopt en er blijkt heel groot NOKIA op te staan, wat je niet kan weten als je naar de site kijkt, wat moet je dan beloven?
Ik wil een LED lamp bestellen, maar dan wel één die goed is. Ik zie alleen door de bomen het bos bos, wat is een goede led?
Deze: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1138 lijkt me perfect voor jou 
Met andere woorden: wat voor lamp zoek je? Een zaklamp? (Zo ja, wat voor zaklamp moet het zijn, welk type batterijen zou je prefereren?) Een gloeilamp vervanger voor in huis?
Met andere woorden: wat voor lamp zoek je? Een zaklamp? (Zo ja, wat voor zaklamp moet het zijn, welk type batterijen zou je prefereren?) Een gloeilamp vervanger voor in huis?
Het moeten LEDlampen die ik overal zou kunnen plaatsen. Ik ga namelijk op m'n zelf wonen volgend jaar, en wil dan ledlampen hier thuis testen. Dus een vervangen van gloeilampen ja.
Deze lijkt wel goed, en zeker niet duur.
Deze lijkt wel goed, en zeker niet duur.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten. Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.
Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten. Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.
Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen