Ik weet niet hoe het zit met BIC, maar bij dealextreme hoef je alleen maar een foto te sturen van het mankement (tot een bepaalde waarde; als het niet rendabel is om terug te sturen). Misschien heeft BIC ook wel zo'n RMA procedure? Aftersales was in mijn geval vrij goed toen ik mijn camera accu's na 10 weken nog steeds niet had... Allicht het proberen waard, toch?F_J_K schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 12:43:
Laatst bij Buyincoins een paar muisjes, kabeltjes, en twee USB2-hubjes gekocht. Muisjes doen het prima, maar de ene hub is DOA en de andere blijkt USB1. Het leuke van dit soort prijzen is allen dat ik niet van plan ben om 2 euro aan postzegels uit te geven of de moeite te nemen om naar het postkantoor te gaan om ze terug te sturen
Verwijderd
tot een bepaalde waarde zullen ze niet moeilijk doen.Teuling schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 11:36:
[...]
Ik weet niet hoe het zit met BIC, maar bij dealextreme hoef je alleen maar een foto te sturen van het mankement (tot een bepaalde waarde; als het niet rendabel is om terug te sturen). Misschien heeft BIC ook wel zo'n RMA procedure? Aftersales was in mijn geval vrij goed toen ik mijn camera accu's na 10 weken nog steeds niet had... Allicht het proberen waard, toch?
ook wel eens een kapot usb hubje gehad van 2 dollar.
mailtje en direct een nieuwe.
waarom zou ik ook de boel gaan oplichten voor een 2 dollar item...de moeite niet waard.
maar een tablet kan ik wel begrijpen, heb je iets van 150 dollar.
90% zal eerlijk zijn maar een deel van de klanten zal wellicht ook een paar foto's sturen van een defecte tablet die ze op inet hebben gevonden om zodoende 2 apparaten voor de prijs van 1 te krijgen.
zuur is dan wel dat je 22 euro kwijt bent, een tegoedcode voor 11 euro zou dan wel netjes zijn
maar goed, dat is het "nadeel" van kopen in china
Verwijderd
Ach, die 22 euro kan me eerlijk ook niet echt boeien...
Mij gaat het er eerder om dat ze nog wel 1 nieuwe sturen voor de 45 dagen termijn.
Begrijp idd. wat je aangeeft dat er oplichters voor een 2e tablet willen gaan voor de prijs van 1.
(Wel triest, aangezien de prijs al 1/3 van een echt Ipad is.)
Maar goed, heb er voor nu nog wel positieve gedachten over.
Al start ik wel op 14 dec. een claim bij Paypal. (aangezien ik dan op 44 dagen zit)
Anders heb ik straks helemaal niets meer om op terug te vallen.
Dan is die 22 euro ook niet voor niets omdat ik kan aantonen dat ik hem retour heb gestuurd.
Anyway,. lekker wachten op me Tablet.
(Nou ook maar hopen dat er niet weer een doos van 30 kilo op gepleurd word)
Mij gaat het er eerder om dat ze nog wel 1 nieuwe sturen voor de 45 dagen termijn.
Begrijp idd. wat je aangeeft dat er oplichters voor een 2e tablet willen gaan voor de prijs van 1.
(Wel triest, aangezien de prijs al 1/3 van een echt Ipad is.)
Maar goed, heb er voor nu nog wel positieve gedachten over.
Al start ik wel op 14 dec. een claim bij Paypal. (aangezien ik dan op 44 dagen zit)
Anders heb ik straks helemaal niets meer om op terug te vallen.
Dan is die 22 euro ook niet voor niets omdat ik kan aantonen dat ik hem retour heb gestuurd.
Anyway,. lekker wachten op me Tablet.
(Nou ook maar hopen dat er niet weer een doos van 30 kilo op gepleurd word)
Je zou ze kunnen vragen of ze het vervangende exemplaar misschien wat degelijker kunnen verpakken. Is ook in hun belang uiteindelijk.
Heeft iemand hier toevallig ervaring met de macbook pro (fake) adapters op DX, ze zijn een stuk goedkoper dan hier in NL?
Bestelling geplaatst op 3 november bij DX en op 19 november al ontvangen. Dit vind ik zelf redelijk snel, ivm de termijnen die sommige andere Tweakers noemen. Overigens is mijn pakket via Chinapost gegaan en moest de postbode (NIET de pakketdienst) het pakketje aan de deur afleveren, omdat het niet door de brievenbus paste.
"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord
Nou, dat duurde best lang. op 23-10 en 25-10 zijn twee bestellingen verzonden (beide lampjes, niets speciaals), en de eerste is vandaag aangekomen. Toch bijna een maand, terwijl ik van DX toch echt de helft gewend ben...
Maar toch, leuke lampjes
Maar toch, leuke lampjes
Mijne heeft net hong kong verlaten na anderhalve maand -_-
Verwijderd
nee, maar wel met fake adapters voor een HP en compal notebook.oldsql schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 16:58:
Heeft iemand hier toevallig ervaring met de macbook pro (fake) adapters op DX, ze zijn een stuk goedkoper dan hier in NL?
ze werken gewoon goed naar behoren, na jaren geen problemen mee gehad.
The item (RT#########HK) was posted on 30-Oct-2010
V V V V
The item (RT#########HK) left Hong Kong for its destination on 21-Nov-2010
Dus 22 dagen stilgelegen. Niet extreem lang dus maar wel langer dan ik tot nu toe heb ervaren.
Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.
Verwijderd
Nou,. zo te lezen is het dus niet handig om erotische pakjes voor de vrouw des huize te bestellen.
Bij DX.
(Mmm, kan ze wel aantrekken met de pasen)
Bij DX.
(Mmm, kan ze wel aantrekken met de pasen)
kerst 2011. Mits de douane ze niet onderschept.Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 12:53:
Nou,. zo te lezen is het dus niet handig om erotische pakjes voor de vrouw des huize te bestellen.
Verwijderd
Ja,. de douane zal zeggen:" Dit is een Dolce & Gabbana nepperd "
Tot €20,- meende ik zal het zowiezo geen probleem zijn.
Zal wel ff lachen worden als ze in een documentaire net die troep staan open te maken.
*Trouwens ze zijn bij D&G ook helemaal weg van Nel Veerkamp
RIP
Tot €20,- meende ik zal het zowiezo geen probleem zijn.
Zal wel ff lachen worden als ze in een documentaire net die troep staan open te maken.
*Trouwens ze zijn bij D&G ook helemaal weg van Nel Veerkamp
RIP
Verwijderd
* Er zijn zeker geen AR.Drone voor Windows Mobile 6.5 ?!?
Laat staan al clone's op de chinese markt.
Laat staan al clone's op de chinese markt.
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2010 14:18 ]
Ik heb 3 weken geleden m'n eerste bestelling (<10 euro) gedaan, dus een beetje spannend.
Er staat nu:
Order: XXXXXXX placed on 10/25/2010 12:41:52 PM
Status: (of current shipment)
On 10/29/2010: Shipped
Er is nergens een tracking nummer ofzo te vinden, is het pakketje nu al wel of niet onderweg ?
Er staat nu:
Er is nergens een tracking nummer ofzo te vinden, is het pakketje nu al wel of niet onderweg ?
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
pakketje ligt nu waarschijnlijk op het vliegveldZeRoC00L schreef op maandag 22 november 2010 @ 15:55:
Ik heb 3 weken geleden m'n eerste bestelling (<10 euro) gedaan, dus een beetje spannend.
Er staat nu:
gaat (waarschijnlijk) nog wel een paar weekjes duren voordat het echt verder gaat
Verwijderd
trouwens dealextreme heeft veel problemen om hun post op tijd de deur uit te krijgen.
je kunt beter naar wat minder bekende sites gaan.
BIC is tot nu toe binnen 2 weken binnen hier
je kunt beter naar wat minder bekende sites gaan.
BIC is tot nu toe binnen 2 weken binnen hier
Focalprice gaat ook razendsnel ... Zaterdag besteld, zondag reeds verzonden ...
Oke bedankt, maar kan ik dan ergens zien als het ECHT weg is vanuit hongkong ?frankivo schreef op maandag 22 november 2010 @ 16:00:
[...]
pakketje ligt nu waarschijnlijk op het vliegveld
gaat (waarschijnlijk) nog wel een paar weekjes duren voordat het echt verder gaat
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Als het via HKP (Hongkong Post) is verzonden, en je hebt een tracking kan je het zien via http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp
The item (RB123455678HK) left Hong Kong for its destination on 22-Nov-2010
Gister/vanmorgen stond er nog "will leave its destination on 22-Nov-2010" ofzoiets, en daarvoor was de status iets van "will be prepared" of wat de melding ook was.
En dat kan soms wel even duren, hier gelukkig maar 5 dagen.
Andere bestelling via PandaWill is via China Post gegaan, die heeft geen tracking, en die is ook al wat "langer" onderweg. 8-11 gepost, ik verwacht hem deze week.
En wat erger is... ik weet niet eens meer wat ik nu allemaal precies waar besteld heb
The item (RB123455678HK) left Hong Kong for its destination on 22-Nov-2010
Gister/vanmorgen stond er nog "will leave its destination on 22-Nov-2010" ofzoiets, en daarvoor was de status iets van "will be prepared" of wat de melding ook was.
En dat kan soms wel even duren, hier gelukkig maar 5 dagen.
Andere bestelling via PandaWill is via China Post gegaan, die heeft geen tracking, en die is ook al wat "langer" onderweg. 8-11 gepost, ik verwacht hem deze week.
En wat erger is... ik weet niet eens meer wat ik nu allemaal precies waar besteld heb
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
HKP is een beetje traag de laatste tijd, zit ook al erg lang te wachten op een pakketje dat daar ligt...
1e pakketje is al verzonden na daar langer dan 2 weken te hebben gelegen, de andere ligt daar nu ook al langer dan een week...
1e pakketje is al verzonden na daar langer dan 2 weken te hebben gelegen, de andere ligt daar nu ook al langer dan een week...
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Verwijderd
Erg vervelend allemaal dat het zo lang moet duren. Ik heb 5 bestellingen staan.
1 Nov verzonden met HKmail
3 Nov verzonden met HKmail
5 Nov verzonden met HKmail
6 Nov verzonden met HKmail
Één order die was verzonden (zeiden ze) op 3 Nov, en daar staat nu ineens 22 Nov bij!! Ik denken
dat hij er bijna was, doen ze het opnieuw..
Maar het schiet maar niet op
Je kan ook niet kijken wanneer het er is. Ik zit al dagen te kijken
naar de TNT bezorger maar die wordt er niet knaller op
.
Wat is de laaste datum van iemand waarop HKmail heeft gezegd dat het verzonden
is en dat je het binnen hebt? Zo kan je misschien een inschatting maken..
Ik hoop dat het nog voor kerst binnen is
1 Nov verzonden met HKmail
3 Nov verzonden met HKmail
5 Nov verzonden met HKmail
6 Nov verzonden met HKmail
Één order die was verzonden (zeiden ze) op 3 Nov, en daar staat nu ineens 22 Nov bij!! Ik denken
dat hij er bijna was, doen ze het opnieuw..
Maar het schiet maar niet op
naar de TNT bezorger maar die wordt er niet knaller op
Wat is de laaste datum van iemand waarop HKmail heeft gezegd dat het verzonden
is en dat je het binnen hebt? Zo kan je misschien een inschatting maken..
Ik hoop dat het nog voor kerst binnen is
Ik zit ook wel eens te denken van "Zou die TNT-bezorger zich niet verschrikkelijk afvragen wat dat toch altijd van die rare oranje enveloppen uit China zijn"?
Ik kreeg vandaag nog een mailtje van DX dat de order die ik vorige week had geplaatst vandaag (gister 22 nov dus eigenlijk
) is verzonden
Iemand van jullie ervaring met garantie en hongkongsites?
Ik had PL30 oortjes gekocht en deze zijn na 6 maanden kapot. Kan ik garantie claimen? Ik probeer het wel, maar krijg dan dit stomme antwoord ;
We regret that your RMA application is not approved.
This is because the RMA Request for non-receiving exceeds the expiration date (3 months as of shipping date)
Thanks for your understanding!
Hoe nu verder aan te pakken? Het is bij Focalprice
Ik had PL30 oortjes gekocht en deze zijn na 6 maanden kapot. Kan ik garantie claimen? Ik probeer het wel, maar krijg dan dit stomme antwoord ;
This is because the RMA Request for non-receiving exceeds the expiration date (3 months as of shipping date)
Ik heb ook wat besteld op de 15e en vanmorgen 04.52 mail dat het shipped is. Misschien gaat het via dezelfde bootThinkPadd schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 00:11:
Ik kreeg vandaag nog een mailtje van DX dat de order die ik vorige week had geplaatst vandaag (gister 22 nov dus eigenlijk) is verzonden
[ Voor 52% gewijzigd door Kixtart op 23-11-2010 09:21 ]
☻/
/▌
/ \
@maartend:
Het lijkt alsof ze denken dat je een klacht indient dat je ze niet ontvangen hebt (RMA Request for non-receiving), dit kun je tot 3 maanden na het versturen doen.
In jouw geval zijn ze kapot en zou ik opnieuw een RMA aanvragen en duidelijk aangeven dat het een defect product is.
Het lijkt alsof ze denken dat je een klacht indient dat je ze niet ontvangen hebt (RMA Request for non-receiving), dit kun je tot 3 maanden na het versturen doen.
In jouw geval zijn ze kapot en zou ik opnieuw een RMA aanvragen en duidelijk aangeven dat het een defect product is.
Verwijderd
Heeft iemand nog een leuke optie (met leuke prijs) voor een goed mes (survival)?
ben bezig mijn eigen survival kit samen te stellen (stel je voor dat N-korea een bom gooit) en mis dat nog
ben bezig mijn eigen survival kit samen te stellen (stel je voor dat N-korea een bom gooit) en mis dat nog
Verwijderd
er staat op de site dat je 180 dagen garantie hebt, wellicht zit je daar net buiten.maartend schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 08:50:
Iemand van jullie ervaring met garantie en hongkongsites?
je kunt oook rechts boven in de hoek op live help klikken, dan krijg je een chinees te spreken die je wellicht kan helpen (wel ff het ordernummer bij de hand hebben).
en ff een quote van FP:
zelf denk ik dat je pech hebt.What is the Product Warranty of Focalprice.com?
Focalprice.com chooses products to sell based on their excellent designs and proven hardware reliability. We check all of your orders during the packing stage to make sure that accessories are included.
We have a strict testing process to ensure that your ordered products are functionally correct before they are packed and sent to you. This is in addition to the normal quality assurance checks that all the goods have passed in the factory line.
Cell phone, Camera, MP3/MP4/MP5,Game Console,Lasers,GPS and Computer are covered by a 3-MONTH WARRANTY for replacement and 6 months warranty for repair as of delivery date. Delivery date here means the shipping date which you can find from your "Order List".
Other products are covered by 3-MONTH WARRANTY for refund or replacement.
Please read the following after-sales terms first so as to better under FocalPrice warranty:
1.Missing Item
Items missed completely or partially from an order
2.Cosmetic Damage
Physical damage on products' surface or shell
3.Wrong Product Received
Product that is completely different from FocalPrice web description
4. Verified Functional Failure
Failure that makes the device unable to use, repairing of which needs to change board, screen or reset cables etc.
5. Customer Induced Damage
Damage caused by customer's incorrect operation or insufficient protection, including but not limited to screen broken, moisture, scratch, rust etc.
6. (Defect) Can Not Duplicate
Product is claimed as defective by customers. But it is tested as "No Defect" by FocalPrice engineer upon receiving.
7. Out Of Warranty
Product that exceeds the warranty period
8. Non-Authorization Return
Customer returns the products without FocalPrice authorization (RMA Approval)
9. Warranty Period
A period which is defined as “From the shipping date (on FocalPrice web) to the RMA application date”.
als ze naar 6 maanden kapot gaan is de kans groot dat dit gewoon door gebruik komt.
Da's bout. Zo wordt goedkoop dus duurkoop. In nl had ik daar geen last mee gehad.[
en ff een quote van FP:
[...]
zelf denk ik dat je pech hebt.
als ze naar 6 maanden kapot gaan is de kans groot dat dit gewoon door gebruik komt.
Jammer.
Ik denk dat ik idd net buiten die 180 dagen zit
Verwijderd
oordoppen blijven kut.maartend schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 10:13:
[...]
Da's bout. Zo wordt goedkoop dus duurkoop. In nl had ik daar geen last mee gehad.
Jammer.
Ik denk dat ik idd net buiten die 180 dagen zit
als je bijvoorbeeld een kapot speakertje heb bewijs maar eens dat jij hem niet hebt laten vallen.
of als je kabelbreuk hebt dat de gebruiker de snoeren niet helemaal in elkaar gebruikt had zitten.
Mijn pakketje ligt ook bij Hongkong post.
item No. Year Status Destination Country Location Date
RR******* 2010 posting NETHERLANDS JMHJJXXX 2010-11-22
Is hij nu al verzonden bij Hongkong post? Of heeft hij dan een andere status?
Liefst zie ik hem voor de kerst hier liggen, kan ik hem cadeau doen.
Anders is het ook prima maar dan moet ik nog snel iets anders verzinnen
item No. Year Status Destination Country Location Date
RR******* 2010 posting NETHERLANDS JMHJJXXX 2010-11-22
Is hij nu al verzonden bij Hongkong post? Of heeft hij dan een andere status?
Liefst zie ik hem voor de kerst hier liggen, kan ik hem cadeau doen.
Anders is het ook prima maar dan moet ik nog snel iets anders verzinnen
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Vandaag eindelijk mijn bestelling van 5 oktober binnengekregen. Hiervan kreeg ik 16 oktober een mailtje dat ie shipped was, dus ga maar na hoe lang het kan duren. Een bestelling van 6 oktober was 22-10 shipped en die kreeg ik vorige week binnen. echt wel extreem lang, mijn andere bestellingen bij DX waren altijd binnen 1 maand.
het ging om 2 leeslampjes en 2 nokia 5800 hoesjes. (ik bestel tegenwoordig gewoon alles dubbel, voor als er iets stuk aankomt of stukgaat, dan heb ik of reserve of leuke handel.
het ging om 2 leeslampjes en 2 nokia 5800 hoesjes. (ik bestel tegenwoordig gewoon alles dubbel, voor als er iets stuk aankomt of stukgaat, dan heb ik of reserve of leuke handel.
Vandaag mijn DX order binnen gekregen welke 11-11 is verstuurd met China Post. 1 1/2 week dus maar onderweg geweest ! Order die 6-11 is verstuurd nog niet binnen maar zal dan ook wel de komende dagen arriveren
5 weken is normaal tijdens kerstMar2zz schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 18:29:
Vandaag eindelijk mijn bestelling van 5 oktober binnengekregen. Hiervan kreeg ik 16 oktober een mailtje dat ie shipped was, dus ga maar na hoe lang het kan duren. Een bestelling van 6 oktober was 22-10 shipped en die kreeg ik vorige week binnen. echt wel extreem lang, mijn andere bestellingen bij DX waren altijd binnen 1 maand.
Verwijderd
Maw als je bestelling nu de deur uit gaat heb je het in Jan
.
Trouwens, het zal tot eind Jan nog wel druk blijven zeker met de post omdat dat de uitloop is van de drukke tijd? Dan lijkt mij dat je vanaf Feb wel weer redelijk kan bestellen rond de snelheid gezien dan.
Trouwens, het zal tot eind Jan nog wel druk blijven zeker met de post omdat dat de uitloop is van de drukke tijd? Dan lijkt mij dat je vanaf Feb wel weer redelijk kan bestellen rond de snelheid gezien dan.
Verwijderd
11-11 mach 3 mesjes via buyincoins besteld.
gisteren 23-11 waren ze binnen
12 dagen dus en dat is gemiddeld bij mijn bic bestellingen
dat DX zo traag is heeft nog niks te maken met kerst maar ze kunnen de bestellingen niet meer aan of ze hebben een chaos ervan
gisteren 23-11 waren ze binnen
12 dagen dus en dat is gemiddeld bij mijn bic bestellingen
dat DX zo traag is heeft nog niks te maken met kerst maar ze kunnen de bestellingen niet meer aan of ze hebben een chaos ervan
BuyInCoins verzendt met Shanghai post. Mijn BIC pakje was hier na 2 weken. DX verzendt doorgaans met Hongkong post en nu ook met China post. Bij HKP heeft mijn pakketje 3 weken stil gelegen, daar kan DX niets aan doen. Iemand anders heeft een week later hetzelfde bij DX besteld en heeft het via CP al binnen.
Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.
Heb t binnen
De silicone sleeves kennen jullie vast al, maar de laders mss niet.
De controlelr lader is vrij cheap., maar werkt verder prima.

De Move-lader is erg nice moet ik zeggen, alleen zijn de leds erg fel.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Vandaag eindelijk een wireless joystick voor de pc besteld. Hoop dat het wat is, als het goeie kwaliteit is haal ik er nog 3 voor partygames. 14 dollar.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.44217
Eigenlijk ben ik ook op zoek naar een lightgun die ook op LCD-tv's werkt, voor spelletjes zoals Duckhunt enzo. Heeft iemand zoiets? Per definitie werkt een lightgun volgens mij niet op plasma en lcd-tv's dus ik zoek een gun voor games zeg maar, en ik heb geen Wii (anders was het gauw klaar geweest).
Nu zag ik deze: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.32032
daar zijn helemaal nog geen reviews van en nu vind ik 62 dollar ook weer teveel voor zo een gimmick.
Misschien kan ik ergens goedkoop een wii sensorbar op de kop tikken en dan een wiimote gun erbij ritselen.
edit:
Lol die sensorbars zijn gewoon op DX te koop voor onder de 10 dollar, zelfs draadloze. Als ik er nou ook een wiimote bij haal en een gunholder dan is e.e.a. te proberen. (de wii-mote schijnt zelfs te werken als je 'm calibreert op brandende kaarsen naast je tv omdat die ook infrarood uitstralen. De hele afhandeling van mikken e.d. gebeurt niet via de sensorbar (dacht ik eerst) maar via de wii-mote. Die stuurt positie en dergelijke door via bluetooth. Ik zie mogelijkheden...!
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.44217
Eigenlijk ben ik ook op zoek naar een lightgun die ook op LCD-tv's werkt, voor spelletjes zoals Duckhunt enzo. Heeft iemand zoiets? Per definitie werkt een lightgun volgens mij niet op plasma en lcd-tv's dus ik zoek een gun voor games zeg maar, en ik heb geen Wii (anders was het gauw klaar geweest).
Nu zag ik deze: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.32032
daar zijn helemaal nog geen reviews van en nu vind ik 62 dollar ook weer teveel voor zo een gimmick.
Misschien kan ik ergens goedkoop een wii sensorbar op de kop tikken en dan een wiimote gun erbij ritselen.
edit:
Lol die sensorbars zijn gewoon op DX te koop voor onder de 10 dollar, zelfs draadloze. Als ik er nou ook een wiimote bij haal en een gunholder dan is e.e.a. te proberen. (de wii-mote schijnt zelfs te werken als je 'm calibreert op brandende kaarsen naast je tv omdat die ook infrarood uitstralen. De hele afhandeling van mikken e.d. gebeurt niet via de sensorbar (dacht ik eerst) maar via de wii-mote. Die stuurt positie en dergelijke door via bluetooth. Ik zie mogelijkheden...!
[ Voor 23% gewijzigd door Mar2zz op 24-11-2010 16:06 ]
Vandaag een volgend pakketje van DX binnen gehad. Deze was 10-11 verstuurd met china post. Precies 2 weken onderweg geweest. Vindt het steeds sneller gaan bij DX sinds ze met china post versturen erg mooi !
Zonet is mijn pakketje ook verzonden, eens kijken of dat China Post een beetje opschiet!
Op het pakket dat ik vandaag ontving stond een datum, van 18-11. Dit was China post overigens..
[ Voor 19% gewijzigd door GAIAjohan op 24-11-2010 17:59 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Verwijderd
lol ik inderdaad ook vandaag 1 artikel van de 80 ontvangen via de post. Nu nu wachten op de pakketten. Trouwens hier nog een berichtje:
4 November 2010
Hongkong Post Christmas Air Mail - Latest Dates Of Posting 2010
The latest dates of posting for airmail(letters, cards, packets and parcels) intended for delivery before Christmas Day are shown below. While the dates are provisional, they are worked out based on the requirements of overseas postal administrations. These dates are subject to availability of flight services and may be altered at short notice. The public are advised to post earlier than the dates shown.
Read the complete list @ the Hong Kong Post website:
http://www.hongkongpost.c.../2010/20101104a/index.htm
A few examples (day/month/year):
Brazil 10.12.10
France 7.12.10
USA 6.12.10
Norway 10.12.10
Russia 24.11.10
United Kingdom 8.12.10
Note that all the above is posting dates. DX has to process the orders before handing them over to HKP. In addition - as a personal note - the above dates are no guarrantee at all; so make your order(s) in time!
4 November 2010
Hongkong Post Christmas Air Mail - Latest Dates Of Posting 2010
The latest dates of posting for airmail(letters, cards, packets and parcels) intended for delivery before Christmas Day are shown below. While the dates are provisional, they are worked out based on the requirements of overseas postal administrations. These dates are subject to availability of flight services and may be altered at short notice. The public are advised to post earlier than the dates shown.
Read the complete list @ the Hong Kong Post website:
http://www.hongkongpost.c.../2010/20101104a/index.htm
A few examples (day/month/year):
Brazil 10.12.10
France 7.12.10
USA 6.12.10
Norway 10.12.10
Russia 24.11.10
United Kingdom 8.12.10
Note that all the above is posting dates. DX has to process the orders before handing them over to HKP. In addition - as a personal note - the above dates are no guarrantee at all; so make your order(s) in time!
Hoe gaat dat order tracken? Bij mij werkt dat niet echt :x. (heb boven de 20 euro, dus order tracking ;p).
Het duurt 1-3 dagen voorddat ze hem ingescand hebben daar. Duurt het langer dan meot je even een ticket aanmaken.iMick schreef op woensdag 24 november 2010 @ 18:50:
Hoe gaat dat order tracken? Bij mij werkt dat niet echt :x. (heb boven de 20 euro, dus order tracking ;p).
Ik kreeg maandag mijn telefoon binnen:
BEE 1.8" LCD Dual SIM Dual Network Standby Quadband GSM Cell Phone
Verzending
Op 04-11 besteld, op 22-11 voor het eerst aangeboden. Mog niet bij de buren worden afgeleverd, moest tekenen op het postkantoor. Was stevig verpakt in een dikke zak.
Eerste indruk
Er staat heel groot NOKIA op! Eigenlijk mazzel gehad met de douane als je het goed beschouwd. Het toestel is officieel van het merk Sing Song. Ik heb het idee en het gevoel, als ik het toestel in mijn hand heb, dat het toestel zelf van de OEM fabrikant van NOKIA vandaan komt, en dat het batterijklepje, dat overigens niet perfect aansluit, van SIng Song is. firmware is duidelijk wel weer van Sing Song
Verder is het batterijklepje voorzien van de text 3.2 MP, wat enorm nep is. De foto's die je kan maken zijn 0.1 MP, en hele slechte kwaliteit. Boeit trouwens totaal niet.
Verder voelt het toestel heel degelijk aan en is het heel mooi. De toetsen lichten heel mooi op als hij in gebruik is.
Bellen en sms'en
Bellen gaat heel goed, geluid is heel helder van de andere kant. Mijn gesprekspartner kon mij heel goed horen. Duidelijk telefoonboek, dat qua functionaliteit lijkt op dat van NOKIA, maar dan met een lichtelijk kinderachtige skin, dat niet in te stellen is.
Beltonen, waarschuwingstonen, meldingstonen staan standaard enorm hard. Tegen de pijngrens aan. Die moeten zachter worden gezet, of als dat niet kan worden ingesteld, uit worden gezet.
Sms'en gaat ok, maar door het ontbreken van de Nederlandse taal kan je geen T9 woordenboek gebruiken. Wisselen tussen hoofdletters en kleine letters is heel onpraktisch omdat je dan heel snel switcht naar vreemde talen. Tijdens het sms'en reageren de toetsen verrassend fijn voor zo'n goedkoop toestel.
Overig
-Er zit een functie dualSIM op, en als je dat niet gebruikt blijft er altijd SIM2 CLOSED in beeld staan. Verder Is het in de bediening iets lastiger omdat je vaak SIM1 of SIM2 moet kiezen bij een actie. Daardoor moet je per actie 1 scherm meer doorlopen.
-Bluetooth 2.0 niet getest.
-Cardreader niet getest. Gebruikers melden rare fouten als een SD kaart is geplaatst.
-Er zit een zaklapfunctie op. 2 redelijk sterke LEDs geven aardig wat licht. Makkelijk te bedienen.
-Toetsenlock werk snel en handig.
Conclusie toestel
Ik heb het toestel nu 1 dag in gebruik gehad, en vindt het wel geschikt als cadeautje voor iemand die niet veel met haar telefoon doet dan bellen en sms'en op de ouderwetse manier.
Deal Extreme
Beetje shaggy dat ze NOKIA weg photoshoppen en mensen dan het risico laten lopen dat ze problemen krijgen bij de douane. Zo bevestigen ze onnodig het vooroordeel dat heel veel mensen hebben bij producten uit China.
Ik ben wel heel blij met de betrouwbaarheid van de gebruikerservaringen. Je kan er best vanuit gaan dat dat eerlijk is. Ook het forum, dat bij dit toestel heel uitgebreid is, geeft een goed beeld van het product.
BEE 1.8" LCD Dual SIM Dual Network Standby Quadband GSM Cell Phone
Verzending
Op 04-11 besteld, op 22-11 voor het eerst aangeboden. Mog niet bij de buren worden afgeleverd, moest tekenen op het postkantoor. Was stevig verpakt in een dikke zak.
Eerste indruk
Er staat heel groot NOKIA op! Eigenlijk mazzel gehad met de douane als je het goed beschouwd. Het toestel is officieel van het merk Sing Song. Ik heb het idee en het gevoel, als ik het toestel in mijn hand heb, dat het toestel zelf van de OEM fabrikant van NOKIA vandaan komt, en dat het batterijklepje, dat overigens niet perfect aansluit, van SIng Song is. firmware is duidelijk wel weer van Sing Song
Verder is het batterijklepje voorzien van de text 3.2 MP, wat enorm nep is. De foto's die je kan maken zijn 0.1 MP, en hele slechte kwaliteit. Boeit trouwens totaal niet.
Verder voelt het toestel heel degelijk aan en is het heel mooi. De toetsen lichten heel mooi op als hij in gebruik is.
Bellen en sms'en
Bellen gaat heel goed, geluid is heel helder van de andere kant. Mijn gesprekspartner kon mij heel goed horen. Duidelijk telefoonboek, dat qua functionaliteit lijkt op dat van NOKIA, maar dan met een lichtelijk kinderachtige skin, dat niet in te stellen is.
Beltonen, waarschuwingstonen, meldingstonen staan standaard enorm hard. Tegen de pijngrens aan. Die moeten zachter worden gezet, of als dat niet kan worden ingesteld, uit worden gezet.
Sms'en gaat ok, maar door het ontbreken van de Nederlandse taal kan je geen T9 woordenboek gebruiken. Wisselen tussen hoofdletters en kleine letters is heel onpraktisch omdat je dan heel snel switcht naar vreemde talen. Tijdens het sms'en reageren de toetsen verrassend fijn voor zo'n goedkoop toestel.
Overig
-Er zit een functie dualSIM op, en als je dat niet gebruikt blijft er altijd SIM2 CLOSED in beeld staan. Verder Is het in de bediening iets lastiger omdat je vaak SIM1 of SIM2 moet kiezen bij een actie. Daardoor moet je per actie 1 scherm meer doorlopen.
-Bluetooth 2.0 niet getest.
-Cardreader niet getest. Gebruikers melden rare fouten als een SD kaart is geplaatst.
-Er zit een zaklapfunctie op. 2 redelijk sterke LEDs geven aardig wat licht. Makkelijk te bedienen.
-Toetsenlock werk snel en handig.
Conclusie toestel
Ik heb het toestel nu 1 dag in gebruik gehad, en vindt het wel geschikt als cadeautje voor iemand die niet veel met haar telefoon doet dan bellen en sms'en op de ouderwetse manier.
Deal Extreme
Beetje shaggy dat ze NOKIA weg photoshoppen en mensen dan het risico laten lopen dat ze problemen krijgen bij de douane. Zo bevestigen ze onnodig het vooroordeel dat heel veel mensen hebben bij producten uit China.
Ik ben wel heel blij met de betrouwbaarheid van de gebruikerservaringen. Je kan er best vanuit gaan dat dat eerlijk is. Ook het forum, dat bij dit toestel heel uitgebreid is, geeft een goed beeld van het product.
Yippie kayak, other buckets!
Buyincoins wifi-n dongle binnengekregen, werkte niet (werd helemaal niet herkend). Krijg nu een nieuwe toegestuurd voor $4.00, hopen dat deze het wel doet.
Homey — Critics are those without skills to create.
het gaat meestal vial HongKong post, en daar krijg je alleen te zien dat het naar Nederland is verstuurd. Verdere details zul je moeten aanvragen bij HongKong post via telefoon of email (wat wel een dikke week duurt voordat ze reageren). En dan nog heb je kans dat ze die gegevens nog niet geven omdat de verzender (in dit geval DealExtreme) daar toestemming voor moet geven. En voordat dat allemaal rond is is je pakketje vast al binnen.iMick schreef op woensdag 24 november 2010 @ 18:50:
Dus het hele order tracking bij HongKong post is eigenlijk 'useless'
Verwijderd
Het is gewoon elke dag weer spannend of je een pakketje krijgt
En dan kan je 3 weken er naar uit, dan heb je het en dan speel je ff met je gadget en dan leg je het wel
Briljant 2010 ^^
Als ik mijn pakketje wil tracen die is verzonden via China post, en ik klik vanuit DealExtreme gewoon op dat linkje met de tracking code, krijg ik deze pagina: http://intmail.183.com.cn/item/itemStatusQuery.do
Dus, ja, ok inderdaad
Dus, ja, ok inderdaad
Tegeltjeswijsheid:Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2010 @ 23:19:
Het is gewoon elke dag weer spannend of je een pakketje krijgtEn dan kan je 3 weken er naar uit, dan heb je het en dan speel je ff met je gadget en dan leg je het wel
Briljant 2010 ^^
"Het hebben van de zaak, is het einde van het vermaak"
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
DVI 24+1M to HDMI V1.3 1080p Shielded Connection Cable (1.8M-Length)
18-10-10 besteld
23-11-10 bezorgd
Deze gekocht omdat ik voor mijn Dual-screen setup zowel DVI als HDMI aansluiting gebruik.
Vorige oplossing met DVI naar HDMI werkte wel, maar het verloop-stekkertje was nogal breed. Hierdoor paste het maar net.
Deze kabel zonder verloopstekkertjes vond ik een mooiere oplossing dan
Review: Kabel werkt prima
18-10-10 besteld
23-11-10 bezorgd
Deze gekocht omdat ik voor mijn Dual-screen setup zowel DVI als HDMI aansluiting gebruik.
Vorige oplossing met DVI naar HDMI werkte wel, maar het verloop-stekkertje was nogal breed. Hierdoor paste het maar net.
Deze kabel zonder verloopstekkertjes vond ik een mooiere oplossing dan
Review: Kabel werkt prima
Verwijderd
voor mensen die binnenkort nog gilette fusion mesjes nodig hebben:
http://www.buyincoins.com...r-stand-product-1707.html
Vandaag binnen, duurde maar 2 weken!schaduw schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 18:50:
Wow, dat buyincoins is (bij sommige items) wel een stuk voordeliger dan DX. Helaas is het assortiment wel veel minder uitgebreid.
De 2 Wii controllers zijn exact hetzelfde op beide sites, de 2 andere producten de 'closest match' die ik kon vinden.
19570 Light Gun Controller for Wii $5.50
24545 Resident Evil Light Gun Controller for Wii $6.25
28868 Touch Screen Stylus for iPod Touch/iPhone 2G/3G (2-Stylus Pack) $2.65
10224 SATA/ESATA Data Cable (1-Meter) $4.22
Gun Pistol for Nintendo Wii Remote Controller Shooting $2.65
New Zapper Gun for Nintendo Wii Remote Controller Game $5.61
2x Stylus Touch Pen for iPod iTouch Apple iPhone 3G/3Gs 02 $0.99
3FT 3 FT eSATA to eSATA 7 Pin Latch External Cable $2.01
Buyincoins: 11 dollar, DX 18,63 dollar.
Zag ze ook staan en heb ze gelijk besteld ! Met de thanks2010 coupon nog eens 10% eraf ! Ben benieuwdVerwijderd schreef op donderdag 25 november 2010 @ 13:25:
voor mensen die binnenkort nog gilette fusion mesjes nodig hebben:
Jammer dat alleen voor de power versie isclonedonkey schreef op donderdag 25 november 2010 @ 15:45:
[...]
Zag ze ook staan en heb ze gelijk besteld ! Met de thanks2010 coupon nog eens 10% eraf ! Ben benieuwd
Vandaag ook maar een bestelling bij DX geplaatst.
Na zo ongeveer het hele assortiment doorgekeken te hebben toch een keuze kunnen maken
.
Dit is het geworden:
SKU 31880 Wireless Controller Gaming Receiver for Xbox 360 (Black)
SKU 11866 Super Mini Bluetooth 2.0 Adapter Dongle (Vista Compatible)
SKU 40181 Designer's Replacement Touch Screen Assembly for iPhone 3G
Ik ben zeer benieuwd naar de leverdatum en kwaliteit van de spullen. Kan ik lekker gaan split screenen op mijn PC
Na zo ongeveer het hele assortiment doorgekeken te hebben toch een keuze kunnen maken
Dit is het geworden:
SKU 31880 Wireless Controller Gaming Receiver for Xbox 360 (Black)
SKU 11866 Super Mini Bluetooth 2.0 Adapter Dongle (Vista Compatible)
SKU 40181 Designer's Replacement Touch Screen Assembly for iPhone 3G
Ik ben zeer benieuwd naar de leverdatum en kwaliteit van de spullen. Kan ik lekker gaan split screenen op mijn PC
Core i9 9900k // Nvidia RTX3070 // AOC AG352UCG
Ja dat vraag ik me dus af! Lijkt mij dat het wel iets anders is omdat die mesjes bewegen? Als iemand er antwoord op kan geven dan bestel ik er ook een paar!maarud schreef op donderdag 25 november 2010 @ 18:13:
[...]
is het dan verschillend met de gewone? 't is wel erg goedkoop namelijk
En nu ook eens bij BIC besteld, al vaker gekeken daar, en het ziet er redelijk veelbelovend uit.
2 goedkope 4-ports USB 2.0 HUBjes gekocht, en de kortingscode thanks2010 gebruikt.
Sub-Total: €4.13, Discount Coupon: thanks2010 :-€0.41
Goedkoop Chinees spul met korting... moet niet gekker worden!
2 goedkope 4-ports USB 2.0 HUBjes gekocht, en de kortingscode thanks2010 gebruikt.
Sub-Total: €4.13, Discount Coupon: thanks2010 :-€0.41
Goedkoop Chinees spul met korting... moet niet gekker worden!
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Verwijderd
ik durf het niet met zekerheid te zeggen maar ik had een gewone fusion en mijn broertje de power.Yrck schreef op donderdag 25 november 2010 @ 18:16:
[...]
Ja dat vraag ik me dus af! Lijkt mij dat het wel iets anders is omdat die mesjes bewegen? Als iemand er antwoord op kan geven dan bestel ik er ook een paar!
volgensmij waren de mesjes gewoon uitwisselbaar.
anders stel ze zelf die vraag, je hebt heel snel antwoord van bic
Verwijderd
Juist,. de Power (Fusion) is met batterij erin (AAA-penlite) (een kleine trillende ....) JA DIE.
Heb hier nog een echte in verpakking liggen met 4 mesjes.
Je kan hem ook op de vorige versie zetten.
Alleen daar gaat geen batterij in.
Maar werkt net zo goed. (Parkingson Scheren!)
Lekkah Glad.
Heb hier nog een echte in verpakking liggen met 4 mesjes.
Je kan hem ook op de vorige versie zetten.
Alleen daar gaat geen batterij in.
Maar werkt net zo goed. (Parkingson Scheren!)
Ik weet niet of het hier geplaatst mag worden maar bij www.dinodirect.com is het 50% korting op alles. De produkten zijn vergelijkbaar met dealextreme.
***UPDATE*** DD heeft de prijzen opgeschroeft. De 50% korting bestaat nog steeds maar is minder voordeliger. Een Fluke multimeter voor 46euro was wel te goedkoop dachten ze.
***UPDATE*** DD heeft de prijzen opgeschroeft. De 50% korting bestaat nog steeds maar is minder voordeliger. Een Fluke multimeter voor 46euro was wel te goedkoop dachten ze.
[ Voor 36% gewijzigd door Blord op 26-11-2010 20:00 ]
Verwijderd
Wow, waarom in godsnaam alles 50% korting?! Of hebben ze de prijzen x 2 gedaan en toen de korting 
Trouwens weet iemand van die Dinodirect hoe snel de levertijd is?
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2010 23:11 ]
Heb effe snel gekeken en b.v. onderstaande product is indentiek en op dinodirect met die 50% korting nog dubbel zo duur als DX ! :Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2010 @ 23:10:
Wow, waarom in godsnaam alles 50% korting?! Of hebben ze de prijzen x 2 gedaan en toen de korting
http://www.dinodirect.com...r-kitchen-resin-yolk.html
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.32329
(had deze toevallig zien staan op dx bij de new arrivals dus wist dat ze hem ook hadden
Op 23 november twee bestellingen gedaan die nu nog op picking staan, duurt wel lang maar dat las ik achteraf op de site ook. Nu weer een kleine bestelling gedaan, blijft enorm handig dat je zo even een micro usb kabel besteld zonder gelijk het dubbele aan verzendkosten. Hoop dat alles in de brievenbus past, kabels gaan wel in een envelop lijkt me? Of doen ze daar niet aan? Kan maybe met autoladers ook nog wel (apart besteld) en de autohouder (ook apart besteld) niet denk ik.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
En ruim 3x zoveel als bij BICclonedonkey schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 00:54:
[...]
Heb effe snel gekeken en b.v. onderstaande product is indentiek en op dinodirect met die 50% korting nog dubbel zo duur als DX ! :
http://www.dinodirect.com...r-kitchen-resin-yolk.html
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.32329
(had deze toevallig zien staan op dx bij de new arrivals dus wist dat ze hem ook hadden)
http://www.buyincoins.com...divider-product-2595.html
Verwijderd
heb toevallig dat ding paar dagen geleden besteld.Eppo © schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 01:44:
[...]
En ruim 3x zoveel als bij BIC
http://www.buyincoins.com...divider-product-2595.html
wat ik me trouwens wel afvraag is in hoeverre chinees plastic gezond is.
http://www.medischdossier...eekmakers_in_plastic.html
schijnt dat ze weekmakers gebruiken die schadelijk zijn voor de gezondheid.
Ook bij sexspeeltjes uit china bleek dat die dingen zelfs gevaarlijk zijn.
Ik zou daar wel rekening mee houden, je weet niet aan welke veiligheidseisen deze dingen wel en niet voldoen. Winkels in Nederland zorgen er voor dat het gecontroleerde producten zijn, zeker bij producten die met eten in aanraking komen. Dat doen ze daar niet.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Iemand ervaring met hoe ze bij Dealextreme met verkeerde leveringen omgaan?
Had een 30W powerled besteld, maar een 10W led gekregen.
Ze hebben een optie er voor in hun Customer Service menu, dus ze krijgen er wel vaker mee te maken, maar ik vroeg me af wat de procedure is in zo'n geval.
Had een 30W powerled besteld, maar een 10W led gekregen.
Ze hebben een optie er voor in hun Customer Service menu, dus ze krijgen er wel vaker mee te maken, maar ik vroeg me af wat de procedure is in zo'n geval.
Ze zullen eerst een (lage) store credit aanbieden. In hun return policy staat dat DX retourverzendkosten betaalt als je een verkeerd geleverd artikel niet wilt houden, die zullen echter vrij hoog en onvoordelig voor ze zijn. Als je er dus echt niets aan hebt, vol blijven houden tot ze gratis de goede sturen.
Mijn pakje van 30-10 en verzending op 21-11 in eindelijk binnen
Mijn pakje van 30-10 en verzending op 21-11 in eindelijk binnen
Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.
Zo'n ding koop je toch ook voor heel weinig bij de BlokkerVerwijderd schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 11:50:
[...]
heb toevallig dat ding paar dagen geleden besteld.
wat ik me trouwens wel afvraag is in hoeverre chinees plastic gezond is.
http://www.medischdossier...eekmakers_in_plastic.html
schijnt dat ze weekmakers gebruiken die schadelijk zijn voor de gezondheid.
Ook bij sexspeeltjes uit china bleek dat die dingen zelfs gevaarlijk zijn.
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
Ik hoor ook van adapters e.d. die spontaan gaan vikken..Probeer de schade dan maar te gaan verhalen in China
The fuck, pakketje besteld op 29/10 - verzonden op 3/11 - weg bij HKP op 26/11.
Het zal even duren maar dan heb je ook wat zullen we dan maar zeggen? Wordt dus een maand levertijd!
Het zal even duren maar dan heb je ook wat zullen we dan maar zeggen? Wordt dus een maand levertijd!
Is het bij jullie ook zo dat bij buyincoins er geen plaatjes van je pakketje meer staan ?
Ja heb hier ook last vanclonedonkey schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 00:25:
Is het bij jullie ook zo dat bij buyincoins er geen plaatjes van je pakketje meer staan ?
Verwijderd
Wel jammer dat alles zo lang duurt om aan te komen. Normaal gezien is dit toch maar 2 weken? En door thanksgiving en kerst is het nu 6 weken?
Twee weken heb ik bij DX maar zelden gehad, meestal eerder 3-4 weken.Verwijderd schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 11:43:
Wel jammer dat alles zo lang duurt om aan te komen. Normaal gezien is dit toch maar 2 weken? En door thanksgiving en kerst is het nu 6 weken?
Ik dacht dat ze waren overgestapt op China post? Is hun standaard mail nog niet aangepast?
Your order has been shipped from the fulfillment center. Delivery time is about 7 to 10 working days, as quoted by the post office (3 to 4 days for EMS Express). * Note that this delivery estimation is as provided by Hong Kong Post and like most post offices around the world delivery time for airmail packages is not guaranteed.
Mijn pakketje die gister binnenkwam had logotjes van China Post erop zitten, dus denk inderdaad dat ze hun standaard message niet aan hebben gepast
Na veel zoeken en vergelijken heb ik deze dan gekozen:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.47693
Het enige wat ik me nu nog afvraag, hoe zit dit met importeren?
Het is natuurlijk verboden namaak artikelen in te voeren, maar valt dit onder namaak van de iPad oid?
Ook vroeg ik me af of ik hiervoor nog invoerrechten of belasting moet betalen, want ze zullen het pakket bij de grens wel controleren...
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.47693
Het enige wat ik me nu nog afvraag, hoe zit dit met importeren?
Het is natuurlijk verboden namaak artikelen in te voeren, maar valt dit onder namaak van de iPad oid?
Ook vroeg ik me af of ik hiervoor nog invoerrechten of belasting moet betalen, want ze zullen het pakket bij de grens wel controleren...
Zal wel meevallen denk ik, en invoerrechten zullen ook niet heel erg duur zijn mocht je al gepakt worden.
Ik heb een laptop van plusminus 100 euro gekocht uit de VS en hoefde maar 18 euro invoerrechten te betalen, dikke meevaller dus.
Ik heb een laptop van plusminus 100 euro gekocht uit de VS en hoefde maar 18 euro invoerrechten te betalen, dikke meevaller dus.
Heb nog nooit invoerrechten moeten hoeven betalen, ook bij apparaten van €150 dollar niet. (Bij DealExtreme)
weg? of "being processed for departure"?Mandera schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 23:27:
The fuck, pakketje besteld op 29/10 - verzonden op 3/11 - weg bij HKP op 26/11.
Want dat update elke dag.
Ik heb hetzelfde.
Eerst bijna 3 weken voor verzending, en daar ligt het dan nu al bijna 5 weken.
echt heel triest.
Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.
Nee, has left Hong Kong for it's destination on 26/11 
Normaal heb ik alles met 10 dagen binnen!
Normaal heb ik alles met 10 dagen binnen!
Hoe lang duurt een verzending van DealExtreme gemiddeld ?
Heb twee bestelling gedaan, maar wacht inmiddels als 4 weken op het eerste pakketje
Heb twee bestelling gedaan, maar wacht inmiddels als 4 weken op het eerste pakketje
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
De laatste tijd 4-6 weken. Vroeger dan praat ik jaren geleden was het soms 1 week tussen bestellen en aan de deur. En dit voor spullen die voorradig zijn. Voor naleveringen kan het maanden duren.
[ Voor 26% gewijzigd door Blord op 28-11-2010 16:14 ]
Ik denk dat hij dan nog is verzonden met hong kong post, die hebben een achterstand met verzenden, nu word alles verzonden met chinapost zodat HKpost de achterstand kan wegwerken. Maar ik denk dat het bij jou nog een 1-3 week duurt. Chinapost verzend redelijk snel , ong. 1-3 weekTLRnZ schreef op zondag 28 november 2010 @ 15:05:
Hoe lang duurt een verzending van DealExtreme gemiddeld ?
oei, ik had rekening gehouden met een levertijd van ongeveer een maand.
Ik heb de sata --> ide converter wel snel nodig, het is het laatste onderdeel wat ik nog mis voor mijn knutselpc lol
Ik heb de sata --> ide converter wel snel nodig, het is het laatste onderdeel wat ik nog mis voor mijn knutselpc lol
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Laatst mijn eerste bestelling op DX gedaan, twee (verschillende) remotes voor een iPod (een draadloos, een met draad) voor totaal iets van 10 euro. Zo van als de een stuk is, niet werkt, of niet voldoet heb ik nog een ander.
Goedkoop, zowel in prijs als mogelijk in kwaliteit, maar gelukkig is dat bekend in dezen.
Goedkoop, zowel in prijs als mogelijk in kwaliteit, maar gelukkig is dat bekend in dezen.
mijn eerste bestelling bij DX, vrijdag de 12de geplaatst, en de 27ste binnen.Wildfire schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 14:01:
[...]
Twee weken heb ik bij DX maar zelden gehad, meestal eerder 3-4 weken.
waren kleine dingen voor de iPhone 4 en een laag bedrag, kan zijn dat het daar mee te maken heeft.
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
www.everbuying.com heeft weer een aanbieding van $0,01 incl. verzendkosten.
Black USB To 5 Pin Converter Connector (Converts USB A type Male to USB mini B 5 pin type Male)
Voor die ene cent heb ik hem maar even besteld.
Black USB To 5 Pin Converter Connector (Converts USB A type Male to USB mini B 5 pin type Male)
Voor die ene cent heb ik hem maar even besteld.
[ Voor 0% gewijzigd door --Niels-- op 29-11-2010 22:13 . Reden: Eerste link hersteld ]
Nog niks gehoord mbt dit: ThinkPadd in "Ervaringen met DealExtreme.com - deel 2" dus we wachten geduldig af 
Heeft iemand trouwens wel eens meegemaakt dat ze items uit 2 orders bij elkaar gooien?
Heb 2 orders lopen, en sommige artikelen uit een andere order zaten in het pakket van de 2e order.... Maar nu heb ik dus nog niet alles compleet
Ik verwacht dat het allemaal wel goed zal komen, maar vind het toch een beetje vreemd
Heeft iemand trouwens wel eens meegemaakt dat ze items uit 2 orders bij elkaar gooien?
Heb 2 orders lopen, en sommige artikelen uit een andere order zaten in het pakket van de 2e order.... Maar nu heb ik dus nog niet alles compleet
Eerste link is niet goed.--Niels-- schreef op maandag 29 november 2010 @ 19:09:
www.everybuying.com heeft weer een aanbieding van $0,01 incl. verzendkosten.
Vandaag weer 2 pakketjes gehad. 1tje van buyincoins, verstuurd op 16-11-2010 met Singapore post Precies na 2 weken dus ! Ook eentje van DealExtreame die is op 6-11-2010 verstuurd met HongKong Post 3 1/2 week onderweg geweest dus.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten. Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.
Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten. Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.
Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen