Heeft er hier iemand persoonlijk ervaring met de Xbox 360 VGA kabels? er staan er 2 op DX, ene met iets van 17 reviews waarvan het merendeel negatief, en de andere met amper reviews. Kan iemand me vertellen hoe de zijne bevalt?
Jezus, waar zijn ze daar toch mee bezig bij Hong Kong Post?
Wacht al 16 dagen op een pakketje. Ligt daar gewoon de hele tijd bij HKP. Wordt dat nog verzonden of hoe zit dat?
Wacht al 16 dagen op een pakketje. Ligt daar gewoon de hele tijd bij HKP. Wordt dat nog verzonden of hoe zit dat?
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
ligt het aan mij of is de login stuk bij DX?
kom er niet in, terwijl m'n gegevens 100% zeker goed zijn (krijg ook geen pass incorrect te zien, word gewoon teruggeschopt naar dezelfde login pagina)
Ehm BIC welk bedrijf is dat?Verwijderd schreef op maandag 15 november 2010 @ 12:56:
Dealxtreme is wel ontzettend duur geworden.
beetje jammer aangezien het een leuke webshop is met veel keuze.
BIC vind ik nu de beste.
erg snel vooral en goed verpakt
Zal vast een afkorting ergens voor zijn, maar ik kan hem niet ontcijferen
BuyInCoinsSinned123 schreef op maandag 15 november 2010 @ 20:20:
[...]
Ehm BIC welk bedrijf is dat?
Zal vast een afkorting ergens voor zijn, maar ik kan hem niet ontcijferen
Zie: www.buyincoins.com
Heb ik ook, maar als ik met m'n mailadres en een ordernummer 'inlog' lukt het wel...nick_haak schreef op maandag 15 november 2010 @ 20:18:
ligt het aan mij of is de login stuk bij DX?kom er niet in, terwijl m'n gegevens 100% zeker goed zijn (krijg ook geen pass incorrect te zien, word gewoon teruggeschopt naar dezelfde login pagina)
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Zie bij mijn favoriete artikelen dat de prijzen wel fors omhoog zijn gegaan zeg.. van 2 naar 3 dollar van een artikel dat ik heel vaak bestel....best veel. Bij veel van de artikelen in mijn orderhistorie staat nu een 0 bij de prijs. Die zijn allemaal gestegen...
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
heb ik nu ook...ligt het aan mij of is de login stuk bij DX?kom er niet in, terwijl m'n gegevens 100% zeker goed zijn (krijg ook geen pass incorrect te zien, word gewoon teruggeschopt naar dezelfde login pagina)
DX is idd duur aan het worden, netwerkkabels heb ik bij een duitse webshop al goedkoper gezien dan bij hun. exclusief verzendkosten, dat wel, maar als er een zooitje tegelijk besteld valt dat ook wel weer mee.
Omdat het kan.
Dat login probleem is volgens mij een foutje op de site. Ik had het zojuist ook, maar je emailadres en wachtwoord invullen en vervolgens op de login knop drukken gaat wel.dragon4ce schreef op maandag 15 november 2010 @ 20:55:
[...]
heb ik nu ook...
DX is idd duur aan het worden, netwerkkabels heb ik bij een duitse webshop al goedkoper gezien dan bij hun. exclusief verzendkosten, dat wel, maar als er een zooitje tegelijk besteld valt dat ook wel weer mee.
Ik heb ook problemen met inloggen, maakt niet uit of ik op Enter rag of netjes op de knop klik. Heb ook al m'n wachtwoord opgevraagd en dat is precies hetzelfde als wat ik intyp.
hier idem.ThinkPadd schreef op maandag 15 november 2010 @ 22:28:
Ik heb ook problemen met inloggen, maakt niet uit of ik op Enter rag of netjes op de knop klik. Heb ook al m'n wachtwoord opgevraagd en dat is precies hetzelfde als wat ik intyp.
ik dacht dat ik gek werd.. en niet kon typen
Op een dag drink je geen bier meer maar drink je Grolsch... My specs
vanmiddag 
Verwijderd schreef op maandag 15 november 2010 @ 18:50:
[...]
Nu net nog,.. ? Das laat,..
Of was dah vanmiddag?
vandaag een pakketje binnen gekregen van DX. (soldeerbout en een paar test kabeltjes)
op 10 okt besteld. verzonden op 21 okt. vandaag 15 nov ontvangen.
op 10 okt besteld. verzonden op 21 okt. vandaag 15 nov ontvangen.
[ Voor 15% gewijzigd door Killerbert op 15-11-2010 23:15 ]
Op een dag drink je geen bier meer maar drink je Grolsch... My specs
Wat zijn eigenlijk goede Android tablets? Ik zie dat BIC (buyincoins) en MP4nation een paar in de aanbieding hebben, maar ik kan nergens echt goede third party reviews of ervaringen vinden...
Heeft iemand hier al een Android tablet uit china??
Floccinoccinihilipilification
Inloggen lukt hier ook niet meer.Probleem ingelegd. Morgen nog eens kijken.
Verder heb ik een (air)zending die HK post sinds 26-10 in zijn bezit heeft ook nog niet ontvangen.
TNT gebeld (058-2333333) om mijn HK zendingsnummer op te zoeken, maar die is nog bekend (= niet ontvangen)
Is HK post nu aan het klooien of is de Douane een of andere 100% check actie begonnen?
Vraagje:
Zijn er mensen die zendingen verstuurd na 26-10 al binnen hebben gehad?
Worden er wel eens zendingen door andere bedrijven dan TNT verwerkt?
Verder heb ik een (air)zending die HK post sinds 26-10 in zijn bezit heeft ook nog niet ontvangen.
TNT gebeld (058-2333333) om mijn HK zendingsnummer op te zoeken, maar die is nog bekend (= niet ontvangen)
Is HK post nu aan het klooien of is de Douane een of andere 100% check actie begonnen?
Vraagje:
ik heb mijn zending van 01-11-2010 ook nog niet binnen..
Het grote Android Tablet topic - deel 2RamO schreef op maandag 15 november 2010 @ 23:15:
Wat zijn eigenlijk goede Android tablets? Ik zie dat BIC (buyincoins) en MP4nation een paar in de aanbieding hebben, maar ik kan nergens echt goede third party reviews of ervaringen vinden...
Kijk hier eens!
Verwijderd
Heb er 1 besteld een ZT-180 het zou deze week binnen moeten komenRamO schreef op maandag 15 november 2010 @ 23:15:
(Kan dat in max 15 dagen? Volgens China Post?)
Ik krijg JEUK
GrRrrrrrrrrrrrrr
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2010 23:52 ]
ahhh... dus ik typte niet eerst 4x m'n wachtwoord verkeerd
Verwijderd
GRAF TAKKE *#@**!!!
Pakketje ontvangen ZT-180 tablet ---> SCHERM GEBROKEN! ! !
GRRRRRRRRRRRRRR
En nu? Mailen en foto sturen.... Grafzooi! Lekker weer
GRRRRRRRRRRRRRR
Verwijderd
via paypal is het ook verzekerd tot 45 dagen heVerwijderd schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 11:45:
GRAF TAKKE *#@**!!!
GRRRRRRRRRRRRRR![]()
welke zaak gekocht?
Ik heb 3 weken geleden m'n eerste bestelling (<10 euro) gedaan, dus een beetje spannend.
Er staat nu:
Order: 123456X4X placed on 10/25/2010 12:41:52 PM
Status: (of current shipment)
On 10/29/2010: Shipped
Er is nergens een tracking nummer ofzo te vinden, is het pakketje nu al wel of niet onderweg ?
Er staat nu:
Order: 123456X4X placed on 10/25/2010 12:41:52 PM
Status: (of current shipment)
On 10/29/2010: Shipped
Er is nergens een tracking nummer ofzo te vinden, is het pakketje nu al wel of niet onderweg ?
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Mijn pakketten van 23-10 en 25-10 zijn ook "kwijt", wel verzonden bij HKP, maar daarna niks meer van gehoord. 1 pakket valt net boven de 22 euro, de andere ruim er onder.jan390 schreef op maandag 15 november 2010 @ 23:19:
Inloggen lukt hier ook niet meer.Probleem ingelegd. Morgen nog eens kijken.
Vraagje:
Oh, en mijn pakketje van 15-11 uit de VS is ook nog niet aangekomen
Zoals ik al zeiVerwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 15:16:
Ja,. rouwbrieven.
Maar wat via TNT bezorgt word dat blijft dan wel liggen (1dag)
(pakketjes & brievenbus artikelen)
"De staking begon maandagavond laat in de sorteercentra. Spoedeisende post zoals rouwkaarten en medische zendingen worden dinsdag wel bezorgd. Ook de bezorging van pakketten zal geen hinder ondervinden van de staking, maar de overige post blijft liggen."
Voor de mensen die bang zijn dat pakketjes kwijt zijn:
Ik kreeg afgelopen vrijdag (12-11) een pakketje binnen.
Verzonden: 10/7/2010 8:41:42 PM
Meer dan een maand tussen verzending en ontvangst dus.
Ik kreeg afgelopen vrijdag (12-11) een pakketje binnen.
Verzonden: 10/7/2010 8:41:42 PM
Meer dan een maand tussen verzending en ontvangst dus.
Verwijderd
nowsupplier.comVerwijderd schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 11:51:
[...]
via paypal is het ook verzekerd tot 45 dagen he
welke zaak gekocht?
Ik heb nu net een mail gestuurd & 10 foto's erbij gedaan.
Sturen ze dan een nieuwe? Of moet ik dan echt al bij paypal gaan klagen?
Baal echt een beetje,... Erger nog kan wel JANKEN !
Neh,. zijn wel netjes binnen 15 dagen! Echter in 13 dagen al in huis.
Maar ja,. dan is wel je scherm kapot.
Teleurstelling is prima, met vervelende ziektes strooien niet.
[ Voor 7% gewijzigd door Orion84 op 16-11-2010 19:12 ]
Jongens, maak je toch niet zo druk om de levertijd! Het is 'normaal' dat je 2-4 weken moet wachten. één keer wachtte ik zelfs 5 weken. Het komt heus wel aan. En als het niet aankomt, of stuk, doen ze ook niet moeilijk en krijg je gewoon een nieuwe.
Bij eBay gaat het nog makkelijker, die lui geven al je geld terug of sturen een nieuwe zonder dat je foto's stuurt.
Komt allemaal wel goed
Bij eBay gaat het nog makkelijker, die lui geven al je geld terug of sturen een nieuwe zonder dat je foto's stuurt.
Komt allemaal wel goed
Verwijderd
Foto's volgen,.. zal ff ergens pleuren.
De doos was met bubbeltjes folie & daaromheen heel veel plastic.
Er zit op de doos ook een soort gleufdeuk.
Dus,.. is gewoon mee gepleurd en 30 kilo opgezet ofzo.
Aangezien de pad van binnen verpakt is met schuimrubber.
Buyincoins blijft toch echt ongelooflijk snel !! :
2010-11-16 05:36:44 Processing-1
2010-11-16 09:38:26 Processing-3
2010-11-16 09:44:29 Processing-5
2010-11-16 15:13:30 Dispatched
Verwijderd
heb je wel eens gezien hoe dat tuig op vliegvelden met je koffers om gaat...Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 13:11:
[...]
Foto's volgen,.. zal ff ergens pleuren.
De doos was met bubbeltjes folie & daaromheen heel veel plastic.
Er zit op de doos ook een soort gleufdeuk.
Dus,.. is gewoon mee gepleurd en 30 kilo opgezet ofzo.![]()
Aangezien de pad van binnen verpakt is met schuimrubber.
dikke kans dat een of andere josti er een ander zwaar pakket van 4 meter hoog op heeft gedonderd
Verwijderd
en een mooie foto erbij heclonedonkey schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 13:28:
Buyincoins blijft toch echt ongelooflijk snel !! :
heb het soms binnen een werkweek binnen
Ik heb zo'n helicopter besteld, op de site staat die als voorradig levertijd 2-4 dagen. Maar ik heb mijn bestelling al 6 (werk) dagen geleden gedaan maar de bestelling staat nog steeds op waiting for supplier.
Op mijn mail reageren ze ook niet meer.
Beetje jammer van DX. Ik heb geen haast maar de info op de site klopt blijkbaar niet.
Beetje jammer van DX. Ik heb geen haast maar de info op de site klopt blijkbaar niet.
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Welke heb je besteld ?madmaus schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 14:41:
Ik heb zo'n helicopter besteld, op de site staat die als voorradig levertijd 2-4 dagen. Maar ik heb mijn bestelling al 6 (werk) dagen geleden gedaan maar de bestelling staat nog steeds op waiting for supplier.
Verwijderd
Ja,. daar krijgen ze subsidie voor.Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 14:09:
[...]
heb je wel eens gezien hoe dat tuig op vliegvelden met je koffers om gaat...
dikke kans dat een of andere josti er een ander zwaar pakket van 4 meter hoog op heeft gedonderd
Maar eind van de rit kost het ze meer schadeclaims.(heb nix tegen deze mensen hoor, ff duidelijk wonen 2 naast me, heb nog nooit zulke leuke buren gehad)
(Heb ook ff paypal gebeld (0,50 Cent tel. kosten) Hebben me een formulier gemaild, voor als de verkoper niet gaat reageren op me mail)
En dan maar een claim knallen.
Wat zal de verkoper gaan doen? Een nieuwe? of geld terug & de defecte?
Kost klauwen met geld als ik die mot terug sturen.(Het duurste is toch al verrot)
@ Thomp,
Echt balen dat die kapot is. Want ik ben ook erg geïnteresseerd in de ZT180.
Ben ook wel nieuwsgierig naar de foto's.
Hopen dat alles goed komt, en dat je een nieuwe krijgt
Echt balen dat die kapot is. Want ik ben ook erg geïnteresseerd in de ZT180.
Ben ook wel nieuwsgierig naar de foto's.
Hopen dat alles goed komt, en dat je een nieuwe krijgt
Verwijderd
Collega had van de week met ze telefoon dat ze scherm gesprongen was.
Nou voel ik me ook ZWAAR (dat ben ik echter niet) Klote.
Iemand ervaring met deze weg?
Wat doet de verkoper in dit geval?
Een nieuwe, geld terug? of wat,...
Nou voel ik me ook ZWAAR (dat ben ik echter niet) Klote.
Iemand ervaring met deze weg?
Wat doet de verkoper in dit geval?
Een nieuwe, geld terug? of wat,...
Het ligt eraan wat je zelf wil.
Ik jou positie zal ik bij de webshop een nieuwe aanvragen via de klantenservice. Bij veel van die webshop's vragen ze om foto's. Gelukkig heb je die.
Gaan ze niet akkoord met je voorstel. Kun je bij Paypal een geschil indienen. (voor 45 dagen).
Ik jou positie zal ik bij de webshop een nieuwe aanvragen via de klantenservice. Bij veel van die webshop's vragen ze om foto's. Gelukkig heb je die.
Gaan ze niet akkoord met je voorstel. Kun je bij Paypal een geschil indienen. (voor 45 dagen).
PayPal reactie zal dan zijn dat je 'm op eigen kosten retour mag doen. Bullshit natuurlijk omdat je niet gekregen hebt wat je besteld hebt, mag jij extra kosten gaan maken. Hopelijk kom je er dus zonder tussenkomst van PP uit.
Ik was wel benieuwd naar je ervaringen met de ZT-180. Ik was aan het twijfelen tussen die en een FlyTouch2 maar vond ze beide toch langzaam lijken.
Ik was wel benieuwd naar je ervaringen met de ZT-180. Ik was aan het twijfelen tussen die en een FlyTouch2 maar vond ze beide toch langzaam lijken.
Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.
Heb ook wel eens iets gehad wat kapot was. Foto's gestuurd enz. Toen ze vroegen of ik het terug kon sturen heb ik vriendelijk aangegeven dat dat duurder was dan het hele apparaat. Kreeg netjes een nieuwe thuisgestuurd.
Verwijderd
HAHAHA,.. Door Capt. Jack Sparrow om zeep geholpen.
@jan390
Maar was dat ook een hoge prijs? Deze was met verz. €135,-
Terwijl er op de verzenddoos staat Waarde ~21 dollar
Zal het zo cheap zijn in China?
@jan390
Terwijl er op de verzenddoos staat Waarde ~21 dollar
[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2010 17:28 ]
De prijs op de doos klopt eigelijk nooit. Ik heb wel eens een paar dingen op DX gekocht. Was rond de $25. Maar op de doos stond $4,00Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 17:22:
@jan390
Terwijl er op de verzenddoos staat Waarde ~21 dollar![]()
Dat zetten ze erop om importbelasting te vermijden... zegt niet zoveel over de waarde die erin zit 
Niet dat dat wat boeit ofzo, want bij een steekproef maken ze hem toch wel open. Heb al vaker belasrting moeten betalen ook al stond er 40 dollar op (waarde was 150 dollar volgens douane... echte waarde was nog wat hoger
)
Niet dat dat wat boeit ofzo, want bij een steekproef maken ze hem toch wel open. Heb al vaker belasrting moeten betalen ook al stond er 40 dollar op (waarde was 150 dollar volgens douane... echte waarde was nog wat hoger
[ Voor 53% gewijzigd door maarud op 16-11-2010 18:19 ]
Waar heb je deze tablet besteld als ik vragen mag?Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 17:22:
@jan390
Terwijl er op de verzenddoos staat Waarde ~21 dollar![]()
"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord
Op 26 okt wat klein spul besteld en vanavond werd het (tijdens de staking nog wel) gewoon netjes bezorgd door de TNT. Envelop met bubbeltjes plastic die net iets te groot was om door een standaardbus (te hoog) te passen, dus ik moest er ook netjes voor tekenen. Niet gek voor een totaal bedrag van 20 dollar.
Envelop meurde wel naar de rook, maar who gives. Alle spulletjes werkte en ik moet zeggen, ik was best een beetje onder de indruk dat je dus ook inderdaad zelf gewoon erg simpel je spulletjes in China kan bestellen.
Dit smaakt naar meer.
Envelop meurde wel naar de rook, maar who gives. Alle spulletjes werkte en ik moet zeggen, ik was best een beetje onder de indruk dat je dus ook inderdaad zelf gewoon erg simpel je spulletjes in China kan bestellen.
Dit smaakt naar meer.
Verwijderd
Als ik je dat vertel, dan krijg je er 1 met een gebroken scherm.Yorin schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 19:33:
[...]
Waar heb je deze tablet besteld als ik vragen mag?
Nowsupplier
Ik had eerder de vraag gesteld of mensen ervaring ermee hadden, heb de grote gok genomen, 1 ding is zeker.
Ze leveren + binnen het termijn.
Helaas heb ik nog wel een actie te ondergaan.
Verwijderd
gewoon een net mailtje sturen met de foto's van het kapotte scherm.Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 20:20:
[...]
Als ik je dat vertel, dan krijg je er 1 met een gebroken scherm.![]()
Nowsupplier
Ik had eerder de vraag gesteld of mensen ervaring ermee hadden, heb de grote gok genomen, 1 ding is zeker.
Ze leveren + binnen het termijn.
Helaas heb ik nog wel een actie te ondergaan.
ze zullen er ws voor verzekerd zijn of hebben die kosten wel ingerekend.
wel direct dat mailtje sturen en geen weken wachten.
heb ook wel eens iets niet gekregen of kapot gehad.
in de meeste gevallen los je het met de verkoper op en 2x was er een oplichter via ebay maar toen heeft paypal mij betaald
Verwijderd
Oke,. ik heb ook een makkelijk (engels) mailtje gestuurd.
Met daarin dat de bij aankomst stuk was.
9 foto's erbij met daarbij het hele overzicht van de doos & Pad.
Wel jammer, anders had ik dit niet getypt maar op de Pad gevolgd.(Lekker remote klooien etc.)
Met daarin dat de bij aankomst stuk was.
9 foto's erbij met daarbij het hele overzicht van de doos & Pad.
Wel jammer, anders had ik dit niet getypt maar op de Pad gevolgd.(Lekker remote klooien etc.)
Welkom bij DX.madmaus schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 14:41:
Levertijd staat overal hetzelfde. Ze hebben niets in huis, maar vertrouwen erop dat de supplier genoeg op voorraad heeft. Dat is vaak niet zo. En daarnaast, als ze er eentje op voorraad hebben en er bestellen 10 man dat ding, dan gaat er gewoon langer overheen.
Op mail reageren ze prima, maar het gaat richting piekperiode, een reactietijd van een week (of twee) is dan normaal.
Geen geduld? Bestel dan niet bij DX!
---------------
Ze hebben toch wel wat spul op voorraad:

Maar met zulke dagelijkse volumes kan je daar inderdaad snel doorheen zijn:

Maar met zulke dagelijkse volumes kan je daar inderdaad snel doorheen zijn:
[ Voor 39% gewijzigd door Nextron op 16-11-2010 23:54 ]
Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.
Verwijderd
En er is nieuws:
Bericht.[03:59 CET]
Dear buyer,
sorry,we apologize to you.
the screen must broke during the shipping.
could you send it to back ?
we will resend a tablet to you.
our name and address
yan liu
1-6D,QingYuan Bihuatingju Garden,Meihua Road,Futian District,Shenzhen China
518049
Telephone:0755-83219220
thank you for your time.
have a good day!
Hmmm,. wat mensen hier ook al vertelde is dat het dus een aardige berg kost naar china.
Gelijk maar ff gemaild,. dat het erg duur is (zielig ben ik he')
En dat ze voor de nieuwe wel ff een Track & Trace number willen geven.
Ook maar ff gevraagd of deze binnen 15 dagen geleverd kan worden.
Bericht.[03:59 CET]
Dear buyer,
sorry,we apologize to you.
the screen must broke during the shipping.
could you send it to back ?
we will resend a tablet to you.
our name and address
yan liu
1-6D,QingYuan Bihuatingju Garden,Meihua Road,Futian District,Shenzhen China
518049
Telephone:0755-83219220
thank you for your time.
have a good day!
Hmmm,. wat mensen hier ook al vertelde is dat het dus een aardige berg kost naar china.
Gelijk maar ff gemaild,. dat het erg duur is (zielig ben ik he')
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2010 09:17 . Reden: € 24,10 prijs van TNT ]
Ik heb een order geplaatst maar ik begin me nu toch wel enigzins zorgen te maken.
Volgens het track & trace nummer is ie 5 november aangemeld. Dan zou ie inmiddels toch wel eens gearriveerd mogen zijn? Of ben ik nu ongeduldig?
Volgens het track & trace nummer is ie 5 november aangemeld. Dan zou ie inmiddels toch wel eens gearriveerd mogen zijn? Of ben ik nu ongeduldig?
Verwijderd
Nope,. kan bij DX op de dag van bestelling soms wel een maand duren voordat je het ontvangt.
(staat ook op de website dat nov. dec. alles wat langer zou duren)
(staat ook op de website dat nov. dec. alles wat langer zou duren)
Je moet hem sowieso terugsturen, anders krijg je amper wat vergoed.Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2010 @ 08:25:
Gelijk maar ff gemaild,. dat het erg duur is (zielig ben ik he')![]()
En ik zou persoonlijk gewoon de goedkoopste manier van verzenden gebruiken die je kunt vinden, want kapot is hij nu toch al
Verwijderd
Das lekker makkelijk,.. ik extra kosten krijgen waar ik niet om vraag.ThinkPadd schreef op woensdag 17 november 2010 @ 11:55:
[...]
Je moet hem sowieso terugsturen, anders krijg je amper wat vergoed.
En ik zou persoonlijk gewoon de goedkoopste manier van verzenden gebruiken die je kunt vinden, want kapot is hij nu toch al
Als deze nou na een aantal weken stuk zou gaan dan heb ik alle begrip.
Ze zullen toch wel in china een Claim indienen?
Als je in NL: zoiets hebt dan kan je het zonder kosten retour sturen.
Kijk wel wat ze zeggen of vragen, en anders indd. retour. Verrot is ie toch al.
dat had je moeten bedenken voordat je het risico nam in China/Hong Kong te bestellenVerwijderd schreef op woensdag 17 november 2010 @ 12:19:
[...]
Das lekker makkelijk,.. ik extra kosten krijgen waar ik niet om vraag.
Volgens mij moet je altijd zelf de verzendkosten betalen hoor, moest ik ook toen m'n versterker binnen de garantie kapot ging en gerepareerd moest worden.
Je kan proberen of je de verzendkosten kan terugkrijgen van de site waar je die tablet hebt gekocht.
Je kan proberen of je de verzendkosten kan terugkrijgen van de site waar je die tablet hebt gekocht.
Verwijderd
Het valt eerlijk gezegd ook wel weer mee.
€24,- eurie's.
En dan ongeveer 8 a 15 dagen is ie onderweg.
Hummm,. de verzendkosten retour vragen, bedoel je dan meer als paypal credit terug of als buffer voor aankoop iets anders?
#keuzes lastig..
€24,- eurie's.
En dan ongeveer 8 a 15 dagen is ie onderweg.
Hummm,. de verzendkosten retour vragen, bedoel je dan meer als paypal credit terug of als buffer voor aankoop iets anders?
#keuzes lastig..
Pff, eindelijk zijn ze daar weer wakker geworden bij HKP, mijn pakketje staat nu op "The item (RTxxxxHK) is being processed for departure from Hong Kong as of 17-Nov-2010."
Ander pakketje staat nog steeds op "The item (RTxxxxHK) was posted on 6-Nov-2010."
Ander pakketje staat nog steeds op "The item (RTxxxxHK) was posted on 6-Nov-2010."
Maak er een filmpje van, claim je geld terug en bestel hem dan opnieuw?
Verwijderd
Voor wie is dit?Bartske schreef op woensdag 17 november 2010 @ 17:21:
Maak er een filmpje van, claim je geld terug en bestel hem dan opnieuw?
Soapserie zoals.
"When the World broke your Apad!"
"Good Pad, Broken Pad"
"The LovePad"
Of misschien toch, "The King of Apad!"
Haha?Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2010 @ 17:35:
[...]
Voor wie is dit?
Soapserie zoals.
"When the World broke your Apad!"
"Good Pad, Broken Pad"
"The LovePad"
Of misschien toch, "The King of Apad!"
Met een filmpje bewijs je dat hij wel degelijk kapot is, dan is er geen reden meer om hem op te sturen.
Zelfde verhaal hier, maar dan vanaf 1 november.....(9 oktober besteld)....Compizfox schreef op woensdag 17 november 2010 @ 17:03:
Idd, meestal betaal je zelf voor het terugsturen van artikelen (ook in NL)
Ik ken maar 1 bedrijf (tomtom) die artikelen thuis op komen halen, dus kostenloos (moet wel je eigen label printen) en gratis vervangen buiten garantie. Dat is pas op en top service.
Maaaar vanuit China en voor deze prijzen hoef je dat niet te verwachten.
Ik heb zelf wel gemerkt, dat ze coulant zijn met het terugsturen. Daar waren wel wat mailtjes voor nodig (hoge kosten, snel nodig, belangrijk, enz, enz), maar uiteindelijk werd een nieuw artikel opgestuurd.
Sterkte
Ik ken maar 1 bedrijf (tomtom) die artikelen thuis op komen halen, dus kostenloos (moet wel je eigen label printen) en gratis vervangen buiten garantie. Dat is pas op en top service.
Maaaar vanuit China en voor deze prijzen hoef je dat niet te verwachten.
Ik heb zelf wel gemerkt, dat ze coulant zijn met het terugsturen. Daar waren wel wat mailtjes voor nodig (hoge kosten, snel nodig, belangrijk, enz, enz), maar uiteindelijk werd een nieuw artikel opgestuurd.
Sterkte
Verwijderd
Ik ken nog een bedrijf die dat doet.
Sanyo - BeNeLux. Had 2,5 jaar terug een Full-HD LCD tv gekocht (via Ibood)
DEAD Pixel bij aankomst.
Sanyo regelde UPS ophaal service & Retour.
Siemens komt ook bij je thuis (wasdroger,vaatwasser)
T-Mobile liet tevens ook eens me telefoon ophalen op me werk omdat deze kuren had.
Er zijn dus meer bedrijven die hun klanten correct weten te helpen
(Ik spreek bij deze uit ervaring & uiteraard omdat het kosteloos was)
Bij Belkin betaal je uiteraard wel weer de verzendkosten, maar dan spreken we over LEVENSLANGE garantie.
China is onbekend voor mij.
ThanX voor iedere ervaringen die ik van andere lees.
Sanyo - BeNeLux. Had 2,5 jaar terug een Full-HD LCD tv gekocht (via Ibood)
DEAD Pixel bij aankomst.
Sanyo regelde UPS ophaal service & Retour.
Siemens komt ook bij je thuis (wasdroger,vaatwasser)
T-Mobile liet tevens ook eens me telefoon ophalen op me werk omdat deze kuren had.
Er zijn dus meer bedrijven die hun klanten correct weten te helpen
(Ik spreek bij deze uit ervaring & uiteraard omdat het kosteloos was)
Bij Belkin betaal je uiteraard wel weer de verzendkosten, maar dan spreken we over LEVENSLANGE garantie.
China is onbekend voor mij.
ThanX voor iedere ervaringen die ik van andere lees.
Verzending update:
3 pakketjes die de 11e via HK airport verstuurd waren zijn vandaag binnengekomen (6 dagen onderweg)
De rest van mijn pakketjes zijn vandaag vanaf HK airport de lucht in gegaan.
De meeste daarvan lagen al 2-3 weken te wachten op het vliegveld.
Er lijkt dus schot in de zaak te komen
3 pakketjes die de 11e via HK airport verstuurd waren zijn vandaag binnengekomen (6 dagen onderweg)
We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)
Verwijderd
wie betaald die ongein eigenlijk?arjants schreef op woensdag 17 november 2010 @ 21:08:
Verzending update:
ik kan uit ervaring vertellen dat ze een aankop van 1,30 euro van buyincoins hier in nederland met de pakketservice komen brengen
dat kan toch ergens nooit uit....
(ik mag al 6,75 euro aftikken voor een pakketje binnen nederland
Dat betaald de Chinese regering volgens mij en het heeft ook iets te maken met ruimte die nog niet verkocht is dus het zijn geen premium prijzen
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Ik dacht dat ze de verzendkosten ook betaalden.Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2010 @ 12:19:
[...]
Das lekker makkelijk,.. ik extra kosten krijgen waar ik niet om vraag.
---------------
Verwijderd
@ Mistraller
Tja, er zitten wat *haken & *ogen aan.
*Als het product defect gaat in het garantie termijn dan op eigen kosten retour sturen.
Hun sturen na rep. weer terug naar jouw.
*Krijg je het product wat totaal niet klopt waarmee ze adverteren/verkeerd product dan mag je deze retour sturen & 100% geld terug (eigen kosten voor retour)
*Koop je een product en ben je niet tevreden ermee. Mag je het binnen 10 dagen retour sturen (echter wel 15% van totaalsom word dan ingehouden)
(athans de voorwaarden op nowsup.)
*Maar voor mij de vraag krijg je een KAPOT geraakt product...door vervoeren...
(Denk dan ook het 1e/2e)
(Gaaf joh zonnepanelen!)
*Als het product defect gaat in het garantie termijn dan op eigen kosten retour sturen.
*Krijg je het product wat totaal niet klopt waarmee ze adverteren/verkeerd product dan mag je deze retour sturen & 100% geld terug (eigen kosten voor retour)
*Koop je een product en ben je niet tevreden ermee. Mag je het binnen 10 dagen retour sturen (echter wel 15% van totaalsom word dan ingehouden)
(Denk dan ook het 1e/2e)
(Gaaf joh zonnepanelen!)
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2010 22:58 ]
Het idee bij gewone post (vooral brieven), is dat de ontvanger ook weer wat terugstuurt. Als ik het goed heb krijgen de postbezorgers in het bestemmingsland niet betaald voor het bezorgen. Echter bij het verzenden naar het buitenland betaal je extra om er ook een te mogen ontvangen. Op die manier zouden de kosten dus in theorie altijd gedekt zijn. Ik neem aan dat dit ook geldt voor pakketjes.Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2010 @ 22:28:
[...]
wie betaald die ongein eigenlijk?
ik kan uit ervaring vertellen dat ze een aankop van 1,30 euro van buyincoins hier in nederland met de pakketservice komen brengen![]()
dat kan toch ergens nooit uit....
(ik mag al 6,75 euro aftikken voor een pakketje binnen nederland)
Het schijnt idd dat ze flinke subsidies krijgen omdat ze handelen met Europa, dat willen ze in China blijkbaar stimuleren.
Verder kopen ze idd ruimte in bij vliegtuigen die net niet vol zitten.
Verder kopen ze idd ruimte in bij vliegtuigen die net niet vol zitten.
Verwijderd
Weer nieuws: (wat meer & deel al zei)
Dear buyer,
you can ship it via the air mail package of China Post.
it is cheap.
but according to the terms,the shipping fee of sent goods
must charge by customers.
and when we ship it to you again,the shpping fee is charged
by us.
i thinnk it is not possible in 15 days.
but we will send the goods at once after
we receive the goods.
thank you for your time.
GRRRRRRR,. Nou moet het wel binnen de 45 dagen binnen krijgen.
Anders heb ik helemaal niX om op terug te vallen.
Dear buyer,
you can ship it via the air mail package of China Post.
it is cheap.
but according to the terms,the shipping fee of sent goods
must charge by customers.
and when we ship it to you again,the shpping fee is charged
by us.
i thinnk it is not possible in 15 days.
but we will send the goods at once after
we receive the goods.
thank you for your time.
GRRRRRRR,. Nou moet het wel binnen de 45 dagen binnen krijgen.
Dit topic gaat snel zeg
Ik heb deze besteld:
https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.32694

Inmiddels ook reactie ontvangen van de support, ze hadden leveringsproblemen. Mijne zit op dit moment in de "packaging" fase.
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Op de uiterste dag gewoon een PP claim openen. PP doet dan nog niets maar geeft je een een paar weken om het zelf op te lossen. Voor die tweede deadline kan je het escaleren en kijken zij naar het conflict.Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2010 @ 08:32:Nou moet het wel binnen de 45 dagen binnen krijgen.
Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.
Verwijderd
ThanX Hier kan ik wat mee.Nextron schreef op donderdag 18 november 2010 @ 10:15:
[...]
Op de uiterste dag gewoon een PP claim openen. PP doet dan nog niets maar geeft je een een paar weken om het zelf op te lossen. Voor die tweede deadline kan je het escaleren en kijken zij naar het conflict.
(Uiteraard hopende op een juist afloop)
Ik heb een vraagje over de betaling van dealextreme. Bij mijn vorige paypay account kon ik een bestelling direct betalen, gewoon met mijn rabobank bankrekening.
Nu heb ik echter een nieuwe paypal account moeten aanmaken omdat ik meerderjarig ben geworden, en nu is het niet meer mogelijk om een directe betaling te doen met paypal, gewoon met mijn gekoppelde bankrekening. Ik moet nu volgens PayPal eerst geld overmaken naar mn paypal account OF een creditcard toevoegen, welke ik niet heb.
In het antwoord stond mede dat Dealextreme alleen nog maar directe betalingen accepteert. Nu is mijn vraag: Is het zo dat Dealextreme bij iedereen alleen nog maar directe betalingen accepteert, of is dat alleen maar omdat ik een nieuwe PayPal account heb aangemaakt.
Nu heb ik echter een nieuwe paypal account moeten aanmaken omdat ik meerderjarig ben geworden, en nu is het niet meer mogelijk om een directe betaling te doen met paypal, gewoon met mijn gekoppelde bankrekening. Ik moet nu volgens PayPal eerst geld overmaken naar mn paypal account OF een creditcard toevoegen, welke ik niet heb.
In het antwoord stond mede dat Dealextreme alleen nog maar directe betalingen accepteert. Nu is mijn vraag: Is het zo dat Dealextreme bij iedereen alleen nog maar directe betalingen accepteert, of is dat alleen maar omdat ik een nieuwe PayPal account heb aangemaakt.
ik heb er ook last van:MaZeLe schreef op donderdag 18 november 2010 @ 11:58:
Ik heb een vraagje over de betaling van dealextreme. Bij mijn vorige paypay account kon ik een bestelling direct betalen, gewoon met mijn rabobank bankrekening.
frankivo in "Ervaringen met DealExtreme.com - deel 2"
echter, ik heb wel CC
dus die heb ik nu gekoppeld
Volgens mij is dat ook afhankelijk van je betaalgeschiedenis bij PayPal, en afhankelijk van het bedrag.
Als je vaak aankopen doet, die via je saldo of bank afgeschreven kunnen worden, zal PayPal het bedrag eerder vooruit betalen dan wanneer je nieuw bent.
Nu heb ik ook wel mijn creditcard als tweede betaalmiddel in PayPal, misschien dat het daarom hier nooit een probleem is. Mijn Saldo op PayPal is bijna altijd 0 euro, en heb de laatste tijd een aantal bestellingen geplaatst op eBay, Pandawill, DE, alles werkt zonder problemen.
Als je vaak aankopen doet, die via je saldo of bank afgeschreven kunnen worden, zal PayPal het bedrag eerder vooruit betalen dan wanneer je nieuw bent.
Nu heb ik ook wel mijn creditcard als tweede betaalmiddel in PayPal, misschien dat het daarom hier nooit een probleem is. Mijn Saldo op PayPal is bijna altijd 0 euro, en heb de laatste tijd een aantal bestellingen geplaatst op eBay, Pandawill, DE, alles werkt zonder problemen.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Ik heb geen enkele keer schuld gehad bij PayPal.
Daar lijkt het dus niet aan te liggen (in mijn geval).
Daar lijkt het dus niet aan te liggen (in mijn geval).
Bij mij nog steeds, The item (RTHK) was posted on 3-Nov-2010.
Je moet eerst een betaling doen met PayPal tegoed. Daarna kunnen de betalingen volautomatisch gedaan worden met je gekoppelde bankrekening.
Had ik ook eerst. Gewoon de eerste keer even 'handmatig' geld overmaken naar je PayPal account dus.
Had ik ook eerst. Gewoon de eerste keer even 'handmatig' geld overmaken naar je PayPal account dus.
het heeft bij mij altijd gewerkt, tot deze week ergensCompizfox schreef op donderdag 18 november 2010 @ 16:18:
Je moet eerst een betaling doen met PayPal tegoed. Daarna kunnen de betalingen volautomatisch gedaan worden met je gekoppelde bankrekening.
Misschien een beetje offtopic, maar het gaat immers ook over dealextreme.
Dit antwoord kreeg ik van PayPal:
Dit antwoord kreeg ik van PayPal:
Maarja, als je de reacties in dit topic bekijkt, is daar dus niets van waar en moet ik opnieuw een betalingsgeschiedenis opbouwen, voordat ik weer 'automatisch' kan betalen met PayPal bij Dealextreme.Beste,
Bedankt dat u contact heeft opgenomen met PayPal in verband met betaling
aan dealextreme.
Ik wil u vriendelijk laten weten dat dealextreme alleen nog maar directe
betalingen ontvangt. Dit wilt zeggen dat u met PayPal-saldo of een
creditcard dient te betalen.
Via online bankieren, kunt u geld overschrijven van uw bankrekening naar
uw PayPal-rekening. De bankrekening dient op dezelfde naam als de
PayPal-rekening te staan. Volg onderstaande stappen:
1. Log in op uw PayPal-rekening op https://www.paypal.nl.
2. Klik op de subtab 'Geld toevoegen'.
3. Klik op de link 'Geld overschrijven van uw bank naar uw
PayPal-rekening'. Hier vindt u de informatie die u nodig heeft om de
overschrijving te verrichten.
4. Log in op uw online bankrekening en volg de online instructies van
uw bank om de overschrijving te verrichten.
Het kan 3 tot 4 werkdagen duren voordat het geld op uw saldo is
bijgeschreven. Zodra het geld op uw saldo is bijgeschreven, ontvangt u
hier een e-mail over. U kunt dan een transactie verrichten.
Mocht u verdere hulp nodig hebben, laat het dan alstublieft weten.
Met vriendelijke groet,
Claire
PayPal
[ Voor 7% gewijzigd door MaZeLe op 18-11-2010 18:19 ]
Nope, dit klopt gewoon. Was bij mij ook zo. Je moet gewoon eerst een betaling doen op die manier en daarna kan het automatisch.
Ben benieuwd ! Kan je een ervaring posten al je hem hebt ?madmaus schreef op donderdag 18 november 2010 @ 09:43:
[...]
Dit topic gaat snel zeg![]()
Ik heb deze besteld:
[afbeelding]
Inmiddels ook reactie ontvangen van de support, ze hadden leveringsproblemen. Mijne zit op dit moment in de "packaging" fase.
Oh. niet gezien dat het geen DX bestelling was.Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2010 @ 22:58:
@ Mistraller
(Denk dan ook het 1e/2e)
(Gaaf joh zonnepanelen!)
Zonnepanelen, tja die haal je ook heel goedkoop uit China tegenwoordig
---------------
Verwijderd
*Nieuws.
The story continues.
Tablet vandaag aangetekend verstuurd naar het verre China.€21,85
Volgens TNT zou het pakket tussen 8 a 15 dagen bij hun in de handen worden geduwd.
En dan hoop ik dat ze dus ook zo met dezelfde gang weer 1 retour sturen.
(aangezien ik bij de verzending het pakket bij extra betalen ook met 13 dagen in huis had)
Omdat via China Post het 30 dagen kan gaan duren.
Anyway,. Denk niet dat ik de trotse bezitter ben voor het afscheid van de goede Sint.
@Mistraller
Dan maar niet hopen dat de panelen uit china zo geleverd worden als mijn Tablet.
.
The story continues.
Tablet vandaag aangetekend verstuurd naar het verre China.€21,85
Volgens TNT zou het pakket tussen 8 a 15 dagen bij hun in de handen worden geduwd.
En dan hoop ik dat ze dus ook zo met dezelfde gang weer 1 retour sturen.
(aangezien ik bij de verzending het pakket bij extra betalen ook met 13 dagen in huis had)
Omdat via China Post het 30 dagen kan gaan duren.
Anyway,. Denk niet dat ik de trotse bezitter ben voor het afscheid van de goede Sint.
@Mistraller
Dan maar niet hopen dat de panelen uit china zo geleverd worden als mijn Tablet.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2010 01:30 ]
Ik heb bij een kapotte PS2-controller geen problemen gehad. Mailtje gestuurd met pics erin dat ie kapot was. (R1 zat echt in de behuizing geduwd), 2 dagen later een reactie dat een nieuwe voor mij al bij Hong Kong Post lag
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Voor TaoBaodao, waar ik met tevredenheid wat dingen besteld heb, nieuw domein:
For the purpose of better serving our overseas customers, Taobaodao.com has shifted to our new home Eachgame.com as we enter into a new phase of development. Thanks to your support in the past 2 years, Taobaodao.com has now evolved from a small starting-up company into one of China’s biggest video game suppliers!
Taobaodao.com was founded in 8th, Aug, 2008. In the past 2 years, we faced challenges and encounted problems, and it is the deep caring for customers’ benefits that makes Taobaodao grow and mature. We always regard it as our only goal to provide customers the best product & service with the most competitive price, and we will continue to do that for you in the future years.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Niet normaal.
Byincoins.com
Thu, 11 Nov 2010 15:17:33 +0800 Besteld. --> Vandaag 19 nov. in huis.
WOW Een nieuw record?!?!?
Die gasten zijn echt snel,. athans sneller dan me Tablet...
Byincoins.com
Thu, 11 Nov 2010 15:17:33 +0800 Besteld. --> Vandaag 19 nov. in huis.
WOW Een nieuw record?!?!?
Die gasten zijn echt snel,. athans sneller dan me Tablet...
Verwijderd
heb je een adresje voor die zonnepanelen dan, dan bedoel ik een chinese webshopMistraller schreef op donderdag 18 november 2010 @ 22:04:
[...]
Oh. niet gezien dat het geen DX bestelling was.
Zonnepanelen, tja die haal je ook heel goedkoop uit China tegenwoordigIk ken een tweaker die ze importeert (ik heb ze overigens gewoon in NL bij dbcom.nl gekocht.)
Laatst bij Buyincoins een paar muisjes, kabeltjes, en twee USB2-hubjes gekocht. Muisjes doen het prima, maar de ene hub is DOA en de andere blijkt USB1. Het leuke van dit soort prijzen is allen dat ik niet van plan ben om 2 euro aan postzegels uit te geven of de moeite te nemen om naar het postkantoor te gaan om ze terug te sturen
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Deze heb ik toevallig ook besteld kleine 4 dagen geleden staat nu ook op packaging fase ik ben benieuwdmadmaus schreef op donderdag 18 november 2010 @ 09:43:
[...]
Dit topic gaat snel zeg![]()
Ik heb deze besteld:
[ Voor 8% gewijzigd door Timv37 op 19-11-2010 13:28 ]
Ontvangen! Ondertussen weer een prul besteld van 2 Dollar. Ben benieuwd!cheeseruler schreef op donderdag 11 november 2010 @ 19:46:
Ik moet ook erg lang wachten. Verzonden 10/10/2010 10:10:02 PM!
klaag klaag etc
Het gaat snel tegenwoordig daar bij dealextreme.... Heb mijn nieuwe al weer binnen!Teuling schreef op donderdag 04 november 2010 @ 12:12:
[...]
Zeker weten dat batterijen er goed in zitten/geen onderbreking in stroomkring? Anders gewoon RMA aanvragen: http://help.dealextreme.c...As_from_DealExtremecom_24
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten. Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.
Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten. Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.
Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen