supergert schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 23:39:
Vorige maand twee pakketjes besteld (9 okt en 17 okt).
Gisteren is het kleinste pakketje (bestelling van 17 okt: tri-wing schroevendraaier en USB Bluetooth adapter) door de bus gegooid, samen met een "u was niet thuis blabla" papiertje voor het grotere pakket (20 okt: reservermuis, wiimote+nuchuck, USb Cardreader).
Vandaag dat grotere pakket maar zelf opgehaald bij het TNT-kantoortje in de buurt.
Alles keurig verpakt in stevige enveloppen, wiimote in dik bubbeltjes-plastic, en de muis in een eigen kartonnen doosje. Elk item deed het meteen (alhoewel de wiimote even wat moeite had met verbinden, is die verder zonder problemen door de oudste zoon ingespeeld

Ik heb laatst 3 bestellingen gedaan bij DX. Op advies heb ik mijn bestelling van 70 euro verdeeld over 3. Nou laat ik meestal op een ander adres afleveren omdat die mensen altijd thuis zijn en ik ze beter vertrouw dan mijn buren.
Ik ben dat alleen met een pakket ter waarde van 30 euro vergeten door te geven, en ik kon dat achteraf niet aanpassen. Dat komt omdat ik een ander email adres heb doorgegeven aan DX dan aan paypall, en er dus een soort account conflict is als ik achteraf het afleveradres wil veranderen.
Dit moet ik op advies van DX oplossen door bij een nieuwe bestelling, een nieuw account aan te maken met hetzelfde email adres als PayPall. Daar heb ik bij deze bestelling niets aan.
Nou is mijn vraag of de "het mag bij de buren afgeleverd worden" instelling standaard op J of N staat. Ik weet dat TNT er geld voor vraagt als het op N moet worden gezet, dus ik ben er bang voor.
Mijn eerste bestelling bij DX is nog steeds status pending, terwijl alles op voorraad is. Bestelwaarde 3 euro ofzo. De 2 bestellingen die ik 2 dagen na die tijd heb gedaan zijn al shipped. Als ik donderdag nog geen status update krijg over de mail, dan doe ik navraag bij DX.
De andere 2 bestellingen die ik heb gedaan, ter waarde van 67 euro, zijn status shipped.
Ik hoop dat mijn GSM ter waarde van 30 euro voor St Klaas binnen is. Ik wil het ook even testen anders geef ik misschien een slecht cadeau. Ik zal ook nog ff op Tweakers een review plaatsen over de
phone.
Ik heb op 3 november mijn eerste bestelling gedaan (3 euro), pending
en op 5 november 2 andere bestellingen (67 euro), shipped