Ervaringen met DealExtreme.com - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 67 Laatste
Acties:
  • 455.386 views

• Yrck
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-08 23:27
Verwijderd schreef op donderdag 04 november 2010 @ 16:37:
[...]

Maak daar maar Kerst van. Als je het al haalt.
Volgend jaar sinterklaas kan ook :P Denk dat kerst nog wel moet lukken. We zullen het vanzelf zien! :)
SinergyX schreef op woensdag 03 november 2010 @ 19:31:
En dan ook maar nog een advies:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.43900

Deze net in elkaar gezet, echt serieus ongelofelijk ingenieus design :D Zal best wel al bestaan, maar gaandeweg begin je te begrijpen hoe het laden/schieten werkt en grappig genoeg werkt het nog best goed ook :D

(leuk detail, wie kent uit de ridder Lego nog die grote 'lance', die zit er gewoon in :P)

Helaas schiet dat ding niet altijd, en absoluut niet ver, dus nog behoorlijk kindervriendelijk ook :P
Heb er net 2 besteld! Ben benieuwd hoe het "pistool" is. :*)

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:42

jmk

Ik heb net mijn eerste bestelling gedaan!

USB Power Adapter/Charger - Black (100~240V/EU Plug) €2.25 ()
USB Data/Charging Cable for All iPod/iPhone 2G/3G/3GS - Black (1M) €1.54 ()
Er is €3.78 van mijn PP rekening afgeschreven. Klopt dus precies! Werkt zeer nauwkeurig die Chrome euro/dollar plugin! (1 cent afwijking)

Ik had op mijn PP rekening een tegoed van €5.55(testbedrag) staan, en op het moment dat ik voor +€6,- wilde bestellen, vertelde PP dat ik kon koppelen met een creditcard. Zodra ik er met mijn bestelling weer onder zat, kon ik een ander afleveradres kiezen, en ging alles heel soepel. Ik kreeg binnen een minuut een bevestigings-email van PP en DX.
Enige rare is dat in de mail van PP, er in het groen, "Verzendadres - niet-bevestigd" staat. Zou wel goed gaan.

Als straks de rest van het geld op mijn PP rekening staat, ga ik de phone en de mediaplayer bestellen! :)

Yippie kayak, other buckets!

Verwijderd

Scorpion schreef op donderdag 04 november 2010 @ 10:29:
Na mijn eerste bestelling in maart dit jaar en de goede ervaring, besloten om nog wat extra dingen te bestellen voor mijn vakantie. Mijn vakantie is echter al achter de rug en nog geen spullen ontvangen.

20 april bestelling geplaatst, maar naar het verkeerde adres verstuurd.
mail gestuurd om het adres te veranderen en verzoek opnieuw te laten opsturen.

17 juli opnieuw opgestuurd, wederom naar het zelfde verkeerde adres
paar keer heen en weer mailen over een item wat niet meer beschikbaar is en ik ipv het geld terug te krijgen het alleen als store-credit kon houden

in totaal zo'n 6x aangegeven wat het correcte adres moet zijn en eindelijk op 28 oktober opnieuw verstuurd... naar het zelfde verkeerde adres.

Vorige week de laatste mail verstuurd met het verzoek wederom mijn bestelling opnieuw te laten bezorgen zonder dat deze terug wordt gestuurd in de hoop dat ik mijn bestelling binnen een jaar zal krijgen, maar de hoop hier op is echter zeer klein. ook aangegeven dat het wellicht beter is om de bestelling te annuleren en mij een nieuwe bestelling laten plaatsen met het correcte adres in 1x goed, gezien het blijkbaar niet mogelijk is om een adres aan te passen wanneer de bestelling eenmaal geplaatst is. Een antwoord hierop echter nog niet ontvangen.

:/
Joh,. Wat een verhaal man. ;)
Denk dat ik een nieuw account zou aanmaken. ander email adres. Of uitchecken zonder account.
(tja tenzij je heeeeeeel veel DX point hebt.)
Over welk bedrag spreken we hier

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Compizfox

Bait for wenchmarks

jmk schreef op donderdag 04 november 2010 @ 20:03:
Ik heb net mijn eerste bestelling gedaan!

USB Power Adapter/Charger - Black (100~240V/EU Plug) €2.25 ()
USB Data/Charging Cable for All iPod/iPhone 2G/3G/3GS - Black (1M) €1.54 ()
Er is €3.78 van mijn PP rekening afgeschreven. Klopt dus precies! Werkt zeer nauwkeurig die Chrome euro/dollar plugin! (1 cent afwijking)

Ik had op mijn PP rekening een tegoed van €5.55(testbedrag) staan, en op het moment dat ik voor +€6,- wilde bestellen, vertelde PP dat ik kon koppelen met een creditcard. Zodra ik er met mijn bestelling weer onder zat, kon ik een ander afleveradres kiezen, en ging alles heel soepel. Ik kreeg binnen een minuut een bevestigings-email van PP en DX.
Enige rare is dat in de mail van PP, er in het groen, "Verzendadres - niet-bevestigd" staat. Zou wel goed gaan.

Als straks de rest van het geld op mijn PP rekening staat, ga ik de phone en de mediaplayer bestellen! :)
Je kunt ook je bankrekening koppelen hè. Hoef je niet steeds 'prepaid-tegoed' over te maken naar PayPal.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

paQ schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 09:17:
Ik heb nu 2 weken geleden een paar kleine dingetjes besteld bij DX. (niet voor het eerst overigens)
Netjes de order afgerond met paypal.
Waiting for supplier was de status. (op alle artikelen overigens :-( )
owkee...
alleen na 7 dagen nog steeds.
Mailtje gestuurd, geen antwoord
op dag 9, mailtje gestuurd, geen antwoord
op dag 11 status onveranderd, mailtje gestuurd, geen antwoord
online ticket ingeschoten, geen antwoord
op dag 12 online chat, 3 keer 10 minuten gewacht, geen reactie
gisteren, idem
ook nog een mailtje gestuurd, geen antwoord
vanmorgen 25 minuten op de chat gewacht, geen reactie :(

:? uhmmm.... iemand nog tips? :)
Houd je rekening met het tijdsverschil als je in de chat zit? Het is daar later (uurtje of 6 denk ik) dus je kan dat het beste 's morgens doen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:40
Verwijderd schreef op donderdag 04 november 2010 @ 16:35:
[...]

Joh,. ;) Wat een verhaal man.
Tja,. je moet ook geen spiegels in je kamer hebben.
Maar wat is dat ding FEL zeg...
Door de wolken heen 's nachts & als de focus helemaal openstaat heb je 20 meter verderop een heel huis in rode gloed.
DaMMM :+
Ik werk partime in een discoteek met 2 groene lasers (ieder 500mW)
Das ook een bak licht, maar deze rode is echt gekkehuis.
Ben benieuwd hoelang die driver meegaat.. ;)
Dat mijn verhaal niet erg goed geschreven was had ik zelf ook al geconstateerd ;). Ik verwijs de hele tijd naar "ding". Post ook een beetje snel getyped.

Maar goed, terug on-topic. Vraag me een beetje af of, en zo ja wanneer, er SST-90 zaklampen bij dealextreme gaan komen. Ik weet dat zelfs de componenten al schreeuwend duur zijn, maar volgens mij moet er wel een lamp van rond de 100 euro inzitten als ze dat willen. Het is het verkeerde topic om er diep op in te gaan, maar heb nu zelf wat losse onderdelen voor een SST-90 lamp liggen omdat de echte merklampen toch erg aan de prijs zijn.

Wat betreft de driver van de laser, ik heb er zelf 2 oplaadbare CR2 batterijen in zitten van 3,6 volt in plaats van 3 volt. Ik kan het zelf niet nameten, maar ik meen ergens gelezen te hebben dat deze setup rond de 230mw output heeft. De laser wordt wel warm, maar vooralsnog op dit vlak geen problemen.

[ Voor 11% gewijzigd door GH45T op 04-11-2010 23:28 ]

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:49

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

jmk schreef op donderdag 04 november 2010 @ 20:03:
PayPal weet dan ook niet zeker dat het adres dat jij hebt opgegeven echt jouw adres is. Het is voornamelijk van belang bij creditcard-PP betalingen, dan wordt door veel verkopers alleen naar het bevestigde adres verstuurd, ookal geef je een ander adres op. In jouw geval maakt het dus niet uit.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:51

paQ

Marzman schreef op donderdag 04 november 2010 @ 23:01:
[...]

Houd je rekening met het tijdsverschil als je in de chat zit? Het is daar later (uurtje of 6 denk ik) dus je kan dat het beste 's morgens doen.
nouja... buiten kantoortijden zijn ze sowieso off line.

maar goed.
sinds gisteren reactie op mijn ticket van enige dagen geleden.

sorry, en vervelened... blabalba
ineens is alles (op 1 artikel na) in packaging en wordt verzonden.

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

• jmk

jmk

Compizfox schreef op donderdag 04 november 2010 @ 22:38:
[...]

Je kunt ook je bankrekening koppelen hè. Hoef je niet steeds 'prepaid-tegoed' over te maken naar PayPal.
Ja ik heb mijn bankekening gekoppeld en gecontroleerd enzo, maar ik denk dat PP mij nog niet vertrouwt. Maakt mij ook helemaal niet uit, misschien kan dit over een tijdje wel.

Ik kreeg net een mailtje dat ik nu al kan beschikken over het geld dat ik gisterochtend heb overgemaakt. Bij mij duurt het ongeveer 16 uur als ik een overschrijving doe van mijn bank naar PP.

update: Nou ik heb nu alles besteld, voor ongeveer 70 euro. Verdeeld over 3 bestellingen, phone apart. Nu komt het moeilijkste: wachten :9

[ Voor 11% gewijzigd door jmk op 05-11-2010 09:38 ]

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:47
Ik zie net dat mijn bestelling van Buyincoins.com van 28 oktober, op 1 november verzonden is. Dat is toch een stuk sneller dan bij DX meestal.
En nog mooier, ze maken een foto van elk verzonden pakketje en plaatsen dat erbij! Je hebt er niet veel aan, maar toch leuk om je pakket vast te aanschouwen.

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 31-10 12:38
Betalen zonder paypal account, moet wel met creditcard.

Pay without a Paypal account
You can pay directly with a credit card through Paypal without creating a Paypal account
• Check out with "Standard Paypal Checkout"
• Click "Don't have a Paypal account"
• Click the "Return to DealExtreme" button on Paypal's confirmation page to get your "Receipt Number"
• Enter your "Receipt Number" and the email address you entered during checkout into the "track a single order" form on this page http://dealextreme.com/accounts to track your order

Illustrated version http://img144.imageshack....creditcardcheckoutdv1.jpg

http://www.dealextreme.co...orum.-202~threadid.280417

• Compizfox
  • Nu online

Compizfox

Bait for wenchmarks

jmk schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 08:40:
[...]

Ja ik heb mijn bankekening gekoppeld en gecontroleerd enzo, maar ik denk dat PP mij nog niet vertrouwt. Maakt mij ook helemaal niet uit, misschien kan dit over een tijdje wel.

Ik kreeg net een mailtje dat ik nu al kan beschikken over het geld dat ik gisterochtend heb overgemaakt. Bij mij duurt het ongeveer 16 uur als ik een overschrijving doe van mijn bank naar PP.

update: Nou ik heb nu alles besteld, voor ongeveer 70 euro. Verdeeld over 3 bestellingen, phone apart. Nu komt het moeilijkste: wachten :9
Oja, dat had ik ook. Ligt volgens mij meer aan DealExtreme die er zeker van wil zijn dat ze het geld krijgen.
Moet je eerst een betaling doen met 'prepaid-tegoed', de volgende betalingen kun je doen via je gekoppelde bankrekening.

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
Compizfox schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 15:30:
[...]

Oja, dat had ik ook. Ligt volgens mij meer aan DealExtreme die er zeker van wil zijn dat ze het geld krijgen.
Moet je eerst een betaling doen met 'prepaid-tegoed', de volgende betalingen kun je doen via je gekoppelde bankrekening.
Het lijkt mij niet dat DX toegang tot dat soort informatie heeft.
Die checken alleen bij Paypal of er (genoeg) geld afgeschreven mag worden.

iRacing Profiel

Verwijderd

Iemand een goede ervaring met een goede (i) phone clone op DX?
Me meissie wil ik met kerst een mobieltje geven, en vind die (i)phone clone's er leuk uitzien.
Ze wil er MSN op gebruiken via wifi.
Iemand een aanrader? Je ziet daar ook het zand op het strand niet meer, laat staan het water in de zee. :+
Tja, en bellen ermee uiteraard.
Mag ook van buyincoins.com

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2010 21:51 ]

• Twan V
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-10 15:58

Twan V

...en er stralend uitzien

Het enige wat ik hier (en bij de buren) lees is dat die klonen drama's zijn. Slechte menu's, veel functies die niet werken, delen die nog niet van Chinees naar Engels vertaald zijn en dramatische batterijduren...

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:51
Weet iemand wat de felste power LED zaklamp is die DX te koop heeft?

Ik ben voor een projectje (ThinkPadd in "Beamers omgebouwd naar goedkopere lampen") op zoek naar een uberfelle :P

Heb nu deze http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16240 maar het mag nog wel wat feller :P

Ik dacht dat er ook een algemeen topic over zaklampen was, maar kan dat topic niet terugvinden :/

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

• ThinkPad
Ik zit nu te kijken naar deze twee:

2000mA 30W Power Constant Current Source LED Driver (85~265V)
30W 2400LM LED Emitter Metal Plate - White (16V~18V)

Volgens mij moet daar wel een beste bonk licht uit komen :P >:)

Verwijderd

ik heb deze NAS besteld: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26320 erg leuk ding als je er SnakeOS op zet en het een en ander mod

deze GPS (http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.42923) had ik gekocht voor het geotaggen van mijn spiegelreflex camera foto's maar de gebruiksvriendelijkheid is niet ideaal. Zou leuk zijn om zoiets aan een portable computertje te hangen waarmee je ook je camera kunt bedienen (zoals nintendo ds)

ik zat ook naar helicoptertjes te kijken om een camera aan te hangen, maar diegene die ik tot nu toe gevonden heb werken allemaal maar rond de 10 minuten wat wel erg kort is......iemand betere gevonden?

ook een touchpaneeltje gekocht wat echt goed werkt: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12561 het is geen film maar glas. Ik wil hem eigenlijk gebruiken als een soort afstandsbediening voor mijn mediacenter.

verder vind je er echt leuke gadgets voor speigelreflex camera's, maar door de lage prijs bestel je eigenlijk ook wel meer dan je echt nodig hebt :p

overigens kun je heel veel DX producten goedkoper via ebay vinden dus dat kan ik iedereen zeker aanraden.

• Kefding
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:04
ik heb deze NAS besteld: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26320 erg leuk ding als je er SnakeOS op zet en het een en ander mod
leuk idee, laat je het nog even weten hoe het bevalt, dan kan ik is een keer gaan experimenteren met een goedkope nas :)
ook een touchpaneeltje gekocht wat echt goed werkt: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12561 het is geen film maar glas. Ik wil hem eigenlijk gebruiken als een soort afstandsbediening voor mijn mediacenter
hoe wil je dat gaan doen dan, ben ik best benieuwd naar :D

Last.FM | Trakt.TV

Verwijderd

ThinkPadd schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 20:07:

Ik dacht dat er ook een algemeen topic over zaklampen was, maar kan dat topic niet terugvinden :/
Bedoel je Maglite, kloon, of anders?? Even zoeken in eerdere jaren; deze is begonnen in 2006 en dat valt buiten de standaard zoekrange ;)

Verwijderd

Kefding schreef op zondag 07 november 2010 @ 18:42:
[...]

[...]

hoe wil je dat gaan doen dan, ben ik best benieuwd naar :D
In een ideale situatie zou je het volgende kunnen doen: met eGalaxTouch kun je aangeven op welke monitor de touch gebruikt moet worden. Eigenlijk zou je dan een extra monitor moeten hebben (of virtueel weergeven) en dan knoppen associeren met starten van programmas ofzo.

Maar momenteel gebruik ik hem als vervangen voor mijn muis waarmee ik dus relatief makkelijker dingen kan selecteren. Anderzijds zit ik er ook aan te denken om gewoon een tabletje (android of mijn hp TC1100) te nemen en die te gebruiken als afstandsbediening. Dat is misschien toch wat makkelijker.

anyway veel ideeen maar nog weinig uitvoering ;)

de NAS is btw wel goed hoor. Enkel de processor is beperkt dus webcam erop aansluiten word lastig. Voor torrents is hij wel goed als is een kleine atom pc beter maar natuurlijk ook duurder.

Verwijderd

Nou,. bestelling kan dus nog een dag langer gaan duren. :(
Postbodes TNT staken op *16 november

Offtopic
*Zucht,.. en voor de december maand zoeken ze dan wee extra personeel. :+
Ach zolang de spulletjes binnenkomen zal ik niet meer klagen.

• Nextron

Nextron

HKP doet er de laatste tijd al twee weken over als het niet langer duurt, die dag neem ik voor lief. Daarnaast; zouden de (externe) pakketbezorgers solidair zijn met hun postcollegae?

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:31
Singapore Post is wel rap trouwens, had binnen een week al een LCD-schermpje binnen.... HKP duurt altijd iets van 3-4 weken...

Gelukkig krijg je al heel snel refund als het lang duurt :+

• jmk

jmk

Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 17:16:
Nou,. bestelling kan dus nog een dag langer gaan duren. :(
Postbodes TNT staken op *16 november

Offtopic
*Zucht,.. en voor de december maand zoeken ze dan wee extra personeel. :+
Ach zolang de spulletjes binnenkomen zal ik niet meer klagen.
Postbodes staken. Dus zegt niets over de sorteercentra van de pakketten en de pakket-bezorgdienst, toch?

• J0entje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-10 07:16
jmk schreef op maandag 08 november 2010 @ 23:28:
[...]

Postbodes staken. Dus zegt niets over de sorteercentra van de pakketten en de pakket-bezorgdienst, toch?
De pakketten dienst is een andere divisie. Sorteercentra zullen ook actief blijven. Alleen postbodes gaan staken, ze brengen nog wel urgente post rond.

Verwijderd

Ja,. rouwbrieven.
Maar wat via TNT bezorgt word dat blijft dan wel liggen (1dag)
(pakketjes & brievenbus artikelen)

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Ach als het al weken duurt is een dagje zo erg niet toch?

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-10 14:30
Mijn dealextreme bestelling die 21/10 op de post is gegaan heb ik vandaag binnen gehad. 2 1/2 week dus vindt ik toch netjes !
Mijn buyincoins bestelling die 10/10 op de post is gegaan heb ik nog steeds niet binnen. Is dit normaal daar ? Versturen hun anders dat het langer duurt ofzo ?

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Duurt in mijn geval meestal iets van 2 weken.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

• Jxx
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online

Jxx

buyincoins duurt bij mij vaak 1 week

in de ochtend bestel je iets
in de middag is de bestelling verwerkt en verstuurd
een week later heb je het binnen

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-10 12:55

Blord

Hello Kitty !

Ik heb een aantal spullen besteld op 29 september en deze is nog niet aangekomen. Het waren 9 dingetjes.
Ik heb het nog nooit zo lang moeten wachten. Misschien bestel ik de volgend keer gewoon los, de verzending is toch inbegrepen per stuk.

• GAIAjohan
  • Laatst online: 00:10
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4088
en
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.48743
en
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18770
en
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.46747

Vandaag dat maar effe besteld, hopelijk is het goed spul.
Heb al eerder een Easycap ding gekocht, beeld prima, geluid bagger.
PS2 controller, 1e kapot, nieuwe gevraagd 2e is niet helemaal fris met de sticks
64MB Memcard voor PS2, prima :)

Hoop dat ze binnenkort ook clips hebben voor de PS3 camera..

[ Voor 20% gewijzigd door GAIAjohan op 10-11-2010 02:16 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

• hardware.tom
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-10 15:43
Ik heb gehoord dat dealextreme nu tijdelijk ook met chinapost verstuurd, om de achterstand weg te werken.

En als je nu wat besteld uit china moet je er gewoon vanuit gaan dat het een maand (of langer) duurt

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ukelele besteld voor mijn zoontje, bij DealExtreme.

Besteld op 23 augustus
Verzonden op 24 oktober (!)
Ontvangen op 10 november.

Helaas was de pret van heel korte duur, toen ik het het ding voor de eerste keer stemde brak spontaan de kam in tweeën.

Ukelele van Deal Extreme

[ Voor 3% gewijzigd door BamSlam_ op 10-11-2010 11:13 ]

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:14
DOA melden.

• japie06
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:01
Mijn bestelling (2 xbox 360 accu's) duurt nu al meer dan 3 weken vanaf dat het is geshipped. Wat kan ik hier aan doen?

• maartend
japie06 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 11:24:
Mijn bestelling (2 xbox 360 accu's) duurt nu al meer dan 3 weken vanaf dat het is geshipped. Wat kan ik hier aan doen?
contact opnemen en wachten.
Maar is hij ook al met het vliegtuig weg of enkel geshipped?

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:11
28-10 besteld: Nokia BH-503 headset

09-11 ontvangen

BuyInCoins.com

Postcode ontbrak op het pakket, heeft TNT erbij gezocht en gevonden, dus wellicht dat het nog ietsje sneller had gekund maar uitermate tevreden! Wel jammer dat je geen verzendbevestiging krijgt in de mail...

Zit nu alleen te klooien met m'n WM telefoon en deze headset, geluid is perfect stereo, klinkt super :*) , maar de buttons op de headset werken nog niet. Ik ben er nog niet achter wat ik verkeerd heb staan om die knoppen (next, previous, pause) te laten werken :'( (AVRCP staat net als AD2P tussen de supported profiles)

edit: ah, gewoon gezeur met HTC audio manager en AVRCP - met Windows Media Player werkt het wel gewoon... Naja, dat wordt zoeken, maar blijft een gaaf headsetje!

[ Voor 14% gewijzigd door coyote1980 op 10-11-2010 12:33 ]

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Vind ik niet de moeite voor die prijs. De kwaliteit van het ding viel me overall al vies tegen. De Lidl had een paar weken terug een ukelele met instructie dvd en nog wat accessoires voor 20 Euro. Die zag er op de foto kwalitatief al veel beter uit. Eens kijken of ik die nog kan scoren.

• Twan V
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-10 15:58

Twan V

...en er stralend uitzien

Ik kom er nu ook achter dat er best wel verschil zit tussen 'Shipped' en 'Op het vliegtuig gegooid':
DealExtreme:

Status: On 10/21/2010: Shipped
HongKongPost:

The item (RT071456789HK) left Hong Kong for its destination on 4-Nov-2010
Mijn pakketje heeft twee hele weken op z'n gat gelegen :X

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen

• japie06
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:01
Ik heb volgens mij geen tracking nummer, ik heb namelijk voor gratis verzenden gekozen. Of kan ik dat nog ergens inzien?

EDIT: Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/nqniu.png

De onderste 2 zijn van een paar jaar geleden. Maar de 3e heb ik 1,5 week terug al binnen gekregen en op de bovenste 2 wacht ik nog.

[ Voor 44% gewijzigd door japie06 op 10-11-2010 14:49 ]

• Mandera
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-10 10:25
Mijn pakketje staat ook al een week op processed for delivery to the addresse :( Traagste bestelling ooit voor mij bij DX!

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Vertraging in afhandeling HongKong Post
Dear all,

As recently there are lots of packages held in HK post office due to overload issue, in the past few weeks, we were trying to find another possible ways to get your orders sent. And finally, we're able to apply China Post service, which may go more smoothly for sending airmail packages

Since it's just the beginning for us to use this service, it temporarily available for a few countries listed below:

UNITED STATES
JAPAN
NETHERLANDS
CANADA
AUSTRALIA

New added countries(2010-11-09HKT)
GERMANY
SWEDEN
RUSSIA
TURKEY

All the packages from these countries will be sent via China Post since 2010-11-08(HKT), the tracking number for this service is a bit different from the one on HK post, it will start with R and end with CN (e.g. R**********CN) while the one in HK post end with HK (e.g.R**********HK). The tracking website is changed to different one as well.

New tracing website is:
http://intmail.183.com.cn/item/itemStatusQuery.do?lan=0

We'll try to apply this service to more countries in nearly future and any updates we will keep you posted.

Thank you for your understanding.

Yours sincerely,
DX Team
Dit lijkt inderdaad sinds 8-11-2010 zo te zijn en niet van toepassing op mijn oudere orders:
Afbeeldingslocatie: http://www.tersteege.net/tweakers/dealextrme.png
Deze zijn nog in HK op het vliegveld :|

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

• Compizfox
  • Nu online

Compizfox

Bait for wenchmarks

@japie06: Moet je tracked shipping toevoegen.

• Nextron

Nextron

japie06 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 14:42:
Ik heb volgens mij geen tracking nummer, ik heb namelijk voor gratis verzenden gekozen. Of kan ik dat nog ergens inzien?
Vanaf ~$15 versturen ze het met tracking, anders zonder.
Mandera schreef op woensdag 10 november 2010 @ 14:53:
Mijn pakketje staat ook al een week op processed for delivery to the addresse :( Traagste bestelling ooit voor mij bij DX!
Bij mij is de status van 'being processed for delivery to the addressee' naar 'was posted on' gegaan. Het is dus nog niet op het vliegtuig, maar ik snap niet wat deze statuswijziging betekent.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

• Mandera
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-10 10:25
Nextron schreef op woensdag 10 november 2010 @ 16:25:
[...]
Vanaf ~$15 versturen ze het met tracking, anders zonder.

[...]
Bij mij is de status van 'being processed for delivery to the addressee' naar 'was posted on' gegaan. Het is dus nog niet op het vliegtuig, maar ik snap niet wat deze statuswijziging betekent.
Krijg nou wat bij mij is hij ook veranderd! :O

• Compizfox
  • Nu online

Compizfox

Bait for wenchmarks

Heb ik hier ook. Geen idee wat het betekent.

Heb 2 pakketjes:
- Ligt sinds 10/27/2010 8:40:14 PM bij HKP, staat nu op "The item (****) was posted on 30-Oct-2010."
- Ligt sinds 11/4/2010 3:54:17 AM bij HKP, staat nu op "The item (****) was posted on 6-Nov-2010 and is being processed for delivery to the addressee."

Wat betekent dat nou? Ligt er toch al redelijk lang.

[ Voor 4% gewijzigd door Compizfox op 10-11-2010 17:22 ]

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:47
thaan schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 11:19:
Ik zie net dat mijn bestelling van Buyincoins.com van 28 oktober, op 1 november verzonden is. Dat is toch een stuk sneller dan bij DX meestal.
En nog mooier, ze maken een foto van elk verzonden pakketje en plaatsen dat erbij! Je hebt er niet veel aan, maar toch leuk om je pakket vast te aanschouwen.
En mijn bestelling van 28 oktober op Buyincoins is vandaag, 10-11, binnen gekomen. Ofwel een kleine 9 dagen nadat hij verzonden is! Wauw, kan ik alleen maar van dromen bij DX.

• supergert
  • Niet online
Compizfox schreef op woensdag 10 november 2010 @ 17:21:
Heb ik hier ook. Geen idee wat het betekent.

Heb 2 pakketjes:
- Ligt sinds 10/27/2010 8:40:14 PM bij HKP, staat nu op "The item (****) was posted on 30-Oct-2010."
- Ligt sinds 11/4/2010 3:54:17 AM bij HKP, staat nu op "The item (****) was posted on 6-Nov-2010 and is being processed for delivery to the addressee."

Wat betekent dat nou? Ligt er toch al redelijk lang.
Dat het nog bij HKP in een container ligt.

Een van mijn bestellingen heb ik gedaan op 9 okt, op 20 okt was Order Shipped (dus van DX naar HKP gegaan), en daar vervolgens 2 weken gelegen. Huidige status:
Destination - Netherlands
The item (RT071153248HK) left Hong Kong for its destination on 3-Nov-2010

Nog geen pakketje in de brievenbus overigens.
Andere bestelling van 17 okt is de 22e naar HKP gegaan, maar daar heb ik geen trackingnr van. Ongetwijfeld omdat het maar $2,65 kostte (schroevendraaier en bluetooth-USB-dingetje).

ZX81 > C64 > Amiga > BeBox > PowerMac > pc-klonen...

• Aspirador
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-08 14:40
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.43012
besteld 29/09
shipped 8/10
ontvangen 11/11
Toch iets meer dan een maand onderweg geweest, maar ik ben blij dat 'tie er eindelijk is. Positieve ontwikkeling trouwens dat ze met China Post verzenden.

• arjants
  • Niet online
NEWYEARGIFT werkt helaas niet meer.

Nog wel een andere couponcode gevonden, helaas wel voor bestelling >30,-:

PAYPALASIA
Gratis digital LED dice wanneer je $30 of meer besteld (tot 31/12)

USPROMOTION of AUMARKET of PPAUXMAS
Gratis USB SD-card reader wanneer je $30 of meer besteld (tot 31/12)

[ Voor 8% gewijzigd door arjants op 11-11-2010 15:04 ]

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Verwijderd

Ik word er wel hebberig van al die goedkope spulletjes. Nu maar hopen dat het blijft bestaan! ;)
Maar ja ach, er zijn er een hoop van dat soort shops.
Ben aan het wachten op m'n Ipad Clone (ZT-180) Tablet.
Just for the FUN! >:)

• clonedonkey
Vandaag mijn buyincoins bestelling die 10/10 is verzonden ontvangen ! Toch ruim een maand onderweg geweest :)

• cheeseruler
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-10 07:52
Ik moet ook erg lang wachten :( . Verzonden 10/10/2010 10:10:02 PM!
Heb een support ticket aangemaakt en dit is de reactie:

Dear Customer,

We apologize for this long delay in the delivery process

If your address is totally correct, please give it another 2 weeks.

Occasionally, it will take more than one month even two month for a package to arrive at its destination?

So. especially a package without a tracking NO. Please be kind and patient enough. You will get your package soon.

If you still don't get your package then we will follow up on it.

Your understanding and patience is highly appreciated!

Best regards
Jack_fu

Zo te zien hebben ze wat problemen bij DX, of HK Post aangezien meer mensen wachten op hun spulletjes :/ .

• Compizfox
  • Nu online

Compizfox

Bait for wenchmarks

Jup, mijn pakketje ligt ook al bijna 2 weken ergens bij HKP, en is nog niet verzonden naar Nederland. Duurt allemaal erg lang...

• clonedonkey
Begrijp ik goed dat voortaan al onze bestellingen bij DX verstuurd worden met china post ? Hoef je dus zelf niks voor te doen ? En is het hierbij ook gewoon tracking nummer vanaf $15 ofzo ?

• hardware.tom
clonedonkey schreef op donderdag 11 november 2010 @ 20:27:
Begrijp ik goed dat voortaan al onze bestellingen bij DX verstuurd worden met china post ? Hoef je dus zelf niks voor te doen ? En is het hierbij ook gewoon tracking nummer vanaf $15 ofzo ?
Een gedeelte word daar mee verzonden, en over het tracking weet ik het niet

• Compizfox
  • Nu online

Compizfox

Bait for wenchmarks

China post? Wat bedoel je daar precies mee? Is er iets veranderd dan? Bestellingen worden zover ik weet altijd verzonden met Hong Kong Post.

• Gyske
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 19:42
Compizfox schreef op donderdag 11 november 2010 @ 21:13:
China post? Wat bedoel je daar precies mee? Is er iets veranderd dan? Bestellingen worden zover ik weet altijd verzonden met Hong Kong Post.
Sinds 8 november dus via China Post, zie eerdere post van arjants.

'Chaos is found in greatest abundance wherever order is sought. It always defeats order, because it is better organized'

• GAIAjohan
GAIAjohan schreef op woensdag 10 november 2010 @ 02:12:
en
en
en

PS2 controller, 1e kapot, nieuwe gevraagd 2e is niet helemaal fris met de sticks

En deze er ook maar bij genomen voor de laders voor PS3 controller en de Moves..
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.48851
2x 1A output. Klinkt goed :)

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-10 09:26

PoweRoy

funky!

Meh zit nog steeds te wachten op een levering van Deal Extreme. Verstuurd op 20-10. Naar mijn idee duren de leveringen steeds langer... Volgende keer maar verder rondkijken bij andere chinese webshops.

[This space is for rent]

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:38
PoweRoy schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 14:49:
Meh zit nog steeds te wachten op een levering van Deal Extreme. Verstuurd op 20-10. Naar mijn idee duren de leveringen steeds langer... Volgende keer maar verder rondkijken bij andere chinese webshops.
Het is geen bol.com als in voor 17.00 besteld morgen in huis! 3 weken geleden is het verstuurd, dan zou het gewoon deze of volgende week binnen moeten komen. Zelfs als dat niet gebeurd, dan kan je pakje wat vertraging opgelopen hebben bij de douane oid.

OT: ik denk niet dat mijn bestelling van 16 september nog binnen zal komen... En FP geeft een foutmelding als ik mn geld terug wil eisen, en bij paypal kan ik geen geschil meer openen omdat het al meer dan 60 dagen geleden is :S. Mailtje richting FP dan maar...

• Compizfox
  • Nu online

Compizfox

Bait for wenchmarks

Gyske schreef op donderdag 11 november 2010 @ 22:04:
[...]

Sinds 8 november dus via China Post, zie eerdere post van arjants.
En dus gaat het voortaan sneller, of? Dat topic kan ik trouwens niet bekijken, krijg een error.

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:18
Compizfox schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 17:28:
[...]

En dus gaat het voortaan sneller, of? Dat topic kan ik trouwens niet bekijken, krijg een error.
Kijk even zo dan: (er miste een e bij message, wat je kon afleiden uit de error die je kreeg ;).)
arjants in "Ervaringen met DealExtreme.com - deel 2"

• Compizfox
  • Nu online

Compizfox

Bait for wenchmarks

Had het net gezien, was vergeten mijn post te editten ;)

En hoe lang gaat dat duren, voordat de pakketjes die op het moment nog bij HKP liggen verzonden worden?

• arjants
  • Niet online
Compizfox schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 18:08:
Had het net gezien, was vergeten mijn post te editten ;)

En hoe lang gaat dat duren, voordat de pakketjes die op het moment nog bij HKP liggen verzonden worden?
Heb je al gekeken op het forum van DX?
Er staat genoeg over de levertijden en de statussen worden regelmatig geupdate.

[ Voor 63% gewijzigd door arjants op 12-11-2010 20:54 ]

• mhr-zip
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:54
Mijn eerste bestelling had ik op 27-9 geplaatst.
Op 14-10 was alles shipped.
Op 11-11 had ik het binnen.

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

Verdeurie dat Buyincoins is snel zeg!!:

2010-11-13 01:02:00 Pending
2010-11-13 01:02:00 Processing-1
2010-11-13 10:04:06 Processing-3
2010-11-13 10:31:35 Processing-5
2010-11-13 13:10:04 Dispatched

nu maar wachten op het pakje...

Floccinoccinihilipilification

Verwijderd

Hallo,

Ik had twee dingen besteld, ze zijn een dag na elkaar verzonden. Nou is het zo, dat de tweede, dus het pakketje dat het laatst verzonden is, aangekomen is. Dit terwijl het eerste pakketje er nog niet is. Betekent dit dat ik contact op moet gaan nemen met de dealextreme support, of komt dit vaker voor?

groeten.

• GAIAjohan
GAIAjohan schreef op woensdag 10 november 2010 @ 02:12:
en
en
en

Deze bestelling is vandaag verzonden :)

• maartend
Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 14:48:
Hallo,

Ik had twee dingen besteld, ze zijn een dag na elkaar verzonden. Nou is het zo, dat de tweede, dus het pakketje dat het laatst verzonden is, aangekomen is. Dit terwijl het eerste pakketje er nog niet is. Betekent dit dat ik contact op moet gaan nemen met de dealextreme support, of komt dit vaker voor?

groeten.
komt vaker voor. Paar dagen geduld.

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

Wow, dat buyincoins is (bij sommige items) wel een stuk voordeliger dan DX. Helaas is het assortiment wel veel minder uitgebreid.

De 2 Wii controllers zijn exact hetzelfde op beide sites, de 2 andere producten de 'closest match' die ik kon vinden.

19570 Light Gun Controller for Wii $5.50
24545 Resident Evil Light Gun Controller for Wii $6.25
28868 Touch Screen Stylus for iPod Touch/iPhone 2G/3G (2-Stylus Pack) $2.65
10224 SATA/ESATA Data Cable (1-Meter) $4.22

Gun Pistol for Nintendo Wii Remote Controller Shooting $2.65
New Zapper Gun for Nintendo Wii Remote Controller Game $5.61
2x Stylus Touch Pen for iPod iTouch Apple iPhone 3G/3Gs 02 $0.99
3FT 3 FT eSATA to eSATA 7 Pin Latch External Cable $2.01

Buyincoins: 11 dollar, DX 18,63 dollar.

• Teuling
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-05 19:19
maartend schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 15:04:
[...]

komt vaker voor. Paar dagen geduld.
Heb ook regelmatig twee pakketjes besteld en het is heel vaak voorgekomen dat de 2e er eerder was dan de 1e. Ik heb persoonlijk het vermoeden dat het kwam door de grootte. Het 1e pakketje was meestal groot, het 2e pakket dun (dun genoeg om door brievenbus te gaan) en had die 2e altijd eerder binnen. Heb het idee dat de enveloppen die vrij dun zijn gewoon als briefpost worden behandeld en niet eerst x-aantal dagen bij de douane liggen.

• ThinkPad
Wie weet er nog wat goede 18650 lithium cellen om een accu van een laptop mee te vernieuwen?

Eerst leken deze: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19770 mij wel wat, maar in de comments stond dat de echte capaciteit veel minder was (~1800 - 1900 mAh ipv de beloofde 2500mAh)

Ik zit nu naar deze te kijken: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6979

Iemand nog betere / goedkopere alternatieven? Ze hoeven geen protectiecircuit te hebben, want daar zorgt de electronica in de laptop accu wel voor ;)

• Nextron

Nextron

Ik heb mijn laptopaccu ook vervangen door 18650's. Houd er wel rekening mee dat die 18650's goed 1 of 2 millimeter langer zijn dan de 65mm die ze zouden moeten zijn. Wanneer je er 3 op een rij hebt liggen in je accu is dat toch een halve centimeter te veel. Ik moest dus de zijkant van de accubehuizing wegslijpen om ruimte te maken en nog past het stroef.
Maar goed, laptop kan nu uren zonder stroom zeuren dat de accu bijna leeg is ;).

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

• ThinkPad
Ligt die lengte niet aan het protectiecircuit wat er nog bovenop/onderop is gezet?

• Nextron

Nextron

Ik denk dat het circuit het inderdaad nog langer maakt, maar zelfs de unprotected die ik had besteld (sku.19770) waren te lang.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

• supergert
  • Niet online
Vorige maand twee pakketjes besteld (9 okt en 17 okt).

Gisteren is het kleinste pakketje (bestelling van 17 okt: tri-wing schroevendraaier en USB Bluetooth adapter) door de bus gegooid, samen met een "u was niet thuis blabla" papiertje voor het grotere pakket (20 okt: reservermuis, wiimote+nuchuck, USb Cardreader).
Vandaag dat grotere pakket maar zelf opgehaald bij het TNT-kantoortje in de buurt.

Alles keurig verpakt in stevige enveloppen, wiimote in dik bubbeltjes-plastic, en de muis in een eigen kartonnen doosje. Elk item deed het meteen (alhoewel de wiimote even wat moeite had met verbinden, is die verder zonder problemen door de oudste zoon ingespeeld :)

ZX81 > C64 > Amiga > BeBox > PowerMac > pc-klonen...

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-10 12:55

Blord

Hello Kitty !

Zijn er eigenlijk spullen van dealextreme die illegaal zijn in Nederland. Ik zie daar nep-pistolen, messen, kruisbogen, katapulten, etc te koop worden aangeboden. Mogen die wel ingevoerd worden ?

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:52
Blord schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 23:47:
Zijn er eigenlijk spullen van dealextreme die illegaal zijn in Nederland. Ik zie daar nep-pistolen, messen, kruisbogen, katapulten, etc te koop worden aangeboden. Mogen die wel ingevoerd worden ?
Ik zou het niet proberen. BBguns die op echte wapens lijken zijn in ieder geval verboden in NL.

• jmk

jmk

supergert schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 23:39:
Vorige maand twee pakketjes besteld (9 okt en 17 okt).

Gisteren is het kleinste pakketje (bestelling van 17 okt: tri-wing schroevendraaier en USB Bluetooth adapter) door de bus gegooid, samen met een "u was niet thuis blabla" papiertje voor het grotere pakket (20 okt: reservermuis, wiimote+nuchuck, USb Cardreader).
Vandaag dat grotere pakket maar zelf opgehaald bij het TNT-kantoortje in de buurt.

Alles keurig verpakt in stevige enveloppen, wiimote in dik bubbeltjes-plastic, en de muis in een eigen kartonnen doosje. Elk item deed het meteen (alhoewel de wiimote even wat moeite had met verbinden, is die verder zonder problemen door de oudste zoon ingespeeld :)
Ik heb laatst 3 bestellingen gedaan bij DX. Op advies heb ik mijn bestelling van 70 euro verdeeld over 3. Nou laat ik meestal op een ander adres afleveren omdat die mensen altijd thuis zijn en ik ze beter vertrouw dan mijn buren.

Ik ben dat alleen met een pakket ter waarde van 30 euro vergeten door te geven, en ik kon dat achteraf niet aanpassen. Dat komt omdat ik een ander email adres heb doorgegeven aan DX dan aan paypall, en er dus een soort account conflict is als ik achteraf het afleveradres wil veranderen.
Dit moet ik op advies van DX oplossen door bij een nieuwe bestelling, een nieuw account aan te maken met hetzelfde email adres als PayPall. Daar heb ik bij deze bestelling niets aan.

Nou is mijn vraag of de "het mag bij de buren afgeleverd worden" instelling standaard op J of N staat. Ik weet dat TNT er geld voor vraagt als het op N moet worden gezet, dus ik ben er bang voor.

Mijn eerste bestelling bij DX is nog steeds status pending, terwijl alles op voorraad is. Bestelwaarde 3 euro ofzo. De 2 bestellingen die ik 2 dagen na die tijd heb gedaan zijn al shipped. Als ik donderdag nog geen status update krijg over de mail, dan doe ik navraag bij DX.

De andere 2 bestellingen die ik heb gedaan, ter waarde van 67 euro, zijn status shipped.
Ik hoop dat mijn GSM ter waarde van 30 euro voor St Klaas binnen is. Ik wil het ook even testen anders geef ik misschien een slecht cadeau. Ik zal ook nog ff op Tweakers een review plaatsen over de phone.

Ik heb op 3 november mijn eerste bestelling gedaan (3 euro), pending
en op 5 november 2 andere bestellingen (67 euro), shipped

• Kefding
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:04
Ben benieuwd wanneer mijn pakketje aankomt van BIC.
Ik heb op 18 oktober iets besteld, maar nu staat er nog steeds Preparing [PayPal Standard]
Ik denk dus dat BIC denkt dat er nog niet betaald is, maar volgens PayPal is er wel degelijk betaald.
Maar aangezien hij nu dus al bijna 1 maand op dezelfde status staat, zie ik het somber in.
Weet iemand trouwens wat dat Preparing [PayPal Standard] betekent?

Last.FM | Trakt.TV

• iboowtje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-10 20:11
1-10-2010 besteld
left Hong Kong for its destination on 3-Nov-2010 Binnen was maar 1 sticker van mercedes :) die inmiddels weggegooid is ;w
left Hong Kong for its destination on 27-Oct-2010 nog niet binnen....
left Hong Kong for its destination on 27-Oct-2010 ook nog niet binnen....
wachten wachten en nog eens wachten. _/-\o_

Verwijderd

Iemand nog tips waar je spullen zoals Megagadgets.nl kan kopen? Vind de meeste artikelen daar namelijk redelijk overpriced. Zoiets als de honden spaarpot is wel leuk om te geven, maar niet voor 25 euro...

• Jxx
  • Niet online

Jxx

iboowtje schreef op maandag 15 november 2010 @ 00:52:
1-10-2010 besteld
left Hong Kong for its destination on 3-Nov-2010 Binnen was maar 1 sticker van mercedes :) die inmiddels weggegooid is ;w
left Hong Kong for its destination on 27-Oct-2010 nog niet binnen....
left Hong Kong for its destination on 27-Oct-2010 ook nog niet binnen....
wachten wachten en nog eens wachten. _/-\o_
ik zou maar contact opnemen met tnt als ik jou was..

nadat het vertrokken is uit HK kan het neit langer duren dan 10 dagen tot je het hebt
als je te lang wacht sturen ze het weer terug naar china

• GAIAjohan
Jxx schreef op maandag 15 november 2010 @ 02:32:
[...]

nadat het vertrokken is uit HK kan het neit langer duren dan 10 dagen tot je het hebt
Onzin. Ik heb weleens 3 weken moeten wachten.

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
Uw ontvanger wil direct worden betaald. Om directe betaling mogelijk te maken, hoeft u alleen maar een creditcard te koppelen als betaalbron.
Dit krijg ik bij zowel een normale als via een express checkout via paypal.
Tot nu toe heb ik altijd met rechtstreekse overschrijving (ook via paypal) betaald.

iRacing Profiel

• iboowtje
ik kreeg de sticker pas vorige week dus dan verwacht ik deze week de volgende pakketten. Anders weet ik het ook niet meer :F En wat moet ik vertellen aan tnt :?
[...]

Verwijderd

Ik heb iets besteld bij een andere winkel(chinastore) 1-11 besteld,. en op 3-11 verzonden is.
Het zou tussen de 7 a 15 dagen duren.
Het is nu 15 dus wacht met klagen pas na de 18e.
Het zou kunnen dat deze morgen geleverd zou worden, maar aangezien de TNT gaat staken.
Grrrrrrrr

Verwijderd

Dealxtreme is wel ontzettend duur geworden.
beetje jammer aangezien het een leuke webshop is met veel keuze.

BIC vind ik nu de beste.
erg snel vooral en goed verpakt

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-10 09:26

PoweRoy

funky!

Bartske schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 14:55:
[...]

Het is geen bol.com als in voor 17.00 besteld morgen in huis! 3 weken geleden is het verstuurd, dan zou het gewoon deze of volgende week binnen moeten komen. Zelfs als dat niet gebeurd, dan kan je pakje wat vertraging opgelopen hebben bij de douane oid.
Vind het wel vreemd als vorige bestellingen tussen de 2-3 weken duren. Deze dus nu al 3+ weken.
We wachten :O
[...]

TNT doet niets zonder T&T nummer

[This space is for rent]

• Jxx
  • Niet online

Jxx

als je aan tnt je hong kong airmail code doorgeeft kunnen zij checken of het in nederland is en waar je pakketje precies is
heb het de vorige keer ook gedaan
bleek mn order al 2 weken bij een afhaalpunt te leggen

[ Voor 15% gewijzigd door Jxx op 15-11-2010 18:25 ]

• hardware.tom
[...]

omzin, ik heb 2 maanden meoten wachten op een lampje, contact zou ik pas opnemen na een dikke maand ofzo

• MPeek
  • Laatst online: 14-09 12:45
Ik heb de 25ste een bestelling gedaan bij Dealextreme, kreeg de 29ste een mailtje dat het spul verzonden was. Ik had er tracking bij gekocht, maar ik snap er niks van; als ik op de Dealextreme site op het trackingnummer klik krijg ik de website van Hongkong Post te zien met deze melding; The item (RT*********HK) was posted on 29-Oct-2010. Is dit normaal?

• bartgabriels
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-03-2022
MPeek schreef op maandag 15 november 2010 @ 18:42:
Ik heb de 25ste een bestelling gedaan bij Dealextreme, kreeg de 29ste een mailtje dat het spul verzonden was. Ik had er tracking bij gekocht, maar ik snap er niks van; als ik op de Dealextreme site op het trackingnummer klik krijg ik de website van Hongkong Post te zien met deze melding; The item (RT*********HK) was posted on 29-Oct-2010. Is dit normaal?
Same here ... Afwachten ... Normaal komt er ook een melding wanneer het naar het land van bestemming is verzonden ...

Verwijderd

Yess,.. Gelukkig Pakketten komen wel gewoon door...
Dus misschien komt ie dan he komt ie dan. 10" Tablet !
Sorry,. alleen de post staat ff stil...

• iboowtje
Yeahhh eerste pakket vandaag binnen nu wachten op de tweede. _/-\o_

Verwijderd

iboowtje schreef op maandag 15 november 2010 @ 18:49:
Yeahhh eerste pakket vandaag binnen nu wachten op de tweede. _/-\o_
Nu net nog,.. ? Das laat,..
Of was dah vanmiddag?
Pagina: 1 ... 19 ... 67 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten. Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen