Ervaringen met DealExtreme.com - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 67 Laatste
Acties:
  • 455.385 views

• Jxx
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online

Jxx

via een paypal geschil 120 euro terug gekregen
je maakt dus best wel kans

• rudyhattem
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-03 21:28
Zo lang heb ik nog nooit moeten wachten. Althans niet zonder status verandering. Maar kijk nu eens wat er gebeurd... Deal extreme is echt niet kinderachtig, kreeg gelijk (waarschijnlijk automatisch) onderstaande mail:

10/28/2010

Dear Rudy Stoffers,

Greetings from dealextreme.com! A refund has been sent to your payment account:

ORDER #: XXXXXXXXX
REFUND AMOUNT: ($54.27)
CUSTOMER SERVICE: support.dealextreme.com

• hardware.tom
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-10 15:43
arjants schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 15:28:
[...]

Ik bestel tegenwoordig ook redelijk veel op http://www.chinavasion.com
Merk dat daar toch kwalitatief beter spul te vinden is.
Helaas wel iets duurder dan de andere genoemde sites, maar ik heb tot nu toe betere kwaliteit zaklampen/telefoons en gps meuk thuis gekregen.
Zou je daar een reviewtje over willen maken voor het komende nieuwe topic?

Gewoon de plus en de minpunten opsommen het liefst 6 min/plus punten in totaal. Ja het klopt dat je eerst zelf een tabel moest maken, maar dat is niet zo makkelijk in te voegen voor mij.

Nog even een voorbeeld:
Mar2zz schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 16:27:
Dealextreme:
+ goedkoop
+ veel reviews
+ voor korting sparen
- onduidelijke levertermijn
- lange levertermijn
- aftersales suck
Alvast bedankt

[ Voor 26% gewijzigd door hardware.tom op 28-10-2010 20:55 ]

Verwijderd

Dus mensen hiero al wat besteld via pandawill.com.

• UnitedJunk
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:45
Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 20:32:
Ja, ik heb er goede ervaring mee :)

CardMapr.nl

Verwijderd

UnitedJunk schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 20:34:
[...]

Hoelang duurde het ongeveer na bestelling. Levering op je deurmat.
* daar is de epad nog goedkoper -> 184 dollar. Bij justeasyorder.com 188,. O-)
WOW 4 dollar Winst.... :+

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2010 20:40 ]

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-10 16:06

DancePlaza

ninja

Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 20:32:
heb gisteren avond de monster beats earbuds besteld :) via pandawill

Van het kastje naar de muur lopen...

• hardware.tom
UnitedJunk schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 20:34:
[...]

Zou jij ook een reviewtje over pandawill willen maken voor het komende nieuwe topic?

Gewoon de plus en de minpunten opsommen het liefst 6 min/plus punten in totaal. Ja, het klopt dat je eerst zelf een tabel moest maken, maar dat is niet zo makkelijk in te voegen voor mij.

Zoiets:
Mar2zz schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 16:27:
Dealextreme:
+ goedkoop
+ veel reviews
+ voor korting sparen
- lange levertermijn
- aftersales suck
alvast bedankt ;)

[ Voor 22% gewijzigd door hardware.tom op 28-10-2010 20:54 ]

• UnitedJunk
Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 20:38:
[...]

Hoelang duurde het ongeveer na bestelling. Levering op je deurmat.
* daar is de epad nog goedkoper -> 184 dollar. Bij justeasyorder.com 188,. O-)
WOW 4 dollar Winst.... :+
Volgens mij willen we beide graag die Epad. De verzending is bij DE en PW eigenlijk het zelfde.
Bij mij duurt het 2 weken ongeveer.

CardMapr.nl

• Mandera
  • Laatst online: 25-10 10:25
TaoBao is heeft zeker ook mooi spul hoor :)

Verwijderd

Op de site van dealextreme zijn de prijzen in dollars aangegeven. Weet iemand of je ook met euro's kunt betalen? Of moet je euro's online inwisselen bij Paypall voor dollars? Wat zijn de kosten dan? En welke koers hanteren ze dan?

Ik hoop dat iemand zo vriendelijk is om mijn vragen te beantwoorden.

• UnitedJunk
Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 23:02:
Op de site van dealextreme zijn de prijzen in dollars aangegeven. Weet iemand of je ook met euro's kunt betalen? Of moet je euro's online inwisselen bij Paypall voor dollars? Wat zijn de kosten dan? En welke koers hanteren ze dan?

Ik hoop dat iemand zo vriendelijk is om mijn vragen te beantwoorden.
Via DE kun je alleen betalen met dollars. Paypal is een soort online creditcard die voor jou automatisch het geld omwisselt in dollars. Hier zitten geen extra kosten aan verbonden. De koers is verschillend, omdat de waarde daalt/stijgt.

CardMapr.nl

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-10 18:27
UnitedJunk schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 23:07:
[...]

Via DE kun je alleen betalen met dollars. Paypal is een soort online creditcard die voor jou automatisch het geld omwisselt in dollars. Hier zitten geen extra kosten aan verbonden. De koers is verschillend, omdat de waarde daalt/stijgt.
Op de omrekenkoers die Paypal hanteert zit wel een flinke marge. Ik betaal altijd via mijn creditcard in dollars. Dat is toch wat goedkoper.

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-08 07:53
Hier een handige firefoxplugin, die zet euro's erbij op de site. klopt wel redelijk met wat paypal gaat doen als je gaat dokken. De site lijkt er wel slightly minder goedkoop van, maar dat is spiegies en misschien heb jij daar geen last van.

http://dxcc.profab.nl/

Verwijderd

Mar2zz schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 06:58:
Hier een handige firefoxplugin, die zet euro's erbij op de site. klopt wel redelijk met wat paypal gaat doen als je gaat dokken. De site lijkt er wel slightly minder goedkoop van, maar dat is spiegies en misschien heb jij daar geen last van.

Mooie app.! >:)

• Twan V
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-10 15:58

Twan V

...en er stralend uitzien

Inderdaad! Mag die in de TS?

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen

Verwijderd

Bedankt voor de snelle reacties!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:38

Compizfox

Bait for wenchmarks

Werkt niet hier, ik installeer hem, Firefox zegt dat Firefox moet restarten en ik doe dat dan ook, maar daarna staat hij niet tussen Addons.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

• Aapje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 00:33

Aapje

Opel-beun
Nice :) Hij werkte hier zonder problemen in 1 keer :)

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-10 14:30
Zojuist DX bestelling van 18-10 binnen gehad. Vrij snel dus ! En dit terwijl en focalprice en buyincoins bestellingen onderweg zijn die al er nual 3 1/2 week over doen. Echt vaag af en toe :)

Verwijderd

Aapje schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 11:33:
Nice :) Hij werkte hier zonder problemen in 1 keer :)
Jep.. hierZo ook.. Wel grappig.. niet meer omrekenen met x 0,712 (ong)

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Pfffffffff....... dit is irritant.

3 groenelaserlampjes besteld in 2 pakketjes, 1x 2 (1 zwakke, 1 sterkere) en 1x sterkere ivm importeren. Het duurde nogal lang, bijna 3 weken, voordat ze de bende van de leverancier hadden. Daarna ging het relatief vlot, nummer 1 ging met vliegtuig en 2e met boot waarschijnlijk. Stond TNT opeens voor de deur. Mijn eerste pakketje! Ik zie 1 sterkere laserlamp liggen. Okee, prima, dan wachten we de rest even af.

Een week later lag het tweede pakketje in de bus met daarin... hè?? 1 sterkere laserlamp. Ik had dus niet gekeken welke order nu precies binnen was gekomen, had geen reden om aan te nemen dat er een doosje met 1 zwakkere laser was verdwenen / niet aan zou komen. Dus verpakking etc weggegooid. Grr... laat je dat precies nodig hebben om een geschil te starten met DealExtreme op hun site :(

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-08 07:53
kan ook zijn dat je 2x bestelling 2 hebt gehad. heb ook al een keer een extra pakje gehad waardoor ik ineens dik in de nokia-autoladers zat. Hopen dat het gewoon een foutje in jouw voordeel is en het pakketje met zwak/sterk nog komt.

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Nope, we zijn ondertussen al bijna twee weken verder dus denk dat dit gewoon klaar is. Ma goed, prima, dan fotografeer ik pakketje 2 wel en zeg ik dat ik die niet heb gehad. Het is maar iets van 8 dollar maar daar wil ik wel iets voor terugzien, dat gaat niet zomaar in de DE-fooienpot kan ik je vertellen.

Verwijderd

clonedonkey schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:00:
Zojuist DX bestelling van 18-10 binnen gehad. Vrij snel dus ! En dit terwijl en focalprice en buyincoins bestellingen onderweg zijn die al er nual 3 1/2 week over doen. Echt vaag af en toe :)
Is wel heel snel, heb dat ook al eens gehad na zo'n 10 dagen maar meestal gaat het over een kleinigheid dan. In de regel duurt het toch zo'n week of 3 en momenteel zelfs nog wat langer. Heb 4 bestellingen lopen besteld op 7, 10 en 12 oktober status 'shipped' (dus niet left Hongkong for destination) en eentje van 14 oktober status 'waiting for supplier. Blijkbaar is er vooral achterstand bij Hongkong Post.
Ben wel tevreden met DX, heb meer dan 20 bestellingen gedan op bijna 2 jaar tijd, vooral kleinere bestellingen, verloopstekker, knoopcellen en andere batterijen. Geduld moet je wel hebben maar dat weet je vooraf.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2010 16:11 ]

• Phyc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:43
Ik heb een gokje gewaagd door deze koptelefoon te bestellen bij pandawill. Ben benieuwd, zal vast niet veel zijn, maar wie weet!

Over voorgaande discussie over geschillen etc bij Paypal; Ik heb ooit eens een pakketje niet ontvangen. Na anderhalve maand vond ik het toch tijd om een ticket te openen, maarja, dan is het bij Paypal al te laat. Dus maar contact opgenomen met de bank, en de volgende dag(!) stond mijn geld er op! Dit dus ondanks dat ik met Paypal had betaald, en niet rechtstreeks met creditcard..

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:45

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

Dan heb je op je PayPal dus een negatief saldo. Je denkt dat daar niets aan gaat gebeuren?

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

• Mandera
Heb nog even voor het chinese nieuwjaar een usb stickje en 2 aanstekers besteld bij DX :)

• hardware.tom
Hallo, het nieuwe topic is in de maak maar we hebben nog wat ervaringen nodig. Het liefst van andere sites dan buyincoins, focalprice, dealextreme. Andere shops als Pandawill bijv.

Gewoon zoiets maken, het liefst ook met 6 +/- punten:

Dealextreme:
+ goedkoop
+ veel reviews
+ voor korting sparen
- lange levertermijn
- aftersales niet goed

Alvast bedankt!

• Kefding
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:04
Heb nu 2 orders staan bij BuyInCoins
Eentje van 18 oktober, en de ander van 28 oktober,
dus ben benieuwd!
Die van 28 oktober is net verzonden (wel gek trouwens!)
Maar bij die van 18 oktober staat er nog steeds preparing (paypalstandard)
Weet iemand wat dat betekent?
Mijn saldo op paypal is nu trouwens 0.00 maar er is (volgens de rabobankierensite) maar 1x geld op de paypalrekening gestort (€29.30) , maar 2 keer iets afgeschreven (in het totaal €40)
Maar misschien komt het nog op de rabobankierensite te staan... we zullen zien

Last.FM | Trakt.TV

• Yrck
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-08 23:27
Mijn iPod headset is kapot gegaan :( Nu moet ik dus een nieuwe maar heb geen zin in nieuwe Apple oortjes of namaak hiervan. Nu zoek ik dus een goede headset (Sennheiser of Bose). Iemand tips?

• Mandera
Ik heb de Sennheiser CX300 nu :) zeeeer tevreden over

• Yrck
Mandera schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 14:15:
Ik heb de Sennheiser CX300 nu :) zeeeer tevreden over
Waar gekocht? :) Vind zelf in-ear niet zo fijn of is dit een kwestie van wennen?

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:42

jmk

Ik ben van plan om een "genuine" apparaat te kopen, tegen advies van de TS in.

Het gaat om:
Genuine Kingston DataTraveler USB Jump/Flash Drive (16GB)
omgerekend in euro's 26.48€, in dollars 36,69

Ik wil het kopen omdat het ding een goede prijs heeft, de snelheid meer dan OK is, en de reviews goed zijn.
Op een ding na, ze hebben het over rode verpakkingen die nep kunnen zijn...

Verder vind ik de prijs van 26 euro normaal. Dat komt omdat ik 1 jaar geleden bij dynabyte ook voor ongeveer die prijs een stick heb gekocht van sandisk. Maar het kan goed zijn dat dit een drukfout in de folder kan zijn geweest in het nadeel van Dynabyte, en in het voordeel van mij. Dat is mij niet helemaal duidelijk.

Voorzien jullie problemen bij de duane? Ik wil voor 100 euro bestellen, en als mijn hele pakket wordt onderschept... ;w

Yippie kayak, other buckets!

• Kefding
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:04
Mar2zz schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 06:58:

Heb je die ook voor Chrome?
Of een manier waarmee je die werkend krijgt op chrome :)

Last.FM | Trakt.TV

• jmk

jmk

Kefding schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 16:32:
[...]

Heb je die ook voor Chrome?
Of een manier waarmee je die werkend krijgt op chrome :)
Verwijderd schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 00:30:
De chrome currency converter extension installeren:
https://chrome.google.com...naihbalghlebaijealk?hl=nl
Dan zie je Euro's ipv dollars ^_^
Overigens raad ik je aan om de instellingen wat te tweaken, anders ziet het er niet uit (€ voor het bedrag en markeringen uit.)
Misschien een goed idee ook de chrome plugin in de TS te zetten?

[ Voor 5% gewijzigd door jmk op 31-10-2010 16:36 ]

• --Niels--
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:59
jmk schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 16:22:
Voorzien jullie problemen bij de duane? Ik wil voor 100 euro bestellen, en als mijn hele pakket wordt onderschept... ;w
Je kunt beter je order in stukken opdelen. Het kost niks meer om elk onderdeel apart te laten versturen en als er dan wat wordt tegengehouden, heb je geen problemen met je andere producten.

Wat betreft de USB stick, als je op de reacties afgaat ziet het er idd betrouwbaar uit. Laat ons weten hoe hij bevalt als je hem hebt :9.

• Yrck
Zojuist via Pandawill de beroemde Powerbalance bandjes besteld. http://www.pandawill.com/...ne-wristbands_p37491.html

In mijn vriendenkring een aantal fanatieke sporters zitten dus dacht misschien wel een leuke gift! :P

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

jmk schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 16:22:
Ik ben van plan om een "genuine" apparaat te kopen, tegen advies van de TS in.

Het gaat om:
Genuine Kingston DataTraveler USB Jump/Flash Drive (16GB)
omgerekend in euro's 26.48€, in dollars 36,69

Ik wil het kopen omdat het ding een goede prijs heeft, de snelheid meer dan OK is, en de reviews goed zijn.
Op een ding na, ze hebben het over rode verpakkingen die nep kunnen zijn...

Verder vind ik de prijs van 26 euro normaal. Dat komt omdat ik 1 jaar geleden bij dynabyte ook voor ongeveer die prijs een stick heb gekocht van sandisk. Maar het kan goed zijn dat dit een drukfout in de folder kan zijn geweest in het nadeel van Dynabyte, en in het voordeel van mij. Dat is mij niet helemaal duidelijk.

Als je Genuine instaat is het per definitie nep. Echt waar.

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:35
Yrck schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 18:27:
Zojuist via Pandawill de beroemde Powerbalance bandjes besteld. http://www.pandawill.com/...ne-wristbands_p37491.html

In mijn vriendenkring een aantal fanatieke sporters zitten dus dacht misschien wel een leuke gift! :P
Laat ajb weten wat je vriendenkring er van vindt en vooral hoeveel beter ze presteren. Gaan we daarna hard lachen als jij ze verteld waar ze vandaan komen en wat ze hebben gekost.

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:25
Compizfox schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 19:35:
[...]

Als je Genuine instaat is het per definitie nep. Echt waar.
Lees in de reviews wel dat iemand het serienummer succesvol heeft gecontroleerd bij Kingston.

Maar ja, voor wat het waard is... Ik heb hier 2 kingston datatraveler lockers op mijn buro liggen. (Van de zaak) allebei kapot. Op de zaak liggen er van collega's nog een stuk of 100, corrupt te wezen. Kingston wil hier niks aan doen, omdat het gebruikers fouten betreft volgens kingston (100x 8)7 ). Voor mij zowieso geen kingston meer in elk geval...

Ik heb wat merkloos spul bij DX gehaald, en dat werkt ook prima. Mijn ervaring is trouwens dat flashgeheugen bij DX helemaal niet zo geweldig geprijsd is.

Als ik hier kijk : http://tweakers.net/price...geheugen-stick-drive.html is de eerste de beste sandisk 16GB al goedkoper dan deze DX kingston.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Verwijderd

Iemand ervaringen met www.nowsupplier.com ?
Iets besteld,. of ergens anders iets gelezen/gehoord.
Goede/slechte etc.
ThanX

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Nog een tip,

usbgeek.com

Tijd terug een chicklet keyboard besteld en deze werkt perfect. Als het een usb aansluiting heeft hebben ze het.
Leveringstijd was iets van 2-3 weken
En als ik het me goed herinner word de boel als gift verstuurd.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

• Yrck
maartend schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 21:12:
[...]

Laat ajb weten wat je vriendenkring er van vindt en vooral hoeveel beter ze presteren. Gaan we daarna hard lachen als jij ze verteld waar ze vandaan komen en wat ze hebben gekost.
Het helpt voor geen meter maar voor de prijs hoef je hem niet te laten liggen! :P

• Mandera
Yrck schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 14:21:
[...]

Waar gekocht? :) Vind zelf in-ear niet zo fijn of is dit een kwestie van wennen?
Bol.com, normaal zitten andere in-ears mij ook niet lekker maar deze zitten echt heerlijk! Misschien is het wennen maar deze wennen heel snel in ieder geval :)

• Mandera
Ik heb zelf ook een "Genuine" Kingston stick besteld van 8gb, ook omdat ze goed presteren etc. Ben benieuwd!

• Yrck
Mandera schreef op maandag 01 november 2010 @ 12:28:
[...]

Bol.com, normaal zitten andere in-ears mij ook niet lekker maar deze zitten echt heerlijk! Misschien is het wennen maar deze wennen heel snel in ieder geval :)
Hm.. Dan ga ik toch maar eens proberen of het wat is. :) Op Pandawill heb ik ook paar mooie headsets gezien voor rond de 8 dollar.

Edit: het gaat om deze: http://www.pandawill.com/...arphone-black_p35188.html of deze http://www.pandawill.com/...arphone-white_p35184.html

Je wordt zo hebberig van die chinese shops.. O+

[ Voor 22% gewijzigd door Yrck op 01-11-2010 18:18 ]

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:36

-tom-562

Oliesjeik

Iemand ervaring met die Beats by Dr. Dre in-ear dopjes van pandawill?

Vaak bu'j te bang!

• Mandera
Yrck schreef op maandag 01 november 2010 @ 12:51:
[...]

Hm.. Dan ga ik toch maar eens proberen of het wat is. :) Op Pandawill heb ik ook paar mooie headsets gezien voor rond de 8 dollar.

Edit: het gaat om deze: http://www.pandawill.com/...arphone-black_p35188.html of deze http://www.pandawill.com/...arphone-white_p35184.html

Je wordt zo hebberig van die chinese shops.. O+
Je snapt dat dat pure namaak is he :) De echte zijn toch beter van geluidskwaliteit.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:59

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Iemand hier ervaring met de kwaliteit en de usability van de SciPhone's en andere iPhone klonen die o.m. door DX aangeboden worden?
Ik heb nu een dual sim toestel op win mobile 6.5, maar die loopt tegen het eind van zijn latijn. En hier in NL zijn de dual sims bija niet te krijgen, terwijl de chinezen ze blijkbaar volop hebben.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Yrck
Mandera schreef op maandag 01 november 2010 @ 21:11:
[...]

Je snapt dat dat pure namaak is he :) De echte zijn toch beter van geluidskwaliteit.
Ja dat moet ook wel voor die prijs. Maar vind uitproberen voor 8 dollar toch iets goedkoper dsn meteen de hoofdprijs. Als in ear goed bevalt dan bestel ik de originele :)

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:35
The Eagle schreef op maandag 01 november 2010 @ 21:21:
Iemand hier ervaring met de kwaliteit en de usability van de SciPhone's en andere iPhone klonen die o.m. door DX aangeboden worden?
Ik heb nu een dual sim toestel op win mobile 6.5, maar die loopt tegen het eind van zijn latijn. En hier in NL zijn de dual sims bija niet te krijgen, terwijl de chinezen ze blijkbaar volop hebben.
Dit vraag ik me ook wel eens af, ik zoek eigenlijk ook zo'n ding.

• jmk

jmk

Ik ga straks deze telefoon kopen:
BEE 1.8" LCD Dual SIM Dual Network Standby Quadband GSM Cell Phone

samen met die mediaplayer wordt dat een hele interessante levering
720P HD Media Player with SD/MMC/MS/USB/YPbPr - Black (PAL/NTSC)

Ik heb mijn PP account bijna helemaal goed en opgeladen, dan kan ik bestellen. Hopelijk heb ik alles binnen met sinterklaas, er zit een cadeautje bij.

Ik laat dan weten hoe het is bevallen.

[ Voor 3% gewijzigd door jmk op 01-11-2010 23:18 ]

Verwijderd

jmk schreef op maandag 01 november 2010 @ 23:16:
....
samen met die mediaplayer wordt dat een hele interessante levering
---
zou alvast twee aparte bestellingen maken, kost even veel, gaat meestal sneller (hoewel momenteel heeeeel traaaaag) en vooral beter indien onderschept.

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:02
Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 05:13:
[...]

zou alvast twee aparte bestellingen maken, kost even veel, gaat meestal sneller (hoewel momenteel heeeeel traaaaag) en vooral beter indien onderschept.
ik had begin oktober iets besteld en pas afgelopen vrijdag mijn spullen binnen. Vooral tussen het moment van bestellen en shipping zit een gat (van wel anderhalve week) terwijl de spullen gewoon in stock zijn. Het duurde 2 weken voordat mijn spullen aankwamen dus dat is dan wel weer normaal.

• Yrck
dcell schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 08:02:
[...]

ik had begin oktober iets besteld en pas afgelopen vrijdag mijn spullen binnen. Vooral tussen het moment van bestellen en shipping zit een gat (van wel anderhalve week) terwijl de spullen gewoon in stock zijn. Het duurde 2 weken voordat mijn spullen aankwamen dus dat is dan wel weer normaal.
Mijn bestelling heeft ruim 2,5 week bij HK post gelegen. Is paar dagen terug pas verzonden. Zal wel druk zijn nu de feestdagen eraan komen en er dus minder ruimte over is voor dit soort dingen? :)

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

paQ

Ik heb nu 2 weken geleden een paar kleine dingetjes besteld bij DX. (niet voor het eerst overigens)
Netjes de order afgerond met paypal.
Waiting for supplier was de status. (op alle artikelen overigens :-( )
owkee...
alleen na 7 dagen nog steeds.
Mailtje gestuurd, geen antwoord
op dag 9, mailtje gestuurd, geen antwoord
op dag 11 status onveranderd, mailtje gestuurd, geen antwoord
online ticket ingeschoten, geen antwoord
op dag 12 online chat, 3 keer 10 minuten gewacht, geen reactie
gisteren, idem
ook nog een mailtje gestuurd, geen antwoord
vanmorgen 25 minuten op de chat gewacht, geen reactie :(

:? uhmmm.... iemand nog tips? :)

[ Voor 3% gewijzigd door paQ op 02-11-2010 09:18 ]

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:21
Wachten.

Het komt uiteindelijk wel, maar je moet gewoon geduld hebben.

• paQ
  • Nu online

paQ

nee dat snap ik, maar ik zou graag een indicatie krijgen, überhaupt een reactie!
Dan kun je afwegen of je op cancel ramt of niet....
heb geen zin om nog 2 maanden te gaan zitten wachten op een spanningszoeker en een setje kwasten... ;)

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:02
een ding is zeker als je snel je spullen wil dan moet je niet bij DX zijn, ik bestel altijd in de veronderstelling dat de bestelling over minimaal 2 weken gaat aankomen.

Soms is een bepaalde vergelijkbare artikel op Ebay iets duurder maar over het algemeen komt het sneller aan.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:46

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb 29 oktober bestelling geplaatst, gisteravond tracking nummer gekregen. Dat is nog geen 2 dagen tijd, snel kunnen ze ook wel zijn :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• paQ
  • Nu online

paQ

dat is ook mijn ervaring idd.
bestellen, ebtalen, en binnen 3 dagen op de post.

Alleen nu gebeurt NIETS
niemand reageert, en ik heb geen indicatie van wat dan ook... en dat is heel frusti :(

• LieveNiels
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-10 16:53

LieveNiels

On Fire

paQ schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 10:48:
dat is ook mijn ervaring idd.
bestellen, ebtalen, en binnen 3 dagen op de post.

Alleen nu gebeurt NIETS
niemand reageert, en ik heb geen indicatie van wat dan ook... en dat is heel frusti :(
Gewoon geduld hebben, als ze het écht niet hebben dan cancelen zij wel en krijg je je geld terug. Het feit dat je na 7 dagen al een mailtje gaat sturen doet vermoeden dat je na bestelling al iedere dag zit te f5-en. Dit moet je gewoon niet doen bij DX. Meestal gaat de status aardig snel van 'waiting for supplier' naar 'being processed' maar soms duurt dat heel lang. Mijn langste was 3 weken en die is uiteindelijk ook gekomen.

• Aapje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 00:33

Aapje

Opel-beun
Mijn ervaring met DX is toch wel dat ze altijd wel de bestelling behandelen. En als je na 2weken zoiets hebt van: Het duurt mij te lang voor hun de bestelling-status veranderen mail je ze gewoon, en dan reageren ze 9/10 keer: Ja uh producten zijn niet op voorraad we wachten erop.

Dus geduldig worden of niet bestellen bij dx.com :D

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Kan een admin even een topic-waarschuwing onderaan het forum plaatsen, waarin hij/zij duidelijk vermeld dat er hier niemand zit te wachten op opmerkingen als 'het duurt lang'. Je mag wel klagen na één maand ofzo, maar het zou toch duidelijk moeten zijn na zoveel posts dat DX geen bol.com is waar je voor 21.00 bestellen het de volgende dag in huis hebt.

Laten we het bijvoorbeeld over producten en ervaringen hebben en niet over bestelstatus.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2010 14:05 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-10 17:46

tdw

Amai seg!

NeoMe schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 11:27:
Kan een admin even een topic-waarschuwing onderaan het forum plaatsen, waarin hij/zij duidelijk vermeld dat er hier niemand zit te wachten op opmerkingen als 'het duurt lang'. Je mag wel klagen na één maand ofzo, maar het zou toch duidelijk moeten zijn na zoveel posts dat DX geen bol.com is waar je voor 21.00 bestellen het de volgende dag in huis hebt.

Laten we het bijvoorbeeld over producten en ervaringen hebben en niet over bestelstatus.
Bij ervaringen over een winkel, bij deze dus Dealextreme.com, horen ook gewoon levertijden.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2010 14:05 ]

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:28
Het is toch algemeen bekend dat het tussen de 1,5 en 5 weken zit? Als je het binnen een paar dagen wilt hebben bestel je het met DHL express of gewoon hier in Nederland :P

Verwijderd

Yes,. 4 okt. "DE Rode Laser" met burn mogelijkheid vandaag binnen gekregen!
Ofwel 4 -10 besteld -> 2-11 binnen.
Dus 1 maand wachten. O-)
Het was het wachten waard ! _/-\o_
Was via TNT -> aan de deur. Ongeloofelijk dat het werkelijk aankomt.

Zo en na het branden met de laser,.. Koffie! >:)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2010 12:35 . Reden: TNT -> Sure we can wait!... Koffie? ]

Verwijderd

Levertijden horen imo ook bij een shop ervaring. Momenteel staat er wel eea over de levertijden in de OP (Ervaringen met DealExtreme.com - deel 2), maar wellicht dat dat nog wat duidelijker kan voor een volgende versie.

Overigens ben ik het ermee eens dat een discussie over de producten interessanter is ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 14:07:
Levertijden horen imo ook bij een shop ervaring. Momenteel staat er wel eea over de levertijden in de OP (Ervaringen met DealExtreme.com - deel 2), maar wellicht dat dat nog wat duidelijker kan voor een volgende versie.

Overigens ben ik het ermee eens dat een discussie over de producten interessanter is ;)
Ja, maar koffie opwarmen met een DX laser is wel weer KICKEN! ;)
Mooi product...Ik heb hem ookde 200mW burner

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

paQ schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 09:30:
nee dat snap ik, maar ik zou graag een indicatie krijgen, überhaupt een reactie!
Dan kun je afwegen of je op cancel ramt of niet....
heb geen zin om nog 2 maanden te gaan zitten wachten op een spanningszoeker en een setje kwasten... ;)
Hmm raar.

Mijn ervaring is dat ze een order soms 'vergeten', maar wel altijd snel reageren als je een ticket aanmaakt.

Had ik ook, zat al een maand of zo te wachten op een product dat een levertijd van 2-3 dagen zou hebben. Heb even een ticket aangemaakt, krijg een bericht met een excuus terug, en ja hoor, daarna was het binnen een dag ineens binnen :P

• paQ
  • Nu online

paQ

ja precies :)

ben verder meestal best te spreken over de producten hoor. eveneens de leversnelheid. en de communicatie was eerst ook beter. nu is het huilen met de pet op.

Een van de laatste aankopen waren precisie pincetten van Weitus. Set van 2, voor.... 3,29 USD oid. ( ? )
errug precies inderdaad en mooi en goed uitgevoerde pincetten.
top! :)

• Mandera
Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 14:07:

Ik heb dit stukje iets meer/beter uitgewerkt voor de nieuwe post, die er nu echt zit aan te komen!

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:38
Mandera schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 16:05:
[...]

Ik heb dit stukje iets meer/beter uitgewerkt voor de nieuwe post, die er nu echt zit aan te komen!
Misschien dit ook erbij vermelden:

Je kan ook direct via creditcard betalen.
Je betaling gaat via paypal, maar je hoeft je niet aan te melden bij paypal.
(dit staat op de site van dealextreme, en ik heb al zo besteld).
(bij betalen de middelste paypal kiezen, "standaard paypal checkout").

• Yrck
Volgens mij gaan alle zendingen uit HK langzamer dan voorheen. Heb begin oktober verschillende producten besteld bij verschillende shops en nog geen een binnen. Vind het niet erg maar er zijn dus meer mensen met lange wachttijden ;)

• Mandera
Ik denk dat dat dus het beruchte "seizoen" is daaro ;)

• Ramon 73
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:39
Vandaag weer eens een zaklampje besteld :-)
Vandaag besteld, betaald met PP en vandaag Shipped. Ben benieuwd, echt erop te wachten zit ik niet maar zal me laten verrassen wanneer het in de bus ligt.

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:25
jan99999 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 18:13:
[...]

Misschien dit ook erbij vermelden:

Je kan ook direct via creditcard betalen.
Je betaling gaat via paypal, maar je hoeft je niet aan te melden bij paypal.
(dit staat op de site van dealextreme, en ik heb al zo besteld).
(bij betalen de middelste paypal kiezen, "standaard paypal checkout").
Nou ik weet niet hoe jij de boel hebt geconfigureerd, maar ik kom dan gewoon bij mijn paypal login hoor. Vind ik ook wel zo prettig, DX hoort never nooit niet zonder mijn goedkeuring bij m'n paypal account te kunnen, al hangen er 10 creditcards aan.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:40
Yrck schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 18:14:
Volgens mij gaan alle zendingen uit HK langzamer dan voorheen. Heb begin oktober verschillende producten besteld bij verschillende shops en nog geen een binnen. Vind het niet erg maar er zijn dus meer mensen met lange wachttijden ;)
Zal denk ik hier wel aan liggen...!

Mijn bestelling (TOSLINK kabeltje en Mini Displayport naar HDMI kabeltje), besteld op 18 oktober, verzonden op de 23e, en nu is de status op de Hong Kong Post tracking website pas:
"Destination - Netherlands

The item (RT*****329*HK) was posted on 25-Oct-2010."

Het heeft nog nooit zo lang geduurd! Maarja, ik heb nog wel even geduld. :P

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:41
Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 12:30:
Yes,. 4 okt. "DE Rode Laser" met burn mogelijkheid vandaag binnen gekregen!
Ofwel 4 -10 besteld -> 2-11 binnen.
Dus 1 maand wachten. O-)
Het was het wachten waard ! _/-\o_
Was via TNT -> aan de deur. Ongeloofelijk dat het werkelijk aankomt.

Zo en na het branden met de laser,.. Koffie! >:)
Hmm, die heb ik ook...

En een week geleden ofzo heb ik er per ongeluk heel kort mee in mijn oog geschenen, nog geen 1/10e van een seconde. Focus stond zo'n beetje op een parallele straal, dus niet scherpgesteld op een bepaald punt.

En echt, ben voorzichtig met die dingen! Ik kijk voortaan ook wel beter uit, het is nu weer zo goed als over, maar de afgelopen week heb ik echt allemaal rare strepen en dergelijke gezien met dat oog.

Kijk dus écht uit wie je deze dingen in handen geeft en let zelf dus ook altijd goed op met die dingen!

Wel een leuk ding, maar na mijn "ervaring" pak ik het ding toch wel minder snel om eens even mee te spelen...

• jmk

jmk

offtopic: Ik werd vorige week met een groene laser in mijn oog beschenen vanuit een auto. Afstand 10-15 meter. Werd hier behoorlijk agressief van, maar ja kon niets doen, ik zat op de fiets. Geen last van ogen

Verwijderd

Fuwor schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 22:18:
[...]

The item (RT*****329*HK) was posted on 25-Oct-2010."

Het heeft nog nooit zo lang geduurd! Maarja, ik heb nog wel even geduld. :P
zal nodig zijn ook vrees ik, want dat wil enkel zeggen dat het pakje normaal nog steeds op het vliegveld in Hong Kong ligt tot de status veranderd in "The item (R...HK) left Hong Kong for its destination on ....".
Duurt normaal 2-3 dagen maar heb nu toch ook een tracked zending liggen met status 'The item (RT....HK) was posted on 21-Oct-2010' en nog steeds niet 'left Hong Kong for its destination' na 14 dagen.
Momenteel toch wel een serieuze vertraging bij HKP. Trouwens ook enkele andere pakjes (not tracked) zijn al heel lang onderweg hier. Maar ja geduld loont zullen we maar denken. :)

• Mandera
The item (R..............HK) was posted on 3-Nov-2010 and is being processed for delivery to the addressee.

Gaat inderdaad volgens mij ietsje trager als normaal. Maarja :)

[ Voor 6% gewijzigd door Mandera op 03-11-2010 12:47 ]

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:29

SaN

jmk schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 22:50:
offtopic: Ik werd vorige week met een groene laser in mijn oog beschenen vanuit een auto. Afstand 10-15 meter. Werd hier behoorlijk agressief van, maar ja kon niets doen, ik zat op de fiets. Geen last van ogen
Jeetje

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Heeft bij mijn bestelling van een multimeter, probes en wat ander spul ook bijna een maand gekost, maar dat was verwacht. Verder allemaal prima in orde, goed verpakt, doet wat het moet doen. Enkel de multimeter was vervelend dat hij alleen heel vreemd gedrag vertoonde, maar het bleek dat de meegeleverde batterij gewoon leeg was. Dus nieuw 9V blokje erin, en toen meteen met de multimeter de oude nameten, 5.6V onbelast, geen wonder dat de multimeter het daarmee niet deed 8)7

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Voor de mensen die nog wat leuks van lego (alternatief merk) zoeken
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.43901

Dit is echt een aanrader. Vorige week vrijdag besteld, nu al binnen :P Maar kwaliteit van het lego-achtige is erg netjes, hoe zo'n piano in elkaar wordt gezet is echt interessant :D Voor amper 4 euro, zeker een aanrader.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Yrck
SinergyX schreef op woensdag 03 november 2010 @ 18:35:
Voor de mensen die nog wat leuks van lego (alternatief merk) zoeken
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.43901

Dit is echt een aanrader. Vorige week vrijdag besteld, nu al binnen :P Maar kwaliteit van het lego-achtige is erg netjes, hoe zo'n piano in elkaar wordt gezet is echt interessant :D Voor amper 4 euro, zeker een aanrader.
Dat is wel een leuk ding! Vooral nu sinterklaas er aan zit te komen, ideaal cadeau! :*)

• Sjakskus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-10 08:30
kijk voor imitatie lego ook eens naar sluban, is in nederland te krijgen (bv bij de c1000) en is ook niet duur

Voor de mensen die een gsm willen kopen bij DX, ik heb er 2 gekocht, de e72 en de e5.
de e72 was traag en de e5 is echt een prima ding, kost ook maar € 37.50 ofzo

je koopt zon telefoon niet voor internet en email, daar zijn ze niet geschikt voor.

[ Voor 54% gewijzigd door Sjakskus op 03-11-2010 18:48 ]

Beschikbaar voor ontwikkeling van (webbased) applicaties en dataconversies

• Yrck
Sjakskus schreef op woensdag 03 november 2010 @ 18:46:
kijk voor imitatie lego ook eens naar sluban, is in nederland te krijgen (bv bij de c1000) en is ook niet duur

Voor de mensen die een gsm willen kopen bij DX, ik heb er 2 gekocht, de e72 en de e5.
de e72 was traag en de e5 is echt een prima ding, kost ook maar € 37.50 ofzo

je koopt zon telefoon niet voor internet en email, daar zijn ze niet geschikt voor.
Net even op de site van Sluban gekeken en ziet er inderdaad wel netjes uit! Bedankt voor de tip! ;)

Zoek alleen nog hardloop lichtjes voor om een arm / been zodat ik opval in het donker. Weet dat ik ze in de stad ook kan kopen alleen betaal dan de hoofdprijs. :P

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:53
Een 7" android tablet nu in de lightning aanbieding op focalprice (hoe meer mensen hem kopen hoe hoger de prijs wordt):

http://www.focalprice.com...t_Pad_Netbook__Black.html

Geen flauw idee of het wat is maar als iemand er nog 1tje heel goedkoop wilt (verwacht geen echte kwaliteit) dan is dit het moment!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

En dan ook maar nog een advies:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.43900

Deze net in elkaar gezet, echt serieus ongelofelijk ingenieus design :D Zal best wel al bestaan, maar gaandeweg begin je te begrijpen hoe het laden/schieten werkt en grappig genoeg werkt het nog best goed ook :D

(leuk detail, wie kent uit de ridder Lego nog die grote 'lance', die zit er gewoon in :P)

Helaas schiet dat ding niet altijd, en absoluut niet ver, dus nog behoorlijk kindervriendelijk ook :P

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 03-11-2010 19:32 ]

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:53
Mijn order van 16 september bij Focalprice (18 september verzonden) is nog steeds niet aangekomen.

Inhoud:
http://www.focalprice.com/detail_LF018B.html
http://www.focalprice.com/detail_MC181W.html

Geen fake spul ofzo dus, dus door de douane zou het wel moeten komen.. Weet iemand waar het aan zou kunnen liggen wat ik nog zou kunnen proberen?

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:57

M2M

medicijnman

SinergyX schreef op woensdag 03 november 2010 @ 19:31:
En dan ook maar nog een advies:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.43900

Deze net in elkaar gezet, echt serieus ongelofelijk ingenieus design :D Zal best wel al bestaan, maar gaandeweg begin je te begrijpen hoe het laden/schieten werkt en grappig genoeg werkt het nog best goed ook :D

(leuk detail, wie kent uit de ridder Lego nog die grote 'lance', die zit er gewoon in :P)

Helaas schiet dat ding niet altijd, en absoluut niet ver, dus nog behoorlijk kindervriendelijk ook :P
misschien offtopic, maar waren er niet regels enzo voor wapens die net op echte leken? Moesten daar geen oranje rand aan het uiteinde zitten om te laten zien dat het om een fake gaat?

-_-

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

M2M schreef op woensdag 03 november 2010 @ 19:34:
misschien offtopic, maar waren er niet regels enzo voor wapens die net op echte leken? Moesten daar geen oranje rand aan het uiteinde zitten om te laten zien dat het om een fake gaat?
Vroeg ik me wel af, maar dit ding (imho) lijkt totaal niet op een 'echte', plus dat hij rammelt (die kogels liggen los). Wel zat er een elastiek om de doos, mogelijk dat hij toch bij de douane is opengemaakt?

• Pikoe
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Ik had 21 oktober een laser pointer en een screenprotector besteld op DX en 1 november al ontvangen.
Laser pointer werkt jammer genoeg niet, toch weer jammer van die ene euro. :(

• Scorpion
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Scorpion

not to lame to read BitchX.doc

Na mijn eerste bestelling in maart dit jaar en de goede ervaring, besloten om nog wat extra dingen te bestellen voor mijn vakantie. Mijn vakantie is echter al achter de rug en nog geen spullen ontvangen.

20 april bestelling geplaatst, maar naar het verkeerde adres verstuurd.
mail gestuurd om het adres te veranderen en verzoek opnieuw te laten opsturen.

17 juli opnieuw opgestuurd, wederom naar het zelfde verkeerde adres
paar keer heen en weer mailen over een item wat niet meer beschikbaar is en ik ipv het geld terug te krijgen het alleen als store-credit kon houden

in totaal zo'n 6x aangegeven wat het correcte adres moet zijn en eindelijk op 28 oktober opnieuw verstuurd... naar het zelfde verkeerde adres.

Vorige week de laatste mail verstuurd met het verzoek wederom mijn bestelling opnieuw te laten bezorgen zonder dat deze terug wordt gestuurd in de hoop dat ik mijn bestelling binnen een jaar zal krijgen, maar de hoop hier op is echter zeer klein. ook aangegeven dat het wellicht beter is om de bestelling te annuleren en mij een nieuwe bestelling laten plaatsen met het correcte adres in 1x goed, gezien het blijkbaar niet mogelijk is om een adres aan te passen wanneer de bestelling eenmaal geplaatst is. Een antwoord hierop echter nog niet ontvangen.

:/

• Teuling
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-05 19:19
Pikoe schreef op woensdag 03 november 2010 @ 19:46:
Ik had 21 oktober een laser pointer en een screenprotector besteld op DX en 1 november al ontvangen.
Laser pointer werkt jammer genoeg niet, toch weer jammer van die ene euro. :(
Zeker weten dat batterijen er goed in zitten/geen onderbreking in stroomkring? Anders gewoon RMA aanvragen: http://help.dealextreme.c...As_from_DealExtremecom_24

• Yrck
Vandaag mijn eerste Buyincoins bestelling ontvangen!
Besteld: 16-10
Verzonden: 18-10
Binnen: 4-11

Gaat om een iPod headset. Kwaliteit is nog best goed, verzending was stevig ingepakt en dat voor nog geen euro! :)

Verwijderd

GH45T schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 22:40:
[...]

Hmm, die heb ik ook...

En een week geleden ofzo heb ik er per ongeluk heel kort mee in mijn oog geschenen, nog geen 1/10e van een seconde. Focus stond zo'n beetje op een parallele straal, dus niet scherpgesteld op een bepaald punt.

En echt, ben voorzichtig met die dingen! Ik kijk voortaan ook wel beter uit, het is nu weer zo goed als over, maar de afgelopen week heb ik echt allemaal rare strepen en dergelijke gezien met dat oog.

Kijk dus écht uit wie je deze dingen in handen geeft en let zelf dus ook altijd goed op met die dingen!

Wel een leuk ding, maar na mijn "ervaring" pak ik het ding toch wel minder snel om eens even mee te spelen...
Joh,. ;) Wat een verhaal man.
Tja,. je moet ook geen spiegels in je kamer hebben.
Maar wat is dat ding FEL zeg...
Door de wolken heen 's nachts & als de focus helemaal openstaat heb je 20 meter verderop een heel huis in rode gloed.
DaMMM :+
Ik werk partime in een discoteek met 2 groene lasers (ieder 500mW)
Das ook een bak licht, maar deze rode is echt gekkehuis.
Ben benieuwd hoelang die driver meegaat.. ;)

Verwijderd

Yrck schreef op woensdag 03 november 2010 @ 18:44:
[...]

Dat is wel een leuk ding! Vooral nu sinterklaas er aan zit te komen, ideaal cadeau! :*)
Maak daar maar Kerst van. Als je het al haalt.
Pagina: 1 ... 18 ... 67 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten. Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen