Ervaringen met DealExtreme.com - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 67 Laatste
Acties:
  • 455.377 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Niels--
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-10 20:29
Het is niet normaal dat jij je order niet kunt vinden (je vult toch wel hetzelfde emailadres in als tijdens je bestelling?). Met mailen heb ik geen ervaring, maar wat ik er van gehoord heb kan het wel een paar dagen duren voordat je een reactie krijgt.

Heb je ook een account op dealextreme?
Maak er anders een aan met hetzelfde emailadres als wat je tijdens je bestelling hebt gebruikt. Log daar mee in en kijk of je dan de order wel ziet.

Ten slotte, of jij je zorgen moet maken, dealextreme is naar mijn mening erg betrouwbaar dus wat dat betreft niet. Alleen als iets niet goed gaat kan het wel eens een tijdje duren voordat je het weer rechtgetrokken hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:49
Nou, na 3 jaar bestellen bij DX en FocalPrice en zo, heb ik vandaag de eerste keer een brief gekregen van een advocaten-bureau ivm inbeslagname van namaak-producten. :'(

Het gaat om deze: http://www.focalprice.com/detail_MT161B.html

Ik had zelfs helemaal niet gezien dat er Nokia opstond! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-09 17:46
Ik heb dat macro filter..op 67mm weliswaar. Op m'n Nikon 18-135 werd ik gewoon misselijke vna de foto's..raar bruin allemaal..gatver :X Op m'n 70-300 was het effect al een stuk beter.. maar toch erg raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-10 19:28

SaN

Fire69 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 22:38:
Nou, na 3 jaar bestellen bij DX en FocalPrice en zo, heb ik vandaag de eerste keer een brief gekregen van een advocaten-bureau ivm inbeslagname van namaak-producten. :'(

En wat staat er in zo'n brief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:32
SaN schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 23:10:
[...]

Precies, nou ben ik ook wel benieuwd. Scannen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twan V
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-10 15:58

Twan V

...en er stralend uitzien

ssj3gohan schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 21:20:
Als je foto's er onscherp van worden heb je gemisfocust doordat je AF-sensoren niet lekker met de polarizer samenwerkten. Dit kan heel goed komen doordat ze stiekum lineair gepolariseerde ipv echte circulair gepolariseerde filters hebben gebruikt (dit is geen onbekende praktijk). Een andere reden voor onscherpte is er niet, alleen voor extra flare (=reflecties).
Die ik had was ook lineair gepolariseerd. De lens kon vrij ronddraaien ten opzichte van de schroefring

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Niels--
Fire69 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 22:38:

Dat is jammer, laat ons weten hoe het afloopt!

Trouwens, niet op alle plaatjes staat Nokia. Op dit plaatje zie je aan het rechteroording in het midden duidelijk Nokia staan. Op dit plaatje zie je datzelfde rechteroording van opzij en staat er opeens geen Nokia meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-08 07:53
Hoe moet je dan raden dat het om namaak gaat, ook al staat er nokia op? in mijn ogen is 25 dollar een redelijke prijs voor dat product... belachelijk!

@fire, scannen die brief! als je geen scanner hebt gewoon footootje van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:14
Heeft iemand hier ervarig met een bleutooth GPS van DE die op een Ipod Touch 3G past?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
SaN schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 23:10:
[...]

thaan schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 23:14:
[...]

Precies, nou ben ik ook wel benieuwd. Scannen!
Voor de nieuwsgieringen :) :
http://www.mediafire.com/file/cnaenxrrb18nxj7/DX-scan.pdf
Adres-gegevens denk je maar even weg, had geen zin om in een pdf te zitten klooien :P
--Niels-- schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 00:31:
[...]

Dat is jammer, laat ons weten hoe het afloopt!

Trouwens, niet op alle plaatjes staat Nokia. Op dit plaatje zie je aan het rechteroording in het midden duidelijk Nokia staan. Op dit plaatje zie je datzelfde rechteroording van opzij en staat er opeens geen Nokia meer op.
Inderdaad. Ik heb nu even alle foto's bekeken en dan zie je dus dat er Nokia opstaat soms.
Het ding was niet voor mij (dus ik verlies gelukkig geen geld :P ), dus had ik enkel naar de eerste foto en de specs even gekeken. Dan kan je dus niet weten dat het over namaak gaat...
Mar2zz schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 07:28:
Hoe moet je dan raden dat het om namaak gaat, ook al staat er nokia op? in mijn ogen is 25 dollar een redelijke prijs voor dat product... belachelijk!

@fire, scannen die brief! als je geen scanner hebt gewoon footootje van maken.
Tja, 20€ voor een Nokia BT-headset. Het is niet belachelijk weinig geld, maar wel minder dan je van een Nokia zou verwachten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Fire69 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 08:19:
[...]

[...]

Voor de nieuwsgieringen :) :
http://www.mediafire.com/file/cnaenxrrb18nxj7/DX-scan.pdf
Adres-gegevens denk je maar even weg, had geen zin om in een pdf te zitten klooien :P

[...]

Inderdaad. Ik heb nu even alle foto's bekeken en dan zie je dus dat er Nokia opstaat soms.
Het ding was niet voor mij (dus ik verlies gelukkig geen geld :P ), dus had ik enkel naar de eerste foto en de specs even gekeken. Dan kan je dus niet weten dat het over namaak gaat...

[...]

Tja, 20€ voor een Nokia BT-headset. Het is niet belachelijk weinig geld, maar wel minder dan je van een Nokia zou verwachten. :P
Beetje apart dat er zo'n vragenlijstje bijzit.
Ik zou ze gewoon bellen en vragen hoe je moet weten dat dit namaak is en hoe je daar in de toekomst op kan letten, omdat je natuurlijk geen namaak artikelen wilt kopen. Het is natuurlijk een beetje raar om te stellen dat er in China geen echte Nokia spullen te koop zijn, dus vraag me af hoe ze daar antwoord op zouden gaan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Zou je het krijgen als je aangeeft geen afstand te willen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
maartend schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 10:54:
Waarschijnlijk niet, aangezien er staat dat ze in dat geval 'het dossier' doorsturen naar het parket om er vervolgens waarschijnlijk een zaak van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartgabriels
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-03-2022
maartend schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 10:54:
Na een rechtzaak wel, als die verloren wordt door de aanklager ... Maar dat zie ik niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:46

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Daarom koop ik altijd imitatie zonder merknaam erop :+

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Who cares, aangezien de bh-503 in nl 80 euro kost kun je het nog 3x proberen.

Probeer anders deze winkel, http://www.buyincoins.com...r-nokia-product-2221.html

heb ik em gekocht en hij is gewoon aangekomen.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-10 08:57
Leo1010 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 21:27:
Buyincoins.com

Product: Nokia BH-503
Buyincoins prijs: 19 euro
NL prijs: 80 euro
Besteld: 27-09-2010
Afgeleverd: 13-10-2010
Opmerkingen:
The real deal! d:)b
Thanks voor deze hint.
Ook een accuutje besteld: 2,73 (in NL >18 euro).

Hoe weet je trouwens zeker dat het echt Nokia is? Niet dat het me veel uitmaakt.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
yohan schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 21:26:
[...]

Hoe weet je trouwens zeker dat het echt Nokia is? Niet dat het me veel uitmaakt.
Dat weet je enkel door de belachelijk hoge prijs die je betaalt, vrees ik. :/

Toen ik naar mijn FocalPrice-account ging kijken, merkte ik trouwens wel iets vervelender...

In de zending waar de BT-headset in zat, zaten blijkbaar nog andere spullen (die absoluut geen namaak waren!)
Nu vrees ik dus dat ze gewoon het ganse pakket in beslag hebben genomen en ik die spullen ook kwijt ben!!

Ik heb een mailtje gestuurd naar die vent die de brief heeft opgestuurd, ben benieuwd wat die te vertellen heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
yohan schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 21:26:
[...]

Thanks voor deze hint.
Ook een accuutje besteld: 2,73 (in NL >18 euro).

Had er een jaartje terug hier in Nederland 1 besteld maar die ging binnen een week kapot (regenbuitje), de winkel had hem niet meer op voorraad dus ik kreeg m'n geld terug.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Fire69 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 22:34:

Toen ik naar mijn FocalPrice-account ging kijken, merkte ik trouwens wel iets vervelender...

In de zending waar de BT-headset in zat, zaten blijkbaar nog andere spullen (die absoluut geen namaak waren!)
Nu vrees ik dus dat ze gewoon het ganse pakket in beslag hebben genomen en ik die spullen ook kwijt ben!!
Dit is een briefje dat voor de andere partij de makkelijkste weg zoekt en jouw rechten evt. gemakshalve terzijde schuift. Als je voor jouw rechten wilt opkomen zou ik het volgende doen.

Ik zou eerst contact opnemen met FP en ze hierover informeren en ze vragen om het aankoopbedrag terug te storten (zie volgende alinea). ZIJ hebben de fout gemaakt door een product aan te bieden waarvan de beschrijving niet overeenkomt met het geleverde. Dat zou wel eens wanprestatie kunnen zijn en grond voor de ontbinding van de koopovereenkomst.

Vraag wel eerst aan die Baker & McKenzie of je de rest van je bestelling alsnog geleverd krijgt of niet. Zo niet dan moet je FP om het gehele bedrag vragen. Wijs ze er eventueel op dat je niet noodzakelijkerwijs binnen de door hun eenzijdig opgegeven deadline zult kunnen reageren en dat je je het recht voorbehoud om die periode langer te maken. Tenzij zij kunnen aantonen dat er een wettelijke basis is voor die deadline. Die zou gelegen kunnen zijn in de genoemde artikel 11. Je kunt evt. proberen eerst zelf de tekst daarvan te vinden. Kijk ook of er een manier is vastgelegd om die periode(s) te verlengen.

Wijs FP ook op de huidig opgegeven(!) deadline. Een door jou ondertekende verklaring dat je het product bij hun gekocht hebt zal naar alle waarschijnlijkheid gebruikt kunnen worden als bewijsmateriaal in een eventuele zaak tegen FP. Zeg ze dat als je het geld (zonodig van de gehele bestelling) terug hebt vóór het verstrijken van de deadline dat je dan geen reden meer hebt om op de brief te reageren. Dus geen evt. belastende verklaring tegen FP. Vraag is met hoeveel van dit soort akkefietjes ze te maken hebben en hoe 'onder de indruk' ze zijn van dit soort acties door firma's tegen fake producten. De enige manier om daar achter te komen is ze het bovenstaande berichten en kijken hoe ze reageren.

Als ze negatief of niet reageren dan zou ik die vragenlijst als volgt invullen.

Bij vraag 1 "inbreukmakende" doorstrepen en dan JA antwoorden of als alternatief NEE en bij de vervolgvraag "gekocht door" "door" doorstrepen en vervangen door "voor" en dan de naam invullen (wel eerst even overleggen met die betreffende persoon).

Vraag 2 gewoon invullen.

Vraag 3 NEE antwoorden.

Vraag 4 JA antwoorden maar er onder toevoegen: "Mits overtuigend bewijs dat artikel daadwerkelijk inbreuk maakt aan mij wordt overlegd en uitsluitend nadat de resterende goederen van de bestelling in het pakket alsnog volledig intact, compleet en volledig functioneel aan mij afgeleverd zijn."

Vooral hiermee laat je merken dat je verwacht dat ze ook jouw belangen serieus moeten nemen en dat je niet voornemens bent jouw belangen even achteloos terzijde te laten schuiven.

Tevens zou je kunnen toevoegen: "Tevens verwacht ik van de firma Nokia ter compensatie van mijn ongemak, tijd en moeite een aanbod te krijgen om hetzelfde originele artikel tegen een in passende verhouding staande gereduceerde prijs aan te schaffen ter vervanging van het in beslag genomen artikel."

Als je de rest van de artikelen krijgt en de staat van de producten is dusdanig dat de voorwaarden van FP je het recht geven om de producten te retourneren dan staat die weg je evt. ook open.

Kijk maar wat je doet. Ben wel benieuwd hoe het zou lopen als je het zo doet.

[ Voor 4% gewijzigd door CaptJackSparrow op 23-10-2010 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:55

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Even een vraagje,

Ik heb iets nodig van DealExtreme.
Nu wil ik het laten verzenden, met de snelste levertijd.
Daar EMS niet beschikbaar is in Nederland, wordt het volgens mij TNT Post.

Maar hebben jullie ervaring met de kosten??
Ik hoop dat iemand me kan helpen...

| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Niels--
rikdegraaff schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 12:31:
Even een vraagje,

Als je iets snel wilt hebben moet je het niet bij DX bestellen.
Verder staat in de FAQ van DX idd dat EMS niet beschikbaar is in Nederland:
In some regions, the EMS sevice itself is not available altogether (this countries include, but not limited to, the Netherlands, Lithuania, Saudi Arabia, etc).
Je zou nog wel contact met DX op kunnen nemen of het op een andere manier mogelijk is er staat namelijk:
Countries that we can currently ship EMS packages to:

Australia, Austria, Belgium, Cambodia, Canada, Denmark, Finland, France, Germany, Greece, Hong Kong, Indonesia, Ireland, Italy, Japan, Luxembourg, Macau, Malaysia, Malta, Mongolia, New Zealand, North Korea, Norway, Papua New Guinea, Philippines, Portugal, Singapore, South Korea, Spain, Sweden, Switzerland, Thailand, U.K., U.S.A, and Vietnam.

If your country is not listed, please contact us by e-mail to request for a custom EMS quotation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Ik stel de vraag opnieuw ;
maartend schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 07:47:
Heeft iemand hier ervarig met een bleutooth GPS van DE die op een Ipod Touch 3G past?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

--Niels-- schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 13:48:
[...]

Als je iets snel wilt hebben moet je het niet bij DX bestellen.
Verder staat in de FAQ van DX idd dat EMS niet beschikbaar is in Nederland:

[...]

Je zou nog wel contact met DX op kunnen nemen of het op een andere manier mogelijk is er staat namelijk:

[...]
Heeft iemand dan een direct emailadres van DX?
Of hoe kan ik ze dan contacten??

| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-10 08:57

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 28-10 22:27

Compizfox

Bait for wenchmarks

rikdegraaff schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 12:31:
Even een vraagje,

Kosten? Verzendkosten heb je niet bij DX. Verder hoef je aan de postbode ook niks te betalen.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 26-10 12:25

Sebazzz

3dp

Compizfox schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 14:13:
[...]

Kosten? Verzendkosten heb je niet bij DX. Verder hoef je aan de postbode ook niks te betalen.
Wel bij EMS, EMS is niet gratis. AirMail wel.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Ja, en dan? :?
Ik heb nog niet besteld, wil eerst weten wat ongeveer de verzendkosten zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Waarschijnlijk deze en dan de ordernummer gewoon niet invullen:
- EMS/DHL shipping and order inquiries

Als het goed is is er ook een livechat beschikbaar.Er komt dan een icoontje op die pagina als er agents beschikbaar zijn: http://www.dealextreme.co...orum.-201~threadid.732836

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Die heb ik geprobeerd, maar dan druk ik op SEND (ofzo) en dan staat er bij Ordernummer "Required".
Maar ik zal eens kijken bij die livechat.

EDIT: K*t zie dat ie offline is. Balen man, wachten tot maandag dan, toch??

[ Voor 21% gewijzigd door PeaceFreak op 23-10-2010 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
--Niels-- schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 22:37:
Het is niet normaal dat jij je order niet kunt vinden (je vult toch wel hetzelfde emailadres in als tijdens je bestelling?). Met mailen heb ik geen ervaring, maar wat ik er van gehoord heb kan het wel een paar dagen duren voordat je een reactie krijgt.

Heb je ook een account op dealextreme?
Maak er anders een aan met hetzelfde emailadres als wat je tijdens je bestelling hebt gebruikt. Log daar mee in en kijk of je dan de order wel ziet.

Ten slotte, of jij je zorgen moet maken, dealextreme is naar mijn mening erg betrouwbaar dus wat dat betreft niet. Alleen als iets niet goed gaat kan het wel eens een tijdje duren voordat je het weer rechtgetrokken hebt...
Het is al opgelost.Op zich wel vaag.
Ik heb al jaren Paypal en nu voor het eerst besteld bij DX, en nu schijn je het zelfde emailadres te moeten gebruiken als je Paypal emailadres.
Ik kreeg gelijk een verzendmelding via de mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

rikdegraaff schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 15:45:
Die heb ik geprobeerd, maar dan druk ik op SEND (ofzo) en dan staat er bij Ordernummer "Required".
Maar ik zal eens kijken bij die livechat.

EDIT: K*t zie dat ie offline is. Balen man, wachten tot maandag dan, toch??
Probeer gewoon 'None' of '0000000' bij ordernummer anders.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Oke, ga ik ff proberen.

EDIT: Helaas, krijg steeds "Invalid Order Number."
Dus maar wachten op de live-chat...

[ Voor 66% gewijzigd door PeaceFreak op 23-10-2010 22:31 . Reden: Zie EDIT ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:17
DX en snel gaat zowieso niet samen, het kan soms zomaar weken duren voordat iets uberhaupt op transport gaat. Ik denk niet dat DX voor jouw bestelling ineens een uitzondering gaat maken.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Nee dat begrijp ik,

Maar alleen de verzend-regeling aanpassen (van Air Mail naar TNT), dan gaat de verzending snellen.

Of zit ik nu helemaal verkeerd, en heeft het totaal geen zin om daar extra voor te betalen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
rikdegraaff schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 11:55:
Nee dat begrijp ik,

Maar alleen de verzend-regeling aanpassen (van Air Mail naar TNT), dan gaat de verzending snellen.

Of zit ik nu helemaal verkeerd, en heeft het totaal geen zin om daar extra voor te betalen??
Ze hebben air mail en EMS, meer hebben ze niet dus ik denk niet dat TNT een mogelijkheid is. Aangezien EMS er niet is naar NL, is er volgens mij geen andere optie dan gewoon bestellen en afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Ja dat klopt.

Maar ik ga het toch vragen bij de live-chat.
Wie niet schiet, die scoort niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandera
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-10 10:25
rikdegraaff schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 11:55:
Nee dat begrijp ik,

Air-Mail = TNT in Nederland ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
CaptJackSparrow schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 11:41:
[...]

Dit is een briefje dat voor de andere partij de makkelijkste weg zoekt en jouw rechten evt. gemakshalve terzijde schuift. Als je voor jouw rechten wilt opkomen zou ik het volgende doen.

[...]

Kijk maar wat je doet. Ben wel benieuwd hoe het zou lopen als je het zo doet.
Ik heb vrijdag nog gemaild naar die Baker & McKenzie om te vragen of ze de ganse zending vernietigen of enkel het fake spul.
Hopelijk krijg ik daar morgen een antwoordje op.
Is het enkel de headset, so be it, ik krijg mijn geld wel van mijn zwager.
Gaat het om het ganse pakket, dan zou ik toch wel iets verder willen gaan ermee, hoewel het dan nog maar om 10€ gaat....

Ik hou je op de hoogte. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan stel ik ook nogmaals de vraag,..
Wie heeft er ervaringen met justeasyorder.com ?
Of heeft daar recent iets besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Over het algemeen lijkt buyincoins me goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leo1010 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 11:40:
Over het algemeen lijkt buyincoins me goedkoper.
Mij om de artikelen. 8)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2010 12:39 . Reden: Tja,. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Nou ik heb de support "deels" te pakken gekregen.

De live chat was online, maar na 10 min. maar een bericht achtergelaten.
Dus nu wachten op een antwoord terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Vandaag onderweg gegaan:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.43901
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.43900

Ook dat 'namaak' Lego, maar ziet er wel grappig uit :)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eindelijk een van die fake Nintendo Wii controllers kunnen testen.
Die kopen we dus nooit meer. Het bewegen gaat echt totaal niet smooth en de vierpuntdruktoets is ook niet geweldig.
Kan hem helaas zo snel niet meer terugvinden op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha,.. Enlighten Pistol/Gun

Vooral het vet gedrukt.. 8)7
- Great gift for children
- Material: ABS
- Can shooting after assembling
- Comes with diagram
Jong geleerd oud gedaan,.. leuk voor de vrouw van "Lange Frans" Daniëlle voor jouw :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
  • Laatst online: 20-10 15:43
Verwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 16:51:
Die kopen we dus nooit meer. Het bewegen gaat echt totaal niet smooth en de vierpuntdruktoets is ook niet geweldig.
welke site was het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyhattem
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-03 21:28
Hoi,

Heb al vele bestellingen geplaatst bij DX. Nu 8 oktober bestelling geplaatst en nog steeds Waiting for Supplier terwijl het gewoon op voorraad is. Heb wel eens lang moeten wachten maar dit is wel heeel erg lang.

Meer mensen deze ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartgabriels
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-03-2022
rudyhattem schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:06:
Hoi,

Heb al vele bestellingen geplaatst bij DX. Nu 8 oktober bestelling geplaatst en nog steeds Waiting for Supplier terwijl het gewoon op voorraad is. Heb wel eens lang moeten wachten maar dit is wel heeel erg lang.

Meer mensen deze ervaring?
Gewoon vragen om het order op te splitsen. Dan versturen ze het gedeelte dat binnen is, en sturen ze nadien de goederen waarop je wacht na ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyhattem
bartgabriels schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:36:
[...]

Gewoon vragen om het order op te splitsen. Dan versturen ze het gedeelte dat binnen is, en sturen ze nadien de goederen waarop je wacht na ...
Dat zal moeilijk gaan met 1 artikel :?

Date: 10/8/2010 4:07:40 PM

1 19632 Rechargeable Pin-hole Spy Tissue Box Wrap Video Camera with Wireless Remote (4GB) x 1 Pending $55.90

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supergert
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 16:51:
2 maanden geleden deze Wiimote en nunchuck ontvangen. Het geluid is niet zo helder als een origineel (kraakt wat), beweging lijkt soms wat stroef, maar over 't algemeen een prima extra set. De knoppen doen het prima.

ZX81 > C64 > Amiga > BeBox > PowerMac > pc-klonen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

supergert schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:54:
[...]

2 maanden geleden deze Wiimote en nunchuck ontvangen. Het geluid is niet zo helder als een origineel (kraakt wat), beweging lijkt soms wat stroef, maar over 't algemeen een prima extra set. De knoppen doen het prima.
De reviews voor die zijn zo te zien ook wel goed. Het geluid is bij die van mij juist wel weer goed, behoorlijk luid zelfs. Ik weet alleen niet of ik het nog een keer aan durf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-10 17:46

tdw

Amai seg!

Pfoe, na 3 weekjes wachten afgelopen maandag m'n spul gekregen. Had oortjes + bluetooth dingetje besteld. Geluid wat uit de oortjes komt is "perfect" (audiofiel zal er wss niet blij mee zijn, maar goed.) Geluid wat uit dat bluetooth dingetje komt is 3x ruk. Moet nog ff kijken of het aan de combinatie bluetooth/oortjes ligt of dat dat bluetooth ding gewoon ruk is :P

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supergert
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 13:30:
De reviews voor die zijn zo te zien ook wel goed. Het geluid is bij die van mij juist wel weer goed, behoorlijk luid zelfs. Ik weet alleen niet of ik het nog een keer aan durf :)
Er zijn ook opvallend veel verschillende wiimotes die ze aanbieden. Geen idee van hoeveel fabrikanten dat afkomt, maar de kwaliteit zou onderling best kunnen verschillen. Voor die prijs verwacht ik overigens ook geen kwaliteitscontrole :+

Momenteel wachten we nog op deze set, die krijgt ook goede reviews.

ZX81 > C64 > Amiga > BeBox > PowerMac > pc-klonen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
tdw schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 14:21:
Had oortjes + bluetooth dingetje besteld.
"dingetje"?

Als je het hier over een headset hebt kijk dan eens naar de Nokia BH-503 die bij buyincoins te koop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Leo1010 schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 14:39:
[...]

"dingetje"?

Als je het hier over een headset hebt kijk dan eens naar de Nokia BH-503 die bij buyincoins te koop is.
Kunnen ze die gelijk bij de douane innemen (lees enkel paginas terug) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Die persoon had em bij een andere winkel besteld.

heb de mijne bij buyincoins besteld en die is gewoon aangekomen (komt ook flink verpakt in bubbeltjesplastic).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-10 17:46

tdw

Amai seg!

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.33851 die dus. Maar blijkbaar gaat de combinatie oortjes/bluetooth dingetje fout. Bestel wel ff andere :+

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Laatst online: 23-10 22:27

jmk

Ik ga binnenkort voor het eerst bestellen voor een bedrag van 40 euro ofzo, allemaal geinige dingetjes die handig zijn om te hebben.

Ik wil bijvoorbeeld een net-adapter voor mijn iPod Touch 2G, die ik ook kan gebruiken voor mijn iPod Nano G4.
Nou lees ik best veel verhalen over iTouch die raar reageert op de charger, en zelfs kapotte iDevices door brakke changers.

Nu zie ik hier 1 staan met goede reviews;
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.37

Alleen hoe zit het met de stekker? Er staat bij: Compatible with US, European standards, maar op de plaatjes zie ik alleen een VS(?) stekker. Heb ik er dan wel wat aan, of bedoelen ze iets anders met European standards?

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-10 17:42
Je kunt een VS-adapter gewoon aansluiten op ons stroom netwerk als ik het zo zie. Ik heb inmiddels een aantal USB-opladers hier liggen en dat past (en werkt) gewoon met een kleine 'flat-to-round' plug. flat-to-round converter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
jmk schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 23:22:

Alleen hoe zit het met de stekker? Er staat bij: Compatible with US, European standards, maar op de plaatjes zie ik alleen een VS(?) stekker. Heb ik er dan wel wat aan, of bedoelen ze iets anders met European standards?
Ik heb deze (meerdere) en die werkt met mijn Ipod ouch, ipod nano en piod shuffle. Geen problemen ermee. Ik zou het dus bij deze houden.
Linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Manuel schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 23:33:
Je kunt een VS-adapter gewoon aansluiten op ons stroom netwerk als ik het zo zie. Ik heb inmiddels een aantal USB-opladers hier liggen en dat past (en werkt) gewoon met een kleine 'flat-to-round' plug. flat-to-round converter.
Dat ding is zo goedkoop, maar zo value-for-the-bucks :P Heb er nu 3 en komen er nog 2 aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-10 17:42
SinergyX schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 23:45:
[...]

Dat ding is zo goedkoop, maar zo value-for-the-bucks :P Heb er nu 3 en komen er nog 2 aan :P
Zeg dat! Ik heb hier ook inmiddels al 6 liggen, komen nog 2 aan. :P Die dingen zijn echt handig voor als je per ongeluk eens een US-versie besteld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

SinergyX schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 23:45:
[...]

Dank je voor de link, dat zocht ik al! Dat is namelijk handig voor mijn Media Player voor op de slaapkamer!

@maartend: Dank je, neem ik die van jou voor de ipods. Met dat soort dingen moet je niet teveel risico nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Laat ons zeker je ervaringen met de mediaplayer weten, dat soort producten zijn nou juist de dingen die de meeste van ons niet durven bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Is Goed. Ik verwacht divX/Xvid goed te kunnen afspelen, alles wat die meer kan is een bonus. Dat vind ik 20 euro waard. MKV staat er niet bij, dus normale 720P releases doen het niet denk ik.

Ik heb geen creditcard, maar heb begrepen dat je wel een paypall account kunt aanmaken en dan paypall als een soort prepay rekening kan gebruiken om daarmee je bestelling te doen via DX.
Iemand nog tips? :)

Ik ga van t weekend bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Niels--
jmk schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 00:46:

Als je een nieuwe Paypal rekening hebt, maak alvast geld over op je Paypal rekening (kun je op de Paypal website doen). Als nieuwe rekeninghouder kun je alleen met geld betalen die op je PP rekening staat. Aangezien dit d.m.v. een eenmalige automatische incasso gaat en PP niet het risico wil lopen dat je deze incasso weer terugtrekt, duurt rustig een week voordat je geld op je rekening staat. (En wordt het dus waarschijnlijk nog lastig om dit weekend al je bestelling te plaatsen :) )

Als je een aantal bestellingen hebt gedaan, of voor een bepaald bedrag of zo, dan vind PP je op een gegeven moment betrouwbaar genoeg. Dan kun je dingen kopen zonder dat er geld op je PP rekening staat. PP schrijft het dan direct af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Ah, dus als je in het begin niet meteen kan bestellen,ligt dat aan het vertrouwen van PP in mij, en niet het vertrouwen van DX in mij. Dat was niet helemaal duidelijk.

Maar die termijn van 1 week is wel een beetje raar. Ik mag in Nederland na 30 dagen nog storneren(machtiging met terugwerkende kracht intrekken). Maar ja, het gaat om vertrouwen.

Ik heb er wel zin in! Mijn eerste Hong Kong delivery! Ook gewoon de kick van 100% zeker niet teveel betalen is gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Epad 10"
bij buyincoins.com is ~ € 170 euro (volgens koers van 28/10/10)
bij justeasyorder.com ~ € 138 euro (volgens koers van 28/10/10)
Zijn toch nog wel wat centjes :*)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2010 09:27 . Reden: 10" vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

* Zucht,.. :O
Geloof dat ik de 14e een mail kreeg dat het zooitje verzonden was maar nu staat bij track & trace
The item (XXXXXXXXXXX) will leave Hong Kong for its destination on 28-Oct-2010.
Gister en de dag ervoor stond er de 27ste en daarvoor de 26ste.

*Zit er dan een chinees nog met mijn spulletjes te spelen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnitedJunk
  • Laatst online: 28-10 12:22
Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 09:26:
Epad 10"
bij buyincoins.com is ~ € 170 euro (volgens koers van 28/10/10)
bij justeasyorder.com ~ € 138 euro (volgens koers van 28/10/10)
Zijn toch nog wel wat centjes :*)
Heb je misschien een link van die Epad op Justeasyorder.com ?? Ik denk dat ik hem al zag, maar weet niet zeker. Ben erg geïnteresseerde in een Tablet met Android en een lekker groot scherm

CardMapr.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

jmk schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 00:46:
Is Goed. Ik verwacht divX/Xvid goed te kunnen afspelen, alles wat die meer kan is een bonus. Dat vind ik 20 euro waard. MKV staat er niet bij, dus normale 720P releases doen het niet denk ik.

Ik heb geen creditcard, maar heb begrepen dat je wel een paypall account kunt aanmaken en dan paypall als een soort prepay rekening kan gebruiken om daarmee je bestelling te doen via DX.

Uhm, mijn tip is lees de reacties bij de producten. De speler speelt "720*576" af, dus sowiezo niets in 720 resolutie, maar gewoon PAL...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Net zo'n PS Move gun besteld, eens kijken wat de kwaliteit is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UnitedJunk schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 10:48:
[...]

Heb je misschien een link van die Epad op Justeasyorder.com ?? Ik denk dat ik hem al zag, maar weet niet zeker. Ben erg geïnteresseerde in een Tablet met Android en een lekker groot scherm
HierO,.. Is machtig mooi ding inderdaad.
Maar durf niet te bestellen omdat ik geen reviews kan vinden, of mensen die daar eerder hebben besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnitedJunk
Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 11:16:
[...]

HierO,.. Is machtig mooi ding inderdaad.
Maar durf niet te bestellen omdat ik geen reviews kan vinden, of mensen die daar eerder hebben besteld.
Als je betaald met Paypal zit je altijd veilig toch? Op Tweakers heb je ook een Tablet Forum. Ik zal daar wel even kijken. Want ik vind het oook een prachtig ding O-)

CardMapr.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
UnitedJunk schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 11:32:
[...]

Als je betaald met Paypal zit je altijd veilig toch? -)
Echt niet. Wel bijv. bij Ebay, maar echt niet bij dat soort winkels.
En ik spreek uit ervaring, ben een keer belazerd door zo'n shop (ging over een nano kloon) en dan helpen ze echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UnitedJunk schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 11:32:
[...]

Als je betaald met Paypal zit je altijd veilig toch? Op Tweakers heb je ook een Tablet Forum. Ik zal daar wel even kijken. Want ik vind het oook een prachtig ding O-)
Das waar. maar de moeite als het niet aankomt die je ervoor moet doen vind ik niet makkelijk.
Anyway.. ThanX _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2010 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 28-10 22:27

Compizfox

Bait for wenchmarks

maartend schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 12:05:
[...]

Echt niet. Wel bijv. bij Ebay, maar echt niet bij dat soort winkels.
En ik spreek uit ervaring, ben een keer belazerd door zo'n shop (ging over een nano kloon) en dan helpen ze echt niet.
Via PayPal kun je je geld terugvorderen. Moet je natuurlijk alleen doen als je niet op een vriendelijke manier kan, want nadat je dat gedaan hebt gaan ze je bij die shop echt niet meer helpen.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Van de week ook maar eens wat spulletjes besteld, kijken hoe het bevalt. Een webcam, een afstandsbediening voor m'n fotocamera, wat van die magnetische balletjes en natuurlijk zo'n flat to round plug, want ik heb nog wat spullen uit America staan die ik niet makkelijk kan gebruiken. Ben benieuwd. Het volgende is dan misschien wel zo'n mediaspeler, maar eerst eens kijken hoe dit bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 12:05:
[...]

Das waar. maar de moeite als het niet aankomt die je ervoor moet doen vind ik niet makkelijk.
Anyway.. ThanX _/-\o_
Wees voorzichtig en lees de voorwaarden van paypal.
Compizfox schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 12:07:
[...]

Via PayPal kun je je geld terugvorderen. Moet je natuurlijk alleen doen als je niet op een vriendelijke manier kan, want nadat je dat gedaan hebt gaan ze je bij die shop echt niet meer helpen.
Sorry, echt ervaring mee en gaat echt niet lukken.
Lees het volgende maar even (en weet dat marktplaats onder ebay valt, dus die telt wel mee)

'11.10 Wat zijn voorbeelden van objecten/transacties/situaties die niet in aanmerking komen voor verkopersbescherming?

1. objecten die niet op eBay zijn gekocht,

[ Voor 19% gewijzigd door maartend op 28-10-2010 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kort maar krachtig inderdaad over Paypal
Na vele Positieve reactie over DX had ik zo iets van het te proberen.
Maar echter voor andere site's ben ik huiverig.
Helaas staat op buyincoins.com weer een te dure tablet - Epad - Apad

*Dussss,. wie gaat een gokkie wagen op justeasyorder.com ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2010 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 12:35:
Kort maar krachtig inderdaad over Paypal
Na vele Positieve reactie over DX had ik zo iets van het te proberen.
Maar echter voor andere site's ben ik huiverig.
Helaas staat op buyincoins.com weer een te dure tablet - Epad - Apad

*Dussss,. wie gaat een gokkie wagen op justeasyorder.com ;)
Ik zou eerst vragen in het tablet topic of eht een goede is, veel schijnen echt traag te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Offtopic. epad.
Wat wil je voor dat geld,..
Ga toch mee om te surfen en via remote te rommelen.
Niet echt om films te kijken, al is dat wel handig voor m'n dochter voor in de auto.

On!
Ideeétje?>
Kan iedereen misschien vertellen wanneer hij/zij iets besteld heeft & van het moment van bestellen het thuis bij je was.

4-10-2010... Ship

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2010 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

maartend schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 12:19:
Sorry, echt ervaring mee en gaat echt niet lukken.
Lees het volgende maar even (en weet dat marktplaats onder ebay valt, dus die telt wel mee)

'11.10 Wat zijn voorbeelden van objecten/transacties/situaties die niet in aanmerking komen voor verkopersbescherming?

1. objecten die niet op eBay zijn gekocht,
Lees je wel erg goed? ;) Gaat hier om kopersbescherming :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
SinergyX schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 12:53:
[...]

Lees je wel erg goed? ;) Gaat hier om kopersbescherming :P
Klopt, maar die regel geldt ook voor kopers.
Geloof me, ik heb het aan de hand gehad.

geen cent terug.

Maar oke, dit wordt welles/niets.
Back ontopic.

[ Voor 8% gewijzigd door maartend op 28-10-2010 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik geloof je best, dat in jou situatie je nooit geld hebt gezien, ik heb zelf genoeg situaties gehad waar ik het wel allemaal terug kreeg. Maargoed, zulke shops blijven altijd een gok, DX en Daobao (ofzo?) hebben een betrouwbare reputatie, de rest zal het nog op moeten bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
SinergyX schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 13:40:
Ik geloof je best, dat in jou situatie je nooit geld hebt gezien, ik heb zelf genoeg situaties gehad waar ik het wel allemaal terug kreeg. Maargoed, zulke shops blijven altijd een gok, DX en Daobao (ofzo?) hebben een betrouwbare reputatie, de rest zal het nog op moeten bouwen.
Het is taobao :P, maar daar heb je agents voor en die moet je dan kunnen vertrouwen.

Andere betrouwbare webshops die ik jullie zeker aan kan raden zijn Buyincoins en Focalprice. Buyincoins is goedkoop, word snel verzonden en service is goed. Focalprice is vooral de kwaliteit van de producten beter dan op DX en ze verzenden het ook best snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Euh,... www.taobao.com heb ik een heleboel 夾克 T恤 衛衣 襯衫 西服
Chinese lettertjes...
Hoe bestel je daar in hemelsnaam iets?!?!

*Ik snap hem! Met Google - vertaler! |:(

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2010 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 14:27:
Euh,... www.taobao.com heb ik een heleboel 夾克 T恤 衛衣 襯衫 西服
Chinese lettertjes...
Hoe bestel je daar in hemelsnaam iets?!?!

*Ik snap hem! Met Google - vertaler! |:(
Ja en een taobao agent in china , die besteld het en stuurt het dan door naar jou. Geen ervaringen mee, volgens mij werkt het zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
hardware.tom schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 14:12:
[...]

Het is taobao :P, maar daar heb je agents voor en die moet je dan kunnen vertrouwen.

Andere betrouwbare webshops die ik jullie zeker aan kan raden zijn Buyincoins en Focalprice. Buyincoins is goedkoop, word snel verzonden en service is goed. Focalprice is vooral de kwaliteit van de producten beter dan op DX en ze verzenden het ook best snel
Ik bestel tegenwoordig ook redelijk veel op http://www.chinavasion.com
Merk dat daar toch kwalitatief beter spul te vinden is.
Helaas wel iets duurder dan de andere genoemde sites, maar ik heb tot nu toe betere kwaliteit zaklampen/telefoons en gps meuk thuis gekregen.

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-10 15:57

Aidix

Geluidspietlut

Ik heb Taobaospree gebruikt als TB agent. Dat werkt prima en erg snel (vaak sneller dan bestellen op dealextreme).
De producten zijn vele malen goedkoper dan op dealextreme achtige sites, maar je komt netto pas voordeliger uit als je veel bestelt. Je zit namelijk met de verzendkosten.... Dealextreme verkoopt kleine bestellingen met verlies als je maar 1 dingetje van $1 bestelt... (postzegel is al duurder dan de hele bestelling jou kost). Bovendien hebben die enorme kortingen op verzendkosten. Dat kan je zelf ook regelen, bijv via sendfromchina.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

hardware.tom schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 14:12:
[...]

http://www.taobaodao.com/

Die bedoelde ik :+ Daar heb ik mijn PS3 mouse/keyboard emulater vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Net voor het eerst op Buyincoins.com een bestelling geplaatst:

iPad dock voor €4,42 (zelfde dock op DealExtreme is $18,79)

iPhone 4 dock (zwart) voor €2,57 (Zelfde dock op DealExtreme is $5,14)

Bestel al een paar jaar bij DX en heb daar altijd wel 1 of 2 orders openstaan. Heb daar zeker over de 50 orders geplaatst en een stuk of tien bij Focalprice. Ze zijn alleen _ALTIJD_ traag. Heb werkelijk waar nog nooit iets binnen een maand ontvangen.

Vind de prijzen op Buyincoins erg leuk, dus mocht het hier ook nog een beetje vlot zijn dan bestel ik er zeker vaker. Hebben ze net zoals DealExtreme een "New arrivals" pagina? Altijd leuk om daar een beetje rond te kijken naar goedkope troep.

[ Voor 4% gewijzigd door thaan op 28-10-2010 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Wat kleinere 7 inch Android tablet maar met een prijs van 103 euri niet kwaad. Klein genoeg om in je binnenzak te passen en goede reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Toch knap. Mijn bestelling is binnen 48 uur van bestelling geshipped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aspirador
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-08 14:40
Goed, ik heb speciaal voor dit topic een account aangemaakt. Nu lees ik al vaker tweakers en via het fok! Chinese Webshop topic ben ik hier gekomen.
Heb inmiddels 3 bestellingen gedaan in China:
1 Led varken zaklampje bij www.focalprice.com. Dat was een speciale aanbieding voor $0.01 en binnen 2 weken had ik hem in de brievenbus.
1 horloge besteld bij dealextreme. Besteld 27/09, shipped 10/10 en nog steeds niks in huis...
Toen ik toch op dreef was heb ik gelijk nog een ander horloge besteld bij www.budgetgadgets.com. Kan die site zeker aanraden. De site is iets duurder dan de andere, maar ze verzonden wel met Singapore Post en die bestelling is ook al binnen.

Toevallig was ik gisteren ook op zoek naar een Epad. Hier staat dezelfde: http://www.pandawill.com/...dapter-silver_p37662.html
goedkoper en over pandawill.com heb ik al meerdere positieve reacties gelezen. Die vage site hierboven kende ik nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnitedJunk
Pandawill heb ik goede ervaringen mee. En nu ik hoor dat die ePad daar ook is :)

CardMapr.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyhattem
maartend schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 13:12:
[...]

Klopt, maar die regel geldt ook voor kopers.
Geloof me, ik heb het aan de hand gehad.

geen cent terug.

Maar oke, dit wordt welles/niets.
Back ontopic.
Ik heb geen ervaring maar zie via paypal echt het volgende staan:
Als er een probleem is met deze transactie, kunt u proberen het rechtstreeks met de verkoper op te lossen door de kwestie binnen 45 dagen na de transactie te melden via het Klachtencentrum.

Er staat niets bij over geld terug vorderen maar je kunt het in ieder geval melden via het klachtencentrum.

En het ziet er naar uit dat ik daar gebruik van ga maken en notabene voor dealextreme waar ik jarenlang goeie ervaringen mee heb. Heb nog 2 orders open staan waarvan de oudste van 8 oktober is waar totaal niets mee gebeurd. Nog steeds waiting...heb gemaild, via live contact geprobeerd totaal geen reactie. Dus ja... veel meer opties heb ik helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyhattem
Gelijk maar ff gedaan. Zie onder

Uw geschil is open
Dank u. We mailen u als de verkoper heeft geantwoord. Als de verkoper niet reageert, wordt uw geschil automatisch gesloten op 17 nov 2010 tenzij u het opwaardeert tot een PayPal-claim. Maakt u zich geen zorgen, we mailen u een herinnering voordat het geschil automatisch sluit. Let op: als u een geschil opwaardeert tot een claim, verzoekt u PayPal om de kwestie te onderzoeken en een beslissing te nemen.

Voor meer informatie over de PayPal-procedure voor geschillenoplossing raadpleegt u onze stapsgewijze uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

8 oktober is net 3 weken geleden, ik heb orders van begin september die nu pas worden opgestuurd.

Pagina: 1 ... 17 ... 67 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten. Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen