Thanks
Helixlauncher werkt leuk, maar ADW launcher (ook freeware en beschikbaar in de market) werkt nog wel mooier. Het reageert erg snel en de schermen vliegen letterlijk onder je duim door. Ook de dockbar ziet er een stuk mooier uit.XstarzZ schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 12:56:
[...]
ja ik gebruik deze ook, omdat ik liefst 7homescreens heb. voor alles wegtekrijgen![]()
en ik moet zeggen, op het gevoel gaat m'n batterij toch langer mee hoor. en je kan nog alles gebruiken van media en time... en het menutje openen werkt niet met er gewoon op te drukken, je moet het naar boven slepen, dus mss dat je daarom vindt dat het niet goed reageerde?
allesinds ik zou helixlauncher zeker aanraden, dit staat er vanaf de 2de dag dat ik de x10 heb op en heb er geen spijt van

Het enige nadeel van ADW op dit moment is dat je een 'forced close' krijgt bij rotatie. Ik heb daar geen last van want ik gebruik geen landscape op het homescreen.
wow! kom er net achter dat wanneer je iemand in de wacht zet op je toestel krijgt die gene een muziekje te horen! hoe vet is dat! haha
Is dat zo?Demandela schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 13:34:
wow! kom er net achter dat wanneer je iemand in de wacht zet op je toestel krijgt die gene een muziekje te horen! hoe vet is dat! haha
Is dat standaard of heb je daar een app voor?
Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl
Zou je a.u.b. wat meer interpunctie willen gebruiken, en verduidelijken wat je probleem nu precies is? Werkt het niet met typen (dat kan je gewoon, vrij makkelijk zelfs, in het menu instellen).Verwijderd schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 12:36:
Zou iamand aub mijn vraag beantwoorden
Vraagje als je de x10 screen aanraakt heeft het een tril functie net als andere telefoons want als ik het scherm aanraakt dan trilt het niet.
en ik kan creatouch nergens vinden heb de nieuwste firmware versie en playnow geupdate.
Want heb het toesel 1 dag en als er wat mis is kan ik het omruilen nu ik nog de winkel garantie heb.
Dus hij kan wel trillen?Verwijderd schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 12:54:
[...]
Heb ik al gedaan het trilt alleen als ik een app of widget langdurig indruk want het hoort toch ook te trillen als je het scherm aanraakt .
Voor de duidelijkheid: de X10 trilt inderdaad (en gelukkig maar
Als je wilt dat je X10 trilt bij binnenkomende oproepen en sms'jes, dan kun je dat als volgt instellen:
Voor oproepen: bij Hoofdmenu > Instellingen > Geluid en weergave.
Voor sms'jes doe je dat vanuit je sms-inbox: menu > Instellingen > Trillen (onderaan).
Als je wilt dat ie tijdens het typen ook trilt (met het Standaardtoetsenbord): houd het knopje linksonder even ingedrukt, Instellingen wijzigen et voila!
En wat betreft CreaTouch: ik heb PlayNow ook geupdate, maar zie alleen nog maar muziek, geen apps. Zou kunnen komen omdat ik een Duitse versie heb, misschien heb jij ook een Duitse? Is volgens mij al vaker voorbijgekomen hier (tip: gebruik "zoeken" rechtsbovenaan
[ Voor 4% gewijzigd door DerManiak op 03-06-2010 13:56 ]
Life's a Game, and I like to play...
ik heb er geen app voor. neem dus aan dat dit standaard is. hoorde het toen ik een andere lijn ging testen.stefanaudi schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 13:39:
[...]
Is dat zo?
Is dat standaard of heb je daar een app voor?
heb deze zojuist eens getest, en is niet m'n ding. heb dan liever helixlauncher, vindt die dockbar beter met de vaste snelkoppelingen.Vin87 schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 13:29:
[...]
Helixlauncher werkt leuk, maar ADW launcher (ook freeware en beschikbaar in de market) werkt nog wel mooier. Het reageert erg snel en de schermen vliegen letterlijk onder je duim door. Ook de dockbar ziet er een stuk mooier uit.
[afbeelding]
Het enige nadeel van ADW op dit moment is dat je een 'forced close' krijgt bij rotatie. Ik heb daar geen last van want ik gebruik geen landscape op het homescreen.
nevermind, foutje van aan mijn kant zie net dat dit je x10 niet kan zijn, of moest het toch zo zijn, hoe heb je de witte topbar gekregen zonder root
[ Voor 8% gewijzigd door XstarzZ op 03-06-2010 14:03 ]
Verwijderd
[quote]DerManiak schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 13:52:
Dus hij kan wel trillen?
) niet bij iedere aanraking van het scherm. Ken je telefoons die dat wel doen dan Deadpool_89?
Ja de Lg arena kan dat doen!.
Thanks voor the informatie.
Dus hij kan wel trillen?
Ja de Lg arena kan dat doen!.
Thanks voor the informatie.
Verwijderd
Is er trouwens een manier om je muziek, een hele folder/album, te verwijderen via de telefoon? Mijn muziek zit thuis, maar straks gaat de mp3 speler weer aan, maar ik wil een aantal albums verwijderen. Met Astro filemanager zie ik geen delete optie. Maar ik ben ook bang dat als ik hem op file niveau verwijder, ik problemen krijg met albumart enzo.
Na bijna twee weken kan ik zeggen dat dit echt een fijn ding is, maar wel een beetje langzaam, en een slechte batterijduur.
Ik heb geen leuke ondertitel.
@olafski_72 in astro zit wel een delete optie. Je moet eerst even op multi klikken , dan de bestanden die je wilt deleten selecteren. Dan klik je op edit en krijg je een menutje daar staat de delete optie in.
Mensen bedankt allemaal voor jullie reacties en tips betreffende de accuduur! Ik heb de X10 nu 3 weken in mijn bezit. 's nachts leg ik hem gewoon aan de lader via het stopcontact. De tel is dan volledig opgeladen als ik hem mee heb overdag. Vandaag weer nauwelijks gebruikt en na 13 uur losgekoppeld te zijn is er nog 24% over, terwijl ik niet eens gebeld heb. Paar smsjes, 15 min internet maximaal.LDVC schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 12:11:
[...]
Ik heb mn X10 zo'n 2 maanden nu, dus de batterij is wel ingewerkt ondertussen. Ik haal 2 dagen met onderstaand gebruik:
-Wifi, GPS, bluetooth uit. Wel ongeveer 1 uur per dag via BT muziek luisteren
-3G continu aan (GMail pushed email, standaard email app haalt 1x per uur updates, facebook app 1x per 2 uur, facebook en hyves voor timescape werken niet automatisch bij)
-Locatie service staat aan (Latitude update ong 1x per uur ofzo)
-Helderheid: automatisch
-WEL autosync
-WEL tvgids.tv app (slurpt die echt zo veel?? update maar 1x per dag)
-GEEN juicedefender
-weinig widgets (kalender, klok & GMail unread notifier)
-ongeveer een uur activiteit per dag (spelletjes, browsen, mail lezen etc.)
Zo te zien haal ik een stuk meer uit mn batterij dan jij. Zorg je altijd wel dat je je batterij helemaal vol laadt? Ook krijg ik het idee dat hij beter laadt via een stopcontact dan via je computer (USB). Switchen naar 2G wil ook nog wel eens helpen om stroom te besparen. In de market staan wat programma's waarmee je snel tussen 2G en 3G kunt switchen wanneer je ineens (stevig) wil gaan internetten.
- Juicedefender kende ik nog niet maar ms is het een idee om in te stellen dat de 3g uit staat als ie in standby modus staat
- Ik heb .16 als firmware versie, dat is de nieuwste @DerManiak
- Omdat ik de tel nog voor weinig bijzondere dingen gebruik zit het accuverbruik ook m.n in mobiel stanby, telefoon inactief, android systeem en weergave. Soms browser of een app die er dan bij staat. Dat is heel normaal.
- TV Gids app draait kennelijk op de achtergrond. Die app stond vaak in het rijtje hierboven met een behoorlijk percentage (30% of meer). In de android market zijn de opmerkingen over deze app en batterij verbruik ook veel genoemd.
Misschien ff een andere accu regelen als het na een week nog niet beter wordt. Er is ook al een 1800 mAh ipv de standaard 1500 mAh. Alleen is deze niet van SE...
Kleur van de topbar kan niet gewijzigd worden. De screenshot die je daar ziet is een screenshot die op de website van ADW Launcher te vinden is. Wel kan je de topbar met ADW verbergen. Dit vind ik zelf een stuk mooier ogen. Als ik de statusbalk dan nodig heb druk ik op 'home' en dan springt die in beeld (dit kan je instellen).XstarzZ schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 14:01:
[...]
heb deze zojuist eens getest, en is niet m'n ding. heb dan liever helixlauncher, vindt die dockbar beter met de vaste snelkoppelingen.
nevermind, foutje van aan mijn kant zie net dat dit je x10 niet kan zijn, of moest het toch zo zijn, hoe heb je de witte topbar gekregen zonder root
Heb nu twee dagen de x10 in bezit en hij bevalt goed, zeker vergeleken met mijn oude nokia 3112 :-)
Batterij duur laat zich nog aanzien maar ik zorg er wel voor dat ik altijd een lader bij me heb.
Heb vooralsnog een vraag (zullen nog wel meer volgen): ik gebruik de standaard browser van de x10, heb opera mini ook geprobeerd maar de standaard bevalt beter, maar ik kan niet vinden hoe ik de URL kan verwijderen als ik op GA druk. Zo kan ik niet zien naar welk adres ik wil navigeren. Iemand die daar ervaring mee heeft, of nog beter, een oplossing? Ik draai .16.
Heb al gezocht op google en in het topic maar kon niks vinden...
Batterij duur laat zich nog aanzien maar ik zorg er wel voor dat ik altijd een lader bij me heb.
Heb vooralsnog een vraag (zullen nog wel meer volgen): ik gebruik de standaard browser van de x10, heb opera mini ook geprobeerd maar de standaard bevalt beter, maar ik kan niet vinden hoe ik de URL kan verwijderen als ik op GA druk. Zo kan ik niet zien naar welk adres ik wil navigeren. Iemand die daar ervaring mee heeft, of nog beter, een oplossing? Ik draai .16.
Heb al gezocht op google en in het topic maar kon niks vinden...
Verwijderd
Vandaag iets vreemds meegemaakt, na het internetten zette ik de telefoon weer in standby stand (Bovenop het knopje drukken), nadat ik even zonder telefoon weg was geweest en terugkwam om te checken of ik misschien gemiste oproepen of gemiste sms berichten had, merkte ik dat de telefoon vrij warm was.
Ik keek vervolgens naar de temp van de telefoon en die bleek 45 graden te zijn ( kun je zien als je aan het opladen bent).
Ook ging de accu aanzienlijke sneller leeg, gelukkig heb ik dit weten op te lossen door de telefoon uit te schakelen en weer in te schakelen.
Heeft iemand van jullie een gelijk soortige situatie meegemaakt?
Ik keek vervolgens naar de temp van de telefoon en die bleek 45 graden te zijn ( kun je zien als je aan het opladen bent).
Ook ging de accu aanzienlijke sneller leeg, gelukkig heb ik dit weten op te lossen door de telefoon uit te schakelen en weer in te schakelen.
Verwijderd
Ik merk wel dat hij behoorlijk warm wordt als ik in de auto GPS en BT aan heb staan terwijl hij aan het laden is (org. SE autolader)Verwijderd schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 01:04:
Vandaag iets vreemds meegemaakt, na het internetten zette ik de telefoon weer in standby stand (Bovenop het knopje drukken), nadat ik even zonder telefoon weg was geweest en terugkwam om te checken of ik misschien gemiste oproepen of gemiste sms berichten had, merkte ik dat de telefoon vrij warm was.
toevallig had ik dit gisteren ook. Ik liet mijn telefoon voor 15 min ergens achter. Toen ik terugkwam voelde hij warm aan. Ik heb niet gelet op het batterijverbruik. Maar bij mij gaat ie toch altijd wel snel leeg.Verwijderd schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 01:04:
Verwijderd
Ik weet niet of die van mij erg warm werd (bij het langdurig bellen wel teminste mijn oor wel...) maar die van mij crashte per dag min 4 keer meestal herstart hij zich zelf ook het meerdere malen opnieuw plaatsen van de laatste SE rom was geen oplossing. sinds 2 dagen heb ik een nieuwe X10 (na aandringen bij mijn provider hebben ze het toestel omgeruild) en deze draait super na 2 dagen niet een keer herstart of vast gelopen dus het kan wel (dacht al dat het standaard was voor android het vast lopen) waarschijnlijk een fout toestel gehad of mischien toch eentje die te heet werd en daardoor vast liep ??
Verwijderd schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 01:04:
Ik heb precies hetzelfde gehad, ik kon de telefoon niet meer normaal gebruiken. Maar helaas doet vodafone niet aan omruilen als je de telefoon niet de eerste week inlevert.. dus nu ben ik aan het wachten op reparatie..Verwijderd schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 09:28:
Ik weet niet of die van mij erg warm werd (bij het langdurig bellen wel teminste mijn oor wel...) maar die van mij crashte per dag min 4 keer meestal herstart hij zich zelf ook het meerdere malen opnieuw plaatsen van de laatste SE rom was geen oplossing. sinds 2 dagen heb ik een nieuwe X10 (na aandringen bij mijn provider hebben ze het toestel omgeruild) en deze draait super na 2 dagen niet een keer herstart of vast gelopen dus het kan wel (dacht al dat het standaard was voor android het vast lopen) waarschijnlijk een fout toestel gehad of mischien toch eentje die te heet werd en daardoor vast liep ??
[...]
Gisteren is mijn portering doorgevoerd en zit ik dus in plaats van bij Hi (zonder databundel) bij Vodafone.
De afgelopen maand had ik de telefoon ingesteld op 2G en haalde ik makkelijk 5 dagen met een opgeladen accu. Nu met 3G, zelfs met background data uitgeschakeld, lijkt binnen 12 uur de accu alweer leeg
Valt me vies tegen!
De afgelopen maand had ik de telefoon ingesteld op 2G en haalde ik makkelijk 5 dagen met een opgeladen accu. Nu met 3G, zelfs met background data uitgeschakeld, lijkt binnen 12 uur de accu alweer leeg
Verwijderd
Bij mij gaat de batterij ook snel leeg na elke 5 a 6 minuten op het internet te zitten gaat er 1% vanaf.
Wel wat teleurgesteld in dit device had beter verwacht van sony.
Wel wat teleurgesteld in dit device had beter verwacht van sony.
Het kan aan mij liggen,
maar ik heb sinds gisteren Startup Auditor ( http://bit.ly/a4YLzP )
en het lijkt alsof Google Maps nu niet meer automatisch opstart, wat als voordeel heeft dat dit onwijs veel batterij bespaart, want Google Maps die elke keer automatisch opstart, werd ik beetje kriegel van, maar volgens mij gebeurd dat met deze applicatie niet meer.
Ik heb niks aangevinkt in dat programma, kan dat kloppen?
Gr Stefan
maar ik heb sinds gisteren Startup Auditor ( http://bit.ly/a4YLzP )
en het lijkt alsof Google Maps nu niet meer automatisch opstart, wat als voordeel heeft dat dit onwijs veel batterij bespaart, want Google Maps die elke keer automatisch opstart, werd ik beetje kriegel van, maar volgens mij gebeurd dat met deze applicatie niet meer.
Ik heb niks aangevinkt in dat programma, kan dat kloppen?
Gr Stefan
vreemd, bij mij start google maps nooit vanzelf op.....
Dat is precies mijn situatie. Voor nummerportering ging ie dagen mee. Nu ben ik blij als ik het eind van de dag haal, als ik mijn telefoon een beetje gebruik.fridiot schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 11:07:
Gisteren is mijn portering doorgevoerd en zit ik dus in plaats van bij Hi (zonder databundel) bij Vodafone.
De afgelopen maand had ik de telefoon ingesteld op 2G en haalde ik makkelijk 5 dagen met een opgeladen accu. Nu met 3G, zelfs met background data uitgeschakeld, lijkt binnen 12 uur de accu alweer leegValt me vies tegen!
Ik moet zeggen dat ik dagen heb dat de accu minder goed lijkt mee te gaan dan normaal. Wat bij mij wel eens wilt helpen is de accu opladen tot 100%, en dan een reboot geven. Ik heb wel juicedefender aanstaan wat erg goed werkt.
Verder heb ik taskpanel light, alleen heb ik alle dingen waarvan ik niet weet wat het is + alle services op de ignore list gezet (zo'n 20 items) waardoor ik, wanneer ik apps kill, alleen maar apps zoals games, de browser, mp3 player, de market enzo kill. Timescape en mediascape (en de bijbehorende plugins) starten toch weer op als je ze aanzet, dus die hoeven niet in de background te blijven draaien.
Al moet ik zeggen dat ik dit toch steeds minder gebruik, alleen wanneer ik merk dat de telefoon wat trager wordt, of na een reboot.
Verder heb ik taskpanel light, alleen heb ik alle dingen waarvan ik niet weet wat het is + alle services op de ignore list gezet (zo'n 20 items) waardoor ik, wanneer ik apps kill, alleen maar apps zoals games, de browser, mp3 player, de market enzo kill. Timescape en mediascape (en de bijbehorende plugins) starten toch weer op als je ze aanzet, dus die hoeven niet in de background te blijven draaien.
Al moet ik zeggen dat ik dit toch steeds minder gebruik, alleen wanneer ik merk dat de telefoon wat trager wordt, of na een reboot.
hmmm, ben het een 2dekans aan het geven. maar waar staat die optie dan voor de taskbar te verbergen?Vin87 schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 21:58:
[...]
Kleur van de topbar kan niet gewijzigd worden. De screenshot die je daar ziet is een screenshot die op de website van ADW Launcher te vinden is. Wel kan je de topbar met ADW verbergen. Dit vind ik zelf een stuk mooier ogen. Als ik de statusbalk dan nodig heb druk ik op 'home' en dan springt die in beeld (dit kan je instellen).
Verwijderd
Bij de instellingen van ADW. Als je op de Menu toets drukt in je homescreen krijg je Settings (van Android) en waarschijnlijk ook nog Settings (ofzo iets van ADW) Exact kan ik het niet zeggen want heb het niet staan maar kan me nog zoiets herinneren van op men MagicXstarzZ schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 13:06:
[...]
hmmm, ben het een 2dekans aan het geven. maar waar staat die optie dan voor de taskbar te verbergen?
heb besloten van helix te blijven gebruiken, hiermee reageert hij iets ofwat beter. maar er zit ook nog een lag op.Verwijderd schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 13:08:
[...]
Bij de instellingen van ADW. Als je op de Menu toets drukt in je homescreen krijg je Settings (van Android) en waarschijnlijk ook nog Settings (ofzo iets van ADW) Exact kan ik het niet zeggen want heb het niet staan maar kan me nog zoiets herinneren van op men Magic
komaan SE met die update .16 voor belgie... ben het wachten beu aan het worden
edit: heeft iemand hier nog de witte versie? bestaat er hier een soort screenprotector voor? merk zojuist dat ik een klein krasje op de achterkant heb. en zou verdere willen voorkomen.
[ Voor 13% gewijzigd door XstarzZ op 04-06-2010 13:24 ]
Verwijderd
Ik geef je volledig gelijk ivm die updates in België!XstarzZ schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 13:19:
[...]
heb besloten van helix te blijven gebruiken, hiermee reageert hij iets ofwat beter. maar er zit ook nog een lag op.
komaan SE met die update .16 voor belgie... ben het wachten beu aan het worden
edit: heeft iemand hier nog de witte versie? bestaat er hier een soort screenprotector voor? merk zojuist dat ik een klein krasje op de achterkant heb. en zou verdere willen voorkomen.
Een screenprotector voor achterkant? Daar is toch geen scherm?
ja, heb mezelf wat fout uitgedruktVerwijderd schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 13:30:
[...]
Ik geef je volledig gelijk ivm die updates in België!
Een screenprotector voor achterkant? Daar is toch geen scherm?Ikzelf gebruik gewoon een tasje dat ik ergens gekocht heb en heb nog geen krassen daardoor denk ik.
btw: ik heb er een beetje schrik van, maar ik denk toch dat ik het ga proberen.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=694736
op deze manier zouden we de nederlandse .16firmware kunnen installeren.
ps: als de link hier een no-go is doe ik hem wel weg
Als je er schrik voor hebt zou ik het niet doen: .16 update verandert bijna niks. Binnen enkele weken komt er een grotere update aan. Kans is groot dat België die wel krijgt. Zo niet zou je dan alsnog kunnen overwegen om m te debranden voor die update.XstarzZ schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 13:43:
[...]
ja, heb mezelf wat fout uitgedrukt. ik bedoel dus zo een bescherming als en screenprotector maar dan voor de achterkant
.ik ben niet zo voor zakjes en die toestanden
.
btw: ik heb er een beetje schrik van, maar ik denk toch dat ik het ga proberen.
op deze manier zouden we de nederlandse .16firmware kunnen installeren.
ps: als de link hier een no-go is doe ik hem wel weg
Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320
heb wel veel ervaring met windows mobile rom flashen enz. dus zou het veel verschil zijn dan? ik denk dat ik het ga proberen om de WWE .16 erop te flashen, maar ik weet niet goed of ik een unbrandet x10 heb. normaal wel, dus op goed gelukLDVC schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 13:57:
[...]
Als je er schrik voor hebt zou ik het niet doen: .16 update verandert bijna niks. Binnen enkele weken komt er een grotere update aan. Kans is groot dat België die wel krijgt. Zo niet zou je dan alsnog kunnen overwegen om m te debranden voor die update.
ja, maar ik heb gehoort dat mediascape en timescape snelheidsverbeteringen kent, en alsook het scherm beter reageert, en dit zouden voor mij enorme verbeteringen zijn.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=694804
screenshots van de 2.1 update voor de x10!
dus het staat vast dat het 2.1 wordt en niet 2.2. ziet er allesinds goed uit!
screenshots van de 2.1 update voor de x10!
dus het staat vast dat het 2.1 wordt en niet 2.2. ziet er allesinds goed uit!
kun je ze mss hier posten? Ik heb geen XDA account, maar ben eigenlijk wel benieuwd!
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Verwijderd
Is er iemand die weet hoe je kan videobellen met de X10? Kom er niet uit.
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
Verwijderd
Bij mijn weten niet toch? Want je hebt geen 2e camera aan de voorkant van je X10.Verwijderd schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 15:59:
Is er iemand die weet hoe je kan videobellen met de X10? Kom er niet uit.
Alvast bedankt!
Of is het dat niet dat je bedoeld AFCA_Ermelo?
heb m'n 1800mah batterij binnen, zal over een week of twee een vergelijkingstest doen
OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7
Ben benieuwd.JarlSX schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 16:16:
heb m'n 1800mah batterij binnen, zal over een week of twee een vergelijkingstest doen
Hopelijk zit in de volgende update ook iets voor mediascape.
Eerst deed hij zelf de namen verwisselen bij de foto's. Na een reset was het een tijdje goed. Nu heeft ie weer iets nieuws verzonnen. Nu zie ik helemaal geen namen meer staan. Ook niet onbekend. Voor de rest doet ie alles perfect (er zijn natuurlijk altijd verbeteringen).
Maar de rest van mediascape werkt gewoon goed, dus waarom de foto's niet
Eerst deed hij zelf de namen verwisselen bij de foto's. Na een reset was het een tijdje goed. Nu heeft ie weer iets nieuws verzonnen. Nu zie ik helemaal geen namen meer staan. Ook niet onbekend. Voor de rest doet ie alles perfect (er zijn natuurlijk altijd verbeteringen).
Maar de rest van mediascape werkt gewoon goed, dus waarom de foto's niet
op xda is er iemand die eerst ook nog niet de .16fw kreeg(is van UK)
en die kon vanaf vandaag updaten, dus mss met wat geluk zijn wij de belgen binnenkort aan de beurt!
en die kon vanaf vandaag updaten, dus mss met wat geluk zijn wij de belgen binnenkort aan de beurt!
Ik hoop dat ik nu een slechte batterij heb, (weet het bijna zeker, getest met een batterij van een andere x10 waarvan de batterij een produktiedatum van 2010 heeft, (die van mij 2009) en die ging veel langer mee.jelmervos schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 07:28:
[...]
Gaat die nieuwe batterij dan langer mee ofzo?
Zover ik begreep gaat 16 aan ons voorbij, en krijgen we over korte tijd direct MR1 als firmware update.XstarzZ schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 18:20:
op xda is er iemand die eerst ook nog niet de .16fw kreeg(is van UK)
Ik kan niet zeggen wanneer we die kunnen verwachten.
jep, blijkt dat het een fout aan zijn kant was. Heb het ook gelezen van die grote update dat binnen ''enkele'' weken zou eraan komen. nuja, ben benieuwdstefanaudi schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 20:13:
[...]
Zover ik begreep gaat 16 aan ons voorbij, en krijgen we over korte tijd direct MR1 als firmware update.
Ik kan niet zeggen wanneer we die kunnen verwachten.
Goeie vraag,streamnl schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 10:35:
Wat zijn eigenlijk de geruchten/feiten over de eerste grote update tot zover?
Zover ik weet kunnen we in enkele weken de kleine update MR1 verwachten.
En in september krijgen we hopelijk een update van Android.
http://goo.gl/AjnB
Met HD filmen blijkbaar :-)
gr Stefan
Dont forget about DLNAstefanaudi schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 12:00:
[...]
Goeie vraag,
Zover ik weet kunnen we in enkele weken de kleine update MR1 verwachten.
En in september krijgen we hopelijk een update van Android.
http://goo.gl/AjnB
Met HD filmen blijkbaar :-)
gr Stefan
Verwijderd
Heb even gekeken, er zit inderdaad geen 2e camera aan de voorkant voor beeldbellen. Helaas!Verwijderd schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 16:10:
[...]
Bij mijn weten niet toch? Want je hebt geen 2e camera aan de voorkant van je X10.
Of is het dat niet dat je bedoeld AFCA_Ermelo?
Vodafone soap
Ik heb maar weer eens gemaild met Vodafone omdat mijn X10 nog steeds bij het Vodafone City Point ligt in afwachting van de unlock-code.
Na enige mailwisseling waar ze naar de IMEI vroegen kreeg ik het volgende antwoord:

Ik heb maar weer eens gemaild met Vodafone omdat mijn X10 nog steeds bij het Vodafone City Point ligt in afwachting van de unlock-code.
Na enige mailwisseling waar ze naar de IMEI vroegen kreeg ik het volgende antwoord:
Ik vanmiddag naar de winkel toe en zij wisten mij te vertellen dat ze het zelf uitgetest hadden en dat er toch een lock op zat... leuk hè die tegenspraakDe aanvraag voor de unlockcode van uw Sony Ericsson X10 heeft ons tot vandaag nog niet bereikt.Bij controle is overigens ook gebleken dat deze toestellen in principe geen simlock hebben.
Om alle misverstanden uit te sluiten zal ik voor de zekerheid toch een aanvraag voor uw unlockcode indienen bij de toestelfabrikant. Als er een unlockcode voor uw telefoon beschikbaar is, sturen wij u die natuurlijk zo snel mogelijk toe.
Ik heb gehoord uit betrouwbare bron dat Vodafone toestellen wel uitgerust zijn met Vodafone software troep.
Maar niet gesimlockt zijn. Dus ze zijn met elke provider te gebruiken zover ik weet.
Maar niet gesimlockt zijn. Dus ze zijn met elke provider te gebruiken zover ik weet.
Tja, volgens het Vodafone City Point is dit niet het geval en hebben ze dit zelf ook nog eens getest.stefanaudi schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 20:16:
Ik heb gehoord uit betrouwbare bron dat Vodafone toestellen wel uitgerust zijn met Vodafone software troep.
Leuk hè.
Heb je het zelf ook getest? Gevraagd of je het mocht testen? Ik zou niet zo op het oordeel van een telefoonverkoper uit gaan (no offence, ik heb zelf ook een tijd lang bij de BelCompany gestaan), maar er staan toch heel wat praatjesmakers tussen..FF schreef op zondag 06 juni 2010 @ 07:27:
[...]
Tja, volgens het Vodafone City Point is dit niet het geval en hebben ze dit zelf ook nog eens getest.
Leuk hè.
Ik heb hier ook een Vodafone toestel en daar staat idd wel wat rotzooi van hun op. Music Shop oid en nog wat dingetjes.Vin87 schreef op zondag 06 juni 2010 @ 09:35:
[...]
Heb je het zelf ook getest? Gevraagd of je het mocht testen? Ik zou niet zo op het oordeel van een telefoonverkoper uit gaan (no offence, ik heb zelf ook een tijd lang bij de BelCompany gestaan), maar er staan toch heel wat praatjesmakers tussen..
Ondertussen heb ik hem wel debranded met .16 firmware. Ik zit alleen ook al meer als 2 weken te wachten op een unlock code

*weg* GoT is geen helpdesk, en daarnaast willen we dit soort dingen niet zien op het forum.
[ Voor 71% gewijzigd door RoD op 07-06-2010 11:49 ]
hier staat hoe je dit kan doen.
[ Voor 12% gewijzigd door RoD op 07-06-2010 11:49 ]
Dat lijkt mij eerder een thread over het debranden/rebranden van de X10. Unlocken is iets anders.XstarzZ schreef op maandag 07 juni 2010 @ 11:22:
[...]
hier staat hoe je dit kan doen.
Voor zover ik weet kun je met deze methode dus niet unlocken.
*weg* zie hierboven.
[ Voor 93% gewijzigd door RoD op 07-06-2010 11:49 ]
Unlocken kan tegen betaling via Hi of het kan (goedkoper, maar niet gratis) via verschillende unlock sites. Hoe legaal de 2e optie is weet ik eigenlijk niet en ervaringen met dat soort sites zijn ook wisselend. Via google vind je er vast meer over.Frontier schreef op maandag 07 juni 2010 @ 00:17:
hoe kan ik een HI branded X10 eigenlijk unlocken ?
Overigens is unlocken bij Hi (en elke andere aanbieder) na 1 jaar gratis, maar waarschijnlijk wil je niet zolang wachten:P
ow sorry, foutje van mijn kant. heb er iets te snel overgelezen.avec_style schreef op maandag 07 juni 2010 @ 11:34:
[...]
Dat lijkt mij eerder een thread over het debranden/rebranden van de X10. Unlocken is iets anders.
Voor zover ik weet kun je met deze methode dus niet unlocken.
Nee, geen last van,Verwijderd schreef op zondag 06 juni 2010 @ 22:48:
Hebben er meer mensen last van lage bel volume ik hoor mensen heel zachtjes .
klinkt dom, maar het veerschilt ook heel erg welke ringtone je heb.
verwar je nu niet de volume van de ringtone met het gespreksvolume?stefanaudi schreef op maandag 07 juni 2010 @ 12:58:
[...]
Nee, geen last van,
klinkt dom, maar het veerschilt ook heel erg welke ringtone je heb.
Verwijderd
Stefanaudi ik bedoelde het gesprek volume dat best wel laag is.Hoor mensen echt heel zachtjes of heb ik een defecte toestel?
Er circuleren veel klachten over laag gespreksvolume tijdens bellen. Je probleem is dus 'normaal'Verwijderd schreef op maandag 07 juni 2010 @ 13:57:
Stefanaudi ik bedoelde het gesprek volume dat best wel laag is.Hoor mensen echt heel zachtjes of heb ik een defecte toestel?
Neehoor, ik hoor mensen ook best wel zacht.
Af en toe moet ik echt de telefoon half mijn oor in drukken wil ik ze goed verstaan.
Best wel irritant.
Ik heb laatst wel een app gevonden waarmee dit verholpen zou kunnen worden. Dan moet je echter ook je telefoon geroot hebben!
Af en toe moet ik echt de telefoon half mijn oor in drukken wil ik ze goed verstaan.
Best wel irritant.
Ik heb laatst wel een app gevonden waarmee dit verholpen zou kunnen worden. Dan moet je echter ook je telefoon geroot hebben!
Verwijderd
Maar als je telefoon root verlies je dan hyves in timescape en is het veilig voor je toestel?.
Root is (nog) niet mogelijk voor de X10, dus maak je daar voorlopig nog maar geen zorgen om.Verwijderd schreef op maandag 07 juni 2010 @ 15:19:
Maar als je telefoon root verlies je dan hyves in timescape en is het veilig voor je toestel?.
ooh sorry, had het door elkaar gegooid
idd, zit hier op te wachten op root. die kans dat het sneller gaat gebeuren dan de update van SE zelf is groter.LDVC schreef op maandag 07 juni 2010 @ 15:23:
[...]
Root is (nog) niet mogelijk voor de X10, dus maak je daar voorlopig nog maar geen zorgen om.
dus als er root is zal het ook mogelijk worden om een rom te gebruiken met android 2.2 en hebben we direckt wat we willen. maar volgens de rootthread op xda is het toestel goed gelock door SE. die lock's van sony zijn altijd goed, zie maar naar de ps3 enigste console dat nog niet gehackt is.
ze gaan nu een dev phone kopen die ze gevonden hebben, maar betwijfel of ze daarmee root toegang gaan krijgen...
Zijn er overigens meer mensen hier die last hebben van de brakke software die SE gemaakt heeft?
De timescape en mediascape applicaties zijn allebei wat functionaliteit betreft echt top maar zitten bij mij helaas vol met mankementen. Vooral de hyves update werkt slecht en crasht ook vaak. Daarnaast heb je bij zo'n tegeltje de mogelijkheid om op het hyves icoontje te drukken om naar de WWW te springen. Helaas is dit bij mij ook altijd de verkeeerde.....
Ook leuk dat je de face recognition service hebt maar ik heb em nog niemand zien herkennen. Wel kun je zelf de namen opgeven maar dat is na een keer opnieuw opstarten ook alweer weg (of de verkeerde persoon geworden).
Zijn er meer mensen die hier last van hebben en komt SE wellicht een keer met een oplossing hiervoor?
De timescape en mediascape applicaties zijn allebei wat functionaliteit betreft echt top maar zitten bij mij helaas vol met mankementen. Vooral de hyves update werkt slecht en crasht ook vaak. Daarnaast heb je bij zo'n tegeltje de mogelijkheid om op het hyves icoontje te drukken om naar de WWW te springen. Helaas is dit bij mij ook altijd de verkeeerde.....
Ook leuk dat je de face recognition service hebt maar ik heb em nog niemand zien herkennen. Wel kun je zelf de namen opgeven maar dat is na een keer opnieuw opstarten ook alweer weg (of de verkeerde persoon geworden).
Zijn er meer mensen die hier last van hebben en komt SE wellicht een keer met een oplossing hiervoor?
volgens 'geruchten' zou de update er deze week of de volgende week aankomen.Non-Stoney schreef op maandag 07 juni 2010 @ 19:41:
Zijn er overigens meer mensen hier die last hebben van de brakke software die SE gemaakt heeft?
(komt maar van iemand op xda die dit beweert uit een betrouwbare bron SE zelf te hebben aangezien hij een kennis hier heeft)
dus don't shoot me als dit niet zo is
en in die update zouden de meeste probs met media en timescape en geotagging en laag belvolume verholpen zijn, en zou er als het goed is een snelheidsboost inzitten ook.
ik hoop dat dit de waarheid is!
Ikzelf had er ook heel veel last van. Tenminste, jou probleem met de foto's.Non-Stoney schreef op maandag 07 juni 2010 @ 19:41:
De laatste tijd gaat het goed. Een groot verschil met toen en nu is dat ik mediascape op de ignore list heb gezet bij mijn app killer. Weet niet zeker of het hier aan ligt. Maar de laatste 2 weken gaat het iig goed.
Hopelijk helpt dit jou ook...
nou laat die update maar komen, hoop echt dat dan het batterij verbruik omlaag gaat
heb overigens niet echt het idee dat de 1800mah batterij veel helpt, maar misschien wordt dat nog beter
heb overigens niet echt het idee dat de 1800mah batterij veel helpt, maar misschien wordt dat nog beter
OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7
Alleen zal deze update waarschijnlijk niet de problemen met de hyves plugin voor timescape oplossen, omdat deze door een apart bedrijfje in elkaar gesleuteld is. Met de nadruk op 'gesleuteld', want die gasten hebben echt prutswerk afgeleverd!XstarzZ schreef op maandag 07 juni 2010 @ 22:56:
[...]
volgens 'geruchten' zou de update er deze week of de volgende week aankomen.
(komt maar van iemand op xda die dit beweert uit een betrouwbare bron SE zelf te hebben aangezien hij een kennis hier heeft)
dus don't shoot me als dit niet zo is.
en in die update zouden de meeste probs met media en timescape en geotagging en laag belvolume verholpen zijn, en zou er als het goed is een snelheidsboost inzitten ook.
ik hoop dat dit de waarheid is!
Verwijderd
Heeft iemand Moxier Mail al werkend gekregen.
Hij vraagt om "server" en dat is van hetnet toch echt "mailhost.hetnet.nl" volgens mij.
Ik krijg de volgende foutmelding:
Uw exchange server gebruikt mogelijk een oude versie van ActiveSync.(-5)
(???)
In mijn normale mail ik moest inkomend en uitgaande servers specificeren. pop3 (inkomend hetnet) en en smtp (uitgaand kpnplanet) en die werkt wel. Ik vind alleen de blauwe interface niet zo mooi en zoek dus een alternatief. Daar Moxier al standaard op de X10 zit dacht ik die even te testen, maar verder dan hardgrondig vloeken kom ik er niet mee...
Iemand een idee???
Hij vraagt om "server" en dat is van hetnet toch echt "mailhost.hetnet.nl" volgens mij.
(???)
In mijn normale mail ik moest inkomend en uitgaande servers specificeren. pop3 (inkomend hetnet) en en smtp (uitgaand kpnplanet) en die werkt wel. Ik vind alleen de blauwe interface niet zo mooi en zoek dus een alternatief. Daar Moxier al standaard op de X10 zit dacht ik die even te testen, maar verder dan hardgrondig vloeken kom ik er niet mee...
Iemand een idee???
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2010 12:33 ]
Moxier werkt volgens mij enkel met Exchange-servers en het ziet er niet naar uit dat HetNet dat gebruiktVerwijderd schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 12:30:
Heeft iemand Moxier Mail al werkend gekregen.
(???)
In mijn normale mail ik moest inkomend en uitgaande servers specificeren. pop3 en smtp en die werkt wel. Ik vind alleen de blauwe interface niet zo mooi en zoek dus een alternatief. Daar Moxier al standaard op de X10 zit dacht ik die even te testen, maar verder dan hardgrondig vloeken kom ik er niet mee...
Iemand een idee???
Mag ik het trouwens grappig vinden dat de blauwe interface je niet aan staat terwijl heel de telefoon die opmaak heeft
Verwijderd
dat mag, maar ik vind het zelf niet zo heel bijster mooi. Bij SMS gebruik ik Handcent en Thaidial als Dialer. Persoonlijke smaak denk ik...Alleen met de mail ontkom ik er niet aan dus vandaar dat ik een alternatief zocht...
Bedankt voor de input overigens;-)
Hehe, ik vind het juist zo jammer dat de Gmail app ook geen blauwe achtergrond heeft. Zag dat de x10 mini bij bijvoorbeeld de Youtube app, ook de X10 achtergrond heeft. Ik hoop dan ook stiekem dat SE met zn update de blauwe achtergrond doortrekt naar wat meer applicatiesVerwijderd schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 13:06:
dat mag, maar ik vind het zelf niet zo heel bijster mooi. Bij SMS gebruik ik Handcent en Thaidial als Dialer. Persoonlijke smaak denk ik...Alleen met de mail ontkom ik er niet aan dus vandaar dat ik een alternatief zocht...
Ik denk dat het een aanpassing van de applicatie vereist, en de Gmail en Youtube app zijn closed-source. Het leek mij logischer dat alle applicaties inhaken op de standaard theme, maar dan hadden de applicaties al de blauwe achtergrond gehad toch?LDVC schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 13:19:
[...]
Hehe, ik vind het juist zo jammer dat de Gmail app ook geen blauwe achtergrond heeft. Zag dat de x10 mini bij bijvoorbeeld de Youtube app, ook de X10 achtergrond heeft. Ik hoop dan ook stiekem dat SE met zn update de blauwe achtergrond doortrekt naar wat meer applicaties
Maar waarom heeft de YouTube app op de x10 mini dan wel het blauwe thema?fridiot schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 13:24:
[...]
Ik denk dat het een aanpassing van de applicatie vereist, en de Gmail en Youtube app zijn closed-source. Het leek mij logischer dat alle applicaties inhaken op de standaard theme, maar dan hadden de applicaties al de blauwe achtergrond gehad toch?
Ik heb een vraag:
Ik heb gisteren de Xperia x10 gekocht. Een vriend van mij heeft toen even in de gmail app ingelogt om zijn email te checken. Probleem is nu dat ik niet meer weet hoe ik uit moet loggen!
Verder vraagt de telefoon, wanneer ik mijn oude vodafone simkaart erin doe (waarvan het abonnement nog 3 maanden doorloopt) om een zogenoemde "PIN-code voor ontgrendelen SIM-netwerk". Heeft iemand enig idee wat deze code is of waar ik deze kan verkrijgen?
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Ik heb gisteren de Xperia x10 gekocht. Een vriend van mij heeft toen even in de gmail app ingelogt om zijn email te checken. Probleem is nu dat ik niet meer weet hoe ik uit moet loggen!
Verder vraagt de telefoon, wanneer ik mijn oude vodafone simkaart erin doe (waarvan het abonnement nog 3 maanden doorloopt) om een zogenoemde "PIN-code voor ontgrendelen SIM-netwerk". Heeft iemand enig idee wat deze code is of waar ik deze kan verkrijgen?
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Wat betreft Gmail, denk ik dat je telefoon nu gesynchroniseerd is met de gmail account van je vriend.
waarschijnlijk zie je in je telefoonlijst ook al zijn contacten staan.
Voor zover ik weet kun je dit alleen oplossen met het terugzetten van fabrieksinstellingen.
En dat van die pin-code. Er zit waarschijnlijk simlock op je telefoon.
Voor zover ik weet kun je dit alleen oplossen met het terugzetten van fabrieksinstellingen.
Het verwijderen van een Gmail account kan ook op de volgende manier (erg handig als je niet wilt dat je toestel naar fabrieksinstellingen gaat):avec_style schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 16:26:
Wat betreft Gmail, denk ik dat je telefoon nu gesynchroniseerd is met de gmail account van je vriend.
Settings->Applications->Manage Applications
Gmail->Clear Data
Gmail Storage->Clear Data
Google Apps->Clear Data
hallo kan iemand uitleggen hoe de update service op de pc werkt ik moet de batterij eruit laten en terug erin steken nu als ik alles volg gebeurt er nix ik wil update !
Als er geen update beschikbaar is, kan je hem ook niet updaten.t453160000 schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 18:50:
hallo kan iemand uitleggen hoe de update service op de pc werkt ik moet de batterij eruit laten en terug erin steken nu als ik alles volg gebeurt er nix ik wil update !
Heel erg bedankt, het werkte meteen!Vin87 schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 17:02:
[...]
Het verwijderen van een Gmail account kan ook op de volgende manier (erg handig als je niet wilt dat je toestel naar fabrieksinstellingen gaat):
[...]
Verwijderd
Ik heb sinds kort ook een X10.
En ik volg dit forum al een tijdje.
Wat me opvalt dat er veel variatie is in de gebruiksduur van dezelfde accu's.
Heb sinds gisteren een reserve accu erbij gehaald (originele) 1500 mah.
Zal nu even bijhouden of daar ook verschil tussen zit in de gebruiksduur.
En laat ik dat zeker ook even weten.
En ik volg dit forum al een tijdje.
Wat me opvalt dat er veel variatie is in de gebruiksduur van dezelfde accu's.
Heb sinds gisteren een reserve accu erbij gehaald (originele) 1500 mah.
Zal nu even bijhouden of daar ook verschil tussen zit in de gebruiksduur.
En laat ik dat zeker ook even weten.
Verwijderd
Rechterknopje met pijltje naar links erboven wel ingedrukt houden.t453160000 schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 18:50:
Anders doet ie ook weinig volgens mij.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2010 20:33 ]
met het rechterknopje lukt het ook niet ! ik wil R1FA016 en op de site zie je pc companion is dit hetzelfde als update service !
http://gadgets.apnafundaz...1fb001-from-r1fa016-seus/
Verwijderd
Thanx! Onder Edit, daar had ik hem echt niet gezocht. Maar goed, dat werkt prima inderdaad. Nogmaals bedankt!vlamwillem schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 18:34:
@olafski_72 in astro zit wel een delete optie. Je moet eerst even op multi klikken , dan de bestanden die je wilt deleten selecteren. Dan klik je op edit en krijg je een menutje daar staat de delete optie in.
Verwijderd
Probeer het is gewoon via de Telefoon bij mij werkte het ook niet via de computer om te updaten !t453160000 schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 20:48:
met het rechterknopje lukt het ook niet ! ik wil R1FA016 en op de site zie je pc companion is dit hetzelfde als update service !
Heb de X10 thuis via het wifi netwerk aangesloten. ben toen naar Instellingen gegaan scroll naar Over de telefoon klik deze aan zie je Software update dan kom je in een menu waar je hem kunt bijwerken \
suc6 ermee
heb nog een vraagje betekent als ik firmwareversie 1.6 op mijn gsm zie dat ik r1fa016 heb
Nee, 1.6 is de versie van android. Als je iets verder naar onder scrolt op je scherm ipv meteen hier je vraag te dumpen, dan zou je daaronder je firmware versie zien. Zonder updates is dit R1FA014, zo uit mijn hoofd.t453160000 schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 23:44:
heb nog een vraagje betekent als ik firmwareversie 1.6 op mijn gsm zie dat ik r1fa016 heb
Zoals bekend zitten Belgen voorlopig vast aan deze versie en ook bepaalde maatschappijen in NL hebben nog geen update vrijgegeven.
als je lang drukt op je homescreen dan kun je kiezen voor een nieuwe achtergrond. Het is hierbij mogelijk om je achtergrond te kiezen uit de afbeeldingengallerij.
Weet iemand hoe ik mijn andere wallpapers kan toevoegen aan deze gallerij? Ik wil al mij wallpapers namelijk kunnen kiezen vanaf 1 locatie.
Weet iemand hoe ik mijn andere wallpapers kan toevoegen aan deze gallerij? Ik wil al mij wallpapers namelijk kunnen kiezen vanaf 1 locatie.
Verwijderd
@LDVC (jouw comment) --> Nee, 1.6 is de versie van android. Als je iets verder naar onder scrolt op je scherm ipv meteen hier je vraag te dumpen,
Je zou de mensen die hier op dit FORUM een vraag stellen wat meer respect moeten tonen, ipv ze gelijk terechtstellen. Een forum is een middel waar mensen dingen mogen vragen en waarop een antwoord terug kan komen, een FATSOENLIJK antwoord! Dus, niet de grote meneer spelen, gewoon de vraag beantwoorden en meer niet. Je hoeft niemand iets te bewijzen en/of af te schrikken. Het is een gewone vraag...
@t453160000: Gewoon blijven vragen hoor. Er zijn gelukkig ook normale mensen die je vraag willen beantwoorden. Succes.
@iedereen: Is er al misschien iets meer bekend over de aankomende (non-major) update van de Xperia X10?
Naar mijn weten zou dit toch deze week zijn? Ik lees het graag van jullie...
Je zou de mensen die hier op dit FORUM een vraag stellen wat meer respect moeten tonen, ipv ze gelijk terechtstellen. Een forum is een middel waar mensen dingen mogen vragen en waarop een antwoord terug kan komen, een FATSOENLIJK antwoord! Dus, niet de grote meneer spelen, gewoon de vraag beantwoorden en meer niet. Je hoeft niemand iets te bewijzen en/of af te schrikken. Het is een gewone vraag...
@t453160000: Gewoon blijven vragen hoor. Er zijn gelukkig ook normale mensen die je vraag willen beantwoorden. Succes.
@iedereen: Is er al misschien iets meer bekend over de aankomende (non-major) update van de Xperia X10?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2010 11:38 ]
offtopic:Verwijderd schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 11:36:
@LDVC (jouw comment) --> Nee, 1.6 is de versie van android. Als je iets verder naar onder scrolt op je scherm ipv meteen hier je vraag te dumpen,
Naar mijn weten wordt er van de bezoekers van tweakers wel verwacht dat ze eerst een poging doen om zelf een antwoord te vinden alvorens vragen te stellen (die ook al meerdere keren zijn beantwoord in de thread).
ontopic:
Volgens geruchten op XDA zou de update ondertussen intern zijn vrijgegeven en zou de update wellicht al eind deze week gedistribueerd worden naar de verschillende operators.
[ Voor 5% gewijzigd door LDVC op 09-06-2010 11:55 ]
Oh, ben benieuwd dan.LDVC schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 11:53:
[...]
ontopic:
Volgens geruchten op XDA zou de update ondertussen intern zijn vrijgegeven en zou de update wellicht al eind deze week gedistribueerd worden naar de verschillende operators.
jep, heb dit ook al zien passeren op xda. hopelijk kunnen we hem dan begin volgende week verwachten als alles goed gaat.LDVC schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 11:53:
[...]
ontopic:
ik denk dat de telecomoperators wel wat meer tijd nodig hebben om de update goed te keuren.
Dit topic is gesloten.