Het Sony Ericsson Xperia X10 topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:
  • 94.785 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 361074

Bij mij lukt het verbinding maken met de carkit ook niet goed. Een enkele keer pakt die 'm wel maar meestal koppelt die niet. Ben er nog niet druk mee bezig geweest, dus misschien is het makkelijk op te lossen..

Sinds een kleine week haalt Timescape niet meer automatisch mijn mail binnen (van 2 verschillende accounts) Pas als ik naar een mailaccount ga en die open dan zoekt die nieuwe mails op en komen ze ook in Timescape.
Iemand enig idee of hier iets aan te doen is??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-05 15:11

LDVC

Let's get it over with

Anoniem: 361074 schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 15:41:
Sinds een kleine week haalt Timescape niet meer automatisch mijn mail binnen (van 2 verschillende accounts) Pas als ik naar een mailaccount ga en die open dan zoekt die nieuwe mails op en komen ze ook in Timescape.
Iemand enig idee of hier iets aan te doen is??
Sinds een kleine week heb je ook een taskkiller draaien?

Waar blijft die update??!!

Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s1ck
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:59
Ik heb hetzelfde probleem als Mij82, Ik draai geen Taskkiller of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb geen Taskkiller draaien.

Kan je met een Taskkiller zien waarom Timescape niet automatisch update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-06 13:25

MagicTempest

Fly pig!

Nee, een taskkiller kan ervoor zorgen dat timescape niet automatisch update.

With sufficient thrust pigs fly just fine. However, this is not necessarily a good idea. It is hard to be sure where they are going to land, and it could be dangerous sitting under them as they fly overhead. rfc 1925

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC

LDVC

Let's get it over with

s1ck schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 16:12:
Ik heb hetzelfde probleem als Mij82, Ik draai geen Taskkiller of iets dergelijks.
Dan moet je even wat meer details geven: Timescape haalt namelijk sowieso geen mails op, dat doet de emailapplicatie.

-wat heb je als update-interval ingesteld
-heb je continu internetverbinding (dus geen juicedefender die je verbinding verbreekt etc)
-POP3 / IMAP
-geen instellingen van je account veranderd? (wachtwoord / username)
-bepaalde apps geïnstalleerd de afgelopen tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s1ck
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:59
@LDVC
Ik heb geen bijzondere apps. Alles is standaard, alleen hyves/facebook app extra gedownload. 3G staat altijd aan, ingesteld update om het uur. Wat het meeste mij irriteerd is hij de hyves update niet binnen haal.
Ik heb Vodafone als je hier misschien wat aan heb o.O

Nja voor de rest ben ik bijzonder blij met het toestel. Kan alleen niet wachten tot die battery update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinity88
  • Laatst online: 02-04 21:00
stefanaudi schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 00:29:
Off topic:

Ik doe geen uitlatingen over de bron.
Ik laat verder ook niks los over het nieuws, misschien merk je het vanzelf wel :-)

Ontopic:

Met Sony Ericsson's geleverde software kan je een back up maken
Iemand op xda heeft een nieuwe update ter beschikking gekregen :

"just updated my x10 telenor sweden. here´s the changes:

firmware 1.6 > 1.6
basband 1.0.16 > 1.1.25
kernal 2.6.29-rel semc-android@semc#2 > same
build r1fa016 > r2ba020"

Is dit de nieuwe firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmalonl
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-07-2023
heb gisteren internet via telfort aangevraagd, maar krijg tot nu toe maar geen verbinding, met me x10.
nou heb ik dus ook deze stappen gevolgd, maar krijg het maar niet voor elkaar, ook staat er in de telfort site dat ik dus wel internet verbinding zou moeten hebben,
nou krijg ik wel internet als ik GEGEVENSROAMING aan heb staan. maar krijg ik bericht dat het hoge kosten zou kunnen leveren? kan iemand mij misschien helpen?
heb al zo beetje via google en tweakers forum rond zitten lezen. maar kom er gewoon niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-06 06:23
Dat komt hier door. Als je even had gegoogled had je dat zo kunnen vinden.

[ Voor 93% gewijzigd door boaty op 22-06-2010 17:36 ]

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmalonl
dat had ik dus gedaan maar kon er niet echt niets op vinden.
maar zo als ik het dus lees moet ik gegevensroaming aanvinken. en dan zouden er geen extra kosten moeten komen? ''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC

LDVC

Let's get it over with

elmalonl schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 17:41:
dat had ik dus gedaan maar kon er niet echt niets op vinden.
maar zo als ik het dus lees moet ik gegevensroaming aanvinken. en dan zouden er geen extra kosten moeten komen? ''
Zoals de eerste hit van google (en nu dus ook de link van Boaty) aangeeft:
"Er wordt geroamed omdat er gebruik wordt gemaakt van het KPN netwerk.

In de instellingen van beide programma's kunt u een vinkje zetten bij roamen toestaan. Er worden geen extra kosten berekend als u een data abonnement heeft."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -db-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:14

-db-

Hoi

Houd er wel rekening mee dat roaming over de grens dan ook gewoon gebeurt, en dat kost wel geld.

Mijn bestelling staat nu op verzonden, alleen 5-7 pas als verwachte afleverdatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

s1ck schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 17:08:
@LDVC
Ik heb geen bijzondere apps. Alles is standaard, alleen hyves/facebook app extra gedownload. 3G staat altijd aan, ingesteld update om het uur. Wat het meeste mij irriteerd is hij de hyves update niet binnen haal.
Ik heb Vodafone als je hier misschien wat aan heb o.O

Nja voor de rest ben ik bijzonder blij met het toestel. Kan alleen niet wachten tot die battery update.
Bij mij ongeveer hetzelfde, ik heb 'm ook niet zo lang (enkele weken). De eerste weken werkte timescape prima, nu dus opzich ook nog wel maar moet ik zelf de mailaccounts openen voordat nieuwe mails binnenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlamwillem
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06:11
Ik lees net dit :
Het scherm is voorzien van een anti-reflectieve coating, zodat het ook in volle zon leesbaar blijft.
Is dit niet toevallig die screenprotector die er standaard opzit? Wel handig om te weten voordat ik die een keer eraf wil pulken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Als ik zo eens lees op xda-developers.com dan lijkt de update "R2BA020" te zijn.
Deze is echter al eerder door een GoT user geinstalleerd, hoe kan dat: ricjuh in "Het Sony Ericsson Xperia X10 topic - Deel 2"

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:10

Steeffoon

Smartphone-nerd

Over Taskkillers:
Ik had tot gisteravond Advanced Task Killer,
en kwam gister toevallig Task Manager tegen, en de batterij is nu 30% voller terwijl ik er net zoveel mee gedaan heb!
Ideaal!

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmalonl
is dat zo? ff snel opzoeken dan gebruik namelijk ook ATK
mag ik ook vargen welke je gebuikt? want ik zie er namelijk stuk of 20

[ Voor 39% gewijzigd door elmalonl op 22-06-2010 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264896

Net geprobeerd of ik een update door krijg via SEUS maar nog steeds niets hier in BE :(
Wel zag ik in SEUS een phone staan met naam SO-01B en die had dezelfde afbeelding als de X10. Heb deze ook eens geprobeerd maar gaf eveneens de melding dat ik al over de nieuwste firmware beschik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
@stefanaudi: welke task manager bedoel je? er staan er meerder in de Market met die naam, welke developer?

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC

LDVC

Let's get it over with

Anoniem: 264896 schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 22:54:
Net geprobeerd of ik een update door krijg via SEUS maar nog steeds niets hier in BE :(
Wel zag ik in SEUS een phone staan met naam SO-01B en die had dezelfde afbeelding als de X10. Heb deze ook eens geprobeerd maar gaf eveneens de melding dat ik al over de nieuwste firmware beschik :(
SO-01B is de Japanse variant van de X10 die door DoCoMo is uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:45
Anoniem: 264896 schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 22:54:
Dat kopt, de SO-01B is een Japanse versie van de XPERIA X10 die daar simpelweg "XPERIA" heet... Geen wonder dat die het niet doet in ieder geval ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 357738

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frontier
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-05 16:31
mooi.. hopen dat we binnenkort aan de slag kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Goed dat dat gelukt is.
Ik ben wel benieuwd hoe dat technische in z'n werk gaat. Wat hebben ze er voor moeten doen? Wat voor beveiliging gebruikt SE hiervoor?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Verdorie, Android Market werkt nog steeds niet lekker... Downloads blijven op 'Downloaden...' staan... Wi-Fi en 3G zijn voor de rest altijd erg sterk, internet/twitter/mail/youtube doen het altijd prima namelijk...

Iemand enig idee hoe ik het op kan lossen? Kan je de Android Market opnieuw installeren ofzo?

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-10-2022
had het ook al gelezen, binnekort draaien de tweakers onder ons dus android 2.2 op de x10.
en dan is deze phone de beste op de markt! ben ook benieuwd of de rombakkers multitouch werkend krijgen op de x10, want er is nog altijd geen duidelijkheid of het scherm het ondersteund.
met hoop hopend op een x10 met 2.2 en multitouch en flash! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik had begrepen dat dat niet ging.
En de reden is het scherm en niet het software.
http://tweakers.net/nieuw...ijgt-geen-multitouch.html
Maar ik hoop met je mee ;)

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123349

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-10-2022
streamnl schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 12:54:
Ik had begrepen dat dat niet ging.
En de reden is het scherm en niet het software.
http://tweakers.net/nieuw...ijgt-geen-multitouch.html
Maar ik hoop met je mee ;)
Dit bevestigt dat SE geen multitouch gaat implenteren, maar die tap to zoom of het ook gaat noemen.
En als rombakkers een clean 2.2rom maken zal het snel duidelijk worden of het scherm het aankan.
Persoonlijk denk ik enkel dat SE het eruit laat omdat ze schrik hebben van aangeklaagd te worden door apple.
Maar dat het scherm het wel degelijk aankan, op XDA had iemand eens z'n x10 volledig uit mekaar gehaald.
En hij kon niet zien of het schermtype het aankon of niet, dus er is wel degelijk hoop.
Nuja, we zullen het snel genoeg merken, het is maar een qwestie van tijd voor er een tut komt hoe je root.
En dan is het wachten tot dev's komen voor rom's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC

LDVC

Let's get it over with

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
XstarzZ schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 13:02:
[...]
Persoonlijk denk ik enkel dat SE het eruit laat omdat ze schrik hebben van aangeklaagd te worden door apple.
Dat denk ik niet. Aangezien ze wel aangeven dat er multitouch op andere toestellen van hun mogenlijk is.
zoals de X10mini

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
XstarzZ schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 12:42:
[...]

had het ook al gelezen, binnekort draaien de tweakers onder ons dus android 2.2 op de x10.
en dan is deze phone de beste op de markt! ben ook benieuwd of de rombakkers multitouch werkend krijgen op de x10, want er is nog altijd geen duidelijkheid of het scherm het ondersteund.
met hoop hopend op een x10 met 2.2 en multitouch en flash! :9~
Kan dit dan? Dit zou wel een verbetering zijn! Werkt dat dan net zo goed als officieel? Of vertraagt rooten je phone?

Zou wel gaaf zijn, 2.2 op mn x10tje :)

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.