Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezborger
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:26
Weet iemand welk programma je moet gebruiken om filmpjes optimaal te converten naar MP4.

Want als ik met Winavi MP4 converter doe dan krijg ik na de convert niet het hele scherm vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Handbrake
MP4 met H.264 (Avg bitrate 700) + AAC (Stereo, 48 Khz, 128 Kbps)
Resolutie zelf aanpassen adhv source resolutie. Natuurlijk met Keep Aspect Ratio.
Andere video bitrates nog niet getest, misschien is 700 veel te veel of te weinig.

[ Voor 73% gewijzigd door jelmervos op 18-06-2010 22:28 ]

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jiriki
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-05 09:08
jasring schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 16:35:
hoewel ik (nog) geen X10 heb zal het bij deze tele niet anders zijn dat je locatie je batterij verbruik nogal kan beinvloeden. als ik op m`n werk ben is om een uur of 20 mijn accu bijna leeg terwijl thuis of op school deze nog rond de 70% zit. dit zal te maken hebben met het bereik van de mobiele verbinding.
Dat heb ik ook, op mijn werk haal ik soms maar net een dag, in het weekend gemakkelijk twee dagen.

Verschil is dat ik op mijn werk precies op het grensgebied van GPRS en 3G/UMTS ontvangst zit en de telefoon dus de hele dag omschakelt. Wanneer ik 3G uitzet, haal ik dus ook gemakkelijk meer dan een dag (ong. 60% over 's avonds laat). Hopelijk gaat het straks dus beter wanneer ik van T-mobile over ben naar Vodafone, die hebben wel prima ontvangst op mijn werk.

"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296550

Nog even terug te komen op het batterij verbruik ik merk zelf dat dit toch toe te schrijven is aan de apps die je op de x10 heb staan. want als ik dezelfde bat in mijn X1 stop doe ik hier wel 2,5 tot 3 dagen mee en in mijn x10 maar net 1dag. afelopen nacht alles uitgezet ap killer erover heen laten gaan wat blijkt vanmorgen nog maar 19% over terwijl ik met 60% ging slapen ?? heb dus wat uit te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Anoniem: 296550 schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 09:21:
Nog even terug te komen op het batterij verbruik ik merk zelf dat dit toch toe te schrijven is aan de apps die je op de x10 heb staan. want als ik dezelfde bat in mijn X1 stop doe ik hier wel 2,5 tot 3 dagen mee en in mijn x10 maar net 1dag. afelopen nacht alles uitgezet ap killer erover heen laten gaan wat blijkt vanmorgen nog maar 19% over terwijl ik met 60% ging slapen ?? heb dus wat uit te zoeken.
Je zegt eerst dat het verbruik komt door de apps op je telefoon. Vervolgens zeg je dat je alle apps hebt gesloten met app killer en als nog is je accu van 60% naar 19% gegaan. Dan ligt het toch juist niet aan de apps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jelmervos schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 10:41:
[...]

Je zegt eerst dat het verbruik komt door de apps op je telefoon. Vervolgens zeg je dat je alle apps hebt gesloten met app killer en als nog is je accu van 60% naar 19% gegaan. Dan ligt het toch juist niet aan de apps?
klopt maar er zijn ook apps die je in de lijst aan kunt vinken die niet afgesloten worden dus vandaar dat ik schreef dat ik het een en ander moet gaan uitzoeken
allicht ben ik nu wat duidelijker hihi 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand goed uit te leggen hoe ik Moxier mail van mijn device af kan halen met de quick uninstaller gaat dit namelijk niet |:( ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-10-2022
Anoniem: 296550 schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 11:44:
Weet iemand goed uit te leggen hoe ik Moxier mail van mijn device af kan halen met de quick uninstaller gaat dit namelijk niet |:( ??
dit lukt niet, ik vindt dit namelijk ook een tamelijke vervuiling op m'n toestel. Als root er is, dan wordt het pas mogelijk dit te verwijderen. Maar nu nog niet met dat het namelijk ingebakken zit in ons toestel.
Ik baal hier ook enorm van, Alles wat op de x10 staat vindt ik top! Behalve die moxier mail, die kan ik wel missen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s1ck
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-05 17:55
Zo dan, gisteren mijn Xperia X10 opgehaald en ben er zeer tevreden over. Internet alles hoefde ik niet eens in te stellen werkte gewoon :D Maar één vraag, ik heb e-buddy gedownload maar als ik logout druk staat het icoontje nog steeds links bovenin als inactive. Hoe kan ik deze voledig afsluiten? en heeft iemand nog een goede twitter ap waarmee je ook fotos kan uploaden?(zoals iPhone app).

eerst even voetbal kijken (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-10-2023
Fitz schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 09:14:
[...]

Rond de knoppen zou je m moeten kunnen zien, maar hij zit er inderdaad erg onopvallend op.

Mijn X10:
[afbeelding]
Da's nog eens goed nieuws! Ik heb m'n x10 redelijk goedkoop op Marktplaats gekocht, mede omdat er wat krasjes in het scherm zaten. Nu ik 't forum doorlees kom ik er dus achter dat die in de standaard screen protector zitten en ik dus een geheel kras vrije x10 heb voor een zacht prijsje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:55
Peter_Aragorn schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 20:14:
[...]

Maar dan doe je niks bijzonders zeker? Wi-Fi en 3g standaard uit enzo?

Ja dat is inderdaad jammer! De Flash-ondersteuning is namelijk ideaal!!! Zou je het WK kunnen kijken :)
3g en WiFi staan gewoon aan. WiFi staat wel uit als ik onderweg ben natuurlijk. Verder staan GPS en Bluetooth ook vrijwel altijd uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
Nedra schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 13:18:
[...]

Da's nog eens goed nieuws! Ik heb m'n x10 redelijk goedkoop op Marktplaats gekocht, mede omdat er wat krasjes in het scherm zaten. Nu ik 't forum doorlees kom ik er dus achter dat die in de standaard screen protector zitten en ik dus een geheel kras vrije x10 heb voor een zacht prijsje :)
ja, maar die screenprotector hangt er echt goed op! heb al zelf een poging gedaan voor verwijdering.
maar dit lukte niet echt goed :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
XstarzZ schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 13:55:
[...]

ja, maar die screenprotector hangt er echt goed op! heb al zelf een poging gedaan voor verwijdering.
maar dit lukte niet echt goed :p
Heb m d'r af! Eerst even bij het linker-boven hoekje blijven pulken tot er een héél klein beetje los kwam (heel lastig, heb nl nauwelijks nagels) en daarna het kleine hoekje wat los gekomen was voorzichtig groter gemaakt met een pincet. Daarna kon ik 'm d'r gewoon af halen zonder dat het ook maar iets van lijm rest achterliet. :) ben er echt blij mee, want ik irriteerde me stiekem toch wel aan de krasjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:58

Steeffoon

Smartphone-nerd

s1ck schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 13:14:
Zo dan, gisteren mijn Xperia X10 opgehaald en ben er zeer tevreden over. Internet alles hoefde ik niet eens in te stellen werkte gewoon :D Maar één vraag, ik heb e-buddy gedownload maar als ik logout druk staat het icoontje nog steeds links bovenin als inactive. Hoe kan ik deze voledig afsluiten? en heeft iemand nog een goede twitter ap waarmee je ook fotos kan uploaden?(zoals iPhone app).

eerst even voetbal kijken (A)
Als twitter app gebruik ik Touiteur, snel en overzichtelijk en mooi design.
En ik heb voor de foto's specifiek Moby (van Mobypicture) geinstalleerd

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s1ck
stefanaudi schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 16:20:
[...]

Als twitter app gebruik ik Touiteur, snel en overzichtelijk en mooi design.
En ik heb voor de foto's specifiek Moby (van Mobypicture) geinstalleerd
Beter! Zal het zometeen even testen, wel jammer dat hij "soms' hapert. Misschien iPhone teveel gewend:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

s1ck schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 16:30:
[...]

Beter! Zal het zometeen even testen, wel jammer dat hij "soms' hapert. Misschien iPhone teveel gewend:(
Bedoel je de applicatie of het toestel zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s1ck
Toestel zelf, soms crashed ook wel eens een applicatie of als ik in timescape ga dan duurt het wel eens lang. Kan ook aan mijn geduld liggen hoor ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Ik wist helemaal niet dat er 'out-of-the-box' al een screenprotector op het scherm zat?! Heb de mijne ook redelijk goedkoop via marktplaats, mede omdat er een klein krasje ergens in de hoek zit. Kan hem niet zien als het scherm aan staat overigens, maar goed om te weten dat dat krasje dus op een screenprotector zit :D!!!

Getypt vanaf mijn X10 trouwens:-D

[ Voor 5% gewijzigd door Peter_Aragorn op 19-06-2010 18:17 ]

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 353992

Ik heb mijn X10 vanaf dat hij uitkwam in NL.
Ik was in het begin redelijk tevreden.
Er komen toch steeds meer zaken naar voren die slecht of niet naar behoren werken.
-> batterijduur, vast al eerder genoemd. Ik gebruik mijn phone heel veel, speel games en twitter etc.
Als ik sochtend naar mijn werk ga mag ik blij zijn als hij 't tot een uur of 14.30 redt.

-> Trillen, alle trildingen staan aangevinkt. Ik heb het ding nooit voelen trillen. Terug naar de winkel dus.

-> sindskort is mijn schermhelderheid aan het knipperen. Niet heel overdreven maar je merkt dat het niet constant is. Ik dacht eerst dat het tijdens gamen was, processorfoutje ofzo :s Maar het gebeurd nu steeds vaker.

-> Ga nu een softwareupdate doen, wie weet.

Mijn vriend heeft trouwens de HTC desire, ik vind veel dingen beter en mooier aan de desire. Fotokwaliteit, batterijduur, schermgevoeligheid, mutitouch, flashondersteuning etc.
Als ik dit had geweten had ik absoluut zelf ook voor de desire gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

XstarzZ schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 11:52:
[...]

dit lukt niet, ik vindt dit namelijk ook een tamelijke vervuiling op m'n toestel. Als root er is, dan wordt het pas mogelijk dit te verwijderen. Maar nu nog niet met dat het namelijk ingebakken zit in ons toestel.
Ik baal hier ook enorm van, Alles wat op de x10 staat vindt ik top! Behalve die moxier mail, die kan ik wel missen :P
Dat heb ik dus ook, ongevraagde vervuiling, en als het iets is wat ik irritant vind zijn het apps die je zelf niet kan verwijderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Anoniem: 353992 schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 18:26:
Ik heb mijn X10 vanaf dat hij uitkwam in NL.
Ik was in het begin redelijk tevreden.
Er komen toch steeds meer zaken naar voren die slecht of niet naar behoren werken.
-> batterijduur, vast al eerder genoemd. Ik gebruik mijn phone heel veel, speel games en twitter etc.
Als ik sochtend naar mijn werk ga mag ik blij zijn als hij 't tot een uur of 14.30 redt.

-> Trillen, alle trildingen staan aangevinkt. Ik heb het ding nooit voelen trillen. Terug naar de winkel dus.

-> sindskort is mijn schermhelderheid aan het knipperen. Niet heel overdreven maar je merkt dat het niet constant is. Ik dacht eerst dat het tijdens gamen was, processorfoutje ofzo :s Maar het gebeurd nu steeds vaker.

-> Ga nu een softwareupdate doen, wie weet.

Mijn vriend heeft trouwens de HTC desire, ik vind veel dingen beter en mooier aan de desire. Fotokwaliteit, batterijduur, schermgevoeligheid, mutitouch, flashondersteuning etc.
Als ik dit had geweten had ik absoluut zelf ook voor de desire gegaan.
Ik heb even een paar aanvullingen op je bericht:
- Batterijduur, dit kan inderdaad vele malen beter. Maar eind volgende week, begin week daarop, komt er een update waardoor de batterijduur tussen de 50-100% beter is, dus verdubbeld

- Trillen, staat dit bij instellingen ook goed? Geluid en weergave?

- Scherm knippert, het kan komen doordat er een sensor inzit, dat het in donkere omgevingen minder fel wordt, en in fellere omgevingen meer licht.

- HTC Desire fotokwaliteit,toch ben ik dit niet helemaal met je eens,
de fotokwaliteit is van de X10 vele malen beter.
Ik weet niet wat je mis vindt met de fotokwaliteit?
Ik maak hele mooie foto's:

Afbeeldingslocatie: http://lh4.ggpht.com/_OcbIjUvMdkk/S-Q-boIFqUI/AAAAAAAAJSw/alQ_V5P6L_8/s640/DSC_0266.jpg

Succes.
GR Stefan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

stefanaudi schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 19:35:
[...]

Ik heb even een paar aanvullingen op je bericht:
- Batterijduur, dit kan inderdaad vele malen beter. Maar eind volgende week, begin week daarop, komt er een update waardoor de batterijduur tussen de 50-100% beter is, dus verdubbeld

- Trillen, staat dit bij instellingen ook goed? Geluid en weergave?

- Scherm knippert, het kan komen doordat er een sensor inzit, dat het in donkere omgevingen minder fel wordt, en in fellere omgevingen meer licht.

- HTC Desire fotokwaliteit,toch ben ik dit niet helemaal met je eens,
de fotokwaliteit is van de X10 vele malen beter.
Ik weet niet wat je mis vindt met de fotokwaliteit?
Ik maak hele mooie foto's:

[afbeelding]

Succes.
GR Stefan
Stefan, bedankt voor je reactie.
Als eerst fijn om te horen dat er een update komt. Batterijduur is een van de grootste ergenissen.

ja helaas heb ik de instellingen al meerdere malen bekeken, alles wat kan trillen staat aangevinkt, maar ik heb geen trilling gevoelt helaas :(

De sensor, dank je. Ik heb even verder gezocht en gezien dat je die sensor ipv automatisch ook vast kan zetten, dit scheelt voor mij een hoop irritatie ;)

En inderdaad, het is een prachtige foto _/-\o_
Ik denk dat mijn foto's dan deels liggen aan mijn capaciteiten in tegenstelling tot die van de telefoon.
Wat ik wel vervelend vind is dat de belichting steeds moet worden ingesteld, en dat is jammer.
De HTC desire maakt in het donker echt mooiere foto's dan de xperia :X

Ik ga nog even verder googlen of er meer mensen trilproblemen hebben. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezborger
@ Jelmervos

Dankje! Je bent een held werkt perfekt.

Ik heb eigenlijk een minpunt en dat is de batterijduur. Maar van de rest retesnel en strak!
Scherm om 100% hartstikke mooi, goede apps.. werkt allemaal snel..

Alleen hoe zet ik al mijn contacten van mijn SIM kaart over op mijn tel. hij herkent ze niet'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
Anoniem: 353992 schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 18:28:
[...]

Dat heb ik dus ook, ongevraagde vervuiling, en als het iets is wat ik irritant vind zijn het apps die je zelf niet kan verwijderen
inderdaad! die moxier slurpt onwijs hoeveel geheugen op. dat ze het eropzetten prima. maar zorg er dan teminste voor dat je het kan verwijderen.

en ik kom van de desire. ben overgeschakelt naar de SE mede omdat ik een SE fan ben, en het ontwerp ook vele malen mooier vindt. op een paar punten is de desire echt beter dat ontken ik zeker niet.
Maar de x10 is toch echt beter op geluidsvlak, en cameragebied (niet dat dit me echt intresseert)
MAAR als wij de update naar 2.1 hebben, dan gaat de x10 toch echt voorbij de desire naar mijn mening.

edit: hier dus ook het trilprobleem, was me eigenlijk nog niet opgevallen. maar blijkbaar trilt hij niet bij zowel inkomende oproep als sms. hij trilt dus wel als ik typ op het toetsenbord. dus het trilmotortje is dus niet kapot. zal dus een bug zijn, hopelijk lossen ze dit ook op dan.

[ Voor 15% gewijzigd door XstarzZ op 19-06-2010 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezborger
Inderdaad ben het met jullie eens. En het scherm is ook gewoon precies een mooi formaat niet te groot en niet te klein. Gamen is er gewoon leuk op, terwijl ik vroeger niet echt fan was van gamen op een touch mobieltje.

Net al mijn contacten geïmporteerd, nu voorzien van foto.

Heeft iemand nog leuke apps/games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[b][message=34209653,noline]

Weet niet van wat voor games je houd? Ik ben verslaafd aan papaya farm :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

XstarzZ schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 20:04:
[...]

Maar de x10 is toch echt beter op geluidsvlak, en cameragebied (niet dat dit me echt intresseert)
MAAR als wij de update naar 2.1 hebben, dan gaat de x10 toch echt voorbij de desire naar mijn mening.

edit: hier dus ook het trilprobleem, was me eigenlijk nog niet opgevallen. maar blijkbaar trilt hij niet bij zowel inkomende oproep als sms. hij trilt dus wel als ik typ op het toetsenbord. dus het trilmotortje is dus niet kapot. zal dus een bug zijn, hopelijk lossen ze dit ook op dan.
Bij mij is het dus wel een trilmotorprobleem, ik geen enkele tril. :(

Wanneer is de 2.1 update beloofd door SE dan ?

En de X10 beter op geluidvlak vind ik qua media zeker ook het geval, ook al vind ik het max volume echt zwaar tegenvallen, de zuiverheid etc is wel zeer goed, ik vind echter het geluid van een inkomende oproep ( beltoon) bij een desire weer beter klinken.

Ach tja, zo heeft ieder wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 357738

Fancy Widget is een aanrader.
Beautifull Widgets.
Better Cut,
ADW.launcher
APNdroid -> 3G aan/uit

Verder heb ik om de batterijduur te verhogen alle auto sync programma's uitgezet.
Ook maak ik gebruik van een taskkiller (niet autokill modes aan)

Wat ik ook doe na het laden van de Xperia is dat ik hem aan en uit zet, het valt me dan op dat de batterij langer mee gaat, wat zijn jullie ervaringen betreft dit?

Verder ben ik zeer tevreden, echter vind ik het zeer jammer dat we het nog steeds moeten doen met Android 1.6, Hopelijk komt hier snel verbetering in d.m.v root of officiele update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog even een vraagje trouwens.
de Desire heeft standaard 5 menu screens waar je je widgets etc op kan indelen. op de xperia zijn dit er 3.
is er een manier om meer screens te krijgen. Bij mij zijn ze alledrie al bomvol en had er graag meer gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-01 12:56
Ik heb de screenprotector er ook af. Ik was aanvankelijk erg geschrokken van die krassen, omdat het een leentoestel is.

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thijsje66 schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 21:06:
Ik heb de screenprotector er ook af. Ik was aanvankelijk erg geschrokken van die krassen, omdat het een leentoestel is.
ik heb hem er ook afgehaald, ziet er stukken beter uit weer, en voelt ook fijner. Ik schrok me in eerste instantie rot van die krassen, screenprotector was dan ook behoorlijk onzichtbaar ;) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 357738

Anoniem: 353992 schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 21:05:
Nog even een vraagje trouwens.
de Desire heeft standaard 5 menu screens waar je je widgets etc op kan indelen. op de xperia zijn dit er 3.
is er een manier om meer screens te krijgen. Bij mij zijn ze alledrie al bomvol en had er graag meer gehad?
Download deze: ADW.launcher
Deze kun je instellen voor 5 en 7 screens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb ADW Launcher geinstalleerd, bedankt _/-\o_ , het ziet er veelbelovend uit, ik ga er even mee spelen 8)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 353992 op 19-06-2010 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Google Android 2.1 komt in September met HD - Film mogelijkheid.

En hier staan tips voor Android Applicaties :

http://bit.ly/deJsY6

echt een coole lijst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-05 14:24
Is er iemand die zijn (officiële SE) sleeve niet gebruikt en aan mij wil verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Voor degene met tril problemen.
Waarschijnlijk is het al bekend maar....
Als het geluid COMPLEET uit staat. Trilt hij ook niet meer bij een inkomende sms/gesprek.
Ikzelf dacht in het begin dat ik hier ook last van had.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
Anoniem: 353992 schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 20:26:
[...]

Weet niet van wat voor games je houd? Ik ben verslaafd aan papaya farm :D
Ik heb het goed zitten met Imobsters. echt een leuk online spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

streamnl schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 22:16:
Voor degene met tril problemen.
Waarschijnlijk is het al bekend maar....
Als het geluid COMPLEET uit staat. Trilt hij ook niet meer bij een inkomende sms/gesprek.
Ikzelf dacht in het begin dat ik hier ook last van had.
Je moet hem ook op trillen zetten als je wilt dat hij trilt.
Bij SMS moet je aangeven dat hij ook moet trillen anders trilt hij nooit.
Als je de volumeknop 1 tikje terug doet dan staat hij op trillen. of je gebruikt de snel instelling widget.

Kortom, even de instellingen nakijken en gaan met die banaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
Cheezborger schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 20:09:
Inderdaad ben het met jullie eens. En het scherm is ook gewoon precies een mooi formaat niet te groot en niet te klein. Gamen is er gewoon leuk op, terwijl ik vroeger niet echt fan was van gamen op een touch mobieltje.

Net al mijn contacten geïmporteerd, nu voorzien van foto.

Air commander..in de 4 dagen dat ik de x10 heb, heb ik minstens 3 uur air commander gespeeld :D. Oh en Radiant Lite is ook heel leuk om te spelen en mooi gemaakt. Helaas wel erg kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezborger
Oke, zal hem zo binnenhalen ik ook nog wat gametips:

- Toss it
- Robo Defender
- Flight Director

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s1ck
Iemand last van Hyves updates binnenkrijgen? bij mij staat er nu al 2 uur "Updating Hyves, Update Running 11.39" Twitter/Facebook haalt die gemakkelijk binnen. En ik ben het eens met de mensen die het over de batterij problemen hadden, ik heb er ook last, elke dag opladen

edit: Simpele reboot deed het hem. Wel jammer hoor.

[ Voor 10% gewijzigd door s1ck op 20-06-2010 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Gebruiken jullie Timescape eigenlijk? Ik zelf niet namelijk, vind het maar ingewikkeld:-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paazei
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:49
Cheezborger schreef op zondag 20 juni 2010 @ 13:33:
Oke, zal hem zo binnenhalen ik ook nog wat gametips:

- Toss it
- Robo Defender
- Flight Director
Misschien een idee om dit soort zaken in een android gebaseerd topic te plaatsen, ipv dit topic waar het voornamelijk over het toestel en toestel specifieke software gaat.
Houdt dit topic overzichtelijker voor de mensen die hier voor x10 problemen komen.
Ik vind het zelf wel interessant om te weten wat andere mensen spelen, maar dit kan beter geen opsom van games forum worden, me dunkt.

Ook misschien een idee om de startpost te vernieuwen en zaken toe te voegen die vaak weer naar boven komen.
Ik denk hierbij aan vragen over de screenprotector, trilstand, trillen bij smsen, batterijverbruik dat slecht en programma's als youtube en hyves die dus niet in elke firmware versie zitten. Al deze vragen zijn al tig keer behandelt en ik word er een beetje moe van hoe weinig mensen de search gebruiken.

Dus misschien handig voor mensen die net een x10 hebben aangeschaft dat ze gelijk de basisdingen snappen en niet weer dezelfde retournerende (nederlands?) vraag stellen.
Cheezborger schreef op zondag 20 juni 2010 @ 16:53:
Goh, zo kan je over elk toestel 20 verschillende topics maken, dat gezeur elke keer.. kom op zeg, hoe oud ben je nou?
Moet alles nou voorgekauwd worden voor je?
He? die topics bestaan al lang, en met reden, om andere topics niet te v ervuilen met non topic gerelateerde zaken.
Voor android vragen en al helemaal opsommingen van apps en games kan je hier terecht.
Android Software & Discussie - Deel 6
Ik ben 24, hoe oud ben jij?
Verder zal ik er maar niet op in gaan, aangezien ik hier voor jou dingen zit voor te kauwen en niet andersom, ik wil gewoonj een 'on-topic topic' en geen geblaat over spelletjes e.d. behalve als die specifiek over de x10 gaan... en niet wat voor rotzooi je allemaal op je x10 hebt staan, daarvoor zijn simpelweg andere topics.
(ik zie al dat je nieuw bent hier, als het niveau niet hoger kan, terug naar fok! forum graag)

[ Voor 29% gewijzigd door paazei op 20-06-2010 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezborger
Goh, zo kan je over elk toestel 20 verschillende topics maken, dat gezeur elke keer.. kom op zeg, hoe oud ben je nou?
Moet alles nou voorgekauwd worden voor je?

[ Voor 15% gewijzigd door Cheezborger op 20-06-2010 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karstjan
  • Laatst online: 11-06-2021
Weet iemand of je ook ergens op de x10 kunt zien hoeveel smsjes je hebt verzonden/ontvangen en hoeveel minuten je hebt qua uitgaande/inkomende oproepen? Kan het nergens vinden, ook google biedt geen hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267809

Hij heeft er wel gelijk in dat het handiger is als in de startpost wat meer informatie komt te staan rondom de "basis" zaken/vragen/problemen.

Retournerende? Maak er maar gewoon terugkomende (of iets dergelijks) van;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goof2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:08
karstjan schreef op zondag 20 juni 2010 @ 17:14:
Weet iemand of je ook ergens op de x10 kunt zien hoeveel smsjes je hebt verzonden/ontvangen en hoeveel minuten je hebt qua uitgaande/inkomende oproepen? Kan het nergens vinden, ook google biedt geen hulp.
Ik heb 2 programma's waarmee ik dit kan vinden: Stats en Phonalyzr.
Waarbij Stats de bovengenoemde in 1 scherm laat zien en Phonalyzr dit in verschillende tabs laat zien en waar meer informatie zoals top callers/sms-ers met een grafiekje erbij te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karstjan
  • Laatst online: 11-06-2021
Goof2000 schreef op zondag 20 juni 2010 @ 17:32:
[...]

Ik heb 2 programma's waarmee ik dit kan vinden: Stats en Phonalyzr.
Waarbij Stats de bovengenoemde in 1 scherm laat zien en Phonalyzr dit in verschillende tabs laat zien en waar meer informatie zoals top callers/sms-ers met een grafiekje erbij te vinden is.
Dank hiervoor. Heb uiteindelijk voor Call Meter NG gekozen, waar bij hij 3G data, smsjes en gesprekken bijhoudt. Je kunt je factureringsperiode instellen zodat je weet hoever je in je bundel bent.
Er zijn hiervoor wel meer apps, maar dat is iets voor het software topic.

Het is voor mij wel even wennen dat je je telefoon helemaal kunt/moet customizen ipv out-of-the-box uitgebreid gebruikt. Het bied wel voordelen, maar dit soort dingen, zoals een sms counter, zouden er m.i toch wel standaard op kunnen. Zelfde geldt voor een timer/stopwatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s1ck
Peter_Aragorn schreef op zondag 20 juni 2010 @ 15:09:
Gebruiken jullie Timescape eigenlijk? Ik zelf niet namelijk, vind het maar ingewikkeld:-P
Ja ik gebruik het eigenlijk wel, kan ik me twitter/facebook/hyves updates zien. Maar misschien dat ik maar gewoon de applicaties ervoor ga downloaden want om hyves updates te krijgen kan ik wel een paar uur wachten, ik zou me god niet weten wat het probleem is daarmee

weer rebooten en dan doet die het:(

[ Voor 3% gewijzigd door s1ck op 20-06-2010 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
D
s1ck schreef op zondag 20 juni 2010 @ 18:11:
[...]

Ja ik gebruik het eigenlijk wel, kan ik me twitter/facebook/hyves updates zien. Maar misschien dat ik maar gewoon de applicaties ervoor ga downloaden want om hyves updates te krijgen kan ik wel een paar uur wachten, ik zou me god niet weten wat het probleem is daarmee

weer rebooten en dan doet die het:(
Dat heb ik dus al gedaan. Twitdroid is erg mooi voor Twitter:-). Daarnaast vind ik Timescape niet erg mooi..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezborger
Ik heb de tips van deze topic opgevolgd zoals na opladen rebooten, automatische sync programma's uitdoen, 3G uitzetten als je het niet gebruikt. Werkt echt goed!

Nu maar wachten op de update..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s1ck
@batsgeit (pagina 3) bedankt voor de tips, x10 gaat stukken sneller nu. Nu nog een manier vinden dat Hyves gewoon WEL update via timescape of wat het ook is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 361732

Kan iemand me helpen door dat ik apndroid had gebruikt is mijn 3g netwerk helemaal verrot geworden.Ik heb de telefoon gereset maar nu krijg ik mijn e-mail account niet geregistreerd ook niet via de sony website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 357727

Zelfde probleem hier... G3 lijkt wat te doen maar er gaat geen data meer overheen, na een reboot of het in en uitschakelen van data verkeer via instellingen loopt het weer voor een tijdje.
Anoniem: 361732 schreef op maandag 21 juni 2010 @ 10:10:
Kan iemand me helpen door dat ik apndroid had gebruikt is mijn 3g netwerk helemaal verrot geworden.Ik heb de telefoon gereset maar nu krijg ik mijn e-mail account niet geregistreerd ook niet via de sony website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb echt spijt dat ik apndroid had geïnstalleerd had ik het maar nooit gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-05 15:11

LDVC

Let's get it over with

Anoniem: 361732 schreef op maandag 21 juni 2010 @ 11:07:
Ik heb echt spijt dat ik apndroid had geïnstalleerd had ik het maar nooit gedaan.
nou nou nou, zo erg is het allemaal niet. Je moet alleen even weten hoe APNDroid werkt. Omdat Android niet toestaat dat programma's rechtstreeks je internetverbinding aan/uit toggelen, gebruikt APNDroid een workaround: wanneer je internet uit wil zetten, voegt APNDroid de tekst 'apndroid' toe aan je APN adres. Hierdoor wordt dit adres ongeldig, waardoor je geen internetverbinding kunt krijgen. Wanneer je je verbinding wil herstellen, verwijdert APNDroid dit stukje tekst weer. Als je echter dit programma verwijdert voordat APNDroid die tekst weg kan halen, dan blijft je verbinding verbroken omdat je een ongeldig APN adres hebt. Het is dus een kwestie van dit handmatig aanpassen via:
Instellingen > Draadloze bedieningselementen > Mobiele netwerken > Namen toegangspunten.

Als je KPN als provider hebt, dan zal er bij je APN het volgende staan:
portalmmm.nlapndroid
Vervang dit dan door portalmmm.nl (dus haal apndroid weg)

Internet zou het nu weer moeten doen!

Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LDVC schreef op maandag 21 juni 2010 @ 11:23:
[...]

nou nou nou, zo erg is het allemaal niet. Je moet alleen even weten hoe APNDroid werkt. Omdat Android niet toestaat dat programma's rechtstreeks je internetverbinding aan/uit toggelen, gebruikt APNDroid een workaround: wanneer je internet uit wil zetten, voegt APNDroid de tekst 'apndroid' toe aan je APN adres. Hierdoor wordt dit adres ongeldig, waardoor je geen internetverbinding kunt krijgen. Wanneer je je verbinding wil herstellen, verwijdert APNDroid dit stukje tekst weer. Als je echter dit programma verwijdert voordat APNDroid die tekst weg kan halen, dan blijft je verbinding verbroken omdat je een ongeldig APN adres hebt. Het is dus een kwestie van dit handmatig aanpassen via:
Instellingen > Draadloze bedieningselementen > Mobiele netwerken > Namen toegangspunten.

portalmmm.nlapndroid

Bedank voor je hulp maar ik had me telefoon gereset vanmorgen en daardoor ben ik mijn email gegevens kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osnatool
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-10-2014

osnatool

(> '. ')>

Heb sinds maandje nu de X10, zeer tevreden over het toestel. Enige wat ik de laatste tijd wel eens last van heb is dat als ik mijn telefoon unlock ik totaal niets kan openen. Ik moet dan de telefoon rebooten om uberhaupt iets te kunnen doen. Hebben een van jullie hier ook last van (gehad)? Ik ben aan het overwegen om de telefoon opnieuw te installeren, kan je dit bereiken door terug te gaan naar fabrieksinstellingen?

Hopelijk heeft iemand hier een oplossing voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-05 12:14

Chaos-Zero

Sega fan!

Meer mensen hier met het probleem dat timescape niet update op het home scherm?
Vaak doet hij het weer even na een reboot, maar na 2x updaten blijven er weer berichten van paar dagen oud staan.
Ik snap er niks van.

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC

LDVC

Let's get it over with

Chaos-Zero schreef op maandag 21 juni 2010 @ 13:00:
Meer mensen hier met het probleem dat timescape niet update op het home scherm?
Vaak doet hij het weer even na een reboot, maar na 2x updaten blijven er weer berichten van paar dagen oud staan.
Ik snap er niks van.
Ik vermoed dat je een taskkiller hebt draaien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Echt wat een shit telefoon nu doet hyves het ook niet meer en mijn email linken aan de x10 lukt ook niet.Sony is niet echt behulpzaam aan de telefoon.Ik heb echt enorm spijt dat ik die duivels apndroid :( had geïnstalleerd.

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 361732 op 21-06-2010 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-05 12:14

Chaos-Zero

Sega fan!

LDVC schreef op maandag 21 juni 2010 @ 13:07:
[...]

Ik vermoed dat je een taskkiller hebt draaien....
Ah, toppie. Dankjewel!

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-05 15:48
Anoniem: 361732 schreef op maandag 21 juni 2010 @ 13:08:
Echt wat een shit telefoon nu doet hyves het ook niet meer en mijn email linken aan de x10 lukt ook niet.Sony is niet echt behulpzaam aan de telefoon.Ik heb echt enorm spijt dat ik die duivels apndroid :( had geïnstalleerd.
wat bedoel je met e-mail linken?
Synchroniseren met je gmail account of iets anders?

trouwens wat bij mij geholpen heeft een tijd geleden is het volgende.

Ga naar intellingen -> draadloze bedieningselementen -> mobiele netwerken -> namen toegangspunten
Je ziet nu een lijst met alle mobiele toegangspunten. Waarschijnlijk zie je maar 1 naam staan.
kies menu (knop met die vierkanten erboven) en selecteer standaardinstellingen herstellen.

[ Voor 29% gewijzigd door avec_style op 21-06-2010 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 361732 schreef op maandag 21 juni 2010 @ 13:08:
Wat je kan proberen is

Ga naar intellingen -> draadloze bedieningselementen -> mobiele netwerken ->
Auto-internetinstellingen

Bij T-mobiel wordt alle internet instellingen hersteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 357727

Ik heb APNDroid er nog eens opgezet, nu draait het goed, maar wat ik merkte is dat als je het vinkje in de APNDroid instellingen van MMS weg haalt hij rare dingen gaat doen.
Anoniem: 357727 schreef op maandag 21 juni 2010 @ 10:58:
Zelfde probleem hier... G3 lijkt wat te doen maar er gaat geen data meer overheen, na een reboot of het in en uitschakelen van data verkeer via instellingen loopt het weer voor een tijdje.

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

avec_style schreef op maandag 21 juni 2010 @ 13:28:
[...]

wat bedoel je met e-mail linken?
Synchroniseren met je gmail account of iets anders?

trouwens wat bij mij geholpen heeft een tijd geleden is het volgende.

Ga naar intellingen -> draadloze bedieningselementen -> mobiele netwerken -> namen toegangspunten
Je ziet nu een lijst met alle mobiele toegangspunten. Waarschijnlijk zie je maar 1 naam staan.
kies menu (knop met die vierkanten erboven) en selecteer standaardinstellingen herstellen.
Thanks voor de info heb het inmiddels opgelost met moeite . _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s1ck
Anoniem: 361732 schreef op maandag 21 juni 2010 @ 13:57:
[...]

Thanks voor de info heb het inmiddels opgelost met moeite . _/-\o_
Hyves updaten doet die nog steeds niet met mij :/ wordt er een beetje dood ziek van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

s1ck schreef op maandag 21 juni 2010 @ 15:52:
[...]

Hyves updaten doet die nog steeds niet met mij :/ wordt er een beetje dood ziek van
Ik had gewoon sony gebeld maar dit keer niet meer zo vriendelijk en eiste duidelijk antwoordt op mijn vragen.Van sony krijg je dan te horen welke pop service en poort je moet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:46
Wat heeft een pop service & poort te maken met die hyves applicatie?

Als je APN fucked up is, gewoon op de site van je provider gaan zoeken.
Daar staat die info wel. Vaak kun je die info zelfs met het versturen van een SMSje naar je toestel gestuurd krijgen (en dan ist nog meteen geinstalleerd ook).

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmalonl
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-07-2023
zou iemand mij misschien kunnen helpen met een aantal vragen. ? :D
-hoe zet ik het geluid van mijn inkomende gesprekken harder? (luider) ? heb al aardig wat telefoons gehad en die zijn echt best wel luid.
-wat zijn moxier mail, moxier agenda,moxier contacersonen,moxier..... en heb ik al dat zooi nodig? zo niet waar kan ik ze dan verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

elmalonl schreef op maandag 21 juni 2010 @ 16:54:
-wat zijn moxier mail, moxier agenda,moxier contacersonen,moxier..... en heb ik al dat zooi nodig? zo niet waar kan ik ze dan verwijderen?
Is al een aantal keer voorbij gekomen hier, gewoon ff stukje terug lezen dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -db-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-05 14:16

-db-

Hoi

Ik heb sinds een paar dagen ook een X10, mooit aparaat.
Nu zocht ik een houder voor in de auto en een autolader.
Ik heb de volgende besteld:
Afbeeldingslocatie: http://www.spider-foot.com/oem/big/SX10-Ckit_2.jpg
€7,09 voor de houder en oplader, geen verzendkosten. Lijkt te mooi om waar te zijn maar heb het eens geprobeerd. Als hij ook echt aankomt zal ik het wel laten weten hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teuling
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-05 19:19
Ik heb op ebay ook voor een paar euro een auto-houder gekocht. Geen zuignap, maar verbinding aan ventilatieroosters. Het telefoon-gedeelte ziet er hetzelfde uit als in het plaatje hierboven. Past zeer goed en zit goed vast tijdens rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
-db- schreef op maandag 21 juni 2010 @ 17:29:
Ik heb sinds een paar dagen ook een X10, mooit aparaat.
Nu zocht ik een houder voor in de auto en een autolader.
Ik heb de volgende besteld:
[afbeelding]
€7,09 voor de houder en oplader, geen verzendkosten. Lijkt te mooi om waar te zijn maar heb het eens geprobeerd. Als hij ook echt aankomt zal ik het wel laten weten hier.
heb je een linkje vanwaar hij komt? hier enorme intresse voor. En is een zacht prijsje dus ik wacht je ervaring ermee af en dan bestellen maar :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC

LDVC

Let's get it over with

XstarzZ schreef op maandag 21 juni 2010 @ 18:11:
[...]

heb je een linkje vanwaar hij komt? hier enorme intresse voor. En is een zacht prijsje dus ik wacht je ervaring ermee af en dan bestellen maar :p
Het watermerk op de foto verraadt dat het afkomstig van spider-foot.
even googlen en dan: http://www.spider-foot.co...peria-x10-ckit-p-682.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114616

LDVC schreef op maandag 21 juni 2010 @ 18:38:
[...]

Het watermerk op de foto verraadt dat het afkomstig van spider-foot.
even googlen en dan: http://www.spider-foot.co...peria-x10-ckit-p-682.html
gewoon op de foto klikken :')

Ziet er prima uit hoewel die zuignap even afwachten is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC

LDVC

Let's get it over with

Anoniem: 114616 schreef op maandag 21 juni 2010 @ 18:44:
[...]

tss... de techniek staat ook voor niets :+
Ik ben benieuwd naar je ervaringen met dit ding, price is nice.

Dan nog ander goed nieuws: SE heeft op z'n UK twitter (SonyericssonUK) laten weten dat de X10 update klaar staat (als in: morgen ofzo beschikbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmalonl
wat voor x10 update, een grote?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC

LDVC

Let's get it over with

elmalonl schreef op maandag 21 juni 2010 @ 19:23:
De update waar het de afgelopen 10 pagina's regelmatig over is gegaan....
(lieve mensen, dit forum heeft een zoekfunctie!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
elmalonl schreef op maandag 21 juni 2010 @ 19:23:
Ja, één van 3 meter!

OT.
Heb mijn X10 nu 2.5 maand en bevalt nog steeds uitstekend. Accuduur blijft rond de 24 uur liggen. Ik heb geen last van die Hyves update, ik update alleen wanneer ik dat zelf nodig vind. Heeft iemand ondertussen al een oplossing voor die lelijke Skyfire bug?
Ik had gewoon sony gebeld maar dit keer niet meer zo vriendelijk en eiste duidelijk antwoordt op mijn vragen.Van sony krijg je dan te horen welke pop service en poort je moet gebruiken.
Sorry hoor, maar Sony kan hier ook weinig aan doen. Je moet voor dat soort dingen inderdaad bij je provider zijn, en niet bij SE.

[ Voor 27% gewijzigd door Knul op 21-06-2010 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

De update zal een flink aantal bugs oplossen, ook de snelheid en flexibiliteit in Time/Mediascape heb ik vernomen,
Ook zal er nog wat aan veranderen, maar mag ik niks over zeggen.
En het leukste is:
De accu zal verbeteren, en flink!
De accu zal 50% tot 100% langer meegaan.
Dus dat kunnen we volgens mij allemaal wel gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmalonl
ow ok das is wel beter dan, maar ik dacht dat het pas veel later kwam dat update. daarom vroeg ik dus om welke update het ging. en zo als ik het lees gaat het dus niet andoird 2.1 toch? die komt pas echt later aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

elmalonl schreef op maandag 21 juni 2010 @ 19:39:
ow ok das is wel beter dan, maar ik dacht dat het pas veel later kwam dat update. daarom vroeg ik dus om welke update het ging. en zo als ik het lees gaat het dus niet andoird 2.1 toch? die komt pas echt later aan?
2.1 komt inderdaad later,
In september:

http://goo.gl/AjnB

gr Stefan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
Anoniem: 114616 schreef op maandag 21 juni 2010 @ 18:44:
[...]

ow sorry, lomp van me :p.
Eindelijk goed nieuws van die update! Dus we zouden hem nog deze week kunnen verwachten?
Als belgie deze keer niet achtergehouden wordt teminste...
Ik hoop dat ik hem via over the air kan binnentrekken. ik werk op een linuxbak, en heb niet veel zin om een windowsbak te gaan opzoeken dan :p, maar voor een update heb ik het wel over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
stefanaudi schreef op maandag 21 juni 2010 @ 19:36:

Ook zal er nog wat aan veranderen, maar mag ik niks over zeggen.
Pff lijkt wel weer of ik jarig ben toen ik nog een jaartje of 8 was....
Mijn lekker maken met (een paar dagen van te voren)het cadeau al op tafel leggen.
En de grootste lol hebben (mijn ouders dan, ben zelf behoorlijk nieuwschierig).
Maar ja, zit wel weer niets anders op dan gewoon geduld :X hebben.
Kan je wel zeggen wanneer wij hem in Nl kunnen verwachten.
En wat me ook niet helemaal duidelijk is over die update, is die straks te downloaden via het menu OF moeten wij dat doen via het update_programma van SE?

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

streamnl schreef op maandag 21 juni 2010 @ 20:21:
[...]

Pff lijkt wel weer of ik jarig ben toen ik nog een jaartje of 8 was....
Mijn lekker maken met (een paar dagen van te voren)het cadeau al op tafel leggen.
En de grootste lol hebben (mijn ouders dan, ben zelf behoorlijk nieuwschierig).
Maar ja, zit wel weer niets anders op dan gewoon geduld :X hebben.
Kan je wel zeggen wanneer wij hem in Nl kunnen verwachten.
En wat me ook niet helemaal duidelijk is over die update, is die straks te downloaden via het menu OF moeten wij dat doen via het update_programma van SE?
Haha, ik mag daar echt niks over zeggen.
Een ding mag ik wel zeggen: voor het weekend!
De X10 zal het zelf wss aangeven. Anders even aansluiten op PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
stefanaudi schreef op maandag 21 juni 2010 @ 20:56:
[...]

Haha, ik mag daar echt niks over zeggen.
Een ding mag ik wel zeggen: voor het weekend!
De X10 zal het zelf wss aangeven. Anders even aansluiten op PC.
OT: hoe weet je dat allemaal eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FF
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-05 18:02

FF

Wat ik me eigenlijk afvraag.

Is het met android ook zo dat je bij elke update alles kwijt bent?

Dus je moet alles opnieuw instellen, alles downloaden en installeren, alles opnieuw configureren, enz.

Is dat bij elke update (dus binnen de huidige firmware) of alleen bij een nieuwere firmware versie (van 1.6 naar 2.1 bijv.)?

En welk programma is dan het beste om alles te backuppen en te restoren? Dus apps, settings, alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:12
Normaal gesproken ben je inderdaad alle data kwijt. Titanium Backup is een goed programma maar daar heb je root acces voor nodig als ik het goed heb. Al kan het ook zo zijn dat een gedeelte van de functionaliteit wel beschikbaar is.

Edit:

Ik heb het dan wel over een update naar een nieuwere android versie. Als het een kleine update is waardoor android op hetzelfde versienummer blijft ben je meestal niet je data kwijt.

[ Voor 29% gewijzigd door boaty op 21-06-2010 22:15 ]

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanem0chi
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17-05 10:43
ik had al hier en daar gelezen dat er ook een app bestaat dat je op het scherm kan drukken om een foto te nemen ipv. het knopje bovenop te telefoon. Weet iemand de naam van deze app?

Ook over de update, zijn dan ook al mijn contacten weg? en wat kan ik het beste doen voordat ik de update installeer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Knul schreef op maandag 21 juni 2010 @ 21:00:
[...]

OT: hoe weet je dat allemaal eigenlijk?
Niet geheel offtopic. Ik ben ook wel benieuwd wat zijn bron is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmalonl
kanem0chi schreef op maandag 21 juni 2010 @ 22:02:
ik had al hier en daar gelezen dat er ook een app bestaat dat je op het scherm kan drukken om een foto te nemen ipv. het knopje bovenop te telefoon. Weet iemand de naam van deze app?

Ook over de update, zijn dan ook al mijn contacten weg? en wat kan ik het beste doen voordat ik de update installeer?
dat kan je als het goed is bij je foto camera zelf doen. instellingen, moet je ff zoeken, heb het zelf ook moeten doen, omdat ik het foto knopje niet aan de praat kreeg, hij maakte maar geen foto's, of ik doe iets verkeerds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC

LDVC

Let's get it over with

jelmervos schreef op maandag 21 juni 2010 @ 22:07:
[...]

Niet geheel offtopic. Ik ben ook wel benieuwd wat zijn bron is.
Hij is samen met Harold de Kort (communicatie-nogwat bij SE) de beheerder van de officiële X10 hyves zag ik, dus daar zal de connectie wel ergens zitten. Een vrij betrouwbare bron lijkt me (hoewel die HTC kerel er wel vaak naast zat :S )

Wat betreft updates: bij kleine updates verlies je toch niet alle data?? Na de update van .14 naar .16 ben ik iig niets kwijtgeraakt, maar dat was dan ook wel een miniscule update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
LDVC schreef op maandag 21 juni 2010 @ 22:18:
[...]

Hij is samen met Harold de Kort (communicatie-nogwat bij SE) de beheerder van de officiële X10 hyves zag ik, dus daar zal de connectie wel ergens zitten. Een vrij betrouwbare bron lijkt me (hoewel die HTC kerel er wel vaak naast zat :S )

Wat betreft updates: bij kleine updates verlies je toch niet alle data?? Na de update van .14 naar .16 ben ik iig niets kwijtgeraakt, maar dat was dan ook wel een miniscule update.
ik hoop het! alles staat juist zoals ik het hebben wil. ik verwacht ook wel dat je alle date behoud bij een update binnen dezelfde android versie, maar bij de update naar 2.1 verwacht ik wel dat we alles gaan kwijt zijn.
dus we mogen verwachten dat de x10 het zelf zal aangeven als we kunnen updaten?

ps: die update voor het weekend, horen wij belgen daar ook bij? en niet enkel nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Knul schreef op maandag 21 juni 2010 @ 19:29:
[...]

Ja, één van 3 meter!

OT.
Heb mijn X10 nu 2.5 maand en bevalt nog steeds uitstekend. Accuduur blijft rond de 24 uur liggen. Ik heb geen last van die Hyves update, ik update alleen wanneer ik dat zelf nodig vind. Heeft iemand ondertussen al een oplossing voor die lelijke Skyfire bug?

[...]

Sorry hoor, maar Sony kan hier ook weinig aan doen. Je moet voor dat soort dingen inderdaad bij je provider zijn, en niet bij SE.
In tegendeel want normaal zou je alleen je e-mail account gegevens invullen en dan zou het geregistreerd worden.Dat was dus bij mij niet gebeurt en moest alles handmatig invullen dat deed ik maar dat mocht niet bate.Tevens kon je normale je e-mail setting per sms ontvangen van de sony ericsson website maar die functie wordt per 26 juni stopgezet.Ik kreeg dus elke keer een fout melding als ik de pincode invoer voor me e-mail setting terwijl het nog geen 26 juni is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LDVC schreef op maandag 21 juni 2010 @ 11:23:
[...]

portalmmm.nlapndroid

Had sinds vorige week ook wat probleempjes met internet en door u tip ben ik even gsaan kijken en waarempel de settings stonden idd verkeerd gebruik sweetdreams deze zet er ook iets erachter waardooor de boel niet of helemaal niet meer functioneerd bdankt voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Leuk, leuke prijs ook. Geef maar een seintje als je het binnen hebt. Misschien bestel ik m ook wel :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Off topic:

Ik doe geen uitlatingen over de bron.
Ik laat verder ook niks los over het nieuws, misschien merk je het vanzelf wel :-)

Ontopic:

Met Sony Ericsson's geleverde software kan je een back up maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114616

Ik wacht wel eerst die update af want met al dei positieve geluiden zal het wel gewoon tegenvallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-05 15:48

MagicTempest

Fly pig!

Ik merk met mijn X10 dat hij wat problemen heeft met de bluetooth carkit van mijn auto. Soms koppelt hij niet en soms laat hij het gesprek niet over mijn carkit lopen, maar gewoon over de telefoon zelf.

Zijn er hier mensen met ervaring met carkits en herkennen jullie deze problemen?

Wat ik al gedaan heb is het volgende:
- Andere telefoons ontkoppelen van de carkit
- X10 opnieuw koppelen

Ik heb de X10 nog niet gereset naar factory defaults. Andere telefoons doen het overigens wel prima.

With sufficient thrust pigs fly just fine. However, this is not necessarily a good idea. It is hard to be sure where they are going to land, and it could be dangerous sitting under them as they fly overhead. rfc 1925

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.