Misschien een idee om dit soort zaken in een android gebaseerd topic te plaatsen, ipv dit topic waar het voornamelijk over het toestel en toestel specifieke software gaat.
Houdt dit topic overzichtelijker voor de mensen die hier voor x10 problemen komen.
Ik vind het zelf wel interessant om te weten wat andere mensen spelen, maar dit kan beter geen opsom van games forum worden, me dunkt.
Ook misschien een idee om de startpost te vernieuwen en zaken toe te voegen die vaak weer naar boven komen.
Ik denk hierbij aan vragen over de screenprotector, trilstand, trillen bij smsen, batterijverbruik dat slecht en programma's als youtube en hyves die dus niet in elke firmware versie zitten. Al deze vragen zijn al tig keer behandelt en ik word er een beetje moe van hoe weinig mensen de search gebruiken.
Dus misschien handig voor mensen die net een x10 hebben aangeschaft dat ze gelijk de basisdingen snappen en niet weer dezelfde retournerende (nederlands?) vraag stellen.
He? die topics bestaan al lang, en met reden, om andere topics niet te v ervuilen met non topic gerelateerde zaken.
Voor android vragen en al helemaal opsommingen van apps en games kan je hier terecht.
Android Software & Discussie - Deel 6
Ik ben 24, hoe oud ben jij?
Verder zal ik er maar niet op in gaan, aangezien ik hier voor jou dingen zit voor te kauwen en niet andersom, ik wil gewoonj een 'on-topic topic' en geen geblaat over spelletjes e.d. behalve als die specifiek over de x10 gaan... en niet wat voor rotzooi je allemaal op je x10 hebt staan, daarvoor zijn simpelweg andere topics.
(ik zie al dat je nieuw bent hier, als het niveau niet hoger kan, terug naar fok! forum graag)
[
Voor 29% gewijzigd door
paazei op 20-06-2010 18:19
]