Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-06 20:54

Afbeeldingslocatie: http://www.nougewoon.nl/tweakers/x10banner.jpg

Het Sony Ericsson Xperia X10 topic

Deel 1

Welkom bij het Sony Ericsson X10 topic.

Het toestel is eindelijk officieel aangekondigd:

Technical Details

• Display:
- 800 x 400 pixels/4"
- Touch Sensitive
• Network:
- 2G 850/900/1800/1900 (Quad-Band)
- 3G: 900/2100 (Dual-Band)
- HSDPA (10Mbps)
- HSUPA (2Mbps)
• Camera:
- 8 mega-pixels (auto-focus)
- 8 x Digital Zoom
- LED Flash
- Image Stabilization
- Smile Shutter
- Face Detection
• Video:
- VGA Video Recording
• Music:
- Supported formats: MP3, AAC, eAAC+
• Ringtones:
- Monophonic
- Polyphonic (64)
- MP3
- AAC
• Messaging:
- SMS
- MMS (with video)
- E-mail (POP3, SMTP, IMAP4, MS Exchange)
• Memory:
- Phone Book
- Dialled Calls
- Missed Calls
- Received Calls
- microSDHC (external)
• Call Features:
- Hands Free
- Caller ID
- Voice Dialling
• Connectivity:
- miniUSB
- 3.5mm AV connector
- Bluetooth (2.1)
- Wi-Fi (IEEE 802.11g)
• Navigation:
- AGPS

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/bnn14/links.jpg
Links

Sony Ericsson X1:
Deel 8

User Interface
X3 foto's

[ Voor 135% gewijzigd door WidgetTWW op 03-11-2009 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
Vanavond na mijn werk gooi ik even een likje verf over het topic, laat de discussie maar los barsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eiland
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
De keuze voor een telefoon met android wordt bij deze weer een stukje moeilijker... toch neig ik naar deze phone ik heb altijd wel goede ervaringen gehad met SE.

Hier nog een video met wat ingezoomde plaatjes
http://www.youtube.com/watch?v=2sl7Oyy4oc0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
Zodra er meer bekend is over het toestel zal ik de mooiere startpost online zetten. Ik denk dat Sony wel snel met een persbericht komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-05 18:56
Op papier is dit gewoon een hele, hele vette telefoon. Een 4" scherm lijkt me geweldig op een telefoon, daar ik het 3" scherm van mijn huidige Xperia X1 aan de kleine kant vind. En dan die Snapdragon CPU, en het Android platform, én een 8MP camera... Fantastisch :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-06 17:07
Nu hopen dat er maar snel een release datum bekend wordt.
Die zal van crucial belang zijn gezien het aantal android toestellen dat de komende tijd op de markt komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ankhie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-06 14:39

ankhie

Co-founder bij Mobile2Morrow

Ik hoop ook inderdaad op een snelle releasedatum. Dit wordt definitely mijn nieuwe telefoon. Precies wat ik zoek als ik die UI filmpjes zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-06 13:35

Dreanor

Joene

Als hierop Android zit dan hoop ik ook dat deze snel uit komt. Eerst moest en zou ik de magic hebben, maar omdat Tmobile hem nu nog steeds niet heeft en ik van de Hero specs zag wou ik de hero. Nu lees ik over deze en wil ik wachten tot tie uit is. Mijn abbo loopt toch nog tot oktober. Dus nog maar even geduld hebben.

Maar is een 4" scherm niet heel groot in je broekzak?

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Als het goed is zit er inderdaad Android op. En een 4" scherm moet nog wel passen. Het gaat vooral om de dikte van die toestellen wat bepaald of ie lekker in de broekzat zit. Of je moet al een erg kleine broekzak hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Leuk toestel. :) Alleen moet er Android opstaan, maar op het bovenste plaatje is toch duidelijk Sony Ericsson's eigen OS te zien. :)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dat is volgens mij de skin die SE over Android heen bouwt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

MaDLiVe

.-Observer-.

Of hun eigen skin voor Android :)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

RoD schreef op zondag 26 juli 2009 @ 13:08:
Dat is volgens mij de skin die SE over Android heen bouwt.
Ah oke, dat is wel vet dan. :)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
het is zeker een mooie telefoon, ik hoop dat nu ze het weer 'in huis' bouwen ze niet dezelfde problematiek ondervinden als met de sx1

Op gsmarena hadden ze ook een artikel over de Xperia X3

[ Voor 40% gewijzigd door Ganymedus op 26-07-2009 22:21 ]

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111759

Ganymedus schreef op zondag 26 juli 2009 @ 21:40:
het is zeker een mooie telefoon, ik hoop dat nu ze het weer 'in huis' bouwen ze niet dezelfde problematiek ondervinden als met de sx1
de X1 is gebouwd door HTC en die maken uitstekende toestellen. Maar als SE wil werken met een beperkt budget zal dat consequenties hebben voor de kwaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Anoniem: 111759 schreef op zondag 26 juli 2009 @ 22:07:
[...]

de X1 is gebouwd door HTC en die maken uitstekende toestellen.
De X1 had erg veel last van scheuren. Kijk maar eens naar het X1-problementopic.
Maar als SE wil werken met een beperkt budget zal dat consequenties hebben voor de kwaliteit
Waarom? SE is prima in staat om zelf telefoons in elkaar te zetten. Afaik is de X1 de eerste telefoon die door HTC in elkaar gezet werd, en het resultaat heb je kunnen zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-06 20:58

Roytoch

Nietes

Aan de andere kant levert ook SE (zoals élke andere fabrikant) niet alleen maar foutloze toestellen af. De k850i bijvoorbeeld was dramatisch...

En HTC heeft over het algemeen vrij goede toestellen toch? De X1 was negatieve uitschieter (ik heb er zelf ook 1 waar al een hoekje af is). Ik heb het idee (heiligschennis!) dat SE inhouse gewoon niet voldoende kennis heeft voor smartphones. Ze proberen het wel maar de échte zakelijke alleskunners, hebben ze daar tot nog toe echt potten mee kunnen breken?

Enige manier waarop SE wél ervaring kan opdoen met dit soort toestellen, is juist door ze inhouse te gaan maken natuurlijk.

En begrijp me niet verkeerd, K750i K750i w800i K850i X1, ik houd van SE.

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
De tijd dat HTC over het algemeen vrij goede toestellen levert is volgens mij al enige tijd geleden. Toen ze nog hofleverancier voor HP en Nokia waren, maakten ze zeker geen slechte producten, en de series kort daarna waren ook erg solide. Echter de afgelopen jaren heb ik niet de indruk dat ze deze kwaliteitsnorm hebben kunnen handhaven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crew One
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Betekend AGPS dat er geen echte GPS ontvanger in zit? Wikipedia is er niet geheel duidelijk over of AGPS altijd in bijzijn van een echte GPS ontvanger werkt of dat het puur alleen op de informatie van de GSM masten gaat?

Zou jammer zijn als zo'n kick-ass apparaat geen GPS heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

roy.ahuis schreef op zondag 26 juli 2009 @ 22:16:
Aan de andere kant levert ook SE (zoals élke andere fabrikant) niet alleen maar foutloze toestellen af. De k850i bijvoorbeeld was dramatisch...

En HTC heeft over het algemeen vrij goede toestellen toch? De X1 was negatieve uitschieter (ik heb er zelf ook 1 waar al een hoekje af is). Ik heb het idee (heiligschennis!) dat SE inhouse gewoon niet voldoende kennis heeft voor smartphones. Ze proberen het wel maar de échte zakelijke alleskunners, hebben ze daar tot nog toe echt potten mee kunnen breken?

Enige manier waarop SE wél ervaring kan opdoen met dit soort toestellen, is juist door ze inhouse te gaan maken natuurlijk.

En begrijp me niet verkeerd, K750i K750i w800i K850i X1, ik houd van SE.
Ze hebben kunnen snuffelen aan het echte werk met de X1. Wellicht dat ze het dan nu zelf gaan proberen. Ik heb wel zoveel vertrouwen in SE dat ze geen compleet faalproduct op de markt brengen. Maargoed, het blijft hoe dan ook de reviews afwachten natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-06 13:35

Dreanor

Joene

Is wat, die Android phones. Hebben ze een prachtig besturingsprogramma op de markt gebracht, blijft het helaas onzeker met de toestellen/hardware. Hopelijk komt voor deze androidphone snel meer informatie beschikbaar ben namelijk erg benieuwd gezien de eerste geruchten mij blij maken over dit hebbedingetje. :D

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-06 00:30

icecreamfarmer

en het is

mooi toestel de keuze wordt steeds moeilijker wilde eerst voor de satio gaan maar android lijkt het betere systeem, is al iets bekend over de releasedatum?

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
valt me wel op dat zowel de Xperia 1 als 2 wm als besturingssysteem hebben, en dan vind ik het frappant dat de Xperia 3 op android draait. Waarom deze wijziging, en waarom gaat dit niet gepaard met een andere naam. De Xperia lijn lijkt zich voornamelijk te focussen op wm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
Crew One schreef op maandag 27 juli 2009 @ 12:00:
Betekend AGPS dat er geen echte GPS ontvanger in zit?
Nee, dat betekent het niet. Assisted GPS is GPS + de mogelijkheid om sneller GPS data binnen te halen middels het netwerk. De Xperia X1 heeft ook AGPS, en daar kun je gewoon kostenloos (zonder GSM data) mee navigeren.
Ganymedus schreef op maandag 27 juli 2009 @ 18:20:
valt me wel op dat zowel de Xperia 1 als 2 wm als besturingssysteem hebben, en dan vind ik het frappant dat de Xperia 3 op android draait. Waarom deze wijziging, en waarom gaat dit niet gepaard met een andere naam. De Xperia lijn lijkt zich voornamelijk te focussen op wm.
Ik zie het niet als een wijziging maar als keuze voor de consument ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-06 22:25

DarkSide

theres no place like ::1

Xperia staat voor de top of the range bij SE. Het gaat om de beleving. Niet om het OS.
Nu is dat dus een Android toestel. Kan best zijn dat straks de Xperia 4 of 6 op WinMo 7 gaat draaien.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Hmm daar zit wel wat in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBNPLM
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-06 10:55
Ik denk ook waarom ze Xperia X3 noemen is omdat dit een periode is waarmee 3G zoon beetje alles aanduid dat het snelst is.
Ook denk ik omdat de eerste adriod phones toch ook iets met een 3 heten?! Sorry te lui om het op te zoeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ankhie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-06 14:39

ankhie

Co-founder bij Mobile2Morrow

DracoDrake schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 06:55:
Ik denk ook waarom ze Xperia X3 noemen is omdat dit een periode is waarmee 3G zoon beetje alles aanduid dat het snelst is.
Ook denk ik omdat de eerste adriod phones toch ook iets met een 3 heten?! Sorry te lui om het op te zoeken :P
T-Mobile G1, HTC Magic, HTC Hero, Samsung Galaxy ... ik geloof niet dat die redenering helemaal opgaat :)

De enige die de 3 erin heeft is Apple, met z'n 3G(s). Mogelijk wordt de Xperia 2 nog een WinMo of slaan ze #2 maar gewoon helemaal over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Ik volg dit toestel ook met veel interesse, de geruchten die naar buiten kwamen waren zo concreet dat het bijna wel moet kloppen.

4" touchscreen is tenminste groot genoeg om op te typen..., en een 1Ghz snapdragon Ohlala...!

Als ie nou ook nog een beetje fatsoenlijke batterijduur heeft ga ik straks helemaal voor de bijl... is snapdragon zuinig???

En tenminste MicroSD op een SE :*)

[ Voor 5% gewijzigd door XElD op 01-08-2009 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 309484

Aangezien ik over een maand of 2 aan een nieuwe telefoon toe ben volg ik de android-toestellen met belangstelling. Voorheen had ik als 1 van m'n eisen dat er een FM-ontvanger op het toestel zat, maar icm android lijkt dit op het moment lastig.
De specs die een tijdje op Expansys stonden vermeldden geen FM radio, typhone doet dit wel.

Ik weet dat niemand dit zeker kan weten op het moment, maar mag ik dankzij typhone hopen op een FMradio of gokken ze daar ook volledig blind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-06 21:04
Dit is de eerste telefoon met android die ik er ook best wel ok vind uitzien!

Als mijn iPhone niet snel geleverd wordt of de pre niet snel naar Nederland komt, is dit voor mij een serieuze optie.

Welke is er het eerst :P (iPhone, maar deze heeft leverings problemen)

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gommers
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik ben benieuwd wanneer hij op de markt komt en voor hoeveel dat ding gaat kosten natuurlijk. :X Ik zit hier namelijk met een LG (kapot scherm) en dat werkt niet zo lekker :/ Ik ben het eens met joint_me..

Ik wacht met smart :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Laatst online: 28-04 11:38
Ben vroeger altijd Fan geweest van dit merk.
Eindelijk een fatsoenlijk design en Sony Ericsson maakt kwalitatief goed toestellen.
Heb nu een hero maar als deze uitkomt met android wordt dit zeker de opvolger.

Denk zelf aan een release date 2e kwartaal 2010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 313060

Ik kijk ook met smart uit naar deze smartphone! hoop alleen op een eerdere release dan het 2e kwartaal 2010 ...deze android telefoon stond immers al '(on)officieel' als pre-order op een website toch? Het is trouwens verder ook akelig stil rond deze android telefoon.. hoop dat er snel wat meer bekend wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouTer14
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-06 22:44
Ook ik kijk erg uit naar deze telefoon, het zal de vervanger worden van mij trouwe k800i.
Altijd zeer tevreden geweest met sony-ericsson telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125883

Spijtig dat er geen Cybershot van maken. 'k heb nu een K810i en vrees dat X3's camera dan toch serieus gaat tegenvallen. Voorts moet ik wel zeggen dat het me meer aanstaat dan de Satio. Die is dan wel Cybershot, maar zit vast met Symbian. Ik had graag eens verandering gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ach, dat Cybershot is ook maar een marketing-term. Dat wil niet meteen zeggen dat de camera niks is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zie me toch niet zozeer deftige plaatjes schieten in het donkere omgeving met de Xperia camera als met een K810i. Als je dan eens op stap gaat en een fotootje maak zien ze er altijd netjes uit met de xenon-flash. Bij m'n kameraad met een 5mp camera in z'n Samsung gsm is het toch heel wat minder :| De mensen op zijn foto's zijn dan nog steeds donker en de foto's zijn nogal korrelig.
Het leuke aan zo'n Cybershot is dat je dan niet altijd een compactcamera in je broekzak moet steken.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 125883 op 15-08-2009 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deze telefoon ziet er veelbelovend uit. Ik zou hem wel kiezen boven een Satio, omdat de camera mij niet zo boeit, maar in de X3 ziet godzijdank een 3.5mm uitgang. Ik heb het na 3 SE telefoon's helemaal gehad met de plug die in de Satio zit, die vaak na 1 jaar al minder ging werken. Jammer alleen dat ik pas over 7 maanden kan verlengen :(

Heeft iemand al enig idee wat hij zo ongeveer zou kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Anoniem: 125883 schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 15:06:
Ik zie me toch niet zozeer deftige plaatjes schieten in het donkere omgeving met de Xperia camera als met een K810i. Als je dan eens op stap gaat en een fotootje maak zien ze er altijd netjes uit met de xenon-flash. Bij m'n kameraad met een 5mp camera in z'n Samsung gsm is het toch heel wat minder :| De mensen op zijn foto's zijn dan nog steeds donker en de foto's zijn nogal korrelig.
Het leuke aan zo'n Cybershot is dat je dan niet altijd een compactcamera in je broekzak moet steken.
Dat ligt aan het wel/niet hebben van flash. Niet aan of het een cybershot is of niet. Mijn K770i is ook een zogenaamde cybershot. En ook daar zijn de foto's bagger in het donker (of als er zelfs maar iets minder licht is dan normaal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26824

Ik volg deze telefoon met interesse, naast de HTC Hero die al uit is natuurlijk. Ik kan inmiddels mijn abonnement verlengen, dus ik vraag me af wanneer deze gaat komen. Mijn gevoel zegt dat dat nog wel even gaat duren. Waarom? De resolutie van het scherm van dit model is 800 x 480 volgens diverse bronnen. De huidige release van Android ondersteund nog niet zo'n hoge resolutie. Vanaf Android 2 veranderd dat volgens mij.

Helaas blijft het akelig stil rondom dit model sinds de eerste plaatjes naar buiten gekomen zijn. Iemand toevallig al iets meer info? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-05 07:33

Bananenspin

Omdat het kan

Erg jammer dat hij geen QWERTY fysiek toetsenbord heeft zoals de xperia x1.. anders was dit mijn telefoon geweest..

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocalJoost
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-05 12:39

LocalJoost

plaatje hieronder

Toch apart, nog geen filmpje van die enorm gelikt UI, nou hier dan:

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Sony Ericsson Xperia X3

☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
LocalJoost schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 08:03:
Toch apart, nog geen filmpje van die enorm gelikt UI, nou hier dan:
[video]
staat gewoon in de startpost :P, deze staat al een tijdje op het net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
Dennizzz33 schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 23:52:
Erg jammer dat hij geen QWERTY fysiek toetsenbord heeft zoals de xperia x1.. anders was dit mijn telefoon geweest..
Grappig, ik wil juist van een fysiek toetsenbord af (heb een Xperia X1). Doe mij maar een dun toestel met een fijn onscreen toetsenbord (ik vind het software toetsenbord op mijn X1 prettiger dan het hardware toetsenbord).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
Denk ik elke keer heel enthousiast "nieuw nieuws nieuws over X3", word ik alweer teleurgesteld door een mening over een toetsenbordje ;(

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranc
  • Laatst online: 08-06 18:55
Fysiek toetsenbordje, dan moet je denkik ng ff wachten op de volgende Xperia :P
http://phandroid.com/2009...5-nadine-android-concept/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-10-2022
Ranc schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 10:22:
wow, moest dit echt zijn en dit toestel komt uit haal ik m direckt!
prachtig concept gewoon, maar zal wel concept blijven ook vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26824

Ik weet niet of het nu hi-res foto's zijn, of 3d artwork van de phone, maar ik wilde jullie deze link niet onthouden: http://www.3dexport.com/img17241.search.htm

Alleen wanneer komt dat kreng nou? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTD
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-06 00:57

TTD

Ranc schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 10:22:
Hij ziet er wel gelikt uit :9
Hopelijk komt die al eind 2010 uit wanneer maar zal wel niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:14
XstarzZ schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 20:38:
[...]

wow, moest dit echt zijn en dit toestel komt uit haal ik m direckt!
prachtig concept gewoon, maar zal wel concept blijven ook vermoed ik.
Prachtig? Om te kotsen, zo lelijk en amateuristisch. Het zolderkamerniveau straalt je gewoon tegemoet. Nee, doe mij dan maar de X3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Denken jullie dat de X3 tegen eind september of begin oktober uitkomt? Of eerder tegen de eindejaarsfeesten? In't eerste geval zou ik er nog eentje op de kop kunnen tikken in Hong Kong, anders gaat het de volle pot kosten... 't zal met gemak meer dan €600,- kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:08
Anoniem: 26824 schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 23:14:
Ik weet niet of het nu hi-res foto's zijn, of 3d artwork van de phone, maar ik wilde jullie deze link niet onthouden: http://www.3dexport.com/img17241.search.htm

Alleen wanneer komt dat kreng nou? :9
denk wat artwork, randen naar het beeldscherm kloppen niet, statusbar is veels te klein en tot slot staat er vrijdag 12 augustus, 12 augustus was een woensdag ;)

maar als het zoiets wordt is het wel een prachtig toestel :P

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Anoniem: 125883 schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 17:09:
Denken jullie dat de X3 tegen eind september of begin oktober uitkomt? Of eerder tegen de eindejaarsfeesten? In't eerste geval zou ik er nog eentje op de kop kunnen tikken in Hong Kong, anders gaat het de volle pot kosten... 't zal met gemak meer dan €600,- kosten.
Ik gok op 2010.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hetzelfde voor de andere op Snapdragon-gebaseerde smartphones vrees ik.
Ik blijf toch hopen dat het een vroege Q4 release wordt waar sommige sites over speculeren :o

'k zou graag een van de volgende willen... maar ja... afwachten.
SE Xperia X3
HTC Leo
BB Storm 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-10-2022
MarcoC schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 11:32:
[...]

Prachtig? Om te kotsen, zo lelijk en amateuristisch. Het zolderkamerniveau straalt je gewoon tegemoet. Nee, doe mij dan maar de X3.
smaken verschillen duidelijk, ben benieuwd te horen hoe je u mening onderbouwt dan.
want dit toestel ziet er me toch enorm strak uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Nou, het ziet er niet uit als een telefoon. Het is een erg plat plaatje, niets meer. Ik kan me absoluut niet voorstellen hoe die "X5" er in het echt uit zou moeten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:18
Het gaat hier nog wel over de x3.
Hopelijk komt ie snel. Kan deze nog in prijs dalen mocht ik hem kopen. Tot nu toe voor mij de beste android optie! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranc
Op de onderstaande site wordt vermeld dat de Xperia X3 op 2Ghz gaat draaien, zou mooi zijn, maar ik neem aan dattie maar 1Ghz wordt, toch?

http://www.pr-inside.com/...o-love-about-r1454020.htm
"The major selling points of the X3 lie in its processor and camera. This device is outfitted with the very powerful Qualcomm 2GHz Snapdragon processor so that performance is solid and speedy."

Op deze website staat namelijk wel 1Ghz :)
http://www.sonyericssonxperiax3deals.co.uk/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
Oeh, geruchten :D

In december

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb de indruk dat de X1 sneller op de markt was gekomen.
December is nog zo lang :-/

Update: die SE voor December is dus blijkbaar de X2
Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/9pEXk.jpg
If you've been waiting with bated breath for some real news on the XPERIA X2, wait no longer. News has just broken that the re-styled, gutted refresh of Sony Ericsson's popular (and expensive) X1 is due to hit "selected markets" in Q4. According to a post on SE's Xperiancers blog, the company is in talks with various carries right now, and will be detailing the plans in the coming weeks. Additionally, the blog delivers some info on the device itself, calling out its 8.1 megapixel camera, inclusion of a standard 4GB microSD card, and 13 pre-loaded "panels" in its reworked Windows Mobile skin (which appears to have a new SDK for the forthcoming OS update). Oh, and speaking of Windows Mobile, it'll be shipping with 6.5 onboard. To learn much, much more, check the two videos after the break. We'll also be grabbing an up close and personal hands-on with the device in a few moments, so keep your inter-set tuned to the Engadget channel.
Bron: Engadget

[ Voor 130% gewijzigd door Anoniem: 125883 op 02-09-2009 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ranc schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 11:19:
Op de onderstaande site wordt vermeld dat de Xperia X3 op 2Ghz gaat draaien, zou mooi zijn, maar ik neem aan dattie maar 1Ghz wordt, toch?

http://www.pr-inside.com/...o-love-about-r1454020.htm
"The major selling points of the X3 lie in its processor and camera. This device is outfitted with the very powerful Qualcomm 2GHz Snapdragon processor so that performance is solid and speedy."

Op deze website staat namelijk wel 1Ghz :)
http://www.sonyericssonxperiax3deals.co.uk/
Volgens mij bestaat zo'n 2ghz cpu helemaal niet. 1ghz is volgens mij wel prima mogelijk, en die cpu wordt ook al in andere telefoons gebruikt. Zal wel een foutje zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Anoniem: 125883 schreef op woensdag 02 september 2009 @ 17:49:
Heb de indruk dat de X1 sneller op de markt was gekomen.
December is nog zo lang :-/

Update: die SE voor December is dus blijkbaar de X2
[afbeelding]

[...]

Bron: Engadget
Ik gok dat ie toch voor de X3 kan gelden..

De X2 komt immers eind oktober naar alle waarschijnlijkheid uit en aangezien de geruchten hier en daar toch zijn dat de X3 snel volgt, zal het mij niks verbazen dat hij misschien eind december / begin januarie uit komt.. :Y)

Ik hoop er in ieder geval op, android is goed op dreef momenteel.. *O*

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Modbreak:Even voor de duidelijkheid. Levertijden (en abonnementen) mogen in een ABO-topic in Telecomproviders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

RoD schreef op woensdag 02 september 2009 @ 20:47:
[modbreak]Even voor de duidelijkheid. Levertijden (en abonnementen) mogen in een ABO-topic in Telecomproviders.[/]
Duidelijk,

maar waar kunnen we het momenteel dan over hebben?

Specs zijn nagenoeg bekend en iedereen ( lees ik ) wacht op nieuwe info.... O-)

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freesurr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08-06 14:12
Beter komt hij snel, mag vanaf vandaag mijn abo verlengen... :)

//- freesurr //-

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:18
freesurr schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 20:17:
Beter komt hij snel, mag vanaf vandaag mijn abo verlengen... :)
Daar zou ik niet te hard op hopen ;)
Als de telefoon dit jaar al komt is het al mooi op tijd, lijkt me...

• freesurr
Ik hoop ook niets inderdaad. Maar zou wel mooi zijn.
In januari loopt mijn abonnement pas af, dus ben net de 4 maanden voor contractverlenging ingegaan.

Beter schieten ze gewoon op.
Het gaat toch al niet zo snel meer met nieuwe telefoons bij SE...

//- freesurr //-

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-05 11:09
freesurr schreef op woensdag 16 september 2009 @ 08:58:
Ik hoop ook niets inderdaad. Maar zou wel mooi zijn.
In januari loopt mijn abonnement pas af, dus ben net de 4 maanden voor contractverlenging ingegaan.

Beter schieten ze gewoon op.
Het gaat toch al niet zo snel meer met nieuwe telefoons bij SE...
Waar baseer je dat op? Wat exact is het verschil tussen 'snel releasen' (aka laat aankondigen en een maand later de markt op) en 'langzaam releasen' (aka heel vroeg aankondigen en op dezelfde datum als bij snel releasen de markt op)?

• joint_me
De verwachting is dat android 1.6 deze maand wordt gereleased en die brengt verschillende screen resolutie. Wat volgens mij dus nodig is voor de X3.

Hello fellow humans

• RoD
  • Niet online

RoD

joint_me schreef op woensdag 16 september 2009 @ 09:18:
De verwachting is dat android 1.6 deze maand wordt gereleased en die brengt verschillende screen resolutie. Wat volgens mij dus nodig is voor de X3.
Android 1.6 (Donut) is uit :P

• joint_me

Hello fellow humans

• freesurr
SoaDmaggot schreef op woensdag 16 september 2009 @ 09:02:
[...]

Waar baseer je dat op? Wat exact is het verschil tussen 'snel releasen' (aka laat aankondigen en een maand later de markt op) en 'langzaam releasen' (aka heel vroeg aankondigen en op dezelfde datum als bij snel releasen de markt op)?
Dat was nou precies niet wat ik bedoelde.
Vroeger kwamen er sneller achter elkaar telefoons op de markt, los van het feit dat ze wel of niet vroeg aangekondigd zijn. Nu is de doorloop (het aantal) van telefoons een stuk lager...

//- freesurr //-

• RoD
  • Niet online

RoD

Ja, maar het betekent min of meer dat de software snel in nieuwe ROM-builds te vinden zal zijn. SE kan er dus gebruik van maken (en zal dit waarschijnlijk al gedaan hebben).

[ Voor 13% gewijzigd door RoD op 16-09-2009 15:54 ]

• Ranc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjefSjef
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-04 22:42
Op een Duitse website staan wat live foto's, linkje: http://www.mobile-nova.co...e-ersten-live-bilder.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19649

Dat ziet er toch uit alsof hij nog voor het eind van het jaar in de winkel kan liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
Oh ik dacht, dat ziet er nep uit :D

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k7of9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-05 13:24
Ik vind de hardware, als die high res plaatjes echt zijn, echt schi-tte-rend
De grote vraag (voor mij iig) is of er ook voor niet HTC toestellen een actieve scene als XDA ontstaat. Al die custom UI's hoeven voor mij niet zo, dus ik zou daarop ook graag aan de gang gaan met custom ROM's.

Mijn fotografie en videografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Anoniem: 19649 schreef op maandag 21 september 2009 @ 17:00:
Dat ziet er toch uit alsof hij nog voor het eind van het jaar in de winkel kan liggen
Hij zou voor januari geplanned staan, dus dat zegt nog niet zoveel.

In ieder geval, Engadget heeft plaatjes van de zwarte versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Ziet er niet verkeerd uit zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

RoD schreef op maandag 21 september 2009 @ 18:42:
[...]

*O* *O* Jaaa, eindelijk shots dat android er al op draait! Heb nu welliswaar een hero gekocht want ik kon niet meer wachten... ( blijft ook volledig in folie om weer te verkopen zodra de X3 er is!)

Dit ziet er behoorlijk productierijp uit... d:)b

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 09:52

13art

Moderator Mobile
DarkSide schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 08:43:
Xperia staat voor de top of the range bij SE. Het gaat om de beleving. Niet om het OS.
Nu is dat dus een Android toestel. Kan best zijn dat straks de Xperia 4 of 6 op WinMo 7 gaat draaien.
Een X4 komt er niet omdat de 4 een ongelukgetal is in china/japan :)
Maar wat een sjeike tel dit. Het is jammer dat ik net een X1 heb overgenomen van een vriend, maar die kan ik dan misschien verkopen en deze aanschaffen......

[ Voor 17% gewijzigd door 13art op 22-09-2009 13:11 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• freesurr
RoD schreef op maandag 21 september 2009 @ 18:42:
[...]

Wat een prachtige plaatjes.
Je weet wel je handen te leggen op een mobiel die nog lang niet uit is, maar een goede camera gebruiken om er vervolgens foto's van te maken vergeet je even...

//- freesurr //-

• 13art

13art

Moderator Mobile
Ach dat is of allemaal een publiciteitsstunt van Sony Ericsson, of iemand heeft met een mini camera oid foto's gemaakt en die gepubliceerd waar ze bij SE dan niet blij mee zijn.
Met andere woorden, of het is de bedoeling van SE om dit soort 'vage' foto's te verspreiden om mensen nieuwsgierig te maken, of het was juist niet de bedoeling dat er foto's van gemaakt zouden worden en een medewerker oid heeft dit toch gedaan.

Ik gok op het eerste.

• 13art

13art

Moderator Mobile
Waar blijft de rest van dit mooie toestel, weer meer info!

O-) O-) O-) O-) Oeps, had het ook het blok hierboven kunnen zeten bij mijn oude bericht O-) O-) O-) O-)

[ Voor 51% gewijzigd door 13art op 24-09-2009 13:09 ]

inderdaad meer info zou welkom zijN!

ps op deze foto ziet de x3 er al aardig klaar uit :http://www.mobilespeedia.com/wp-content/uploads/sony_ericsson_xperia_x3_rachael_1.jpg

echter zonder Rachael schil??

verder blijven de laatst gelekte foto's nog steeds enigszins verdacht! vind ze niet zo overtuigend eigenlijk .. come on sony make it official!

Anoniem: 69767

Èerste teken dat Sony Xperia 3 er aan zit te komen?

Afbeeldingslocatie: http://www.androidguys.com/wp-content/plugins/image-shadow/cache/70533f6bc083a9668115a35793359297.jpg

SE heeft nl. net hun eerste clock-app gereleased in de Android Market: AmbientTime Lite 1.0.

/edit: hij is touch-sensitive, dus je kunt met je vinger wat fiddelen met de lichtjes op de klok.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 24-09-2009 21:00 ]

nou als dat geen teken is van SE! zie er goed uit trouwens! heel stijlvol

• WouTer14
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-06 22:44
Misschien is het wel mogelijk om te switchen tussen de racheal en basic android skin :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Heeft de X3 eigenlijk zo'n accelometer/kantelsensor???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Anoniem: 69767 schreef op donderdag 24 september 2009 @ 20:55:

[afbeelding]

SE heeft nl. net hun eerste clock-app gereleased in de Android Market: AmbientTime Lite 1.0.

/edit: hij is touch-sensitive, dus je kunt met je vinger wat fiddelen met de lichtjes op de klok.
Leuk, maar vertelt ons weinig. We weten al dat de X3 er aan komt, en we weten al dat de vermoedelijke release in januari zal liggen. Ik zie niet in waarom deze app daar iets aan toevoegt. Het toont hoogstens de betrokkenheid van SE bij Android, maar dat wisten we al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

RoD schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 16:45:
[...]

Leuk, maar vertelt ons weinig. We weten al dat de X3 er aan komt, en we weten al dat de vermoedelijke release in januari zal liggen. Ik zie niet in waarom deze app daar iets aan toevoegt. Het toont hoogstens de betrokkenheid van SE bij Android, maar dat wisten we al.
Een officiele SE Android App "in de stijl van Xperia" voegt daar imho wel iets aan toe.Als ik me niet vergis is de Xperia 3 icm Android nog nooit officieel aangekondigd of bevestigd door SE. Behalve op basis van geruchten en vage leaks. Maar nooit officieel. Bovenstaande App toont aan dat SE toch echt wel hoogstwaarschijnlijk wel bezig is met Android voor een of meerdere toestellen.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 25-09-2009 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Anoniem: 69767 schreef op donderdag 24 september 2009 @ 20:55:

[afbeelding]

Grappig, de secondes worden geteld met de midden puntjes; eerste 30 seconden knippert de bovenste, laatste 30 de onderste.. :P

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wellicht een voorbarige vraag maar denken jullie dat de xperia x3 voor vodafone uit zal gaan komen? de x2 heeft exclusiviteit meen ik bij vodafone..en aangezien ik binnenkort weer kan verlengen zou dit een mooi model zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan het aan mij liggen of is dit geen X3, maar X4?

X1: nieuws: Sony Ericsson komt met Windows Mobile-mobieltje
X2: nieuws: Sony Ericsson kondigt tweede Xperia-smartphone aan
X3: nieuws: Nieuwe Xperia gaat zeshonderd euro kosten

En ze mogen 'm wel is officieel gaan aankondigen, ben al dat wachten nu wel zat!!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Er komt geen X4 want 4 is een ongeluksgetal is het 'verre oosten'

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja je begrijpt heus wel wat ik bedoel, een X5 dan..

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
Ik zit nu echt te twijfelen. Op 24 oktober mag ik weer verlengen, mijn X1 is snel aan vervanging toe. Of een Satio of lekker wachten op de X3, vind dat Android platform er erg cool uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-05 18:14
Dit wordt sowieso mijn nieuwe phone. ik heb alle tijd mag pas in januarie verlengen. dan kan ik hopelijk deze phone nemen. :)

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Pagina: 1 2 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Prijzen, levertijden en abonnementen graag in [ABO] SE Xperia X10 levertijden en abonnementen topic en niet hier.