Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Ik mag mijn vodafone abbo vanaf nu ook verlengen en twijfel toch wel tussen een aantal opties waarvan dit denk ik mijn favo word. Ten opzichte van de Satio, is het jammer van de camera, alhoewel mijn foto's in het donker vanwege mijn toestand toch vaak mislukken. Denk dat het verschil met mijn K850I die ik op dit moment gebruik dus weinig zou uitmaken wat betreft foto's die ik maak.

Gelukkig kan ik nog even afwachten, waarbij ik hoop dat die toch snel uitkomt. Aantal reviews bekijken over de verschillen ten opzichte van camera, muziek, gemak en dan abbo verlengen.

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Goed, nu weer graag ontopic over de telefoon zelf. Je hoeft hier niet te melden dat je er over twijfelt, wanneer je mag verlengen en dat je hoopt dat ie snel uitkomt. Graag zinvolle bijdrages.

Edit: Loze replies getrashed.

[ Voor 7% gewijzigd door RoD op 09-10-2009 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:40
Dutchzilla schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 22:29:
Dit wordt sowieso mijn nieuwe phone. ik heb alle tijd mag pas in januarie verlengen. dan kan ik hopelijk deze phone nemen. :)
Het is zo januari hoor ;) De telefoon is niet eens officieel aangekondigd (toch?)
Ga er vanuit dat het dan nog enkele maanden duurt voor die daadwerkelijk beschikbaar is... Om te zwijgen over de zeer hoge prijs de eerste maand/2 maanden.

Zou overigens leuk zijn dat het als die dan wel beschikbaar is ;)

Ten opzichte van de satio lijkt mij persoonlijk android hét grote voordeel. Aan 12MP heb je toch niets in een gsm. Oke, ondanks een 12mp censor kunnen er nog goede foto's uitrollen maar het is eerder een nadeel dan een voordeel ten opzichte van de 8mp van de X3

[ Voor 19% gewijzigd door Tonkey op 09-10-2009 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thadir
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-05 22:09

Thadir

Geker dan gekker

Ik vrees dat een Android telefoon nog wel kan evenduren als ik het zo lees:
http://in.reuters.com/art.../idINIndia-39103720090417

Ik zelf ben erg te spreken over mijn huidige Sony Ericsson telefoontje. En kan ook niet wachten als ze een Uber Xperia Android model oficeel melden. Maar op dit moment lijkt het wel of ze de cat uit de boom wachten |:( .

I was playing poker the other night... with Tarot cards.
I got a full house and 4 people died.
-- Steven Wright

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_W
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

R_W

Artikel is van 17 april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119548

Thadir schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 16:09:
Ik vrees dat een Android telefoon nog wel kan evenduren als ik het zo lees:
http://in.reuters.com/art.../idINIndia-39103720090417

Ik zelf ben erg te spreken over mijn huidige Sony Ericsson telefoontje. En kan ook niet wachten als ze een Uber Xperia Android model oficeel melden. Maar op dit moment lijkt het wel of ze de cat uit de boom wachten |:( .
Dat betreft een artikel van april...

Ik denk zelfs dat ze eerder met hun aankondiging gaan komen nu ook Acer zich in het zelfde vaarwater heeft gemeld met de Liquid A1 smartphone (Android 1.6, Snapdragon processor, HD capacitive touchscreen etc.)

**Foto**

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 119548 op 14-10-2009 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:06

13art

Moderator Mobile
Ook een mooi toestelletje die acer. Zal ongetwijfeld ergens een test gehouden worden tussen die twee.
Ben nu al benieuwd naar de uitkomst :)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjefSjef
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-04 22:42
Ik heb vorige week gesproken met mensen van Sony Ericsson. Ik heb het toestel ook in mijn handen gehad en er even mee mogen spelen. Het toestel gaat in ieder geval niet de X3 heten, maar (zeer waarschijnlijk) de X10*. De release zal in de eerste 8 weken van 2010 zijn. De software is nog niet helemaal af, maar het wordt Android met een eigen skin van Sony Ericsson. De specs zoals die op het internet al te vinden zijn kloppen.

*Misschien moet de forum naam veranderd worden in X10??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
X3 zou 't zeker niet zijn, aangezien dat die SE is met een doorzichtig beeldschermpje...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

SjefSjef schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 13:29:
Ik heb vorige week gesproken met mensen van Sony Ericsson. Ik heb het toestel ook in mijn handen gehad en er even mee mogen spelen. Het toestel gaat in ieder geval niet de X3 heten, maar (zeer waarschijnlijk) de X10*. De release zal in de eerste 8 weken van 2010 zijn. De software is nog niet helemaal af, maar het wordt Android met een eigen skin van Sony Ericsson. De specs zoals die op het internet al te vinden zijn kloppen.

Ik wil je best geloven maar daarmee wacht ik toch echt nog even totdat er meerdere bronnen zijn die dat bevestigen :)
CLB schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 13:31:
X3 zou 't zeker niet zijn, aangezien dat die SE is met een doorzichtig beeldschermpje...
Die heet volgens mij Xperia Pureness.

[ Voor 14% gewijzigd door RoD op 15-10-2009 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjefSjef
[quote]RoD schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 13:54:
[...]

Ik wil je best geloven maar daarmee wacht ik toch echt nog even totdat er meerdere bronnen zijn die dat bevestigen :)

Dat mag ;) De codenaam Rachael klopt in ieder geval sowieso :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-05 09:07

Kan je ook iets zeggen over de grote van het toestel? Is ie groter dan de iPhone?

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264896

RoD schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 16:45:
[...]

Leuk, maar vertelt ons weinig. We weten al dat de X3 er aan komt, en we weten al dat de vermoedelijke release in januari zal liggen. Ik zie niet in waarom deze app daar iets aan toevoegt. Het toont hoogstens de betrokkenheid van SE bij Android, maar dat wisten we al.
Waar hebben jullie die gevonden? Ik heb gezocht in de Market maar vind het niet en ziet er wel leuk uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoD schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 13:54:
Die heet volgens mij Xperia Pureness.
Dat klopt, maar wel het derde XPERIA toestel =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjefSjef
DaveD1109 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 14:30:
[...]

Kan je ook iets zeggen over de grote van het toestel? Is ie groter dan de iPhone?
Het toestel is super plat en verder is de grootte van het scherm te vergelijken met die van de HTC Touch HD. Verder is het toestel een beetje rond gemaakt, volgens de twee SE-medewerkers wordt dat de nieuwe trend bij SE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SjefSjef schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 14:42:
[...]

Het toestel is super plat en verder is de grootte van het scherm te vergelijken met die van de HTC Touch HD. Verder is het toestel een beetje rond gemaakt, volgens de twee SE-medewerkers wordt dat de nieuwe trend bij SE.
Bedoel je daarmee te zeggen dat hij afwijkt van de afbeeldingen zoals die ook in de openingspost staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Het toestel gaat in ieder geval niet de X3 heten, maar (zeer waarschijnlijk) de X10*.
Hier wil ik wel eens wat info van zien. Als je nu gaat zoeken op google naar een SE X10 dan kom je bij een heel ander toestel uit dan wat tot op heden bekend stond als de Xperia 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjefSjef
Anoniem: 119548 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 17:12:
[...]

Bedoel je daarmee te zeggen dat hij afwijkt van de afbeeldingen zoals die ook in de openingspost staan?
Nee dat niet, maar het toestel is niet kaarsrecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjefSjef
DjWannaB2002 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 17:49:
[...]

Hier wil ik wel eens wat info van zien. Als je nu gaat zoeken op google naar een SE X10 dan kom je bij een heel ander toestel uit dan wat tot op heden bekend stond als de Xperia 3.
Klopt, maar de officiële moet nog gepresenteerd worden, maar ze zeiden dat het wel 100% zeker is dat het toestel niet als x3 op de markt gaat komen en dat het naar alle waarschijnlijkheid de x10 gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SjefSjef schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 18:18:
[...]

Nee dat niet, maar het toestel is niet kaarsrecht.
Veel belangrijker eigenlijk; wat was je indruk van deze SE ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjefSjef
Anoniem: 119548 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 18:59:
[...]

Veel belangrijker eigenlijk; wat was je indruk van deze SE ??
Wat mij gelijk opviel waren het grote scherm en de dikte van het toestel. Het toestel is echt superdun namelijk! Verder heb ik niet specifiek op de camerakant gelet, maar het toestel ligt lekker in de hand en is een stuk lichter dan een x1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
En niet eens even wat foto's gemaakt? Of mocht dat niet?
En de interface, heb je daar nog mee kunnen spelen?
Hoe voelde het gewicht van de telefoon aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Afbeeldingslocatie: http://pic.gsmarena.com/vv/newsimg/09/10/se-xperia-x3-live-shot/big.jpg

http://www.gsmarena.com/w..._x3_rachael-news-1187.php

en krijgt dezelfde CPU als Acer Liquid:
The device will run Android OS and comes with the superfast Qualcomm QSD8250 Snapdragon 1 GHz CPU. Reportedly, the Sony Ericsson XPERIA X3 will feature HSDPA and Wi-Fi support as well as an integrated GPS receiver.
Also aboard are expected to be a large 4-inch capacitive touchscreen display of 852 x 480 pixels resolution and an 8 megapixel autofocus sharpshooter
(uiteraard allemaal niet officieel, bron is een russische site..., zie source bij bovenstaande link)

Dit wordt ook een heel mooi toestel, kwaliteits camera van SE, 8 Megapixel, Hoge resolutie en een snelle CPU, een een gigantisch 4" scherm (ideaal voor video en surfen), op een prachtig operating system met heel veel goeie (nl) applicaties. En het toestel schijnt een LED Flash te krijgen.

[ Voor 109% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 17-10-2009 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjefSjef
DjWannaB2002, hier de antwoorden op je vragen.

En niet eens even wat foto's gemaakt? Of mocht dat niet?

Een foto maken was geen optie, ik werd naar een donkere hoek geleid en daar mocht ik het toestel even zien.

Het toestel liep helaas vast dus ik heb niet echt veel van de interface kunnen zien. Verder zag het er wel soepel uit. Het uiterlijk van de menu's zijn iig niet a la de HTC Hero.

Hoe voelde het gewicht van de telefoon aan?

Het toestel voelt heel licht aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Heel licht, dat is weer jammer...
Dat vind ik ook een nadeel van de htc hero, te licht. Lijkt net speelgoed, van mij mag er wat meer gewich inzitten. Was met de eerste gen iphone wel perfect ;) Voelt wat steviger aan meteen dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
  • Laatst online: 23-06 08:23
SjefSjef schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 09:51:
DjWannaB2002, hier de antwoorden op je vragen.

Het toestel liep helaas vast dus ik heb niet echt veel van de interface kunnen zien. Verder zag het er wel soepel uit. Het uiterlijk van de menu's zijn iig niet a la de HTC Hero.
Had hij deze interface?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:13
Wow, wat ziet hij er toch goed uit. En ook geweldige specificaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjefSjef
Ja dit is de interface die op het toestel staat. Omdat het toestel vastliep heb ik niet alles heel goed kunnen bestuderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Naar aanleiding van: Anoniem: 69767 in "De Grote Android-nieuwsthread"

Homescreen op het plaatje wat Only.Holoris laat zien is:
Afbeeldingslocatie: http://pic.gsmarena.com/vv/newsimg/09/10/se-xperia-x3-live-shot/big.jpg

En dat lijkt op de verste verte niet op die UI van SonyEricsson zelf..

Dus:
- Of dat plaatje van dat 'gespot' klopt voor geen meter...
- Of het is 'n testversie die nog op Android draait zonder skin
- Of de X3 gaat geen eigen UI krijgen van SonyEricsson..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Werd er niet gezegd dat de software nog niet af is? Ik kan me voorstellen dat ze de skin nog aan het finetunen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjefSjef
RoD schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 12:38:
Werd er niet gezegd dat de software nog niet af is? Ik kan me voorstellen dat ze de skin nog aan het finetunen zijn.
Ja, ze zeiden dat daar nu keihard aangewerkt wordt. Het toestel is helemaal klaar, alleen de software is het laatste stukje, maar ze hebben nog even ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Weet iemand of er eigenlijk een g-sensor oid in de x3 zit zodat als je het toestel op de kop legt deze op stil gaat. Of zit er misschien een compas functie op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Er zit vast wel een kompas in. Zo'n beetje elk Android-apparaat heeft er een. Een G-sensor ook ongetwijfeld wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
je zou het denken maar er wordt nergens melding van gemaakt. Ook voor de compas is weer aparte sensor nodig anders werkt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjefSjef
DjWannaB2002 schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 19:21:
je zou het denken maar er wordt nergens melding van gemaakt. Ook voor de compas is weer aparte sensor nodig anders werkt het niet.
Een kompas lijkt me niet echt een reden om het toestel wel of niet te kopen :P De meerwaarde mag iemand me ook wel is uitleggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Veel software is alleen compatible met 'n digitaal kompas.. Voorbeeld is het (bekende) Layar =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Het is ook geen reden om iets wel of niet te kopen maar was wel benieuwd of het er op zat of niet. En ja, het nut? is toch wel te bedenken? Je staat ergens in een weiland en wil weten waar het Z-W is oid. Maar goed zo zijn er zoveel applicaties waar je het nut van kan afvragen. Maar ja als je dat doet kan je beter een telefoon kopen van 2 tientjes waar je alleen mee kan bellen en sms-en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-06 19:34

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

DjWannaB2002 schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 21:26:
Het is ook geen reden om iets wel of niet te kopen maar was wel benieuwd of het er op zat of niet. En ja, het nut? is toch wel te bedenken? Je staat ergens in een weiland en wil weten waar het Z-W is oid. Maar goed zo zijn er zoveel applicaties waar je het nut van kan afvragen. Maar ja als je dat doet kan je beter een telefoon kopen van 2 tientjes waar je alleen mee kan bellen en sms-en.
Tegenwoordig wordt er best veel gebruikgemaakt van het kompas. Zeker in Android-apparaten. Ik vind het daarom al bijna onmisbaar. Layar is inderdaad een goed voorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
Ik zat een HTC HD2 te overwegen maar nu de X3 volgende maand wordt aangekondigd...toch maar niet ;) Ongeveer dezelfde hardware (iets kleiner scherm maar hogere resolutie als het goed is), waarschijnlijk een betere camera (ik doel niet op meer megapixels) en een veel mooier uiterlijk (subjectief). Ik zou wel de Sense interface missen maar misschien is die van Sony ook redelijk. Ik gebruik Windows Mobile nu al tijden dus een Android toestel is wel eens verfrissend voor de verandering!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De Xperia 3 komt zo goed als zeker in januari uit (met android 2.0)

http://phandroid.com/2009...re-november-announcement/

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 19-10-2009 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
@cinner die sense interface is nou niet specifiek het beste punt van de htc. Het levert juist erg veel irritatie op bij andere mensen.

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
/me CLB mompelt iets over subjectiviteit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8504

Ganymedus schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 12:43:
@cinner die sense interface is nou niet specifiek het beste punt van de htc. Het levert juist erg veel irritatie op bij andere mensen.
Volgens mij is dat ook een groot deel napraterij of een oude versie firmware. De Sense interface biedt in mijn ogen veel extra's boven de standaard Android interface. Ik vind dit juist een voorbeeld van hoe je het goed doet om op standaard android een extra laag toe te voegen en je hiermee onderscheidt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
@CLB uiteraard is het geheel subjectief of je het fijn vind of niet. Alleen de hoeveelheid cpu die het neemt is niet subjectief. Dat is gewoon meetbaar, wat je er daarna van vind is het volgende.

@us1111 Kijk, HTC heeft altijd prachtige skins gemaakt voor wm en ze zijn daar zeker mee door gegaan bij Android. Het is enkel jammer om te zien dat ze dezelfde lijn hebben aangehouden als bij touchflo, ze leggen de prioriteit bij de skin, niet bij de telefoon. Waardoor je deels de functionaliteit van de telefoon verliest omdat de skin vrij zwaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ganymedus schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 13:03:
@CLB uiteraard is het geheel subjectief of je het fijn vind of niet.
Ik had het over de skin inderdaad, niet over de CPU power die het nodig heeft..

En de naam X10 heeft de FP gehaald: nieuws: 'Sony Ericsson Xperia X10 met Android komt begin 2010 uit'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentette
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-06 18:57
vandevorst schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 10:13:
Heel licht, dat is weer jammer...
Dat vind ik ook een nadeel van de htc hero, te licht. Lijkt net speelgoed, van mij mag er wat meer gewich inzitten. Was met de eerste gen iphone wel perfect ;) Voelt wat steviger aan meteen dan
Dat is vrij persoonlijk, een optimaal gewicht is er niet voor een mobiel toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thadir
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-05 22:09

Thadir

Geker dan gekker

Wat ik me afvraag is de android Xperia ook bewapend met een qwerty toetsen brod dat vond ik altijd wel interesant.

En ja ik wist dat het van april is maar management beslissingen veranden niet zo snel. We hebben het helaas nog steeds over onbevestigde geruchten die SE niet wilt bevestigen. (wat de remoeren alleen maar sterker maken).

I was playing poker the other night... with Tarot cards.
I got a full house and 4 people died.
-- Steven Wright

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
De x3/x10 zou toch geen toetsenbord hebben? Ik zou het knap vinden als ze in het zeer compacte design nog een toetsenbord weten te plaatsen, maar het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Dentette schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 13:50:
[...]

Dat is vrij persoonlijk, een optimaal gewicht is er niet voor een mobiel toestel
Dat is ook persoonlijk, vandaar dat er "ik vind" staat ;)

Een toestenbord zal er 99% zeker niet inzitten nee.

[ Voor 9% gewijzigd door Tonkey op 19-10-2009 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Ach als het on screen toetsenbord groot genoeg is dan voldoet dat ook meer dan voldoende. Voor mij in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Zeker. Ik heb een eerste generatie iPhone en het typen gaat echt heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
Ganymedus schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 12:43:
Sorry ik weet dat het off-topic is maar wou er nog heel even op terugkomen: ik doelde niet op de Android versie van de Sense interface (waarmee ik geen ervaring heb), maar de Windows Mobile versie (dus een doorontwikkelde TouchFlow interface van HTC die vanaf nu ook Sense heet). Die draai ik op mijn Xperia X1 en die vind ik erg fijn. Ik hoop dus dat Sony's custom Android interface een beetje kan concurreren, want qua bedieningsgemak en overzichtelijkheid vind ik Sense prima. En ik hoop ik dat Sony grote plannen heeft met die interface en hem op meer toestellen introduceert, zodat ze hem blijven verbeteren (zoals HTC dat doet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cinner schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 09:49:
[...]

Sorry ik weet dat het off-topic is maar wou er nog heel even op terugkomen: ik doelde niet op de Android versie van de Sense interface (waarmee ik geen ervaring heb), maar de Windows Mobile versie (dus een doorontwikkelde TouchFlow interface van HTC die vanaf nu ook Sense heet). Die draai ik op mijn Xperia X1 en die vind ik erg fijn. Ik hoop dus dat Sony's custom Android interface een beetje kan concurreren, want qua bedieningsgemak en overzichtelijkheid vind ik Sense prima. En ik hoop ik dat Sony grote plannen heeft met die interface en hem op meer toestellen introduceert, zodat ze hem blijven verbeteren (zoals HTC dat doet).
Heb je de Racheal UI al gezien? http://www.youtube.com/watch?v=qZTZO1h1028&feature=fvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8504

Ganymedus schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 13:03:
@CLB uiteraard is het geheel subjectief of je het fijn vind of niet. Alleen de hoeveelheid cpu die het neemt is niet subjectief. Dat is gewoon meetbaar, wat je er daarna van vind is het volgende.

@us1111 Kijk, HTC heeft altijd prachtige skins gemaakt voor wm en ze zijn daar zeker mee door gegaan bij Android. Het is enkel jammer om te zien dat ze dezelfde lijn hebben aangehouden als bij touchflo, ze leggen de prioriteit bij de skin, niet bij de telefoon. Waardoor je deels de functionaliteit van de telefoon verliest omdat de skin vrij zwaar is.
Heb je zelf ervaring met Sense? Dit is niet enkel een skin, maar ook een pakket aan widgets en andere extra functionaliteit. Dit is dus dé interfacen waarmee je naar het OS van je telefoon kijkt en altijd op de voorgrond.

Wellicht is Sense nog niet helemaal optimaal geschreven, maar ik vind het hele kleine beetje performance verlies (persoonlijk) echt niet opwegen tegen alle voordelen van Sense.. Als zodadelijk de CPU's allemaal wat sneller zijn, is het perfomance verlies waarschijnlijk verwaarloosbaar maar heb je wel een unieke, onderscheidende en handige laag om standaard Android heen.

En als je het niet bevalt, kun je hem zonder problemen uitzetten...

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 8504 op 20-10-2009 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SjefSjef schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 14:42:
[...]

Bedoelde je dit met 'rond':

Afbeeldingslocatie: http://cache.gawker.com/assets/images/4/2009/07/504x_se-experia-x3-2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Anoniem: 8504 schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 13:06:
[...]

Heb je zelf ervaring met Sense? Dit is niet enkel een skin, maar ook een pakket aan widgets en andere extra functionaliteit. Dit is dus dé interfacen waarmee je naar het OS van je telefoon kijkt en altijd op de voorgrond.

Wellicht is Sense nog niet helemaal optimaal geschreven, maar ik vind het hele kleine beetje performance verlies (persoonlijk) echt niet opwegen tegen alle voordelen van Sense.. Als zodadelijk de CPU's allemaal wat sneller zijn, is het perfomance verlies waarschijnlijk verwaarloosbaar maar heb je wel een unieke, onderscheidende en handige laag om standaard Android heen.

En als je het niet bevalt, kun je hem zonder problemen uitzetten...
Het lijkt mij duidelijk dat ik er ervaring mee heb, anders zou ik er niks over zeggen. 8)7
Enfin ieder heeft zijn eigen mening mbt Sense. Ik zou persoonlijk nooit een telefoon kopen omdat er Sense opstaat. Mocht de skin van SE me echt niet bevallen (als ik de x3/x10 al koop) dan installeer ik wellicht iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjefSjef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
Ja, en die ziet er mooi uit natuurlijk. Maar aangezien het slechts een demo filmpje is weten we nog niet hoe handig en gebruikersvriendelijk hij in dagelijks gebruik is. Nog even afwachten dus.

Weet iemand of er ook "panels" op deze telefoon komen zoals bij de Xperia X1 en X2? (Persoonlijk vind ik dat een nutteloze toevoeging.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Lijkt me niet. Zoiets is niet echt geschikt voor Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjefSjef
Weinig nieuwe ontwikkelingen? Moeten we wachten voor het volgende nieuws tot de officiële aankondiging van SE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

SjefSjef schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 19:24:
Weinig nieuwe ontwikkelingen? Moeten we wachten voor het volgende nieuws tot de officiële aankondiging van SE?
Dit topic hoeft niet steeds gekickt te worden als er niets te melden is ;)

Anyways, live pics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve79
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-05 15:53

Steve79

wie weet!?

RoD schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 21:42:
[...]

Dit topic hoeft niet steeds gekickt te worden als er niets te melden is ;)

Anyways, live pics.
Hier ook nog wat ---->Sony Ericsson Xperia X3 in het wild gespot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dat zijn dezelfde plaatjes. Ik kan het weten, want ik heb dat artikel geschreven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vind de berichtgeving, of laat ik zeggen 'geen berichtgeving' maar erg weird van SonyEricsson..
Specs zijn al half bekend, plaatjes lekken steeds en steeds meer.. Maar SonyEricsson zelf, zegt niks..

Ze moeten toch wel is gaan komen met een officiele aankondiging, want er komen meer Androiders aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Volgens de geruchten komt die aankondiging dus in november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
CLB schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 14:53:
Vind de berichtgeving, of laat ik zeggen 'geen berichtgeving' maar erg weird van SonyEricsson..
Specs zijn al half bekend, plaatjes lekken steeds en steeds meer.. Maar SonyEricsson zelf, zegt niks..

Ze moeten toch wel is gaan komen met een officiele aankondiging, want er komen meer Androiders aan..
Misschien maken ze er wel een groot mediaspektakel van als die 'opeens' gereleased wordt. Is natuurlijk wel hun eerste android telefoon. Houden ze het nu nog vaag, en dan ineens in zeer korte tijd knallen ze de telefoon de markt op.... In ieder geval goede mediastunt, en weer eens wat anders dan een telefoon aankondigen en dan eerst weer een tijd lang uitstellen.....

Ik dacht trouwens dat de meeste site de release toch op januari hebben, en houden staan. Dat ene bericht dat hij in november zou komen, was ook al weer in twijfel getrokken.
Ach we zien het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Aankondiging en release zijn twee verschillende begrippen. Je schrijft het ook anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve79
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-05 15:53

Steve79

wie weet!?

'Sony Ericsson bevestigt in november komst een of meerdere Android-telefoons'

KLIK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjefSjef
Steve79 schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 15:06:
'Sony Ericsson bevestigt in november komst een of meerdere Android-telefoons'

KLIK
In het filmpje van de Susan is hetgeen dat ik met ronde vormen bedoelde heel goed te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-06 11:03
Een filmpje van de brochure van de X3/X10:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=r7jtC6jRzp8]
Ziet er nep uit als je het mij vraagt, maar was toch even het vermelden waard.
(Via GSMArena)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjefSjef
M-en-M schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 19:14:
Een filmpje van de brochure van de X3/X10:
[video]
Ziet er nep uit als je het mij vraagt, maar was toch even het vermelden waard.
(Via GSMArena)
Heb vooral mijn vraagtekens bij dat Full HD plaatje en het 32 GB internal storage gedeelte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De X3/X10 heet Infinity en wordt 3 November aangekondigd? En heeft toch de Rachael UI ? :p

http://phandroid.com/2009...nnouncement-november-3rd/

Ik vind Infinity overigens wel een coole naam: To infinity and beyond! - Buzz Lightyear's

[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 27-10-2009 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Lekker snel al, 3 november! Hopelijk ligt hij ook snel in de winkels :Y .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-05 07:33

Bananenspin

Omdat het kan

MarcoC schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 11:34:
AMEN!

wel grappig dat de schrijver van Phandroid met Infinity op de proppen kwam en het gerucht zich nu ook voordoet dat hij zo gaat heten 8)7

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:34

icecreamfarmer

en het is

MarcoC schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 11:34:
als het zo doorgaat ligt hij dan gelijktijdig in de winkels met de satio :/

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dat de aankondiging in november is, is geen nieuws. De datum wel. Maar dit betekent nog steeds niet dat het toestel snel uitkomt. De aankondiging was al bekend, en de releasedatum staat vziw nog steeds op de eerste 8 weken van 2010.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Het is ook helemaal geen SE policy om een toetsel aan te kondigen en direct uit te brengen.Ik sluit me dan ook aan bij RoD: De aankondiging is 3 november, maar de telefoon zelf zal pas in 2010 verkrijgbaar zijn.

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 324153

Ik zit met een groot probleem!
Ben al een paar maand in het bezit van een xperia X1, vindt het ook een mooie mobiel, maar hij werkt niet.
Eerst had ik de touch-it experience ROM erop staan, mooie rom maar het werkte niet, kon geen smsjes verzenden en ontvangen (ook herkende hij de nummers niet terwijl ze wel tussen de contacten stonden)!
Nu heb ik de nieuwste Christian ROM erop staan, nu heb ik de berichtencentrale veranderd, kan nu wel smsjes ontvangen maar niet versturen!
Nog vind ik het niet echt een fijne rom.. mijn broert heeft de htc touch pro, die heeft er een goeie ROM opstaan, te vergelijken met de Touch-IT Experience (alleen dan in het NL).
Hoe krijg ik van deze mobiel nog iets moois?
Dus een goeie rom, en alles functionerend?
Heb zo het vermoeden dat er iets niet goed staat qua simkaart, aangezien ik geen berichten kan sturen!
Hij zegt dan iets van: het bericht kan niet worden verzonden... Daarna krijg ik direct een sms van vodafone dat ik geen tegoed heb! Maar ik weet zeker dat ik de 1000 smsjes (10 euro omgezet in 1000smsjes) nog niet op heb!
Mijn provider is vodafone!

Wist niet waar ik het moest plaatsen

WIE KAN MIJ HELPEN!!!!???

BEDANKT ALVAST

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 324153 schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 17:39:
Ik zit met een groot probleem!
Ben al een paar maand in het bezit van een xperia X1, vindt het ook een mooie mobiel, maar hij werkt niet.
Verkeerde topic ---> Het Sony Ericsson Xperia X1 topic - Deel 8
(dit is het Xperia 3 topic)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 28-10-2009 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fiftyfive
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-06 22:14
Ik heb me pre-order voor de HD2 geannuleerd voor dit toestel, hopelijk komt ie snel uit. Kan niet wachten tot 3 november :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 324593

Hier een uitgebreid filmpje van de interface van SE

http://www.youtube.com/watch?v=lvsl5IBSZh0

Ziet er wel geil uit ga hem zekr halen als deze tel uitkomt

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 324593 op 31-10-2009 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-snip-

[ Voor 133% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 31-10-2009 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Het lijkt mij dat hij op Android 2.0 draait. Zou wel een tegenvaller zijn als hij nog op 1.6 draait ;( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey5times
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Anoniem: 69767 schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 17:59:
Aan het begin van het filmpje staat: 'conceptual' (=dus een concept). Ik denk dat enige terughoudendheid dus wel op z'n plaats is of deze UI daadwerkelijk verschijnt op de X3/X10. Overigens is dit filmpje wel op 15 oktober geplaatst maar al uit juli.
Dit is niet hetzelfde filmpje wat al in juli is gelekt, hoor. Je ziet hier iets van het multimedia gedeelte, in dat andere filmpje zag je meer de contacts/social networks.

Of heb je andere informatie waardoor je weet dat dit filmpje al uit juli is?

Overigens denk ik ook wel dat het android 2.0 zal zijn, anders hebben ze gelijk een achterstand op de concurrentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mikey5times schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 20:32:
[...]

Dit is niet hetzelfde filmpje wat al in juli is gelekt, hoor. Je ziet hier iets van het multimedia gedeelte, in dat andere filmpje zag je meer de contacts/social networks.

Of heb je andere informatie waardoor je weet dat dit filmpje al uit juli is?

Overigens denk ik ook wel dat het android 2.0 zal zijn, anders hebben ze gelijk een achterstand op de concurrentie.
Je hebt helemaal gelijk, het is een ander filmpje. Ik zat verkeerd te klikken en alles |:( Heb me post gelijk maar ff aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Die UI is wel erg mooi, mits hij ook in het echt zo vloeiend loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Laatst online: 21:09
Het laat weinig te raden over, maar goed wat is dat een mooi apparaatje :*) Zal ongetwijfeld niet misstaan naast mijn Pearl White PSP Go! :)

Ziet hier echt al een paar maanden op te wachten, sinds de eerste foto's... Hopelijk komt hij wel snel na de officiële aankondiging uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 324593

Nog een paar dagen wachten en dan zullen we het weten. 3 nov staat in mijn agenda

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EDIT: Laat maar 8)7

[ Voor 91% gewijzigd door CLB op 01-11-2009 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

In de spits op pagina 3 staat een foto van een SE toestel in het zwart met google maps geopent.. er staat voor de rest niets bij.. de google maps zoekt naar Barclona, Pianca de Cataluyna.. maar ziet eruit als de X3... :o

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjefSjef
Dennizzz33 schreef op maandag 02 november 2009 @ 10:22:
In de spits op pagina 3 staat een foto van een SE toestel in het zwart met google maps geopent.. er staat voor de rest niets bij.. de google maps zoekt naar Barclona, Pianca de Cataluyna.. maar ziet eruit als de X3... :o
Nee, dat is overduidelijk de Satio.

Link: http://hirespdf.spitsnieuws.nl/2009-11-02/SPI20091102.pdf

[ Voor 8% gewijzigd door SjefSjef op 02-11-2009 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Oh echt? Daar gaat m'n Scoop =)

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Toestel is officieel aangekondigd en gaat toch echt de X10 heetten.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9GtnVN6XbIxqn0novxuneJdx/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/iEwdEVQACfqtHJGML69NRWxY/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/jL4f0Gm1K51nEHt8qhgeo2L8/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/s4BduPGtTWQzCGAT14UZW410/thumb.jpg

• Hands-on van GSM Arena
• Hands-on van Engadget

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjado
  • Laatst online: 22-03 18:03

Tjado

Dé man

Op Gizmodo ook nog een artikel en wat fotos.

Wordt lastig kiezen tussen de Droid en de X10! :o

Update: Nu ook op onze enige echte Tweakers de aankondiging

[ Voor 28% gewijzigd door Tjado op 03-11-2009 09:25 ]

Die ene, met die snor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Addiction
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-04-2023
8 megapixel op een gsm, dat is wel erg véél =)

Verder ben ik razend benieuwd naar verdere ontwikkelingen rond deze telefoon. Misschien krijgt SE met dit toestel eindelijk voet aan grond op de selfphone markt...

Eerste minpunt - geen multitouch

[ Voor 7% gewijzigd door Addiction op 03-11-2009 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjado
  • Laatst online: 22-03 18:03

Tjado

Dé man

Wat je bij de Droid bijvoorbeeld ziet is dat de US versie schijnbaar geen multitouch heeft (zie de hands on van bijv. Engadget) terwijl de EU (GSM) versie het wel heeft.

Ben benieuwd, misschien is het bij de X10 wel hetzelfde verhaal?

[ Voor 14% gewijzigd door Tjado op 03-11-2009 09:36 ]

Die ene, met die snor

Pagina: 1 2 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Prijzen, levertijden en abonnementen graag in [ABO] SE Xperia X10 levertijden en abonnementen topic en niet hier.