Het Sony Ericsson Xperia X10 topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste
Acties:
  • 94.896 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 13:17
Er zijn ook verschillende programma's die het dataverkeer gewoon blocken. Ik gebruik hiervoor Toggle Settings, kun je zo 3g uitzetten waardoor alle internetverbindingen uit zijn (behalve WiFi dan :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:07
Dat zit ook gewoon native erin hoor ;)

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 08:09
Ik zie dat sommige gebruikers geen YouTube applicatie hebben. Ik wil mijne best backuppen en uploaden, als iemand daar baat bij heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cinner schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 16:04:
Ik zie dat sommige gebruikers geen YouTube applicatie hebben. Ik wil mijne best backuppen en uploaden, als iemand daar baat bij heeft?
Dat zijn (zoals ikzelf) de Belgische X10 gebruikers die dat niet hebben, maar er zijn wel mogelijkheden te vinden online om Youtube toch erop te installeren. Heb dat zelf ook gedaan maar toch heel vriendelijk Cinner ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:11

Pathogen

Shoop Da Whoop

NoReason schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 21:15:
[...]

Youtube applicatie zit niet op de belgische android-toestellen, reden unknown voorlopig... Ook de x10 mini moet het zonder stellen...
Nederlandse X10 mini heeft 'm wel.

Zo, bij deze maar even binnenkomen hier. Heb sinds gister een X10 mini en ik moet zeggen: hij is wel mini :Y Goed dat ik geen worstenvingertjes heb.
Het eerste dat me opviel: snel reagerende interface. Heerlijk! Mijn "oude" telefoon was een LG KF750, dus nog van voordat telefoons snelle dingetjes begonnen te worden.

Nu maar eens lekker gaan klooien met appjes en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoReason schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 21:15:
[...]

Youtube applicatie zit niet op de belgische android-toestellen, reden unknown voorlopig... Ook de x10 mini moet het zonder stellen...
De reden is me ook niet echt duidelijk waarom wij die Youtube applicatie niet standaard hebben maar als ik me niet vergis kan het misschien ook wel zijn om geen ongelooflijk hoge kosten te krijgen hier in België van onze Providers. Want zo een filmpje binnenhalen via 3G kan wel wat kosten anders. Dit geldt zowel een beetje voor alle Belgische Android toestellen denk ik? Want men HTC Magic heeft ook standaard geen YouTube app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-10-2022
Verwijderd schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 16:45:
[...]

De reden is me ook niet echt duidelijk waarom wij die Youtube applicatie niet standaard hebben maar als ik me niet vergis kan het misschien ook wel zijn om geen ongelooflijk hoge kosten te krijgen hier in België van onze Providers. Want zo een filmpje binnenhalen via 3G kan wel wat kosten anders. Dit geldt zowel een beetje voor alle Belgische Android toestellen denk ik? Want men HTC Magic heeft ook standaard geen YouTube app.
Ja, ik vindt dan toch dat ze de mensen de keuze moeten geven.
ikzelf ben bij mobile vikings (1gb per maand) en kan het gerust doen hoor die youtube filmpjes binnenhalen :P
ik krijg m'n internet toch nooit op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 14:54:
[...]

Klinkt wel heel erg vreemd. Zie jij iets van een (3)G logo rechts bovenin?
Ja, dat zie ik af en toe wel eens, met ene paar pijltjes die naar boven en onder wijzen. Maar als het goed is, betekend dat toch niet alleen dat je contact maakt met internet?! (hoop ik).

Ik zou namelijk ook niet weten wat ik dan nog uit moet zetten.

Is dat togglesettings een app die je kan downloaden? Welke is dan het mooist/makkelijkst?

edit:
Ik heb nu APNdroid erop gezet. Schijnt goed te werken. Maar las ook een commentaar dat het programma bij opstarten de advertenties wel download en daardoor toch contact maakt met het internet. Is dat zo?!

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2010 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demandela
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-07-2019
Verwijderd schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 17:16:
[...]

Ja, dat zie ik af en toe wel eens, met ene paar pijltjes die naar boven en onder wijzen. Maar als het goed is, betekend dat toch niet alleen dat je contact maakt met internet?! (hoop ik).

Is dat togglesettings een app die je kan downloaden? Welke is dan het mooist/makkelijkst?
Dat betekent dat wel!

Je kan het helemaal uitzetten door te gaan naar: Instellingen > Draadloze bedieningselementen> Mobiele netwerken > MMS en gegevens uitvinken.

Toggle switches zijn er ook, maar die gebruik ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-09 20:54

LDVC

Let's get it over with

Verwijderd schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 17:16:
[...]

Ga in je telefoon naar Instellingen > Draadloze bedieningselementen > Mobiele netwerken en vink dan 'MMS en gegevens' uit. Je telefoon zal nu geen verbinding meer maken met internet. Je hoeft verder geen app te installeren.

@Demandela: je was me voor

Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor jullie aanwijzingen. Echter stond die al uit. Als iemand een mms stuurd krijg ik alleen een berichtje dat ik het mms op internet kan vinden. Dan kijk ik via de computer wat het is.

Ik heb nu door die app wel alles uit gekregen, zo lijkt het. Afwachten wat de volgende rekening zegt.

In ieder geval bedankt voor het meedenken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog iemand de indruk dat USB-herladen trager gaat dan via stroom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 18:12:
Nog iemand de indruk dat USB-herladen trager gaat dan via stroom?
Bedoel je als hij aangesloten zit op de computer? Ja, die indruk heb ik ook. Net als op de autolader. Maar dat lijkt me logisch. Minder ampereuur zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC

LDVC

Let's get it over with

Aanvulling op persbericht van vanochtend:
Hi,
Thanks for all your comments. Both positive and negative. Rest assure that we work on addressing any issues or concerns you have with our phones.I briefly wanted to respond to some of the comments stemming from this post:
* With regards to Android updates. We have now confirmed 2.1 from Q3 and onwards. In addition to that you will get some really nice additional ux upgrade such as HD video and DLNA connectivity. You can be certain that we are working on implementing later versions of Android os into our portfolio. However we cannot/do not want to reveal our future Android roadmap at this stage due to commercial/competetive reasons. You will have to stay tuned on this blog for more info to come
* Apologies. I am aware that we haven’t followed up on the post re smaller software update that Sumit did a couple of weeks ago. We will get back to you with more info on this very shortly (read very shortly)
* The processor speed for Yendo is 156 mhz. Thanks for spotting conflicting info on our web. We will revise.
cheers
Mattias
Kortom, de kleine update komt er zeer spoedig aan en ook 2.2 is in de toekomst niet uitgesloten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Is er niet een mogelijkheid om Android 2.1 handmatig te installeren op de X10?

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Peter_Aragorn schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 20:03:
Is er niet een mogelijkheid om Android 2.1 handmatig te installeren op de X10?
Volgens mij heb je daar root access voor nodig, en dat is nog niet gelukt op de x10

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Maar daarna is het wel mogelijk dus? Root access is al behaald namelijk... Maar dit is voor de leek nog veel te moeilijk...

Dan wordt Multi-Touch toch ook mogelijk op de Xperia X10 dacht ik?!

[ Voor 22% gewijzigd door Peter_Aragorn op 16-06-2010 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karstjan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-06-2021
LDVC schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 19:55:
Aanvulling op persbericht van vanochtend:

[...]

Kortom, de kleine update komt er zeer spoedig aan en ook 2.2 is in de toekomst niet uitgesloten :)
Als ik dat stuk over 2.2 zo lees denk ik juist dat het er niet gaat komen op de x10. Als het er wel zou komen dan zouden ze dat m.i. wel bekend maken om zo mensen te lokken om de x10 te kopen. Doordat ze het nu vaag houden lijkt het er mij meer op dat ze later een 2.2 model uitgaan brengen en tot die tijd de x10 crowd zoet houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goof2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 20:01
Ik dacht dat het scherm van de X10 geen multi-touch aankan. (zie: nieuws: 'Sony Ericsson Xperia X10 krijgt geen multitouch')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Laatst online: 06-04-2023
"However we cannot/do not want to reveal our future Android roadmap at this stage due to commercial / competetive reasons."

dat vind ik zo'n onzin he.

lijkt me dat duidelijkheid over updates naar de gebruikers meer klanten zou opleveren, dan andersom

en er komt inderdaad geen multitouch, het scherm heeft geen multitouc sensors

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Jammer... Maar echt missen doe ik het niet trouwens... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:01

Steeffoon

Smartphone-nerd

Hebben jullie ook weleens het "probleem" dat er een website niet geladen wil worden, dat hij zegt blijf te laden, en als ik dan schud met het toestel dat hij dan wel wilt laden.
Wist niet dat die sensor ook zou werken om websites te herladen?? :S

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Laatst online: 06-04-2023
overigens, wat betreft de afwezigheid van Youtube op de belgische X10, dat had ik dus ook met mijn belgische (32a) Magic

toen ie nog niet geroot was, heb ik deze Youtube apk gedownload en geinstalleerd en had ik gewoon Youtube
misschien dat dit ook een oplossing is voor de belgische X10?

(bron hier)

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JarISX dat is idd een oplossing voor de X10. Zo heb ik het zelf ook gedaan op allebei men toestellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dashinuke
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-08 20:44
Ik heb nu de laatste paar dagen het probleem dat gmail niet meer synct via 3g lijkt het (instellingen --> gegevenssynchronisatie). als ik gmail daar uit en aanvinkt dan komt het synchronisatie icoontje in beeld, en ook steeds een driehoek met een uitroepteken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezzal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-12-2019
Beste Mensen,

Ik heb de X10 nu een week in gebruik, lekker telefoontje. Maaaar wat mij verbaasd is dat de batterij ontzettend snel leeg is. Wanneer ik hem in de avond oplaadt is hij de volgende ochtend nog maar op 5%, hebben jullie dat ook? Ik ga nu proberen 3g eens uit te schakelen.

Met vriendelijke groet,
Wessel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wezzal schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 11:22:
Beste Mensen,

Ik heb de X10 nu een week in gebruik, lekker telefoontje. Maaaar wat mij verbaasd is dat de batterij ontzettend snel leeg is. Wanneer ik hem in de avond oplaadt is hij de volgende ochtend nog maar op 5%, hebben jullie dat ook? Ik ga nu proberen 3g eens uit te schakelen.

Met vriendelijke groet,
Wessel
Dit is echt niet normaal. Zelf heb ik hier geen last van dus misschien best eens even update via SEUS en dan hopen dat het systeem beter overweg gaat met de batterij. Of misschien zijn er nog andere voorstellen die het kunnen oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

wezzal schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 11:22:
Beste Mensen,

Met vriendelijke groet,
Wessel
Misschien helpt Advanced Task Killer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezzal
Verwijderd schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 11:27:
[...]

Dit is echt niet normaal. Zelf heb ik hier geen last van dus misschien best eens even update via SEUS en dan hopen dat het systeem beter overweg gaat met de batterij. Of misschien zijn er nog andere voorstellen die het kunnen oplossen.
Ik ga het even proberen...Anders maar terug naar de winkel heb ook al een dode pixel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje hoe lang moet de batterij minimaal mee gaan op normaal gebruik dus 1 uur muziek en 1 uur surfen op 3g en 1 uur surfen op wifi en 1 uur praat tijd ?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezzal
Heb net een update van 125mb geïnstalleerd kijken wat het brengt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
Verwijderd schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 11:58:
Vraagje hoe lang moet de batterij minimaal mee gaan op normaal gebruik dus 1 uur muziek en 1 uur surfen op 3g en 1 uur surfen op wifi en 1 uur praat tijd ?.
Een dag. Ik gebruik hem ook ongeveer zo lang, en ik haal er wel 24 uur mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de mediaplayer getest bij 24 liedjes beluisteren en scherm op standby gaat er 10% van de batterij af.Speel duur van en uur ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC

LDVC

Let's get it over with

Verwijderd schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 13:03:
Heb de mediaplayer getest bij 24 liedjes beluisteren en scherm op standby gaat er 10% van de batterij af.Speel duur van en uur ongeveer.
Dat zijn wel korte liedjes dan :P Het speelt ook nog mee hoe je naar de liedjes luistert: hoofdtelefoon, speaker of via bluetooth. Hoe dan ook, ook mijn ervaring is dat Mediascape redelijk zuinig met de batterij omgaat. Vind het zoizo een ideale app, die ook nog eens mooi vormgegeven is.

Wat de eerdere vraag betreft over 'normaal gebruik': ik haal ongeveer 2 dagen, maar zet m dan vaak wel s'nachts uit (of iig de internetverbinding: ik hoef s'nachts niet gewekt te worden voor mailtjes en vriendschapverzoeken etc.)

[ Voor 17% gewijzigd door LDVC op 17-06-2010 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
LDVC schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 16:38:
[...]

Dat zijn wel korte liedjes dan :P Het speelt ook nog mee hoe je naar de liedjes luistert: hoofdtelefoon, speaker of via bluetooth. Hoe dan ook, ook mijn ervaring is dat Mediascape redelijk zuinig met de batterij omgaat. Vind het zoizo een ideale app, die ook nog eens mooi vormgegeven is.

Wat de eerdere vraag betreft over 'normaal gebruik': ik haal ongeveer 2 dagen, maar zet m dan vaak wel s'nachts uit (of iig de internetverbinding: ik hoef s'nachts niet gewekt te worden voor mailtjes en vriendschapverzoeken etc.)
Ongeveer hetzelfde geld hier. ik haal toch mooi een 2dagen, de 2de nacht leg ik hem aan de zuurstof.
hij heeft meestal een 20% over dan. maar ik weet dat ik die dag niet red.
ik ben eigenlijk best tevreden over de batterijduur. ik kom van de hd2, en daar was het toch elke nacht opladen. maar ik heb m'n x10 ook nog maar een maandje, dus mss dat dit ermee tezien heeft? dat de eerste batch hiervan last had aangezien ik verschillende meningen en verhalen hoor hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-09 14:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

Na de update van R2BA020 doet mijn batterij het een stuk beter :) doe nu 1,5 tot 2 dagen met een batterij..

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je die via de gewone weg gevonden of heb je je telefoon eerst geflashed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
Verwijderd schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 17:51:
Heb je die via de gewone weg gevonden of heb je je telefoon eerst geflashed?
Ben ik ook wel beniewd naar. Mijn X10 (van Hi) zegt nog geen update te kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frontier
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-05 16:31
ricjuh schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 17:43:
Na de update van R2BA020 doet mijn batterij het een stuk beter :) doe nu 1,5 tot 2 dagen met een batterij..
ik heb t idee dat als je elke keer na opladen (wel volledig opladen) je batterij er voor tenminste 2 min even uithaalt en opnieuw opstart, je sowieso veel langer met je batterij kan doen.
mijn tel. staat nu 24 uur alweer aan en nog op 86% met af en toe 3G en WiFi ook aan. en de nodige gesprekken e.d.

maar ben desondanks ook wel benieuwd waar je de update hebt gehaald, ik krijg ook de melding dat ik de nieuwste software heb nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Hoe verwijder ik apps uit het menu? Heb er twee keer 'Maps' in staan namelijk...

En als ik met App Installer een App geïnstalleerd heb, kan ik dan de apk van het sd kaartje halen?

[ Voor 38% gewijzigd door Peter_Aragorn op 17-06-2010 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
Peter_Aragorn schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 18:15:
Hoe verwijder ik apps uit het menu? Heb er twee keer 'Maps' in staan namelijk...

En als ik met App Installer een App geïnstalleerd heb, kan ik dan de apk van het sd kaartje halen?
hiervoor kun je uit de market uninstaller halen, dan kan je makkelijk apps verwijderen.
of je kan ook naar instellingen en toepassingen gaan, en dan verwijderen kiezen, pas op je kan vaste apps van SE of android wel niet verwijderen hiermee.

@ die .20 update, heb je dit gedaan via unbranding @ xda? of via de normale weg? ben hier ook enorm benieuwd naar aangezien ik nog geen update gezien heb :P

[ Voor 12% gewijzigd door XstarzZ op 17-06-2010 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
XstarzZ schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 18:26:
[...]

hiervoor kun je uit de market uninstaller halen, dan kan je makkelijk apps verwijderen.
of je kan ook naar instellingen en toepassingen gaan, en dan verwijderen kiezen, pas op je kan vaste apps van SE of android wel niet verwijderen hiermee.

@ die .20 update, heb je dit gedaan via unbranding @ xda? of via de normale weg? ben hier ook enorm benieuwd naar aangezien ik nog geen update gezien heb :P
Thanks! Uninstaller van Rhythm Software geïnstalleerd :)

Hoe kan ik de apps ordenen in het menu trouwens?

[ Voor 4% gewijzigd door Peter_Aragorn op 17-06-2010 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wezzal schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 11:49:
[...]

Ik ga het even proberen...Anders maar terug naar de winkel heb ook al een dode pixel..
dan zal ik sowieso weer naar de winkel gaan, een dode pixel gaat irriteren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Peter_Aragorn schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 18:15:

Peter_Aragorn schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 18:49:
[...]

Thanks! Uninstaller van Rhythm Software geïnstalleerd :)

Hoe kan ik de apps ordenen in het menu trouwens?
Wat heb je zelf al geprobeerd? We stellen het niet op prijs dat je elke vraag die in je opkomt hier neerplempt. We verwachten hier wat eigen initiatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietbuks
  • Laatst online: 02-11-2023
Regelmatig haal ik m'n x10 uit m'n broekzak en constateer ik dat de telefoon uit staat of in flight mode.
De knop bovenop (standby) blijkt gewoon te werken wanneer deze wordt ingehouden.
Na inhouden komt er een menutje waar je in flight mode kan gaan of de telefoon kan uitschakelen.

Dit kan terwijl de telefoon gelocked is niet de bedoeling zijn! :?

Iemand een suggestie of medestanders? 8)
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paazei
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 17:00
pietbuks schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 19:15:
Regelmatig haal ik m'n x10 uit m'n broekzak en constateer ik dat de telefoon uit staat of in flight mode.
De knop bovenop (standby) blijkt gewoon te werken wanneer deze wordt ingehouden.
Na inhouden komt er een menutje waar je in flight mode kan gaan of de telefoon kan uitschakelen.

Alvast bedankt!
Heb hetzelfde probleem, soms is hij zelfs uit unlock gesprongen en gaat hij allemaal apps openen en dan voel ik ineens een trilling in mijn broekzak en zie ik ellerlei ellende.
Een keer stond mijn telefoon uit en en opstarten bleek hij nog meer dan 50% battrij vol tte hebben, hij had zichzelf dus uitgezet. Niet heel praktisch als je het mij vraagt.
Ik hoop toch zeker dat ze dit wat verbeteren met een update, al betwijfel ik het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
RoD schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 19:01:
[...]

[...]

Wat heb je zelf al geprobeerd? We stellen het niet op prijs dat je elke vraag die in je opkomt hier neerplempt. We verwachten hier wat eigen initiatief.
Nouja ik heb op google al wat gezocht, maar kan het niet echt vinden... In de instellingen kan ik ook niet vinden hoe ik de ordening van het menu kan aanpassen...

Vandaar dat ik het hier even vraag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC

LDVC

Let's get it over with

Peter_Aragorn schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 20:09:
[...]

Nouja ik heb op google al wat gezocht, maar kan het niet echt vinden... In de instellingen kan ik ook niet vinden hoe ik de ordening van het menu kan aanpassen...

Vandaar dat ik het hier even vraag...
Waarschijnlijk kon je niets vinden, omdat het niet mogelijk is. Applicaties staan op alfabetische volgorde in de lijst. Mijn tip is dan ook om je homescreens zo in te richten zodat je zo min mogelijk in je app drawer hoeft te zijn. Zeker wanneer je een groot aantal applicaties hebt geïnstalleerd moet je lang scrollen/zoeken door deze lijst. Maak mappen aan op je homescreens om gerelateerde programma's te bundelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goof2000
  • Laatst online: 12-09 20:01
wezzal schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 12:11:
Heb net een update van 125mb geïnstalleerd kijken wat het brengt...
Moet je dan nog eerst een volledige backup maken? (heb backup pro dus dat is niet zo moeilijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
LDVC schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 20:53:
[...]

Waarschijnlijk kon je niets vinden, omdat het niet mogelijk is. Applicaties staan op alfabetische volgorde in de lijst. Mijn tip is dan ook om je homescreens zo in te richten zodat je zo min mogelijk in je app drawer hoeft te zijn. Zeker wanneer je een groot aantal applicaties hebt geïnstalleerd moet je lang scrollen/zoeken door deze lijst. Maak mappen aan op je homescreens om gerelateerde programma's te bundelen.
Dat dacht ik inmiddels al ja... Heb de homescreens nu eventjes ingedeeld :)

Heerlijk dat Android zeg :D!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou me batterij staat nu op 67 % en gisteravond opgeladen stond het vanmorgen op 100 % echt niet normale dus.T-mobile bellen krijg ik en of ander persoon dat zeg tegen me stuur je batterij op naar ons ik denk dan hoe werkt me telefoon dan als je geen batterij heb.T-mobile zegt ja moet je voor vervangen zorgen ik pissige .Ik betaal voor een premium verzekering voor me telefoon dan hoor ik gewoon een leen toestel te krijgen en heb de toestel maar 2 weken .Had net zo goed geen verzekering moeten nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-09 17:01
Verwijderd schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 22:18:
Nou me batterij staat nu op 67 % en gisteravond opgeladen stond het vanmorgen op 100 % echt niet normale dus.T-mobile bellen krijg ik en of ander persoon dat zeg tegen me stuur je batterij op naar ons ik denk dan hoe werkt me telefoon dan als je geen batterij heb.T-mobile zegt ja moet je voor vervangen zorgen ik pissige .Ik betaal voor een premium verzekering voor me telefoon dan hoor ik gewoon een leen toestel te krijgen en heb de toestel maar 2 weken .Had net zo goed geen verzekering moeten nemen
Zoals hier te lezen is zijn de batterijen vrij snel leeg afhankelijk van het gebruik. Als hij vanochtend 100% was en nu 's avonds laat op 67% staat dan is dat netjes te noemen. Heb je al gekeken of je de laatste updates hebt geinstalleerd? De laatste build zorgt namelijk voor betere batterij prestaties.

Wat de verzekering betreft van T-Mobile, sla je contract er maar eens op na. Wellicht staat daar in dat je helemaal geen leen toestel krijgt. Doorgaans is het bij een verzekering zo dat je een nieuw toestel krijgt wanneer jouw toestel onbruikbaar wordt en vervangen moet worden. Een batterij die naar jouw mening snel leeg is valt hier zeer waarschijnlijk niet onder.

Tevens heb ik je bericht 3x moeten lezen voor ik het begreep, die verzekering had je niet persé hoeven kopen maar een lesje schrijven had niet misstaan. Succes met de update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartsled schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 22:29:
[...]

Zoals hier te lezen is zijn de batterijen vrij snel leeg afhankelijk van het gebruik. Als hij vanochtend 100% was en nu 's avonds laat op 67% staat dan is dat netjes te noemen. Heb je al gekeken of je de laatste updates hebt geinstalleerd? De laatste build zorgt namelijk voor betere batterij prestaties.

Wat de verzekering betreft van T-Mobile, sla je contract er maar eens op na. Wellicht staat daar in dat je helemaal geen leen toestel krijgt. Doorgaans is het bij een verzekering zo dat je een nieuw toestel krijgt wanneer jouw toestel onbruikbaar wordt en vervangen moet worden. Een batterij die naar jouw mening snel leeg is valt hier zeer waarschijnlijk niet onder.

Tevens heb ik je bericht 3x moeten lezen voor ik het begreep, die verzekering had je niet persé hoeven kopen maar een lesje schrijven had niet misstaan. Succes met de update!
Ik heb mijn contract al gelezen ik heb gewoon recht op een leen toestel vandaar ook de premium prijs he !.
Tevens had ik me gsm geüpdatet naar de recente firmware versie.En als gij de forum leest dan kan gij zien dat men batterij 3 dagen meegaat!!!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Oftopic....
Je hoort inderdaad een leen toestel te krijgen.
Heb nu in 6 jaar tijd, 2X gebruik moeten maken van de verzekering.
Moet wel zeggen dat ik bij pro assist zat.
En daar kwamen ze netjes dezelfde dag mijn gsm halen met een "gelijk waardige" toestel.
Maar door slechte services ben ik daar weg gegaan.

Ontopic. Ik lees de in de laatste reacties constant over een update.
Over welke gaat.het? De eerste die we al een tijdje hebben of de nieuwe al?
Want ik krijg nog steeds te zien dat ik al de nieuwste versie heb.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanem0chi
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17:18
Heeft SE eigenlijk ook een reden neergelegd waarom ze geen update naar 2.2 of sneller updaten? met die updates zou je juist klanten moeten trekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Verwijderd schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 23:19:
[...]
.En als gij de forum leest dan kan gij zien dat men batterij 3 dagen meegaat!!!.
Wat is dan precies uw probleem?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pietbuks schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 19:15:

Alvast bedankt!
Had dit ook, toen uit noodzaak maar eens de beveiliging aangezet. Even extra stap om aan te zetten maar ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn batterij gaat na 2 maanden nog steeds krap een dag mee. En ik doe echt niet veel. 1 uur muziek, 15 minuten browsen, max 15 minuten bellen en misschien 5 sms-jes. Ik heb een imap account ingesteld bij de gmail app en gebruik JuiceDefender welke mijn APN 1 minuut inschakeld ieder kwartier. WiFi, bluetooth en GPS staan standaard uit. Heb hem al meerdere keren gereset en heb verder geen apps draaien die zich idere minuut updaten of op ene andere manier van de batterij slurpen. Er is nog geen dag voorbij gegaan dat ik hem niet om 22:00 's avonds moest aankoppelen om hem op te laden terwijl ik hem iedere nacht aan de lader heb hangen, en hem er om 8u 'sochtends uit trek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 15:25
Ik heb ongeveer hetzelfde, maar ik gebruik verder geen speciale programma's om mijn accuduur te verlengen. Ik haal de telefoon 's ochtends rond 7 uur van de lader af en 's avonds zit hij nog op ongeveer 40%. Niet genoeg dus om nog een dag mee te gaan.

Nu moet ik wel zeggen dat ik constant 3g en bluetooth aan heb staan. Bluetooth vanwege mijn carkit en ik te lui ben om hem constant aan en uit te zetten. 3g zou niet aan hoeven, maar ook hier geldt weer dat ik graag snel iets op internet kan doen zonder eerst 3g aan te moeten zetten.

Overigens geeft de mijne ook nog geen update weer. Zit nog steeds op R1FA016.

[ Voor 6% gewijzigd door MagicTempest op 18-06-2010 09:00 ]

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Mijn oplader is stuk en opladen via PC gaat niet echt snel...

Dit een goede vervanger? Of beter deze?

Ik heb APNDroid geïnstalleerd. Makkelijk zo'n widget op het scherm waarmee ik mobiel internet (3G/2G) makkelijk aan/uit kan zetten! Ook ideaal dat de telefoonverbindingen (sms/bellen) dan wel gewoon werken... Daarnaast ook Startup Auditor geïnstalleerd. Verbaasde me er nog over hoe veel er opgestart werd wanneer je de telefoon aanzet... Heel veel uitgezet dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
[...]

Ik heb mijn contract al gelezen ik heb gewoon recht op een leen toestel vandaar ook de premium prijs he !.
Tevens had ik me gsm geüpdatet naar de recente firmware versie.En als gij de forum leest dan kan gij zien dat men batterij 3 dagen meegaat!!!.
Ik schrijf dat er wellicht andere voorwaarden aan verbonden zijn, wellicht is een synoniem voor misschien. Daarmee bedoel ik dus "ik ken de voorwaarden niet maar misschien steekt het wel anders in elkaar dan je denkt. Misschien wel handig om dat nog even te checken".

Tevens probeer ik je ook alleen maar te helpen, ik val je niet aan of zo. Terug schreeuwen wat ik moet doen hoeft van mij ook niet, 't is Stratums Eind niet.

Afijn, je schrijft dat je batterij 3 dagen meegaat wat echt een goeie tijd is! Die van mij geeft de geest na een dagje gebruik (al is die nog nieuw en moet hij nog calibreren). Ik denk dat het omruilen van het toestel niets zal uitmaken qua batterij tijd. Tips over app killers, battery juicer etc. zijn ook het proberen waard. Of het ook daadwerkelijk iets uitmaakt weet ik niet.
Peter_Aragorn schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 09:27:
Mijn oplader is stuk en opladen via PC gaat niet echt snel...

Dit een goede vervanger? Of beter deze?

Ik heb APNDroid geïnstalleerd. Makkelijk zo'n widget op het scherm waarmee ik mobiel internet (3G/2G) makkelijk aan/uit kan zetten! Ook ideaal dat de telefoonverbindingen (sms/bellen) dan wel gewoon werken... Daarnaast ook Startup Auditor geïnstalleerd. Verbaasde me er nog over hoe veel er opgestart werd wanneer je de telefoon aanzet... Heel veel uitgezet dus ;)
Is je kabel nog wel heel? Want ze verkopen bijvoorbeeld bij een Action ook usb power chargers. Zien er exact hetzelfde uit als die van SE. Je propt er alleen jouw SE usb kabel in. Die dingen kosten maar 2 a 3 euro. De Blokker of het Kruidvat heeft zo ook nog wel eens in de rommelbakken liggen, of een Eurowinkel.

[ Voor 31% gewijzigd door bartsled op 18-06-2010 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC

LDVC

Let's get it over with

[...]

Tevens had ik me gsm geÃŒpdatet naar de recente firmware versie.En als gij de forum leest dan kan gij zien dat men batterij 3 dagen meegaat!!!.
Als gij de forum had gelezen, dan had gij gezien dat de meeste gebruikers enkel kunnen dromen van 3 dagen gebruik. Er is dus absoluut niks mis met je accu.
Tevens sluit ik me er bij aan dat je post bijna niet te lezen was. Als je wil dat je mede-forumbezoekers de tijd nemen om je probleem op te lossen, dan is het wel zo netjes om ook zelf de tijd te nemen om een duidelijke post op te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
bartsled schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 09:53:
[...]

Ik schrijf dat er wellicht andere voorwaarden aan verbonden zijn, wellicht is een synoniem voor misschien. Daarmee bedoel ik dus "ik ken de voorwaarden niet maar misschien steekt het wel anders in elkaar dan je denkt. Misschien wel handig om dat nog even te checken".

Tevens probeer ik je ook alleen maar te helpen, ik val je niet aan of zo. Terug schreeuwen wat ik moet doen hoeft van mij ook niet, 't is Stratums Eind niet.

Afijn, je schrijft dat je batterij 3 dagen meegaat wat echt een goeie tijd is! Die van mij geeft de geest na een dagje gebruik (al is die nog nieuw en moet hij nog calibreren). Ik denk dat het omruilen van het toestel niets zal uitmaken qua batterij tijd. Tips over app killers, battery juicer etc. zijn ook het proberen waard. Of het ook daadwerkelijk iets uitmaakt weet ik niet.

[...]

Is je kabel nog wel heel? Want ze verkopen bijvoorbeeld bij een Action ook usb power chargers. Zien er exact hetzelfde uit als die van SE. Je propt er alleen jouw SE usb kabel in. Die dingen kosten maar 2 a 3 euro. De Blokker of het Kruidvat heeft zo ook nog wel eens in de rommelbakken liggen, of een Eurowinkel.
De kabel is nog prima... As we speak heb ik mn X10 aan de PC hangen namelijk...

Werkt dat dan? Want als ik dat in een Apple-power charger doe, dan laadt hij niet op. Of komt dat omdat die van Apple is? Dan gebruik ik deze dus:
Afbeeldingslocatie: http://www.modern.nl/PRODUCTEN/PRODUCTINFO/280592.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Peter_Aragorn op 18-06-2010 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
Ik heb mijn X10 al opgeladen via de charger van mijn X1, m'n Zune via beide. Las ook in het X1 forum dat diverse gebruikers een opladen van 3 euro gebruiken die perfect werkt. Apple is altijd wel strikt met hun producten. Maar voor 3 euro kun jij je er geen buil aan vallen wel? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
LDVC schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 10:01:
[...]

Als gij de forum had gelezen, dan had gij gezien dat de meeste gebruikers enkel kunnen dromen van 3 dagen gebruik. Er is dus absoluut niks mis met je accu.
Tevens sluit ik me er bij aan dat je post bijna niet te lezen was. Als je wil dat je mede-forumbezoekers de tijd nemen om je probleem op te lossen, dan is het wel zo netjes om ook zelf de tijd te nemen om een duidelijke post op te stellen.
Inderdaad! Hier moet ik mij bij aansluiten. Aub zeg, wat een schrijfwijze. echt onaangenaam om te lezen...
@hierboven, normaal zou dat applestuff toch echt moeten werken aangezien dit ook via usb werk.
Ik zou niet inzien waarom dat niet werkt? ik dacht toch echt dat usb, usb was. Maar wss dat iemand anders hier iets meer nuttig over kan zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
Peter_Aragorn schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 21:19:
[...]

Dat dacht ik inmiddels al ja... Heb de homescreens nu eventjes ingedeeld :)

Heerlijk dat Android zeg :D!
tip: Zoek eens op xda op adw launcher. Deze draait echt vlotjes naar mijn mening en dan kan je tot 7homescreens indelen als je dit nodig zou hebben, ik persoonlijk had niet genoeg aan 3screen :P

En weet iemand wanneer de x10 mini pro uitkomt? voor de mensen die het willen weten, Er zijn een paar dev's die root hebben behaald op de x10. maar zijn pas van plan het te releasen als de mini pro uitkomt aangezien hij wss ook geroot zal kunnen worden, maar ze SE de kans niet willen geven het lek te kunnen dichten.
bron: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=651336

En voor mensen die intresse hebben in de nieuwe update, die wordt hier besproken.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=683793
Dit zou de nieuwe update zijn dat iemand hier in het forum al had ontvangen.

edit: ik zie juist dat ik 2post's achter elkaar geplaatst heb, sorry hiervoor.

[ Voor 53% gewijzigd door XstarzZ op 18-06-2010 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
bartsled schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 10:19:
Ik heb mijn X10 al opgeladen via de charger van mijn X1, m'n Zune via beide. Las ook in het X1 forum dat diverse gebruikers een opladen van 3 euro gebruiken die perfect werkt. Apple is altijd wel strikt met hun producten. Maar voor 3 euro kun jij je er geen buil aan vallen wel? :)
Nee inderdaad! Rijdt wel even langs de Action vandaag of morgen :)

Tot nu toe heb ik nog genoeg aan mijn drie schermen hoor :) Maar zal er eens naar kijken :)

[ Voor 23% gewijzigd door Peter_Aragorn op 18-06-2010 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demandela
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-07-2019
Peter_Aragorn schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 10:12:
[...]

De kabel is nog prima... As we speak heb ik mn X10 aan de PC hangen namelijk...

Werkt dat dan? Want als ik dat in een Apple-power charger doe, dan laadt hij niet op. Of komt dat omdat die van Apple is? Dan gebruik ik deze dus:
[afbeelding]
Ik heb er ook een van apple, die gebruik ik ook en werkt gewoon zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind ook dat mijn schrijfwijze inderdaad beter kan maar ik kom van een 4 jarige Engels talige studie vandaar mijn slechte schrijfwijze.Excuses ervoor en @ bartsled sorry als ik aanvallende over kom het is niet mijn bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Demandela schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 10:38:
[...]

Ik heb er ook een van apple, die gebruik ik ook en werkt gewoon zonder problemen.
Bij mij niet gek genoeg... Accustatus is dan 'Wordt niet opgeladen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
Peter_Aragorn schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 10:30:
[...]

Nee inderdaad! Rijdt wel even langs de Action vandaag of morgen :)

Tot nu toe heb ik nog genoeg aan mijn drie schermen hoor :) Maar zal er eens naar kijken :)
Ik weet niet of ze daar nog verkocht worden hoor, toendertijd (ca. 5 maanden geleden) wel. Maar aan zo'n soort winkels moet je iig denken :)

@ Deadpool_89 It's all good!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
bartsled schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 10:52:
[...]

Ik weet niet of ze daar nog verkocht worden hoor, toendertijd (ca. 5 maanden geleden) wel. Maar aan zo'n soort winkels moet je iig denken :)

@ Deadpool_89 It's all good!
Is goed hoor! Ik kijk wel even... Al is deze ook niet duur: http://www.telefoonlader....Orvzav4p6ICFYEz3godS1PeQg En dan hoef ik niet altijd mijn sync-kabel mee te nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Ik zit met het idee te spelen mijn X10 mini voor een normale X10 te "ruilen", maar ik hoor verhalen dat de X10 zelf out-of-the-box een trapje minder vlot is. De snappy feel van de X10 mini is juist z'n aantrekkingskracht wat mij betreft.
Kan iemand hier wat nuttigs zeggen over de feel van de X10 out of the box?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
Man, wat een gezeur over de batterijduur hier. Het is een smartphone. Vrijwel iedere smartphone houdt het niet veel langer uit dan een dag. Mijn X10 haalt de 24 uur met gemak met brightness op 100%, 3g constant aan, 1.5 uur WiFi en 2 uur muziek luisteren. Sommige apps (Zoals TV-Gids) slurpen er wel aardig aan, maar die kan je uitzetten.

@hierboven
De X10 zelf is ook snappy. App's starten direct op en je hoeft bijna nooit te wachten. Alleen als je meerdere programma's tegelijk installeert, wordt hij slomer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Knul schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 11:16:
Man, wat een gezeur over de batterijduur hier. Het is een smartphone. Vrijwel iedere smartphone houdt het niet veel langer uit dan een dag. Mijn X10 haalt de 24 uur met gemak met brightness op 100%, 3g constant aan, 1.5 uur WiFi en 2 uur muziek luisteren. Sommige apps (Zoals TV-Gids) slurpen er wel aardig aan, maar die kan je uitzetten.

@hierboven
De X10 zelf is ook snappy. App's starten direct op en je hoeft bijna nooit te wachten. Alleen als je meerdere programma's tegelijk installeert, wordt hij slomer.
Meerdere programma's tegelijk installeren resulteerde hier meer in hangen dan sloom zijn...
Daarnaast wil soms de camera geen beeld geven (via NeoReader voor barcodes krijg ik alleen zwart beeld, de camera app zelf start op en sluit direct).
Maar goed, dat is ook wel weer een direct gevolg van de vrijheid die je krijgt met Android. Binnenkort maar eens mijn handjes op een X10 zien te leggen om te kijken hoe ie werkt ten opzichte van een mini.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 15:25
Ik snap het gezeur wel over de batterijduur. Vooral mensen die hem overdag ook nog eens aan de stroom moeten leggen om verder te kunnen werken. Dat ik die telefoon elke dag moet opladen vind ik niet zo'n probleem. Het enige is dat het vervelend is wanneer je om wat voor reden dan ook de telefoon een keertje niet op kan laden.

Voor de rest niets dan lof over deze telefoon.

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 08:09
Thrackan schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 11:22:
Binnenkort maar eens mijn handjes op een X10 zien te leggen om te kijken hoe ie werkt ten opzichte van een mini.
In mijn beknopte ervaring is de Mini veel sneller dan de X10. Dan heb ik het over de soepelheid van de interface. Niet dat de X10 (te) langzaam is hoor, maar er is een duidelijk verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Nieuwe oplader besteld. Is toch wat makkelijker dan dat ik altijd mijn sync-kabel mee moet nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

ik merk ook steeds meer dat mn accu niet lang mee gaat, heb hem sinds 17 april en dus 2 maanden en in de ochtend op 95%, rond 14 uur , staat ie op 63%. Ik heb 10 min muziek beluisterd waarvan 5 min via bluetooth naar de speakers. ogneveer 20 min internet, en 1 sms gestuurd.
en nog gekker: hij heeft tussen 9 uur en 12 uur uitgestaan, verder geen apps actief, en alleen startupauditor gebruikt.
is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paazei
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 17:00
stefanaudi schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 14:32:
ik merk ook steeds meer dat mn accu niet lang mee gaat, heb hem sinds 17 april en dus 2 maanden en in de ochtend op 95%, rond 14 uur , staat ie op 63%. Ik heb 10 min muziek beluisterd waarvan 5 min via bluetooth naar de speakers. ogneveer 20 min internet, en 1 sms gestuurd.
en nog gekker: hij heeft tussen 9 uur en 12 uur uitgestaan, verder geen apps actief, en alleen startupauditor gebruikt.
is dit normaal?
Is niet normaal omdat dit niet hoort, het is wel normaal aangezien zon beetje iedereen met een x10 het heeft.
Hopelijk word dit echt ooit verbeterd met een goede update, want het mag dan een smartphone zijn, maar soms na 12 uur uitvallen terwijl er niks op gedaan is vind ik een beetje karig.
Wat ik helemaal raar vind is dat ik blij ben als ik heel soms een 2e dagje tot voor de avond red, waar dit normaal 1 dag is. Dan ineens trekt hij het 3 dagen zonder problemen, terwijl ik niks anders doe dan normaal.

Nog even over wat anders, die creatouch applicatie, is die nu ondertussen al voor ierdereen verkrijgbaar?
Heb gister weer met play now gezocht, maar nog steeds kan ik geen applicaties vinden.
Ik vind het zeer onlogisch dat SE bij sommige mensen wel de play now app goed heeft geupdate, maar stiekem bij anderen niet ( wel update, maar geen verandering).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Hoe hoog hebben jullie de helderheid van het scherm staan? Ik vrijwel op het laagste punt. Is namelijk nog steeds erg goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
Peter_Aragorn schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 15:08:
Hoe hoog hebben jullie de helderheid van het scherm staan? Ik vrijwel op het laagste punt. Is namelijk nog steeds erg goed!
bij mij staat dit op auto. maar ik merk wel soms dat hij de helderheid niet goed afregelt. soms is m'n scherm toch iets te donker. en nu vindt ik dit wel raar aangezien jij zeg op de laagste stand het nog helder is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
XstarzZ schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 15:15:
[...]

bij mij staat dit op auto. maar ik merk wel soms dat hij de helderheid niet goed afregelt. soms is m'n scherm toch iets te donker. en nu vindt ik dit wel raar aangezien jij zeg op de laagste stand het nog helder is :p
Nouja ik heb hem bijna onderaan staan. Echt nog maar 1-2 milimeter van het balkje is groen... Vind dat prima :)

Automatisch aanpassen schijnt batterij te zuipen :)

Wat voor games/apps hebben jullie allemaal, maar vooral: wat zijn de favorieten?

De mijne:
Apps:
APNdroid (Met één aanraking mobiele netwerken aan-/uitzetten)
Advanced Task Manager
Barcode scanner
Startup Auditor (ideaal!)
Pricewatch scanner (geniaal bedacht!)
Navigon
Teletekst
Layar
Wikitube
Kranten
WiFi (Met één aanraking aan-/uitzetten)

Games:
Doodle Jump
Robo Defense
Air Control
Retro Defense
Replica Island

I'm in love with Android :p

[ Voor 31% gewijzigd door Peter_Aragorn op 18-06-2010 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
Peter_Aragorn schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 15:24:
[...]

Nouja ik heb hem bijna onderaan staan. Echt nog maar 1-2 milimeter van het balkje is groen... Vind dat prima :)

Automatisch aanpassen schijnt batterij te zuipen :)
ga dit ook eens proberen. thanks voor de tip. het is inderdaad meer dan genoeg helderheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC

LDVC

Let's get it over with

Peter_Aragorn schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 15:24:
[...]
Wat voor games/apps hebben jullie allemaal, maar vooral: wat zijn de favorieten?
Voor applicaties en games is er een apart subforum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
My apologies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasring
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:51
hoewel ik (nog) geen X10 heb zal het bij deze tele niet anders zijn dat je locatie je batterij verbruik nogal kan beinvloeden. als ik op m`n werk ben is om een uur of 20 mijn accu bijna leeg terwijl thuis of op school deze nog rond de 70% zit. dit zal te maken hebben met het bereik van de mobiele verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezzal
Problemen met je batterij? Probeer hem even te updaten, heeft voor mij erg veel gescheeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
De batterij updaten :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karstjan
jasring schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 16:35:
hoewel ik (nog) geen X10 heb zal het bij deze tele niet anders zijn dat je locatie je batterij verbruik nogal kan beinvloeden. als ik op m`n werk ben is om een uur of 20 mijn accu bijna leeg terwijl thuis of op school deze nog rond de 70% zit. dit zal te maken hebben met het bereik van de mobiele verbinding.
Ok, daar heb ik nog nooit van gehoord. Kun je dat bevestigen met een bron?

Heb overigens de helderheid altijd op Auto staan, maar lijkt erop dat dat standaard ongeveer op het laagst staat. Als ik dan aan het browsen ben met mn vingers aan de zijkant, verspringt de helderheid steeds een trapje. Lijkt erop dat daar de sensoren zitten of dergelijks.

Overigens een probleempje wat ik al eerder meldde en waar ik benieuwd naar ben of andere mensen daar ook last van hebben: als ik in landscape-mode zit kan ik niet zien wat ik typ in het zoekscherm van bv. de browser of in de market.. Iemand hiermee bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
karstjan schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 17:55:
[...]

Ok, daar heb ik nog nooit van gehoord. Kun je dat bevestigen met een bron?

Heb overigens de helderheid altijd op Auto staan, maar lijkt erop dat dat standaard ongeveer op het laagst staat. Als ik dan aan het browsen ben met mn vingers aan de zijkant, verspringt de helderheid steeds een trapje. Lijkt erop dat daar de sensoren zitten of dergelijks.

Overigens een probleempje wat ik al eerder meldde en waar ik benieuwd naar ben of andere mensen daar ook last van hebben: als ik in landscape-mode zit kan ik niet zien wat ik typ in het zoekscherm van bv. de browser of in de market.. Iemand hiermee bekend?
Dat is raar.. Heb je dat ook in Opera of andere programma's? Misschien updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezborger
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:07
Vraagje. Als ik een MPG bestand op mijn SD kaart zet. Waar kan ik dan het bestand vinden?
Op mijn Xperia X1 kon ik zeg maar browsen. Maar via Mediascape vind ie niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karstjan
Peter_Aragorn schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 18:04:
[...]

Dat is raar.. Heb je dat ook in Opera of andere programma's? Misschien updaten?
Heb al de laatste software versie van de telefoon. Het treedt op als ik in de standaard browser van de x10 zit, of als ik in de market zit, en dan in landscape-mode. Ik kan wel typen, maar je ziet niets verschijnen. Hij geeft wel suggesties, dus als ik op enter druk ga ik wel naar een site/app. De tekst "zoeken in market/typ hier je webadres" oid verdwijnt echter niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:12
Cheezborger schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 18:25:
Vraagje. Als ik een MPG bestand op mijn SD kaart zet. Waar kan ik dan het bestand vinden?
Op mijn Xperia X1 kon ik zeg maar browsen. Maar via Mediascape vind ie niks.
je kunt browsen dmv een file explorer. Ik gebruik hiervoor Astro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlamwillem
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-09 22:06
Ik heb een probleem met de gps van m'n x10. Gisteren was ik ergens naartoe aan het rijden met me x10 en navigon , toen opeens het gps signaal wegveil :S . Dus ik telefoon even opnieuw opgestart en ik had weer gps ontvangst , maar na 5 min was het al weer weg. Ik de stekker van de autolader eruit gehaald en weer opnieuw opgestart maar dit hielp ook niet. Zijn er meer mensen met dit probleem ? Btw. Met de trail versie van navigon was dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC

LDVC

Let's get it over with

vlamwillem schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 19:27:
Ik heb een probleem met de gps van m'n x10. Gisteren was ik ergens naartoe aan het rijden met me x10 en navigon , toen opeens het gps signaal wegveil :S . Dus ik telefoon even opnieuw opgestart en ik had weer gps ontvangst , maar na 5 min was het al weer weg. Ik de stekker van de autolader eruit gehaald en weer opnieuw opgestart maar dit hielp ook niet. Zijn er meer mensen met dit probleem ? Btw. Met de trail versie van navigon was dit niet.
Probeer eens google maps navigation. Dan kan je zien waar het probleem ligt: bij je telefoon of bij navigon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
Peter_Aragorn schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 15:08:
Hoogste. Werkt enorm lekker, brand soms alleen wel wat 's nachts, maar ja.

Heeft iemand hier Skyfire al aan de praat? Bij mij laden de filmpjes wel, maar blijft het popup venstertje van loading constant in de voorgrond staan... enorm irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Knul schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 19:48:
[...]

Hoogste. Werkt enorm lekker, brand soms alleen wel wat 's nachts, maar ja.

Heeft iemand hier Skyfire al aan de praat? Bij mij laden de filmpjes wel, maar blijft het popup venstertje van loading constant in de voorgrond staan... enorm irritant.
Dat heb ik dus ook... Het loading blijft inderdaad staan en het filmpje loop op de achtergrond... Wel raar...

Is jouw batterij dan niet snel leeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
Peter_Aragorn schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 19:53:
[...]

Dat heb ik dus ook... Het loading blijft inderdaad staan en het filmpje loop op de achtergrond... Wel raar...

Is jouw batterij dan niet snel leeg?
Ik haal een volle dag (7-23 uur) ermee. Ik doe hem dan gewoon iedere nacht aan de lader.
Heel irritante bug van SkyFire dan. Het werkt zo te zien prima, op dat !@#$% schermpje na :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Knul schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 20:01:
[...]

Ik haal een volle dag (7-23 uur) ermee. Ik doe hem dan gewoon iedere nacht aan de lader.
Heel irritante bug van SkyFire dan. Het werkt zo te zien prima, op dat !@#$% schermpje na :)
Maar dan doe je niks bijzonders zeker? Wi-Fi en 3g standaard uit enzo?

Ja dat is inderdaad jammer! De Flash-ondersteuning is namelijk ideaal!!! Zou je het WK kunnen kijken :)

Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.