volgens mij hangt dit ook af van je provider. Ik weet dat het via KPN in ieder geval al mogelijk is om de update te krijgen.
De PlayNow app is nu ge-update om ook toepassingen en games te verkopen. Een aantal apps kennen we uit de market (sommige lijken iets duurder), dus PlayNow zou een mooi alternatief kunnen worden voor mensen zonder CC (PlayNow loopt via je telefoonrekening). Ook is een aantal gratis apps te vinden, zoals het bekende Sporty Pal.
Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320
Als je Vodafone als provider hebt moet je nog even wachten. Updates lopen dan niet via SE maar via Vodafone. Probleem is dat Vodafone de update nog niet heeft vrijgegeven.Verwijderd schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 10:37:
Ik heb krijg mijn .14 versie niet geupdate naar .16. Ik heb precies gedaan wat er voor in dit topic staat maar hij geeft aan dat de software al bijgewerkt is. Heeft iemand misschien een oplossing?
Voor de mensen met de betaalde juicedefender, is het mogelijk om je APN interval beter in te stellen ? Ik kan de interval alleen maar iedere 15 of 30 minuten instellen
Net twee nummers gekocht. Ik ben nog redelijk nieuw met dit, maar de nummers zijn geen .mp3 bestanden. En ik kan ze alleen afspelen in mediascape, en niet in mijn eigen player (Mixzing)LDVC schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 12:02:
De PlayNow app is nu ge-update om ook toepassingen en games te verkopen. Een aantal apps kennen we uit de market (sommige lijken iets duurder), dus PlayNow zou een mooi alternatief kunnen worden voor mensen zonder CC (PlayNow loopt via je telefoonrekening). Ook is een aantal gratis apps te vinden, zoals het bekende Sporty Pal.

Met de betaalde versie (Ultimate Juice) is het inderdaad mogelijk om het interval beter in te stellen. Hij staat hier nu op 3 minuten elk uur.Un-X-PecteD schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 12:53:
Voor de mensen met de betaalde juicedefender, is het mogelijk om je APN interval beter in te stellen ? Ik kan de interval alleen maar iedere 15 of 30 minuten instellen
Oke, mooi. is het ook mogelijk om onder die 10 minuten te zitten ?Vin87 schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 13:53:
[...]
Met de betaalde versie (Ultimate Juice) is het inderdaad mogelijk om het interval beter in te stellen. Hij staat hier nu op 3 minuten elk uur.
misschien dat ze het in de tussentijd veranderd hebben, maar toen ik iets bij playnow kocht (jaren geleden) toen kreeg ik een .aac bestand. ik weet niet of mixzing dit afspeelt. Verder zit er ook DRM op. Ik heb ook geen idee of Mixzing met DRM overweg kanUn-X-PecteD schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 13:22:
[...]
Net twee nummers gekocht. Ik ben nog redelijk nieuw met dit, maar de nummers zijn geen .mp3 bestanden. En ik kan ze alleen afspelen in mediascape, en niet in mijn eigen player (Mixzing)
hmm....aangezien ik ook Mixzing gebruik vind ik het wel een interessante vraag. Wie kan ons verder helpen?
.dcf bestanden zijn het nuavec_style schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 14:41:
[...]
misschien dat ze het in de tussentijd veranderd hebben, maar toen ik iets bij playnow kocht (jaren geleden) toen kreeg ik een .aac bestand. ik weet niet of mixzing dit afspeelt. Verder zit er ook DRM op. Ik heb ook geen idee of Mixzing met DRM overweg kan
hmm....aangezien ik ook Mixzing gebruik vind ik het wel een interessante vraag. Wie kan ons verder helpen?
http://filext.com/file-extension/dcf
Je kan ze ook niet eens overdragen naar MediaGo op je PC. Oftewel, voorlopig blijft 'het alternatief' beter....Un-X-PecteD schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 13:22:
[...]
Net twee nummers gekocht. Ik ben nog redelijk nieuw met dit, maar de nummers zijn geen .mp3 bestanden. En ik kan ze alleen afspelen in mediascape, en niet in mijn eigen player (Mixzing)
Voor apps lijkt PlayNow me wel geschikt, maar iets zegt me dat het updaten van applicaties niet mogelijk zal zijn, of op z'n minst waardeloos geregeld.
*Azijnpis mode off*
Dank jeVerwijderd schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 00:04:
[...]
Astu!
Weather Widgets
Ziet eruit als de Sense Weather Widget met de grote klok. Met eventueel opties om de weersvoorspelling van 1, 3 of 7 dagen weer te geven in 2x1 t/m 4x2 tiles.
Nee het is 5 minuten, 15 minuten, 30 minuten etc. Verder betwijfel ik dan of je verschil gaat merken met gewoon altijd aanUn-X-PecteD schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 14:10:
[...]
Oke, mooi. is het ook mogelijk om onder die 10 minuten te zitten ?
[ Voor 10% gewijzigd door Vin87 op 20-05-2010 18:18 ]
Verwijderd
hallo
ik heb ff een vraagje, ik heb vandaag de x10 gekregen.
nu trilt hij wel als ik gebeld word, maar hij trilt niet bij een sms of een mail
wat doe ik verkeerd?
nu trilt hij wel als ik gebeld word, maar hij trilt niet bij een sms of een mail
wat doe ik verkeerd?
Is al vaker hier aan bod gekomen, maar goed, ben vrolijk vandaagVerwijderd schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 19:14:
hallo
wat doe ik verkeerd?
Berichten -> Instellingen -> Meldingsinstellingen -> Trillen
Zal wel door het weer komenKnul schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 19:17:
[...]
Is al vaker hier aan bod gekomen, maar goed, ben vrolijk vandaag
Berichten -> Instellingen -> Meldingsinstellingen -> Trillen
Mja goed, ik probeer een beetje te achterhalen waarom dat ding van mij zoveel stroom vreet, 3g is het dus ook niet nee, want die heeft de hele nacht aangestaan. Misschien icm autosync dan, want die had ik wel uitgezet.Vin87 schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 18:17:
[...]
Nee het is 5 minuten, 15 minuten, 30 minuten etc. Verder betwijfel ik dan of je verschil gaat merken met gewoon altijd aan
Misschien zijn het wel allemaal de apps die ik draai om stroomverbruik te verbeteren

Verwijderd
Hier ook problemen met de batterij. Draai er maximaal 8 uur op.
Ga jullie tips dus maar snel proberen.
In verband met de software.
Waar kan ik zien welke android versie er op mijn telefoon zit?
Een week geleden gehaald bij t-mobile.
Thanks
Thanks
Instellingen -> over de telefoon -> Smalbandversie.Verwijderd schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 00:22:
Hier ook problemen met de batterij. Draai er maximaal 8 uur op.
Thanks
.14 staat er standaard op, .16 is de nieuwste.
Heb je programma's zoals eBuddy draaien, of de gps of wifi aanstaan? Dit vreet stroom.
TIP: ga naar instellingen > locatie
en zet hier alles uit. Toen ik dat deed bleek dat mijn stroomverbruik drastisch te verminderen. mocht je niet veel verschil merken, reboot dan je telefoon even.
en zet hier alles uit. Toen ik dat deed bleek dat mijn stroomverbruik drastisch te verminderen. mocht je niet veel verschil merken, reboot dan je telefoon even.
Verwijderd
Bedankt voor de tips.
Ga het proberen.
Waar kan ik precies zien hoe vol mijn accu nog is??
Ga het proberen.
instellingen > over de telefoon > statusVerwijderd schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 10:33:
Bedankt voor de tips.
Ga het proberen.
Of download 1 van de vele widgets die er zijn hiervoor. Dan hoef je niet elke keer die menu in te duiken.
Verwijderd
Welk tooltje gebruiken jullie om te skypen? Om mijn oude N95 had ik namelijk gewoon de standaard Skype tool maar die is er nog niet voor Android.
Fring is een leuk programma wat ik altijd op m'n windows mobile telefoon heb gebruik.
Hij is er nu ook voor endroid en staat op marketplace.
Dit programma ondersteund trouwens ook sip, msn, icq, twitter, enz.
Succes !
Hij is er nu ook voor endroid en staat op marketplace.
Dit programma ondersteund trouwens ook sip, msn, icq, twitter, enz.
Succes !
Ik heb toch maar UltimateJuice gekocht. Direct het probleem waar ik tegenaan loop is dat 3G niet aangaat wanneer ik het scherm aanzetVin87 schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 18:17:
Nee het is 5 minuten, 15 minuten, 30 minuten etc. Verder betwijfel ik dan of je verschil gaat merken met gewoon altijd aan

Ik merk trouwens ook wanneer ik normaal naar mobiele providers zocht (Instellingen, wireless --> mobiele netwerken -> mobiele providers) de hele lijst vol staat, soms een paar dubbele, en nu vind ik er maar 1 of 2.
Waarschijnlijk een noob vraag, maar wat wordt er precies bedoeld met APN, 3G en MMS, of wat zijn de verschillen ? Als ik MMS aan en uitzet gaat de 3g aan en uit. in de app Quicksettings als ik de APN uitzet, gaat 3g ook uit, maar wanneer ik erop klik en doorverwezen wordt naar MMS en gegevensroaming, staan die wel nog aan (bug in quicksettings ?). En ook in Juicedefender is er een verschil tussen 3g/apn en mms
Heel irritant dit

[edit] Ik zeg trouwens wel dat ik dit heb sinds ik JuiceDefender heb, maar zovaak zette ik 3g niet uit en aan, dus het valt me nu pas op
[ Voor 4% gewijzigd door Dashinuke op 21-05-2010 15:28 ]
Vodafone heeft mijn toestel binnen en ze wachten nu op de unlock-code.
Vreemd dat die mensen zo verkeerd worden voorgelicht.
Gisteren was ik in Leidschendam in het Vodafone City Point en daar heb ik het toestel kunnen bekijken.
Op de doos stond wel het Vodafone 360 enabled stickertje, maar bij opstarten was er niets van Vodafone te bekennen. Volgens de medewerkers aldaar was hij simlockvrij.
Hoe bijzonder
Gisteren was ik in Leidschendam in het Vodafone City Point en daar heb ik het toestel kunnen bekijken.
Op de doos stond wel het Vodafone 360 enabled stickertje, maar bij opstarten was er niets van Vodafone te bekennen. Volgens de medewerkers aldaar was hij simlockvrij.
Hoe bijzonder
Net een X10 binnengekregen van het PR-bureau van SE.
Twee weekjes spelen met dit ding en dan er een stukje over schrijven
Twee weekjes spelen met dit ding en dan er een stukje over schrijven

Ik heb geen leuke ondertitel.
Waarschijnlijk heb je de X10i van Vodafone, ik heb het zelfde probleem. Vodafone abonnees moeten wachten op een release van Vodafone zelf.Verwijderd schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 10:37:
Ik heb krijg mijn .14 versie niet geupdate naar .16. Ik heb precies gedaan wat er voor in dit topic staat maar hij geeft aan dat de software al bijgewerkt is. Heeft iemand misschien een oplossing?
hallo
Ik heb nu ook een xperia x10 , had voorheen een x1 maar die deed het niet meer nadat hij uit mijn slaapkamerraam gevallen was
( moest gps ontvangst hebben en was te lui om naar beneden te lopen).
Maar nu ben ik opzoek naar een app of instelling waarmee ik m'n scherm op de kop kan zetten. Zodat ik de telefoon op z'n kop in de carkit houder kan zetten, dan steken de kabels er niet bovenuit.
gr jw
Ik heb nu ook een xperia x10 , had voorheen een x1 maar die deed het niet meer nadat hij uit mijn slaapkamerraam gevallen was

Maar nu ben ik opzoek naar een app of instelling waarmee ik m'n scherm op de kop kan zetten. Zodat ik de telefoon op z'n kop in de carkit houder kan zetten, dan steken de kabels er niet bovenuit.
gr jw
Verwijderd
Ook wachten op een unlockcode bij Vodafone ivm nummerportering vanaf een andere provider met een abo aldaar dat nog een tijdje loopt? Dan val je in de prijzen. Ik heb mijn X10 nu precies 2 weken geleden gekocht in de Vodafone winkel in L'wden en kan 'm alleen uit en aan zetten sindsdien. Het toestel is aan mij verkocht met de toezegging dat hij direct te gebruiken was met mijn KPN Hi simkaartje. Ze wisten bij mij dus ook niet dat er een simlock op zat. Deze is direct toen ik de dag na aankoop terugkwam wel door de winkel aangevraagd, maar nog steeds niet opgeleverd. Hoewel ik intussen wel 7 keer in de winkel ben geweest om de status te vragen, kunnen ze mij niet aangeven waar het wachten precies op is. Men kan intern niet de juiste mensen rechtstreeks bereiken die de code op moeten leveren. Het is vooral treurig gesteld met de kennis en communicatie op het hoofdkantoor.FF schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 15:35:
Vodafone heeft mijn toestel binnen en ze wachten nu op de unlock-code.
Hoe bijzonder
Ik had hetzelfde met JuiceDefender, daarom heb ik er hem ook maar weer afgegooid. APN data is (als ik het goed heb) alle niet-GSM data, dus 3g etc. Ik gebruik nu om stroom te besparen Toggle Settings, en zet 3g uit als ik het niet nodig heb ('s nachts bijvoorbeeld). Bevalt mij veel beter dan JuiceDefender.Un-X-PecteD schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 15:25:
[...]
Ik heb toch maar UltimateJuice gekocht. Direct het probleem waar ik tegenaan loop is dat 3G niet aangaat wanneer ik het scherm aanzetIk heb nu alles even uitgezet, en het is ontzettend lastig om 3G weer aan te krijgen, zelfs na airplanemode of een reboot gaat 3g niet aan. Ik moet dan wat met de instellingen klooien, en maar hopen dat het weer eens aanspringt. Ik heb dit pas sinds ik Juidedefender (Ultimate) aan het testen ben, maar dit staat nu al een half uur uit, en na verschillende reboots is het nog steeds lastig om 3g aan de praat te krijgen. Als ik het eenmaal heb is er ook niks aan de hand, misschien een t-mobile storing ?
Ik merk trouwens ook wanneer ik normaal naar mobiele providers zocht (Instellingen, wireless --> mobiele netwerken -> mobiele providers) de hele lijst vol staat, soms een paar dubbele, en nu vind ik er maar 1 of 2.
Waarschijnlijk een noob vraag, maar wat wordt er precies bedoeld met APN, 3G en MMS, of wat zijn de verschillen ? Als ik MMS aan en uitzet gaat de 3g aan en uit. in de app Quicksettings als ik de APN uitzet, gaat 3g ook uit, maar wanneer ik erop klik en doorverwezen wordt naar MMS en gegevensroaming, staan die wel nog aan (bug in quicksettings ?). En ook in Juicedefender is er een verschil tussen 3g/apn en mms
Heel irritant dit
[edit] Ik zeg trouwens wel dat ik dit heb sinds ik JuiceDefender heb, maar zovaak zette ik 3g niet uit en aan, dus het valt me nu pas op
Geen enkel probleem met JuiceDefender.
M'n X10 mag elke 30 minuten voor 2 minuten 3G aanzetten om te syncen en tussen 00:00 en 8:30 staat 3G helemaal uit.
Verder staat/gaat 3G uit als het scherm uit staat/gaat (en er geen data verkeer loopt) en zodra het scherm aan gaat is de 3G verbinding binnen enkele seconden weer actief.
M'n X10 mag elke 30 minuten voor 2 minuten 3G aanzetten om te syncen en tussen 00:00 en 8:30 staat 3G helemaal uit.
Verder staat/gaat 3G uit als het scherm uit staat/gaat (en er geen data verkeer loopt) en zodra het scherm aan gaat is de 3G verbinding binnen enkele seconden weer actief.
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Vraagje: ik heb een film (.mp4) bestand op m'n lokale webserver gezet. Zodra ik met de X10 vanuit de index van de webserver op die film klik wil hij deze niet downloaden. Ik krijg de melding: "wordt niet ondersteund". Waarom is dit en waarom kan ik niet gewoon een bestand downloaden en op de geheugenkaart opslaan?
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Haha, ik kan niet ontkennen dat ik de meest-actieve poster ben op het forum.LDVC schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 23:00:
[...]
hmm... dat forum kan beter "in gesprek met StefanAndroid" heten. Niet lullig bedoeld, maar jij lijkt de enige actieve poster te zijn op dat forum.
Maar ik zei dat juist , zodat er meer mensen actief kunnen worden
en dan ben ik eht niet meer::P
Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl
Als je aan de bovenkant van dat ding gaat staan dan kan je hem naar rechts of links schuiven en dan krijg je hem andersom ;-)Xecer schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 16:41:
Mijn "unlocklijntje", dat ding om het scherm te ongrendelen, is gespiegeld
Is hier ook al meerdere keren gevraagd, even topic doorzoeken volgende keer aub.Xecer schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 16:41:
Hou hem bovenaan ingedrukt, totdat je X10 kort trilt en trek hem weer de andere kant op.
Knul schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 23:53:
Ik had hetzelfde met JuiceDefender, daarom heb ik er hem ook maar weer afgegooid. APN data is (als ik het goed heb) alle niet-GSM data, dus 3g etc. Ik gebruik nu om stroom te besparen Toggle Settings, en zet 3g uit als ik het niet nodig heb ('s nachts bijvoorbeeld). Bevalt mij veel beter dan JuiceDefender.
Dat 3G binnen enkele seconden weer actief werd was dus een probleem, maar blijkbaar heeft het aan T-mobile gelegen, want JuiceDefender werkt nu perfect. Accu is er flink op vooruit gegaan, ondanks dat ik juicedefender toch nog iedere 5 minuten 1 minuten een verbinding laat maken (maximaal dus)Stinger_ schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 00:43:
Geen enkel probleem met JuiceDefender.
Beste App tot nu toe
Nu kan ik het eindelijk een lange zaterdag + zondagmorgen volhouden zonder te chargen
Verwijderd
Ik heb Lockbot geinstalleerd, bedankt voor de tip hier in dit topic.
Lockscreen is nu veel mooier en makkelijker wakker te schudden.
Maar ik kan nu niet meer van boven af het scherm openen waar je meldingen staan, van berichten en voltooide downloads.
Na uninstalling Lockbot werkt het weer, dus het ligt echt aan dit programma en in de opties kan ik er niets van vinden. Weet iemand anders nog een lockscreen programma waarbij je X10 verder wel 100% blijft functioneren??
Cheers,
Arnold
Lockscreen is nu veel mooier en makkelijker wakker te schudden.
Maar ik kan nu niet meer van boven af het scherm openen waar je meldingen staan, van berichten en voltooide downloads.
Na uninstalling Lockbot werkt het weer, dus het ligt echt aan dit programma en in de opties kan ik er niets van vinden. Weet iemand anders nog een lockscreen programma waarbij je X10 verder wel 100% blijft functioneren??
Cheers,
Arnold
die bug in Lockbot is inmiddels opgelost in de laatste versie.. alleen ik krijg die versie niet werkend op mn x10.
ik kan wel zelf n lockscreen aanmaken e.d. en m installeren als default.. maar vervolgens blijf t gewoon bij de x10 lockscreen..
dus versie 1.12 (uit mn hoofd) weer ff geinstalleerd, die werkt wel.. alleen duurt t n minuutje ofzo voordat je de taakbalk weer naar beneden kan schuiven
ik kan wel zelf n lockscreen aanmaken e.d. en m installeren als default.. maar vervolgens blijf t gewoon bij de x10 lockscreen..
dus versie 1.12 (uit mn hoofd) weer ff geinstalleerd, die werkt wel.. alleen duurt t n minuutje ofzo voordat je de taakbalk weer naar beneden kan schuiven
Verwijderd
oke, ga ik proberen. Maar ik kan betaald alleen maar de nieuwste versie nu downloaden uiteraard 
edit: Versie 1.12 gevonden en geinstalleerd, maar na 3 minuten doet hij het nog steeds niet
Het werkt bij mijn X10 met Software versie .16 dus niet, en ik vind het toch belangrijker dan een mooie unlockscreen. Als iemand nog tips heeft of een versie weet waar het wel bij blijft werken, dan hou ik me aanbevolgen.
edit2: Versie 1.13.1 zegt dat de bug is opgelost, maar na installatie krijg ik bij het uitzetten en aanzetten van mijn scherm helemaal geen lockscreen meer
Maar de notificationbar werkt nog steeds inderdaad.
Cheers,
Arnold
edit: Versie 1.12 gevonden en geinstalleerd, maar na 3 minuten doet hij het nog steeds niet
Het werkt bij mijn X10 met Software versie .16 dus niet, en ik vind het toch belangrijker dan een mooie unlockscreen. Als iemand nog tips heeft of een versie weet waar het wel bij blijft werken, dan hou ik me aanbevolgen.
edit2: Versie 1.13.1 zegt dat de bug is opgelost, maar na installatie krijg ik bij het uitzetten en aanzetten van mijn scherm helemaal geen lockscreen meer

Cheers,
Arnold
[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2010 14:18 . Reden: Getest ]
Verwijderd
Beste X10 gebruikers net mijn X10 opgehaald en moet zeggen ik vind dit al de beste SE die ik tot nu toe gehad heb.
Nu mijn vraag weet iemand van jullie een goede bestandsbeheerapplicatie waarmee ik mijn bestanden en app op de geheugenkaart kan overzetten. zodat ik weer wat meer intern geheugen vrij krijg?
BVD
Greetzzz
Coento
Nu mijn vraag weet iemand van jullie een goede bestandsbeheerapplicatie waarmee ik mijn bestanden en app op de geheugenkaart kan overzetten. zodat ik weer wat meer intern geheugen vrij krijg?
BVD
Greetzzz
Coento
Verwijderd
@Coento: Uit Market kun je Astro File Manager downloaden, werkt voor mij super!
Cheers.
Arnold
Cheers.
Arnold
Verwijderd
bovenkant vasthouden en verslepen dan kan je m weer goed zettenXecer schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 16:41:
Verwijderd
dank uVerwijderd schreef op maandag 24 mei 2010 @ 14:02:
@Coento: Uit Market kun je Astro File Manager downloaden, werkt voor mij super!
Cheers.
Arnold

Even een vraagje
Hoe krijg ik tijdens het bellen de persoon van de luidspreker af
dus zeg maar een soort van hand free bellen dus dat hij gewoon weer op normaal staat .. want nu kan iedereen mee luisteren als ik in een gesprek zit ...
Hoe krijg ik tijdens het bellen de persoon van de luidspreker af
dus zeg maar een soort van hand free bellen dus dat hij gewoon weer op normaal staat .. want nu kan iedereen mee luisteren als ik in een gesprek zit ...
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Hier heb ik een lijstje opgesteld met echte applicaties die je meot hebben op de x10:
http://bit.ly/deJsY6
Verwijderd
Heel handig inderdaad, thanks.stefanaudi schreef op maandag 24 mei 2010 @ 17:32:
Hier heb ik een lijstje opgesteld met echte applicaties die je meot hebben op de x10:
Heb je ook zo'n lijst met betaalde applicaties die erg goed werken op de X10?
Bijvoorbeeld slideit toetsenbord met Nederlands Woordenboek. Werkt perfect. Sms-en en mailen gaat tig keer sneller en hij mist bijna geen woord. Gewoon met je vingers over de letters heen jassen die je nodig hebt (wel in de goede volgorde en het staat er gewoon!)

Cheers,
Arnold
Misschien wel een goed idee om dat te maken, zal er over nadenkenVerwijderd schreef op maandag 24 mei 2010 @ 18:06:
[...]
Heel handig inderdaad, thanks.
Heb je ook zo'n lijst met betaalde applicaties die erg goed werken op de X10?
Bijvoorbeeld slideit toetsenbord met Nederlands Woordenboek. Werkt perfect. Sms-en en mailen gaat tig keer sneller en hij mist bijna geen woord. Gewoon met je vingers over de letters heen jassen die je nodig hebt (wel in de goede volgorde en het staat er gewoon!)Ik snap alleen niet hoe ze zoiets hebben kunnen maken
![]()
Cheers,
Arnold
Over het toetsenbord:
Ik gebruik daar voor het HTC toetsenbord, typt super { http://bit.ly/bnGCpQ }
Misschien kan je dat ook eens proberen?
Gr Stefan
Ik heb nu ook tijdelijk een X10, en hij werkt super
Lekker snel, groot scherm, maar wel een slecht toetsenbord idd.
Lekker snel, groot scherm, maar wel een slecht toetsenbord idd.
Ik heb geen leuke ondertitel.
Verwijderd
Nou, ik blijf toch bij slide it...voor mij veel sneller...stefanaudi schreef op maandag 24 mei 2010 @ 19:20:
[...]
Misschien wel een goed idee om dat te maken, zal er over nadenken
Over het toetsenbord:
Ik gebruik daar voor het HTC toetsenbord, typt super { http://bit.ly/bnGCpQ }
Misschien kan je dat ook eens proberen?
Gr Stefan
Trouwens, van je lijstje "Alarmering Droid" kan ik in de Market nergens vinden...
Alleen "P2000 Alarmering" maar die werkt slecht...
Edit: nevermind, ik vond op internet de barcode van dit programma en heb die ingescand en het progje opende de koppeling via market (werkt trouwens als een dolle, met die barcodescanner)
Is er trouwens een manier om op Nederlandstalige applicaties te zoeken, zodat je bijvoorbeeld Radio.nl, buienradar, tvgids etc etc allemaal in 1 overzicht hebt? Er zijn vast nog een paar leuke progjes die ik nog niet heb kunnen spotten
Cheers,
Arnold
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2010 21:54 ]
Het is mij niet helemaal duidelijk wat het grote voordeel van het HTC toetsenbord is t.o.v. het standaard X10 toetsenbord, waar ik overigens makkelijk mee overweg kan. Zou iemand mij dit kunnen vertellen?
Verder vroeg ik mij af of er een SMS app is die net als in WinMo, de smsjes ook archiveert in mappen als Inbox, Outbox, Sent Items, etc... Dat mis ik toch een beetje.
Grootste minpuntje wat ik nu heb met de X10 is de auto-lock na een telefoongesprek. Ik hoop dat ze daar in een update toch nog iets voor bedenken.
Verder vroeg ik mij af of er een SMS app is die net als in WinMo, de smsjes ook archiveert in mappen als Inbox, Outbox, Sent Items, etc... Dat mis ik toch een beetje.
Grootste minpuntje wat ik nu heb met de X10 is de auto-lock na een telefoongesprek. Ik hoop dat ze daar in een update toch nog iets voor bedenken.
Verwijderd
Ik gebruik 'noodgedwongen' het android-toestenbord. Wat ik heel vreemd is, is dat als ik bv. een sms maak en woord suggestie aanzet, ik altijd alleen de engelse aanvulling krijg/zie. Terwijl ik meerdere malen andere mensen zie/hoor met een nederlands woordenboek (aanvulling). Wie weet hoe ik dit voor elkaar krijg?... (BTW, heb slideit, htc etc etc. keyboards uitgeprobeerd, maar vind het allemaal maar niks).
Ik heb nog niet 1 fatsoenlijk toetsenbord gevonden, met een goed/normaal werkende aanvullings/correctie modus.
Het android systeem is fantastisch, omdat het 'open' is, en er tevens méér dan genoeg ervoor te krijgen is (altijd wel meer dan 1 oplossing om iets voor elkaar te krijgen)... maar aan de andere kant is dit tevens de 'negatieve' kant van het systeem. Het is ook een oerwoud van settings, correcte/foute/niet werkende apps en 'try or die' systeem.
Ik heb mijn X10 nu een maand en heb circa 2000 apps/games uitgeprobeerd. Erg leuk, maar als je dan net even niet het juiste prog kan vinden is het zoeken naar een naald in een hooiberg. Mijn oplossing is gelukkig om elke vrijdag de standaard firmware terug te plaatsen/updaten/herstellen. Om vervolgens vanuit een aparte map alle benodigde werkende (systeem)apps te installeren, de backups terug te plaatsen, om zo tot een goed en compleet systeem te komen. Enkel nog een toestenbord mét een nederlandse woordenlijst...
Wie?
Ik heb nog niet 1 fatsoenlijk toetsenbord gevonden, met een goed/normaal werkende aanvullings/correctie modus.

Het android systeem is fantastisch, omdat het 'open' is, en er tevens méér dan genoeg ervoor te krijgen is (altijd wel meer dan 1 oplossing om iets voor elkaar te krijgen)... maar aan de andere kant is dit tevens de 'negatieve' kant van het systeem. Het is ook een oerwoud van settings, correcte/foute/niet werkende apps en 'try or die' systeem.
Ik heb mijn X10 nu een maand en heb circa 2000 apps/games uitgeprobeerd. Erg leuk, maar als je dan net even niet het juiste prog kan vinden is het zoeken naar een naald in een hooiberg. Mijn oplossing is gelukkig om elke vrijdag de standaard firmware terug te plaatsen/updaten/herstellen. Om vervolgens vanuit een aparte map alle benodigde werkende (systeem)apps te installeren, de backups terug te plaatsen, om zo tot een goed en compleet systeem te komen. Enkel nog een toestenbord mét een nederlandse woordenlijst...
Wie?
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2010 00:39 ]
Het is inderdaad vreem dat het standaard Android toetsenbord alleen Engels ondersteund. Weet ook niet of dit enkel voor de X10 het geval is, maar daarom heb ik dit toetsenbord links laten liggen.
Wat staat je niet aan van het HTC toetsenbord? In principe komt dit toetsenbord namelijk het meest in de buurt van het standaard Android toetsenbord, maar dan wel met Nederlandse voorspelling. En om de vraag van Dweebus te beantwoorden: voorspelling die veel beter werkt dan het standaard x10 toetsenbord. Ook vind ik het handig dat je via een 'swipe' kan switchen naar Engels (of Duits, Frans, ....), omdat voor Facebook etc Engels de voertaal is.
Wat staat je niet aan van het HTC toetsenbord? In principe komt dit toetsenbord namelijk het meest in de buurt van het standaard Android toetsenbord, maar dan wel met Nederlandse voorspelling. En om de vraag van Dweebus te beantwoorden: voorspelling die veel beter werkt dan het standaard x10 toetsenbord. Ook vind ik het handig dat je via een 'swipe' kan switchen naar Engels (of Duits, Frans, ....), omdat voor Facebook etc Engels de voertaal is.
de enige reden waarom ik HTC gebruik ipv het standaard toetsenbord, is dat HTC toetsenbord grotere toetsen heeft in landscape modus. Dat typt net iets lekkerder vind ik.
Ah, dank je!LDVC schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 09:58:
En om de vraag van Dweebus te beantwoorden: voorspelling die veel beter werkt dan het standaard x10 toetsenbord. Ook vind ik het handig dat je via een 'swipe' kan switchen naar Engels (of Duits, Frans, ....), omdat voor Facebook etc Engels de voertaal is.
Ik heb die voorspelling uitgezet. Werd er flauw van dat m'n halve scherm elke keer met suggesties vol stond
Is het overigens mogelijk om een secundair tel. nummer te gebruiken van een contact tijdens het typen van een sms?
Had net in gedachten een sms te typen naar een het werknummer van m'n broertje ipv z'n eigen nummer. Maar kreeg het zo gauw niet voor elkaar. (Vanuit de contactlijst lukt het wel overigens.)
Ik liep gisteren nog tegen een probleem aan met de wallpaper. Een wallpaper setten vanuit Astro o.i.d. lukt alleen met croppen, wat natuurlijk lang niet zo mooi is als een scrollende wallpaper. Dus ff experimenteren met als resultaat dat de wallpaper opeens niet meer centered was (bijv. centered op 2e scherm als je er 5 gebruikt). Heel vaag. Ondertussen via "Instellingen > Geluid en weergave" heb ik de wallpaper weer goed gekregen, zonder croppen!
Laat spam maar achterwege.
[ Voor 94% gewijzigd door BastiaanN op 25-05-2010 14:17 ]
steun de aktie voor een 2.2 Update Froyo , voor de xperia X10
http://www.petitiononline.com/mod_perl/signed.cgi?froyo
Signed.dogan2010 schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 20:16:
Verwijderd
Het is me trouwens gelukt om van .14 naar .16 te updaten via update service van SE. Ik heb wel 3 of 4x moeten proberen maar uiteindelijk is het gelukt (vaag dat het niet ineens kan). Ik heb trouwens vodafone als provider en een simlock vrij Duits toestel.
Nog een vraagje: Weet iemand of je iets kan doen aan de gevoeligheid van de microfoon? Filmen tijdens een feest is prachtig alleen het geluid is echt helemaal niks. Compleet over de zeik. Heeft iemand tips hiervoor? Alvast dank.
Nog een vraagje: Weet iemand of je iets kan doen aan de gevoeligheid van de microfoon? Filmen tijdens een feest is prachtig alleen het geluid is echt helemaal niks. Compleet over de zeik. Heeft iemand tips hiervoor? Alvast dank.
Signed... nu hopen dat het helpt.dogan2010 schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 20:16:
Verwijderd
signed...
Trouwens, weet iemand een .avi player voor mijn X10.
De player die ik nu heb laat alleen het geluid horen, maar ik zie geen beeld by Two and a half man ;-)
Cheers,
Arnold
De player die ik nu heb laat alleen het geluid horen, maar ik zie geen beeld by Two and a half man ;-)
Cheers,
Arnold
Wat zit er in die avi?
Films encode ik opnieuw met HandBrake en speel ze af op de X10 met mVideoPlayer.
Ik gebruik voor video H.264 en voor audio AAC. Bij te hoge resolutie pas ik deze ook aan.
Films encode ik opnieuw met HandBrake en speel ze af op de X10 met mVideoPlayer.
Ik gebruik voor video H.264 en voor audio AAC. Bij te hoge resolutie pas ik deze ook aan.
[ Voor 54% gewijzigd door jelmervos op 26-05-2010 07:16 ]
Verwijderd
Hebben jullie ook het "probleem" dat de X10 Youtube filmpjes enkel en alleen in lowres kan afspelen. Op het moment dat ik voor betere kwaliteit kies dan zegt de telefoon dat hij het bestand niet kan afspelen.
Dan is normaal gesproken je internetverbinding niet snel genoeg. Zet 'm eens op WifiVerwijderd schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 07:49:
Hebben jullie ook het "probleem" dat de X10 Youtube filmpjes enkel en alleen in lowres kan afspelen. Op het moment dat ik voor betere kwaliteit kies dan zegt de telefoon dat hij het bestand niet kan afspelen.
PSN ID = Jorco
Link werkt niet (500 error), gebruik deze: http://www.petitiononline.com/froyo/petition-sign.htmldogan2010 schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 20:16:
Verwijderd
Signed
Ik ben van plan me een X10 aan te schaffen, ik twijfel alleen heel hard tussen wit of zwart.
Kan iemand me uit ervaring een bepaalde richting op sturen? Ik ben vooral bezorgd over plekken (op de witte versie) en krassen (op de zwarte versie). Persoonlijke voorkeur gaat lichtjes naar wit.
Alvast bedankt voor uw raad.
Ik ben van plan me een X10 aan te schaffen, ik twijfel alleen heel hard tussen wit of zwart.
Kan iemand me uit ervaring een bepaalde richting op sturen? Ik ben vooral bezorgd over plekken (op de witte versie) en krassen (op de zwarte versie). Persoonlijke voorkeur gaat lichtjes naar wit.
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2010 09:20 . Reden: Signed ]
Verwijderd
Thanks voor de Handbrake tip! Kan zelfs op mijn Mac now omzetten.jelmervos schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 07:15:
Wat zit er in die avi?
Duurt wel een tijdje, hij is nu bezig. Heb dus naar mp4 gedaan en ook H.264 en AAC ingesteld, ben benieuwd....
Cheers,
Arnold
yxplayer kan Divx/xvid afspelen. Jammer genoeg lukt dat nog niet in dvd kwaliteit. Omzetten naar mp4 geeft gewoon het beste resultaat.Verwijderd schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 23:46:
signed...
Cheers,
Arnold
Omzetten doe ik meestal 's nachts.Verwijderd schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 09:55:
[...]
Thanks voor de Handbrake tip! Kan zelfs op mijn Mac now omzetten.
Duurt wel een tijdje, hij is nu bezig. Heb dus naar mp4 gedaan en ook H.264 en AAC ingesteld, ben benieuwd....
Cheers,
Arnold
Overigens hoef je niet onder elk bericht hier "Cheers" en je naam te zetten, is alleen maar vervuiling en niet de bedoeling.
Verwijderd
980 kb/s niet voldoende voor filmpjes kijken?????Jorco schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 08:01:
[...]
Dan is normaal gesproken je internetverbinding niet snel genoeg. Zet 'm eens op Wifi
Ik heb zelf de witte. Bevalt me prima. Weer eens wat anders dan standaard zwartVerwijderd schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 09:19:
Signed
Heb geen last van "plekken" o.i.d. En als er al iets vuil op zit, veeg je het er zo af. Achterkant van dat ding lijkt wel krasbestendig, heb er zelf nog geen krasje op zitten namelijk.
Over de zwarte kan ik dus niet zo veel zeggen
Kan yxplayer ook omgaan met ondertitelingen? (.srt)Fitz schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 10:03:
[...]
yxplayer kan Divx/xvid afspelen. Jammer genoeg lukt dat nog niet in dvd kwaliteit. Omzetten naar mp4 geeft gewoon het beste resultaat.
PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89
Zover ik weet is hier geen applicatie voo, althans niet voor Nederlandse.Verwijderd schreef op maandag 24 mei 2010 @ 21:44:
[...]
Nou, ik blijf toch bij slide it...voor mij veel sneller...
Trouwens, van je lijstje "Alarmering Droid" kan ik in de Market nergens vinden...
Alleen "P2000 Alarmering" maar die werkt slecht...
Edit: nevermind, ik vond op internet de barcode van dit programma en heb die ingescand en het progje opende de koppeling via market (werkt trouwens als een dolle, met die barcodescanner)
Is er trouwens een manier om op Nederlandstalige applicaties te zoeken, zodat je bijvoorbeeld Radio.nl, buienradar, tvgids etc etc allemaal in 1 overzicht hebt? Er zijn vast nog een paar leuke progjes die ik nog niet heb kunnen spotten![]()
Cheers,
Arnold
Misschien dat het helpt om "dutch" of "NL" in je zoekopdracht te verwerken als je zoekt in de Android Market?
GR Stefan
Deze middag mijn x10 ophalen ! 
Nou opzoek naar een beschermhoes oid.. Iemand een goeie aanrader? wil het liefst niet zo''n siliconen geval om dit prachtige toestel rommelen. Zoek dus een soort sleeve, niet zo'n cowboy riemgesp geval.
Ach. vanavond de hele avond om met het toestel te rotzooien
Nou opzoek naar een beschermhoes oid.. Iemand een goeie aanrader? wil het liefst niet zo''n siliconen geval om dit prachtige toestel rommelen. Zoek dus een soort sleeve, niet zo'n cowboy riemgesp geval.
Battle.net: Vonk#21469 PSN: Vonkgaming
Wel een leuk app en werkt heel vloeiend op de X10 -> Floating Image
Probeer deze eens, http://shop.brando.com/so...case_p04485c0003d004.html.FuZa schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 13:45:
Heb nu een siliconen hoesje er om heen maar dat bevalt niet echt, deze trekt veel stof aan.
Ik hebdeze:FuZa schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 13:45:
http://www.bol.com/nl/p/e...05000006407082/index.html
past super,.
Wat zijn de instellingen voor een @live.nl mail account want die wil ik standaard vast zetten op mijn x10 ( dus om hem via time scape te laten lopen)
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Hoi,
Ik heb 'm ook geïnstalleerd. Even wennen, maar werkt erg fijn. Vooral dat er een ijkfunctie op zit. Na het ijken had ie alle letters in een keer goed (dat is bij mij vaak anders).
Dank je voor de tip!
Weet je ook hoe ik eventueel pijltje heen en terug kan doen, zonder meteen het getypte te wissen?
Ik heb 'm ook geïnstalleerd. Even wennen, maar werkt erg fijn. Vooral dat er een ijkfunctie op zit. Na het ijken had ie alle letters in een keer goed (dat is bij mij vaak anders).
Dank je voor de tip!
Weet je ook hoe ik eventueel pijltje heen en terug kan doen, zonder meteen het getypte te wissen?
Ik baal een beetje van mediascape...
Dan hoofdzakelijk over de foto's. Muziek werkt perfect voor mijn doeleinden.
ik vind het ideaal dat je alle foto's kan taggen bij een persoon. Maar op de 1 of andere manier verandert hij ze zelf weer.
Soms na een paar uur al en soms pas na een paar dagen. En met geluk een week. Het gebeurt niet na een nieuwe foto of na een SE sync. Dus ik zie de logica niet. Waar kan het aan liggen en ben ik de enige met dit probleem?
ik vind het ideaal dat je alle foto's kan taggen bij een persoon. Maar op de 1 of andere manier verandert hij ze zelf weer.
Soms na een paar uur al en soms pas na een paar dagen. En met geluk een week. Het gebeurt niet na een nieuwe foto of na een SE sync. Dus ik zie de logica niet. Waar kan het aan liggen en ben ik de enige met dit probleem?
Verwijderd
Bij mij zette hij ook alles door elkaar. Ook mijn muziek. Ik heb opnieuw het OS erop gezet en nu werkt hij weer goed.streamnl schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 22:49:
Ik baal een beetje van mediascape...
Verwijderd
misschien heb je hier wat aan bij mij werkt het nu !ravw schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 18:16:
Wat zijn de instellingen voor een @live.nl mail account want die wil ik standaard vast zetten op mijn x10 ( dus om hem via time scape te laten lopen)
http://www.androidworld.n...-trucs/hotmail-instellen/
Verwijderd
Ik heb mijn xperia x10 al iets meer dan maand en bevalt me echt goed. Alleen ik zie op forum over update's en zo als 14 naar 16 moet je zeker via pc doen ? wat zou daar kunnen veranderd worden door dat update ? want heb al zo veel belangrijke dingen op mijn mobiel staan dat ik gewoon niet durf updaten en zou niet eens weten hoe je back up moet maken voor alles muziek/contacten/agenda enz...Verwijderd schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 22:15:
Het is me trouwens gelukt om van .14 naar .16 te updaten via update service van SE. Ik heb wel 3 of 4x moeten proberen maar uiteindelijk is het gelukt (vaag dat het niet ineens kan). Ik heb trouwens vodafone als provider en een simlock vrij Duits toestel.
Een update geeft je meestal langere accuduur en betere overall performance. Ook kunnen er nieuwe programmas en andere functionaliteit toegevoegd zijn (is dat nederlands?). Het is dus aan te raden om up te daten om ervoor te zorgen dat alles soepel blijft werken en je alle functionaliteit uit je telefoon haalt.Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 00:04:
[...]
Ik heb mijn xperia x10 al iets meer dan maand en bevalt me echt goed. Alleen ik zie op forum over update's en zo als 14 naar 16 moet je zeker via pc doen ? wat zou daar kunnen veranderd worden door dat update ? want heb al zo veel belangrijke dingen op mijn mobiel staan dat ik gewoon niet durf updaten en zou niet eens weten hoe je back up moet maken voor alles muziek/contacten/agenda enz...
Bij mijn update bleef alles intact, ik had geen back up gemaakt en geupdate via de update service die je van de SE site kan downloaden.
tip voor X10 users ; installeer de APNDroid widget. 
3G met 1 druk op de knop aan/uit zetten.. ideaal !
heb trouwens na een harde reset alleen de voor mij noodzakelijke apps weer geinstalleerd en ik zit nu na 58 uur nog op 27 % en dat met normaal gebruik (heb zeker de helft vd tijd 3g aan gehad).
3G met 1 druk op de knop aan/uit zetten.. ideaal !
heb trouwens na een harde reset alleen de voor mij noodzakelijke apps weer geinstalleerd en ik zit nu na 58 uur nog op 27 % en dat met normaal gebruik (heb zeker de helft vd tijd 3g aan gehad).
[ Voor 16% gewijzigd door Frontier op 27-05-2010 07:35 ]
Verwijderd
Heb sinds gisteren Sygic in mijn bezig, maar kan nergens vinden hoe ik de schermresolutie aanpas. Als je in het menu van Sygic (versie 10) zit dan is alles behoorlijk blokkerig.
Wie heeft voor mij de gouden tip?
Verwijderd
Werkt alles nog als ik mijn 8GB kaart eruit haal, alle content op een 16GB kaart plaats en het 16GB kaartje in mijn telefoon doe of moet ik dan alle programma's opnieuw installeren???
Niet. Dat is wel een flink nadeel, het is duidelijk gemaakt voor een scherm zoals de HTC Hero en Legend.Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 07:51:
Heb sinds gisteren Sygic in mijn bezig, maar kan nergens vinden hoe ik de schermresolutie aanpas. Als je in het menu van Sygic (versie 10) zit dan is alles behoorlijk blokkerig.
Verwijderd
Dankjewel voor uitleg, ik ga gelijk proberen.paazei schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 01:49:
[...]
Een update geeft je meestal langere accuduur en betere overall performance. Ook kunnen er nieuwe programmas en andere functionaliteit toegevoegd zijn (is dat nederlands?). Het is dus aan te raden om up te daten om ervoor te zorgen dat alles soepel blijft werken en je alle functionaliteit uit je telefoon haalt.
Bij mijn update bleef alles intact, ik had geen back up gemaakt en geupdate via de update service die je van de SE site kan downloaden.
Verwijderd
Als je een Rom update draait via de SE Software ben je alles kwijt, zoals instellingen, telefoon nr, adresboek, email, sms etc. zorg voor een backup
Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 11:30:
[...]
Dankjewel voor uitleg, ik ga gelijk proberen.
zo, ben net terug van 2 weken New York en wil even melden dat een X10 een erg fijn toestel is om dan bij je te hebben 
je kan er zo lekker veel mee doen:
-mooie fotos maken
-fotos meteen vanuit mediascape uploaden naar facebook (hyves kan ook maar is nogal instabiel, lukte maar 1 keer)
-mailen met je familie, stuk goedkoper dan smsen
-een winkel zoeken in de buurt (met shop savy, wilde een zune hd kopen)
-spelletjes spelen en videos kijken in het vliegtuig
-gemaakte fotos aan Goggles voeren, die bijna alles wist te herkennen
zijn 2 dingen die me wel opgevallen zijn die niet helemaal goed gaan:
-soms raakt er een foto corrupt, dan kan ie 'm dus ook niet weergeven, je krijgt de keuze verwijderen of annuleren
-soms willen de thumbnails in mediascape niet, dan krijg je alleen een symbool te zien, kreeg ik alleen met opnieuw starten gefixt
wilde eigenlijk wachten op de Galaxy S, maar ben super tevreden met deze telefoon
enige wat ik (toch) mis is een qwerty keyboard
wellicht even wachten tot er een toestel uit is met snapdragon, android 2.1 of hoger en een keyboard
-mooie fotos maken
-fotos meteen vanuit mediascape uploaden naar facebook (hyves kan ook maar is nogal instabiel, lukte maar 1 keer)
zijn 2 dingen die me wel opgevallen zijn die niet helemaal goed gaan:
-soms raakt er een foto corrupt, dan kan ie 'm dus ook niet weergeven, je krijgt de keuze verwijderen of annuleren
-soms willen de thumbnails in mediascape niet, dan krijg je alleen een symbool te zien, kreeg ik alleen met opnieuw starten gefixt
wilde eigenlijk wachten op de Galaxy S, maar ben super tevreden met deze telefoon
enige wat ik (toch) mis is een qwerty keyboard
wellicht even wachten tot er een toestel uit is met snapdragon, android 2.1 of hoger en een keyboard
OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7
Ik hoop voor je dat je dit wel allemaal braaf via het de wifi verbinding van je hotel hebt gedaan, anders kun je nog een flinke rekening verwachtenJarlSX schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 16:12:
-mooie fotos maken
alleen maar via wifi gedaan ja, kosten voor internetten in het buitenland, of je nou een internet abbo hebt of niet, zijn echt schrikbarend
OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7
Hallo,
Sinds kort heb ik mijn eerste android toestel een SE X10. Apparaat bevalt prima, maar tot nu toe is het al een paar keer voorgekomen dat ik gebeld wordt door iemand in mijn adresboek/telefoonboek en dat dan de naam niet wordt weergegeven.
Nu ben ik een noob op Android gebied, maar dit ligt volgens mij wel aan de software. Mijn oude telefoon, ook een SE herkende altijd de naam ongeacht of er gebeld wordt met 06 +316 aan het begin. Ik vermoed namelijk dat het hieraan ligt dat de naam niet herkend wordt
Is er een app of instelling dat je dit kunt aanpassen of moet ik bijv al mijn nummers in +316 zetten?
Alvast bedankt
Arjan
Sinds kort heb ik mijn eerste android toestel een SE X10. Apparaat bevalt prima, maar tot nu toe is het al een paar keer voorgekomen dat ik gebeld wordt door iemand in mijn adresboek/telefoonboek en dat dan de naam niet wordt weergegeven.
Nu ben ik een noob op Android gebied, maar dit ligt volgens mij wel aan de software. Mijn oude telefoon, ook een SE herkende altijd de naam ongeacht of er gebeld wordt met 06 +316 aan het begin. Ik vermoed namelijk dat het hieraan ligt dat de naam niet herkend wordt
Is er een app of instelling dat je dit kunt aanpassen of moet ik bijv al mijn nummers in +316 zetten?
Alvast bedankt
Arjan
ik had vanmiddag dat ik werd gebeld en dat t lockscreen niet wou unlocken.. niet bepaald ideaal
hey, klein vraagje. morgen komt ook m'n witte x10 binnen en vroeg me af of het mogelijk is om het toetsenbord op azerty te zetten?
Verwijderd
zou vast wel kunnen met een app. Ik zou niet weten waarom.XstarzZ schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 22:17:
hey, klein vraagje. morgen komt ook m'n witte x10 binnen en vroeg me af of het mogelijk is om het toetsenbord op azerty te zetten?
Hoe dan ook... Ik heb mijn Xperia X10 laten vallen. Er zit nu een barst in het scherm zelf (van de buitenkant is er niks van te zien) en moet het helaas opgestuurd worden te reparatie.
zo hoop wel dat je extra verzekerd ervoor ben .. want dit kan een aardig prijskaartje gaan krijgen ..Verwijderd schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 00:47:
[...]
zou vast wel kunnen met een app. Ik zou niet weten waarom.
Hoe dan ook... Ik heb mijn Xperia X10 laten vallen. Er zit nu een barst in het scherm zelf (van de buitenkant is er niks van te zien) en moet het helaas opgestuurd worden te reparatie.
Dit topic is gesloten.