Ik heb inmiddels mijn X10i-VodafoneSoftwareBranded gedebrand. En een GenericEurope eroverheen gegooid. Heb nu de R1FA016 update, Heb tot nu toe het geluidsprobleem niet meer gehad. Helaas is nu wel de HyvesApp uit TimeScape, weet iemand hoe je dit kunt extracten uit de backup die ik nog heb?
Wat voor Branded Software stond er dan op?Kriseh schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 22:10:
Ik heb inmiddels mijn X10i-VodafoneSoftwareBranded gedebrand. En een GenericEurope eroverheen gegooid. Heb nu de R1FA016 update, Heb tot nu toe het geluidsprobleem niet meer gehad. Helaas is nu wel de HyvesApp uit TimeScape, weet iemand hoe je dit kunt extracten uit de backup die ik nog heb?
Ik heb namelijk van Vodafone via e-mail de volgende reactie op mijn vraag gekregen:
"Standaard staat geen Vodafone 360 software op het toestel. Die kunt u downloaden via de applicatie manager van Vodafone mocht u daar interesse in hebben."
Via de telefoon kreeg ik ook nog te horen dat alleen Vodafone Live geïnstalleerd was en verder de originele software van SE. Ook zouden de toestellen vanaf 1 januari dit jaar niet meer voorzien zijn van een sim- en netwerklock.
Ik kan ws. volgende week mijn X10 ophalen en zal hem in de winkel eerst even bekijken. Anders laat ik het contract ontbinden o.g.v. dwaling.
Op het eerste gezicht lijkt het toestel niet branded. Het enige dat opvalt is de vodafone sticker op de zijkant van de doos. Als je verder in het toestel 'duikt' zal je zien dat de Sony Ericsson Sync is verwijderd en is vervangen door een Vodafone Sync achtige applicatie (Vodafone 360FF schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 00:09:
[...]
Wat voor Branded Software stond er dan op?
Ik heb namelijk van Vodafone via e-mail de volgende reactie op mijn vraag gekregen:
"Standaard staat geen Vodafone 360 software op het toestel. Die kunt u downloaden via de applicatie manager van Vodafone mocht u daar interesse in hebben."
Via de telefoon kreeg ik ook nog te horen dat alleen Vodafone Live geïnstalleerd was en verder de originele software van SE. Ook zouden de toestellen vanaf 1 januari dit jaar niet meer voorzien zijn van een sim- en netwerklock.
Ik kan ws. volgende week mijn X10 ophalen en zal hem in de winkel eerst even bekijken. Anders laat ik het contract ontbinden o.g.v. dwaling.
En de PlayNow applicatie is verwijderd uit MediaScape. En je kunt niet updaten via SE, dit zal allemaal via Vodafone moeten gaan, vandaar dat ik hem gedebrand heb. Anders zou ik nu nog met de .14 software lopen. Vodafone is namelijk niet zo snel met updates doorgeven/goedkeuren. (dit zal ook betekenen wanneer in Q4 de update voor Android komt, je hem later (misschien zelfs veel later) binnen kunt halen)
[ Voor 18% gewijzigd door Kriseh op 14-05-2010 09:44 ]
Voor degene die een MW600 hebben of misschien willen halen:
De MW600 is in staat om op het display de artiest en tracknaam te melden. Alleen werkt dit niet op een X10. Omdat deze telefoon niet gebaseerd is op Java. voor meer info zie:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=671330
Toch wel een fail van Sony Ericsson als je het mij vraagt, zeker omdat de MW600 gebundeld kwam met de X10 in sommige landen.
(aan de andere kant ben ik nog geinteresseerd hierin omdat ik het toch heel erg mis dat ik niet mijn tracks kan skippen dmv de volumeknoppen)
De MW600 is in staat om op het display de artiest en tracknaam te melden. Alleen werkt dit niet op een X10. Omdat deze telefoon niet gebaseerd is op Java. voor meer info zie:
Toch wel een fail van Sony Ericsson als je het mij vraagt, zeker omdat de MW600 gebundeld kwam met de X10 in sommige landen.
(aan de andere kant ben ik nog geinteresseerd hierin omdat ik het toch heel erg mis dat ik niet mijn tracks kan skippen dmv de volumeknoppen)
Verwijderd
Ik dacht niet dat dat al ging. Dat gaat pas enkel als je X10 geroot is en die mogelijkheid is er nog niet Conqueror.
Wat ik ook jammer vind: bij Caller ID laat de MW600 alleen het nummer van de beller zien en niet de naam. Dus begin maar vast met al je telefoonnumers uit je hoofd te lerenavec_style schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 11:31:
Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320
Heel bijzonder.Kriseh schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 09:43:
En de PlayNow applicatie is verwijderd uit MediaScape. En je kunt niet updaten via SE, dit zal allemaal via Vodafone moeten gaan, vandaar dat ik hem gedebrand heb. Anders zou ik nu nog met de .14 software lopen. Vodafone is namelijk niet zo snel met updates doorgeven/goedkeuren. (dit zal ook betekenen wanneer in Q4 de update voor Android komt, je hem later (misschien zelfs veel later) binnen kunt halen)
Vooral omdat Vodafone dus aangeeft dat er geen 360 software opstaat en dat er op de eigen site staat dat je je toestel dient te updaten via de fabrikant.
Ben ook erg benieuwd, hoop die van mijn begin volgende week te ontvangen. Volgens de klantenservice(Vodafone) waren ze net binnen en zit er geen Vodafone 360 software op.FF schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 19:10:
[...]
Heel bijzonder.
Vooral omdat Vodafone dus aangeeft dat er geen 360 software opstaat en dat er op de eigen site staat dat je je toestel dient te updaten via de fabrikant.
off-topic: Bij Vodafone moet je alleen dingen geloven die ze op papier zetten.
Sinds kort heb ik ook mijn X10, al flink programma's aan het uitproberen. (nice die GoT Community Android Awards -> http://verkiezing.gathering.tweakers.net/)
Ik ben alleen wel de adressen kwijt en verjaardagen. (bij het overzetten met SE sync, stonden voor het updaten wel online, na synchroniseren niet meer.)
Dat is in mijn geval niet zo probleem, maar ik kan niet vinden hoe ik de verjaardagen er nu weer in krijg, nog iemand tips?
Daarnaast heb ik nog niet ontdekt hoe ik tussen applicaties kan switchen waarbij ze wel actief blijven. (bijv. browser en e-mail)
Sinds kort heb ik ook mijn X10, al flink programma's aan het uitproberen. (nice die GoT Community Android Awards -> http://verkiezing.gathering.tweakers.net/)
Ik ben alleen wel de adressen kwijt en verjaardagen. (bij het overzetten met SE sync, stonden voor het updaten wel online, na synchroniseren niet meer.)
Dat is in mijn geval niet zo probleem, maar ik kan niet vinden hoe ik de verjaardagen er nu weer in krijg, nog iemand tips?
Daarnaast heb ik nog niet ontdekt hoe ik tussen applicaties kan switchen waarbij ze wel actief blijven. (bijv. browser en e-mail)
Geluidsprobleem is er nogsteeds ben ik net achter gekomen, ook heb ik ineens geen 3G meer. Heel apart
avec_style schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 11:31:
Ja, ik heb er een en ja, deze problemen had ik ook al. Maar is het helemaal uitgesloten dat dit gefixt kan worden ? Ik weet dat helpdesks en developers nog wel eens lang elkaar af willen lullen.LDVC schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 14:15:
[...]
Wat ik ook jammer vind: bij Caller ID laat de MW600 alleen het nummer van de beller zien en niet de naam. Dus begin maar vast met al je telefoonnumers uit je hoofd te leren
[ Voor 3% gewijzigd door Dashinuke op 14-05-2010 23:06 ]
Als je Vodafone hebt zie topic "Datadiensten Vodafone alweer down!": Datadiensten Vodafone alweer down!Kriseh schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 21:08:
Geluidsprobleem is er nogsteeds ben ik net achter gekomen, ook heb ik ineens geen 3G meer. Heel apart
mail ook goedGoof2000 schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 21:05:
Dus SE Sync werkt bij jou nog wel. Of heb jij hem ook ge-debranded?Ik ben alleen wel de adressen kwijt en verjaardagen. (bij het overzetten met SE sync, stonden voor het updaten wel online, na synchroniseren niet meer.)
Verwijderd
De home knop ingedrukt houden en dan verschijnt er een scherm met openstaande programma'sGoof2000 schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 21:05:
Mijn x10 had last van random reboots, na een paar mails naar sony ericsson raden de mensen daar mij aan om de x10 te updaten. Na dat dus gedaan te hebben, heb ik opeens geen 3g meer
Erg vervelend, ik weet ook niet of het nou aan de update ligt, of dat ik iets gemist heb bij de instellingen (moest de telefoon helemaal opnieuw instellen na de update).
Toch erg tevreden over de telefoon, als dit maar opgelost kan worden
Toch erg tevreden over de telefoon, als dit maar opgelost kan worden

Ja SE Sync werkt nog wel (behalve geboorte datum en adres), maar ik heb mijn abonnement verlengt via smartphoneshop en kreeg een standaard SE X10. (eerst even vooraf per mail nagevraagd)FF schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 23:30:
[...]
Dus SE Sync werkt bij jou nog wel. Of heb jij hem ook ge-debranded?
Dat zijn gewoon de laatste 6 geopende programma's.Verwijderd schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 00:08:
[...]
De home knop ingedrukt houden en dan verschijnt er een scherm met openstaande programma's
Heb nu begrepen dat msn programma's (e-buddy) als services draaien. (die komen dan op de balk boven in het scherm te staan.)
In het android topic begreep ik dat eigenlijk de programma's niet afgesloten worden, maar op de achtergrond blijven draaien tot Android besluit dat ze uit moeten. (behalve de services programma's)
[ Voor 3% gewijzigd door Goof2000 op 15-05-2010 00:55 ]
Verwijderd
Ja had er niet goed naar gekeken nog maar zag dat een keer dus dacht dat dat het wasGoof2000 schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 00:53:
[...]
Ja SE Sync werkt nog wel (behalve geboorte datum en adres), maar ik heb mijn abonnement verlengt via smartphoneshop en kreeg een standaard SE X10. (eerst even vooraf per mail nagevraagd)
[...]
Dat zijn gewoon de laatste 6 geopende programma's.
Heb nu begrepen dat msn programma's (e-buddy) als services draaien. (die komen dan op de balk boven in het scherm te staan.)
In het android topic begreep ik dat eigenlijk de programma's niet afgesloten worden, maar op de achtergrond blijven draaien tot Android besluit dat ze uit moeten. (behalve de services programma's)
Had eerst dat tvgids erop maar die trok wel heel veel van de accu.. 30% in 2 dagen...
Maakt het nou nog uit als je hem elke avond gewoon aan de oplader hangt?
Verwijderd schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 13:01:
Maakt het nou nog uit als je hem elke avond gewoon aan de oplader hangt?
offtopic:
Als je dat niet doet gaat ie op den duur leeg...
Raar... Is zo gek nog niet
Hoe krijg ik de stemmen (van mij navigatie) uit mediascape?
Zonder ze daadwerkelijk te verwijderen.
alvast bedankt
alvast bedankt
Verwijderd
HAHAHAHAHAHAHAHAHHAA...ezelTsjilp schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 16:26:
[...]
offtopic:
Kan iemand mij aangeven waar ik de geboortedata van mijn contact personen kan toevoegen?
Iemand ervaring met een carkit (bluetooth) en de X10?
Ik heb gekeken naar Parrot CK3200 LS en Parrot CK3100 maar die kunnen alleen overweg met de contactpersonen van de simkaart. (waar dus maar 100 contactpersonen op kunnen, niet zo handig voor mij)
Bij veel andere merken kan ik (nog) niet zien of de X10 compatibele is.
Iemand ervaring met een carkit (bluetooth) en de X10?
Ik heb gekeken naar Parrot CK3200 LS en Parrot CK3100 maar die kunnen alleen overweg met de contactpersonen van de simkaart. (waar dus maar 100 contactpersonen op kunnen, niet zo handig voor mij)
Bij veel andere merken kan ik (nog) niet zien of de X10 compatibele is.
Heb geen x10, maar bij de media players van andere androids is het meestal voldoende met een filemanager een (leeg) bestand met de naam ".nomedia" aan te maken in die map (let op de punt voor nomedia!). Als het niet meteen werkt moet je misschien eerst de phone herstarten voordat ze uit de lijst verdwenen zijn. Succes!streamnl schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 17:00:
Hoe krijg ik de stemmen (van mij navigatie) uit mediascape?
alvast bedankt
Werkt perfect. Moest inderdaad opnieuw opstarten.M4rtijn schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 23:24:
[...]
Heb geen x10, maar bij de media players van andere androids is het meestal voldoende met een filemanager een (leeg) bestand met de naam ".nomedia" aan te maken in die map (let op de punt voor nomedia!). Als het niet meteen werkt moet je misschien eerst de phone herstarten voordat ze uit de lijst verdwenen zijn. Succes!
Bedankt!!
Dat kan zover ik weet alleen via Google, Gmail, en dan contactpersonen.Goof2000 schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 23:15:
Kan iemand mij aangeven waar ik de geboortedata van mijn contact personen kan toevoegen?
Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl
Hallo mensen
heeft iemand een idee of de x10 de mogelijkheid heeft voor mobiel tv?
de ene site zegt wel en de andere niet..
kan iemand mij hier duidelijkheid over geven?
Dat ja, en het komt dus niet in je contactenlijst te staan. Uiteindelijk kun je via google Agenda een extra agenda toevoegen die alle verjaardagen van je contactpersonen in je agenda zet.stefanaudi schreef op zondag 16 mei 2010 @ 10:46:
Dat kan zover ik weet alleen via Google, Gmail, en dan contactpersonen.
Dit hangt van je provider af. Als je T-Mobile hebt, dan kan het omdat mobiel tv van hen gebruik maakt van UMTS. BIJ KPN maakt het gebruik van een andere techniek waar mij even de naam niet van herinner, maar bij hen is het dus niet mogelijk.cha0smaster schreef op zondag 16 mei 2010 @ 12:33:
Hallo mensen
DVB-H?avec_style schreef op zondag 16 mei 2010 @ 15:47:
[...]
Dit hangt van je provider af. Als je T-Mobile hebt, dan kan het omdat mobiel tv van hen gebruik maakt van UMTS. BIJ KPN maakt het gebruik van een andere techniek waar mij even de naam niet van herinner, maar bij hen is het dus niet mogelijk.
Anyway, dat ze het streamen via UMTS zegt nog niet direct dat de X10 dat ook af kan spelen. Ik durf het in ieder geval niet te zeggen...
Volgens mij is er een mobiele site van Uitzending Gemist ik weet niet of die werkt op de X10
Ja, die is er, het werkt ook, maar het houdt niet over. Ik hoop dat ze binnenkort een keer met een echte app komen. (m.uitzendinggemist.nl)stefanaudi schreef op zondag 16 mei 2010 @ 16:41:
Volgens mij is er een mobiele site van Uitzending Gemist ik weet niet of die werkt op de X10
[ Voor 3% gewijzigd door Knul op 16-05-2010 16:45 ]
Die werkt zonder problemen, net als de iPad versie van RTL Gemist overigensstefanaudi schreef op zondag 16 mei 2010 @ 16:41:
Een root voor de X10 is nabij, zo lijkt het in ieder geval:
http://www.androidworld.n...ot-op-x10-lijkt-dichtbij/
Ben benieuwd of het gaat lukken voor de gemiddelde tweaker want het klinkt op deze manier nog niet als een koud kunstje, maar het is in ieder geval beter dan niets!
Wil wel eens zien hoe een 2.1 rom eruit ziet op de X10
Kunnen we gelijk eens zien hoe dat scherm eruit ziet met 16 miljoen kleuren
http://www.androidworld.n...ot-op-x10-lijkt-dichtbij/
Ben benieuwd of het gaat lukken voor de gemiddelde tweaker want het klinkt op deze manier nog niet als een koud kunstje, maar het is in ieder geval beter dan niets!
Wil wel eens zien hoe een 2.1 rom eruit ziet op de X10
Verwijderd
Zojuist kreeg ik van KPN een smsje dat ik de fairuse limiet bereikt heb, KPN geeft deze melding bij 250 MB. Gebeld en het antwoord van KPN was: het gemiddelde gebruik van onze klanten ligt op 25 MB u zit hier ver boven dus wij moeten wel uw snelheid verminderen. Op mijn reactie: maar mevrouw een android toestel heeft nou eenmaal veel contact met het internet dus 25 MB verbruik je zo was de reactie. Meneer wellicht gaan wij het ooit eens ophogen, maar de noodzaak is hier niet toe op dit moment.
Zijn er al meer mensen die tegen deze limiet aanlopen. Beetje normaal gebruik van de telefoon verstookt dit nou eenmaal, zeker de eerste maand als je de apps uit de market haald.
Zijn er al meer mensen die tegen deze limiet aanlopen. Beetje normaal gebruik van de telefoon verstookt dit nou eenmaal, zeker de eerste maand als je de apps uit de market haald.
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2010 08:41 ]
250MB, dat is echt een stenentijdperk limiet, Ik heb T-Mobile web&walk Plus, Op 24-4 ontving ik een SMS dat ik 3/4 van m'n data verbruikt had, op 25-4 ontving ik een SMS dat ik over de 2GB heen zat (in 10 dagen, factuurdatum is nl 15-4) dus met 250MB zou ik in iets meer dan een dag aan m'n max zitten. Gelukkig wordt de snelheid alleen maar terug geschroefd naar 384/64Kb/s. Ben benieuwd wanneer ik deze maand die SMS ga ontvangen[b][message=34010900,noline]
Verwijderd
Meer nieuws betreft de Rooting van de Xperia X10:
http://www.xperiax10.net/...-x10-rooted-using-setool/
http://www.xperiax10.net/...-x10-rooted-using-setool/
Verwijderd
KPN gooit hem ook omlaag, maar toch! Achtelijke limiet!conradm schreef op maandag 17 mei 2010 @ 10:04:
[...]
250MB, dat is echt een stenentijdperk limiet, Ik heb T-Mobile web&walk Plus, Op 24-4 ontving ik een SMS dat ik 3/4 van m'n data verbruikt had, op 25-4 ontving ik een SMS dat ik over de 2GB heen zat (in 10 dagen, factuurdatum is nl 15-4) dus met 250MB zou ik in iets meer dan een dag aan m'n max zitten. Gelukkig wordt de snelheid alleen maar terug geschroefd naar 384/64Kb/s. Ben benieuwd wanneer ik deze maand die SMS ga ontvangen
Sinds vrijdagavond eindelijk in het bezit van een X10, en er tot nu toe ontzettend tevreden mee!
Ik heb (blijkbaar) een Duitse versie, die ik zonder problemen gelijk kon updaten naar .16. Geen Hyves applicatie, maar daar heb ik ook niet echt behoefte aan.
Na 1e keer opladen 48 uur mee kunnen spelen, toen zat ie op 12%. Valt me niet tegen, zeker niet na wat ik hier al had gelezen
Dit was nog zonder JuiceDefender o.i.d., maar ook nog zonder 3G verbindingen (nieuwe Vodafone abo gaat pas over een maand in).
Ik ga dit topic zeker nog eens een keer goed doorspitten, voor tips, tricks & (nuttige) apps. Ik heb er zelf misschien ook wel een voor de startpost.
Wellicht bij veel mensen al bekend, maar als je het niet weet is het even zoeken: wisselen van toetsenbord (standaard SE, Android of Japans) kan door het knopje linksonder (nummeriek) ingedrukt te houden. Echter, als je per ongeluk op het Japanse TB komt, werkt dat knopje niet meer...
Wat ook werkt, is het invoerveld (bv van sms) ingedrukt te houden.
En waar ik pas net achter kwam: knopje "instellingen" (die 4 blokjes) ingedrukt houden tovert je TB te voorschijn, of stopt 'm weg. Da's een handige om te weten
Ik heb (blijkbaar) een Duitse versie, die ik zonder problemen gelijk kon updaten naar .16. Geen Hyves applicatie, maar daar heb ik ook niet echt behoefte aan.
Na 1e keer opladen 48 uur mee kunnen spelen, toen zat ie op 12%. Valt me niet tegen, zeker niet na wat ik hier al had gelezen
Dit was nog zonder JuiceDefender o.i.d., maar ook nog zonder 3G verbindingen (nieuwe Vodafone abo gaat pas over een maand in).
Ik ga dit topic zeker nog eens een keer goed doorspitten, voor tips, tricks & (nuttige) apps. Ik heb er zelf misschien ook wel een voor de startpost.
Wellicht bij veel mensen al bekend, maar als je het niet weet is het even zoeken: wisselen van toetsenbord (standaard SE, Android of Japans) kan door het knopje linksonder (nummeriek) ingedrukt te houden. Echter, als je per ongeluk op het Japanse TB komt, werkt dat knopje niet meer...
En waar ik pas net achter kwam: knopje "instellingen" (die 4 blokjes) ingedrukt houden tovert je TB te voorschijn, of stopt 'm weg. Da's een handige om te weten

Life's a Game, and I like to play...
Verwijderd
Die laatste had ik inderdaad ook nog niet ontdekt en die houdt eigenlijk hetzelfde in als de zoek-knop (vergrootglas dat op andere toestellen staat). Er staat wel een vergrootglas bij de volumeknop, maar om de een of andere reden krijg ik die niet werkend. Is dat enkel bij mij of zijn er hier nog met dat probleem?DerManiak schreef op maandag 17 mei 2010 @ 10:12:
...
En waar ik pas net achter kwam: knopje "instellingen" (die 4 blokjes) ingedrukt houden tovert je TB te voorschijn, of stopt 'm weg. Da's een handige om te weten![]()
Daarmee kan je inzoomen met de cameraVerwijderd schreef op maandag 17 mei 2010 @ 10:24:
[...]
Die laatste had ik inderdaad ook nog niet ontdekt en die houdt eigenlijk hetzelfde in als de zoek-knop (vergrootglas dat op andere toestellen staat). Er staat wel een vergrootglas bij de volumeknop, maar om de een of andere reden krijg ik die niet werkend. Is dat enkel bij mij of zijn er hier nog met dat probleem?
Verwijderd
LOL, ja das wel waar. Maar dat is niet de hoofdbedoeling van het vergrootglas op Android phones bij mijn weten
Je mist niks, de Hyves plugin vind ik een slechte implementatie. Werkt maar half en wijkt zelfs visueel af.DerManiak schreef op maandag 17 mei 2010 @ 10:12:
De opmerkingen hier snap ik ook niet. Gisteren had ik 30% over na 112 uur normaal gebruik (da's 4 dagen en 16 uur). Ik haal dus makkelijk 5 dagen.Na 1e keer opladen 48 uur mee kunnen spelen, toen zat ie op 12%. Valt me niet tegen, zeker niet na wat ik hier al had gelezen
Da's volgens mij de menu-toets, en als je die long-pressed is dat de search-toets, waar andere toestellen een dedicated knop voor hebben.En waar ik pas net achter kwam: knopje "instellingen" (die 4 blokjes) ingedrukt houden tovert je TB te voorschijn, of stopt 'm weg. Da's een handige om te weten
5 dagen is wel erg extreem, heb je 3G wel aan staan?fridiot schreef op maandag 17 mei 2010 @ 11:05:
[...]
Je mist niks, de Hyves plugin vind ik een slechte implementatie. Werkt maar half en wijkt zelfs visueel af.
[...]
De opmerkingen hier snap ik ook niet. Gisteren had ik 30% over na 112 uur normaal gebruik (da's 4 dagen en 16 uur). Ik haal dus makkelijk 5 dagen.
[...]
Da's volgens mij de menu-toets, en als je die long-pressed is dat de search-toets, waar andere toestellen een dedicated knop voor hebben.
Over die menu-toets, die tovert inderdaad het toetsenbord tevoorschijn, zowel bij mijn X10 als bij de Android HTCs die ik in mijn handen heb gehad.
is er een manier om flash in browser te krijgen? die skyire zuigt flink
Verwijderd
Voor flash zijn ze nog aan het ontwikkelen. In Android FroYo (2.2) willen ze dat wel beschikbaar hebben. Dus nog even geduld Wolfjerolfje.
Yes root acces komt woensdag als we Lollylost100 mogen geloven op XDA.
http://forum.xda-develope...read.php?t=678598&page=11
http://forum.xda-develope...read.php?t=678598&page=11
hoe doe je dat??heb je 'm uit staan ofzo?? ik ben blij als ik het einde van de dag haal!fridiot schreef op maandag 17 mei 2010 @ 11:05:
De opmerkingen hier snap ik ook niet. Gisteren had ik 30% over na 112 uur normaal gebruik (da's 4 dagen en 16 uur). Ik haal dus makkelijk 5 dagen.
Alle x10's hebben dezelfde batterij dus ze zullen onder dezelfde omstandigheden precies even lang meegaan.
Die van mij ligt ook weer aan het infuus na 6 uur gebruik.
Maar ja, hij wordt dan ook gebruikt.
Hmm, bij mij ligt hij naar 14 uur aan het infuus, dat is dan wel na intensief gebruik. Draai je de .14 of .16 versie?Paqbro schreef op maandag 17 mei 2010 @ 18:51:
Alle x10's hebben dezelfde batterij dus ze zullen onder dezelfde omstandigheden precies even lang meegaan.
Jongens, ik zit met een klein probleempje en misschien heeft een van jullie dezelfde problermen.
Sinds een week of 2 gaat mijn scherm af en toe aan in mijn broekzak en dan ben ik ineens een smsje aan het typen of lekker aan het surfen en dan voel ik ineens de tril van het toetsenbord en trek ik hem uit mijn zak.
Ook verlies ik constant mijn gsm netwerk en krijg ik een kruisje in de balk, er komt dus niks binnen en ik kan niks versturen.
Ik heb de telefoon nu anderhalve maand en op den duur werd de batterij beter, ik haalde 2 dagen, nu echter lijkt het of hij 3 keer zo snel leeg gaat en haal ik net een dag. Er zijn geen programma's actief, alleen de standby. Zou dit komen doordat hij misschien iets verkeerd doet met verbinding maken of zoiets?
In het begin had ik geen van deze problemen, hij ging nooit vanzelf aan en hij verloor ook niet het netwerk.
Sinds een week of 2 gaat mijn scherm af en toe aan in mijn broekzak en dan ben ik ineens een smsje aan het typen of lekker aan het surfen en dan voel ik ineens de tril van het toetsenbord en trek ik hem uit mijn zak.
Ook verlies ik constant mijn gsm netwerk en krijg ik een kruisje in de balk, er komt dus niks binnen en ik kan niks versturen.
Ik heb de telefoon nu anderhalve maand en op den duur werd de batterij beter, ik haalde 2 dagen, nu echter lijkt het of hij 3 keer zo snel leeg gaat en haal ik net een dag. Er zijn geen programma's actief, alleen de standby. Zou dit komen doordat hij misschien iets verkeerd doet met verbinding maken of zoiets?
In het begin had ik geen van deze problemen, hij ging nooit vanzelf aan en hij verloor ook niet het netwerk.
mbt. Vodafone en de X10 heb ik nog wat mailtjes naar de klantenservice eraan gewaagd:
Alle antwoorden onder elkaar:
Deze week zou ik mijn toestel moeten kunnen afhalen, dus ik ben benieuwd.
Alle antwoorden onder elkaar:
- Standaard staat geen Vodafone 360 software op het toestel. Die kunt u downloaden via de applicatie manager van Vodafone mocht u daar interesse in hebben.
- De SE X10 heeft geen simlock, u kunt hem dus met elke provider gebruiken.
- Zover ik weet dient dit toestel geupdate te worden met Vodafone software. Zodra Sony Ericsson een nieuwe update uit brengt, zal Vodafone hem iets later uitbrengen, aangezien Vodafone deze nog moet aanpassen/goedkeuren. Bij Nokia en HTC is het zo dat de software door de fabrikant zelf wordt gedistribueerd. Dus dat is in dit geval ook zo voor de Sony Ericsson X10.
- Het toestel kunt u ten allen tijde synchroniseren met de software van Sony Ericsson.
- Hartelijk dank voor uw reactie, helaas durf ik niet te garanderen of de synchronisatie van de contactpersonen etc werkt via de servers van SE.
- Er zullen geen verschillen zijn qua SE-software en Vodafone software. De software wordt aangepast door het toevoegen van bookmarks van Vodafone Live en de internet instellingen van Vodafone Live! internet.
- Opties worden niet verwijderd door Vodafone.
Erg duidelijk, als het goed is komt die van mij morgen binnen. Kan niet wachten. Bedank voor de info.FF schreef op maandag 17 mei 2010 @ 19:58:
mbt. Vodafone en de X10 heb ik nog wat mailtjes naar de klantenservice eraan gewaagd:
Alle antwoorden onder elkaar:Dat klinkt toch anders dan berichten op de diverse fora...
- Standaard staat geen Vodafone 360 software op het toestel. Die kunt u downloaden via de applicatie manager van Vodafone mocht u daar interesse in hebben.
- Zover ik weet dient dit toestel geupdate te worden met Vodafone software. Zodra Sony Ericsson een nieuwe update uit brengt, zal Vodafone hem iets later uitbrengen, aangezien Vodafone deze nog moet aanpassen/goedkeuren. Bij Nokia en HTC is het zo dat de software door de fabrikant zelf wordt gedistribueerd. Dus dat is in dit geval ook zo voor de Sony Ericsson X10.
- Het toestel kunt u ten allen tijde synchroniseren met de software van Sony Ericsson.
- Hartelijk dank voor uw reactie, helaas durf ik niet te garanderen of de synchronisatie van de contactpersonen etc werkt via de servers van SE.
- Er zullen geen verschillen zijn qua SE-software en Vodafone software. De software wordt aangepast door het toevoegen van bookmarks van Vodafone Live en de internet instellingen van Vodafone Live! internet.
Verwijderd
Helaas kan ik uit eigen ervaring spreken dat punt 2 in elk geval niet klopt. De door mij in de Vodafone winkel aangeschafte X10 bleek bij thuiskomst gesimlocked te zijn toen ik mijn KPN-Hi sim kaartje erin stopte. Bij terugkomst in de winkel zei de verkoper niet te weten van de Sim Lock en ik geloof hem. Probleem is echter wel dat ik nog 7 weken aan Hi vastzit ivm behoud van telefoonnummer (abo bij Hi loopt dan pas af,) waardoor ik niks met mijn X10 kan (ja, aan en uit zetten...) tot het moment dat de simlock eraf is. De winkel heeft inmiddels 10 dagen terug de Sim unlock code aangevraagd, maar deze nog niet ontvangen van het hoofdkantoor. Men zegt niks te kunnen doen om de aanvraag te versnellen, wat ik wel intriest vindt. Ik ga er vanzelfsprekend wel vanuit dat er voor mij geen kosten berekend worden voor het opvragen van de Sim unlockcode. Niet expliciet gevraagd trouwens.FF schreef op maandag 17 mei 2010 @ 19:58:
Alle antwoorden onder elkaar:Dat klinkt toch anders dan berichten op de diverse fora...
Wat betreft de 360 software. Ik kan dus nog niet de software van toestel bekijken, maar op de verpakking zit wel een 360 logo.
Maar ze hebben hem al wel aangevraagd. Dat kon toch pas na 1 jaar ofzo?Verwijderd schreef op maandag 17 mei 2010 @ 20:59:
[...]
Helaas kan ik uit eigen ervaring spreken dat punt 2 in elk geval niet klopt. De door mij in de Vodafone winkel aangeschafte X10 bleek bij thuiskomst gesimlocked te zijn toen ik mijn KPN-Hi sim kaartje erin stopte. ... De winkel heeft inmiddels 10 dagen terug de Sim unlock code aangevraagd, maar deze nog niet ontvangen van het hoofdkantoor.
Hij zou wel 360 aankunnen, misschien dat dat het logo is.Wat betreft de 360 software. Ik kan dus nog niet de software van toestel bekijken, maar op de verpakking zit wel een 360 logo.
Ik zelf zit nog 4 maanden aan KPN vast, maar de huidige aanbieding is niet slecht. Vooral niet omdat je na 1 jaar je abonnement omlaag kan bijstellen
Ik heb nu i.i.g. e-mails met namen zodat ik 'bewijs' heb als ze zeggen dat het toestel niet zo is als ik verwacht
Verwijderd
Simlock laten verwijderen kost binnen een jaar na ingang van het contract normaliter EUR 50 of 100; daarna moeten ze het gratis doen. In mijn geval zullen er (ga ik vanuit) geen kosten berekend worden omdat het verwijderen van de simlock te maken heeft met het zo snel mogelijk in gebruik kunnen nemen van het toestel tot het moment dat het abonnement bij Vodafone ingaat.FF schreef op maandag 17 mei 2010 @ 21:22:
[...]
Maar ze hebben hem al wel aangevraagd. Dat kon toch pas na 1 jaar ofzo?
[...]
Hij zou wel 360 aankunnen, misschien dat dat het logo is.
Ik zelf zit nog 4 maanden aan KPN vast, maar de huidige aanbieding is niet slecht. Vooral niet omdat je na 1 jaar je abonnement omlaag kan bijstellen
Ik heb nu i.i.g. e-mails met namen zodat ik 'bewijs' heb als ze zeggen dat het toestel niet zo is als ik verwacht
Wanneer jij het nummer behoudt dat je nu bij KPN hebt, dan zul je ook de Simlock moeten verwijderen alvorens het te kunnen gebruiken. Bij het wachten op de benodigde code bij Vodafone is veel geduld nodig. Ik wacht zoals gezegd nu al 10 dagen en men weet niet wanneer deze volgt. Eerst zou het mogelijk binnen een dag kunnen, toen drie dagen, nu 10 werkdagen maar met slag om de arm...
Waar ik zo benieuwd naar ben is wie ditzelfde probleem ook ondervindt. Er zullen veel meer mensen zijn die wachten op de unlock code omdat ze bij Vodafone een X10 hebben gekocht met behoud van het nummer van de vorige provider. Hoe vlot gaat dit bij jullie. Wanneer dit nog lang aanhoudt ga ik een aangetekende klachtenbrief sturen naar Vodafone. Dit kan natuurlijk echt niet
Wat betreft jou email met de verklaringen van Vodafone Klantenservice. Bewaar ze inderdaad maar goed voor evt protesten van jouw kant, alleen Vodafone zal wel een clausule hebben dat er geen rechten ontleend kunnen worden aan uitspraken van hun klantenservice.
Wat betreft het bijstellen van het abonnement bij Vodafone. Bij mijn weten kan zoiets na 6 maanden sinds ingang contract pas tegen betaling van EUR 20 en maximaal naar één bundel lager.
Factory reset? Misschien een app gedownload die constant draait? Welke provider heb je?paazei schreef op maandag 17 mei 2010 @ 19:06:
Jongens, ik zit met een klein probleempje en misschien heeft een van jullie dezelfde problermen.
4 dagen is goed mogelijk hoor. Ik haal zelf rond de 90 uur met af en toe wifi, GPS een uur, 2 uur bellen en 40x smsen. Iemand op XDA (http://forum.xda-develope...p?p=6486074&postcount=582) heeft zelfs 142 uur gehaald met 3G aan en normaal gebruik. Ik heb draai overigens de .16, de .14 is nog niet beschikbaar voor KPN/Hi.Knul schreef op maandag 17 mei 2010 @ 18:54:
[...]
Hmm, bij mij ligt hij naar 14 uur aan het infuus, dat is dan wel na intensief gebruik. Draai je de .14 of .16 versie?
Ik heb een vergelijkbaar probleem: hij unlockt iets te snel in m'n broek. Zelf vermoed ik dat het batterijprobleem aan juice defender ligt: hij enabled 3G zodra het scherm aangaat. Omdat dit nogal vaak gebeurt in m'n broek, legt ie continu opnieuw verbinding, wat vermoedelijk veel energie kost. Tot zover mijn theorie...paazei schreef op maandag 17 mei 2010 @ 19:06:
Jongens, ik zit met een klein probleempje [...]
Uhm, firmware =/= golfchevchelios schreef op maandag 17 mei 2010 @ 22:45:
[...]
Ik heb draai overigens de .16, de .14 is nog niet beschikbaar voor KPN/Hi.
Ik draai overigens ongeveer al een maand .16 op Hi, hem m OTA binnen gehengeld
same here, ik werk in n bakkerij en heb mn telefoon in mn binnenzak, en omdat ik witte kleding draag zie ik iets te vaak het scherm weer oplichten.Knul schreef op maandag 17 mei 2010 @ 22:06:
[...]
Factory reset? Misschien een app gedownload die constant draait? Welke provider heb je?
hij kan onmogelijk unlocken, omdat ik lockbot pro gebruik en n iPhone slide + password gebruik om te unlocken, maar toch schijnt op 1 of andere manier de batterij toch leeg te trekken.
ik haalde op n gegeven moment ook ineens veel meer uren dan eerst, maar t loopt nu weer hard terug.
ik zit nu op 50 % na 10 uur , in totaal 1,5 uur 3G aan gehad en wat geupdate (twitter, mail e.d) en heb 10 min gebeld.
vind dat toch vrij weinig eerlijk gezegd...
als ik 3G constant aan heb is t na 10 uur helemaal gebeurd.
Verwijderd
Ik had het in het begin, nadat ik de rom/update van SE er nog eens overheen gezet had was het enkele dagen goed, maar nu begind de ellende weer, toestel reboot toch wel een paar keer per dag of ik moet het een reboot geven om de aps weer aan de praat te krijgen. Ik denk zelf dat het geheugen niet goed is, heb al een service aanvraag ingediend bij SE maar het bedrijf wat hem moet repareren Dynafix heb ik al voor 8€ aan 0900 verbeld en nog niemand aan de telefoon gehad, dus dat schiet op.
Xecer schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 01:41:
Hebben er meer mensen last van oververhitting waardoor het toestel reboot?
Verwijderd
Ik heb een Toyota en daarin zit een audiobleu carkit (standaard geleverd door Toyota). Met mijn vorige toestel N958GB verliep al het geluid via de carkit, nu met de SE enkel en alleen het bel geluid. Sterker nog het overgaan van de telefoon doet hij ook zonder geluid alleen geluid als de gebelde opneemt.
Is hier iemand die ook een Toyota ism de X10 gebruikt en weet hoe je alle geluiden over de carkit kan verkrijgen?
Met name bij gebruik van navigatie en Trapster is het handig om het geluid over de boxen te horen.
Is hier iemand die ook een Toyota ism de X10 gebruikt en weet hoe je alle geluiden over de carkit kan verkrijgen?
Met name bij gebruik van navigatie en Trapster is het handig om het geluid over de boxen te horen.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2010 10:52 ]
Tip voor de onwetende: Als je toestel niet naar behoren functioneert lever hem dan in bij een belcompany winkel i.c.m. de aankoopbon (of in geval van internet bestellingen: de pakbon. Als er maar een imei nummer op staat).
De belcompany winkel zal het toestel voor jou opsturen naar dynafix waar hij onder garantie gerepareerd word. en het kost jou helemaal niks!
De belcompany winkel zal het toestel voor jou opsturen naar dynafix waar hij onder garantie gerepareerd word. en het kost jou helemaal niks!
Het valt me op dat het toestel zowel met de power toets als met de home toets inschakelt. Dat laatste vind ik niet echt handig, aangezien mijn hoesje wat aan de strakke kant is en dat ding dus ingedrukt wordt zodra ik mijn toestel wegstop. Heeft iemand een idee hoe je die hardware knoppen kunt configureren?
Ik was vandaag nog even in de winkel (was toch in de buurtVerwijderd schreef op maandag 17 mei 2010 @ 22:05:
[...]
Simlock laten verwijderen kost binnen een jaar na ingang van het contract normaliter EUR 50 of 100; daarna moeten ze het gratis doen. In mijn geval zullen er (ga ik vanuit) geen kosten berekend worden omdat het verwijderen van de simlock te maken heeft met het zo snel mogelijk in gebruik kunnen nemen van het toestel tot het moment dat het abonnement bij Vodafone ingaat.
Het lijkt wel een soap zeg
Verwijderd
Hoi,
Ik heb mijn x10 al n paar weken..mijn batterij houd het niet eens n halve dag vol! 3g staat wel aan, wifi en gps bijna nooit! De hele tijd beetje browsen en op ebuddy thats it! Heb nog wel de .14 versie, heb nog niet kunnen updaten..heb m via gsmweb besteld!
Ik heb mijn x10 al n paar weken..mijn batterij houd het niet eens n halve dag vol! 3g staat wel aan, wifi en gps bijna nooit! De hele tijd beetje browsen en op ebuddy thats it! Heb nog wel de .14 versie, heb nog niet kunnen updaten..heb m via gsmweb besteld!
eBuddy slurpt flink van je juiceVerwijderd schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 15:39:
Hoi,
Zo heb mijn X10 nu ook binnen .. en gelijk al ruzie met dat ding 
maar heb weer gewonnen ..
taal menu ging op Russisch
maar gelukkig nu weer nederlands ..
Maar heb even een vraagje voor de T mobile gebruikers onder ons
Hoe lang duurt het voordat je Inet verbinding kan maken?
En mijn simkaart wordt niet herkent zegt mijn telefoon ..maar kan wel bellen en gebelt worden dus hij moet het dus wel doen ..
maar krijg wel de melding steeds.
En ik heb een vraagje heb er geen CD rom bij gekregen hoort dit of moet je de software ergens downloaden?
taal menu ging op Russisch
En mijn simkaart wordt niet herkent zegt mijn telefoon ..maar kan wel bellen en gebelt worden dus hij moet het dus wel doen ..
En ik heb een vraagje heb er geen CD rom bij gekregen hoort dit of moet je de software ergens downloaden?
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
instellingen --> draadloos --> mobiele netwerken --> namen toegangspunten, en daar tmobile handmatig aan toevoegen.ravw schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 17:59:
taal menu ging op Russisch![]()
Naam: tmobile
apn: internet
gebruikersnaam en wachtwoord: tmobile
Weet iemand waar je gezichtsherkenning kunt instellen ? Ik heb eens een lading contactfoto's op mijn SD kaart gezet om aan mijn contacten te linken, en daar kreeg ik toen al tags met namen, maar na mijn harde reset heb ik helemaal geen tags meer, en ik kan ze ook nergens instellen (alleen als ik een foto zelf neem)
Het is volgens mij een slechte vertaling; de melding betekent dat het 'eigen telefoonnummer' van de SIM kaart niet ingesteld is. Voor zover ik heb kunnen zien is op de X10 geen mogelijkheid om dat in te stellen. Ik heb hem toen maar in mijn oude toestel gedaan en daar het eigen nummer van de SIM ingesteld.ravw schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 17:59:
Ik weet niet of het komt doordat ik het nu al ingesteld heb, maar als ik langere tijd op de plek van het eigen nummer (boven de contactlist) druk, dan krijg ik wel de mogelijkheid om hem te bewerken; dus misschien is hij ook zo in te stellen.
[ Voor 17% gewijzigd door Remus op 18-05-2010 21:08 ]
zitten er nog games standaard op de x10
want ik kan niets vinden of zitten die weer verstopt
want ik kan niets vinden of zitten die weer verstopt
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Ja QUADRAPOP en dan is er natuurlijk nog de Android Market
ik heb dat net ff uitgeprobeerd. Het klopt dat je dan je eigen gegevens kunt invoeren. Maar hij laat daarna nog steeds zien dat de SIMkaart niet beschikbaar is. Dat is dan weer jammer ;-(Remus schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 21:05:
[...]
Het is volgens mij een slechte vertaling; de melding betekent dat het 'eigen telefoonnummer' van de SIM kaart niet ingesteld is. Voor zover ik heb kunnen zien is op de X10 geen mogelijkheid om dat in te stellen. Ik heb hem toen maar in mijn oude toestel gedaan en daar het eigen nummer van de SIM ingesteld.
Ik weet niet of het komt doordat ik het nu al ingesteld heb, maar als ik langere tijd op de plek van het eigen nummer (boven de contactlist) druk, dan krijg ik wel de mogelijkheid om hem te bewerken; dus misschien is hij ook zo in te stellen.
Verwijderd
Gebruikshandleiding en software staat op je sd kaart.ravw schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 17:59:
Steek je kabel in je foon en in je comp.
Tik boven in je vester en sleep die naar beneden.Krijg je het venster dat je usb verbinding wil ,ja ,dan instaleer automatisch de software op je comp.
En ook de handleiding
Na. 16 update ging mijn accu 2 dagen langer mee.Verwijderd schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 15:39:
Hoi,
trouwens voor de mensen die niet kunnen wachten tot one-finger zoom beschikbaar is (alternatief voor pinch zoom), je kan via de market place een app downloaden genaamd Sony Ericsson Tutorials.
Dit is een app van SE waarin ze nieuwe technieken laten zien.
Zie ook: http://www.youtube.com/wa...rom=TL&videos=-tIbqsUlNhw
Kwam ik vandaag ook achter, maar nog steeds krijg je de melding bovenin. Maar ook wanneer je via instellingen --> Draadloos--> mobiele netwerk --> auto instellingen geeft hij ook aan dat dit niet gaat met de huidige sim. Morgen T-mobile eens bellen of ze me een nieuwe simkaart kunnen sturen.Remus schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 21:05:
[...]
Het is volgens mij een slechte vertaling; de melding betekent dat het 'eigen telefoonnummer' van de SIM kaart niet ingesteld is. Voor zover ik heb kunnen zien is op de X10 geen mogelijkheid om dat in te stellen. Ik heb hem toen maar in mijn oude toestel gedaan en daar het eigen nummer van de SIM ingesteld.
dat gaat volgens mij niet lukken. Ik heb met mijn X10 een gloednieuwe kaart gekregen van KPN/HI, maar ik krijg ook gewoon dezelfde melding te zien. Ik denk dat het eerder ligt aan de feit dat nummers niet standaard op een kaart worden opgeslagen. Een simkaart kan namelijk van nummer veranderen (nummerportering) en dan klopt het nummer dus niet meer.Un-X-PecteD schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 22:46:
[...]
Kwam ik vandaag ook achter, maar nog steeds krijg je de melding bovenin. Maar ook wanneer je via instellingen --> Draadloos--> mobiele netwerk --> auto instellingen geeft hij ook aan dat dit niet gaat met de huidige sim. Morgen T-mobile eens bellen of ze me een nieuwe simkaart kunnen sturen.
Dat verklaart niet waarom die automatische instellingen niet werken, toch ? En dat nummer via een oudere telelfoon invullen, ik zal morgen mn Vieuwty eens zoeken, maar die optie ben ik volgens mij nergens tegengekomen.avec_style schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 23:11:
[...]
dat gaat volgens mij niet lukken. Ik heb met mijn X10 een gloednieuwe kaart gekregen van KPN/HI, maar ik krijg ook gewoon dezelfde melding te zien. Ik denk dat het eerder ligt aan de feit dat nummers niet standaard op een kaart worden opgeslagen. Een simkaart kan namelijk van nummer veranderen (nummerportering) en dan klopt het nummer dus niet meer.
Verwijderd
ziet er goed uitavec_style schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 22:45:
trouwens voor de mensen die niet kunnen wachten tot one-finger zoom beschikbaar is (alternatief voor pinch zoom), je kan via de market place een app downloaden genaamd Sony Ericsson Tutorials.
Verwijderd
Geprobeerd en ziet er GOED uit. Mocht de SE X10 dan toch echt geen multitouch scherm hebben dan werkt dit ook goed!avec_style schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 22:45:
ik vind het zelfs lekkerder werken dat met multitouch aangezien je maar 1 vinger nodig hebt ipv 2.
Nu maar hopen dat deze feature ook ondersteund zal worden door veel applicaties/games.
Nu maar hopen dat deze feature ook ondersteund zal worden door veel applicaties/games.
Verwijderd
*piep* KPN. Hebben mij net terug gezet van 350 kbits naar 60 kbits omdat ik meer dan 250 mb verbruikt heb (10 maal gemiddeld gebruik).
Ik gebruik dagelijks tussen de 15 a 20 mb gemiddeld dus na 15 dagen zou ik al door de limiet zijn.
Net gebeld en drie maal raden wat de oplossing was: Meneer wij kunnen niets aan de limiet doen, immers gemiddeld gebruiken onze klanten 25 mb per maand. Wat wij u wel kunnen aanbieden is het Surf en mail totaal extra pakket voor €7,50 per maand meer.
Ik de vraag gesteld of mijn datalimiet dan ook groter was. Nee meneer maar dan merkt u niet zo veel van het terugschakelen omdat u dan naar 350 kbits gaat als u er over heen gaat en dat is volgens u voldoende
Moet toch niet gekker worden. Android gebruikt nou eenmaal VEEL meer data dan alle andere smartphones omdat het meer webbased georienteerd is *zucht*
Ik gebruik dagelijks tussen de 15 a 20 mb gemiddeld dus na 15 dagen zou ik al door de limiet zijn.
Net gebeld en drie maal raden wat de oplossing was: Meneer wij kunnen niets aan de limiet doen, immers gemiddeld gebruiken onze klanten 25 mb per maand. Wat wij u wel kunnen aanbieden is het Surf en mail totaal extra pakket voor €7,50 per maand meer.
Ik de vraag gesteld of mijn datalimiet dan ook groter was. Nee meneer maar dan merkt u niet zo veel van het terugschakelen omdat u dan naar 350 kbits gaat als u er over heen gaat en dat is volgens u voldoende

Moet toch niet gekker worden. Android gebruikt nou eenmaal VEEL meer data dan alle andere smartphones omdat het meer webbased georienteerd is *zucht*
Dat een KPN klant 25 mb per maand gemiddeld verbruikt is bezopen....
KPN en Hi en ik dacht ook Telfort zijn heeel streng op het gebied van dataverbruik,
zou ik al nooit voor kiezen,
ze doen zielig om niets.
KPN en Hi en ik dacht ook Telfort zijn heeel streng op het gebied van dataverbruik,
zou ik al nooit voor kiezen,
ze doen zielig om niets.
kan iemand mij even vertellen hoe ik internet van Tmobile kan instellen ..
Op de site staat de X10 nog niet aan gegeven en als ik 1300 SMs geeft hij aan dat het toestel niet herkent wordt ..
Dus iemand die mij even hier de instellingen van het Internet van T mobile kan geven
Op de site staat de X10 nog niet aan gegeven en als ik 1300 SMs geeft hij aan dat het toestel niet herkent wordt ..
Dus iemand die mij even hier de instellingen van het Internet van T mobile kan geven
Een 17 posts hierboven staat hetravw schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 18:15:
kan iemand mij even vertellen hoe ik internet van Tmobile kan instellen ..
Verwijderd
Ook een vraagje over iets wat ik hierboven nog niet ben tegen gekomen.
Gisteren ochtend de mijne binnen gekregen en tot gisterenavond 2330 uur bezig geweest met installeren en om uit te vinden hoe ik kan bellen! Klinkt raar, maar ik kan alles doen, sms-en, internet, enz..maar als ik wil bellen wordt direct nadat ik de beltoets in druk gezegd dat het gesprek beëindigd is. Er is dan wel een melding van het bellen gemaakt in de lijst met laatst gebelde nummers. Ook uitgebreidt de supportpagina van SE geraadpleegd, de handleiding en dit topic, maar er is absoluut niks over te vinden.
Ik heb al meerdere keren een reset gedaan, geupdate naar versie 16, gesynchroniseerd, enz..
T-mobile zegt gewoon dat ik vast een instelfout heb gemaakt. (wordt ik helemaal pissig van. Geef me dan een oplossing. Voor zo'n antwoord hoef ik niet te bellen.) Ik denk namelijk toch dat het een softwarematige fout is of te maken heeft met het contact met de SIM-kaart. (hoe kan je eigenlijk het nummer van de sim-kaart vinden?)
Je zou toch gewoon moeten kunnen bellen na synchroniseren en het importeren van de sim-gegevens (zelfs zonder dat laatste als ie er maar in zit).
Ik heb namelijk een nog erg oude SIM-kaart uit het BEN-tijdperk en ben meegegaan naar t-mobile toentertijd. De contactjes zien er al een beetje versleten uit.
Wie heeft een idee?
Alvast bedankt!
Gisteren ochtend de mijne binnen gekregen en tot gisterenavond 2330 uur bezig geweest met installeren en om uit te vinden hoe ik kan bellen! Klinkt raar, maar ik kan alles doen, sms-en, internet, enz..maar als ik wil bellen wordt direct nadat ik de beltoets in druk gezegd dat het gesprek beëindigd is. Er is dan wel een melding van het bellen gemaakt in de lijst met laatst gebelde nummers. Ook uitgebreidt de supportpagina van SE geraadpleegd, de handleiding en dit topic, maar er is absoluut niks over te vinden.
Ik heb al meerdere keren een reset gedaan, geupdate naar versie 16, gesynchroniseerd, enz..
T-mobile zegt gewoon dat ik vast een instelfout heb gemaakt. (wordt ik helemaal pissig van. Geef me dan een oplossing. Voor zo'n antwoord hoef ik niet te bellen.) Ik denk namelijk toch dat het een softwarematige fout is of te maken heeft met het contact met de SIM-kaart. (hoe kan je eigenlijk het nummer van de sim-kaart vinden?)
Je zou toch gewoon moeten kunnen bellen na synchroniseren en het importeren van de sim-gegevens (zelfs zonder dat laatste als ie er maar in zit).
Ik heb namelijk een nog erg oude SIM-kaart uit het BEN-tijdperk en ben meegegaan naar t-mobile toentertijd. De contactjes zien er al een beetje versleten uit.
Wie heeft een idee?
Alvast bedankt!
ja dat had ik goed staan maar moet wel even mijn G3 aanzetten ..
Heb het ook gehad, bellen en meteen vanzelf opgehangen. Komt door de Ben simkaart, even langs bij een t-mobile shop en dat vertellen en je krijgt gratis een nieuwe sim kaart en probleem is meteen opgelost.Verwijderd schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 18:44:
Ook een vraagje over iets wat ik hierboven nog niet ben tegen gekomen.
Wie heeft een idee?
Alvast bedankt!
Verwijderd
OK. morgen ga ik toch gebeld worden over nog wat anders. kan ik meteen vragen om een nieuwe kaart.Wai_AM schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 19:04:
[...]
Heb het ook gehad, bellen en meteen vanzelf opgehangen. Komt door de Ben simkaart, even langs bij een t-mobile shop en dat vertellen en je krijgt gratis een nieuwe sim kaart en probleem is meteen opgelost.
Dank je wel
(Valt nog een hoop te leren over het toestel als ik het allemaal lees hier

Hier hetzelfde, heeft niemand een oplossing hiervoor? En weet iemand nog een soort HTC achtige homescreen widget, waarmee je de tijd en het weer in een oogopslag te zien is?Paradiddle schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 12:26:
Het valt me op dat het toestel zowel met de power toets als met de home toets inschakelt. Dat laatste vind ik niet echt handig, aangezien mijn hoesje wat aan de strakke kant is en dat ding dus ingedrukt wordt zodra ik mijn toestel wegstop. Heeft iemand een idee hoe je die hardware knoppen kunt configureren?
Beautifull widgets is daar perfect voor. Die is ook mooi aan te passen in allerlei verschillende types/kleuren/grootten.Knul schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 21:21:
[...]
Hier hetzelfde, heeft niemand een oplossing hiervoor? En weet iemand nog een soort HTC achtige homescreen widget, waarmee je de tijd en het weer in een oogopslag te zien is?
Succes!
Beautifull widgets vind ik niet kunne tippen aan HTC Sense.
Helaas nog iets te min,
ook is het weer, niet schermvullend
Voor vragen over de XPERIA X10 is er ook een specifiek forum:
http://x10.123forum.nu
Helaas nog iets te min,
ook is het weer, niet schermvullend
hmm... dat forum kan beter "in gesprek met StefanAndroid" heten. Niet lullig bedoeld, maar jij lijkt de enige actieve poster te zijn op dat forum.stefanaudi schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 22:34:
Verwijderd
Astu!Knul schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 21:21:
[...]
Hier hetzelfde, heeft niemand een oplossing hiervoor? En weet iemand nog een soort HTC achtige homescreen widget, waarmee je de tijd en het weer in een oogopslag te zien is?
Weather Widgets
Ziet eruit als de Sense Weather Widget met de grote klok. Met eventueel opties om de weersvoorspelling van 1, 3 of 7 dagen weer te geven in 2x1 t/m 4x2 tiles.
Iemand interesse in een namaak X10 
Kwam ik net tegen op chinavasion.com
Met ingebouwde fm-radio!
http://www.chinavasion.co...i-touchscreen-worldphone/
Met ingebouwde fm-radio!
haha, echt leuk hoe ze elk detail weten te jatten van de buitenkant, maar qua specs lang niet in de buurt komen. De prijs is er echter ook naar, toch wel leuk toestel voor mensen die een x10 niet kunnen veroorloven.Camembert1633 schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 01:02:
Iemand interesse in een namaak X10
Met ingebouwde fm-radio!![]()
Verwijderd
Ik heb krijg mijn .14 versie niet geupdate naar .16. Ik heb precies gedaan wat er voor in dit topic staat maar hij geeft aan dat de software al bijgewerkt is. Heeft iemand misschien een oplossing?
Dit topic is gesloten.