Radio zijn alle verbindingen zoals G / 3G / H / WifiVerwijderd schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 19:52:
Heb sinds gister dat mijn accu snelller leeg is dan voorheen
Vorige week 2 dagen zonder problemen en hetzelfde gedrag met de foon als deze 2 dagen.
Als ik in instellingen kijk bij details accu gebruik dan zie ik mobiel stand-by 33 %
En met kleine letters er onder accu gebruikt door radio,maar volgens mij gebruik ik geen radio,sowisoniet omdat deze er volgens mij niet inzit![]()
Of is dit een normale uitdrukking die bij ons allen vermeld wordt ?????
Kan nl ook niets terug vinden hierover in de handleiding.
Heb de accu al verwijderd om alles uit teschakelen,maar heeft geen sucses.
Wie zou dit even willen controleren of weet dat dit standaard is.
Verwijderd
Thanks voor de uitleg.Fitz schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 20:00:
[...]
Radio zijn alle verbindingen zoals G / 3G / H / Wifi
Dacht dat m`n zoon iets met m`n foon heeft aan gezet, en niet uitgeschakeld.
Verwijderd
Gisteren een screenprotector bestelt bij Pdashop.nl en vandaag ontvangen, gelijk in de badkamer aangebracht. Moet zeggen dat het scherm nu minder vingervlek gevoelig is dan voorheen.
Voor de mensen die geinterreseerd mochten zijn in de screenprotector die ik bestelt heb zie onderstaande link:
http://www.pdashop.nl/pro...-ericsson-xperia-x10.html
Het aanbrengen vond ik wel vrij lastig, maar dat is puur aan gebrek aan ervaring.
Voor de mensen die geinterreseerd mochten zijn in de screenprotector die ik bestelt heb zie onderstaande link:
http://www.pdashop.nl/pro...-ericsson-xperia-x10.html
Het aanbrengen vond ik wel vrij lastig, maar dat is puur aan gebrek aan ervaring.
Kijk hier even: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=624416. Ik gebruik hem zelf ook en vind het echt een ideaal toetsenbord. Ook al zit je een paar letters langs de toets die je wil tikken, toch maakt ie er automatisch het goede woord van op het eind. Misschien ook ff in de topicstart zetten?Un-X-PecteD schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 16:48:
gebruikt iemand hier de "better keyboard" app ? Ook de standaard keyboard van android vind ik niet zo heel geweldig, dus ik ben wat aan het rondzoeken.
Die HTC toetsenboard heb ik eens erop gehad, maar eraf gegooid omdat ik ook daar merkte dat de tril bevestiging vrij zacht was. Die woord correctie had ik toen uitgezet, omdat ik daar echt totaal niet omheen kwam (als ik een woord niet gecorrigeerd wilde hebben)chevchelios schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 20:45:
[...]
Kijk hier even: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=624416. Ik gebruik hem zelf ook en vind het echt een ideaal toetsenbord. Ook al zit je een paar letters langs de toets die je wil tikken, toch maakt ie er automatisch het goede woord van op het eind. Misschien ook ff in de topicstart zetten?
Maargoed, ik heb hem nog eens een kans gegeven. Dadelijk in de settings eens kijken of je die trilbevestiging ergens harder kunt zetten.
Ik heb trouwens m'n eerste 2 apps gekocht. Power Manager en Mixzing. Nu MyBackup pro nog (zodra ik hem kan vinden) en dan ben ik tevreden, voor zolang als het duurt
Heb je wel eerst de standaard screenprotector verwijderd? Die zal ook niet helpen bij het gemakkelijk aanbrengenVerwijderd schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 20:39:
"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)
Ik gebruik nu een aantal weken het HTC toetsenbord en moet zeggen dat ik heel erg erover te spreken ben. werkt super.chevchelios schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 20:45:
[...]
Kijk hier even: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=624416. Ik gebruik hem zelf ook en vind het echt een ideaal toetsenbord. Ook al zit je een paar letters langs de toets die je wil tikken, toch maakt ie er automatisch het goede woord van op het eind. Misschien ook ff in de topicstart zetten?
af en toe blijft de backspace toets hangen en dan ben je je bericht kwijt, maar als je snel ingrijpt is er niks aan de hand :d
Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl
Verwijderd
Haha, heb nu de X10 z'n 3 weken en dat was het eerste wat ik eraf haalde nadat ik de batterij ingedaan had.Jiriki schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 21:13:
[...]
Heb je wel eerst de standaard screenprotector verwijderd? Die zal ook niet helpen bij het gemakkelijk aanbrengen
Helaas 1 mini krasje op de display niet opvalt als je er naar kijk, je ziet hem pas al het display uit is en fel licht erop schijnt. Vandaar ook de beslissing voor een Screenprotector.
Moet zeggen ben er luchtbelletjesloos vanaf gekomen
Mijn vraag dan, waarom heb je ten eerste de standaard screenprotector erafgetrokken? of heb je de protector die voor vervoer word gebruikt verwijderd en heb je nu 2 screenprotectors op elkaar? Om een of andere reden heb ik het gevoel dat als je goed kijkt dat er nog een onder je nieuwe zit en dan zonder zon handig lipje..Verwijderd schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 21:19:
[...]
Haha, heb nu de X10 z'n 3 weken en dat was het eerste wat ik eraf haalde nadat ik de batterij ingedaan had.
Helaas 1 mini krasje op de display niet opvalt als je er naar kijk, je ziet hem pas al het display uit is en fel licht erop schijnt. Vandaar ook de beslissing voor een Screenprotector.
Moet zeggen ben er luchtbelletjesloos vanaf gekomen
Goed, ieder zo zijn ding. Is er een of andere mogelijkheid om je homescreen aan te passen zonder dat je een creditcard hebt? en dan bedoel ik voornamelijk het uitbreiden van het aantal homescreens.
Verwijderd
De folie die erop zit als je de xperia x10 uit de doos haalt heb ik er inderdaad eraf gehaald.paazei schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 23:50:
[...]
Mijn vraag dan, waarom heb je ten eerste de standaard screenprotector erafgetrokken? of heb je de protector die voor vervoer word gebruikt verwijderd en heb je nu 2 screenprotectors op elkaar? Om een of andere reden heb ik het gevoel dat als je goed kijkt dat er nog een onder je nieuwe zit en dan zonder zon handig lipje..
Goed, ieder zo zijn ding. Is er een of andere mogelijkheid om je homescreen aan te passen zonder dat je een creditcard hebt? en dan bedoel ik voornamelijk het uitbreiden van het aantal homescreens.
Waarom ik later toch weer gekozen heb voor een protector laag is omdat het scherm toch iets gevoeliger is voor krasjes dan ik verwacht had.
Tevens is dit mijn eerste protector laag ik speciaal hiervoor heb aangekocht.
aantal homescreens uitbreiden kan alleen via een homescreen replacement en die kosten allemaal een paar dollar (tenminste, ik ken er geen die gratis zijn)
dus het antwoord is nee, helaas
[ Voor 8% gewijzigd door JarlSX op 08-05-2010 00:54 ]
OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7
Dat probeert hij juist te zeggen, de X10 wordt standaard geleverd met een bescherm folie voor het vervoer en daaronder nog een echte screenprotector! Dus als je die er nooit af hebt gehaald heb je nu een dubbeleVerwijderd schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 00:48:
[...]
De folie die erop zit als je de xperia x10 uit de doos haalt heb ik er inderdaad eraf gehaald.
Waarom ik later toch weer gekozen heb voor een protector laag is omdat het scherm toch iets gevoeliger is voor krasjes dan ik verwacht had.
Tevens is dit mijn eerste protector laag ik speciaal hiervoor heb aangekocht.
Verwijderd
Ik zou dan ook een dubbele protector moeten hebben, maar die eerste screen protector mag dan wel verdomde onopvallend opgeplakt zijn, want die is niet van een normaal beeldscherm te onderscheiden... Is die helemaal op maat gemaakt ofzo??
Met screen protector
En zonder
Dat is de protector out of the box, de foto's komen van XDA. Mensen daar hebben gemerkt dat naar verwijdering hun scherm sneller/beter reageert, maar met de X10's waarmee ik heb gespeeld had ik geen last van een slechte respons.
En zonder
Dat is de protector out of the box, de foto's komen van XDA. Mensen daar hebben gemerkt dat naar verwijdering hun scherm sneller/beter reageert, maar met de X10's waarmee ik heb gespeeld had ik geen last van een slechte respons.
Rond de knoppen zou je m moeten kunnen zien, maar hij zit er inderdaad erg onopvallend op.Verwijderd schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 02:51:
Ik zou dan ook een dubbele protector moeten hebben, maar die eerste screen protector mag dan wel verdomde onopvallend opgeplakt zijn, want die is niet van een normaal beeldscherm te onderscheiden... Is die helemaal op maat gemaakt ofzo??
Mijn X10:
Ik heb de originele screenprotector ook verwijderd maar heb toch weer een brando aangeschaft. Het scherm is veel gevoeliger voor vingerafdrukken en voelt stroever aan. Hij reageert wel beter. Eens kijken hoe de Brando bevalt. Die ik heb trouwens altijd om vorige telefoons gehad en nooit problemen mee gehad.
Ik laat het nog weten.
Ik laat het nog weten.
weer iets raars. had tot gisteravond m'n X10 opgeladen door 'm aan te computer te hangen of door m'n lader van m'n motorola V8 rarz2 te gebruiken, dat ging ook verder prima.
de usb kabel die bij de X10 zit had ik gebruikt om 'm aan de pc te hangen
gisteravond pak ik het blokje wat samen met die usb kabel de originele lader van de x10 vormt
plug alles in, en wat gebeurt er? helemaal niks! gaat geen lampje branden, niks
nou heeft de lader van mijn camera dezelfde constructie
dus ik de mirco usb kabel op het blokje vd camera aangesloten, weer niks
pak het blokje van de x10 en van de camera, en de kabel van de camera, en ik kan met beiden de camera opladen
en de mico usb kabel van de x10 hangt nu aan de pc om m'n telefoon op te laden
is dat raar of wat?
overigens, die originele lader van de x10 vind ik maar een gammele combo!
de usb kabel die bij de X10 zit had ik gebruikt om 'm aan de pc te hangen
gisteravond pak ik het blokje wat samen met die usb kabel de originele lader van de x10 vormt
plug alles in, en wat gebeurt er? helemaal niks! gaat geen lampje branden, niks
nou heeft de lader van mijn camera dezelfde constructie
dus ik de mirco usb kabel op het blokje vd camera aangesloten, weer niks
pak het blokje van de x10 en van de camera, en de kabel van de camera, en ik kan met beiden de camera opladen
en de mico usb kabel van de x10 hangt nu aan de pc om m'n telefoon op te laden
is dat raar of wat?
overigens, die originele lader van de x10 vind ik maar een gammele combo!
[ Voor 4% gewijzigd door JarlSX op 08-05-2010 10:16 ]
Verwijderd
Wat mij zojuist is opgevallen is dat de achterkant ter hoogte van de camera achter de X10 beetje magnetisch is. Ik kwam er achter toen er een naalt aan mijn gsm bleef hangen. Iemand hier ervaring mee, of zin om te testen of het bij jullie ook zo is?
Betreft die screenprotector, ik wist echt niet dat onder de folie nog een screenprotector zat, dus ik heb nu waarschijnlijk inderdaad 2 screenprotectors erop. Scherm reageert overigens nog steeds even snel.
Betreft die screenprotector, ik wist echt niet dat onder de folie nog een screenprotector zat, dus ik heb nu waarschijnlijk inderdaad 2 screenprotectors erop. Scherm reageert overigens nog steeds even snel.
Helixlauncher is gratis en geeft je meerdere homescreens:JarlSX schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 00:53:
aantal homescreens uitbreiden kan alleen via een homescreen replacement en die kosten allemaal een paar dollar (tenminste, ik ken er geen die gratis zijn)
http://helixproject.ruqqq.sg/
Je moet de onderste hebben, HelixLauncherDonut 1.2 ,
Verwijderd
Reaktie op de screenprotectors.
Ik heb mijn X10 bij kpn en weet zeker dat daar geen screenprotector op zit.
Idd bij het uitpakken zat er een dun velletje op met veel bubbels dus die verwijderd.
Dus niet alle X10`s worden geleverd met een protector
Idd bij het uitpakken zat er een dun velletje op met veel bubbels dus die verwijderd.
Dus niet alle X10`s worden geleverd met een protector
Verwijderd
Volgens mij is mijn (door T-Mobile geleverde) telefoon inderdaad dubbel beschermd dan. Had niet eens door dat er al een protector overheen zat! Laat mijn tweede laagje er overigens mooi op zitten, scherm werkt nog prima.
Verwijderd
Toestel die ik simlock vrij gekocht heb bij een T-mobile winkel is ook van T-mobile, kon niet echt ontdekken onder die folie die ik eraf gehaald heb, of daar een protector laag onder zat.
Maar dubbel bescherm kan geen kwaad, reageert nog steeds even goed.
Ik heb ook een KPN toestel en daar zit die wel op. Heb je al eens goed bij een hoek gekeken?Verwijderd schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 12:49:
Dus niet alle X10`s worden geleverd met een protector![]()
![]()
ik dacht in het begin dat er ook geen protector opzat, totdat ik de hoeken beter bekeek.
Anders gewoon een brando protector kopen want diegene die er bij mij standaard opzat, zat na week al behoorlijk wat micro krassen op.
Verwijderd
Tja kan nu niet controleren.
X10 is richting repear van Sony.
Volume knoppen werkten niet meer, wel harder maar niet zachter,dus ook de zoom van de camera werkte niet meer.
X10 is richting repear van Sony.
Volume knoppen werkten niet meer, wel harder maar niet zachter,dus ook de zoom van de camera werkte niet meer.
Tijd voor een nieuw mysterie.
Mijn telefoon wil niet trillen bij meldingen, ongeacht de applicatie. Zowel Agenda (standaard app), als Gmail, als Berichten (standaard sms app) trillen niet wanneer er een nieuw bericht/herinnering binnenkomt. Overigens heb ik wel bij alle 3 de applicaties zowel 'meldingen' ingesteld alsook 'trillen'.
Tevens is bij algemene instellingen (android instellingen), 'Trilstand' aangevinkt onder 'Geluid en Weergave'.
Zie ik iets ogenschijnlijks simpel over het hoofd? De trilmotor doet het overigens wel: hij trilt wel wanneer ik gebeld wordt.
Mijn telefoon wil niet trillen bij meldingen, ongeacht de applicatie. Zowel Agenda (standaard app), als Gmail, als Berichten (standaard sms app) trillen niet wanneer er een nieuw bericht/herinnering binnenkomt. Overigens heb ik wel bij alle 3 de applicaties zowel 'meldingen' ingesteld alsook 'trillen'.
Tevens is bij algemene instellingen (android instellingen), 'Trilstand' aangevinkt onder 'Geluid en Weergave'.
Zie ik iets ogenschijnlijks simpel over het hoofd? De trilmotor doet het overigens wel: hij trilt wel wanneer ik gebeld wordt.
Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320
Dit werkt trouwens wel: je moet de volumeknop alleen relatief lang ingedrukt houden voordat hij naar het volgende nummer gaat.avec_style schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 09:33:
ik speel mijn muziek af met mediascape. als de telefoon in standby staat kan ik middels de volumeknoppen het volume afstellen.
Op mijn W960 kon ik naar de volgende/vorige track gaan als ik een volumeknop lang ingedrukt hield. Weet iemand of dit mogelijk is met de X10? Misschien met een andere muziekspeler?
Maar helaas werkt dit alleen als het scherm aan is, althans dat is hier het geval.Remus schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 18:53:
[...]
Dit werkt trouwens wel: je moet de volumeknop alleen relatief lang ingedrukt houden voordat hij naar het volgende nummer gaat.
Ik heb nu even een momentje van verbeistering en een heleboel #@!#@# tekens!
Vorige week heb ik me telefoon naar 0.16 geupdate via de pc. Vandaag sluit ik me telefoon aan om een wat mp3's te uploaden. Komt de melding dat er een update is. Ik denk mooi een nieuwe update naar misschien we .23. Ik voer alle handelingen uit en wanneer ik me telefoon boot zie ik de standaard blauwe wallpaper. Nu is me hele telefoon dus terug gezet naar de factory settings. En ik heb uiteraard geen backup van wat ik op me telefoon had staan. Er staat nu nog heel leuk op het scherm van me computer Hartelijk dank voor het bijwerken! Je telefoon beschikt nu over de nieuwste software.
Dus wees gewaarschuwd. De software van sony eet zo je telefoon leeg!!!!
Vorige week heb ik me telefoon naar 0.16 geupdate via de pc. Vandaag sluit ik me telefoon aan om een wat mp3's te uploaden. Komt de melding dat er een update is. Ik denk mooi een nieuwe update naar misschien we .23. Ik voer alle handelingen uit en wanneer ik me telefoon boot zie ik de standaard blauwe wallpaper. Nu is me hele telefoon dus terug gezet naar de factory settings. En ik heb uiteraard geen backup van wat ik op me telefoon had staan. Er staat nu nog heel leuk op het scherm van me computer Hartelijk dank voor het bijwerken! Je telefoon beschikt nu over de nieuwste software.
Heb je erna niet per ongeluk op de volumeknoppen gedrukt, zodat hij van trillen naar belvolume ging?LDVC schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 18:02:
Tijd voor een nieuw mysterie.
Het werkt. Ik was in de veronderstelling dat ie altijd zou trillen, maar het is dus blijkbaar òf geluid maken òf trillen. Ben van m'n vorige telefoon gewend dat ie zowel trilt als geluid maakt (tenzij ie op 'stil' staat natuurlijk)Knul schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 20:35:
[...]
Heb je erna niet per ongeluk op de volumeknoppen gedrukt, zodat hij van trillen naar belvolume ging?
dank voor de hulp.
Verwijderd
Kan iemand mij 2 functies van het service-menu uitleggen, en op welke instelling je die functies het beste kunt zetten? Ik heb er namelijk er een beetje zitten klooien, en ik weet niet meer wat de standaardinstellingen waren... xD
Telefooninfo -> Menu-knop -> Meer -> Gegevens in-/uitschakelen bij opstarten: moet dit in- of uitgeschakeld zijn?
Telefooninfo -> Onderaanscrollen -> DNS-controle in-/uitschakelen: moet 0.0.0.0 wel of niet allowed?
Alvast bedankt!
Telefooninfo -> Menu-knop -> Meer -> Gegevens in-/uitschakelen bij opstarten: moet dit in- of uitgeschakeld zijn?
Telefooninfo -> Onderaanscrollen -> DNS-controle in-/uitschakelen: moet 0.0.0.0 wel of niet allowed?
Alvast bedankt!
Un-X-PecteD in "Het Sony Ericsson Xperia X10 topic - Deel 2"ericq schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 20:32:
Ik heb nu even een momentje van verbeistering en een heleboel #@!#@# tekens!
Ik heb hetzelfde probleem gehad, ongeveer een week geleden. Heel irritant, daarom dat ik ook asap een backup programma wil hebben. MyBackup Pro kan ik in de market niet vinden, maar volgens de dev zou het gewoon moeten werken als ik de app van zijn site pluk. Morgen maar eens proberen dus.
Ergens ook wel blij om te horen dat ik niet de enige ben. Morgeneens wat buitenlandse fora afzoeken, kijken of daar een oorzaak bekend is, want dit wil ik in de toekomst voorkomen.
[ Voor 6% gewijzigd door Dashinuke op 08-05-2010 23:04 ]
mybackup pro vd site plukken werkt idd prima, ik had 'm al gekocht op m'n magic dus kon m'n checkout code invoeren en nu heb ik pro er dus op staan
niemand die iets kan zeggen over de lader? (zie vorige pagina)
Zojuist tijdens het typen van een sms begon m'n toestel ineens 2-3 seconden te trillen. Enig idee wat dat in hemelsnaam kan zijn? Er was geen notificatie in de statusbar, nieuw binnengekomen bericht, of kalender event.
Vin87 in "Het Sony Ericsson Xperia X10 topic - Deel 2"
Kan het hiermee te maken hebben, en heb je de verkeerde kabel gebruikt:JarlSX schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 23:26:
Vin87 in "Het Sony Ericsson Xperia X10 topic - Deel 2"
Dat is denk ik een bug in het toetsenbord, dan blijft er even een knopje hangen zonder dat ie een input geeft, maar wel trilt. Ik had het van de week ook 2 keer en gebruik het android toetsenbord. De ene keer dat het gebeurde drukte ik volgens mij 2 keer snel op de 'e' en toen bleef ie een tijdje trillen, de tweede keer gleed ik van het de ene letter naar de andere en dat vond ie ook niet heel prettig.fridiot schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 23:41:
Zojuist tijdens het typen van een sms begon m'n toestel ineens 2-3 seconden te trillen. Enig idee wat dat in hemelsnaam kan zijn? Er was geen notificatie in de statusbar, nieuw binnengekomen bericht, of kalender event.
Heeft iemand hier ondertussen een dockingstation gehaald en kan hij/zij dan even zijn bevindingen hier posten?
Weet iemand hier misschien hoe je data/mms aan kan forceren, want bij mij pakt hij hem vaak niet. Ik heb zoieso geen 3g verbinding hier dankzij het bereik van t-mobile, maar gprs doet het ook vaak niet. Ik krijg niet eens het pictogram bovenin, terwijl data + mms wel aan staat...
@fridiot: nope, tis de kabel die bij de telefoon zit
die zit nu dus weer aan de computer om de telefoon op te laden
alleen de combo lader + kabel werkt niet en daar snap ik dus niks van
heel vreemd, ik zou maar even terug gaan naar de winkel om hem om te ruilen voor een nieuwe.JarlSX schreef op zondag 09 mei 2010 @ 00:04:
@fridiot: nope, tis de kabel die bij de telefoon zit
Verwijderd
Een aantal vragen,
Zou iemand met een T-Mobile X10 foto's kunnen plaatsen van de T-Mobile elementen op het toestel?
Ik ben al meerdere malen langs T-Mobile winkels gegaan en de X10 stond elke keer weer op de demo-wand uit zonder stroom. De laatste keer kreeg de verkoper het toestel zelfs helemaal niet aan toen het toestel aan de lader hing
. Dat schiet natuurlijk niet op wanneer je de knoop wilt doorhakken.
De T-Mobile versie is (logischerwijs) een stuk goedkoper dan de normale X10 bij een T-Mobile verlenging, alleen ben ik bang dat ik mij teveel ga storen aan de roze elementen en logo's van T-Mobile.
En ten tweede, zijn er inmiddels al bekende X10 defecten? Zoals het scheurtjesprobleem op de SE X1 destijds... de laatste jaren heeft elk SE toestel last gehad van bepaalde veel voorkomende defecten.
De laatste vraag gaat over het LED foto lamp. Is het een flitser of moet je eerst de lamp aanzetten om vervolgens een foto te maken?
Zou iemand met een T-Mobile X10 foto's kunnen plaatsen van de T-Mobile elementen op het toestel?
Ik ben al meerdere malen langs T-Mobile winkels gegaan en de X10 stond elke keer weer op de demo-wand uit zonder stroom. De laatste keer kreeg de verkoper het toestel zelfs helemaal niet aan toen het toestel aan de lader hing

De T-Mobile versie is (logischerwijs) een stuk goedkoper dan de normale X10 bij een T-Mobile verlenging, alleen ben ik bang dat ik mij teveel ga storen aan de roze elementen en logo's van T-Mobile.
En ten tweede, zijn er inmiddels al bekende X10 defecten? Zoals het scheurtjesprobleem op de SE X1 destijds... de laatste jaren heeft elk SE toestel last gehad van bepaalde veel voorkomende defecten.
De laatste vraag gaat over het LED foto lamp. Is het een flitser of moet je eerst de lamp aanzetten om vervolgens een foto te maken?
Verwijderd
Ik heb ook een X10 van T-Mobile, maar de mijne is helemaal clean. Het enige waar T-mobile opstaat is mijn sim-kaart. Ik heb hem overigens gewoon in een T-Mobile winkel gehaald..Verwijderd schreef op zondag 09 mei 2010 @ 13:06:
Een aantal vragen,
Ik ben al meerdere malen langs T-Mobile winkels gegaan en de X10 stond elke keer weer op de demo-wand uit zonder stroom. De laatste keer kreeg de verkoper het toestel zelfs helemaal niet aan toen het toestel aan de lader hing. Dat schiet natuurlijk niet op wanneer je de knoop wilt doorhakken.
En wat betreft het LED lampje, Je moet hem eerst aanzetten om vervolgens een foto te maken.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2010 13:37 ]
Ik heb het toestel 17 mei bij de TMOBILE winkel gehaald en vanaf 1 juli gaat mn tmobile abonnement in, tot die tijd zit er vodafone kaartje in, en heb nergens tmobile zien staan,geen opstartscherm met tmobile logo niks....
dus helemaal clean, en simlockvrij :-)
dus helemaal clean, en simlockvrij :-)
Volgende mij is er ook alleen een clean tmobile versie, zonder roze zooi erop.
Ik heb ook een KPN X10, en ik weet weer zeker dat hij daar wel op zit.Verwijderd schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 12:49:
Dus niet alle X10`s worden geleverd met een protector![]()
![]()
idd. Volgens mij worden gewoon alle X10's wereldwijd standaard met een protector geleverd. Als je claimt er geen te hebben, dan zie je m waarschijnlijk gewoon niet zitten.Sjoan schreef op zondag 09 mei 2010 @ 15:20:
[...]
Ik heb ook een KPN X10, en ik weet weer zeker dat hij daar wel op zit.
Verwijderd
Tja kan nu niet kijken,m`n foon is naar sony,LDVC schreef op zondag 09 mei 2010 @ 15:29:
[...]
idd. Volgens mij worden gewoon alle X10's wereldwijd standaard met een protector geleverd. Als je claimt er geen te hebben, dan zie je m waarschijnlijk gewoon niet zitten.
Volume knoppen stuk

Zodra ik m heb zal ik m zeer goed inspecteren,maar heb gekeken idd onder bij de knoppen maar daar zie ik niets, ook aan de bovenzijde,waar ik met m`n nagel gepeuterd heb kan ik niets ontdekken.
Heb wel al wat zeer kleine krasjes op de bovenzijde,en ik hoop ook dat ik dan een protector heb.
Mischien doen ze nu bij de repear er gelijk 1 op.
Anders zal ik er een bestellen en als i terug is gelijk plakken,er vanuitgaande dat i dan erg clean is.
Zijn er mensen met ervaring met de Vodafone versie van de X10? (icm abonnement)
Ik begreep dat Vodafone een X10i uitvoering op de markt heeft gebracht? (alleen in België?)
Ik zit namelijk te twijfelen of ik de telefoon los koop of via Vodafone mijn abonnement laat verlengen.
In het verleden met een Vodafone Sony Ericsson C902 veel problemen gehad en de service van Vodafone is om te huilen.
(heb hem 4 keer laten repareren waarvan 3x terug sturen in 1 jaar, de eerste keer al na 3 weken. Altijd gezeik met updates omdat Vodafone ze eerst nog moest aanpassen, iedereen wijst naar iedereen (Vodafone winkel naar Vodafone helpdesk, helpdesk naar Vodafone winkel, weer een andere reparatie Vodafone winkel die me weer naar de eerste 2 verwees.
), 6 weken voordat de telefoon weer terug is en dan nog steeds constant een vast lopende telefoon.)
Ik heb nu SimOnly en als ik dat verleng met de X10 voor 1 jaar betaal ik € 200,- meer voor de X10. (ten opzichte van wat ik nu betaal voor het SimOnly abonnement)
Dan is het via Vodafone wel interessant.
(met eventueel Vervangend Toestel Service VIP (€2,38 p/maand))
Ik begreep dat Vodafone een X10i uitvoering op de markt heeft gebracht? (alleen in België?)
Ik zit namelijk te twijfelen of ik de telefoon los koop of via Vodafone mijn abonnement laat verlengen.
In het verleden met een Vodafone Sony Ericsson C902 veel problemen gehad en de service van Vodafone is om te huilen.
(heb hem 4 keer laten repareren waarvan 3x terug sturen in 1 jaar, de eerste keer al na 3 weken. Altijd gezeik met updates omdat Vodafone ze eerst nog moest aanpassen, iedereen wijst naar iedereen (Vodafone winkel naar Vodafone helpdesk, helpdesk naar Vodafone winkel, weer een andere reparatie Vodafone winkel die me weer naar de eerste 2 verwees.

Ik heb nu SimOnly en als ik dat verleng met de X10 voor 1 jaar betaal ik € 200,- meer voor de X10. (ten opzichte van wat ik nu betaal voor het SimOnly abonnement)
Uhm, voor wat ik begrepen heb heeft de Vodafone versie een implementatie van Vodafone 360. Dat is onder meer de reden dat Sony Ericsson sync er uit gehaald schijnt te zijn. Verder zou het niet bijzonder veel uit mogen maken en in principe als je een normale NL rom zou kunnen bemachtigen zou je die er in de toekomst ook gewoon overheen kunnen zettenGoof2000 schreef op zondag 09 mei 2010 @ 20:10:
Zijn er mensen met ervaring met de Vodafone versie van de X10? (icm abonnement)
(heb hem 4 keer laten repareren waarvan 3x terug sturen in 1 jaar, de eerste keer al na 3 weken. Altijd gezeik met updates omdat Vodafone ze eerst nog moest aanpassen, iedereen wijst naar iedereen (Vodafone winkel naar Vodafone helpdesk, helpdesk naar Vodafone winkel, weer een andere reparatie Vodafone winkel die me weer naar de eerste 2 verwees.), 6 weken voordat de telefoon weer terug is en dan nog steeds constant een vast lopende telefoon.)
In principe is het risico dus beperkt. Heb zelf overigens wel een unbranded toestel i.c.m. Vodafone maar dat had meer met de levertijd te maken
Wel spijtig van je C902 overigens, maar dat is een ervaring die ik eigenlijk al te vaak tegen gekomen ben. Zodra iets kapot gaat is er geen houden meer aan, ze zouden je eigenlijk gelijk een nieuwe moeten geven want het wordt meestal toch nooit meer zoals het geweest is en als consument wordt je vaak van het kastje naar de muur gestuurd. Zo ging het onder meer met mijn Philips TV en HP laptop... Is niet alleen bij Vodafone zo, het helpt jou niets, maar gedeelde smart is halve smart toch ofzo?
[ Voor 12% gewijzigd door Rctworld op 09-05-2010 23:07 ]
Kan iemand misschien de wallpapers posten die standaard op de X10 staan? Die blauwe met golfjes? En miss ook de APK van de klok indien mogelijk?
Aanvullende vraag over de X10 bij Vodafone.
In de winkel werd mij verteld dat deze geen eigen software heeft en simlock vrij is.
Nu heb ik een paar keer gelezen dat er Vodafone 360 op geïnstalleerd is en dat bijv. SE Sync niet meer werkt.
Zowel in mijn contract als op de site (http://www.vodafone.nl/sh...on-Xperia-X10/sku51030086) staat niets vermeld over branded software.
Iemand hier die er iets over kan vertellen?
(ik heb ook al een mail naar Vodafone gestuurd, maar je weet nooit of zij het antwoord weten
)
In de winkel werd mij verteld dat deze geen eigen software heeft en simlock vrij is.
Nu heb ik een paar keer gelezen dat er Vodafone 360 op geïnstalleerd is en dat bijv. SE Sync niet meer werkt.
Zowel in mijn contract als op de site (http://www.vodafone.nl/sh...on-Xperia-X10/sku51030086) staat niets vermeld over branded software.
Iemand hier die er iets over kan vertellen?
(ik heb ook al een mail naar Vodafone gestuurd, maar je weet nooit of zij het antwoord weten
Zoals sommigen al weten verkoop ik telefoons voor me werk en bij alle modellen die wij hebben (simlockvrij, dus vanuit Sony Ericsson) zitten allemaal stickers / screenprotectors hoe je ze ook wilt noemen.Sjoan schreef op zondag 09 mei 2010 @ 15:20:
[...]
Ik heb ook een KPN X10, en ik weet weer zeker dat hij daar wel op zit.
Dat wordt dan nog even door sparen, want die Vodafone shit wil ik echt niet op mijn telefoon. (simlock oke, maar speciale software waardoor je de updates veel later of niet krijgt dat is echt niet leuk.)
Vind die SE Sync wel een mooi iets.

In de praktijk kiest iedereen denk ik eerder voor Google Sync, aangezien je dan niet zozeer aan SE vast zit. Het is alleen echt handig op het moment dat je een oude SE telefoon hebt en die contacten in één keer over kan zetten. Of ben ik de enige met die mening?Goof2000 schreef op zondag 09 mei 2010 @ 23:35:
Dat wordt dan nog even door sparen, want die Vodafone shit wil ik echt niet op mijn telefoon. (simlock oke, maar speciale software waardoor je de updates veel later of niet krijgt dat is echt niet leuk.)

Voor wat betreft de branded software kan ik me er denk ik wel in vinden, je loopt dan altijd achter met updates omdat Vodafone alles zelf moet aanpassen. Lijkt mij dus geen onverstandige keuze
De reden waarom ik gekozen heb voor google sync ipv die van SE, is omdat dan gelijk ook je Gmail contacten worden bijgewerkt. (of andersom, als je via Gmail een contact toevoegt)
Verwijderd
Nieuwe update is er al aan het aankomen blijkbaar: http://www.xperiax10.net/...mware-update-rolling-out/
Verwijderd
Goedemorgen,
Sinds kort blije bezitster van de X10....nog niet alles uitgevogeld maar wel dik tevreden, alleen flits handmatig aanzetten vind ik echt heel knullig!
Ik heb echter wel een klein probleempje, hoop dat iemand me kan helpen....blijf tenslotte wel een vrouw he ;-)
Als ik mijn instellingen op automatisch zet klopt de tijd niet, een enkele keer als ik m op handmatig zet en dan daarna (na ongeveer een uur ofzo) weer op automatisch zet dan doet ie het wel...maar dit vind ik eigenlijk geen optie...vaak is ie de volgende dag dan weer compleet de weg kwijt (qua tijd dan). Landinstellingen etc zijn correct ingevoerd...
Dacht eerst dat het te maken had met in mijn tas laten zitten maar dat is het niet...
Iemand enig idee?????
Thanx!
Sinds kort blije bezitster van de X10....nog niet alles uitgevogeld maar wel dik tevreden, alleen flits handmatig aanzetten vind ik echt heel knullig!
Ik heb echter wel een klein probleempje, hoop dat iemand me kan helpen....blijf tenslotte wel een vrouw he ;-)
Als ik mijn instellingen op automatisch zet klopt de tijd niet, een enkele keer als ik m op handmatig zet en dan daarna (na ongeveer een uur ofzo) weer op automatisch zet dan doet ie het wel...maar dit vind ik eigenlijk geen optie...vaak is ie de volgende dag dan weer compleet de weg kwijt (qua tijd dan). Landinstellingen etc zijn correct ingevoerd...
Dacht eerst dat het te maken had met in mijn tas laten zitten maar dat is het niet...
Iemand enig idee?????
Thanx!
Verwijderd
Ik heb dit probleem ook. Soms werkt de automatische tijd wel perfect en dan op een dag begint die ineens te stoppen precies. Dus heb die dan toch maar manueel ingesteld en dan blijft die perfect lopen. Dus dat zal waarschijnlijk de enige (voorlopige) oplossing zijn.Verwijderd schreef op maandag 10 mei 2010 @ 10:49:
Goedemorgen,
Iemand enig idee?????
Thanx!
Misschien wordt het wel in een update eens opgelost.
Verwijderd
Dankje.Verwijderd schreef op maandag 10 mei 2010 @ 11:00:
[...]
Ik heb dit probleem ook. Soms werkt de automatische tijd wel perfect en dan op een dag begint die ineens te stoppen precies. Dus heb die dan toch maar manueel ingesteld en dan blijft die perfect lopen. Dus dat zal waarschijnlijk de enige (voorlopige) oplossing zijn.
Misschien wordt het wel in een update eens opgelost.
Heb je toevallig een appkiller draaien? dan moet jet het proces van de klok toevoegen aan de ignore list en je telefoon ff aan en uit zetten. Werkte iig voor mij wel
Raar... Is zo gek nog niet
Verwijderd
Hmmm, ik heb Advanced task manager, maar gebruik die weinig. Ook heb ik net nog eens gekeken of daar iets van Klok in te vinden is, maar blijkbaar zie ik daar enkel (met klok erin) staan Alarm clock en dat is een andere app natuurlijkTsjilp schreef op maandag 10 mei 2010 @ 11:41:
[...]
Heb je toevallig een appkiller draaien? dan moet jet het proces van de klok toevoegen aan de ignore list en je telefoon ff aan en uit zetten. Werkte iig voor mij wel
Heb je het toestel los gekocht? Wat was de prijs bij t-mobile?Verwijderd schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 13:10:
Toestel die ik simlock vrij gekocht heb bij een T-mobile winkel is ook van T-mobile, kon niet echt ontdekken onder die folie die ik eraf gehaald heb, of daar een protector laag onder zat.
DaveD
Nu schijnt dat Google Sync ook niet samenwerkt met Vodafone 360.avec_style schreef op maandag 10 mei 2010 @ 09:21:
De reden waarom ik gekozen heb voor google sync ipv die van SE, is omdat dan gelijk ook je Gmail contacten worden bijgewerkt. (of andersom, als je via Gmail een contact toevoegt)
Ik gebruik bij mijn huidige SE C510 Google Sync en SE Sync voor het overzetten van de gegevens lijkt me ook wel mooi.
Heb nu gezien dat ik mijn abonnement ook kan verlengen via Smartphoneshop en hun services heb ik wel goede ervaring mee.
Ga ze e-mailen of ze de standaard of de Vodafone uitvoering leveren.
Zojuist mijn xperia gekregen.
Overal gezocht naar het antwoord op de volgende vraag:
Hoe kan ik mijn t9 woordenboek instellen in het Nederlands?
Alle woordsuggesties zijn in het Engels
Weet iemand hier hoe dit moet?
alvast bedankt
Overal gezocht naar het antwoord op de volgende vraag:
Hoe kan ik mijn t9 woordenboek instellen in het Nederlands?
Alle woordsuggesties zijn in het Engels
Weet iemand hier hoe dit moet?
alvast bedankt
Verwijderd
T9 woordenboek? Bij een volledig toetsenbord kan dat toch niet?
Als je het volledige toetsenbord ziet moet je lang blijven drukken op de toets om naar de cijfers te gaan en dan krijg je normaal een menu te zien waar je Change settings ziet staan en daar kan je vanalles instellen voor je toetsenbord.
Als je het volledige toetsenbord ziet moet je lang blijven drukken op de toets om naar de cijfers te gaan en dan krijg je normaal een menu te zien waar je Change settings ziet staan en daar kan je vanalles instellen voor je toetsenbord.
ey hallo mede x 10 bezitters.
ik ben uiteraard zeer tevreden met mijn toestel, hoop alleen dat de battery duur verlengd zal worden bij de volgende update. Heb de x10 nu een maand maar moet het nog steeds na hoogstens 8u opladen. Ik heb zelfs task killer en advanced task manager en juice defender ultimate,maar helaas het wil niet lukken om het langer uit te houden. Als ik de berichten lees dat er 30 tot 60u gehaald worden dan wordt ik toch wel en beetje jaloers.
Nu heb ik alleen de volgende vraag, er zijn 3 led kleuren, rood blauw en groen. Tenminste zo geeft het test panel dat aan. Nu heb ik ergens gelezen dat je zelf kon kiezen welke kleur led je wilt voor welke melding. Ik dacht namelijk dat sms groen was en de blauwe led voor email zou zijn. Dit blijkt dus niet het geval te zijn. Weet iemand hoe dit verandert dan wel aangepast kan worden?
Verder ben ik meer dan tevreden met mijn nieuwe hebbedingetje....
Greetz Solid
ik ben uiteraard zeer tevreden met mijn toestel, hoop alleen dat de battery duur verlengd zal worden bij de volgende update. Heb de x10 nu een maand maar moet het nog steeds na hoogstens 8u opladen. Ik heb zelfs task killer en advanced task manager en juice defender ultimate,maar helaas het wil niet lukken om het langer uit te houden. Als ik de berichten lees dat er 30 tot 60u gehaald worden dan wordt ik toch wel en beetje jaloers.
Nu heb ik alleen de volgende vraag, er zijn 3 led kleuren, rood blauw en groen. Tenminste zo geeft het test panel dat aan. Nu heb ik ergens gelezen dat je zelf kon kiezen welke kleur led je wilt voor welke melding. Ik dacht namelijk dat sms groen was en de blauwe led voor email zou zijn. Dit blijkt dus niet het geval te zijn. Weet iemand hoe dit verandert dan wel aangepast kan worden?
Verder ben ik meer dan tevreden met mijn nieuwe hebbedingetje....
Greetz Solid
Verwijderd
Voor smsjes kan je bijvoorbeeld Handcent SMS gebruiken en daar kan je instellen welke kleur van LED je wil gebruiken voor SMS of voor SMS van bepaalde personen die kleur en bij andere een andere kleur kan je ook.
Voor de rest in te stellen heb ik zo niet echt een idee.
Als je 3G of WiFi uitzet wanneer je 't niet gebruikt, dan haal je de die 30-60 wel.
Als ik hyves, facebook, mail (oftewel timescape) elke 2 á 3 uur laat updaten haal ik maximaal 20 uur.
Heb de timescape instellingen verwijderd, en met normaal gebruik (beetje internetten, sms'en & bellen) zit ik nu, na 48uur, op 24%
Als ik hyves, facebook, mail (oftewel timescape) elke 2 á 3 uur laat updaten haal ik maximaal 20 uur.
Heb de timescape instellingen verwijderd, en met normaal gebruik (beetje internetten, sms'en & bellen) zit ik nu, na 48uur, op 24%
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Werkt super inderdaad!Verwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:21:
Voor smsjes kan je bijvoorbeeld Handcent SMS gebruiken en daar kan je instellen welke kleur van LED je wil gebruiken voor SMS of voor SMS van bepaalde personen die kleur en bij andere een andere kleur kan je ook.
Geweldige applicatie
Ook kan je in je standby scherm het bericht weer laten geven.
Je kan de kleuren aanpassen van de blokken waar de tekst in staat.
En logisch... voor ieder persoon een ander ringtone kiezen.
Gr Stefan
Verwijderd
Echt waar?Stinger_ schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:26:
Als je 3G of WiFi uitzet wanneer je 't niet gebruikt, dan haal je de die 30-60 wel.
Ik gebruik hem vooral voor internetten, smsen en bellen, maar ik haal max een uurtje of 26. Ik gebruik taskpanel & Taskiller. Wifi, GPS, 3G staat uit als ik deze niet gebruik. Hoe krijg jij het precies voor elkaar dat je na 48 pas op 24 % zit?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2010 15:58 ]
Eerder werd gezegd dat "radio" bij mobiel standby (bij de accu verbruik gegevens) staat voor alle verbindingen, maar wifi en bluetooth komen bij mijn overzicht los te staan.
Volgens mij verbruiken wifi en gps weinig stroom tenzij je het daadwerkelijk gebruikt(concrete verbinding hebt). Ik heb mn telefoon vannacht eens aangehouden met alle verbindingen open, en alleen bluetooth verbruikte redelijk wat stroom. Standby, telefoon inactief en bluetooth zaten alledrie rond de 32-33%, terwijl wifi maar een paar % was, en gps er helemaal niet op stond.
Als ik 3g in standby mode zou uitzetten, zou ik dus ook geen gmail en google talk notification meer krijgen, neem ik aan ?
Volgens mij verbruiken wifi en gps weinig stroom tenzij je het daadwerkelijk gebruikt(concrete verbinding hebt). Ik heb mn telefoon vannacht eens aangehouden met alle verbindingen open, en alleen bluetooth verbruikte redelijk wat stroom. Standby, telefoon inactief en bluetooth zaten alledrie rond de 32-33%, terwijl wifi maar een paar % was, en gps er helemaal niet op stond.
Als ik 3g in standby mode zou uitzetten, zou ik dus ook geen gmail en google talk notification meer krijgen, neem ik aan ?
Verwijderd
Ik gebruikte in het begin ook veel Advanced task manager om processen te killen maar nu doe ik dat niet meer en ik merk eigenlijk niet echt dat die processen de batterij leegtrekken. Ik doe er toch ook wel ettelijke uren mee hoor. GPS/WiFi/Bluetooth enkel aan als het nodig is en updates in timescape staan bij mij volledig uit want gebruik dat toch maar zelden eens om van in bed eens naar facebook berichten enzo te kijken.
Timescape gebruik ik dus niet, hyves & facebook niet laten updaten.Verwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:57:
Ik gebruik hem vooral voor internetten, smsen en bellen, maar ik haal max een uurtje of 26. Ik gebruik taskpanel & Taskiller. Wifi, GPS, 3G staat uit als ik deze niet gebruik. Hoe krijg jij het precies voor elkaar dat je na 48 pas op 24 % zit?
Verder gebruik ik JuiceDefender.
Deze heb ik als volgt ingesteld:
- 3G(apn)/WiFi gaat elke 30 min voor 2 minuten aan voor mail sync.
- 3G/Wifi staat tussen 00:00-08:00 helemaal uit.
- 3G/Wifi gaan aan zodra het scherm actief is, en zolang er >10Kb/30sec aan data binnen komt.
Nu na bijna 49 uur @ 22%
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Mocht het je alleen om de led kleur, pop-upen melding gaan, dan kan je ook "sms popup" proberen, te vinden in de market. Die maakt gewoon gebruik van de standaard berichten applicatie. Ik wist trouwens niet dat de led ook wit en rood kon knipperen.Verwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:21:
ik heb een probleem met mijn e-mail applicatie. Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen.
Ik heb een e-mail account ingevoerd. Vervolgens moest mijn telefoon natuurlijk even synchroniseren met de mailserver. Het probleem is dat mijn applicatie dan helemaal vastloopt. Er gebeurt helemaal niets.
Nu wil ik daarom mijn account weer verwijderen, maar elke keer als ik het programma open krijg ik weer een "freeze". (Misschien is mijn mailbox te groot?)
Weet iemand hoe ik mijn account kan verwijderen uit de e-mail applicatie of hoe ik deze applicatie helemaal kan resetten? Ik wil geen harde reset doen van mijn telefoon, want dan ben ik meteen al mijn instellingen kwijt.
Ik heb een e-mail account ingevoerd. Vervolgens moest mijn telefoon natuurlijk even synchroniseren met de mailserver. Het probleem is dat mijn applicatie dan helemaal vastloopt. Er gebeurt helemaal niets.
Nu wil ik daarom mijn account weer verwijderen, maar elke keer als ik het programma open krijg ik weer een "freeze". (Misschien is mijn mailbox te groot?)
Weet iemand hoe ik mijn account kan verwijderen uit de e-mail applicatie of hoe ik deze applicatie helemaal kan resetten? Ik wil geen harde reset doen van mijn telefoon, want dan ben ik meteen al mijn instellingen kwijt.
Smartphoneshop gemaild, ze leveren een standaard Sony telefoon met normale firmware en zonder simlock. (bij verlenging van mijn abonnement, het is alles bij elkaar 48 euro extra op een 1 jarig abonnement t.o.v. als ik het via Vodafone zou doen. Dat heb ik er wel voor over.)
Heb nu dan ook een X10 besteld, kan hem morgen ophalen.
Heb nu dan ook een X10 besteld, kan hem morgen ophalen.
Rood wel, maar wit? Als je de led test in het service menu van SE gebruikt knippert hij echt niet wit hoorVin87 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 18:53:
[...]
Mocht het je alleen om de led kleur, pop-upen melding gaan, dan kan je ook "sms popup" proberen, te vinden in de market. Die maakt gewoon gebruik van de standaard berichten applicatie. Ik wist trouwens niet dat de led ook wit en rood kon knipperen.

Rood is trouwens sowieso niet handig, aangezien hij ook rood gaat knipperen voor een lage accu spanning
Bij mij ververst twitter al een dag niet in timescape, terwijl hij elk kwartier zou moeten updaten. Verder iemand hetzelfde probleem? (T-mobile, for what it's worth)
Verwijderd
Heeft iemand enig idee of deze telefoon geschikt is voor het maken van filmpjes op dancefeesten. Vooral harde muziek is vaak een probleem. Zijn hier al ervaringen mee? BVD
Ja, hij knippert hartstikke wit, met die SMS popup app kan je zelf de kleur kiezen (Custom) dat werkt met drie shuiven (groen,blauw en rood). Zet ze alle drie op max en hij knippert wit.Rctworld schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 22:56:
[...]
Rood wel, maar wit? Als je de led test in het service menu van SE gebruikt knippert hij echt niet wit hoorWeet je het zeker?
Rood is trouwens sowieso niet handig, aangezien hij ook rood gaat knipperen voor een lage accu spanning
Wat je kan proberen:avec_style schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 22:03:
ik heb een probleem met mijn e-mail applicatie. Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen.
Menu>Instellingen>Toepassingen>Toepassingen beheren>Email> "Gegevens Wissen"
Nu zou de email applicatie weer helemaal 'schoon' moeten zijn.
Ja, als je alle RGB kanalen apart kunt regelen betekend praktisch dat je alle kleuren kunt maken toch?Vin87 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 23:29:
[...]
Ja, hij knippert hartstikke wit, met die SMS popup app kan je zelf de kleur kiezen (Custom) dat werkt met drie shuiven (groen,blauw en rood). Zet ze alle drie op max en hij knippert wit.
[...]
Al een reboot geprobeerd? Dat wil nog weleens werken met allerhande probleempjestomhster schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 23:13:
Bij mij ververst twitter al een dag niet in timescape, terwijl hij elk kwartier zou moeten updaten. Verder iemand hetzelfde probleem? (T-mobile, for what it's worth)
Ja, net als het terugzetten van een backup (via My Backup Pro, fantastisch programma trouwens) van toen alles nog normaal werkte, maar nog steeds niets. Wifi of 3G maakt ook niet uit. Internet doet het verder wel gewoon, en ook via de PC werkt alles naar behoeven. Morgen maar eens verder kijken.Rctworld schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 00:22:
[...]
Al een reboot geprobeerd? Dat wil nog weleens werken met allerhande probleempjes
Niet op de pc je wachtwoord van Twitter verandert of iets dergelijks? Anders wel een raar probleem, hier doet hij het gewoon normaal...tomhster schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 01:21:
[...]
Ja, net als het terugzetten van een backup (via My Backup Pro, fantastisch programma trouwens) van toen alles nog normaal werkte, maar nog steeds niets. Wifi of 3G maakt ook niet uit. Internet doet het verder wel gewoon, en ook via de PC werkt alles naar behoeven. Morgen maar eens verder kijken.
mijn marketplace doet het niet meer ?
krijg bij het opstarten hiervan de melding:
Let OP
Er is een serverfout opgetreden ..Probeer opnieuw of annuleer om terug te gaan naar het vorige scherm.
Krijg het niet meer aan de praat.
iemand ervaring mee en tips om op te lossen ?
Let OP
Er is een serverfout opgetreden ..Probeer opnieuw of annuleer om terug te gaan naar het vorige scherm.
McFraGG de gekste !!
Verwijderd
Even afwachten. Gisteren had ik dat ook even. Steeds meer mensen gebruiken de market dus hij heeft wat last van de drukte.McFreak schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 09:15:
Let OP
Verwijderd
Hey, kreeg net een update van Google Maps langs en ineens zie ik Navigatie in mijn menu voorkomen. Helaas heb ik hier niet voldoende GPS mogelijkheden (binnen het pand doet hij het niet goed) maar volgens mij kunnen wij vanaf vandaag gesproken navigatie gebruiken.
Of is dit een ander soort Navigatie? Blauw pijltje omhoog is het symbool.
Zojuist krijg ik ook een update van de Barcode scanner binnen en het valt mij op dat hij ineens contactgegeven wil mogen aanpassen. Volgens mij is dit nieuw en waarom zou hij dit moeten willen. Update maar even niet uitgevoerd.
Zojuist krijg ik ook een update van de Barcode scanner binnen en het valt mij op dat hij ineens contactgegeven wil mogen aanpassen. Volgens mij is dit nieuw en waarom zou hij dit moeten willen. Update maar even niet uitgevoerd.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2010 09:52 ]
Ik heb ook beide updates uitgevoerd. Google maps brengt inderdaad navigatie met zich mee, maar geeft de melding dat het tijdelijk nog niet beschikbaar is vanaf mijn huidige locatie. Nog even wachten dus.Verwijderd schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 09:45:
Hey, kreeg net een update van Google Maps langs en ineens zie ik Navigatie in mijn menu voorkomen. Helaas heb ik hier niet voldoende GPS mogelijkheden (binnen het pand doet hij het niet goed) maar volgens mij kunnen wij vanaf vandaag gesproken navigatie gebruiken.
De barcode scanner wil toegang tot je contacten, zodat je een QR code kunt laten maken van een contact. Zo kan iemand makkelijk contactgegevens overnemen. Jammer is wel dat je je eigen gegevens niet kunt delen, terwijl het juist daar het meest handig voor zou zijn.
Bedankt! Ik had het al op een andere (moeilijke en onhandige) manier gefixed. Maar jouw aanpak is veel beter. Nu weet ik dat voor de volgende keer. Om het probleem opnieuw te voorkomen wilde ik eigenlijk niet opnieuw een mailaccount instellen, maar nu ik zie dat er ook een makkelijke oplossing is om dit ongedaan te maken kan ik best weer een gokje wagen.Vin87 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 23:29:
[...]
Wat je kan proberen:
Menu>Instellingen>Toepassingen>Toepassingen beheren>Email> "Gegevens Wissen"
Nu zou de email applicatie weer helemaal 'schoon' moeten zijn.
Verwijderd
Je kan toch jezelf eens in je telefoonboek zetten en er dan zo een QR code van maken dan toch? Of ben ik niet volledig mee in het verhaal?LDVC schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 10:02:
[...]
De barcode scanner wil toegang tot je contacten, zodat je een QR code kunt laten maken van een contact. Zo kan iemand makkelijk contactgegevens overnemen. Jammer is wel dat je je eigen gegevens niet kunt delen, terwijl het juist daar het meest handig voor zou zijn.
meer problemen worden op het moment aangegeven:McFreak schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 09:15:
http://www.google.com/sup...abel?lid=7dc8a5c590cd22ee
[ Voor 11% gewijzigd door McFreak op 12-05-2010 12:13 ]
McFraGG de gekste !!
Verwijderd
Voor mensen die problemen hebben met updaten, gebruik SEUS - Sony Ericsson Update Service.
http://www.sonyericsson.c...ads/xperiax10?cc=be&lc=nl
http://www.sonyericsson.c...ads/xperiax10?cc=be&lc=nl
Verwijderd
nieuws: 'Android 2.2 is 450 procent sneller dan 2.1'
Moet de SE x10 ook maar gaan krijgen. Linpark test haal ik nu maar met moeite de 4.3 mflops
Moet de SE x10 ook maar gaan krijgen. Linpark test haal ik nu maar met moeite de 4.3 mflops
De dev van MyBackup Pro zou gaan kijken of je de social contacts van timescape die je aan je contacten lijst linkt, ook kunt backuppen. Als dit zo is, dan zou je vrijwel alles op de X10 kunnen backuppen. Geen idee of dit al werkt via SE sync.
Ik kwam er dus alleen achter dat wanneer m'n telefoon een harde reset heeft, en hij de conacten uit gmail haalt, de plaatjes bagger zijn
Geen idee of dit met SE sync beter is, heeft iemand dat al geprobeerd ?
Ik kwam er dus alleen achter dat wanneer m'n telefoon een harde reset heeft, en hij de conacten uit gmail haalt, de plaatjes bagger zijn

Voor degene die twijfelen tussen een X10 en HTC Desire, hier wat vergelijkingsmateriaal m.b.t. de camera van beide toestellen: http://youtube.com/watch?v=BYnTR-BGNHU
edit: inderdaad veel te scheel gekeken
[ Voor 73% gewijzigd door RobertMaes op 14-05-2010 18:20 ]
Wat dacht je van gewoon allebei de telefoons in je handen houden? Als je kijkt (vanaf 1:50) zie je namelijk dat de beelden niet overeenkomen..RobertMaes schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 18:05:
Dat is nep het is 2x hetzelfde filmpje
Ik merk tijdens het bellen dat mijn luidspreker kraakt, net of er iets loszit. Ook hoor ik bij het overgaan als ik iemand bel dat de toon overslaat en je hem twee keer hoort. 1 keer zacht / normaal en daarna slaat hij over en hoor je hem harder. Soms heb ik last van dit probleem, niet altijd. Meer mensen die dit probleem herkennen?
Over het dubbel horen
is heel storend...
als ik iemand bel met mijn x10 , dan hoort die ander zichzelf dubbel.
het jammere is, ik ken iemand die ook een X10 heeft, en dan horen we elkaar de hele tijd dubbel.
Dat is heel irritant,
Oplossing: zet je volume wat zachter en praat zachter,
wel irritant, misschien dat dit verholpen kan worden bij de nieuwe update...
is heel storend...
als ik iemand bel met mijn x10 , dan hoort die ander zichzelf dubbel.
het jammere is, ik ken iemand die ook een X10 heeft, en dan horen we elkaar de hele tijd dubbel.
Dat is heel irritant,
Oplossing: zet je volume wat zachter en praat zachter,
wel irritant, misschien dat dit verholpen kan worden bij de nieuwe update...
Dit topic is gesloten.