Het Sony Ericsson Xperia X10 topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste
Acties:
  • 94.774 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264896

LDVC schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 02:15:
[...]

Natuurlijk zien we hier op Tweakers graag een bron bij dit gerucht...
Die van GKW is een Nederlandse versie en klopt idd ook. Ikzelf had het van hier: http://blog.se-nse.net/update-battery-fix-will-double-battery-time/

Sorry dat ik die er vergeten bij zetten had |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:05
ik speel mijn muziek af met mediascape. als de telefoon in standby staat kan ik middels de volumeknoppen het volume afstellen.

Op mijn W960 kon ik naar de volgende/vorige track gaan als ik een volumeknop lang ingedrukt hield. Weet iemand of dit mogelijk is met de X10? Misschien met een andere muziekspeler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
nog iets raars:

heb thuis een syslink wrt54g (v2 met dd-wrt) waarmee mijn X10 prima kan verbinden
ook mijn oude toestel (htc magic 32a) kan hier prima mee verbinden

op 't werk staat een wrt54gs, zo'n mini router. daarmee verbindt mijn magic zonder problemen, maar mijn X10 weigert te verbinden "mislukt" is het enige wat ie meldt

wachtwoord is zeker weten correct ingevoerd
iemand een idee?

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JarlSX schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 11:12:
nog iets raars:

heb thuis een syslink wrt54g (v2 met dd-wrt) waarmee mijn X10 prima kan verbinden
ook mijn oude toestel (htc magic 32a) kan hier prima mee verbinden

op 't werk staat een wrt54gs, zo'n mini router. daarmee verbindt mijn magic zonder problemen, maar mijn X10 weigert te verbinden "mislukt" is het enige wat ie meldt

wachtwoord is zeker weten correct ingevoerd
iemand een idee?
Al eens gekeken of al de settings correct zijn? En of het geen WPA2-Enterprise is? Want daar kan X10 (nog) niet mee overweg en ik weet dat je Magic geroot is en daar dus wel met overweg zal kunnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
hij staat thuis op wpa2 en hier staat ie op wpa, dus zeker niet wpa2 enterprise

of kan ie alleen met wpa2 overweg?

m'n magic is inderdaad geroot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier kan die allemaal mee overweg:
Open
Open WEP
Shared WEP
WPA Personal and WPA2 Personal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
tis opgelost, heb de router een keer helemaal gereset, security op wpa/psk gezet en nu kan ik gewoon verbinden :)

mybackup pro heb ik ook kunnen instaleren, er staat een link op de site van reware, mocht je 'm niet kunnen vinden in de market

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfReindeer
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-05 19:52
Rctworld schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 02:24:
[...]

Overigens was mijn telefoon met 3G ineens in 20 uurtjes leeg ipv 4 dagen toen ik 3G nog niet kon gebruiken, maar ik heb hem dan ook wel de hele dag gebruikt tijdens mijn hoorcolleges enzo O-)
Ik heb een zelfde gedrag geconstateerd. Zonder 3G -> makkelijk 2 dagen, met 3G -> amper 1 dag. SE Support heeft inmiddels een mailtje van mij hierover ontvangen aangezien dit niet volgens de specificaties is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123349

Topicstarter
Games zijn in de SP opgenomen! Heb je tips? PM ze a.u.b. !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjilp
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Tsjilp

RS[I]ds

avec_style schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 09:33:
ik speel mijn muziek af met mediascape. als de telefoon in standby staat kan ik middels de volumeknoppen het volume afstellen.

Op mijn W960 kon ik naar de volgende/vorige track gaan als ik een volumeknop lang ingedrukt hield. Weet iemand of dit mogelijk is met de X10? Misschien met een andere muziekspeler?
Volgens mij kan dit idd niet, oude ericssons (k750 / 850) konden dit inderdaad wel, vervelend.
Heb maar de mw600 gekocht om dit te omzeilen :D (top apparaat trouwens)

Raar... Is zo gek nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevchelios
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:27
Tsjilp schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 14:54:
[...]

Volgens mij kan dit idd niet, oude ericssons (k750 / 850) konden dit inderdaad wel, vervelend.
Dat van die volumeknoppen mis ik inderdaad ook (kom van de K850)! Lijkt me wel dat dit te modden is, als de telefoon geroot is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dashinuke
  • Laatst online: 21-05 15:32
Tsjilp schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 14:54:
Die van mij is vandaag verzonden, ik kan niet wachten :D

Vandaag trouwens de ideale app gevonden (MyBackup Pro), kan ik hem weer niet vinden in de market, alleen de trial versie :| Ik begin dit een beetje moe te worden :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-05 15:11

LDVC

Let's get it over with

Un-X-PecteD schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 17:36:
[...]

Haha, ik heb er vandaag ook 1 besteld. Er is niet vervelender dan luisteren naar een liedje waar je geen zin in hebt :P ik moet kunnen skippen.
Tevens is het natuurlijk onhandig om niet te zien wie je belt, zonder je telefoon uit je broek te halen.
Mijn verwachtingen zijn hooggespannen!

Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 28-05 13:20
Hoi,

wellicht een knullig probleem, maar ik zoek een maniertje om mijn contacten van mijn X1 over te zetten naar mijn X10.
Heb geen Outlook en overzetten via Bluetooth gaat ook niet lukken aangezien ik maar 1 SIM kaartje heb. (Dan blijf je hangen in dat Emergency Call scherm..)

Iemand een suggestie hoe ik dit het beste kan oplossen?

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-05 21:09
Dweebus schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 21:31:
[...]
Heb geen Outlook en overzetten via Bluetooth gaat ook niet lukken aangezien ik maar 1 SIM kaartje heb. (Dan blijf je hangen in dat Emergency Call scherm..)
[...]
Hij hoort het gewoon te doen zonder SIM-kaart hoor, zelf meerdere keren zonder gebruikt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aquila2
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-05 16:42
ik krijg mijn contacten ook niet over gezet.

dit staat op de site van SE als uit leg:

Selecteer eerst Sony Ericsson als standaardsynchronisatieservice:

1. Tik in het startscherm op de applicatiebalk.
2. Tik op Instellingen > Datasynchronisatie > Synchronisatie-applicatie selecteren
3. Selecteer Sony Ericsson

Alleen punt 3 is een probleem der staat geen SE allen maar Google
iemand een idee om SE toe te voegen ?

[ Voor 0% gewijzigd door aquila2 op 04-05-2010 22:29 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-05 13:29
aquila2 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 22:26:

2. Tik op Instellingen > Datasynchronisatie > Synchronisatie-applicatie selecteren

Het is makkelijker om VIA Google Gmail te syncen. Dit gaat goed als je eerst alles in Outlook hebt. Dan exporteer je alles naar gmail (how to is makkelijk te vinden met Google). Staan ze eenmaal in gmail , dan staan ze ook in de x10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114616

Gisteren binnen 1 dag leeg zonder echt veel gedaan te hebben maar vandaag na de hele dag pas 25% eraf. Hoop dat die eindelijk wat betere timing krijgt zodat ik niet midden op de dag zonder mobiel zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 357738

Dat zal zeker beter worden, ik denk dat ik voor veel mensen spreek als ik zeg dat we vrijwel allemaal zo begonnen zijn. Na een aantal keren opladen neemt de batterijduur toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remus
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08-2021

Via de website van de Sony Ericsson sync service (weet de URL even niet meer), kan je aangeven dat je gegevens van je oude telefoon wilt syncen. Je kan dan een SMS naar je oude telefoon sturen met de sync instellingen om vervolgens naar de online service te syncen, en daarna kan je terug syncen naar je nieuwe telefoon (je moet dus wel even je SIM switchen tussen de telefoons).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC

LDVC

Let's get it over with

(...)
Kies eerst voor 'sync-toepassing selecteren', daar kun je SE sync enabelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriseh
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-05 07:08

Dan zit jij waarschijnlijk met een toestel van Vodafone?, Ik heb hetzelfde probleem namelijk. Komt doordat vodafone zijn 360 rommel erop heeft gezet, daardoor is de SE Sync verwijderd.

Ik heb met MyPhoneExplorer het telefoonboek van mijn oude toestel ge-exporteerd (.vcf , Vcard) en deze geladen in G-mail. Toen via de Google Sync op je Xperia X10 alles binnenhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Het is dan toch eindelijk officieel, de XPERIA X10 krijgt een 2.1 update, maar dat is niet alles, we krijgen ook HD video recording en DLNA _/-\o_
Sony Ericsson Product Blog: Xperia™ X10 to get UXP upgrade in Q4 2010

Belangrijkste zaken op een rijtje:
Some examples of user benefits that will be included in the UXP upgrade for Xperia™ X10 in Q4 2010 are:
- Upgrade to Android OS version 2.1
- HD video recording as per the same execution as Sony Ericsson Vivaz™
- Wireless home connectivity via DLNA
- Improvements to signature applications Timescape™ and Mediascape to make them even smarter and richer
En uit examples kun je opmaken dat er nog meer gaat komen :)

Jammer dat Q4 nog zo lang duurt :( Maar nu hebben we in ieder geval iets om naar uit te kijken :) (en om de doemdenkers die dachten dat SE helemaal niets ging updaten de mond te snoeren :+ )

[ Voor 3% gewijzigd door Rctworld op 05-05-2010 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC

LDVC

Let's get it over with

Rctworld schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 13:18:
Het is dan toch eindelijk officieel, de XPERIA X10 krijgt een 2.1 update
Het zeuren kan beginnen: waarom niet 2.2??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
lekker hoor, ik hoop alleen niet dat er tegen die tijd weer een nieuwere versie van Android uit is. Want dan loop je weer achter de feiten aan.
In ieder geval goed nieuws!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
Un-X-PecteD schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 17:36:
[...]

LDVC schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 17:49:
[...]

Haha, ik heb er vandaag ook 1 besteld. Er is niet vervelender dan luisteren naar een liedje waar je geen zin in hebt :P ik moet kunnen skippen.
Tevens is het natuurlijk onhandig om niet te zien wie je belt, zonder je telefoon uit je broek te halen.
waar hebben jullie hem besteld? en hoeveel kostte dit? ik ben er namelijk ook in geinteresseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 358199

LDVC schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 17:49:
[...]

Mag ik vragen waar jullie de wm600 hebben besteld? Ik kan alleen maar aankondigingsfeitjes vinden en geen shops waar hij te koop is... :X dubbele vraag, iemand was me tijdens het typen al voor.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 358199 op 05-05-2010 13:33 . Reden: ^ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC

LDVC

Let's get it over with

Ik heb de mijne besteld bij mobielbereikbaar.nl voor 45 euro en gratis verzending. Heb m nergens goedkoper gevonden. Hij is overigens nog niet binnen, maar ze zullen waarschijnlijk gesloten zijn op bevrijdingsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
LDVC schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 13:23:
[...]

Het zeuren kan beginnen: waarom niet 2.2??
Omdat 2.2 nog steeds niet officieel aangekondigd is, dus men zou net zo goed met 2.2 bezig kunnen zijn. Daarnaast is de algemene verwachting dat de 2.2 updates via de market verspreid zullen gaan worden omdat Google de acceptatietests van telefoonfabrikanten en providers wil omzeilen, via die weg kunnen ze stukken sneller updaten. :)

Overigens maakt het me eigenlijk niet bijzonder veel uit of het nou 2.1 of 2.2 is, 1.6 doet het ook super alleen voor sommige apps wil je toch wel richting 2.x |:( Ik kijk echter vooral uit naar de nieuwe functies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dus als ik het (als tussen jullie, leek) goed begrijp, dan is 2.1 voldoende om daarna via de Market losse onderdelen van 2.2 zelf binnen te kunnen halen? Is dat het idee achter Froyo? Dat is tot nu toe wat ik er van begrijp, en het zou wel erg mooi zijn.
Verder kan SE natuurlijk geen 2.2 aankondigen voordat Google dat doet, maar een half jaar voor 2.1 is wel erg lang.

@LDVC: thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Anoniem: 358199 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 13:48:
Dus als ik het (als tussen jullie, leek) goed begrijp, dan is 2.1 voldoende om daarna via de Market losse onderdelen van 2.2 zelf binnen te kunnen halen? Is dat het idee achter Froyo? Dat is tot nu toe wat ik er van begrijp, en het zou wel erg mooi zijn.
Verder kan SE natuurlijk geen 2.2 aankondigen voordat Google dat doet, maar een half jaar voor 2.1 is wel erg lang.

@LDVC: thanks!
Dat is wel het verhaal wat gaat inderdaad, in hoeverre het klopt moet nog blijken, maar zolang het beperkt blijft tot uitbreidingen van functionaliteiten moet het volgens mij niet zo'n probleem zijn.

Als ze echt dingen gaan herschrijven zou je wel problemen kunnen krijgen met apps en zeker diegene die in native code draaien, wat Time- en Mediascape volgens mij doen(denk niet dat ze al dat grafische werk in java hebben gekregen).

Maar goed, only time will tell :) Voorlopig is het nog geen Q4 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC

LDVC

Let's get it over with

Naar wat ik begreep zorgt FroYo voor een aanpassing van de android structuur, zodat updates NA FroYo via de market gedownload worden. Om die reden wil ik dus graag 2.2 zodat we daarna niet meer afhankelijk zullen zijn van SE.
Maar zoals Rctworld terecht opmerkt: het is nog geen Q4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dashinuke
LDVC schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 13:38:
Ik heb de mijne besteld bij mobielbereikbaar.nl voor 45 euro en gratis verzending. Heb m nergens goedkoper gevonden. Hij is overigens nog niet binnen, maar ze zullen waarschijnlijk gesloten zijn op bevrijdingsdag.
Ik zelf heb de websites van mobielbereikbaar.nl en factoryprices.nl in de gaten gehouden, en bij factoryprices was hij afgelopen vrijdag op voorraad (en bij mobielbereikbaar nog niet), dus heb ik hem daar besteld. Overigens heeft mobielbereikbaar hem ook weer op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 357727

Na 2 weken van ellende en min 8 keer per dag rebooten en de baterij er uit halen en na wat nuteloze tips van de helpdesk van SE en Telfort had ik bijna de moed opgegeven en het toestel ingeruild voor een HTC HD2 met windows, maar omdat ik vandaag toch niks te doen had heb ik maar besloten om de Rom/firmware er opnieuw op te zetten via de SE Update software. En het zal toch niet waar zijn, mijn telefoon is zo lijkt het wel 4 keer sneller met alles opstarten en hij is het afgelopen uur nog niet een keer vast gelopen ondanks dat ik alles herhaaldelijk opgestart heb etc (normaal kon ik niet de browser en timescape en twitter opstarten zonder dat hij wel vast zou lopen). het lijkt wel een wonder, nu bekijk ik het toestel geheel anders alles werkt en is supper snel echt een top toestel ! (nu).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Anoniem: 357727 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 14:09:
Na 2 weken van ellende en min 8 keer per dag rebooten en de baterij er uit halen en na wat nuteloze tips van de helpdesk van SE en Telfort had ik bijna de moed opgegeven en het toestel ingeruild voor een HTC HD2 met windows, maar omdat ik vandaag toch niks te doen had heb ik maar besloten om de Rom/firmware er opnieuw op te zetten via de SE Update software. En het zal toch niet waar zijn, mijn telefoon is zo lijkt het wel 4 keer sneller met alles opstarten en hij is het afgelopen uur nog niet een keer vast gelopen ondanks dat ik alles herhaaldelijk opgestart heb etc (normaal kon ik niet de browser en timescape en twitter opstarten zonder dat hij wel vast zou lopen). het lijkt wel een wonder, nu bekijk ik het toestel geheel anders alles werkt en is supper snel echt een top toestel ! (nu).
Goed om te horen dat het (vooralsnog) opgelost lijkt te zijn :) Lijkt een uitzonderings gevalletje en altijd zonde als je eerste ervaringen zo verpest kunnen worden, want een telefoon die blijft vastlopen is natuurlijk nogal vervelend. Gelukkig lijkt het vooralsnog dus geen hardware probleem te zijn geweest.

Veel plezier ermee nu in ieder geval and keep us updated :) Hoop in ieder geval dat het zo blijft _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Update naar 2.1 komt pas in Q4 :(
En dan is 2.2 / 3.0 al uit :s
Some examples of user benefits that will be included in the UXP upgrade for Xperia™ X10 in Q4 2010 are:
- Upgrade to Android OS version 2.1
- HD video recording as per the same execution as Sony Ericsson Vivaz™
- Wireless home connectivity via DLNA
- Improvements to signature applications Timescape™ and Mediascape to make them even smarter and richer
http://blogs.sonyericsson...t-uxp-upgrade-in-q4-2010/

En bedankt SE :( Ze waren ook al zo traag met de launch van de X10.

[ Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 05-05-2010 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Anoniem: 69767 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 15:54:
Update naar 2.1 komt pas in Q4 :(
En dan is 2.2 / 3.0 al uit :s
[...]

En bedankt SE :( Ze waren ook al zo traag met de launch van de X10.
Volgens mij ging heel de bovenstaande discussie daar al over :+ Sowieso, waarom weet iedereen al zeker dat 2.2/3.0 er dan is :X En grappiger is nog dat SE dus zou moeten zeggen dat ze aan 2.2/3.0 werken terwijl die officieel nog niet eens bestaat, hij is nog niet eens aangekondigd door Google... Je kunt er wel vanuit gaan dat ie komt, maar zolang het er officieel niet is kun je ook moeilijk verwachten dat iemand anders aangeeft ermee bezig te zijn.

Is het dan ook nooit goed? 8)7

En in alle redelijkheid, als de verschillen tussen 2.1 en 2.2 niet te groot zijn dan kun je er ook wel vanuit gaan dat als ze er tijd voor hebben gedurende de ontwikkeling dit gewoon meegenomen wordt;)

[ Voor 8% gewijzigd door Rctworld op 05-05-2010 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfjerolfje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-02-2023
ik hoop dat het meegenomen word...
2.1 en 2.2 maakt een gigantiesch verschil(correct me if wrong)... 2.2 gaat nl ondersteunen dat je kunt updaten zonder dat SE daar wat mee te maken heeft of dat je moet rooten, je hoeft dan niet meer te wachten tot SE met de nieuwe update komt maar je kunt em meteen in de market downloaden... iets wat ik toch heeel belangrijk vind...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk eigenlijk aangezien ze zeggen Q4 dat ze toch wel een tijdspanne inrekenen om misschien zelfs tegen dan de meeste recente versie te implementeren en daar naar te kunnen updaten.
Allesinds is het al mooi dat ze er toch al informatie over prijs geven en niet doen zoals HTC die er eens iets over zeggen maar dan uiteindelijk ofwel altijd uitstellen of er dan gewoon over zwijgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ik nog een vraag zou mogen stellen na een dag x10-bezit: hoe haal je de Hyves-updates uit je homescreen weg? Leuk dat Hyves bij Timeschape zit ingebakken, maar ik wil wel m'n meisje kunnen zien op m'n achtergrond . Ik kan in Timescape ook niet vinden hoe ik Hyves er weer uit haal.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 357727

als je in timescape zit, Menu of linker knop drukken daarna Instellingen, daarna Tegels aanpassen en of Splines aanpassen. hier kun je opgeven wat je wilt zien.

enne mijn x10 is na 4 uur niet meer gecrasht heeft de herinstallatie van het os toch geholpen.!
Anoniem: 358199 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 18:26:
Als ik nog een vraag zou mogen stellen na een dag x10-bezit: hoe haal je de Hyves-updates uit je homescreen weg? Leuk dat Hyves bij Timeschape zit ingebakken, maar ik wil wel m'n meisje kunnen zien op m'n achtergrond . Ik kan in Timescape ook niet vinden hoe ik Hyves er weer uit haal.. :(

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 357727 op 05-05-2010 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
hou je vinger op de gadget (tot je een tril voelt.) daarna kun je hem verslepen naar een andere plek of zelfs helemaal verwijderen door hem helemaal onderin te verplaatsen (naar de prullenbak)

Als je de gadget weer terug wilt, dan moet je je vinger lang op een lege plek op de homescreen houden, tot je een menu krijgt. Kies dan voor gadget toevoegen en selecteer timescape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 357727 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 18:39:
als je in timescape zit, Menu of linker knop drukken daarna Instellingen, daarna Tegels aanpassen en of Splines aanpassen. hier kun je opgeven wat je wilt zien.

enne mijn x10 is na 4 uur niet meer gecrasht heeft de herinstallatie van het os toch geholpen.!

[...]
Bedankt, dat werkt idd. Maar nu heb ik nog steeds een leeg vak op m'n homescreen, met in het midden van m'n scherm de tijd. Ik wil de tijd weer bovenin hebben staan en dat hele vak gewoon weg hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
Anoniem: 358199 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 18:54:
[...]

Bedankt, dat werkt idd. Maar nu heb ik nog steeds een leeg vak op m'n homescreen, met in het midden van m'n scherm de tijd. Ik wil de tijd weer bovenin hebben staan en dat hele vak gewoon weg hebben :+
check mijn post hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Never mind. Bedankt :) op dezelfde manier het lege vak ingedrukt gehouden, en toen naar de prullenbak versleept. Timescape-snelkoppeling staat nu weer terug op m'n homescreen.

[ Voor 73% gewijzigd door Anoniem: 358199 op 05-05-2010 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8504

Anoniem: 264896 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 16:42:
Ik denk eigenlijk aangezien ze zeggen Q4 dat ze toch wel een tijdspanne inrekenen om misschien zelfs tegen dan de meeste recente versie te implementeren en daar naar te kunnen updaten.
Allesinds is het al mooi dat ze er toch al informatie over prijs geven en niet doen zoals HTC die er eens iets over zeggen maar dan uiteindelijk ofwel altijd uitstellen of er dan gewoon over zwijgen :(
Haha.. Ik denk dat zelfs HTC nog wel had aangedurft om het 8 maanden van tevoren een update aan te kondigen die eigenlijk al bij moment van release stiekum verwacht werd.

En denk je nu werkelijk dat Sony de nieuwste versie gaat uitleveren eind 2010? Ze hebben na de eerste aankondiging meer dan 8 maanden gedaan om het toestel op de markt te krijgen, dat had ook een reden..

Wel jammer voor dit verder mooie toestel overigens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Anoniem: 8504 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 20:13:
[...]

Haha.. Ik denk dat zelfs HTC nog wel had aangedurft om het 8 maanden van tevoren een update aan te kondigen die eigenlijk al bij moment van release stiekum verwacht werd.

En denk je nu werkelijk dat Sony de nieuwste versie gaat uitleveren eind 2010? Ze hebben na de eerste aankondiging meer dan 8 maanden gedaan om het toestel op de markt te krijgen, dat had ook een reden..

Wel jammer voor dit verder mooie toestel overigens..
8 Maanden na de eerste aankondiging? 8)7 Overdrijven is ook een vak :P De telefoon is inderdaad in Juli 2009 al uitgelekt in de vorm van 3D renders, maar de officiële aankondiging volgde pas in november. Het duurde uiteindelijk tot eind maart voor dat de toestellen uitgeleverd werden en begin april lagen ze daadwerkelijk in de winkel(met uitzondering van Vodafone).

Verder dan 5 maanden kom ik niet, en zo extreem lang is dat ook weer niet voor een gemiddelde product lancering. Het leek alleen zolang omdat er al maanden van te voren over gesproken werd...

Overigens is Q4 ook een rekbaar begrip, want nu ga je ook weer uit van 8 maanden terwijl Q4 in Oktober begint en dat zijn opnieuw maar 5 maanden. Dat is dan wel in het gunstigste geval uiteraard... Maar 8 is weer het uiterste.

Daarnaast is het ook een beetje stom dat eerst iedereen vraagt om een bevestiging dat er een update komt, en dan geven ze eindelijk toe dat die update onderweg is en dan is het nog niet goed O-) Ze hadden ook nog 5 maanden kunnen wachten met iets zeggen, maar zouden er waarschijnlijk een hoop potentiële klanten weer afhaken omdat er een paar mensen waren die riepen dat er helemaal geen update ging komen 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door Rctworld op 05-05-2010 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Treces
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-05 06:12
Iemand Media Go werkend gekregen met de X10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfjerolfje
misschien duurt het juist zo lang omdat ze 2.2 doen... maargoed time wil tell :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC

LDVC

Let's get it over with

Treces schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 22:04:
Iemand Media Go werkend gekregen met de X10?
Vermoedelijk iedereen hier. Het zou helpen als je zou uitleggen wat je probleem is. Normaal gebruik is om je X10 via USB aan te sluiten en dan via de meldingenbalk van je X10 voor 'koppelen' te kiezen. Vervolgens kan Media Go je telefoon zien, geheel conform de handleiding....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8504

Rctworld schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 20:20:
[...]

8 Maanden na de eerste aankondiging? 8)7 Overdrijven is ook een vak :P De telefoon is inderdaad in Juli 2009 al uitgelekt in de vorm van 3D renders, maar de officiële aankondiging volgde pas in november. Het duurde uiteindelijk tot eind maart voor dat de toestellen uitgeleverd werden en begin april lagen ze daadwerkelijk in de winkel(met uitzondering van Vodafone).

Verder dan 5 maanden kom ik niet, en zo extreem lang is dat ook weer niet voor een gemiddelde product lancering. Het leek alleen zolang omdat er al maanden van te voren over gesproken werd...

Overigens is Q4 ook een rekbaar begrip, want nu ga je ook weer uit van 8 maanden terwijl Q4 in Oktober begint en dat zijn opnieuw maar 5 maanden. Dat is dan wel in het gunstigste geval uiteraard... Maar 8 is weer het uiterste.

Daarnaast is het ook een beetje stom dat eerst iedereen vraagt om een bevestiging dat er een update komt, en dan geven ze eindelijk toe dat die update onderweg is en dan is het nog niet goed O-) Ze hadden ook nog 5 maanden kunnen wachten met iets zeggen, maar zouden er waarschijnlijk een hoop potentiële klanten weer afhaken omdat er een paar mensen waren die riepen dat er helemaal geen update ging komen 8)7
27 April 2009 bijvoorbeeld waren er al geruchten en foto's (die je helaas op deze site al niet meer kan bekijken) ;). Dit is zoals je zegt niet formeel, maar vestigd wel een nieuw record qua het bekend zijn van een toestel en het daadwerkelijk op de markt zijn, ook kan je mij niet wijsmaken dat SE hier geen vinger in de pap heeft gehad, hoe kan dit anders "uitlekken?":

http://blog.se-lifestyle....-power-glamour-and-style/

En ik ga uit van het uiterste, aangezien ik een patroon begin te herkennen in de aankondigingen van Sony, ze presteren het zelfs vrij vaak om hun aangekondigde data niet eens te halen.. Maar ik hoop voor de X10'ers dat ik er faliekant naast zit!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 358295

Ik vroeg me het volgende af:

Zojuist probeerde ik een aantal foto's van mijn laptop op de SE X10 te plaatsen. Dit heb ik geprobeerd met behulp van Bluetooth. Het op de telefoon plaatsen van de foto('s) was geen probleem. Ik heb de foto's geplaatst in de map "pictures". (Via de laptop kan je deze map ook openen en de bestanden waren inderdaad geplaatst.)

Echter kan ik de foto's niet openen op de telefoon zelf? Ik heb de foto's een aantal keer verwijderd en het opnieuw geprobeerd. Ook dit leidde niet tot succes.

De foto's zijn zo'n 2.5 a 2.6 MB groot en deze zijn dus niet gemaakt met de telefoon, maar met een aparte fotocamera.

Weten jullie toevallig wat ik fout doe? of wat er aan de hand is?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Anoniem: 8504 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 23:43:
[...]

27 April 2009 bijvoorbeeld waren er al geruchten en foto's (die je helaas op deze site al niet meer kan bekijken) ;). Dit is zoals je zegt niet formeel, maar vestigd wel een nieuw record qua het bekend zijn van een toestel en het daadwerkelijk op de markt zijn, ook kan je mij niet wijsmaken dat SE hier geen vinger in de pap heeft gehad, hoe kan dit anders "uitlekken?":

http://blog.se-lifestyle....-power-glamour-and-style/

En ik ga uit van het uiterste, aangezien ik een patroon begin te herkennen in de aankondigingen van Sony, ze presteren het zelfs vrij vaak om hun aangekondigde data niet eens te halen.. Maar ik hoop voor de X10'ers dat ik er faliekant naast zit!!
Ik wil niet te ver off-topic gaan, maar lees het stukje eens:
Razec of Esato presented a mesmerizing design of a breath-taking Sony Ericsson concept phone- XPERIA X10, a very neat smartphone concept, bearing the codename of Eureka. This is a curved side sliding device, with dual front design, metallic finish and brushed metal finish
Hetgeen wat nu X10 heet droeg codename Rachael, heeft geen geborsteld stalen afwerking en zeker geen slider of iets in die trand. Sowieso knap dat ze toen al wisten dat die X10 zou heten aangezien de algemene verwachting toch lange tijd was dat het de X3 zou worden ;)

Dit is naar mijn weten het eerste bericht over de X10(okey t.net was niet de allereerste, maar dit volgde wel enkele dagen na het voor de eerste maal uitlekken van de "echte" X10):
nieuws: 'Android-toestel Sony Ericsson heeft 4"-scherm en 1GHz-cpu'

Hoe het zit met het uitlekken op zich kan ik niet echt beoordelen, mensen zij nou eenmaal te koop en wellicht dat een bepaalde site flink betaald heeft voor een primeur. Dat is iets wat overal voorkomt... Volgens mij is Apple de enige echte koning "uitlekken" en daar hoor je niemand over :+

Overigens is Sony Ericsson nog steeds een los bedrijf en "slechts" voor 50% eigendom van Sony(al delen ze nu wel de slogan), conclusies trekken uit de rest van de Sony release procedures(qua uitstellen en dergelijk) is dan ook niet echt heel relevant.

Maar goed, we hopen zonder meer op hetzelfde, dat je ongelijk krijgt O-) De X10 is een topper en de firmware update kan dat nog eens onderstrepen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_ketting
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 26-05 15:14
Zat gisteren de Desire review te lezen op Androidworld.nl.

Daar hebben ze met CaffeineMark een benchmark test gedaan. Overall score was 1059. Overall score van de Nexus One was 1030.

Lekker belangrijk zou je zeggen.

Heb toen ook maar even de benchmark test gedaan met mijn X10. Deze kwam uit op 1084 8)

En dat met minder RAM en 1.6 ipv 2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan ons alleen maar ten goede komen dat de score zo goed is r_ketting ;) maar ook wel nice al van SE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-05 10:26
r_ketting schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 07:11:
Heb toen ook maar even de benchmark test gedaan met mijn X10. Deze kwam uit op 1084 8)
Ook dat resultaat valt gewoon binnen de afwijkingsmarges van een benchmark. De twee toestellen zijn dus met die test identiek qua snelheid. Draai je hem nogmaals heb je misschien 1049, en dan weer 1072, enz.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24394

Drie maal gedaan en kwam op het volgende :)

1088
1092
1085

Niet slecht dus voor een oudere software versie telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_ketting
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 26-05 15:14
Heb de test ook nog 4 keer gedaan.

1080
1084
1083
1082

Aardig stabiel dus. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
r_ketting schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 07:11:
Zat gisteren de Desire review te lezen op Androidworld.nl.

Daar hebben ze met CaffeineMark een benchmark test gedaan. Overall score was 1059. Overall score van de Nexus One was 1030.

Lekker belangrijk zou je zeggen.

En dat met minder RAM en 1.6 ipv 2.1
Volgens mij is de score van CaffeineMark niet erg afhankelijk van de hoeveelheid RAM die de telefoon heeft. Zal wel vooral op de processor leunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
apart, ik had verwacht mediascape te kunnen bedienen middels mijn hbh-ds970 headset
maar dat kan dus helemaal niet

heb "3" geinstalleerd, die kan wel met AVRCP commandos overweg, inclusief play/pauze/stop/next/previous

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274462

Goed om te horen dat Android 2.1 er toch aan komt. Dat men het nu weer jammer vindt dat hier geen 2.2 op zit.... zoals sommige zeggen, het is soms ook nooit goed. Ik vraag me af wat men absoluut nu mist dat wel in 2.2 zit? Ik heb de X10 nu een aantal dagen en ik mis helemaal niks aan het toestel. Dus wat dat betreft zit ik niet eens te springen om 2.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274462 schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 11:37:
Goed om te horen dat Android 2.1 er toch aan komt. Dat men het nu weer jammer vindt dat hier geen 2.2 op zit.... zoals sommige zeggen, het is soms ook nooit goed. Ik vraag me af wat men absoluut nu mist dat wel in 2.2 zit? Ik heb de X10 nu een aantal dagen en ik mis helemaal niks aan het toestel. Dus wat dat betreft zit ik niet eens te springen om 2.1.
Ik vind het ook wel redelijk zoals die nu is, maar in 2.1 zijn er toch wel iets meer mogelijkheden en er zijn vele mensen die er toch mee willen spelen en het nieuwste willen (ikzelf inclusief). En ja, hopelijk komt er dan ook support bij voor WPA2-Enterprise dus ja ;) Zo zijn er altijd wel redenen om toch nieuwer te willen hé.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 358344

Hoi,

ik heb net de Xperia ontvangen. Mijn simkaart zit ernu in, maar nu staan mijn telefoonnummers er niet meer op, terwijl ze op mijn SIM staan. Kan dit omdat ik hiervoore een samsung had?
Daarnaast heb ik hotmail, kan ik die dus niet bekijken, maar enkel via GMail? Dus in die zin dat ik die applicatie dus niet (!) kan gebruiken?
Daarnaast, zijn alle applicaties die op het toestel staan, gewoon gratis (ook als je ze in gebruik neemt)? En enkel de applicaties die je zelf download (dus vanaf internet) moet je voor betalen, of hoe zit dat?
Zijn er aanraders op gebied van applicaties of zijn het meer 'must haves' die eigenlijk geen echte functie dienen enkel dan voor de fun?
Zoals je merkt ben ik niet heel erg thuis in de 'mobil world', wat mobiels betreft;)
Ohja, nog één vraagje: moet ik eerst mijn accu eerst leeg laten gaan, en vervolgens opladen of mag ik hem ook nu al gewoon aan de oplader doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 28-05 10:57
Zit nog steeds te twijfelen tussen de Vivaz Pro en deze, de aankondiging dat er een update komt die accuduur verdubbelt doet me weer iets meer neigen naar de X10 aangezien ik 1 dag op een accu echt te weinig vind en de Vivaz dit een stuk beter doet. Ik hoop dat deze update snel kom en de beloften waarmaakt. Vooralsnog ga ik nog voor de Vivaz Pro maar ik wacht nog even af.

Het formaat en mediascape als default audospeler vind ik verder nadelen die me van een X10 aankoop weerhouden (ik weet dat je ook wel een andere kunt installeren maar dan is geen mooie integratie met bediening vanaf het standbyscherm enzo, maar volgens mij is dat er met mediascape ook niet eens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitz
  • Laatst online: 17-03 19:35
Anoniem: 358344 schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 13:39:
Hoi,

ik heb net de Xperia ontvangen. Mijn simkaart zit ernu in, maar nu staan mijn telefoonnummers er niet meer op, terwijl ze op mijn SIM staan. Kan dit omdat ik hiervoore een samsung had?
Daarnaast heb ik hotmail, kan ik die dus niet bekijken, maar enkel via GMail? Dus in die zin dat ik die applicatie dus niet (!) kan gebruiken?
Daarnaast, zijn alle applicaties die op het toestel staan, gewoon gratis (ook als je ze in gebruik neemt)? En enkel de applicaties die je zelf download (dus vanaf internet) moet je voor betalen, of hoe zit dat?
Zijn er aanraders op gebied van applicaties of zijn het meer 'must haves' die eigenlijk geen echte functie dienen enkel dan voor de fun?
Zoals je merkt ben ik niet heel erg thuis in de 'mobil world', wat mobiels betreft;)
Ohja, nog één vraagje: moet ik eerst mijn accu eerst leeg laten gaan, en vervolgens opladen of mag ik hem ook nu al gewoon aan de oplader doen?
Contacten importeren: Telefoonboek -> Contact -> Menu knop (linker) -> Meer -> Contacten importeren -> Sim-kaart

Hotmail kan je instellen in de e-mail applicatie of in Moxier Mail. In Gmail kan je het inderdaad niet instellen.

Alle programma's die al op de X10 staan zijn gratis te gebruiken. Downloaden uit de market kan inderdaad wel wat kosten, maar dan staat de prijs er wel bij (net zoals in de supermarkt eigenlijk :P )

Kijk eens in de eerste post (op pagina 1) naar aanraders.

En nee je hoeft de accu niet eerst leeg te laten lopen. Gewoon gebruiken en elke avond aan de lader, dan blijft de accu wel goed.

[ Voor 6% gewijzigd door Fitz op 06-05-2010 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fitz schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 13:49:
[...]

Contacten importeren: Telefoonboek -> Contact -> Menu knop (linker) -> Meer -> Contacten importeren -> Sim-kaart

Hotmail kan je instellen in de e-mail applicatie of in Moxier Mail. In Gmail kan je het inderdaad niet instellen.

Alle programma's die al op de X10 staan zijn gratis te gebruiken. Downloaden uit de market kan inderdaad wel wat kosten, maar dan staat de prijs er wel bij (net zoals in de supermarkt eigenlijk :P )

Kijk eens in de eerste post (op pagina 1) naar aanraders.

En nee je hoeft de accu niet eerst leeg te laten lopen. Gewoon gebruiken en elke avond aan de lader, dan blijft de accu wel goed.
Oke, bedankt. MAar dat contacten importeren lukt niet.
Er staat bij contacten: 'Mijn nummer: SIM-kaart niet beschikbaar'.
Voor de rest helemaal niets, dus kan ook niets voor de rest :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitz
Anoniem: 358344 schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 14:07:
[...]

Oke, bedankt. MAar dat contacten importeren lukt niet.
Er staat bij contacten: 'Mijn nummer: SIM-kaart niet beschikbaar'.
Voor de rest helemaal niets, dus kan ook niets voor de rest :(
"mijn nummer: SIM-kaart niet beschikbaar" staat er bij mij ook. dat klopt ook.
Wat je nu moet doen is de fysieke menuknop (met 4 kleine vierkantjes) indrukken, vervolgens "meer" en dan "contacten importeren". dan zou je ze wel moeten kunnen importeren door op de plus-tekens te drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-03 21:06
geergerd omdat ze in belgie weinig nieuwere gsms hebben blader ik nog eens in het blaadje van de lokale elecktrozaak, en tot mijn erg grote verbazing zie ik de x10 met android 1.6 voor 499€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fitz schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 14:11:
[...]

Wat je nu moet doen is de fysieke menuknop (met 4 kleine vierkantjes) indrukken, vervolgens "meer" en dan "contacten importeren". dan zou je ze wel moeten kunnen importeren door op de plus-tekens te drukken
Oke! Het is gelukt! Dankjewel! 'T is ff wennen zo'n nieuwe mobiel:D vooral die touchscreen en het typen op de mob. zit er 9 van de 10 keer naast, maar over een week zal het wel eigen zijn! Nogmaals bedankt:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kenny1001 schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 14:31:
geergerd omdat ze in belgie weinig nieuwere gsms hebben blader ik nog eens in het blaadje van de lokale elecktrozaak, en tot mijn erg grote verbazing zie ik de x10 met android 1.6 voor 499€
En wat is je opmerking hierbij eigenlijk? Ik heb hem hier in BE al bijna een maand nu en ook aan die prijs en ben er heel blij mee. Hij is aan te raden voor iedereen die al eens graag me phones speelt en prutst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-03 21:06
mn opmerking staat er bij........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fitz schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 14:11:
[...]

Toch weer een vraagje:
zowel bij browser als bij web, kom ik op zo'n google pagina. Ik kan enkel in de googlebalk iets typen. Dus niet in het balkje waar de www. is... zo kan ik toch nooit internetten? Mis ik (weer) iets, of klopt et wat ik zeg.
Daarnaast ik heb nu mijn email op EMAIL gezet. Er stond iets over PLUS pakket ofzo?? Maarja, hij deed het wel gwoon, ik betaal daarmee dan dus niets extra's he, want aangezien ze het over plus hebben vertrouw ik t nie helemaal:P haha. Hoef geen vette rekening van 100 euries achteraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC

LDVC

Let's get it over with

Anoniem: 358344 schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 15:18:
[...]

Toch weer een vraagje:
zowel bij browser als bij web, kom ik op zo'n google pagina. Ik kan enkel in de googlebalk iets typen. Dus niet in het balkje waar de www. is... zo kan ik toch nooit internetten? Mis ik (weer) iets, of klopt et wat ik zeg.
Daarnaast ik heb nu mijn email op EMAIL gezet. Er stond iets over PLUS pakket ofzo?? Maarja, hij deed het wel gwoon, ik betaal daarmee dan dus niets extra's he, want aangezien ze het over plus hebben vertrouw ik t nie helemaal:P haha. Hoef geen vette rekening van 100 euries achteraf.
Deze site heet 'tweakers', dat betekent dat van de bezoekers enige technische kennis wordt verwacht, dan wel enig doorzettingsvermogen bij technische problemen. Als je gewoon had geprobeerd om een adres in dit 'googlebalkje' te typen in de browser, dan had je gezien dat je direct naar de juiste pagina werd gestuurd ipv naar google zoekresultaten.
Je 2e vraag/opmerking is mij volstrekt onduidelijk, daar ik niets van een PLUS pakket ben tegengekomen. Ook hier geldt, probeer eerst zelf tot een oplossing te komen. Kom je er dan nog niet uit, plaats dan hier nogmaals je vraag, maar dan wat duidelijker (WELKE instellingen, WAAR heb je die aangepast, etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dashinuke
Wat mij opvalt is dat wanneer je mp3's erop zet zonder album tag ingevuld, dat hij dan de tag pakt van de mapnaam pakt waar hij inzit ( "losse mp3s" of "music" als je ze op je sdkaart in de "music" map zet).

Is er een manier om dit (in mediascape) uit te zetten? Zowiezo vind ik het vrij irritant dat hij bij albums alles laat zien, ookal heb je er maar 1 track van, maargoed.

[edit] Ik heb sinds vandaag ook het probleem dat mijn twitter tegels geen foto's meer laten zien, ook niet na het updaten. Iemand anders dit probleem ook ?

[ Voor 17% gewijzigd door Dashinuke op 06-05-2010 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfjerolfje
Anoniem: 358344 schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 15:18:
[...]

Toch weer een vraagje:
je betaald niet zomaar ergens voor, alleen als je een app wil downloaden die geld kost... en dan moet je een creditcard hebben... het is niet zo dat je zonder dat je het weet iets koopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
Ik wil dat de x10 voor sms berichten een andere toon afspeelt dan voor e-mail berichten. Verder wil ik ook voor deze 2 tonen een andere volume ingesteld hebben. Weet iemand misschien een tool waarmee je dit soort dingen kunt regelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aquila2
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-05 16:42
Kriseh schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 12:18:
[...]

Dan zit jij waarschijnlijk met een toestel van Vodafone?, Ik heb hetzelfde probleem namelijk. Komt doordat vodafone zijn 360 rommel erop heeft gezet, daardoor is de SE Sync verwijderd.
klopt. ik heb ze er nu handmatig in gezet. natuurlijk niet alle contact die ik had. was te veel werk geweest maar me belangrijkste staan er nu in. Ik had dus eerst geSync met mijn gmail. Maar toen ik dat had gedaan werd ik gek 560 contacten in me lijst. dus toen terug gezet naar fab instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111759

avec_style schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 18:38:
Ik wil dat de x10 voor sms berichten een andere toon afspeelt dan voor e-mail berichten. Verder wil ik ook voor deze 2 tonen een andere volume ingesteld hebben. Weet iemand misschien een tool waarmee je dit soort dingen kunt regelen?
bij instellingen een meldingstoon instellen voor meldingen en bij sms-instellingen (bij berichten) een andere toon kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petjekel
  • Laatst online: 27-04 09:32
Als ik naar telefoonboek ga zie ik alleen emailadressen (die bij mijn contacten van gmail staan) maar geen telefoonnummers, terwijl toen ik vanmiddag de telefoon ging halen, ik wel de telefoonnummers kreeg te zien.
Hoe kan ik dit oplossen?

Edit: het is al opgelost

[ Voor 6% gewijzigd door petjekel op 06-05-2010 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dashinuke
Goed, het eerder genoemde twitter probleem lijken meerdere mensen last van te hebben:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=6403484

Dan kom ik bij het volgende; Ik heb vandaag mijn MW600 headset binnen gekregen. Ik wil niet direct beginnen te klagen, want het is een mooi ding, maar ik krijg hem niet in mediascape aan de gang. Ik heb wel andere muziekprogramma's erop staan (Tunewiki, Mixzing, Mortplayer) en ik kan nergens een standaard applicatie instellen, dus ik ben steeds maar apps eraf aan t gooien en weer erop aan t zetten. Ook lijkt het vooruitspoelen en terugspoelen (next en prev. track inhouden) ook nergens te werken.

Ik moet zowiezo nog een vaste app uitzoeken, maar ik heb overal het gemis dat je niet makkelijk een playlist kunt samenstellen (steeds een track afspelen en los toevoegen aan een playlist, ipv dat je de hele collectie kunt afgaan en tracks kunt aanvinken.

Ook laat hij de artiest-titel niet op het scherm zien, maar dat schijnt aan de X10 te liggen, dus wordt nog opgelost hopelijk ( http://blogs.sonyericsson...16/a-day-with-xperia-x10/ in de comments)

[edit] als ik alle mediaplayer apps erafgooi, werkt hij wel gewoon in mediascape.
Wat me wel opviel is dat de apps dezelfde playlists gebruiken, dus dat is dan wel weer handig, maar een playlist samenstellen gaat wat omslachtig.

[ Voor 6% gewijzigd door Dashinuke op 06-05-2010 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 358295 schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 00:04:
Ik vroeg me het volgende af:

Zojuist probeerde ik een aantal foto's van mijn laptop op de SE X10 te plaatsen. Dit heb ik geprobeerd met behulp van Bluetooth. Het op de telefoon plaatsen van de foto('s) was geen probleem. Ik heb de foto's geplaatst in de map "pictures". (Via de laptop kan je deze map ook openen en de bestanden waren inderdaad geplaatst.)

Echter kan ik de foto's niet openen op de telefoon zelf? Ik heb de foto's een aantal keer verwijderd en het opnieuw geprobeerd. Ook dit leidde niet tot succes.

De foto's zijn zo'n 2.5 a 2.6 MB groot en deze zijn dus niet gemaakt met de telefoon, maar met een aparte fotocamera.

Weten jullie toevallig wat ik fout doe? of wat er aan de hand is?

Alvast bedankt!
Iemand? Mij wil het maar niet lukken..

Daarnaast vroeg ik me ook af, of je zelf mappen kunt aanmaken? Nu moet ik de liedjes dus allemaal in één map plaatsen. Is niet echt overzichtelijk. Hetzelfde geldt eigenlijk voor filmpjes en foto's. Is het mogelijk om andere mappen aan te maken, die de telefoon dan ook herkent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Treces
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-05 06:12
LDVC schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 22:47:
[...]

Vermoedelijk iedereen hier. Het zou helpen als je zou uitleggen wat je probleem is. Normaal gebruik is om je X10 via USB aan te sluiten en dan via de meldingenbalk van je X10 voor 'koppelen' te kiezen. Vervolgens kan Media Go je telefoon zien, geheel conform de handleiding....
Maar ik zou het dan graag over the air willen zien. Want dat is toch het ding van Media Go dat dat kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 358295 schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 23:38:
Is het mogelijk om andere mappen aan te maken, die de telefoon dan ook herkent?
Uhm ja.. met 'n file-explorer op de phone zelf of als je 'm als 'verwisselbare schijf' aan de pc hebt hangen..

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CLB schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 00:06:
[...]

Uhm ja.. met 'n file-explorer op de phone zelf of als je 'm als 'verwisselbare schijf' aan de pc hebt hangen..
Ok, maar stel ik maak een mapje "Foto's huppeldepup" aan en ik plaats hier een aantal foto's. Herkent de telefoon dit dan ook als "foto-map"? of komt dit mapje overal (of juist nergens) bij te staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conradm
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05-06-2024
Anoniem: 358295 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 00:56:
[...]
Ok, maar stel ik maak een mapje "Foto's huppeldepup" aan en ik plaats hier een aantal foto's. Herkent de telefoon dit dan ook als "foto-map"? of komt dit mapje overal (of juist nergens) bij te staan?
Dat gaat goed, alleen jammer dat je op de tel. zelf niet makkelijk een foto kan verplaatsen naar een aparte map. Iemand enig idee hoe dat op te lossen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericq
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-05 17:16
Weet iemand misschien een app / widget waarmee ik vanaf me bureaublad 3g in en uit kan schakelen? Ik heb dit eigenlijk bijna nooit nodig en kan dit dan inschakelen als het nodig is. Het zou nog mooier zijn als er een programma is met een soort van auto detect die bijvoorbeeld de 3g inschakelt als je de browser opstart en als de telefoon in standby is dit weer uitschakelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
conradm schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 09:04:
[...]

Dat gaat goed, alleen jammer dat je op de tel. zelf niet makkelijk een foto kan verplaatsen naar een aparte map. Iemand enig idee hoe dat op te lossen ??
Ik gebruik hier Astro voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petjekel
Is er een of ander schoonmaak spul te koop om je beeldscherm mee te cleanen?
Zag op internet wel iets staan van pda cleaner, zou dat gewoon kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

petjekel schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 11:13:
Is er een of ander schoonmaak spul te koop om je beeldscherm mee te cleanen?
Zag op internet wel iets staan van pda cleaner, zou dat gewoon kunnen?
Wat wil je eraan cleanen? Gewoon eens goed proper wrijven met je t-shirt ofzo? Er hangt normaal een screen protector op, dus het is dan ook niet echt je scherm dat je proper maakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-05 13:29
ericq schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 11:03:
Weet iemand misschien een app / widget waarmee ik vanaf me bureaublad 3g in en uit kan schakelen? Ik heb dit eigenlijk bijna nooit nodig en kan dit dan inschakelen als het nodig is. Het zou nog mooier zijn als er een programma is met een soort van auto detect die bijvoorbeeld de 3g inschakelt als je de browser opstart en als de telefoon in standby is dit weer uitschakelt.
APNdroid werkt daar heel goed voor. Is gratis te vinden in de Market. Daarmee kan je handmatig schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petjekel
Anoniem: 264896 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 11:15:
[...]

Wat wil je eraan cleanen? Gewoon eens goed proper wrijven met je t-shirt ofzo? Er hangt normaal een screen protector op, dus het is dan ook niet echt je scherm dat je proper maakt ;)
De vingerafdrukken van het scherm cleanen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFreak
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-05 14:22

McFreak

McFraGG de gekste !!

Ik heb een probleem met Hyves meldingen via Timescape openen.
Wanneer ik een melding open, dan opent hij de vorige melding ipv degene die ik aantik.

Iemand hier ervaring mee en weet hoe ik dat moet oplossen ?

McFraGG de gekste !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conradm
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05-06-2024
avec_style schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 11:03:
[...]
Ik gebruik hier Astro voor.
zojuist even geïnstalleerd, ziet er goed uit, foto's zijn op de thumbnails herkenbaar, moest even zoeken naar de move (wat eigenlijk cut is) functie, maar het werkt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC

LDVC

Let's get it over with

McFreak schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 12:04:
Ik heb een probleem met Hyves meldingen via Timescape openen.
Wanneer ik een melding open, dan opent hij de vorige melding ipv degene die ik aantik.

Iemand hier ervaring mee en weet hoe ik dat moet oplossen ?
Dit is inderdaad een bug in de hyves plug-in. Voor zover bekend is hier geen oplossing voor: SE zal het met een update moeten fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theaumas
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:38
Ik heb een vraag over de email-service met Hotmail.
Het toestel ontvangt nu wel de emails van mijn Hotmail-account, en ik kan ze ook gewoon lezen,
maar als ik een mail op mijn telefoon lees, blijft hij op mijn computer als ongelezen staan, ook na een uur.
Kan ik dit veranderen, en zo ja, hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC

LDVC

Let's get it over with

Theaumas schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 15:36:
Ik heb een vraag over de email-service met Hotmail.
Het toestel ontvangt nu wel de emails van mijn Hotmail-account, en ik kan ze ook gewoon lezen,
maar als ik een mail op mijn telefoon lees, blijft hij op mijn computer als ongelezen staan, ook na een uur.
Kan ik dit veranderen, en zo ja, hoe?
Kort gezegd: nee
Dit kan alleen via IMAP instellingen. Echter, Hotmail ondersteund enkel POP3, waarbij je telefoon je mail vanaf de hotmail server ophaalt, maar geen informatie terug kan sturen (zoals: 'dit bericht is gelezen').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dashinuke
gebruikt iemand hier de "better keyboard" app ? Ook de standaard keyboard van android vind ik niet zo heel geweldig, dus ik ben wat aan het rondzoeken.

[ Voor 52% gewijzigd door Dashinuke op 07-05-2010 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitz
Un-X-PecteD schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 16:48:
gebruikt iemand hier de "better keyboard" app ? Ook de standaard keyboard van android vind ik niet zo heel geweldig, dus ik ben wat aan het rondzoeken.
Zoek op het XDA forum naar het HTC keyboard. Dat is wel een van de betere met woordvoorspelling enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriseh
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-05 07:08
aquila2 schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 20:01:
[...]

klopt. ik heb ze er nu handmatig in gezet. natuurlijk niet alle contact die ik had. was te veel werk geweest maar me belangrijkste staan er nu in. Ik had dus eerst geSync met mijn gmail. Maar toen ik dat had gedaan werd ik gek 560 contacten in me lijst. dus toen terug gezet naar fab instellingen.
Ander nadeel is, dat Vodafone toestellen (X10i niet via SE ge-update kunnen worden naar de nieuwe R1FA016 Firmware. (Langere accuduur, betere fotokwaliteit in het donker, beter geluid tijdens telefoneren etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163219

Heb sinds gister dat mijn accu snelller leeg is dan voorheen
Vorige week 2 dagen zonder problemen en hetzelfde gedrag met de foon als deze 2 dagen.
Als ik in instellingen kijk bij details accu gebruik dan zie ik mobiel stand-by 33 %
En met kleine letters er onder accu gebruikt door radio,maar volgens mij gebruik ik geen radio,sowisoniet omdat deze er volgens mij niet inzit :?
Of is dit een normale uitdrukking die bij ons allen vermeld wordt ?????
Kan nl ook niets terug vinden hierover in de handleiding.
Heb de accu al verwijderd om alles uit teschakelen,maar heeft geen sucses.
Wie zou dit even willen controleren of weet dat dit standaard is. _/-\o_
Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.