Anoniem: 8504 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 23:43:
[...]
27 April 2009 bijvoorbeeld waren er al geruchten en foto's (die je helaas op deze site al niet meer kan bekijken)

. Dit is zoals je zegt niet formeel, maar vestigd wel een nieuw record qua het bekend zijn van een toestel en het daadwerkelijk op de markt zijn, ook kan je mij niet wijsmaken dat SE hier geen vinger in de pap heeft gehad, hoe kan dit anders "uitlekken?":
http://blog.se-lifestyle....-power-glamour-and-style/
En ik ga uit van het uiterste, aangezien ik een patroon begin te herkennen in de aankondigingen van Sony, ze presteren het zelfs vrij vaak om hun aangekondigde data niet eens te halen.. Maar ik hoop voor de X10'ers dat ik er faliekant naast zit!!
Ik wil niet te ver off-topic gaan, maar lees het stukje eens:
Razec of Esato presented a mesmerizing design of a breath-taking Sony Ericsson concept phone- XPERIA X10, a very neat smartphone concept, bearing the codename of Eureka. This is a curved side sliding device, with dual front design, metallic finish and brushed metal finish
Hetgeen wat nu X10 heet droeg codename Rachael, heeft geen geborsteld stalen afwerking en zeker geen slider of iets in die trand. Sowieso knap dat ze toen al wisten dat die X10 zou heten aangezien de algemene verwachting toch lange tijd was dat het de X3 zou worden
Dit is naar mijn weten het eerste bericht over de X10(okey t.net was niet de allereerste, maar dit volgde wel enkele dagen na het voor de eerste maal uitlekken van de "echte" X10):
nieuws: 'Android-toestel Sony Ericsson heeft 4"-scherm en 1GHz-cpu'
Hoe het zit met het uitlekken op zich kan ik niet echt beoordelen, mensen zij nou eenmaal te koop en wellicht dat een bepaalde site flink betaald heeft voor een primeur. Dat is iets wat overal voorkomt... Volgens mij is Apple de enige echte koning "uitlekken" en daar hoor je niemand over
Overigens is Sony Ericsson nog steeds een los bedrijf en "slechts" voor 50% eigendom van Sony(al delen ze nu wel de slogan), conclusies trekken uit de rest van de Sony release procedures(qua uitstellen en dergelijk) is dan ook niet echt heel relevant.
Maar goed, we hopen zonder meer op hetzelfde, dat je ongelijk krijgt

De X10 is een topper en de firmware update kan dat nog eens onderstrepen