Het Sony Ericsson Xperia X10 topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 13 Laatste
Acties:
  • 94.743 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:07
Vin87 schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 22:44:
[...]

zolang het plaatje maar groter is dan de resolutie van de x10 zit je goed. Android geeft de mogelijkheid om het plaatje dan 'bij te snijden'. Er staan een hoop mooie plaatjes op http://www.droidforums.net/gallery/.
Ik gebruik het programma Zedge. Hiermee kun je heel veel wallpapers downloaden, en hij laat alleen wallpapers zien met het juiste formaat. Veruit de makkelijkste optie als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235053

Op de X10 heb ik per ongeluk de richting voor het ontgrendelen omgedraaid. Ipv linksonder naar rechtsboven, gaat het nu van rechtsonder naar linksboven. Weet iemand hoe je dat terug kan draaien? Kan er niks over vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264896

Anoniem: 235053 schreef op woensdag 28 april 2010 @ 10:45:
Op de X10 heb ik per ongeluk de richting voor het ontgrendelen omgedraaid. Ipv linksonder naar rechtsboven, gaat het nu van rechtsonder naar linksboven. Weet iemand hoe je dat terug kan draaien? Kan er niks over vinden...
Gewoon het bovenste puntje van de boog verslepen naar de andere kant en je probleem is opgelost ;)

En voor de wallpapers kan je mss ook even hier kijken: http://www.xperiax10.net/wallpaper/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235053

Daar zit ik dan 2 uur mee te kloten, bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-01-2024
avec_style schreef op woensdag 28 april 2010 @ 10:00:
[...]

Ik gebruik het programma Zedge. Hiermee kun je heel veel wallpapers downloaden, en hij laat alleen wallpapers zien met het juiste formaat. Veruit de makkelijkste optie als je het mij vraagt.
Dit is zeker makkelijker! Bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitz
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-03 19:35
Een widget om je flashlight makkelijk mee aan te zetten:
Doet t goed!

Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=135x135&chl=market://search?q=pname:msk.flashlightapp

ps. Het is een widget voor je homescreen, geen applicatie in het menu.

[ Voor 18% gewijzigd door Fitz op 28-04-2010 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teuling
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-05 19:19
Vin87 schreef op woensdag 28 april 2010 @ 09:27:
[...]
Ik had dit probleem ook. Toen heb ik de Apn instellingen veranderd van hi naar kpn (google even voor de instellingen) . Nu sinds een week geen last meer van wegvallen van verbinding. >:)
Hmm, dat is wel raar. Maakt het veranderen van die instellingen niks uit voor je online bundel?

@RobertMaes; constant is een groot woord bij mij, maar het komt wel af en toe voor. Sinds ik 'm heb (2 weken) hooguit 3 keer, maar het is wel irritant.

@ Conqueror; ik zal eens contact met Hi opnemen hiervoor. Misschien dat nieuwe simkaart inderdaad de oplossing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 349398

Hier hetzelfde probleem. Af en toe een paar min. geen verbinding, dan wordt hij weer hersteld. Vreemde is dat dit op plaatsen gebeurt waar er perfect 3g ontvangst is.
Oh, bij mij is het trouwens een T-mobile abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
Teuling schreef op woensdag 28 april 2010 @ 12:06:
[...]

Hmm, dat is wel raar. Maakt het veranderen van die instellingen niks uit voor je online bundel?

@RobertMaes; constant is een groot woord bij mij, maar het komt wel af en toe voor. Sinds ik 'm heb (2 weken) hooguit 3 keer, maar het is wel irritant.

@ Conqueror; ik zal eens contact met Hi opnemen hiervoor. Misschien dat nieuwe simkaart inderdaad de oplossing is.
Ik gebruik het nu zo'n week, als ik m'n saldo opvraag via 1244 is mijn online verbruik nog steeds 0,0000mb. Nieuwe simkaart kost bij Hi trouwens zo'n 17 euro.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conradm
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05-06-2024
Fitz schreef op woensdag 28 april 2010 @ 11:26:
Een widget om je flashlight makkelijk mee aan te zetten:
Doet t goed!

[afbeelding]
Ik heb 'm gedownload en geïnstalleerd maar hoe werkt dit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitz
conradm schreef op woensdag 28 april 2010 @ 15:03:
[...]

Ik heb 'm gedownload en geïnstalleerd maar hoe werkt dit??
Het is een widget voor op je homescreen, geen programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conradm
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05-06-2024
Fitz schreef op woensdag 28 april 2010 @ 15:07:
[...]
Het is een widget voor op je homescreen, geen programma.
OK, nu snap ik 'm Niet wat ik verwachte maar wel handig, als het voor een appel was zou het iZAKLAMP heten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zeker en vast handig, want als je het nu moet gaan zoeken in de menu's is het moment voor de foto al lang gepasseerd en hoopte je dat je zo een widget had ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitz
Hadden jullie btw deze al gezien in de TS?
Hoe kom ik in het test menu?
Wanneer je het lockscherm ziet: menu > back > back > menu > back > menu > menu > back

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:08
Werkt perfect. Alleen niet via het slome Hi 3g netwerk, via WiFi loopt het mooi. Geweldige beeldkwaliteit voor zo'n stream _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fitz schreef op woensdag 28 april 2010 @ 15:46:
Hadden jullie btw deze al gezien in de TS?

[...]
Nee, nog niet gezien maar zeker eens het bekijken en spelen waard denk ik. Sony heeft zo bij alle toestellen een Test-menu en dat is altijd wel handig natuurlijk om zo zelf al eens iets te kunnen testen als je denkt dat het niet meer werkt. Ook al is het niet de bedoeling van SE dat de "gewone" mens deze codes kent en toegang heeft tot het service menu maar goed :) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paazei
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-05 12:46
Als je het programma Any cut download waarmee je ook de android music player aan kan zetten, dan kan je een snelkoppeling maken naar het service menu met daarin ook alle service tests.
Klik op new shortcut en dan op applications, in die lijst staan een heleboel service menu's, maar alleen de bovenste heeft alle functies, de rest zijn submenu's van de bovenste.
Beetje flauw dat ze die dingen niet gewoon tussen de instellingen zetten, was wel zo makkelijk geweest en ook leuk om je scherm op reactie te testen e.d. Je kan ook de verschilende kleuren van het LEDje laten zien, blauw, groen en rood, ook beetje jammer dat je de kleuren niet zelf kan kiezen voor inkomende smsen en gemiste gesprekken, maar ik hoorde dat daar weer een programmatje voor is, zoals handcent sms(dacht ik) waar je de kleuren wel weer kan kiezen.
Heb ook eindelijk de update kunnen doen (T-mobile), eerst op de telefoon, die zei dat er geen update was, daarna met pc companion, up to date. Daarna met de SE update software, update gevonden... eindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camembert1633
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:19
Kwam net dit filmpje tegen op youtube: http://www.youtube.com/watch?v=vSAQwRe0CW0

Hierin wordt de X10 vergeleken met de desire. De X10 heeft meer dan 3 homescreens.

[ Voor 44% gewijzigd door Camembert1633 op 28-04-2010 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Camembert1633 schreef op woensdag 28 april 2010 @ 20:33:
Kwam net dit filmpje tegen op youtube: http://www.youtube.com/watch?v=vSAQwRe0CW0

Hierin wordt de X10 vergeleken met de desire. De X10 heeft meer dan 3 homescreens.
Bij zijn apn killer stond beautyfull widget ertussen. Zou dat niet daar aan kunnen liggen?
Ik heb ook het idee dat die van hem ietsje sneller opgestart was.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Spotify nu geintegreerd in Timescape/Mediascape op de X10:

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 28-04-2010 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevchelios
  • Laatst online: 11-05 09:04
Als ik een sms krijg en mijn toestel staat op trilstand, dan trilt ie helemaal niet. Ook als ik het geluid wel aan heb staan trilt ie niet als ik een sms binnen krijg. Als ik gebeld word trilt ie wel, dus het kan niet aan de trilmotor liggen.

Iemand enig idee waar ik dit in kan stellen? Krijg het zelf namelijk niet gevonden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:22

d0s

sssst

chevchelios schreef op woensdag 28 april 2010 @ 22:59:
Als ik een sms krijg en mijn toestel staat op trilstand, dan trilt ie helemaal niet. Ook als ik het geluid wel aan heb staan trilt ie niet als ik een sms binnen krijg. Als ik gebeld word trilt ie wel, dus het kan niet aan de trilmotor liggen.

Iemand enig idee waar ik dit in kan stellen? Krijg het zelf namelijk niet gevonden..
De legend heeft dit probleem ook, download sound manager eens, daarmee kun je dit verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevchelios
d0s schreef op woensdag 28 april 2010 @ 23:08:
[...]

De legend heeft dit probleem ook, download sound manager eens, daarmee kun je dit verhelpen.
Dit moet toch ook zonder app op te lossen zijn? Ben ik de enige met dit probleem bij de X10, of hebben nog meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:22

d0s

sssst

chevchelios schreef op woensdag 28 april 2010 @ 23:13:
[...]

Dit moet toch ook zonder app op te lossen zijn? Ben ik de enige met dit probleem bij de X10, of hebben nog meer mensen hier last van?
Bij de legend niet in ieder geval.. na het uninstallen van de app blijft het overigens gewoon werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paazei
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-05 12:46
chevchelios schreef op woensdag 28 april 2010 @ 22:59:

Ik dacht eerst ook dat dit niet kon, maar om een of andere reden is dit niet in de gewone settings geplaatst maar in de settings van sms.
Ga dus naar de inbox en klik daar op de menu knop, ga naar settings en dan helemaal onderaan kan je de vibrate aanvinken. Duurde me meer dan een week om dat te ontdekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevchelios
paazei schreef op woensdag 28 april 2010 @ 23:24:
[...]

Ik dacht eerst ook dat dit niet kon, maar om een of andere reden is dit niet in de gewone settings geplaatst maar in de settings van sms.
Ga dus naar de inbox en klik daar op de menu knop, ga naar settings en dan helemaal onderaan kan je de vibrate aanvinken. Duurde me meer dan een week om dat te ontdekken...
Held! Werkt perfect nu, thanks :D.

En ik maar denken dat ik 'm gewoon nooit voelde trillen als ik een sms kreeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frontier
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-12-2021
Camembert1633 schreef op woensdag 28 april 2010 @ 20:33:

zo lijkt t wel.. maar hoe kom je dan in vredesnaam bij de 4e/5e homescreen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
die X10 heeft een homescreen replacement draaien, OpenHome

die kun je instellen om 3, 5 of 7 screens

wisselen werkt hetzelfde als bij standaard android, gewoon swipen
maar je kan ook onderin links en rechts op de bolletjes klikken om 1 scherm naar links of rechts te gaan

[ Voor 29% gewijzigd door JarlSX op 29-04-2010 00:35 ]

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camembert1633
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:19
Daar zijn vast wel veel mensen in geïnteresseerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Frontier schreef op woensdag 28 april 2010 @ 23:45:
[...]

zo lijkt t wel.. maar hoe kom je dan in vredesnaam bij de 4e/5e homescreen ?
Ik denk niet dat die mogelijkheid erin zit want als je kijkt zie je in het begin "Loading Home Widget" dus ik denk dat er idd een andere Home replacer is geïnstalleerd.
En ook die batterij percentage rechtsonder in de balk vind ik wel sjiek en zou ik wel willen maar ja, waar zit dat in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitz
LDVC schreef op maandag 26 april 2010 @ 13:06:
[...]

Voor zover ik op andere fora heb gelezen is dit inderdaad niet mogelijk. Erg onhandig idd want ik zou ook liever een patroon instellen in plaats van het schuifje. Maar beiden achter elkaar vind ik geen optie.
Zoek eens in de market naar Lockbot. bij de betaalde versie kan je een lock pattern of password instellen. Er zijn tevens vele thema's (iPhone, Hero, android 2.0 lock. X10) en het ziet er goed uit. De Standaard x10 lock zet ie uit. :)

http://www.androlib.com/r.aspx?r=lockbot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frontier
Fitz schreef op donderdag 29 april 2010 @ 09:36:
[...]

Zoek eens in de market naar Lockbot. bij de betaalde versie kan je een lock pattern of password instellen. Er zijn tevens vele thema's (iPhone, Hero, android 2.0 lock. X10) en het ziet er goed uit. De Standaard x10 lock zet ie uit. :)

nice.. die file had ik nog in n pakketje zitten.. maar hoe stel ik de code in dan ?? ik heb wel de Pro versie.. maar zie dit niet bij de opties staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
Anoniem: 264896 schreef op donderdag 29 april 2010 @ 09:19:
[...]

Ik denk niet dat die mogelijkheid erin zit want als je kijkt zie je in het begin "Loading Home Widget" dus ik denk dat er idd een andere Home replacer is geïnstalleerd.
En ook die batterij percentage rechtsonder in de balk vind ik wel sjiek en zou ik wel willen maar ja, waar zit dat in?
Die 'Loading Home Widget' komt uit het Beautifull widgets pakket, dit zijn alleen widgets, voor de extra homescreens:

Dat zit in Open Home . Vooral de extra homescreens zijn hier erg welkom, drie stuks zijn voor mij net te weinig. Naast het batterij percentage kan je nog veel meer leuke dingen toevoegen:
-landscape
-mooie animaties
-andere lettertypes
-andere icoontjes
-andere skins
-screenshot maken van homescreen (maar hij laat dan de taakbalk niet zien)
-etc etc..

Ik heb er net even mee zitten spelen, qua skin wil ik het toestel zo clean/standaard als mogelijk houden, wel heb ik het lettertype iets veranderd en de 'android 2.0' icons gebruikt:

[EDIT] op de screenshots is de taakbalk niet te zien, deze blijft wel gewoon aanwezig!

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/osr5uh.png

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/25rl9qx.png

De standaard Open Home skin ziet er ook erg leuk uit:

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/1g62ia.png

Het enige nadeel is dan dat de 'app drawer' (geen idee hoe dat ding in het Nederlands heet) mooi doorzichtig is, maar de taakbalk (die balk bovenin die het bereik e.d. weergeeft) gewoon nog standaard X10 blauw is. Weet iemand misschien hoe ik die balk van kleur zou kunnen veranderen?

[ Voor 3% gewijzigd door Vin87 op 29-04-2010 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24394

YES! eindelijk de mijne gekregen. Vanavond even spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frontier
Frontier schreef op donderdag 29 april 2010 @ 12:02:
[...]

nice.. die file had ik nog in n pakketje zitten.. maar hoe stel ik de code in dan ?? ik heb wel de Pro versie.. maar zie dit niet bij de opties staan.
heb t al gevonden.. had t config menu nog niet ontdenkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-04 14:26

ricjuh

Make each day your masterpiece

Voor meedere home screen kan je ook Helix Launcher gebruiken ;)

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Al een nieuwe Firmware version die in de pijplijn zit en waar weer kan naar uitgekeken worden jongens ;)
http://www.xperiax10.net/2010/04/29/new-x10-firmware-r2ba013-to-bring-performance-boost-creatouch-app/
Maar ben spijtig genoeg zelf nog aan het wachten op de vorige FW-update naar .16 :(

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 264896 op 29-04-2010 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjilp
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Tsjilp

RS[I]ds

Anoniem: 264896 schreef op donderdag 29 april 2010 @ 16:15:
Al een nieuwe Firmware version die in de pijplijn zit en waar weer kan naar uitgekeken worden jongens ;)
http://www.xperiax10.net/2010/04/29/new-x10-firmware-r2ba013-to-bring-performance-boost-creatouch-app/
Maar ben spijtig genoeg zelf nog aan het wachten op de vorige FW-update naar .16 :(
Kan je de update ook niet krijgen via de PC software? ik kreeg hem ook niet via de telefoon zelf.

Raar... Is zo gek nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tsjilp schreef op donderdag 29 april 2010 @ 16:45:
[...]

Kan je de update ook niet krijgen via de PC software? ik kreeg hem ook niet via de telefoon zelf.
Al eens geprobeerd deze week maar zonder succes :( Zal vanavond nog wel eens proberen. Misschien heeft het iets te maken met het feit dat ik in BE woon, maar dat zou me nu toch wel verwonderen eigenlijk. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dashinuke
  • Laatst online: 06-05 19:51
Godverdomme!. Heb ik mijn telefoon geupdate naar 1.0.16 een paar dagen geleden, hang ik hem weer aan mn pc, geeft SE PC Companion aan dat er een update is. Draai ik die update, ben ik al mn zooi kwijt, instellingen, apps.

Godverdomme, hier kan ik echt para van worden!

En dat ik 3x mijn batterij uit dat ding moet halen om een update te moeten draaien vind ik ook belachelijk!

}:|

[ Voor 18% gewijzigd door Dashinuke op 29-04-2010 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Un-X-PecteD schreef op donderdag 29 april 2010 @ 20:09:
Godverdomme!. Heb ik mijn telefoon geupdate naar 1.0.16 een paar dagen geleden, hang ik hem weer aan mn pc, geeft SE PC Companion aan dat er een update is. Draai ik die update, ben ik al mn zooi kwijt, instellingen, apps.

Godverdomme, hier kan ik echt para van worden!

En dat ik 3x mijn batterij uit dat ding moet halen om een update te moeten draaien vind ik ook belachelijk!

}:|
Dat is echt wel beu ja. |:(
En welke versie heb je nu?

EDIT: Nog altijd geen update voor te installeren hier :(

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 264896 op 29-04-2010 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mxvss
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-05 16:40
Anoniem: 264896 schreef op donderdag 29 april 2010 @ 21:40:
[...]

Dat is echt wel beu ja. |:(
En welke versie heb je nu?

EDIT: Nog altijd geen update voor te installeren hier :(
Ik wil even melden dat ik ook een belgische X10 heb en de update ook nog steeds niet kan vinden. Noch via de update software, noch via de PC companion en ook niet OTA.

Misschien dat de update hier iets later wordt uitgerold?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinity88
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-04 21:00
mxvss schreef op donderdag 29 april 2010 @ 23:09:
[...]

Ik wil even melden dat ik ook een belgische X10 heb en de update ook nog steeds niet kan vinden. Noch via de update software, noch via de PC companion en ook niet OTA.

Misschien dat de update hier iets later wordt uitgerold?
Ik heb ook een belgische x10 en deze vind ook geen update. Ik krijg altijd de melding dat de nieuwste software er al op staat. Ik weet niet of het een branded of unbranded x10 is. In het service menu staat bij brand: customized maar naast software version staat generic.

België zal wel weer een van de laatste landen zijn die deze update krijgt waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Vin87 schreef op donderdag 29 april 2010 @ 12:10:
[...]

Die 'Loading Home Widget' komt uit het Beautifull widgets pakket, dit zijn alleen widgets, voor de extra homescreens:

Dat zit in Open Home . Vooral de extra homescreens zijn hier erg welkom, drie stuks zijn voor mij net te weinig. Naast het batterij percentage kan je nog veel meer leuke dingen toevoegen:
-landscape
-mooie animaties
-andere lettertypes
-andere icoontjes
-andere skins
-screenshot maken van homescreen (maar hij laat dan de taakbalk niet zien)
-etc etc..

Ik heb er net even mee zitten spelen, qua skin wil ik het toestel zo clean/standaard als mogelijk houden, wel heb ik het lettertype iets veranderd en de 'android 2.0' icons gebruikt:

[EDIT] op de screenshots is de taakbalk niet te zien, deze blijft wel gewoon aanwezig!

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Het enige nadeel is dan dat de 'app drawer' (geen idee hoe dat ding in het Nederlands heet) mooi doorzichtig is, maar de taakbalk (die balk bovenin die het bereik e.d. weergeeft) gewoon nog standaard X10 blauw is. Weet iemand misschien hoe ik die balk van kleur zou kunnen veranderen?
vin87, hoe heb je de achtergrond van de tekst bij de icons zo doorzichtig gekregen?
Ik zoek me rot maar kan het niet vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:29

Steeffoon

Smartphone-nerd

De update voor .16 voor de XPERIA X10 is voor de KPN/HI gesimlockte modellen vorige week verschenen.
De simlockvrije versies voor de .16 update komt vermoedelijk in WEEK 21, heb ik vernomen.
Ik zit dus ook nog eff te wachten :D

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
GKW schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 08:58:
[...]

vin87, hoe heb je de achtergrond van de tekst bij de icons zo doorzichtig gekregen?
Ik zoek me rot maar kan het niet vinden....
In het begin scherm:

Menu>Meer>Text Fonts & Color>Edit Shortcut Text and Background

Hij zal dan vragen om een fontpack, download dan fontpack 3 of 4 uit de market. Je krijgt dan naast een aantal nieuwe lettertypes ook nog gewoon het standaard lettertype als keuze. Zelf vind ik het lettertype: SoMaRoman erg mooi.
Om de achtergrond van de tekst zo doorzichtig te krijgen kies je linksbovenin background en zet je de 'opaqueness' op 60, ik heb hier ook de size op 10 staan (standaard 14), want die tekst mag op het giga scherm van de X10 wel wat kleiner, eindresultaat:

Afbeeldingslocatie: http://lh5.ggpht.com/_j5CAoTijJus/S9qRsvQQGyI/AAAAAAAAAGE/UuWn0UmBhvY/s512/screenshot1272615081641.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

stefanaudi schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 10:06:
De update voor .16 voor de XPERIA X10 is voor de KPN/HI gesimlockte modellen vorige week verschenen.
De simlockvrije versies voor de .16 update komt vermoedelijk in WEEK 21, heb ik vernomen.
Ik zit dus ook nog eff te wachten :D
Dat is pas eind mei? 8)7 Tegen dan zijn ze misschien al bezig met de 3e update door te voeren :+ Hopelijk wordt het dan direct die :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jiriki
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:04
Is dat ook voor Belgie? Ik heb de .16 update op een toestel zonder simlock toch al een week of zo draaien, Nederlands toestel.

Wat ik hoorde zit er in de volgende versie ook een update van Moxier, dat zou hier ook wel welkom zijn.

"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dashinuke
Ik ben na mijn reset erachter gekomen dat de hyves app toch niet standaard geinstalleerd was, die heb ik uit de market moeten halen (toch geen Nederlandse versie dus?), terwijl ik het toestel gewoon van Tmobile NL heb (na een telefonische abonnement verlenging). Aangezien ik ook sommige dingen niet in de market kan vinden, wil ik dus ff nagaan welke versie ik nou precies heb. Waar kan ik dat vinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Un-X-PecteD: gevonden in de SP en hier zal je het wel ergens in de menus terug vinden normaal
Hoe kom ik in het service menu?
Toets in je dailer: * # * # 4636 # * # *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Vin87 schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 10:19:
[...]

In het begin scherm:

Menu>Meer>Text Fonts & Color>Edit Shortcut Text and Background

Hij zal dan vragen om een fontpack, download dan fontpack 3 of 4 uit de market. Je krijgt dan naast een aantal nieuwe lettertypes ook nog gewoon het standaard lettertype als keuze. Zelf vind ik het lettertype: SoMaRoman erg mooi.
Om de achtergrond van de tekst zo doorzichtig te krijgen kies je linksbovenin background en zet je de 'opaqueness' op 60, ik heb hier ook de size op 10 staan (standaard 14), want die tekst mag op het giga scherm van de X10 wel wat kleiner, eindresultaat:

[afbeelding]
Great! Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dashinuke
Anoniem: 264896 schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 11:41:
Un-X-PecteD: gevonden in de SP en hier zal je het wel ergens in de menus terug vinden normaal
Hoe kom ik in het service menu?
Toets in je dailer: * # * # 4636 # * # *
Ik zit in het menu, alleen kan ik daar niks van software of branding info vinden. In het normale menu staat bij telefooninfo wel gegevens over de kernelversie en build nummer, maar ik weet niet of je het daaraan kunt zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:30
Un-X-PecteD schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 12:21:
[...]

Ik zit in het menu, alleen kan ik daar niks van software of branding info vinden. In het normale menu staat bij telefooninfo wel gegevens over de kernelversie en build nummer, maar ik weet niet of je het daaraan kunt zien
Klopt, die is ook in het andere menu terug te vinden:
Hoe kom ik in het test menu?
Wanneer je het lockscherm ziet: menu > back > back > menu > back > menu > menu > back

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dashinuke
Country: Netherlands
Brand: Costumized

Hmm, okay. Dus dan bedoelen ze de hyves integratie met timescape (die zit er wel gewoon in), maar de android app van hyves zelf moet je gewoon uit de market halen (zelfdee als met facebook trouwens). Trouwens, dan ligt het probleem dat je alleen de hyvesprofielen kunt koppelen die een update hebben gehad via timescape, ook bij SE en niet bij Hyves.

Dan vraag ik me nog steeds af waarom ik sommige apps niet kan vinden :{ Kunnen andere X10 gebruikers hier wel de apps "runkeeper" en "smart keyboard pro" (de betaalde app, niet de talen) vinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
Un-X-PecteD schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 12:40:

Hmm, okay. Dus dan bedoelen ze de hyves integratie met timescape (die zit er wel gewoon in), maar de android app van hyves zelf moet je gewoon uit de market halen (zelfdee als met facebook trouwens). Trouwens, dan ligt het probleem dat je alleen de hyvesprofielen kunt koppelen die een update hebben gehad via timescape, ook bij SE en niet bij Hyves.

Dan vraag ik me nog steeds af waarom ik sommige apps niet kan vinden :{ Kunnen andere X10 gebruikers hier wel de apps "runkeeper" en "smart keyboard pro" (de betaalde app, niet de talen) vinden ?
Dat is dan ook gelijk het grote nadeel van die markets. Zo was ik gister opzoek naar Skyfire (browser met flash ondersteuning), die was via de market voor Nederland dus nog niet beschikbaar. Een beetje slim googelen (Skyfire . apk ) gaf de uitkomst. Helaas is dat ook de enige uitkomst voor sommige betaalde apps..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Vin87 schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 12:44:
[...]

Dat is dan ook gelijk het grote nadeel van die markets. Zo was ik gister opzoek naar Skyfire (browser met flash ondersteuning), die was via de market voor Nederland dus nog niet beschikbaar. Een beetje slim googelen (Skyfire . apk ) gaf de uitkomst. Helaas is dat ook de enige uitkomst voor sommige betaalde apps..
Je kunt gewoon naar de site van Skyfire(http://get.skyfire.com/dl_android.php) gaan op je mobiel en daar aan klikken dat je geen market hebt :)

Overigens heeft Skyfire helemaal geen ondersteuning voor flash, maar heeft het alleen een basic implementatie om flash video af te spelen maar die werkt 9 van de 10 keer sowieso niet bij mij, en als die het dan doet blijft het laadscherm voor de video staan die afgespeeld wordt 8)7 Daarnaast is de browser ook niet bepaald sneller dan de standaard browser, maar goed, het heeft potentie ;)
Un-X-PecteD schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 12:40:

[...]
Het enige waar over gesproken wordt is dan ook de Hyves integratie binnen Timescape, heeft niets met een losse app te maken ;)

Denk trouwens dat het niet kunnen koppelen ermee te maken heeft dat er alleen profielen op worden gemerkt die daadwerkelijk een WWW status hebben doorgegeven, die mensen kan ik namelijk eenvoudig terug vinden terwijl de rest nergens te bekennen is. Eigenlijk zou hij dus de hele lijst op moeten halen van Hyves, maar aan de andere kant heb je daar ook weinig aan als niemand een WWW plaatst want dat is het enige wat Timescape ophaalt ;)

Overigens is de Hyves integratie/plug-in voor Timescape niet door SE zelf ontwikkeld maar door Service2Media: http://www.service2media....tacts_on_SonyEricsson_X10

[ Voor 10% gewijzigd door Rctworld op 30-04-2010 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frontier
Anoniem: 264896 schreef op donderdag 29 april 2010 @ 16:15:
als ik t goed begrijp komt die Creatouch app pas bij de volgende update ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Frontier schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 13:54:
[...]

als ik t goed begrijp komt die Creatouch app pas bij de volgende update ??
In de .16 zit die app nog niet bij mijn weten anders hadden we er wel al meer van gezien en gehoord denk ik. Maar volgens dat ze daar spreken zou dat toch wel bij de daarop volgende Update moeten zitten en kijk er dus wel naar uit. Dat blauw is mooi, maar als je de phone nog meer naar eigen wens wil inkleden is dat altijd een welgekomen app _/-\o_
En ik weet dat er home replacements zijn voor je phone toch al een beetje te kunnen wijzigen, maar daar begin ik toch nog maar niet aan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mxvss
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-05 16:40
Voor de Belgische gebruikers onder ons die niet willen wachten tot de 0.16 firmware update hier uitkomt (zoals me zelf), ik heb vandaag mijn telefoon naar de UK Generic firmware gezet met deze instructies: http://www.xperiax10.net/...your-xperia-x10-tutorial/

Nu heb ik meteen de 0.16 update op mijn telefoon en zouden in de toekomst andere updates ook sneller moeten binnenkomen.

Voorts zit de nederlandse taal en het nederlandstalige woordenboek zitten ook gewoon mee in die UK firmware.

Uiteraard allemaal op eigen risico maar hier werkt het voorlopig prima.

Update: Het is met net opgevallen dat ik nu ook de Youtube applicatie heb, die in België normaal niet kan gebruiken. :)

[ Voor 9% gewijzigd door mxvss op 30-04-2010 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinity88
  • Laatst online: 02-04 21:00
mxvss schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 15:19:
Voor de Belgische gebruikers onder ons die niet willen wachten tot de 0.16 firmware update hier uitkomt (zoals me zelf), ik heb vandaag mijn telefoon naar de UK Generic firmware gezet met deze instructies: http://www.xperiax10.net/...your-xperia-x10-tutorial/

Nu heb ik meteen de 0.16 update op mijn telefoon en zouden in de toekomst andere updates ook sneller moeten binnenkomen.

Voorts zit de nederlandse taal en het nederlandstalige woordenboek zitten ook gewoon mee in die UK firmware.

Uiteraard allemaal op eigen risico maar hier werkt het voorlopig prima.

Update: Het is met net opgevallen dat ik nu ook de Youtube applicatie heb, die in België normaal niet kan gebruiken. :)
Die youtube applicatie heb ik er apart op gezet. Daarnaast is mijn firmware al generic. Ik heb vernomen van iemand op esato of xda dat het moeilijkheden kan geven bij toekomstige updates naar bv android 2.x als je je x10 debrand met die methode. Anders had ik het ook al gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Stomme vraag wellicht maar hoe sync ik mijn outlook contactpersonen met mijn x10 zonder online services?

Hiervoor had ik een Nokia en dat was inprikken opstarten pcsuite en klaar is kees. Hier gaat het veel lastiger en op internet krijg ik enkel en alleen gmail workarounds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Anoniem: 24394 schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 10:18:
Stomme vraag wellicht maar hoe sync ik mijn outlook contactpersonen met mijn x10 zonder online services?

Hiervoor had ik een Nokia en dat was inprikken opstarten pcsuite en klaar is kees. Hier gaat het veel lastiger en op internet krijg ik enkel en alleen gmail workarounds.
Moxier kan dit, dit staat standaard op de X10.
maar ik weet niet of dat inderdaad offline kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Anoniem: 24394 schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 10:18:

http://www.android-sync.com/

Goed lezen hoe je het moet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfReindeer
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-05 19:52
Iemand al eens geprobeerd om de X10 op te laden met een standaard USB adapter voor in de auto? Ik heb dit een paar weken geleden eens geprobeerd, maar mijn X10 leek niet op te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teuling
Ik heb er één besteld via ebay, maar die is nog niet binnen. Maar lijkt me dat zo'n micro-usb autolader toch gewoon plug&play is? De meeste autoladers die ik vond hebben een output van 800 mA of zelfs 1000mA, wat redelijk vergelijkbaar is met de 700mA die geleverd wordt door de standaardlader (via netstroom), dus zou gewoon moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Ja ik, maar als ik navigatie aan heb staan dan laadt hij maar langzaam op. Navigatie verbruikt ook energie en daardoor is er minder stroom over om de batterij op te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
RudolfReindeer schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 12:51:
Iemand al eens geprobeerd om de X10 op te laden met een standaard USB adapter voor in de auto? Ik heb dit een paar weken geleden eens geprobeerd, maar mijn X10 leek niet op te laden.
Op mijn micro Belkin autolader weigert de X10 helaas ook dienst. Een iPhone, HTC Touch HD, HTC Hero en HTC Tattoo doen het wel gewoon. Het jammere is dat dit de enige echt kleine autolader is die ik kon vinden, en hij geeft 1000mAH af...

Afbeeldingslocatie: http://images.textopus.nl/iPhoneclub/cdn/wp-content/uploads/2009/04/screen-capture5.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Vin87 op 01-05-2010 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frontier
gewoon de AN-300 kopen van SE. werkt prima (en snel) en kost maar 2 tientjes..
universele laders gaan niet werken weet ik inmiddels uit ervaring..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Heb zelf nergens last van. Bij mij werkt de universele lader perfect. En de mijne is maar 4 euro. Gewoon op de braderie gekocht.
Met een echte iPhone sticker erop ;-)

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC
  • Laatst online: 09-05 15:11

LDVC

Let's get it over with

Iemand ervaring met de playnow app die standaard op de x10 staat? Ik heb hiermee vandaag een liedje aangekocht, maar krijg vervolgens in mediascape de melding dat licentiegegevens ontbreken en de track daarom niet afgespeeld kan worden. Ook in playnow geeft ie vervolgens dezelfde foutmelding. Meer mensen hier last van?

Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jiriki
Autolader heb ik nog niet getest, maar met een Powermonkey opladen gaat in ieder geval prima. Altijd handig als de dag toch wat drukker is dan verwacht :)

Heeft iemand al ervaring met internet via bluetooth? Ik probeer bij Tomtom bij te werken via de X10 maar krijg een melding op de TT dat data niet wordt ondersteund. Ik dacht dat elke telefoon behalve de iphone dat wel kon eigenlijk.

"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teuling
@GKW, daarom hebben de meeste autoladers meer output, zodat je (ondanks openstaande progs) toch genoeg kan bijladen.

De aangehaalde SE AN-300 kost gemiddeld 20 euro en dat is mij ook iets teveel. Volgens specificaties van internet heeft die lader een output van: 5V 700mA (wat dus gelijk is aan de output als die aan netstroom hangt). Lijkt me echter sterk dat de X10 zó gevoelig is daarvoor (via USB opladen kom je volgens mij ook niet op 700mA).

Hopelijk komt mijn lader deze week binnen, dan kan ik 'm meteen testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Teuling schreef op zondag 02 mei 2010 @ 01:24:
@GKW, daarom hebben de meeste autoladers meer output, zodat je (ondanks openstaande progs) toch genoeg kan bijladen.
...
Klopt. Mijn lader heeft 700mA uitgangsstroom en daarom laadt hij dan minder snel op, maar hij laad gelukkig wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 357727

Ik heb sinds 1 week de X10 en ik moet het toestel tot wel 5 keer per dag een herstart geven en toch minstens 1 keer per dag de batterij er uit halen om het toestel weer aan de gang te krijgen. Ik draai bijna alle services van hyves, facebook tot twitter en moxiemailer voor mijn exchange server. Ik kan me niet voorstellen het zovaak vast lopen per dag normaal is? Zijn er meer mensen die hiervan last hebben of heb ik toevallig een brak toestel. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 357738

Ben sinds 3 weken de gelukkige gebruiker van de Xperia X10 en het bevalt me tot nu toe heel goed.
In het begin veel last gehad van een batterij die snel leeg ging, maar naar een aantal keren opladen gaat hij nu toch z'n 60 uur mee.

Toch zit ik nog met de vraag hoe je die Moxier kan verwijderen aangezien ik hier geen gebruik van maak.
Zelf ben het bang dat het niet gaat omdat ze verwerkt zijn in de ROM van de Xperia X10 zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jiriki
Moxier kan er inderdaad niet af, maar aan de andere kant doet het ook niets zolang je het niet gebruikt. Je krijgt ook niet meer opslagruimte als je het zou kunnen verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Anoniem: 357727 schreef op zondag 02 mei 2010 @ 10:58:
Ik heb sinds 1 week de X10 en ik moet het toestel tot wel 5 keer per dag een herstart geven en toch minstens 1 keer per dag de batterij er uit halen om het toestel weer aan de gang te krijgen. Ik draai bijna alle services van hyves, facebook tot twitter en moxiemailer voor mijn exchange server. Ik kan me niet voorstellen het zovaak vast lopen per dag normaal is? Zijn er meer mensen die hiervan last hebben of heb ik toevallig een brak toestel. ?
Dit is niet normaal.
Ik denk dat er een of andere bug zit in je XPERIA X10.
Misschien even mee terug gaan?
Want ik heb dit probleem namelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:32
Jiriki schreef op zondag 02 mei 2010 @ 12:07:
Moxier kan er inderdaad niet af, maar aan de andere kant doet het ook niets zolang je het niet gebruikt. Je krijgt ook niet meer opslagruimte als je het zou kunnen verwijderen.
Natuurlijk wel. Op een rooted telefoon heb je na het verwijderen van een (systeem-) app gewoon meer ruimte vrij.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Brad Pitt schreef op zondag 02 mei 2010 @ 12:43:
[...]

Natuurlijk wel. Op een rooted telefoon heb je na het verwijderen van een (systeem-) app gewoon meer ruimte vrij.
Maar het is toch nog niet mogelijk om de X10 te rooten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jiriki
Vin87 schreef op donderdag 29 april 2010 @ 12:10:
[...]
[afbeelding]
Helemaal mee eens, maar ik krijg en heel andere? Een soort van deprimerende stad in plaats van zonlicht door de bladeren, was deze meegeleverd toen jij 'm kocht?
Ja, dan wel maar nu zou je niet verder komen dan de iconen verwijderen. De app zou nog steeds aanwezig zijn.

[ Voor 23% gewijzigd door Jiriki op 02-05-2010 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247281

Hoi allemaal, heb een vraagje,als je een theme van de Market download hoe kun je die dan instellen??
Heb nou zo'n wooden theme gedownload,maar geen idee hoe ik hem kan instellen....
Alvast bedankt!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 357727

Thanks voor je reply, ik heb de support van SE Xperia nog een keer een mailtje gestuurd, de eerste keer kreeg ik een mailtje dat ik maar een task manager moest installeren die alle programmatjes killde zodat er meer geheugen vrij is voor het apparaat, lijkt me een beetje raar oplossing voor een apparaat van ruim 500€ om het aan de praat te houden. Ik denk dat het toch mogelijk moet zijn om alles standaard apps te draaien zonder dat het apparaat vast loopt? Ben benieuwd met welke reactie men nu komt.

Ik heb deze morgen een reset gedaan, en tijdens het instellen van de hyves service account.... plop. geen reactie meer. batterij er weer uit. 8)7

Wat ik me ook afvraag, alle apps op de market zijn die getest? Op betrouwbaarheid en spyware etc, voordat ze daar aangeboden worden.
stefanaudi schreef op zondag 02 mei 2010 @ 12:10:
[...]

Dit is niet normaal.
Ik denk dat er een of andere bug zit in je XPERIA X10.
Misschien even mee terug gaan?
Want ik heb dit probleem namelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Anoniem: 357727 schreef op zondag 02 mei 2010 @ 16:31:
[...]
Wat ik me ook afvraag, alle apps op de market zijn die getest? Op betrouwbaarheid en spyware etc, voordat ze daar aangeboden worden.
[...]
Naar mijn weten niet, maar volgens mij staan de standaard instellingen alleen toe dat je apps kunt downloaden van vertrouwde bronnen. Oftewel ontwikkelaars die bij Google bekend zijn en in orde bevonden zijn :)

kunt dat zelf uitzetten, maar dan heb je denk ik inderdaad wel kans dat je een keer tegen een foute app op loopt. En als ik kijk wat ik nu allemaal ingesteld heb staan op me telefoon(contacten, msn, email, gmail, twitter, facebook en hyves) dan zou ik er eigenlijk niet bepaald vrolijk van worden als ik een verkeerde app tegenkom :( (al ga ik ervan uit dat alles in principe goed beveiligd opgeslagen staat)

[ Voor 4% gewijzigd door Rctworld op 02-05-2010 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111759

Thanks voor je reply, ik heb de support van SE Xperia nog een keer een mailtje gestuurd, de eerste keer kreeg ik een mailtje dat ik maar een task manager moest installeren die alle programmatjes killde zodat er meer geheugen vrij is voor het apparaat, lijkt me een beetje raar oplossing voor een apparaat van ruim 500€ om het aan de praat te houden. Ik denk dat het toch mogelijk moet zijn om alles standaard apps te draaien zonder dat het apparaat vast loopt? Ben benieuwd met welke reactie men nu komt.

Ik heb deze morgen een reset gedaan, en tijdens het instellen van de hyves service account.... plop. geen reactie meer. batterij er weer uit. 8)7

[...]
iedereen kan apps plaatsen, het is niet zo als bij Apple dat ze eerst getest en dan pas toegelaten worden. De kans dat er een rotte appel tussen zit is dus veel groter. Dit verklaart ook de snelle groei van de market: iedereen kan plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Jiriki schreef op zondag 02 mei 2010 @ 15:22:
Ja, dan wel maar nu zou je niet verder komen dan de iconen verwijderen. De app zou nog steeds aanwezig zijn.
De app is ook gewoon verdwenen na het verwijderen. Niet alleen het icoontje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Brad Pitt schreef op zondag 02 mei 2010 @ 18:17:
[...]

De app is ook gewoon verdwenen na het verwijderen. Niet alleen het icoontje.
Als je hem zou kunnen verwijderen ja 8)7 Het kan geen kwaad als je discussie ook daadwerkelijk volgt O-) Het ging hier namelijk over Moxier wat niet te verwijderen valt in de standaard ROM(we hadden het nou eenmaal niet over een rooted versie, als die überhaupt al zou bestaan :P ).

Overigens gaat morgen (eindelijk) mijn Vodafone abo in, dus ben benieuwd wat dat met mijn accu en dergelijke gaat doen :)

[ Voor 8% gewijzigd door Rctworld op 02-05-2010 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:07
Fitz schreef op donderdag 29 april 2010 @ 09:36:
[...]

jammer genoeg kun je niet het gewone schuifknopje uitzetten en alleen het unlockpatroon aanzetten. Beide beveiligingen vind ik een beetje te veel van het goede. (Ik heb dit dus geprobeerd met Lockbot Pro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vin87 schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 16:55:
[...]

Op mijn micro Belkin autolader weigert de X10 helaas ook dienst. Een iPhone, HTC Touch HD, HTC Hero en HTC Tattoo doen het wel gewoon. Het jammere is dat dit de enige echt kleine autolader is die ik kon vinden, en hij geeft 1000mAH af...

[afbeelding]
Bij Bol.com zojuist deze besteld:Afbeeldingslocatie: http://static.bol.com/imgbase0/imagebase/regular/FC/3/0/1/3/9005000008233103.jpg. Origineel Sony oplader voor maar €20,-

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 24394 op 02-05-2010 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Rctworld schreef op zondag 02 mei 2010 @ 18:49:
Als je hem zou kunnen verwijderen ja 8)7 Het kan geen kwaad als je discussie ook daadwerkelijk volgt O-)
"Je krijgt ook niet meer opslagruimte als je het zou kunnen verwijderen."

Als je het zou kunnen verwijderen heb je root. En heb je erna dus meer ruimte vrij. Ik lees prima en volg het allemaal wel degelijk hoor, bedankt. Waarover gaat dan sowieso dat hele kunnen verwijderen gedoe. Geen root? Dan kan je geen system-files verwijderen. En win je geen ruimte nee, duh :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
Jiriki schreef op zondag 02 mei 2010 @ 15:22:
[...]

Helemaal mee eens, maar ik krijg en heel andere? Een soort van deprimerende stad in plaats van zonlicht door de bladeren, was deze meegeleverd toen jij 'm kocht?

[...]

Die achtergrond heb ik VIA Zegde binnen gehaald.
Anoniem: 24394 schreef op zondag 02 mei 2010 @ 20:08:
[...]

Bij Bol.com zojuist deze besteld:[afbeelding]. Origineel Sony oplader voor maar €20,-
Dat is dan weer zon gigantische pi*mel...

Ik ben er trouwens achter wat het probleem is met sommige autoladers. De x10 verwacht dat de data + en - van de usb met elkaar verbonden zijn ( ook de n900 en de n97 mini verwachten dit). Helaas zijn er dus laders in omloop die niet aan deze voorwaarden voldoen. Vandaag dus mijn belkin micro lader gemod ( data pinnetjes met elkaar verbonden ) en nu laadt die de x10 gewoon op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163219

Over autoladers.
Heb er 1 bij de kpn shop gehaald en die werkt zeer goed voor 9,90.Staat alleen niet op hoeveel amp. deze geeft. :?
Ook met navigeren houdt deze de stroom er goed in.
Kan trouwens 2 uur zonder probleem en zonder lader navigeren en ook tussendoor internetten.
Draai Sygic. :) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietbuks
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-11-2023
Is het nu nodig om de Telfort of KPN mobiel internet instellingen te gebruiken bij een Telfort abbonement?
Met de Telfort instellingen moet roaming aan staan om verbinding te kunnen maken.

Via de telfort site kan ook nog steeds geen configuratiebestand toegestuurd worden..

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En jahoor weer iets waar ik weer niets van kan vinden.

Ineens moet ik mijn telefoon ipv van links naar rechts ontgrendelen van rechts naar links ontgredelen. Reboot van telefoon was nodig en daarna deed hij dit ineens. Wie weet hoe ik dit aanpas?

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 24394 op 03-05-2010 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericq
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:04
Anoniem: 24394 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 12:53:
En jahoor weer iets waar ik weer niets van kan vinden.

Ineens moet ik mijn telefoon ipv van links naar rechts ontgrendelen van rechts naar links ontgredelen. Reboot van telefoon was nodig en daarna deed hij dit ineens. Wie weet hoe ik dit aanpas?
Door de bovenkant van de slide van rechts naar links te slepen.

Misschien handig om een FAQ te gaan maken in 1e post met bekende vragen en antwoorden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ericq schreef op maandag 03 mei 2010 @ 12:58:
[...]

Door de bovenkant van de slide van rechts naar links te slepen.

Misschien handig om een FAQ te gaan maken in 1e post met bekende vragen en antwoorden?
Dat is er zeker 1 die er in moet want is al de 4e keer op een week tijd dat die vraag voorbij komt |:(
Het zal dus zeker nog wel ergens te vinden zijn maar ja, iedereen omschrijft het toch iets anders hé.
EDIT: Net gelezen en misschien wel interessant voor enkele X10 gebruikers. SE is bezig aan een update waardoor de batterij duur zou verdubbelen. Als hen dat lukt is dat toch een knappe prestatie van SE en ook goed dat ze dus naar de consumenten luisteren en hun problemen oplossen. _/-\o_

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 264896 op 03-05-2010 16:34 . Reden: Toevoeging extra info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145867

[...]
Wat jij ervaart hoort echt niet normaal te zijn.. ik heb dan geen X10. En heb echt HEEEEL af en toe dat een app vast loopt. Dan kill ik hem met task killer. Maar die taskkiller is niet voor dagelijks gebruik. Puur voor als apps vastlopen.
Mijn hero heb ik al maanden niet opnieuw opgestart en loopt nog steeds soepel. ( oke happert hier en daar.. tis ook niet het snelste model ).

Ik zou ermee terug gaan.. want een SE persoon die een task killer aanmoedigt... krijg ik zweet handjes van.

En over onbetrouwbare apps in de market. Het kan voorkomen dat er apps zijn die kwade bedoelingen hebben. Maar je kunt een melding geven dat een app foute dingen doet of gewoon super slecht werkt. En werknemers van de app store gaan dan de app even controlleren.
Meestal hebben ze zo'n app dan snel verwijdert.
Het is niet zo dat er echt virussen zijn in de marketplace zitten.
Voordat je een app download, kijk dan even naar recenties en hoe vaak hij is gedownload etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
iemand een idee waarom mybackup pro niet tevoorschijn komt in de market, op een x10?

de gratis versie komt wel tevoorschijn

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC
  • Laatst online: 09-05 15:11

LDVC

Let's get it over with

Anoniem: 264896 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 13:18:
[...]
EDIT: Net gelezen en misschien wel interessant voor enkele X10 gebruikers. SE is bezig aan een update waardoor de batterij duur zou verdubbelen. Als hen dat lukt is dat toch een knappe prestatie van SE en ook goed dat ze dus naar de consumenten luisteren en hun problemen oplossen. _/-\o_
Natuurlijk zien we hier op Tweakers graag een bron bij dit gerucht...

Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
LDVC schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 02:15:
[...]

Verdubbelen is sowieso wel vrij knap inderdaad, maar goed, zolang SE updates uitbrengt voor de X10 mag je ervan uit gaan dat ze overal het maximale uit proberen te halen.

Maar dan nog zou een bron niet weg zijn idd ;)

Overigens was mijn telefoon met 3G ineens in 20 uurtjes leeg ipv 4 dagen toen ik 3G nog niet kon gebruiken, maar ik heb hem dan ook wel de hele dag gebruikt tijdens mijn hoorcolleges enzo O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

LDVC schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 02:15:
[...]

http://www.allaboutphones...tterijtijd-vergroten.html
Pagina: 1 ... 3 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.