Klinkt goed, al zijn heel veel dingen natuurlijk ook moeilijk echt te beoordelen als je ze niet naast elkaar hebt liggenRudolfReindeer schreef op woensdag 21 april 2010 @ 21:09:
Eerste indrukken na een kwartiertje met mijn X10 voorzien van de update gespeeld te hebben zijn dat de snelheid van het toestel nog wat omhoog lijkt te zijn gegaan en dat de automatische helderheid instelling is verbeterd (minder flinkeringen).
De snelheid verbeteringen heb ik met name gemerkt in Mediascape en de browser. Over de batterij kan ik nog niets zeggen.
Wel spijtig dat de .16 er nog niet lijkt te zijn voor de sim-lock vrije versies maar dat kan nu nooit lang meer duren
Voor de mensen die zich trouwens storen aan het feit dat WiFi uit gaat zodra het scherm uit gaat zelfs al staat hij wel ingeschakeld in de telefoon, ik heb eindelijk de oplossing gevonden:
Instellingen > Draadloze bedieningselementen > Menu knop(linkse fysieke knop bedoel ik) > Geavanceerd > WiFi-slaapbeleid > Nooit
Eventueel kun je ook kiezen voor "Nooit indien aangesloten", wat volgens mij zoveel betekent als dat de WiFi alleen altijd aan blijft zodra hij aan de oplader ligt
Hoop dat iemand er iets aan heeft