Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:36
RudolfReindeer schreef op woensdag 21 april 2010 @ 21:09:
Eerste indrukken na een kwartiertje met mijn X10 voorzien van de update gespeeld te hebben zijn dat de snelheid van het toestel nog wat omhoog lijkt te zijn gegaan en dat de automatische helderheid instelling is verbeterd (minder flinkeringen).

De snelheid verbeteringen heb ik met name gemerkt in Mediascape en de browser. Over de batterij kan ik nog niets zeggen.
Klinkt goed, al zijn heel veel dingen natuurlijk ook moeilijk echt te beoordelen als je ze niet naast elkaar hebt liggen ;) Even zo goed zijn alle verbeteringen natuurlijk van harte welkom :)

Wel spijtig dat de .16 er nog niet lijkt te zijn voor de sim-lock vrije versies maar dat kan nu nooit lang meer duren :) Al doet ie het met .14 ook meer dan goed.

Voor de mensen die zich trouwens storen aan het feit dat WiFi uit gaat zodra het scherm uit gaat zelfs al staat hij wel ingeschakeld in de telefoon, ik heb eindelijk de oplossing gevonden:

Instellingen > Draadloze bedieningselementen > Menu knop(linkse fysieke knop bedoel ik) > Geavanceerd > WiFi-slaapbeleid > Nooit

Eventueel kun je ook kiezen voor "Nooit indien aangesloten", wat volgens mij zoveel betekent als dat de WiFi alleen altijd aan blijft zodra hij aan de oplader ligt :)

Hoop dat iemand er iets aan heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123349

Topicstarter
Added aan de SP!

PM me aub zulke tips. Ik kwam het nu toevallig tegen maar 9 van de 10 keer niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_ketting
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:33
Gisteren avond nog even de update binnengehaald. Moet zeggen dat ik nu al blij ben.

Mijn accu was na 2 uur al op 83%. Nu naar 2 uur op 98% :D

Nu even afwachten op de rest van de dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247281

Ik heb na de update het volgende ondervonden, het eerste wat bij mij opviel was de accu!!! Ik heb hem gisteren om 20:45 van de lader af gehaald (volledig opgeladen) vervolgens heb ik de update geïnstalleerd. Daarna heb ik nog geïnternet, mails bekeken, en nog wat gespeeld met de telefoon. Ik heb hem vannacht aan laten staan en vanochtend weer geïnternet en een paar mails gekeken en beantwoord (dit trouwens allemaal gewoon op 3G netwerk wat bij mij altijd aan staat) en nu komt het....... Batterij nu nog op 80% _/-\o_ !!!! Dus bij mij al een top verbetering. Ook merk ik dat het scherm soepeler lijkt te lopen,bijvoorbeeld het scrollen door de contacten,mediascape. Met de toetsen heb en had ik zo wie zo geen last omdat ik Better keyboard heb geïnstalleerd. Dit kan ik werkelijk iedereen aanbevelen :*) ! Zodra ik meer ontdek laat ik het weten!!! Groetjes.... 8)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 247281 op 22-04-2010 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitz
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-03 19:35
En zojuist nog een punt gevonden dat verbeterd is:
Het touchscreen reageert rechts bovenin beter. De knoppen "zoeken" in de market en youtube pakt hij nu direct en datzelfde geldt voor de "meer" knop in mediascape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247281

Fitz schreef op donderdag 22 april 2010 @ 09:15:
En zojuist nog een punt gevonden dat verbeterd is:
Het touchscreen reageert rechts bovenin beter. De knoppen "zoeken" in de market en youtube pakt hij nu direct en datzelfde geldt voor de "meer" knop in mediascape.
Ook het bellen vanuit contacten werkt nu ook helemaal top, bij mij moest ik soms 2x drukken op het bijbehorende nummer wat er bij staat.Nu in een keer pats boem bellen _/-\o_ :9~ !!! Het scherm lijkt dus inderdaad ook beter te reageren (wat ik al had vermoeden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-05 15:11

LDVC

Let's get it over with

Ik heb ook het idee dat alles met .16 iets soepeler loopt. Met name wanneer je van tab verandert in het muziek gedeelte van MediaScape lijkt het geheel minder te stotteren.
Contrast van nachtfoto's lijkt ook verbeterd te zijn.

Maar het zou zomaar kunnen dat ik me dit allemaal inbeeld :P

Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
LDVC schreef op donderdag 22 april 2010 @ 12:44:
Ik heb ook het idee dat alles met .16 iets soepeler loopt. Met name wanneer je van tab verandert in het muziek gedeelte van MediaScape lijkt het geheel minder te stotteren.
Contrast van nachtfoto's lijkt ook verbeterd te zijn.

Maar het zou zomaar kunnen dat ik me dit allemaal inbeeld :P
Ach, al beeld je het je in, het draait allemaal om gevoel en als jij er happy mee bent heeft SE het toch goed gedaan ;)

Die van mij is nog steeds .14 en hij wil nog weleens haperen met het inladen van muziek in MediaScape inderdaad, vooral nu ik er iets van 300 nummers op heb gezet... Dus zou mooi zijn als dat verbeterd is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurricurry
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-05 18:37
shadownetwork schreef op woensdag 21 april 2010 @ 23:34:
[...]

Waarom zou je'm toch niet kopen (ben erg benieuwd, want ben actief op zoek naar een toestel). Of bedoel je dat het niet genoeg vooruitgang is t.o.v. de milestone, maar dat je als je opnieuw zou kiezen wel voor de x10 zou gaan?
Ik weet het niet echt waarom. Er staat nog altijd 1.6 op en dit is echt bagger.
Van 2.0 is an droid aps aantrekkelijk geworden voor mij. Timesscape en media scape lijken mij overbodig.
En het onscreen toetsenbord van de sony werkte veel beter als mijn milestone, waar ik nagenoeg bijna niet op kan typen (ik heb wel 1.5 jaar een iphone gehad.)
Als ze de sony kunnen rooten en flashen denk ik wel dat ik heb zou aanraden.
Koop geen milestone tenzij je echt een toetsenbord wilt en je gsm nit wil modden.

Nu ik erover nadenk denk ik dat de x10 niet echt slechte argumenten geeft buiten android 1.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
hurricurry schreef op donderdag 22 april 2010 @ 13:56:
[...]
Nu ik erover nadenk denk ik dat de x10 niet echt slechte argumenten geeft buiten android 1.6
Één voordeel, daar wordt aan gewerkt :)

Voor de rest begrijp ik wel dat als je van 2.0.1 afkomt zoals op de Milestone dat het irritant is dat sommige apps niet beschikbaar zijn voor 1.6, maar tot nu toe heb ik persoonlijk eigenlijk nog weinig gemist ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264896

En waarschijnlijk zal SE niet de enige zijn die updates (custom ROMs eens die geroot kan worden) voorziet ;) wat ook altijd handig is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 343943

Hoi,

Kan iemand mij effe uitleggen wat de optie "Voorkeur voor GSM/WCDMA" precies inhoudt? Betekent dit dat de X10 voor dingen waar weinig snelheid vereist is, verbinding maakt via GSM, en als je bijvoorbeeld Youtubevideos bekijkt, dat hij dat dan doet via 3G?

Mijn batterij is trouwens nog steeds bagger... :( Ik lees hier standby-tijden die wel lopen tot 40 uur! De mijne kapt al na 25 uur ofzo, met heel zuinig gebruik... Fabrieksreset dan maar???

Oh jaa! Hebben jullie ook dat als jullie verschillende apps gebruiken en dan weer uitzetten, dat je dan bij accugebruik nog steeds een uur of 2 ziet staan dat die apps nog stroom vreten? Bij mij verdwijnt bijv Google Skymap pas na 2 uur uit die lijst...

Hehehe, laatste opmerking! xD Valt het jullie ook op, dat wanneer je een snelkoppeling van "SIM-toolkit" op je homescreen zet, dat hij van tijd tot tijd van logo verandert? xD

That's all!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 349398

Heb hem nou twee weken, ook veel problemen met batterijverbruik. Gister een half uurtje compleet uitgezet, vannacht in de oplader (=aan), nu 8 uur van de lader, bluetooth aan (carkit) batterij op 91%. Perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Anoniem: 343943 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 15:19:
Hoi,

Kan iemand mij effe uitleggen wat de optie "Voorkeur voor GSM/WCDMA" precies inhoudt? Betekent dit dat de X10 voor dingen waar weinig snelheid vereist is, verbinding maakt via GSM, en als je bijvoorbeeld Youtubevideos bekijkt, dat hij dat dan doet via 3G?

Mijn batterij is trouwens nog steeds bagger... :( Ik lees hier standby-tijden die wel lopen tot 40 uur! De mijne kapt al na 25 uur ofzo, met heel zuinig gebruik... Fabrieksreset dan maar???

Oh jaa! Hebben jullie ook dat als jullie verschillende apps gebruiken en dan weer uitzetten, dat je dan bij accugebruik nog steeds een uur of 2 ziet staan dat die apps nog stroom vreten? Bij mij verdwijnt bijv Google Skymap pas na 2 uur uit die lijst...

Hehehe, laatste opmerking! xD Valt het jullie ook op, dat wanneer je een snelkoppeling van "SIM-toolkit" op je homescreen zet, dat hij van tijd tot tijd van logo verandert? xD

That's all!
Oplopen tot 40 uur? Die van mij heeft na 44 uur nog 40% over en dat terwijl ik hem vol gebruik... Let wel 3G staat nog steeds uit bij mij omdat mijn Vodafone abo nog niet in is gegaan, dus ik gebruik tot die tijd WiFi. Maar ik weet/denk niet of een reset daar echt iets aan bij gaat dragen, misschien eerst maar eens even de update afwachten? Of heb je die al(KPN toestel)? :)

Voor wat betreft die GSM/WDCMA is volgens mij niet bepaald dynamisch, het is niet zo dat hij automatisch schakelt naar wat hij nodig heeft of iets dergelijks. Daarmee kun je alleen instellen dat hij of GSM only doet, 3G only of automatisch schakelt afhankelijk van wat het beste bereik heeft. Niet afhankelijk van je behoefte dus...

Voor wat betreft de SIM-toolkit kan ik kort zijn, ik gebruik het in het geheel niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 349398 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 16:18:
Heb hem nou twee weken, ook veel problemen met batterijverbruik. Gister een half uurtje compleet uitgezet, vannacht in de oplader (=aan), nu 8 uur van de lader, bluetooth aan (carkit) batterij op 91%. Perfect!
Ik heb zelf ook gemerkt al dat hem eens een tijdje uitzetten als je hem zeker niet gebruikt ofzo (zoals snachts bijvoorbeeld als je slaapt :p) dat dat toch wel wat helpt aan de batterij :)
Wat misschien ook zou kunnen helpen (moest SE dat eens aanpassen) is dat de phone uitblijft als je die aan de lader hangt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:47
ik heb afgelopen dinsdag rond 1800 uur mijn telefoon gereset. (ik had een volle accu)
sindsdien is het batterijverbruik significant verbeterd.
Nu (48 uur later) heb ik nog 60% !
Eerst hield ik het niet eens een dag vol.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik mijn telefoon maar heel weinig heb gebruikt in die tijd, aangezien mijn KPN abbo nog moet ingaan.

Tip dus voor iedereen bij wie het batterijverbruik heel slecht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 27-05 21:47
Anoniem: 264896 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 16:25:
[...]

Ik heb zelf ook gemerkt al dat hem eens een tijdje uitzetten als je hem zeker niet gebruikt ofzo (zoals snachts bijvoorbeeld als je slaapt :p) dat dat toch wel wat helpt aan de batterij :)
Wat misschien ook zou kunnen helpen (moest SE dat eens aanpassen) is dat de phone uitblijft als je die aan de lader hangt |:(
Het duurt bij mij ongeveer 2½ uur om helemaal op te laden. Ik weet niet hoe groot het verschil zou zijn als het toestel helemaal uitstaat, maar dat lijkt me niet al te groot.

Vanmorgen update uitgevoerd. Nu op 65% na 10 uurtjes. JuicePlotter laat zien dat er nagenoeg niets wordt verbruikt als ik ook niks doe. Echter na een half uurtje internet op 3G en muziek luisteren tegelijkertijd is ie al 8% gezakt. Maar het ziet er naar uit dat ik er nu meer dan een dag mee kan doen en dat is voor mij dan prima, want tijdens het slapen kan ik toch niet internetten dus dan kan ie mooi opladen. :)

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 343943

Rctworld schreef op donderdag 22 april 2010 @ 16:25:
[...]

Oplopen tot 40 uur? Die van mij heeft na 44 uur nog 40% over en dat terwijl ik hem vol gebruik... Let wel 3G staat nog steeds uit bij mij omdat mijn Vodafone abo nog niet in is gegaan, dus ik gebruik tot die tijd WiFi. Maar ik weet/denk niet of een reset daar echt iets aan bij gaat dragen, misschien eerst maar eens even de update afwachten? Of heb je die al(KPN toestel)? :)

Voor wat betreft die GSM/WDCMA is volgens mij niet bepaald dynamisch, het is niet zo dat hij automatisch schakelt naar wat hij nodig heeft of iets dergelijks. Daarmee kun je alleen instellen dat hij of GSM only doet, 3G only of automatisch schakelt afhankelijk van wat het beste bereik heeft. Niet afhankelijk van je behoefte dus...

Voor wat betreft de SIM-toolkit kan ik kort zijn, ik gebruik het in het geheel niet :P
Heey!

Wow jij hebt mazzel met je batterij! >:) Jaa, ik heb een toestel van Hi, dus ik heb al versie .16, maar ik merk maar een minimaal verschil. (Qua stroomverbruik dan. Scherm reageert uiteraard beter, en alles loopt nét iets soepeler. _/-\o_ ) Van dit weekend effe resetten, maar eerst back-up maken van contacten e.d. als ik weer bij m'n laptop ben. :9

Over die GSM/3G optie... kan ik DIE het beste aanzetten? Ik heb wel liever snel internet, maar ik heb liever niet dat ik de hele tijd op 3G zit. Als ik je goed begrijp, dan schakelt de X10 heen en weer tussen GSM en 3G, afhankelijk van je bereik. Dus 't scheelt toch nog (een beetje :9~ ) stroom, dan wanneer je 'm instelt dat ie de hele tijd op 3G zit... toch? O-)

En volgens mij VREET Mediascape enorm veel stroom! 1,5 uur luisteren, is voor mij ruim 10% stroom eraf! |:(

Maar heb jij dan ook, wat ik net typte? Dat je apps in die lijst van dingen die stroom gebruiken blijven staan, ook al heb je ze afgesloten? (Niet met taskkiller, maar gewoon ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Anoniem: 343943 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 19:02:
[...]

Heey!

Wow jij hebt mazzel met je batterij! >:) Jaa, ik heb een toestel van Hi, dus ik heb al versie .16, maar ik merk maar een minimaal verschil. (Qua stroomverbruik dan. Scherm reageert uiteraard beter, en alles loopt nét iets soepeler. _/-\o_ ) Van dit weekend effe resetten, maar eerst back-up maken van contacten e.d. als ik weer bij m'n laptop ben. :9

Over die GSM/3G optie... kan ik DIE het beste aanzetten? Ik heb wel liever snel internet, maar ik heb liever niet dat ik de hele tijd op 3G zit. Als ik je goed begrijp, dan schakelt de X10 heen en weer tussen GSM en 3G, afhankelijk van je bereik. Dus 't scheelt toch nog (een beetje :9~ ) stroom, dan wanneer je 'm instelt dat ie de hele tijd op 3G zit... toch? O-)

En volgens mij VREET Mediascape enorm veel stroom! 1,5 uur luisteren, is voor mij ruim 10% stroom eraf! |:(

Maar heb jij dan ook, wat ik net typte? Dat je apps in die lijst van dingen die stroom gebruiken blijven staan, ook al heb je ze afgesloten? (Niet met taskkiller, maar gewoon ;) )
Ik kan (voor de update) 7 uur muziek luisteren en dan heb ik nog geen 10% eraf.
Heb dan wel mijn display uit.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teuling
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-05 19:19
Volgens mij trekt Mediascape idd veel batterij! Vanochtend stond die op 85%, in trein naar het werk ongeveer uur muziek geluisterd + half uur geinternet, op werk viertal belletjes van +-10minuten en 10 smsjes, nog aantal keer mediascape updates gedaan + aantal keer mail checken (maar ff kort op internet) en m'n batterij was om 14u nog maar 9%.... Ohja, en bluetooth altijd aan.
Nja, laten we het hopen dat mijn batterij nog ff moet wennen ;).

Trouwens, op mijn vorige telefoon (SE W960i) ging de muziek-speler altijd verder halverwege nummer (wenselijk bij bijv. een hele cd of liveset) zodra ik het programma helemaal had afgesloten (en volgens mij ook na een reboot), maar dit is niet het geval bij Mediascape. Of zie ik hier een instelling over het hoofd?

[ Voor 4% gewijzigd door Teuling op 22-04-2010 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Anoniem: 343943 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 19:02:
[...]

Heey!

Dat switchen tussen GSM en WCDMA(3G) staat standaard aan volgens mij ;)

Dat van MediaScape geloof ik graag, als je hem belast gaat hij nou eenmaal stuk sneller leeg. Al zouden een paar MP3'tjes met het scherm uit nooit heel zwaar mogen zijn voor de X10 :P

Voor wat betreft die apps zou ik het eerlijk gezegd niet weten, er staan bij mij idd ook regelmatig apps tussen die ik totaal niet gebruik. Aan de andere kant is dat volgens mij ook de lijst van wat stroom heeft verbruikt sinds de telefoon is los gekoppeld, dus als je eerder een bepaalde app hebt gedraaid zou die er tussen moeten staan. Al klopt er volgens mij sowieso bar weinig van 8)7 Of ik snap sowieso het nut er niet van? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier in BE nog geen 16 update blijkbaar :( Ook al is een update altijd welkom natuurlijk :)
Dat van Mediascape heb ik nog niet getest want heb er nog niet veel muziek opstaan, maar ga er sebiet eens men werk van maken se ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dashinuke
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-05 15:32
Anoniem: 264896 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 21:35:
Hier in BE nog geen 16 update blijkbaar :( Ook al is een update altijd welkom natuurlijk :)
Dat van Mediascape heb ik nog niet getest want heb er nog niet veel muziek opstaan, maar ga er sebiet eens men werk van maken se ;)
T-mobile NL ook nog niet. Zal toch niet zo lang meer duren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Un-X-PecteD schreef op donderdag 22 april 2010 @ 23:03:
[...]

T-mobile NL ook nog niet. Zal toch niet zo lang meer duren :)
Nee, dat denk ik ook niet.
Deze nacht volledig willen opladen maar na 8u aan de lader te hangen stond die nog maar op 98% 8)7 en dan een kwartiertje later stond die toch op 100%
Dan een uurtje met Mediascape op gefietst en zit nu op 97% dus vind dat al mooi eigenlijk 8)
Nu nog even wachten en zien hoe het de rest van de dag verder verloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conradm
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05-06-2024
Anoniem: 264896 schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 09:28:
[...]

Nee, dat denk ik ook niet.
Deze nacht volledig willen opladen maar na 8u aan de lader te hangen stond die nog maar op 98% 8)7 en dan een kwartiertje later stond die toch op 100%
Dat klopt, bij 100% schakelt het opladen af (groene led gaat uit) en bij iets van 95% start het laden weer, erg jammer dat er niet over geschakeld wordt naar druppelladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-05 13:29
conradm schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 10:28:
[...]

Dat klopt, bij 100% schakelt het opladen af (groene led gaat uit) en bij iets van 95% start het laden weer, erg jammer dat er niet over geschakeld wordt naar druppelladen.
Dat schijnt normaal te zijn bij Sony apparaten, hij zakt naar een procent of 90 en begint dan weer met laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Weet iemand hoe of waar ik de LED instelling kan vinden zodat ik kan bepalen wanneer deze LED moet knipperen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thx voor de info ivm dat laden, maar is dat wel gezond voor de batterij?

Ivm de LED instelling, als dat is voor berichtjes dan kan je dat als je Handcent SMS installeert. Daar kan je per contactpersoon instellen welke kleur en hoe lang het moet knipperen enzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Anoniem: 264896 schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 10:36:

Ivm de LED instelling, als dat is voor berichtjes dan kan je dat als je Handcent SMS installeert. Daar kan je per contactpersoon instellen welke kleur en hoe lang het moet knipperen enzo ;)
Ok thanks, ga ik eens proberen.
Waar ik eigenlijk tegenaan loop is dat mijn exchange mail niet aangegeven wordt door de LED. Ik hoop dat ik dat met dat tooltje kan instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Daar vrees ik een beetje voor want HandCent SMS kan enkel (jawel) met SMSen overweg bij mijn weten. Voor dat te kunnen doen bij Exchange mail heb ik zo zelf niet direct een idee eigenlijk, sorry :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:47
Anoniem: 264896 schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 10:36:
Dat is juist gezond voor de batterij. En er zijn wel meer apparaten die dat doen hoor. Niet alleen die van Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-05 18:40
Vin87 schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 10:31:
[...]

Dat schijnt normaal te zijn bij Sony apparaten, hij zakt naar een procent of 90 en begint dan weer met laden.
Dat wil je ook, druppelladen is killing voor deze generatie batterijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dashinuke
Okay, dat verklaart dus waarom hij al 2 uur "ontkoppeld" was, toen ik hem vanmorgen uit de lader haalde. Ik vond het al raar dat hij zo snel weer onder de 90% zat. Niks om me druk over te maken dus :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-05 22:25
Jemig, die .16 update heeft wel wonderen gedaan voor mijn batterijduur. Waar ik eerst met moeite 24 uur haalde, zit ik nu al 36 uur van de lader af, en heb nog 48% van de lading over. In die tijd heb ik zo'n 3 uur muziek geluisterd (mediascape), 25 sms'jes verstuurd, 1.5 uur geinternet (via WiFi en 3g) en zo'n half uur Guitar Hero 5 gedaan. Ik ben vannacht zelfs vergeten WiFi uit te zetten, maar de accu houdt het nog goed vol. Wat een verschil met de vorige versie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC

LDVC

Let's get it over with

Ja, dit toestel begint zo echt een pareltje te worden!
Heeft iemand overigens ook een probleem met de face recognition? Buiten het feit dat ie vaak geen gezichten detecteert (of juist wel gezichten detecteert waar er geen zijn!) heb ik al een aantal keer mee gemaakt dat ie alle tags 'vergeet'. Dan kun je dus weer opnieuw iedereen een naam geven....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dashinuke
LDVC schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 12:32:
Ja, dit toestel begint zo echt een pareltje te worden!
Heeft iemand overigens ook een probleem met de face recognition? Buiten het feit dat ie vaak geen gezichten detecteert (of juist wel gezichten detecteert waar er geen zijn!) heb ik al een aantal keer mee gemaakt dat ie alle tags 'vergeet'. Dan kun je dus weer opnieuw iedereen een naam geven....
Daar kom ik zowiezo niet wijs uit. De meeste tags zijn prima, maar als ik een verkeerde tag heb, of zelf een wilt toevoegen, dan pakt hij ze niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-05 07:29
telfort NL ook nog geen .16

hoop dat ie snel komt, ik wil altijd zsm graag up to date zijn :p

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

192479

Hier ook Telfort maar wel de update van de week binnen gehaald.

Maar merk niks geen verbetering. Bij mij is de accu echt drama. Uurtje muziek met mediascape, 50 sms-jes, 30 minuten browsen en een aantal emailtjes, en na 10 uur resteert er nog 25%. Vanochtend van de lader getrokken (95%). WiFi, Bluetooth en GPS heb ik nooit aan staan, alleen wel 3G om mijn mail met de gmail applicatie binnen te halen.

Heb hem van het begin af aan een paar maal leeg laten lopen alvorens hem weer op te laden, en ook al een aantal keer uitgezet 'snachts, maar het blijft drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 250681

Graag hoor ik van mensen die hem al hebben of ze tevreden zijn met volume, als je met headset muziek luistert. Mijn huidige W960i is niet echt hard vind ik. Vinden jullie hem hard genoeg of niet????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 250681

Nog steeds niemand tasje gevonden waar X10 in past?????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camembert1633
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163219

Woensdag avond opgeladen met de update.
Net weer in de lader gestoken maar nog niet helemaal leeg :)
Afgelopen dagen verschillende keren gebeld.Mail gekeken.Ook nog wat op internet geweest.
En vanavond ,m`n zoon nog een game een half uurtje gespeeld.
Niet slecht voor zo`n foon. :9~ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tosemime
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Anoniem: 250681 schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 21:56:
Graag hoor ik van mensen die hem al hebben of ze tevreden zijn met volume, als je met headset muziek luistert. Mijn huidige W960i is niet echt hard vind ik. Vinden jullie hem hard genoeg of niet????????
Ik vind het geluid echt niet te zacht iig. Gebruik mn Sennheiser in-ears en heb het geluid meestal rond 60-70%, nog lang niet voluit dus. Naar mijn mening is het geluid ruim voldoende.

Wat hoesjes betreft, Bij de Phonehouse hebben ze wel een paar hoesjes die groot genoeg zijn voor de X10. Heb vandaag even gekeken of de telefoon er in zou passen, maar ging prima. Ze hadden alleen nog geen witte hoesjes, dus moet nog ff wachten..

[ Voor 20% gewijzigd door Tosemime op 23-04-2010 23:51 ]

https://www.flickr.com/photos/tosemime/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
192479 schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 18:11:
Hier ook Telfort maar wel de update van de week binnen gehaald.

Maar merk niks geen verbetering. Bij mij is de accu echt drama. Uurtje muziek met mediascape, 50 sms-jes, 30 minuten browsen en een aantal emailtjes, en na 10 uur resteert er nog 25%. Vanochtend van de lader getrokken (95%). WiFi, Bluetooth en GPS heb ik nooit aan staan, alleen wel 3G om mijn mail met de gmail applicatie binnen te halen.

Heb hem van het begin af aan een paar maal leeg laten lopen alvorens hem weer op te laden, en ook al een aantal keer uitgezet 'snachts, maar het blijft drama.
hoe kan dat dan?

ik krijg geen update, maar mn 3G abbo gaat ook pas juli in, maar dan moet ik via wifi toch wel de update kunnen krijgen?

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frontier
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-05 16:31
Tosemime schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 23:49:
[...]

Wat hoesjes betreft, Bij de Phonehouse hebben ze wel een paar hoesjes die groot genoeg zijn voor de X10. Heb vandaag even gekeken of de telefoon er in zou passen, maar ging prima. Ze hadden alleen nog geen witte hoesjes, dus moet nog ff wachten..
stoffen hoesje ? of leer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Misschien zit ik hier fout. Maar aangezien ik bij mijn vorige gsm daar geen last van had, denk ik dat ik iets fout heb staan in de x10.
Bij mijn mms blijft de melding in behandeling staan.
Op kpn (HI) kan ik geen instellingen ophalen en als ik dat op de site van Sony doe. Krijg ik netjes de instellingen binnen. Maar dan verzenden hij nog mijn mms niet.
Wie kan me helpen hiermee.
Alvast bedankt.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remus
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08-2021
streamnl schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 09:58:
Misschien zit ik hier fout. Maar aangezien ik bij mijn vorige gsm daar geen last van had, denk ik dat ik iets fout heb staan in de x10.
Op kpn (HI) kan ik geen instellingen ophalen en als ik dat op de site van Sony doe. Krijg ik netjes de instellingen binnen. Maar dan verzenden hij nog mijn mms niet.
Alvast bedankt.
Misschien heb je iets aan deze pagina: http://qelp.kpn.com/Ander.../Mms/handmatig-instellen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinity88
  • Laatst online: 02-04 21:00
Alvast bedankt.
Misschien heb je mms settings uitstaan.
instellingen -> draadloze bedieningselementen -> mobiele netwerken -> MMS en gegevens aanvinken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Mms setting staat gewoon aan en handmatig instellen heeft ook geen nut want alles staat blijkbaar goed.
Toch bedankt. Ik ga wel naar een HI winkel. Miss kunnen hun mij helpen.

Edit: nou dat had veel geholpen....
Het enige advies wat HI gaf was dat ik alles weer naar fabrieksinstellingen moesten zetten. Dan zou het werken.
Dan geef je aan dat je dat al geprobeerd heb, krijg je als respons dat ik dat dan waarschijnlijk fout heb gedaan |:(

[ Voor 43% gewijzigd door streamnl op 24-04-2010 16:17 ]

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tosemime
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Alvast bedankt.
Waren allemaal leren hoesjes, 15 - 20 euro. Zagen er prima uit :)

https://www.flickr.com/photos/tosemime/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
streamnl schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 14:18:
Mms setting staat gewoon aan en handmatig instellen heeft ook geen nut want alles staat blijkbaar goed.
Toch bedankt. Ik ga wel naar een HI winkel. Miss kunnen hun mij helpen.

Edit: nou dat had veel geholpen....
Het enige advies wat HI gaf was dat ik alles weer naar fabrieksinstellingen moesten zetten. Dan zou het werken.
Dan geef je aan dat je dat al geprobeerd heb, krijg je als respons dat ik dat dan waarschijnlijk fout heb gedaan |:(
Haha, wat een respons 8)7

Zet bij instellingen/Draadloze be...>Mobiele netwerken:

Gegevensroaming eens aan, ik heb ergens gelezen dat dat zou helpen. Ik gebruik zelf geen MMS, plaatjes e.d. verstuur ik direct via email.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Vin87 schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 18:16:
[...]

Haha, wat een respons 8)7

Zet bij instellingen/Draadloze be...>Mobiele netwerken:

Gegevensroaming eens aan, ik heb ergens gelezen dat dat zou helpen. Ik gebruik zelf geen MMS, plaatjes e.d. verstuur ik direct via email.
Normaal mail ik de foto's ook. Alleen ik heb een aantal vrienden zonder internet op hun mobiel (ja die bestaan nog).
Heb jou tip ook geprobeerd maar helaas. Ik hou het met mms voor gezien.
Ook jij bedankt.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:05

Steeffoon

Smartphone-nerd

Tosemime schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 17:37:
[...]

Waren allemaal leren hoesjes, 15 - 20 euro. Zagen er prima uit :)
Dit tasje gebruik ik voor de XPERIA X10:
http://www.bol.com/nl/p/e...7153F7632374759749.ps1210

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Vanmiddag de X10 voor het eerst in het echt gezien bij de MediaMarkt. Wel een erg mooi toestel moet ik zeggen en kwa grootte viel ie ook heel erg mee :)

[ Voor 15% gewijzigd door SToRM666 op 24-04-2010 20:24 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standby
  • Laatst online: 12:56
Heb nou de x10 ongeveer een week en vind het een top toestel.Ik kom van de nokia n95 af en het is dus wel aardig wennen.
Het enige grote nadeel vind ik dat de batterij erg snel leeg is, dus ik hoop dat t-mobile die update snel uitrolt.
Verder sta ik elke keer weer verbaasd wat android allemaal kan en dit is nog 1.6 dus het kan er alleen maar op vooruit gaan he :)

Blaat het niet dan schaapt het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235791

Heb deze besteld: http://www.erhantelecom.n...-sony-ericsson-xperia-x10. Hij past precies, steekt er niet bovenuit, is niet te dik, en het mooiste: kost maar 7 euro... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb er dit weekend nog niet veel mee bezig geweest (genieten van goed weer doe je niet me je gsm in de hand ;)) en sinds vrijdag morgen zit nu men batterij op 59% dus denk dat dat niet slecht is (2u muziek luisteren via Mediascape en enkele uren Wifi aan en enkele kleine spelletjes gespeeld) en ben heel tevreden van dat toestel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 356975

ik heb even een vraagje, misschien dat andere mensen daar ervaring mee hebben?
Ik heb sinds gisteren dat mijn X10 bij het openen van timescape, wel alle hyves berichten update. Maar niet meer de twitter en facebook berichten. Iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 356975 schreef op maandag 26 april 2010 @ 10:16:
ik heb even een vraagje, misschien dat andere mensen daar ervaring mee hebben?
Ik heb sinds gisteren dat mijn X10 bij het openen van timescape, wel alle hyves berichten update. Maar niet meer de twitter en facebook berichten. Iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen? :?
Een van de sync-settings van twitter en facebook die op handmatig of uit staan ofzo? Of heb je misschien het paswoord gewijzigd van je accounts maar nog niet gewijzigd op je phone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC

LDVC

Let's get it over with

Update frequenty maakt niet uit: bij het openen van Timescape worden altijd alle netwerken ge-update, ongeacht de ingestelde update/sync settings.
Verder zou ik ook zo niet weten wat de oorzaak is. Hier werkt alles iig wel, dus een netwerk probleem lijkt uitgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frontier
is t eigenlijk mogelijk t ontgrendelingsschuifje te verwijderen en te vervangen door een code om bij je homescreen te kunnen ?

ik heb nu t schuifje EN een patroon ingesteld.. maar wordt dr zo langzaamaan een beetje flauw van.
dit moet toch makkelijker kunnen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 356975

LDVC schreef op maandag 26 april 2010 @ 11:23:
Update frequenty maakt niet uit: bij het openen van Timescape worden altijd alle netwerken ge-update, ongeacht de ingestelde update/sync settings.
Verder zou ik ook zo niet weten wat de oorzaak is. Hier werkt alles iig wel, dus een netwerk probleem lijkt uitgesloten.
Ja omdat hyves wel werkte vond ik het ook al vreemd. Maarja ik heb mijn oude accounts even verwijdert en opnieuw ingesteld, en nu werkt alles weer zoals het moet. Toch vreemd maar het is nu even opgelost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC

LDVC

Let's get it over with

Frontier schreef op maandag 26 april 2010 @ 12:41:
is t eigenlijk mogelijk t ontgrendelingsschuifje te verwijderen en te vervangen door een code om bij je homescreen te kunnen ?
Voor zover ik op andere fora heb gelezen is dit inderdaad niet mogelijk. Erg onhandig idd want ik zou ook liever een patroon instellen in plaats van het schuifje. Maar beiden achter elkaar vind ik geen optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frontier
ik heb beide achter elkaar omdat t schuifje alleen in mn broekzak nog wel s wil ontgrendelen..
vind t ook niet echt handig..maar bij gebrek aan beter is t niet anders volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LDVC schreef op maandag 26 april 2010 @ 13:06:
[...]

Voor zover ik op andere fora heb gelezen is dit inderdaad niet mogelijk. Erg onhandig idd want ik zou ook liever een patroon instellen in plaats van het schuifje. Maar beiden achter elkaar vind ik geen optie.
Misschien komt dat nog in een van de volgende updates? Of misschien zelfs bij de grote (2.1) update?
Allesinds er is veel vraag dat dat kan uitgezet worden dus ik denk (en hoop) dat dat ook wel tot SE zal doorgedrongen zijn. Vind het zelf ook wel beetje beu, dus voorlopig enkel met de schuiver werken hier. :-(
Frontier schreef op maandag 26 april 2010 @ 13:08:
ik heb beide achter elkaar omdat t schuifje alleen in mn broekzak nog wel s wil ontgrendelen..
vind t ook niet echt handig..maar bij gebrek aan beter is t niet anders volgens mij
Dat vind ik nogal vreemd dat dat in je broekzak zo ontgrendelt eigenlijk. En wordt er dan een bepaalde applicatie geopend ofzo? Of zit je met hetzelfde probleem als mij, dat de phone dan in Airplane mode gaat?

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 264896 op 26-04-2010 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frontier
Anoniem: 264896 schreef op maandag 26 april 2010 @ 13:09:
[...]

Misschien komt dat nog in een van de volgende updates? Of misschien zelfs bij de grote (2.1) update?
Allesinds er is veel vraag dat dat kan uitgezet worden dus ik denk (en hoop) dat dat ook wel tot SE zal doorgedrongen zijn. Vind het zelf ook wel beetje beu, dus voorlopig enkel met de schuiver werken hier. :-(

[...]

Dat vind ik nogal vreemd dat dat in je broekzak zo ontgrendelt eigenlijk. En wordt er dan een bepaalde applicatie geopend ofzo? Of zit je met hetzelfde probleem als mij, dat de phone dan in Airplane mode gaat?
heb idd al gehad dat ie in airplane mode gaat.. en idd ook dat er apps die op t homescreen staan worden geopend (timescape bijv.)
heel irritant dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Frontier schreef op maandag 26 april 2010 @ 13:22:
[...]

heb idd al gehad dat ie in airplane mode gaat.. en idd ook dat er apps die op t homescreen staan worden geopend (timescape bijv.)
heel irritant dus..
Dat van die airplane mode is niet door het unlocken heb ik al gemerkt. Druk maar eens lang op de power button als je phone gelocked is en dan zal je wel zien wat daar al gebeurd. De apps die openen is dan weer wel als ie geunlocked is natuurlijk, maar dat heb ik zelf nog niet voor gehad.
Het probleem van airplane mode is bij mij nu opgelost door een hoesje/tasje dat ik nu gekocht heb en ik dus niet echt zo direct door kan drukken op de power button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevchelios
  • Laatst online: 12:58
Mijn batterij gaat echt lang mee nu. Heb vandaag de 60 uur gehaald voordat ie leeg was :). Heb er denk ik een uur mee gebeld, 3 uur surfen over wifi, 1 uur surfen over 3g, 30 smsjes, 4 uur mediascape en verder nog met een paar apps zitten kloten en in totaal 3 kwartier spelletjes gespeeld.
Ben dus zeer tevreden over de stand-by tijd van de X10. Zeker voor zo'n smartphone.

Nog een vraagje: Vinden jullie de tril van de X10 hard genoeg? Bij een melding van een nieuw smsje voel ik de tril namelijk helemaal niet in m'n broekzak. Als ik gebeld wordt voel ik het wel, maar dat is omdat ie dan langer trilt. Ben benieuwd of jullie dit ook ervaren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
chevchelios schreef op maandag 26 april 2010 @ 19:12:
Mijn batterij gaat echt lang mee nu. Heb vandaag de 60 uur gehaald voordat ie leeg was :). Heb er denk ik een uur mee gebeld, 3 uur surfen over wifi, 1 uur surfen over 3g, 30 smsjes, 4 uur mediascape en verder nog met een paar apps zitten kloten en in totaal 3 kwartier spelletjes gespeeld.
Ben dus zeer tevreden over de stand-by tijd van de X10. Zeker voor zo'n smartphone.

Nog een vraagje: Vinden jullie de tril van de X10 hard genoeg? Bij een melding van een nieuw smsje voel ik de tril namelijk helemaal niet in m'n broekzak. Als ik gebeld wordt voel ik het wel, maar dat is omdat ie dan langer trilt. Ben benieuwd of jullie dit ook ervaren
Klopt. Ik herken de tril eerder aan het geluid dan aan de tril zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjilp
  • Niet online

Tsjilp

RS[I]ds

Voor iedereen die nog op .14 draait en geen update kan vinden (net als ikzelf, t-mobile): Ik heb net de pc software geinstalleerd (SE PC companion) en die vindt de update WEL :S

Raar... Is zo gek nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standby
Briljant, ga het meteen is proberen :)

Edit: hij is nu bezig, bedankt voor de tip tsjilp :D

[ Voor 43% gewijzigd door Standby op 26-04-2010 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
bedankt, iemand met telfort had hem wel maar ik heb nog geen 3g dus misschien dat die hem daarom niet via wifi kan vinden

edit mijn x10 via usb aangesloten en ericsson manager zegt dat ik nieuwste al heb :s

[ Voor 26% gewijzigd door Tiduz op 26-04-2010 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standby
Tiduz schreef op maandag 26 april 2010 @ 20:40:
bedankt, iemand met telfort had hem wel maar ik heb nog geen 3g dus misschien dat die hem daarom niet via wifi kan vinden

edit mijn x10 via usb aangesloten en ericsson manager zegt dat ik nieuwste al heb :s
En je heb de laatste versie nog niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
ik heb nu een andere app gedownload die alleen een updater is, moest batterij eruit halen terug erin usb eraan en back knop inhouden. nu vind die wel een update, ik had .14 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standby
Idd het is best een omslachtige manier, maar ben benieuwd hoe mijn batterij nu gaat presteren. :)

[ Voor 1% gewijzigd door Standby op 26-04-2010 21:01 . Reden: interpuncties ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 349398

ericq schreef op woensdag 21 april 2010 @ 13:26:
Zou iemand met een simlock vrije rom met hyves applicatie het volgende willen doen voor de mensen die hyves missen?

1. Download files:
-SE PC Companion: http://www.sonyericsson.com/c[....]_PC_Companion_2.00.115_Web.exe
2. Install PC Companion on your PC
3. Connect your phone when PC Companion asks
4. Check for updates - on this screen you will get the REPAIR option
5. Select repair - and let PC Companion guide you through it.
6. Go to the following directory (folder may be hidden) (C:/ProgramData/Sony Ericsson/SEMC OMSI Module/db/13740270/blob_fs) (Yes, ProgramData; not Program Files!)
7. Sort the files by date in descending order
8. Look at the screenshot: http://img217.imageshack.us/img217/5554/x10deb.jpg
9. kopieer file 1 (~110mb) en file 2 (~16mb)
10. Zet deze ergens op Rapid share of een andere file upload dienst.
11. Plaats de link hier op het forum en verdien een pluim!

Denk dat we hiermee ook naar de Nederlandse rom over kunnen.
Deze guide is een aangepaste guide van Lollylost100.
http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=195467
Of krijg je automatisch hyves integratie bij een nl update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericq
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-05 16:03
Anoniem: 349398 schreef op maandag 26 april 2010 @ 22:47:
[...]

Of krijg je automatisch hyves integratie bij een nl update?
Bij de update zal je niet automatisch hyves integratie krijgen. De update naar 0.16 bevat volgens mij alleen maar updates van drivers en config files. Voor hyves zullen we dus moeten wachten op iemand die een repair rom post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24394

Eindelijk! Donderdag krijkg ik de mijne geleverd. Blij dat alle ellende vanuit KPN weg is.

Donderdag lekker spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dashinuke
Kan iemand mij uitleggen hoe dat zit met de market, en apps die je niet kunt vinden ?

Op andere toestellen hadden ze dit probleem ook. Daar werd aan de ene kant gezegd dat het aan de instellingen van google lag, die moest aanvinken welke toestellen geschikt waren voor een bepaalde app (of in ieder geval filter instellingen, ik heb ook gelezen dat dit oa. op basis van resolutie was). Maar aan de andere kant kwamen de fabrikanten van die toestellen wel met een update uit, waarna de apps wél gevonden werden.

Ik kan apps zoals runkeeper, smart keyboard pro niet vinden. Ik kan van verschillende apps bv wel de gratis/demo versies vinden, maar de volledige betaalde versies vaak niet. En in hoeverre zijn de developpers van apps hiervoor verantwoordelijk. Ik kom ook vaker games tegen die een trackball nodig hebben, en die dus totaal niet werken, maar die kan ik dus wel vinden.

En dat hyves probleem (dat je alleen mensen kunt linken die via een update in je timescape staan, en niet de volledige vriendenlijst tot je beschikking hebt), is daar al iets over bekend ?

Ik ben trouwens ook de update (via de omslachtige manier) aan het installeren. Stiekem hoop ik dat ook de bovenstaande problemen hiermee zijn opgelost.
Tiduz schreef op maandag 26 april 2010 @ 20:58:
ik heb nu een andere app gedownload die alleen een updater is, moest batterij eruit halen terug erin usb eraan en back knop inhouden. nu vind die wel een update, ik had .14 :)
Welke app gebruik je daarvoor ? Ik vond het al irritant dat de normale updater steeds geen update kon vinden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De update OTA komt maar niet beschikbaar hier :s ook niet via Wifi en ook niet via de Update software van SE :( Vind het maar raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demandela
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-07-2019
hier heb ik nu ook de .16 update binnen. ben ook benieuwd naar de resultaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@: Un-X-PecteD: Woon je in Belgie, of heb je 'n Belgisch toestel?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dashinuke
Nederlands, Nederlands toestel. Telefonisch besteld via T-mobile . Ik heb ook gewoon de Hyves en youtube App.

Kun jij die apps dan wel vinden op je Xperia ?

[ Voor 7% gewijzigd door Dashinuke op 27-04-2010 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
Un-X-PecteD schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 11:41:
Kan iemand mij uitleggen hoe dat zit met de market, en apps die je niet kunt vinden ?

Op andere toestellen hadden ze dit probleem ook. Daar werd aan de ene kant gezegd dat het aan de instellingen van google lag, die moest aanvinken welke toestellen geschikt waren voor een bepaalde app (of in ieder geval filter instellingen, ik heb ook gelezen dat dit oa. op basis van resolutie was). Maar aan de andere kant kwamen de fabrikanten van die toestellen wel met een update uit, waarna de apps wél gevonden werden.

Ik kan apps zoals runkeeper, smart keyboard pro niet vinden. Ik kan van verschillende apps bv wel de gratis/demo versies vinden, maar de volledige betaalde versies vaak niet. En in hoeverre zijn de developpers van apps hiervoor verantwoordelijk. Ik kom ook vaker games tegen die een trackball nodig hebben, en die dus totaal niet werken, maar die kan ik dus wel vinden.

En dat hyves probleem (dat je alleen mensen kunt linken die via een update in je timescape staan, en niet de volledige vriendenlijst tot je beschikking hebt), is daar al iets over bekend ?

Ik ben trouwens ook de update (via de omslachtige manier) aan het installeren. Stiekem hoop ik dat ook de bovenstaande problemen hiermee zijn opgelost.

[...]

Welke app gebruik je daarvoor ? Ik vond het al irritant dat de normale updater steeds geen update kon vinden :/
http://www.sonyericsson.c...ice/xperiax10?cc=gb&lc=en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
Net het PDAIR hoesje mogen ontvangen. Het hoesje ziet er erg netjes uit en wordt netjes geleverd in een doosje met als 'free-gift' een sleutelhanger (lekker belangrijk :+ ). De X10 past er perfect in en valt er ook niet uit. Het hoesje is erg stevig, maar ook vrij dik. Hierdoor voelt de X10 nog groter aan dan dat die al is, geen aanrader voor strakke broeken dragers dus.

Hier wat foto's (geschoten met de X10):

Afbeeldingslocatie: http://lh3.ggpht.com/_j5CAoTijJus/S9bVxseO0QI/AAAAAAAAAFY/UzdnI4fk1HE/s720/2010-04-27%2014.12.48.jpg
Afbeeldingslocatie: http://lh6.ggpht.com/_j5CAoTijJus/S9bVoZ_OMRI/AAAAAAAAAFU/WssVwMtQ1v0/s720/2010-04-27%2014.13.41.jpg

Omdat ik hier momenteel geen andere camera heb liggen houden jullie de foto's van de X10 in het hoesje te goed.

[ Voor 10% gewijzigd door Vin87 op 27-04-2010 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267809

Tiduz schreef op maandag 26 april 2010 @ 20:58:
Welk programma is dit en waar heb je deze gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dvine, check het laatste bericht van Tiduz en je hebt je antwoord ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Ik heb af en toe last van de data verbinding weg is (KPN) als ik de telefoon opnieuw opstart is die weer terug.
Hebben meer mensen hier last van? Kan het zijn dat mijn KPN Simkaart misschien te oud is? Ik had er echter bij mijn Nokia N97 geen last van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267809

Anoniem: 264896 schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 19:08:
Dvine, check het laatste bericht van Tiduz en je hebt je antwoord ;)
Mijn oplettendheid laat het weer eens afweten, haha bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravhin
  • Laatst online: 29-05 09:24

Ravhin

no <root>...

De camera op het toestel is m.i. erg goed, en ik ben ook erg tevreden met de interface - lekker snel en soepel.

Ik moet alleen zeggen dat de kwaliteit van de 8MP foto's mij wat tegenvalt. De Jpeg-compressie is erg sterk, en het lijkt of er een vereenvoudigd kleurenpalet gebruikt is. Ik ben aardig diep in de instellingen gegaan, maar ik kan nergens vinden of de kwaliteit van de manier waarop de foto's worden opgeslagen aangepast kan worden.
Iemand hetzelfde probleem gezien met de oplossing?

Er zijn wegen die niet moeten worden begaan, legers die niet moeten worden aangevallen, ommuurde steden die niet worden bestormd, gebieden die niet moeten worden betwist en orders van de commandant die niet moeten worden opgevolgd <Sun Tzu>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dashinuke
Ravhin schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 19:23:
De camera op het toestel is m.i. erg goed, en ik ben ook erg tevreden met de interface - lekker snel en soepel.

Ik moet alleen zeggen dat de kwaliteit van de 8MP foto's mij wat tegenvalt. De Jpeg-compressie is erg sterk, en het lijkt of er een vereenvoudigd kleurenpalet gebruikt is. Ik ben aardig diep in de instellingen gegaan, maar ik kan nergens vinden of de kwaliteit van de manier waarop de foto's worden opgeslagen aangepast kan worden.
Iemand hetzelfde probleem gezien met de oplossing?
Ik moet de camera nog eens uitgebreid gaan testen, ook icm met app die ik al ben tegengekomen en uit de appstore heb gehaald.

Wat ik trouwens heel irritant vind aan het standaard toetsenboard tov. het android toetsenboard, is dat die tril optie bij de standaard versie een stuk zachter trilt. Het voelt aan als een "je-zit-er-net-naast-tril"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-05 18:40
Misschien wel een leuke link, schijnt ook op de x10 te werken:
http://www.androidworld.n...-kijken-op-je-htc-desire/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
Heeft iemand leuke wallpapers gevonden voor de x10? Ben een beetje uitgekeken op de standaard Android varianten, maar de x10 heeft een aparte resolutie :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
Knul schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 22:28:
Heeft iemand leuke wallpapers gevonden voor de x10? Ben een beetje uitgekeken op de standaard Android varianten, maar de x10 heeft een aparte resolutie :-)
zolang het plaatje maar groter is dan de resolutie van de x10 zit je goed. Android geeft de mogelijkheid om het plaatje dan 'bij te snijden'. Er staan een hoop mooie plaatjes op http://www.droidforums.net/gallery/.

[ Voor 3% gewijzigd door Vin87 op 27-04-2010 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teuling
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-05 19:19
GKW schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 19:11:
Ik heb af en toe last van de data verbinding weg is (KPN) als ik de telefoon opnieuw opstart is die weer terug.
Hebben meer mensen hier last van? Kan het zijn dat mijn KPN Simkaart misschien te oud is? Ik had er echter bij mijn Nokia N97 geen last van...
Heb ik ook last van, ik schakel dan ff naar flight-mode en weer terug (is sneller dan complete reboot) en dan komt m'n 3G verbinding ook weer terug. Nu al een aantal keer gehad, zit bij Hi en heb ook oude simkaart, maar ook op m'n vorige telefoon nooit last van gehad. Bug in android denk ik? Hopelijk wordt dat nog gefixt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Teuling schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 23:43:
[...]

Heb ik ook last van, ik schakel dan ff naar flight-mode en weer terug (is sneller dan complete reboot) en dan komt m'n 3G verbinding ook weer terug. Nu al een aantal keer gehad, zit bij Hi en heb ook oude simkaart, maar ook op m'n vorige telefoon nooit last van gehad. Bug in android denk ik? Hopelijk wordt dat nog gefixt :)
Ok, thanks. Naar flight mode is inderdaad een stuk sneller. Hopelijk is het een bug die nog opgelost moet worden. Ik had er bij 1.14 al last van en bij 1.16 nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24394

Gewoon even een melding bij KPN voor maken. Ik had in het begin met mijn huidige toestel ook kaartproblemen en kreeg toen kosteloos een nieuwe. Je kan ook even langs een businesscenter rijden en dan helpen ze je gelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMaes
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:28
Ook ik heb het probleem waar de dataverbinding constant wegvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
Teuling schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 23:43:
[...]

Ik had dit probleem ook. Toen heb ik de Apn instellingen veranderd van hi naar kpn (google even voor de instellingen) . Nu sinds een week geen last meer van wegvallen van verbinding. >:)
Pagina: 1 2 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.